AKTUALNOŚCI

Dwa karne dają komplet punktów Manchesterowi United!

Data 18 października 2011, 22:41 Bart, DevilPage.pl
Dwa karne dają komplet punktów Manchesterowi United!
Czytaj więcej:
» Liga Mistrzów
» Otelul Galati
» Wayne Rooney
A A A
Kto był najlepszym zawodnikiem meczu z Galati?
Manchester United po ciężkim meczu pokonał na wyjeździe Otelul Galati 2:0 (0:0). Dwie bramki dla Diabłów strzelił Wayne Rooney, obydwie po rzutach karnych. Oba zespoły mecz kończyły w dziesięciu zawodników.

Na Stadionie Narodowym w Bukareszcie zgromadziło się około 25 000 fanów piłki nożnej. Znaczną część z nich stanowili fani Manchesteru United, którzy przyjechali do Rumunii z całej Europy. Kibiców samego Otelulu nie było wielu, przez co można by stwierdzić, że spotkanie rozgrywane było na neutralnym terenie.

W 10. minucie meczu Nani ładnie wymieniał podania z Evrą na lewej flance. Po podaniu Portugalczyka Patrice ruszył na dobieg do futbolówki, ale przeszkadzał mu obrońca Otelul, w yniku czego Evra upadł na murawę. Nie było tutaj mowy o faulu, jednak akcja mogła zakończyć się groźnym strzałem. Chwilę potem po kombinacyjnej akcji w polu karnym rywali, strzał sprzed pola karnego oddał Valencia. Uderzał jednak lewą nogą, przez co nie trafił w światło bramki.

Po kwadransie gry zrobiło się dosyć groźnie pod bramką Lindegaarda. Fabio stracił piłkę blisko pola karnego, przejął ją Punosevac i próbował zaskoczyć Duńczyka. Na szczęście uderzył w środek bramki nie sprawiając kłopotów bramkarzowi United.

Kontry Galati rozkręcały się z minuty na minutę. Gospodarze oddali w 26. minucie strzał, ale uderzenie Gabriela Giurgiu zablokował Smalling. Po pół godzinie gry, niezły strzał z rzutu wolnego zaliczył Wayne Rooney. Wazza uderzył podkręconą piłkę, która jeszcze skozłowała przed bramkarzem i zmusiła Grahovaca do interwencji na raty.

W 33. minucie Rapa popełnił straszliwy błąd i dał odebrać sobie piłkę w polu karnym przez Valencię. Ten od razy zagrał do Hernandeza. Meksykanin nie miał dobrej pozycji do oddania strzały, więc próbował zagrać do wbiegającego Rooneya. Niestety wyszło mu to niedokładnie i nic groźnego z akcji nie wyszło.

Kolejną akcję United zapoczątkował Lindegaard dalekim wykopem z własnej połowy. Chicharito odegrał głową do Rooneya, a ten natychmiast odegrał do wybiegającego Meksykanina. Groszek nie zdołał jednak opanować dobrze piłki i przy okazji sfaulował jeszcze defensora Galati. Minutę później Carrick zmarnował idealnie wystawioną piłkę w środku pola karnego przez Naniego. Anglik nie był pilnowany, mógł spokojnie przymierzyć, a zamiast tego posłał piłkę w trybuny.

Kolejna minuta i kolejna akcja. Strzał z daleka Naniego po samotnym rajdzie, który sprawił sporo kłopotów Grahovacowi. Na dobitkę czaił się jeszcze Hernandez, ale bramkarz Otelul szybko poprawił swoją pierwszą interwencję. Niestety mimo sporej ilości prób, nie udało się strzelić gola żadnej ze stron w pierwszej części meczu.

Drugą połowę oba zespoły rozpoczęły w niezmienionych składach. Gra nabrała trochę tempa, jak i agresywności. W ciągu pierwszych 10 minut sędzia trzykrotnie sięgał po żółte kartoniki. Obejrzeli je Rapa, Perendija oraz Carrick.

63. minuta to piękna akcja Manchesteru United. Najpierw na lewej flance Naniego świetnie dostrzegł Carrick. Portugalczyk po prostym zwodzie delikatnie posłał piłkę w pole karne. Tam Rooney przyjął futbolówkę i uderzył z obrotu. Piłka minęła bramkę Grahovica o kilka centymetrów.

Kolejna akcja okazała się przełomowa dla United. Lewa stronę atakował Rooney, który chciał dośrodkować do Javiera. W polu karnym ręką piłkę zatrzymał jednak Sergiu Costin. Sędzia bez wahania wskazał na wapno i pokazał żółtą kartkę Costinowi. Wazza pewnie posłał piłkę do siatki i dał prowadzenie United.

Radość Czerwonych Diabłów nie trwała jednak zbyt długo. W 67. minucie boisko musiał opuścić Nemanja Vidić. Serb spóźnił interwencję i ostro poturbował Gabriela Giurgiu. Rumuńska ekipa znacznie przyspieszyła tempo, chcąc wykorzystać bramki w kadrze United. Chwilę później pojawiły się zmiany. Na murawie pojawił się Evans, zastępując Valencię. Galati postawiło za to na atak, wprowadzając za Neagu - Pena.

81. minuta to dobra kontra United, zakończona faulem na Hernandezie. Do rzutu wolnego podszedł Nani. Portugalczyk uderzył mocną, opadającą piłkę, ale Grahovac zaliczył pewną interwencję. W odpowiedzi Punosevac uderzał z woleja po dośrodkowaniu Filipa. Lindegaard wyciągnął się na murawie i odprowadził piłkę obok słupka swojej bramki.

Czerwone Diabły do końca spotkania grały bardzo uważnie i ostrożnie, szanując każdą piłkę i mierząc każde podanie. Po próbie zagrania prostopadłej piłki Rooneya do Hernandeza, Milan Perendija faulował Meksykanina. Zawodnik ujrzał drugą żółtą kartkę i opuścił boisko.

Chwilę później Nani przejął piłkę niedaleko pola karnego. Mając dużo miejsca zdecydował się na techniczny strzał z dystansu. Pech chciał, że piłka uderzona przez Portugalczyka odbiła się z hukiem od słupka bramki Grahovica.

W doliczonym czasie gry Manchester United postanowił jeszcze raz zaatakować. Rooney znalazł się w polu karnym, zrobił zwód na pięcie i został lekko podcięty przez Antala. To wystarczyło, żeby sędzia po raz drugi wskazał na rzut karny. Do piłki ponownie podszedł Rooney, uderzył w ten sam róg i po raz drugi pokonał bramkarza Otelul ustalając wynik meczu na 0:2.

Pobierz skrót z tego spotkania

Otelul Galati 0:2 (0:0) Manchester United

Gole: Wayne Rooney 64' (k), 90'+ (k)

Otelul Galati: Grahovac - Rapa, Costin, Perendija, Filip - Antal, Frunza (Ilie 83'), Adrian Salageanu, Neagu (Pena 72') - Giurgiu,, Punosevac (Viglianti 87')

Man Utd: Lindegaard - Evra, Smalling, Vidic, Fabio (Jones 76') - Nani, Anderson, Carrick, Valencia (Evans 71') - Rooney, Hernandez
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...
» Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo! Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo!
Wayne Rooney pomimo zawieszenia zos...
» Diabły pokonują League of Ireland XI Diabły pokonują League of Ireland XI
Ashley Young brylował na boisku w B...
» Rooney: Będziemy walczyć Rooney: Będziemy walczyć
Anglik jest zdania, że United powró...
» Rooney doceniony przez fanów Rooney doceniony przez fanów
Wayne Rooney w zakończonym niedawno...
» Oceny pomeczowe: Sunderland vs United Oceny pomeczowe: Sunderland vs United
Wayne Rooney zdobył aż 34 bramki i ...



Poprzedni news:
Zdjęcia z treningu przed meczem z Otelul
Następny news:
Fergie: Rozumiem sędziego, ale...

Komentarze (134)


krzych419
krzych419 pisze:
To co widziałem we wtorek, wciąż odbija mi się czkawką. Byłoby OK, gdyby SAF zmienił całą '11' żeby miał jeden skład na ligę a drugi na puchary, wtedy i jedna i druga '11' mogłyby się nieco zgrać ze sobą. A tak to mamy ciągłe mieszanie składem i mieszanie w głowach zawodnikom, w końcu nikt nie wie czy jest podstawowym zawodnikiem, czy nie... Nie wiedzą czy będą grać w najbliższym meczu od początku czy w ogóle usiądą na trybunach, tak się nie prowadzi drużyny ! Piłkarze powinni wiedzieć czy zagrają by móc się lepiej przygotować oraz czy nie zagrają - żeby łatwiej było im to znieść... Zobaczycie że SAF zaraz powie tak jak w poprzednim sezonie : " za dużo mieszałem w składzie ".
» Czwartek, 20 października 2011, 20:22 #134
argreto
argreto pisze:
dobrze
» Czwartek, 20 października 2011, 19:29 #133
preluki1
preluki1 pisze:
Nie wiem dlaczego nie gramy tak jak na początku sezonu. Może brak cleverleya, albo roszady w składie.
» Czwartek, 20 października 2011, 07:04 #132
badbull
badbull pisze:
@Axel52,
Wyluzuj. Rozumiem, że nieciekawy styl gry United w ostatnich spotkaniach wywołuje u Ciebie coś w rodzaju frustracji (sam nie jestem nim zachwycony), ale bądźmy realistami. Wszyscy wiemy, jakim środkiem pola dysponują Diabły. Anderson, Cleverley, Carrick czy Fletcher (o Gibsonie nie wspominając) to nie Xavi, Iniesta, Fabregas czy nawet Thiago Alcantara (aż żal, że przyjście Fabregasa blokuje mu rozwój, bo widzę w nim rozgrywającego zdolnego w przyszłości przyćmić wszystkich Xavich, Zidanów i Ronaldinhów). Nieco zachłysnęliśmy się wszyscy początkiem w wykonaniu Andersona i Cleverleya, ale każdy rozgarnięty kibic wie, że dużo pracy przed nimi (na szczęście mają dużo czasu. Są młodzi, wyrobią się). Co więcej, prawdopodobnie nawet przyjście Sneijdera (lub, jak kto woli, Modricia) sprawy diametralnie do przodu by nie posunęło. Do czego zmierzam? Generalnie styl United kuleje już od paru ładnych lat (najpiękniej grali chyba w sezonie 2006/07 i rok później). O sezonie 2009/10 zapomnieć chcemy chyba wszyscy (choć do mistrzostwa Anglii zabrakło naprawdę niewiele, a boje z Milanem i Bayernem w LM były przednimi widowiskami), zaś w sezonie ubiegłym często mówiło się o najgorszym składzie w historii Fergusona na Old Trafford i o grającym niezwykle brzydko United.
Patrząc na obecny sezon, widzę ogromny postęp w stosunku do poprzedniego, jeśli chodzi o atrakcyjność spotkań z udziałem Diabłów. Podopieczni Fergusona grają ofensywną, czasem nieco chaotyczną piłkę, jak za starych dobrych lat (ach ten legendarny już przełom tysiącleci). Zabójczo w ofensywie, nieco zbyt niefrasobliwie w obronie. Dużo brakuje do perfekcji z sezonu 07/08, ale też wtedy Fergie dysponował zespołem dużo dojrzalszym niż dziś. Dziś większość drużyny to młodzieniaszki w rodzaju De Gei, Smallinga, Jonesa, Evansa, braci da Silva, Cleverleya, Welbecka. Zresztą nawet Anderson będący wówczas gówniarzem, wciąż moim zdaniem jeszcze nie pokazuje pełni swego potencjału. W przeciwieństwie do Naniego, który choć już wtedy był lepszy od Ando, przez ten czas zaliczył jeszcze większy progres.
Podsumowując już (rozpisałbym się bardziej, ale pora już późna), podzielę się taką refleksją: życie kibica United zawsze dostarczało trochę cierpienia (a to niezjadliwy styl gry, a to jakaś wpadka), ale gdy już się miało trochę cierpliwości dostawało się na końcu nagrodę w postaci widoku Czerwonych Diabłów odbierających kolejne trofeum. Bo, jak ktoś kiedyś napisał, im MU wydaje się słabszy, tym jest groźniejszy (wyjątkiem wspomniany sezon 07/08, gdzie był faworytem).
» Czwartek, 20 października 2011, 02:57 #131
axel52 pisze:
axel52
o jakiej zabójczej ofensywie piszesz ?
W 2 meczach była i gdzie jest teraz ?
od kilku meczy ja nie widzę żadnej ofensywy tylko masę niecelnych podań i chaos.
Piszesz , że mamy środek jaki mamy ?
A kto do tego doprowadził ? kasa jest więc dlaczego nie przyszedł nikt lepszy od tych co wymieniłeś ?
a nie trudno znaleźć lepszych od Andersona i Fletchera.
Wierzysz jeszcze w Andersona ? to gratulacje.
zagra 2 mecze dobre i 6 złych i tak w kółko przez next 5 lat.
Pragne ci również przypomnieć , że gramy tak jak w zeszłym sezonie wcale nie lepiej [ oprócz pierwszych 3 meczy ] i tytuł zdobyliśmy dzięki niewiarygodnej zadyszce najpierw Chelsea a potem Arsenalu a nie dzięki grze godnej mistrza.
W tym sezonie nie liczyłbym na podobne szczęście.
Pewnie możecie sobie pisać , że np.Anderson ma czas jeszcze aby ustabilizować formę [ hehe ] tylko że za rok będziecie pisać to samo
» Czwartek, 20 października 2011, 12:21 #130
badbull pisze:
badbull
25 bramek w 8 meczach (średnio ponad 3 bramki na mecz) z rywalami klasy Arsenalu, Chelsea, Liverpoolu czy Tottenhamu muszą robić wrażenie. Zwłaszcza, jeśli ktoś podnieca się 27 bramkami City w meczach z głównie ogórkami. Czego oczekujesz więcej? Chcesz, żeby każdego rywala United niszczyli po 4:0? To nie liga hiszpańska.
Jeśli nie zauważasz progresu w grze Andersona, to chyba potrzebne Ci okulary. Już na początku sezonu zdobył tyle bramek, ile w całej dotychczasowej karierze w United, do tego dorzucił parę asyst. Ostatnio może nie zachwyca, ale to można powiedzieć o całym zespole.
Jasne, że nietrudno znaleźć lepszych, niż Anderson i Fletcher. Ale nie jest powiedziane, że będą pasować do zespołu. Sneijder jakim geniuszem by nie był (a cenię go bardzo) wydawał się nie pasować Fergusonowi do jego koncepcji gry (pomocnicy United zawsze muszą dużo biegać, a to nie jest mocna strona Wesleya), do tego zgarnia przesadnie wielką tygodniówkę.
Ferguson postanowił postawić na młodzież. Anderson i Cleverley bogami futbolu jeszcze nie są, ale i Scholes nie od razu nim był.
Tytuł zdobyliśmy tylko dzięki zadyszce Chelsea i Arsenalu? Nie powiedziałbym. Pokaż mi drugi zespół, który w ostatnich latach na 19 ligowych spotkań u siebie wygrał aż 18. Inna sprawa to katastrofalna postawa na wyjazdach, ale i to nie do końca, bo przecież w LM MU jako pierwsza drużyna w historii nie stracił na wyjeździe gola. I to wszystko przy nieustannym wysłuchiwaniu o najgorszym składzie w historii, jesienno-zimowymi kłopotami z Rooneyem i półroczną kontuzją Valencii (nie mówiąc o licznych urazach obrońców).
Teraz mamy młodą i perspektywiczną kadrę, może najmłodszą w Premier League. Wolę przez sezon, dwa poobserwować, jak ci młodzieńcy uczą się (często na własnych błędach), by za kilka lat nawiązać do pokolenia Scholesa, Giggsa, Beckhama, Neville'a i spółki, niż oglądać kupione za miliony gwiazdy, które za parę lat będą miały załamanie formy, albo odejdą do Realu. I tak wolę urodzonego w Manchesterze Welbecka od Benzemy, Pastore czy innego Sancheza i wolę Cleverleya od Modricia (bo tym Sneijderem to jeszcze bym nie pogardził). Jedynie na bramce mimo wszystko wolałbym Neuera, ale De Gea także ma papiery na wielkiego bramkarza.
Zresztą komu ufać, jak nie Fergusonowi? To on stworzył obecną potęgę klubu, to on niemal od zera tworzył na Old Trafford już kilka mistrzowskich zespołów. I jestem pewien, że teraz zrobi to ponownie. A kolejnym krokiem w tym kierunku będzie pokonanie City w niedzielę.
» Czwartek, 20 października 2011, 17:49 #129
axel52 pisze:
axel52
aleś dał wykład.
Co do ofensywy to chodzi mi o ostatnie żenujące mecze a nie początek sezonu , wtedy było nieźle ale teraz jest dramat.
Jaki progres formy ma Anderson to nie wiem , ja go nie widzę ten koleś stoi w miejscu jak dla mnie a to znaczy , że się cofa.
Tytuł wygrywa się na wyjazdach jakbyś nie wiedział a nie tylko u siebie.
Jakie były wyjazdy każdy wie.
Jeżeli dla ciebie tytuł zdobyliśmy tylko dzięki cudownej grze to gratuluję dobrego samopoczucia.
Powtarzam ci , że zdobyliśmy go dzięki Chelsea i Arsenalowi.
Albo nie pamiętasz o tym albo nie chcesz
» Piątek, 21 października 2011, 18:05 #128
badbull pisze:
badbull
No cóż. Masz swoje zdanie i ja to szanuję, ale uważam, że Anderson jest dziś lepszym piłkarzem, niż jeszcze rok temu. Być może wydaje Ci się, że stoi w miejscu, bo w porównaniu z Nanim, który przyszedł do klubu w tym samym momencie, jego progres był nieporównywalnie mniejszy. Ale też nie zaczynał z tak wysokiego pułapu, jak Portugalczyk.
Tytuł wygrywa się na wyjazdach? Nie, tytuł po prostu wygrywa się, mając najwięcej punktów w tabeli. A to, czy punkty te zostały zdobyte w mniej więcej równych proporcjach u siebie i na wyjazdach, czy w przygniatającej większości u siebie, ma drugorzędne znaczenie. Zgadzam się, że postawa United na ligowych (bo w LM było ok) wyjazdach w ubiegłym sezonie była wręcz skandaliczna. Tyle, że ja jako optymista wolę widzieć, że szklanka jest do połowy pełna (a więc doceniam mistrzowską formę na Old Trafford), Ty mówisz, że jest do połowy pusta (wyjazdy).
Nigdzie nie napisałem, że tytuł został zdobyty tylko dzięki cudownej grze, bo zresztą taka cudowna nie była. Gra United w większości spotkań nie była wówczas dziełem sztuki. Rzeczywiście, najmniejsza ilość punktów wystarczająca do tytułu od wielu lat, mogłaby sugerować, że MU był silny tylko słabością rywali. Ale tu znów odwołam się do naszej szklanki. Tak, Chelsea i Arsenal miały zadyszki. Ale United takiego wielkiego wahania formy uniknęli (mimo wielkich problemów kadrowych, o których pisałem). A więc na mistrzostwo jak najbardziej zasłużyli. Byli po prostu najlepsi w sezonie, w którym wszyscy faworyci mieli swoje słabości.
Aha, warto pamiętać, że słaby zespół nie dotarłby aż do finału Ligi Mistrzów.
» Niedziela, 23 października 2011, 13:08 #127
chicodegea
chicodegea pisze:
Mi tez nie podoba sie nasza gra od kilku spotkan. Nie chodzi o wyniki ale o styl gry. Jest to spowodowane mieszaniem w skladzie (co spowodowane jest kontuzjami oraz napietym grafikiem). Druga sprawa to brak szybkosci naszych zawodnikow. Nie mamy szybkich pomocnikow. Nastepna sprawa to wychodzenie na pozycje po podaniu - brak. Brak rowniez pokazywanie sie do gry wszystkich zawodnikow srodka pola. Kazdy biegnie do przodu i liczy na dluga pilke. Wypadaloby poprawic gre w srodku pola oraz dac szanse Berbatovovi troche czesciej bo bez ogrania jakiego w tym momencie nie posiada nie bedzie mogl zaprezentowac swoich umiejetnosci wchodzac z lawki na 5 minut.
» Środa, 19 października 2011, 23:58 #126
preluki1
preluki1 pisze:
Trzeba zacząć lepiej grać bo będzie ciężko.
» Środa, 19 października 2011, 23:08 #125
DonKedzior
DonKedzior pisze:
Glory Glory MAN UNITED !!
» Środa, 19 października 2011, 22:45 #124
WWPHWDP
WWPHWDP pisze:
a CFELSI OSTRO!! ;0-
» Środa, 19 października 2011, 22:32 #123
TH14
TH14 pisze:
Cfelsi jadzie Genk 4;0 do przerwy a my z Galati 0;2 po dwoch karnych ... dobrze ze juz mecz mamy z nimi za soba bo teraz by byly baty niezle ...:/
» Środa, 19 października 2011, 21:29 #122
koksik1994
koksik1994 pisze:
Kibice lub PSEUDOKIBICE bo tak można nazwać niektórych którzy patrząc po komentarzach nie mają wiary we własny "ukochany" zespół..........OGARNIJCIE SIĘ!... Wy patrzycie na taki mecz z jakimś śmiesznym Rumuńskim klubem.... każdy mecz jest inny.... i nie piszcie że słabo grali...bo mieli zamiar wygrać i 3 punkty zdobyć i...ZDOBYLI..... z Manchesterem City też będą bardzo chcieli wygrać i... WYGRAJĄ! więc po co takie głupie komenty...i wkażdym meczu chcą wygrywać i jak narazie nie zawodzą więc prosze Was OGARNIJCIE SIĘ! FOREVER MAN UTD! :D
» Środa, 19 października 2011, 20:16 #121
axel52
axel52 pisze:
mają grac jak przystało na United i tyle.
Nawet rezerwy powinny puknąć 9 zespół ligi rumuńskiej.
A chyba nie rezerwy grały wczoraj co ?
Dla mnie gołym okiem widać że co niektórym odpierdala w United.
Nazwiska ?
Anderson , o mało co niektórzy się nie poszczali w gacie jak zagrał dobrze pierwsze 3 mecze , szkoda że tylko tyle , ale znając go wiadomo było o tym.
Valencia , identiko , już lepszy nie będzie [ jakby miał być to by było widać ] czyli co najwyżej rezerwa.
i pomysleć , że przez niego Nani musi grac na lewej. A Nani to prawa strona.
można by tak wymienić jeszcze ze dwóch co nie zmienia faktu że
NAWET REZERWY POWINNY ROZJECHAĆ 9 ZESPÓŁ Z RUMUNII
» Środa, 19 października 2011, 19:09 #120
nani05 pisze:
nani05
a co ty kurw* zaprzeproszenie chcesz od wczorjszej gry Andersona co?? Bo wedlug mnie gral chlopak super:) , Jestem ciekawy co ty w zyciu osiagnales aby krytykowac innych co sa 1000 poziomow wyzej :)
» Środa, 19 października 2011, 20:23 #119
elsho pisze:
elsho
axel52 ma jak najbardziej racje, to co wczoraj wyprawial ManUtd z Galata to przechodzi ludzkie pojecie.. gdyby nie watpliwe karne i niewykorzystane dobre sytuacje Otelul to United walczyloby o awans w ostatniej kolejce... Anderson padaka, Valencia to samo.. Vidicowi zleci troche czasu zanim dojdzie chociaz do polowy formy z zeszlego sezonu.. Jedyni zawodnicy ktorzy pokazuja klase na chwile obecna to Roo, Nani, Smalling, Jones i De Gea. 3 z nich to gracze defensywy, wiec widac brak potencjalu w ataku w Manchesterze.. Z takim skladem City nie pokonamy, a patrzac na co raz lepsza gre Chelsea z nimi bedziemy mieli jeszcze wieksze problemy..
» Środa, 19 października 2011, 20:30 #118
Tleniony pisze:
Tleniony
w sumie masz racje.. powiem Ci ,że zawiodłem sie na nichy.. to United a wygrali tylko dzieki karnym.. to parodia sie robi...
» Środa, 19 października 2011, 20:34 #117
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 20:45

@nanio zamknij py..k małolacie , jak cie boli prawda o Andersonie to nie czytaj.
Zagrał dobrze ? ciebie pogięło ślepaku całkiem.
okulista się kłania
» Środa, 19 października 2011, 20:44 #116
tuszek10
tuszek10 pisze:
do meczu z City United podejda inaczej niz do tego meczu, Mecze City z United to jest wojna liczy sie wygrana wiec z City musimy wygrac, gdyz jest to lokalny rywal i kandydat do mistrzostwa Anglii dodatkowo gramy na Old Trafford, ktora jest twierdza nie do zdobycia... GG Man United !
ostatnie mecze są w wykonaniu United nie na nich poziomie, ale na taki mecz jest inne podejscie
» Środa, 19 października 2011, 19:05 #115
patriix03
patriix03 pisze:
a ja powiem wam tak
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE WIERNI PO PORAŻCE
nie ważne w jakim stylu i z kim :)
Manchester 4ever
» Środa, 19 października 2011, 17:39 #114
jacomanufan
jacomanufan pisze:
jak tak beda grali z city to powodzenia :)!
» Środa, 19 października 2011, 17:22 #113
Metal pisze:
Metal
Ależ zagorzały kibic! ...
Wiara w zespół to podstawa.
» Środa, 19 października 2011, 18:07 #112
SzYnA pisze:
SzYnA
przeciez nie napisał ze nie wierzy w united tylko jak zagrają z pierwszym miejscem ligi ANGIELSKIEJ tak jak z DZIEWIĄTYM MIEJSCEM LIGI RUMUŃSKIEJ to dostaniemy po twarzy przynajmniej 2 razy a oddamy zero.
» Środa, 19 października 2011, 18:21 #111
preluki1
preluki1 pisze:
Narazie gramy fatalnie i musimy się poprawić jeżeli chcemy pokonać city.
» Środa, 19 października 2011, 16:37 #110
reddevilsx3
reddevilsx3 pisze:
Ktoś wczoraj napisał, że MU wygra po dwóch strzałach Rooney'a. Stwierdzam, że ten ktoś jest moim bogiem ;D !


GGMU
» Środa, 19 października 2011, 16:32 #109
grg
grg pisze:
KURVA JAK WYGRYWALI TO WSZYSCY SIE PODNIECALISCIE JAK TO BARCELONA OD NAS PO DUPIE DOSTANIE... KILKA SŁABSZYCH MECZY I CO? WSZYSCY NARZEKAJĄ NA GRĘ, PISZĄ ŻE SIĘ KOMPROMITUJEMY... TACY CWANI JESTEŚCIE TO WYJDŹCIE NA BOISKO I GRAJCIE PRZECIWKO CHOCIAŻBY OTELUL, KTÓRY ZABUNKROWAŁ WŁASNE POLE KARNE...
MORDA HEJTERZY... CIEKAWE CO BĘDZIECIE PISAĆ PO WYGRANYM MECZU Z CITY? -.-
» Środa, 19 października 2011, 16:29 #108
reddevilsx3 pisze:
reddevilsx3
Zgadzam się z Tobą. Wszyscy potrafią tylko krytykować, a sami by bali się wyjść na boisko.
» Środa, 19 października 2011, 16:34 #107
McG pisze:
McG
znaczy co, mamy się cieszyć że zespół gra c*ujowo?
» Środa, 19 października 2011, 17:23 #106
spOntan pisze:
spOntan
grg jak mi zapłacisz taką pensję jak chociażby jak ma Valencia, i oprócz trenowania i grania nie będę miał innych obowiązków, to wyjdę na boisko i będę gryzł trawę żeby tylko wygrać.
» Środa, 19 października 2011, 17:28 #105
Metal pisze:
Metal
spOtan zgadzam się z tobą :D
Ale co racja to racja, więcej wiary panowie!
» Środa, 19 października 2011, 18:08 #104
SzYnA pisze:
SzYnA
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 18:29

haha "uwielbiam" takich buraków. a powiedz mi co mamy robić?? jak United gra słabo, gra jak nie United z dziewiątym miejscem ligi rumuńskiej to co mamy robić? cieszyć się że z dwóch karnych bramki padły a nie z meczu? co mamy ich klepać po plecach i mówić " only united, gracie super TAK DALEJ!!" ?? no przecież to jasne że grają dobrze to się ich chwali grają źle to się ich karci CO NIE ZNACZY ŻE MY KIBICE KTÓRZY NIE MAJĄ KLAPEK NA OCZACH JAK TY W NICH NIE WIERZYMY I NIE KOCHAMY TEGO KLUBU NA DOBRE I NA ZŁE !! myślisz że Ferguson nie powie paru osobom że zagrali słabo że oni chcą wygrać taką grą z City?
i nie pisz wejdźcie sami bo to oni są piłkarzami , my pracujemy inaczej inni się uczą jeszcze- chory na coś jesteś czy co? ja jestem elektrykiem mnie może Rooney zaprosić do domu żebym mu naprawił czajnik albo zrobił oświetlenie w garażu i mnie zje*ać jeśli odwale kaszane za to czym się zajmuję. co nie znaczy że nie znam się na piłce i nie widze kiedy ktoś gra dobrze a kiedy źle bo z United czternasty rok jestem.
» Środa, 19 października 2011, 18:28 #103
axel52
axel52 pisze:
Do niby fanów , którzy twierdzą że styl się nie liczy zupełnie.
na mózgi wam padło ?
To jest United i trzymanie jakiegoś poziomu zobowiązuje.
A tymczasem gramy jak byle jaki klub z byle jakiej ligi , prezentujemy piłkę od kilku spotkań taką jakiej nikt nie chce oglądać.
Ewidentnie winne jest mieszanie składem , oprócz Evry żaden piłkarz nie jest w rytmie meczowym co jest kluczowe moim zdaniem.
Raz grają raz nie , raz trochę raz więcej.
Bez sensu , bez ładu i składu.
ja wiem żem nie SAF , ale martwi mnie co on wyprawia.
jest w sumie początek sezonu a tu już kombinacje aby ten czy ów mógł odpocząć.
toż to bzdura , oni mają grac ile się da , a jeżeli już któryś musi odpocząć w jakimś meczu to niech to bedzie 1 z podstawowej 11 a nie 4,5.
» Środa, 19 października 2011, 15:41 #102
tomek1887 pisze:
tomek1887
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 15:49

zgadzam sie z ta roszadajak dokonuje w skladzie SAF. Za duzo daje odpoczac kluczowym zawodnikom ale styl nie jest najwazniejszy tylko wynik
» Środa, 19 października 2011, 15:48 #101
xyz pisze:
xyz
od jak dawna kibicujesz United? SAF robi tak zawsze i od wielu sezonów wychodzi to nam na dobre. Choć forma rezerwowych, a raczej jej brak, budzi niepokój to powinni być wstanie ograć takie Otelul Galati bo przecież nawet zmiennicy takiego klubu jak Man Utd to klasa światowa nie można tez zapomnieć o 2 ciężkich spotkaniach w BPL, minione z Liverpoolem i nadchodzące z City, więc chcąc nie chcąc rotacje są potrzebne.
» Środa, 19 października 2011, 15:55 #100
tomek1887 pisze:
tomek1887
od 5 lat ale wiem ze robi to od zawsze ale w tym sezonie to nie wychodzi na dobre ani na złe tak pomiedzy to mialem na mysli
» Środa, 19 października 2011, 18:08 #99
axel52 pisze:
axel52
@XYZ no to fajnie jak z rumunami grały rezerwy .
To chyba oglądaliśmy inny mecz
» Środa, 19 października 2011, 19:00 #98
mati826
mati826 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 14:46

Wygramy,wygramy,City pokonamy:D
» Środa, 19 października 2011, 14:45 #97
krzych419
krzych419 pisze:
Moim zdaniem tak cienka gra była spowodowana tym, że SAF wystawił w tym meczu, wszystkich zawodników, którzy akurat byli bez formy (Rooney, Chicharito, Carrick, Vidić) + tych, którzy mało grali (Smalling, Fabio, Lindegaard). Powiem tak, mamy te trzy punkty, ale skompromitowaliśmy się w Europie. Ferguson chciał żeby zagrali piłkarze, którzy 'potrzebowali meczu' - oni ten mecz dostali, w przeciwieństwie do milionów kibiców, którzy zamiast meczu dostali G...

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie oglądanie występów Manchesteru United w LM jest równie niewdzięczne co oglądanie Polskiej reprezentacji. Rewanżu z Rumuńską drużyną na 1000 % nie obejrzę - lepiej zobaczyć meczyk CSKA - Trabzonspor, który będzie w Polsacie...

Nie pojmuję jak można tak olewać Ligę Mistrzów i wystawiać w niej tak słaby zespół !? Zrozumiałbym żeby jeszcze regularnie grali tam na prawdę młodzi zawodnicy jak Morrison, Pogba czy Macheda - ogrywanie juniorów bym jeszcze zrozumiał, ale tej żenady, którą serwuje nam Ferguson mam już serdecznie dość ! Powinniśmy przegrać z Benficą i Basel oraz zremisować z Galati, może wtedy SAF zrozumiałby że takiej lipy się po prostu nie odwala...
» Środa, 19 października 2011, 13:44 #96
SzYnA pisze:
SzYnA
po części się zgadzam. United grało lipe, ale też otelul obrona częstochowy a tak sięcieżko gra. to nie ferguson odstawił lipe tylko Anderson który raz ma zarąbisty mecz a raz jedno podanie dobre a tak to zgrywa do bocznych pomocników razem z carrickiem bo tylko to potrafi ten drugi i do tyłu grę, Valencia już nic więcej w MU nie pokaże bo jak obrońcy Otelulu wiedzą już jak on gra -ten słynny jego jeden zwód to wiedzą czego się spodziewać i tylko czeka na wsparcie prawego obrońcy i wtedy czasem coś wymyśla. Smalling i Fabio już dosyć pograli nie tylko w United i wiedza co to LM.
ja w przeciwieństwie do Ciebie kibicuje United i na pewno obejrzę ten mecz , chociażby w ten sam dzień grała "Milan - Barca" bo ja kibicuje temu klubowi, chce widzieć jak grają chociażby odstawiali największą szopkę w Europie. a że tak się męczyli, kompromitacja , racja. czas pomyśleć w zimie nad Sneijderem skoro były trener mówi że transfer prawie doszedł do skutku bo jak Cleverley dostosuje sie do poziomu naszych środkowych to trzeba będzie się cieszyć 2-3 miejsce w lidze i ćwierćfinałem LM
» Środa, 19 października 2011, 14:51 #95
NanoUnited pisze:
NanoUnited
czym tak się skompromitowaliśmy? wygranym meczem? Co do oglądania meczy to z chęcią będę oglądał takie mecze jak wczoraj byle tylko nasi mieli 3pkt. Może nawet być tak że będą padać same samobóje w przeciwnych drużynach. W piłce liczy się wynik a nie styl przynajmniej dla mnie, ładny futbol gra arsenal, barca, real? mi to w ogóle do szczęścia nie potrzebne.
» Środa, 19 października 2011, 15:26 #94
axel52 pisze:
axel52
jeżeli cię zadowala taka żenada to zmień avatar bo ten zawodnik którego tam masz grał piłkę że głowa boli i na pewno miał inne zdanie co do stylu United niż ty.
kolejny minimalista , byle punkty były a grac można jak byle klub z polskiej skopanej niby ekstraklasy
» Środa, 19 października 2011, 15:34 #93
tomek1887 pisze:
tomek1887
Manchester pierwszy raz grał z tą drużyną i musial ją przeczytac trudno sie gra z druzyna z jaką nigdy wczesniej nie grało sie a więc nie mowcie ze ten mecz to byla kompromitacja bo nia nie był liczy sie wynik nie statystyki i to czy gra jest ładna bo ja wole ogladac takie mecze niz ogladac przez 90 minut jak sobie podają gracze barcelony bo to jest nudne juz po 10 minutach a jezeli nie bedziesz ogladal rewanzu to co z ciebie za kibic Manchesteru
» Środa, 19 października 2011, 15:43 #92
SzYnA pisze:
SzYnA
pierwszy raz z tą drużyną ? a jakby grali takim składem na tournee po Europie w ramach do przygotowania do następnego sezonu z Niecieczą to też mają prawo tak zagrać:/ to jest Manchester United a nie Atom Zatom czy FC Drzewce. to była lekka kompromitacja bo cięzko się gra gdy 11 zawodnikow jest an swojej połowie, ciągle faulują a sędzia dopiero daje kartki w drugiej połowie, no ale...
axel52 popieram...
» Środa, 19 października 2011, 18:18 #91
tomek1887 pisze:
tomek1887
z otelul grali innym skladem niz w premier league
» Środa, 19 października 2011, 19:42 #90
przemekk28
przemekk28 pisze:
No z takim przeciwnikiem zagrać tak słabo ?
» Środa, 19 października 2011, 12:43 #89
szymon1978
szymon1978 pisze:
Carrick zagrał mecz sezonu,pozytywnie mnie zaskoczył :)Niestety Valencia i Vidic zaskoczyli mnie swą nieporadnością , szczególnie nasz kapitan,który 2 razy stworzył groźne sytuacje pod naszą bramką!! Groszek bezbarwny,brak polotu,brakowało Dannego i Ashleya.Ogólnie mecz słaby.SAF może zapomnieć o walce z Barceloną z tak słabą dyspozycją zespołu!!Mam tylko nadzieję,że $ity "wypompowało"się w swoim meczu i nie będą w optymalnej formie w meczu z nami.
» Środa, 19 października 2011, 12:20 #88
kap
kap pisze:
NO I ZNOWU LEDWO LEDWO AZ STRACH POMYSLEC CO MOŻE BYĆ Z CITY..
» Środa, 19 października 2011, 12:19 #87
BaGsIu
BaGsIu pisze:
Mecz masakra, żal pl. Ferguson musi odejść, a Craverley wrócić, inaczej ni
» Środa, 19 października 2011, 11:53 #86
luk1920 pisze:
luk1920
Odejść to Ty możesz z komputera, bo chyba Ci coś na mózg padło. Tak to jest jak na porządny portal wpuszczą 12 latków.
» Środa, 19 października 2011, 12:12 #85
Jacques pisze:
Jacques
Kolego spójrz na zdjęcie Rooneya w tym newsie. To reakcja na Twój apel dot. Fergusona :)
» Środa, 19 października 2011, 14:13 #84
tomek1887 pisze:
tomek1887
no wlasnie odejdz z tej strony i idz gdzie indziej co to za kibic ktory najlepszego trenera chce wyrzucic z klubu a CLEVERLEY bo tak sie pisze a nie inaczej to nie cala druzyna
» Środa, 19 października 2011, 15:46 #83
ForeverManUtd
FERGUSON odejdzie napewno ale nie teraz
» Środa, 19 października 2011, 18:33 #82
Raddick25
Raddick25 pisze:
niedosc ze wygrali to jeszcze kupon wchodzi , dałem handicapa i w ostatniej minucie karny hehehe :) jeszcze dzis 5 meczy i ładny pieniądz moze wejdzie
» Środa, 19 października 2011, 11:20 #81
sssexton90
sssexton90 pisze:
Weźcie pod uwagę, że te karne były w sytuacjach bramkowych, które zespół ładnie sobie wypracował. Przy 1 karnym gdyby nie ręka to chicharito byłby na czystej pozycji by strzelić gola. Byliśmy w tym spotkaniu słabi ale mimo to byliśmy lepsi od rumunów.

Carrick nie wykorzystał dobrej okazji, ale trudno mu sie dziwić. Bez ogrania popełnia sie takie błędy tym bardziej ze chłopak jest pod presją i widać że się troche stresuje. Berbatov też ostatnio nie błyszy z podobnego powodu ale jestem pewien, że jak dostanie wiecej czas to sie rozstrzela.

Wskoczylismy na 2 miejsce, jeszcze wygrana z otelul u siebie i ładnie opanujemy sytuację w grupie.

Mecz z City może się potoczyc różnie, na pewno musimy zagrać najlepszy mecz w sezonie by ich pokonać bo są w tym sezonie fenomenalni. Wprawdzie przegrali z Bayernem ale po 1. to przeciwnik totalnie inni niż ci w PL i ciężko było się im na nich przygotować a po 2. niemcy są bardzo mocni w tym sezonie i są na pewno kandydatami do czołówki w LM w tym sezonie.

Wierzę, że się obudzimy i pokażemy dobry futbol, nie moge się doczekać niedzeli :)
» Środa, 19 października 2011, 11:03 #80
NanoUnited
NanoUnited pisze:
3 pkt. i tylko to się liczy! $zity nadchodzimy!!
» Środa, 19 października 2011, 09:20 #79
smoro
smoro pisze:
Poziom meczu, masakra. Jak tak będziemy grać z City to czarno to widzę !!
» Środa, 19 października 2011, 09:12 #78
boro07
boro07 pisze:
A ja odnośnie kwestii technicznych artykułu - "w yniku czego", "Rumuńska ekipa znacznie przyspieszyła tempo, chcąc wykorzystać BRAMKI w kadrze United." - no chyba coś nie tak! Gratuluję kolejnej wpadki. Czy wy (mam na myśli twórców artykułów) naprawdę nie czytacie artykułów po ich napisaniu?
» Środa, 19 października 2011, 08:55 #77
martin86
martin86 pisze:
yaankes

ale gadasz głupoty uważasz że City zmiecie MU na jakiej podstawie tak sądzisz ? dla mnie lokalny rywal z niebieskiej części Manchesteru to zlepek nie drużyna prędzej się rozpadnie od środka niż zdobędzie tytuł . Jeżeli z góry zakładasz że Red Devils polegną z obywatelami to co z ciebie za kibic który nie wieży w swój zespól któremu kibicuje .
To są derby a derby dzielą się swoimi prawami ja wieże że MU pokona M.City i pokaże niedowiarkom jak grubo się mylili którzy po 3 meczach już lamentują gdzie nawet połowa sezonu jeszcze nie minęła .
» Środa, 19 października 2011, 08:48 #76
szymon1978 pisze:
szymon1978
Przeczytaj,co napisałeś.Rozumiesz coś z tych wypocin?Rozumiem,że język polski jest trudny,ale bez przesady.Chcesz się wypowiadać publicznie to rób to z szacunkiem do ludzi,którzy mają być odbiorcami!!
» Środa, 19 października 2011, 12:49 #75
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Całe szczęście, że nie mogłem tego meczu oglądać...czytając tą relację i komentarze wiem, że bym się tyko zdenerwował...
» Środa, 19 października 2011, 07:52 #74
Janczar
Janczar pisze:
Lindegaard pewnie w bramce. Roo 2/2 karne. Trochę było nerwowo do momentu zdobycia bramki.
» Środa, 19 października 2011, 07:49 #73
vip14
vip14 pisze:
I o to chodzi. Mój ulubiony piłkarz wbił 2 bramki. Bravo :D
» Środa, 19 października 2011, 06:40 #72
Najkmanus pisze:
Najkmanus
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 08:49

no właśnie są i pozytywy po tych aferach Rooney 2 brameczki na pewno
mu pomogą no i liczę na powrót Cleverley'a by cały ten zespół skleił jak na początku sezonu
» Środa, 19 października 2011, 08:48 #71
badbull
badbull pisze:
Yaankes, nie przesadzasz trochę? Jasne, że gra United pozostawia wiele do życzenia, nie wygląda tak, jak choćby we wrześniu. Ale nie ma powodów do paniki. Zespół wciąż nie zaznał porażki, w lidze nie wygrał tylko dwóch spotkań - remis ze Stoke na Britannia Stadium (gdzie punkty traciły już w tym sezonie Chelsea i Liverpool) i także remis z Liverpoolem na Anfield Road (gdzie przez ostatnie trzy sezony przełykaliśmy gorzkie pigułki porażek i to dość wysokich, a remis w kontekście składu, jaki wystawił Ferguson wydaje się jeszcze cenniejszy). Za to u siebie Diabły przeciwników niszczą, czasami wręcz zmiatają z powierzchni ziemi. 4 spotkania (z całkiem imponującym zestawem przeciwników: Tottenham, Arsenal, Chelsea, Norwich), 4 zwycięstwa i bilans bramek 16:3. Chyba nie jest tak tragicznie? I to wszystko przy nieustannych roszadach wymuszonych kontuzjami (zwłaszcza w obronie) i innymi zdarzeniami losowymi (sprawa Rooneya).
Dwa remisy w LM? Martwią, ale warto pamiętać o dwóch rzeczach:
1.Ferguson nie pierwszy raz rozgrywki grupowe traktuje dość ulgowe, urządzając sobie niezliczone eksperymenty.
2. Tak się pechowo złożyło, że spotkania w LM sąsiadują z trudnymi przeprawami w Premier League (szczytem jest wczorajsze otoczone dwoma klasykami: z Liverpoolem i City).
Nawet mimo słabego początku, zdziwiłbym się, gdyby MU nie wygrał tej grupy.
Co do spotkania z Otelulem, nie widziałem go (tu, gdzie jestem, internet nie należy do najszybszych), ale ocenianie spotkania jako słabego tylko dlatego, że obie bramki padły po rzutach karnych jest lekko śmieszne. Przecież gdyby nie zagranie ręką kapitana Galati (swoją drogą, czy za coś takiego nie należy się czerwona kartka?), Hernandez miałby przed sobą tylko bramkę i strzegącego jej golkipera. Sytuacja wyglądała na 99-procentowego gola. Druga sytuacja to ewidentny faul na Rooneyu, więc trudno narzekać, że United dostali karnego.
Jeszcze słówko o City przed derbami. Jakoś nie drżę przed tą ich kosmiczną defensywą. Zdobyli zaledwie dwie bramki więcej w lidze, ale zestaw przeciwników raczej nie powala. Dość powiedzieć, że jedynym rywalem z czołówki, z jakim przyszło im się dotychczas mierzyć, był Tottenham. Nawet Everton, Fulham czy Aston Villa ciężko porównać do Arsenalu, Chelsea i Liverpoolu, z którymi mierzyli się United.
A jak do tego dodamy, że już jedne derby w tym sezonie padły łupem Diabłów, a także fakt, iż u siebie konsekwentnie pokonują City od paru lat, nie mówiąc już o tym, że od półtora roku na własnym boisku są niepokonani notując w międzyczasie zaledwie jeden remis, to chyba można uznać, że Twoja panika jest cokolwiek nieuzasadniona.
Pozdrawiam.
» Środa, 19 października 2011, 02:30 #70
lolroflneo pisze:
lolroflneo
'Co do spotkania z Otelulem, nie widziałem go (tu, gdzie jestem, internet nie należy do najszybszych), ale ocenianie spotkania jako słabego tylko dlatego, że obie bramki padły po rzutach karnych jest lekko śmieszne. Przecież gdyby nie zagranie ręką kapitana Galati (swoją drogą, czy za coś takiego nie należy się czerwona kartka?), Hernandez miałby przed sobą tylko bramkę i strzegącego jej golkipera. Sytuacja wyglądała na 99-procentowego gola. Druga sytuacja to ewidentny faul na Rooneyu, więc trudno narzekać, że United dostali karnego.'

to się decyduj - oglądałeś czy nie?
» Środa, 19 października 2011, 06:59 #69
badbull pisze:
badbull
Oglądałem skrót (a ściślej, same bramki). To akurat wystarczające, by ocenić, czy rzuty karne zostały podyktowane słusznie, czy nie. O samym przebiegu spotkania nie wspomniałem ani słowem, więc Twoje zdziwienie jest dla mnie niezrozumiałe.
» Czwartek, 20 października 2011, 02:37 #68
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
Jak mnie denerwuje jak ktos po wygranym meczu szuka samych negatywow i mowi ze City zmiota nas w derbach w niedziele!

Chopie ciesz sie z wygranej, 3pkt, 0 z tylu i dwoch goli Rooneya.

A co do City to zobaczymy w niedziele. Ciekawe czy jak wygramy to bedziesz znowu pisal ze slabo gramy i tym razem rozniesie Nas Everton??
» Środa, 19 października 2011, 01:37 #67
Potak
Potak pisze:
Polać Yankessowi
» Środa, 19 października 2011, 00:35 #66
Wookie
Wookie pisze:
Dzisiaj zagraliśmy bardzo słabo. Wynik jest rewelacyjny jak na taką grę. Sezon zaczęliśmy genialnie, a teraz złapaliśmy zadyszkę. Mam nadzieję, że się szybko pozbieramy bo w tej chwili strasznie się męczymy.
» Środa, 19 października 2011, 00:29 #65
Yaankes
Yaankes pisze:
To kolejny mecz w którym Carrick pokazał dlaczego jest tak ważny. To już nie przypadek, a reguła.
W momencie kiedy United ma problemy, kiedy widać, że gra nam "nie idzie" Carrick nagle ma świetną formę, to on bierze ciężar tego, by United nie traciło goli, by gra defensywna dawała cenną szansę z przodu. Gdyby nie Carrick dzisiaj, to nie wiem czy mielibyśmy chociaż 1 punkt z tego meczu.

Nasza gra to dramat. Kto uważa inaczej jest śmieszny, naprawdę nie widzicie co się dzieje?
Co to w ogóle za przeciwnik? Przed tą edycją Pucharu Mistrzów nie wiedziałem, że taki zespół istnieje, a United czyli klub wymieniany w gronie faworytów do wygrania LM męczy się z nimi niemiłosiernie i do tego w jednym z najlepszych możliwych ustawień naszej drużyny. Dwa karne dają nam wygraną, kilka genialnych przechwytów Carricka pozwoliło nam nie stracić bramki.

To już nie jest dziwne, a bardzo niepokojące. Manchester jest kompletnie bez formy i to widać gołym okiem, a w ten weekend czeka nas najtrudniejszy mecz w tym sezonie, mecz który pokaże nam na co możemy liczyć w tym sezonie. Liverpool to nie City. City obecnie jest drugą, no może trzecią siłą w Premier League, ich ofensywa nas zmiecie, jeżeli będziemy tak grali jak w ostatnich 3 meczach, to po prostu będzie piekło.

Ktoś tam pisał bzdury "City też się dzisiaj nie popisało z Villarealem". Villareal to nie Otelul...
Villareal to bardzo solidny zespół, który często jest w Lidze Mistrzów, często urywa punkty takim potęgom jak Barcelona czy Real. Villareal to znana i szanowana drużyna w całym "światku".

Ludzie czy wy naprawdę nie widzicie, że United ma 5 punktów po 3 meczach, gdzie naszymi przeciwnikami był Basel, Otelul i Benfica. Dobra remis w Lizbonie rozumiem, Benfica to dobry zespół, no ale remis z Basel? I to jeszcze w ostatnich minutach meczu go uratowaliśmy.

Jeżeli przegramy z City to już na początku sezonu będziemy mieli poważny problem. Bo ewidentnie widać, że ten sezon jest mocny, wszystkie dobre drużyny idą mocno do przodu, nie ma przypadków, Chelsea i City są bardzo mocne. I nie mówcie, że United wygrało 3:1, bo nie wiem czy pamiętacie, ale Torres nie trafił w pustą bramkę, a i Ramires miał swoją szansę. Porażka z City będzie oznaczała 5 punktów straty, a to już jest sporo biorąc pod uwagę ostatnie sezony Premier League, gdzie 2 lata temu o mistrzostwie zadecydował 1 punkt.

Kibice United są przyzwyczajeni, że mecze z City były o prestiż, teraz już tak nie będzie. Mecze z City są o być albo nie być, każde stracone punkty z nimi, mogą spowodować porażkę w lidze.

Trzeba sobie zdać sprawę, ten sezon jest sezonem pokazowym, czymś w rodzaju pokazania kto ma rację. Od kilku lat pojawia się pytanie "Czy pieniądze rządzą futbolem, czy jednak nadal umiejętności piłkarzy i geniusz taktyczny trenera?". Jeżeli City wygra to będzie to jednoznaczna odpowiedź, zespół który jeszcze 4 lata temu walczył o 10 miejsce w tabeli, wejdzie na sam szczyt.
Jeżeli tak się stanie, to trzeba się będzie zastanowić nad tym, bo ja porażki z City nie przetrwam, to będzie jak koniec świata.
» Środa, 19 października 2011, 00:13 #64
tom90
tom90 pisze:
nie ma co marudzić, jak to się mówi "zwycięzców się nie sądzi". Są 3 punkty i lepsza sytuacja w grupie. Oby tak dalej. Teraz czas na City i na bardziej poważną i konsekwentną grę ze strony United.
» Środa, 19 października 2011, 00:07 #63
martin86
martin86 pisze:
a jak uważacie SAF powinien wprowadzić do 1 składu Ravela Morisona czy kupić Martina Marvina ?
» Środa, 19 października 2011, 00:02 #62
Megadeth
Megadeth pisze:
Carrick dzisiaj świetnie, żółta kartka dla niego całkowicie niezasłużona bo interwencja była czysta.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:56 #61
grubyyy
grubyyy pisze:
Carrick dzisiaj nie raz ratował United przed stratą bramki, świetnie w defensywie, kilka bardzo ważnych bloków, szkoda troche sytuacji strzeleckiej z pierwszej połowy, którą zmarnował. Obok Roo i Smallinga, zdecydowanie najlepszy zawodnik na boisku.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:43 #60
witek
witek pisze:
Postaram się jutro po zajęciach zrobić kompilację zagrań Carricka z tego meczu bo on trzymał naszą grę co pewnie tylko nieliczni zauważyli. Nie mówiąc już o dwóch fenomenalnych blokach w defensywie.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:38 #59
Alpinek pisze:
Alpinek
Dobry mecz Carricka, ciekawe czy z City też tak zagra..
» Wtorek, 18 października 2011, 23:43 #58
Klimaa
Klimaa pisze:
Nie liczy się styl ale końcowy rezultat! Nie było to piękne spotkanie, ba co najwyżej przeciętne w wykonaniu naszych pupili ale grunt że w końcu wygraliśmy w Lidze Mistrzów i teraz powinno iść z górki.
No i wygrana na pewno podbuduje chłopaków przed derbami.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:38 #57
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Nie wazna gra wazne 3pky to prawda kamien z serca spadl bo ne wyobrazam np sobie zeby nasz kochany klub mogl grac w lidze europejskiej atak odetchnelem z ulga i git. Glory Man United!
» Wtorek, 18 października 2011, 23:36 #56
lukasz00090 pisze:
lukasz00090
A teraz wyobraź sobie, że wygrywamy Ligę Europy kolego . . . Sam nie wiedział bym co mam robić, czy cieszyć się, że wygraliśmy czy płakać, że musieliśmy grać w tych rozgrywkach . Poza tym byłby to chyba nasz pierwszy puchar Ligi Europy/ UEFA, gablotka wzbogaciłaby się o nowy hmm rodzaj pucharu :P Ale nikt z nas chyba tego nie chce . . .
» Wtorek, 18 października 2011, 23:45 #55
preluki1
preluki1 pisze:
No dobra ale z liverpoolem to dowalił tymi roszadami.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:19 #54
slawekmatera
slawekmatera pisze:
niektórzy z was ciągle nie rozumieja pewnych rzeczy, Alex zawsze rotował składem i dopóki bedzie naszym managerem bedzie to robił, bo to powoduje ze po 1;kazdy czuje sie po cześci potrzebny po 2: w połowie zesonu nie widac u nas oznak zmeczenia( zobaczycie co bedzie sie działo w innych klubach w okolicach luty-marzec patrz.Arsenal co roku) poza tym kazdy kto sledzi nazsze losy od dłuższego okresu czasu wie że poczatek sezonu mamy średni szczyt formy natepuje w połowie listopada i trwa cały grudzień który zawsze jest uważany przez Alexa za najważniejszy okres w kampani ligowej
» Wtorek, 18 października 2011, 23:14 #53
hitman90 pisze:
hitman90
Kolego, ale chyba nie zauwazyles, ze ten rok zaczal sie nieco inaczej. Najlepszy start diablow w lidze od wielu lat, to nie jest slaby poczatek do jakiego jestesmy przyzwyaczjeni. Mam nadzieje, ze SAF nad tym panuje, bo ciagle mam w glowie Chelsea z zeszlego roku, ktora w imponujcy sposob rozpoczela sezon a pozniej okrutnie spadla im forma.... co do rotacji w skladzie to nie rozumiem tych, ktorzy narzekaja. Przeciez jakis czas temu (zeszly sezon) MU mialo ponad 60 rozegranych spotkan, w ktorych wyjsciowy sklad ani razu sie nie powtorzyl.. :]
» Wtorek, 18 października 2011, 23:21 #52
preluki1
preluki1 pisze:
Fakt ważne 3 punkty ale grę musimy poprawić i tak bo tak być dalej nie może.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:14 #51
hitman90
hitman90 pisze:
Nie ma co sie zbytnio rozpisywac na temat tego meczu. Statystyki pokazaly, ze nasze diably dzisiaj sie nie przemeczali. Raczej 'madrze stali, niz glupio biegali'. Pierwszy kartny powinien byc podyktowany jeszcze w pierwszej polowie po faulu na Evrze. Generalnie standardowo martwi srodek pola. Podania Andersona raczej niedoklade, Carrick nie mial wiele pracy z przeciwnikami. Wazne 3 pkt.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:12 #50
preluki1
preluki1 pisze:
Dziwi mnie ta dyspozycja naszego klubu. Oby się poprawili.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:10 #49
BeNyUnited
BeNyUnited pisze:
myślę , że carrick zagrał świetny mecz . dobre przechwyty i nieźle rozgrywał.Vidić raczej niesłuszna czerwona kartka
» Wtorek, 18 października 2011, 23:10 #48
ManRooney
ManRooney pisze:
Pragnę tylko zauważyć że City też jakoś się nie popisało z Villareal ;p
» Wtorek, 18 października 2011, 23:06 #47
Yaankes pisze:
Yaankes
A ja pragnę zauważyć, że Villareal to nie Otelui...
» Wtorek, 18 października 2011, 23:53 #46
DonKedzior
DonKedzior pisze:
chcialem jeszcze dodac ze gra Lindegarda mnie nie zachwyca... jesc dosc niepewny
» Wtorek, 18 października 2011, 23:05 #45
matryba pisze:
matryba
Moim zdaniem Lindegard jest bardzo pewny. nie popełnił błędu i nie boi się wychodzić do piłki. Moim zdaniem na dzień dzisiejszy gra pewniej niż De Gea, z tym że Hiszpan ma większy talent.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:10 #44
jacmik10 pisze:
jacmik10
Ładnie ubił Vidica :D
» Środa, 19 października 2011, 13:18 #43
matryba
matryba pisze:
Nazwałbym to meczem podań do tyłu. Zazwyczaj bronię Antka w tym sezonie, ale poprostu nie ma totalnie formy i boi się podjąć ryzyka. (Podobnie zresztą Fabio). Moim zdaniem dobrze zagrał Groszek, Lindegaard i Smalling. Roo też wykonał swoją robotę. Nani na lewej słabo , na prawej lepiej. Carrick pozytywnie.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:04 #42
preluki1
preluki1 pisze:
Musimy wieżyć że poprawimy swoją grę i będziemy prezentować formę z początku sezonu.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:04 #41
DonKedzior
DonKedzior pisze:
mecz ogladalem, stresuje sie przez to na City w niedziele... ale na Old Trafford chyba mozna byc spokojnym heh :) ale dzis i tak job was done , GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Wtorek, 18 października 2011, 23:03 #40
mrNorbi
mrNorbi pisze:
nie widzialem meczu ale spodziewalem sie ze bedzie slaby.oczywiste jest ze priorytetem w tym tygodniu jest city...
» Wtorek, 18 października 2011, 22:59 #39
plinio18
plinio18 pisze:
Michael szkoda ze usuneli + bo bym ci go dal ;d

MU cienko i oby na City bylo lepiej
» Wtorek, 18 października 2011, 22:59 #38
UNCHARTED
UNCHARTED pisze:
Ważne 3 pkt. I dobrze wykonane 2 rzuty karne.
» Wtorek, 18 października 2011, 22:57 #37
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Kamień z serca. Karne oczywiście słuszne, ale żeby w tak silnym składzie nie umiećstrzelić bramki takiemu zespołowi? Nie ocenia się zwycięzców, najważniejsze 3 pkt! Nareszcie wygrana w Champions League. Mam nadzieje, że teraz będą już tylko same zwycięstwa! GLORY!
Lipa z tym Vidicie. Nie ma co ukrywać, moim zdaniem sędzia błędu nie zrobił wyrzucając go z boiska. Wrócił po kontuzji i kartka. Dobrze, że w Premier League chociaż może grać.
Cieszy fakt, że City też dziś grało nie najlepiej. Jakie będą derby? Oby byłwiększy poziom niżdzisiaj oba "Manchestery" zaprezentowały. Wierzę, że 3 pkt na Old Trafford będą.
I kilka moich opinii co do gry zawodników:
- uważam, że Carrick zagrał dobrze dziś, wprowadzał spokój, dobre podania, dobrze w defensywie
- Valencia nic nie gra, nie ma pomysłu na grę, to nie jest jego szczyt formy, w derbach raczej nie pogra
- Fabio też najlepiej dziś nie zagrał, brakuje mu do Jonesa, który od razu po wejściu pokazał, że jest dużo lepszy od naszej 20 :)
Czekam z niecierpliwością na derby! GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Wtorek, 18 października 2011, 22:53 #36
axel52
axel52 pisze:
gra ? dno dna.
niech SAF dalej miesza składem.
Zero pomysłu , zgrania , dokładności.
Każdy wie , że zawodnicy muszą być w rytmie meczowym .
A u nas ? co mecz to inny skład , bez sensu bez pomysłu.
Nani zawsze na prawej to jest to , a Nani na lewej to z reguły kicha
» Wtorek, 18 października 2011, 22:52 #35
dr96chicharito
Dokładnie. to jest to co ja cały czas powtarzam. Zbyt wielkie rewolucje w składzie. Skład trzeba mieć stały i ewentualnie zmieniać kilku zawodników i ich pozycje, a nie coś takiego że na każdy mecz wychodzi inna drużyna.
» Wtorek, 18 października 2011, 22:57 #34
soldier pisze:
soldier
Jakoś co roku Ferguson "miesza" w składzie i dobrze na tym wychodzimy.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:03 #33
Ta3k pisze:
Ta3k
pewnie bo nie ma najmniejszego problemu zagrac 3 bardzo wazne mecze w 7 dni
» Wtorek, 18 października 2011, 23:05 #32
grobla95 pisze:
grobla95
Licze na to ,że SAF wie co robi ,ale jednak Nani na prawej to dwukrotnie lepszy zawodnik.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:05 #31
ManUtdFun pisze:
ManUtdFun
dokładnie, czepiacie się , że ciągle takie roszady w składzie robi, ale to nie pierwszy raz widziamy coś takiego. Co roku można zaobserwować, jak w jednym meczu graja tacy zawodnicy, a w następnym zupełnie inny skład. I co? Co roku coś wygrywamy, gramy dobrze, są sukcesy. Więc teraz nie ma co zwalać winy na Fergusona. Piłkarze nie dali z sibie tyle ile powinni, ale na szczęście są 3 pkt, cieszmy sie z tego :)
GGMU!
» Wtorek, 18 października 2011, 23:07 #30
Lukixp pisze:
Lukixp
jak on zaczynal mieszac to wiekszosci z was nie bylo jeszcze na swiecie, wiec dajcie sobie na luz z takimi komentarzami.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:11 #29
davn pisze:
davn
SAF właśnie wie co robi umiejętnie mieszając skład, jak byśmy grali cały czas jedna jedenastką na koniec sezonu byśmy poprzegrywali ważne mecze przez przetyranie zawodników, jak arsenal w tamtym sezonie.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:14 #28
preluki1
preluki1 pisze:
Ważne 3 punkty. Ale z taką grą będzie ciężko pokonać city.
» Wtorek, 18 października 2011, 22:52 #27
oscarinho
oscarinho pisze:
Tak jak mówiłem po I połowie, nasi przyspieszyli nieco grę i rumuni się zaczęli gubić w obronie, nie nadążać za naszymi - stąd tyle fauli na naszych zawodnikach, 2 karne i 2:0 jak przewidywałem. MoTM - Carrick -oaza spokoju dzisiaj, idealnie się ustawiał dzisiaj i przechwytywał podania , do tego był pewny w odbiorach. Dobry mecz Naniego, Andersona, Roo, Smallinga.
» Wtorek, 18 października 2011, 22:51 #26
dr96chicharito
Trochę nieciekawie. Nasze ostatnie mecze bardzo mnie martwią, jeszcze ten dzisiejszy wygrany dzięki karnym. Oczywiście cieszy pierwszy komplet punktów, ale taka drużyna jak Otelul powinien być dla nas spacerkiem. To nie jest ta drużyna z początku sezonu. Mam nadzieję, że to jest tylko chwilowe.
MANCHESTER UNITED FOREVER! :) :d
» Wtorek, 18 października 2011, 22:51 #25
PaToManU
PaToManU pisze:
Słaba gra ale ważne że przy słabej grze jest zwycięstwo i bez straty żadnej głupiej bramki . Z $ity to nie przejdzie także panowie kilka dni na zebranie sie i jazda z nimi !

$ity farciarze w ostatniej akcji ...
» Wtorek, 18 października 2011, 22:50 #24
Szpaku89
Szpaku89 pisze:
kto ogladal ten wie ze na City niestety taka gra to za malo. jednakowoż zycze szczescia! Glory Manchester United!
» Wtorek, 18 października 2011, 22:48 #23
matigks91
matigks91 pisze:
Moim zdaniem dobry mecz w wykonaniu Manchesteru. Otelul drużyna o której mało było wiadomo i do tej pory oczywiście 3 porażki ale porażki w małym stopniu u siebie 0 : 1 z Benficą i na wyjeździe 2:1 z Basel więc wynik i gra dobra naszych. Co do niedzieli i meczu z City lepiej z wypowiedziami poczekać aż pojawi się zapowiedź meczu i też liczyć że Manchester pokaże $$ kto w mieście rządzi.
Tyle na dzisiaj z mojej stromy
Manchester United!!
» Wtorek, 18 października 2011, 22:48 #22
Kantoni
Kantoni pisze:
Wynik szczyt żenady, ale za to kocham United ze mogą wygrywać po 1-0 z cieniasami, ale 3 pkty maja odhaczone i potem mistrzostwo i mega wyniki w europie.
» Wtorek, 18 października 2011, 22:47 #21
chicodegea
chicodegea pisze:
pana sedziego chyba troszke ponioslo z czerwona kartka dla Vidica.
Trza bedzie sie odwolac bez dwoch zdan!!
» Wtorek, 18 października 2011, 22:46 #20
Najkmanus
Najkmanus pisze:
ja mam tylko jedno pytanie grał Tom ?
» Wtorek, 18 października 2011, 22:46 #19
baju pisze:
baju
nie gral, na City moze bedzie. :)
» Wtorek, 18 października 2011, 22:47 #18
erni93
erni93 pisze:
Wg mnie United nieźle grało.Martwi troche czerwo Vidica .Chociaż one było niezasłużone.Rooney perfekcyjnie wykonał karne :).Lindegaard jest bardzo dobrym bramkarzem ,rywalizacja w Manchesterze o miano pierwszego bramkarza będzie zacięta.
» Wtorek, 18 października 2011, 22:44 #17
Sorata pisze:
Sorata
Ja wiem, czy Lindegaard jest taki dobry? Dzisiaj ok, za każdą piłką się rzucał, ale... te wybicie prosto w plecy Vidy to... no głupota ;). Zobaczymy jak to się dalej rozwinie
» Wtorek, 18 października 2011, 22:48 #16
szymon1978 pisze:
szymon1978
Sorki,ale to akurat był błąd Vidicia...
» Środa, 19 października 2011, 12:27 #15
karas2011
karas2011 pisze:
Z taką grą w niedziele City nas rozniesie..
» Wtorek, 18 października 2011, 22:44 #14
Ta3k pisze:
Ta3k
widziales gre City na wlasnym stadionie dzisiaj?
» Wtorek, 18 października 2011, 22:46 #13
beckham85
beckham85 pisze:
wazne 3pkt i trza teraz myslec o derbach z City w niedziele !! , Glory Glory MAN UTD !!
» Wtorek, 18 października 2011, 22:44 #12
djek1992
djek1992 pisze:
oby z City gra United byla lepsza:P GGMU:D
» Wtorek, 18 października 2011, 22:44 #11
djgodzilla
djgodzilla pisze:
następny mecz to rewanż z Otelulem u siebie więc może znów będą 3 pkt ;D
» Wtorek, 18 października 2011, 22:43 #10
XxNaniXx
XxNaniXx pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2011 22:43

3 punkty są , ale spodziewałem się trochę więcej ;) GGMU
» Wtorek, 18 października 2011, 22:43 #9
MichaelAngelo
ja też, liczyłem na 5 pkt
» Wtorek, 18 października 2011, 22:49 #8
XxNaniXx pisze:
XxNaniXx
Widzę, że nie zrozumiałes o co mi chodzi, liczyłem na trochę więcej - sytuacji pod bramką przeciwnika, bramek, czego można było się bardziej spodziewać po takim przeciwniku. Jak widać jesteś "ciemny" , bo musisz mieć wszystko wyjaśnione :)
» Wtorek, 18 października 2011, 22:57 #7
DonKedzior pisze:
DonKedzior
hahaha dobre spostrzezenie :D
» Wtorek, 18 października 2011, 23:04 #6
lukasz00090 pisze:
lukasz00090
MichaelAngelo chciałbym Cię uświadomić, że za wygraną ZAWSZE otrzymuje się 3pkt :)
» Wtorek, 18 października 2011, 23:12 #5
paniOla pisze:
paniOla
MichaelAngelo :D, dobry dowcip noc zawsze mile widziany.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:48 #4
MichaelAngelo
hah nani, to Ty nie załapałeś żartu. :P oczywiście, że wiedziałem o co Ci chodzi.
» Wtorek, 18 października 2011, 23:54 #3
Yaankes pisze:
Yaankes
Wszyscy jesteście tacy "mondży"... podobno.

Jemu chodziło o to, że United zagrało słabo, ale fajnie że są 3 punkty...
» Środa, 19 października 2011, 00:15 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY