AKTUALNOŚCI

Owen broni Davida de Geę

Data 29 stycznia 2012, 14:43 bubi, MEN, The Sun
Owen broni Davida de Geę
» Według Owena nie powinno się krytykować De Gei
Czytaj więcej:
» David de Gea
» Michael Owen
A A A
Napastnik Manchesteru United Michael Owen wstawił się za Davidem De Geą. 21-latek będący pod ciągłą presją znów został skrytykowany za swoją postawę w meczu z Liverpoolem (1:2).

Hiszpański bramkarz dołączył do zespołu w lecie 2011 roku za kwotę ok. 18 milionów funtów, jednak ostatnio bywa zastępowany w bramce przez Andersa Lindegaarda.

De Gea wpuścił dwa gole na Anfield, lecz Michael Owen zaczął bronić go przed atakami ze strony mediów jak i przed komentarzami na Twitterze. Wyznał, że nie zgadza się ze wszystkimi negatywnymi opiniami na temat Davida.

- Oczywiście, że popełnił kilka błędów, ale słuchając niektórych można stwierdzić, że było koszmarnie. Nie twierdzę, że któryś z goli został stracony przez niego. Problemem jest, że gdy raz zostaniesz obrzucony błotem, to błoto się przykleja i nawet maleńka pomyłka jest wyolbrzymiana. Innym golkiperom zdarzają się takie wpadki i nikt nic nie mówi – można przeczytać na koncie Owena.

- Piłka była na 5 metrze przy strzale na 1:0. Powinien był do niej dojść, obserwując przy tym jej lot. W tym momencie znajduje się przed nim sześciu piłkarzy i nic nie może zrobić. Strzelec był wolny i to właśnie był błąd.

- Z drugim golem też niewiele mógł zdziałać. Chyba tutaj zawiniło to, że piłka nie została przejęta, a później, że strzelca nikt nie dogonił, prawda?

- Według mnie, strzelono nam dwa nieprzyjemne gole, ale zwalanie winy na bramkarza jest zupełnie nie na miejscu. On będzie świetnym bramkarzem, tylko jest teraz młody – kontynuował Anglik.

Były snajper reprezentacji Anglii jest obecnie kontuzjowany, ale dało to mu możliwość oglądania większości meczów z bliska. Z jego punktu widzenia, David de Gea udowodni, że jest wart swojej ceny i Sir Alex Ferguson odda się cały jego talentowi.

- Muszę przyznać, że widziałem sporo spotkań na Old Trafford! Wsparcie kibiców dla Davida było niesamowite, także wczoraj. Fani wiedzą, że potrzebuje ich poparcia. Wkrótce się za to odwdzięczy. Mimo wszystko, gratuluję Liverpoolowi. Otrzepiemy się z tej porażki i pełną parą wejdziemy w ligowe rozgrywki – zakończył.
» Podsumowanie sezonu debiutantów Podsumowanie sezonu debiutantów
David de Gea w minionym sezonie aż ...
» Zobacz parady sezonu! Zobacz parady sezonu!
David de Gea w zakończonym niedawno...
» "David musi skupić się na swojej grze"
David de Gea z biegiem czasu coraz ...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...



Poprzedni news:
City nie zgadza się z decyzjami sędziów
Następny news:
Neville: Kosztowne zejście Scholesa

Komentarze (64)


Jerome
Jerome pisze:
Jak United wygra lige to nikt nie bedzie pamietal DeGei róznych bledow do ktorych ma jeszcze prawo. Nie wazne czy jest za pozno czy za szybko w ManUtd. Nie wazne czy jest mlody czy stary. Wazne zeby sie ogral i nabral pewnosci siebie. Dla mnie to normalne ze mlodziak sie gubi. Daje mu rok na aklimatyzacje i zobaczycie ze bedzie mozna go stawiac na rowni z takim Szczesnym a Lindegaard bedzie mogl z lawy podziwiac jego parady (nie mam nic do Dunczyka bo to swietny grasz ale roszady z jego udzialem sa klopotem dla Davida). Pozdrawiam
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 14:38 #64
soldier pisze:
soldier
A co on charytatywie gra dla Manchesteru, że ma prawo do błędów? Zadziwiające jest ta obrona niektórych osób bramkarza, który grając w jednym z najlepszych klubów na świecie popełnia szkolne błędy. Taki Kuszczak, bronił jeszcze rzadziej niż de Gea i mimo to nie odwalał takiej wiochy w bramce jak Hiszpan.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 20:57 #63
felix43
felix43 pisze:
Wkurzyl mnie ten komentator na SportKlubie co jakaś interwencja De Gei to już ależ bląd no naprawde co on wyprawia to był jego 1 mecz od dłuższego czasu a i tak miał kilkadobrych interwencji
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 08:10 #62
N17 pisze:
N17
Super zwłaszcza podanie do Downinga, przepuszczenie piłki między rękami, piąstkowanie w sytuacji, gdzie mógł to jedną ręką złapać, czy przepychanie się z Carollem, zamiast złapania piłki.

A to wszystko w jednym meczu. Rzeczywiście, klasa światowa.

Jak mówiłem, żeby kupić Muslerę, lub Stekelenburga, to mnie wszyscy z DevilPage wyśmiali. Jak mówiłem, że DdG to będzie niewypał i że jest za słabym bramkarzem na United, to dostałem ostrzeżenie. Pozdro Kołtonie.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 10:06 #61
kean16 pisze:
kean16
a w najważniejszych zawiódł!! MU w tym sezonie bez bramkarzy!! a może Kuszczak?
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 12:13 #60
Diabelred pisze:
Diabelred
felix43, a dziwisz mu sie,takie bledy to sobie mozna popelniac w naszej T-mobile ekraklasie,gdzie graja sami kopacze,ale nie w tak wielkim klubie jakim jest Man United ;d
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 13:00 #59
GGMU1878
GGMU1878 pisze:
Panowie on ma dopiero 21 lat !! jeszcze sie zdarzy wiele nauczyc ! Co wy chcecie ze odrazu zastapil Van der Sara ??!! nie da sie tak !! po trochu i bedzie dobry bramkarz zobaczycie !! Tylko troszke wiary !!
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 23:10 #58
Jerome pisze:
Jerome
Ja też mu daje czas i wierze, ze bedzie bardzo dobry bo potencjal widac. Ile lat ma Szczęsny?
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 23:27 #57
adrian89 pisze:
adrian89
Też 21, ten sam rocznik co De Gea.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 00:23 #56
PotrzebujeInfo
Tylko, ze Wojtek na wyspach jest blisko 5 lat.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 09:39 #55
N17 pisze:
N17
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2012 10:02

I Wojtek jest lepszy, bez porównania. Na dobrą sprawę to jest jego debiutancki sezon, bo wcześniej nie grał. Z DdG jest ta sytuacja, że już bronił w wcześniej LE (Madryt), oraz zwalił kilka meczów pokazując jak kiepskim zawodnikiem jest.(Manchester)

I przestańcie gadać, że kiedyś będzie jak nasz kochany Edwin, bo to całkiem nie ta liga, my potrzebujemy bramkarza "na już". Wychowywać, to sobie możemy Pomocników w pierwszej XI, nie bramkarza.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 10:01 #54
Taurus pisze:
Taurus
Bez sensu porównywać Szczęsnego i De Geę ^^
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 17:46 #53
Taurus
Taurus pisze:
Ludzie, zejdzie z Davida, wiadomo, potrzebujemy szybko bramkarza od zaraz, do dyspozycji, jak to jeszcze nie dawno było z Edwinem, no ale dajcie mu czas a nie go od razu na straconą pozycje bierzecie, on jeszcze nie raz nas uratuje, ogra się w drużynie, nabierze pewności, doświadczenia, dobrze zrobiłoby mu jakieś wypożyczenie, wtedy Lindegaard broniłby u nas, rezerwa np Amos.. wtedy De Gea by się ogrywał w klubie z PL i mielibyśmy dobrego bramkarza na przyszły sezon, który walczyłby z Lindegaardem(zależy jakby się spisywał) o miejsce w bramce i tyle.. poza tym te "mniejsze" czynniki jak język czy otoczenie, ale on MUSI grać regularnie, na wypożyczeniu to by miał, rotacja nie wybijałaby go z rytmu meczowego którego potrzebuje a po powrocie taka rotacja nie byłąby już potrzeba bo David (tak myślę) broniłby już na stałę..
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 22:56 #52
welllone
welllone pisze:
" Otrzepiemy się z tej porażki i pełną parą wejdziemy w ligowe rozgrywki" trudno żeby nie skoro tylko to nam zostało.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 22:20 #51
klosek97
klosek97 pisze:
Moim zdaniem on jest jeszcze za młody na grę w premier League tu grają tylko twardziele za parę lat będzie wymiatał.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 21:57 #50
Fabio
Fabio pisze:
NAJWIĘKSZY I NIEPODWAŻALNY BŁĄD POPEŁNIŁ SAM SAF TZN. O 1 ROK ZA PÓŹNO SPROWADZIŁ NASTĘPCE EDWINA !!
De Gea powinien trafić do United 1,albo 2 lata przed zakończeniem kariery przez holendra ,by ten mógł go podpatrywać na treningach i uczyć się od doświadczonego starszego kolegi ,a nie sprowadził młodego na zasadzie " jesteś i masz z marszu zastąpić Edwin'a !! " - FATALNY BŁĄD i TOTALNA GŁUPOTA SAF'A !!
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:35 #49
Diabelred pisze:
Diabelred
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 20:51

cos w tym jest ,Clev podpatrywal rudego i calkiem niezly z niego jest teraz playmaker,no ale do przesady ;)
jednak SAF jak to SAF nie robi transferów na przód robi je dopiero wtedy kiedy jest taka koniecznosc :D
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:48 #48
adrian89 pisze:
adrian89
Dokładnie !! VdS już dużo wcześniej zapowiadał odejście na emeryturę i Ferguson wtedy powinien kogoś ściągnąć. Myślę że na razie zbyt duża presja na nim ciąży i De Gea nie radzi sobie z tym wszystkim psychicznie. Przede wszystkim musi poprawić grę na przedpolu bo bez tego bramkarz w PL nie ma czego szukać... Na razie chyba jednak częściej szanse powinien dostawać Lindegaard.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 22:23 #47
Chepe
Chepe pisze:
Ciekawe który z was zagrał by lepiej od was wydaje mi się że żaden więc przestańcie go w końcu krytykować dla niego to też jest wielka presja grać w takim wielkim klubie jak MU . Edwin też od razu nie grał wspaniale
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:32 #46
soldier pisze:
soldier
"Ciekawe który z was zagrał by lepiej.." zauważ, że to on jest bramkarzem a nie my. Jak ty spartolisz swoją robotę to też cię będą krytykować. Pewnie nawet nie dadzą Ci tylu szans co naszemu wielkiemu talentowi.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 21:07 #45
Vervvis
Vervvis pisze:
Uwazam ze wszyscy go bronia ze wzgl na kwote ktora zostala wydana na tego bramkarza lecz jesli dano by za niego 2 mln z innej ligi to watpie czy by go tak kazdy bronil...
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:13 #44
kean16 pisze:
kean16
MUw tym sezonie nie ma bramkarzy!! może sprawdzić Kuszczaka!!
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:32 #43
Vervvis pisze:
Vervvis
to juz bylaby calkowita katastrofa
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:53 #42
erni93
erni93 pisze:
Dobra dobra,ale ile można popełniać te błędy? Wg mnie Lindegaard jest lepszy od Hiszpana.Przynajmniej na ten dzień. A teraz możecie mnie skrytykować i napisac jaki David jest wspaniały.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:06 #41
bartekMCU pisze:
bartekMCU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 21:00

Ciekawe czy jak ty byś wszedł na boisko z tak trudnym rywalem i bronił wszystkie strzały??Chyba nie dlatego czemu go krytykujesz on jest jeszcze młody i wiele jeszcze przed nim zobaczycie że on jeszcze pokaże na co go stać!!
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 21:00 #40
Xeravin
Xeravin pisze:
Jak jest za młody no to do akademii go :)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:01 #39
Diabelred pisze:
Diabelred
heheh dobre o tym nie pomyslalem :D
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:06 #38
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Wiadomo że koledzy i Ferguson go bronić będą bo inaczej sobie tego nie można wyobrazić a co myślą w głębi duszy to inna historia i nie wierzę w to, że nie uważają, że jest na razie w bardzo słabej formie i nie zasługuje na grę w pierwszym składzie.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 19:29 #37
Suchy19947
Suchy19947 pisze:
Od początku byłem za transferem Davida kapitalnie grał w Atletico. A u Nas jeszcze zobaczycie pokaze co potrafi.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 19:27 #36
Diabelred pisze:
Diabelred
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 20:05

tyle ze hiszpania a anglia to dwa inne swiaty pilkarskie ;] moze i tam pasowal,ale jak widac tu sie jakos nie moze wpasowac,to liga dla prawdziwych mezczyzn,a nie dla takich panienek jak David :)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 20:04 #35
karol90098
karol90098 pisze:
Co z tego ze pare razy nas uratował? Od tego jest bramkarz ale napewno nie od robienia bledow, komu jak komu ale bramkarzowi to sie nie moze zdarzac. Wedlug mnie kiksy beda juz zawsze go przesladowaly. Obym sie mylil pzdr
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 19:27 #34
N17
N17 pisze:
Tu nie ma co bronić. De Gea to cienias i panienka z Hiszpanii, a nie piłkarz. Parę razy coś tam wybronił, ale przy kasie którą wywalił Fergie na niego to znacznie za mało. Czekam na transfery w lecie, może nawet teraz. Stekelenburg+Eriksen i to powinno wystarczyć.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:29 #33
Diabelred pisze:
Diabelred
Stekelenburg przeszedl niedawno do Romy,wiec ta opcja na stówe odpada ;),ale Eriksen bylby do wyciagniecia :)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:34 #32
N17 pisze:
N17
Tak wiem. 5 mln!! A SAF za tego patałacha dał 18...
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 15:51 #31
NaniZwd pisze:
NaniZwd
stary ale ty bredzisz bedziesz nastepca jacka gmocha
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 22:08 #30
Diabelred
Diabelred pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 18:24

z De Gea jest jak z Macheda 2 dwoch mlodych,2 perspektywicznych zawodnikow,oboje popelniaja bledy jeden w ataku a drugi na bramce ,jeden gra na wypozyczeniu ,a drugi... no wlasnie w 1 skladzie MU i tu jest kruczek zaloze sie ze gdyby De Gea kosztowal te 4-5 mln to SAF odrazu by go wyslal na wypozyczenie a nie skrzetnie kreowal go na 1 golkipera w MU,a przez co ,no wiadomo przez kase jaka na niego wylozyl ;d,gdyby teraz go wypozyczyl automatycznie przyznalby sie do bledu jaki popelnil sprowadzajac hiszpana...

Smiesza mnie wypowiedzi tych co go tak zawziecie bronia ludzie to ze z Casillasa zrobil sie taki swiatowej klasy bramkarz nie znaczy ze i z naszego Dawidka taki bedzie,bo co bo jest hiszpanem to odrazu bedzie z niego jakis tam swietny bramkarz,ludzie ogarnijcie sie ;d
jak dla mnie jest to typowy sredniak ,dobry na takie Atletico ale za slaby na Man United,nam nie jest potrzebny bramkarz ktory moze byc dobry za 5-10 lat tylko nam potrzebny jest b.dobry bramkarz teraz,obecnie,takze De Gea na wypozyczenie badz rezerwy sie ogrywac i zdobywac dosw w PL.Niech pojdzie do takiego QPR czy innego sredniaka i tam nie sobie puszcza babole tam przynajmniej nie beda tak zawazaly o majstru badz wygraniu jakiegos pucharulub chocby o gre w fazie pucharowej LM i tyle w temacie :d
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:18 #29
GloriaMU
GloriaMU pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 17:29

Jeszcze wyrośnie na Gwiazdę i będziecie go uwielbiać !!
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 17:28 #28
Diabelred pisze:
Diabelred
no wlasnie wyrosnie ale za ile za 10-15 lat a co do tego czasu mamy caly czas tracic przez niego pkt i tracic w glupi sposob gole,takie ktory normalny bramkarz spokojnie by wybronil ;d
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 17:59 #27
N17 pisze:
N17
Chyba na innych serwerze.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:31 #26
lenka pisze:
lenka
Trzymam Cię za słowo ;) Nie miałabym nic przeciwko.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 21:03 #25
buhert
buhert pisze:
Tutaj macie dowód (krytycy) czym różnicie się od prawdziwych kibiców:

"Wsparcie kibiców dla Davida było niesamowite, także wczoraj. Fani wiedzą, że potrzebuje ich poparcia."

Proste :) resztę sami sobie dopiszcie :)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 16:55 #24
Triiinity pisze:
Triiinity
Nie bądź śmieszny i nie wrzucaj wszystkich do jednego worka - co innego doping podczas meczu, a co innego konstruktywna krytyka połączona z rzetelną dyskusją na temat jego błędów.. a jeszcze co innego bezmyślne powtarzanie jaki on zły...
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 17:37 #23
Wuj3k
Wuj3k pisze:
Nie sadzicie, ze gdyby De Gea gral tak jak trzeba to nikt nie musialby go co chwile bronic?;] Paradoksalnie, newsy ktore zawieraja takie tresci same soba udowadniaja, ze jednak cos jest na rzeczy. ^^
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 16:40 #22
CrisCarterRoni
Sytuacja w bramkę United jest co najmniej dziwna.
Bo o palmę pierwszeństwa walczą rezerwowy gry grał Van Der Sar czyli Lindengrad, który de facto grzał ławę a tu teraz jak holender zakończył karierę walczy o koszulkę z numerem 1.
Z drugiej strony jest De Gea który ma wyśmienity talent ale nie posiada doświadczenia na angielskich boiskach, co widać w jego występach.
Dla mnie SAF popełnił fatalny błąd.
Van Der Sara mógł poprosić o jeszcze jeden rok dla United i David miałby od kogo się uczyć. A tak to mamy problem.
Może lekarstwem jest. .. Kuszczak?
Pozdro ;)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 16:02 #21
designer pisze:
designer
Lekarstwem nie jest zaden tam Polak bedacy przeciwienstwem bramkarza, przez ktorego nawet ze Swansea RD by wysoko przegral. Tu potrzeba takich ruchow jak wywalic de Gee do rezerw i kupic kogos z porzadnym, reprezentacyjnym stazem.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 16:12 #20
Skurch
Skurch pisze:
Ahhh to wsparcie od kibicow... Bezcenne.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:54 #19
felix43 pisze:
felix43
aha jedz na wyspy czy wogóle do jakiegos kraju i zrob taką kariere jak Michael Owen to wtedy pogadamy a po drugie ma kontuzje gdyby był dostępny na pewno byłby z niego pożytek
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 17:42 #18
Skurch pisze:
Skurch
No ale to był sarkazm... Chłopak jest mega talentem, popełnił kilka błędów i kibice już po nim jadą. Tak chyba nie powinno się wspierac swojej drużyny (co innego konstruktywna krytyka której na tej stronie nie uświadczysz)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:03 #17
N17 pisze:
N17
Fajny nick. Szkoda, że takie głupoty gadasz :D Kiedyś widziałem typka z nickiem Piepsh, też jest fajny.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:30 #16
xCleverley
xCleverley pisze:
a jak wytłumaczy podanie do piłkarza Liverpoolu ( chyba to był Downing ) ? jakby mu jeszcze podał na lewą nogę i uciekł z bramki to było by pięknie :) albo dziurawe ręce, miał szczęście,że to w bramkę nie leciało
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:49 #15
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Żal mi się Go zrobiło kiedy podczas meczu Fergie kazał sie rozgrzewać Andersowi. Nie wydaje mi sie by to działało na kogokolwiek motywująco..zwłaszcza w sytuacji De Gei.raczej mu to jeszcze bardziej podcięło skrzydła. Nikt nie mówił, ze bedzie łatwo ale chyba on sam nie spodziewał się, że przejdzie tu taką szkołę życia.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:26 #14
ironia pisze:
ironia
"Żal mi się Go zrobiło kiedy podczas meczu Fergie kazał sie rozgrzewać Andersowi."

Gdzieś czytałam, że De Gea zaczął narzekać na ból w ramieniu i Linda rozgrzewał się już przed kornerem
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:56 #13
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Aaaa no chyba, że tak. No bo w sumie było by to dziwne bo co jak co ale Alex nadal stoi za nim murem.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 17:15 #12
Akwinata
Akwinata pisze:
Osobiście wolałbym, żeby SAF kupił Neuera zamiast De Gei, ale skoro mamy już Hiszpana, to powinien się "ogrywać" jak najwięcej, żeby nabrał nieco pewności siebie. Z drugiej strony, nie broni od pół roku, więc jego dziurawe ręce dają do myślenia...
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:11 #11
ironia
ironia pisze:
Dobrze prawi. Przecież takie błędy były wliczone w koszt De Gei. Inna liga, zero ogrania. Czasu mu dajcie.. a nie po pół sezonu już go wyrzucacie. Zobaczycie, że jeszcze uratuje nam dupę.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:07 #10
Triiinity pisze:
Triiinity
Powtarzasz bezmyślnie ciągle to samo... inna liga, brak zgrania, język, dać mu czas.. hello ale to nie jest jakiś klubik, który będzie królikiem doświadczalnym dla bramkarza, ale wielki Manchester United.

Jak chce ćwiczyć w/w aspekty to albo na wypożyczenie albo do rezerw i tam to szlifować i się ogrywać, skoro w pierwszej drużynie nie daje rady. Ma momentami przebłyski, ale to stanowczo za mało. Najgorsze, że jego konkurent również nie powala na kolana i tak naprawdę nie mamy solidnego bramkarza.

Prawda jest też taka, że facet został wyrzucony od razu na bardzo głęboką wodę i jak na razie tonie..
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:16 #9
ironia pisze:
ironia
powtarzam się bo to są decydujące czynniki które miały wielki wpływ na grę De Gei. Do tego te głupie i bezmyślne rotacje w bramce. Jak bronił dobrze to i tak siadał na ławce na kilka spotkań a potem znowu wchodził przez co jego forma malała. To nie przejdzie. Albo niech gra cały czas, albo niech siedzi na ławce.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:23 #8
Triiinity pisze:
Triiinity
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 15:27

Rotacja... heh z całym szacunkiem, ale to Ferguson widzi ich na co dzień na treningu i po tym decyduje, który z nich stanie między słupkami w danym meczu - myślisz, że rano wstaje, rzuca monetą i mówi - jak orzeł to De Gea, reszka to Lindegaard?

Broni ten, który w ostatnim okresie był w lepszej dyspozycji i tyle. Nikt nie będzie tu klękał przed De Geą i stawiał na niego... bo on ma się ogrywać i tyle.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:26 #7
ironia pisze:
ironia
Tak, ale takie rotacje wybijają De Geę z rytmu meczowego przez co potem puszcza i robi babole
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:29 #6
Triiinity pisze:
Triiinity
Ojej, straszne to. Biedny, poszkodowany Dawidek, którego wybijają z rytmu. Rozpłaczę się zaraz nad jego losem. Chyba wiedział do jakiego klubu przychodzi? Tutaj z miejsca można co najwyżej suszarkę dostać, a nie pewne miejsce w składzie.

Również jestem za tym aby w drużynie był wyraźny podział na pierwszego i drugiego bramkarza jak kiedyś Schmeichel - Van der Gouw, Barthez - Lopez/Carroll/Howard, VdS - Kuszczak/Foster. Prawdą jest jednak, że De Gea czy Lindegaard to podobny, zbliżony poziom i co najwyżej różni ich numerek na plecach. Za Duńczykiem przemawia doświadczenie, dlatego też uważam Sir Alex daje mu pograć, ale nie oszukujmy się, to też żaden wirtuoz nie jest.
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 15:35 #5
rooneyfan
rooneyfan pisze:
Owen dobrze gada, zobaczycie, za kilka lat będzie najlepszym bramkarzem świata!!
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 14:57 #4
Diabelred pisze:
Diabelred
taaa kilka lat a do tego czasu bedziemy przegrywac przez niego mecze,niech sie ogrywa na wypozyczeniu badz w rezerwach ;d
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 18:03 #3
rooneyfan pisze:
rooneyfan
Jeśli nie będzie czuł, że klub mu ufa, to nigdy nie wejdzie na wysoki poziom.
» Poniedziałek, 30 stycznia 2012, 15:39 #2
Gumis13
Gumis13 pisze:
zgadzam się z Tobą Owen ! :)
» Niedziela, 29 stycznia 2012, 14:55 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY