AKTUALNOŚCI

Ferguson: Patrzę na Mourinho i widzę siebie

Data 10 grudnia 2011, 11:28 Mathe0, The Sun
Ferguson: Patrzę na Mourinho i widzę siebie
» Sir Alex Ferguson i Jose Mourinho kiedyś ze sobą rywalizowali w Premier League, dziś są dobrymi przyjaciółmi
Czytaj więcej:
» Jose Mourinho
» Sir Alex Ferguson
A A A
Sir Alex Ferguson w osobie Jose Mourinho widzi młodszego siebie. Menadżer Manchesteru United spostrzeżeniami na temat Portugalczyka podzielił się w książce „Jose Mourinho – sekrety jego sukcesu”.

– Patrzę na Jose i widzę siebie w wielu rzeczach, które on robi – mówi Ferguson.

– Podczas jego pierwszego roku w Chelsea widziałem go biegającego przy linii bocznej na Old Trafford. Przypominał mi wtedy mnie w moim pierwszym roku pracy w Aberdeen, gdzie skakałem, podnosiłem ręce i świętowałem zwycięstwa.

– Jesteśmy tylko ludźmi, nie potrafimy ukryć naszych emocji. One zawsze nam towarzyszą, są częścią naszego charakteru, częścią tego kim jesteśmy – dodaje Szkot.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...



Poprzedni news:
Diabelski kalendarz adwentowy: 9 grudnia
Następny news:
"Każdy transfer musi być przemyślany"

Komentarze (49)


Klimaa
Klimaa pisze:
Póki co tam gdzie jest Mourinho tam drużyna przez niego prowadzona odnosi sukces (no może oprócz Realu), więc z pewnością może być porównywany do Fergusona.
Jestem ciekaw czy SAF w ogóle myśli na temat swojego przyszłego następcy i jeśli tak czy myśli o Portugalczyku..
» Niedziela, 11 grudnia 2011, 23:45 #49
krzych419
krzych419 pisze:
SAF wysoko się ceni... Swoją droga przypomina mi się pseudo felieton, pewnego 'dziennikarza' - beckiego. Który to obrzucał Mourinho tonami błota i hektolitrami pomyj a główną myślą tego 'dzieła' było jak bardzo Mourinho różni się od SAF-a oczywiście negatywnie i jak bardzo nie należy mu się bycie menedżerem MU. Że jego zachowanie go dyskwalifikuje. Sam Ferguson pokazał co tamto dziecko wie o piłce. Całkowita kompromitacja... Mourinho to absolutny mistrz i przeogromny szacunek mu się należy ! The Special One !
» Sobota, 10 grudnia 2011, 23:06 #48
fan11 pisze:
fan11
Twoj Mourinho nie jest taki za**bisty. Znowu nie moze sobie poradzic z Barca (podobnie jak SAF) i nie mow mi, ze Real lepiej gra z Barca niz Manchester, bo Ferguson nie dysponuje taka lawka jak Mou i nie ma tylu okazji do sprawdzenia Barcy. Mourinho wlasnie stara sie kryc negatywne emocje i juz mu cos bije- ma obsesje na punkcie Barcelony. I nie zabieraj sie za ocenianie, bo tak naprawde to SAF jest w czolowce najlepszych trenerow wszech czasow a Mou w okolicach 20-15. Ilu swietnych pilkarzy wykreowal badz wyszkolil SAF?? Ilu naszych wychowankow gra teraz w dobrych klubach? Mourinho nawet nie wie chyba co to znaczy "stawiac na mlodziez" wiec nie mow nam, ze SAF jest o wiele gorszy od twojego ulubionego trenera.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 23:45 #47
krzych419 pisze:
krzych419
Człeniu ! Co ty gadasz !? Nawet słabeusze z Hiszpanii grają z Barcą lepiej niż my, każdy kto ma dwie nogi gra z Barcą lepiej niż my, doskonale pamiętam te dwa koszmarne finały... Mou przegrał z Barcą, ale obecnie nikt nie może się z nią mierzyć... Real grał o niebo lepiej niż my. Gdyby Ronaldo wykorzystał którąś okazję a obrona nie popełniła błędów - wygrałby ! W ostatnim meczu z nami Barca oddała chyba ze 30 strzałów na bramkę i miała jakieś 75 % posiadania piłki, więc na prawdę nie ma co porównywać. Piszesz że SAF nie ma takiej ławki jak Mou ? On nie ma w składzie ani jednego zawodnika na miarę Realu, a ty coś o ławce... Super meczyk, szacun dla Realu i dla Barcy i nie ma się co spinać... Manchester to może z drużynami typu FC Basel rywalizować, a i to okazało się zbyt trudne, więc te porównania w ogóle nie mają sensu !
» Niedziela, 11 grudnia 2011, 00:04 #46
Amsterdammmm pisze:
Amsterdammmm
Patrz co ty piszesz - "Gdyby Ronaldo wykorzystał którąś okazję a obrona nie popełniła błędów - wygrałby ! " - To ja moge napisac - Gdyby Messi wykozystał pierwsza okazje, Gdybi Iniesta wykożystał sam na sam, Gdyby messi strził z wolnego bardziej wkrecając, Gdyby iniesta podał do Alvesa przy któres z ostatnich okazji... Gdyby Gdyby Gdyby... to to za gra w to Gdyby?? Gdyby to mogło by byc 3-8 dla Barcelony... Prawda jest taka ze bez kreatywnego lub dwóch kreatywnych srodkowych pomocnikach to sie mozna kopac po Premier League a nie w europie.
» Niedziela, 11 grudnia 2011, 14:12 #45
Amarylis pisze:
Amarylis
Amsterdammmm
Masz rację, pod którymś felietonem było napisane to samo; taka gra jaką prezentuje United wystarczy na PL, a nie LM. I się sprawdziło.
Wyjście bez środka pola na Barcelonę równa się przegrany mecz, ale tak na prawdę wyjście bez środka pola na jakąkolwiek drużynę równa się fuksiarski wynik przy pechu przeciwnika.
» Niedziela, 11 grudnia 2011, 14:49 #44
grandes
grandes pisze:
Mourinho kiedyś wspomniał ,że marzy mu się scheda po SAFie, wiele osób go krytykuje ale ja ich nie rozumiem. To jest człowiek ,który nie idzie do klubu wykonywać zwoje obowiązki jakie zapisane ma w kontrakcie i to wszystko, on robi to z pasją. Zawsze broni swoich zawodników a ci go po prostu szanują, są z nim w stosunkach partnerskich.
Kiedyś go nie lubiłem ale jak patrzę teraz z dystansu to nie trawiłem go dlatego ,że dobrze prowadził Chelsea.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 17:03 #43
Elventar
Elventar pisze:
Veon zmienił byś zdanie gdy z Manchesterem zdobył potrójną koronę ;0
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:49 #42
Veon pisze:
Veon
Raczej nie bo uważam że on jest dobrym menadzerem. To jego charakter mi się nie podoba.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:52 #41
Veon
Veon pisze:
Gdyby Mourinho został menadzerem United...




...to prawdopodobnie zakończył by moją "miłość" do MU.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:45 #40
suuchy pisze:
suuchy
Manchester United nie ma tyle pieniędzy, żeby Mourinho tu pracował. Przecież nie ma kasy na transfery.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 21:20 #39
Elventar
Elventar pisze:
ja to widzę tak mój wygrywa w tak sezonie lm zostaje w realu jeszcze z max 3 sezony saf przechodzi na emeryturę mou przejmuje stery mu zostaje na 5-6 lat zdobywając co najmniej raz lm przechodzi do niemiec (on chce wygrywac lm z najlepszymi ligami) a po mou na old trafford powitamy ole gunera tak to widzę xD :p
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:22 #38
Kamil300
Kamil300 pisze:
Witam wszystkich
Powiem tak SAF to doskonały Manager doskonale wie co dla klubu jest najlepsze i jak to zrobic. Pragne zauwazyc ze nigdy nie dokonuje jakichs magicznie drogich transferow jak robi to nasz rywal zza miedzy czy Galaktyczny Real. On wyszukuje prawdziwe talenty m.in CHICHARITO czy CR7. Mysle ze przyjdzie taki czas ze SAF powie dosc i wtedy odejdzie czy zastapi go MOU ktory jest rownie doskonalym managerem tego nikt nie wie dla mnie jest najwazniejsze to zeby klub odnosil sukcesy na arenie europejskiej czy z Mou czy nawet z Orestem Lenczykiem
Pozdro dla wszystkich RD
» Sobota, 10 grudnia 2011, 14:38 #37
qqryq
qqryq pisze:
Jestem wielce na TAK. Mourinho może jest strasznie specyficzny, chamski i prosty, ale ma łeb do wszystkiego. Pokocha ten klub i zostanie z nim na długie lata utrzymując równy poziom:) spójrzmy co zrobił z Porto, Chelsea i Interem... dzisiejszego wieczoru obejrzyjcie mecz Real - Barca, zobaczycie co zrobił z Realem:)
» Sobota, 10 grudnia 2011, 13:18 #36
Tarzan88 pisze:
Tarzan88
ładnie napisane ;d
» Sobota, 10 grudnia 2011, 14:45 #35
obserwator pisze:
obserwator
Chamski i prosty? Dla mnie niesamowicie inteligentny.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 14:56 #34
Yaankes pisze:
Yaankes
Mourinho to taki piłkarski Simon Cowell albo Kuba Wojewódzki.
Mega inteligentni ludzie z mocnymi ripostami i ogromną wiedzą na różne tematy.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:03 #33
obserwator pisze:
obserwator
Bardziej futbolowy Dr House, jak dla mnie.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:06 #32
Yaankes pisze:
Yaankes
A Dr. House to taki lekarski Kuba Wojewódzki, więc na jedno wychodzi, hehe :D
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:15 #31
obserwator pisze:
obserwator
Jak dla mnie, nigdy w życiu. Ale każdy ocenia jak chce. Pozdrawiam ;)
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:16 #30
Veon pisze:
Veon
Za nic w świecie nie zobacze meczu dwóch najbardziej znienawidzonych przez ze mnie drużyn.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:44 #29
Zeppelin pisze:
Zeppelin
Kuba Wojewódzki to cham i prostak, on w żadnym stopniu nie jest inteligentny tak jak Mou.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 17:02 #28
manunitedfan95
jak dla mnie taki pilkarski Michael Scofield;p
» Sobota, 10 grudnia 2011, 19:26 #27
Amsterdammmm pisze:
Amsterdammmm
Hahahah Wojewódzki inteligentny.... No ktos mnie rozbił ale to juz takie czasy gdy taka osoba jest autorytetem.... Tak naprawde kubuś to lewacki-pseudointeligent gdyby klasycznie przestudiowac jego wypowiedzi z selekcją ironi,powagi,sarkazmu itp to wychodzi pomieszanie z poplątaniem reprezentowane przez GW-no a pokolenie "fejsbuka" tempe bo tempe - byle micha była - łyka to jak ciele .....
» Niedziela, 11 grudnia 2011, 14:17 #26
designer
designer pisze:
czuje tu wyraznie ze nastepca Fergusona bedzie Mourinho. Im predzej tym lepiej. Mourinho pouklada ten zespol jak trzeb, podpowie jakie transfery najlepiej zrobic itd. Wiem ze dzieki niemu ten klub bedzie tak samo wielki jak dotychczas. Mam na mysli ten sprzed ponad 2 miesiecy, bo dzisiejszy United to istne rezerwy z okregowki i nic wiecej. Inni sa przeciwko niemu a ja jestem wlasnie z Portugalczykiem, ktory sam wyrazal niejednokrotnie chec trenowania RD. Czuje ze w Manchesterze zostalby duzo dluzej niz w Realu lub Chelsea. Najlepiej jakby zabral ze soba od razu C. Ronaldo, ktory bedzie taka sila napedowa ze znow United nikt nie zatrzyma. Co tu sie oszukiwac. Gosc jest fenomenem, strzela bramki na zawolanie. Wisi mi to ze gra egoistycznie. W futbolu licza sie tylko i wylacznie bramki. Wole ogladac wiec samego biegajacego z pilka Ronaldo niz ta zgraje nieudacznikow co nawet nie potrafia dluzej przetrzymac pilki tylko zagrywaja ja glownie na oslep bez zadnego pomyslu
» Sobota, 10 grudnia 2011, 13:08 #25
obserwator pisze:
obserwator
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 15:00

Futurologia. Ja też lubię się w nią bawić. Wiadomo, każdy chce dla swojego klubu jak najlepiej. Odniosę się tylko do słów: United nikt nie zatrzyma (przyp. jeśli wróciłby Cris). Moim zdaniem, Manchester ma za bardzo angielski środek pola. Potrzeba kogoś bardziej kreatywnego niż Michael Carrick, czy nawet Darren Fletcher, o Gibsonie nie wspominając. City poszedł w kierunku bardziej hiszpańskim, i cokolwiek by o nich nie mówić, Silva czy grający w środku Toure (kiedyś Barcelona) mają lepszą wizję gry. Nigdy nie docinam United, kibicuje Realowi od dziecka ale popieram Diabłów, często z kolegami rozmawiamy, wspieramy się w futbolowych dyskusjach.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:00 #24
Yaankes pisze:
Yaankes
Kolego, Carrick to nie jest środkowy pomocnik, tylko defensywny pomocnik. Niestety tak jak ty, tak i duża większość kibiców United tego nie pojmuje i krytykują Carricka za słabe rozgrywanie, tyle że jego celem jest wspomaganie obrony swoimi świetnymi przechwytami.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:14 #23
obserwator pisze:
obserwator
Defensywny pomocnik w dzisiejszej piłce kreuje grę. To nie piłka 20 lat temu, że pomocnik defensywny szukał jedynie odbiorów. W takim razie kim jest Xabi?
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:18 #22
hitman90
hitman90 pisze:
Ja nie przepadam za Mou ani troche. Niewatpliwie, to jeden z najlepszych trenerow swiata, zdobywal tytuly w najsilniejszych ligach swiata, LM, puchar UEFA i wiele wiele innych... ale! Ale jako kibic MU chcialbym widziec na lawce trenerskiej czlowieka stabilnego i pewnego. Nie oczekuje, ze ktos dorowna teraz Bubbsbiemu badz SAFowi stazem w klubie, jednak co da trener, ktory posiedzi np 2 lata? Duzo bardziej imponuje mi Guardiola, swoim spokojem, opanowaniem i inteligencia. Prawda jest taka, ze chcialbym, zeby na OT pojawil sie jakis mlody wyspiarz, ktory bedzie na prawde zwiazany z tym klubem.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 12:50 #21
Yaankes pisze:
Yaankes
A co Ci przeszkadza w Mourinho? Mourinho powiedział w jednym z wywiadów, które go łączyły z City, że jeżeli wróci do Anglii to tylko do United i to na długie lata, bo to jedyny klub, który ma wielką tradycję. Z resztą Mourinho chce wrócić do Anglii i zostać z klubem na dłużej. Zmienił Inter na Real bo z Interem osiągnął wszystko co mógł, w Chelsea mu się nie podobało, a Real dał mu możliwość pracy z największą generacją piłkarzy, więc skorzystał z tego. Real to ostatni klub w którym chce coś udowodnić, taki przystanek przed przejęciem United, bo wg mnie sprawa przejęcia United już jest dawno załatwiona i to Mourinho jest następcą Fergusona, poza tym Mou ma wpis w kontrakcie z Realem, że po każdym sezonie może odejść z Realu. Ten wpis jest na wypadek gdyby SAF zdecydował się odejść z United.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:11 #20
obserwator pisze:
obserwator
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 15:25

Ten sezon i następny Mourinho zostaje w Realu, tak powiedział jego agent, on też nie wyraził żadnego niezadowolenia i chęci odejścia. Po drugiej, skąd znasz warunki kontraktu łączącego Jose Mourinho z Realem. Po trzecie, myślisz że rzekome odejście ze stolicy Hiszpanii będzie umotywowane odejściem Fergusona? Nie będzie obchodziło go to że ma jeszcze jakieś cele w swoim obecnym klubie? Po czwarte, widzę że jesteś jakąś szychą w strukturach United, może znasz się z Gillem, skoro wiesz że sprawa "przejęcie Utd przez Mou" jest już załatwiona.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:24 #19
mrNorbi
mrNorbi pisze:
szczerze mowiac...nie wiem wlasciwie czemu,ale dla mnie Mourinho jest naturalnym nastepca Sir Alexa i wydaje mi sie to przesadzone:)nie wiem dlaczego:)
wiem natomiast ze jezeli Mou osiagnie juz swoje cele z Realem i pojawi sie oferta z Man Utd to bedzie bardzo powaznie nad nia myslal bo On sam nie raz mowil ze bardzo teskni za PL i ze wlasnie tutaj zylo i pracowalo mu sie najlepiej...
» Sobota, 10 grudnia 2011, 12:47 #18
Gumis13
Gumis13 pisze:
fajnie by było Mourinho zobaczyć na OT jak SAF odejdzie ,może ii jego zachowanie nie jest miłe ale to drugi najlepszy trener na tym świecie ... ;) zaraz po naszym Fergusonie .. Takie jest moje zdanie .;]
» Sobota, 10 grudnia 2011, 12:01 #17
preluki1
preluki1 pisze:
Ferguson jest najlepszym trenerem na świecie.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 11:52 #16
designer pisze:
designer
byl najlepszym. BYL. Ten stereotyp pekl wraz z jego beznadziejnymi, nieprzemyslanymi decyzjami ktore ciagnie od 2 miesiecy. Ktos kto nie umie wyciagac wnioskow nie moze byc najlepsze na swiecie. POR DIOS!!
» Sobota, 10 grudnia 2011, 13:09 #15
Rookuf pisze:
Rookuf
designer - prosze cie wyjdź!
» Sobota, 10 grudnia 2011, 13:26 #14
Jack1987 pisze:
Jack1987
designer logicznie rzecz biorąc jeżeli przez całe życie ludzie uważają Cię za mądrego,a ostatnie dwa miesiące za idiotę to według Ciebie kim jesteś? :D
» Sobota, 10 grudnia 2011, 13:38 #13
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Tyle, ze stracic miano najlepszego na swiecie jest bardzo latwo, a stracic madrosc nieco trudniej. ;]
» Sobota, 10 grudnia 2011, 14:07 #12
Yaankes pisze:
Yaankes
Wujek, to co powiedziałeś byłoby mądre, gdyby nie fakt, że Ferguson mając 8 zawodników kontuzjowanych jest drugi w najsilniejszej lidze świata i do tego jak wiele osób uważa, od ponad 2 lat nasz skład jest słaby, a z tego co pamiętam to bez kontuzji tak jak w tamtym sezonie nasz zespół grał w finale LM i zdobył mistrzostwo Anglii. To nie geniusz? Raczej tak.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:06 #11
Wuj3k pisze:
Wuj3k
A jak to sie ma do tego co ja napisalem? Czemu niby to co napisalem nie jest madre?
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:23 #10
Jack1987 pisze:
Jack1987
Wuj3k=> Ja nie twierdze że Ferguson jest najlepszy albo że nie jest najlepszy. Po prostu logicznie ukazałem ... (wstaw odpowiednie słowo które Ci pasuje) wypowiedzi designera. Wybacz ale jeżeli ktoś krytykuje kogoś na podstawie 2 miesięcy widząc że przez 25 lat ciągnie ten wózek bardzo dobrze to raczej nie jest to trzeźwe myślenie. Ja nie robie z Fergusona Boga bo też parę decyzje mnie irytuje. Ale wkurza mnie ta typowa Polskość u niektórych że jak jest cacy to całujemy po stopach a jak choć troche nie to już jedziemy jak po świni. Oczywiście że wielką porażką jest odpadnięcie z LM ale nawet do cholery nasz wielki bohater Adam Małysz nie zdobywał rok w rok Kryształowej Kuli i nie był rok w rok na podium a go szanowano. Nie porównuje futbolu do skoków ale fakt że jak osiągniesz jakiś pułap i potem go nieznacznie obniżysz już jesteś niszczony u nas.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 21:27 #9
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Ale ja ciebie rozumiem, pare lat temu ten sam trener odpadl z LM a od tamtej pory do tej ile trofeow zdobyl? Szczerze mowiac to nic nie jest w stanie zabic legendy geniuszu Fergusona, mnie tego tlumaczyc nie trzeba. ;]
» Sobota, 10 grudnia 2011, 22:20 #8
Vamper
Vamper pisze:
Oby tylko to nie oznaczalo ze w nastepnym sezonie zamiast Fergusona zobaczymy Mourinho jako trenera Manchesteru United.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 11:47 #7
mAnge pisze:
mAnge
Ja tam Mou lubię :) Może nie w następnym ale za jakieś parę lat z chęcią go przywitam.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 11:53 #6
Kamixxx pisze:
Kamixxx
popieram mAnge :)
tez go lubie ;p
i mam nadzieje ze dzisiaj barca dostanie niezle lanie :D
» Sobota, 10 grudnia 2011, 12:38 #5
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Szczerze mowiac tez licze na wygrana Realu, ale nie oszukujmy sie, kabareciarze zawsze potrafia przekabacic sedziego na swoja korzysc. Mam jednak szczera nadzieje, ze nie tym razem!
» Sobota, 10 grudnia 2011, 14:06 #4
simix
simix pisze:
jak dla mnie to SAF chce Mourinho na swojego następce
» Sobota, 10 grudnia 2011, 11:38 #3
Yaankes pisze:
Yaankes
Sam to powiedział.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 15:07 #2
JWRJWR pisze:
JWRJWR
Po tym jak widzę, że Mou doskonale prowadzi klub, któremu kibicuję, życzę ManU, by tak doskonały trener jak Jose poprowadził wasz klub.
» Sobota, 10 grudnia 2011, 18:03 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY