AKTUALNOŚCI

Manchester United zwycięża na Villa Park.

Data 03 grudnia 2011, 20:39 gosc, DevilPage.pl
Manchester United zwycięża na Villa Park.
Czytaj więcej:
» Aston Villa
» Phil Jones
» Premier League
A A A
Kto był najlepszym graczem United w meczu z Aston Villą?
Manchester United zwyciężył na Villa Park w ramach 14. kolejki Premier League. Jedyną bramkę dla Czerwonych Diabłów zdobył w 20. minucie Phil Jones, a cały zespół zaliczył kolejne zwycięstwo wynikiem 1:0.

Od pierwszych minut spotkania drużyna gości wyraźnie przystąpiła do ataku. Już w 7. minucie Nani indywidualną akcją przedarł się pod pole karne rywala, ale nie zdołał zakończyć swojego rajdu. Wcześniej poturbowany przy próbie wejścia w okolice jedenastki został Javier Hernandez. Meksykanin nie był w stanie kontynuować dalej gry i musiał opuścić boisko z powodu kontuzji kostki. Ferguson zdecydował się na wprowadzenie Valencii.

W 20. minucie doczekaliśmy się pierwszej bramki na Villa Park. Świetny rajd z lewej strony przeprowadził Nani, następnie lekko podciął futbolówkę i dośrodkował ją w głąb pola karnego. Tam czekał już dobrze ustawiony Jones, który bez żadnego wysiłku pokonał Givena strzałem z najbliższej odległości.

Chwilę później Evra pogubił się w defensywie i gospodarze wywalczyli rzut rożny. Jednak dobre dośrodkowanie z prawej strony zakończyło się niegroźnym strzałem w środek bramki. Lindergard bez problemu wyłapał piłkę.

W 25. minucie Rooney ładnie przejął piłkę w środku pola, a następnie delikatnie wrzucił ją na prawą stronę do Valencii. Ekwadorczyk nie zdecydował się na strzał i oddał futbolówkę do Naniego. Portugalczyk bez zawahania uderzył w piłkę, ale nie zagroził bramce strzeżonej przez Givena.

W 35. minucie swoich sił spróbował Valencia strzałem zza pola karnego. Skrzydłowy United dostał świetną piłkę z lewej strony boiska, a następnie skierował ją w kierunku bramki rywala. Futbolówka przeleciała wysoko ponad bramką. Chwilę później mocną piłkę za plecy graczy Villi dostał Young, ale Given z największym poświęceniem wybił ją jednak na aut. Anglik przy swojej interwencji nabawił się także groźnego urazu. Na jego miejscu zameldował się Guzan.

Jeszcze w doliczonym czasie pierwszej części meczu w dobrej sytuacji znaleźli się piłkarze United, a w zasadzie Jones. Anglik został jednak sfaulowany przez defensorów Villi i sędzia odgwizdał rzut wolny. Na strzał zdecydował się Nani, ale trafił prosto w mur. Wynik do przerwy nie uległ już zmianie.

Druga połowa zaczęła się mocnym akcentem ze strony gości, którzy za wszelką cenę starali się strzelić drugą bramkę. Już w 49. minucie Rooney ładnie minął Bannana i uderzył z dystansu. Piłka odbiła się jednak od rywala i wypadła poza boisko. Sędzia zarządził jednak wznowienie gry od bramki.

W 53. minucie prawą stroną świetnie przedarł się Valencia, który oddał piłkę do niekrytego Naniego. Ten mocno naciskany przez Barry'ego Bannana nie zdołał jednak oddać celnego strzału i od bramki spokojnie rozpoczął Guzan. Dwie minuty później ponownie uderzył Portugalski skrzydłowy, ale piłka spokojnie wtoczyła się w ręce golkipera.

Pół godziny przed końcem meczu do ataku ruszyli piłkarze Aston Villi. Piłkę w pole karne z lewej strony zagrał Albrighton, ale ta ze spokojem wylądowała w rękach Lindegarda. Chwilę później kolejnej kontuzji w ekipie gospodarzy nabawił się Jenas, który został zmuszony do opuszczenia boiska. W jego miejsce wszedł Heskey, a w międzyczasie Rayan Giggs zmienił Rio Ferdinanda.

W 67. minucie świetną akcję skonstruowali gracze United. Rooney zagrał na lewo do Naniego, ten od razu mocno odegrał wzdłuż linii końcowej do Younga. Niestety Anglik znalazł się na spalonym i grę musiał wznowić Guzan. Następnie zagotowało się pod bramką Lindegarda. Z rzutu rożnego na długi słupek dośrodkował Dunne, ale Heskey nie trafił w światło bramki strzałem głową. Była to najlepsza okazja dla gospodarzy.

W 73. minucie Ashley Young świetnym rajdem przeszedł dwóch rywali i uderzył z dystansu tuż obok słupka. Wszyscy na stadionie widzieli chyba futbolówkę w bramce. W zamian Collins po rzucie rożnym dobrze uderzył piłkę głową, ale Lindegaard nie dał się zaskoczyć i wybił ją spod samej poprzeczki.

W 77. minucie ponownie zaatakowały Diabły. Young otrzymał świetną piłkę na lewej stronie pola karnego, przymierzył się i oddał strzał w środek bramki. Guzan bez problemów chwycił futbolówkę. Drużyna gości przeprowadziła kolejną zmianę. Na ostatnie dziesięć minut wszedł Walbeck, który zmienił właśnie Younga.

Na kilka minut przed ostatnim gwizdkiem sędziego Nani przeprowadził świetny kontratak. Rozpędzony Portugalczyk podał piłkę do Ryana Giggsa, Walijczyk podciął piłkę, a ta wylądowała na górnej siatce bramki Guzana. Szczęścia jeszcze próbował Welbeck, ale świetnie w defensywie zachował się Collins.

W 86. minucie Welbeck pięknie zatańczył w polu karnym Villi, ale zabrakło mu jednak paru centymetrów, aby utrzymać piłkę w boisku i zagrać do kolegów w polu karnym. Chwilę później Darren Bent padł na murawę w polu karnym United po tym jak obrońca zablokował mu drogę do piłki. Sędzia nie podyktował jednak jedenastki.

Jeszcze w końcówce meczu na kontratak pozwolili sobie zawodnicy Manchesteru United. Rooney podał do niepilnowanego Welbecka, a ten ze spokojem pokonał Guzana strzałem na długi słupek. Niestety Anglik znalazł się na pozycji spalonej i sędzia nie zaliczył bramki.

Pobierz skrót z tego spotkania

Aston Villa 0:1 (0:1) Manchester United

Bramki: Phil Jones 20'

Aston Villa: Given (Guzan 35') - Hutton, Dunne (C), Collins, Warnock - Albrighton, Bannan, Jenas (Heskey 64'), Herd (Petrov 59'), Agbonlahor - Bent

ManUtd: Lindegaard - Smalling, Ferdinand (Giggs 64'), Vidić (C), Evra - Nani, Carrick, Jones, Young (Welbeck '79) - Rooney, Hernández (Valencia 12')
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Solskjaer nie zostanie trenerem Aston Villi Solskjaer nie zostanie trenerem Aston Villi
Ole Gunnar Solskjaer w następnym se...
» Podsumowanie sezonu debiutantów Podsumowanie sezonu debiutantów
David de Gea w minionym sezonie aż ...
» Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz
Phil Jones z zakończonego właśnie s...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...



Poprzedni news:
Hutton gotowy na powrót Younga
Następny news:
Villa - United: Oceny pomeczowe

Komentarze (187)


krzych419
krzych419 pisze:
I jeszcze jedno, dlaczego SAF nie kupił Sneijdera, De Rossiego i Modrica ?
- Bo ma Carricka !

Dlaczego Sneijder i wszyscy inni środkowi unikają od lat transferu na Old Trafford ?
- Bo wiedzą że tam gra Carrick, z którym rywalizacja o miejsce w składzie jest z góry skazana na porażkę !

Dlaczego Roy Keane odszedł z United ?
- Bo do klubu przybył Carrick !

Dlaczego Scholes i Giggs tak długo grali w MU ?
- Bo Carrick im na to pozwalał !

Dlaczego 10 mln ludzi gra w Football Manager ?
- Bo Carrick im pozwala (dopóki nie próbują go sprzedać z United) ja się nie ośmieliłem a wy ?

Dlaczego Chuck Norris pozwalał innym opowiadać o sobie kawały, wiedząc że tak na prawdę to są fakty z życia Carricka ?
- Bo chciał choć przez chwilę poczuć się jak prawdziwy mężczyzna !

Dlaczego United przegrało dwukrotnie z Barceloną ?
- Bo w ramach fair play w tym meczu zamiast Carricka grał jego brat bliźniak - Grzegorz Rasiak, który czasem gra zamiast Michaela - stąd rzekome słabe występy...

Także pamiętajcie ! Z Carrickiem źle, ale bez Carricka jeszcze gorzej !
» Poniedziałek, 05 grudnia 2011, 14:02 #187
johnoshea pisze:
johnoshea
hehehe jesteś upośledzony :)
» Środa, 07 grudnia 2011, 13:23 #186
Potak
Potak pisze:
Powiedzmy sobie prosto w twarz, era United przemija. Ostatnie lata wygrywaliśmy PL, dochodziliśmy do finałów LM, wygraliśmy ją, czego chcieć więcej ? Kiedyś musi nadejść kres zwycięstw, walka o 1 miejsce w tabeli w końcu będzie poza zasięgiem i walczy się o pozostałe miejsca na podium. Kończy się era i piłkarze jak Scholes, Giggs,a na ich miejsce muszą przyjść nowi, ograć się. Do tego moim zdaniem era SAF'a też powinna dobiec końca, dlatego ponieważ widać po nim samym, że się gubi, miesza składem, szuka na siłę rozwiązań, które moim zdaniem są czasem dziwne i bardzo zaskakujące, a zwłaszcza jak Roo robi za pomocnika. Do tego dochodzi brak "spektakularnych" transferów zawodników doświadczonych i z najwyższej półki, którzy mogliby swoim doświadczeniem pomagac rozwijać się młodym zawodnikom, bo Scholes'a już nie ma, Giggs'a też nie będzie za nie długo, Rio też moim zdaniem odstaje formą co jest widoczne. Kolejną sprawą do której SAF już nie ma siły widze, to brak przewietrzenia kadry ... Carrick, Fletcher, Anderson, Berba, Valencia to zawodnicy do odstrzelenia. Carrick, Fletcher, Ando jako środkowi pomocnicy maja za dużo strat, dają wręcz swoimi podaniami prezenty do kontr, brak pomysłu na grę ofensywną, nie mówiąc już o defensywie, bo ich powroty czasem wyglądają gorzej niż zawodników z A klasy w której gram ... Berba ciężki temat, jak widze jego stojanowa przez cały mecz, brak zaangażowania i chęci do gry. Valencia, żał mi chłopaka bo po złamaniu jest cieniem samego siebie, ale nawet to gra pomocnika tylko jedną nogą, na jeden zwód to zdecydowanie za mało ... Wielu z Was się pewnie ze mną nie zgodzi i wyjedzie mi od chorych umysłowo, ale taka jest prawda i w końcu trzeba się przyznać, że czas teraz na odbudowę zespołu i kadry, żeby mogła ona zaowocować za 3-4 lata na długie lata późniejsze.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 16:43 #185
m4ci3k
m4ci3k pisze:
8 lub 9 stycznia
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 16:00 #184
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Gramy z City w Fa CUP!!
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:57 #183
Zyvold pisze:
Zyvold
Kiedy? :O
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:59 #182
Gierlos pisze:
Gierlos
7,8 stycznia
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 16:00 #181
airforce pisze:
airforce
W obecnej formie to wyczuwam powtórkę z ostatniego meczu z nimi...
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 17:09 #180
Gierlos
Gierlos pisze:
w 3 rundzie Fa Cup gramy na Etihad z City.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:50 #179
dawidex
dawidex pisze:
Do krzycha : Nie dodałeś ; Ile Carrick robi pompek ? Wszystkie
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:37 #178
1993greg
1993greg pisze:
Ważne zwycięstwo, ale może martwić że w ostatnich7 ligowych meczach zdobywaliśmy tylko jedną bramkę... Mam nadzieje że się to w najbliższym czasie zmieni i zaczniemy strzelać bramki jak w pierwszych meczach sezonu.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:53 #177
krzych419
krzych419 pisze:
Podobno Barcelona dawała 150 mln euro + Messi i Dani Alves za Carricka, ale SAF od razu spuścił tą ofertę w kiblu, no bo przecież Carrick = zwycięstwo.

Capello nie powołuje Carricka do reprezentacji Anglii, tylko dla tego że Michael powiedział mu że 'nie lubi grać z cieniasami'.

Podobno w plebiscytach na złotą piłkę zawsze wygrywa Messi a Carricka nie ma na podium (ani w nominowanych) tylko dla tego że złota piłka to dla Carricka nic nie warty śmieć - wszyscy łącznie z nim wiedzą że jemu należy się tylko i wyłącznie piłka diamentowa !

Dlaczego Carrick nigdy nie strzelił gola ?
- Oczywiście że strzelił i to dużo, ale zrobił to tak szybko że sędziego wzrok za tym nie nadążył i dlatego nie uznał tych milionów goli...

Podobno Carrick potrafi trzasnąć obrotowymi drzwiami i naładować komórkę kopiąc ją z pół obrotu.

Podobno to Carrick nauczył kopać prąd.

Bóg chciał stworzyć świat w 10 dni, ale Carrick dał mu 6.

Carrick nie żyje od 10 lat, tylko śmierć boi się mu tego powiedzieć.

Carrick nie uczył się pływać - to woda uczyła się przystosowania do Carricka.

Carrick nie robi pompek - on odpycha ziemię.

W domu Carricka nie ma drzwi, dlaczego ?
- Bo są tylko ściany przez które Carrick przechodzi.

Dlaczego Carrick zjadł 4, 500 - gramowe steki w minutę ?
- Bo przez 50 sekund uprawiał seks z kelnerką.

Dlaczego SAF nigdy nie zafundował Carrickowi słynnej 'suszarki' ?
- czytaj powyższe !
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:15 #176
Szejp pisze:
Szejp
Jak Carricka nie lubię, tak z każdym commentem tego gościa zaczynam go coraz bardziej szanować.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 16:06 #175
krzych419 pisze:
krzych419
Dzieci, nie ładnie tak sypać wyzwiskami, szczególnie po kościele :P
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 17:15 #174
krzych419 pisze:
krzych419
Ludzie, trochę dystansu ! Jak napiszę negatywnie o grze Carricka, wtedy się ściekacie. Jak napiszę coś pozytywnego - wtedy jest jeszcze gorzej :) Każdy ma prawo do własnego zdania, czy ja się spinam że komuś się 'gra' Carricka podoba !? Nie ! Komuś może się podobać, komuś innemu nie - tyle w temacie ! Wszyscy mówią zgodnie że United nie ma środka pola, od dziennikarzy, przez autorytety do byłych piłkarzy United, wszyscy to powtarzają ! Więc może wysilcie swoje mózgi i pomyślcie że skoro wszyscy tak mówią to może coś w tym jest... i nie warto wszystkiego od razu negować !
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 17:29 #173
dawidmanutd13
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2011 19:54

Wszyscy mówią zgodnie że krzych419 jest debilem i trollem, od dziennikarzy, przez autorytety do byłych piłkarzy United, wszyscy to powtarzają ! Więc może wysil swój mózg i pomyśl że skoro wszyscy tak mówią to może coś w tym jest... i nie warto wszystkiego od razu negować !
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 19:53 #172
xJabcytx
xJabcytx pisze:
Jak graliśmy??
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:20 #171
damiosa
damiosa pisze:
krzych419 - "Człowieku ! Carrickowi dajesz 7 ? Jemu można dać najwyżej 0 w skali 1-10 ! Najgorszy piłkarz świata i europy !"

Człowieku, co ty wiesz o piłce nożnej, skreślasz piłkarza bo nie strzela bramek z dystansu i nie jest zwrotny jak np. Nani? Mówiąc tak o Carricku potwierdzasz tylko że nie masz bladego pojęcia o rolach piłkarzy w klubie, bo Carrick ma role typowo defensywną (Czytaj, odbierz, podaj) I od niego się akcji nie zaczyna, on kończy akcję przeciwnika, Manchester ma tak ustawioną formację że jeden defensywny, jeden w środku bardziej ofensywny i Rooney na przedpolu. A ty pisząc że Carrick to najgorszy zawodnik świata? Haha, 7 punktów za wczorajszy mecz mu się należy bo czytał grę i miał wiele przechwytów. Dziękuje.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:19 #170
krzych419 pisze:
krzych419
Odpisuję tutaj wszystkim YntelYgentnYm !
Carrick to dno. Człowiek, który nic nie potrafi. Więc proszę was, skończcie te kłótnie i bezsensowne odpowiedzi, bo sami się tylko ośmieszacie !
Kogo obchodzi że 5 lat temu strzelił dwa gole Romie w meczy wygranym 7:1 ? To było dawno i nie prawda. Kiedy ostatnio komuś coś strzelił !? Jak śmiesz (to do jednego dziecka) pisać że polscy piłkarze nie są godni pucować butów Carrickowi !? Jedyną drużyną w której Carrick może grać jest Man Utd, bo SAF ma taki kaprys. W żadnej innej drużynie (nawet z polskiej ekstraklasy) ten pożal się boże zawodnik nie miałby miejsca. Więc skończcie pisać bzdury ! Kto powiedział że kibic MUSI szanować wszystkich piłkarzy United ? Guzik prawda ! Odezwała się chęć trolowania, bo carrick o dziwo, nie popełnił żadnego 'babola', więc wyzywacie wszystkich, którzy piszą o nim prawdę. Ale jeśli coś spartaczy (a zrobi to na pewno) sami będziecie na niego jechać - przecież carrick był obrażany na tej stronie miliardy razy. Piszecie że jest od 'czarnej roboty', ale komu on odebrał piłkę ? Chyba tylko samemu sobie, gdy zaplątał się o własne nogi. Jak można pisać że od niego akcje się nie zaczynają ? No to już popis nie wiedzy o piłce ! Od środkowego pomocnika United, akcje się nie zaczynają, natomiast w Barcy zaczynają się od bramkarza, trochę to dla nas niekorzystne co !? Na koniec ocenię carricka :
Odbiór : 0/10
Podania : 0/10
Strzały : -7/10 (dzieci mojej siostry strzelają mocniej od niego)
Czytanie gry : 0/10

To daje nam kompletne '0'. Zobaczcie że to prawda, bo tego 'geniusza defensywy' nikt nie chce kupić, a pewnie nawet za darmo nikt by go nie wziął.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:00 #169
damiosa pisze:
damiosa
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2011 14:45

Aaaa, rozumiem więc Ferguson który coś w przeciwienstwie do ciebie osiągnął, wystawia zawodnika który nic nie potrafi? Czy ty nie oglądasz meczy MU, patrzysz na livescore, widzisz że nie strzelił i osądzasz jego grę? Skoro piszesz że nic nie potrafi to ja kończę rozmowę z tobą , bo to tak jakbym napisał że Manchester nigdy nic już nie osiągnie, po prostu szkoda o takim czymś gadać.

I zobacz to youtube.com/watch?v=0McYmMJFfSc , zobacz całe, czy to że odbiera piłkę Iniescie to pewnie tylko fuks? Albo Iniesta specjalnie dał mu odebrać sobie piłkę bo mu się żal zrobiło? Nie masz argumentów który by cię obroniły od twojej głupoty, którą z posta na post udowadniasz!
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:41 #168
Amarylis pisze:
Amarylis
damiosa
"Carrick ma role typowo defensywną (Czytaj, odbierz, podaj) I od niego się akcji nie zaczyna"
No jak odbierze i poda to chyba właśnie zaczyna akcję, co?
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:45 #167
damiosa pisze:
damiosa
+ Podanie zero? Zobacz kilka podań z tego meczu
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:46 #166
damiosa pisze:
damiosa
Amarylis- Chodzi mi głównie o to że nie jest typowym rozgrywającym, a rozpoczynanie akcji - miałem na myśli ten główny punkt, czyli podanie prostopadłe, przerzucenie na skrzydło, bo zazwyczaj Carrick po przejęciu oddaje drugiemu pomocnikowi w środku lub Rooneyowi.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:47 #165
krzych419 pisze:
krzych419
@damiosa buhahaha No fakt, karik odebrał Iniescie przez dwa nieszczęsne finały LM raz piłkę, no genialne ! Powinni go za to że odebrał komuś raz piłkę, formalnie ozłocić :) Choć pewnie ta scenka, której nie oglądałem bo nie mam czasu na takie głupoty, była wzięta nie z finału, lecz z 1/2 finału z 2008 roku. Tym większy żal mi ciebie. Piszesz że nie mam argumentów, który (tutaj błąd gramatyczny, powinno być - które) obroniłyby moją głupotę - tutaj błąd logiczny, ale domyślam się o co może chodzić... Żal mi ciebie, na serio ! Chcesz prowadzić wojny w internecie, obrażać innych... To żenujące jest... Nie będę sięzniżał do twojego poziomu, możesz sobie kochać karika, możesz nawet robić sobie dobrze podczas oglądania filmiku jak to karik odbiera Iniescie piłkę (o ile ojciec cię nie nakryje) a mi daj spokój !
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 17:21 #164
djklosek123
djklosek123 pisze:
W końcu Jones strzelił swoją upragniona bramkę bardzo mnie to cieszy ,czekałem również z niecierpliwością jak wpakuje tą piłkę do bramki zasłużył na nią :)
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:38 #163
XoVi
XoVi pisze:
hah jak wy wierzycie w tego Cleverleya... prawda jest taka że mało kto, kto wraca tyle po kontuzji prezentuje forme co kiedyś przykład ? Antonio Valencia... mało ? Eduardo Silva dalej mało ? Owen Hagraves (czy jak sie go tam pisało) Anelka, Djibril Cisse Ronaldo de Lima ... moge podawać dalej przykłady :) prawda jest taka że gra MU opiera się na formie 2-3 piłkarzy :) Nani, Young i Rooney :) a przyszłość United opierać się będzie jak na razie tylko na JONES'ie :) bo nie widzę innych młodych kandydatów którzy będą choć troszke jak Nani czy Rooney (no może ewentualnie Wellbeck ale on to miał świetny początek no i właśnie KONTUZJA i się wypalił) MU to jest drużyna która potrzebuje żeby jej skład opierał się na 18 zawodnikach a nie na 3 :) (18 ponieważ 11 z pola i 7 ławka :) ) De Gea ok jest dobrym bramkarzem i często wyciąga setki, Ferdinand i Vidić ostatnio same kiksy, Evra raz mu mecz wyjdzie raz nie, prawa strona wieczne zmiany i niestabilna, Nani przeplata dobre mecze (najczęściej dobrze gra ze średniakami albo ze słąbymi drużynami) ze słabymi czasami mam wrazenie jakby sie mu już nudziła gra, Rooney również po kontuzji stracił gdzieś ten swój majstersztyk, Carrick go już dawno powinno nie być... wątpie że grałby w pierwszym składzie nawet Stoke albo Wolve'sów, Young (patrz Nani), Hernandez jak nie dostanie piłke na 3 metry przed bramkę nic nie pokazuje... w ręcz przeciwnie częste straty i czesto nie umie dograć, Berbatov stoi cały macz i nic nie robi czeka tylko na okazje 100% co i tak nie raz nie może trafić (patrz Benfica) ławka Lindegard okej solidny bramkarz, Wellbeck i Valencia(patrz wyzej) bracia Rafael i Fabio solidni w przyszłości będą jak Evra, Smalling też solidny i dobry obrońca i teraz grono wspaniałych Evans, Ji-Sung, Fletcher, Anderson, Gibson, Pogba, Diuf, Macheda przykro mi ale panom już podziękujemy... kompletne dno grają w MU ale dalej ich Ferguson trzyma i wierzy ślepo wierzy że są przyszłością większość z nich z całym szacunkiem ale Ferguson jest głupi w tym przypadku... jak teraz nic nie grają to co ?? za 2-3 lata pokażą więcej?? zwłaszcza że większość z nich zaprzepaściła swoją okazję grania w 1 składzie w pucharach ?? zwykłe Crystal Palace ich ograło... czyli z taką przyszłością powalczymy co najwyżej o npower Championship jak już się tam znajdziemy (nie wiem czy ktoś pamięta jakim zespołem kiedyś było FC Nottingham Forest a potem słuch o nich zaginął jak i cały zespół gdzieś w I lidze grali nawet... czyli 2 ligi niżej i zgubiło ich to samo co za chwile zgubi MU) Nam trzeba piłkarzy może nie światowego formatu ale młodych i takich co mają przyszłość Jack Rodwell okej dobry jest, ale są lepsi przykład ? Choćby Eden Hazard, Yohan Cabay'e, Marek Hamsik, Gotze... Ci piłkarze naprawde mają przyszłość a nie jakiś Pogba cz Diouf... bo z tego drugiego El-Hadji Diouf drugi raczej nie będzie. Następnie Neymar który jest już lasowany jako nowy Ronaldo De Lima i gracz o większym potencjale niż Robinho, Lucas Moura kolejny brazylijczyk mający szanse grać na takim poziomie jak Cristiano Ronaldo na pewno by się rozwinął pod okiem Fergusona. Ale nie, jest Pogba, Morrison, Diouf i inne wielkie GWIAZDY ala Ji-Sung Evans...
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:27 #162
mateuszr20471
W pewnym sensie sie z toba zgadzam, a pewnym nie zgadzam. Na pewno kontuzja Cleverleya to nie jest uraz porownywalny z kontuzja Valencii czy Hargo, ktory nie gral w pilke 2 lata. Do tego co masz do Vidica? jakie kiksy czlowieku. Ostatnio prezentuje wysoko forme, dzieki niemu praktycznie nie tracimy bramek. Co do Ferdinanda to zgadzam sie, ze jego forma jest daleka od idealu, jednak nie mozemy sie go pozbyc, bo takiego rezerwowego jak Ferdinand ze swieca szukac. Podstawowa para stoperow powinni byc Vidic-Jones. Co do liderow naszej druzyny i lawki rezerwowych zgodze sie. Nie posiadamy rezerwowych, ktorzy byliby w stanie rywalizowac z graczami z pierwszego skladu, co jest jedna z przyczyn tego ogrmonego kryzysu.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:02 #161
XoVi pisze:
XoVi
no w sumie z Vidićiem przesadziłem on miał na samym początku kiksy teraz już prezentuje większą formę ale reszta to według mnie smutna prawda.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:53 #160
johnoshea pisze:
johnoshea
kur..wa jak czytam o tych hamsikach i innych to już mnie skręca....
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 23:00 #159
slawek1n1
slawek1n1 pisze:
Do slavkomira

A wy nawet z przeciętniakami nie potraficie wygrać, a jak wygracie to wymękolicie nędzne 1:0. Z Liverpoolem City nie wygrało, wszystkiego wygrać się nie da, a Wy co, wygraliście z Liverpoolem?? Jak zwykle strzeliliście fartem gola w końcówce, bo to jest Wasz styl, fuksem strzelony gol w końcówce. City gra gorzej w LM?? Może, ale po pierwsze Wasz awans też nie jest do końca pewny i mam nadzieję że zagracie, ale w LE, po drugie City dopiero pierwszy raz gra w LM więc brak doświadczenia trochę wychodzi a po trzecie spójrz chłopcze jakich przeciwników City ma w swojej grupie a jakich Wy. City jest w najsilniejszej grupie z bardzo mocnymi zespołami a Wy?? Samych ogórków. Nawet z jakimiś Szwajcarami, Rumunami czy Portugalczykami nie potraficie wygrać a jak wygracie to tak jak w lidze, wymękolicie jakiegoś gola i cudem wygracie. To się nazywa zwycięstwo?? Po 5 kolejkach LM nie macie nawet w najłatwiejszej grupie w LM pewnego drugiego miejsca do awansu. City czy taka barcelona czy real to by te mecze po 4, 5 czy 6 do zera kończyli.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:20 #158
johnoshea pisze:
johnoshea
uuu jest napinka wiernego fana city
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:33 #157
slawek1n1
slawek1n1 pisze:
I znowu Męczyster wymęczył nędzne 1:0. Co za nudna drużyna. Niech Ferguson popatrzy jakich piłkarzy ma City i jak grają. City, Tottenham, Chelsea, Arsenal - wszystkie te zespoły wygrały różnicą 3-4 goli a United znowu wymękolił 1:0. Oni nawet na 4 miejsce w tabeli nie zasługują.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:07 #156
djgodzilla
djgodzilla pisze:
wczoraj się dziwiłem dlaczego Jones w środku pomocy i mam odpowiedź, ogólnie chłopak mógłby się sprawdzić w roli def. pomocnika, jeszcze do tego ma niesamowity ciąg na bramkę, być może tom lub anderson będą grać offensywnych pomocników a jones będzie defensywnym, chociaż ten nasz skład nie jest nigdy stały a z meczu na mecz zmieniany
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:03 #155
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Może Staruszek po powrocie Cleverleya, spróbuje Tom-Phil w pomocy.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:39 #154
cipsik
cipsik pisze:
Tu niektórzy mają racje że nasza trójka Roo Young i Nani nie strzelaja bramek i tu jest glowny problem niemocy strzeleckiej ale jest tez nieco inny wszyscy graja na Groszka bo tylko on w sumie jest z przodu z poczatku sezonu gralismy typowo 2 napastnikami z Welbeckiem i Ronnym z przodu i tak samo powinni grac chlopaki do tej pory druga rzecz ciagle jest rotacja srodka pola nawet jakby mieli grac Carick i Flech to nie graja nawet dwu meczu pod rzad?? gdzie tu zlapac forme bo forme to mieli Anderson i Cleverley kiedy grali razem moze oni nawzajem sie nakrecaja a reszat już szła łatwiej ale dałbym pograc Berbie teraz bo on umie rozegrac pile
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:34 #153
NanoUnited
NanoUnited pisze:
istotne 3pkt! Bardzo mi szkoda Chicha :/ Jego brak był niestety widoczny w wykończeniu akcji.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 10:31 #152
tylunh
tylunh pisze:
szkoda że tylko 1-0 , mogliśmy spokojnie wygrać to 5-0 :) zwłaszcza że gospodarze odpuszczali w drugiej połowie , no ale ważne że są 3pkt :)

pozdro
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 10:13 #151
mcfc pisze:
mcfc
5 to wygrywa tylko CIty
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:00 #150
mava3345
mava3345 pisze:
Bynajmniej wiemy jaki wynik w typerze obstawiać:D
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 10:07 #149
sebox111
sebox111 pisze:
Ja bym na Srodek dal Parka z Fletcherem/Carrickiem na razie.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 10:00 #148
sakjaszfili
sakjaszfili pisze:
przyjdą dni ze będziecie chwali United !! a nie zrzędzić tak jak dotychczas a ja, a ja będę śmiał się wam w ryja
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 01:17 #147
quazzy
quazzy pisze:
Nie chcę siać zamętu , ale w ataku szpital.
Przed sezonem pisaliście takie głupoty , że bania mała. Po co ich tylu , sprzedać tego tego a ten na wypożyczenie.Mija czternasta kolejka i na dobrą sprawę zostajemy z dwoma napastnikami - Rooneyem i Welbeckiem , no i co teraz ? Gdyby Machede wypożyczono lub sprzedano jak radzili tutejsi eksperci zostałby na ławkę tylko Diouf , który jest w mojej ocenie za słaby na grę w tym klubie. Podsumowując : do świąt mamy z głowy Chicharito oraz Owena , nie wiadomo jak z Berbatovem.
Zostaje nam Rooney który jest obecnie bądźmy szczerzy - bez formy , wracającego po kontuzji Dannego , Federico jako trzeci napastnik (ale z drugiej strony teraz ma niesamowitą szansę na pokazanie się , bo przecież Wayne/Danny nie będą grać we wszystkich meczach) oraz wymieniony wyżej Diouf.W grudniu gramy jeszcze pięć spotkań.

Mam nadzieję , że sobie poradzimy.
Pozdrawiam.

PS. Jeżeli mi odpiszesz , nie na temat :
Oho , dwa dni zarejestrowany , !@$^%& dzieciaku lub inne epitety , wiedz że jesteś zerem.
Do czytania wypocin co niektórych nie potrzeba konta , co niektórych ponieważ uważam że strona dysponuje kilkoma zacnymi użytkownikami , a ich teksty aż chce się czytać.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 00:26 #146
Megadeth pisze:
Megadeth
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2011 00:45

Berbatow raczej szybko wróci, Fergie kilka dni temu potwierdził że to nic poważnego.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 00:44 #145
quazzy pisze:
quazzy
O tyle dobrze, dzięki za wieści.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 01:08 #144
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2011 12:55

quazzy, a kto przed sezonem wiedział że tak będzie sytuacja wyglądała? Nie bądź hipokrytą bo sam pewnie myślałeś że 7 napastników to jest ciut za dużo(zwłaszcza że w innych formacjach nie ma takiego przeludnienia) no chyba że masz kryształową kulę w której widzisz przyszłość... no ale z drugiej strony teraz jesteś w swoim żywiole, bo możesz po obrażać wszystkich i popluć jadem. Z czego wnioskujesz, że Rooney jest bez formy? Przez pierwsze 1,5miesiąca miał więcej bramek niż meczy, teraz Ferguson zaczął kombinować i zaczął go wystawiać w środku pomocy to się nie dziw, że słabiej mu idzie, ale nie znowu tragicznie.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:53 #143
axel52
axel52 pisze:
Przykro patrzeć na Valencię .
Ten gość znowu nie mógł przejść obrońców.
Jest jednostronny i surowy jak Rasiak.
Gdy widzi , że ma kumatego obrońcę naprzeciw to koniec zagrożenia dla rywala.
Cały mecz nudny jak flaki z olejem i chyba dzięki tamu za tydzień muszę szukać meczu w necie bo c+ postanowił na kolejkę odpocząć od nudnego United
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:55 #142
sebox111 pisze:
sebox111
Spokojnie jeszcze Valencia zacznie grac normalnie. Obrońców nie przechodzi po przecież ta kontuzje miał, ale i tak próbuje.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 09:13 #141
axel52 pisze:
axel52
kontuzję to miał już dawno , nie DEMONIZUJMY tego faktu.
Zawsze musicie tłumaczyć kontuzjami słabość piłkarza ??
Valencia jest po prostu za słaby na United , jego jednostronność go dyskfalifikuje do wielkiego klubu.

Każdy obrońca który gra przeciw niemu już dawno wie że Valencia umie tylko jedno
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:18 #140
matimanutd pisze:
matimanutd
zgadzam się z tym, że mecz nudny. nie dało się oglądać tego czegoś. poza bramką i kontuzjami nic się nie działo
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:20 #139
krzych419 pisze:
krzych419
Skoro Valencia ci się nie podoba, to co powiesz o carricku ? :) On to ma wiele sposobów na oszukiwanie obrońców... Niestety swoich...
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 14:01 #138
axel52 pisze:
axel52
o Carricku mam takie samo zdanie jak o Valencii , Gibsonie , Berbatovie , Evansie , Andersonie.
Ci panowie sie nadają do Wigan może.

Tam byliby MOŻE gwiazdami a i to nie na pewno
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:43 #137
zenek
zenek pisze:
Młodemu ta bramka należała się jak psu buda. W tym sezonie jedna z najjaśniejszych postaci MU. Bardzo zawodzi Nani i z meczu na mecz słabnie Young. Carrick w zimie do sprzedaży. Rooney też nic wielkiego nie gra ale zawsze jest pożyteczny. Wydaje mi się że chłopaki grają coraz pewniej.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:36 #136
KawkaManUtd
KawkaManUtd pisze:
piszę do tych którzy ciągle narzekają narzekają i narzekają zrozumncie to nie są maszyny tylko normalni ludzie nie będę ciagle wygrywać 3:0 4:0 itd każda drużyna ma słabszy okres i już tak będzie a te zwycięstwa city są zbudowane na kasie i taka prawda policzcie prosze ile w ostatnich 3-4 latach na tranfery wydali city i united to będziecie mieli odp

zobaczycie że ten słabszy okres minie i będziecie się kłocić kiedy united wkoncu zaliczy jakiś słaby mecz :P :D

GLORY GLORY MAN UNITED
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:02 #135
mAnge pisze:
mAnge
Mimo tego mogli by sypnąć trochę grosza. Bo Wielkie Kluby które myślą o Wielkich Sukcesach potrzebują kasy. Choćby Real, wydali kupę szmalu, dostali dobrego trenera który to wszystko poukładał i są efekty. SAF też by to ogarnął. Na razie mamy przeciętny skład. Który może mierzyć max w 1/4 / 1/2 LM oraz top 3 PL.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:08 #134
damiosa pisze:
damiosa
Wygrywanie kasą to w City, Realu i Fifie
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:28 #133
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
Rok temu był wg mnie gorszy skład, a doszliśmy do finału LM i mistrzostwa Anglii
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 00:59 #132
Veon pisze:
Veon
Rok temu mieliśmy Van Der Sara na bramce. Teraz mamy De Gea. Nie chce odejmować De Gei talentu ale brak mu doświadzczenia. Rok temu mieliśmy Scholesa. Teraz mamy ...... nikogo na tą pozycje. No może Cleverleya ale on się nie liczy bo w zeszłym sezonie też był w United.

Co do wygrywania kasą. Pieniądz rządzi światem czasem trzeba sypnąć troche grosza bo inaczej wielkie prawdopodobieństwo że drużyna po kilku latach osłabnie.

PS: W fifie wygrywa się raczej umiejętnościami gracza niż kasą. Lepszym przykładem byłaby raczej jakaś gra menagerska np. Football Manager :D
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 09:23 #131
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Wynik cieszy,chwilami wszystko już wyglądało już bardzo dobrze ;),dobry prognostyk przed następnymi spotkaniami.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:59 #130
jegloKJ9
jegloKJ9 pisze:
Kolejne 1:0. Pozostaje mieć nadzieję na lepszą skuteczność za tydzień przeciwko Wolves. Bardzo dobry mecz Jonesa, również Young trochę poszarżował. Liczę na przełamanie WR10 w następnej kolejce.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:49 #129
koko672
koko672 pisze:
Bardzo się ciesze że Jones strzelił gola
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:46 #128
kalek pisze:
kalek
już ma 2 na koncie w United:) Teraz dobrze, że do bramki przeciwników strzelił:)
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 08:46 #127
ironia
ironia pisze:
teraz wszyscy nosicie na rękach Phila i chwalicie go, a poczytajcie sobie co pisaliście na temat gdy został ofc zawodnikiem United.

devilpage.pl/index/news/komentarze/27011/oficjalnie_phil_jones_pilkarzem_manchesteru_united_/

tak to jest jak się nie da piłkarzowi szansy zaistnienia.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:42 #126
DAMINOS pisze:
DAMINOS
krzych tradycyjnie :D
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:57 #125
damiosa pisze:
damiosa
Hahah krzych udowodnił że zawsze ma racje :)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:28 #124
krzych419 pisze:
krzych419
Tymi komentarzami udowadniacie tylko że nie potraficie czytać ze zrozumieniem.

Po 1. Wtedy nie pisałem że Jones jest słaby, tylko że potrzeba nam większych wzmocnień.

Po 2. Teraz nie twierdzę że Jones jest najlepszy na świecie, tylko że fajnie sprawdził się w pomocy i na pewno jest lepszy od Carricka, Fletchera, Andersona i innych podobnych 'środkowych' bez polotu i umiejętności...

ironia, musisz mieć mega ciekawe życie że wycinasz linki do newsów i wytykasz innym kłamstwa. Ale tak łapać można małe dzieci, które raz piszą 'zawsze uwielbiałem de geę' a tydzień temu pisały 'de gea to dno, kuszczak lepszy'. Nie pisałem że Jones na bank się nie sprawdzi i że nie ma potencjału, więc japa !
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:37 #123
Snomer pisze:
Snomer
Krzych jak zwykle - odwracanie kota ogonem i jeszcze na dodatek obrażanie ludzi. Za co ty wyzywasz Ironię i jeszcze mówisz do niej "japa"? Naucz się co to znaczy szacunek!
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 00:53 #122
Tomasson pisze:
Tomasson
krzychu pewnie nie wiedział, że ironia jest kobietą i się zapędził... Przecież to super dorosły facet z ogromną wiedzą, doświadczeniem życiowym i zasadami, który nie mógłby sobie pozwolić na takie odzywki w stosunku do kobiet.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 10:34 #121
ironia pisze:
ironia
hahah, uderz w stół a nożyce się odezwą. przecież ja nie napisałam kto konkretnie był przeciw transferowi Jonesa, ale Ty się od razu tłumaczysz i na dodatek piszesz do mnie jakieś japa.. Po prostu wkurza mnie takie coś, że zawodnik nie rozegra jeszcze ani jednego spotkania w barwach MU, a wy już go oceniacie. To samo było z Groszkiem.

a na ten link trafiłam wczoraj przypadkowo i postanowiłam, że wkleję go tutaj.

A co do De Gei to ja go broniłam od samego początku, nawet po meczu z WBA czy meczu o tarczę - jeżeli nie wierzysz szukaj ;)
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:36 #120
krzych419 pisze:
krzych419
Hahaha Tomasson, dzięki !

Nie tłumaczyłem się Tobie, tylko dzieciakom, które się tam popisywały. Co do De Gei to też zawsze go broniłem :) nie wierzysz to szukaj, masz w tym wprawę :)
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:37 #119
Rarian
Rarian pisze:
Po tym meczu wydaje mi się, że nasz optymalny skład na dzień dzisiejszy to coś w stylu:

De Gea
Smalling - Ferdinand - Vidic - Evra
Cleverley - Jones
Nani - Rooney - Young
Welbeck

I chciałbym zobaczyć kiedyś takie ustawienie po powrocie Toma :).
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:36 #118
Neutralized
Neutralized pisze:
Bardzo cieszą 3 ptk, z grą jest coraz lepiej. U Naniego widać lekki progres, strasznie denerwowała mnie gra Valenci, który chyba nie wie, że nogi ma się 2. Nie jestem fanem Carricka, ale dziś Michael bardzo ładnie czyścił w środku, może nie rozgrywał oszałamiająco, ale bez strat. Oby jak najszybciej wrócił Javier, bo ostatnio to nasz jedyny napastnik, który strzela golasy.

Czekam na powrót Cleva i Andersona, mam nadzieję, że wniosą sporo do środka pola. Dziś zdecydowanie przeważaliśmy, ale nie oszukujmy się, wynikało to ze słabej formy Villi a nie naszej dobrej gry. Marzy mi się transfer kogoś z najwyższej półki do środka, ale to chyba nieszczególnie realne :P
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:23 #117
mcfc
mcfc pisze:
united znowu 1 gol, najnudniejsza drużyna PL, City 5 goli ale kogo to już dziwi średnia 3,5 gola na mecz to są prawdziwi liderzy
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:22 #116
Sorata pisze:
Sorata
A niech se mają i średnią 10 goli na mecz. Ich siła jest tylko na kasie zbudowana, 0 historii... petrodolary to wszystko. Wracając, co wam po tych golach, jeżeli na koniec będziecie mieć mniej punktów? Poza tym, każdy kiedyś dostaje kryzys, w zeszłym sezonie były to mecze na wyjeździe a teraz ogólnie niskie wygrane. Ważne, że 3 PKT!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:30 #115
simix pisze:
simix
policz sobie ile city wydało przez ostatnie 3 lata na transfery a ile United i dodaj do tego jeszcze osiągnięcia , zobaczysz jakie jest twoje wspaniałe city ...
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:38 #114
Matheoo pisze:
Matheoo
niestety kryzys to dopiero przed United
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 09:06 #113
Veon pisze:
Veon
Szkoda tylko że nie samą historią się wygrywa :P
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 09:25 #112
wwwwww333
wwwwww333 pisze:
kolejny napastnik kontuzjowany,ech...
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:20 #111
axel52
axel52 pisze:
DeGe nie grał pewnie za to co zjeb..ł w ostatnim meczu.
Jakoś mam większy spokój gdy go nie ma na bramce.

Bo co mi po 3,4 świetnych interwencjach jak po następnej rywal zdobywa gola
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:19 #110
krzych419 pisze:
krzych419
De Gea najlepszy bramkarz ligi angielskiej sezonu 2011/2012, założymy się ? :)

Od wielu spotkań Hiszpan jest bezbłędny a że zarzucasz mu że wpuścił karnego, to odsyłam do Pana Jana Tomaszewskiego !
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:24 #109
tadzik pisze:
tadzik
Jak narazie najlepszy bramkarz LA to Hart , póżniej Szczęsny.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:25 #108
xCleverley pisze:
xCleverley
krzych419 - nie chodziło chyba o karnego ,tylko mecz z Benficą
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:30 #107
Rarian pisze:
Rarian
Wg mnie De Gea to absolutny numer 1, gość jak na swój wiek powala skalą talentu i umiejętności. Nie akceptuję wyboru Lindegaarda nad nim, po prostu nie ma ku temu żadnych logicznych przesłanek i mam nadzieję, że od nastepnego meczu David znowu stanie między słupkami.

Ale zgodzę się, że najlepszym golkiperem na wyspach jest obecnie Joe Hart. Szczęsny poza podium. Cech, David i Friedel są od niego na tę chwilę lepsi moim zdaniem.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:31 #106
krzych419 pisze:
krzych419
Ale zwycięzcę wybiera się po sezonie i David jeszcze pokarze na co go stać :) Choć obawiam się że władze F.A. Mogą promować Harta (Anglika).
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:37 #105
remass666 pisze:
remass666
pierwszy raz cos madrego powiedziales krzych:)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:09 #104
axel52 pisze:
axel52
@krzych419, chodzi mi o nędzne wybicie piłki po którym Benfica zdobyła gola to raz , a dwa to fakt , że DeGa na przedpolu jest cienki jak światłowód.
W tym elemencie gry do Lindegaarda brakuje mu 100 lat świetlnych.

a co do bramkarza roku na wyspach to nie rozśmieszaj mnie , ale hiszpan nie łapie się na pudło nawet przynajmniej na razie.
I pewnie wybiorą bramkarzem roku golkipera mistrza , czyli na dziś dzień Harta
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:48 #103
Megadeth pisze:
Megadeth
Jak narazie najlepszy bramkarz BPL to Krul, reszta to może mu piłki na treningach podawać.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 00:52 #102
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2011 13:10

axel, co to jakaś nagonka na De Gee? znowuuu? Myślałem że już dawno ten trend żeby go piętnować za każdy, nawet najmniejszy błąd, już minął.
Ślepym kurde chyba trzeba być żeby nie dostrzegać jego potencjału i umiejętności.
'Bo co mi po 3,4 świetnych interwencjach jak po następnej rywal zdobywa gola'- to zdanie mnie najbardziej rozbawiło :> Nie wiem czego oczekiwałaś jak David do nas przychodził, ale nawet najlepsi bramkarze w historii puszczają bramki... Kolejny mecz gramy na 0 z tyłu, i czyja to jest zasługa? Aż taki on jest słaby? Co do Lindegaarda, to tak naprawdę nie wiemy o nim nic. Grając z drużynami w pucharze Anglii czy ze słabszymi rywalami w PL nawet Kuszczak wyglądał na super hero.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:10 #101
spOntan pisze:
spOntan
sory zapędziłem się, teraz ofc De Gea nie bronił, ale we wszystkich pozostałych meczach tak :>
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 13:14 #100
axel52 pisze:
axel52
@spOntan to nie nagonka na hiszpana.

ja tylko wyraziłem prawdę o nim , a że to boli jego fanów to sorry.
NIE WIEM jakim będzie bramkarzem za 1,2,3 lata.
Wiem jakim jest teraz i widzę jego braki i zalety.

Do braków należy fatalna gra na przedpolu czy to się tobie podoba czy nie.
Do wad zaliczam również zbyt dużo niepewnych interwencji vide wykop z meczu z Benficą [ gol dla rywala ].

Jak się wyzbędzie tych wad to będzie świetny.
A na razie dla mnie przynajmniej jest spokojniej w bramce jak stoi Lindegaard
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 15:51 #99
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Bardzo ważne zwycięstwo Manchesteru United na trudnym obiekcie.Szkoda tylko Hernandeza , który był w dobrej formie strzeleckiej myślę , że ustrzeliłby dzisiaj parę goli.Trzymam kciuki za niego niech wraca jak najszybciej.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:15 #98
tadzik pisze:
tadzik
Chyba strzelając do pustej bramki
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:16 #97
DAMINOS pisze:
DAMINOS
no i co z tego ?
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:18 #96
krzych419
krzych419 pisze:
Dlaczego nie ma nagłówka - "Jones uciszył Villa Park" ? Czy bohaterem spotkania zostaje tylko ten, od którego piłka się sama odbija nim wpadnie do bramki ?

Nie chcę już atakować, tego malusieńkiego groszka, ale fakt jest taki że Welbeck przez 15 minut pokazał więcej, niż Chicharito przez ostatnie 5 meczy.

Meczyk bardzo dobry, bo wyjazdowe zwycięstwo z Aston Villą to zawsze coś. Doskonale sprawdził się Jones w pomocy ! To nie drewniane nogi Carricka czy Flethera... Jones kreatywnością pobił ich na głowę. Środek pola na chwilę obecną powinien wyglądać tak : Jones - Gibson / Cleverley. Wtedy możnaby było rozegrać od czasu do czasu atak pozycyjny, bo z Carrickiem i Fletchem jest to niemożliwe. Dobry mecz !

Nie rozumiem tylko co na bramce robił Linderson ? Przecież De Gea jest w świetnej formie i drugi mecz nie gra, natomiast gra Linderson, coś tu nie gra. Gdy pierwszym bramkarzem był 41- letni Edwin a drugim nasz Tomek, Ferguson żadnych roszad nie stosował... Nic nie mam do Lindersona, po prostu jego miejsce jest na ławie !
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:58 #95
JakubekMU pisze:
JakubekMU
co do Davida sie zgodze!, czemu go nie ma??!!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:00 #94
Zyvold pisze:
Zyvold
Kur... mać, człowieku, ty chyba oglądasz jakiś United FC a nie MU, Carrick (KTÓRY NIE JEST ROZGRYWAJĄCYM DO JASNEJ CHOLERY!) dzisiaj drugi po Jonesie, do ciebie nic nie dociera! Jones to mimo wszystko obrońca i tam jest jego miejsce, chociaż mógłby zagrać jako bardzo defensywny pomocnik.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:05 #93
krzych419 pisze:
krzych419
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2011 22:12

zyvold nie napinaj się tak ! Jones w pomocy przez jeden mecz zrobił więcej niż Carrick przez całą swoją karierę, więc nie wiem do czego pijesz. Już wcześniej pisałem że Jones powinien grać w pomocy, to dzieci mnie zmieszały z błotem :) łyso wam teraz ? :)

Jeśli miejsce Jonesa jest w obronie to carricka na trybunach !
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:09 #92
Tarzan88 pisze:
Tarzan88
Gibson? szalony jestes
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:10 #91
Zyvold pisze:
Zyvold
Dlaczego tak krytykujesz Carricka? Za to, że gra jako DEFENSYWNY! pomocnik?
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:11 #90
krzych419 pisze:
krzych419
W czym Gibson ustępuje Carrickowi ? Oczywiście poza urodą amanta... :)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:11 #89
xCleverley pisze:
xCleverley
zastanawiasz się między Gibsonem a Cleverleyem? haha, w pucharze się nie wyróżniał, a Tom co gra to napędza środek. jak nie Cleverley, to Carrick .!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:24 #88
zbyszek7 pisze:
zbyszek7
Teraz to mnie rozwaliles i wkoncu sam pokazales ze o pilce nozej a na pewno tej w Manchesterze nie masz zielonego pojecia.

1. Welbeck zrobil wiecej w 15min niz Javier w ostatnie 5 meczy?? ile goli dajacych punkty Chicarito strzelil 3,4??

2. Carrick najgorszym graczem Europy??

3. Gibson w pierwszej jedenstace?? Chyba dostal juz za duzo szans

4. A z tym to juz powaliles kazdego (az spadlem z krzesla) kto to kur..... jest Linderson??
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:26 #87
krzych419 pisze:
krzych419
OMG ! Jeśli miałbym wybierać między nim a Carrickiem to bym się nie zastanawiał. Gibson ma dobre podania i strzał z dystansu, tylko ma nierówną formę ! Ale ma potencjał, którego nie mają Carrick, Fletcher ani Ando ! Czy któryś z nich zagrał kiedykolwiek jakiś dobry mecz ? A jakbyś to ty miał wybierać między carrickiem a ... Krzesłem, na kogo byś postawił ! Ja oczywiście na krzesło bo w przeciwieństwie do Carricka nie tworzyłoby setek rywalom...
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:29 #86
AgEnT pisze:
AgEnT
krzych419 - no nie możliwe, a przypomnij sobie jak przed sezonem jechałeś po SAF'ie, że kupuje średniaka za dużą kasę.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:16 #85
krzych419 pisze:
krzych419
Bo za dużo za niego daliśmy, ale skoro już jest to niech gra. Nie kaleczy futbolu tak jak Carrick...
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:38 #84
dawidmanutd13
Rzadko się tu wypowiadam, ale czasami po prostu nie "szczymam". Mam wrażenie, że po prostu Ty jednych piłkarzy uwielbiasz, drugich nienawidzisz, i po prostu nic nie jest w stanie zmienić Twojego zdania.

"Nie chcę już atakować, tego malusieńkiego groszka, ale fakt jest taki że Welbeck przez 15 minut pokazał więcej, niż Chicharito przez ostatnie 5 meczy. " - w ostatnich pięciu meczach ligowych w których wystąpił Hernandez, pomijając mecz z City w którym generalnie wszyscy dali ciała, a on i tak grał tylko ostatnie pół godziny, Hernandez zapewnił swoimi golami Manchesterowi 8 punktów - 1:1 z Liverpoolem (wszedł na boisko 5 minut wcześniej), 1:0 ze Swansea, 1:1 z Newcastle (gdyby nie minimalny spalony dałby United jeszcze dwa punkty) i 1:0 z Evertonem. Jedynym meczem, w którym nic nie ustrzelił było spotkanie z Sunderlandem, ale zdarza się najlepszym. No Ciebie to pewnie i tak nie przekona, Ty w tym czasie pewnie strzeliłbyś trzy razy więcej i dołożył jeszcze kilka asyst. Nie mam nic do Welbecka, forma Chicharito też pozostawia wiele do życzenia, ale twierdzenie że "Welbeck przez 15 minut pokazał więcej, niż Chicharito przez ostatnie 5 meczy." jest po prostu idiotyzmem - nie zauważyłem u Welbecka dzisiaj nic szczególnego poza jedną akcją w której powinien był podawać, a wszystko skończyło się stratą. Piszesz, że nie chcesz już atakować Meksykanina, więc tego nie rób, a jak już musisz, to rób to w konstruktywny sposób.

"Meczyk bardzo dobry, bo wyjazdowe zwycięstwo z Aston Villą to zawsze coś. " - nie chcę wyjść na hejtera i malkontenta, ale nie wiem co w grze United widziałeś dzisiaj bardzo dobrego. Rozumiem, że każda drużyna ma kryzysy, ale gra Manchesteru nie jest ostatnio zadowalająca, choć dziś rzeczywiście widać było mały progres. Poza tym w poprzednim sezonie nasza gra na wyjeździe wyglądała podobnie, ale częściej remisowaliśmy, teraz zdobywamy więcej punktów na obcych stadionach. Niemniej jednak dziś po kolejnym spotkaniu United odczuwałem niedosyt - bardziej podobała mi się gra MU w końcówce meczu z Newcastle, kiedy trzeba było gonić wynik, dziś widziałem normę - oklapnięcie po strzelonej bramce, co przy bardziej ogarniętym przeciwniku mogłoby skończyć się źle.

"Doskonale sprawdził się Jones w pomocy ! To nie drewniane nogi Carricka czy Flethera... Jones kreatywnością pobił ich na głowę. Środek pola na chwilę obecną powinien wyglądać tak : Jones - Gibson / Cleverley. Wtedy możnaby było rozegrać od czasu do czasu atak pozycyjny, bo z Carrickiem i Fletchem jest to niemożliwe. " - nie przeczę, Jones rozegrał dzisiaj dobry mecz. Nie rozumiem jednak Twojej nienawiści w stosunku do Carricka i Fletchera. Ich zadaniem nie jest rozgrywanie piłki, strzelanie goli czy zaliczanie asyst. To tylko dodatek do ciężkiej pracy jaką wykonuje na boisku. To tak jakby narzekać, że goli nie strzela i nie kreuje gry Vidić czy Ferdinand. Defensywny pomocnik ma odebrać piłkę i podać ją do zawodnika kreującego grę, ZROZUM TO W KOŃCU. Pewnie Cię to nie przekona, ale pomyśl - po co Ferguson trzymałby tych zawodników w klubie tyle lat i tak często desygnował ich do gry? Ten człowiek w przeciwieństwie do Ciebie wie o piłce dużo i wie, że tacy zawodnicy są potrzebni. Porównania do tych zawodników czy do Andersona Gibsona nawet nie chce mi się komentować, bo przebiłeś tym samego siebie.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 01:03 #83
dawidmanutd13
"Nie rozumiem tylko co na bramce robił Linderson ? Przecież De Gea jest w świetnej formie i drugi mecz nie gra, natomiast gra Linderson, coś tu nie gra. Gdy pierwszym bramkarzem był 41- letni Edwin a drugim nasz Tomek, Ferguson żadnych roszad nie stosował... " - no ja nie wiem, może my różne mecze oglądamy, bo jak ja oglądałem to bronił dzisiaj Lindegaard, a nie Linderson (to pokazuje jakim jesteś kibicem i jak się znasz na piłce). Lindegaard broni całkiem często, bo po prostu różnica między nim jest duuuuuuuużo mniejsza niż między VDS-em a Kuszczakiem. Nie umiem Ci tego inaczej wytłumaczyć, po prostu tak jest. Lindegaard zasługuje na częste szanse, bo dobrze spisuje się w bramce. Jest dużo lepszy od Kuszczaka, a VDS był dużo lepszy od De Gei.

"Jones w pomocy przez jeden mecz zrobił więcej niż Carrick przez całą swoją karierę", "W czym Gibson ustępuje Carrickowi ?", "Jeśli miejsce Jonesa jest w obronie to carricka na trybunach", "Gibson ma dobre podania i strzał z dystansu, tylko ma nierówną formę ! Ale ma potencjał", "Czy któryś z nich zagrał kiedykolwiek jakiś dobry mecz ?" - tych głupot nawet nie komentuję, bo każdy Ci powie, że to pieprzenie trzy po trzy. Jesteś chyba najmniej lubianym userem na tej stronie, gadasz farmazony, wszystkich irytujesz i wypisujesz te swoje pseudoopinie. Jak je już musisz wygłaszać, to pisz z sensem, uargumentuj je, a nie jedź z jakimiś tekstami o krzesłach i Zniczu Prószków. Ogarnij się. Pozdrawiam.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 01:04 #82
Tarzan88 pisze:
Tarzan88
jaki gibson ma potencjał? wiekszego drewna w utd dawno nie widzialem carrick jest od czarnej roboty i zazwyczaj mu to wychodzi
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 09:29 #81
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
LUDZIE APELUJE ! JEST JEDEN SPOSOB ZEBY ZWALCZYC TEGO TROLLA, PO PROSTU GO NIE KARMCIE ! Prosze niech nikt mu nie odpowiada
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:07 #80
matimanutd pisze:
matimanutd
no tak, bo Carrick to taka pi*da, która strzeliła AS Romie 2 fantastyczne gole w wygranym meczu 7:1 na Old Trafford, który był wiodącą postacią w finale LM w 2008 roku. Tak wypędzić Carricka na zbity pysk, bo nie potrafi grać. kto odwala czarną robotę w środku pola? walczy w defensywie i ofensywie? kibic United szanuje wszystkich piłkarzy United, bez wyjątków. może nie jest w fantastycznej formie, ale do cholery Jones jednym meczem przyćmił całą karierę Carricka?? ty chyba się wczoraj urodziłeś. co takiego osiągnął Jones? no proszę, sukcesy Jonesa, a sukcesy Carricka? poda mi ktoś?
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:42 #79
kocio10 pisze:
kocio10
Wystarczy wejść w archiwum poczytać newsy z przyjsciem Jonesa, Chichy czy kogoś innego. On tam wszędzie gada, że to bedą nie wypały i wgl. Człowiek nie ma bladego pojęcia o piłce nożnej. Dla niego Chicha jest po jednym meczu bogiem a po jednym szmatą. Zwykły TROLL i tyle.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 11:59 #78
Zyvold
Zyvold pisze:
O kuffa... Chica do stycznia? Chyba zartujecie? :[
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:52 #77
krzych419 pisze:
krzych419
Nawet dłużej... Zerwanie stawu skokowego to bardzo poważny uraz. Staw może nigdy nie wrócić do dawnej sprawności, ale jak się całe życie siedzi przed kompem to się wydaje niemożliwe... Szkoda Hernandeza, ale to dobrze dla Welbecka, który już się wykurował... Nie jest moim ulubieńcem ale szkoda go...
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:01 #76
JakubekMU
JakubekMU pisze:
3 pkt tylko to cieszy... martwi kontuzja Chicharito!;/ niech wraca Cleverley i wszyscy zdrowi, niech wróci rywalizacja i ... forma z początku sezonu!!
Glory Glory ManUtd!!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:49 #75
sssexton90
sssexton90 pisze:
Brawo !! Klasowy zespół poznaje się po tym, że mimo kryzysu wygrywa.

Najbardziej martwi mnie stan Hernandeza, oby okazało się to niegroźne i niech wróci szybko.


Co do meczu to bardzo pewnie spisywali się nasi obrońcy, w ataku może nie imponowaliśmy ale young, rooney, valencia, welbeck i oczywiście Jones też mieli troche przebłysków. Akcja bramkowa była poprostu książkowa. Dokładna wrzutka i strzał z pierwszej piłki pod poprzeczkę. Szkoda, że Welbeck czy Rooney nie podwyższyli wyniku bo mieli dobre okacje ku temu.

Oceny dałbym następujące:

Lindegaard: 8
Evra: 7
Vidić: 7
Rio: 7
Smalling : 8

Young: 7
Jones: 8
Carrick: 7
Nani: 6 (najmniej barwna postać w naszych szeregach, dużo strat)
Valencia: 7
Rooney: 7 (brakowało mu troche szczęścia dzisiaj)

Giggs: 6
Welbeck: 6 (za mało grali by ich wysoko ocenić)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:20 #74
krzych419 pisze:
krzych419
Człowieku ! Carrickowi dajesz 7 ? Jemu można dać najwyżej 0 w skali 1-10 ! Najgorszy piłkarz świata i europy !
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:05 #73
simix pisze:
simix
do krzych419: człowieku ogarnij się, wszyscy mają cię dosyć , twoje durne żarty typu "w skali 1-10 dam mu 0" żygać mi sięchce jak patrzę na to jak jeździsz po Carrick'u , zmień klub na Znicz Pruszków , wszyskim to na dobre wyjdzie !!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:29 #72
krzych419 pisze:
krzych419
W Zniczu Pruszków trener wysłałby Carricka na trening z trampkarzami, których technika, pewnie przyprawiłaby Michaela o ból głowy :) Jeżeli tak cie denerwują internetowe komentarze to może ty zmień klub na MKS Piast. Tam będziesz miał cisze, spokój, puściuteńkie trybuny / ławki, dobrze by ci tam było :)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:35 #71
simix pisze:
simix
Jak już napisałem zmień klub wszystki to wyjdzie na dobre , dziękuję , dobranoc!!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:43 #70
Megadeth pisze:
Megadeth
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.12.2011 00:49

Lol, piłkarze Legii (której kibicujesz) to mogą pomarzyć o tym żeby Carrickowi lub też każdemu innemu piłkarzowi grającemu w Premiership, Championship i npower League 1 buty pastować, więc w Twoim stylu krzych "japa" !
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 00:48 #69
kocio10 pisze:
kocio10
krzychu ty chyba nie wiesz na czym polega gra Carricka. Ty naprawde masz coś z głową nie tak.
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 12:06 #68
ferdek
ferdek pisze:
ja bym grał 3 środkowymi pomocnikami tak jak 2 lata temu to Roo mógł zając się strzelaniem goli.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:19 #67
simix pisze:
simix
też jestem zwolennikiem takiego ustawienia z Roo na sępa , ale mamy za dużo napastników na takie
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:35 #66
Deluxe
Deluxe pisze:
Są 3 punkty i to się liczy, na plus jest też to, że w tym meczu zdecydowanie przeważało United. Aston Villa kompletnie bez szans. No ale jednak wciąż nie są to te same, wspaniałe Diabły - pech chciał, że ci, którzy powinni być naszą najważniejszą siłą, są obecnie bez formy. I Groszek - beznadziejnie by było, gdyby był to jakiś poważny uraz. Myślę, że jest nam on bardzo potrzebny, bo potrafi się naprawdę idealnie odnaleźć w polu karnym i wypracować sobie szansę na strzelenie bramki. Teraz, kiedy nikt właściwie nie popisuje się u nas bramkostrzelnością, Chicharito jest niemal niezbędny, bo temu to się bardzo często udaje.
Tak czy siak, zwycięstwo cieszy, chociaż mogło być lepiej. Cały czas liczę na przebudzenie Diabełków i formę, która pozwoli nam realnie myśleć o kolejnym tytule.
Glory Glory Man United!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:18 #65
RedDevilFan79
dobrze ze jest zwyciestwo!! glory glory red devil!!bedzie lepiej...chlopaki musza sie podniesc po przegranej z $hity i tyle.
Brawo za trzy punkty :)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:06 #64
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Bardzo sie ciesze że wygralismy, skromne 1-0 ale skoro city potrafi wygrywac 5-1 to trezba uszanowac te 3pkt zdobyte przez Czerwonych Diabłów bo kazdy punkcik jest na wage złota a gra nie musi byc wysmienita przez cały sezon,wazne żeby konsekwentnie zbierac punkty, a moze w któryms momencie gra rywali sie posypie i na takie potkniecia citizens licze Pozdrawiam.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:03 #63
Kluczyk
Kluczyk pisze:
i co ? tak narzekaliscie ze SAF wystafi lindegaarda i co ? zawiodl was ?
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:01 #62
Draciel pisze:
Draciel
Ty nas zawodzisz, bo pisać poprawnie nie potrafisz :(
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:24 #61
McLaren5
McLaren5 pisze:
Ludzie ogarnijcie.
Po pierwsze do konca sezonu jeszcze baaaardzo dluuuga droga, wiec nie panikowac.
Po drugie mimo braku formu, licznych kontuzji, braku srodka nasz klub zwycieza ciezko bo ciezko, ale licza sie 3 punkty.
Wyobrazcie sobie Liverpool, City lub Chelsea, bez formy i z kontuzjami, graja sraczke i nic nie wygrywaja, wiec nie siac paniki, bo bedzie good, a nawet jesli nie, to nie zawsze sie wygrywa, i kazdy kibic ktory zna pilke nozna dluzej niz poprzedni sezon to wiedza cos o tym.
Moje serce rowniez krwawi,ale nie jade na sir Alexa ze stary ze dziad ze wyp*****, ze sie nie zna, ze nie wie co sie w klubie dzieje.
Wiec wyluzujcie i cieszcze sie z tego ze kibicujecie tak wielkiemu klubowi z taka historia jaka posiada Manchester United.

Glory, glory Man United!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:59 #60
Diabelred pisze:
Diabelred
Ok historie mamy niezla fakt,ale to graja zawodnicy,a nie historia....
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:02 #59
McLaren5 pisze:
McLaren5
dobrze, ale nie da sie tak ze od powstania klubu zawsze bedziemy wygrywac, nigdy nie bedzie kontuzji, wpadek i itp.
chodzilo mi oto bysmy byli wyrozumiali, i cieszyli sie z tego co jest i byli wierni zawsze wierni, to cechuje prawdziwych kibicow.
nie trzeba przeklinac swojego klubu, raz jest lepiej raz gorzej
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:05 #58
Michal20011999
Święta prawda . Wkurza mnie to że jak wygrywamy to Ferguson niech jeszcze zostanie drugie 25 lat , a jak nam nie idzie to że już jest stary i niech już stąd odejdzie .
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:12 #57
Dexter19 pisze:
Dexter19
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.12.2011 23:29

Podzielam zdanie Michal20011999. mnie tez to wkurza,ale prawdziwy kibic jest z drużyna w złych i dobrych momentach.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 23:28 #56
Zyvold
Zyvold pisze:
Ludzie, my chyba jednak inny mecz ogladalismy, albo jestescie wiecznymi narzekaczami... To my przeważaliśmy w ofensywie przez większość czasu, mieliśmy dużo akcji, i tylko brak skuteczności sprawił że było tylko 0-1, bo mogło być 0-3,4
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:57 #55
XxNaniXx pisze:
XxNaniXx
Dokładnie :)
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:58 #54
PawelMily pisze:
PawelMily
Tylko trochę martwi ten brak skuteczności. Generalnie, ten mecz był moim zdaniem psychologicznie pewnym kolejnym stopniem do odzyskania optymalnej formy. Jeszcze 6 miesięcy temu, nie uwierzyłbym, że to powiem ale mam dziwne przeczucie, że powrót Cleverleya może na prawdę dużo pomóc. A jeśli chodzi o atak, to duet Rooneya z Welbeckiem chyba będzie dobrze funkcjonował, jeśli Chicarito złapał poważniejszy uraz. Oby tylko Rooney coś w końcu wpakował i się odblokował jak, to zawsze w jego przypadku bywa. Rooney dobrze sobie radzi na pozycja rozgrywającego, pomocnika ale ja osobiście nie mogę przeboleć takiej jego roli na boisku. Dla mnie Rooney ma walić hatricki... i na to czekam.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:04 #53
Diabelred pisze:
Diabelred
do PawelMily obys sie rozczarowal ze powrot Clev nam pomoze,choc wolalbym sie jednak mylic
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:08 #52
durrrr
durrrr pisze:
Słaba gra , ale ważne 3 punkty!!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:56 #51
niki
niki pisze:
Brawo chłopaki! Najważniejsze są 3 punkty a nie styl w jakim się je zdobyło. Za parę miesięcy nikt nie będzie pamiętał w jakich okolicznościach je zdobyliśmy.

Glory Glory Man United !!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:55 #50
slavkomir
slavkomir pisze:
Co z tego, że City wygrało znów z przeciętniakami 5:1, skoro z Liverpoolem nie dali rady wygrać. Dodatkowo City gra gorzej niż my w Lidze Mistrzów co wcale nie wróży im dobrze. Teraz wypada im tylko przegrać z Bayernem i będzie pięknie. A my nie gramy najlepiej, ale pomału do przodu. Rozliczymy się po zakończeniu sezonu.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:54 #49
CRX2 pisze:
CRX2
Oby MU nie przegrało z Basel bo będzie tak samo 'pięknie' jak w przypadku City...
No nic, nie z takich sytuacji MU wychodziło bez problemów: )
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:59 #48
armone
armone pisze:
Jeszcze nie slyszalem zeby ktos dostal mistrza za piekna gre, a dla mnie liczy sie tylko zwyciestwo. Arsenal od kilku sezonow gra ladna pilke i co i nic, tak jak kolega nizej napisal prawdziwych mistrzow poznaje sie po tym jak nawet w dolku formy potrafia wygrac. Bravo Jones !! nalezala Ci sie ta bramka.
Glory ManUnited !!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:54 #47
slavkomir pisze:
slavkomir
W końcu ktoś piszę mądre rzeczy.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:56 #46
grobla95 pisze:
grobla95
Ja slyszalem o Barcelonie... Ona dostała.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:17 #45
mcfc pisze:
mcfc
dno dna, 1-0 6 czy 7 raz z rzędu śmiech na sali, CITY 5-1, średnia 3,5
» Sobota, 03 grudnia 2011, 22:23 #44
master24 pisze:
master24
dno dna to ty prezentujesz swoimi wypowiedziami na tej stronie Zakompleksiony Gamoniu
» Niedziela, 04 grudnia 2011, 10:47 #43
ironia
ironia pisze:
MOTM Carrick. Świetny mecz.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:53 #42
johnoshea
johnoshea pisze:
proszę tylko o jedno..... Rooney na ławke !!
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:52 #41
XxNaniXx pisze:
XxNaniXx
odnosząc się do przysłowia "jedna jaskółka wiosny nie czyni" jeden mecz słabszej formy nie jest fatalnym wyczynem. Poza tym Rooney nie grał aż tak źle.
» Sobota, 03 grudnia 2011, 20:58 #40
Diabelred pisze:
Diabelred
taaa a Berba na atak :D,prosze Cie to ja juz wole jego niz bulgara :]
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:05 #39
johnoshea pisze:
johnoshea
jeden mecz? on się nie może odnalezc od kilku spotkań i jego gra jest dołująca
» Sobota, 03 grudnia 2011, 21:10 #38

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY