AKTUALNOŚCI

Berbatow zostanie w United na kolejny sezon

Data 18 listopada 2011, 15:57 Mathe0, Manchester Evening News
Berbatow zostanie w United na kolejny sezon
» Dymitar Berbatow zostanie w Manchesterze United, choć w swoim składzie chcieliby mieć go trenerzy Paris Saint-Germain czy Anży Machaczkała
A A A
Dymitar Berbatow nie odejdzie z Manchesteru United w zimowym oknie transferowym. Sir Alex Ferguson zamierza zatrzymać bułgarskiego napastnika przez kolejny rok.

Obecna umowa Berbatowa z Czerwonymi Diabłami wygasa w czerwcu 2012 roku. Na Old Trafford nikt jednak nie panikuje, bo w kontrakcie Dymitara jest klauzula pozwalająca na przedłużenie jego obecnej umowy.

– Dymitar wciąż jest w moich planach. Czytałem te spekulacje, ale nie mam absolutnie żadnych powodów, aby go puszczać – mówi sir Alex Ferguson.

– Berbatow to wybitny piłkarz i zostanie z nami na kolejny rok.

– Ma pecha, bo forma Javiera Hernandeza od roku jest znakomita. Berbatow odgrywa jednak swoją rolę, a na treningach spisuje się bardzo dobrze.

– Nie narzeka na swoją sytuację. Ten chłopak jest prawdziwym profesjonalistą i jesteśmy szczęśliwi mając go u siebie.

– W obecnych czasach musisz mieć wielu dobrych napastników. Jeśli spojrzycie na rok 1999, to mieliśmy czterech wspaniałych snajperów. Każdy z nich odegrał swoją rolę. Tak też będzie tym razem – dodaje Szkot.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...



Poprzedni news:
Ferguson: Jones jest fantastyczny
Następny news:
Zapowiedź spotkania: Swansea vs Manchester United

Komentarze (64)


vip14
vip14 pisze:
Bardzo dobrze. Żeby jeszcze tylko Berbarow wyrobił sobie u Sir Alexa Fergusona reputację to byłoby dobrze.
» Niedziela, 20 listopada 2011, 21:49 #64
Tredzio
Tredzio pisze:
No i super że nie odchodzi , to nic że nie ma formy ostatnio i SAF daje mu mało grac ale to bardzo wartosciowy zawodnik moim zdaniem :) Pozdrawiam
» Sobota, 19 listopada 2011, 11:02 #63
kagens03
kagens03 pisze:
P.S Mógłby się przydać, jeśli wrócił by do formy, bo Berba w formie to Berba solidny, ale tak jak pisałem nie chce mi się w to wierzyć.
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:57 #62
kagens03
kagens03 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.11.2011 10:55

"Na Old Trafford nikt jednak nie panikuje, bo w kontrakcie Dymitara jest klauzula pozwalająca na przedłużenie jego obecnej umowy"

Po tym i po tej wypowiedzi sAFa, anty-fani Berbatova będą mieć powody do zaniepokojenia.

Uważam, że Dymitr może się przydać, szczególnie w drugiej połowie sezonu. Jeśli odpowiada mu siedzenie na ławce, bo w tej chwili jest on naszym 4 napastnikiem w hierarchii, za Rooneyem, Hernandezem i Welbeckiem.

Osobiście nie chcę mi się jakoś wierzyć, iż Berba powróci do formy z tamtego sezonu, nawet jeśli dostałby teraz więcej szans na grę od Fergusona.

Widzimy standard, czyli stary, przeciętny Berbatov grający wciąż tak samo (brak pressingu) jak w pierwszych dwóch sezonach na Old Trafford.
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:55 #61
krzych419 pisze:
krzych419
Berbatov pracuje w defensywie o 100 % więcej niż meksykańska fasolka :] Wiesz co oznacza słowo 'pressing' w ogóle ?
» Sobota, 19 listopada 2011, 14:38 #60
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Myślę , że Berbatow ma jaszcze dużo do udowodnienia to znakomity napastnik tylko musi grać.Sprzedaż Bułgara byłaby błędem ze strony Manchesteru United liczę na jego gole i dobrą grę Czerwonych Diabłów.
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:33 #59
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Dobrze, że zostanie. Mam nadzieję, że w okresie świąt, gdzie jest wiele meczy dostanie więcej szans i pozamyka usta większości krytyków!!
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:08 #58
MrKubinho
MrKubinho pisze:
Gdyby nie Berba to tamten sezon był by przegranym i co z tego ma ?? Nic kibiece mają to w swoich 4 literach. Nie zapominajcie dzięki komu Liverpool przegrał z Man Utd !! Więc k***wa ludzie trochę szacunku. Niby gra jak drewno ?? Lepiej grać jak drewno i dobrze podawać jak i wykańczać sytuacje niż biegać jak ze sraczka i nic z tego nie wynieść...
» Sobota, 19 listopada 2011, 09:25 #57
patrykmufc
patrykmufc pisze:
jeszcze się przyda...
» Sobota, 19 listopada 2011, 08:58 #56
preluki1
preluki1 pisze:
Berbatov przyda się w meczach pucharu anglii czy ligi.
» Sobota, 19 listopada 2011, 07:46 #55
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
ja jednak mam nadzieje ze "pomylka Fergusona z 9 na plecach" odejdzie jak nie w styczniu to po sezonie.
» Sobota, 19 listopada 2011, 05:29 #54
xandir94
xandir94 pisze:
Całe szczęscie bo przy obecnym składzie tylko berba i welbeck sa godni gry w ataku obok rooneya
» Sobota, 19 listopada 2011, 02:16 #53
krzych419
krzych419 pisze:
Berbatov na wózku inwalidzkim byłby lepszy i na pewno wciąż wyższy od Javiera, którego to forma jest tak fantastyczna :] Ile razy dotknął piłki w ostatnim meczu ? Pięć ? Trzy ? Ani razu ? Ale to oczywiście nie ważne, snajper ma strzelać gole, najlepiej do pustej bramki z maksimum dwóch metrów, to cechuje snajpera :]
» Piątek, 18 listopada 2011, 23:45 #52
devious pisze:
devious
i Berba i Hernandez to świetni gracze (choć diametralnie różni) ale też niestety obaj obecnie kompletnie bez formy... co widać po wynikach United w ostatnich meczach...
» Sobota, 19 listopada 2011, 01:20 #51
kagens03 pisze:
kagens03
Szkoda, bo nie rozumiesz na czym polega geniusz Hernandeza - na strzelaniu bramek.

Berbatov tego nie potrafi tak jak Chicharito, to się nazywa talent do strzelania bramek.
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:59 #50
krzych419 pisze:
krzych419
kagens, załamałeś mnie ! Odebrałeś mi wiarę w ludzi...
» Sobota, 19 listopada 2011, 14:36 #49
lukasek81
lukasek81 pisze:
to jakas paranoja. Nie wiem po co go trzymają takiego cieniasa.
Najgorsza wiadomość tego roku.
» Piątek, 18 listopada 2011, 22:47 #48
bannan
bannan pisze:
Moim zdaniem zawodnik wysokiej klasy ( nie najwyższej) , przypomnijcie sobie ile strzelil waznych goli dla United...niezle wyszkolony technicznie,dobra gra glowa,mocny strzal,silny fizycznie dobrze sie zastawia. niestety samolubny.przy czestych kontuzjach owena , i powiedzmy sobie szczerze kontuzjach oraz formie welbecka taki napastnik jest potrzebny,sezon jest dlugi...napewno potrzebuje wiekszej ilosci minut do udowodnienia wszystkim ile jest wart.ostatnia szansa dla niego,oby sie obudzil ! GLORY GLORY MAN UNITED !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:48 #47
Veon pisze:
Veon
Stawiam że mniej niż 20 mln xD
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:21 #46
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Najgorsza wiadomość w roku 2011....
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:19 #45
endoo pisze:
endoo
gdyby nie bylgar rok 2011 w ogole bylby słaby, cfc bylaby mistrzem
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:22 #44
axel52 pisze:
axel52
@endoo jakiś ty tępy to żal patrzeć.
Wypad oszołomie razem ze swoim idolkiem , leniem do potęgi i średniakiem zwyczajnym.
najlepszy strzelec sezonu powiadasz ?? hehe , najlepszy strzelec goli ogórkom i dostawiacz nogi.
Nic ponadto
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:28 #43
endoo pisze:
endoo
roo i welbeck nie potrafia strzelac nawet ogorkom razem juz 3,5 miecha
to samo od 2 lat zero argumentow
berba słaby bo tak - debile [*]
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:30 #42
AgEnT pisze:
AgEnT
alex52

Dostawiacz nogi? Bez tej cechy napastnik nie byłby napastnikiem, bo to są jego zadania, tak dostawić nogę żeby była bramka.
"Ogórkom" - w takiej lidze nie ma ogórków, bo gdybyś nie zauważył poziom jest bardzo wyrównany, szczególnie ostatnimi czasy.
Tak więc argumentów żadnych (jak napisał kolega wyżej), ale czepia się go każdy, bo w końcu trzeba po kimś jechać jak nie idzie.
Ps. Tak wracając do tych "Ogórków", to może masz po prostu jakiś kompleks, że kluby z PL kojarzą ci się z ogórkami ...
» Piątek, 18 listopada 2011, 22:08 #41
Frantic pisze:
Frantic
Podstawowa różnica miedzy Berba a Chicharito jest taka, że na 5 szans bramkowych Hernandez wykorzysta 3 lub 4, a Berba 1,2.
Berba potrafi strasznie spieprzyc nawet najlepsza sytuacje. To jest fakt !
» Sobota, 19 listopada 2011, 09:29 #40
Pauleta77 pisze:
Pauleta77
ogórkom? a Hattrick przeciwko Liverpoolowi?
» Sobota, 19 listopada 2011, 15:56 #39
endoo
endoo pisze:
4 gole w 5 sezonow? to jest napastnik kur...?
żal mi was
roo ma 2 miechy bez gola
welbeck 1,5 i co?!? wywalic ich?!?
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:54 #38
Drenus pisze:
Drenus
Welbeck przez jakiś czas był kontuzjowany
Rooney od kilku meczy jest przesunięty bliżej środka pola, ma więcej zadań pomocnika niż napastnika
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:07 #37
endoo pisze:
endoo
roo przesunięty ... od całych 2 spotkań
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:21 #36
Drenus pisze:
Drenus
Ale od kontuzji Cleva i kompletnej posuchy w środku pola wraca się na swoją połowę po piłkę częściej niż zwykle i częściej rozgrywa piłkę.
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:33 #35
szymonmadry pisze:
szymonmadry
A kim jest Clev w porównaniu z innymi zawodnikami z naszego środka? Co osiągnął i co zrobił dla nas choćby w tym sezonie. Nie jest Wszechmocny i nie bazuj na już utartej frazie , że bez Cleverley'a to my gówno mamy. Włącz myślenie, albo idź być trollem gdzie indziej.
» Sobota, 19 listopada 2011, 00:19 #34
Drenus pisze:
Drenus
nie, faktycznie, wygłupiłem się

Anderson, Carrick i Fletcher grają lepiej niż Clev do czasu kontuzji.
Lepiej rozgrywają piłkę, celniej podają,... A! przede wszystkim mają w zanadrzu większy wachlarz niekonwencjonalnych podań

Włącz myślenie, bez kogoś, kto rozegra piłkę w dzisiejszym futbolu wiele nie osiągniemy. Mecz z City chyba dobitnie to pokazał. I to nie chodzi o to, że Clev jest wszechmogącym mesjaszem. Jemu to po prostu najlepiej wychodzi spośród naszych piłkarzy. Przynajmniej przy takiej formie, jaką prezentują obecnie piłkarze środka pola.

Nasri był do wzięcia, wcześniej VdV. Szkoda, że SAF nie ściągnął któregoś z nich, a za to na OT zawitał chociażby Bebe.
» Sobota, 19 listopada 2011, 11:11 #33
axel52
axel52 pisze:
najgorsza wiadomość od dłuższego czasu
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:07 #32
endoo pisze:
endoo
napisz mi geniuszu jak widzisz walke na 4 frontach z 3 napastnikami z ktorych jeden jest tylko od dostawiania noge, 2-gi dość łamliwy
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:15 #31
axel52 pisze:
axel52
Każda opcja jest lepsza od Berbatova , który ostatnio nawet jak wejdzie to olewa grę całkowicie i prezentuje się skandalicznie.
zresztą United na razie nic nie pomoże dopóki nie wymieni się całej tej zgrai średniaków którzy od 2,3 sezonów mają potencjał który widzą najwięksi fantaści tylko.

A co do bułgara to jezeli chcesz mi wmówić że on się nadaje na grę z czołowymi zespołami to żal mi cię i nie sil się nawet na odpowiedź
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:37 #30
rooney99
rooney99 pisze:
Kolejny rok, a więc cena spadnie. Są 2 warianty ustawienia na mecz z beniaminkiem. Roo w śrdoku- Chicha i Berba atak. Albo Rooney z Chichą, Berbatov ława. Moim zdaniem SAF go skrzywdził. W tamtym sezonie grał dobry football, lecz Alex po jakimś czasie dawał szanse Rooneyowi. Przez to jego forma spadła, bo nie grał. Teraz role się odwróciły, a Berba dostaje mało szans. Zawsze ktoś gra kosztem drugiego. MU gra 2 napastników, więc najlepsi z najlepszych idą. Chciałbym, żeby Dimitar odgrywał większą rolę.
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:57 #29
Jack1987
Jack1987 pisze:
Dostał pare razy więcej czasu niż 5 minut. I jak już wspomniałem w innym komentarzu do podobnego tematu, jak na klasowego zawodnika to powinien pokazać że ma chęć do gry i walczyć o to miejsce w składzie,a nie przechodzić obok meczu. Ma umiejętności ale jest widocznie bez formy.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:51 #28
Matikus12
Matikus12 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 18:49

Ja tam do Berby nic nie mam:)
No mógł by trochę popracować nad chęcią do gry.
Bo czasami mi się wydaje że po prostu nie chce mu się biegać.
Ale to też trochę nie jego wina że traci pewność siebie ;)
Tak naprawdę powinniście mieć do niego szacunek a nie pogardę i tylko go obrażać nie raz nas ratował i pewnie nie raz jeszcze to zrobi!
A nie którym to tylko kasa w głowie :-)
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:49 #27
Veon
Veon pisze:
Szkoda tak chciałem te 20 mln. :P Berba raczej już nie pokaże niczego nowego. A jak wiemy jest on obecnie najczęściej grzeje tylko ławe.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:27 #26
brown pisze:
brown
a to tobie by zaplacili te 20 mln?
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:40 #25
dawidwiatr12
dawidwiatr12 pisze:
No tak teraz to dobrze , że zostaje , ale przetem wszyscy gadali , że go sprzedajemy bo trzeba milionów na środkowych pomocników czyli Snajdera ! Pozdr on jest stary wolę kupić gracie z benfiki albo kroosa z bayernu ale wiem że go nie sprzedają
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:13 #24
philipp77
philipp77 pisze:
No zobaczymy co w końcu z tego wyjdzie...
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:03 #23
RedArmy
RedArmy pisze:
i dobrze ze zostaje ;]
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:12 #22
bartekMCU
bartekMCU pisze:
E tam powinni go sprzedać bo kasa potrzebna jest na pomocników jak sneijdere(mam nadzieje ze uda nam se go sprowadzic na OT)
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:55 #21
Devil7United pisze:
Devil7United
Hahahahaha, śmiać mi się chce jak czytam te ciągłe komentarze o Sneijderze Sneijder kupować ale to jak najszybciej !! Niektórzy tak go ubóstwiają jakby innych środkowych na świecie nie było, a to że Berbatow zostaje daje nie tylko mnie ale chyba każdego prawdziwemu fanowi MU powód do radości ;)
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:02 #20
Veon pisze:
Veon
Ja tam jednak wole 20 mln :P
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:20 #19
bober89 pisze:
bober89
@Devil7
kim jesteś, żeby oceniać kto jest prawdziwym kibicem United?
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:17 #18
Fabio pisze:
Fabio
" Devil7United " Ja także wolę 20-25 baniek ,niż Berbe na OT !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:26 #17
RedTomz
RedTomz pisze:
Ha! To tak jakby na pohybel większości tutaj zgromadzonych. Niejeden już go sprzedawał, a tu taka niespodzianka. :P I dobrze, że zostaje. Tak jak pisałem wczoraj, myślę, że odegra jeszcze ważną rolę.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:54 #16
Veon pisze:
Veon
Będzie podgrzewał ławe za Tomka który chce odejść ?
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:28 #15
Fabio
Fabio pisze:
Dla Mnie to błąd zamiast Go sprzedać ,po zakończeniu obecnego sezonu ,kiedy jeszcze są potencjalni kupcy i można by zarobić parę groszy na Bułgarze ,to SAF Go zostawia po to by w większości grzał ławę ,albo co gorsza trybuny !!
Jakoś nie wierzę ,że w sezonie 11/12 będzie dostawał odpowiednią ( dla niego samego ) ilość szans ,jak jest jeszcze Javier ,Danny ,Wayne ,może Macheda w końcu coś pokarze zobaczymy.
Dla Mnie Bułgar powinien się pożegnać z OT po zakończeniu obecnego sezonu.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:51 #14
RedTomz pisze:
RedTomz
Liczysz na takiego Machede, który jak do tej pory mało co pokazał, a wątpisz w umiejętności Berbatova, który pokazał i udowodnił wiele razy na co go stać? Nie pamiętasz ile razy nam dupę ratował? Jeszcze go docenicie.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:05 #13
rvn10 pisze:
rvn10
Ja też liczę na to, że sprzedadzą go jak najszybciej. Berba jest dla mnie...no wiecie kim :)
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:06 #12
endoo pisze:
endoo
macheda haha zaraz sie osmarkam ze śmiechu
Berbatov z B`burn w `1 meczu strzelil wiecej niż ten cienias w 4 lata na OT
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:07 #11
Fabio pisze:
Fabio
no i co z tego ,że w jednym meczu strzelił bodajże 5 goli ,jak potem był miech ,albo 2 posuchy !!
O tym to już zapomniałeś " endoo " ?!
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:24 #10
erni93 pisze:
erni93
Wiesz,Fabio on tylko wytycza Berbie zalety,a innym napastnikom wady.
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:29 #9
Fabio pisze:
Fabio
Masz " erni93 " brak obiektywizmu rzuca się na oczy w wypowiedzi " endoo " ,to chyba jakiś psycho fan Bułgara ,albo nie znam wie co to obiektywizm:P
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:40 #8
Fabio pisze:
Fabio
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 20:49

Tak " RedTomz " liczę wciąż na Włocha bo ma dopiero 20 lat ,więc czas gra Jego korzyść ,w przeciwieństwie do Bułgara !!
A poza tym jak ma pokazać Swoje umiejętności jak na boisko wychodzi taki bułgarski leń ,zamiast młodego gracza , który powinien zdobywać doświadczenie ,a nie grzać ławę ,chyba powinno być odwrotnie !!
Młody powinien wychodzić w podstawowej 11 ,grać i zbierać doświadczenie ,a stary powinien wychodzić wtedy ,gdy młodzi nie dają rady sądzisz ?!
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:46 #7
erni93 pisze:
erni93
A takie ciągłe narzekanie na Machede. Trzeba dać mu troche czasu .On ma 20 lat ,a już dla nas zdobywał ważne bramki.
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:06 #6
RedTomz pisze:
RedTomz
Fabio powinieneś być asystentem Fergusona jak widać. :>
» Piątek, 18 listopada 2011, 22:12 #5
Fabio pisze:
Fabio
" RedTomz " po prostu wyrażam Swoją opinie ,jako kibic mam do tego pełne prawo i po to założyłem konto na tym portalu ,więc nie wiem co Cię tak dziwi ,i łapie czemu ze Mnie szydzisz ,ponieważ odnoszę takie wrażenie
» Piątek, 18 listopada 2011, 23:18 #4
Jack1987
Jack1987 pisze:
Tylko niech Berba się teraz odwdzięczy i zacznie efektywniej działaś na boisku. I to nieważne czy wchodząc z ławki czy grając w podstawie.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:10 #3
kocio10 pisze:
kocio10
No sorry jak ma się odwdzięczyć jak wchodzi na 5 min ? On musi dostawać wiecej szans.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:42 #2
peloFAN pisze:
peloFAN
Tak, tylko o tym kto wyjdzie na mecz i jak długo zagra decyduje jego dyspozycja na treningach, więc może powinien z siebie dawać więcej ?
» Piątek, 18 listopada 2011, 22:17 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY