Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

AS Monaco zapłaci 20 mln funtów za Naniego?

» 2 czerwca 2013, 10:33 - Autor: matheo - źródło: Sunday People
David Moyes zdecydował, że Nani nie jest niezbędny Manchesterowi United i pozwoli odejść Portugalczykowi w letnim oknie transferowym. Ofertę w wysokości 20 milionów funtów może złożyć AS Monaco – czytamy w Sunday People.
AS Monaco zapłaci 20 mln funtów za Naniego?
» Według doniesień angielskiej prasy, David Moyes uznał, że Nani nie jest niezbędny w Manchesterze United
Taka kwota odstępnego nie powinna być problemem dla francuskiego klubu, który w ostatnim tygodniu ogłosił transfer Radamela Falcao. Klub z księstwa zapłacił Atletico Madryt za Kolumbijczyka aż 50 milionów funtów.

Jeśli Nani rzeczywiście odejdzie z Manchesteru United, to David Moyes w letnim oknie transferowym będzie dysponował budżetem w wysokości 80 milionów funtów.

Nani barwy Czerwonych Diabłów reprezentuje od 2007 roku. W Manchesterze United dotychczas rozegrał 215 meczów, w których zdobył 39 goli. Ostatni sezon był jednak nieudany dla Portugalczyka. 26-latek wystąpił w zaledwie 7 ligowych spotkaniach od pierwszej minuty i zdobył jednego gola w Premier League.


TAGI


« Poprzedni news
Nowa murawa na Old Trafford jak na Wembley
Następny news »
Welbeck nie zagra z Brazylią

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (129)


grobla95: Ploty... Nawet nie dali cytatu do zadnej wypowiedzi Moyesa, dotyczącej Naniego , bo sami sobie to wymyślili i nie maja czym uwiarygodnic.
» 3 czerwca 2013, 01:25 #111
Kajdano: 26-latek wystąpił w zaledwie 7 ligowych spotkaniach od pierwszej minuty i zdobył jednego gola w Premier League.
Prawda jest taka, ze Nani jest lepszy od Valenci tylko nie dostaje szansy gry i czasu na zlapanie formy, Antek gra fatalnie i dalej jest wystawiany od 1 minuty. Ogolnie wszyscy nasi skrzydlowi zawiedli w tym sezonie i Zaha moze od razu wskoczyc do podstawowego...Ja bym Naniego nie sprzedawal a jesli juz by musial odejsc to za niego Di Marie lub kogos rownie dobrego bo Bale raczej nie do ruszenia.
» 3 czerwca 2013, 01:15 #110
grobla95: Napisałeś to, co wszyscy wiedzą. Nani nie ma szansy wykazania sie, Valencia gra piach. Pytanie tylko jaki na to sposob ?
» 3 czerwca 2013, 01:23 #109
Fabio: Niech idzie, ale za minimum 30mln.
» 2 czerwca 2013, 22:07 #108
Damianos500: Moim zdaniem powinien zostać,bo sytuacja skrzydłowych jest mocno średnia,a niewiadomo jak nam się Zaha sprawdzi.
» 2 czerwca 2013, 20:38 #107
ess: A Valencię zostawić... Moyes to nie Ferguson
» 2 czerwca 2013, 20:09 #106
khonrad: tak, bo Fergie cały czas bez powodu nie stawiał na Naniego :D
» 2 czerwca 2013, 21:15 #105
khonrad: Nani jest nam niby potrzebny? Do czego, że pozwolę sobie zapytać. Niemal bez jego udziału zdobyliśmy mistrzostwo z duuużą przewagą, żeby było śmieszniej - gdyby nie jego czerwona kartka pewnie pokonalibyśmy Real i awansowali co najmniej rundę dalej w LM. Nie wnikam czy to błąd sędziego, czy nie (chociaż moim zdaniem kartonik mocno przesadzony) - stało się i się nie odstanie, ale jakby na to nie patrzeć to on dostał "czerwo". Rozumiem zdanie części przeciwnej jego odejściu, w końcu po odejściu CR7 miał być jego namiastką, tylko on posiadał podobne umiejętności, ale moim zdaniem jednego mu brakowało, brakuje i zawsze będzie brakować - mentalności zwycięzcy, ducha walki o każdą piłkę, o każdy centymetr murawy. Dlatego nie pasuje moim zdaniem do United. Taki drugi Quaresma, obdarzony wielkim talentem i posiadający wielkie umiejętności, ale brak mu tego czegoś, by wymieniać go jednym tchem z najlepszymi piłkarzami na świecie. Arrivederci Luis!
» 2 czerwca 2013, 20:04 #104
emenems: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2013 23:34

Nani nam wypracował gola przeciwko Realowi, on przytrzymwał piłkę i dokonywał dośrodkowań w pole karne rywala. Grał na lewym skrzydle na którym gra cały czas się toczyła, na prawym mniej akcji było ale Giggsy też pokazywał klasę ogrywając jak dziecko Fabio Countrao. Sądzę, że Nani to obecnie najlepszy skrzydłowy w United, bez formy niszczy Valencie jak chce. Jego kreatywność jest powalająca, nie jestem miłośnikiem Naniego, ale uważam że powinnien zostać. Jest najmłodszy na obecny moment ze skrzydłowych, poza Zahą. Jak myślisz, puścimy Rooneya i Naniego, kim będziemy grać? Kagawa da radę zastąpić Wazę, ale jak odżyją nasze skrzydła które w tym roku zaliczyły wraz z pomocą mniej asyst niż sam Juan Mata? Bez jaj. Albo przejedziemy na formację 1-4-3-1-2 bez skrzydłowych, ale kto w środku? Anderson, Carrick i Cleverley? Beka. 1-4-4-2 z kaleczącym Valencią i Youngiem? Welbeck chce grać w ataku, Kagawa marnuje się na skrzydle. Zaha pewnie trafi do rezerw United a czasami może zagra w pierwszym składzie skoro Moyes chce stawiać na młodzież. Arrivederci to można powiedzieć Sir Alexowi którego odejście było miesiąc temu.

/edit:
Nie walczący Nani? Przypomnij sobie jeszcze finał o Tarczę Dobroczynności, ostatnie minuty spotkania. A i jeszcze euro 2012 w którym zjadał Ronaldo jak chciał, nikt tego nie doceniał bo wiadomo, Cristiano gwiazda Portugalii ale Nani był lepszy.
» 2 czerwca 2013, 23:31 #103
Akwinata: Optymista...ponad 80% śmiem twierdzić :D
» 2 czerwca 2013, 23:10 #102
Taurus: ...napisało Sunday. - tyle :)
» 2 czerwca 2013, 19:37 #101
Pryku: Moyes zwariował, powinien kupić tylko kogoś na miejsca Scholesa. Rooneya, Chicharito i Naniego niech zostawi, ponieważ skład jest dobry.
» 2 czerwca 2013, 19:21 #100
HuiSton: hahahah do psychiatryka z nim!!
» 2 czerwca 2013, 19:48 #99
Damashi: dlaczego psychiatryka? zakładając że będziemy grać 4-4-2 potrzebujemy tylko partnera dla Carricka, bo mamy już transfer skrzydłowego (Zaha) i według mnie Nani spokojnie nadaje się do gry w United jeśli nie będzie znowu się leczył cały sezon. Gdzie konkretnie potrzebujemy wzmocnień jeśli chodzi o pierwszą 11? Zgadzam się jeśli chodzi ci o poszerzenie ławki, bo brakuje nam co najmniej skrzydłowego i środkowego na ławkę plus ze dwóch obrońców, bo wiadomo - regularne plagi.
» 3 czerwca 2013, 08:46 #98
HuiSton: człowieku... chyba nie zrozumiałeś co miałem na myśli...
» 3 czerwca 2013, 20:09 #97
FilipoMaster: Moyes jest chyba śmieszny. Nani jest nam potrzebny!!
» 2 czerwca 2013, 19:11 #96
waterfordpany: Jak tu piszą niektórzy Moyes robi porządki heheh.
Śmiać się czy płakać ? niech robi porządki z tymi z którymi trzeba czyli Valencia , Young , Anderson , Cleverley czyli czołówka absolutnych drewniaków zbędnych w United.
A nie zwalnia tych którym ostatnio nie było po drodze z SAF-em .
Niech się wykaże i namówi Naniego na zostanie i da mu szansę w kilkunastu meczach z rzędu , niech się dogada z Roo i nie rzuca go gdzie popadnie , wtedy pokaże jaki z niego gość
» 2 czerwca 2013, 18:50 #95
Keyen: Tylko ciekawe, kto za Naniego przyjdzie, jeśli ten odejdzie.
» 2 czerwca 2013, 18:41 #94
JackDaniels: Radosław Kałużny ;D
» 2 czerwca 2013, 18:45 #93
Vecrius: a jakie statystyki ma Valencia w tym sezonie?? 20 meczy 1 bramka?
» 2 czerwca 2013, 17:35 #92
Wielbicielka: Prosze proszę Pan Moyes ma jaja tak jak myślałam, jesli to prawda to szczerze nie bedę tęsknić bo Nani juz kolejny sezon nic do druzyny nie wnosi..z różnych powodów. Ale widzę, że tym co tacy byli napaleni na Moyesa już minka po tej decyzji by troszkę zrzedła:p
» 2 czerwca 2013, 17:18 #91
karim: To co odwala AS Monaco w tym okienku to jakaś masakra... Ale nie oni są w tym momencie ważni, chciałbym się zapytać czy nie zastanawia Was bezczynność, czy raczej cisza co do transferów MU. Co chwila jakiś klub ogłasza super zakup, a póki co u nas same plotki (które nie oszukujmy się nie dojdą do skutku), jedynie wiadomości o ewentualnych sprzedażach ;] Nie oszukujmy się, ale taki skład jaki jest na tą chwilę, działa słabo (poza bramkarzem i linią obrony). Pozdro ;)
» 2 czerwca 2013, 17:12 #90
JasnaLiryka: Dokładnie. Linia pomocy leży jak dla mnie
» 2 czerwca 2013, 17:53 #89
testosteron: a to się uśmiałem teraz gdyby nie czerwony kartonik dla Naniego to LM była by w tym sezonie dla United. Po co mamy kupować jakieś gwiazdy za kilkanaście milionów ? linia obrony i bramka nasi napastnicy to Rooney, RVP, Welbeck, Hernandes. Jedynie w pomocy trzeba nam wzmocnień z uwagi na odejście Scholsa, Giggs już też zapewne zaraz zawiesi byty na kołku.Przychodzi młody Zaha daję mu 2-3 lata i będzie kręcił wszystkich jak CR. Niech sprzedają Naniego i Rooneya to już nie ten sam Ro który biegał cały mecz od lini do lini i był wszędzie na boisku. A Nani się kiwa sam ze sobą stara się być drugim CR ale słabawo mu to wychodzi. United nigdy nie było klubem głośnych nazwisk kupowanych za ogromne pieniądze. Był jeden sezon nie pamiętam dokładnie co przyszedł Veron za grube siano i grał mega piach
» 2 czerwca 2013, 18:16 #88
karim: Nie mówię, że nam są potrzebne wielkie transfery na miarę CR, tylko że zawodnicy w których jest mega potencjał są niewykorzystywani + przydałby się jakiś dobry transfer na środek np taki Isco (osobiście jestem fanem jego fantazji) Nani np nie jest złym piłkarzem, ma na prawdę zadatki na jednego z najlepszych skrzydłowych na świecie, ale po tym czerwonym kartoniku nie wiem czemu nie tylko jego gra podupadła, ale i całej drużyny. Czemu np Valencia dostawał szanse grania, a Nani nie? Jakby strzelił chociaż jedną bramkę to by się rozstrzelał.
» 2 czerwca 2013, 18:58 #87
YaMU: nani rooney będą sprzedani tak mi się zdaję ^^
» 2 czerwca 2013, 16:25 #86
grobla95: i na was obu
» 3 czerwca 2013, 01:29 #85
kujawa: Moyes trener z jajami, ciesze sie ze robi porzadki w skladzie. Bardzo dobrze, ze to on jest trenerem, lepszego od niego nie bedzie.
» 2 czerwca 2013, 16:12 #84
grobla95: Bedziesz sie cieszył jak poleci Nani, Rooney, Hernandez i nie wiem kto jeszcze.
» 3 czerwca 2013, 01:29 #83
Chudiniowy: David Moyes znalazł się w niewłaściwym miejscu. Tylko popsuje ten klub. Po odejściu Bossa Rooney chcę opuścić klub, Chicharito został wystawiony na transfer, Nani tak samo. Ale moim zdaniem to tylko takie zamieszanie przed wielkim transferem CR7, była mowa, że Realowi Madryt zapłacą 66 mln funtów i dołączą im albo Chicharito albo Naniego. A jeżeli ich sprzeda to "hu* mu w dup*". I w tedy United już nie będe lubił. Chyba że faktycznie CR7 przejdzie po prostu za 80 mln funtów.
» 2 czerwca 2013, 15:41 #82
Nani1900: Chicharito został wystawiony na transfer? Gdzie takie coś przeczytałeś?

"I w tedy United już nie będe lubił"
To najlepiej idź już teraz kibicować np. As Monaco - sezonowcu.
» 2 czerwca 2013, 15:52 #81
HuiSton: dajcie bana temu trollowi.
tylko wchodzą z innych stron i psują tutaj atmosferę!
czemu nie może być tutaj tak jak wcześniej ?!
» 2 czerwca 2013, 16:21 #80
Olo: Zwolennikiem Naniego nigdy nie byłem, więc w sumie jest mi obojętne co się z nim stanie.

Mam natomiast pytanie, kto odpowiada za transfery w tym momencie? Moyes de facto obejmuje posadę dopiero za miesiąc, 1 lipca. Może jeszcze Ferguson? Bardzo proszę o odpowiedź.
» 2 czerwca 2013, 15:40 #79
Gosia87: Ed Woodward i David Moyes oczywiście.

Od momentu gdy Ferguson poinformował Davida, że to on obejmie United zaczęła się już koncepcja Moyesa na ten zespół. Gill i SAF aktualnie mogą służyć co najwyżej radą i na pewno nic nie zrobią bez zgody swoich następców.

To nie jest PZPN gdzie Lato na sam koniec swojej kadencji jeszcze z leśnymi dziadkami wybrał nowego selekcjonera gdzie wiadome było, że Boniek postawi na zagranicznego. Zibi musiał się nieźle wnerwić i na pewno podobnie byłoby z Moyesem gdyby SAF mu wyprzedał wszystkich zawodników, a może akurat oni by mu pasowali.
» 2 czerwca 2013, 16:30 #78
Nani1900: Niech Nani ratuje swoją karierę póki może. Monaco to może być dla niego dobra opcja - tam przynajmniej dostanie szanse na grę. Oby Nani udowodnił wszystkim krytykom, że Ferguson popełnił błąd stawiając ślepo na Valencie, a jego odsunął od składu.
» 2 czerwca 2013, 15:39 #77
Amhyr: Moim zdaniem dobrze, że go sprzedają. Podczas sezonu niczym się nie popisał, lepiej sprowadzić za tą kasę kogoś lepszego.
» 2 czerwca 2013, 15:36 #76
kap: No to będziemy mieć 50mln na transfery ;0.
» 2 czerwca 2013, 15:25 #75
orchi650: Gdyby Nani został to 60 .... Natomiast jak pójdzie do 80
» 2 czerwca 2013, 15:39 #74
messengerUTD: O rany, jaki ten Moyes jest teraz wcieleniem zła bo ma zamiar pozbyć się Naniego.. Pierw Ferguson, teraz Moyes.. Istne zło. Wszyscy pokładali nadzieje w Davidzie, że zostawi Portugalczyka, ale jak widać Szkot też w nim nic nie widzi.

20 mln z pocałowaniem ręki, myślałam, że 12 mln to max co nam dadzą. Za gościa który jest strasznie chimeryczny, nie grał w tym sezonie praktycznie nic, ma rok do końca kontraktu to i tak wysoka cena.
» 2 czerwca 2013, 15:08 #73
Fabio04: Dokładnie. Ale jak już tak szaleją na rynku to nie obraziłbym się jakby dali 25 mln funtów ;P
» 2 czerwca 2013, 16:14 #72
Satler4: Tak ale na chwilę obecną nie mamy lepszego skrzydłowego od Naniego... Jeśli odejdzie to mam nadzieję, że kogoś w jego miejsce United kupi.
» 2 czerwca 2013, 19:33 #71
messengerUTD: Prawda jest taka, że na chwilę obecną w ogóle nie mamy skrzydłowego. Nani poziomem jest jak Valencia i Young. Nie jest jakiś lepszy. Tyle, że Ekwadorczyk złapał formę pod koniec sezonu, przychodzi Zaha i oby Younga kontuzje omijały i Nani jest zbędny. Odzyskaliśmy mistrzostwo z 11 pkt przewagą bez niego.
» 2 czerwca 2013, 20:04 #70
Satler4: Zaha to niewiadoma, każdy się najarał, że kręci typów w Championship. Zobaczymy co pokaże w najwyższej klasie rozgrywkowej. Według mnie Nani w formie jest lepszy od Valencii. Przemawia za nim chociażby to, że gra obiema nogami, na więcej zwodów itp. Young jest dobry ale zbyt szklany a szkoda... Przydałoby się jeszcze kogoś dokupić na skrzydło, kogoś typu Muniain, może Navas bo nie ma się co łudzić, że przyjdzie do nas Bale czy CR7.
» 2 czerwca 2013, 20:38 #69
atos1987: Naniego bym nie oddawał nigdzie .On jest nam potrzebny.
» 2 czerwca 2013, 14:40 #68
orchi650: Moyes Od teraz .... A tak w ogóle okienko się jeszcze nie zaczęło a Oni już tyle wydali ... :)
» 2 czerwca 2013, 14:23 #67
orion: Nie wiem czy to jest słuszny ruch... Nani jest zawodnikiem, który czasami potrafi zrobić przewagę, Napędzić zespół.... Ale jeżeli nowy szef go nie widzi w składzie to lepie niech odejdzie....
» 2 czerwca 2013, 14:13 #66
marsin7: Mam nadzieję, ze zostanie, ale to wydaje się nie możliwe biorąc pod uwagę długość kontraktu...
» 2 czerwca 2013, 14:09 #65
Gibon17: Powiem tylko tyle że szkoda bo jestem fanem jego talentu jednak może takie ruchy są potrzebne żeby zawodnicy nie poczuli się zbytnimi gwiazdami i pokazanie im ze nikt nie jest nietykalny (jak skutecznie to robił sir alex) jak równiez poprawić to co było zle. Tylko jak mozna poprawiać druzynę ktora zdobyła mistrzostwo w takim stylu (patrz 11 pkt przewagi).Nic na siłe Rooney chce odejść szkoda ale powodzenia, Naniego nie chcą bo chce zarabiać tyle co young. Szkoda jednak daje kredyt zaufania Moyesowi.

Moyes lubi solidność a nie "cudowanie" ale samą solidnością nie da sie niczego zdobyć. Trzeba mieć paru wariatów,gwiazdek a do tego rzemieślników. POWODZENIA PANIE MOYES!
» 2 czerwca 2013, 13:49 #64
erkol79: Ja was nie rozumiem, tak naprawdę się jeszcze nic nie zaczęło, a wy już skreślacie Moyesa. Poczekajmy aż cokolwiek się wydarzy.
Co do Naniego to wy piszecie mimo, że miał słabą formę w tamtym sezonie to i tak był najlepszym skrzydłowym, a to nie prawda piszecie tak bo go lubicie i nie możecie się z tym pogodzić ze po prostu był slaby i nie grał tego do czego nas przyzwyczaił. Rooney tak samo miał słaby sezon i mimo, że to mój ulubiony piłkarz, ja to rozumiem, ale mam nadzieje, że zostanie i odnajdzie jeszcze dawną formę.
Nie chciałbym żeby kto ktokolwiek odchodził od nas, ale taka jest piłka i trzeba się z tym pogodzić.
» 2 czerwca 2013, 13:44 #63
patrol2305: Oskarżacie go że słabo grał bo Ferguson miał jakieś widzimisie Nani jest dobry ale jak pojedzie na turne i bedzie miał forme to morze bedzie grał w pierwszym a jak odejdzie to kupić tylko C.Ronaldo
» 2 czerwca 2013, 13:31 #62
Akwinata: Tyle tylko, że sami piłkarze mają agentów, którzy bez większych problemów radzą sobie z podatkami. Nie myślicie chyba, że piłkarze i agenci są aż tak głupi, żeby nie lokować pieniędzy np. w rajach podatkowych?
» 2 czerwca 2013, 14:25 #61
nowy000: Nie zmuszą ich do zarejestrowania się we Francji. Nie ma czegoś takiego w ich regulaminie a od tak zespołu nie mogą wywalić. Musieli by zmienić regulamin czy coś.
» 2 czerwca 2013, 17:06 #60
mu007: na co nam Valencia bardzo dobry jest Nani nie chce żeby odchodził
» 2 czerwca 2013, 13:03 #59
patrol2305: Dokładnie!!
» 2 czerwca 2013, 13:34 #58
Murek3: Znaki interpunkcyjne się kłaniają;), poczytaj co to jest.

Ja bym dał im szansę wykazania się na tourne.
» 2 czerwca 2013, 13:52 #57
webster712: Nie zaczyna się zdania od ja i nie pisze się bym dał tylko dałbym :)
» 2 czerwca 2013, 14:55 #56
grobla95: Zdanie można rozpocząć od ja, jeśli chce się położyć na nim akcent lub podkreślić, że przedstawia się własny sąd. W języku pisanym inicjalne ja jest dosyć rzadkie, w mówionym natomiast bardzo częste.
— Mirosław Bańko, PWN

Użycie sformułowania "dała bym" jest jak najbardziej błędne i niepoprawne w języku polskim, w którym powinno sie użyć jednego, spójnego słowa "dałabym". Poprawna jest natomiast inwersja słow, w której słowo "bym" stawiamy na początku. np:
Ile ja bym dała, aby znowu cie zobaczyć.
- prof. Jan Dudasz ,PWN

Przykro mi webster, nie popisałeś sie.
» 3 czerwca 2013, 01:40 #55
Murek3: Bale nie przejdzie do rywala, Real na bank ma pierwszeństwo po transferze Modric'a.
» 2 czerwca 2013, 13:52 #54
Bartolek05: Moyes jeszcze nic nie zrobił a już go skreślają... co za pały.
» 2 czerwca 2013, 12:46 #53
pizdariusz: Nie no lepiej grac Valencią.
» 2 czerwca 2013, 12:31 #52
erni93x: I dobrze,niech odejdzie.Nie potrzebne nam takie "gwiazdy".
» 2 czerwca 2013, 12:19 #51
Marti24: Jeżeli sprzedamy Naniego, to nasze skrzydła będą prawie że nie istniały, teraz są już dziurawe. Jak sprzedawać Naniego, to za 20 mln Ł - rozsądna cena. Jednak przede wszystkim konieczne jest zastępstwo (wzmocnienie skrzydeł); od jakiegoś czasu podoba mi się gra Jonasa z Valencii, choć nie jest on najmłodszy.
» 2 czerwca 2013, 12:06 #50
jari13: Jeździec bez głowy. Nani ma tu wielu fanów, bo raz na pięć spotkań zrobi efektowną akcję. Jak przychodził to wydawało się, że może będzie drugim Crisem, ale podobnie jak Anderson nie spełnił oczekiwań. Jeżeli odejdzie to pewnie Moyes kupi jakiegoś skrzydłowego i oby był lepszy niż Nani.
» 2 czerwca 2013, 12:05 #49
Diablista16: "Ostatni sezon był jednak nieudany dla Portugalczyka." - trudno żeby był udany skoro Nani nie dostawał prawie wcale szansy na grę ...
» 2 czerwca 2013, 11:48 #48
grandes: zastanów się czemu jej nie dostawał
» 2 czerwca 2013, 12:11 #47
Satler4: Bo szanse dostawał śmieszny w tym sezonie Valencia?
» 2 czerwca 2013, 19:26 #46
grandes: Gdyby miał formę to by grał, nie róbcie z siebie mądrzejszych od Fergusona, który widział Naniego na treningach i trochę większe ma pojęcie o tej grze niż wy z całym szacunkiem.
» 2 czerwca 2013, 20:51 #45
brylaantes: Monaco buduje niezłą pakę
Carvalho
Moutinho Rodriguez
Falcao
..
» 2 czerwca 2013, 11:43 #44
Diablista16: Daj se spokój z tego nie będzie drużyny tylko jakiś zlepek gwiazd.
» 2 czerwca 2013, 11:48 #43
SzejN: Tylko zwroc uwage na to, ze jak sie ograja, to beda naprawde druzyna z prawdziwego zdarzenia. Ale fakt faktem, buduja zespol na poprostu samych gwiazdach. Z tego co czytalem ostatnio to AS Monaco nie poweidzialo jeszcze ostataniego slowa.

A teraz pomyslmy, sciagna 11 gwiazd, no tak ich tygodniowki - ale nie myslmy o nich teraz. Ale raczej o tym, ze przez pierwszy rok moze byc cienko, ale juz w nastepnym, jesli sie zgraja, to beda tak naprawde potega. A nawet jesli ktos tam im nie wypali, to nie mysle by szejkom bylo zal kasy i w nastepnym okienku znowu wydadza troche na montaz Dream Teamu.

Osobiscie bardzo mnie teraz bedzie ciekawic postawa tego klubu, bo moze namieszac, oj moze.

A zwlaszcza, jesli ktos wie co nieco o podatkach, bo w Monaco nie ma czegos takiego jak w Francji, takze tutaj za kasa tez moga poleciec, niektorzy gracze.
» 2 czerwca 2013, 12:20 #42
niedoniebieski: Generalnie, to kluby oferują zawodnikom kontrakty, według których mają dostawać określoną kwotę "na rękę". Ibrahimovic w PSG dostaje 14 mln, to znaczy, ze rocznie kosztuje aż 56 mln. Inne kluby we Francji mogą się w takiej sytuacji nie zgodzić na rywalizację z Monaco, bo dlaczego ich budżet ma być kilka razy mniejszy tylko ze względu na prawo. Niech Monaco rywalizuje z klubami, które obowiązują takie same zasady prawne.
» 2 czerwca 2013, 13:10 #41
HuiSton: Monaco posiada rus a nie żaden shake.
» 2 czerwca 2013, 13:25 #40
elff3: Nani, zostań plisss...
» 2 czerwca 2013, 11:41 #39
tomek1887: Powiedzcie mi gdzie tu jest wypowiedz Moyesa ze powiedział ze Nani nie jest niezbędny. Ja tu tylko widze ze to zwykła plotka zresztą kolejna.
» 2 czerwca 2013, 11:36 #38
tomManUnited: AS Monaco kolejny $ klubik
» 2 czerwca 2013, 11:35 #37
Diablista16: Miał lepszy od Valencii, pomimo tego, że grał prawie wcale.
» 2 czerwca 2013, 11:50 #36
HuiSton: yyy... tak zgadzam się
» 2 czerwca 2013, 13:26 #35
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2013 11:34

Widocznie ma jakaś opcję skoro pozwala odejśc Naniemu a moim zdaniem portugalczyk ubiegly sezon miał marny więc może to i dobra decyzja ;)
» 2 czerwca 2013, 11:34 #34
devious: Aha i lepiej do Monaco niż do Arsenalu - bo Nani czuję po transferze "odpali" i będzie wymiatał. Ten chłopak ma wielki potencjał tylko musi czuć, że jest liderem i się na niego stawia. I owszem, miewa gorsze mecze ale co z tego, skoro sam potrafi przesądzić o wygranych w kilku meczach w sezonie, do tego w MU jak grał regularnie to strzelał sporo goli i był czołowym asystentem ligi.

W nowym klubie się odrodzi i będzie postrachem obrońców - więc lepiej niech idzie do Monaco niż do Arsenalu. Galaty nie biorę pod uwagę gdyż szkoda by go było widzieć w lidze tureckiej :/ Francuska lepsza :)
» 2 czerwca 2013, 11:32 #33
PanDuzeA: Chyba dam na tacę. Wreszcie pozbywamy się odpadów i cena też nie najgorsza.

Nie da się jednak ukryć, że przydałby się jakiś świeży, ograny skrzydłowy.
» 2 czerwca 2013, 11:29 #32
xxxcichy465xxx: No ciekawe jak będzie wyglądać skład w przyszłym sezonie , coś czuje ,że źle :(
» 2 czerwca 2013, 11:25 #31
orchi650: Coś czuje, że to będzie skład składający się z praaawdziwych zawodowców.... A nie piłkarzy zgarniających fortunę tylko dla tego że mają słynne nazwiska.
Czekam na hejty ^^
» 2 czerwca 2013, 15:49 #30
StretfordEnd: Zaczęły się nowe rządy w United,teraz nasz klub pod wodzą pałki Moysa będzie się bił o pierwszą czwórkę,po odejściu Naniego zostają nam Valencia,Young,Giggs-koSiOr!
» 2 czerwca 2013, 11:16 #29
justdudi: No nie:/ i zaczął się koniec United...skończymy tak jak Looserpool, zamiast wzmacniać skład to oni go qrwa osłabiają?? Sprzedajmy Rooneya i Naniego, zamiast tego kupmy jakiegoś Varele, Bebe czy Henriqueza i walczmy o 4 miejsce, Moyes to niewłaściwy człowiek na tym stanowisku!
» 2 czerwca 2013, 11:23 #28
devious: Też nie uważam Moyesa za odpowiedniego człowieka na stanowisku managera MU (nic wielkiego z Evertonem nie osiągnał, nie stawiał na młodych, preferował drewniaków itd. itp.) ale kurde dajmy mu czas i jakiś kredyt zaufania!

Nani to jeden z najlepszych piłkarzy MU i nawet w ubiegłym sezonie, gdy prawie wcale nie grał - i tak prezentował się najlepiej z naszych skrzydłowych... Ale skoro on sam nie chce zostać w United to 20mln funtów to jest naprawdę dobra kwota za niego :)

Dlatego jeżeli te pieniądze mają być dobrze wydane - to niech Nani odejdzie. Tak już jest w piłce - piłkarze przychodzą i odchodzą. Choć ja na pewno nie będę się cieszył.
» 2 czerwca 2013, 11:29 #27
champione2013: on jeszcze nic nie zrobił ... to tylko spekulacje prasy . Nani tak chce odejsc wiec wtf ? Nie chce grac tutaj nie musi problem sam się rozwiąże .
» 2 czerwca 2013, 11:32 #26
grandes: Chłopaki z tego co wiem to Moyes zaczyna pracę od 1 lipca. W dodatku nikogo jeszcze nie sprzedał a okno transferowe się nie zaczęło jeszcze na dobrą sprawę a wy już wiecie ,które miejsce United zajmie na koniec sezonu i kto odejdzie a kto przyjdzie.
» 2 czerwca 2013, 12:09 #25
HuiSton: hahah zaraz pójdę po popcorn i będę czytał te posty tych śmiesznych kibiców co piszą jaki to Moyes jest zły itd. Tak Nani to najlepszy zawodnik United, na 100% hahah ludzie, ogarnijcie się.
» 2 czerwca 2013, 13:28 #24
Diabelred: ,,Nani to jeden z najlepszych piłkarzy MU i nawet w ubiegłym sezonie, gdy prawie wcale nie grał - i tak prezentował się najlepiej z naszych skrzydłowych' buahahaha zaraz padne xD.Skoro wg Cb Nani prezentowal sie najlepiej ze wszystkich skrzydlowych,to czemu to nie on a Valencia zgarnal nagrode dla najlepszego zawodnika ?

,,gdy prawie wcale nie grał'' buhahahahaha Nani zagral w 44 meczach,Valencia 39,a Young w 36...
Cos mi sie zdaje ze jestes niedzielnym kibicem United,skoro nawet nie wiesz kto mniej wiecej ile gral w poprzednim sezonie...
» 2 czerwca 2013, 16:35 #23
HuiSton: tak już na maxa się czepiać to sezon zeszły to jest ten który się niedawno skończył. więc 2 sezony temu, ale ok kit z tym, ale no nic, szkoda że jest tu coraz więcej fanboyów sztuczek piłkarskich i salt... bo to jest tylko to co Nani potrafi no i tracić piłkę.
» 2 czerwca 2013, 17:10 #22
Satler4: To rozumiem, że mamy grać drewniakami na skrzydłach ;)?
» 2 czerwca 2013, 19:39 #21
vip14: No nie :/ Nie chodzi mi o to, że Nani odejdzie tylko o to, że w AS Monaco on po prostu się zmarnuje.. Moim zdaniem Moyes popełnia wielki błąd :(
» 2 czerwca 2013, 11:11 #20
meszcz: Sprzedajemy.
» 2 czerwca 2013, 11:10 #19
NaniZwd: Nani zostaje bo rozwale leb moyesowi
» 2 czerwca 2013, 11:07 #18
Klimaa: 20mln funtów to naprawdę dobre pieniądze zważając na fakt że za rok kończy mu się kontrakt.
» 2 czerwca 2013, 11:03 #17
grandes: Ja bym za nim nie płakał, wielki talent ale co z tego jak rzadko go pokazuje.
» 2 czerwca 2013, 11:00 #16
MajkelJLB: Bo rzadko dostaje okazje ;)
» 2 czerwca 2013, 11:22 #15
grandes: No teraz tak ale czy to nie jego wina ?? kiedy grał nic nie pokazywał często też łapał kontuzje. Ciekawe co zrobi Moyes. Moim zdaniem chyba jednak go potrzyma jeszcze przynajmniej rok.
» 2 czerwca 2013, 12:05 #14
grobla95: Hmmm... Nie wiem, na ile jest to jego wina. Ale wydaje mi sie, ze jego notowania u Fergusona spadły w momencie gdy graliśmy z Chelsea w pucharze i było 3:2 dla nas, Nani grał świetny mecz, ale w ostatniej minucie stracił piłke ,padł gol na remis, a pozniej przegralismy w dogrywce. Po tym Fergie publicznie zmieszał go z błotem i od tego czasu zagrał w podstawie może ze 2 razy.
» 3 czerwca 2013, 01:28 #13
yokowal89: Nani odejdzie bale nie przyjdzie james r. Już w monaco, to widzę znów cienki sezon na skrzydłach oby chociaż ten środek wzmocnili
» 2 czerwca 2013, 10:49 #12
TheMatiZ: Mamy Zahe...jakimś cudem może Lamele uda się wyrwać.
» 2 czerwca 2013, 11:57 #11
ValenciaMOTM: Nani zostań!
» 2 czerwca 2013, 10:44 #10
UnitedProClub: Nie ma opcji Nani to ozdoba MU nie może odejść,na dodatek za 20 mln....ja bym go nawet za 100mln nie wypuścił,a Moyes nie wie co mówi,mamy tylko jednego dobrego skrzydłowego -Zahę,a tak to to co ej,-Valencia który jest bezkonkurencyjnie zawodnikiem sezonu czy wiecznie poszkodowany Ashley Young??. Ludzie odejście Naniego będzie błędem przez duże B,wiem wiem Luis nie miał udanego sezonu a dla czego- DLA TEGO ŻE NIE MIAŁ KIEDY ZŁAPAĆ FORMY! Co on miał zrobić jak grał może ze 12-15 razy w tym sezonie (wszystkie rozgrywki) ,ludzie on się zmarnuje jak ten Kuflon Tevez czy nasz ukochany Berbatov.My nie możemy tracić swoich najlepszych zawodników,oczywiście każdego można zastąpić,ale tu nie chodzi o to tu chodzi o to iż Nani jest taką ozdobą MU,te jego triki zwinność piękne podania,gole....ON MUSI ZOSTAĆ W MU!.
» 2 czerwca 2013, 10:43 #9
Olo: Bullshit. Nani miał jeden naprawdę udany sezon (10/11) i jeden całkiem niezły (11/12) - trochę mało jak na 6 lat w klubie. Wiem że płaczesz, bo faktycznie - pod względem techniki chyba tylko Young może się z nim równać, ale co z tego, skoro to jeździec bez głowy?! W Zahę tak bardzo nie wierz, nie wiadomo jak się zaaklimatyzuje. Berbatov jest kochany teraz, gdy już go nie ma. Kiedy był wszyscy na niego najeżdżali że jest drewniany, że się snuje po boisku... Więc spokojnie. Poza tym okienko jeszcze przed nami, zobaczymy jak się rozwinie sytuacja :)
Pamiętaj, trzeba STAĆ MUREM ZA NOWYM MANAGEREM!
» 2 czerwca 2013, 14:21 #8
skalar304: Wy wszędzie widzicie nadzieje w kasie. Myślisz, że wielkie nazwisko nam pomoże? To wszystko będzie zależało od trenera, jak ułoży zespół. Mamy obecnie takich zawodników, że spokojnie możemy walczyć o mistrzostwo. Należy inwestować przede wszystkim w młodzież, choć od czasu do czasu można sprowadzić kogoś bardziej doświadczonego, ale nie za 40 mln funtów..
» 2 czerwca 2013, 10:46 #7
xxxcichy465xxx: Najlepiej kupować i doświadczonych i młodych . Przeplatać doświadczenie ze świeżością ..
» 2 czerwca 2013, 11:27 #6
PanDuzeA: Dlaczego przepadniemy? W tym sezonie ani jeden ani drugi nie stanowił o sile zespołu, a mimo to zdobyliśmy mistrzostwo. Zwłaszcza obecność Naniego nie jest nam do niczego potrzebna - zagrał może z 10 meczów w sezonie i to słabych, a mimo to daliśmy radę. Niech zwolni miejsce innym.
» 2 czerwca 2013, 11:33 #5
indyk: Skalar304@
Niestety świat jest zbudowany na pieniążkach. Na samej młodzieży nie można budować klubu. Inwestować w młodzież- ok, ale trzeba zainwestować również w ewentualne zmocnienie pierwszego składu. Zawodników już w pełni ułożonych. Coś w typ Robina. Chcesz zapełnić lukę po Rooneyu np. Januzajem? Nie tędy droga.
» 2 czerwca 2013, 12:20 #4
ess: Za Naniego nikogo nie trzeba szukać i tak będziemy mieć 4 skrzydłowych. Za Rooneya może grać Kagawa, ale fajnie jakbyśmy znaleźli kogoś dodatkowo.
» 2 czerwca 2013, 20:12 #3
JacexMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2013 10:38

Miałem nadzieje, ze Nani współpracując z Moysem wróci do formy regularnymi występami a tu taki news.
» 2 czerwca 2013, 10:38 #2
tomcioMU: Mam nadzieje ze nie odejdzie ! Bo on tylko w Uinted potrafi czarowac :D i grac piekni i z finezią
» 2 czerwca 2013, 10:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.