Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Sport": Hummels podpisze kontrakt z United

» 21 lipca 2014, 10:18 - Autor: aruna12 - źródło: Sport.es
Hiszpański dziennik sportowy, Sport, poinformował, że w tym tygodniu ogłoszony zostanie transfer Matsa Hummelsa do Manchesteru United.
» Jeśli wierzyć Katalońskiej gazecie, transfer Hummelsa zostanie ogłoszony w tym tygodniu
Gazeta z Katalonii twierdzi, że Barcelona ostatecznie przegrała wyścig o obrońcę Borussi Dortmund. Kupiony z Freiburga Matthias Ginter ma być następcą mistrza świata w BVB.

Udany dla Niemca mundial miał przekonać Louisa van Gaala do ściągnięcia obrońcy do swojego nowego klubu. Ma on być jedną z twarzy nowego Manchesteru United.

Ponadto Sport informuje, że Hummels będzie kosztował 20 milionów euro, a jego transfer na Old Trafford zostanie oficjalnie ogłoszony w tym tygodniu.


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Naszym celem jest walka o trofea
Następny news »
Oficjalnie: Patrice Evra odchodzi z Manchesteru United!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (144)


Klimaa: 20 mln to właściwie drobnica jak na dzisiejsze standardy. Poczekajmy..
» 22 lipca 2014, 00:19 #132
RychuDevil: 28mln hummels w Red Devils jutro oficjalnie maja potwierdsic
» 21 lipca 2014, 23:09 #131
orchi650: Tiaaaa...
» 21 lipca 2014, 23:23 #130
kONgresman: Oczywiście oby to była prawda ale możesz podać źródło?
» 21 lipca 2014, 23:54 #129
messengerUTD: Nie napalajcie się na ten transfer, na pewno nie w to okienko. Cena w newsie mówi sama za siebie - bujda. Ani Marco ani Hummels nie odejdą w tym roku z BvB.
» 21 lipca 2014, 22:43 #128
patrol2305: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 22:21

Jak na razie Ed tylko mówi i chwali się kasą trzeba robić wzmocnienia wiem że dużo czasu jest jeszcze ale zawodnicy nie będą czekać za długo... Chelsea wydała trochę więcej kasy niż my a ma 3 zawodników dobrych a my 2 transfery i stoimy...
» 21 lipca 2014, 22:20 #127
adski87: goal.com/en/rumours/last/72?page=1&ICID=OP
» 21 lipca 2014, 22:03 #126
patrol2305: Ta cena nie przekonuje mnie do transferu....
» 21 lipca 2014, 22:16 #125
adski87: mnie tez,ale bedzie Nasz:)
» 22 lipca 2014, 01:49 #124
moyesanto: A oto coś uspokajającego dla tutejszych napaleńców i mitomanów:
Jurgen Klopp o Hummelsie i Reusie:" Both will stay here this season. There is no tendency they'd want to be elsewhere. And if papers mention numbers like "20 Million Euros" you know that it is garbage anyways". Chyba nie trzeba tego tłumaczyć?
» 21 lipca 2014, 21:38 #123
b90: Klopp z buzi robi d... jak zawsze. Goetze tez mial nie sprzedawac, Kagawy i innych ... co on moze, nic nie może bo przy transferach najważniejsze jest to kto ma pieniądze. Skoro MU zaproponowałby lepsze warunki dla Hummelsa czy Reusa i dobrze zapłacił BVB to by nie mieli wyjścia.
» 21 lipca 2014, 22:06 #122
messengerUTD: b90

Z tym, że Goetze sam chciał odejść, to samo Kagawa. A jeżeli ani Mats ani Marco nie wyrażają chęci odejścia to dlaczego mają ich sprzedać?
» 21 lipca 2014, 22:42 #121
2011michal: @b90, ale bujdy, Gotze miał w kontrakcie wpisaną klauzulę wykupu, więc BVB nie miało tutaj nic do gadania. Kagawa od początku podkreślał, że Dortmund to tylko trampolina do wielkiej kariery w Anglii i nigdy nie ukrywał, że jest ślepo zakochany w Manchesterze, jak 90% Azjatów.
» 22 lipca 2014, 12:55 #120
Yaankes: Transfer bardzo realny. Hummels nie wykluczał transferu.

Kto wie, czy to nie będzie transakcja wiązana, czyli Kagawa + 20 mln za Hummelsa. Kloop chciał Kagawę mieć w BvB z powrotem, a u nas on się nie sprawdza, tym bardziej po przyjściu Maty nie widzę dla niego miejsca w składzie.


Ciekawi mnie też sytuacja jaka powstała w Realu, jeżeli rzeczywiście kupią Rodrigueza to nie do końca rozumiem co z resztą zawodników... przecież skrzydła są nietykalne. Ronaldo i Bale są murowanymi faworytami do gry, do tego Rodriguez lepiej czuje się w środku pola, a tam jest przecież Isco i Modrić, do tego doszedł Kroos, a pozostają jeszcze Khedira, Alonso i Illarramendi. Jak dla mnie, United powinno się wypytać o Modricia, Modrić jest pewniakiem, grał w Anglii i grał świetnie, w Hiszpanii się rozwinął, a po tych wszystkich transferach może mieć problem ze zmieszczeniem się w składzie Realu.

Póki co nie widać ofensywny transferowej United, rozdajemy naszych obrońców jak ciepłe bułeczki, zaraz stracimy kolejnych zawodników, a wzmocnień nie widać.

Luke Shaw to póki co tylko duży talent, ale nic więcej. Herrera przyszedł do nas z Hiszpanii... nikt nie wie co uda mu się tutaj zdziałać. Póki co wygląda to tragicznie, a Ed nic z tym nie robi, wszyscy tutaj mówią "to nie FIFA..." i takie tam inne bzdury. Ludzie... Real Madryt kupił właśnie jednego z najlepszych środkowych pomocników świata, Kroosa, zaraz kupi Rodrigueza. Barcelona kupiła jednego z najlepszych napastników świata, jakim jest Suarez. Cały świat się zbroi, a my kupujemy dzieci z przyszłością. Cudnie.

Nasze cele transferowe są tragiczne, chcemy bez CL wykupić ludzi pokroju Vidala... może jak mu damy 400 tysięcy tygodniówki to uda się go przekonać, ale czym United dzisiaj ma przekonać do transferu takich graczy, którzy chcą grać i walczyć o CL?

Może skupmy się na realnych transferach z drużyn, które grają w LE lub w ogóle bez pucharów?

Moussa Sissoko, Cuadrado, Ross Barkley, Griezzman, Giovani dos Santos? Cena za tych grajków jest nie duża, a ich umiejętności bardzo wysokie. Zamiast marnować czas na Vidala, którego sprowadzenie będzie bardzo trudne, skupmy się na zbudowaniu kolektywu, drużyny, która odzyska CL.

Liverpool bez Suareza jest bezbronny, Gerrard jest bez formy.
Arsenal jest słaby i te ich wzmocnienia nic nie wniosą, Alexis Sanchez popełnił wielki błąd.

W walce o tytuł będą się liczyły tylko dwie firmy, Chelsea i City, chyba że United zrobi mocne i solidne transfery, w osobach takich, które z pewnością poradzą sobie w Anglii.
» 21 lipca 2014, 20:48 #119
KaczmarMO7: Zgadzam się..
Naprawdę nie rozumiem dlaczego bardziej nie postaraliśmy się o Kroosa..
Uważam że my właśnie takiego zawodnika potrzebujemy ( dla mnie osobiście to mógł być następna Scholsa nr 1 ! ;/ )
» 21 lipca 2014, 20:56 #118
Copy: Cholernie się z Tobą zgadzam co do Twojej wypowiedzi. Bardzo ciekawa i wnikliwa ocena sytuacji Borussi, Realu i naszej drużyny.
Wszystko fajnie, jednak czy kagawa +20 baniek za Hummelsa to nie przesada? Oczywiście, chce jak najbardziej Matsa widzieć u nas.
Z Realu, równiez masz rację, Mordić jest bardzo solidnym zawodnikiem, jednak nie do końca jestem pewny czy po powrocie będzie pokazywał ten sam poziom co w Realu. Chcę zauważyć, że na Mundialu nie grał aż tak wybitnie. Bardzo mi się przypomina(w tym przypadku) sytuacja z Oezilem, który grał dobrze tylko na początku i środku sezonu, poźniej gasł i słabł, aż dziwiłem się, dlaczego na MŚ. "Lew" trzyma go na boisku.
Co do tych trzech graczy realu których przedstawiłeś, bardzo podoba mi się gra Xavi'ego. Khedira nie przekonuje mnie do swojej gry. W moich oczach jest zawodnikiem słabym, szklankowatym, wolnym ... Zaś Illara nie pasuje moim zdaniem do naszej gry.
Cuadrado-Griezzman- jak najbardziej jestem za.
Może spróbować kogoś jeszcze ściągnąć z reprezentacji Holandii? Czy to się uda?
Może też spróbować wyciągnąć Szakirę z Bayernu? Zamiast Vidala, na prawą stronę jak znalazł. Vidal nie pasuje mi do czerwonej koszulki, co prawda zachowaniem i wyglądem diabeł jak się patrzy :)

Umówmy się, wiemy wszyscy że transfery, nawet wybitnych graczy to kupowanie kota w worku. To jest tylko wróżenie i gdybanie, kit go wie jak to może grać u nas itd. Z innej strony istnieje też lekka obawa, jak to było w 2000 z kupnem RVN, który miał naderwane ścięgno w kolanie? jeżeli się nie mylę.
» 21 lipca 2014, 21:03 #117
Copy: A i muszę jeszcze dodać, że zapomniałeś przedstawić nam swojej wizji wykupu dodatkowych OBROŃCÓW, jak narazie to jest największy mankament zespołu. Czy widzisz u nas Shaw-Smalling-Evans/Hummels-Rafael?
Ja sam widział bym Shaw-Varane-Hummels-Rafael, przy czym dodał do składu młodych, perspektywicznych z naszych zespołów juniorskich
» 21 lipca 2014, 21:06 #116
Manuel11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 22:04

czesciowo zgadzam sie ale musze wtracic ze zakup np Shawa moze okazac sie dla nas najbardzej wartosciowy za rok gdy awansujemy do LM wtedy potrzebujemy szerszej kadry a on zgra sie z zespolem i zyska pewnosc i moim zdaniem warto i trzeba inwestowac w mlodziez , fakt doswiadczenie z obrony nam wycieklo ale z calego zespolu nie;) z tymi celami transferowymi tak naprawde to nic pewnego czy ten vidal bedzie czy nie bedzie sprawa otwarta w tym momencie musimy czekac na wrazenia LVG z treningow i meczy to on zdecyduje kto jeszcze odejdzie i czy wogule kogos jeszcze teraz chce bo jesli okaze sie ze zespol dziala dobrze i gra tak jak chce to po co cos sztucznie ulepszac a i nie bralbym tak pochopnie "towaru z reau" raz ze tam maja pochrzaniona polityke transferowa i dziwne umowy i watpie ze zrobia wyprzedaz i raczej napewno nie puszcza np modricia zwlaszcza ze jest tam od niedawna a dwa zawodnicy z Primera Division niekoniecznie moga sprawdzic sie w BPL zwlaszcza gwiazdki typu di maria co do hummelsa bylby super ale to tez narazie tylko zyczenie i znow wszystko oprze sie na taktyce taktyka z 3 obroncami zmienia troche nasze zapotrzebowanie na ta pozycje
» 21 lipca 2014, 21:57 #115
KaczmarMO7: http:// prosoccertalk.nbcsports.com/2014/07/21/report-manchester-united-set-to-sign-mats-hummels-in-28-million-deal/?utm_source=FB%20-%20NBC%20Sports%20-%20NBC%20Sports%20Soccer&utm_network=facebook&utm_post=2871806&utm_tags=


Kolejne gazety, tym razem angielskie podają że Hummels w United.
Ile w tym prawdy? Może faktycznie coś jest na rzeczy... Oby :)
» 21 lipca 2014, 20:34 #114
UNITED78: Mam nadzieję że to prawda Hummels nie wykluczał transferu. Hummels+Jones lub (mam nadzieję) Vermalen i mamy najlepszą obronę w PL, tylko oczywiście muszą się zgrać.
» 21 lipca 2014, 19:45 #113
Diabelred: hahaha dobra plota, mogli chociaz podac bardziej realna cene np. 40 mln, a nie marne 20.
» 21 lipca 2014, 19:28 #112
Yaankes: Obrońcy tyle kosztują... to że idioci z PSG płacą za obrońców 50 mln to już ich sprawa, ale obrońcy kosztują mniej więcej 20-35 mln.
» 21 lipca 2014, 20:17 #111
Diabelred: obroncy moze i tak, jednak ci najlepsi jak Hummels, mysle ze sa warci wiecej niz te 20 mln
» 21 lipca 2014, 22:26 #110
gaworek353: Wystarczylo mi "xd" i wiem z jakim dzieckiem mamy tu do czynienia. :)
» 21 lipca 2014, 20:50 #109
adski87: Ty Bolek chyba strony pomyliłes,odezwij sie po sezonie:]
» 21 lipca 2014, 22:13 #108
manutd666: Hummels: rocznik 88, mistrz świata, finalista ligii mistrzów, kluczowa postać borusii i reprezentacji, 2 mistrzostwa kraju, cena - 20 baniek, Herrera:........ cena - 40 baniek, Shaw:.......... cena - 40 baniek. Nigdy nie zrozumiem cen za piłkarzy, wtf?
» 21 lipca 2014, 18:36 #107
ferdas: spokojnie, to tylko spekulacje prasowe, prawdy w tym tyle ile alkoholu w Karmi
» 21 lipca 2014, 19:29 #106
jaratkow: 20...20... resztę za nas dopłaca Barcelona ;-) Bo to jest bardzo poważny i sprawdzony news :-)
» 21 lipca 2014, 18:15 #105
ManchesterUtd: Jego wartość podskoczyła po mundialu do 35 mln, więc raczej plotka.
» 21 lipca 2014, 18:00 #104
tomek94: Transfer bardzo realny, lecz nie sądzę że za jedyne 20 milionów. Zapewne albo cena wzrośnie albo
ktoś zostanie dorzucony np Kagawa.
» 21 lipca 2014, 17:24 #103
szabo1878: No niby nie taki znowu realny transfer, ale jakby dorzucic Kagawe to by sie mogli skusic ;) oni tam jeszcze tesknia za japonczykiem, a my i tak go nie potrzebujemy, w przeciwienstwie do Hummelsa.
» 21 lipca 2014, 16:46 #102
patrol2305: Evra oficjalnie w Juve :(
» 21 lipca 2014, 16:42 #101
Cinz: Też przyleci helikopterem jak Mata ?
» 21 lipca 2014, 16:34 #100
zbyszek7: Hummels i Vidal i koniec transferow :)
» 21 lipca 2014, 16:26 #99
micsie03339: Jeśli dojdą, to i tak liczę na więcej, nie takie spektakularne, ale uzupełniające skład, odeszło kilku zawodników, kilku jeszcze może odejść, kilka lat temu kadra była o wiele szersza i dobrze. Zresztą widać co robią inne klubu Arsenal, Liverpool itd. nie robią może wielkich transferów w tym sezonie, ale skutecznie poszerzają kadrę.
» 21 lipca 2014, 17:00 #98
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 17:25

Nie gramy w pucharach = nie potrzebujemy strasznie szerokiej kadry. W tym sezonie lepiej inwestować w jakość, niż w ilość. Transfery, które uzupełnią skład należy zrobić za rok, gdy zakwalifikujemy się do LM.
» 21 lipca 2014, 17:24 #97
Puchaczeue: Jeszcze Daley Blind i wtedy może być koniec :)
» 21 lipca 2014, 20:19 #96
kamil496: Pisałem niżej nie ma co się tym jarać, jak transfer będzie potwierdzony przez wiarygodne źródła, czyli np. główną stronę klubu, a nie jakieś katalońskie gówno....
» 21 lipca 2014, 15:19 #95
mervel: jak mozna cytować gazetę która (pomijając kwotę transferu wziętą z kosmosu) pisze, że Hummels byłby DZIESIĄTYM transferem United- które zdążyło już kupić m.in.:
Andersona z Fiorentiny, Vermijla z Nijmegen, Powell'a z Wigan, Bebe z Pacos Ferreira czy Zade (pisownia oeyginalna!) z Cardiff...
ręce opadają.
» 21 lipca 2014, 14:52 #94
Manuel11: hehehehehe jedni pisza ze ma przyjsc inni ze juz jest ten za tyle a ten za tyle no czasem nie wiadomo czy smiac sie czy plakac ale wkoncu cos w tych gazetach musi byc napisane szkoda tylko ze czasem to kompletne brednie tworzone kosztem kibicow
» 21 lipca 2014, 14:51 #93
man1717: Ja czytam że mamy już Vidala za 42mln funtów !
» 21 lipca 2014, 14:50 #92
patrol2305: Skąd info ?
» 21 lipca 2014, 14:53 #91
ferdas: podobno jest nowa oferta
http:// [link usunięty]
» 21 lipca 2014, 15:51 #90
patrol2305: ferdas

Podaj link używając spacji dziękuję...
» 21 lipca 2014, 16:23 #89
ferdas: http:// www. givemesport.com/487520-manchester-united-to-make-425m-vidal-bid

http :// www. goal.com/en-sg/news/3875/transfer-zone/2014/07/21/4972882/manchester-united-to-launch-new-425m-vidal-bid
» 21 lipca 2014, 16:42 #88
micsie03339: @up
wysatarczy kopiowac wszystko po "w w w" i bez spacji można ;)
» 21 lipca 2014, 16:55 #87
patrol2305: No cóż zobaczymy czy Vidal przyjdzie...
» 21 lipca 2014, 17:27 #86
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 14:49

Prezes BVB zaprzeczyl jakoby kogokolwiek wiecej sprzedawal w tym okienku. Wystarczy ze Lewy juz odszedl. Oto jego slowa: "Uzgodniliśmy już, że w tym okienku transferowym nikogo więcej nie sprzedamy - oznajmił wczoraj Hans-Joachim Watzke w wywiadzie dla Bild wiec niech Hiszpanie przestana bredzic a United skupia sie na tych ktorzy na serio moga dolaczyc a nie urzadzac tu mitomanie tracac cenny przy tym czas.
» 21 lipca 2014, 14:47 #85
ro7: Mamy 3 środkowych obrońców, Borussia ma obecnie 6 (parę dni temu kupiła reprezentanta Niemiec Gintera). Myślę, że jest szansa na ten transfer chociażby z tego powodu. Dodatkowo, ale nie wiem czy wiecie ale jakiś 10 dni temu Hummels na swoim Twitterze zaczął pisać po angielsku (dotychczas pisał po niemieckiu) i zażartował, że "chyba będzie musiał wziąć lekcje języka angielskiego"... Co to może oznaczać?
» 21 lipca 2014, 14:29 #84
elsho: To, że jak każdy porządny piłkarz uczy się najpowszechniejszego języka na świecie.
» 21 lipca 2014, 14:41 #83
lipskee: Hummels, Sokratis, Ginter, Subotic to sa stoperzy gdzie ty 6 znalazles a jakbys doliczal jakiegos Sarra to u nas automatycznie musialbys doliczyc Keane'a
» 21 lipca 2014, 14:50 #82
patrol2305: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 14:28

I kolejne wiadomości

http:// www. futbol. pl /news/sport- hummels-w-tym-tygodniu-w-man-united
» 21 lipca 2014, 14:28 #81
elsho: Super, źródło - kataloński Sport.
» 21 lipca 2014, 14:36 #80
oldgame: Kupią go.
Kwota tak mała bo w rozliczeniu dostaną Kagawe .
» 21 lipca 2014, 14:25 #79
designer: nie kupi United Hummelsa bo BVB juz nikogo nie sprzeda. BVB w odroznieniu do United zbroi sie na Lige Mistrzow i nie zamierza sie pozbywac takich graczy jak Hummels.
» 21 lipca 2014, 14:44 #78
patrol2305: Dlaczego na wikipedii jest on już zawodnikiem Man Utd ??

http:/ /es.wikipedia.org/ wiki/Mats_Hummels
» 21 lipca 2014, 14:24 #77
NexaT: Może dlatego, że wikipedie może edytować każdy idiota?
» 21 lipca 2014, 14:29 #76
patrol2305: Właśnie zapomniałem o tym...
» 21 lipca 2014, 14:53 #75
mario93: nie przyjdzie do nas, już prędzej Vidal, ale na niego też mamy nie więcej niż 50% szans, więc nie napalajcie się
» 21 lipca 2014, 14:18 #74
Damianos500: byłoby super..
» 21 lipca 2014, 14:10 #73
MU1212: jestem ciekaw czy go kupią i za ile ?
» 21 lipca 2014, 14:07 #72
AdriaDevil89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 14:08

- Uzgodniliśmy już, że w tym okienku transferowym nikogo więcej nie sprzedamy - oznajmił Hans-Joachim Watzke.
» 21 lipca 2014, 14:07 #71
zapertinio16: wiesz takie gadanie to może byc tkz. "podbijanie ceny za zawodnika"
» 21 lipca 2014, 14:41 #70
mycka86: Ten news jest tak samo wiarygodny jak doniesienia 'faktu'.
» 21 lipca 2014, 13:47 #69
elsho: Haha na pewno, kontrakt Hummelsa do 2017 roku i ma kosztować 20 milionów przy czym zjada dwukrotnie Luiza, który poszedł za 50 mln? Co za głupoty. No ale to hiszpański szmatławiec, więc wszystko jasne.
» 21 lipca 2014, 13:33 #68
turysta: Nikt w Niemczech i Angli o tym nie pisze.. tylko jakis katalonski dziennik... wydaje mis ei ze to raczej plotka, a szkoda.
» 21 lipca 2014, 13:24 #67
qwas333: metro o tym pisze.
» 21 lipca 2014, 14:02 #66
mario93: metro pisze, że sport o tym pisze... ludzie, jak się powołujecie na jakieś źródła to przeczytajcie chociaż treść wiadomości a nie tylko tytuł
» 21 lipca 2014, 14:14 #65
piotrz23: kontrakt do 2017 i tylko 20 mln? Coś mi tu śmierdzi brednią. Ale jeśli okaże się to prawdą to nobel w kategorii handlu dla naszych działaczy. Na OS jest napisane, że Lovren przechodzi do Liverpoolu za 20 mln. To naprawdę będzie interes dekady dla MU.
» 21 lipca 2014, 13:07 #64
b90: Odkryli Amerykę. Przecież transfery Vidala i Hummelsa to jest obowiązek, a mając "nieograniczony" budżet było wiadomo że do nas przyjdą.
» 21 lipca 2014, 12:58 #63
mcis: mylisz slowa "nieograniczony" z "nieskonczonym"
» 21 lipca 2014, 13:50 #62
Insanity: Hiszpański "Sport" twierdzi, że już doszli do porozumienia, oficjalne dopiecie transferu w tym tygodniu
» 21 lipca 2014, 12:46 #61
Pomarancz: Rozpedzony Ed znowu atakuje, oby to była prawda, 20 mln za niego to promocja.
» 21 lipca 2014, 12:40 #60
qwas333: według SkySports Evra dziś miał być już w Juve.
» 21 lipca 2014, 12:36 #59
qwas333: w mirror jest że de vrij się do nas przenosi.
» 21 lipca 2014, 12:34 #58
qwas333: mówią o tym też w metro.co.uk, ktoś wieczy 'metro' jest wiarygodne?
» 21 lipca 2014, 12:31 #57
Insanity: 16mln funtów za Hummelsa, targ podobno już dobity wg. Sportu. Stefan De Vrij ma pójśc za 10mln funtów, a już podobno też stosują oferte za Blinda nie bojąc się Barcelony która go goni. Za tego ostatniego z wymienionych ma być oferta w granicach 17-24 mln. funtów
» 21 lipca 2014, 12:29 #56
devious: 17-24mln funtów za cienkiego Blinda, który byłby w MU rezerwowym lewym obrońcą?!!

Raczysz chyba żartować, Blind nie jest wart nawet połowy tej kwoty :)
» 21 lipca 2014, 12:52 #55
cinek06: Albo ŚPD, bo tam też może grać. Ale zgadzam się, że za dużo, jak dla mnie 10-15 mln funtów
» 21 lipca 2014, 13:05 #54
kamil496: Nie ma co sie podpalać do czasu, aż oficjalnie tego zostanie to ogłoszone, ale jest jakis krok w przód.
» 21 lipca 2014, 12:21 #53
Rooni126: Tak na marginesie to wy na serio z tym Vermaleanem ? mamy po to pozbywac sie szrotu zeby kolejny szrot kupic? Liczycie ze nagle po odejscie z arsenalu mu wroci forma?
» 21 lipca 2014, 12:10 #52
Bylak: OBY to była prawda !
» 21 lipca 2014, 12:01 #51
Fabio: Będzie ' Oficjalnie ' wtedy uwierzę ;) .
» 21 lipca 2014, 11:45 #50
patrol2305: Jeżeli to prawda to potrzebujemy jeszcze 3 piłkarz Vidal,De Vrij,Vermalen a zimą podobno ma przyść Strotman...
» 21 lipca 2014, 11:44 #49
mcis: jesli kupimy Vidala to ze Strootmana raczej zrezygnujemy
» 21 lipca 2014, 11:51 #48
Insanity: Kwestia na jakiej cenie się skończy. Juventus tak chętnie nie odda go. A i my raczej nie powinniśmy dokładać strasznie dużo do tego interesu, bo to nie ma sensu. Bym pomyślał nad wyjęciem Luisa Gustavo z Wolfsburgu, bo naprawdę dobrze się prezentuje ostatnimi czasami. 26 latek, waleczny, taki ktoś myślę, że by wkomponował się w ofensywną grę LvG, ale to tylko moje spekulacje :)
» 21 lipca 2014, 12:52 #47
Manuel11: Narazie to tylko ploty jeszcze ale byloby to naprawde konkretne wzmocnienie lini obrony oczywiscie suma wymieniana przez tygodnik brzmi nierealnie bo jego wartosc bardzo podskoczyla. przynajmniej w taki sposob powetowalibysmy sobie strate doswiadczonych obroncow i moze wreszcie stale fragmenty gry w wykonaniu United bylyby grozniejsze z nim w polu karnym;)
» 21 lipca 2014, 11:41 #46
filip516: Takie pytanie to jakieś wiarygodne źródło :D?
» 21 lipca 2014, 11:33 #45
qwas333: niestety niezbyt.....
» 21 lipca 2014, 12:32 #44
filip516: ehhh szkoda ;/
» 21 lipca 2014, 23:14 #43
mcis: 20mln euro to jakies 16mln funtow - poldarmo, jak na jego umiejetnosci
» 21 lipca 2014, 11:29 #42
Sideswipe: 20 mln... serio? Mogliby chociaż wymyślić bardziej wiarygodną kwotę
» 21 lipca 2014, 11:29 #41
patrol2305: Jeżeli transfer okaże się prawdą zostaje nam sprowadzić Vermalena i Vidala...
» 21 lipca 2014, 11:28 #40
SaaVeen: Moim zdaniem nie kupimy Vidala,zapewne dojdzie do tego przynajmniej jeden skrzydłowy,a zimom dołączy Strootman
» 21 lipca 2014, 11:32 #39
0ptimus: Do tego niektóre źródła dodają, że razem z Hummelsem dołączy Vermaelen za 10 mln.
» 21 lipca 2014, 11:22 #38
naniLuis: No, oby to była prawda ! (y)
» 21 lipca 2014, 11:17 #37
MUFC16: oby nie!
» 21 lipca 2014, 11:19 #36
cinek06: Dlaczego nie? Obecnie najlepszy ŚO w Europie, cena nie jest z kosmosu.
» 21 lipca 2014, 11:29 #35
M1LKA: tyle że do BVB przyszedł nowy stoper... dobry stoper który nie powinien grzać ławy. Jakiś środkowy obrońca z BVB musi odejść, bo mają ich obecnie czterech bardzo dobrych a przecież mają jeszcze świetną młodzież i na pewno chcieliby kogoś wprowadzać. Przy takiej ilości ludzi na tą samą pozycję to nie będzie możliwe.
» 21 lipca 2014, 12:28 #34
RedDevil508: Shaw 30mln funtów Hummels 20mln euro jakoś nie wierzę że przejdzie za tak mało.
» 21 lipca 2014, 11:05 #33
BartekMU10: 20 mln euro? Przy dzisiejszych cenach aż nie chce się wierzyć... Tak czy siak, oby to była prawda!
» 21 lipca 2014, 11:05 #32
Fenek: Byłoby to świetne wzmocnienie. Obok niego chętnie bym widział Jonsa, ale zobaczymy co się wydarzy. Czekam teraz tylko na info o jakimś konkretnym skrzydłowym, który w końcu będzie umiał ruszyć grę MU w offensywie.
» 21 lipca 2014, 10:53 #31
BraveDevil: Ciekawe tylko czy będziemy grali 4 obrońcami ;]
» 21 lipca 2014, 11:02 #30
mcis: skoro nie ma mowy o skrzydlowych to pewnie gramy 3-4-3 z vP, Roo i Mata w ataku
» 21 lipca 2014, 11:32 #29
devil444445: Jeśli to będzie prawda to nie wiem co zrobię. Jeszcze wspaniale by było, żeby przyszedł do nas Vidal i Di Maria(jest na to szansa, jeśli do Realu przejdzie James Rodriguez) to mamy jeden z najsilniejszych, jeśli nie najsilniejszy, skład w BPL.
» 21 lipca 2014, 10:48 #28
fst91: Było by świetnie, ale zaczynam sie obawiać że Di Maria zasili nieszczęsne PSG jeśli zdecyduje się odejść...
» 21 lipca 2014, 11:22 #27
KaMillo98: @fst91
przeciez Angel podobno odrzucil oferte PSG i chialby grac w BPL ;D
» 21 lipca 2014, 12:31 #26
M1LKA: Nie wierzę że Di Maria przejdzie do PSG... wtedy musieliby oni sprzedać Cavaniego żeby przestrzegać tej zasady finansowego fair play. Podejrzewam, że jakby kupili Di Marie i zmałali by zakaz to uefa bym im dopiero dowaliła ze 100mln euro kary a tego by raczej nie chcieli... płacić za angela 160 euro.
» 21 lipca 2014, 12:32 #25
devil444445: Kupili już Luiza za 50 mln, a taką właśnie mają barierę na transfery, więc jeśli chcą Di Marię to muszą sprzedać kogoś o tej samej wartości za jaką chcą kupić Angela. Ale przecież nie dawno powiedział, że chce grać w BPL, ale zaznaczył, że chciałby grać nadal w LM. Więc mam nadzieję, ze jednak LvG go przekona i dołączy do nas. Przecież i tak za rok będziemy w LM. Jeden rok w tę czy w tamtą to żadna różnica i Di Maria powinien o tym wiedzieć.
» 21 lipca 2014, 13:59 #24
DeGeaTheBest: Niech kontuzje go omijają a zostanie jednym z najlepszych obrońców w historii !! :)
» 21 lipca 2014, 10:46 #23
Byku97: Świetna wiadomość z rana od razu dzień staje się lepszym. Ten zawodnik najbardziej był nam potrzebny by załatać dziury po odejściach obrońców :)
» 21 lipca 2014, 10:43 #22
gitkolo: Wiele bym dał, żeby była to prawda, ale...
» 21 lipca 2014, 10:41 #21
Champ20nes: z bvb PL http:// borussia.com.pl/ art/show/ hummels-nie-na-sprzedaz/12109 usunąć spacje
» 21 lipca 2014, 10:39 #20
orchi650: Dopiero co Klopp mowil Ze Reus i Hummels zostają ...
» 21 lipca 2014, 10:39 #19
Norbas: Gdyby to była prawda to bym się posikał ze szczęścia. ;)
» 21 lipca 2014, 10:38 #18
rataj1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 10:35

DUŻE TAK DLA TEGO PANA!
» 21 lipca 2014, 10:35 #17
Fabio04: Baaardzo mało możliwe, że do nas dojdzie a jak już to musimy rozbić bank. Te 20 mln to z fusów chyba wywróżone. Ma kontrakt do 2017, mistrz świata, uznana marka, BVB nie musi sprzedawać. Kupili zapewne Gintera po to, żeby nie mieć takich problemów jak w zeszłym sezonie gdzie Hummels i Subotic byli kontuzjowani i na stoperze grał jakiś wynalazek.
BVB jest mądrze prowadzone, stracili w tym roku Lewego to nie będą chcieli tracić kolejnego filaru, który ma kontrakt jeszcze 3 lata.
» 21 lipca 2014, 10:29 #16
ferdas: Z niewolnika nie ma pracownika, Hummels juz dawno powinien zmienic klub na lepszy, wiec predzej czy pozniej (oby juz w tym okienku) do transferu dojdzie
» 21 lipca 2014, 10:32 #15
Fabio04: Spoko, jeśli chce przyjść to transfer jest możliwy ale BvB za nic w świecie nie puści go za tak śmieszną kwotę. Starszy i słabszy Luiz za 50 mln euro, 18 letni Shaw za 27 mln funtów to niby czemu BvB ma być frajerem i sprzedawać tak tanio. Oni widzą, że mamy kasy jak lodu i potrzebujemy transferów więc wydoją nas maksymalnie, taka smutna prawda.
» 21 lipca 2014, 10:38 #14
ferdas: No co do kasy to sie z toba zgadzam, jak dla mnie MU powinno dac ile chca - skoro dali tyle za "czlapie sie i przechadzam Fellainiego", Shawa czy Herrere to po co skapic na Vidala, Hummelsa ktorzy sa w swiatowej czolowce
» 21 lipca 2014, 10:50 #13
DeGeaTheBest: no ale wiesz Luiza kupiło P$G oni zawsze przepłacają :)
» 21 lipca 2014, 10:51 #12
M1LKA: ciekawe jaka tam klauzula jest za Hummelsa... bo jak takie 20 - 25 euro to zostanie zapłacone i będzie pogadane. Tylko od niego będzie zależało czy będzie chciał do nas przejść, a z tego co czytam wszędzie mówią to samo... że Barca odpadła bo niby Mats chce do nas.
» 21 lipca 2014, 12:49 #11
Fabio04: Mi się wydaję, że oni mniej więcej wiedzą to co dzieje się w Barcelonie i Espanyolu, gdyż jest to kataloński dziennik. A to co dzieje sie w BVB to wiedzą tak jak The Sun i Daily Mail ;) Oczywiście chciałbym się mylić..
» 21 lipca 2014, 10:33 #10
gitkolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2014 10:44

Nie. Szmatławiec jak Marca, kibicują Barcelonie i tylko Barcelonie, najeżdżając na Real, ignorując Espanyol. Przeglądam ich okładki od ponad dwóch lat - stek bzdur, a jedyne co tam jest prawdziwe to oficjalne ogłoszenie jakiegoś transferu.
» 21 lipca 2014, 10:43 #9
kadM: Czekam z utęsknieniem, jeszzce Reusa na skrzydło i chyba bedzie ok.
» 21 lipca 2014, 10:27 #8
bobkos7: Tak tez sie stanie. nie ma innej opcji
» 21 lipca 2014, 10:22 #7
Forfiter: byłoby zajebiście
» 21 lipca 2014, 10:20 #6
M1LKA: Ale byłby jaja... Luiz ciapa za 50 a najlepszy środkowy obrońca mundialu i jeden z najlepszych na świecie za 20 euro u nas.
» 21 lipca 2014, 10:20 #5
MANUGLORy: herrera za 30 mln (jest oczywiście dobry nie mam do niego nic ale troche za drogo mi sie zdaje aczkolwiek jest to talent może warty tej ceny) a kroos za 25 mln:)
» 21 lipca 2014, 10:25 #4
adasko6969: Kroos miał rok do końca kontraktu.
» 21 lipca 2014, 10:28 #3
ferdas: David Luiz to dla mnie obronca nieporozumienie - jest wszedzie tylko nie na obronie (wnioskuje po tym co widzialem na mundialu) to taki koles nie wiadomo jaka pozycja, a ze jest ustawiany na stopera to powoduje utrate bramek, napewno nie jest wart nawet polowy ceny jaka zaplacilo za niego PSG - ale to ich strata, teraz przez to nie moga kupic Di Marii, hahahaha :D
» 21 lipca 2014, 10:31 #2
M1LKA: Ale taka cena za Hummels'a jest śmieszna.
Do BVB trafił nowy stoper to ktoś musi odejść, a jak widzę już któryś news z rzędu, że jest szansa, że Mats trafi do nas... to na prawdę to wszystko napawa mnie wielkim optymizmem.

Co do całego rynku transferowego to są jedne wielkie jaja... zwłaszcza jak widzę właśnie tak bardzo kontrastowe transfery jak Kroosa i Herrery czy Luiza i Hummelsa.

Co do Luiza to na prawdę... nie chodzi to już o cokolwiek tylko o fakt, że stał on się najdroższym obrońcą na świecie a tak na prawdę to przeciętniak. Thiago Silvie to on do pięt nie dorasta i jego absencja na mundialu pokazała czym tak na prawdę jest Luiz.
» 21 lipca 2014, 12:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.