Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Arturo Vidal coraz bliżej Manchesteru United

» 14 lipca 2014, 15:44 - Autor: matheo - źródło: sportsmole.co.uk
Angielscy dziennikarze są przekonani, że transfer Arturo Vidala z Juventusu Turyn do Manchesteru United to tylko kwestia czasu.
Arturo Vidal coraz bliżej Manchesteru United
» Arturo Vidal wypoczywa obecnie po mistrzostwach świata w Brazylii
Czerwone Diabły są ponoć o krok od zakontraktowania 27-letniego środkowego pomocnika.

Sam Chilijczyk tylko podgrzał prasowe spekulacje mówiąc niedawno, że każdy chciałby występować w tak wielkim klubie jak Manchester United.

Peter Spencer, dziennikarz Manchester Evening News, na swoim koncie na Twitterze stwierdził, że transfer Vidala do Manchesteru United jest „bliski”.

Niewiadomą pozostaje natomiast kwota odstępnego, którą Manchester United miałby zapłacić Juventusowi Turyn za Vidala. Media spekulują, że oferta Czerwonych Diabłów będzie opiewać na około 35 milionów funtów.

Vidal w poprzednim sezonie zdobył dla Starej Damy 18 bramek we wszystkich rozgrywkach.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Adidas nowym sponsorem Manchesteru United
Następny news »
Evra zamieni Manchester United na Juventus

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (147)


kuba25: Bylaby to super niespodzianka jednak watpie w to max :D
» 17 lipca 2014, 04:52 #136
patrol2305: Jeżeli Vidal do nas przejdzie będę się cieszył,a jak nie to życzę mu powodzenia w Juve tyle w temacie...
» 16 lipca 2014, 21:17 #135
Savulikees: niestety te newsy to są chyba brane żywcem z juventuz.com, gdzie tam zrobil sie masowy trolling z powodu naplywu kibiców Manchesteru i zaczeli dawac fake info a redaktorzyny zaczeli to łykac.
» 15 lipca 2014, 10:51 #134
kokson: Typowy trolling i robią sobie jaja z kibiców MU, którzy hurtowo zaczęli się tam rejestrować. A gimbusy łykają to jak pelikany.
» 15 lipca 2014, 11:11 #133
b90: Kontrakt juz jest załatwiony panowie!! kwestia godzin kiedy to wszystko zostanie oficjalnie ogłoszone. Ten transfer jest wliczony w transfer Evry dlatego MU nie wyrzuci aż tyle pieniedzy na niego. Teraz czekamy jak potoczą się losy z Hummelsem bo też są dobre prognozy że do nas dojdzie.
» 15 lipca 2014, 00:32 #132
Diabel89: sam to wymysliles??
» 15 lipca 2014, 00:50 #131
pojzon: Vidal, Hummels albo Depay dwóch z nich na bank. Info w miarę pewne.
Pozdrawiam.
» 15 lipca 2014, 03:47 #130
Dubek: A co ma do tego Evra za którego Juve daje 1,5 mln ? Nie wierzę że już wszystko dogadane.
» 15 lipca 2014, 05:26 #129
jaratkow: "Info w miarę pewne"... ze szczególnym naciskiem na "w miarę"...
» 15 lipca 2014, 05:55 #128
kokson: Wy naprawdę dajecie się tak trollować ? Zrozumcie, że Vidal nie odejdzie z Juve a wszystkie ploty pochodzą z juventuz.com, które już z was sobie zaczęło jaja robić i łacha z was tnie. Vidal na pewno nie będzie zawodnikiem MU i to nie dlatego bo LvG go nie widzi w zespole tylko dlatego, że nie ma szans aby go wyrwać z Juve a już na pewno MU jest ostatnim klubem, który ma na to jakiekolwiek szanse !
» 15 lipca 2014, 07:32 #127
kokson: Nie ma szans na pozyskanie Vidala bo on jest nieosiągalny. Jaki interes ma klub w sprzedaży Francuza ? Wolę zawodnika, który nie chce być zmiennikiem jakiegoś młokosa, który może mu buty czyścic !
» 15 lipca 2014, 09:20 #126
fanKlubu: Tym bardziej,ze dzisiaj gazety zaczynają pisać,ze United rezygnuje z Vidala, to wszystko były plotki.
» 15 lipca 2014, 10:22 #125
Maaattttt: @kokson
Dzięki za info, prezesie.

Po to się rejestrowałeś? Wylewaj żale na stronach, gdzie znajdziesz kolegów i aprobatę.
» 15 lipca 2014, 10:36 #124
kokson: Z juvedpoland :

15.07.2014 10:37:33 | komentarzy: 8

"Brytyjska prasa powoli wycofuje się z plotek na temat transferu Arturo Vidala (na obrazku) do Manchesteru United. Choć Czerwonym Diabłom bardzo podoba się chilijska gwiazda Bianconerich, Anglicy nie chcą rozmawiać o kwocie, która ewentualnie mogłaby przekonać turyńczyków do podjęcia negocjacji, przez co przeprowadzka pomocnika na Old Trafford wydaje się być daleka od zrealizowania - zgodnie podają Daily Mirror, Daily Mail oraz BBC. Głos w sprawie zabrał również dziennikarz Sky Sport Luca Marchetti, którego zdanie wpisuje się we wcześniejsze doniesienia włoskich mediów: "Plotek o Vidalu w United jest mnóstwo, ale do klubu z Piemontu nie napłynęła żadna oferta. Anglicy są świetni w podbijaniu dyskusji. Prawdą jest, że Manchesterowi podoba się Vidal, jednak podczas rozmów o Evrze temat Chilijczyka nie został nawet poruszony. Stara Dama nie chce sprzedawać swojego wojownika, co więcej, Marotta chce wzmocnić środek pola zawodnikiem pokroju Roberto Pereyry. Tylko iście zawrotne oferty za Vidala (spekulacje mówią 60-65 milionach euro, przyp. red.) mogłyby skłonić Marottę i spółkę do przemyśleń" - zakończył dziennikarz."
» 15 lipca 2014, 11:14 #123
b90: Kokson dziecko czytaj dalej swoje bzdury na stronie Juventusu, którą prowadzą ludzie na twoim poziomie. Mało wiesz więc nic nie pisz na ten temat. Bukmacherzy na transfer Vidala dają w tym momencie kurs 1,10 ! To znaczy tylko tyle że transfer jest już na 99% przesądzony.
» 15 lipca 2014, 13:35 #122
kokson: To o jakim poziomie ludzie prowadzą tę stronę skoro rozsiewają takie ploty...chyba Ty to prowadzisz bo innego wyjaśnienia nie ma ale marzenia nie kosztują ;)
» 15 lipca 2014, 14:59 #121
b90: Żal mi cie, wielki fan Juve sie znalazł. Nie popłacz sie jak Vidal odejdzie. Gdyby nie było szans na sprowadzenie Vidala to by nie było tematu, a temat jest, co więcej Vidal juz jedną nogą w MU.

MU > Juve zapamietaj
» 15 lipca 2014, 15:03 #120
piter943: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2014 23:30

Prawie wszystkie gazety angielskie i nie tylko piszą, że transferu nie będzie, podobno LVG nie widzi Vidala w United!
» 14 lipca 2014, 23:30 #119
Niemiec: Jedynym brukowcem który coś o tym wspominał jest Daily Mail, inne gazety piszą, że Van Gaal przygląda sie bliżej 3 zawodniką Hummelsowi Vidalowi i Di Maria. Ale nie zdziwie się jeśli jutro informacja ta, że jednak Van Gaal go nie chce pojawi się we wszystkich brukowcach. Według mnie te wszystkie spekulacje to jedne wielkie plotki, w których moze być trochę prawdy. A te wszystkie brukowce działąją w ten sposób, że jeden coś wymyśli inne od razu to łykają i wypisują mnóstwo bzdur, zresztą można spojrzeć na transfer Herrery przecież ten transfer został załatwiony ja wiem w 3 dni? Myślę, że kolejne wzmocnienia będą ale takie jakie chce Van Gaal by zbudować swój zespół, a nie takie jakich my oczekujemy.
» 14 lipca 2014, 23:47 #118
Maaattttt: Prawie wszystkie? O ile mi wiadomo to tylko Mail i Mirror.
Ze spokojem, te informacje można na razie zlekceważyć, nadal myślę że on się zbliża do nas.

Mail wczoraj podało, że Vidal jest w drodze do United, 24 godziny później "deal is OFF". 5 maja Mail pisało, że Herrera na pewno zostaje w Bilbao, z Shawa też ponoć rezygnowaliśmy. Tymczasem SkyBet już z kursem 1/12. Bez paniki.
» 14 lipca 2014, 23:48 #117
piter943: Tak masz racje, tutaj Van Gaal decyduje o transferach i myśle, że nie mamy się czego obawiać w tej kwestii. Jest to trener któremu trzeba ufać pod tym względem, sam wie co robi i ma zrobić. Jestem pewien, że chociażby ściągnie jednego klasowego zawodnika w tym okienku.
» 14 lipca 2014, 23:56 #116
kokson: MU po prostu nie ma na niego najmniejszych szans !
» 15 lipca 2014, 07:39 #115
DevilFan: Jest taki bliski ten transfer, jak pozyskanie Di Marii z Madrytu, o tym dziennikarze też pisali że to "kwestia czasu"
» 14 lipca 2014, 22:33 #114
b90: Szanse na Di Marie mielismy my i PSG to po pierwsze. Po drugie wybieramy Vidala więc na co nam Di Maria?
» 15 lipca 2014, 00:33 #113
Dubek: Jak to po co ? Zupełnie inne pozycje, Vidal ŚP a Di Maria to skrzydłowy, obie te pozycje przydałoby się wzmocnić.
» 15 lipca 2014, 05:25 #112
b90: Przeciez skoro przyjdzie Vidal to Mata przesunie sie na prawą strona i nie bedzie miejsca dla Di Marii.
» 15 lipca 2014, 13:37 #111
DevilFan: a uwzględniłeś to że Vidal do nas nie przyjdzie?
» 15 lipca 2014, 17:22 #110
Hazet1878: Mi się wydaję że już żadnego transferu United nie zrobi. Możliwe że przyjdzie jeszcze jakiś ŚO i LO jeżeli Evra odejdzie...(nie ma jeszcze oficjalki że Evra odszedł.. ) Nie marzcie o Vidalu, Di Marii i Reusie bo oni napewno nie przyjdą do Manchesteru . Vidal zostanie w Turynie Di Maria w Realu , przez to że nie będziemy grali w lidze mistrzów ,a Reus powiedział że zostaje w Dortmundzie, ochłońcie troche i zapomnijcie o kolejnych transferach ;)
» 14 lipca 2014, 22:20 #109
Arbruz: Zapomnij że ktoś Ci przyzna rację.
» 14 lipca 2014, 22:24 #108
Dubek: Jesteś prorokiem że wiesz że nikogo już nie kupimy ? Skąd możesz wiedzieć kogo chce kupić Van Gaal i kogo kupi ?
» 14 lipca 2014, 22:25 #107
Hazet1878: Nie chcę żeby ktoś mi przyznawał racje , po prostu wyraziłem swoje zdanie , jeżeli nie popierasz mojego zdania to po co komentujesz ?
» 14 lipca 2014, 22:29 #106
Arcadias: Całym sercem zazdroszczę Wam takiego budżetu na transfery i tak wielu możliwości ;)
» 14 lipca 2014, 21:58 #105
Niemiec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2014 00:06

Nie ma czego. Mam nadzieje, że Wasz Milan też kiedyś sie odrodzi, wiele wam nie brakuje, jednak ja mam sentyment dla klubów takich jak United, Milan, Ajax, Juventus, Bayern czy Real, Arsenal, Barcelona dlatego iż te kluby pracowały latami na swoją reputacje, a teraz? Wystarczy jeden cholernie bogaty człowiek który nie wie co ma zrobic z pieniędzmi i powstaje takie $ity, klub który jeszcze niedawno się na arenie międzynarodowej nie liczył, a nagle dostaje budżet transferowy i jest w światowej czołówce, już wolałbym by te Szejki inwestowały w taki Ajax Milan. Kto wie może właśnie przez to klub któremu kibicujesz się stacza? Nie macie dużego budżetu, a zawodnicy z roku na rok kosztują coraz więcej już nie będe przytaczał tutaj przykłądu Realu, gdyż Ci zawsze wydawali kupe kasy, no ale skoro zdobywali tyle trofeów, no to mogą sobie na to pozwolić.
» 15 lipca 2014, 00:05 #104
Klimaa: Mega transfer. Vidal poukłada jak trzeba naszych piłkarzy w środku. Prawdziwy lider drugiej linii.
» 14 lipca 2014, 21:26 #103
Dubek: Najpierw musi przyjść, nie jarałbym się tak bardzo tym transferem.
» 14 lipca 2014, 21:27 #102
jarek87999: ja proponuje kupic vidala-35,reusa-35,vermalen-10 de vrij-10=90ml
sprzedac;naniego younga cleverleya andersona evre=40ml
» 14 lipca 2014, 20:53 #101
Dubek: Tak, tak, tak, a później wyłączyć FIFE i iść grzecznie spać. Dortmund nie sprzeda Reusa za tak marną kasę, Juve nie sprzeda Vidala za takie grosze, jedynie ta dwójka na końcu jakoś realnie wygląda.
» 14 lipca 2014, 21:03 #100
sisinho: 40 mln? skąd Ty tyle wytrzasnąłeś?

Evra = 3-5 mln
Young = 5 mln
Anderson = 5 mln
Clev = 5-10 mln
Nani = max 10 mln

Maksymalnie 30-35 mln byśmy za nich wyciągneli a pewnie nawet tyle nikt nie da.
» 14 lipca 2014, 21:07 #99
fanKlubu: Evra 3-5mln, przecież Juve daje 1,5mln + bonusy:)
Nani to już w ogóle 10mln, niezły jeleń by się musiał trafić:)
Vidal wyraźnie mówił,że nie ma o żadnych negocjacjach pojęcia i jak wróci to się dowie na czym stoi, a jakaś gazeta pisze,że jutro przyjedzie do Manchesteru, przecież on jeszcze kontuzji dobrze nie zaleczył i na pewno nie zacznie wcześniej niż pod koniec lipca:)
» 14 lipca 2014, 21:18 #98
arek12121: Omg co za noob skad ci sie takie kwoty wziely?
» 14 lipca 2014, 21:19 #97
jarek87999: ja proponuje kupic vidala-35,reusa-35,vermalen-10 de vrij-10=90ml
sprzedac;naniego younga cleverleya andersona evre=40ml
» 14 lipca 2014, 20:52 #96
arek12121: Facet mowisz z sensem. Zgadzam sie w 100%
» 14 lipca 2014, 21:18 #95
Mazi1989: Vidal to byłby świetny transfer. Nawet 30-40 mln funtów plus Evra to znakomity interes. Potrzebujemy takiego gracza, który wzmocni nasz środek pola, bo ten kulał u nas w zeszłych latach. Ciekawe tylko czy te plotki znajdą potwierdzenie, czy będzie tak jak w przypadku Kroosa. Przyjście Herrery i Vidala powinno oznaczać pożegnanie dla Andersona i Fletchera. Musimy troszeczkę odświeżyć skład
» 14 lipca 2014, 20:33 #94
0ptimus: Juventus chce Paulinho za 20 mln, czyli nastawili się na stratę Vidala, bo Pogba zostaje.
» 14 lipca 2014, 20:31 #93
Dubek: Eh, nie tego Paulinho, chodzi o napastnika Livorno.
» 14 lipca 2014, 20:36 #92
Maaattttt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2014 21:03

Tak, właśnie tego Paulinho, pomocnika Tottenhamu. (Telegraph)
» 14 lipca 2014, 21:03 #91
Byku97: Bardzo dobry zawodnik świetnie by się wkomponował w zespół Louisa Van Gaala :)
» 14 lipca 2014, 20:30 #90
Kilerek7: Mnie już meczą te spekulacje. Ile to już było, że ten czy tamten blisko i nagle wszystko ucichło. Z Di Marią raz ustalony kontrakt, za chwile dementi. Ruszyliśmy z rozmachem i nagle cisza. Odeszło kilku graczy, ale nadal też klub nie pozbył się takich asów jak Young, Nani czy Fellaini. Ciągle jakieś przesłanki, że ten tu, ten tam, to jest chore! Inne kluby się nie pierdzielą i wydają ostro. Arsenal, Barca, Chelsea, Liverpool oficjalnie mogłyby już kończyć to okienko bo wywaliły konkrety i wszystko git. A u nas coś czuję, po za Herrerą i Shawem dojdzie może taki Verminator i dziękuje wystarczy. Wiem, że LvG potrafi z młodych zrobić solidną drużynę, ale czy Powell lub Lingard są w stanie dać nam majstra na tę chwilę? Wiem, że spekulacje będą, każdy z nas chodź nie wierzy tabloidom, po cichu liczy, że jest trochę w tych spekulacjach prawdy. Osobiście wkurza mnie to, że inne kluby tak na nas żerują, sami by dali ochłapy za naszych a sobie życzą biliony, bo w LM nie zagramy to średniaka z nas mają. Wierze, że MU wróci na szczyt a taki Vidal czy Di Maria będą pluć sobie w brodę, że zlali nasz klub, z resztą historia nasza dowodziła nie raz, że kto zlekceważył lub odszedł z MU raczej cofał się w rozwoju. Chciałbym Vidala i Di Marie w MU, plus jakiś np. De Vrij lub Hummels. Ale to by było zbyt piękne. Bardziej chciałbym abyśmy pozbyli się zbędnego szrotu. Czas pokaże co i jak!
» 14 lipca 2014, 19:54 #89
Dubek: Orange sport to żadne źródło informacji ;)
» 14 lipca 2014, 19:46 #88
jaratkow: Orange Sport... hihi. Bardzo wiarygodne źródło dezinformacji
» 14 lipca 2014, 20:12 #87
NorekDoktorek: Swego czas (2-3 sezony temu) na pasku w orange sport było napisane ze kupilismy Sneijdera :)
» 14 lipca 2014, 22:56 #86
Roook: Vidal to światowa czołówka dobrze ,że będzie grać u nas
» 14 lipca 2014, 19:16 #85
Dubek: A kto powiedział że będzie u nas grał ?
» 14 lipca 2014, 19:45 #84
jaratkow: Kolega w fifie sprawdził ;-)
» 14 lipca 2014, 20:14 #83
Dubek: No chyba tak.
» 14 lipca 2014, 20:27 #82
0ptimus: 35 mln... prawie tyle samo co Herrera? haha...
» 14 lipca 2014, 19:10 #81
BraveDevil: Zapłacimy 30 mln i dołożymy Evre ;]
» 14 lipca 2014, 19:23 #80
NorekDoktorek: Evra wart z 3 mln.
» 14 lipca 2014, 22:55 #79
Manuel11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2014 19:30

Dziekujemy za garsc wloskich informacji z frontu;) hehehehehehehe;) no dajcie spokoj zaraz chyba wskocze na serwis juve i poczytam zabawnie tam musza miec;)
» 14 lipca 2014, 19:28 #78
klb9k: Di Maria 3.5mln ojro za sezon w Realu co daje około 60-62tys funtów tygodniowo , Vidal piszesz 4.5mln czyli z 85tys funtów. Przy tygodniówkach jakie angielskie kluby płacą Youngom czy innym Milnerom to ich zarobki są absurdalnie niskie za ich klasę sportową...
» 14 lipca 2014, 19:43 #77
damian2987: to sie kolega zdziwi :)
» 14 lipca 2014, 19:48 #76
kocio10: 1) To, że piłkarz przedłuża konrakt nie oznacza, że zostaje w klubie. Przypadek Evry to pokazuje najlepiej. Przedłużenie kontraktu wymusza tylko na kupującym wyłożenie większej ilości gotówki a dla takiego zdesperowanego Manchesteru to nie problem.

2) To, że jego rodzina dobrze czuje się w Turynie również nic nie oznacza. Ja też dobrze czuje się w Polsce, ale chętnie zamieszkałbym w jakiejś słonecznej Grecji, nad morzem. Racja. Pogoda jest jaka jest na wyspach, ale jeśli dostanie dwa razy tyle kasy co w Turynie to z pewnością wyrazi chęć przejścia.

3) Każdy klub chce zatrzymać swoich najlepszych zawodników. Ale z niewolnika nie ma pracownika, więc jak Vidal chcę odejść to odejdzie i tutaj zarząd nie ma nic do gadania.

Nie mówie, że Vidal na pewno przejdzie, ale na pewno rozważy oferte United i mam tylko nadzieję, że zgodzi się :)
» 14 lipca 2014, 20:09 #75
Rasiak: Witam.
Jeśli znajdzie się jakieś 200 tysięcy powodów, to przejście Króla Artura jest prawdopodobne. Granie 38 spotkań w przeciętnej lidze i kilku spotkań w LM kontra granie w jednej z dwóch najlepszych lig świata + te tysiące powodów.
Poza tym Juventus jest SŁABSZYM klubem od Manchesteru United. Idealnie to pokazuje wasze zainteresowanie Nanim, który jest głębokim rezerwowym oraz Evrą, który po przyjściu Shawa byłby rezerwowym. Na solojuve wyczytuję, że chcecie Evrę. Fani United chcieli, żeby został, ale jako rezerwowy i mentor, bo jego umiejętności są mocno przeciętne. Taka jest różnica. Dlatego nigdy nie osiągnięcie poziomu, by równać się z czołówką europejską. Zamiast o Griezmanna czy innego kozaka staracie się o Naniego czy Iturbe. Fajna polityka, tanie, przemyślane transfery, rozwijanie zawodników. Fajna polityka, ale dla średniaka europejskiego, którym właśnie jesteście. Bez Vidala końcówka waszego sezonu to były wymęczone zwycięstwa jedną bramką, gra bez polotu. Jeśli Marotta myśli to sprzeda Vidala za te 50 czy 60 milionów i wzmocni inne słabe pozycje, by przejść na to 433. Wzmocni, a nie zapełni przeciętniakami.

Pozdrawiam, Rasiak
» 14 lipca 2014, 20:11 #74
CrisComeBack: Jezeli nie jest na sprzedaz to czemu juve go wycenilo na 40 mln funtow czy czego tam?
» 14 lipca 2014, 20:27 #73
Manuel11: dobra, dobra poczekamy zobaczymy kazdy ma swoje argumenty...... a sytuacja nie dlugo sie wyjasni;)
» 14 lipca 2014, 21:12 #72
Jerry1: MarioJuve - sensowny komentarz. Masz w nim sporo racji. Kibice United mają ślepki na oczach, bo bardzo chcieliby kupić wreszcie gwiazdę, a za takową uważamy Vidala.
To co szmatławce piszą nie ma co czytać, Telegraph czy Skysports milczą na temat tego zawodnika.

Dla mnie szanse są 50/50 po jego ostatniej wypowiedzi oraz zważywszy na fakt, że Juve mocno zainteresowane jest Paulinho.

Pożyjemy zobaczymy, Juventus zrobił wiele fajnych transferów za niewielką kasę i w tym bije United na głowę, przykład Pogby to najlepiej obrazuje.
Sportowo jednak jesteście półkę niżej i Vidal może chcieć przejść do większego klubu na najlepsze lata swojej kariery.

Pozdr!
» 14 lipca 2014, 21:21 #71
micsie03339: Jeśli faza grupowa LM to jego ambicje to powodzenia ;p
Ale wątpie w to ;p
» 14 lipca 2014, 21:23 #70
fanKlubu: To ktoś z zarządu Juve wygłosił,ze sprzeda Vidala za 40mln?
Jakoś mi umknęło:)
Juve Nanim to się interesowało zimą, ale tak im zależało,ze nie dawali nawet 5 baniek, takie wielkie zainteresowanie było.
klb9k@
Porównuj pensję netto do tych brutto, jeżeli Young dostaje prawie 10mln, to ile dostaje Ronney czy Persil po 30?
[link usunięty]
Nie wiem czy to oficjalne konto, bo nie znam się na tym facebooku, ale fakt,że zdjęcia posty są wrzucane z miejsc w których akurat był Vidal dają sporo do myślenia, bo albo to robi on albo ktoś z jego bliskiego otoczenia.
Ostatni wpis raczej nie świadczy,ze czuje się w Turynie jak niewolnik :)
» 14 lipca 2014, 21:27 #69
84cantona7: MarioJuve Twoje argumenty są bardzo sensowne ale o jednym nie wspomniałeś że ma 27 lat wiem to nie dużo jak na pomocnika jednak to jest czas gdzie Juventus może zarobić na nim największe pieniądze z każdym rokiem będzie tracił na wartości a raczej Juve nie jest w tej chwili taką potęgą żeby mógł sobie na to pozwolić. Ale napewno nie za 35 milionów.
» 14 lipca 2014, 21:28 #68
erpiotreq: Skończcie te bezsensowną wymianę argumentów, bo to i tak nie ma sensu.. xd Kto wie co siedzi w głowie Vidala? Pożyjemy zobaczymy. Każdy transfer jest możliwy.. przykład kto parę lat temu myślał że fabs opuści Barcelone i wróci do PL i to na dodatek do odwiecznego rywala Arsenalu =)
» 14 lipca 2014, 21:39 #67
tua2: jak by z Vidalem nie wyszło,może spróbować ściągnąć Hamsika
ciekawe jak to się skończy z tym Di Maria
» 14 lipca 2014, 19:03 #66
Dubek: Inna pozycja, Hamsik OPŚ a na tej pozycji mamy multum piłkarzy. Vidal to Box-to-box.
» 14 lipca 2014, 19:08 #65
tua2: byłem pewny,że to ta sama pozycja
» 14 lipca 2014, 19:51 #64
Dubek: Nie, Hamsik to taki bardziej Mata czy Kagawa, a Vidal to taki zapierdalacz jak Strootman który jest świetny i w defensywie i w ofensywie.
» 14 lipca 2014, 20:12 #63
fanKlubu: A Sky twierdzi,ze nie ma żadnych negocjacji, to samo Agresti, a właśnie Di Marzio i Agresti to dwaj najlepiej poinformowani dziennikarze w kręgach Juventusu i w ogóle włoskiego mercato i jakby coś było na rzeczy to by puścili jakąś plotkę:) Najśmieszniejsze będzie jak gazety czerpią info z juventuz.com gdzie było ostatnio tyle fake jak nigdy wcześniej odnośnie Vidala:)
Marotta się wypowiadał,ze Vidal po urlopie wraca do Turynu. Na razie żadna poważna gazeta nie potwierdza nawet negocjacji a co dopiero o klepniętym transferze, wg tych samych gazet to Di Maria był już w United:) Także na razie nie ma co się cieszyć, ponadto myślę,że cena 35mln to raczej nie za Vidala:D
» 14 lipca 2014, 19:02 #62
szabo1878: Vidal, jeszcze Vlaar i Di Maria albo James, Van Gaal to wszystko ladnie pouklada i miazdzymy cala premier league!! :D
» 14 lipca 2014, 18:50 #61
Mefjuuu: Wątpię... Vidal ok. 40 mln, Di Maria 60, James 50 a wydaliśmy już 60. Zostało nam 140 mln na transfery, a jeszcze musimy kupić dwóch porządnych ŚO.
» 14 lipca 2014, 19:22 #60
micsie03339: W zasadzie 1 wystarczy do duetu z Jonesem,do tego Smoling i Evans+młodziesz, a co do budżetu to nie wiadomo ile wynosi, ale zakładam że jeśli Van Gall będzie chciał kogoś to kasa się znajdzie, James też wątpie by doszedł.
» 14 lipca 2014, 21:28 #59
Freddie: "Juventus midfielder Arturo Vidal has agreed to join ManUtd but the clubs are yet to find an agreement. [corriere dello sport]"
» 14 lipca 2014, 18:46 #58
piter943: Corriere dello sport to Rzymska gazeta, podobna do angielskich brukowców lubiących zmyślać plotki na temat piłkarzy, ale na twitterze jednak każda inna także potwierdza to, ze Vidal jest bliski przejścia do nas ;-)
» 14 lipca 2014, 18:50 #57
Savulikees: angielskie tabloidy pisza takie glupoty, ze glowa mala.. watpie bysmy ujrzeli Vidala w naszych barwach
» 14 lipca 2014, 18:45 #56
damian2987: Z innej beczki Di Maria podobno odrzucił oferte P$G. Bo?? woli grac w United! Jeżeli to prawda szacun, dawaj Angel do piekła :)
» 14 lipca 2014, 18:31 #55
piter943: Woli grać w lidze angielskiej, tak powiedział ale z tym United nie wiadomo.
» 14 lipca 2014, 18:37 #54
Kynys: Chłopaki dajcie źródło! :D
» 14 lipca 2014, 18:50 #53
piter943: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2014 18:55

[link usunięty]. mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-united-transfer-target-angel-3853854
» 14 lipca 2014, 18:54 #52
piter943: Przy takim samym nagłówku bliscy przejścia byli do nas Shaw i Herrera i dołączyli, mam nadzieję, ze tak samo będzie własnie z Vidalem, bo nie oszukujmy się z takim transferem i środkiem pomocy z 2 kreatywnymi pomocnikami moglibyśmy znowu zacząć straszyć w BPL ;-)
» 14 lipca 2014, 18:16 #51
NexaT: To chyba najpopularniejszy nagłówek podczas okna transferowego. ;)
» 14 lipca 2014, 18:23 #50
piter943: Niby tak ale większość takich właśnie kończyło się zwycięstwem United ;)
» 14 lipca 2014, 18:38 #49
DolphZiggler: Ostatnio przeczytałem,że woli grac w PSG bo chce grać w LM wiec nie wiem w co wierzyć.
» 14 lipca 2014, 18:47 #48
piter943: Ostatnio tak było, tylko pewnie zrozumiał jak angielska liga jest dobra i to, że nie ma u nas ogórków do bicia jak w Ligue1 czy BBVA...
» 14 lipca 2014, 18:51 #47
Taurus: Dawać go, bardzo nam się przyda, oby to nie była plota i żeby nikt nas nie uprzedził, Di Maria też miał być nasz, a teraz podobno jest bliżej PSG..
» 14 lipca 2014, 18:13 #46
Fabio: 35 mln - nie za dużo, nie za mało lecz w sam raz ;) jak na klasę zawodnika.
» 14 lipca 2014, 18:04 #45
piterlox94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2014 18:01

"Pierwszym z nich, jest oczywiście zapis w karach za złamanie FFP, który całkowicie blokuje zakup Argentyńczyka. Aby kupić więcej niż jednego zawodnika, Paris Saint-Germain jest zobowiązane do sprzedaży kogoś ze swojej kadry. Ponieważ zarząd już pozyskał Davida Luiza, jest zmuszony do pozbycia się kogoś z drużyny, aby zwolniło się miejsca dla "El Fideo". Drugim problemem jest przekonanie samego gracza do przenosin, bowiem jak podaje "L'equipe" (przecząc hiszpańskim mediom), zawodnikowi zależy na grze w Anglii. Domniemana chęć gry Angela w Permier League wydaje się jednak ciężka do osiągnięcia, ponieważ mało który klub byłby zdolny do sfinansowania jego transferu i gaży, wynoszącej 9 mln euro."

Argentynczyk tez bedzie nasz :)
» 14 lipca 2014, 18:00 #44
Rasiak: Witam.
Król Arturo. Prawdziwy wojownik. Najbardziej zaangażowany w grę zespołu zawodnik z topowych zespołów. Gracz kompletny. Wszystko wskazuje na to, że Manchester United będzie grał 3 zawodnikami w środku. Arturo Vidal, Anderson i ten 3. Tylko kto to będzie? Opcji jest dużo - Cleverley, Herrera, Carrick, Fletcher, Fellaini, Rooney, Mata, Kagawa (ci dwaj ostatni przy ofensywnej grze). Wspaniała kadra, inni managerowie zazdroszczą z pewnością van Gaalowi takiego bólu głowy, który będzie miał przy wybieraniu wyjściowej 11. Kroos by się nie załapał do pierwszego składu, więc poszedł do słabszego klubu, gdzie to miejsce będzie miał pewne. U nas przegrałby rywalizację z każdym, być może jedynie byłby lepszy od Fellainiego, który zdecydowanie lepiej radzi sobie jako napastnik. Czekam na Ciebie, Królo Arturo.

Pozdrawiam, Rasiak
» 14 lipca 2014, 17:47 #43
zylkos1988: O prosze....mamy kiepska podrobe Cleverliego ;)
» 14 lipca 2014, 18:13 #42
MU1212: dobrze wyłożymy 35 mln i Vidal nasz
» 14 lipca 2014, 17:39 #41
klb9k: Oczywiście że tak, cała gra rozbija się o pieniądze. Dla niewtajemniczonych pensja Vidala w Juve w przeliczeniu około 35tys funtów tygodniowo, Young 130tys.. pozdrawiam
» 14 lipca 2014, 18:04 #40
fanKlubu: To chyba jakieś stare dane, bo Vidal dostaje ponad 5mln netto + bonusy:)
Ok 130k euro tygodniowo:)
Naprawdę United płaci na rękę ok 9mln ojro? To chyba raczej brutto jest podawane:)
» 14 lipca 2014, 19:06 #39
klb9k: fakt sorka , miałem dane sprzed przedłużenia kontraktu
» 14 lipca 2014, 19:36 #38
jaratkow: Czekamy do środy aż w Carrington pojawi się Boss. Dopiero potem spodziewam się czegoś konkretnego.
» 14 lipca 2014, 17:22 #37
Cinz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.07.2014 17:19

bo ktoś napisał na twiterze, że Vidal jest bliski przejscia i wszyscy w to wierzą ?
» 14 lipca 2014, 17:18 #36
PwnT: A czemu nie? Jeżeli będziemy go chcieć to go kupimy, damy 2x większa tygodniówkę od Juve i na pewno się skusi ;)
» 14 lipca 2014, 17:37 #35
Chapman: Vidal,Di Maria,Vlaar i van Gaal wjeżdża czołgiem w nowy sezon Premier League!
» 14 lipca 2014, 17:16 #34
mun72: to może być najważniejszy transfer tego lata (oczywiście po LVG), nasza wielka dziura w środku pola przestanie wreszcie straszyć, sam Vidal może dać więcej niż cały nasz obecny środek pomocy, a w duecie z Herrerą będą mogli zabiegać każdego
» 14 lipca 2014, 16:45 #33
devil444445: Vidal, Di Maria i ŚO. Wtedy wracamy na tron.
» 14 lipca 2014, 16:45 #32
Domestos: tylko nie di maria, nie mogę tego gościa przetrawić :D
» 14 lipca 2014, 17:05 #31
patrol2305: Vidal musi być blisko porozumienia z działaczami Man Utd więc myślę że w przeciągu 48h zostanie czerwonym diabłem
» 14 lipca 2014, 16:31 #30
Dubek: Jeszcze United musi zapłacić Juve tyle ile sobie życzą, także to nic pewnego.
» 14 lipca 2014, 16:49 #29
klb9k: Jeśli wierzyć słowom Vidala, że podejmie decyzję po urlopie to oficjalnych wieści powinniśmy się spodziewać po 28lipca.
» 14 lipca 2014, 16:51 #28
Dubek: Ale skąd pomysł że 28 lipca wraca ? Gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat było ?
» 14 lipca 2014, 16:53 #27
klb9k: "Arturo Vidal (na zdjęciu), po dobrych występach na brazylijskim Mundialu, udał się na zasłużone wakacje, które trwały będą do 28 lipca - wówczas Chilijczyk zamelduje się w Vinovo, by dołączyć do reszty zespołu Starej Damy i rozpocząć przedsezonowe przygotowania." - juvepoland.com , solojuve.com
» 14 lipca 2014, 17:03 #26
Dubek: O widzisz, więc ok, może LVG go wcześniej ściągnie na tournee.
» 14 lipca 2014, 17:05 #25
patrol2305: P.S. Di Maria odrzucił ofertę PSG powód chce grać w BPL...
» 14 lipca 2014, 17:42 #24
mcis: @dubek
miej litosc, koles wlasnie skonczyl bardzo dlugi bo 12 miesieczny sezon, nalezy mu sie odpoczynek, jesli przyjdzie to raczej do Manchesteru niz na tournee
» 14 lipca 2014, 17:55 #23
Wave: na orengu wyswietlili ze przechodzi transakcją wiazaną za 40 mln euro + evra
» 14 lipca 2014, 16:18 #22
Diabel89: tez to widzialem ciekawe ile w tym wszystkim prawdy bo o patryku dalej nie ma nic oficjalnego a juz pare dni temu mial byc w juve
» 14 lipca 2014, 16:22 #21
Dubek: Przecież transfery Evry nie ma nic wspólnego z Vdalem, Evra sam chce odejść więc odejdzie, za Vidala albo sama kasa albo kasa + Nani raczej.
» 14 lipca 2014, 16:45 #20
AdaMUFC: Oby to byla prawda. Ale by byla beka jakby teraz Di Marie i Vidala sciagneli wciągu 24h haha :D w dodatku wzmocnienie z najwyższej półki.
» 14 lipca 2014, 16:16 #19
fat1xd: Peter Spencer [dziennikarz M.E.N]: Zastanawiam się kogo szybciej ogłoszą, Mangalę czy Vidala... oba transfery są blisko. :)
» 14 lipca 2014, 16:07 #18
Diabel89: o mangali z kad wiesz ??
» 14 lipca 2014, 16:22 #17
fat1xd: To info z twittera jednego z dziennikarzy M.E.Nu, ja tylko przetłumaczyłem. :) Poza tym jeśli chodzi o Mangalę to on idzie do City, to już pewniaczek.
» 14 lipca 2014, 16:24 #16
mcis: Mangala oficialnie od wczorac w MC za 48mln euro
» 14 lipca 2014, 16:25 #15
Diabel89: aaa to wiem myslalem ze jest jakis zwrot akcji i mangala do nas:)
» 14 lipca 2014, 16:26 #14
fat1xd: @mcis, jeszcze własnie nieoficjalnie, dlatego Spencer się zastanawia czy my pierwsi ogłosimy Vidala czy jednak City Mangalę.
» 14 lipca 2014, 16:30 #13
cinek06: Jeśli naprawdę kupimy Vidala i damy za niego te 40 mln, a City za Mangalę 48 to tylko pokaże kto kupuje rozsądnie, a kto przepłaca (wiem, że za Fellainiego przepłaciliśmy, ale to było tamto okienko)
» 14 lipca 2014, 16:30 #12
mcis: @fat1xd
Mangala jest w tej chwili w osrodku treningowym MC. przechodzi badania medyczne, jesli przejdzie to wieczorem podpis. juz raczej go nie wyciagniemy
» 14 lipca 2014, 16:33 #11
fat1xd: @mcis, nie do końca mnie zrozumiałeś. :) Wiem, że Mangala przechodzi do City, chodzi o to czy my pierwsi ogłosimy transfer VIDALA czy City MANGALI. :)
» 14 lipca 2014, 16:36 #10
mcis: sory pomylilem urzytkownikow, odpowiedz byla do Diabla
» 14 lipca 2014, 16:40 #9
Mefjuuu: mcis - Dałoby radę wyciągnąć Mangalę. Chelsea również kupiła Williana, kiedy ten był na testach w Tottenhamie :D
» 14 lipca 2014, 17:07 #8
Juwenalis: Sneijder, Thiago A., Kroos, Vidal... The story continues?
» 14 lipca 2014, 16:03 #7
kocio10: Każdego dnia czekam, aż pojawi się informacja o transferze Vidala. Mam nadzieję, że się doczekam :)
» 14 lipca 2014, 16:00 #6
mcis: pomieszanie z poplataniem. Vidal wypowiedzial sie tez niedawno, ze decyzje o transferze podejmie dopiero po urlopie, czyli za jakies 3 tygodnie. ponadto wiadomo, ze MU nie zlozyl jeszcze zadnej oferty za Chilijczyka.... wiec gdzie to blisko?
» 14 lipca 2014, 15:50 #5
micsie03339: Transfer Herrery i Shawa też nie był poprzedzony żadnymi oficjalnymi newsami, to co mówią o swoich decyzjach, a co jest naprawdę to dwie różne historie, masz przykład Krossa, ostatnio wypowiadał się, że po mundialu zacznie myśleć nad wyborem klubu, a tu dzień po jest w Realu.
» 14 lipca 2014, 16:03 #4
Manuel11: sprowadza go w koncu czy nie?;) moim zdaniem za kilka dni bedzie w United za duzo szumu w tym temacie jest zeby nie doszedl do skutku;)
» 14 lipca 2014, 15:49 #3
Paxius: O Sneijderze było więcej szumu, a niestety nie udało się go wtedy zakontraktować. Miejmy nadzieję, że z Vidalem będzie inaczej, bo strasznie by się przydał :P
» 14 lipca 2014, 16:49 #2
Damashi: O Sneijderze był czysty szum medialny - zero konkretów, zero chęci do przeprowadzki. MEN milczał, tak samo jak BBC czy inne Eurosporty. W tym przypadku jest inaczej, wszyscy są prawie pewni przeprowadzki Vidala, a transfer Evry jest tak niedorzeczny co tylko potęguje prawdopodobieństwo. Bo po co United miałoby sobie sprawiać problem szukania następcy Evry który przedłużył kontrakt i oddawać go za 2 czy 3 miliony?
» 14 lipca 2014, 21:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.