AKTUALNOŚCI

Berbatow na celowniku rosyjskich bogaczy

Data 17 listopada 2011, 09:44 Mathe0, Daily Mail
Rosyjski klub Anży Machaczkała chce mieć w swoich szeregach Dymitara Berbatowa – informuje Daily Mail.

Zdaniem angielskiej bulwarówki bułgarski napastnik Manchesteru United odejdzie z Old Trafford w styczniowym oknie transferowym, a w kolejce po najlepszego strzelca Premier League ubiegłego sezonu ustawiają się coraz to nowe kluby.

– Jeśli Anży Machaczkała złoży konkretną ofertę, to będziemy zainteresowani – mówi Emil Danczew, agent Berbatowa.

– Siądziemy nad propozycją i wraz z Dymitarem ją rozważymy. Nie wiem, czy jest on szczęśliwy w Manchesterze. Raz gra, a później siada na ławce rezerwowych – dodaje.

Obecny kontrakt Berbatowa z Manchesterem United wygasa w czerwcu 2012 roku. Oprócz Anży Machaczkała zainteresowanie Bułgarem wyrażały Paris Saint-Germain i Galatasaray Stambuł.
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...



Poprzedni news:
Giggs dumny ze Swansea City
Następny news:
Capello porównuje Jonesa do legend

Komentarze (115)


mkaszewski
mkaszewski pisze:
Witam
a ja Panowie jestem za sprzedażą ooooo-:)) dziwne ale prawdziwe , i tak nie gra w większości spotkań po co nam on ? ( Rooney , Chicarito Welbeck , Owen ) tylko trzeba za niego łyknąć sporo siana , wcześniej chcieli też Vidica - i ponownie jestem za !! ( Silva , Smalling , Jones , Evans , Evra , Ferdinand ) - chłopaki mają po 30 lat na karku , grają coraz mniej , młodsi ich wygryzają ze składu , taka jest kolej rzeczy , nie neguję ich umiejętności i tego co "dołożyli" przez te lata ale prawda jest taka że nikt oprócz Andży nie da nam za nich tyle kasy a ona zawsze się przyda - bo młodzi , konkretni też nie są tani - reasumując Vidic i Berba do ANDŻY za 60 mln i wszyscy są zadowoleni
pozdro
mkaszewski
» Sobota, 19 listopada 2011, 14:10 #115
patrykmufc
patrykmufc pisze:
dobrze, że zostaje...:D
» Sobota, 19 listopada 2011, 09:59 #114
vip14
vip14 pisze:
Nie, nie, nie. Nie sprzedamy tak doskonałego piłkarza.
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:00 #113
dawid9881
dawid9881 pisze:
Jeżeli bedzie szansa zarobić dużą kasę to czemu nie.SAF i tak stawia na innych.Za kasę którą byśmy za niego dostali moglibysmy kupić sneijdera.
» Piątek, 18 listopada 2011, 18:31 #112
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Fajny żart.Niech biorą np.Owena albo Evansa , ale nie Berbatowa myślę , że Bułgar pokarze jeszcze w tym sezonie na co go stać musi tylko więcej grać i będą efekty.
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:57 #111
simix
simix pisze:
Ludzie !! ... on jest za dobry żeby siedzieć grać w meczu ostatnie 10 minut a potem siedzieć 5 meczy na ławce .... SAF stawia na chicharito ,welbecka i wazze , jeśli dostaniemy dobrą ofertę to powinniśmy się zgodzić !!
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:47 #110
Piniolo94ManU
Berba powinien zostać. Ona mysli na boisku jak mało osób.
» Piątek, 18 listopada 2011, 14:22 #109
Markes
Markes pisze:
Krzyz na droge. Moga jeszcze wziasc Evansa i grubego Andersona
» Piątek, 18 listopada 2011, 13:50 #108
Wik
Wik pisze:
Niee, mieć takiego gościa na ławce rezerwowych to skarb!
» Piątek, 18 listopada 2011, 13:40 #107
Halas1234 pisze:
Halas1234
po co on ma na starość siedzieć na ławce lepiej że by odszedł i pograł se do emerytury...
» Piątek, 18 listopada 2011, 13:52 #106
Exigen
Exigen pisze:
a dlaczego go sprzedawać ? to może ferdinand i gigsa tez sprzedamy a za niedługo i vidica. Ma chłop doswiadczenia, spokój i wie co robić na boisku. Takich jak on już nie mam niech się uczą od niego, już wszyscy zapomnieli jak Berba jest skuteczny... Błędem będzie go sprzedawać...
» Piątek, 18 listopada 2011, 12:38 #105
szalik666 pisze:
szalik666
Exigen Berba jest skuteczny?! Dobre sobie! znasz jeszcze jakieś dowcipy?:)
» Piątek, 18 listopada 2011, 13:58 #104
swiety1
swiety1 pisze:
Proste albo trzeba go sprzedać albo jak najszybciej przedłużyć z nim kontrakt bo możemy obudzić się z ręką w nocniku
» Piątek, 18 listopada 2011, 11:09 #103
szalik666
szalik666 pisze:
Berbatov nic nie gra to był błąd w ogole ze go kupili 30 mln psu w du...pe a jak on zostal krolem strzelców to pewnie sam nie wie on w 10 meczach przebiega tyle co Rooney w jednym oczywiscie mowia ze czasami lepiej mądrze stac niz głupio biegac ale jemu nawet to nie wychodzi rusza się jak mucha w smle trzeba go opylic w styczniu zeby odzyskać chociaż 1/3 tego co wydano na ten nie wypał GG MU!
» Piątek, 18 listopada 2011, 08:07 #102
tom90
tom90 pisze:
A na Onecie napisali, że głównym celem Anży jest Drogba. Jeżeli to prawda to Berbatov im nie będzie potrzebny.
» Piątek, 18 listopada 2011, 02:29 #101
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Jeżeli sięgną głęboko do kieszenie,to czemu nie? Atak Etoo-Berba byłby ciekawy a my może byśmy kupili Eriskena,choć do zimy jeszcze troszkę czasu zostało i zapewne coraz więcej spekulacji będzie się pojawiać,z czego 90% całkiem mijające się z prawdą.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 23:56 #100
Klimaa
Klimaa pisze:
Jeśli agent nie wie jak czuje się jego klient to pora zmienić agenta ;-)
Moim zdaniem odejście Berbatova jest pewne, wszystkie jego wypowiedzi to zasłona dymna. Na pewno rozmawiał już z Fergusonem i po cichu zostanie sprzedany do jednego z zainteresowanych klubów.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 23:25 #99
devils18
devils18 pisze:
Moim zdaniem powinien zostać. Berba nam się jeszcze może przydać ponieważ Owen i Welbeck to bardzo kontuzjogenni piłkarze. Póki co to Gibson i Kuszczak out.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 23:16 #98
axel52
axel52 pisze:
Po co to biadolenie.
Berbatov out i niech zabierze ze sobą Andersona i ze trzech średniaków z 1 składu.
Ich nagromadzenie w wyjściowej 11 jest obrazą dla tego klubu.
przykro że to SAF do tego doprowadził
» Czwartek, 17 listopada 2011, 22:04 #97
jacaKONA pisze:
jacaKONA
tak, i później 3 - 4 kontuzje i nie ma składu. ale jesteś pajac.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 23:06 #96
axel52 pisze:
axel52
to że będą kontuzje nie oznacza ze kontuzjowanych mają zastępować marni jak na United średniacy ciołku.
Dla takich jak ty nie ma znaczenia widzę że United zamienia się w przechowalnię marnych średniaków
» Piątek, 18 listopada 2011, 12:58 #95
fan11 pisze:
fan11
No ale jesli nie sredniacy, to kto na chwile obecna by ich zastapil??
» Piątek, 18 listopada 2011, 15:22 #94
axel52 pisze:
axel52
to pytanie do SAF-a , to on doprowadził do tego ja tylko stwierdzam fakty.
Gramy żenująco nudno , bez ładu bez składu bez pomysłu.,
Zbieranina średniaków po prostu nie wytrzymuje PRÓBY CZASU.
Do teraz się udawało z nimi w składzie ale rzeczywistość pokazuje nam że te czasy minęły bezpowrotnie.
Świat zapi....la do przodu a United stoi w miejscu będąc przytułkiem dla marnych grajków z których nic już nie będzie na poziomie na którym chcemy byc
» Piątek, 18 listopada 2011, 20:04 #93
DAMINOS
DAMINOS pisze:
Mecz rezerw MU vs WIGAN 4;1 ;)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:49 #92
kocio10
kocio10 pisze:
Nie rozumiem czego Anderona stawiacie już w kolejce do sprzedaży. Chłopak ma talent i potencjał i jeżeli ma forme to jest jedym z wiodących postaci w całej lidze. Wiem że już dużo czasu mineło i nic nie pokazuje ale może nagle wystrzelić i być jednym z najlepszych playmakerów w Europie !
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:45 #91
axel52 pisze:
axel52
dobre sobie , może wystrzelić powiadasz ?
najpierw niech schudnie deko
» Czwartek, 17 listopada 2011, 22:06 #90
bober89 pisze:
bober89
już chyba piąty rok czekamy, aż zacznie chociaż 3 mecze z rzędu porządnie grać. ale on gra w sezonie 4-5 dobrych meczy więc o czym my tu mówimy? chłopak ma już prawie 24 lata i nie ma co się oszukiwać drugi Fabregas z niego nie będzie.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 22:42 #89
morales1
morales1 pisze:
Nie wiem dlaczego w temacie o berbatovie zaczynacie pisac cos na andersona czy na rooneya ktory niby powinien mniej grac co jest w ogole nie dorzeczne poniewaz adresatem większości pilek ktore sa rozrzucane na skrzydla jest wlasnie on wiec nie rozumiem stwierdzen typu powininen mniej grac poniewaz nie strzelil gola od 2 miesiecy ..
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:02 #88
Jack1987
Jack1987 pisze:
Nie twierdzę że Berba jest zawodnikiem słabym. Ale apogeum umiejętności osiągnął w zeszłym sezonie a raczej przez jego pierwszą część. Bo pod koniec to już też ledwo grał. Berbatov potrafi się ustawić, wykończyć akcje. Gra także dobrze głową i wcale nie jest drewnem. Ale wątpię że powtórzy wyczyn z zeszłego sezonu. Może i nie daje mu SAF zbyt wielu szans, ale to co dotychczas pokazuje na boisku nie daje także rokowań by miał mu dać wiele więcej. Więc najlepszą opcją dla klubu i dla niego będzie jak go w styczniu sprzedają za te paręnaście milionów. Bo za taką kasę SAF kupi dobrego napastnika.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:00 #87
endoo pisze:
endoo
a nie pomyślałes może o tym że Berbatov nie pokazuje tego co w zeszłym sezonie, bo nie dostaje szans, a nie na odwrót?
Bułgar całą karierę grał w pierwszym i nigdzie nie zawiodł.
U nas teraz za darmo ława i ani on nie jest zadowlony,a ni my bo na Utd nie da sie patrzec taką graja kiszkę.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:11 #86
Jack1987 pisze:
Jack1987
A czy nie powinien więcej wnosić do gry jak wchodzi? Bardzo dobry zawodnik obojętnie czy wchodzi z ławki czy gra w podstawowym składzie prezentuje sie dobrze jak jest w formie. A forma Bułgara to padlina. Ja mu nie odejmuje umiejętności, ale albo nie umie ich zaprezentować albo po prostu zaczyna się ich regres. Grał w czołowych klubach i w Niemczech i w Anglii. W Leverkusen nie zawsze był podstawowym zawodnikiem a potrafił wejść i strzelić bramkę, dwie. Jak walczę o miejsce w składzie to wchodzę i gryzę trawę. A nie przechodzę obok meczu. Jak już wspomniałem Berbatov wiele razy już udowodnił że jest dobrym napastnikiem. Ale patrząc się na jego obecną formę i non omen (choć pewnie dostane za to gromy) wiek to jeżeli ktoś daje za niego paręnaście milionów euro to bez mrugnięcia okiem należy go sprzedać. Tym bardziej że nie jest to na już tylko dopiero w styczniu. Do tego czasu SAF może poszukać jakiegoś następcę do sprowadzenia.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:36 #85
Kris91
Kris91 pisze:
Andersona zostawcie w spokoju. Berbatov niech idzie ale można od nich wyciągnąć coś więcej. Duużo więcej
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:51 #84
gitkolo
gitkolo pisze:
A czy Anży Machaczkała nie chce Andersona? 20 mln funciaków by pasowało [chociaż jakby odszedł za darmo to też bym nie narzekał :) ]
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:26 #83
Vervvis pisze:
Vervvis
i wzial ze soba caly srodek pola ;D
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:37 #82
morales1 pisze:
morales1
czlowieku co Ty masz do Andersona?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:43 #81
endoo pisze:
endoo
Anderson to niewypał. Koleś kosztował 20mln F i co z niego mamy?
1 sezon w miare, pozniej coraz gorzej.
3 lata bez gola, koles nie ma strzału ani podania.
IMO miałby problem by sie załapać w Wigan
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:13 #80
kocio10 pisze:
kocio10
Widać endo jak oglądasz mecze United (od 97 obejrzalem 90% spotkan united) dla przypomnienia Anderson w tamtym sezonie na swoje konto może zaliczyć 4 trafienia...
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:42 #79
bober89 pisze:
bober89
ale przez pierwsze 3 lata nie strzelił nic. dopiero w lecie 2010 w USA chyba.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 22:48 #78
gitkolo pisze:
gitkolo
kocio10
I 4 gole wystarczą zawodnikowi na tej pozycji? a ile asyst? Na Fantasy Premier League od sezonu 07/08 zdobył 6 asyst.To jest dobry zawodnik? Chyba na polską ligę bo na pewno nie na Premier League
» Piątek, 18 listopada 2011, 00:31 #77
ManUtd1993 pisze:
ManUtd1993
No trzeba być realistą , a nie bronić swoich ulubieńców. Lojalność i szacunek to nie wszystko . Mamy bardzo dobry skład , ale nie potrafi Fegi dobrać bardzo dobrego środka . Mam przeciętny środek pola , a jak forma jest to można dać miano " dobrego środka pola " . Od dobrych 3 lat nie był on bardzo dobry .

Anderson,Fletcher,Carrick(uważany za świetnie wykonującego swoją robotę - ironicznie mogę powiedzieć , że ktoś kto ma firmę murarską nie będzie chciał świetnie wykonującego rzeźby - rzeźbiarza).,Gibson.. Fergi już nawet stawia Parka i Gigsa w środku .
Został Cleverley , który jak na swój wiek wyróżnia się z nich wszystkich , a On gra dopiero 1 sezon w seniorach , więc samo to zdanie daj nam skłonnośc do refleksji....

Gitkolo za ostro pojechałeś , ale prawdy w tym jest wiele.
» Piątek, 18 listopada 2011, 13:38 #76
Masaccio
Masaccio pisze:
Oni maja kupę kasy ...
Warto na nich wysępić choć te 30 mln za które Berba przychodził do nas.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:58 #75
MarcinDevil161
A ja mysle zeby Berba dostawal wiecej szans to by napewno lepiej szlo.Jak siedzi tyle na lawie to nie dziwota ze nie moze wpasc w rytm meczowy.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:36 #74
endoo
endoo pisze:
Posadź Roo na ławie i daj mu pograć 1/4 wszystkich minut, zobaczymy w jakiej będzie "cudownej" formie.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:34 #73
monnie pisze:
monnie
wiem, powinnam napisać więcej w komentarzu, ale ograniczę się do: dokładnie!
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:48 #72
erni93 pisze:
erni93
każ Berbie ganiac cały czas za piłą jak Roo i cofać sie do obrony,wtedy zobaczymy "klase" waszego ulubionego piłkarza .
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:05 #71
endoo pisze:
endoo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 20:12

każ - hahaha słownik sie kłania
sezon 2010/11
Berbatov strzela 3 bramki po odbiorze piłki (2 x ze swojej połowy!)
pokaz mi teraz takie akcje chichy albo Roo
Piszesz tak jakby Bułgar w ogole nie biegał. W zeszłym sezonie sie to zmienilo, do tego odbierał pilke efektywnie,a nie biegał jak głupi osiol bez rezultatu
!
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:12 #70
DrMajk pisze:
DrMajk
Więc wiedz że gdyby nie ten ,,głupi osioł" to tracilibyśmy połowę więcej bramek ;).Może gdybyś czasem oglądał mecze to byś to wiedział ;)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:21 #69
endoo pisze:
endoo
od 97 obejrzalem 90% spotkan united , czyli pewnie ponad 500 spotkań, to zapewne jakies 100x wiecej od ciebie :>
Nie rob z Roo obrońcy, jego odbiory w najlepszych meczach mozna policzyc na palcach 1 ręki
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:25 #68
DrMajk pisze:
DrMajk
A czy ja robię z niego obrońcę?o_o.Twierdzę że bez niego tracilibyśmy więcej bramek.Chcesz,zaprzecz to jest twoje zdanie.Ja mam swoje i według mnie Rooney odwala masę roboty i nawet jeśli sam nie odbiera piłek (Co jest bzdurą bo odbiera) to ułatwia wykonanie tego naszym pomocnikom..I żeby nie było nie mam nic do Berby sam jestem za tym by został ale to nie zmienia faktu że nie jest obecnie w formie ;)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:56 #67
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Ty ośle jeden - poprawiasz kogoś, a nie wiesz, że słowa "karz" i "każ" mają dwa różne znaczenia i koledze chodziło o to drugie? Jeżeli oglądałeś mecze w '97 to zakładam, że maturę masz dawno za sobą. Tzn. mieć powinieneś, bo wątpię czy jej dałeś radę.

Berbatov to niewypał i to jest oczywiste. Został królem strzelców, dzięki temu że miał świetną formę w kilku meczach, w których strzelał hurtowo, jednak przez większość spotkań wcale różnicy nie robił. Naturalnie, powinien zostać sprzedany, gdyż Rooney, Chicharito oraz Welbeck już mniej grać nie będą.
» Piątek, 18 listopada 2011, 09:07 #66
kocio10
kocio10 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 19:32

Chcecie sprzedać Berbe, bo jest za stary i nie wnosi nic do gry, a Owen? Może mi powiecie że jest nam potrzebny ? Berba to król strzelców poprzedniego sezonu i nie został on uznany przez przypadek bo w końcu strzelił te 21 bramek nie ? I nie mówcie że strzela z metra, po prostu umie się ustawić tam gdzie trzeba, a jak trzeba to i strzeli np. z przewrotki(czyt.Liverpool). Berbatov w jakiej drużynie by nie był to i tak będzie potrzebny bo nie jest to zawodnik byle jaki i bez powodu by nie trafił na Old Trafford. Jeśli Berbatov chce zostać to jestem za, jeśli Fergie da mu więcej szans to myśle, że to wykorzysta, ale musi upłynąć troche czasu żeby wszedł w ten rytm meczowy.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:31 #65
MarcinDevil161
Popieram. Chicharito caly czas tracil i nic berbatov zagral 20min i juz wielka krytyka. Co wy macie ze tak krytykujecie Berbe nie rozumiem...
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:37 #64
Drenus pisze:
Drenus
to dość nietrafione porównanie - zacznijmy od tego, że za Owena nikt nie zapłaci 20 mln
co do Berbatowa - obiektywnie patrząc, w tym sezonie właściwie nie dostał szans na grę w PL i ustabilizowanie formy (w tym zgadzam się z endo)
jednak jeśli dalej sprawa ma w ten sposób wyglądać, transfer byłby lepszą opcją dla samego zawodnika
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:38 #63
endoo pisze:
endoo
na bank lepsza dla niego niz dla nas
my leżymy i kwiczymy
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:41 #62
martin86
martin86 pisze:
no dobra Berba zostaje sprzedany zostaje nam tylko 3 klasowych napastników bo Owen praktycznie grzeje ławkę a jak gra to dostaje kontuzji Diouf za słaby na MU tak samo jak i Macheda
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:29 #61
witek
witek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 19:06

A ja popieram Endo bo mądrze gada. Wasze podejście do niektórych piłkarzy typu: Carrick, Berbatov obrazuje pięknie jeden fakt. Gdy Chicharito w meczu pi*rdoli każdą akcję gdzie musi zrobić coś z piłką - krytyki brak. Gdy wchodzi Berbatov na ostatnie 20 minut i też pi*rdoli co popadnie - wiadomo co się dzieje na tej stronce.

Po prostu jak Polaczek kogoś nie lubi to mu tego z głowy nie wybijesz.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:06 #60
erni93 pisze:
erni93
Tylko jest taka sprawa. Carrick gra już dno od jakichś 2 lat z czego dobrze wychodzą mu 5% meczów.A z Berbą to już inna sprawa.Chicharito jest lisem pola karnego i zdovywa dużo bramek więc wszyscy go uwielbiają. A Dimitar? Szkoda gadać,porusza sie jak leniwiec ,jak mu ktoś nie poda idealnie do nogi to podnosi ręcę i krzyczy na podającego.A przecież Berba ma już swoje lata to można go sprzedać, do póki ktos go jeszcze chce kupić.Bo co będzie sie kisił na ławce i potem rozwiąże mu sie kontrakt?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:27 #59
monnie pisze:
monnie
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 19:51

Erni, czy na prawdę do Ciebie nie dociera, że nie każdy widzi siebie w roli golden retrievera uganiającego się za piłką jak szaleniec?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:51 #58
erni93 pisze:
erni93
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 20:07

monnie- z całym szacunkiem ale do jest liga Angielska!! Tu napastnik który nie ugania sie za piłką sie nie liczy. Ale ty pewnie masz inne zdanie. Sądząc po twoim profilu pewnie jesteś tak samo jak Endoo fanatykiem Berbatova.Zrozumcie że ten styl co on prezentuje to styl do ligi Włoskiej.Ale w żadnymwypadku to Angielskiej
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:03 #57
witek pisze:
witek
Ten napastnik dobry tylko na ligę włoską został w poprzednim sezonie królem strzelców Premier League. A gdyby pod koniec sezonu grał częściej to by pewnie wyprzedził i Teveza.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:40 #56
Maciek000000 pisze:
Maciek000000
porusza się jak leniwiec i strzela 20 bramek
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:44 #55
erni93 pisze:
erni93
bo 95% jego bramek to zapewniły mu podania??
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:46 #54
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
No tak - Fletcher nie przeszkadza, Chicharito nie przeszkadza, Rooneyowi się wybacza, a ma biednego Berbatova i Carricka po prostu Polacy się uwzięli. Pewnie mieli dziadków w Wehrmachcie.
» Piątek, 18 listopada 2011, 09:14 #53
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Maciek000000 - zapomniałeś dodać, że z tych 20, aż 7 strzelił w dwóch meczach.
» Piątek, 18 listopada 2011, 09:16 #52
bober89 pisze:
bober89
jeśli dobrze 15 bramek strzelił w 5 meczach (nie mówię, że kolejnych) a bramki w ogóle zdobywał w 10 chyba.
» Piątek, 18 listopada 2011, 09:36 #51
axel52
axel52 pisze:
@endo się pojawił , co za radość , ale już niedługo chyba będziemy go tu spotykać.
Tylko co ten @endo pocznie jak Anży nie ma polskiej stronki.
Ucz się chłopie cyrilicy
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:56 #50
endoo pisze:
endoo
jestem za united os 97 i będe za nimi dalej
pytanie czy beda cie cieszyły bęcki od top6 w lidze i osmieszenie w lm?
3 napastnikami nic nie ugramy
Chicha to dobry jo9ker, ale na gre w "11" zjest za słaby technicznie, on w ogole nie gra w pilke.
Welbeck jest dobry, ale na razie nie jest żadna gwiazda robiaca roznice (1,5 miecha bez gola!) , a z Rooneya to także żaden snajper. 2 miesiace berz gola mowia wszystko.

Kto nam bedzie strzelal gole, gdy w/w pilkraze nie wroca do formy badz zlapia kontuzje?
O tartaku w środku nie bede wspominał bo żal. Taki sam gra przesłaba gra United bez Bułgara w składzie, żal oglądac Wigan i norwich grajką ciekawsza pilke niż my po meczu z chelsea
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:31 #49
Drenus pisze:
Drenus
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 19:57

Rooneyowi raczej ciężko jest strzelić bramkę - został przesunięty bardziej do środka i spełnia teraz rolę rozgrywającego, a nie napastnika. 2 miesiące... Od czasu kontuzji Cleva? Od tego czasu nasz środek pola leży bardziej niż zwykle.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:57 #48
axel52 pisze:
axel52
oprzytomnij w końcu.
ten typ do niczego nie jest juz potrzebny United.
Rozśmieszasz ludzi tutaj swoimi poglądami
» Czwartek, 17 listopada 2011, 22:02 #47
rooney99
rooney99 pisze:
Znając Anży, to sypną kasą.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:56 #46
KasiaUtd
KasiaUtd pisze:
bardzo dobrze życzę temu zawodnikowi i uważam, że to najwyższa pora na jego odejście z klubu, w końcu nie można zyskać uznania w świecie piłkarskim i wśród kibiców siedząc na ławie
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:52 #45
monnie pisze:
monnie
odpowiedz najpierw sobie na pytanie: czemu Berbatov siedzi na ławie. Ale nie idź na skróty - odpowiedź nie brzmi "bo jest słaby".
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:52 #44
morales1 pisze:
morales1
monnie wiem , że masz swoje zdanie ale to jednak decyzja SAF'a kto wejdzie a kto nie jezeli berbatov nie wchodzi to znaczy , że cos jest nie tak.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:50 #43
Dantes86
Dantes86 pisze:
Hahaha najlepszy jest endoo i jego Obrona Częstochowska Berbatowa:) Niech Berba odejdzie-przynajmniej endoo zniknie z tej stronki razem ze swoimi durnowatymi statystykami:)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:38 #42
plexide69
plexide69 pisze:
Berba a hernandez ?
Jasne że Berba ma doświadczenie a nie wiele czym się róznią obydwaj strzelają z metra :)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:24 #41
ManUtd1993 pisze:
ManUtd1993
różnią się wiekiem;)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:22 #40
RedTomz pisze:
RedTomz
I o to chodzi. To typowe "lisy" pola karnego, mają się znaleźć w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie. Gol to gol, czy z metra czy z 30 metrów, tak samo się liczy. A różnią się chociażby jeszcze szybkością, umiejętnością przytrzymania piłki i jej rozegrania.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:34 #39
dzaru
dzaru pisze:
jest dobry ale nie umie wziąć ciężaru gry na siebie, więc jesli Anża da 20 milionów funtów Ferguson powiniene go oddac a na jego miejsce sprowadzic kogos młodszego
» Czwartek, 17 listopada 2011, 17:59 #38
karas2011
karas2011 pisze:
Szkoda mi tego piłkarza, gra dobrze, ale siedzi na ławce.
Jak nie chce skończyć kariery, to niech idzie do innego klubu. Nie lubię go, ale ma talent, po co ma się marnować?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 17:27 #37
philipp77
philipp77 pisze:
Nie ma co się kłócić Panowie. Tak czy inaczej Berba od nas odejdzie, życzę mu przejścia do PSG, bo myślę, że tam ma jeszcze szansę coś wygrać. Fergie sprowadzi do nas innego napastnika, jestem tego pewien. Poza tym powinien się pozbyć tych wszystkich Machedów, Dioufów itp. Ale to już głowa w tym SAFa.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 17:17 #36
RedTomz pisze:
RedTomz
Nie byłbym tego taki pewien. Z Fergusonem nigdy nie wiadomo co mu po głowie chodzi. No chyba, że planuje właśnie sprzedaż Berbatova i zakup innego napastnika. W co wątpię. Myślę, że zostanie i odegra jeszcze ważną rolę. :P
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:44 #35
ManUtd1993
ManUtd1993 pisze:
Twoją tezę można obalić jednym słowem drogi Vervisie :

Arsenal.


Tak w ogóle . Jak myślisz.

Kto woli przejść do zespołu , który dopiero za jakiś czas ma szansę osiągnąć sukces . Młody, utalentowany, z ogromnym potencjałem , który jest zrekomendowany przez największe historyczne gwiazdy piłki nożnej czy człowiek , który w wielkim klubie nie daje rady , czuje się bezsilny , czuje , że już nic nie może zrobić , ale jednak chciałby za wszelką cenę udowodnić innym , że potrafi stabilnie utrzymywać swoją formę.
W wielkim klubie nie masz pewnego składu , wystarczy jeden słabszy mecz i jesteś już w innych planach. Nie jest tak natomiast w klubach , które dopiero chcą coś osiągnąć. Bebra pokazał na co go stać tak więc zarobki , sława , zmiana terenu ( w tym wypadku nie koniecznie na lepsze) jak i zagwarantowanie gry w pierwszym składzie raczej bardziej skłoni go.
Wprost proporcjonalnie dobierz innego utalentowanego zawodnika w miejsce Berbatova i przyklej te wszystkie zdania - będą pasować?.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:52 #34
erni93
erni93 pisze:
Trzeba go sprzedać póki ktoś go jeszcze chce może od Anży wyciągniemy 20 mln. :p
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:42 #33
endoo
endoo pisze:
Roo - bez gola 10 spotkan
welbeck - dobry, ale to jeszcze nie to
Chicharito - dobry jako rezerwowy, pilka sie od niego odbija jak od kłody
macheda - 5 lat , 4 gole - to jest napastnik?
owen - strzela tylko w cc do tego cały czas kontuzje
diouf - za slaby na b`burn gdzie do MU?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:09 #32
bober89 pisze:
bober89
nie da się ukryć- Berba, choć mało ostatnio gra, jest niezbędny. kluby takie jak United nie mogą mieć tylko 3 napastników.

Berbatow też strzelił tylko w CC i to jedną bramkę na prawie 5 pełnych spotkań (przeliczając minuty na spotkania)

a jak Roo liczysz mecze? w reprezentacji też? bo dla United zagrał 14 meczy i chcesz powiedzieć, że w ciągu 4 pierwszych strzelił 12 bramek?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:33 #31
grandes pisze:
grandes
endoo - 0 , słownie ZERO racji
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:34 #30
endoo pisze:
endoo
Roo ostatni gol z akcji - cfc 18 wrzesnia !! - 2 miechy temu!
Macheda - 5 sezonow - 28 spotkan i 4 gole!
Owen - w lidze 5 golim w 35 meczach w cc co mecz gol
Diouf - w b`burn 26 spotkan i 3 gole!
Chicharito hmmm - pokaz mi akcje w ktorej utrzymuje sie przy pilce dluzej niz 5-10 sekund.
Berbatov pograł sobie 20% wszytkich minut i jak on ma złapać forme?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:43 #29
jacmik10 pisze:
jacmik10
10 sekund przy piłce jak na napastnika to dużo.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 17:26 #28
ferdek pisze:
ferdek
Co ty piszesz ? A o Groszku to wogule niekumam.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:48 #27
endoo pisze:
endoo
ja nie kumam jak w 1 wyrazie można zrobić 2 błędy :)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:51 #26
RedUnitedfan pisze:
RedUnitedfan
Od Chicharito ( który jest bez formy ) odbija się piłka jak od kłody to patrząc na Berbatova to od niego nawet w formie się odbija .
Sprzedać Drewniatova i kupić Ganso
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:21 #25
kocio10 pisze:
kocio10
hahhahaha endo riposta pierwsza klasa :D
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:23 #24
Rooni pisze:
Rooni
A ile ma trzymać tą piłkę ? To napastnik - ma strzelać gole , a nie dryblować tak jak skrzydłowy . Uważam , że świetnie spełnia swoją rolę na boisku i mimo to przewyższa umiejętnościami strzeleckimi Welbecka .
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:34 #23
endoo pisze:
endoo
a kto ma miec pilke? środkowi nie bo same drewna,. chicha nie patrz wyżej zostaja tylko roo + nani i young.
pozniej sie dziwic ze nasza gra jest taka latwa do roszyfrowania jak odpowiedzialnosc za gre spoczywa na barkach 3 pilkarzy, ktorzy sa bez formy
» Czwartek, 17 listopada 2011, 19:43 #22
RedUnitedfan pisze:
RedUnitedfan
A co twoim zdaniem ma wprowadzić do naszej gry Berbatov żebyśmy wolniej rozgrywali bo teraz to już praktycznie śpimy i nam to jakoś nie służy .
Czy wy meczów nie oglądacie że nie widzicie on jest SŁABY
» Czwartek, 17 listopada 2011, 23:13 #21
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Napisz wprost - uważasz Berbatova, za najlepszego zawodnika United? Z Twoich wypocin można wysnuć dokładnie taki wniosek.
» Piątek, 18 listopada 2011, 09:17 #20
patriko08
patriko08 pisze:
Tak tak tak -niech się nim interesują igo biorą -tylko Anży możedać za niego takie pieniadzę o jakich mozemy pomarzyc i takie ktorych nie jest on wart. Mysle ze mozemy natym zarobic
» Czwartek, 17 listopada 2011, 15:14 #19
xCleverley
xCleverley pisze:
PSG, Anży , Valencia, Galatasaraay, Napoli - no ciekawie ;)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 14:28 #18
grzeho16
grzeho16 pisze:
jeśli anża chce go mieć to będzie go mieć, oni mają pieniądze i to wystarczy
» Czwartek, 17 listopada 2011, 13:55 #17
Maciek000000 pisze:
Maciek000000
niewiem czy wiesz, ale PSG ma też trochu kasy
» Czwartek, 17 listopada 2011, 21:42 #16
parada
parada pisze:
Kurcze szkoda by było stracić na tym transferze bo to przecież najdroższy zawodnik w historii...
Moim zdaniem jeszcze się przyda chyba nikt nie sądzi, że Welbeck i Chicharito będą wiecznie w formie a do tego Roo w ostatnich 2 sezonach był często kontuzjowany więc potrzebny jest Berba jeżeli chcemy grać na 4 frontach...
» Czwartek, 17 listopada 2011, 13:23 #15
mcis pisze:
mcis
wiesz powiedzonko na 4 frontach robi wrazenie, ale bardziej trafne bedzie powiedziec, ze gra sie co 3 dni, czyli 2 razy w tygodniu. w takiej sytuacji potrzebnych jest 4-5 napastnikow. obecnie mamy 7, bo mamy jeszcze owena, diufa i machede. troche za duzo. jesli prawda jest, ze mozemy dostac 20mln za berbe to z cala pewnoscia powinnismy na to pojsc, bo nie sadze, ze berba przedluzy kontrakt
» Czwartek, 17 listopada 2011, 13:57 #14
RedTomz
RedTomz pisze:
Swoją drogą sam Berbatov określał się, że chciałby pozostać w United do końca kariery. Jest doświadczony i jeśli jest na boisku to wprowadza dużo spokoju do gry naszej drużyny. Z drugiej strony czasami aż razi w oczy to jego "lenistwo". Jakby nie patrzeć jest/był wartościowym graczem MU. Świadczy o tym chociażby poprzedni sezon i tytuł króla strzelców. Trudna decyzja jak dla mnie czy miałby odejść czy zostać. Ferguson będzie miał trudny orzech do zgryzienia, choć jak wiemy nie boi się podejmować ważnych i ryzykownych decyzji. Zobaczymy...
» Czwartek, 17 listopada 2011, 12:47 #13
iamarctic
iamarctic pisze:
Choć zawsze broniłem Berbę to chyba przyszedł czas na niego... W United Rooney, Hernandez i Welbeck na ten czas są pierwszym wyborem, Berbatov raczej nie ma co liczyć w najbliższym czasie na większą ilość gry, no chyba że Fergie nas ponownie zaskoczy... Boss od początku sezonu powtarza, że przyjdzie czas w tym sezonie w którym Bułgar będzie ponownie stanowił o sile zespołu. Na razie kiepsko to widzę, ale być może i w tym szaleństwie jest metoda.
Na dobrą sprawę gdyby wpłynęła oferta na ok.17-20 mln funtów to raczej nie powinno się jej odrzucać, mamy jeszcze młodych napastników, którzy mogą dostać szansę, jest Macheda, Diouf, młody Keane, może lepiej im dawać szansę w pucharach zamiast duetu Berbatov-Owen?
» Czwartek, 17 listopada 2011, 12:18 #12
RedUnitedfan
RedUnitedfan pisze:
Proszę bardzo droga wolna .
» Czwartek, 17 listopada 2011, 11:51 #11
badbull
badbull pisze:
Nie mam nic przeciwko jego pozostaniu na Old Trafford, ale jeśli Anży złoży korzystną ofertę, chyba nie ma nad czym się zastanawiać. Berba nie jest już młody, nie będzie już lepszy, a perspektywy na grę w pierwszym składzie ma znikome (paradoksalnie po swoim najlepszym sezonie). Zwłaszcza, że wraca Cleverley, co prawdopodobnie oznacza powrót Rooneya do ataku. Roo jest pewniakiem, zaś Welbeck i Hernandez po prostu wnoszą do gry więcej dynamiki. Fakt, że żaden z nich nie potrafi tak przytrzymać piłki, gdy jest to potrzebne, jak Dimitar, ale jest on za dobry i za drogi w utrzymaniu, by traktować go jako zadaniowego zmiennika.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 11:42 #10
Fabio
Fabio pisze:
Ja bym sprzedał Bułgara w styczniu ,póki będzie można jeszcze coś na Nim zarobić:D
Albo zrobić taki motyw ,że przedłużył bym z Nim kontrakt ,ale tylko po to by móc Go sprzedać ,a nie by sam odszedł za free ,jak jest okazja zarobić na Bebratov'ie to trzeba ją wykorzystać !!
» Czwartek, 17 listopada 2011, 10:27 #9
ferdek
ferdek pisze:
Ja bym go sprzedał bo ma już 30 lat a mamy lepszych napastników i może jak dobrze zapłacą to Fergie kupi snejdera.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 10:00 #8
endoo pisze:
endoo
wymien mi tych lepszych
sneijder za 2 lata tez bedzie mial 30 lat - lol
poza tym berba dluzej pogra od tego holenderskiego polamanca
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:06 #7
Drenus pisze:
Drenus
no tak
Rooney jest gorszy ;]
Chica strzela mniej bramek
a Welbeck jest starszy i nie jest tak perspektywiczny jak Berba
i słabiej gra w powietrzu

poza tym potrzebujemy w tej chwili kogoś, kto potrafi rozegrać piłkę
pieniądze za Gościa, który praktycznie od początku sezonu siedzi na trybunach naprawdę mogą ułatwić poszukiwania
» Czwartek, 17 listopada 2011, 18:39 #6
Vervvis
Vervvis pisze:
Ja uwazam za idiotow wlascicieli czy trenerow bogatych klubow ktorzy kupuja 30 latkow bez formy z "wielkim" nazwiskiem heee ale przynajmniej takie druzyny nie zagrazaja mojemu zespolowi w CL :)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 09:49 #5
Forfiter pisze:
Forfiter
Jeżeli bogate kluby chcą zbudować zespół to muszą kupować doświadczonych zawodników, inaczej nic z tego nie wyjdzie. Jeżeli zyskają jakość zaczną zastanawiać się nad przyszłością.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 09:55 #4
Vervvis pisze:
Vervvis
Ja uwazam ze druzyne powinno budowac sie na lata i kupowac wschodzace gwiazdy a nie zachodzace bo to bedzie marka bez duszy ;p
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:33 #3
ManUtd1993 pisze:
ManUtd1993
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.11.2011 16:45

Twoją tezę można obalić jednym słowem drogi Vervisie :

Arsenal.
» Czwartek, 17 listopada 2011, 16:44 #2
Vervvis pisze:
Vervvis
ehhh ;D nie rozumiecie jak ktos ma tyle kasy to po jakeigo h.. kupowac 30 latka bez formy ? I oczywiscie uwazam iz mieszanka wiekowa jest jak najbardziej wskazana :)
» Czwartek, 17 listopada 2011, 20:36 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY