Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United rozmawiał z Van Gaalem?

» 12 kwietnia 2014, 14:27 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Dziennikarze nie przestają spekulować na temat przyszłości Davida Moyesa w Manchesterze United. Holenderski De Telegraaf informuje, że delegacja Czerwonych Diabłów spotkała się niedawno z Louisem van Gaalem.
Manchester United rozmawiał z Van Gaalem?
» Louis van Gaal już raz był bliski objęcia posady menadżera Manchesteru United
Czy Manchester United powinien zwolnić Davida Moyesa?
Do spotkania przedstawicieli Manchesteru United z holenderskim szkoleniowcem miało dojść przed meczem z Bayernem Monachium (1:3) w Lidze Mistrzów.

Oficjalnie Czerwone Diabły zaprzeczają informacjom na temat jakichkolwiek rozmów z Van Gaalem.

Van Gaal po tegorocznych mistrzostwach świata kończy pracę z reprezentacją Holandii. Doświadczony szkoleniowiec jest także łączony z objęciem posady w Tottenhamie Hotspur, gdyż przyszłość Tima Sherwooda na White Hart Lane stoi pod znakiem zapytania.

Co ciekawe Van Gaal był bliski objęcia posady menadżera Manchesteru United w 2001 roku. Wówczas odejście na emeryturę ogłosił sir Alex Ferguson i gdyby Szkot ostatecznie nie wycofał się ze swojej decyzji, to jego następcą zostałby właśnie Holender.


TAGI


« Poprzedni news
David May: Luke Shaw to fantastyczny piłkarz
Następny news »
U-18: Czerwone Diabły lepsze od Tottenhamu!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (94)


Diabelred: Przejdzie do nas lub do Tottkow, oby do nas. ;d
» 14 kwietnia 2014, 15:08 #89
Klimaa: Moyes zostaje na kolejny sezon - taka jest prawda.
» 13 kwietnia 2014, 23:46 #88
Gallacher: Może to zabrzmi śmiesznie ale gdyby się takiego Probierza czy Lenczyka dało do United to kto wie :D ? z miłą chęcią bym widział Roy Keana albo Ole Gunnara :)
» 13 kwietnia 2014, 19:18 #87
Bossicky: ten Corky Thatcher do United? miałem nadzieje, że jego temat umarł - to byłaby fatalna decyzja...
» 13 kwietnia 2014, 13:08 #86
vip14: Po co włodarze Manchesteru United miałyby z nim rozmawiać. David Moyes może nie miał genialnego sezonu, ale w meczach Ligi Mistrzów z Bayernem Monachium pokazał, że na posadę menadżera Manchesteru United się nadaje. Tyle w temacie!
» 13 kwietnia 2014, 10:51 #85
DiscoEvil: Jak dla mnie w tym meczu nie pokazal. Bronil sie czym mogl a patrzac na obecna forme bayernu to udalo mu sie 4; 2 w dwumeczu wywalczyc a nie dwucyfrowke. Chcialbym podkreslic tez ze wczoraj na AA bvb pokonalo bayern 3; 0
» 13 kwietnia 2014, 11:14 #84
NexaT: Cóż za trafne porównanie, DiscoEvil. Nie ma to jak oceniać Moyesa przez pryzmat spotkania BVB z Bayernem, który de facto mistrzostwo w lidze wywalczył bardzo dawno temu, a rewanż w LM był dla nich niewiadomą.

W sumie, w meczu z Bayernem, wszystko było kontrolowane do strzelenia przez nas bramki na 0:1. To wina Moyesa, że Vidić i Evra zapomnieli, jak być obrońcą?
» 13 kwietnia 2014, 12:47 #83
DiscoEvil: Zamiast ich sprowadzic na ziemie po strzeleniu gola to sam sie cieszyl jak dziecko:)
» 13 kwietnia 2014, 12:57 #82
NexaT: A co miał robić? Płakać? Przyjąć to ze spokojem, żeby później zasrani hejterzy, pisali, że Moyes nie okazuje żadnych emocji na ławce?

Czy tak wcześniej nie było? W ogóle nie trudno mu się dziwić, bo to była bardzo ładna i ważna bramka.
» 13 kwietnia 2014, 14:36 #81
champione2013: uhu zajebiście co z tego że w LM ustawil autobus na 5 metrze skoro w lidze przypomne NIE POTRAFI GRAC Z ZESPOLAMI Z GÓRNEJ CZĘŚCI TABELI !! Co jeszcze on ma zrobić żeby go usunąć ? Pobijanie 50letnich rekordów mało ? tragiczna gra malo ? kagawa przez więszkości sezonu na ławce malo ? NIE NADAJE SIĘ NA TRENERA !!
» 13 kwietnia 2014, 15:32 #80
NexaT: Yyy... a co to ma do tego, że cieszył się z bramki Evry? Nie rozumiem.

Ferguson też nie stawiał na Kagawe, był tragicznym trenerem? Czy nasza gra za SAF'a była dobra? Szczerze wątpię. Z sezonu na sezon graliśmy coraz gorzej.
» 13 kwietnia 2014, 18:00 #79
Sideswipe: NexaT - punktujesz DiscoEvil, że określa sytuację Moyesa przez jeden mecz, bo mówi na niekorzyść tego marnego trenera, a jak vip14 napisał, że się nadaje bo przegrał 3:1 i zremisował na Old Trafford 1:1 z Bayernem nie patrząc na resztę sezonu to jest dobrze? :) A co do jego emocji - cieszył się, dobrze, ale tracimy jedną bramkę - siedzi na ławce, drugą - to samo, trzecia - zgadnij, a w myślach modlił się by nie dostać więcej, bo wtedy musiałby powiedzieć "to nie wstyd przegrać wysoko z Bayernem"
» 13 kwietnia 2014, 18:02 #78
NexaT: Nigdzie nie napisałem, że tak jest dobrze. Sam uważam, że Moyes rozwalił nam ten sezon, ale nie skreślam go, bo to tylko jeden sezon.

Jeśli będziemy grali równie piaszczysty futbol w kolejnym, to wtedy można się denerwować i rozważać jego odejście, ale nie teraz... przecież on ma 6 lat kontraktu.
» 13 kwietnia 2014, 22:52 #77
bbauza: wszyscy podniecają się van Gaalem, a on co przyjdzie na 3-4 lata i sobie pójdzie, bo za stary będzie.
» 12 kwietnia 2014, 23:22 #76
Bacek: Teraz nie potrzebujemy trenera na lata, ale kogoś kto uporządkuje bajzel jaki zapanował i zostawi dobre fundamenty dla następcy. Nie liczcie nawet, że znajdziemy drugiego Fergusona, który będzie trenował United kolejne 20-30 lat, bo takich trenerów na rynku nie ma. Lepszy Van Gaal nawet na sezon niż Moyes na 6...
» 13 kwietnia 2014, 08:50 #75
Fabio: @Bacek chcesz zwalniać trenera po jego pierwszym sezonie ?!
Jeśli tak to nie ma po co z Tb gadać.
» 13 kwietnia 2014, 16:17 #74
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2014 19:00

Fabio - jesteś ślepy czy jaki? Taktyk z niego żaden (np. tu udowadnia to mecz chyba ze Stoke, gdzie było ponad 80 dośrodkowań), 7 miejsce w lidze, notoryczne wystawianie Cleverleya, Younga w takiej formie w pierwszej 11, (co do Cleva to na szczęście przejrzał na oczy, szkoda, że dopiero teraz), zmotywować też nie potrafi, nie widać żadnego progresu przez ten niecały sezon, przepłacone transfery, jego wypowiedzi przed każdym meczem - "możemy wygrać z..." a po meczu "zabrakło nam szczęścia", "aspirować do poziomu City" to on mógł prowadząc Everton, zrobił wam sieczkę z mózgu i teraz dużo ludzi uważa, że przegranie dwumeczu 4:2 to nic strasznego, bo przecież mogło być gorzej i to tylko zasługa Moyesa, ze się tak nie stało, brak mentalności zwycięzcy, nie ma na tyle odwagi by na kogoś krzyknąć, wystawia kontuzjowanego Roo w pierwszej jedenastce, bo chyba się go boi, pewnie o czymś zapomniałem i coś jeszcze by się znalazło, ale jeżeli myślisz, że trener, który przez 10 czy ileś lat nic nie wygrał a teraz nie wiem, przeczyta jakąś książkę, poradnik dla początkujących trenerów to będzie lepiej to ja nie mam o czym z Tobą gadać.
» 13 kwietnia 2014, 19:00 #73
zico32: Każdy trener będzie lepszy od Moyesa, mając takich piłkarzy gorzej grać już nie można...co do van Gaala wiadomo, że lepszy byłby Simeone, Klopp czy nawet Blanc ale to na tą chwilę nierealne...co do holendra jest kontrowersyjny, ale preferuje ofensywny futbol i nie boi się stawiać na wychowanków, ma duży udział w obecne sukcesy Bayernu...
» 12 kwietnia 2014, 22:17 #72
kalek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 22:20

Ja nie jestem zadowolony z wyników MU w tym sezonie, ale tak patrząc obiektywnie to Moyes z tymi piłkarzami, których ma do dyspozycji więcej by nie ugrał. Dobrze wszyscy wiemy, że największą bolączką United jest środek pola i moim zdaniem skrzydłowi. SAF od kilku lat nie wzmacniał środka i to było widać od kilku sezonów. Styl gry był słaby, ale udawało się wygrywać. Sam Saf widział problem ze środkiem pola z ściągając Scholsa z emerytury. On wiedział kiedy odejść, bo już wiedział, że z tych piłkarzy których miał nic by więcej nie wycisnął. Ja osobiście dałbym Moyesowi jeszcze 1 sezon. Trzeba też patrzeć, że przez ponad 2 dekady był tylko jeden trener. Taka nagła zmiana trenera może wszystko pozmieniać. Przychodzi nowy trener, nowe treningi itd Oni też muszą się przestawić. Skład tez coraz starszy, trzeba go odmłodzić. Carick 31 RVP 30, Fletcher chyba 29 lub 30, Rio 34 Vida 31 lub 32 evra 32
» 12 kwietnia 2014, 22:11 #71
DiscoEvil: Sciagnal fellainiego i mate do tego mial kreatywnego kagawe ktorego zaczal wykorzystywac dopiero teraz
» 12 kwietnia 2014, 22:18 #70
kalek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 22:30

Fellaini to jest jak na razie nie wypał, coś tam ostatni lepiej gra, ale nie wypał. Mata to dobry transfer, ale on potrzebuje piłkarzy, którzy są dobrze wyszkoleni technicznie potrafiący zagrać kombinacyjnie, a u nas takich brak. Ze skrzydłowymi nie pogra bo są słabi(mało powiedziane), Co z Carrickiem pogra, który jest Defensywnym pomocnikiem. Potrzebna jest wymiana całego środka i skrzydłowych. Nie od razu ale stopniowo.
» 12 kwietnia 2014, 22:27 #69
DiscoEvil: No to ze fellaini mu nie wypalil to nie moja wina tylko jego. Na skrzydlach mial januzaja do srodka jak juz wspominalem kagawa. Widac bylo w ostatnim meczu jak graja razem. A jesli brakowalo mu jeszcze jakiegos skrzydlowego to w zimowym mogl cos dokupic. A i masz racje ze nie dalo sie wiecej wygrac takim skladem... takim skladem jaki moyes wystawial. Wpuszczanie younga caly czas i brak jaj zeby posadzic takich graczy jak robin czy rooney. To jest smutne
» 12 kwietnia 2014, 23:07 #68
Bacek: A kto mu zabronił wymienić Evre, Ferdka czy Carricka? Miał skład, którym powinien powalczyć najmniej o TOP4, więc ja nie widzę dla niego usprawiedliwień. Kadry gorszej od Arsenalu czy Lpoolu nie mamy, a jakoś te zespoły ciągle są w grze o tytuł, a Lpool jeśli wygra dziś z City zapewne zostanie Majstrem... Nie o kadre chodzi, a o trenera, który nie wyciągnął nawet 70% z zawodników na tle całego sezonu
» 13 kwietnia 2014, 08:52 #67
Gallacher: SAF - Aberdeen:

Mistrzostwo Szkocji (3) : 1981, 1984, 1985
Puchar Szkocji (4) : 1982, 1983, 1984, 1986
Puchar Zdobywców Pucharów (1) : 1983
Superpuchar Europy (1) : 1983

spójrzmy prawdzie w oczy,Moyes przychodząc do nas nic kompletnie nie osiągnął i ciężko wierzyć w to by DM coś osiągnął z naszym klubem.Nie to żebym nie darzył go wsparciem bo nie o to chodzi lecz wolę już zatrudnić choćby jakiegoś trenera z ligi szkockiej który coś osiągnął w tej lidze bo powinno się szukać takich trenerów i oczywiście na bardzo długo jak był Ferguson ale jeśli Moyes w przeciągu co najmniej 3 lat nie zacznie zdobywać trofeów to raczej nic już nie osiągnie.Moja opinia na temat Moyes'a jest taka sama jaka była od początku - ciężko mi wierzyć by ktoś kto przychodzą z średniego klubu jakim jest Everton na dodatku bez sukcesów mógł coś osiągnąć na dodatek idąc do takiego klubu jak MU.Jest menedżerem naszego klubu i wsparcie ma ale jak już pisałem - realistycznie patrząc na jego przeszłość ciężko wierzyć co nie oznacza że nie jest to możliwe bo jest,ale jednak trzeba być sceptycznie nastawionym.
» 12 kwietnia 2014, 22:06 #66
kalek87: Moim zdaniem nie można patrzeć na przeszłość danego trenera. W danym klubie może nic nie osiągać a przejdzie do innego i są sukcesy. SAF też czekał na sukcesy kilka lat. Ta sytuacja jest też po części Jego wina.
» 12 kwietnia 2014, 22:35 #65
champione2013: Kalek

Weź leki proszę
Obwiniasz legende a nawet ikone klubu że za jego sprawą United gra tak słabo ? Jak ci wymienił Gallacher Ferguson przed przyjściem do United miał sukcesy Moyes ich nie miał więc wyborem wydawał się fatalnym i tak się stało co pokazał obecny sezon .
Twój argument przejdzie do innego klubu będą sukcesy jest bzdurny . Jeżeli w jednym zespole przez tyle lat nic nie osiągnął JAKIM CUDEM ma osiągnąć sukces w innym ?
» 12 kwietnia 2014, 23:29 #64
Sideswipe: kalek87 - to może zatrudnijmy Franciszka Smudę, kto wie czy się nie odnajdzie w MU i nie będziemy wygrywać wszystkiego co się da, a jeżeli nie, to spróbujemy po kolei z trenerami z ekstraklasy, trzeba mysleć pozytywnie i wierzyć!
» 13 kwietnia 2014, 17:53 #63
Janks7: Louis van Gaal to jest najlepsza opcja z tych realnych dla nas, czuję że Moyes miał klauzulę w kontrakcie (nie ma LM czy też może i nawet ogólna klauzula dotycząca europejskich pucharów w tym brak LE) to niestety OUT i bez konsekwencji zbytnich finansowych dla Glazerów, którzy jak wiadomo są żydami, a żyd jest skąpy,cwany a tym bardziej taki żyd biznesmen w rodzaju Glazerów :) Dali mu ten kontrakt na 6 lat na tę prośbę,wskazanie SIR ALEXA żeby pokazać że mają kredyt zaufania dla SAFA za te zasługi ale jak wiadomo musieli się zabezpieczyć :)
Więc tak Moyes zapewne na 99% out po sezonie, van Gaal najrealniejsza opcja, człowiek z pojęciem o piłce, charakterem, mentalnością zwycięzcy, co najważniejsze potrafi wyjąć dzieciaka z juniorów/rezerw i sprawić go niespodzianką i ważnym elementem pierwszego składu tak robił w Barcelonie, tak robił w Bayernie i tak samo może czynić i u nas.
Moim marzeniem to od początku był Klopp i cały czas marzę o tym żeby był kiedyś menadżerem United, bardzo możliwa jest opcja że LvG obejmie nas na dwu-czteroletni okres bo to nie jest typ człowieka który siedzi w jednym miejscu, tylko zmienia ciągle miejsca pracy coś w stylu Jose Mourinho który w końcu od niego się uczył w Barcelonie, więc po tym okresie LvG który zdobył by zapewne w tym czasie mistrzostwo, może puchar ogólnie świetne przebudował ten zespół bo przecież obecny Bayern to w dużej mierze jego zasługa, byli w podobnej sytuacji do nas przed jego przyjściem, tzn borykali się z dużym kryzysem, on przyszedł i go zażegnał od razu, więc u nas mogłoby być podobnie, Klopp mógłby do nas trafić bo myślę że wtedy już będzie się powoli oswajał z myślą rozstania z Dortmundem, 2016-2018 rok myślę że najpóźniej może opuścić ich szeregi.
» 12 kwietnia 2014, 21:25 #62
MDuch7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 21:06

Moyes ma słaby sezon i to niestety trzeba przyznać, lecz ostatnio widać progres, szkoda, że tak późno bo żebyśmy zagrali ze 2 mecze więcej tak dobrze jak gramy w ciągu ostatnich 3 kolejek to gralibyśmy w następnym sezonie w LM. Ogólnie podoba mi się w Moyes'ie, że walczy o najlepszych zawodników. Liczę na sprowadzenie dobrego ŚO, gdyż niby mamy Evans'a i Jones'a, którzy w dobrej dyspozycji wymiatają i czyszczą ładnie, lecz często borykają się z kontuzjami i mało kiedy mają okazję grać razem.. tak więc tutaj sprowadziłbym Mangalę bo widziałem jak gra w Porto i dobrze mu to idzie, co prawda ostatnio 4 gole stracili, ale winy dużej za to nie ponosił.. sprowadzić musimy też LO jakiegoś, który rozrusza naszą grę i uspokoi wszystkich będąc pionem defensywy, nie mam pomysłu kogo sprowadzić bo jakoś Coentrao też mnie nie rajcuje chociaż ogólnie byłbym zadowolony z jego transferu. ŚP to kolejna pozycja na której potrzebujemy zawodnika, Fletcher to nie jest to co nam wystarczy na LM czy choćby mecze z CFC, City lub Liverpoolem, na drużyny typu AV, Norwich czy np. Hull (przypadkowe zespoły) wystarczy, Cleverley to jeżeli mu się podoba ławka rezerwowych i jakieś 50-100 minut gry w ciągu miesiąca to może zostać, pozbyć się Andersona.. Fellaini to na razie nie komentuję bo trochę się rozegrał jakiś czas temu ale znów gra kupę.. reszta jest w porządku i w sumie liczyć trzeba tutaj na Moyes'a, aby ułożył wszystko żeby ładnie chodziło i wykorzystywał wszystkich maksymalnie, czyli: Januzaj, Mata, Kagawa, Roo, van Persie, Valencia (ostatnio idzie mu coraz lepiej i wraca na dobry tor) i ew. Welbeck. Dla połowy z nich tylko miejsce w składzie się znajdzie, więc nie wiem jak to zrobić, aby każdy był happy :P Zapomniałem też o PO, tam Rafael trochę daje ciała, poprzedni sezon miał genialny, potem kontuzja i powrót i ogólnie nie było źle, ale ostatnio ciągle łapał bezsensowne żółte kartki, słabo grał w defensywie i nie zachwycał w ofensywie, lecz tutaj można poczekać.. To chyba tyle :P Ogólnie sumując to dałbym dla Moyes'a 1 sezon, jeżeli załapię się do LM niech kontynuuje to dalej, jeżeli to nie to Bye Bye ;)
» 12 kwietnia 2014, 21:05 #61
DiscoEvil: Presja go zjadla widac to po jego nieporadnych wypowiedziach. W Evertonie bylo calkiem inaczej dlatego sobie radzil. Osobiscie go nie lubie i chce zeby wylecial ale nigdy nic nie wiadomo i moze w przyszlym sezonie inaczej to bedzie wygladalo. Fajne jest to ze walczy o dobrych zawodnikow ale lepsze by bylo jesli zawodnicy sami chcieliby przychodzic do Wielkiego klubu a nie przekonywac wysoka pensja jak robi to Moyes. Niepotrzebnie tez zmienil od razu caly sztab szkoleniowy :)
» 12 kwietnia 2014, 21:18 #60
orion: Van Gaal ?? Według mnie to był by kiepski transfer. Moyes ma fatalny sezon, ale dał bym mu jeszcze jeden sezon. Bedzie mógł przepracować okienko transferowei dobrać odpowiednich graczy do swojego zespołu. Mi osobiście to marzy się Joachim Loew
» 12 kwietnia 2014, 20:36 #59
SaNToManUTD: Też bym go chciał lecz Moyesowi trzeba dać trochę czasu..
» 12 kwietnia 2014, 20:06 #58
kalek87: Najwięcej takich tekstów Moyes out piszą gimnazjaliści, którzy chcą wszystko i to na dodatek od razu bez żadnego czekania. Ma być i już.
» 12 kwietnia 2014, 22:39 #57
champione2013: Dostał trochę czasu i co zrobił ? Widać po tabeli i straty do lidera .
» 13 kwietnia 2014, 15:34 #56
walus123: moim zdaniem wszytsko zweryfikuje mecz z evertonem jezeli bysmy wygrali bylo by tylko 3 pkt do 5 miejsca i bylo by chociaz ta liga europy ale jezeli przegramy to powinni zwolnic moyesa
» 12 kwietnia 2014, 19:32 #55
Domestos: Szkoda, że nie możemy mieć dwóch menadżerów. Moyes nie odejdzie, chyba że za 5 lat i nie ma co sobie wmawiać głupot. Mam pomysł! Niech Moyes zostanie jego asystenem, mógłby sie sporo od niego nauczyć.
» 12 kwietnia 2014, 19:29 #54
N17: van Gaal:
1x Mistrz Niemiec
2x Mistrz Hiszpanii
4x Mistrz Holandii
1x Zdobywca Pucharu Niemiec
1x Zdobywca Pucharu Holandii
1x Zdobywca Pucharu Hiszpanii
3x Zdobywca Superpucharu Holandii
1x Puchar Interkontynentalny
1x Zdobywca Ligi Mistrzów
1x Zdobywca Pucharu UEFA
2x Zdobywca Superpucharu UEFA
2x Finalista Ligi Mistrzów
2x Trener roku

Moyes:
1x Zdobywca Superpucharu Anglii
3x Trener roku

Nieee, niech Moyes zostanie, jest dobry ;)
» 12 kwietnia 2014, 18:53 #53
irration: Gość z jajami- tego na trzeba!
» 12 kwietnia 2014, 19:20 #52
klusek0128: +
Moyes:
1x remis z FC Bayern :p
» 12 kwietnia 2014, 20:37 #51
DiscoEvil: Moyes 3x trenerem roku? Za co?
» 12 kwietnia 2014, 20:57 #50
wilku02: za to, że z gówniatego Evertonu zrobił druzyne...nie mając graczy światowej klasy
» 12 kwietnia 2014, 21:02 #49
DiscoEvil: Z evertonu zrobil druzyne aktualny trener :) jak na razie sa na pozycji premiowanej LM a Moyes przez tam 10 czy iles lat nawet LE nie powachal
» 12 kwietnia 2014, 21:06 #48
JacexMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 21:13

klusek0128:
Z Bayernem, który w ostatnich 5 meczach wygrał tylko raz i to z nami. Przegrana z Augsburgiem, dzisiaj z BVB i dwa remisy. Nie taki Bayern w dniu dzisiejszym straszny. ;)
» 12 kwietnia 2014, 21:13 #47
Janks7: No Bayern przejdzie raczej Real Madryt bo tam nie mają defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia takiego destruktora, wybieganego jak mieli Khedire który doznał kontuzji, jak pokazał Real z ofensywnymi drużynami które potrafią ich przycisnąć sobie nie radzą, z Barceloną w El Clasico, z BvB w rewanżu, więc Bayern jednak raczej ich przejdzie po zajebistym, otwartym dwumeczu. Ale LM Bayern nie wygra bo w Finale będzie czekała niewygodna drużyna niezależnie czy to będzie Chelsea czy Atletico to zespoły które znakomicie czują się w taktyce której nienawidzi Bayern i myślę że Bayern na szczęście nie będzie pierwszą i póki co jedyną drużyną która by obroniła LM.
» 12 kwietnia 2014, 21:38 #46
Szczymryj: DiscoEvil Everton zajal 4 meijsce w sezonie 2004/2005 o ile sie nie myle.
» 12 kwietnia 2014, 22:05 #45
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 22:24

Zajął 4 miejsce ale ze swoją beznadziejną mentalnością nie przeszedł eliminacji :) więc fazy grupowej LM prócz tego sezonu u nas nigdy nie powąchał wcześniej
» 12 kwietnia 2014, 22:23 #44
grzesznik83: dobre ^^
» 13 kwietnia 2014, 19:09 #43
rm900502: Zwolnienie Moyesa byłoby wielkim błędem! Zauważcie, że trener nie zmieniał się tu przez 27 lat. Jaki inny czołowy europejski klub może się tym pochwalić? Żaden! Klub grał 27 lat pod dyktando Fergusona i według mnie naprawdę każdy trener miałby problem, żeby poprowadzić ten klub tak, jak to robił właśnie Fergie. Według mnie Moyes potrzebuje czasu żeby się zaaklimatyzować i zżyć z drużyną.
» 12 kwietnia 2014, 18:38 #42
champione2013: tak proponuje dać mu 200mln na transfery prywatny samolot a co tam .
Popatrz Real , Bayern , City , Chelsea nowi trenerzy i chyba są ciut lepsze efekty .
» 12 kwietnia 2014, 18:58 #41
Nani27: A który z trenerów tych klubów może pochwalić sie tyloma tytuami , jakie zdobył Ferguson w swojej karierze? Żaden.
To jest wina tego , że zmieniają co chwile klub, a tutaj w MU Ferguson zaprojektował własne dzieło (bez pieniedzy w przeciwienstwie do zespołów które podałeś) i jak widzisz funkcjonowało one 27 lat.
Dajmy Moyesowi czas, powinien dać radę, widać w naszej grze dużo porawy , wiec myśle że będzie dobrze :)
» 12 kwietnia 2014, 19:12 #40
micsie03339: No tak,tylko wszystkie kluby które podałeś zmieniają trenerów jak rękawiczki,aż któryś w końcu osiągnie jakiś sukces,trochę obiektywizmu lol
» 12 kwietnia 2014, 19:13 #39
TraN: @champione2013 Naucz się czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj jeszcze raz komentarz użytkownika rm900502, a jak dalej nie będziesz rozumiał, to daj se spokój z publicznym udzielaniem się.
» 12 kwietnia 2014, 19:15 #38
chodnik: @champione2013, pomyśl czy chcesz żeby United było dobre na 3-4 sezony czy na 20 lat jak to zrobił Ferguson? Bo co to za sztuka zatrudnić menadżera z nazwiskiem i tytułami który wypełni kilkuletni kontrakt i poszuka lepszej rozrywki, bo BPL mu się znudzi? Trochę zaufania do obecnego trenera. Jeden słaby sezon i od razu wywalać? Według mnie jeżeli w przyszłym sezonie United nie będzie w TOP4 to wtedy można pomyśleć nad zwolnieniem DM....
» 12 kwietnia 2014, 19:38 #37
DiscoEvil: Nic dwa razy sie nie zdarza. Trzeba sie pogodzic z tym ze SAFa nie ma i radzic sobie inaczej a nie liczyc ze moyes bedzie jak Ferguson :). Teraz football rzadzi sie innymi prawami jak za jego czasow. Mysle ze mecz z Evertonem bedzie decydujacy i jesli moyes przegra to bedzie oznaczalo koniec jego kariery w United. Przynajmniej ja mam taka nadzieje.
» 12 kwietnia 2014, 21:04 #36
Janks7: ludzie ludzie to już nie te czasy, przestańcie żyć sentymentami, teraz Moyes to człowiek z którego kpi cały świat poprzez internet itp jak on ma mieć szacunek u swoich graczy jak go nie zyskał bo nic wcześniej nie wygrał przed przyjściem do United to tym bardziej jak może mieć poprzez tak tragiczny sezon i wyśmiewanie go na każdym kroku przez większość ludzi? Może dawać tygodniówki z kosmosu jak Rooneyowi tylko to nie jest nic dobrego bo Rooney aż na taką tygodniówkę jak ogólnie żaden piłkarz nie zasługuje... Tym bardziej w naszej sytuacji rozdawanie takich tygodniówek to idiotyzm i kupowanie sztucznie szacunku przez Moyesa od topowych graczy... Bo w głębi duszy Ci piłkarze będą mu wdzięczni a tak naprawdę to i tak nie będą do niego czuli respektu i kwestionowali jego decyzje wiedząc że się ich obawia, np Rooney w meczu z Bayernem nie powinien wychodzić na boisko ewentualnie być zmieniony max po 1 połowie i co? odpadliśmy z Bayernem który jak widać dziś było jest w ogromnym kryzysie, gdyby chociaż David po bramce Evry zachował się w stylu Mou ochłodził chłopaków i zalecił zmiany w ustawieniu zespołu jak Mou to może byśmy chociaż uzyskali dogrywkę, a może nawet dotrzymali te prowadzenie, ale Moyes nie ma doświadczenia i był już po prostu podniecony jak większość kibiców z tego prowadzenia, myśląc że jest już dalej w półfinale.
» 12 kwietnia 2014, 21:31 #35
lolis: możesz po polsku?
» 12 kwietnia 2014, 18:38 #34
irration: W stosunku do Moyesa to on na pewno jest jak "Van Dam".
» 12 kwietnia 2014, 19:20 #33
yokowal89: Drużyny Van Gaala zawsze grały dość szybko i kombinacyjnie po ziemi. Myślę, że tego trzeba naszej ukochanej drużynie. Nigdy nie mieliśmy trenera, a bynajmniej od 26 lat, który preferował grę typu BVB, City czy ostatnio nawet everton. Mamy piłkarzy by grać tak jak BVB a nawet lepiej, do tego jakieś transfery w lecie i United może być maszynką do wygrywania. Za Moyesa nawet jak kupimy 5 gwiazd, to tatkycznie będziemy leżec, będziemy grać przeciwko city czy bayernowi i stawiać AUTOBUS, a chodzi o to, że grać wyrównaną piłkę z takimi ekipami jak bayern i chodzi o to żeby słabsze ekipy przeciwko nam taki autobus stawiały ze strachu.
» 12 kwietnia 2014, 18:01 #32
Rotx: Moyes musi dostać czas , ponieważ dopiero teraz widac jaki bajzel w kadrze miał Ferguson .Podejrzewam że 3/4 trenerów w Europie miałoby problem by poprowadzić United do Champions League tym bardzej że do gry włączyły się Liverpool i Everton.Dlatego tez Ferguson odszedł , bo wiedział że tym razem to City ,Chelsea wraz z Mourinho dobiorą mu się do skóry , dodatkowo widział że jest zbyt doświadczony by toczyć kolejne boje z gigantami angielskiej piłki więc odszedł w ostatnim możliwym momencie zostawiając następcy gotowy wg niego skład.
» 12 kwietnia 2014, 17:54 #31
yokowal89: no nie wiem, jak co mecz jest taka sytuacja, że nasz śr obrońca ma piłkę a w środku pola nie ma nikogo kompletnie to raczej już po kilku meczach można zmienić. Moyes nigdy nie trenował drużyn pod kątem utrzymania piłki, gry nią krótko i szybko, więc jak liczysz, że nagle to się zmieni, moyes przeczyta jakąś książkę i united zacznie grać krótko i kombinacyjnie to heh... United potrzebuje trenera, który ma mentalność do gry piłką, do gry efektownej i efektywnej, a nie mentalość brytyjczyka ( długa piłka i ogień, a jak rywal mocny to stawiamy autobus )
» 12 kwietnia 2014, 18:09 #30
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 19:56

No zapewne nawet więcej niż 3/4 trenerów w Europie. Tacy z polskiej A-klasy, czy z Conference to raczej na pewno odpadają.
» 12 kwietnia 2014, 19:55 #29
devilmaster: Van Gaal słynie z odkrywania i prowadzenia młodych talentów, przypomnę Wam kochani że to on wprowadził do Bayernu Badstubera i Mullera w Alkmaar wypromował Jaliensa nie wspomnę już co zrobił w Ajaxie (ale to było w latach 90-tych)
» 12 kwietnia 2014, 17:48 #28
BigAlex: Moyes zostanie tu na lata :] a wy płaczcie dalej :]
» 12 kwietnia 2014, 16:16 #27
MU1212: BigAlex nie masz racji Moyes odejdzie prędzej czy później
» 12 kwietnia 2014, 16:40 #26
irration: Najpierw piszesz, że nie ma racji, a później mu ją przyznajesz. Więc jak
w końcu ?
» 12 kwietnia 2014, 16:55 #25
pawelkck2: To na lata będziemy bez ligi mistrzów i bez trofeów .Ile jeszcze musisz przeżyć upokorzeń by się o tym przekonać ??
» 12 kwietnia 2014, 16:58 #24
Janks7: Odejdzie, odejdzie, Glazerowie nie są głupi to dla nich biznes który Moyes im pięknie uszkodził w tym sezonie, ale szybko zareagują i biznes pod nazwą Manchester United może się nakręcić dla nich jeszcze lepiej z kimś takim jak LvG.
» 12 kwietnia 2014, 21:34 #23
Byku97: Dajcie się wprowadzić trenerowi do drużyny bez sensu co rok zmieniać trenerów :D
» 12 kwietnia 2014, 15:46 #22
Bacek: To marny trolling czy serio nie znasz osiągnięć Van Gaala?
» 12 kwietnia 2014, 15:57 #21
soldier: lepiej być pseudoholendrem (cokolwiek to znaczy) niż pseudotrenerem.
» 12 kwietnia 2014, 16:02 #20
reddevil7777: Już zdementowane. Można usunąć.
» 12 kwietnia 2014, 15:18 #19
DARIUSZ1973: Za Moyesa tylko Klopp, Simeone lub Martinez
» 12 kwietnia 2014, 15:08 #18
misiek88: czyli raczej nikt, bo z tych 3 tylko Martinez jest do wyciągnięcia a i tak będzie ciężko jeżeli Everton bd grał w pucharach.
» 12 kwietnia 2014, 15:18 #17
woj92: A może tak transakcja zwrotna?? Chociaż i tak Everton może się nie zgodzić, są pewne względy. Cały ten news jest tak mało realny jak nasze marzenia o Lidze Mistrzów, w której o dziwo Everton bez Moyes'a może zagrać.
» 12 kwietnia 2014, 15:38 #16
Bacek: Klopp i Martinez mało realni, a Simeone miałby ciężko z kibicami.
» 12 kwietnia 2014, 15:57 #15
lolis: tak bardzo chcecie holendra? To pomyślcie sobie, że jeśli holender przyjdzie to będzie stawiał swojego ulubieńca RvP na szpicy który jest bezproduktywny i nasza gra bez niego o wiele lepiej wygląda niż z nim... a Roo usiądzie na ławie.
» 12 kwietnia 2014, 15:03 #14
DiscoEvil: Bezproduktywny to jestes ty bo swoim postem nie wnosisz niczego. Nawet jesli wprowadzi RvP a rooneya posadzi to pokaze ze ma jaja i nie boi sie jak moyes posadzic 300tys na lawce :) jak dla mnie jeszcze sezon van persi powinien zostac nr1 w napadzie. Bedziecie mieli okazje sie o jego klasie przekonac gdy bedzie sam a za nim mata z kagawa bo rooney teraz nie bedzie grac bo kontuzja.
» 12 kwietnia 2014, 15:18 #13
lolis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 15:45

dscioevil oooo zagotowało się fanbiju robinka tylko gdybyś nie zauważył większość tu jak i na innych forach jak manutd.pl to samo mówi co ja. RvP wygrał nam sezon ale on zupełnie nie pasuje do koncepcji Mata - Kagawa jest już za wolny. Jego narzekanie, że ktoś mu miejsce zabiera to jest żenada... widać, nie lubi wymienności pozycji, gra jak drewno w tym sezonie. Po 2 zrobił się znów szklany wieczne kontuzje. Sorry ale jak mówisz, że ktoś ma jaja by posadzić 300 tyś na ławce to Cię pozdrawiam patrząc to co wnosi Roo a RvP do gry to sorry Roo > RvP który nic nie pokazuje a więcej narzeka i spędza czas w gabinecie lekarskim. Po 3 to Moyes nie ma jaj by posadzić najlepszego strzelca zespołu tamtego sezonu bez którego nasza gra wygląda o niebo lepiej i jest przyjemna dla oka... To Robinek biedny szkalny powinien się zastanowić co wnosi do zespołu bo jak na razie to nic nie wnosi. Po 4 "o jego klasie przekonac gdy bedzie sam a za nim mata z kagawa bo rooney teraz nie bedzie grac bo kontuzja." No ciekawe tylko, że RvP leczy kontuzje i wątpię, że na Everton wróci. Znając jego to pewnie wróci 2 kolejny przed końcem sezonu.
» 12 kwietnia 2014, 15:40 #12
soldier: lolis to, że nasza gra wygląda lepiej bez RVP oceniasz na podstawie jednego meczu? A może to sprawa tego, że zagrali wreszcie razem Mata i Kagawa a nie koniecznie dlatego, że nie zagrał Robin. Nie pomyślałeś o tym, co?

A jesli chodzi o kombinacyjną grę z dużą wymiennością pozycji, to raczej Van Gaal preferuje taki football a nie Szkot.

Chciałbym Ci też przypomnieć, kto zapewnił nam ćwierćfinał Ligi Mistrzów w tym sezonie.
» 12 kwietnia 2014, 16:00 #11
Lokator23: Tylko glupek uwierzy ze Moysa zwolnia w tym sezonie. Jak dla mnie Moyes moze zostac przynajmniej do polowy przyszlego sezonu. Niech facet pokaze co potrafi pozbedzie sie tych co sieja zamet lub nie chca dla niego grac I niech pouklada zespol pod siebie. 3mam kciuki za Moysa
» 12 kwietnia 2014, 15:02 #10
woj92: Po tym sezonie też go nie zwolnią, przynajmniej nie zaraz... cóż taka tradycja. Żeby nie było zbyt miło, powiem jasno, nie mamy żadnej gwarancji, że w sezonie 2015/2016 powrócimy do LM z obecnym trenerem i nie wierze w jakiś genialny plan odbudowy. Na razie to jest trochę takie ważenie eliksiru, szczypta tego i tamtego, pacjent i tak umarł więc lepiej żeby nie wybuchło.
» 12 kwietnia 2014, 15:26 #9
Sideswipe: On sam sieje zamęt, a gdyby odeszli ci co nie chcą dla niego grać to by został Fellaini no i może Young bo tylko u niego ma tyle szans na grę przy takiej bezproduktywności. A teraz to nie pokazuje na co go stać? Magazynuje siły na przyszły sezon czy jak?
» 12 kwietnia 2014, 15:38 #8
dudson1993: Już zdementowane przez zarząd klubu.
» 12 kwietnia 2014, 14:38 #7
champione2013: Przecież tego nie potwierdzą :) Jeszcze Pajac Moyes by zszedł na zawał .
» 12 kwietnia 2014, 14:53 #6
Wisnia97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2014 16:40

champione2013 po pierwsze to Moyes nie jest pajacem. Ferguson kazał nam wspierać nowego trenera więc to róbmy. W Teatrze Marzeń jakoś potrafią go jeszcze przywitać brawami.
» 12 kwietnia 2014, 16:39 #5
champione2013: Nie obchodzi mnie co kazal Ferguson po prostu się pomylił też człowiek . Oczywiście samolot nad stadionem to przypadek i zapewne nie od kibiców transparent tam wisiał .
» 12 kwietnia 2014, 16:54 #4
Wisnia97: Samolot samolotem, niegodne fanów United, ale transparent pozostał i brawa też były. Nie obchodzi Cię co powiedział Ferguson? Mnie obchodzi i powinno nas wszystkich. Moyes jest naszym trenerem i nic na to nie poradzimy. Przez takie numery tylko utrudniamy mu pracę. Sprowadzenie Maty było dobrym posunięciem, dobra taktyka na Bayern-nieźle jak na pajaca. Tw podejście jest zupełne sprzeczne z tym, z czym kojarzy mi się United. Zamiast liczyć na jego wywalenie, zacznijmy w niego wierzyć i liczyć, że Ferguson się jednak nie pomylił. Wiara- to jest to co zawsze stawiało nas ponad resztą.
» 12 kwietnia 2014, 18:05 #3
champione2013: Oby to nie były ploty
» 12 kwietnia 2014, 14:34 #2
WolF112: Oby były
» 12 kwietnia 2014, 17:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.