AKTUALNOŚCI

Aston Villa chce Gibsona

Data 12 grudnia 2011, 11:37 Mathe0, The People
Aston Villa chce Gibsona
» Darron Gibson znalazł się na celowniku Aston Villi
Czytaj więcej:
» Aston Villa
» Darron Gibson
» Transfery
A A A
Czy Manchester United powinien sprzedać Darrona Gibsona?
Darron Gibson znalazł się na celowniku Aston Villi, po tym jak poważnej kontuzji nabawił się Jermaine Jenas – czytamy na łamach The People.

Wypożyczony z Tottenhamu Anglik doznał kontuzji ścięgna Achillesa i jego przerwa w grze potrwa nawet sześć miesięcy. Trener The Villans Alex McLeish musi więc rozglądać się za nowym pomocnikiem.

Zdaniem The People jedną z opcji jest pozyskanie Darrona Gibsona. Jeszcze do niedawna w grę wchodził transfer Danny'ego Gutheriego, ale piłkarz Newcastle doznał kontuzji pachwiny i musi pauzować przez przynajmniej miesiąc.

Aston Villa szukając nowego pomocnika w dużej mierze kierować się będzie ceną. Finanse klubu z Birmingham są ograniczone, bo klub nadal będzie musiał płacić Jenasowi tygodniówkę w wysokości 40 tysięcy funtów.
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...



Poprzedni news:
Manchester United obserwuje obrońcę PSV
Następny news:
Wypożyczenia: Johnstone błyszczy

Komentarze (60)


axel52
axel52 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2011 23:32

@krzych419 ty się dobrze czujesz aby ?
Bo mam spore wątpliwości.
No chyba że ironizujesz
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 23:31 #60
7Ron1878
7Ron1878 pisze:
Jak Gibon gra nie idzie patrzeć tak samo na Parka przecież on nic nie gra , Diouf z Berbą też lipa chociaż jakby Berba dostawał szanse gry to może i było by coś z tego. Rozwala mnie Fergi jak przed tym jak odpadli z Ligi Mistrzów się wypowiedział że transfery w zimowym oknie są nie potrzebne normalnie jak trener c - klasy masakra oni nie widzą że trzeba nam środka pola ehh brak słów..
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 23:30 #59
Jaglos pisze:
Jaglos
Park to inna para kaloszy - dzięki niemu wygraliśmy w zeszłym sezonie mecz z Arsenalem i to on w dużym stopniu przyczynił się do wygranej z Chelsea w zeszłym sezonie.
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 10:00 #58
Fred78
Fred78 pisze:
mam nadzieję że w końcu się go pozbedął i Machedy też.Oby dwaj już tu są sporo czasu i nic nie pokazali,więc raczej juz z nich nic nie bedzie.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 22:59 #57
jacaKONA pisze:
jacaKONA
tyle że w tym sezonie Macheda jak gra to jest nieźle, widać że się stara i sporo wnosi do gry, czego nie mozna powiedzieć o gibsonie... jego "pseudo-strzał" a'la Schlolsey sprzed pola karnego ... z taką częstotliwością to i ja bym strzelał gole w ten sposób, na czystego farta...
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 13:04 #56
krzych419
krzych419 pisze:
Gib - Gib(s)on musi na razie zostać ! Chcecie wszystkich sprzedać, a nie wiadomo kogo uda się kupić i czy kogokolwiek dobrego... Za transfery typu Valencia, Young i Bebe to ja serdecznie dziękuję ! Ci zawodnicy nie wnieśli nic do składu, jedynie uszczuplili klubowy budżet.

Gibson wciąż jest młody i perspektywiczny. Może być naszym KREATYWNYM pomocnikiem, o ile tylko Alex da mu więcej szans. Gibson gra podobnie do Charliego Adama, stać go na taką samą grę ! Przypomnijcie sobie mecz z Bayernem i kapitalne zawody Gibsona !

Anderson również jest młody, ale Brazylijczyk tak na prawdę już się skończył. Był gwiazdą w Porto, mając 18 - 19 lat, obecnie ma 23 lata i jest cieniem zawodnika, do tego te ciągłe poważne kontuzje... Jeśli już kogoś sprzedawać to Andersona i Carricka !

Zwróćcie uwagę że Fletcher i Gibson to wychowankowie klubu a żeby zgłosić się do rozgrywek trzeba mieć określoną liczbę wychowanków w 25 - osobowym składzie, tak więc sprzedaż Gibsona na chwilę obecną to byłaby zwyczajna głupota !
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 22:00 #55
martin86 pisze:
martin86
no nie Gibson jest młody i perspektywiczny coś ci się pomieszało w główce on jest słaby i tyle a kreatywny to on nigdy nie będzie
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 22:43 #54
Polson pisze:
Polson
@krzych

livesports.pl/mecz/Uyi39hcb/#szczegoly-meczu

Zobacz kto asystował przy 3 bramkach :)
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 23:06 #53
miko29 pisze:
miko29
szanuję wszystkich kibiców MU ale tego akurat pana krzycha to jak za każdym razem czytam widzę takiego filozofa w okularach i przed książkami. to dowaliłeś stary teraz, anderson sie skończył ale nadchodzi era gibsona Panowie!! he śmiech na sali co ty wypisujesz
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 23:31 #52
krzych419 pisze:
krzych419
Tak, wszyscy są słabi, wszystkich sprzedać i nie wiem kto będzie grał... Może wy, małe szkraby ? Wątpię... Gibson może nie jest czołowym pomocnikiem, może nawet na pewno, ale jest i tak lepszy a na pewno nie gorszy od Carricka, Fletchera, Andersona, Parka i Giggsa (kończ waść, wstydu oszczędź). Gibson nie jest naszym problemem.... Można go sprzedać, ale za minimum 12 mln, jeśli tyle nie dadzą, nei warto sprzedawać !
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 00:04 #51
redmati pisze:
redmati
krzych419... 'kończ waść, wstydu oszczędź'.
'Tak, wszyscy są słabi' - przecież to Ty non stop piszesz, że jesteśmy drużyną średniaków, krytykujesz i sypiesz z rękawa durnymi argumentami czemu pan X nie powinien grać w United...
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 22:36 #50
philipp77
philipp77 pisze:
Sir Alex nie powinien go dłużej trzymać u nas i przez to marnować jego talent... Phaaaaa! Jak tylko wpłynie oferta MU powinno ją zaakceptować z pocałowaniem ręki i dobrej drogi Gibon!
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 19:30 #49
Klimaa
Klimaa pisze:
Jeśli tylko będzie oferta klub powinien ją natychmiast zaakceptować.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 19:03 #48
koko672
koko672 pisze:
Według mnie to Gibson jest za dobry żeby się go pozbyć
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 19:02 #47
Kantoni
Kantoni pisze:
Za pieniądze z Gibsona możemy sprowadzić w końcu klasowego piłkarza
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:49 #46
Rooney2010 pisze:
Rooney2010
Tak tak za niego dostaniemy tyle że starczy na hamburgera :) P>S- a nie jeszcze frytki do tego ;)
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:55 #45
gloryglorymanu
haha, dokładnie :D
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 18:17 #44
niedzwiadek
niedzwiadek pisze:
Czy wy jesteście takimi konserwatystami ze wszystko to co mamy jest najlepsze na świecie czy po prostu nie ogarniacie potrzeb drużyny ? Jak chcemy wygrywać w Premier League czy w Lidze Mistrzów z takimi zespołami jak Real , Barca czy Chelsea mając w składzie takich środkowych pomocników jak Carrick , Fletcher , Gibson czy Anderson ? No prosze was nie róbcie z siebie takiego pośmiewiska . Potrzeba nam klasowego rozgrywającego typowego playmakera który by wszystkich poustawiał i wziął na siebie ciężar gry . To ze Carrickowi raz na 10 meczy wyjdzie dobre podanie otwierające drogę do bramki nie swiadczy o tym ze jest bardzo dobrym pomocnikiem bo nim nie jest jest po prostu dobry ale nie na taką drużyne jak MU ! Możecie mnie teraz skrytykować ale zdania nie zmienie .

Glory Glory MU !!
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:08 #43
redmati pisze:
redmati
Tylko, że zadaniem Carricka nie do końca jest kreowanie gry, ale jak widać nie za bardzo masz o tym pojęcie... Poza tym nikt nie powiedział, że nie potrzebujemy klasowego playmakera, tylko zastanów się, komu przyjdzie grać jak sprzedamy 'tego i tamtego' ? Nie jesteśmy City, żeby na raz kupić 10 dobrych zawodników...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 17:29 #42
niedzwiadek pisze:
niedzwiadek
To niby kto jest u nas od kreowania grą ? I chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem ... nie pisałem o kupnie 10 zawodników a jedynie o 1 lub 2 pomocników (1 na zmiane) którzy by kreowali grą .. City nie jesteśmy ale 6-1 dostaliśmy w plecy wiec jest nad czym myśleć chyba ze myślisz inaczej ...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 18:42 #41
redmati pisze:
redmati
Nie wiem czy masz świadomość, że Carrick ma zadania bardziej defensywne, a od rozrzucania piłek jest typowy środkowy pomocnik, którego nam brakuje. Sugerujesz więcej 'śmiesznych' nazwisk poza Gibsonem, więc stwierdzam, że nie mówisz tu o jednej zmianie. A jeśli już jesteś takim bystrzakiem, to zastanów się czy jak kupimy playmakera, to będzie on w stanie zastąpić Carricka - niech zagadnę: nie, bo pewnie grałbym z nim w parze na środku...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 23:29 #40
niedzwiadek pisze:
niedzwiadek
Z tego wynika uważasz ze jest wszystko dobrze i ze Carrick jest najlepszym pomocnikiem na świecie a gra Manchesteru musi się opierać na odbieraniu piłki przeciwnikowi ..
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 18:00 #39
redmati pisze:
redmati
Z tego wynika, ze jesteś idiotą i poziom Twojej dedukcji jest równy 0... Przeanalizuj jeśli to nie za trudne:
Ja: 'od rozrzucania piłek jest typowy środkowy pomocnik, którego nam brakuje. ' , 'Poza tym nikt nie powiedział, że nie potrzebujemy klasowego playmakera'
Ty: 'Z tego wynika uważasz ze jest wszystko dobrze'

O tym, że Carrick jest najlepszym pomocnikiem nigdzie nie napisałem(tutaj też brawa dla Ciebie), a jedynie podkreśliłem, że ma zadania defensywne, więc nie porównuj go do np. Andersona, bo to dwie różne postacie. Nam się bardziej przyda, ktoś do rozgrywania piłki do przodu, więc pewnie Carrick zostanie na swojej pozycji(jeśli Jones będzie grał w obronie), bo nie ma chyba lepszego kandydata na tę pozycję aktualnie, a SAF jeśli kupi kogokolwiek to nie sądzę, że będzie to zawodnik na pozycję Carricka, gdyż, jak już wcześniej wspomniałem, potrzebujemy kogoś kto będzie napędzał nasze akcje i rozrzucał piłki, a nie je odbierał i zagrywał dalej raz na kilka akcji.
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 22:31 #38
Ta3k
Ta3k pisze:
Gibson na 100 strzałów jeden w światło bramki.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:49 #37
wladek22 pisze:
wladek22
jeden ale za to jaki ;)
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:04 #36
N17
N17 pisze:
Jesteście żałośni. Jeden z najlepszych pomocników tego klubu. Przynajmniej nie ma tyle strat w środku pola, jest groźny w promienie 40m od bramki, kreatywnością bije naszych Flecherów na głowę.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:18 #35
Szejp pisze:
Szejp
No tak, w porównaniu z jego kolegami z formacji, Gibson faktycznie nie wygląda tak źle :) O czym to świadczy? :)
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:29 #34
Siwy16 pisze:
Siwy16
Albo się kupi Pomocnika albo nas czeka era "naszych" Fleczerów i Gibsonów ;P
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:47 #33
Siwy16
Siwy16 pisze:
Wasze komy mnie rozbawiły do łez :D
a co do tematu to gdzie mam podpisać żeby sobie poszedł ?:)
niech Evansa weźmie jako prezent od MU :D
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:09 #32
Kasaja
Kasaja pisze:
Gibson MUSI zostać !!
patrząc na środek pomocy to on jest potrzebny .. ;]
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:59 #31
axel52
axel52 pisze:
brać szybko brać
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:49 #30
krzych419
krzych419 pisze:
Figę dostaną a nie Gibsona ! Gibson to ofensywny - kreatywny pomocnik, a takiego gracza nam potrzeba. Wystarczy na niego postawić i Sneijder będzie niepotrzebny...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:46 #29
martin86 pisze:
martin86
co ty bredzisz człowieku Gibson jest słaby na ten klub Sneijder swoimi umiejętnościami bije go na łeb czy to tylko twoja ironia?
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:05 #28
Rooni pisze:
Rooni
Zgodzę się z połową twojej wypowiedzi . Z tym , że Sneijder będzie nie potrzebny to tak nie bardzo , ale z pierwszą częścią jak najbardziej . Również uważam , że trzeba na niego postawić.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:48 #27
kocio10
kocio10 pisze:
Nie wiem co macie do Evansa, w tym sezonie gra jak trzeba. Raz mu się zdarzyło ale gra pewnie. Co do Gibsona zgadzam się. To nie jest klub dla niego.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:32 #26
obserwator
obserwator pisze:
Środek pola musi wzmocnić ktoś mniej rzeźnicki, tudzież wysparski. Darron nie jest postacią ważną w zespole, można bawić się w wypożyczenia ale nie oszukujmy się, to nic nie da.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:30 #25
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
tak tak według was powinien odejść , pomyślcie kto będzie grał jak komuś sie trafi kontuzja ?
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:26 #24
Kajdano
Kajdano pisze:
Sprzedac Gibsona i Evansa dorzucic w pakiecie...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:21 #23
remmirath
remmirath pisze:
GL HF Gibson. Przyslij pocztówke.

A tak przy okazji tu nie chodzi o to by w United bylo duzo ludzi sredniej klasy tylko duzo wysokiej lub bardzo wysokiej a taki Pan G razem z Panem E sa bardzo mocno sredni niestety. Moze jakby sie SAF pozbyl tych 2 delikwentów no i Pan M jeszcze, to by w koncu zmobilizowal sie do kupienia porzadnego srodka i porzadnego rezerwowego napastnika
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:13 #22
xCleverley
xCleverley pisze:
no,to nara :)
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:09 #21
DR47
DR47 pisze:
ja też chce aby odszedł ;D

jestem za i evans też xd
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 14:07 #20
Drenus pisze:
Drenus
skad znasz zdanie Evansa na ten temat? :o
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:28 #19
redmati
redmati pisze:
Spójrzcie na prawo... jak pozbędziemy się Gibsona, to nie wiem kogo będziemy sadzać na ławkę, a w razie kontuzji kolejnych zawodników wystawiać do gry... Ale w sumie zgodnie z tokiem myślenia połowy ludzi stąd, SAF powinien pozbyć się połowy składu i kupić w zamian jednego dobrego pomocnika... chore...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 13:46 #18
Szejp pisze:
Szejp
Eeeee... no nie wiem? Może Pogbę lub Morrisona? W przeciwieństwie do Gibsona oni mają przyszłość. Poza tym latem (oby) i tak kimś ten nieszczęsny środek trzeba wzmocnić
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:28 #17
Rooni pisze:
Rooni
Eeeeee ... może nie ? Bo może Pogba i Morrison to jednak zbyt młodzi na tak ważne ligowe pojedynki z dobrymi rywalami ? Oni nie błyszczą w Carling Cup , a mowa o premier league ?
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:50 #16
redmati pisze:
redmati
Do lata jeszcze dobre kilka miesięcy, jeśli faktycznie wzmocnimy środek to można zacząć sprzedawać średniaków, bo wydaje mi się, że Gibson takowym jest. Chciałbym zobaczyć komentarze jak gralibyśmy np. miesiąc Pogbą na środku, albo jakby znowu musiał tam grać Rooney... pewne znowu, że 'do sprzedania' 'za słaby' 'SAF do zwolnienia, bo kombinuje'.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 17:25 #15
zylkos1988 pisze:
zylkos1988
Zbyt mlodzi? to kiedy ich wprowadzic? jak beda mieli 25 lat? Zobacz Edena, Eriksena, Goezego. Moze poziom w lidze Francuskiej, Holenderskiej czy Niemieckiej jest niższy ale chlopacy swietnie sie rozwijaja wlasnie dlatego ze maja okazje gry od małolata....
» Wtorek, 13 grudnia 2011, 09:28 #14
wwwwww333
wwwwww333 pisze:
Gibson to piłkarz w sam raz na miare takiego klubu jak Aston Villa.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 13:41 #13
EmigrantPL
EmigrantPL pisze:
Jest lepszą.opcją na środek pomocy niż wsadzanie Parka czy Andersona
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 13:08 #12
cocobooo
cocobooo pisze:
Dawno już powinien odejść ... bierz Evansa pod pachę i nara
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 12:40 #11
kanadinol
kanadinol pisze:
Biorąc pod uwagę naszą aktualną sytuację kadrową to lepiej żeby do końca sezonu został.
Jak zobaczyłem naszą ławkę w ostatnim meczu to mi ręce opadły...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 12:32 #10
martin86
martin86 pisze:
no i bardzo dobrze jakby Aston Villa go kupiła za słaby jest na taki klub jak MU
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 12:01 #9
DonKedzior
DonKedzior pisze:
swietny mlody zawodnik, jezeli pasuje mu opcja zmiennika neich zostaje jesli nie musi odejsc... a tak btw. jego strzaly z daleka to niezle torpedy malo ktory srodkowy pomocnik uderza tak mocno
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 12:01 #8
Bartoosh21 pisze:
Bartoosh21
i tak niecelnie
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 13:20 #7
N17 pisze:
N17
"Niecelny" to jest twoj komentarz.
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:15 #6
Rooni pisze:
Rooni
Obecnie w United oprócz Rooneya , Naniego , Younga , Valenci nikt nie uderza z okolic 25 metrów ...
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 16:51 #5
xCleverley pisze:
xCleverley
Fletcher strzelił gola w LM z kimś tam, ale to defensywny pomocnik tak samo Carrick, a Chicharito to w polu karnym tylko gra, to jak ma strzelac?
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 20:29 #4
T7MU
T7MU pisze:
Płyń chłopaku ... przez morza i oceany :)
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 11:54 #3
quazzy
quazzy pisze:
Sir Alexie - nie pozwól mu odejść , przez to poważnie się osłabimy!
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 11:45 #2
Hoser1992
Hoser1992 pisze:
Szczęśliwej drogi już czas... :P
» Poniedziałek, 12 grudnia 2011, 11:42 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY