Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Patrice Evra zapracował na przedłużenie kontraktu

» 16 lutego 2014, 17:48 - Autor: matheo - źródło: Sunday Times
Przyszłość Patrice'a Evry w Manchesterze United leży tylko i wyłącznie w jego rękach – informuje Sunday Times.
Patrice Evra zapracował na przedłużenie kontraktu
» Patrice Evra latem będzie mógł odejść z Manchesteru United
Czy Patrice Evra powinien zostać na Old Trafford?
Francuz wystąpił w tym sezonie w 25 z 26 meczów Premier League i tym samym uruchomił klauzulę w swoim kontrakcie, która gwarantuje mu przedłużenie umowy z Manchesterem United o kolejny sezon.

Klub na taki warunek przystał w lutym 2011 roku, kiedy Evra podpisywał z Czerwonymi Diabłami trzyletni kontrakt.

Patrice na Old Trafford jest jednym z lepiej opłacanych zawodników. Roczne zarobki Francuza przekraczają 6 milionów funtów. To kwota bez premii i dodatków.

Evra nie musi zgadzać się jednak na nowy kontrakt z Manchesterem United. Jeśli 32-latek będzie chciał odejść z klubu, to może to uczynić po zakończeniu obecnego sezonu. Angielska prasa spekuluje, że prawdopodobnym kierunkiem zawodnika Czerwonych Diabłów będzie Francja.


TAGI


« Poprzedni news
Man Utd studzi emocje w sprawie Rooneya
Następny news »
Wypożyczenia: Pechowy dzień piłkarzy United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


uzil25: Chciałbym żeby Evra został u nas bo to duch drużyny, jego mentalność zwycięscy jest nieposkromiona. Z drugiej strony jego braki piłkarskie już wychodzą coraz bardziej. W defensywie strasznie słabo gra, robią go często jak chcą rywale. A w ofensywie sie stara no ale często mu to nie wychodzi nawet jak podciągnie akcje i jest aktywny to np. wrzutki ma słabe i często są blokowane. Piłkarsko słabnie ale jego wkład w mentalność drużyny jest nie do podważenia
» 17 lutego 2014, 16:58 #39
MU1212: powinni przedłużyć mu o kolejne 3 lata
» 17 lutego 2014, 09:10 #38
vip14: Evra bez wątpienia powinien pozostać w United :) Jest on naszym podstawowym obrońcą, podobnie jak Ferdinand i Vidić. Bez niego nasza obrona może się posypać. Myślę, że jak Manchester United przedstawi mu odpowiednią ofertę to Evra bez problemu przedłuży kontrakt z United :]
» 17 lutego 2014, 06:05 #37
Diabelred: Powiedzmy sobie szczerze 40% linii obrony(Evra, Vidic, Rio) jest do wymiany. Co do reszty obroncow:
- Rafael nie dosc, ze szklany to jeszcze bez formy
- Buttner to bardziej skrzydlowy niz boczny obronca i to widac praktycznie w kazdym meczu
- Smalling solidny sredniak, dla mnie zawodnik max na lawke
- Evans przeplata swietne mecze, ze slabymi
- Jones nastepca O' Shea..., niestety jest tylko zapchajdziura. We wszystkich meczach (liczac wszystkie rozgrywki tylko w 7 meczach zagral jako srodkowy obronca) w pozostalych gral jako def. pomocnik(w wiekszosci meczow) albo jako prawy obronca. Licze, ze po powrocie Fellainiego Jones wroci na swoja nominalna pozycje.

Czas na zmiane warty. Licze na to, ze Moyes latem sprowadzi minimum 1 LO (Moreno/Shaw/Coentrao), 1 ŚO( a jesli odejdzie takze Rio to najlepiej 2 obroncow) Garay/Mangala.
» 17 lutego 2014, 00:08 #36
luzakk: Jones jako jedyny na moje zasługuje na przejęcie opaski kapitańskiej po vidiciu i środek obrony
» 17 lutego 2014, 11:25 #35
Klimaa: Evra powinien zostać na jeszcze jeden rok, później może spokojnie odejść. W kolejnym sezonie mógłby być mentorem dla zawodnika który go zastąpi (powinniśmy powalczyć o Shaw'a). Graliby na zmianę. Ale oczywiście wszystko zależy od Francuza..
» 16 lutego 2014, 23:52 #34
witek62: Ja bym zobaczyć buttner'a zamiast Evry na LO.
» 16 lutego 2014, 21:47 #33
Maaattttt: Może jeszcze Lindegaarda na bramce i Bebe na skrzydle? Więcej niż rezerwowy to dla tego chłopaka jest nieosiągalne, mam nadzieję. Wtedy jakbyśmy grali trójką obrońców.
» 16 lutego 2014, 23:08 #32
witek62: Przy tym co gra Evra to wystawianie go do końca sezonu zamiast Evry nie jest takim złym pomysłem.
» 16 lutego 2014, 23:27 #31
RedDevil67: A ja proponuje Buttnera do bramki
» 16 lutego 2014, 23:47 #30
Fabio: Lepiej nie, bo lewa flanka w obronie znów będzie tylko fikcją podczas rozgrywania meczów.
» 16 lutego 2014, 20:17 #29
pawel159: Won z Manchesteru czas na swieżą krew !
» 16 lutego 2014, 20:00 #28
soldier: Żeby pisać Won do w stosunku do klubowej legendy to trzeba być skończonym idiotą.
» 16 lutego 2014, 20:38 #27
pawel159: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2014 22:57

ta gimbusie dla ciebie wszyscy sa legenda na nia trzba zapracować ! omijaja go jak chca a ten leci do przodu jak snajper ......legenda HAHAHAH
» 17 lutego 2014, 22:54 #26
Fenek: Jeśli miałby pełnić rolę rezerwowego bo przyjdzie ktoś młody i uzdolniony na lewą obronę to może zostać. Ale wtedy trzeba by renegocjować warunki, trochę głupio było by płacić rezerwowemu ponad 6 mln.
» 16 lutego 2014, 19:27 #25
Kubisiek11: 82 osoby nie wie co to bycie legendą Manchesteru United GGMU
» 16 lutego 2014, 19:23 #24
messengerUTD: Nie, proszę nie.. Nie chcę już oglądać jak go mijają jak tyczkę.. Coentrao!
» 16 lutego 2014, 18:33 #23
soldier: Wiesz, że Evra ma największą (wraz z Jonesem) liczbę odbiorów/mecz w drużynie? Nie? Więc zamilcz, zamiast pisać głupoty.
» 16 lutego 2014, 18:44 #22
luzakk: a Ty chyba meczy nie oglądasz xd ku.... jeden z gorszych zawodników jak nie najgorszy zaraz z ferdinandem w obronie, najwięcej bramek straconych przez niego bo mijają go jak właśnie tyczkę na treningu
» 16 lutego 2014, 19:02 #21
pawel159: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 20:02

soldier Stary ty lepiej zacznij ogladać mecze Manchesteru United a nie City !
» 16 lutego 2014, 20:01 #20
messengerUTD: I co z tego? Masz na to jakieś potwierdzenie czy tylko suche fakty? Dla mnie statystyki nie grają skoro na własne oczy widzę jak objeżdżają Evrę. A już najbardziej powala mnie fakt, że nie ma go na lewej stronie(wtedy go asekuruje Carrick albo Evans) bo Evra... robi sobie za ŚO.. Jajca jak berety.

Wystarczy szybszy piłkarz typu AOC, Walcott czy Lennon, a Evra wygląda jak wiatrak. NIE dla Pata. Po sezonie pora się rozstać.
» 16 lutego 2014, 20:10 #19
soldier: Tak, suche fakty do mnie bardziej przemawiają, niż czyjeś urojenia. Evra rzeczywiście czasem jest spóźniony (a to jednak co innego, niż to, że mijają go jak tyczkę), gdyż ze względu na słabe lewe skrzydło musi za... za dwóch na lewej stronie.
» 16 lutego 2014, 20:30 #18
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2014 21:24

Czyjeś urojenia? Pobierz sobie parę spotkań(pierwsze lepsze) i obejrzyj je bardzo dokładnie. Spójrz jaka luka jest z lewej strony, ile dośrodkowań idzie z tamtej strony bo po prostu tam nikogo nie ma! Spójrz ile goli straciliśmy z tego sektora.

I lewe skrzydło jest - nie ściemniaj. Evra z Jangiem tworzą fajny duet. Szkoda tylko, że Anglik częściej robi za LO niż Evra który sobie śmiga na ŚO, albo gdzieś w środku pomocy.

I tak - mijają go jak tyczkę. Odpal sobie chociażby mecz z Tottenhamem(nie ten sezon) gdzie z Evry nie zostaje nic.
» 16 lutego 2014, 21:23 #17
RedDevil67: Może Evra w tym sezonie nie jest jakimś filarem defensywy ale proszę Was w porównaniu do reszty tej formacji z Vidicem na czele to Patrice prezentuje klasę światową. Znakomitą większość bramek tracimy po błędach stoperów czy też za sprawą Valencji kiedy Moyes przesuwa go(o zgrozo) na prawą flankę w miejsce Rafaela. Naprawdę nie w Evrze leży problem MU...
» 16 lutego 2014, 23:55 #16
Diabelred: ,,Znakomitą większość bramek tracimy po błędach stoperów czy też za sprawą Valencji kiedy Moyes przesuwa go(o zgrozo) na prawą flankę w miejsce Rafaela.'' ja przypominam sobie, ze Valencia zawalil tylko 2 bramki kiedy gral jako PO, pierwsza razem z Vidiciem, druga natomiast w polu karnym, nie zdarzyl wybic glowa.

Ja bym tu nie zwalal winy na konkretnego obronce, bo po prostu cala linii obrony gra miernie i popelnia takie proste bledy, ze az patrzec. Nawet Rafael mocno obnizyl loty...
» 17 lutego 2014, 00:13 #15
PLDan11: Zgadzam się z messenger. Popatrzcie sobie co wyprawiał Evra w ostatnim meczu z Arsenalem, albo z Fulham - kilka razy przechadzał się gdzieś na środku boiska, gdy szło dośrodkowanie z jego strony, a tyłek musieli nam ratować Ferdinand albo Vidić, jak schodzili do boku.
» 17 lutego 2014, 00:28 #14
soldier: Fakt, że ma najwięcej odbiorów na mecz w całej drużynie dobitnie pokazuje, że nie masz racji z tym, że łatwo go inni mijają. Nie trzeba już nic do tego dodawać.

Z tym, że Young robi często za LO, to wybacz, ale to kolejne Twoje urojenie. Wprawdzie Young jest ostatnio w niezłej formie, to jednak biorąc pod uwagę cały sezon, to Evra był zmuszony częściej wspomagać Younga w ofensywie niż na odwrót. Po za tym Young nie daje kompletnie nic w defensywie, podobnie jak Januzaj, czy Kagawa (jak już przytoczyłem przedtem statystykę odbiorów, to wiedz, że od Younga wypada w niej gorzej tylko Hernandez, więc o jakiej obronie w jego wypadku mówisz?). Także zauważ, że choćby taki Rafael ma wsparcie w obronie w postaci Valencii, zaś Evra gra na lewej z zawodnikami typowo ofensywnymi, przez co siłą rzeczy jest ona bardziej narażona na atak ze strony przeciwnika. Warto zauważyć takie rzeczy, zanim obwini się Evrę za wszystkie niepowodzenia United jakie mają miejsce ostatnimi czasy.
» 17 lutego 2014, 17:32 #13
Rumi: Ben Davies ! ;) mlody i uzdolniony
» 16 lutego 2014, 18:01 #12
Devilmane13: Zależne od tego, kto na jego miejsce zostanie sprowadzony. Jeśli Coentrao to Evra nie będzie potrzebny, jeśli Shaw to Pat mógłby zostać jeszcze jeden sezon, żeby tak młodego chłopaka nie wrzucać od razu na głęboką wodę. Mógłby sporo się nauczyć od Francuza, podpatrywać go na treningach i dzięki temu szybciej zdobywać doświadczenie żeby osiągnąć światową czołówkę bocznych obrońców, bo póki co to tylko materiał na świetnego zawodnika ale wybitnym graczem jeszcze młody Anglik nie jest.
» 16 lutego 2014, 18:01 #11
JustDoIt: Hmm, teraz pytanie, czy gdyby Pat odszedł, znaleźlibyśmy kogoś kto godnie by go zastąpił? Buttner dobry w ofensywie, def troche gorzej, wydaje mi się że jedyny kto jest do wyciągnięcia do "koncentrao". Jednak dobrze by było gdyby został :D
» 16 lutego 2014, 18:00 #10
diabelek1: a niby Evra jest lepszy w defensywie? Czasem mam wrażenie że Pat to skrzydłowy a nie obrońca
» 16 lutego 2014, 18:14 #9
kamil496: co wyście sie tak uparli na tego coentrao... przeciez on ma juz 29 lat, ile pogra 3 sezony? po co taki ktos, i pewnie ze 20 mln trzeba bd za niego dac, lepiej sie skupić na kimś młodszym, z perspektywami na przyszłość, a ten portugalczyk wybitnie dobry nie jest.
» 16 lutego 2014, 18:33 #8
karpiu2201: kamil496 - Fabio to rocznik 88 więc albo się przeoczyłeś albo dawno miałeś matmę w szkole
» 16 lutego 2014, 18:36 #7
JustDoIt: My potrzebujemy kogoś na teraz, nie na przyszłość, a Coentrao raczej umiejętnościami nie odstaje bądź nie wiele odstaje od Pata.. Co prawda nie gra wiele w Realu, ale to dobry zawodnik i warto by bylo go mieć w składzie :D
» 16 lutego 2014, 18:40 #6
kamil496: rzeczywiście ;d, ale tak czy tak to nie jest zbyt dobry wybór ;d
» 17 lutego 2014, 12:00 #5
shakal18: on musi przedłużyć kontrakt. Evra to nadal jeden z najlepszych obrońców w europie a na ta chwilę nie mamy w zespole takiego lewego obrońcy jak on. Buttner może wystarczyć na puchar ligi itd ale nie na lige i na lige mistrzów. No chyba że DM powalczy o Fabio C. z Realu lub o Luka z Soutchampton ale i tak wolę naszego starego i sprawdzonego Evre
» 16 lutego 2014, 18:00 #4
barnaba1987: Lepiej niech najpierw sz.p. DM powalczy o lige mistrzow a potem zastanowimy sie jaki LO nam bedzie potrzebny. Nie potrafimy wygrac u siebie z ostatnia druzyna ligi, z rozbitym Arsenalem nie gramy nic. Jesli genialny DM podtrzyma swoja "passe" to w przyszlym sezonie zagramy na zapleczu PL a tam akurat Buttner bedzie jak znalazl. Ludzie czy wy naprawde nie widzicie w tym klubie wazniejszych problemow niz "Evra czy Coentrao"?
» 16 lutego 2014, 20:52 #3
b90: Liczę że przedłuży z nami kontrakt. Ma już 32 lata. Na jego odejściu nic nie zarobimy, a to moim zdaniem i tak najlepszy obrońca jakiego mamy w ostatnich latach.
» 16 lutego 2014, 17:54 #2
mati090797: Nie wyobrażam sobie MU bez Pata ;p
» 16 lutego 2014, 17:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.