AKTUALNOŚCI

Manchester United upokorzył Arsenal na Old Trafford!

Data 28 sierpnia 2011, 18:57 Mathe0, DevilPage.pl
Manchester United upokorzył Arsenal na Old Trafford!
A A A
Najlepszy zawodnik meczu z Arsenalem:
Manchester United rozgromił Arsenal 8:2 (3:1) w 3. kolejce Premier League. Bohaterami spotkania na Old Trafford byli Wayne Rooney i Ashley Young. Pierwszy skompletował hat-tricka, a drugi dwukrotnie popisał się fantastycznymi strzałami w okienko.

Choć sir Alex Ferguson lubi dokonywać zmian w swoim składzie, to od pierwszej minuty desygnował do gry ten sam skład, co w spotkaniu z Tottenhamem. Więcej dylematów selekcyjnych miał natomiast Arsene Wenger. Francuz wobec licznych kontuzji i zawieszeń musiał postawić m.in. na Francisa Coquelina.

Czerwone Diabły od pierwszego gwizdka Howarda Webba ruszyły do ataków, przez co sporo pracy mieli Wojciech Szczęsny i obrońcy Arsenalu. Sygnałem ostrzegawczym dla londyńczyków było uderzenie Danny'ego Welbecka z szóstej minuty. Anglik posłał jednak piłkę obok bramki polskiego bramkarza.

Welbeck nie spudłował natomiast w 22. minucie. Wbiegającego w pole karne młodego napastnika Manchesteru United zauważył Anderson, wrzucił piłkę na szósty metr, a tam Welbeck wygrał pojedynek z Laurentem Koscielnym i Johanem Djorou i głową pokonał Szczęsnego.

Arsenal straty odrobić mógł cztery minuty później. W polu karnym Jonny Evans lekko zahaczył Theo Walcotta, a sędzia wskazał na jedenasty metr. Do piłki podszedł Robin van Persie, uderzył w prawy róg bramki strzeżonej przez Davida de Geę, ale Hiszpan wyczuł jego intencje i pewnie obronił strzał.

Obroniony karny dodatkowo zmotywował gospodarzy, którzy w 28. minucie podwyższyli prowadzenie. Ashley Young ograł Francisa Coquelina przed polem karnym i popisał się fantastycznym uderzeniem zza linii szesnastu metrów. Mocno podkręcona piłka wpadła w samo okienko bramki Szczęsnego.

W 31. minucie z dobrej strony znów pokazał się De Gea. Hiszpan najpierw obronił groźne uderzenie Andrieja Arszawina, a następnie odbił piłkę po błyskawicznej dobitce Van Persiego.

Na dziesięć minut przed końcem pierwszej połowy plac gry musiał opuścić Danny Welbeck. Anglik nabawił się kontuzji ścięgna udowego i został zmieniony przez Javiera Hernandeza.

Mimo braku Welbecka Czerwone Diabły nadal śmiało poczynały sobie na połowie Arsenalu. W 41. minucie tuż przed polem karnym faulowany był Young. Piłkę na murawie pieczołowicie ustawił Wayne Rooney, a chwilę później technicznym strzałem posłał ją nad murem do bramki Kanonierów.

Po trzecim golu piłkarze Manchesteru United poczuli się zbyt pewnie. Moment dekoncentracji drogo kosztował mistrzów Anglii, bo w doliczonym czasie gry De Gea skapitulował po strzale Theo Walcotta.

W przerwie sir Alex musiał powiedzieć swoim piłkarzom kilka cierpkich słów, bo ci od początku drugiej połowy ruszyli do ataku, aby wybić londyńczykom z głowy marzenia o korzystnym wyniku. W 49. minucie Young miał dużo miejsca w polu karnym, uderzył mocno w krótki róg, ale świetną interwencją popisał się Szczęsny.

Cztery minuty później groźnie było pod bramką Czerwonych Diabłów. Obrońcy gospodarzy nie upilnowali Van Persiego, Holender otrzymał znakomite podanie od Thomasa Rosicky'ego, huknął ile miał tylko sił, lecz nie zdołał zaskoczyć De Gei.

W 64. minucie przed polem karnym Arsenalu faulowany był Rooney. Anglik po raz drugi zdecydował się na techniczne uderzenie z rzutu wolnego, piłka przeleciała nad piłkarzami Kanonierów i wpadła do bramki Szczęsnego.

Stracony gol wyraźnie podciął skrzydła Kanonierom, a Czerwone Diabły robiły wszystko, aby wykorzystać bierną postawę rywali. W 67. minucie Rooney znakomicie dostrzegł niepilnowanego Naniego, Portugalczyk miał mnóstwo czasu i technicznym podcięciem posłał piłkę nad bezradnym Szczęsnym.

W 70. minucie było już 6:1 dla Manchesteru United. Tym razem w roli egzekutora wystąpił Park Ji-sung, który umieścił piłkę w długim rogu bramki Arsenalu po podaniu od Ashleya Younga.

Jeśli ktoś myślał, że to koniec strzelania na Old Trafford, był w dużym błędzie. W 74. minucie po raz drugi przysnęła obrona Czerwonych Diabłów, do piłki dopadł Robin van Persie i mocnym strzałem pod porzeczkę nie dał szans De Gei.

W 82. minucie hat-tricka skompletował Wayne Rooney. Anglik bardzo pewnie wykorzystał rzut karny podyktowany za faul Walcotta na Evrze. Po siódmej bramce dla Manchesteru United specjalnej radości nie wykazywał już nawet sir Alex Ferguson, który chyba współczuł załamanemu Arsene'owi Wengerowi.

Litości nie mieli natomiast piłkarze Czerwonych Diabłów. Już w doliczonym czasie gry pięknym strzałem w okienko po raz drugi popisał się Ashley Young i w efektowny sposób zakończył kanonadę na Old Trafford.

Manchester United – Arsenal 8:2 (3:1)
Bramki:
Welbeck 22', Young 28', Rooney 41', Rooney 64', Nani 67', Park 70', Rooney 82' [K], Young 90'+2' – Walcott 45'+3', Van Persie 74'

Man Utd: De Gea – Evra, Jones, Evans, Smalling – Young, Anderson (Giggs 68'),Cleverley, Nani (Park 68') – Rooney, Welbeck (Hernandez 35')

Arsenal: Szczęsny – Koscielny, Djourou, Jenkinson, Traore – Rosicky, Coquelin (Chamberlain 62'), Ramsey – Walcott (Lansbury 84'), Van Persie (Chamakh 84'), Arszawin
» Young najlepszym piłkarzem maja Young najlepszym piłkarzem maja
Ashley był wiodącą postacią w dwóc...
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Podsumowanie sezonu debiutantów Podsumowanie sezonu debiutantów
David de Gea w minionym sezonie aż ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...
» United straci Naniego? United straci Naniego?
Nani nie potrafi dojść do porozumie...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...



Poprzedni news:
Druga porażka młodzieży United
Następny news:
Rooney: Zasłużyliśmy na ten wynik

Komentarze (480)


walenda91
walenda91 pisze:
Nie miałem okazji obejrzeć na żywo, jednak przez 4 dni znajomi mi dokuczali "ależ piękny mecz arsenalu" itd itp. Jednak opłacało się czekać do środy

UNITED!
» Środa, 31 sierpnia 2011, 22:55 #480
Martin
Martin pisze:
Jednym słowem - niesamowite, sir Alex Ferguson po raz kolejny udowadnia nam jak wspaniałym jest menedżerem. Fantastyczne transfery Szkota, Young i Jones są niezwykle utalentowanymi zawodnikami i to w dodatku Anglicy! Czego chcieć więcej? ;) De Gea wybronił karniaka jednak nie oszukujmy się, przy bramce trochę zawalił bo strzał był do obrony no ale.. to nie Edwin van der Sar, to David De Gea - dajmy mu trochę czasu na pełną aklimatyzację w Premier League. Świetny mecz, nigdy nie zapomnę, dziękuje chłopaki ;)
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 17:39 #479
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Anżi Machaczkała chce sprowadzić Nemanje Vidicia.....Podobno to ich cel transferowy nr.1
1. Vidic nie na sprzedaż
2. Mało czasu mają :)
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 11:46 #478
mandragora
mandragora pisze:
Czy wie ktoś gdzie można ściągnąć ten mecz w całości z polskim komentarzem z C+? Bardzo mi zależy, żeby dodać to spotkanie do kolekcji, myślałem, że redakcja wrzuci cały mecz do ściągnięcia jak nieraz było robione. Jakby ktoś miał linki do całego meczu to bardzo proszę o wiadomość.
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 10:14 #477
Pomarancz pisze:
Pomarancz
allgoals.pl/premier-league/124209-premier-league-2011-12-manchester-united-vs-arsenal-londyn-28-08-2011-a.html
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 11:52 #476
adisman17
adisman17 pisze:
Czy ktoś ma skrót albo oddzielnie bramki po polsku meczu z Arsenalem ?
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 07:44 #475
Matheoo
Matheoo pisze:
niestety Arsenal w tym sezonie jak narazie to ogórki....to może być ostatni sezon wengera jak tak dalej pójdzie żal mi tylko tych kibiców którzy muszą przeżywać wielką traume z zespołu który walczy o mistrzostwo do zespołu który stał się nie ukrywajmy....słaby, i nie ma co ukrywać zapowiada sie ze w tym roku derby Manch będą zaje...ste;)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 23:14 #474
OnlyRedDevils
Jeśli piłkarz który wywalczył karnego, a zaraz po nim osoba która strzeliła bramkę są na ostatnich dwóch pozycjach w głosowaniu na najlepszego gracza, wiedz że coś się działo. United!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:59 #473
crstiano7pl
crstiano7pl pisze:
czy nie sądzicie, że Young powinien dostać "7" na plecy ?

Glory Man United !!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:58 #472
adisman17 pisze:
adisman17
Byłęm za tym pomysłem od początku :) Dziwnie się patrzy na 18 u Younga :D
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 07:41 #471
kocio10 pisze:
kocio10
Moim zdaniem dobrze jest jak jest :P
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 10:37 #470
kriss001 pisze:
kriss001
a co zlego jest z 18-stka? to numer po Rudym i moze nosi go z duma? moze nawet sam chcial go dostac?
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 11:07 #469
crstiano7pl
crstiano7pl pisze:
czy nie sądzicie, że Young powinien dostać "7" na plecy ?

Glory Man United !!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:58 #468
sssexton90
sssexton90 pisze:
Barcelona też miażdży... oj będzie ciekawa liga mistrzów w tym sezonie
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:36 #467
Lavryn pisze:
Lavryn
Właśnie obawiam się, że będzie beznadziejna, bo jeśli- nieukrywajmy, potęga europejskiego futbolu jak Villareal nie nawiązuje żadnej walki, to już jest niedobrze.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 23:05 #466
mieciu pisze:
mieciu
Villareal potęgą europejskiego futbolu? Definitywnie się z Tobą nie zgodzę, od 5 lat praktycznie niczego nie osiągnął w LM, gdzie rozgrywki zazwyczaj kończy na fazie grupowej. Miał jeden fenomenalny sezon, gdzie odpadł w 1/2 finału z... Arsenalem.
w Primera División warte uwagi będą tylko Garn Derbi, w Premiership sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Fenomenala forma drużyn z Manchesteru (Manchester 13:3 Londyn). Myślę, że z kolejnymi kolejkami City zgubi pkt, Chelsea do nas doskoczy, Liverpool będzie tuż, tuż za plecami, Arsenal i Tottenham powalczą o UEFA, a kto wie, może i odrobią pkt. Nie trzeba przypominać sytuacji z poprzedniego sezonu, kiedy Chelsea traciła do nas 12 pkt. a 3 kolejki przed końcem sezonu, mistrzostwo zależało od bezpośredniego meczu The Blues.
Wracając do tematu, w finale zagra MU/Real/Barca, obecnie wolę trafić na Barcelone niż na Real Madryd.
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 00:37 #465
ironia
ironia pisze:
Ma ktoś mecz do pobrania? Ale tylko po PL.

Zarzućcie linki.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 21:10 #464
ess pisze:
ess
też tego szukam
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:52 #463
KingCantona
KingCantona pisze:
Kazdy mówi że sytuacja Arsenalu jest straszna sprzedali dwóch klasowych zawodników, od których dużo zależało i nie ma drużyny... A to wcale nie jest prawda. Co się mówiło o nas gdy w jednym okienku straciliśmy Teveza i Ronaldo? To samo tylko i wyłącznie w takich chwilach poznaje się wielkość drużyny. My pokazaliśmy jak wielcy jesteśmy Arsenal niestety nie...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 21:07 #462
OnlyRedDevils
Mam nadzieję że to koniec ery bicia wolnych przez Naniego, z całym szacunkiem dla niego wolę jak robi to w formie dośrodkowania, niech tą drugą opcją zajmie się Wayne.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:51 #461
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Jak to fajnie jest pokonac takiego rywala 8-2! Pamietam spotkanie z Roma wygrane wLm 2-1 ale to było w Lm w 2007roku a wiec 5 sezonów temu bardzo dawno. Manchester jest wspanaiły tworzy kolektyw Wazza strzela jak natchniony a Young to bedzie kiedys tak wspaniałym graczem ze wielkie kluby beda o niego pytały, wszyscy real barca i Young stworzy kiedys z welbeckiem superduet czarnych zawodników tak jak kiedys grali super Yorke z Colem! United ma fanatstyczna kadre mieszanka latynosów plus dojrzałych ogranych zawodnków z młodynmi i ambitnymi mlodymi Czerwonymi Diabłami! Glory Glory glory Man United!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:47 #460
fjoord pisze:
fjoord
jak czytam twoja wypowiedz to az mi dech zapiera. Kto w tej druzynie oprocz Hernandeza jest latynosem?? Dawno temu to bylo jak MU w 1997 pokonal Porto 4:0. 4 lata to nie jest szmat czasu.
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 07:57 #459
9michal6
9michal6 pisze:
nie wiem czy zauważyliście co robił Anderson przy bramkach Roo z wolnych, zasłaniał Szczęsnemu co opóźniało jego reakcje, zabawnie to wyglądało :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:46 #458
bartekg26
bartekg26 pisze:
Oby więcej takich meczów. Szczególnie z takimi rywalami jak Chelsea, Liverpool i Man CIty
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 18:07 #457
kubaxyz pisze:
kubaxyz
liverpool nie bedzie groznym rywalem, najgrozniejsze bedzie city, chelsea
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 18:25 #456
PawelMily pisze:
PawelMily
nie masz racji.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:04 #455
szajba7 pisze:
szajba7
Liverpool znów się odradza, nie należy ich lekceważyć.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 21:03 #454
mieciu pisze:
mieciu
Myślę, ze w tym sezonie Liverpool nas postraszy ale nie osiągnie niczego konkretnego. Chelsea i City będą się liczyły, boję się, żeby nie było z MU jak z The Blues w ubiegłym sezonie, gdzie w pierwszych kolejkach wszystkich miażdżyła a potem zaliczyła długą serie meczy bez zwycięstwa.
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 00:41 #453
ironia
ironia pisze:
Dajcie ten mecz do pobrania.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:51 #452
PawelMily pisze:
PawelMily
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 17:00

mistrzu: http:// allgoals.pl/ ca-e-mecze /
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 17:00 #451
maciek123
maciek123 pisze:
chyba po meczu Arsenal płakał 8:2 pięknie tak niech trzymają czerwone diabły :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:51 #450
JKowal
JKowal pisze:
Piękny mecz i jeszcze piękniejszy wynik, na takie emocje czekałem od lat kocham ten klub. Liczy się tylko United :D :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:15 #449
Petrozza52
Petrozza52 pisze:
Ktoś może ma w planach robić tapetę z tego meczu na podobny wzór jak to: static.blog.wirone.info/2011/04/FC_Barcelona_5-0_Real_Madryt.jpg - fajnie by się prezentowało :D
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 15:57 #448
ghiio pisze:
ghiio
jak dla mnie to ta tapeta jest wieśniacka, po prostu marnie zrobiona. Z resztą jak większość radosnej twórczość tego klubu i jego kibiców.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:35 #447
AGa18 pisze:
AGa18
Dokładnie.. Mi też się nie podoba w ogóle..
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:40 #446
mkreddevil pisze:
mkreddevil
http://w w w.manutd.com/~/media/Wallpapers/2011-12/Matches/Match_Arsenal.ashx?w=2560&h=1600
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:17 #445
maciej1878
maciej1878 pisze:
super mecz w wykonaniu United ,Arsenal na kolanach
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 15:48 #444
devil444445
devil444445 pisze:
TAKIEGO WYNIKU SIĘ NIE SPODZIEWAŁEM
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:59 #443
canarinhos
canarinhos pisze:
A tak poza:

To Anży chcą Vidicia...

Niech Platini wprowadzi te zasady bo niedługo rynek posują szejkowie...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:59 #442
erni93 pisze:
erni93
Po pierwsze nie kupią go bo Nemanja to diabeł z krwi i kości.A płakał byś długo przy takich młodzikach jak mamy?? Ja nie :D
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 14:28 #441
canarinhos pisze:
canarinhos
Ronaldo miał być jak Cantona sam tak mówił. Nagle zmienił zdanie na Hiszpanie.

Ale teraz Para Smalling Jones.
To nie to samo co Ferdinand-Vidić.
Chociaż Rio gaśnie..
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 14:32 #440
erni93 pisze:
erni93
Jeszcze jest Evans i De Leat
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 14:40 #439
inekk10 pisze:
inekk10
@canarinhos chyba nie za bardzo wiesz o co w temacie chodziło, ponieważ Krystyna od dziecka przyznawał że RMCF to jest klub Jego marzeń od dziecka :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:07 #438
canarinhos pisze:
canarinhos
@UP
Tego nie słyszałem.

Ale wspominał że chciał być legendą MUFC
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 18:50 #437
AgEnT pisze:
AgEnT
canarinhos - a co nie jest ??
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:34 #436
paul1011
paul1011 pisze:
Jestem pod podziwem de Gei. W meczu z Tottenhamem popełnił chyba dwa błędy. Wczoraj tylko jeden mały błąd przy bramce Walcotta. W następnym meczu będzie najlepszym zawodnikiem ;d.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:43 #435
OleS20 pisze:
OleS20
GLORY GLORY MAN UTD!!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:48 #434
Rooni126 pisze:
Rooni126
A mi go nie jest szkoda mimo ze jest polakiem to go nienawidze moze zamknie wreszcie klapaczke
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:00 #433
NanoUnited
NanoUnited pisze:
dali palec, a my wyrwaliśmy całą rękę ;D

Brawo United!!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 12:36 #432
xCheciu
xCheciu pisze:
Majstersztyk w wykonaniu Manchester :D Aby i z Chelsea tak zagrali :D
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 11:45 #431
TillIDie
TillIDie pisze:
hahahaha, ojaaa xD
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 11:45 #430
Szaman0
Szaman0 pisze:
mam pytanie czy Young nie powinien dostać 2 asyst przy rzutach wolnych ??
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 11:34 #429
cesarz pisze:
cesarz
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 13:32

Teoretycznie tak. Ponieważ faktycznie to ON wykonał ten rzut wolny (podał do Rooneya). Gdyby to np. było dośrodkowanie i strzał z główki to miałby asyste, więc teoretycznie teraz tez pownien mieć, gdyż "podał z rzutu wolnego".
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:31 #428
Szaman0 pisze:
Szaman0
Dziekuje Ci
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 22:21 #427
Sapphir
Sapphir pisze:
Dziekuje z gory za to kim teraz jestescie gracze United. Cos pieknego, sztuka, profesjonalizm, zimna krew za to Kocham was ;D

Caly mecz przewaga czerwoniutkich i po meczu City mialem obawy, ze moga byc za dobrzy ale po 17 przekonalem sie, ze nikt nie ma prawa sie rownac z United! Cudowny mecz Younga, Roo, De Gea. Nani zdecydowanie w cieniu Younga ale nie raz pokaze jakim jest nieboszczem ^^ piekny mecz, wiedzcie, ze bedzie takich wiecej =) stawialem 4:1 wyszlo 2x lepiej! Glory!!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 11:08 #426
ArniZ
ArniZ pisze:
brawo panowie:D Glory Glory MAN UTD
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 11:05 #425
smyki71
smyki71 pisze:
oglądałem mecz jeszcze raz, na spokojnie. Zwróćcie uwagę na grę Tom Cleverley. Majstersztyk, bardzo odciąża Wazzę , który znany jest nam z tego, że bierze udział w destrukcji nawet przed swoim polem karnym.
Inna sprawa, że ma na to siłę i mógłby biegać po boisku 180minut.
Nie spodziewałem się , że ta młodzież będzie taka efektywna. Trudno jest tuż po okresie przygotowawczym wejść tak w sezon i to jeszcze w takich meczach.
Ręce same do oklasków.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:52 #424
JasnaLiryka
JasnaLiryka pisze:
Fakt, Manchester zagrał futbol z najwyższej półki... jednak grasz tak jak pozwala Ci przeciwnik. A Arsenal pozwolił Diabłom na bardzo dużo , czego efektem było wyciąganie piłki z siatki 8 razy...
Aż mi szkoda Londyńczyków ... bo ten mecz powinien wyglądać inaczej.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:42 #423
Adamczik
Adamczik pisze:
I dlaczego z Barceloną w finale tak nie zagraliśmy? :P Mecz fantastyczny. Nie ma co się nad nim dużo rozwodzić, po prostu zagraliśmy perfekcyjnie. Aż boje się myśleć co by było, gdyby między słupkami stał VDS. Żal Wengera. Kibice go zjedzą. Za chwile stanie się wrogiem publicznym nr 1 w Londynie.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:28 #422
Francuz94 pisze:
Francuz94
Bo nie wszystkie mecze wychodzą tak jak byśmy chcieli.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:30 #421
Synus pisze:
Synus
bo Barcelona to zespól który nie znajduje się rozsypce
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:02 #420
wisnia93619 pisze:
wisnia93619
Bo nie mieliśmy takiego składu
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:20 #419
Adamczik pisze:
Adamczik
Nie zgodzę się z żadnym z was (no, dobra, FCB nie była w rozsypce). Dla mnie to my finał przegraliśmy już przed pierwszym gwizdkiem. Tak jak Arsenal od kilku lat ma pełne gacie przed meczami z nami, tak my mieliśmy pełne gacie w finale '11.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 15:48 #418
Adamczik pisze:
Adamczik
Nie zgodzę się z żadnym z was (no, dobra, FCB nie była w rozsypce). Dla mnie to my finał przegraliśmy już przed pierwszym gwizdkiem. Tak jak Arsenal od kilku lat ma pełne gacie przed meczami z nami, tak my mieliśmy pełne gacie w finale '11.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 15:49 #417
kriss001 pisze:
kriss001
Adamczik...watpie by nasz zespol i SAF mieli pelne gacie przed meczem,jesli jestes fanem Mu powinienes wiedziec o tym ze Alex nienawidzi przegrywac...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 21:36 #416
specjan
specjan pisze:
Glory Glory... Guys ma ktoś z was nagrany wczorajszy mecz ktory bedzie mgl wyslac? takie ecze chetnie oglądałbym codzień
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:14 #415
fjoord
fjoord pisze:
cieszy statystyka Cleverley'a - 62 na 69 podan doszlo celu - 90% skutecznosci - najlepszy podajacy w tym meczu.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:08 #414
Matix96
Matix96 pisze:
Arcy piękny mecz w wykonaniu Manchesteru United Rooney jak zwykle harował. Szczęsnego szkoda traoche bo miał fajną opinie a teraz nieco mu się pogorszy. Ale nie powinno mnie to interesować bo MU zwyciężył.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:48 #413
Majzer pisze:
Majzer
jak dla mnie to praktycznie wszystkie bramki nie z jego winy pzdr!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:50 #412
AgEnT pisze:
AgEnT
Przy 1 bramce i przy drugim wolnym mógł się na pewno lepiej zachować !
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:38 #411
krzych419 pisze:
krzych419
@agent - przy drugim wolnym faktycznie mógł się lepiej zachować - wyjść z bramki, miast bezczelnie patrzyć się na tą zmierzającą w sam róg bramki, piłkę ;] Widząc twe błyskotliwe komentarze, jestem pewien że Twoja ksywka nie jest przypadkowa :D
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 23:41 #410
kocio10 pisze:
kocio10
Majzer praktycznie wszystkie ? Wątpie czy jakiś bramkarz świata wyjął by uderzenie Younga z pierwszej połowy... Moze Casiallas.
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 10:45 #409
Majzer pisze:
Majzer
a co ja napisalem? mowie ze nie z jego winy strzal younga byl nie do obrony ale faktycznie przy tym jednym rzucie wolnym mogl sie lepiej zachowac
» Wtorek, 30 sierpnia 2011, 11:17 #408
AGa18
AGa18 pisze:
Co tu dużo mówić mecz chyba wymarzony dla każdego kibica United !
Byłam pewna że wygramy, ale tylu bramek to ja się nie spodziewałam... : D

Nasza obecna forma jest wręcz fantastyczna, jesteśmy teraz znacznie pewniejsi, ale tak jak SAF zauważył nie można zapominać o koncentracji..
Oby tak dalej panowie !
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:27 #407
xxxcichy465xxx
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 09:17

Teraz zostaje rozwalić barce w LM
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:16 #406
xxxcichy465xxx
Dla mnie de Gea dobrze broni w Manchesterze United oczywiście Van Der Sar był lepszym bramkarzem i de Gea mógł by się od niego uczyć ale dobrze idzie de Gea'i .

Piękna wygrana GGMU;D
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:15 #405
mateuszr20471
Co tu duzo mowic, mamy najlepsza ofensywe na swiecie. Young,Rooney,Chicharito,Welbeck,Berba,Nani,Valencia. Nikt nie ma takiej sily ognia. Podobnie jest z obrona, mamy najlepsza defensywe na swiecie. Jesli chodzi o srodek pola, to w ofensywie jest super, jednak defensywnie bywa roznie. Anderson i Cleverley to gracze ofensywni, jesli graja w duecie to pozostaje duza luka z tylu. W meczach z lepszymi rywalami trzeba bedzie grac trojka w srodku pola. Z przodu Ando i Tom i zabezpieczajacy ich Fletcher.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:06 #404
Powell pisze:
Powell
Czekać na Flecha ;)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:09 #403
KrystianMU pisze:
KrystianMU
Nikt niema.? A Real, Barca.?
Di Maria, Kaka, Ozil, Sahin, CR7, Benzema, Higuain.
Villa, Sanchez, Messi, Xavi, Iniesta, Fabregas, Pedro .
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:13 #402
erni93
erni93 pisze:
Rooney,on spokojnie mógłby być smajperem.Widzi wszystko co sie dzieje te jego przerzuty przez całe boisko czysta magia.Nawet xavi czy Sneijder tak nie potrafią.Poniękąd Manchester United ma najlepszego rozgrywającego-napastnika. :]
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:00 #401
ChelseaNooby
ChelseaNooby pisze:
Mam wrażenie że Chicharito w tym sezonie będzie w cieniu Welbecka mam nadzieję że się mylę tylko kto będzie grał w podstawowym bo nie chce żeby było jak z Tevezem na pewno Owen i berbatov do pożegnania
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 08:51 #400
Szejp pisze:
Szejp
Spokojnie, Groszek jest wdzięczny Fergiemu za wszystko i przez najbliższe kilka lat zostanie z nami, a Danny to nasz wychowanek i również będzie dla nas grał długo :) Owena bym zostawił, bo to świetny joker w razie kontuzji, natomiast jeśli Danny będzie grał tak dalej, to lepiej w zimie sprzedać Berbę i postarać się o Goetze'ego.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 17:47 #399
tommasters
tommasters pisze:
Ale lanie:D bardzo dobrze
Manchester United
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 08:38 #398
jaras222
jaras222 pisze:
Piękny mecz pozazdrościły nasze Diabełki City rozbicia Tottenhamu i rozbiły Arsenal :) GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 08:29 #397
emKRU
emKRU pisze:
Szkoda Wojtka heh :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 08:19 #396
Przemo07 pisze:
Przemo07
Wcale nie szkoda. Może w końcu się zamknie. Te jego gadanie to porażka.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:08 #395
JRI pisze:
JRI
Dokładnie, wcale nie szkoda.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 13:16 #394
Robal pisze:
Robal
Myśli że jest najlepszy bo zagrał kilka meczy pod rząd w Arsenalu. Jak mu strzelą gola zawsze drze gębę na innych, a na siebie nie spojrzy.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 15:46 #393
preluki
preluki pisze:
Świetny mecz w naszym wykonaniu i wreszcie jesteśmy liderami jak powinno być. Licze na wygraną z boltonem.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 07:21 #392
Robal
Robal pisze:
Obstawiał wynik 2:0 :P
Jak ManUtd miało 4 bramek to czekałem z niecierpliwością na następne bo wiedziałem że one nadejdą:D
Mecz moim zdaniem rewelacyjny, jak był karny dla Arsenalu to krzyczałem do monitora " De Gea, De Gea" i tak aż obronił. Jak MU miało karnego to krzyczałem "Rooney":D Przy każdym golu MU po prostu ogrywało Kanonierów jak chciało. Szkoda okazji Toma i Chicharito, szkoda że Tom albo nie strzelił, choć mógł podać do Javiera. Przy każdym golu skakał ze szczęścia:) Jak mamie powiedziałem ile goli Moja drużyna strzeliła Szczęsnemu to powiedziała " O Jezu litości nie mieli?!". Jak by co to moja mama coś tam o piłce wie, i ma tak jakieś pojęcie.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 07:02 #391
Innowierca
Innowierca pisze:
Coz, parafrazujac niedawne slowa Michala Zewlakowa - nasi chlopcy wyszli na boisko, schowali Arsenal do kieszeni i wyciagneli schodzac do szatni. Tyle w temacie
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 02:42 #390
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Ja napiszę tylko tyle fantastycznie :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:37 #389
Draciel
Draciel pisze:
Brawo Diabły!! Piękny mecz ;) szkoda Wengera, płakał po straconej trzeciej bramce... Jakie życie jest przewrotne- jednego dnia jesteś na szczycie, a następnego tracisz czołowych graczy i jesteś tuż nad kreską. PS. 12 w typerze jestem :)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:15 #388
Alyenya
Alyenya pisze:
Prowadzę statystyki i potrzebuje pełną listę asystentów. 3 bramki padły po stałych fragmentach, 1 asystę na pewno zaliczyli Anderson,Young i Rooney, zostają dwie.
pozdrawiam
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:02 #387
Orsino pisze:
Orsino
Young ma 3 asysty. Przytrzymał 2 razy piłkę Roo, co liczy się jako asysta + wyłożenie piłki Parkowi.
Anderson asysta przy bramie Welbecka.
Giggs asysta przy drugim golu Younga.
Rooney asysta przy trafieniu Naniego.
Pierwsza bramka Younga padła po indywidualnej akcji, no i karny. Tyle. ;)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:16 #386
Polson pisze:
Polson
Nie jestem na 100% pewny, ale te przytrzymania piłki przy wolnych nie liczą się chyba jako asysta.

Proponuje sprawdzić to, problem w tym że nie wiem gdzie.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:24 #385
hitman90 pisze:
hitman90
Trzeba odpalic statystyki na oficjalnej stronie Barclays Premier League i sprawdzic ile asyst ma Young:)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:36 #384
Lukixp pisze:
Lukixp
w fantasy premier league(oficjalna gra PL) Young ma zaliczone 3 asysty, wiec wszystko jest chyba jasne.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:43 #383
Alyenya pisze:
Alyenya
Na razie w moim zestawieniu umieszczam ilość występów(z podziałem na pierwszy skład jak i wejście z ławki),bramki i asysty.Wszystko z podziałem na poszczególne rozgrywki. Ma ktoś jakieś ciekawe pomysły, do których mógłbym także prowadzić statystykę?
W tym sezonie jest i tak lepiej, bo w dwóch poprzednich nie uwzględniałem asystentów, ale zawsze wyszła to jakaś mini statystyka, która niestety wzięła w łeb, padł dysk. Dlatego teraz dla bezpieczeństwa trzymam plik na dwóch dyskach ;)
pozdrawiam, Bartek
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 01:46 #382
yatq
yatq pisze:
Cudowny wynik no ale nie ma co popadać w euforię.

Po pierwsze De Gea po raz kolejny zawalił gola (niegroźny strzał Walcotta puszcza między nogami. o la boga), rzut karny akurat niczego nie udowadnia te są źle strzelone a nie obronione (persie słabiutki strzał).

Po drugie, arsenal grał w iście osłabionym składzie. wszyscy rezerwowi grali w polu a młodzieżówka siedziała na ławce.

Po trzecie, to co powtarzam od dawna, De gea może czyścić buty Szczęsnemu. Szczęsny mimo puszczonych goli spisywał się świetnie i styl bronienia ma ten sam co mój ulubiony i najukochańszy bramkarz Schmeichel. Wyciągnął dużo trudnych piłek, a przy golach nie miał niestety nic do powiedzenia. Nasi zawodnicy byli po prostu za dobrzy dla każdago bramkarza świata.
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:38 #381
hitman90 pisze:
hitman90
Po 1. to Arsenal gral prawie takim samym skladem z LFC, i szlo im bardzo dobrze do straty Frimponga (chyba tak sie pisze jego nazwisko). Po 2. to widze, ze oczekujesz od 20 letniego zawodnika, ze w swoim 2 meczu na Old Trafford bedzie sie zachowywal jak VdS...daj mu czas. Przypomnij sobie poczatki Szczesnego w Arsenalu, puszczal kapcie, i tez byl pod ostrzalem. Final Carling Cup z Birmingham..? De Gea popisal sie w tym meczu kilkoma swietnymi interwencjami, ma super refleks, ale jedyne czego mu brakuje to pewnosc siebie, bo czasami widac, ze jest speszony. Kilka tygodni i bedzie latal w bramce.
BTW. 'rzut karny akurat niczego nie udowadnia te są źle strzelone a nie obronione (persie słabiutki strzał' - a widziales mecz Udniese - Arsenal i obrone Wojtka Szczesnego ? No wlasnie...:)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:51 #380
Kantoni pisze:
Kantoni
Żenada, nie kompromituj się, takich rzeczy nie pisze się po takich wydarzeniach, idź spać i swoje zdanie wyraź pod jakimś artykułem bo ja i masa ludzi Cię wyśmiewa.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:00 #379
massi15 pisze:
massi15
Nie zgadzam sie z hitmanem. szczesny nie byl pod ostrzalem. grał dobrze nawet na poczatku. a po meczu z birmingham, ktory wspomniales, byl chwalony za to, ze jako jedyny z zawodnikow arsenalu sie nie rozkleił. to był pokaz jego dojrzalosci w tak mlodym wieku.

Zgadzam sie za to z tym, ze Wojtek nei zawinił przy bramkach. moze przy drugim golu Rooneya mogl zachowac sie lepiej, ale tutaj raczej zadecydowal kunszt strzelca.

I trzecia sprawa: David de Gea jest naprawde dobrym bramkarzem. Gra dobrze nogami i to co zrobił przy pierwszym golu to był po prostu kiks. nie udało sie, zdarza sie. Moze i nie jest tak pewny jak van der sar, ale na pewno broni efektowniej. Nie wyobrazam sobie nikogo innego na bramce w United, no chyba, ze Szczesnego własnie. Nie uwazam rowniez, zeby dzisiejszy karny był łatwy do obrony. jedyne, czego brakuje mi u de gei to to, ze niezbyt jeszcze utozsamia sie z united. chcialbym, zeby ferguson zafundowal mu lekcje taka, jaka swojego czasu dostal evra
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:04 #378
massi15 pisze:
massi15
zeby bylo jasne.

nei mowie, ze lepszym bramkarzem od De Gei w United byłby Szczęsny. Mówię, że wyobrazam sobie jedynie dwoch ludzi na swiecie mogacych zastapic van der sara - de gea i szczesny. padlo na hiszpana - bardzo sie ciesze
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:07 #377
kriss001 pisze:
kriss001
yatq ...idz sie lecz...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:14 #376
hitman90 pisze:
hitman90
Jak to nie byl...? Angielskie media zastanawialy sie kogo Wenger kupi, bo Almunia to zero itd...Szczesny nie mial idealnego wejscia w sklad Arsenalu. Ale to nie o to chodzi. Ci goscie maja po 21 lat. Na pozycji bramkarza to juniorzy. Zreszta w meczu z Tottenhamem, na bramce Londynczykow stal 40 letni Brad Friedel. Co do Szczesnego, uwazam, ze fatalnie zachowal sie przy bramce Naniego. Wyszedl do polowy i stanal jak wryty. Jednak dalej uwazam, ze jest swietnym, mlodym graczem i na ten moment pewniejszym zawodnikiem na swojej pozycji niz de Gea.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 01:05 #375
tyranus pisze:
tyranus
Wojtek zawalił też trochę przy dugim golu Roo z wolnego. Nie powinien ruszać się przed strzałem.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 07:16 #374
FredTheRed pisze:
FredTheRed
zgadzam się w jednym - De Gea a Wojtek to lata świetlne... gdyby zamienić bramkarzy byłoby ze 12-0..
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 08:12 #373
fjoord pisze:
fjoord
wez sie nie osmieszaj. "lata swietlne"?
Ile czasu Szczesny juz gra w angielskiej lidze. Daj De Gei tyle samo czasu i potem mozemy pogadac. 12-0. A wziales pod uwage fakt ze im wiecej przeciwnicy strzelaja na bramke tym wiecej okazji do wykazania sie ma bramkarz?
Manchester 14 strzalow w swiatlo bramki - 8 goli.
Arsenal 8 strzalow w swiatlo bramki - 2 gole.
Wynik? Taki sam.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 10:05 #372
yatq pisze:
yatq
@kriss001

Dziecko, da się wyrażać własną opinię nie obrażając nikogo, ale do tego trzeba dorosnąć. Dobrze że gimnazjum zaczyna się w czwartek.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 11:57 #371
fRancis pisze:
fRancis
Jesli chodzi o De gea, masz 100% racji, mozemy go bronic, ze jest mlody i to jego pierwszy sezon ale to co zrobil przy pierwszej bramce woła o pomste do nieba. Szkoda mi go troche bo po kilku dobrych interwencjach sam doprowadza do tego, ze czuje sie niepewnie.

Sklad Arsenalu dzisiaj bardzo ograniczony, ciesze sie z wyniku ale takim prawdziwym testem dla MU bedzie mecz z Boltonem na wyjezdzie. Po 1 meczu z WBA widac, ze te wyjazdy gdzies siedza jeszcze w glowach.

Ja na prawde nie rozumiem co ludzie chca od Szczesnego, chcialbym zeby De Gea bronil tak jak on. Pamietacie jak Szczesny debiutowal z MU? Tez na OT, w meczu o duza stawke, cala Anglia i nie tylko patrzyla na to co zrobi a na jego twarzy nie bylo widac stresu i bronil swietnie. Najezdzacie na wlasnego rodaka , ktory wyrasta na wielka gwiazde swiatowej pilki. Niech David podpatruje Szesnego to moze cos z niego bedzie.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 14:20 #370
Amarylis pisze:
Amarylis
kriss001
Ktoś Cię nazwał dzieckiem. W naszym wieku to już chyba komplement jest, co?
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 14:55 #369
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 16:38

dokladnie ,biore to jako komplement...

@yatq wole byc 40 letnim dzieckiem, niz 25 letnim pseudo expertem,ktory w taki sposob jak ty komentuje obrone karnego...jesli chcesz sie bawic w znawce football'u to potrzebujesz czegos czego calkowicie ci barkuje panie expercie,a mianowicie OBIEKTYWIZMU...
i nie szastaj tu swoim wiekiem,bo ten twoj komentarz zaprzecza twemu wiekowi,a jego poziom siega opini zbuntowanego trzynastolatka,a nie faceta ,ktoremu wyrosly juz wloski tu i tam...

strzal byl skierowany w swiatlo bramki?? TAK byl! gdyby bramkarz nie rzucil sie i nie odbil pilki padlby gol?TAK,padlby!strzal byl slaby? a ilu zawodnikow strzela przyslowiowe "bomby"podczas wykonywania rzutow karnych?strzal byl techniczny i zostal obroniony w dobrym stylu...gdyby tylko twoj szczesny obronil karnego,ale tak sie nie stalo...

szczesny bez winy?kpiny sobie robisz ?
pierwsza bramka no rzeczywiscie popis bramkarskiego kunsztu wojtusia fakt,ze z udzialem obroncow,ale...
przy rzutach rooney'a to de gea mu ustawial mur??raczej nie...
kompletnie zawalil drugiego gola wayne'a gdzie niewiadomo dlaczego ruszyl w druga strone...
gol parka bardzo podobny do tego ,ktory wpuscil de gea w meczu z west brom i dziwne,bo wtedy to byla dla ciebie wina bramkarza,a teraz wina obroncow...

zenada,zenada,zenada....
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:14 #368
kriss001 pisze:
kriss001
zapomnialem jeszcze o golu naniego...super zachowanie twego idola rowniez i w tym przypadku...wyszedl i stanal jak slup...profesjonalizm swiatowej klasy...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 16:43 #367
fRancis pisze:
fRancis
xD pierwsza bramka to blad Szczesnego? Kazdy bramkarz w takiej sytuacji czekalby na to co zrobia obroncy bo powinni ta akcje skasowac od razu, nani przy strzale po prostu go zmylil i Szczesny zrobil ruch w strone krotkiego slupka a nani sprytnie podcial nad nim pilke. Szczesny byl sam na dwoch naszych zawodnikow, nie wiem co zrobil zle twoim zdaniem. Przy strzale rooneya poszedl w ciemno, fakt mozna go winic ale przy tym co zrobil De Gea przy pierwszej bramce to i tak lepiej mozna go ocenic.

Fakt bramka parka i ta puszczona przeciwko WBA byly podobne ale tylko ze wzgledu na miejsce z ktorego poszedl strzal. Szczesny nie siegnal pilki bo pilnowal krotkiego slupka a strzal poszedl w dlugi, tymczasem De Gea'i pilka przeleciala pod reka a na dodatek strzal poszedl z mniejszego kata.

Boli Was to, ze nasz rodak jest lepszy od bramkarza United. Na ta chwile tak to wyglada i nie wiem po co ta spina.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 18:04 #366
kriss001 pisze:
kriss001
@fRancis...
pierwsza bramka jest po czesci wina szczesnego,widzial ze obroncy probuja blokowac i mogl pozostac na lini bramkowej ,a wtedy obronilby pilke Welbecka z dziecinna latwoscia...

mecz tarczy i strzal dzeko,de gea tez stal i czekal co zrobia obroncy,nie ruszyl sie Vida,nie ruszyl sie Rio,ale oczywiscie wina de gea,coz za ironia,bo w momencie "niemocy" obroncow arsenalu ,szczesny nie ponosi winy w przeciwienstwie do de gea,ktory oberwal jak malo kto mimo, iz byl to jego debiut...
strzal parka...podobna sytuacja...de gea winny,wojtus rozgrzeszony...
idt,itd

wiesz co mnie najbardziej boli? nie to ze szczesny jest dobrym bramkarzem,bo akurat to mnie cieszy(nie kocham jego butnej osobowosci,ale doceniam talent i umiejetnosci),ale to ze wielu ludzi nie potrafi sie zdobyc na obiektywizm porownujac gre hiszpana i polaka

wybielanie na sile rodaka to jest dopiero spina...popatrz na niego, nie przez pryzmat narodowosci,ale zawodnika...
mial gorszy dzien jak i caly jego zespol ze wskazaniem na obrone,ale to nie zanczy ,ze byl swietny i nieomylny,bo to on kieruje poczynaniami obroncow....
i tu znow mamy okazje do porownania jak pisze sie komentarze....dlaczego?
wielu znawcow gnoilo tu de gea ,ze nie potrafi kierowac obrona,tylko czemu zawsze to dotyczy jego ,a nie szczesnego?? czym sie rozni jedna niekompetencja od drugiej? narodowoscia?
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:07 #365
fRancis pisze:
fRancis
De Gea zostal obwiniony za druga bramke przeciwko City (strzal z 35m), za pierwsza nie mialem do niego pretensji, jesli uwazasz ze strzal parka i bramka puszczona w meczu z WBA przez De Gea to ten sam kaliber bledu to rece mi opadaja. Ja nie mam nic do Davida, ma potencjal i pewnie wkoncu z niego skorzysta ale widze ze kibice MU zaczeli na sile go wybielac i chwalic nawet za srednie wystepy.

Denerwuje mnie tez to, ze wszyscy bronia Davida mowiac ze dopiero zaczyna, jest mlody i tego typu gatka. Szczesny tez debiutowal na OT i zagral swietny mecz a jest w tym samym wieku co De Gea i nie przeszkadzal mu stres.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:18 #364
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 19:35

szczesny nie debiutowal w pierwszym skladzie na OT tylko predzej w meczu pucharowym...jest w angliii od 2006 roku,czyli liczony jest jako wychowanek arsenalu...ale to juz osobny temat...niewazne....

mnie za to denerwuje szukanie na sile bledow w grze de gea,bo ktos sobie wymarzyl kogos innego na jego miejscu(nie pisze tego w stosunku do ciebie) i interpretowanie wszystkich jego obron jako "fart",a wszystkich strzelonych mu bramek jako "babole" lub "klopsy"...

przytoczniem przykladow goli parka,naniego chcialem ci tylko pokazac jak mozna sobie dowolnie interpretowac rozne sytuacje jak to zrobil yatq opisujac jego wizje obrony karnego,ktora byla naprawde denna i zenujaca...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:33 #363
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 19:49

Ps. piszac,ze byla "denna i zenujaca "mialem oczywiscie na mysli wizje lub sposob postrzegania faktow,a nie sposob obrony rzutu karnego przez de gea,bo to akurat wykonal barzdo dobrze...
a tak na marginesie popierasz to ze niby van persie popelnil blad,bo jak dla mnie blad przy rzucie karnym jest wtedy gdy pilka nie trafi w swiatlo bramki lub odbije sie od slupka ...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:41 #362
fRancis pisze:
fRancis
Ale ja nie mam nic do obrony karnego ;D, obronil i chwala mu za to, nie wiem na jakiej podstawie wyciagasz wnioski, ze wypominam mu kazda interwencje jako blad, nie mowie ze zagral slabo ale ta pierwsza bramka to nieporozumienie i tyle.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 19:52 #361
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2011 20:15

@fRancis ....moje komentarze nie dotyczyly twojego podejscia do de gea...jesli odpowiadalem bezposrednio do ciebie to chyba tylko w dwu-trzech ostatnich komentarzach...te wyzej dotyczyly pewnej idiotycznej oceny naszego bramkarza...
ty nie wypominasz ,ale kolega i paru takich jak on robia to zawsze w ten sam sposob od miesiaca jak nie dluzej, widzac tylko same zle rzeczy i to do nich sie glownie sie zwracalem...
gdyby nie obronil tego karnego(choc kazdy inny bramkarz bylby rozgrzeszony) bylaby jego wina ,obronil to wedlug "znawcy" zasluga strzelca,a nie bramkarza...czy widzisz ta hipokryzje? jesli tak, to wlasnie to miala na celu cala moja pisanina...:P
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:12 #360
fRancis pisze:
fRancis
No tak, ogolnie rzecz biorac to widze dwa totalnie skrajne podejscia do naszego bramkarza, jedni chwala go i bronia za wszelka cene a inni wrecz odwrotnie. Nie wiem czym to jest spowodowane, troche brakuje obiektywnego podejscia do niego, fakt ma chlopak talent ale nie mozna patrzec na jego gre przez rozowe okulary. Szkoda mi go troche bo wybroni kilka groznych sytuacji i gdy juz sie wydaje ze lapie rytm nagle robi jakis blad i gubi ta pewnosc siebie.
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:18 #359
kriss001 pisze:
kriss001
widzisz a najgorsze jest to ze nawet jesli zrobi cos dobrego to wedlug tych expertow zrobil to zle...
chodzi mi tylko o troche obiektywizmu...
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 20:28 #358
grobla95
grobla95 pisze:
Trafił ktoś wynik w typerze ? :P
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:21 #357
freestyler7
freestyler7 pisze:
Dziękuje Manchesterowi United za wspaniały, cudowny i niewiarygodny prezent na moje urodziny !
Kocham ten Klub
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:19 #356
grobla95 pisze:
grobla95
no nastepny... ile osób może mieć urodziny 28.08 !? (ja też)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:22 #355
przemekk28 pisze:
przemekk28
I ja także, haha najlepszego :P
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:34 #354
Tarzan88 pisze:
Tarzan88
ja tez ha ;d
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 00:03 #353
70pietro pisze:
70pietro
nie chce was gasić, ale jak macie teraz urodziny to znaczy, że wasi rodzice mieli ciekawego sylwestra :P
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 08:44 #352
dawidmanutd13
70pietro - Nie chcę Cię gasić, ale nie pomyliło Ci się coś? Prędzej Twoi mieli ciekawego :P
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:40 #351
szyszek2000 pisze:
szyszek2000
dawid Tywoi tezmogli miec ciekawego

zapytaj sie mamy czy nie jestes aby przypadkiem wczesniakiem ;p
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 09:52 #350
shaggy2501
shaggy2501 pisze:
Takie mecze to poezja. 10 brameczek w 90 minut + doliczony, tak więc średnio gol co 9-10 minut. :)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:17 #349
przemekk28
przemekk28 pisze:
Wymarzony prezent na urodziny :D
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:12 #348
grobla95 pisze:
grobla95
hahahahh ! To tak jak u mnie ! Najlepeszego :)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:19 #347
przemekk28 pisze:
przemekk28
I wzajemnie :D
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:34 #346
massio3
massio3 pisze:
Wie ktoś może skąd można pobrać ten mecz?
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:07 #345
hitman90
hitman90 pisze:
Haha, fakt. Ciekawe, co tym razem Szczesny powiedzial Rooneyowi:) Jednak nie zmienia to faktu, ze de Gea i Szczesny to przyszlosc europejskiej pilki. W tym wszystkim szkoda mi Wengera. Gosc zostal ze smiesznym skladem (nie znam dokladnych statystyk, ale w meczu z LFC na boisku bylo 5 zawodnikow ARSL >20 lat!) a kibice zycza mu najgorszego. Chyba nie dostrzegaja tego, ze w brew pozorom, Arsenal znajduje sie w czolowce najbardziej wartosciowych klubow swiata, mimo, ze nie zdobyli nic od 6 lat. To jest rowniez zasluga polityki transferowej, ktora z pewnoscia jest troche narzucona Wengerowi, bo nie wierze, ze nie chcialby wydac troche wiekszej sumki na znane nazwisko...zreszta mozna spojrzec na tygodniowki placone zawodnikom. Dotad Arsenal bazowal na wybitnych, mlodych zawodnikach. Ten wozek jakoch jechal, ale odszedl Nasri, Fabregas i jest gorzej. Teraz musza chyba poczekac na Whilshare'a, az osiagnie poziom poprzednikow, moze Chamberlain, zaskoczy:)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:06 #344
Zywo08 pisze:
Zywo08
No ale to jest Wenger. On umie kupić gościa za 500 tys, a sprzedać za 30mln ;)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:29 #343
GNR
GNR pisze:
Dziwi mnie nieco jak dobrze na lewej stronie czuje sie prawoskrzydłowy Young, stoper Smalling na prawym skrzydle obrony, Rooney "małpujący" Becksa przy stałych fragmentach, Anderson załatwiający się przy rzucie wolnym (bramka Rooney'a nr 2)... Co ten Ferguson wyprawia??...
A tak serio, to podziwiam umiejętności rozwoju i dostosowania się do nowych pozycji u niektórych piłkarzy MUFC... Oby tylko Smalling nie skończył jak "zapchajdziuraO'Shea", bo chyba jest lepszy od Evans'a i Jones'a.
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:04 #342
M83M
M83M pisze:
Duma i niedowierzanie towarzyszyły temu co dziś oglądałem :)
Wszyscy widzieli jak można grać kombinacyjną piłkę na światowym poziomie. Osobiście mam nadzieję, że nigdy nie wrócą czasy takiej gry jak za RvN, tudzież CR - wszystko pod jednego człowieka. Teraz są indywidualności, ale jest również, a raczej przede wszystkim - DRUŻYNA. Zespół ludzi zjednoczonych wokół jednego celu. Żeby jednak nie było za słodko: dziwie się czemu nikt nie wytyka Evansowi nie tylko karnego, ale również bramki Walcotta. Tego strzału w ogóle nie powinno być, gdyby Johny ustawił się jak należy, to Walcott spokojnie by spalił. Później próbował ratować sytuację, ale się nie udało. Nie do końca podobało mi się też zachowanie Ando w paru sytuacjach - taka niepotrzebna nonszalancja w grze (wiem, czepiam się ;) ). I jeszcze jedno - Nani znowu przypomina siebie sprzed jakiegoś czasu - widać, że bardzo chce być na świeczniku, wiele akcji granych niepotrzebnie pod siebie. Ktoś tu słusznie zauważył jakiś czas temu - chyba boli go silna pozycja Younga po przyjściu. A Ashley dziś na luzie, w swoim stylu, zespołowo i jakie bramki ...
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:38 #341
jack1066 pisze:
jack1066
zgadzam sie co do Evansa i Ando w 100% , choć asysta tego drugiego-bajeczna:D
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:42 #340
AFCAMUFC pisze:
AFCAMUFC
ando rozpraszał wojtusia i dobrze, ciekawe czy dalej taki kozak na twitterze bedzie
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:50 #339
linox pisze:
linox
Tez to zauwazylem od dluzszego czasu (dot. Nani)
» Poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 03:24 #338
masterbm2
masterbm2 pisze:
Powiem wam tak najebany jestem jak świniak ziomek obok lezy nietomny ten mecz to Historja DUMA mnie rozpiera a nasza młodzisz i Young to masakra GLORY i brawo Weyne
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:31 #337
jacaKONA pisze:
jacaKONA
no jest się czym chwalić, rzeczywiście... :/ zresztą, chyba coś tu wali ściemą ...
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:23 #336
patrykbor2 pisze:
patrykbor2
do masterbm'- hahahah co za Dzieciak.
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 23:58 #335
Devilson
Devilson pisze:
Mecz kapitalny, ale postawa Andersona z pierwszej połowy.. No sorry, ale tyle piłek straconych, ślepych podań to nie miał żaden inny Diabeł...

Przy 3:1 i początku drugiej połowy bałem się o wynik, że może arsenal coś wbić, ale jak widać obawy na wyrost :)

GLORY GLORY MAN UNITED :D
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:29 #334
martin86
martin86 pisze:
to był dziś przepiękny mecz Arsenal nie istniał tylko Ando nie widoczny
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:22 #333
FredTheRed
FredTheRed pisze:
duma mnie rozp.....:)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:21 #332
mikifiki
mikifiki pisze:
Jak myślicie koleżanki i koledzy, co powiedział Wazza Wojtkowi Szczęsnemu po ostatnim gwizdku? :)
» Niedziela, 28 sierpnia 2011, 22:18 #331

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY