AKTUALNOŚCI

Krasić lekiem na plagę kontuzji w United?

Data 14 grudnia 2011, 08:47 Biafra, dailymail.co.uk, Goal.com
Krasić lekiem na plagę kontuzji w United?
» Pomocnik Juventusu być może zostanie wypożyczony do United
A A A
Wobec licznych kontuzji w składzie mistrza Anglii, na łamach angielskiej prasy ponownie pojawił się temat ściągnięcia na Old Trafford Milosa Krasicia.

Pomocnik Juventusu Turyn miałby zostać sprowadzony do Manchesteru United na zasadzie wypożyczenia już w najbliższym okienku transferowym i pozostać w drużynie Czerwonych Diabłów aż do zakończenia obecnego sezonu.

Gdyby podczas tego okresu 27-latek sprawdziłby się w ekipie sir Alexa Fergusona, mógłby zawitać do Manchesteru na stałe, bowiem jego przyszłość we włoskiej drużynie nie jest zbyt pewna.

Zdaniem brytyjskiej prasy Krasić idealnie załatałby dziurę powstałą w wyniku kontuzji kilku kluczowych graczy United.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...



Poprzedni news:
Ince: United potrzebuje poważnych wzmocnień
Następny news:
Diabelski kalendarz adwentowy: 14 grudnia

Komentarze (53)


HempHead
HempHead pisze:
A jakby tak sprobowal wypozyczyc Riquelme? gosc ma 33 lata wiec jeszcze trupem nie jest a jezeli chodzi o dokladne pilki to nie wiem czy poza Xavim ktos jest jeszcze na jego poziomie:)
» Czwartek, 15 grudnia 2011, 21:30 #53
wladek22 pisze:
wladek22
nom jestem za i Rivaldo do tego
» Czwartek, 15 grudnia 2011, 21:58 #52
vip14
vip14 pisze:
Potrzebny by był w składzie, bo kontuzji jest dużo : /
» Czwartek, 15 grudnia 2011, 19:05 #51
Matheoo
Matheoo pisze:
Yankes troche przesadzasz, a silva na tle srednich klubów hiszpanskich tez błyszczał, a na tle realu i barcy mniej mata tak samo i co teraz ?.... jak maja potencjał tacy piłkarze jak hazard czy goetze to mogliby sie rozwinąć jeszcze w jednym z tzw gigantów swiatowej piłki a ronaldinho zanim przeszedł do barcy tez błyszczał tylko na tle sredniaków w lidze francuskiej jak grał w PSG tak wiec puknij sie w głowe
» Środa, 14 grudnia 2011, 22:59 #50
koko672
koko672 pisze:
Po co nam on
» Środa, 14 grudnia 2011, 19:53 #49
Olo pisze:
Olo
Bo jest świetny?
» Środa, 14 grudnia 2011, 20:24 #48
Jack1987 pisze:
Jack1987
Nie ujmuje mu umiejętności Olo ale skoro jest taki świetny to dlaczego się nie łapie do składu Juve? Chyba nie powiesz mi że Juve ma mega skład i przez to.
» Środa, 14 grudnia 2011, 20:29 #47
Olo pisze:
Olo
Podejrzewam, że ma chwiloy brak formy :)
Akurat Juve się nie interesuję, a ligę włoską oglądam raczej "do kotleta" (chociaż Krasic akurat mi się rzucił w oczy!) więc sorry, nie mogę odpowiedzieć :)
» Środa, 14 grudnia 2011, 20:38 #46
Klimaa pisze:
Klimaa
Gra na skrzydle, tam mamy już kilku zawodników..
» Środa, 14 grudnia 2011, 22:58 #45
Patryk19
Patryk19 pisze:
Według mnie SAF nie będzie robił żadnych zakupów tym sezonie, jak już to wprowadzi młodych zawodników do składu. Gdybyśmy jeszcze nie stracili LM to by były ale MU stracił dużo kasy na tym... potknięciu.
» Środa, 14 grudnia 2011, 18:11 #44
haslo
haslo pisze:
krasic ?bez jaj moim skromnym zdaniem to on G. pomorze wole kogos typu goetze eriksen lub alcantara mam tez nadzieje ze sprawa z snejderem tez juz jest skonczona i zostanie on w interze
» Środa, 14 grudnia 2011, 17:22 #43
erni93
erni93 pisze:
Realne transfery na środek pola :
Becks- chyba każdy wie dlaczego :)
Eriksen- niezły jest,są lepsi ale Fergie nie wyda dużo kasy.
Mało realny ale chciałbym żeby tak się stało:
Thiago Alcantara z barcy. Może się wreszcie wkurzy i odejdzie. W barelonie jest dopiero szóstym środkowym pomocnikiem. Chłopak jest nieziemski,aczkolwiek nie wiem czy dałby rade w PL .
» Środa, 14 grudnia 2011, 16:49 #42
1993MU
1993MU pisze:
w Juve grzeje ławę a u nas ma grać w pierwszej jedenastce? Poza tym nie potrafi grać lewą nogą (tak jak Valencia) ani nigdy ze skrzydła nie schodzi do środka, tylko zawsze idzie do linii końcowej. Sezon temu miał także duże braki kondycyjne... Zdecydowanie NIE
» Środa, 14 grudnia 2011, 16:46 #41
rafal017
rafal017 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2011 16:09

Niech zostaje w Juventusie TURYN !
» Środa, 14 grudnia 2011, 16:09 #40
UrbannLegend
UrbannLegend pisze:
Jeśli się spodziewacie, że Beckham będzie w takiej formie jak wtedy, gdy odchodził do Realu, to możecie się srogo zawieść. Realizmu trochę!
» Środa, 14 grudnia 2011, 15:22 #39
meltonboy
meltonboy pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.12.2011 15:20

zdecydowanie odpada jesli chodzi o mnie i mam nadzieje ze do transferu nie dojdzie.krotko mowiac polityka transferowa ostatnimi czasy mi sie kompletnie nie podoba i nie jest dla mnie zrozumiala.
» Środa, 14 grudnia 2011, 15:17 #38
AJEP
AJEP pisze:
Ja mysle tak... Napewno nie bedzie ransferow typu Goetze,Hazard czy inne gwiazdy po 30 mln.. Ferguson jest zwolennikiem talentu Rodwella. Everton i tak bedzie musial sprzedac kilku kluczowych graczy bo i tak ich nie zatrzyma..
I mysle ze mozemy go miec za jakies 20 mln ale i tak sadze ze nikogo nie kupimy na zime chyba ze jakiegos mlodego talenciora ale napewno nie Goetze,Sniejdera i innych nie na tym sie klub opiera od paru lat mozna zauwazyc u nas jak dzialamy na rynku transferowym i kazdy powinien wiedziec jak skonczy sie zimowe okienko..
» Środa, 14 grudnia 2011, 15:01 #37
lewy123
lewy123 pisze:
Bez przesady każdy tylko nie on.
» Środa, 14 grudnia 2011, 14:59 #36
salforduk
salforduk pisze:
Rodwell na stałe,Becks do końca sezonu no i może dać szansę w kilku meczach Machede i Dioufowi!!

Ktoś chętny obejrzeć MU na żywo na OT,mam 4 bilety na mecz z Boltonem,14.01.2012 oraz 4 bilety na mecz ze Stoke 31.01.2012,więcej info dzwonić +447849170258
» Środa, 14 grudnia 2011, 13:23 #35
Lukixp
Lukixp pisze:
Becks Becks Becks... co jak co, ale chociaz do konca sezonu moglby pograc, jak nie dluzej! kocham go:D
» Środa, 14 grudnia 2011, 12:36 #34
kkkamil pisze:
kkkamil
Też bardzo bym chciał Beksa, Jezu przecież on nawet teraz jak niema takiej formy jak kiedyś to i tak jest lepszy od naszych środkowych pomocników.
» Środa, 14 grudnia 2011, 13:42 #33
kacperson07
kacperson07 pisze:
chyba to sa jakies jaja... Krasicia?? nawet na wypozyczenie to dziwny pomysl
» Środa, 14 grudnia 2011, 12:25 #32
xCleverley
xCleverley pisze:
Krasic? który zajął drugie albo trzecie miejsce w kategorii dla najgorszego piłkarza grającego w Serie A !!

z realnych to Eriksen lub Beckham
» Środa, 14 grudnia 2011, 12:15 #31
XoVi
XoVi pisze:
ile razy wejde na tą stronę liczę że przeczytam poważny artykuł o poważnym piłkarzu i poważnym wzmocnieniu... wchodze czytam plotke o piłkarzu klasy C i wzmocnieniu ala Carrick Cleverlay... Gotze, Hazard, Neymar, Moura, Cabaye, Rodwell, Douglas Costa, Hamśik jest tyle możliwości a jaką podrzędną gwiazdorzynę chcą brać.
» Środa, 14 grudnia 2011, 11:33 #30
grandes pisze:
grandes
Gotze moim zdaniem jest przereklamowany
» Środa, 14 grudnia 2011, 12:47 #29
Yaankes pisze:
Yaankes
Kocham czytać twoje idiotyczne posty. Takie bez wiedzy i typowo z FIFY.

Gotze, piłkarz który był porównywany do Messiego, ale połowa którzy tak twierdzili zaczyna się z tego wycofywać. Gotze ma duży talent, jak masa innych piłkarzy, ale nie pomoże United. Można błyszczeć na tle przeciętnych piłkarzy Borussi i przeciętnej lidze niemieckiej (nie mówię o Bayernie), ale w Anglii i United potrzeba czegoś więcej, a Gotze tego nie posiada póki co.

Hazard, duży talent z ogromnym potencjałem. Podobnie jak Gotze, na tle przeciętnej ligii francuskiej i na tle kolegów z Lille może sobie błyszczeć w United byłby podobym zawodnikiem jak Ando czy Tom.

Neymar, przereklamowana gwiazdka, która póki co nic nie udowodniła. Gra w słabiutkim Santosie, w reprezentacji Brazylii się ośmieszył, więc póki co nie rozumiem zachwytów na jego temat. Liga brazylijska to jedna z najsłabszych lig, poziom defensywny tej ligii jest tak mierny, że te "genialne" zagrania Neymara nie robią na mnie żadnego wrażenia. Chciałbym zobaczyć co pokaże w meczy przeciwko chociażby Chelsea, gdzie w obronie gra kapitalna czwórka.

Moura, kolejny wielki talent, który na chwilę obecną nie gwarantuje nam światowego poziomu.

Z resztą wszyscy których wymieniłeś to wielkie talenty, które nie mają żadnego doświadczenia i póki co nadają się do gry w United tak jak Anderson czy Cleverley. Czyli po prostu mogą się uczyć i nabierać doświadczenia. Tylko żeby nabierać doświadczenia potrzeba nam piłkarzy, którzy mają doświadczenie, a takich piłkarzy których można kupić jest mało. Sneijder czy Modrić to idealni zawodnicy na ten czas. Okres, w którym teraz znajduje się United jest dosyć specyficzny. Potrzebujemy kogoś na 4-5 sezonów i w tym wypadku idealnym rozwiązaniem jest Sneijder, który obecnie ma 27 lat i jest po prosty świetny. Przez te 5 sezonów, Ando i Tom nabraliby masę doświadczenia i to oni przejęli by rolę rozgrywających.

Żaden młody pomocnik nie da rady ciągnąć drużyny do naprawdę wielkich sukcesów. United to zespół, który walczy w najtrudniejszej lidze świata i jest zawsze w gronie faworytów do zdobycia Pucharu Mistrzów. Wszyscy zawsze mówią o Arsenalu, że Wilshere świetnie tam rozgrywa, a jest taki młody. Tak, to ja zapytam w ten sposób. Co osiągnął Arsenal w ostatnich latach? Nic. Arsenal to solidny zespół, ale przez to że ma dużo młodzieży przegrywa ważne mecze, bo Ci chłopcy nie mają doświadczenia do gry w takich meczach. To samo stało się z United, mamy strasznie młody skład i przez to zaczeliśmy tracić bramki, tak jak w poprzednich sezonach traciliśmy ich bardzo mało, tak teraz tracimy ich sporo. To nie dlatego, że gramy słabiej, a dlatego że skład jest tak młody, są pewne sytuacje, które lepiej zrobią starsi gracze. Mimo ubytków w szybkości, zwinności i może kreatywności to jednak doświadczenie ma największe znaczenie w piłce nożnej.
» Środa, 14 grudnia 2011, 13:05 #28
Jack1987 pisze:
Jack1987
Zgadzam się w 100% jak słyszę Goetze na kłopoty Manchesteru to normalnie śmiech na sali. Wykreowany głównie przez media niemieckie a powiedzmy sobie szczerze że Błaszczykowskiemu nie dorasta umiejętnościami do pięt. I nie piszę tego bo jestem Polakiem tylko piszę bo się obiektywnie patrzą na jego występy w Bundeslidze i pucharach.
» Środa, 14 grudnia 2011, 14:24 #27
Szejp pisze:
Szejp
Ronaldo też błyszczał na tle 'słabej' ligi portugalskiej i co z tego? Takie porównania nie mają sensu. Hazard to ogromny talent i od trzech sezonów zdecydowanie się wybija na tle reszty piłkarzy w Ligue 1 (a liga francuska tak słaba też nie jest) i porównywanie go do np. Andersona to delikatnie mówiąc żenada. Sprowadzenie go powinno być jednym z priorytetów Szkota, bo takich właśnie indywidualności potrzebujemy. Ale Ty zapewne twierdzisz, że jednonogi Valencia jest lepszy, bo gra od lat najsilniejszej lidze świata, co?
» Środa, 14 grudnia 2011, 14:28 #26
XoVi pisze:
XoVi
tak samo Wy wszyscy, zachwycacie się Cleverley'em może i miał świetny początek (jak Wellbeck) co nie znaczy że może pociągnąć całe MU, też jest młody i ma brak doświadczenia... wierzycie w niego tylko temu bo Ferguson powiedział... mówił też tak o np. Bebe, Obertanie, Djembie-Djembie, Klebersonie, Quiton Fortunie, Veronie i przytoczyłbym jeszcze kilka nazwisk ale na chwile obecną wyleciały mi z głowy. Tutaj nagadujecie na Gotze czy Neymara a prawda jest taka że połowa piłkarzy z pierwszego składu i rezerwy nie załapała by się na ławke takiego zespołu jak Wolves czy choćby Sunderlandu... Brown i O'Shea w MU często bywali w składzie meczowym a w Sunderlandzie ?? mają spore problemy... i też nic nie pokazują. Co do Cleverley'a będzie coś na styl Carricka... a nam potrzeba coś na style Keane (np Cabay'e) Cristiano Ronaldo też grał w jeszcze słabszej lidze niż liga francuska i co ?? no właśnie :) liga brazylijska nie jest słabiutka... coś na poziomie może ligi rosyjskiej. Santos, Cruzeiro, International Porto Alegre, Flamengo czy Sao Paula są to uznane marki. Zobaczymy co pokaże Neymar w klubowych MŚ. A jeszcze co do niego, gdyby był taki słaby to Fiorentino Perez nie chciałby wydawać za niego 40 mln euro... to samo Suleyman Kamirov (prezes Anżi nie pamiętam dokładnie nazwiska). Nam potrzeba pomocnika, obrońce i napastnika popieram wypowiedz Ince w 100%... i może lepiej gdyby Ince się wziął za ten klub bo Ferguson traci już wzrok...

Yaankes - dla mnie Twoja wypowiedz jest typowo idiotyczna... zapatrzona w 100 % w to co powie ferguson...
» Środa, 14 grudnia 2011, 16:56 #25
Matheoo pisze:
Matheoo
Yankes troche przesadzasz, a silva na tle srednich klubów hiszpanskich tez błyszczał, a na tle realu i barcy mniej mata tak samo i co teraz ?.... jak maja potencjał tacy piłkarze jak hazard czy goetze to mogliby sie rozwinąć jeszcze w jednym z tzw gigantów swiatowej piłki a ronaldinho zanim przeszedł do barcy tez błyszczał tylko na tle sredniaków w lidze francuskiej jak grał w PSG tak wiec puknij sie w głowe
» Środa, 14 grudnia 2011, 22:58 #24
N17 pisze:
N17
Ludzie....
Kiedy się nauczycie, że WeLbeck, to WeLbeck, a nie WeLLbeck??
» Czwartek, 15 grudnia 2011, 16:24 #23
Rarian
Rarian pisze:
Plota, i dobrze. Krasic to nędzny odpadek z Juve, gdzie nie mieści się nawet na ławce, śmiesznie by wyglądało jakby taki gość grał u nas w podstawowym składzie.
» Środa, 14 grudnia 2011, 10:37 #22
Yaankes pisze:
Yaankes
To kim ty jesteś, że mówisz nędzny odpadek? Póki co to on jest w Juventusie, a ty przed komputerem, więc takie teksty to możesz pisać w gazecie "Fakt".

Jedyne z czym się zgadzam, to z tym że Krasić jest nam zbędny.
» Środa, 14 grudnia 2011, 13:12 #21
Rarian pisze:
Rarian
Do Krasića jako człowieka nic nie mam, to raczej oczywiste, ale oceniam jego umiejętności w kategoriach czysto piłkarskich i jest po prostu słaby. Za słaby na Juventus, a tym bardziej za słaby na United.

Nie rozumiem skąd taki bulwers, jak powiem, że Uwe Boll to nędzny reżyser, albo Justin Biber to nędzny piosenkarz to zaczniesz mi wypominać, że oni robią kariery i koszą forsę, a ja siedzę przed kompem? Cytując klasyka - Why so serious?
» Środa, 14 grudnia 2011, 13:33 #20
Jack1987 pisze:
Jack1987
Rarian=> nie powiedziałbym że nędzny. Pamiętam jak jeszcze grał w Rosji to hasał na skrzydle lepiej niż czyni to Valencia u nas w drużynie. Zresztą przypomnij sobie mecze Juventusu z Lechem. Był od nich najlepszym obok Del Piero zawodnikiem. Umiejętności techniczne ma, szybkość też. Ale od dłuższego czasu formy brak i pewnie zarówno fizycznej jak i mentalnej. Zresztą nie widzę nawet sensu głębszej dyskusji na temat jego rzekomego sprowadzenia skoro to skrzydłowy, a naszą główną bolączką jest środek pomocy. W szczególności po wczorajszej informacji dotyczącej Fletchera :/
» Środa, 14 grudnia 2011, 14:28 #19
SZEWCZYK34 pisze:
SZEWCZYK34
Jack1987 o czym ty wogole mowisz krasic byl 2 najjlepszy na boisku przeciwko lechowi, to kpina jak lech nawet newcastle nie doruwnuje do piet wiec co powiesz jak by gral przeciwko chelsea chlopak by kondycyjnie wylecial z sil, moze napiszesz ze jestem durnym dzieciorem ale na to wyglada ze wiem wiecej o pilce niz ty. GG MAN UTD!!
» Środa, 14 grudnia 2011, 23:33 #18
Jack1987 pisze:
Jack1987
Nie napisze że jesteś durnym dzieciorem. Nie mówimy o teraźniejszym Lechu ale o tym który w zeszłym sezonie grał w pucharach i to dobrze. Poza tym równie dobrze mogę powiedzieć że przegraliśmy z takąąąą Bazyleą, która nie dorównuje wielu klubom angielskim do pięt. Zawodnik ma grać w każdym meczu dobrze, nie tylko ze słabszymi ale również z silniejszymi. Czyli w każdym. Ale idąc Twoim tokiem myślenia stwierdziłbyś że Cristiano Ronaldo jest słaby bo strzela bramki takiemu Sportingowi Gijon a Barcy nie potrafi i przeciw niej słabo gra. Poza tym chyba nie oglądałeś meczów Juve z Lechem. Krasic był wtedy ich motorem napędowym i non stop zagrożenie z jego strony. Jak już wcześniej napisałem pamiętam go również jak grał w CSKA. I zapewniam Cie że też tam biegał po skrzydle od 1 do 90 minuty.
P.S.- dorównuje pisze się przez "ó" ;)
» Środa, 14 grudnia 2011, 23:50 #17
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Ja liczę , że SAF sięgnie po Rodwella z Evertonu:)
» Środa, 14 grudnia 2011, 10:29 #16
buhert pisze:
buhert
Było by fajnie
» Środa, 14 grudnia 2011, 10:35 #15
dkwart123 pisze:
dkwart123
tez na to liczę od 2 lat
» Środa, 14 grudnia 2011, 11:04 #14
smoro
smoro pisze:
A tak poza tym to z naszych kontuzjowanych to by niezłą 11 złożył. :O)
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:41 #13
smoro
smoro pisze:
Krasic poco nam kolejny skrzydłowy, potrzebny jest ktoś do środka, na prawej stronie ma kto grać.
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:38 #12
thrall87
thrall87 pisze:
NIE WIEM DLACZEGO ON? piłkarza ktory byl nominowany do najgorszego pilkarza ligi wloskiej....
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:32 #11
cocobooo
cocobooo pisze:
BECKHAM !! Young do środka mmm marzenia
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:10 #10
Jacques pisze:
Jacques
Raczej Becks na środek tak jak Giggs. Wiek robi jednak swoje i trudniej byłoby mu biegać na skrzydle niż rozgrywać w środku.
» Środa, 14 grudnia 2011, 10:14 #9
Yaankes pisze:
Yaankes
Beckham częściej gra w środku pola obecnie :D
Z resztą z takimi podaniami to on może grać na każdej pozycji.
» Środa, 14 grudnia 2011, 13:13 #8
Pomarancz pisze:
Pomarancz
Dajcie spokój uwielbiałem gre Becksa ale za nim poszedł do realu w tym momencie nie jest potrzebny nam wiekowy były piłkarz United potrzebujemy młodej krwi.
» Środa, 14 grudnia 2011, 16:46 #7
bartekMCU pisze:
bartekMCU
Myśle ze beksa dać na środek to dobry pomysł ma dobre techniczne uderzenie to mysle ze mogl by rorzucac pileczka skrzydla do young i naniego !!
» Środa, 14 grudnia 2011, 18:59 #6
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
Niech Ferguson ściąga Becksa teraz jest do wzięcia za darmo a oddałby serce dla tego klubu jak kilka lat temu to robił...
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:08 #5
bLinQ pisze:
bLinQ
Jestem za! ;)
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:10 #4
Razpierdolnik
Może napiszemy zbiorowy list oficjalny z prośbą o Becksa ?! :D
» Środa, 14 grudnia 2011, 09:34 #3
Jacques pisze:
Jacques
Zgadzam się! Chociaż na drugą połowę tego sezonu z ewentualnym przedłużeniem kontraktu o rok.
» Środa, 14 grudnia 2011, 10:12 #2
Bracer
Bracer pisze:
No wypożyczenie kogoś nie jest głupie :P
» Środa, 14 grudnia 2011, 08:58 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY