AKTUALNOŚCI

Ferguson: Zostały mi trzy lub cztery lata

Data 02 października 2011, 09:47 Mathe0, Mirror Football
Ferguson: Zostały mi trzy lub cztery lata
» Sir Alex Ferguson swojemu następcy zostawi młody i silny zespół
A A A
Sir Alex Ferguson nie ma w planach szybkiego odejścia na emeryturę. Menadżer Manchesteru United na swoim stanowisku chce pozostać jeszcze przez przynajmniej trzy lata.

W listopadzie minie 25 rocznica, odkąd Ferguson objął stery drużyny z Old Trafford.

– Mam jeszcze trzy czy cztery lata – mówi szkocki menadżer, po czym zaraz dodaje: – Czuję się dobrze. Kiedy odejdę, to zostawię silny młody zespół, który będzie odnosił sukcesy z moim następcą.

Sir Alex Ferguson w bardzo obrazowy sposób odniósł się również do sobotniego meczu z Norwich City (2:0).

– Wszystko zależy od atmosfery w drużynie. W meczu potrzebujesz jedynie ośmiu piłkarzy, którzy będą w formie. Jeśli inni nie są, nie będzie to problemem, bo ta ósemka może wykonać pracę za nich – stwierdza Szkot.

– Było tylko sześć meczów, w których dobrze zagrało jedenastu piłkarzy. To jest jak z jaskółkami, one zawsze latają w grupie, w kluczu o kształcie V. Te na samym przodzie wykonują największą pracę i często się zmieniają.

– Jeśli jedna jaskółka wyleci z klucza, podlatują do niej dwie inne i pomagają jej wrócić do grupy. Tak samo jest z moimi drużynami: poświęcenie, przyjaźń i całkowite oddanie się zespołowi – konkluduje sir Alex.
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...



Poprzedni news:
Boss chwali zespół za walkę do końca
Następny news:
Jones zadowolony z ważnego zwycięstwa

Komentarze (43)


vip14
vip14 pisze:
Niech zostanie jak najdłużej :)
» Poniedziałek, 03 października 2011, 20:05 #43
gori
gori pisze:
Do usera który widzi tu Jose.
Człowieku, byłeś kiedyś w szatni w przerwie, po meczu, na treningu kiedy to trener zabiera głos?
Nie wystarczy, że rozrysuje im zajebistą taktykę czy też wymieni słabe punkty rywala. On potrzebuje charyzmy, spokoju, opanowania. To on daje przykład i podnosi drużynę kiedy jest źle. To on motywuje ich do dalszej gry.

Jak ma zrobić to Jose? Wsadzić palec do oka, nosa czy może buzi np. Wengerowi, kiedy to będziemy z nimi przegrywać do połowy? A może ma kazać Rooney'owi uderzyć rywala, aby odpauzować kartki na następnym meczu ze słabym przeciwnikiem? Nie widzisz tego, że gdy Realowi nie idzie, to podobnie jak jest tam z Ronaldo, Jose nie daje im nic poza agresją? Wszystko wina sędziego. Co w szatni mają myśleć Ci ludzie gdy widzą trenera, który się przepycha, nie mówi do nich lecz do sędziów, obraża rywala?
To ma być wgł. Ciebie następna Sir Alexa?
Nakłaniam do refleksji i nie wypisywania takich bzdur wzorując się na tych statystykach, które poza FM'em są nic nie warte.

Pozdrawiam.
» Poniedziałek, 03 października 2011, 19:54 #42
philipp77
philipp77 pisze:
To jest niemożliwe, Ferguson umrze na OT... Nigdy nie opuści MU. Nie widzę godnego następcy Szkota... Jednak będzie musiał się takowy znaleźć... Mou? Hiddink? Kto wie... Czas pokaże... Uważam, że to Sir Alexander wybierze swojego następce... I namaści go na trenera MU na kolejne dłuuugie lata... Znów obfitujące w trofea... MU bez Fergiego... To coś niewyobrażalnego...
» Poniedziałek, 03 października 2011, 17:05 #41
GNR
GNR pisze:
Ludzie on umrze na Old Trafford... Z tym odejściem to tylko jakaś zgrywa. Albo czeka, ąz klonowanie ludzi bedzie na tyle rozwinięte, że zrobia jego duplikat i juz na zawsze Ferguson będzie siedział w foteliku Audi pośrodku "Teatru Marzeń"
» Poniedziałek, 03 października 2011, 11:02 #40
Adamczik
Adamczik pisze:
Moim zdaniem Gus Hiddink idealnie nadawał by się na następce SAFa. Do tej pory mam w pamięci, co zrobił z Chelsea w sezonie 2007/2008. To była poezja. Drużyna była tak zgrana, że nawet Grant jej nie popieprzył. Mourinho może i by fajnie ustawił MU taktycznie, ale to jest zbyt nerwowy człowiek, ma zbyt wielkie mniemanie o sobie, za dużo szumu w ogóle robi wokół swojej osoby. Poza tym, on co 3 lata zmienia klub. Ja chcę trenera na kolejne 20.
» Niedziela, 02 października 2011, 22:48 #39
Tennant
Tennant pisze:
Gdy SAF odejdzie,to trenerem United mogliby być:
1.Solskiear
2.Giggs
3.Scholes
Innych opcji nie widzę,bo Ci co wymieniłem są oddani klubowi i znają się na treningach będąc tyle lat pod wodzą Sir AF
Glory Glory MU
» Niedziela, 02 października 2011, 21:28 #38
pacino123 pisze:
pacino123
nie liczyłbym na to, niestety obawiam się, że jak SAF sam nie wybierze następcy to będzie jeden wielki zamęt, nowy trener co rok. W ogóle nie wyobrażam sobie United bez Alexa, to już nie będzie to samo...
» Niedziela, 02 października 2011, 21:56 #37
Kluczyk
Kluczyk pisze:
Murinho to najlepszy zastepca SAFa.. niestety na 2-3 lata tylko ;/
» Niedziela, 02 października 2011, 19:41 #36
patrykbor2
patrykbor2 pisze:
Ferguson pozostanie w United na zawsze. Kazda osoba zwiazana z tym klubem tak uwaza i tak bedzie uwazala :>
» Niedziela, 02 października 2011, 19:23 #35
Klich
Klich pisze:
oby byl jak najdluzej .!!
» Niedziela, 02 października 2011, 19:13 #34
grucha151289
grucha151289 pisze:
Nie zapominajcie, że Mike Phelan jest asytentem, a już wielokrotnie wypowiadał się, że chce być managerem.
» Niedziela, 02 października 2011, 18:07 #33
fan11
fan11 pisze:
A gdyby nawet przyszedl Mou to ile by byl trenerem? Rok, dwa, moze trzy? To taki trener-najemnik. Wolalbym juz goscia mniej utytulowanego, ltory bylby dluzej z druzyna na dobre i zle.
» Niedziela, 02 października 2011, 18:05 #32
przemekk28 pisze:
przemekk28
Masz rację. Lepszy byłby może, np. Ole ? Temu Molde podobno dobrze idzie pod jego okiem.
» Niedziela, 02 października 2011, 18:36 #31
fan11 pisze:
fan11
Tez bralem Ole pod uwage.
» Niedziela, 02 października 2011, 21:50 #30
Arrow
Arrow pisze:
Moim idealnym następcą SAF może być tylko Giggs lub solskjaer innego trenera nie widzę w przyszłości MU
» Niedziela, 02 października 2011, 14:57 #29
hitman90 pisze:
hitman90
Aha, szczegolnie, ze Giggs ciagle gra w pile (nie wiadomo, czy w ogole bedzie trenerem), a O.G.S. moze wywalcze z Malme pierwsze trofeum :]
» Niedziela, 02 października 2011, 16:23 #28
rejbar pisze:
rejbar
Chyba z Molde...
» Niedziela, 02 października 2011, 19:48 #27
krzemik
krzemik pisze:
Niech zostanie do 30 rocznicy :)
» Niedziela, 02 października 2011, 14:53 #26
mario8
mario8 pisze:
chciałbym żeby powiedział 30-40 ale to niestety nie możliwe;//
» Niedziela, 02 października 2011, 14:50 #25
Janczar
Janczar pisze:
Oby z nami został jak najdłużej. Drugiego takiego już nie będzie.
» Niedziela, 02 października 2011, 14:19 #24
sajmoon00
sajmoon00 pisze:
Wg mnie jak SAF odejdzie na emeryturę to może Giggs albo Scholes będą trenerami Man Utd.
Dobrze by było ;]
» Niedziela, 02 października 2011, 13:49 #23
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Niech będzie w Manchesterze jak najdłużej z tym trenerem klub może wygrać dosłownie wszystko Sir Alex to numer jeden na świecie.Guardiloa czy też Mourinho mogą mu buty czyścić.
» Niedziela, 02 października 2011, 13:46 #22
Rarian
Rarian pisze:
Gdyby zsumować miłość i sympatię jaką my wszyscy darzymy United, przemnożyć ją razy 10 i podnieść do kwadratu to i tak byłaby niczym przy uczuciu jakim United darzy SAF, co za gość, co za gość... Najwybitniejsza persona w historii piłki nożnej, po prostu.
» Niedziela, 02 października 2011, 13:44 #21
Mirro pisze:
Mirro
Lepiej się tego nie dało ująć.
» Niedziela, 02 października 2011, 18:40 #20
philipp77 pisze:
philipp77
Super słowa. Ale taka właśnie jest prawda... SAF żyje i oddycha Manchesterem United. Coś niebywałego...
» Poniedziałek, 03 października 2011, 17:09 #19
Lukixp
Lukixp pisze:
mam nadzieje ze nie bedzie to Mourinho. Lubie goscia, ale nie wyobrazam sobie Manchesteru z "charakterem Mourinho". WG mnie David Moyes, Harry Redknapp lub któryś z naszych legend.
» Niedziela, 02 października 2011, 13:39 #18
metju95
metju95 pisze:
A ja Harrego Redknappa widzę :)
» Niedziela, 02 października 2011, 13:30 #17
fan11
fan11 pisze:
Maly mou moim zdaniem nie ma co tu szukac. To inny typ trenera. Spojrzcie, co robi Ferguson: w glownej mierze kupuje mlodzikow, szlifuje ich i wyrastaja z nich prawdziwe talenty. A Mou? W Realu, Porto czy Chelsea dostawal druzyny na tacy, naszpikowane gwiazdami albo sam je kupowal. Nie widzi mi sie aby Mourinho "tracil" czas na jakis mlodzikow.
» Niedziela, 02 października 2011, 12:49 #16
Yaankes pisze:
Yaankes
W Porto dostał drużynę na tacy? Czy ty wiesz o czym w ogóle mówisz?
W Porto, Mourinho dokonał czegoś niebywałego. Dlaczego ktoś kto miał 9 lat ocenia osiągnięcia trenera, kiedy ten zdobywał z FC Porto ligę mistrzów? Nawet nie wiesz, że w 1/8 finału zespołem, który odpadł po walce z Porto był nasz Manchester United. Sezon wcześniej Mourinho doprowadził FC Porto do Pucharu UEFA, to on stworzył gwiazdy takie jak Deco czy Carvalho. To on stworzył wielkie FC Porto.

Jedynym zespołem, który otrzymałby na tacy byłby właśnie United. Bo Ferguson zostawi po sobie pełen kolektyw, najlepsza drużynę świata. Pozostałe drużyny w tym nawet Real Madryt to drużyny, które Mourinho musiał sam układać, musiał sam podejmować decyzję jak grać.
Błagam nie wypowiadaj się na takie tematy, bo brak Ci wiedzy aby o takim czymś mówić.

W Chelsea Mourinho dostał tylko i wyłącznie duży budżet. Dokupił tylko kilku zawodników i zdobył z nimi 2 mistrzostwa kraju, gdzie Chelsea tych mistrzostw ma tylko 4 w całej historii, więc 50% tych sukcesów to sukcesy drużyny Mourinho.

Inter to pokaz siły i umiejętności trenerskich Mourinho. Inter za czasów Mourinho zdobinował ligę i zdobył LM. Drużyna Interu przez ten czas się nie zmieniła, grają w niej Ci sami piłkarze, a mimo to żaden trener, nawet Benitez nie dał rady z tą drużyną czegokolwiek istotnego zdobyć. To pokazuje, że można dostać świetną drużynę pod skrzydła, ale tylko odpowiedni trener da radę z tej drużyny wycisnąć te sukcesy.

Kiedy Mourinho obejmował Real, Real był w dołku, był cieniem wielkiej Barcelony, mimo tego, że były tam same wielkie gwiazdy. Otrzymanie drużyny z wielkimi piłkarzami nie oznacza, że będzie się zdobywało trofea, to jest zadanie trenera, Mourinho w każdym zespole jaki prowadził zrobił coś wielkiego, osiągał wielkie sukcesy.

Mourinho jest jednym z niewielu trenerów, który da sobie radę z prowadzeniem Manchesteru United i jest najlepszą opcją po Fergusonie.
» Niedziela, 02 października 2011, 14:39 #15
fan11 pisze:
fan11
Mourinho mysli, ze wszystko wie. Juz nawet niektorzy kibice Realu wiedza, ze to szukanie winy w sedziowaniu to skutek braku pokory Mou. Moze troche przesadzilem, ale ty chyba takze. Po twojej opinii mozna twierdzic, ze jestes jego wielkim fanem.
» Niedziela, 02 października 2011, 18:00 #14
syndicate pisze:
syndicate
Yaankes, powinieneś sam doedukować się w paru kwestiach. Zarzucasz brak kompetencji 15 -latkowi. Doprawdy, żenujące... Sam jesteś niewiele od niego starszy.Co do wątku z Porto. OK, Mourinho stworzył = zbudował tę drużynę . Tyle, że ta drużyna regularnie wygrywa mistrzostwo swojego kraju. Sprawdź jak względnie krótko istnieje i ile trofeów zdobyła na własnym podwórku. W Portugalii nie ma sobie równych.

Jakby nie spojrzeć w sezonie 2003/04 kiedy to Mou zdobył drużyną Puchar Europy giganci dali d'py na całej długości... W finale Porto stłukło Monaco , w półfinale Lyon w 1/ odprawiło z kwitkiem pogrążający się w kryzysie Manchester United, który w sezonie 2005/06 nie wyjdzie z grupy LM, a dobiją go Villareal, Lille i Benfica. Jednakże gdyby arbiter uznał prawidłowo zdobytą bramkę Scholesa przy stanie 1:0 dla United to kto wie... Tak skończyło się na pamiętnym 1:1.

Co do Chelsea... Jak na trenera, który ze "słabym"Portowygrał w sezonie 2002/03 PUEFA (choć w moim odczuciu Celtic bardziej zasługiwał), a rok później (jak pisałeś) zdobył PE , w Chelsea Wielki Mou- jak na taką drużynę- nie ugrał za wiele... Miał dosłownie wszystko.Fakt faktem, stworzył drużynę charakterną, zdolną pobić każdego ( któż nie pamięta tych batalii z FCB?) jednak LM nie wygrał. Paradoksalnie bliżej tego był Avram Grant.

Wątek Interu...
Poczytaj sobie historię tego klubu. W latach 60 był to wielki Inter. Potem stał się , hm, mniejszy... Nawet z brazylijczykiem Ronaldo w składzie nerazzurrich nie zdobyli mistrzostwa Włoch. Może wiesz coś na temat "AFERY CALCIOPOLI" i kto na tym najbardziej zyskał, a kto stracił? Mówi Ci cokolwiek ten termin? Inter swoje 14 mistrzostwo Włoch zdobył po 17 latach posuchy przy tzw. zielonym stoliku. Potem zdominował słabą Serie A, w której nie miał konkurentów. Juve zostało zdegradowane, Milan swoje też odcierpiał.
W Europie triumf Interu można by porównać do triumfu Bayernu w sezonie 2000/01, kiedy to Bawarczycy raczej się przepychali ze swoim antyfutbolem.

A era Mourinho w Realu...
Przemilczmy
» Poniedziałek, 03 października 2011, 08:48 #13
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Wow ale ciekawe porównanie. Moglby jeszcze 5 lat prowadzic klub, dobilby do 30 lat pracy z klubem
» Niedziela, 02 października 2011, 12:29 #12
ironia
ironia pisze:
Ja się chyba popłaczę jak Fergie odejdzie.. Nie wyobrażam sobie innego trenera na ławce niż Ferguson.. kto będzie robił suszary? kto będzie miał taki nos do młodych talentów? Nie chcę Mourinho ..
» Niedziela, 02 października 2011, 11:59 #11
OnlyRedDevils
Może w ciągu tych lat znajdzie się jakiś zastępca na jego miejsce, który chociaż w 70% będzie taki jak Sir Alex.
» Niedziela, 02 października 2011, 11:47 #10
FankaManUtd
FankaManUtd pisze:
Nie chce by Ferguson odchodził kiedyś z United.Nie wyobrażam sobie Manchesteru United pod wodzą innego trenera.
» Niedziela, 02 października 2011, 11:37 #9
Lordscorpio4 pisze:
Lordscorpio4
Ja wyobrażam sobie United tylko pod wodza jednego trenera, myślę że Sir Alex już znalazł następce na swoje miejsce, myślę że następcą Fergusona będzie Ole Gunaar
» Niedziela, 02 października 2011, 11:44 #8
designer pisze:
designer
bez przesady. To ze znaja sie i tak dalej, nie znaczy ze przejmie on tak potezny klub jak United. Ten klub moze przejac tylko trener ktory ma dobre rekomendacje a Norweg z calym szacunkiem takich jeszcze nie posiada i watpie by w ciagu nastepnych lat uleglo to zmianie.
» Niedziela, 02 października 2011, 13:19 #7
8ball pisze:
8ball
Lordscorpi04 zgadzam sie z toba. Jednak nie wiem czy SAF ma go w planach ale pojęcie o trenowaniu ma. Przeciez w swoim debiutanckim sezonie zdobedzie on raczej mistrzostwo kraju(Norwegii) z ekipa ktora faworytem do tego mistrzostwa nie byla. Nie lubie porownan a czy Pep G.(barca) nie byl w identycznej sytuacji ? Przeciez Frank zostaw silna ekipe a on musial ja uprzatkowac. Ole tylko bedzie musial prowadzic bo jak sam SAF powiedzial zostawi silna i mloda ekipa do zdobywania kolejnych pucharow z innym wodzem.
» Niedziela, 02 października 2011, 13:49 #6
Sapphir
Sapphir pisze:
United, zaden inny klub nie ma prawa sie rownac z nimi pod wieloma wzgledami. Nie wyobrazam sobie odejscia Bossa..
» Niedziela, 02 października 2011, 11:36 #5
Taurus
Taurus pisze:
Ładna wypowiedz, szkoda że tylko tyle planuje, no ale nic nie poradzimy :/..
No i ładne porównanie na końcu :)
» Niedziela, 02 października 2011, 11:33 #4
Mirro
Mirro pisze:
Za trzy lub cztery lata zobaczymy na DevilPage newsa o treści "Ferguson: Zostały mi trzy lub cztery lata". Sir Alex po prostu zbyt kocha ten zespół, żeby z niego zrezygnować. United bez Fergiego to dla mnie coś nie do wyobrażenia. Dla niego na pewno też ;)
» Niedziela, 02 października 2011, 11:17 #3
JasnaLiryka
JasnaLiryka pisze:
Nie Nas tylko swoich piłkarzy :)
Oby zdrowie dało mu jak najwięcej czasu w prowadzeniu MU, trzymam za słowo co do pozostawienia silnego składu :D .

AVE MU.
» Niedziela, 02 października 2011, 10:15 #2
kbs
kbs pisze:
bardzo madry komentarz az sie milo czytalo go jak porownal nas do jaskolek i jest to najprawdziwsza prawda malo zespooow moze sie tym pochwalic
» Niedziela, 02 października 2011, 09:52 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY