AKTUALNOŚCI

United o krok od pozyskania Clyne'a

Data 19 stycznia 2012, 20:22 Biafra, goal.com, MEN
United o krok od pozyskania Clyne'a
» 20-letni obrońca jest kluczową postacią w Palace
A A A
Zdaniem angielskiej prasy Manchester United prowadzi w wyścigu po utalentowanego piłkarza Crystal Palace Nathaniela Clyne'a i jeszcze w tym miesiącu ma złożyć za niego ofertę wartą 3 miliony funtów.

Obecny kontrakt reprezentanta Anglii do lat 21 wygasa wraz z zakończeniem obecnego sezonu, a wobec zainteresowania jego osobą przez takie kluby jak Newcastle United, Fulham, Everton czy też wspomniane wcześniej Czerwone Diabły obecny pracodawca Clyne'a nie był w stanie nakłonić go do przedłużenia umowy.

Jak informują angielskie media utalentowany 20-letni gracz odejdzie z Palace po rewanżowym spotkaniu Pucharu Ligi z Cardiff City, które zaplanowane jest na przyszły tydzień. Spekulacje w pewnym stopniu potwierdził prezes Crystal Steve Parish, wyznając, iż klub z Londynu pogodził się ze stratą Nathaniela, a jego agent podobno kontaktował się już z kilkoma drużynami z Premier League.

- Clyne nie zgodził się na przedłużenie obecnej umowy - przyznał Parish w wywiadzie dla London Evening Standard. - Zaoferowałem mu naprawdę lukratywny kontrakt, jednak Nathaniel go odrzucił. Muszę się z tym pogodzić.

- Jego agent podobno ma już dla niego wiele ofert od ekip z Premier League, więc to przypuszczanie on namówił naszego piłkarza do takiego zachowania. Nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić, możemy jedynie pogodzić się ze stratą - zakończył dyrektor Palace.

Utalentowany obrońca zaliczył do tej pory 121 występów dla Crystal Palace, zostając wybranym przez kibiców klubu najlepszym piłkarzem roku 2011. Obecnie wyceniany jest na 3 miliony funtów, które sir Alex Ferguson jest w stanie wyłożyć, aby ściągnąć go na Old Trafford. Clyne od dłuższego czasu jest obserwowany przez skautów United, co potwierdza zainteresowanie mistrza Anglii.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...



Poprzedni news:
Wygrana i awans Akademii w FA Youth Cup!
Następny news:
Young: Jestem spragniony występów

Komentarze (59)


vip14
vip14 pisze:
Może przejść. :D
» Piątek, 20 stycznia 2012, 18:15 #59
sajmoon00
sajmoon00 pisze:
Ja nie jestem przekonany..... Dla Utd jest potrzebny klasowy pomocnik, a nie młody, który się rozwija i się wielu rzeczy uczy. Byłbym za tym, aby Man Utd wydało więcej pieniędzy na dobrego - doświadczonego, a nie taniego i rozwijającego się. Może środek jest teraz lepszy, ale chyba wiecie, że klasowy pomocnik byłby dla nas najlepszy.... Nie jesteśmy klubem takim, który nie gra w Europejskich pucharach.... Właśnie gramy w pucharach w lidze angielskiej itp. więc potrzebny nam dobry pomocnik. Na ich miejscu pomyślał bym nad doświadczonym pomocnikiem.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 14:28 #58
Veon pisze:
Veon
Ciągle mówisz o pomocniku a nawet nie zauważyłeś że news jest o obrońcy
» Piątek, 20 stycznia 2012, 15:16 #57
bartas098 pisze:
bartas098
ja bym chciał ci powiedzieć że to o obrońcy jest ;p
» Piątek, 20 stycznia 2012, 18:13 #56
slawekmatera
slawekmatera pisze:
w Anglii mówi się o nim od dłuzszego czasu, porównuje do A.Cola ale na drugiej stronie def. więc cos musi umieć. W lato mocno chciał go Wenger a on ma nosa do młodych zdolnych. Uważam że za 3mln warto go sprowadzić, a nuż bedzie wzmocnieniem? na dzień dzisiejszy gra podobnie do Rafaela wieć słaby nie jest Jestem na Tak!
» Piątek, 20 stycznia 2012, 12:10 #55
buhert pisze:
buhert
Popieram ;)
» Piątek, 20 stycznia 2012, 12:22 #54
spOntan
spOntan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2012 09:38

O tak! Mam nadzieję, że przejdzie do nas. Jak na swój wiek ma spore doświadczenie, a w meczu z nami w CC też pokazał, ze potrafi grać z kimś lepszym, niż tylko z drużynami z Championship. Kyle Walker z Tottenhamu też przyszedł z niższej klasy rozgrywkowej, a teraz? Jest jednym z najważniejszych ogniw w defensywie kogutów.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 09:38 #53
Robal
Robal pisze:
Jak on gra w 2 lidze, zero doświadczenia w najwyższej lidze, trzeba kogoś z jakimś doświadczeniem , a nie ogórków.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 08:38 #52
buhert pisze:
buhert
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2012 09:14

a to akurat żaden argument.

Chicharito, Da Silva też nie grali w najwyższej lidze - też zero doświadczenia.

A w/w pierwszy wiadomo co w tamtym sezonie robił.
Nie można skreślać talentu tylko dlatego że nie gra w najlepszej lidze.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 09:14 #51
Robal pisze:
Robal
Ale Chicharito grał w najwyższej lidze w Meksyku. A o Da Silve nie wiem o którego chodzi bo znam trzech, ale wszyscy grali w najwyższych ligach, więc o czym ty pieprzysz. Do United trzeb kogoś z najwyższej półki, a nie piłkarza który dopiero się rozwija.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 10:10 #50
spOntan pisze:
spOntan
i co myślisz, ze liga meksyku jest lepsza od Championship? :|
» Piątek, 20 stycznia 2012, 11:52 #49
krzysiek212mu
Weź sie zainteresuj jak masz tak pisac Palace to dobra ekipa . Produkuje dobrych i młodych zawodników ! Clyne jest naprawde godnym zawodnikiem . Radzi sobie dobrze w reprezentacji i w lidze tak samo dobrze . Nie miał doczynienia z PL ale z piłką Angielską od dziecka więc na pewno wie ocb ! GLORY
» Piątek, 20 stycznia 2012, 12:15 #48
buhert pisze:
buhert
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2012 12:20

Robal - jak jesteś taki znawca kogo Nam potrzeba to idź na trenera :D

tylko przykre że nie wiesz o kogo chodzi pisząc "Da Silva" ale pamiętaj na przyszłość że chodzi o bliźniaków.

spOntan mądrze pisze - sądzisz że meksyk o wiele lepszy od Championship(?)

Jak chcesz gwiazd za miliony to proponuje $ity - Real. Tam potrafią rzucić 60mln za Kakę który lata nic nie gra ;) - ale gwiazdy są.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 12:20 #47
Robal pisze:
Robal
Da Sliva oczywiście, że bliźniacy, ale chyba jeśli się nie mylę David Da Silva gra w nie jakim City;] Może macie rację.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 16:30 #46
buhert pisze:
buhert
chyba DAVID SILVA bez tego "Da" - chyba że $ity dopłacą coś heh
» Piątek, 20 stycznia 2012, 20:55 #45
Robal pisze:
Robal
Już mi się wszystko pomieszało.
» Sobota, 21 stycznia 2012, 08:28 #44
Gii
Gii pisze:
dlaczego United rzadko kiedy konkuruje o zawodnika z najwyzszej polki, klasy i KASY swiatowej a kupuje mlode talenty, ktore owszem pozniej rozwija no ale po czasie...UNITED to najwiekszy klub na swiecie tu powinny grac gwiazdy (nie mowie o zmanierowanych panieneczkach rodem z realu czy barcelony czy tez głąbach z city) !
» Piątek, 20 stycznia 2012, 03:22 #43
Klimaa
Klimaa pisze:
Można zrozumieć transfer. Na prawej obronie będzie walczyć z Rafaelem o pozycje, a Jones i Smalling wreszcie skupią się na grze w środku defensywy.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 00:10 #42
IceBox
IceBox pisze:
mam nadzieje że trafi do nas
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 23:56 #41
Vamper
Vamper pisze:
De Gea
Clyne/Rafael - Smalling - Jones (c) - Fabio/??
Nani/?? - Pogba - Cleverley - Morrison
Rooney - Welbeck
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 22:42 #40
Gii pisze:
Gii
nie zapomnaj, ze mamy jeszcze młodego javiera hernandeza . to , ze ten sezon jest dla niego trudny, gra w kratke i jest bez formy nie znaczy , ze juz wszystkie beda takie a chlopak potencjał na ogromny i niejednokrotnie wyciagal nas z opresji;)
» Piątek, 20 stycznia 2012, 03:17 #39
Koksu pisze:
Koksu
Vamper Morrison to środkowy.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 10:01 #38
buhert pisze:
buhert
Fryers jeszcze jest :D
» Piątek, 20 stycznia 2012, 12:54 #37
Elventar
Elventar pisze:
mam nadzieje ze to niebbedzie kolejny bebe
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 22:20 #36
karas2011
karas2011 pisze:
Nie widziałem go w akcji, ale jest młody i jak SAF go obserwuje, to na pewno utalentowany. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 22:12 #35
krzysiek8
krzysiek8 pisze:
Doskonale,talent na Miarę czerwonych diabłów :)
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 22:12 #34
ManUtd1993
ManUtd1993 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2012 21:50

Ciekawy pomysł
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:49 #33
chicharito93
chicharito93 pisze:
Oglądałem kilka meczów Orłów i powiem,że chłopak jest naprawdę niezły.Szybki i ma potencjał,gra na prawej obronie a także na lewej.

P.S. Crystal Palace ma dwóch bdb bocznych obr. Clyne i Parr
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:41 #32
Gumis13
Gumis13 pisze:
Hazard to na dniach może być już w Chelsea bo dogadał z nimi tylko teraz jeszcze została do uzgodnienia cena .. ;(
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:40 #31
RadsonRadson pisze:
RadsonRadson
To jest przykre ! ; ((
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:48 #30
Szejp pisze:
Szejp
ta, jasne... ostatnio na portalu Chelsea widziałem stosownego newsa. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że autor tegoż newsa przetłumaczył go... z click-manchester.com :)
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:53 #29
Gii pisze:
Gii
dlaczego United rzadko kiedy konkuruje o zawodnika z najwyzszej polki, klasy i KASY swiatowej a kupuje mlode talenty, ktore owszem pozniej rozwija no ale po czasie...UNITED to najwiekszy klub na swiecie tu powinny grac gwiazdy (nie mowie o zmanierowanych panieneczkach rodem z realu czy barcelony czy tez głąbach z city) !
» Piątek, 20 stycznia 2012, 03:20 #28
buhert pisze:
buhert
Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.01.2012 12:56

Gwiazdy czyli kto(?)

Ronaldo - Messi kogo jeszcze masz namyśli(?)
» Piątek, 20 stycznia 2012, 12:55 #27
Gii pisze:
Gii
"tu powinny grac gwiazdy (nie mowie o zmanierowanych panieneczkach rodem z realu czy barcelony " naucz sie czytac ze zrozumieniem....

wiec nie NIE ronaldo ani nie messi niech teatr marzen pozostanie jedynym teatrem zw.z nasza druzyna...aktorstwa rodem z hollywood nam nie potrzeba...
» Piątek, 20 stycznia 2012, 17:47 #26
Altair pisze:
Altair
Masz rację Gii, lepiej kupić za 30 baniek Maicona, który jest gwiazdą niż jakiegoś Clyne'a za 3 miliony z Palace, który wcale nie musi grać gorzej od niego, ale nie ma nazwiska i głupio później w szkole się chwalić, że United kupiło no-name'a gdy kumpel opowiada jak to jego Chelsea czy tam City wydaje kilkadziesiąt milionów na znanego piłkarza. Wstyd kibicować Czerwonym Diabłom i tyle.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 17:58 #25
Gii pisze:
Gii
ale nie musisz na mnie wylewac swojej frustracji bo mi sie naprawde tych twoich szalonych wypocin nie chce czytac...w dupie mam chelsea - chodzilo mi o to , ze UNITED powinno byc docelowym klubem wiekszosci pilkarzy i dziwi mnie to, ze rzadko ktory bardziej znany pilkarz wybiera united tylko idzie do np.Chelsea wlasnie.. widac sie nie zrozumielismy, szkoda
» Piątek, 20 stycznia 2012, 20:13 #24
buhert pisze:
buhert
Gii - odpowiem Ci konkretnie dlaczegóż np Chelsea:

1. Money money money $$ - rusek płaci tygodniówkę - to idę grać bo płaci.
2. Popatrz gdzie ONI mimo "wielkich" transferów są w tabeli a gdzie My :D
3. Torrrrrrres - 50mln i....kasiorka w błoto :D - fakt - gwiazdy za miliony są ''potrzebne''

Za 50mln - masz Jones'a i wielu innych - Welbeck więcej strzela niz Torrrrres za 50mln więc co jak co - ale "wielkie gwiazdy" nie zawsze są takie "wielkie" ;)

Pozdrawiam.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 20:54 #23
Olo
Olo pisze:
Lubię newsy o tym, że "MU jest o krok od czegośtam" :)
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:30 #22
Veon pisze:
Veon
Ja też. Często się okazuje że MU nie może zrobić tego kroku bo pomiędzy jest ściana którą nazywamy SAFem.
» Piątek, 20 stycznia 2012, 15:11 #21
Szejp
Szejp pisze:
chudy

I dlatego uważam, że latem wypada postarać się o Hazarda. A ŚP? Stawiam na Hondę, Dzagoeva lub Ericksena
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:30 #20
chudy1948 pisze:
chudy1948
Wydaje mi się jak już to wybór padnie na Ericksena ale ja bym poobserwował Marvina Martin z Sochaux, ciekawy zawodnik bardzo.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:35 #19
Szejp pisze:
Szejp
Martin, z tego co wiem, chce zostać we Francji, a konkretniej przenieść się do PSG. Z Francuzów to zdecydowanie bardziej można liczyć na M'vilę.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:54 #18
mateuszr20471
Martin po zeszlym znakomitym sezonie w tym narazie zawodzi. Jak dla mnie DM, prawdziwy walczak, silny fizycznie np.Tiote albo M'Vila no i rozgrywajacy lub ofensywny pomocnik. Lepszy bylby rozgrywajacy, bardziej pasowalby do naszej formacji, jednak ciezko takiego znalezc. Eriksen to bardziej ofensywny pomocnik, wiec duet Tom-Eriksen raczej odpada, podobnie z Dzagojewem, ktory obecny sezon ma fantastyczny (34 mecze,5 goli,14 asyst),zas Honda raczej mnie nie przekonuje, Dzagojew bije go na glowe. Hazarda raczej widzialbym na skrzydlo, wiec transfer odpada, bo skrzydlowego moze bysmy i potrzebowali, ale mlodego,dosyc taniego, dobrze rozwijajacego sie za katasrtofalnie slabego w tym sezonie Parka (moze Shaqiri?). Wiec nad transferami do srodka pola bedzie trzeba pomyslec, jestem jednak pewien, ze jezeli SAF wogole chce kogos kupic do srodka (przeciez nie jest chyba glupi i slepy) oczywiscie latem to ten pilkarz jest juz od dluzszego czasu bacznie obserwowany.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 22:10 #17
buhert
buhert pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2012 21:22

Jeśli on jest PRAWYM obrońcą to pomyślmy REALNIE:

Może SAF na PRAWEJ chce mieć PRAWEGO - Rafaela i...no właśnie

nie pseudo Smallinga czy naszego nowego "O'Shea" czyli Jonesa.

Vidic i Rio mają już 30+

Może czas by środek opanowywał Smalling - Evans - Jones - to ICH pozycje! Smalling na środku o wiele lepiej się spisuje niż na prawej!
Rafael i Fabio łapią często urazy - na prawej nie chce Valenci - więc może akurat :D 3mln to jak za darmo - $ z Gibsona jest

Prawa dla Rafaela i Clyne'a - bez stosowania pół środków(?) Niby logicznie - a co wyjdzie w praktyce zobaczymy
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:20 #16
Szejp pisze:
Szejp
racja, teraz ściągnąć Clyne'a, Jonesa to środka przesunąć, a latem postarać się o jakieś wzmocnienia do drugiej linii.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:28 #15
buhert pisze:
buhert
Dokładnie to jest logiczne.

Smalling - Jones - to jest ŚRODEK obrony i tam powinni grać - nawet jeśli JONES ma grać w pomocy to sama kwestia Smalling jest taka że to jest ŚRODKOWY

a prawa nie jest dla niego - stąd pomysł o tym transferze - według mnie trafny i dobrze pomyślany.

Smalling na środku dobrze sobie radzi
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:31 #14
Norbertos
Norbertos pisze:
I po co te transfery po co Sneijder ? Mamy dobry skład żeby zdobyć potrójną koronę a środek pola ? Carrick ,Anderson , Cleverley mogą rywalizować z Xavim i Iniestą na tej pozycji.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:59 #13
Bartoosh21 pisze:
Bartoosh21
może za rok się przekonamy ^^ tzn jeżeli zagrali byśmy 3 środkowymi wyżej wymienionymi, lub Scholesem zamiast Ando na skrzydłach Valencia Nani i Roo w ataku to mooooże coś by z tego wyszło.. sam już nie wiem, w tym sezonie na pewno nie zobaczymy takiego pojedynku..
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:10 #12
Bartoosh21 pisze:
Bartoosh21
może za rok się przekonamy ^^ tzn jeżeli zagrali byśmy 3 środkowymi wyżej wymienionymi, lub Scholesem zamiast Ando na skrzydłach Valencia Nani i Roo w ataku to mooooże coś by z tego wyszło.. sam już nie wiem, w tym sezonie na pewno nie zobaczymy takiego pojedynku..
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:10 #11
Bartoosh21 pisze:
Bartoosh21
może za rok się przekonamy ^^ tzn jeżeli zagrali byśmy 3 środkowymi wyżej wymienionymi, lub Scholesem zamiast Ando na skrzydłach Valencia Nani i Roo w ataku to mooooże coś by z tego wyszło.. sam już nie wiem, w tym sezonie na pewno nie zobaczymy takiego pojedynku..
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:11 #10
Szejp pisze:
Szejp
Carrick, Anderson i Tom mogą rywalizować z Xavim i Iniestą? Pierwszy kwietnia? :)

Może ten trzeci za kilka lat, ale bez konkretnych transferów to możemy rywalizować, ale co najwyżej w LE. A The Tremble to szanse ma zdobyć Basel w tym sezonie, nie my.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:26 #9
dawidwiatr12
dawidwiatr12 pisze:
no nie wiem czy to prawda powiedział ferguson nie bedzie transferów , a ci zaś o pomocnikach
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:57 #8
Gulonkwmg
Gulonkwmg pisze:
Jak dla mnie oferta w którą mozna najbardziej wierzyć.
SAF ostatnio próbuje budowac młodą obronę więc czemu nie.
Jeżeli gra dobrze i skauci "diabłów" go pozytywnie ocenili to niech przychodzi może będzie drugi Jones :D
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:52 #7
N17
N17 pisze:
Reprezentant, 3 mln, czemu nie? Czemu SAF, jeśli kogoś niby obserwuje, to nie jest to ŚP, tylko każda inna pozycja, aby nie pomoc?
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:32 #6
Kluczyk pisze:
Kluczyk
Prawa obrona tez kuleje..
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:45 #5
Fabio pisze:
Fabio
Faktycznie to dość dziwne ,że SAF kupuje zawodników na każdą pozycję OPRÓCZ śp ,albo bardzo wierzy w Ando & Cleva ( jak ten się wyleczy ) ,albo już sam nie wiem co o tym myśleć
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:48 #4
mateuszr20471
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2012 20:53

No wiesz w styczniu naprawde ciezko jest pozyskac klasowego pilkarza. Transfer Clyne'a to mogloby byc ciekawe posuniecie, mlody Anglik, tani, juz prezentuje wysoki poziom, w sam raz na zastepstwo Rafaela. A co do pomocy, to nie bede owijal chce w lecie 2 porzadnych transferow, jednego DMa i jednego rozgrywajacego/ofensywnego pomocnika, to maja byc pilkarze juz prezentujacy swiatowy poziom. Jednak Ferguson nas pewnie nie mile zaskoczy i albo nie sciagnie nikogo albo sciagnie jakies wynalazki. I jeszcze jedno, zauwazylem, ze Fergie czesto wzmacnia te pozycje, na ktorych jest najwieksza konkurencja, na tych na ktorych niby nie ma problemow, transfer Jonesa (niby kontuzje, ale co by nie mowic Rio,Vida,Evans i Smalling wyglada b.dobrze), transfer Berbatova (Tevez,Rooney,Ronaldo byli wtedy w napadzie), transfer Younga (Nani,Valencia,Park,Giggs, na pewno to srodek bardziej kulal niz skrzydla).
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 20:49 #3
chudy1948 pisze:
chudy1948
@mateuszr20471, tylko że Giggs nie wytrzyma kilku spotkań podrząd, Park to taki solidny średniak, więc zostaje Nani i Valencia, Nani gra dobrze ale nie był wiadomo jak długo Antoś będzie wracał do dyspozycji, zresztą był czas że był przez SAFA stawiany na prawej obronie wiec zostało nam 3 skrzydłowych w tym dwóch solidnych ale jeden który może nie wytrzymać trudów 90minut, a tym bardziej gry co 3 dni po 90min. Więc on był potrzebny. Co nie zmienia faktu że po tym jak Fletcher zawiesił swoją karierę to przydało by się wprowadzić kogoś młodego np Morrisona lub Pogbę.
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:08 #2
ManUtd1993 pisze:
ManUtd1993
Zapomniałeś o Ashley Youngu i Wellbecu który ładnie pogrywa na bokach. Zawsze jest jakaś alternatywa :)
» Czwartek, 19 stycznia 2012, 21:50 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY