AKTUALNOŚCI

Sneijder może odejść z Interu

Data 01 stycznia 2012, 12:34 Mathe0, The People
Sneijder może odejść z Interu
» Inter Mediolan wycenił Wesleya Sneijdera na 25 milionów funtów
Czytaj więcej:
» Inter Mediolan
» Transfery
» Wesley Sneijder
A A A
Czy Manchester United powinien kupić Wesleya Sneijdera?
Inter Mediolan jest skłonny sprzedać Wesleya Sneijdera już w styczniowym oknie transferowym. Włosi za holenderskiego pomocnika chcą otrzymać 25 milionów funtów – czytamy w The People.

Prezydent Interu Massimo Moratti spotkał się niedawno z agentem piłkarza Sorenem Lerbym. Obie strony uzgodniły, że Sneijder będzie mógł opuścić San Siro, jeśli znajdzie się klub, który zapłaci kwotę odstępnego podaną przez Inter.

Włosi są skłonni sprzedać Sneijdera, bo zamierzają zgromadzić fundusze, które pozwolą im na przebudowę składu. Inter jest ponoć zainteresowany 19-letnim Lucasem z Sao Paulo. Pieniądze pozyskane ze sprzedaży Holendra pozwoliłyby sfinansować transfer utalentowanego Brazylijczyka.

Sneijder na celowniku Manchesteru United znajduje się od dawna. Mistrzowie Anglii byli poważnie zainteresowani sprowadzeniem zawodnika w letnim oknie transferowym. Wówczas na przeszkodzie stanęła nie tylko wysoka kwota odstępnego, ale także wygórowane oczekiwania finansowe samego zawodnika.

Sir Alex Ferguson prawdopodobnie nie zdecyduje się na zakup Sneijdera tej zimy. Szkot wielokrotnie podkreślał, że jest zadowolony ze swojego składu i nie planuje wzmocnień w styczniu.
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...



Poprzedni news:
Rooney nie grał, bo podpadł Fergusonowi?
Następny news:
Ferguson: Plaster opatrunkowy jest niepotrzebny

Komentarze (98)


Rasiak
Rasiak pisze:
I znów zaczęła się saga z Holendrem.
» Środa, 04 stycznia 2012, 00:01 #98
wacuchplacuch
a ja bym chciał do środka Cambiasso...gość twardy, kondycha nie do zdarcia, często znajduje się pod bramką i potrafi strzelić, waleczny jak pies, technika bez zarzutu, dobry do gry jako defensywny i na klepkę z Rooneyem, gdy ten się cofa na rozegranie
» Wtorek, 03 stycznia 2012, 15:39 #97
GNR
GNR pisze:
A Świstak siedzi i zawija je w te sreberka
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 22:52 #96
lukas0970
lukas0970 pisze:
Na moje oko jest to piłkarz dość "delikatny".Gdyby wstąpił w nasze szeregi nie sądze żeby kontuzje omijały do szerokim łupem ,zwaszcza że jest to Premier League .Jednak uważam że to piłkarz idealny jeżeli chodzi o rozgrywanie piłki na boki ,zagrania prostopadne i uspokojenie gry ,lecz po wypowiedzi Fergiego nie ma co liczyć na Sneijdera ,a ten news rozkręca kolejne posmo plotek dotyczących doniemanych przenosin piłkarzy na OT .Nienależy brać tego wszystkiego na poważnie bo tego się nie uniknie .
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 21:46 #95
96kutno
96kutno pisze:
Wesley Sneijder i Stadion Marzeń cz.2
W KINACH
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 15:25 #94
Veon pisze:
Veon
Kurcze nie obejrzałem jeszcze całej pierwszej części :P
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 20:15 #93
99iw
99iw pisze:
Ballady ciąg dalszy .
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 15:03 #92
sisinho1982
sisinho1982 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2012 14:47

super:D:D:D:D
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 14:46 #91
vip14
vip14 pisze:
Bardzo dobrze jakby Przeszedł do MnaUtd. Potrzebny nam jest kluczowy pomocnik na miarę Giggsa lub Scholesa. Glory, Glory Manchester United.
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 14:38 #90
satan23
satan23 pisze:
Jestem zmęczony tym tematem..
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 09:19 #89
Klimaa
Klimaa pisze:
Sagi ze Sneijderem ciąg dalszy.. Jak zwykle wszystko rozbije się o pieniądze.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 21:32 #88
haslo pisze:
haslo
a no co nam on wole kogos typu ganso czy eriksen
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 22:36 #87
wacuchplacuch
Ganso? póki co jest zielony, Copa America totalnie nieudane
w lidze angielskiej by się popłakał po pierwszym wślizgu Shawcrossa albo Kevina Daviesa
» Środa, 04 stycznia 2012, 12:58 #86
b90
b90 pisze:
Podobno transfer Sneijderowi do MU odradził sam Mourinho, a był już ponoć w Manchesterze .. tak mówili eksperci w "Hity LM" na nSport :)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 21:16 #85
wladek22 pisze:
wladek22
eksperci powinno byc w cudzyslowie a wracajac do temata Snajderek jest nam zbedny a to jest jakas polta z sporcik.wp.com/gamebox.pl
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 22:40 #84
korekMU83
korekMU83 pisze:
ojacie!! k.........wa niech sie juz uspokoja z tym snajderem hahahahahaha robi sie to smieszne a wy nie dajcie sie w to wciagnac:)))
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 21:08 #83
RedArmy
RedArmy pisze:
Chcieli 40 mln teraz 25 ,innymi słowy brać nie pytać .
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 20:53 #82
plexide69
plexide69 pisze:
25 MILIONOW ZA sneijdera ?
To jest za darmo jesli my nie zlozymy oferty to city jest tam pierwsze
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 20:19 #81
mrkuruu pisze:
mrkuruu
To duże pieniądze, ale w naszym zasięgu. Przydałby się, chociaż w sumie to wolałbym Elma, lepiej kreować gwiazdy, niż je kupować :)
» Wtorek, 03 stycznia 2012, 20:21 #80
naniLuis
naniLuis pisze:
Ostatni akapit wyjaśnia wszystko :D
No cóż szkoda , bo jest to wystarczający dobry zawodnik,żeby załatać nam dziure w środku pola.Dobrze , że Anderson wrócił ;)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 20:17 #79
arti197
arti197 pisze:
25!! już powinien być na old Trafford:) prosze niech SAF go kupi;d
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 19:41 #78
bartekMCU
bartekMCU pisze:
Ale w ktorymś z newsów SAF mówił że jak bd dobra okazja to kupi.A moim zdaniem bardzo dobra okazje patrzcie: Goetze kosztuje 50 mln , hamsik ok. 40 a sneijder ktory jest od niech dwa razy lepszy tylko 25 mln
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 18:52 #77
Bartaman
Bartaman pisze:
Przepisze to, co pisałem pod innym tematem:
"Daniele De Rossiemu za pół roku wygasa kontrakt, ale jak mówią przepisy FIFA może już zacząć negocjować z dowolną drużyną w sprawie transferu, bez powiadamiania o tym AS Romy. Co prawda może przedłużyć kontrakt z rzymskim klubem, ale nie wyraża na to ochoty. Kiedy umowa się skończy będzie do wzięcia za darmo, jedyną kwestią jest jego gaża. Manchester City proponuje aż 9 mln euro/funtów, jednak jeszcze nie wiadomo co sam zawodnik sądzi na ten temat.
Ja osobiście jestem kibicem Realu Madryt, ale zaczyna mi brakować Manchesteru United, które oglądałem jeszcze niedawno, chociażby nawet dla samej zdrowej rywalizacji. Łatwo zauważyć, że brakuje Wam dobrego rozgrywającego, więc chciałbym polecić De Rossiego (nie polecę z tym do Fergusona, ale mogę wam zrobić jakąś nadzieję tutaj). Pewnie będziecie teraz mówić, że Wam potrzeba kogoś bardziej ofensywnego niż Włoch, ale Ja w tym miejscu nie widzę problemu - gdyby ustawić go na środku mógłby grać jak Alonso, który pomimo, że gra jako cofnięty pomocnik, gdy jest przy piłce wychodzi do przodu, oddaje piłkę na skrzydło, (u Mnie do Di Marii/Ronaldo, u Was Young/Giggs) którym zostaje tylko posłać piłkę do snajpera (u mnie Benzema/Higuain, u Was Rooney/Hernandez/Berbatov). Taka taktyka jest dobra dla mojej drużyny, i dla Waszej też będzie. Nie będzie problemu z tym, że Sir Alex boi się wydawać, bo jak już powiedziałem od czerwca będzie kompletnie za darmo. Kluby jak City, czy jakieś inne Anży, PSG, Malagi itp. nie są problemem, bo to zawodnik z sercem, który zawsze się stara, gra do końca i nie dla pieniędzy. Interesuje się nim też mój Real Madryt, ale pomimo, że jestem wielkim zwolennikiem jego talentu, nie mogę ręczyć, że nie usiądzie na ławce (jest jeszcze Khedira, kontuzjowany Sahin, Alonso, Coentrao, Lass), a to by było tylko zmarnowanie jego talentu. Za to w MU, gdzie byłby ważnym zawodnikiem, przez co dostałby pewności siebie, a jego talent by rozkwiatał i świat byłby bogatszy o jednego wielkiego piłkarza więcej! MU to wielki klub i na to zasługuje. Pozdrowienia dla Was kibice MU!
Glory Glory MU!
Hala Madrid!"
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 18:37 #76
JulekFan pisze:
JulekFan
Za dużo fify. Gdyby taktyka klubów takich jak United, czy Real polegała na jednym podaniu do kogoś na skrzydle, albo kogoś w ataku to trenerem Realu byłby Smuda. Wgl co to za porównywanie United, z Realem to zupełnie inne kluby, mające inne znacznie odmienne style bycia. United "robi" gwiazdy, a Real je kupuje. Twój post to takie biadolenie i gdybanie. Jako zwykły szary kibic ogranicz się proszę do pisania tekstów typu hala madrid i walki z visca el barca zamiast ustawiania taktyk, których nikt nie użyje nawet w fifie.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 19:51 #75
Damian333 pisze:
Damian333
Ja jestem za Realem i za Man Utd ale mądrze gadasz kolego . a po za tematem gracie moze w FM12 //??
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 22:16 #74
wladek22 pisze:
wladek22
calkiem ciekawe slowa Bartamanie lecz czy taki Rossiiiiiiiii nie jest wlasnie pilkazem z sercem ktury pierwszy zglosi sie do klubu (czyt ASROMY) w sprawie dalszego rozwojó wydazen
@daman ja gram w tibie,metina i fm09
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 22:45 #73
96kutno pisze:
96kutno
jak można być za manu i za realem nie pojmuję ;/

bo ronaldo twój chłopak przeszedł tam ??
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 23:05 #72
wladek22 pisze:
wladek22
pozwulta ze odpowiem yyyyyyyy czyli tak w ligę hisznanskiem morzna kibicowac Realowi w ligę Wloskom mozna Romie w lidze Polskiej Orlętom Łukóf a w Angli City tyle ze w LM czuje sie cos wiecej do danego klubu (czyt Orleta) a gdy dany klub odpadnie (czyt Orleta) kibycuje siem kolejnemu i tak az w finale znajdzie sie fcf z milanem i w karnych bedzie 4;3 dziekuje dowidzenia mam nadziejem ze latwo i w prosty sposub wyjasnilem
ps
soryy za brak przecinkuw ale nie mam klawisza w myszcze.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 23:45 #71
lolroflneo pisze:
lolroflneo
@wladek22 słaby trolling.
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 14:13 #70
Bartaman pisze:
Bartaman
JulekFan
Przecież mi nie chodziło dosłownie o to, że taktyka polega na dwóch podaniach, ale obrazowałem jak to ma mniej więcej działać i na czym polega. To że United robi gwiazdy, a Real je kupuje nie ma w tym momencie takiego dużego znaczenia, a jeśli mówiąc "style bycia" masz na myśli zachowania pozaboiskowe i to, że Mourinho jest fuj fuj i tylko sir Alex może wam pomóc swoją lojalnością i elokwencją to jesteś w tym momencie takim samym "szarym kibicem" jakim się odniosłeś do mnie. Twój post wskazuje na to, że jestem gorszy, bo kibicuje Realowi, a nie twojemu ukochanemu United, i że kibic Realu jedyne co potrafi to tylko krzyczeć "Hala Madrid" i ustawiać taktyki w Fifie. Patrząc na to wszystko, to teraz ja cię nazywam szarym kibicem.
wladek22
Rossi jest piłkarzem z sercem na boisku, a nawet jeżeli powie o tym AS Romie, to co ona wielkiego na to poradzi? Patrząc przez rozwój, to u Rzymian niewiele już mu zostało do nauczenia się, a pazernie przez pieniądze to też raczej marnie patrzyłbym na włoski klub.
96kutno
Ja nie napisałem, że kibicuje i Realowi, i United. Ja napisałem, że chciałbym oglądać lepsze United. Nie pisałem tego jednak po to, żeby pokazać, że lubię oba kluby, ja po prostu myślę, że lepiej, żeby każda drużyna (łącznie nawet ze znienawidzoną przeze Barcą) grała jak najlepiej, bo wtedy jest większa rywalizacja, większe umiejętności i większe emocje. A czym byłby futbol bez emocji? Niczym.
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 15:50 #69
wladek22 pisze:
wladek22
@lolroflneo
"trening czyni mistrz" jak to mawiał mój nauczyciel od historii
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 16:08 #68
Drenus pisze:
Drenus
wladek22 - wroc jak juz bedzie mistrz
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 19:16 #67
adi957
adi957 pisze:
ZUCZEKUNITED: też bym chciał Modrića w United najbardziej,bo to jeden z moich ulubioncyh piłkarzy jak nie najlepszy,ale Fergusonem nie jestem i nie wiem co on wykombinuje,może być tak ,że kupi Modrića i będe urodowany jak nie weim co ,ale może kupi Elmo ,albo nikogo to będe trochę zły.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 18:12 #66
simix
simix pisze:
gów*o nas to obchodzi , ile razy on już odszedł z interu , a jakoś dalej gra , nawet była już polta na devilpage "nieoficjalnie snider w Man united " , i dalej jest piłkarzem interu ...
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:22 #65
leito276
leito276 pisze:
Van Der Vaart był do wzięcia z Realu za 8,4 mln funtów (tyle wydał tottenham, my w tym samym oknie za 7 mln kupiliśmy Bebe)

Sneijder to piłkarz szklanka. W tym sezonie rozegrał raptem 9 meczy, z czego 3 w UCL. Myślisz, że od tak Inter spuścił cenę do 25mln, mimo, iż wcześniej żądali kwoty około 50mln? Ten zawodnik się wypala. Ciągłe kontuzje, brak formy. Inter musi sprzedać go w tej chwili by po prostu nie stracić na nim.

ZuczekUnited, żebyś mnie nie krytykował, oglądam mecze Interu jak lecą na cyfrze+ :)

Prawda jest taka, że nam jest potrzebny zawodnik, potrafiący uspokoić grę i utrzymać się przy piłce. Przykładem takiego zawodnika jest Silva o którym też były spekulacje, iż może do nas trafić (zanim oczywiście odszedł z Valencii)

Park moim zdaniem jest trzymany na Old Trafford tylko dla tego, że nie płaczę jak siedzi na ławce oraz nie wykłóca się o wyższą tygodniówkę. To samo dzieje się powoli z Berbatovem i Owenem.

Podsumowując lepszym ruchem byłby zakup Modricia, chociaż jego również nie widzę w trykocie MU. A może cofnąć Berbatova do pomocy? Nie wiem czemu Sir Alex nie próbował takiego wariantu.

PS. jest to moja opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać. Mimo wszystko z miłą chęcią poczytam odpowiedzi i czekam na "zaproszenie" do rozmowy na poziomie. Dzieci proszę o zachowanie milczenia.

Pozdrawiam serdecznie!
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:04 #64
mateuszr20471
Zgadzam sie co do Sneijdera, takich pilkarzy nam nie potrzeba. Nam jest potrzebny mlody,energiczny,klasowy srodkowy pomocnik. Najlepiej gdyby to byl centralny srodkowy, nie ofensywny nie defensywny, ktos kto moglby grac w duecie z Tomem. Widze tutaj jedengo kandydata a mianowicie Javi'ego Martineza. Oprocz niego ciezko kogos upatrzec.M'Vila zbyt defensywny,Eriksen,Gotze zbyt ofensywni, chyba, ze zmienimy formacje na 4-3-3. Akurat jesli chodzi o pomoc to juz wole poczekac do lata na transfery klasowych pilkarzy, niz kupowanie w zime na szybko, co nie oznacza, ze nie da rady kogos sensownego wyciagnac, trzeba tylko chciec.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:09 #63
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
Ja uwazam ze Modrić bylby najlepszym wyborem, swietny kreatywny pomocnik, sprawdzony w Anglii, dobrze trzyma sie na nogach, obunozny, swietnie przerzuca pily i jest zawsze zorientowany na boisku, czego chciec wiecej. Moze Sneijder jest lepszy,ale na pewnobardziej kontuzjogenny i to przemawia za Modricem.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:15 #62
leito276 pisze:
leito276
ZuczekUnited, powiem Ci, że Modrić jest świetny, fakt. Ale po prostu go nie lubię i chyba tylko dla tego nie widzę go w koszulce MU :) Bardzo chciałbym wymienianego przeze mnie Vaarta. Świetny pomocnik.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:25 #61
AGa18 pisze:
AGa18
leito276--> Zgadzam się z każdym Twoim słowem, normalnie z ust mi to wyjąłeś..
Sneijder to piłkarz zdecydowanie nie dla nas, o czym pisałam już setki razy.. Dlaczego? Większość argumentów już podałeś, nie przemawia za nim także wiek..
A o Van Der Vaarcie również pisałam wielokrotnie, nie mogłam przeboleć że za tak śmieszną kwotę SAF nie postarał się go do nas ściągnąć..
Styl Davida Silvy uwielbiam zresztą każdy widzi jak świetnie idzie mu w City, myślę że przy odrobinie wkładu ze strony naszego Bossa przeszedłby do nas bez problemu..
Nie potępiam wyborów Fergusona bo większość jest trafnych, ale trzeba przyznać że czasami wydaje niepotrzebne pieniądze na piłkarzy, którzy nigdy nie będą stanowili o naszej sile..
Przykład Bebe, Obertan akurat on nie kosztował zbyt wiele, ale z góry było wiadomo że swoimi piruetami nic nie zdziała w United..
O Veronie i Djemba-Djemba już nie wspomnę, więc jak widać Fergie nie zawsze ma nosa..

A wracając do Sneijdera, to jestem pewna że do nas nie przejdzie także nawet nie nakręcajcie się tak : )
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:30 #60
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
Van der Vaart rowniez dobry, ale jest to inny typ zawodnika w moim odczuciu, ktorego nie potrzebujemy. Jest to typowo ofensywny zawodnik ktory operuje blisko bramki i sprawdza sie dobrze w taktyce Tottenhamu, gdzie jest 3 zawodnikow w srodku pola. Nie potrzeba nam nastepnego gracza ktory umie strzelac bramki i jest kreatywny, bo jest juz Nani. Byc moze jest on skrzydlowym, ale jesli sie lepieju przyjrzec jego grze, to nani jest takim naszym wolnym elektronem jak Silva w City. Z VDV w skladzie bylby za duzy natlok graczy calkiem ofensywnych.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 18:07 #59
koniu21 pisze:
koniu21
Ja osobiście uważam ze do naszego skladu powinien dojść ktoś z Sneijder, VDV,Modrić, Gotze, Eriksen. Sneijder moim zdaniem bardzo dobry piłkarz, lecz jak wiadomo kontuzjogeny, ma wahania formy, i gra na codzien w Serie A, moim zdaniem można mu dać szanse ale nie oczekiwać od niego odrazu najlepszej formy, niech pogra troche i wgryzie sie w klimat angielskiego footbolu, lecz jest on bardzo ryzykownym piłkarzem ponieważ jak wspomniałem wczesniej może się nie "wgryźć" do premier league.
VDV - również znakomity piłkarz lecz myślę ze sneijder byłby od niego lepszy, zaleta jest tylko taka ze gra juz w premier leaque. Wiem ze to jest ofensyny piłkarz, ale można go dać na "centralna pomoc" (jak to powiedział kolega wyzej) i powiedzieć zeby nie przeprowadzal czestych akcji ofensywnych, ma świetne podania napewno by dobrze rozgrywał.
Modrić - uwazam osobiscie ze gra na podobnym poziome co sneijder. Lecz jest mniej kontuzjogenny, i na codzien wystepuje w angielskiej lidze, i dlatego jest mniej ryzykowny bo wczuł sie w klimaty premier leaque . Myśle ze byłby on idealnym celem dla Fergusona.
Eriksen, Gotze - Widze w nich wielkie gwiazdy za pare lat przy odpowiednim wyszkoleniu. Już teraz są bardzo dobrymi graczami a maja mniej niz 20 lat. Myśle ze ktoregos z nich powinien kupic SAF, nie mowie ze w najblizszym okienku, ale tak w lecie 2013 roku. Wiem ze to pilkarze ofensywni, a przynajmiej gotze, ale i tak mysle ze sie przydadza w Manchesterze. Pozdrawiam :-)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 19:18 #58
Szejp
Szejp pisze:
A po co on nam? Przecież środek mamy silnie obsadzony. Rooney, Park, a nawet Rafael - nie byłoby dla niego miejsca
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:49 #57
sssexton90
sssexton90 pisze:
Ogólnie wolałbym Cahilla lub Kaboula na obrone i jakiegoś środkowego solidnego acz nie drogiego pomocnika. Mamy dziury w składzie i każdy sensowny i solidny gracz by się przydał. Jedyną formacją, która wygląda ok jest atak i bramka. Reszte trzeba uzupełnić. Jednak jak już nie ma innej opcji to i Sneijder byłby dobrym nabytkiem, niech Ferguson rusza do roboty !
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:47 #56
miko29
miko29 pisze:
więcej gadania niż to wszystko warte. i tak MU go nie kupi
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:45 #55
UrbannLegend
UrbannLegend pisze:
No w sumie... Ale wtedy kto będzie poza składem? Carrick? Anderson? Cleverley? Giggs jest na tyle dobry i przydatny, że wolałbym, by Diabły go jeszcze potrzymały ze dwa sezony, jego też trzeba brać pod uwagę. ;]
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:41 #54
pawelkck
pawelkck pisze:
Ostatni akapit świadczy o problemie Sir Alexa Fergusona.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:38 #53
michal441599
michal441599 pisze:
SAF nie kupi go bo sam powiedział że da pograć młodym
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:18 #52
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Ostatni akapit,pokazuje sens całego newsa ;)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:02 #51
xCleverley
xCleverley pisze:
nie wiem czy jest nam potrzebny, on już się wypalił, nie gra nic specjalnego w Interze..
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 15:48 #50
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
a skad ty wiesz czy nic nie gra w Interze? Sledzisz notowania zawodnikow ligi wloskiej, widziales go w jakims meczu?
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:08 #49
Amarylis pisze:
Amarylis
A to takie dziwne, że oprócz meczów United ogląda się jeszcze inne ligi?
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:34 #48
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
chodzi mi ot o amarylis, ze on tego pewnie nie robi a mowi ze Sneijder sie wypalil, zle mnie zrozumiales
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 16:50 #47
mrNorbi
mrNorbi pisze:
bardzo bym chcial zeby do nas trafil...
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 15:36 #46
paul1011
paul1011 pisze:
Znając Fergusona to i tak go nie kupi, gdyby nawet kosztował 10 milionów. Potem się każdy dziwi że mecze przegrywamy.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 15:28 #45
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
:O 25 mln ?! Nie kupic to grzech...
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 15:16 #44
ironia
ironia pisze:
25 mln funtów? brać go!
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 15:11 #43
Kasaja
Kasaja pisze:
hm gdzieś to juz słyszałem . aa no tak przecierz w lato.. POWTARZACIE SIĘ !
jak ma przejsc to niech przechodzi bo mnie to denerwuje..
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:47 #42
Bluszczo pisze:
Bluszczo
Jak to już słyszałeś to musisz być jasno widzem. ;)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:59 #41
salforduk
salforduk pisze:
Sneijder+Rodweell i to wystarczy w okienku zimowym....

Ktoś chętny obejrzeć MU na żywo na OT,mam 4 bilety na mecz z Boltonem,14.01.2012 oraz 4 bilety na mecz ze Stoke 31.01.2012,więcej info dzwonić +447849170258
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:46 #40
przemekk28
przemekk28 pisze:
Skończy się na spekulacjach, choć cicho mam nadzieję, że jednak przejdzie..
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:41 #39
Kajdano
Kajdano pisze:
25 baniek za tak genialnego pilkarza to naprawde grosze. Na Old Trafford pewnie odzyskalby forme i mielibysmy swietnego nastepce dla Scholesa.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:34 #38
cris342
cris342 pisze:
Dobra pomińmy kwestię kogo kupić tylko kupmy kogoś dobrego który podniesie poziom naszej gry , co nam szkodzi ten transfer ? nic najwyżej nie wypali albo ewentualnie bd dobrym zmiennikiem
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:22 #37
ManUtd1993
ManUtd1993 pisze:
Według mnie 25 mln za takiego piłkarza jak Sneijder to są grosze .
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:17 #36
pawelmanutd
pawelmanutd pisze:
Manu słynie z bogatej historii oraz tym że potrafi wprowadzać do gry swoich wychowanków.
Elm 5mln
Sneijder 25mln
Sneijder - max 4-5 sezonów
Elm- młody, można go ukształtować, przecież będzie pod okiem Fergusona więc napewno będzie gwiazdą.
Sir Alex Ferguson to człowiek legenda znajduje młody talent i go szlifuje, więc po co nam Sneijder
niech gra lige makarończyków.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:05 #35
seth pisze:
seth
Zespół potrzebuje juz teraz wzmocnienia na środku, a nie perspektywicznego zawodnika. zreszta z tymi perspektywicznymi bywa róznie.. wystarczy popatrzeć jak Tom zaczął sezon, a teraz kolejne kontuzje mocno ograniczają jego rozwój.. podobnie ma się sprawa z braćmi Da Silva.. MU potrzebuje playmakera z prawdziwego zdarzenia.. to wstyd że takiego wciąż nie mamy.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:14 #34
Veon pisze:
Veon
A czemu nie kupić obydwóch ? Byśmy mieli 2 środkowych pomocników a Elm mógłby się czegoś nauczyć od Sneijdera, a 30 mln za 2 zawodników to w dzisiejszych czasach nie jest duża kwota.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:19 #33
Kretonus pisze:
Kretonus
No super ale Sneijder to klasa a 4-5 sezonów to dużo
a jakiś Elm co okaże się jakimś beztalenciem zanim się rozwinie to będzie 2020
a my potrzebujemy tu i teraz dobrego rozgrywającego !!
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:27 #32
mateuszr20471
Jaki Manu, on o ile sie nie myle gra narazie w Legii.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:38 #31
rooney99
rooney99 pisze:
Niby mamy skład, ale Cleverley ciągle ma kontuzję. Z samej treści widać, że Sneijdera chcą szybko sprzedać, póki coś wart. Może niech MU uprzedzi Inter i kupi Lucasa. Kaka będzie za podobną cenę, więc i za nim można się zastanowić.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:53 #30
listek007
listek007 pisze:
Dajmy już spokój z tym Sneijderem. Trzeba by było za niego dać 40 mln, gwiazdorską tygodniówkę na poziomie 200 tys., a gość nie jest już młody. W dodatku cały czas łapie kontuzje, musiałby się jeszcze zaaklimatyzować, a na wysokim poziomie jeśli już to pograłby 2 albo 3 sezonu. A co wtedy z Cleverleyem? To byłby bezsensowny transfer w stylu Realu, a SAF doskonale o tym wie i dlatego go nie kupi.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:39 #29
Veon pisze:
Veon
Nie czytałeś newsa 25 mln a nie 40 mln.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:22 #28
listek007 pisze:
listek007
Ten news jest niewiele warty, raz mówią 40 a raz 25, potem znowu 30 itd. Nawet za 25 mln bym go nie kupił, a SAF też raczej tego nie zrobi.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:28 #27
sisinho pisze:
sisinho
Co do Sneijdera mam wątpliwości , wolę innych graczy (Rodwell,Eriksen) niż Parka,Rooneya czy Rafaela na pomocy , bo jak widać Tom co chwilę kontuzjowany.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 19:42 #26
mateuszr20471
Za 25 mln mozna kupic pilkarza mlodszego, mniej podatnego na kontuzje, ktory spokojnie pogra w 40 meczach w sezonie, w tej chwili pilkarsko lepszego. Nie wiem dlaczego tak wszyscy sa za transferem tego Sneijdera, chyba tylko za nazwisko. W tym sezonie Sneijder rozegral 9 (!) spotkan. Czy chcemy drugiego Hargreavesa? To juz lepiej sciagnac tego Lucasa z Sao Paulo.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:33 #25
dawid27154 pisze:
dawid27154
zgadzam się lepszym rozwiązaniem byłoby ściągnięcie Lucasa z Sao Paulo lub jakiegoś innego bardziej perspektywicznego gracza.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 14:00 #24
sisinho pisze:
sisinho
A co ten Lucas niby pokazał? Tyle co Neymar czy Ganso? Czyli wielkie nic w ważnych meczach i świetnie w meczach z brazylijskimi "gwiazdami"? Nie kupujmy bublu za 30-40 mln bo tyle chcą za te niby gwiazdy Canarinhos , tylko kupmy kogoś kto się sprawdził w europie (niekoniecznie z doświadczeniem ale z umiejętnościami które pokazał czyli Hamsik , Rodwell , Eriksen )
» Poniedziałek, 02 stycznia 2012, 13:35 #23
kubaproq
kubaproq pisze:
TA cena jest tak niska bo w tym sezonie Wes zagrał tylko w SZEŚCIU spotkaniach. Trzeba poważnie przemyśleć ewentualny transfer bo skoro jest tak łamliwy w Serie A to co będzię u nas?!
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:29 #22
przema
przema pisze:
I tak nie przejdzie do nas bo Ferguson ma dobry sklad i nie potrzeba nam wzmocnien...
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:28 #21
leito276 pisze:
leito276
na pewno nie tak żenujących wzmocnień ;)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:46 #20
durrrr pisze:
durrrr
leito276
"na pewno nie tak żenujących wzmocnień ;) "

jak kupno sneijder wedlug ciebie byloby zenujacym wzmocnieniem to zal mi cie chlopie... moze najlepiej nikogo nie kupowac ??i niech graja w srodku pola rafael ,park itp .... i sie osmieszac w europie i lidze
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:57 #19
leito276 pisze:
leito276
Durrrr, moją odpowiedź masz na górze :)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 17:05 #18
Rogacz7
Rogacz7 pisze:
No prosze od sierpnia do stycznia spadł z 40 do 25 mln. Może Ferguson poczeka jeszcze pół roku to za Smallinga to wymieni.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:28 #17
FilipMUFC pisze:
FilipMUFC
Lepiej zatrzymać Smallinga.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:30 #16
FankaManUtd
FankaManUtd pisze:
Chciałabym go w United.Przydałby się.To świetny piłkarz.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:21 #15
Jakniejaktak
Jakniejaktak pisze:
Pamiętajcie, że Ferguson nie dał 11 czy tam 9 baniek na Van der Vaarta
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:15 #14
leito276
leito276 pisze:
a niech se odchodzi, oby nie do nas ;)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:10 #13
SqUaRe
SqUaRe pisze:
Według mnie powinni zrobic nowy serial na polsacie pod nazwa "Sneijder w United" puszczali by go zawsze w okienko transferowe :)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:09 #12
Damian90
Damian90 pisze:
za 25 mln to jak promocja,SAF nie dawno podkreślał że jeśli jakiś zawodnik stanie się dostępny to zacznie działać w sprawie transferu,pytanie tylko czy Inter faktycznie jest w stanie go sprzedać tej zimy
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:05 #11
wlodekzlc
wlodekzlc pisze:
Sneijder i Elm by się przydali,nadali by świerzości w drużynie ,Cahilla nam sprzątneli,a mógł zastąpićVidicia.
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:02 #10
Hoser1992 pisze:
Hoser1992
gdzie poszedł Cahill ?
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:08 #9
Przemas96 pisze:
Przemas96
Chelsea :/
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 13:09 #8
Gumis13
Gumis13 pisze:
Myślę że do tego transferu nie dojdzie .. ii wątpię aby SAF kupił kogoś w Styczniu .. :)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:57 #7
designer
designer pisze:
bla bla bla. Ile razy bede slyszal ta sama spiewke "Jestem zadowolony ze swego skladu" a ten sklad sprawil mu najwieksze rozczarowanie w dniu urodzin. Nie wiem moze Ferguson kocha cierpienie i jest masochista. Kto tam go wie. Podejrzewam ze to prawda, bo jak mozna przegrywac z taka miernota jak Blackburn co powoli pakuje manatki i leci do Championship i jeszcze trzymac sie wersji ze ma sie dobry sklad i chrzanic transfery. Totalny bzdet i tyle!
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:45 #6
Ave
Ave pisze:
Sneijder i Rasmusa Elma - byłbym szczęśliwy, ale czy to możliwe? xD
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:41 #5
noxu955
noxu955 pisze:
Przez te 25 lat SAF nie pokazał wszystkiego na co go stać :d !
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:40 #4
noxu955
noxu955 pisze:
Myśle że może być to prawda i ze SAF może zdecydować się na tn transfer . Sneijder przyszedłby teraz. do konca sezonu zgrał się z druzyna a p[oxniej w lidze mistrzow w nastepnym sezonie wymiatamy :D
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:40 #3
miniglina19
miniglina19 pisze:
dobrze by bylo gdyby SAF kupił sneijdera to moze wzmocnilo by sklad . Moim zdaniem przydal by sie ktos tak utalentowany jak sneijder . Jezeli komus nie podoba sie moja wypowiedz to bardzo prosze uwagi zachowac dla siebie:)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:39 #2
Hoser1992
Hoser1992 pisze:
a 31 stycznia oficjalnie Sneijder w Manchesterze, ech SAF lubi zaskakiwać :)
» Niedziela, 01 stycznia 2012, 12:37 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY