AKTUALNOŚCI

Ostatnia zima Berbatowa na Old Trafford?!

Data 21 grudnia 2011, 07:45 Biafra, dailymail.co.uk
Ostatnia zima Berbatowa na Old Trafford?!
» Bułgar być może odejdzie latem na zasadzie wolnego transferu
A A A
Manchester United w ciągu najbliższych dziesięciu dni powinien wyjaśnić przyszłość Dymitara Berbatowa, gdyż w przeciwnym razie narazi się na możliwość przejęcia go przez inny klub na zasadzie wolnego transferu.

Kontrakt bułgarskiego napastnika wygasa latem 2012 roku, lecz władze Czerwonych Diabłów zapewniły sobie możliwość przedłużenia go o kolejne 12 miesięcy.

Jednak na chwilę obecną nie zostały rozpoczęte rozmowy z agentem piłkarza na temat jego przyszłości, a co za tym idzie najskuteczniejszy strzelec United ubiegłego sezonu od 1 stycznia 2012 roku będzie mógł swobodnie negocjować z innymi drużynami.

Sir Alex Ferguson podczas obecnego sezonu już wiele razy podkreślał, iż Bułgar jest ważnym ogniwem jego układanki, pomimo tego, że pojawia się na boisku niezwykle rzadko. Do tej pory Dymitar w pierwszym składzie pojawił się tylko w sześciu spotkaniach, zdobywając ogólnie dwie bramki - w potyczce z Aldershot w Pucharze Ligi i z Benficą Lizbona w Lidze Mistrzów.

Zainteresowanie Berbatowem w ostatnim czasie wyrażały takie klubu jak Galatasaray Stambuł, Paris Saint Germain, ale również najbliższy przeciwnik Manchesteru United - Fulham.

Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie i władze klubu z Old Trafford nie rozpoczną rozmów z Bułgarem to w maju przyszłego roku będzie on już wolnym graczem, a wtedy nie wiadomo czy zdecyduje się ponownie związać z Czerwonymi Diabłami, bowiem ofert z pewnością dostanie wiele.

W podobnej sytuacji co Berbatow znajduje się Michael Owen, tak więc jeśli United nie chce za darmo oddać swoich dwóch napastników, powinno jak najszybciej rozpocząć rozmowy na temat przedłużenia umów z Bułgarem i Anglikiem.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...



Poprzedni news:
Wielki Quiz United: Sir Alex vs Giggs
Następny news:
Fergie: Jol mógł być moim asystentem

Komentarze (67)


vip14
vip14 pisze:
Niech zostanie, bo przecież to bardzo dobry piłkarz. Ja jestem przeciwko temu, żeby on odszedł, bo przecież to legenda MU. Glory, Glory Manchester United.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 06:28 #67
axel52 pisze:
axel52
legenda ?
ja pierdzielę
wybacz , ale daleko mu do legendy United.
Jakby każdy grajek został legendą tak łatwo to ten tytuł byłby gó...wno warty.
Legendą dla mnie jest np. Cantona albo Scholes lub Giggs a w Żadnym razie Berbatov
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 11:58 #66
powereete
powereete pisze:
Berbatov powinien zostać w United a Owen nie. Dostaje on malo szans od SAF aby sie dobrze pokazać.
» Środa, 21 grudnia 2011, 20:27 #65
DevilFan
DevilFan pisze:
Fredthered ogarnij dupe i przestań robić flame bo tylko bezsensownie komentujesz.
» Środa, 21 grudnia 2011, 19:20 #64
aleksander680
Nie jestem pewien czy united poradzi sobie bez Dymitar Berbatow
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:36 #63
FredTheRed
FredTheRed pisze:
co to jest ta amfa??
amfetaminę chcecie kupować?
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:32 #62
wazza89 pisze:
wazza89
skrót od angielskiej nazwy ofensywnego pomocnika - Attacking Midfielder. Twoje komentarze nic nie wnoszą. Let go.
skoro wszystko traktujesz tak serio, że kpisz z ludzi iż bawią się w fergusona to dla Twojej wiadomości amfetaminy na devilpage się nie kupuje.
» Środa, 21 grudnia 2011, 20:55 #61
FredTheRed pisze:
FredTheRed
może jestem starej daty, ale dla mnie w tej akurat kwestii pomocnik to pomocnik a amfa to amfa:)
co do treści komentarzy - przemilczę
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 20:40 #60
WLKMK
WLKMK pisze:
Dla własnego dobra Berba powinien olać United. Skoro Fergie woli stawiać na Welbecka (świetnie zapowiadający się napastik, ale z naciskiem na "zapowiadający się") i Hernandeza, który bazuje na farcie i szybkości (świetny styl, ale przy obecnej jakości gry w środku pola jest to mało przydatny), to niech tak dalej czyni, ale bez dalszego poniżania naszego najlepszego napastnika (no dobra, na równi z Wayzą- jeden jest lepszy w jednym aspekcie, drugi w innym, itd.). Bułgar powinien grać od pierwszej minuty z Rooneyem, a młodzi zastępowaliby go po np. 60/70 minutach gry. Bardzo go lubię, podziwiam za profesjonalizm i szacunek dla klubu, ale Ferguson "troszkę" przegina.
Słowem, chciałbym, żeby został i grał u nas do końca kariery, ale nie w takich niedorzecznych okolicznościach, kiedy to wygryzają go ze składu słabsi gracze, jak to ma teraz miejsce. Jeśli ma to wyglądać tak, jak teraz, to niech lepiej odejdzie, bo szkoda pozbawiać piłkarski świat możliwości podziwiania tego wirtuoza w akcji.
» Środa, 21 grudnia 2011, 17:53 #59
FredTheRed pisze:
FredTheRed
"naszego najlepszego zawodnika"...
od kiedy najlepsi grzeją ławę podczas gdy młodzi buszują na murawie??
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:23 #58
WLKMK pisze:
WLKMK
Masz 32 lata, a nie pamiętasz pamiętnego sezonu, kiedy to Becks i spółka wykukali ze składu rutyniarzy (w tamtym czasie nadal wybornych graczy)?
Fergie ma swoją koncepcję i nie ma co się łudzić, że będzie inaczej, niż sobie to zaplanuje Staruszek, ale stawianie Groszka i Welbecka ponad wykształconym, doświadczonym napastnikiem jest wysoce nieobiektywne.
» Środa, 21 grudnia 2011, 22:10 #57
michalgruszka
Co do oceny Berbatowa zgadzam się z Tobą w stu procentach, jednak nie tracę nadziei, że Bułgar wróci jeszcze do pierwszego składu. Moim zdaniem nasza kiepska forma w tym sezonie bierze się z bezradności w środku pola (wiem, Ameryki nie odkryłem) i receptą na nią jest albo sprowadzenie DWÓCH klasowych rozgrywających (podkreślam słowo "dwóch", bo nawet Sneijder nie będzie błyszczał w parze z Gibsonem czy Carrickiem), albo właśnie ponowne stawianie na Berbę. Liczę na to, że Ferguson w porę się opamięta, choć na razie nic na to nie wskazuje. Być może w grę wchodzi jakiś osobisty konflikt na tej linii...
» Środa, 21 grudnia 2011, 22:20 #56
LTMek pisze:
LTMek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2011 23:42

Zmieńcie dilera panowie.
Barbatov jest słabym napastnikiem, miał swoje szanse w tym sezonie i g. z nimi zrobił. Marnuje doskonałe sytuacje, nie walczy, jest wolny, ogólnie "temu panu już dziękujemy".
» Środa, 21 grudnia 2011, 23:42 #55
WLKMK pisze:
WLKMK
LTMek>>> Co Ty nie powiesz. Słaby? Pokazał to dzisiaj na boisku (najpierw świetna kiwka, a otem jeszcze bajeczna bramka).
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 00:23 #54
FredTheRed pisze:
FredTheRed
A CO ON TAKIEGO ZNOWU POKAZAŁ??
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 21:50 #53
RedDevilFan79
Berba powinien dostac wiecej szans do grania i tyle w temacie!! On jest bdb zawodnikiem,ale jak sie siedzi na lawie to tak to jest...
» Środa, 21 grudnia 2011, 17:43 #52
DevilFan
DevilFan pisze:
Papa.
» Środa, 21 grudnia 2011, 17:12 #51
shakureoeo20
shakureoeo20 pisze:
Racja-Owen juz dawno powinien opuscic sklad Diablow.
a Bulgar gra dosc dobrze,powinien dostawac wiecej szans do gry ..
» Środa, 21 grudnia 2011, 17:09 #50
erni93
erni93 pisze:
Sprzedać go za 15 mln,potem Andersona za 5 i kupić Eriksena lub jakiegoś ŚPO za 20 mln.
» Środa, 21 grudnia 2011, 16:14 #49
FredTheRed pisze:
FredTheRed
błysnąłeś... jaki login taki polot
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:24 #48
erni93 pisze:
erni93
A ty błyśnąłeś,swoją inteligencją. Polot,taa bo Berba jest za dobry żeby się w MU marnowaćto go można za 15 mln sprzedać. A Anderson? Szkoda mówić,5 mln to dobra cena jak na niego. Ale ty jesteś ślepo zapatrzonym kibicem,a ja myśle jak można wzmocnić skład. Chociaż Fergie i tak nikogo nie kupi.
» Środa, 21 grudnia 2011, 21:53 #47
krzych419
krzych419 pisze:
No to Her Ferguson kolejny raz dał popis ! Można było sprzedać Berbę za 18 mln, ale nie ! Lepiej było potrzymać go jeszcze jeden rok na trybunach, żeby potem odszedł za darmo - genialne ! Potem się dziwicie że inne kluby mają więcej kasy od nas i kupują lepszych zawodników. Jak się do tego stopnia nie ma pojęcia o interesach to trudno żeby było inaczej...

Berbatov teraz na 99 % odejdzie, ponieważ inny klub zaproponuje mu :
a) większe zarobki
b) częstsze występy
Na jego miejscu nawet nie podejmowałbym negocjacji z United, niech Ferguson poniża dalej Owena, Berba ma jeszcze szansę trochę pograć...
» Środa, 21 grudnia 2011, 15:44 #46
tomek23717
tomek23717 pisze:
Macheda?? Proszę was opanujcie się, on jest strasznym przeciętniakiem z małą dozą szczęścia. W Sampdorii strzelił 1 gola pucharze i nic więcej. Berba tak na prawdę powinien dostawać więcej szans, bo to zawodnik imponujący techniką, mimo że nie wyróżnia się jakimś większym zaangażowaniem w meczu to jednak potrafi zagrać dobry mecz i ustrzelić coś, potrzeba więcej wiary. A taki zawodnik na ławce, który nawet nie grając chcę zostać w United jest jak diament, rzadko kiedy zawodnicy godzą się z rolą rezerwowego.
» Środa, 21 grudnia 2011, 14:46 #45
kumek23
kumek23 pisze:
nie rozumiem wcale Was..jak można się pozbywać Berbatova? zanim przyszedl i na dobre wgral się w drużyne Chicharito..to właśnie Błgar był królem strzelców.. i potem tak jkaby SAF o nim zapomnial..nie dostawal nawet dostatecznej ilosci szans na grę..wiec nie mozna mowic ze ejst zbyt slaby..tacy zawodnicy sa nam bardzoi potrzebni..ja jestem za pozostaniem Bulgara jak najbardziej..
» Środa, 21 grudnia 2011, 14:41 #44
FredTheRed pisze:
FredTheRed
skoro jest zdrowy a nie gra to też nie bez powodu...
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:25 #43
Michal88
Michal88 pisze:
naprawde ciezko to jednoznacznie stwierdzic czy lepiej zeby zostal czy moze jednak lepiej sprzedac go do innego klubu,z jednej strony nie jest to jakis super strzelec i sprawia wrazenie jakby niekiedy poprostu nie chcialo mu sie grac poza tym na sprzedaniu go mogli bysmy zdobyc pieniadze na jakiegos kreatywnego rozgrywajacego ktory jak kazdy wie jest nam wielce potrzebny ale z drugiej strony medalu jesli Berba odszedl by z Old Trafford to wyszczuplili bysmy i tak juz szczupla kadre a biorac pod uwage ze co chwila ze skladu wylatuje kolejny zawodnik za sprawa kontuzji to trzeba uwazac zeby nie okazalo sie ze z powodu braku napastnikow bedzie musial tam grac zawodnik ktory naturalnie jest przeznaczony na zupelnie inna pozycje,wiec podsumowujac jak dlamnie Berbatow powinien zostac w United i mam nadziej ze jego boiskowy spryt i technika sprawi ze bedziem jeszcze z niego zadowoleni
» Środa, 21 grudnia 2011, 13:54 #42
michalgruszka
Piszesz, że "nie jest to jakiś super strzelec", a pamiętasz, kto był królem PL w ubiegłym roku? I to mimo faktu, że grał tak naprawdę tylko pół sezonu.
» Środa, 21 grudnia 2011, 22:29 #41
euro8686
euro8686 pisze:
Ja już sam nie wiem czy on ma zaostac czy nie.
» Środa, 21 grudnia 2011, 13:25 #40
damiosa
damiosa pisze:
Berbatov jest jednym z najlepszych lub najlepszym "technikiem" w lidze, potrafi grać z klepy, ma magiczne zagrania. Siedzi na ławce i mówi że kocha ten klub i chce tu zostać. Trzyma poziom , nie ma meczów beznadziejnych, ma tylko bezbarwne i bardzo dobre, gra mało bo inni są w formie, którą też by złapał gdyby miał okazje... Ale sprzedać, dostać kase i kupić jakiegoś "NAJEMNIKA"
» Środa, 21 grudnia 2011, 12:55 #39
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
Zgadzam się z tobą .Berbatov ma to co czego Chicharito niestety nie ma , technikę .Nie ujmując nic Groszkowi ale Berbatov potrafi przyjąć piłkę w genialny sposób i zagrać z klepki , Chicharito musi się tego od niego uczyć . I sprawa najważniejsza , on chce u nas grać , więc ja jestem za tym zeby Berba został a Owen odszedł a Macheda na wypożyczenie .
» Środa, 21 grudnia 2011, 16:12 #38
WLKMK pisze:
WLKMK
Groszek się tego nie nauczy. Jest bardzo szybki i sprytny (lis pola karnego), ale żyje z podań (sam nic nie potrafi zdziałać- ostatnie mecze z jego udziaem pokazują to dobitnie). Jako taki nie może być traktowany jako pełnowartościowy napastnik. Fergie ma 3 fajnych, unikalnych graczy w napadzie: nielubianego przeze mnie Wayzę, który jest niczym czołg, szybkiego Grocha i wirtuoza napadu- Berbę. Niestety trzeba to jakoś sensownie wykorzystać, a chwilowo Fergie ma z tym nieliche kłopoty.
» Środa, 21 grudnia 2011, 17:42 #37
redmati pisze:
redmati
Może i Berba ma świetną technikę, ale brakuje mu 'tego czegoś' - Hernandeza szuka piłka, Rooney jest niesamowicie wszechstronny, natomiast ostatnie występy Berbatova to jedno wielkie NIC moim zdaniem, być może to chwilowy brak formy, ale nie sądzę, że dane mu będzie jeszcze pokazać umiejętności przy bardzo skutecznym Groszku i genialnym oraz nieprzewidywalnym jednocześnie Rooney'u, który zawsze potrafi zmienić losy spotkania.
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:02 #36
FredTheRed pisze:
FredTheRed
WLKMK
sam jesteś łayza
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:27 #35
damiosa pisze:
damiosa
Hernandeza szuka piłka bo stoi raczej pod bramką, dlatego czesto jest na spalonych. Berba woli grać jako cofnięty napastnik
» Środa, 21 grudnia 2011, 20:50 #34
WLKMK pisze:
WLKMK
Hernandeza szuka piłka, ale on wcześniej znajduje spalone. ;) Jak pisałem, każdy z nich ma swoje zalety, ale z "wszechstronnością" Wayzy bym nie przesadzał. Dobry grajek, bardzo waleczny, prawdziwy czołg, ale technicznie jest "jedynie" przyzwoity, a przez gorącą głowę nie może się skupić na sensownym rozprowadzeniu piłki (piszę o sytuacjach "pod napięciem").
» Środa, 21 grudnia 2011, 22:04 #33
redmati pisze:
redmati
WLKMK - To wytłumacz mi jeszcze jak to jest być kibicem drużyny i naśmiewać/szydzić/obrażać ważną postać tego zespołu ?
» Środa, 21 grudnia 2011, 23:24 #32
WLKMK pisze:
WLKMK
Wayza to kmiotek, który podtarł zadek klubem, jego legendami, menadżerem, kolegami z drużyny i kibicami. Kibicuję klubowi, a nie jednemu grajkowi, który choćby był najlepszym graczem świata nie może wywijać takich numerów. Wayza to jeden z graczy UNITED, fakt. Ale nigdy pojedynczy gracz nie może być ważniejszy od klubu.
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 00:41 #31
buhert
buhert pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2011 11:43

Owena oddać komu kolwiek.

Berba niech przedłuży kontakt o rok i zostanie jeszcze na pół sezonu(i w lecie out:D) bo zostaje Rooney+Chicharito+Welbeck i...

Bebratov

bo Macheda idzie na wypożyczenie a Owen...to dno.
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:43 #30
wazza89 pisze:
wazza89
jeżeli Ferguson sprzeda Berbe to macheda zostanie z nami i taką opcje wolę!! kasa za bułgara jest potrzebna do kupna amfa!!
» Środa, 21 grudnia 2011, 12:06 #29
buhert pisze:
buhert
czyli według tego co piszesz Berbatov zostaje - bo nie da się ukryć że Macheda się nadaje - na wypożyczenie co najwyżej.

I w tym sezonie ciężkim jeśli zabraknie Któregoś z trójki Rooney-Chicharito-Welbeck to wole żeby Berbatov zastępował w razie czego niż Macheda.

Macheda potrzebuje 1-1,5 sezonu na wypożyczeniu w ANGLII w PL.
» Środa, 21 grudnia 2011, 12:12 #28
endoo pisze:
endoo
macheda w 4 lata strzelil dla nas mniej goli niż berba z blackburn
porownywanie ich obu to zniewaga dla bułgara
» Środa, 21 grudnia 2011, 12:52 #27
mickb pisze:
mickb
@buhert
jak Owen strzelił z City na 4:3 pewnego pamiętnego dnia to płakałeś ze szczęścia czy Cię to nie ruszyło?

jeśli pierwsze to nie mów tak o nim, bo może teraz graczem najwyższej klasy nie jest, ale na pewno bliżej mu do tego niż do dna

jeśli to drugie to nie mamy za bardzo o czym rozmawiać
» Środa, 21 grudnia 2011, 13:02 #26
buhert pisze:
buhert
Fakt strzelił - ale wiele lat grał w Liverpoolu (a jak lubimy ten klub każdy wie) i sory ale dla mnie Owen jest tutaj zbędny i dla mnie już dawno powinien stąd iść oddając "7" dla Younga.

Ale że jest tani to niech sobie trenuje :)
» Środa, 21 grudnia 2011, 13:25 #25
redmati pisze:
redmati
Trochę sztuczności bije z tej Twojej 'nienawiści' do Liverpool'u... do kąta i zastanów się nad sobą...
» Środa, 21 grudnia 2011, 13:34 #24
wazza89 pisze:
wazza89
buhert - chciałbym żeby berba odszedł i za tę kasę kupić amfa. Wtedy w razie plagi wielkich kontuzji w napadzie przechodzimy na 4-1-2-3 i gitara. Po co nam tak drogi zawodnik na lawce bo "moga byc kontuzje" Kupimy amfa jest 10 14 19 27 i kontuzje nam niestraszne bo zyskujemy nowe mozliwości taktyczne.
» Środa, 21 grudnia 2011, 15:27 #23
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
Sory ale w United nie gra sie za zasługi , wiadomo uratował nam wtedy dupe z City ale ja juz bym wolał zeby jakiś młody gracz z akademi się ogrywał niż żeby Owen który jest juz stary blokował miejsce młodym . Berba niech zostanie ale musi dostawać szanse .
» Środa, 21 grudnia 2011, 16:02 #22
FredTheRed pisze:
FredTheRed
same Fergusony się rozpisały..
» Środa, 21 grudnia 2011, 18:31 #21
wazza89 pisze:
wazza89
fredthered no przecież po to komentarze żeby wypisywać swoje wizje. jedne lepsze drugie gorsze ;) jak ktos to lubi to nie powód żeby ironizować;) pozdro
» Środa, 21 grudnia 2011, 20:23 #20
wazza89
wazza89 pisze:
prawda jest taka ze na tę chwile Berba oraz Owen blokują miejsca w kadrze. Nie widzę sensu trzymania tych dwóch zasłużonych piłkarzy dalej w zespole przy tak dobrym zapleczu młodych napastników. Za pieniążki ze sprzedaży w/w zawodników można kupić młodego amfa który rozruszał by grę UNITED i wprowadził nowe możliwości taktyczne.
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:25 #19
Bydgoszczanin
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2011 11:11

Zastanówcie się teraz... Mamy problem ze środkiem pola (nawet w obronie!), a teraz chcecie by był problem wśród napastników? Kadra musi być szeroka, co chwilę ktoś łapie kontuzję. Nie zapominajcie, że Macheda i Diouf mają zostać wypożyczeni już w tym oknie transferowym, do tego piszecie o pozbyciu się Berbatova i Owena? I zostanie nam 3 napastników? Bo chyba nie sądzicie, iż pozyskamy nowego atakującego. Owen jest dosyć kontuzjogenny, ale mimo wszystko jest to doświadczony piłkarz i jego obecność jest bardzo przydatna. Nie sugeruję, iż wróci do formy sprzed lat, ale jest to piłkarz, który się nie poddaje i wciąż walczy, wciąż wierzy w regularną grę. Pozyskaliśmy go za darmo, to i może odejść za darmo, gdy będzie tego potrzebował. Póki co jest z nami. Berbatov? Być może już się wypalił, być może otrzymuje zbyt mało szans na grę. Wydaje mi się, że to właśnie on odejdzie w trakcie najbliższego okna transferowego, bo w innych klubach byłby podstawowym zawodnikiem. Nie wiem, czy należy się go pozbyć, ale myślę, iż jeszcze może nam się przydać. Ciężka sprawa.
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:10 #18
wazza89 pisze:
wazza89
dużo rozsądku bije z Twojego posta. Moja opinia - sprzedać 7 i 9 i nie chować zysku do sejfu tylko kupować amfa!! jest to jakiś kompromis bo zgadzam się ze słowami "sezon długi..." . Zmiennicy w zespole muszą być z najwyższej półki czy to UNITED czy city. A odnoszę wrażenie, że spora część kibiców nie chce wzmocnień bo nie chcą być tacy jak city. Rozsądne i rentowne wzmocnienia to mus. Kadra UNITED prosi się o 2 zawodników kreatywnych taka moja opinia. W tym sezonie jeszcze wygramy PL. Bez wzmocnien za rok juz napewno nie.
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:30 #17
CRX2 pisze:
CRX2
@Bydgoszczanin - chyba niekoniecznie chodziło ci o słowo 'kontuzjogenny'...
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:46 #16
cocobooo pisze:
cocobooo
Owen - podatny na kontuzje a nie kontuzjogenny znawco
» Środa, 21 grudnia 2011, 13:21 #15
slawekmatera
slawekmatera pisze:
szkoda że najprawdopodobniej odejdzie i to za darmo. Lubię Dimitara i uważam że jeszcze by się mogł przydać. Alex pewnie myslał że w okresie grudniowym Bługar sie przyda, ale załapał kontuzje poza tym nie ma nas w LM wiec kolejna szansa na rotacje odpada, bo LE to raczej nie bedzie nasz proirytet i pewnie bedziemy grali eksperymentalnym składem. Trzeba było go puścić do PSG lub niemiec za kilka mln bo teraz to za free pójdzie choć jeszcze mam nadzieję że zostanie, bo Welbeck choć jest b.dobry to jeszcze musi troch poćwiczyć.POZDR
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:02 #14
redmati
redmati pisze:
Zbyt statyczny jak dla mnie, nie ma tej iskry, zresztą, widać to po ilości występów.
» Środa, 21 grudnia 2011, 10:32 #13
Daro13
Daro13 pisze:
Nareszcie!
» Środa, 21 grudnia 2011, 10:11 #12
Fabio
Fabio pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2011 09:40

Ja bym zrobił tak ,przedłużył przedłużył kontrakt z Bułgarem ,nawet jeśli ma nie wychodzić w 1 składzie.
Bo po co ma odchodzić sam za darmo ,jak można Go sprzedać do takich klubów jak Malaga ,czy PSG ( kluby te przepłacają za zawodników ) i jeszcze na Nim zarobić " parę groszy ' ,trzeba myśleć też o pieniądzach
» Środa, 21 grudnia 2011, 09:38 #11
Tristan pisze:
Tristan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2011 10:32

No dokładnie, w styczniu to może rozpocząć już negocjacje z innymi klubami, więc nie widzę powodu czego ktoś ma za niego płacić, no chyba tylko dlatego jak chce już go mieć w stycziu. No ale oczywiście wolałbym żeby został, chodź tak naprawdę lepiej dla niego jak by odszedł bo tu tylko ławę grzeję a to świetny zawodnik.
» Środa, 21 grudnia 2011, 10:31 #10
wazza89 pisze:
wazza89
rownież jestem za odejściem barby tylko i wyłącznie dla kasy. Bułgar jest sporo warty i nie gra. Dziwna sytuacja.
» Środa, 21 grudnia 2011, 11:33 #9
DR47
DR47 pisze:
nie odchodz dimi ;d
» Środa, 21 grudnia 2011, 09:37 #8
erkol79
erkol79 pisze:
Klimaa zgadzam się z tobą, że Owena powinniśmy oddac ale Berba musi zostac :D
» Środa, 21 grudnia 2011, 09:26 #7
Gumis13
Gumis13 pisze:
On musi ZOSTAĆ ! :D
» Środa, 21 grudnia 2011, 09:15 #6
Klimaa
Klimaa pisze:
Trochę nie rozumiem Fergusona, jak można o kimś mówić że jest ważnym ogniwem jak pojawia się na boisku raz na miesiąc. Jestem przekonany że Alex już nie chce Bułgara w swojej drużynie, więc zapewne sam zainteresowany opuści już niebawem OT..
A Owena już dawno powinniśmy oddać.
» Środa, 21 grudnia 2011, 08:36 #5
Straki pisze:
Straki
taki już jest SAF... niedawno też mówił o Kuszczaku że jest dla niego ważny bla bla bla a jak się to skończyło wiemy:) Berba niech odejdzie do klubu gdzie menadżer szanuję WSZYSTKICH zawodników... SAF to wielki menago ale moim zdaniem (za które pewnie zostane zmieszany z błotem) ma o sobie za wysokie mniemanie... niby największy menadżer w historii piłki nożnej ale niektórych zawodników po prostu traktuję jak śmieci (czyt. Berba, Tomek)... więc niech ucieka gdziekolwiek gdzie nie będzie porównywany do zawodników pokroju Machedy bo to jest żałosne i uwłaczające dla Berby... a teraz możecie już mnei wyzywać za urażenie SAF'a który jest dla was idealny i takie tam...:) chociaż powtarzam że to najlepszy menago w historii piłki...:)
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 11:03 #4
WLKMK pisze:
WLKMK
Sytuacja Tomka różni się od Berby. Bułgar nie dał powodu do potraktowania go w ten sposób. Polak pokazał, że jest, delikatnie mówiąc, niemądry w swoich zachowaniach i wypowiedziach. Co więcej, umiejętności Bułgara stawiają go w czołówce napastników, a Tomek jest przeciętny, do tego już lepszy nie będzie (jest za stary i zbyt butny- powiedział kiedyś, że nie ma się czego od Sara uczyć... Bufon.).
» Czwartek, 22 grudnia 2011, 12:27 #3
GaRoo
GaRoo pisze:
Zostawić Berbe :( Szkoda byłoby go wysłać do jakiegos Fullhamu, albo Stambułu :<
» Środa, 21 grudnia 2011, 08:18 #2
NanoUnited
NanoUnited pisze:
Na miejscu Bułgara nie przedłużałbym umowy, szanse na grę ma iluzoryczne a jest jeszcze młody i mógłby na mieszać w piłce jeśli tylko miałby szanse grać
» Środa, 21 grudnia 2011, 08:17 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY