AKTUALNOŚCI

Ranking: Najlepsi piłkarze w historii Ligi Mistrzów

Data 18 listopada 2011, 13:54 Mathe0, Daily Mail
Dziennikarze magazynu Champions przygotowali ranking najlepszych piłkarzy, którzy występowali w historii tych rozgrywek. Na szóstym miejscu znalazł się skrzydłowy Manchesteru United Ryan Giggs.

W gronie 50 najlepszych zawodników w historii Ligi Mistrzów znalazło się wielu piłkarzy, którzy grali dla Manchesteru United. Z obecnego składu Czerwonych Diabłów na 27. miejscu uplasował się Wayne Rooney.

Oficjalny magazyn Champions League najlepszym piłkarzem w historii Ligi Mistrzów wybrał Zinedine Zidane'a. Na podium znaleźli się jeszcze Lionel Messi i Paolo Maldini.

Najlepsi piłkarze w historii Ligi Mistrzów według magazynu „Champions”:
1. Zinedine Zidane
2. Lionel Messi
3. Paolo Maldini
4. Xavi
5. Raul
6. Ryan Giggs
7. Clarence Seedorf
8. Luis Figo
9. Samuel Eto'o
10. Steven Gerrard
11. Andres Iniesta
12. Oliver Kahn
13. Andrij Szewczenko
14. Paul Scholes
15. Javier Zanetti
16. Alessandro Del Piero
17. Iker Casillas
18. David Beckham
19. Thierry Henry
20. Ronaldo
21. Carlos Puyol
22. Edwin van der Sar
23. Andrea Pirlo
24. Didier Deschamps
25. Alessandro Nesta
26. Fernando Redondo
27. Wayne Rooney
28. Frank Rijkaard
29. Kaka
30. Cristiano Ronaldo
31. Ruud van Nistelrooy
32. Roberto Carlos
33. Marcel Desailly
34. Jari Litmanen
35. Peter Schmeichel
36. Flippo Inzaghi
37. Dejan Savicevic
38. Gaizka Mendieta
39. Roy Keane
40. Claude Makelele
41. Fernando Hierro
42. Edgar Davids
43. Gianluigi Buffon
44. Stefan Effenberg
45. Ronaldinho
46. Deco
47. Lothar Matthaus
48. Frank Lampard
49. Fernando Morientes
50. Paulo Sousa
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Zagrać znów z Becksem? Z przyjemnością!"
Ryan Giggs i David Beckham znów mog...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...



Poprzedni news:
Powrót Younga, Cleverley nie zagra do świąt
Następny news:
Rodgers: Presja po stronie United

Komentarze (132)


bartek99
bartek99 pisze:
Guardiola układał ten ranking.


Glory,glory Man United
» Niedziela, 20 listopada 2011, 21:48 #132
soarq
soarq pisze:
Niektóre wybory są dziwne. Cristiano jednak tak z 10 pozycji wyżej powinien być, za nisko Pirlo choćby i jeszcze kilku innych, kilka nazwisk też za wysoko.

Zidane pierwszy? Zdecydowanie nie. W Lidze Mistrzów miał wielkie tylko momenty, facet zrobił swoją legendę na mundialu, nie w piłce klubowej. Pierwsze miejsce dla niego to pomyłka. Jest przynajmniej z 5 lepszych kandydatów. Co najmniej.

Pierwsza trójka IMHO to Messi, Maldini i Seedorf. Ale w jakiej kolejności to trudno powiedzieć. Pewnie Messi za kilka lat będzie niekwestionowanym numerem jeden tych rozgrywek - on ma już najwięcej, razem z Raulem, bramek w fazie pucharowej, czyli tej najtrudniejszej przy 24 (!!) latach - ale na chwilę obecną raczej nie. Postawiłbym na Seedorfa.
» Niedziela, 20 listopada 2011, 21:08 #131
koniu211
koniu211 pisze:
Rozumiem ze CR7 w LM nie błyszczył az tak bardzo, ale zeby odrazu 30 miejsce... przesada. Mysle ze mu nalezy sie miejsce w pierwszej 10
» Niedziela, 20 listopada 2011, 15:15 #130
mrbartek
mrbartek pisze:
Ronaldinho na 45. To jakiś żart?!
» Niedziela, 20 listopada 2011, 11:11 #129
Valdael pisze:
Valdael
Powinien być w pierwszej 10... Myślę, że coś koło 5-6 miejsca.
» Piątek, 04 maja 2012, 14:11 #128
ManUtdOki
ManUtdOki pisze:
No prosze was Ronaldo na 30. a Messi na 2 ? No nie wiem . Wg mnie to w 50 powinien sie znalesc jescze Jerzy Dudek .
» Niedziela, 20 listopada 2011, 10:52 #127
kalafior
kalafior pisze:
ranking sporządzony przez 10-letnich katalończyków.
» Sobota, 19 listopada 2011, 17:59 #126
koniu211 pisze:
koniu211
zgadzam sie xD
» Niedziela, 20 listopada 2011, 15:11 #125
rogas
rogas pisze:
to jest śmieszne... gdzie jest Ole?
» Sobota, 19 listopada 2011, 16:07 #124
masrzisz
masrzisz pisze:
majster ----> a nie czasem w 16 kolejnych edycjach ?
» Sobota, 19 listopada 2011, 15:56 #123
patrykmufc
patrykmufc pisze:
top10:
1.Raul
2.Zidane
3.Ronaldinho
4.Messi
5.Ronaldo
6.Giggs
7.Van der Saar
8.Xavi
9.Pirlo
10.Rooney

Pozdro! Man United!
» Sobota, 19 listopada 2011, 09:04 #122
krzych419 pisze:
krzych419
Buhahaha :] VDS to ile meczów w LM rozegrał ? Tylko te w barwach MU, poza tym bramkarz ma o jakieś 75 % mniejszy wkład w grę, więc to trochę bez sensu.
» Sobota, 19 listopada 2011, 14:50 #121
Martin pisze:
Martin
Edwin to w 1995 roku z Ajaksem nawet wygrał LM, co nie zmienia faktu, że bramkarz w top10 to gruba przesada.
» Sobota, 19 listopada 2011, 22:10 #120
koniu211 pisze:
koniu211
Jak juz ma być jakis bramkarz to nie van der saar na pewno, duzo wiecej zrobil dla united Peter Schmeichel wiec to pewnie jemu nalezy sie miejsce w top10 ;d
» Niedziela, 20 listopada 2011, 15:12 #119
Martin pisze:
Martin
Bez jaj, żaden bramkarz United, nawet Schmeichel nie zasługuje na top10 w tym rankingu. Jeśli już któryś miałby się tam znajdować, to byłby to Gigi Buffon, a i to jest mocno przesadzone. Top10 raczej dla zawodników z pola :)
» Poniedziałek, 21 listopada 2011, 13:06 #118
krzych419
krzych419 pisze:
Rozumiem, Polak ma kompleksy, musi psioczyć na innych i tak dalej, ale dlaczego uważacie że Messi, który wygrał 3 edycje LM, i jest królem strzelców niemal od zawsze jest słaby... Jak nie lubicie Niemców to będziecie mówić że BMW to słaby samochód ? Bez sensu ! Messi jest obecnie najlepszy w LM a to jak gra w reprezentacji przyznacie że nie ma znaczenia w stosunku do statystyk LM....
» Piątek, 18 listopada 2011, 23:48 #117
gonzo1422 pisze:
gonzo1422
nie wiem , nie czytałem wszystkich komentarzy ale wedle mojej opinii messi nie jest słaby, co więcej jest b. dobry ale zrozum chłopaku że porównywanie go do zidane'a czy raul'a np. to tak jakbyś chwalił skodę ( bo przecież od kilku lat ma najlepszy wynik sprzedaży ) z mercedesem ... naprawdę messi jest b.dobry ale poczekajmy pare lat na taki ranking .. jak bd utrzymywał taką formę jak teraz to za 4-5 lat nikt nie powie że " nie zasluguje " " jest słaby" ... chyba że jakis podły hipokryta. narazie może jedynie podawać wodę raulowi itp. . . pozdrawiam
» Sobota, 19 listopada 2011, 09:48 #116
krzych419 pisze:
krzych419
Messi przez ostatnie 3 edycje LM oraz w obecnej zrobił tak wiele że bez oporów dałbym właśnie jemu pierwsze miejsce, spójrz ile on strzela goli w każdej edycji, po 14, 15 - w tej chwili wielu kibiców myśląc Liga Mistrzów, widzi wspaniałe rajdy i bramki Messiego. Co takiego zrobił Zidane poza genialnym jednym sezonem 01/02 ?
» Sobota, 19 listopada 2011, 14:49 #115
Adamczik pisze:
Adamczik
A to, że Messi bez Iniesty i Xaviego jest pospolity, jak ślimak winniczek. Przykład- reprezentacja Argentyny, gdzie Pchła nijak postawą ma się do FCB, nawet gdy znajduje się w szczycie formy. Tak naprawdę na drugiem miejscu powinni być właśnie: Iniesta i Xavi, a Messi w okolicach 50-go.
» Sobota, 19 listopada 2011, 16:04 #114
Martin pisze:
Martin
Adamczik, ale co Ty tutaj o reprezentacjach się rozpisujesz skoro ranking dotyczy tylko i wyłącznie Ligi Mistrzów? Czytanie ze zrozumieniem...
» Sobota, 19 listopada 2011, 22:19 #113
majster97
majster97 pisze:
giggs strzelał gole w 13 edycjach ligi mistrzó Zinedine i Maldin to spoko ale messi nie zagra w tylu edycjach
» Piątek, 18 listopada 2011, 23:05 #112
heniu944
heniu944 pisze:
WTF!?!?!?! Twórców rankingu chyba słonko za bardzo po baniaku popiekło! Dla mnie Messi nie powinien się znajdować nawet w pierwszej 20. Za to Zizu jak najbardziej znajduje się tam gdzie powinien. GG MAN UTD
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:48 #111
xCleverley
xCleverley pisze:
Messi 2 Ronaldo 30 ? jhahahhahah
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:16 #110
gonzo1422 pisze:
gonzo1422
cóż poradzisz ... a ronaldo zasłużył na więcej ... te jego bramki którę na oldtrafford nastrzelał Barthezowi ... :( co miał chłop balans ciała ...
» Sobota, 19 listopada 2011, 10:29 #109
gloryglorymanu
masz racje. to jest smieszne.
» Sobota, 19 listopada 2011, 16:44 #108
patrykbor2
patrykbor2 pisze:
Ten Ranking jest smieszny, jezeli taki Messi ktory jeszcze nie wpisal sie dobrze w karty historii footballu jest juz na drugim miejscu...
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:14 #107
endoo pisze:
endoo
42 gole w 62 spotkaniach
3x król strzelców
3x wygrana w lm
2x gol w finale



nie wpisał sie [*]
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:23 #106
poziom9999
poziom9999 pisze:
totalny śmiech Messi 2 hahahaha!! Messi mądry jak ma za sobą Xaviego,ineste albo fabregasa a sam nic nie umi oczym świadczy gra w reprezentacji, a Ronaldo czy w klubie czy w reprezentacji podczymuje równą forme, wogóle cały ten ranking to jeden wielki śmiech!
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:59 #105
Drenus pisze:
Drenus
ale ortografia serio nie gryzie...
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:04 #104
soldier pisze:
soldier
A wogóle podczymujesz to o ineste? ;)
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:08 #103
k0ti
k0ti pisze:
Niska pozycja Cristiano Ronaldo mnie śmieszy. To co zrobił w sezonie 2007/2008 to była magia. W tym sezonie też liczę na to z jego strony ;D
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:33 #102
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Nistelrooy trochę za nisko, mimo że nie wygrał LM ani razu
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:28 #101
ferdek
ferdek pisze:
Eto za wysoko a Gerard za nisko.
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:25 #100
martin86
martin86 pisze:
co to ma być za ranking Scholes na 14 miejscu Rud Van Nisterloy jeszcze dalej kpina totalna
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:07 #99
endoo
endoo pisze:
Messi powinien to wygrac i tylko półgłówki mogą mysleć inaczej
42 gole w 62 spotkaniach
3x król strzelców
3x wygrana w lm
2x gol w finale

co miałby zrobic więcej?!?

2 powinien być Seedorf
4 wygrane w lm

Zidane?!?
tylko 1 wygrana !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:02 #98
plexide69 pisze:
plexide69
messi?
messi gra tylko w barcy a w reprezentacji gra totalny piach
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:18 #97
ferdek pisze:
ferdek
To jest ranking Ligi Mistrzów.
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:24 #96
zizi89 pisze:
zizi89
Właśnie a reprezentacja argentyny chyba nie grała w LM... czy czegoś nie pamietam ?
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:44 #95
Adamczik pisze:
Adamczik
Tak, ale to świadczy o tym, że to nie Messi jest genialny, a Iniesta i Xavi, którzy podają mu 90% goli na tacy. Gdyby Ronaldo czy Rooney miał taki środek strzelaliby dwukrotnie więcej goli od Pchły.
» Sobota, 19 listopada 2011, 16:07 #94
DrMajk pisze:
DrMajk
Ale kogo to obchodzi?To teraz będziemy wszystko zrzucali na pomocników?Więc co jak Piotr Ćwielong przejdzie do Barcy też będzie strzelał 50 bramek na sezon?
» Sobota, 19 listopada 2011, 16:39 #93
ManROOzze pisze:
ManROOzze
To ty jesteś półgłówkiem.Żeby piłkarza nazywać geniuszem trzeba patrzeć na całokształt jego gry.Popatrz co on robi w reprezentacji!Tu nawet nie ma znaczenia czy podaje mu Xavi czy Mascherano bo w drużynie reprezentacji nie potrafi wykorzystać takich okazji jakie wykorzystuje w barcelonie .Zastanów się zanim napiszesz o innych półgłówki bo każdy może mieć swoje zdanie i powinieneś to uszanować.
» Niedziela, 20 listopada 2011, 19:42 #92
soarq pisze:
soarq
Messi strzela 90% bramek po podaniach Xaviego i Iniesty? Ciekawe, fakty wskazują, że jest dokładnie na odwrót:

[link usunięty]
» Niedziela, 20 listopada 2011, 21:01 #91
vip14
vip14 pisze:
No bardzo mi się podoba, że Rooney jest. Kilka piłkarzy Manchesteru United też ustatkowało się na tej liście. Brawo. Glory, Glory Manchester United. :D
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:01 #90
piotrekrojda
piotrekrojda pisze:
ohoho, no to się uśmiałem, widać wykwalifikowana kadra tam pracuje, jutro ci sami ludzie sporządzą ranking 50 najlepszych zraszaczy do trawy, których użyto podczas spotkań w LM
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:01 #89
gliko
gliko pisze:
Śmieszny ranking :) nie ma nawet Roberto Baggi'ego
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:54 #88
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 19:56

Matko boska...ludzie ja rozumiem, mozna byc kibicem United i nie lubic Barcy (tak jak ja), ale badzcie OBIEKTYWNI !!
Ranking ten jak wiekszosc tego typu jest absolutnie zle ulozony to widac, ale co jak co to 2 pierwsze miejsca sa akurat jak najbardziej zasluzone. Zidane chyba nie trzeba tlumaczyc, a Messi..coz nie lubie go jak i jeszcze paru pilkarzy i dzialaczy Barcelony, ale to nie zmienia faktu ze jest kapitalnym zawodnikiem ktory 2 razy zasluzenie zostal wybrany najlepszym pilkarzem ligi mistrzow, doprowadzajac swoj zespol w obu przypadkach do zwyciestw w calym turnieju. 3 razy pod rząd zostal najlepszym strzelcem ligi mistrzów.
Ktos powie "ale jak to, przeciez Raul jest najlepszym strzelcem w historii LM?" No i co z tego? Raul nigdy w pojedynczym sezonie ligi mistrzow nie zaprezentowal tak fenomenalnej gry jaka Messi pokazywal nam w poprzednimj sezonie..Gosc mimo 24 lat ma na koncie 42 bramki w lidze mistrzów. Nie rozumiem jak ktos moze stawiac Maldiniego, Giggsa czy Inzaghiego wyzej od Messiego.
Rozumiem jakby to byl ranking najlepszych graczy w historii Pucharu Europy, no to tak przeciez byli kiedys Cruyff, Muller, Beckenbauer, Platini i jeszcze paru bym mogl wymienic.... mimo iz z przyczyn wiekowych ich nie ogladalem za duzo, to wierzac temu jak zostali zapamietani, to wlasnie takiej klasy zawodnikow mozna porownywac z Messim, a nie Raula czy Giggsa
Oczywiscie uwielbiam Giggsa jak kazdy z nas tutaj ale jestem obiektywny poprostu
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:51 #87
decosa
decosa pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 19:43

Może i tak ale oceniamy LM a raul na 100% w ciagu swojej dłuszej kariery strzelił więcej goli i grał lepiej i dłużej

żart wiecie kogo mi brakuje Jerzego Dudka xD
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:40 #86
soldier pisze:
soldier
Z tym, że Raul jest kandydatem na 1sze miejsce to się zgodzę.
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:46 #85
soldier
soldier pisze:
Messi od kilku lat zalicza się do najlepszych graczy w LM, praktycznie ze swoimi kolegami zdominował te rozgrywki a wy odmawiacie mu czołowej lokaty w tym konkursie. Dziecinada Panowie!
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:37 #84
decosa
decosa pisze:
Według mnie z was wszystkich jegloKJ9 zrobił chyba najbardziej prawdziwy...realny ranking, połowa z was nie wie co się działo 3lata temu w piłce nożnej a co wczesniej .... było dużo dobrych zawodników którzy świetnie grali a wy o nich nie pamiętacie.Szkoda mi tych co zle oceniaj gigsa kiedys naprawde był świetny zawodnikiem teraz w wieku chyba 38lat gra często w 1 składzie a wy go dajecie na66 miejsce zal mi takich osób.
Ps sorry za błedy orto....
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:36 #83
AJEP
AJEP pisze:
Jak dla mnie to brak slow.... Moje podium


Zidane
Raul
Kahn


Widzialem ich w akcji no i sorry Messi na podium ?? OK jest po raz 3 najlepszym pilkarzem LM ale patrzac na te legendy futbolu ...
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:34 #82
danielo17
danielo17 pisze:
brown
widze ze nie umiesz czytać ze zrozumieniem to jest ranking najlepszych w LM
Natomiast Eto'o z 2d rużynami wywalczył potrojną korone (lige puchar i oczywiście LM) FcB oraz z Interem
a Messi jak narazie tylko z 1 ekipą i maja taka samo licze tytułów za wygranie LM.
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:30 #81
jegloKJ9
jegloKJ9 pisze:
1. Raul
2. Zinedine Zidane
3. Clarence Seedorf
4. Paolo Maldini
5. Roberto Carlos
6. Ryan Giggs
7. Javier Zanetti
8. Thierry Henry
9. Ruud van Nistelrooy
10. Filippo Inzaghi
11. Iker Casillas
12. Luis Figo
13. Xavi
14. Ronaldinho
15. Andrij Shevchenko
» Piątek, 18 listopada 2011, 19:10 #80
lolzi
lolzi pisze:
Jak zobaczyłem, że Messi jest na 2 miejscu to się załamałem... On, z całym szacunkiem, nie dorównuje do pięt takim piłkarzom jak: Zidane, Maldini, Giggs, Raul, Eto'o... szkoda słów.. takie jest moje zdanie

GGMU!!
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:48 #79
DrMajk
DrMajk pisze:
Cóż nikt nie zauważył że najlepszy strzelec Europejskich pucharów jest dopiero 36 ;),to dopiero a nie jakiś 2 Messi czy Ronaldinho boli mnie jako kibica.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:44 #78
grobla95
grobla95 pisze:
hahahahahah ! To jest śmiech na sali !? Messi na drugim a CR7 na 30 !? Kto to w ogóle wymyślił !!??
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:37 #77
jacmik10
jacmik10 pisze:
Jeżeli Messi jest drugi to Giggs wychodzi daleko poza skale.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:35 #76
dawid9881 pisze:
dawid9881
Zgadzam się
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:37 #75
DrMajk pisze:
DrMajk
Jedyne szczęście jest w tym że Giggs raczej olewa takie pseudorankingi ;)
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:46 #74
Maciek000000 pisze:
Maciek000000
no niewiem
» Poniedziałek, 21 listopada 2011, 18:41 #73
Rogacz7
Rogacz7 pisze:
Aż mnie nosi jak tacy kretyni biorą się za robienie rankingów. Messi w porównaniu do Figo, Zidana, Seedorfa, Szewczenki, Ronaldo, to gówno, ale co z tego przecież wszyscy kochają barcelone.
Jak ja tego teatru nienawidze.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:33 #72
dawid9881
dawid9881 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 18:25

Messi na drugim? On w ogóle nie powinien znależć się na tej liście.według mnie ten ranking powinien wyglądać tak:
1.Wayne Rooney
2.Critiano ronaldo
I nie brońcie messiego bo to portal dla fanów manchesteru a nie messiego i barcy.GGMU
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:23 #71
DrMajk pisze:
DrMajk
Post bezsensu ;)
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:37 #70
kocio10 pisze:
kocio10
A ten ranking nie ma na celu uwzledniac tylko pilkarzy United.
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:46 #69
Devil7United
Devil7United pisze:
Mała poprawka.
2. Ronaldinho
45. Lionel Messi
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:59 #68
Maciek000000 pisze:
Maciek000000
jeszcze troszke
1. Ronaldinho
» Poniedziałek, 21 listopada 2011, 18:40 #67
chicharito97
chicharito97 pisze:
Ronaldinho na 45 porypało ich ??
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:54 #66
przemekk28 pisze:
przemekk28
Ronaldinho tylko 1 sezon miał świetny i genialny, potem było coraz gorzej.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:05 #65
czarkie pisze:
czarkie
kur** on takl sezon miał że nikt juz nie bedzie mial takiego wiec wiesz ... zaden giggs ani schols mu niedorowna
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:15 #64
DrMajk pisze:
DrMajk
2 razy dostał złotą piłkę a tylko 1 sezon miał dobry?Naprawdę ciekawe ;).
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:36 #63
kocio10 pisze:
kocio10
czarkie - scholes juz nie gra :D
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:47 #62
DrMajk pisze:
DrMajk
Kocio10 .20 piłkarzy z tamtej 50 już nie gra ;D
» Sobota, 19 listopada 2011, 00:26 #61
EricCantona77
Najdziwniejsze jest drugie miejsce Messiego. Zastanawiam się czemu on jest wyżej niż np. Raul, Javier Zanetti, Del Piero, Giggs, Ronaldo(ten z Brazylii) i kilku innych... Nie mówię tego ze względu na przegrane finały czy na to, że go po prostu nie lubię, ale ze względu na to, że to moim zdaniem nie sprawiedliwe.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:33 #60
rei pisze:
rei
Masz racje, też się zastanawiam jak to możliwe że zostawił takie gwiazdy w tyle o.O
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:22 #59
piterolek
piterolek pisze:
messi??smiech na sali:)hahahahatroche przesadzaja!jak giggs gral w lidze mistrzow to on jeszcze na gow... papu mowil!!:):):):)ale pewnie w komisji nie zabraklo podjaranych fanatykow barcelony!a troche wody na boisku i bez gry po ziemi i sie aktorzyki gubia:D:D:D
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:26 #58
RedTomz
RedTomz pisze:
Co za bzdura ten ranking. Szkoda w ogóle komentować.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:13 #57
Martin
Martin pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 17:03

Ranking do bani, to prawda, ale nie rozumiem dlaczego większość z Was stawia Ronaldo nad Messiego?.. chyba dlatego, że grał w United. Przypominam, że Messi wygrał Ligę Mistrzów dwa razy(właściwie, to trzy) i bynajmniej nie był jakimś szarakiem w swoim zespole. Ronaldo z kolei wygrał te rozgrywki raz i raz przegrał w finale, właśnie z Messim. Ludzie, ludzie, zero obiektywizmu. Ja również uważam, że CR7 jest lepszym zawodnikiem od Argentyńczyka, ale pod względem występów w Lidze Mistrzów to Messi góruje czy nam się to podoba czy nie. Druga sprawa, że na pierwszym miejscu bezdyskusyjnie powinno widnieć nazwisko Raula Gonzaleza.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:00 #56
hater1993 pisze:
hater1993
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 17:07

Starasz sie pisac strasznierozbudowany slownictwem, a nawet nie znasz znaczenia slowa "bynajmniej". Tak w LM messi przewyzsza Ronaldo, ale jako caloksztalt Ronaldo bije go na glowe. Ten zachwyt oboma zawodnikami tak naprawde jest mocno przesadzony i daleko im do takich zawodnikow jak Zidane czy Ronaldo(ten z brazylii)-i mowie to mimo ze Ronaldo nigdy nie lubilem.
Brakuje mi w pierwszej dziesiatce Del Piero i Buffona-naprawde duzo wiecej znaczyli dla zespolu niz Messi i do tego byli lepsi pilkarsko.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:05 #55
Martin pisze:
Martin
1. Nie staram się pisać strasznie rozbudowanym słownictwem.
2. "Tak w LM messi przewyzsza Ronaldo, ale jako caloksztalt Ronaldo bije go na glowe." - Ranking dotyczy właśnie LM, co nietrudno zauważyć w nagłówku newsa.
3. Ja również - nie od dziś - uważam, że "ten" zachwyt jest mocno przesadzony.
4. Zgadzam się co do Del Piero, ale dla Buffona miejsce w drugiej dziesiątce powinno chyba wystarczyć :) Oczywiście 43 miejsce jest tutaj nieporozumieniem.

Pozdro
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:15 #54
cvx pisze:
cvx
Dobrze użył słowo bynajmniej więc to chyba ty nie znasz jego znaczenia.

A Messi wygrał dla Barcy 2 finały LM, to on strzelał bramki i już nie róbcie z niego beztalencia które tylko przy Xavim coś potrafi zrobić, bo to oczywista nieprawda. Przypomne chociażby rajd messiego w meczu z realem, gdzie ośmieszył całą obronę królewskich i walnął bardzo ważną bramkę.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:32 #53
rmn1 pisze:
rmn1
Czy słowo "bynajmniej" zostało tu błędnie użyte?
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:36 #52
Arturek15
Arturek15 pisze:
hahahahahaha jaki ranking hahaha
messi na drugim miejscu? niby dlaczego? lepszy od raula, króla strzelców LM ? hahaha
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:58 #51
Martin
Martin pisze:
Ruud van Nistelrooy za Rooneyem, Schmeichel za Casillasem :D Zidane na pierwszym miejscu, chyba za tego woleja z Leverkusen ;) nieźle się uśmiałem, przy tym rankingu :)
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:56 #50
bartekMCU
bartekMCU pisze:
Dziwi mnie dlaczego messi jest na 2 powinnien znajdowac sie 20-30 a ronaldo przed pierwsza 10.Giggs w 100 procentach zasłuzone miejsce !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:52 #49
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Messi ? Jakaś pomyłka chyba..Messi na 30-35 miejscu,Ronaldo wyżej.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:34 #48
UnMishii
UnMishii pisze:
Ludzie zobaczcie sobie miejsce Inzaghiego... dla mnie to śmiech. Ten człowiek wyczyniał takie rzeczy że tego opisać się nie da, a tu czwarta dziesiątka.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:23 #47
Michal88
Michal88 pisze:
mysle ze nawet kibice barcelony oczywiscie ci obiektywni przyznaliby ze ten ranking to jakas farsa.Dlaczego messi jest wyzej w tak prastizowym rankingu od np raula i szewczenki tego chyba nie wie nikt
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:13 #46
oldtrafford
oldtrafford pisze:
W 100% zasłużone miejsce dla Giggsa , ale dziwi mnie tak wysokie miejsce Messiego i Xaviego na pewno Raul , Giggs ,Seedorf czy Figo powinni być co najmniej o oczko wyżej.To ikona Ligi Mistrzów , a tak wysokie miejsce dwójki graczy z Barcelony trochę nie pasuje.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:03 #45
kacpero0258
kacpero0258 pisze:
Ja się nie zgadzam na pewno Messi nie powinien być 2 ! Byli lepsi na pewno Inzagii powinien byc wyżej i C. Ronaldo też
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:48 #44
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Ludzie nie bulwersujcie sie tak, kazdy rozgarniety fan pilki noznej widzi ze to jakies nie porozumienie jest a nie ranking (zreszta jak wiekszosc oficjalnych rankingow i nagrod)
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:46 #43
Maciek000000
Maciek000000 pisze:
Ronaldinho 45 ??
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:24 #42
Fabio pisze:
Fabio
On miał tylko 1 ,albo 2 sezony dobre ,a potem to już równia pochyła ,więc nie wiem czemu się tak dziwisz ?!
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:30 #41
Fabio
Fabio pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.11.2011 15:22

Ten ranking to śmiech:D na sali !!
Jakim cudem Messi jest wyżej niż Maldini ,Giggs , Raul ,Ronaldo ( Brazylijczyk ) ,Carlos ?!
Tym co tworzą te rankingi ,chyba się w mózgach poprzewracało !!
To żałosna ,próba robienia z kogoś na siłę Najlepszego w historii !!
Jak pogra tyle lat na najwyższym poziomie co w/w zawodnicy ,to wtedy możemy podyskutować ,a narazie tym wszystkim ,których wymieniłem Argentyńczyk może buty czyścić ,i podawać ręczniki ,a w szczególności Hiszpanowi & Walijczykowi !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:21 #40
Jack1987 pisze:
Jack1987
Bo jest szaleństwo na "Messi". Są reklamy, programy i wszyscy mają go za nowego Boga. Jest zaje.. tylko to przyjmuje chore rozmiary. Z drugiej strony jakby odjąć Barcy Messiego, Inieste i Xaviego to jej nie ma.
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:09 #39
Fabio pisze:
Fabio
Barca bez Messi'ego dała by radę ,ale nie bez Xavi'ego & Iniesty ( tylko tu się z Tobą zgodzę )
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:20 #38
Jack1987 pisze:
Jack1987
Zauważ że Messi ma dużo bramek i asyst. I jakby go nie było to Villa czy Pedro tych bramek nie strzelą. To jest trójka zawodników którzy decydują o obliczu Barcy i taka prawda. Dwaj od rozgrywania piłki i jeden mimo że niekoniecznie zbudowany jak snajper to bramkostrzelny a i akcje też potrafi pociągnąć.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:53 #37
Fabio pisze:
Fabio
" Jack1987 "
Messi strzela dużo bramek ,bo ma Mu kto piłkę podawać ( Xavi & Iniesta ) ,jakoś w reprze Argentyny tych bramek nie strzela ,a dlaczego ?!
Bo niema tych 2 Hiszpanów !!
Messi NIE ISTNIEJE BEZ Xavi'ego & Iniesty !!
A najlepiej to widać właśnie w reprze Argentyny !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:32 #36
Jack1987 pisze:
Jack1987
Reprezentacja Argentyny jest takim kolosem na glinianych nogach. Niby wielkie gwiazdy, super piłkarze ale zawsze nic z tego nie wychodzi. Argentyna jest.. słabsza od Barcy bo w Barcy Messi tylko zajmuje się wykańczaniem albo pojedynkami pod polem karnym. A w reprze musi się także wracać. W klubie ma mniej zadań defensywnych więc się skupia na tym co potrafi, czyli robieniu zamętu w obrębie 25metrów od bramki. I nie jestem jego wielkim fanem. Po prostu stwierdzam fakt że jest bardzo dobrym piłkarzem, który potrafi jedną akcją przesądzić wynik meczu. Nie trzeba go lubieć, ale należy mu oddać klasę.
» Piątek, 18 listopada 2011, 22:03 #35
Ryan1878
Ryan1878 pisze:
Zidane rozumiem najlepszy piłkarz jak dla mnie ale Messi:heh Z całym szacunkiem do zawodnika, ten ranking to kpina.
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:20 #34
rooney99
rooney99 pisze:
Crycha tak daleko? Dziwne trochę, Messi 2 CR 30...
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:17 #33
gonzo1422
gonzo1422 pisze:
messi jest b.dobry naprawdę . ale panowie .. nie czarujmy się , jeśli ten ranking by zrobili za jakieś 5-6 lat ( a messi nadal by był w takiej formie jak jest od paru lat ) no to okey , może na podium zasłużył ... ale teraz ?? przecież to jest profanacja , porównywać go do piłkarzy którzy grali na najwyższym poziomie przez 10 lat .. a on 10 lat temu na kupkę mówił papu :((


seedorf , w LM magia wg mnie ! ;)
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:17 #32
Halas1234
Halas1234 pisze:
zal i tyle a C.Ronaldo 30 .?! a Messi 2.? brednie chyba to następny sezonowiec okładał z barcy...
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:16 #31
masterbm2 pisze:
masterbm2
Leon 3 razy wygrał LM CR raz i tyle a i tak wysoka pozycja jak na tak marne wyniki w lidze mistrzów
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:10 #30
padre
padre pisze:
Ronaldo na 20, lol, on grał do swoich późnych lat i patrząc na każde statystyki jest lepszy niż messi w swoich top sezonach. Ten ranking to śmiech na sali, Szewczenko na 13 LOL :P
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:05 #29
Edwin13
Edwin13 pisze:
No z messim to przesadzili, może i pierwsza dzieiątka ale od razu drugie miejsce. CR7 trzydziesty, zgadzam się, w LM gra tylko dobrze, w lidze i pucharze wspaniale.
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:04 #28
Fumanchu
Fumanchu pisze:
Śmiech na sali, panowie ! Ruud, Raul, Del Piero, Figo, Sheva, RONALDO ( Brazylijczyk ) Henry... Tacy zawodnicy uplasowali się za Messim który stosunkowo ( zaznaczam, STOSUNKOWO) niedawno się wybił, jaka z niego legenda... jak on się przysłużył tym rozgrywkom ? Dodatkowo chciałem zwrócić uwagę na Morientesa który też powinien znaleźć się wyżej ( może nie w czołówce, ale jednak ). Danielo17... Eto'o zaliczasz do legend ? Też ciekawe dość. krzych419- to już faktycznie lepszy ten ranking magazynu niż twój, rly. Widać od kiedy masz styczność z piłką nożną, ale w takim razie przewertuj sobie karty historii, warto wiedzieć nieco więcej niż to co na "jutubie" sklecone jest w filmiki z C.Ronaldo, czy Messim w roli głównej ...
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:47 #27
krzych419
krzych419 pisze:
Całkowite nieporozumienie ! Giggs powinien być nie na 6 a na 66 miejscu, przecież on w LM nic nie pokazał, w przeciwieństwie do CR7, który to miał ogromny wpływ na wyniki LM, grając w MU oraz teraz w Realu. Zidane, który zwyciężał tylko raz, jest nr 1 !? Na jakiej podstawie oni te rankingi utworzyli !?

TOP10 powinien być taki:
1. Messi
2. Xavi
3. CR7
4. Iniesta
5. Maldini
7. Pirlo
8. Zidane
9. Raul
10. Figo
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:37 #26
Arothq pisze:
Arothq
kolejny błyskotliwy post...
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:41 #25
Olo pisze:
Olo
Jak dla mnie pierwsza dziesiątka to

1.Messi
2. Xavi
3. Iniesta
4. Puyol
5. Valdes
6. Busquets
7. Aguero (przecież w tym roku gra super)
8. Torres
9. Bojan
10. Abidal (przecież miał raka)

66. Giggs (bo jest beznadziejny i nic nie gra)
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:55 #24
walenda91 pisze:
walenda91
Hej a moze twoja 10 plus jeszcze jedno miejsce powinna wygladac tak?
1. Messi
2. Xavi
3. Iniesta
4. Pedro
5. Villa
6. Fabregas
7. Alves
8. Pique
9. Puyol
10. Abidal
11. Valdes
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:56 #23
Olo pisze:
Olo
też dobra!
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:05 #22
Halas1234 pisze:
Halas1234
skad takie debile sie biorą.?! zal go i tyle a C.Ronaldo 30 .?! a Messi 2.? brednie chyba to następny sezonowiec okładał z barcy...
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:15 #21
MartinMU pisze:
MartinMU
wasze top 10 to jakaś parodia:)
bierzcie pod uwagę cała historie LM a nie idoli z bravo sport
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:01 #20
patrycjusz08 pisze:
patrycjusz08
Skąd TY się urwałeś... Jery- człowieku- Liga Mistrzów to nie tylko ostatnie lata. Daj już sobie spokój...
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:39 #19
Olo pisze:
Olo
Stary, ja ironizuję!
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:55 #18
brown pisze:
brown
ostrożnie, to trudne słowo.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:42 #17
Fabio pisze:
Fabio
" krzych419 " zmień w końcu dilera ,bo towar ,który Ci sprzedaje to jakiś konkretny szajs ,albo wręcz odwrotnie ,towar jest tak dobry ,że z mózgu robi Ci się sieczkę !!
Więc masz 2 wyjścia:
1. albo zmień dilera !!
2. albo przestań ćpać !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 23:26 #16
ManROOzze pisze:
ManROOzze
Żałosny jesteś...
» Niedziela, 20 listopada 2011, 19:45 #15
UniteDKanzaS
UniteDKanzaS pisze:
Według mnie Del Piero, Henry, van Nisterlooy i Inzaghi powinni być w pierwszej 10tce.
Umieszczenie Messiego i Xaviego w rankingu wyżej od Raula pozostawię bez komentarza...
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:30 #14
kocio10
kocio10 pisze:
Messi na drugim ? To nie porozumienie. Tak jak mowi danielo17 daleko mu do takich legend jak zidane czy maldini.
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:10 #13
krzych419 pisze:
krzych419
Buhahaha Messi oraz Xavi już teraz mają więcej sukcesów niż te wszystkie wasze 'legendy' poza Maldinim, który słusznie został doceniony... O co wam chodzi zakompleksieni ludzie !? Waszych kompleksów chyba nic nie zdoła już wyleczyć, nawet orzeł na koszulce oraz krzyż przed pałacem :)
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:39 #12
masterbm2 pisze:
masterbm2
,,zakompleksieni ludzie "co ty masz człowieku w tym pustym łbie messi odnosi sukcesy tylko i wyłącznie w Barcelonie a Zidane gdzie nie grał był najlepszy
» Piątek, 18 listopada 2011, 16:29 #11
brown pisze:
brown
masterbm2 - ciekawe ile mozesz wiedziec o Zidane, skoro w czasach jego gry w Juve miales jakies 10 lat? o kocio10 juz nie wspomne, jezeli wpisujecie rok urodzenia prawdziwy... Maldiniego ani ja, ani nikt z waszej dwojki prawdopodobnie na oczy nie widzial. a na pewno nie tyle, by obiektywnie stwierdzic pilkarski poziom.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:47 #10
kocio10 pisze:
kocio10
Nie widzialem ale oglada sie mecze z przeszłosci i inne filmiki. Pozatym wiele ludzi twierdzi ze Zidane czy Maldini jest legenda swiatowego futbolu.
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:36 #9
kocio10 pisze:
kocio10
brown wypominasz masterbm ze mial jakies 10 lat kiedy zidane gral a jestes mlodszy od niego sadząc po twojej dacie urodzin.
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:40 #8
rvn10
rvn10 pisze:
Ruud van Nistelrooy który zdobył blisko 60 bramek w LM jest na uwaga 31 miejscu. Żałosne coś mi się wydaję, że takie rankingi nigdy nie będą obiektywne, ale teraz to przesadzili.
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:09 #7
Martin pisze:
Martin
Fakt, widać magazyn Champions - zwykły szmatławiec.
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:21 #6
danielo17
danielo17 pisze:
Ciekawy ranking ale z całym szacunkiem do Messiego daleko mu jeszcze do takich legend LM jak Zidan Raul Maldini Giggs Seedorf Figo Eto'o czy nawet Szewczenko.
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:07 #5
Iwan711 pisze:
Iwan711
W 100% się zgadzam.
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:08 #4
Bebejt pisze:
Bebejt
doookladnie...
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:01 #3
brown pisze:
brown
Messiemu daleko od Eto'o? a czy Samu kiedys nabil 50 bramek i 30 asyst w sezonie? :)
» Piątek, 18 listopada 2011, 17:39 #2
kocio10 pisze:
kocio10
brown to jest ranking LM a nie wszystkich rozgrywek...
» Piątek, 18 listopada 2011, 21:54 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY