AKTUALNOŚCI

"Rooney wpłynął na decyzję Chrisa Foya"

Data 09 stycznia 2012, 06:33 Biafra, dailymail.co.uk
» Włoch nie był zadowolony z pracy arbitra we wczorajszym meczu
A A A
Roberto Mancini zarzucił Wayne'owi Rooneyowi, iż ten wpłynął na decyzję arbitra o wyrzuceniu z boiska Vincenta Kompany'ego, podczas niedzielnych derbów Manchesteru.

Obrońca Manchesteru City został ukarany czerwoną kartką przez pana Chrisa Foya już w dziesiątej minucie meczu III rundy Pucharu Anglii za wejście obunóż w Naniego.

Po pojedynku menadżer Obywateli był wściekły na napastnika Manchesteru United, że ten wymachując dwoma palcami w kierunku arbitra zasugerował mu wejście dwiema nogami, które powinno zostać ukarane wyrzuceniem z boiska.

- Rooney bardzo pomógł mu w podjęciu decyzji, wręcz mu ją zasugerował - wyznał Mancini, a zapytany, czy jego zdaniem napastnik United wpłynął na ostateczny werdykt pana Foya, Włoch odpowiedział: - Tak, bez dwóch zdań tak.

- Jednak nie zamierzam dłużej dyskutować na ten temat, a już na pewno nie będę poruszał kwestii pracy sędziego. Chcę w następnym meczu poprowadzić swój zespół z ławki, a nie z trybun. Oczywiście będziemy się odwoływać od tej kary - zakończył menadżer City.

faul
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki
Tom chce odebrać City mistrzostwo
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...



Poprzedni news:
Ferdinand zachwycony losowaniem IV rundy
Następny news:
Smalling: Święta spędziłem w łóżku

Komentarze (81)


vip14
vip14 pisze:
Trener City po prostu nie może przyjąć do wiadomości, że jego klub przegrał, ani też do tego, że to United rządzi w Manchesterze i w całej Anglii. Glory, Glory Manchester United.
» Środa, 11 stycznia 2012, 17:33 #81
Przemek12131911
Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.01.2012 14:14

gdyby Nani nie przeskoczy to skończył to by się skończyło taką kontuzją jak Wasyl miał ;/ albo i gorzej
» Środa, 11 stycznia 2012, 14:14 #80
piotrekrojda
piotrekrojda pisze:
co za sierota
» Wtorek, 10 stycznia 2012, 11:47 #79
Dogg
Dogg pisze:
Haha, śmieszni jesteście.

Decyzja oczywiście słuszna. Wjazd dwoma wyprostowanymi nogami (to, że prawą miał ugiętą o 5 milimetrów niczego nie zmienia) to zawsze jest czerwona kartka. Tyle było komentarzy po kontuzji Wasyla, żeby karać za zamiary, to teraz macie to, czego chcieliście. Gdyby Nani nie podskoczył (strach pomyśleć co by było z Carrickiem, hihi) to jedna noga złamana conajmniej. W przepisach jest wyraźnie napisane, żeby karać za samą groźną akcję.

Oczywiście możemy dyskutować czy może powinien trochę lżej potraktować Vincenta, czy też nie, ale absolutnie czerwoną kartkę miał prawo pokazać, i to bez dwóch zdań.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 22:30 #78
barcelonista
barcelonista pisze:
Jak uważacie że Kompany w tej sytuacji powinien dostać kartkę to zmieńcie dilera bo wam chyba majeranek z herbatą sprzedaje :D Co tu dużo mówić podręcznikowa interwencja ;) pozdro
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 20:11 #77
mikifiki pisze:
mikifiki
podręcznikowo to gra Busquets. Chodzi o grę aktorską :) ciekawe ile nominacji do oscarów dostanie :)
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 21:14 #76
simix
simix pisze:
biedny mancini teraz się fochnie na WAZZE i już go nie będzie chciał w city , jaka szkoda , hahhhhaahhhah
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 18:10 #75
fragmen
fragmen pisze:
aj Roberto :) Rooney wpłynął też na wynik spotkania - strzelił 2 gole. Trzeba zawiesić za to W. Rooney'a
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 17:11 #74
mikifiki
mikifiki pisze:
Ale mnie denerwują takie wypowiedzi. Przecież wiadomo, że zawodnicy zawsze będą sprzyjać korzystnym decyzjom dla ich drużyny i nawet jeśli faulu nie było (nie mówię o tej sytuacji z ostatniego meczu, tylko ogólnie) to dany zawodnik będzie się domagać kartki. Tak było w tym przypadku, było i tak będzie. Jeśli Pan Roberto M. chce żeby piłkarze przestrzegali jakiś kodeks honorowy, który sam sobie wymyślił to niestety się rozczaruje. Niech się przerzuci na golf.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 16:48 #73
Kasaja
Kasaja pisze:
no to czyli już Rooneya City pewnie nie chce xD
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 16:47 #72
DGA
DGA pisze:
Na decyzję wpłynęła dziewczyna Naniego^^ zrobiła sędziemu loda przed spotkaniem za kartkę dla Vincenta^^
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 16:21 #71
Robal pisze:
Robal
A ty staremu pęto ssałeś.
» Środa, 11 stycznia 2012, 14:58 #70
Robal
Robal pisze:
Niech się odwali od Roo.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:55 #69
wilus3
wilus3 pisze:
Dla mnie kartka oczywiście zasłużona, ponieważ jak to kolega wyżej napisał FIFA może, a nawet musi karać zawodników za sam zamiar. Nogi mu połamie to dopiero można o tym myśleć? Bez sensu. Decyzja w 100% zasłużona.
Tak się jeszcze zapytam jeżeli nawet FA anulowało by Kompany'emu czerwień to na jedyne co może liczyć to brak kary w 2 następnych meczach w lidze bo o ile się nie mylę za czerwień od razu są 2 mecze zawieszenia.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:33 #68
jacoparada pisze:
jacoparada
czysta profilaktyka przed takimi wejściami! poza tym na wczorajszej nawieszchni tym bardziej! Kompany bezmyślnie się zachował!
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:58 #67
czerwonydevil
Niezły ubaw mam jak czytam teksty typu "Czerwona się nie należała, bo NANI PODSKOCZYŁ" Aha, czyli jakby mu nogi połamał, wtedy z czystym sumieniem można go wyrzucić ;) Gratuluje... Przepisy mają chronić zawodników przed takim debilizmem, tyle.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:21 #66
piterolek
piterolek pisze:
mogl mu rooney po meczu powiedziec..trzeba miec kolegow pacanie siwy:D i kasa wszystkiego nie kupisz:)debil mancini i tyle!
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:16 #65
rooney99
rooney99 pisze:
Po 1- Rooney kochany jest
Po 2- Czerwo nie powinno być, bo Nani przeskoczył, ale żółć tak
Po3- Mancini już sugeruje, jaka praca arbitra była, skoro gada, że nie chce oglądać z trybun.
Niech MU złoży apelacje, Mancini powiedział co myślał o arbitrze(te sugerowanie) i jeszcze mi tu na Rooneya się pulta.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:03 #64
jacoparada pisze:
jacoparada
"...bo Nani podskoczył..." tylko szybka reakcja Naniego uratowała go od poważnej kontuzji...
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:31 #63
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
Bo Nani przeskoczyl?! Na mozg Ci padlo?
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:42 #62
SimonHarrison
chyba mu padło
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:49 #61
jacoparada pisze:
jacoparada
wszystko zgodnie z przepisami...
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:53 #60
kamilles2
kamilles2 pisze:
proste mancini i cale city nie umieja przegrywac:))
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:59 #59
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Co ten Mancini pie.rdoli? Nie ma znaczenia czy mu pokazal jakies palce czy nie, kartka byla zasluzona i koniec.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:54 #58
dawidwiatr12
dawidwiatr12 pisze:
no teraz krytykują a co dopiero chcieli roo w swoim składzie patafiany
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:41 #57
piokrop
piokrop pisze:
Ci, którzy nie widzą tutaj czerwonej kartki są po prostu ślepi. Dziwie się, że ktoś w ogóle ma wątpliwości, a zwłaszcza fanom United. Nani mógł zostać poturbowany gorzej niż podczas chamskiego faulu Carraghera. I co to kogo obchodzi, że go Kompany nie trafił?Wg przepisów jasno jest napisane, że za takie zachowanie czerwo i do szatni.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:28 #56
Veon pisze:
Veon
Ja widze kartke, żółtą lub czerwoną w zależności od decyzji sędziego a że sędzie postanowił dać czerwoną to już jego sprawa.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:48 #55
RedDevill
RedDevill pisze:
Facepalm Manciniego na zdjęciu z newsa rządzi. ;D
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:22 #54
HariMichelson
Szczerze mówiąc, ja nie pokazałbym czerwonej kartki. Uważam, że arbiter przesadził z interpretacją tego wejścia, ale nie o to chodzi. Mancini nie powinien krytykować gestykulacji Rooney'a. Sędzi na pewno nie powołał się na te "dwa palce", bo piłkarz nie może wpłynąć na decyzję sędziego. Gdyby tak było co chwilę byłyby odgwizdywane spalone, bo obrońca podniósł rękę.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:16 #53
Fabio20
Fabio20 pisze:
Gdyby babcia miala wasy byla by dziadkiem... Nie umie sie przyznac ze zagrali slabo i gdyby United nie odpuscilo drugiej polowy to juz po pierwszej bylo by po meczu... Jak nie sedzia winien to Rooney jak nie Rooney to zaraz powie ze za mocno padalo i takie tam... Manchester jest tylko czerwony i BASTA........ I love MUFC ;)
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:14 #52
miko29
miko29 pisze:
coś mi tu wieje zawieszeniem tego pana z włoch
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:11 #51
hitman877
hitman877 pisze:
A wiecie co jest najgorsze że ci wszyscy sezon-fani city myślą że ten makaroniarz ma racje no ale jak to się mówi jaki klub tacy kibice co w przypadku city jest stuprocentową prawdą:)))
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:55 #50
lopez91
lopez91 pisze:
Takie wejście mogło się skończyć faatalnie dla Naniego, widać było, że odpuścił jak zobaczył lecącego tarana w postaci Vincenta Kompany. Kartka jak najbardziej zasłużona, sędziowie muszą chronić zawodników przed połamaniem nóg.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:53 #49
4uKrychu pisze:
4uKrychu
Dokładnie i całe szczęście, że Nani zauważył w porę Kompanego i zdążył odskoczyć.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 14:04 #48
majster97
majster97 pisze:
gdyby Nani i podskoczył to musieliby ściągać go na noszach
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:47 #47
4uKrychu
4uKrychu pisze:
Mancini - zero klasy. Najpierw przed meczem jakieś śmieszne próby prowokacji Fergusona. Zupełnie nieudane. Potem dziwne stwierdzenie, że Kompanemu nie należała się czerwona kartka - OK., to jeszcze jesteśmy w stanie zrozumieć, trener zawsze stanie w obronie swojej drużyny. Ale teraz doszukiwanie się jakichkolwiek poszlak... czepianie się najmniejszego szczegółu. Tonący brzytwy się chwyta. To już jest po prostu niesmaczne. I co z tego, że Rooney zasugerował sędziemu decyzję? W każdej jednej kontrowersyjnej sytuacji, piłkarze pokazują sędziemu swoje racje. Ale sędzia nie jest od sluchania ich - od tego ma 4(!) współpracowników poza boiskiem, żeby pomogli mu podjąć właściwą decyzję. Kolejną śmieszną sprawą jest fakt, ze Mancini wciąz powtarza, że nie będzie krytykował pracy sędziego - a wciąż to robi. Sądzę, że należy mu się kara ze strony federacji. Włoch zachowuje się niedojrzale, całkowicie bez klasy i tylko się kompromituje. Nie potrafi pogodzić się z przegraną, nie umie przegrywać.

Nie rozpisuję się tutaj czy czerwo słuszne czy nie - od tego byl niedawny news, gdzie wyraziłem swoje zdanie i wystarczy.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:36 #46
anderson5
anderson5 pisze:
Decyzja słuszna. Czerwień jak najbardziej się należała.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:19 #45
Zywo08 pisze:
Zywo08
Może nie czerwień ale żółta na pewno. Czerwień mogła by być gdyby Nani tego wślizgu nie uniknął ;P
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:44 #44
pierzunio pisze:
pierzunio
Zywoo8 --> Błąd! FIFA nakazuje karać zawodników, za sam zamiar ! Tak więc, czerwień w 100% zasłużona.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:51 #43
chomikbox32
chomikbox32 pisze:
Mancini to pacan i jest poprostu wściekły że Kompany wyleciał z bosika w 10 minucie meczu ...
I wszystko na ten temat
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:12 #42
Valdron
Valdron pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 13:06

Zdjęcie Manciniego samo robi facepalma gdy on to mówi ;D
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:05 #41
Qubutek
Qubutek pisze:
odwołanie nic mu nie da;) faktycznie Nani uciekł z nogami i go Kompany nie trafił ale wg przepisów był atak dwoma wyprostowanymi nogami a za to jest czerona kartka. Foy nie musiał dawać czerwieni za to ale się wybroni bo miał podstawy:))
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:02 #40
Pennn
Pennn pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 13:01

ludzie po co się rozpisywać i dyskutować czy była czy nie. Obejrzyjcie wejście Pepe na Alvesu i zobaczycie że Kompanemu czerwień się należała. Wejście Kompanego było brutalniejsze niż Pepe na Alvesu, bo wchodził z wyprostowanymi 2 nogami i na pełnym biegu... A Pepe wchodził z prostą nogą lecz nie na pełnym biegu ( Alves tez cofną nogę w porę, ale za to ładnie aktorzył)
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:00 #39
jacomanufan
jacomanufan pisze:
nosz kuźwa bez przesady. Gdyby Nani nie odskoczył Kompany połamał by mu nogi/noge. Dobra. Może faktycznie czerwieni nie musiał pokazywać. Ale MÓGŁ. Takie wejście według przepisów upoważnia sędziego do wyrzucenia zawodnika. Wiadomo...dość kontrowersyjne bo w 10 minucie, ale Kompany sam sie o to poprosił. Czym sie kierował wchodząc tak niebezpiecznie wślizgiem? Wątpie, żeby to był akt desperacji w 10 minucie przy stanie 1:0 dla przeciwnika. Wyglądało to bardziej, jak celowe zagranie, które uniemożliwiłoby Naniemu dalszą gre. I jakoś wydaje mi sie, że Pan Foy kierował się własnie tym wyrzucając VK z boiska. Kolejnym aspektem, który chce poruszyć, to czy zawodnik wykonując jeden gest(a nie doskakując do sędziego w stylu Mascherano) może wpłynąć na jego decyzje? Nie sądze. Mimo wszystko twierdze, ze ten mecz to był festiwal błędów sędziowskich, ale gdyby ktoś postawił mnie w tej sytuacji to również pokazałbym czerwień.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 12:07 #38
crstiano7pl
crstiano7pl pisze:
przecież jakby Nani nie podskoczył a np chciał podrzucić piłkę nad nim, to by mu baran nogę urwał... zasłużona czerwona, rozumiem ostrą grę, ale też z głową, dwie proste to czerwona od razu...
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 11:49 #37
Sanitarium pisze:
Sanitarium
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 12:10

i to nogi w powietrzu nie przy ziemi - idealnie po nogach na pełnym pędzie dostałby Nani.

Prawie jak Mortal Kombat
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 12:08 #36
SimonHarrison
Fatality już na samym początku
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 15:52 #35
tomManUnited
tomManUnited pisze:
Tacy cwani znawcy którzy nie kibicują United mówią że mecz był ustawiony że sędzia sam wytypował wynik bo wyrzucił w 12 minucie zawodnika City a gdyby Nani nie podskoczył to mógł by teraz być kontuzjowany i to na dość długi okres czasu. Więc niech się zamkną usta tych którzy się nie znają
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 11:42 #34
Sanitarium pisze:
Sanitarium
dokładnie... ale łatwo osądzić o spisek / ustawiony mecz... bo tak najłatwiej.

Ale gdyby Naniego wyeliminował ten fual do końca sezonu to by było dopiero "słuszne" ukaranie.

Swoją drogą słusznie ktoś przypomniał iż był faul na Valencii w polu karnym - jak dla mnie ewidentny - no ale to już się przecież nie liczy.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 11:46 #33
designer pisze:
designer
bzdura. Nie ustawiony mecz. Brawo. Wreszcie ktos to pojal. Oskarzac United bedacy w dlugach ze ustawia jakiekolwiek mecze jest po prostu absurdem! Takie cyrki to moga robic Araby z City badz Rusek Abramowicz z Chelsea jak juz...
United w tej kwestii zawsze bylo, jest i bedzie CZYSTE. Capisce?!
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:22 #32
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
W ogóle sędzia to sędzia dał 'd u p y' w tym meczy .Tyle błędów w jedną i drugą stronę ze ten sędzia to do II ligi polskiej a nie do PL .
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:55 #31
master24
master24 pisze:
Kompany jest znany z ostrej gry w Anglii i każdy sędzia zwraca na niego szczególną uwagę.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 11:40 #30
buhert
buhert pisze:
Poza tym jak sędzie tak skrzywdził $ity - to czemu nikt nie mówi o faulu Kolarova na Valencii i ewidentnym karnym dla United(?)

Na BBC wiele razy powtarzali że to był 100% faul i karny dla United którego nie było jak widzieliśmy...

więc niech nie gada że go tak skrzywdzili.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 11:33 #29
mateo13
mateo13 pisze:
Niech on sobie da spokój, po co w to jeszcze Roo mieszać?
Powiedział wcześniej, że się nie zgadza z decyzją sędziego i wystarczy.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 11:23 #28
slawekmatera
slawekmatera pisze:
kolejna kontrowersja których bedzie jeszcze sporo, ale takie to jest piekno wczoraj wyszło dobrze dla nas a nastepnym razem źle dla nas wyjdzie , szczerze to byłem zdziwiony czerwoną mimo iz jestem fanem United to skłaniałbym sie ku żółtej.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 10:57 #27
buhert
buhert pisze:
To bez znaczenia czy był kontakt z Nanim czy nie - CZERWONE i OUT za takie wejście.

Gdyby był kontakt to nie wiem czy by nie połamał Naniego - STOP dla takich wejść! Zarówno Kompany jak i Toure grają bardzo ostro i tępić ich!
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 10:21 #26
Sanitarium
Sanitarium pisze:
Faulu nie było - ale kartka nie musi być za faul, a za niebezpieczne zagranie również.

Konsekwencje takiego wejścia mogły być b. poważne i o tym trzeba pamiętać.

Pamiętam iż chyba w poprzednim sezonie Rodallega w meczu z nami też dostał za taki sam atak czerwoną tylko że wtedy powalił naszego gracz.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 09:45 #25
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
FIFA nakazuje karać nawet za zamiary.. to było brutalne wejście dwoma nogami.. gdyby Nani cudem nie przemknął obok korków Kompany'ego to mógłby mieć po nogach..
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:51 #24
Loobo pisze:
Loobo
Zgadza sie. Moglo rownie dobrze skonczyc sie ciezka kontuzja.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 09:57 #23
xCleverley pisze:
xCleverley
Loobo - przeciez Bartoosh21 napisał ,że miałby po nogach
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:51 #22
ax1d
ax1d pisze:
szkoda tylko, że tam nie było nawet faulu. Powinien zostać podyktowany pośredni i żółta dla Kompanego.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:48 #21
NanoUnited pisze:
NanoUnited
nie dostał czerwonej za faul tylko za niebezpieczną grę
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:50 #20
zamaro pisze:
zamaro
A wyobraź sobie, gdyby Kompany trafił, gdyby Nani nie podskoczył, mogło się skończyć tak samo jak w przypadku Antonio Valencii z Rangersami ...
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:55 #19
Wuj3k
Wuj3k pisze:
Jestesmy z Toba makaronie, trzymaj sie! Szczere wyrazy wspolczucia.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:39 #18
bula007
bula007 pisze:
Dobrze Rooney zrobił. Po prostu tak gra drużyna. Każdy broni kolegi z drużyny. Lepiej by ostudził swoich obywateli.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:30 #17
NanoUnited
NanoUnited pisze:
Co za idiota! Odwoływać od tej kary? A ja mam nadzieje że nie skończy się tylko na pałzowaniu za kartkę ale również FA ukaże Kompanego za bezmózgą grę!!
Nie wiem gdzie oglądaliście mecz ale ja na jakimś holenderskim kanale i tam w przerwie pokazywali właśnie taki wślizg na zawodniku Ajaxu tyle że poszkodowany nie dał rady uciec! Tam była czerwona i tu też należała się czerwona
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:00 #16
majkeloo
majkeloo pisze:
Zbyszek7- całkowicie się z Tobą zgadzam. Co do czerwonej kartki- na początku też miałem wątpliwości, ale gdy zobaczyłem powtórkę byłem pewien że decyzja jest słuszna. Oczywiście, sędzia pokazując zawodnikowi w 11min. czerwoną kartkę zawsze będzie "katem" dla drużyny, która w tym momencie traci nie tylko zawodnika ale i (jak w tym przypadku) kapitana. Dla mnie najważniejszą rzeczą w tym starciu była reakcja samego Kompanego; nie protestował, nic nie powiedział Naniemu, czy też sędziemu głównemu-doskonale wiedział za co wylatuje z boiska. Czy na prawdę trzeba zawodnikowi połamać nogi żeby otrzymać czerwoną kartkę? sędziowie kierowani przez przepisy właśnie są od tego aby takich sytuacji w meczach było jak najmniej.

Co do devilpage. Mi także szkoda jest tej strony, ponieważ odwiedzam ją od samego początku powstania. Poziom wypowiedzi jaki zmienił się tutaj przez ten czas jest niesamowity(oczywiście na dużo gorszy). Jest tutaj wielu użytkowników, którzy piszą komentarze tylko i wyłącznie po to aby zyskać na rozgłosie. Wiele wypisywanych tutaj bzdur odnośnie składu United, zwolnienia Sir Alexa nie da się czytać a czasami nawet na to patrzeć. Owszem można krytykować drużynę oraz wypowiadać swoje zdanie, ale trzeba robić to rzetelnie i przemyśleć to co chce się "naskrobać". Większość ludzi tutaj nie miała styczności z kopaniem piłki na własnym podwórku i kompletnie nie zna się na zasadach piłki nożnej.

Niestety, przyszły takie czasy że w internecie można zalogować się wszędzie, wypowiedzieć Swoje bardzo "mondre" zdanie i nie brać za to żadnej odpowiedzialności. I na to nie możemy nic poradzić.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 07:24 #15
Sanitarium pisze:
Sanitarium
zgadzam się - polać temu Panu !

i pozdrawiam...
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 07:28 #14
arctic pisze:
arctic
zgadzam się, możemy się napić we trzech :D
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 07:59 #13
diablon pisze:
diablon
"mondre" ? "Jag ty pirzerz" !
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:01 #12
klikas pisze:
klikas
dla brutali ktorzy lamia nogi mowimy stanowcze NIE :D
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 08:26 #11
majkeloo pisze:
majkeloo
tak jak "umjem" najlepiej
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:03 #10
szajba7
szajba7 pisze:
Epicki facepalm Manciniego na zdjęciu mnie dobija xd
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 07:10 #9
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Skoro nie zamierzasz na ten temat dyskutować Panie Macini, to po jaką ch***rę, czytam już drugi news z Twoją wypowiedzią ?

Nie zapominaj Włochu, że po ręce Jones'a, Obywatele zapomnieli o grze w piłkę i siedmiu, okrążyli Chris'a Foya, domagając się reakcji...


I nie ma znaczenia czy Kompany trafił w piłkę czy w nogi Naniego, czy by go połamał czy nie. To nie ma znaczenia. Vincent zrobił 'sanki'.
Swoim wślizgiem spełnił wszystkie wymogi uprawniające do pokazania czerwonej kartki. Były wyprostowane nogi, był wślizg w stronę zawodnika.
W świetle prawa Chris Foy jest bez winy, miał pełne prawo pokazać czerwoną kartkę bądź żółtą. Wybrał czerwoną. Taka jest prawda.

To już decyzja sędziego co jaką kartkę pokaże, do obu kolorów miał pełne prawo, gdyż tak regułach organizacji takich jak FIFA, UEFA i FA.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 06:56 #8
kadza10
kadza10 pisze:
pUacz mancziniego jest to stan emocjonalny wywołany przez dobrą grę Manchesteru United!;* Glory Glory Man United
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 06:55 #7
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
Teraz chyba kazdy widzi doskonale: Jakby Nani nie podniosl prawej nogi a za ulamek sekundy lewej to zostalby niemilosiernie sfoulowany. Ale jak widac dla wiekszosci (w tym kibicow MU) Nani powinien teraz lezec w szpitalu wtedy czerwona bylaby jak najbardziej zasluzona...

zal mi tych dzici co tu sie madrza i zal mi tej strony ktora zeszla na psy przez nich.

a jak niedawno napisalem do jednego redaktora zeby usunal moje konto bo nie chce juz byc wsrod tych ludzi to odpisal ze ok usuniemy i nie zrobili tego nigdy

Najwyrazniej musze komus nawrzucac zeby to konto usuneli...
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 06:49 #6
Sanitarium pisze:
Sanitarium
całkowicie się z Tobą zgadzam... i tak jest w wielu kwestiach tutaj.

A tak odskakując od tematu - wszyscy mówi "niech broni Lindegard bo nic nie puścił" ... ja mówiłem iż nie puścił bo do meczu z newcastle nie miał on trudnych spotkań. Przyszedł cięższy mecz no i jest 5 bramek na 2 mecze... Ale o tym iż De Gea bronił mega trudne piłki (zresztą fajny filmik De Gea - Devil jest i tak to widać) to już się nie pamięta. Najwięcej obronionych strzałów w PL ? De Gea...

A kartka słuszna bo tak prawią przepisy - to że uniknięto poważnej kontuzji to fart. Ale konsekwencje mogły być tragiczne bo wejść dwoma nogami na takim pędzie (taką też masą) to jest miażdżące.
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 07:01 #5
diablon pisze:
diablon
Ale co do Lindegarda, to nie można mu odmówić pięknej parady przy strzale Kuna Aguero. Szacunek :)
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 07:58 #4
Sanitarium pisze:
Sanitarium
oczywiście - tutaj brawa, ale De Gea też w grze na linii sprawuję się dobrze co pokazał ile "pocisków" na bramke już obronił (można by wiele wymieniać od technicznych jak Hendersona w meczu z Live... po silne strzały Van Persiego (i to nie karnego mam na myśli) tip.

Obaj mają bardzo podobny poziom. Dlatego drażni mnie wywyższanie przesadne jednego nad drugiego. Z tym iż De Gea jest za "lichy" na starcia w powietrzu z czołgami Premier League
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 09:40 #3
buhert pisze:
buhert
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.01.2012 10:30

Popieram - De Gea do bramy i grać - puści to puści ale pewne jest że jak będzie miał wyciągnąć mega piłe to ją wyciągnie bo refleks to ma potężny

a przy dośrodkowaniach niech Jones zacznie coś wybijać oraz Smalling - wygrana piła przez obrońce = mniej pracy bramkarza przy dośrodkowaniu

Do roboty Panowie

PS: Tak Lindeegard obronił fantastycznie stał Aguero ale...De Gea zrobił by to samo :D
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 10:29 #2
Valdron pisze:
Valdron
Panie zbyszek7 wystarczy się wylogować i nie wchodzić na tę stronę, skoro tak bardzo to Pana boli.

Ot taka mała rada :)
» Poniedziałek, 09 stycznia 2012, 13:07 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY