AKTUALNOŚCI

Ferguson: Taki problem, to nie problem

Data 22 grudnia 2011, 13:28 Biafra, manutd.com
Sir Alex Ferguson jest bardzo zadowolony z luksusu posiadania dwóch klasowych bramkarzy walczących ze sobą o miejsce w podstawowym składzie Manchesteru United.

David de Gea po przenosinach z Atletico Madryt w letnim okienku transferowym, coraz lepiej czuje się w Anglii, czego najlepszym dowodem jest zdobycie przez niego nagrody dla najlepszego piłkarza Czerwonych Diabłów w listopadzie.

Młody Hiszpan zachował czyste konto w meczu z Queens Park Rangers (2:0), jednak jego miejsce między słupkami w spotkaniu z Fulham (5:0) zajął Anders Lindegaard i po raz kolejny w tym sezonie nie wyciągał piłki z siatki.

Duńczyk na sześć spotkań tej kampanii, tylko raz został pokonany przez gracza rywali, co miało miejsce w zremisowanym 1:1 pojedynku Ligi Mistrzów z Benficą Lizbona.

Menadżer United zapytany przez dziennikarza MUTV, czy posiadanie dwóch klasowych bramkarzy jest dla niego jakimś problemem, wyznał: - Zupełnie nie widzę w tym problemu, ponieważ Anders jest trochę bardziej doświadczonym bramkarzem niż David. Poczułem, że jest to dobry moment, aby wykorzystać jego ogranie i tak też zrobiliśmy.

- David ma zaledwie 20 lat i zapowiada się na klasowego golkipera, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Posiadanie Andersa daje możliwość odpoczynku de Gei, a to jest mu potrzebne ze względu na młody wiek. Jak mówiłem Lindegaard jest nieco bardziej doświadczony niż David, ale to nie jedyny jego plus, bowiem to fantastyczny bramkarz - zakończył Szkot.

Rywalizacja w sezonie 2011/12:

David de Gea:
Liczba występów: 18
Czyste konto: 6

Anders Lindegaard:
Liczba występów: 6
Czyste konto: 5
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Podsumowanie sezonu debiutantów Podsumowanie sezonu debiutantów
David de Gea w minionym sezonie aż ...
» Lindegaard: Nie nadążam za tymi plotkami Lindegaard: Nie nadążam za tymi plotkami
Anders Lindegaard przyznaje, że nie...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...



Poprzedni news:
50 bramek Bułgarskiego Magika
Następny news:
"City czuje nasz oddech na plecach"

Komentarze (61)


michal441599
michal441599 pisze:
masz racje Ferguson:)
» Sobota, 24 grudnia 2011, 15:26 #61
vip14
vip14 pisze:
A kto nie jest zadowolony? Ja jestem, bo MU to światowej klasy klub i nie wypada mu mieć złych bramkarzy. Glory, Glory Manchester United.
» Sobota, 24 grudnia 2011, 08:58 #60
paul1011
paul1011 pisze:
Ja bym tam postawił na Tomka ;d
» Piątek, 23 grudnia 2011, 21:08 #59
Diablista16
Diablista16 pisze:
Nie wiecie może czy poniedziałkowy mecz z Wigan, będzie transmitowany na którymś z kanałów cyfry+ ?
» Piątek, 23 grudnia 2011, 18:19 #58
redres pisze:
redres
Można sprawdzić w w w . cyfraplus.pl/program/
» Piątek, 23 grudnia 2011, 20:04 #57
Diablista16 pisze:
Diablista16
O tym wiem , ale w ten dzień jest zapisana jakaś powtórka z polskiej ekstraklasy i często oni zmieniają plany. Myślałem, że może wy wiecie coś więcej :p
» Piątek, 23 grudnia 2011, 20:14 #56
ManUtd91
ManUtd91 pisze:
Szkoda, że De Gea nie mógł przyuczać się pod okiem Van der Sara :/
» Piątek, 23 grudnia 2011, 14:31 #55
UrbannLegend
UrbannLegend pisze:
De Gea potrafi robić durne błędy, ale nie zliczę, ile razy nam ratował tyłki. :)
» Piątek, 23 grudnia 2011, 13:28 #54
koko672
koko672 pisze:
Mamy dobrych bramkarzy
» Piątek, 23 grudnia 2011, 12:47 #53
skejcik8
skejcik8 pisze:
Bardzo się ciesze że mamy w składzie dwóch klasowych bramkarzy walczących o pierwszy skład.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 10:31 #52
vip14
vip14 pisze:
Ma rację. De Gea to będzie gwiazda na miarę Van der Sara. Szkoda, że "Latający Holender" zakończył karierę, bo z niego był światowej klasy bramkarz. Glory, Glory Manchester United :D
» Piątek, 23 grudnia 2011, 09:48 #51
SimonHarrison
No tak... stary ma wizję w głowie, a mówi ona, że pierwszym bramkarzem jest i będzie ( będzie ! ) de Gea... Lindegaard natomiast to zmiennik.
Cóż, chyba tylko postawa Davida mogłaby coś w tym umyśle startego i wizjonera zmienić, oczywiście piszę tu o czymś bardzo negatywnym na dłuższym okresie, ale jeśli wszystko będzie szło, tak jak Szkot chce, to Duńczyk będzie się zadowalać jedynie rolą rezerwowego, no np. "daje możliwość odpoczynku de Gei, a to jest mu potrzebne ze względu na młody wiek". A jak nasz davidek "dorośnie" i będzie grać częściej, bo jako senior już tyle odpoczunku i nauki nie będzie potrzebował, no to wtedy nasz rezerwowy sobie posiedzi....

Nie ma co liczyć na zmianę w 1 jedenastce... jak BOS powiedział tak uczyni i robi.... i nikt mu tu nie powie, że jest inaczej o !
» Piątek, 23 grudnia 2011, 09:39 #50
Cordell
Cordell pisze:
Szkoda, że o Tomku, ani słowa, a SAF tak się nim dalej podnieca i nie chce sprzedać, Polak się tylko marnuje.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 09:09 #49
DevilFan pisze:
DevilFan
nie podnieca się nim, to jest gierka przed mediami.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 09:33 #48
Diegoo1878
Diegoo1878 pisze:
Fota na głównej bezcenna. :D David jednorożec. haha :D
» Piątek, 23 grudnia 2011, 08:40 #47
Klimaa
Klimaa pisze:
Na dzień dzisiejszy to najlepsze rozwiązanie. Ale wraz z postępującym czasem i doświadczeniem De Gei Anders będzie bronił mniej. Może nie w kolejnym, ale już na pewno w sezonie 2013/14 De Gea będzie pewniakiem na wiele lat. Hiszpan może być najlepszym bramkarzem w historii klubu, bo gdzie w tym wieku był VdS bądź Schmeichel.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 08:36 #46
MU4live
MU4live pisze:
Lindegaard>De Gea na tą chwilę...

Lindegaard jest pewniejszy w chwytaniu i wychodzeniu do dośrodkowań,a najważniejsze gra dużo lepiej nogami niż De Gea :)
» Piątek, 23 grudnia 2011, 07:34 #45
ironia pisze:
ironia
hahaha słucham ?!
» Piątek, 23 grudnia 2011, 15:14 #44
macmach
macmach pisze:
"Anders jest trochę bardziej doświadczonym bramkarzem niż David."
Chba Fergusona pogieło.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 22:53 #43
pawel2809 pisze:
pawel2809
Nie masz racji. Anders jest o 6 lat starszy od Davida. Zagrali podobną ilość meczy. Doświadczenie zdobywa się nie tylko podczas meczu, ale też na treningu. Tak więc Anders przez te 6 lat zdobył na pewno więcej doświadczenia niż David
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 23:22 #42
sliceum pisze:
sliceum
Tylko, że de Gea grał przeciwko troszkę bardziej klasowym przeciwnikom i częściej był w pucharach zarówno hiszpańskich jak i europejskich.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 09:01 #41
Mirkowski
Mirkowski pisze:
widze ze o Kuszczaku ani slowa... :d
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 18:54 #40
Fred78
Fred78 pisze:
Wydaje mi sięże takie rotacje bramkarzami to nikomu nie wyjdzie na dobre.Według mnie bramkarz nr.1 powinnien bronic w jak największej liczbie spotkan,żeby poczuć pewność siebie i jak jest mlody jak De Gea to powinnien zdobywać doświadczenie!!
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 18:45 #39
martinez85 pisze:
martinez85
tak , a potem nikt nie będzie chciał być drugim bramkarzem bo bedzie wiadome, że w sezonie zagra 3, 4 spotkania. Oczywiście są tacy zawodnicy i chętnie by przyjeli rolę rezerwowego za odpowiednią gażę ale bez przesady. Rotacja powinna być, chociaż moim zdaniem akurat tą Ferguson zaskoczył (przynajmniej mnie) i wyszło to klubowi na dobre:).
» Piątek, 23 grudnia 2011, 09:38 #38
Traj01
Traj01 pisze:
antipark gdy casilas stawiał pierwsze kroki w 1 składzie realu też popełniał błędy
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 18:11 #37
hitman90
hitman90 pisze:
Lindegaard zagral wczoraj perfekcyjnie i tyle. Moze nie mial wiele roboty, ale strzaly ktore oddawali przeciwnicy albo swietnie wypalypwal, albo parowal w bezpieczne miejsce. Szkoda mi zawsze takich zawodnikow, bo taki dobry bramkarz moglby z powodzeniem grac w innym dobrym klubie, a tak przegrywa rywalizacje z de Gea, ktory byc moze nawet nie jest lepszy od Dunczyka, ale to wlasnie w niego chce inwestowac MU.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 16:59 #36
lososiowice4
lososiowice4 pisze:
statystyki przemawiaja za lindegardem w stosunku wystepow do liczby czytych kont. Niewiem to jest moje zdanie jak stoi lindegard to wydajemi sie ze to jest jakos bardziej pewniejszy bramkarz , a jak stoi de gea to mam wrazenie ze moze popelnic jakis blad .; d ale git mamy brakarzy
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 15:47 #35
KipeR10 pisze:
KipeR10
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2011 15:56

Tylko że De Gea stał w bramce gdy graliśmy z trudniejszymi przeciwnikami więc nie ma się co dziwić że Linde ma więcej meczów z czystym kontem. De Gea obronił więcej strzałów niż Linde i to jakie strzały...
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 15:54 #34
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2011 17:11

@kipeR10
ale jakich strzałów DeGea nie obronił to hoho , ze 4 ,5 goli już podarował rywalom , śmiem twierdzić że zawalił gola na 2-2 z Benficą co kosztowało nas 2pkt w plecy.

Więc pewniejszy na dziś Lindegaard według mnie.
a DeGea niech się uczy gry na przedpolu gdyż jest cienki w tym jak światłowód , a i na linii daje ciała czasem co widac aż za dobrze
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 17:10 #33
Muaarthinos
Muaarthinos pisze:
Uwziąłem się na ciebie, gościu. Baran jesteś nie kibic. Parka wywalasz, De Geę wywalasz... proponuję napisać list na Old Trafford, że odkryliśmy tu na stronie futbolowego geniusza i wysłać cię tam do pomocy, najlepiej w paczce.

Kogo jeszcze wyrzucisz, znawco? Drewnianego Carricka, Berbatova, może nieogara Chicharito? Albo Rooneya, najemnika, o! Lubisz w ogóle kogoś z naszego składu? Nie pomyliły ci się Manchestery?

Ogarnij się chłopie, nie na tym polega kibicowanie drużynie. You're doing it wrong.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 15:29 #32
Muaarthinos pisze:
Muaarthinos
Miała być odpowiedź do antiparka. Może i dobrze, że wyszło jako nowy wątek.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 15:30 #31
HuiSton pisze:
HuiSton
haters gonna hate . tyle w temacie
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 15:40 #30
nadzio45 pisze:
nadzio45
zgadzam sie w 100 %.
» Sobota, 24 grudnia 2011, 16:58 #29
ryan15
ryan15 pisze:
Nie ma dobrych bramkarzy... Są poprostu źle oddane strzały
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:46 #28
miko29 pisze:
miko29
tylko te strzały musi obronić bramkarz a to świadczy o tym że jest dobry
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:52 #27
ryan15 pisze:
ryan15
jeżeli jest dobry oddany strzał bramkarz go nie wybroni ;) i od razu cala winę zrzuca się na bramkarza...
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:59 #26
reddev7 pisze:
reddev7
boże co ty pier*olisz...
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 16:11 #25
Olo pisze:
Olo
Trochę Ci się z karnymi pomyliło ;)
to ich nie ma obronionych, są tylko źle strzelone :P
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 16:18 #24
zylnor pisze:
zylnor
Lato coś w tym stylu powiedział.
"Nie ma złych bramkarzy, są tylko źle trafieni" - G.Lato o ile się nie mylę tak to brzmiało.

Do tematu. David grał dużo więcej, a czyste konto tylko raz więcej. Widać jeszcze niepewność. Ale się wyrobi nie ma innej opcji.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 18:27 #23
Yaankes pisze:
Yaankes
Uwierz mi, grałem w piłkę 5 lat w lidze Polskiej i widziałem nie takie rzeczy.
Kiedy gość uderzył petardę w samo okno bramki z karnego, a bramkarz jakimś cudem to wyciągnął to się wszyscy za łeb złapali. Albo sam miałem taką sytuację, z 30 metrów uderzając piłka leciała pod poprzeczke i w samo okienko, bramkarz był po drugiej stronie bramki i jakimś cudem palacami tak lekko podniósł piłkę, że ta uderzyła w poprzeczkę. Dobry bramkarz to taki, który nawet przy dobrym strzale potrafi to wybronić. Patrz Boruc z Austrią na ME 2008, chyba mi nie powiesz, że tamte strzały były złe? Po prostu Boruc "robił magię" na bramce.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 02:21 #22
lukasz34
lukasz34 pisze:
Moim zdaniem lindegard powinien zostać bramkarzem nr1 ponieważ ma większe doświadczenie i potrafi bronić znacznie lepiej od de gei jak na razie występy Davida mie nie zachwycają i nie mam zielonego pojęcia jakim cudem został pilkarzem listopada.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:20 #21
reddev7 pisze:
reddev7
Dziwię się, że SAF mówi, że Lindegaard jest bardziej doświadczonym zawodnikiem... Racja, jest starszy, ale czy bardziej doświadczony? Duńczyk w całej swojej karierze rozegrał 6 spotkań w Odense Boldklub, 10 spotkań w Kolding oraz 56 spotkań w Aalesund, oraz 2 spotkania w reprezentacji Danii do lat 19, 4 spotkania do lat 20 i 5 spotkań w dorosłej reprezentacji. Co daje 83 występy. Pomimo 7 lat różnicy, Hiszpan wcale jemu nie ustępuje pod względem doświadczenia. 35 spotkań w Atletico Madryt B, 57 spotkań w Atletico Madryt, 15 spotkań w reprezentacji Hiszpanii do lat 17 i 15 spotkań w reprezentacji do lat 19, oraz 18 spotkań w reprezentacji do lat 21. Moim zdaniem te 57 spotkań w lidze Hiszpańskiej dostarczyły mu więcej doświadczenia niż gra Lindegaarda w Norwegii i Danii. Myślę, że nawet nie ma co porównywać tych lig ze sobą. Ale oczywiście każdy zbierane doświadczenie odbiera inaczej ;) peace.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 16:21 #20
Yaankes pisze:
Yaankes
Akurat liga hiszpańska to jedna z najsłabszych lig na świecie... poza Realem i Barceloną nie ma tam żadnego zespołu z wysokiej półki. Ewentualnie czasami Valencia ma jakimś tam wielki sezon, ale to raz na 10 lat. Popatrz na ten sezon, Osasuna przegrała z Barceloną 8:0, a jest na 5 miejscu, Levante zajmuje 4 miejsce, a przegrało z Barceloną 5:0. Wiem, że United zmiotło Arsenal, ale Arsenal miał pół składu w szpitalu, to samo w meczu City z United, United miało szpital. W klubach Hiszpańskich grały podstawowe jedenastki. Liga Hiszpańska jest bardzo słaba, liczy się tylko Real i Barcelona, nikt więcej.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 02:24 #19
reddev7 pisze:
reddev7
Ale chyba nie wmówisz mi że gdybyś był piłkarzem, to większe doświadczenie zebrałbyś grając w pierwszym składzie duńskiej, czy norweskiej drużyny, niż w pierwszym składzie obojętnie jakiego hiszpańskiego klubu z Primera Division. Może w lidze hiszpańskiej faktycznie dominują tylko Real i Barcelona, ale mimo wszystko grając np w takim atletico, przez ponad 56 meczy w pierwszym składzie stanąłbyś naprzeciwko właśnie tych dwóch drużyn. Grałbyś przeciwko najlepszym piłkarzom świata. To zdecydowanie są różne poziomy obydwu tych lig. Takie jest przynajmniej moje zdanie, ale może się nie znam ;)
» Piątek, 23 grudnia 2011, 23:41 #18
jacenty
jacenty pisze:
Już nie raz nam ratował skórę nie ma czym go obaczać
Że odpadliśmy z LM to nie jest jego wina
on dopiero u nas zaczyna pogra to bd coraz lepiej bronił
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:58 #17
antipark
antipark pisze:
przestań fergi z takimi bajkami. de gea na razie jest tragiczny. zawalił wiecej niz ktokolwiek w man utd przez lata. postawiłeś na hiszpana w lm i co? zawalił 1 bramke w meczu z baz 3-3. zawalił bramkę z benficą 2-2. zawalił bramkę z baz 1-2. i co? to jest dobry bramkarz? ile zawalił w poprzednich meczach? ile zawalil w ostatnim sezonie w atl?
de gera powinien od dawna grzac ławę. ale zagra bo skoro fergi trzyma w zzespole tragicznego makabrycznego parka to nic mnie nie dziwi
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:40 #16
braku pisze:
braku
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2011 13:46

On ma dopieo 20 lat i gra pierwszy sezon w PL. Vidic jak do nas przyszedl to pamientam tez mial bardzo slabe noty tak samo Evra i wielu innych wspanialych graczy.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:45 #15
m7o5 pisze:
m7o5
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2011 13:49

Nie mówiąc, że podobno bramka Man Utd to najbardziej ostrzeliwana bramka w PL także kto tu więcej miał do roboty? Lindegaard w meczach ze słabiakami którzy w ogóle nie dominowali i oddali po 3 strzały na krzyż czy De Gea, który grał w najważniejszych meczach sezonu i wystawiany był na próby po kilkanaście razy w każdym meczu. Wpadki się zdarzają, tym bardziej, że jest tak młody.. Za przegraną (Liga Mistrzów) winna jest cała drużyna..
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:48 #14
gohan27 pisze:
gohan27
Czlowieku, Ty sie zastanow co piszesz... Ja jestem zdania tego co @kalek, De Gea ma dopiero 20 lat chlopak musi sie ograc, Ty myslisz ze on odrazu co mecz bedzie mial czyste konto ?? Nie ma bramkarza, ktory bylby do tego zdolny. A co do Parka to nie rozumiem dlaczego sie go czepiasz?? Ile razy dupe nam ratowal ?? Z Chelsea ? Arsenalem ? I w wielu innych meczach... Pomysl troche
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:50 #13
cejotinho pisze:
cejotinho
Van der Sar był wspaniałym bramkarzem, najlepszą formę prezentował jednak pod koniec kariery. Z bramkarzami jest troche inaczej niż z zawodnikami z pola, jak wino stają się coraz lepsi z wiekiem, poprzez nabyte doświadczenie. na dodateg moża rzecz że De Gea przyszedł do nas z ligi hiszpańskiej, ligi o całkiem innej specyfice niż angielska. Z tego co prezentuje hiszpan widać że za jakiś czas będzie bardzo dobrym golkiperem.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:55 #12
jankes9031 pisze:
jankes9031
widze ze ktos tu od jakiegos czasu stara sie siac propagande . ale jakbys nie wiedzial de gea ma tez mase dobrych interwencji przy jego wpadkach btw nie widzialem jeszcze bramkarza ktory by nie poplenial w pierwszym sezonie bledow daj mu czas. a co do parka tez nie jestem jego zwolennikiem ale on wykonuje pewna robote na boisku ktorej nei widac mianowicie biega gdzie sie da co daje mniej miejsca przeciwnej druzynie na rozgrywanie ofensywnie to on lezy wg mnie ale defensywnie ten pilkarz bardzo sie przydaje
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:01 #11
buhert pisze:
buhert
antipark - powiem krótko - masz nierówno pod sufitem i nie oglądasz meczy.

Zobacz sobie ile De Gea nam wyciągnął i wydarł punktów w tym sezonie...przykłady Liverpool, Chelsea, Stoke - zacznij oglądać mecze bo bluźnisz na potęgę.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:07 #10
antipark pisze:
antipark
pisałem że na razie jest tragiczny. nie wiem co zagra. wiem że zawalił za dużo. wiem że w ostatnim sezonie w atl też grał fatalnie. czy ma 20 czy 30 lat to nie moja sprawa. oceniam to co pokazał na boisku. gra fatalnie
co do parka to najbardziej haniebny pilkarz w dziejach man utd. przestańcie z tymi jego golami. wiemy ile strzelił :). jesli chodzi o chelsea to zawsze bedzie mi sie kojarzyc z fantastyczną decyzja fergiego by nie powolać do do 18 meczowej na finał w moskwie. jesli chodzi o ars mam przed oczyma mecz rok temu gdy stracił piłkę w srodku boiska a potem biegał powoli i sie zatrtzymal w momencie gdy ramsey oddal strzał na 1-0
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 14:22 #9
DonLitek pisze:
DonLitek
Co do ostatniej wypowiedzi antiparka, na temat straty piłki przez Parka.
Przypomnij sobie stratę piłki Ronaldo w finale LM w 2009 z Barcą, kiedy to superpro drybler, stracił piłkę w środku pola, rozłożył ręce, a w tym samym czasie Eto'o nam strzelił bramkę ;)
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 22:27 #8
DonLitek pisze:
DonLitek
PS. Coś mi się zdaje, że w przeszłości (o ile w Twoim wypadku takowa istnieje, bo sądząc co i jak piszesz, stwierdzam że to niedaleka przyszłość), miałeś jakieś przykre doznania z Koreańczykami.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 01:58 #7
spOntan pisze:
spOntan
nie karmić trolla
» Piątek, 23 grudnia 2011, 10:59 #6
kalek pisze:
kalek
Przypomnij sobie też ile razy De Gea nam dupe ratował w sytuacjach, po których powinna wpaść bramka. Ma jeszcze problemy w grze na przedpolu ale ma dobry refleks. Będzie jeszcze z Niego pożytek. Będziesz Go kiedyś chwalił. Pamiętaj, że ma dopiero 20 lat i dopiero zdobywa doświadczenie oraz ogrywa się w Premier League. VDS też nie był tak dobrym bramkarzem w wieku De Gea jak w ostatnich sezonach spędzonych w United.
» Piątek, 23 grudnia 2011, 12:49 #5
nadzio45 pisze:
nadzio45
ktorego Manchesteru jestes kibicem skoro tak bardzo nie lubisz pilkarzy Man Utd??
» Sobota, 24 grudnia 2011, 17:06 #4
kalek
kalek pisze:
Dobrze jest mieć dwóch dobrych bramkarzy, bo w razie czego jeden może bez problemu zastąpić drugiego. Anders wydaje mi się pewniejszy w bramce od De Gea, ale on ma dopiero 20 lat i jeszcze musi nabrać doświadczenia i chyba nie jest jeszcze do końca przystosowany do gry w Premier League. Na pewno będzie duży pożytek z tych bramkarzy. Schmeichel chyba się pomylił co do oceny Lindegaarda.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:37 #3
tyranus
tyranus pisze:
Potrzebujemy więcej takich "problemów".
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 13:34 #2
Asshole pisze:
Asshole
Dokładnie , chociażby ma środek pomocy..
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 17:10 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY