AKTUALNOŚCI

Wartościowa lekcja dla Davida De Gei

Data 14 sierpnia 2011, 21:09 Mathe0, Manchester Evening News
Wartościowa lekcja dla Davida De Gei
» David de Gea może liczyć na wparcie sir Aleksa Fergusona
A A A
Po niedzielnym meczu z West Bromwich Albion (2:1) na Davida de Geę spadła kolejna fala krytyki. W obronę młodego bramkarza Manchesteru United postanowił wziąć sir Alex Ferguson.

W spotkaniu na The Hawthorns były bramkarz Atletico Madryt nie popisał się przy bramce Shane'a Longa, kiedy to piłka przeleciała pod jego ręką, choć uderzenie nie było bardzo mocne.

– Przez pierwsze 25 minut graliśmy fantastycznie, piłka znakomicie krążyła pomiędzy zawodnikami. Później jednak zwolniliśmy i wypadliśmy z rytmu – mówi Sir Alex Ferguson.

– Straciliśmy bramkę, przy której David powinien spisać się lepiej. Nie był skoncentrowany w tej sytuacji. Witamy w angielskim futbolu. W drugiej połowie było już lepiej. Myślę, że sędzia powinien trochę bardziej go chronić. Na pewno była to dla niego wartościowa lekcja – dodaje Szkot.
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...



Poprzedni news:
Ferguson: Ich obecność to dar niebios
Następny news:
Young: Dokonamy wielkich rzeczy

Komentarze (100)


maqakalpu
maqakalpu pisze:
Dla mnie wazne bylo to, ze wywiezlismy 3 pkty.. Poza tym.. czemu kazdy mowi jaką to DG puscil bramke, a nie wspomni nic o tym co wyłapał?.. Mlody chlopak, dajcie mu 2-3 mecze w Premier`ku.. Teraz bez Vidic`a i Rio na srodku trzeba bedzie przede wszystkim liczyc na DG..

A szczerze mowiac, wole go w bramce niz Kuszczaka.. nie bede mowic jak mi cisnienie skoczylo jak widzialem Kuszczaka na zakonczenie zeszlego sezonu w bramce.. TYLE błędów.. a tu czepiamy sie 1 bramki.. wrzucamy na luz i trzymamy za Młodego kciuki.. tyle :-)
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 16:06 #97
Klimaa
Klimaa pisze:
Musimy się nauczyć że De Gea to nie VDS, brakuje mu sporo, ale jest młody i jak na swój wiek, naprawdę świetnie rokuje. Dwa mecze i dwie nieciekawe interwencje, ale jak mówi Ferguson - to dla niego lekcja, z czasem wszystko będzie wyglądać coraz lepiej!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 23:57 #96
Fumanchu
Fumanchu pisze:
Podpinam się pod wypowiedź "Szczoty", słuchanie wypowiedzi komentatorów na Canal + na temat gry De Gei (?) było nie do zniesienia. Uwzięli się za niego i dopatrywali się błędu nawet wtedy gdy go nie było. Pozostała mi w pamięci jedna sytuacja, gdy jeden z zawodników WBA dośrodkowywał z lewej strony i niefortunnie się złożyło, że piłka zamiast w pole karne leciała ku bramce. De Gea bardzo ładnie w tej sytuacji wyciągnął piłke zza siebie, a komentatorzy określili to jako "niepewne bronienie"- super...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:11 #95
cvx pisze:
cvx
Zważywszy na to że wrzocił piłkę pod nogi zawodnika WBA rzeczywiście nie było to zbyt pewne... Ale i tak nic nie przebije Szpakowskiego i tego drugiego w meczu Barcy z Realem, byli strasznie pro-real
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 23:00 #94
cvx pisze:
cvx
Zważywszy na to że wrzucił piłkę pod nogi zawodnika WBA rzeczywiście nie było to zbyt pewne... Ale i tak nic nie przebije Szpakowskiego i tego drugiego w meczu Barcy z Realem, byli strasznie pro-real
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 23:35 #93
Fumanchu
Fumanchu pisze:
Podpinam się pod wypowiedź "Szczoty", słuchanie wypowiedzi komentatorów na Canal + na temat gry De Gei (?) było nie do zniesienia. Uwzięli się za niego i dopatrywali się błędu nawet wtedy gdy go nie było. Pozostała mi w pamięci jedna sytuacja, gdy jeden z zawodników WBA dośrodkowywał z lewej strony i niefortunnie się złożyło, że piłka zamiast w pole karne leciała ku bramce. De Gea bardzo ładnie w tej sytuacji wyciągnął piłke zza siebie, a komentatorzy określili to jako "niepewne bronienie"- super...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:10 #92
Szczota
Szczota pisze:
Wkurzali mnie troszkę komentatorzy, którzy nie zostawili na de Gei suchej nitki. Ludzie to był jego pierwszy mecz w rozgrywkach Premier League! Dajcie mu spokój, on jeszcze pokaże na co go stać.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:19 #91
flinston pisze:
flinston
brawo;) dla tego pana
polać Mu !!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:32 #90
bzyk027
bzyk027 pisze:
piszecie,że potrzebuje czas do gry na swoim poziomie! Ja się pytam kiedy Tomek miał taki czas?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:13 #89
xromeo pisze:
xromeo
Tomek nie jest bramkarzem takim jak David czy takim jakim byl Edvin... sorry bardzo jeden swietny sezon w WBA to za malo ;P
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 15:08 #88
ryan22 pisze:
ryan22
A gdzie miał zagrać 2 dobry sezon jeżeli nie dostał szansy w MU?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 22:58 #87
ryan22
ryan22 pisze:
Robicie za wielkich obrońców naszego młodego bramkarza a ja się pytam kto go skreśla? To że ktoś wypowie swoje zdanie i powie ,że zawalił 3 bramki w 2 meczach to źle? Tym bardziej że to prawda? Zgadzam się z wami jest młody przeszedł do nowej ligi musi się sporo nauczyć. Są to jednak argumenty za tym by jak na razie był rezerwowym. Czy tylko dlatego że Alex postradał zmysły i dał za niego 20mln daje mu prawo do bycia jedynką? Czy tylko dlatego reszta drużyny ma tracić na wartości i nadrabiać jego błędy?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:22 #86
hanys517
hanys517 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 13:21

Powiem tylko tyle ze David sam wie ze popelnia bledy i kazdy teraz na niego patrzy wiec czuje na sobie presje za bardzo chce sie pokazac powinien wrzucic na luz i bronic na spokojnie a co do tego ze nieporadzi sobie z mocnym rywalem to sie okaze :) juz w nastepnej kolejce z kogutami tam bedzie mial duzo roboty a wiem ze da rade i tego mu zycze tylko musi sie wyluzowac bo za bardzo spiety jest w tej bramce to widac.
Pozdro!!

OD KOŁYSKI AZ PO GRÓB W MOIM SERCU JEDEN KLUB-MAN>UNITED!!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:19 #85
Yaankes
Yaankes pisze:
Do tych, którzy wypisują bzdury i skreślają młodego Hiszpana. Sam nie jestem zwolennikiem tego transferu, ale tak jak z Berbatovem, tak i z nim postąpię tak samo. Dam mu rok na pokazanie się.

Berbatov swojej szansy nie wykorzystał, przez 2 lata był 30 milionowym niewypałem.
Ostatni sezon był niezły, ale to i tak nie był piłkarz wart 30 milionów.

Ale wracając do De Gei. Jest młody i błędy będzie popełniał, potrzebuje zaufania u trenera i kibiców. Kolejna sprawa jest taka, że cały czas gra z inną obroną, kontuzje, zmiany w składzie i tak to wygląda. Ta bramka, którą wpuścił była dosyć dziwna, strzał był niby prosty, a De Gea o takim zasięgu powinien był to złapać, ale jeżeli zobaczymy dokładnie powtórkę to widać, że był nieco zasłonięty, może stąd ta wolniejsza reakcja. Sam nie spodziewałem się, że zawodnik uderzy z tak ostrego kąta. Dajmy chłopakowi czas, ma cały rok by udowodnić, że jest wart tych pieniędzy.

Wszyscy chcieliście Neuera, a widzieliście co robi w Bayernie? Błąd za błędem.
Oni są bardzo młodzi, żaden z nich nie będzie od razu Van der Sarem. Przypominam, że Edwin przychodząc do nas miał 35 lat! Był bardzo doświadczony, już wtedy był wielkim bramkarzem.

Osobiście naprawdę nie jestem jego zwolennikiem. Nie pasuje mu bluza Manchesteru United.
I to co mi się rzuca najbardziej w oczy, nie widzę u niego takiej dojrzałości, co oczywiście jest związane z wiekiem, często zachowuje się jak junior. Po błędach zamiast spokojnie wyciągnąć piłkę z siatki i spokojnie pomyśleć co zrobił, on wymachuje rękami itd. Wygląda to zabawnie, nawet bardzo. Widać brak komunikacji między obroną, a bramkarzem. Tomek Kuszczak powinien dostać w tym roku szansę, na cały sezon, to mogłoby być coś wielkiego. Jednakże wg mnie SAF zruinował karierę Tomka, tutaj mam do niego wielki żal. Zatrzymywał go, dawał mu jakieś "plastikowe" obietnice o tym, że będzie bramkarzem numer jeden. Tutaj SAF ma ogromnego minusa ode mnie, bo uważam, że Tomek spokojnie by sobie poradził, a i widać, że nasi obrońcy mają zaufanie do Tomka, wystarczyło zobaczyć kilka meczów z nim w bramce.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:57 #84
Szczota pisze:
Szczota
Nie zgadzam się z tobą Yaankes. Berbatov był w zeszłym sezonie królem strzelców. kilka meczów wygrali dzięki jego bramkom więc myślę, że pokazał na co go stać, bo w Tottenhamie tyle nie strzelał.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:24 #83
ironia pisze:
ironia
Dokładnie ;)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:28 #82
laea pisze:
laea
Powiedz mi jaka jest różnica, że się broni w Angli, a w Hiszpanii? To jest BRAMKARZ, czyli pozycja od której mało zależy gra drużyny, więcej zależy od niego, oczywiście, są błędy obrony, gdzie potem goalkeeper nie ma szans, ale bez przesady takie babole puszczać. Bramka jest ta sama, jak w Hiszpanii, może nie wytrzymał presji, nie wiem, ale inne drużyny się cieszą, bo Manchester United nie ma podpory w bramce jaką był niewątpliwie Van der Sar.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:34 #81
CiepielkaNH pisze:
CiepielkaNH
w lidze Hiszpańskiej masz zupełnie inna gre i do takiej jest przyzwyczajony.. potrzeba mu czasu.. tyle
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:51 #80
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Jak obrona wie, że ma pewnego bramkarza za swoimi plecami gra o 50% lepiej. Nerwowość w poczynaniach bramkarza przekłada się na całą drużynę.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:21 #79
flinston pisze:
flinston
" trensmen86 " popieram Cię w 1000% !!
cierpliwość jest cnotą:);)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:28 #78
Czarny901
Czarny901 pisze:
dajmy mu czas! a zobaczycie że będzie jednym z najlepszych bramkarzy :) tylko musi się przyzwyczaić, żeby się tak bardzo nie starał dobrze bronić a po prostu bronił ;)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:05 #77
Czarny901
Czarny901 pisze:
dajmy mu czas! a zobaczycie że będzie jednym z najlepszych bramkarzy :) tylko musi się przyzwyczaić, żeby się tak bardzo nie starał dobrze bronić a po prostu bronił ;)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:04 #76
pchelek4
pchelek4 pisze:
przeciez ten de gea jest słaby ........ on powinien sie ogrywac w rezerwach a kuszczak na bramke .. jak bysmy grali z kims mocniejszym to on by sobie rady nie dał
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:35 #75
flinston
flinston pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 11:18

Ej ludzie ,albo zacznijcie używać mózgów podczas pisania komentarzy ,albo w ogóle się nie udzielajcie na temat Hiszpana ,bo większość z WAS ma chyba za złe SAF'owi i samemu bogu ducha winnemu de Geii ,że tyle kosztował !!

Wiadomo było ,że na początku wpadki i klopsy będę wpadać do Naszej bramki i Moim zdaniem to było nieuniknione ,z resztą Hiszpan nie jest jedynym , który ma trudny początek ( patrz Neuer w Bayern'ie ).
Na obydwu tych bramkarzach ciąży OGROMNA presja bo w poprzednich sezonach i rozgrywkach europejskich de Gea ( Liga Europejska ) ,Neuer ( Liga Mistrzów ) Swoimi występami Sami podnieśli Sobie ,chyba nawet nie świadomie Bardzo ,ale to Bardzo Wysoko Poprzeczkę i ,teraz każdy kibic United ,jak i zarówno Bayern'u wymaga od Nich już na starcie świetnych interwencji co najmniej na miarę Casillas'a !!
Niestety dla kibiców tych obydwu drużyn gra na takim poziomie jak w poprzednim sezonie jest z "marszu" NIEMOŻLIWA !!
Po 1
Presja związana z głośnymi transferami i cenami jakie kluby zapłaciły za tak młodych bramkarzy ,jeszcze dodatkowo "wywyższona" dzięki mediom ,co na pewno nie ułatwia Im obydwu początków w nowych klubach !!
Po 2
Tak jak już wcześniej napisałem ,chyba nie do końca w pełni przez Nich świadome ,i jak dla Mnie zbyt wygórowane oczekiwania i presja ze strony mediów ,oraz kibiców co do obydwu w/w bramkarzy !!
Po 3
W obydwu tych klubach szuka się godnych następców dla Ich Legend przedników ( Bayern Kahn ,United VDS ) i jak narazie żaden klub i trener ( SAF ,oraz Jupp Heynckes ) ,nie może być w 100% pewien ,że dany bramkarz naprawdę Godnie zastąpi Ich poprzednika !!

Reasumując "zejdźcie" z David'a i "wrzućcie na luz" na cały sezon 11/12 jeśli chodzi o pozycję bramkarza ,tak jak Ja to zrobiłem. Poczekajmy do końca sezonu ,wtedy zobaczymy o ile i jakie puchary wzbogaciła się klubowe muzeum ( już jest pierwszy puchar ) ,i dopiero wtedy zaczniemy dyskutować ,nad ewentualna trafnością i słusznością ściągnięcia przez sir Alex'a tak młodego bramkarza jak David de Gea.

A tym czasem "kłapnąć sprzętami" "dzieci neostrady" ( napisałem tak bo większość z Was pisze tak jak by Nimi była i miała po 10-13 lat ,wiec się nie dziwcie ) !!

Dziękuję za uwagę
Glory Glory Man United
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:12 #74
spOntan pisze:
spOntan
dobrze napisane, ale myślę, że za długi tekst napisałeś i dzieciom wyzywającym De Geę nie będzie się chciało tego czytać, tylko skomentują to De Gea to ***uj.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:32 #73
Nodi pisze:
Nodi
I wszystko powinno być jasne :)
Tak na prawdę, to tylko wczorajsza bramka jest może jakimś jego błędem, ale tak samo możemy powiedzieć, że smalling (jak dobrze pamiętam) dopuścił wgl do strzału. Bo w meczu o tarczę winni 2 bramek byli także po części obrońcy.
Bramkarz jest ostatnią deską ratunku, jeżeli obrońcy mogą popełnić błąd, dopuścić do strzału, groźnej sytuacji podbramkowej, tak samo on może wpuścić bramkę.
GL De Gea. :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:10 #72
Nodi pisze:
Nodi
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 12:11

sry za podwójnego posta
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:10 #71
kenko31
kenko31 pisze:
Według mnie David już za niedługo będzie bronić na najwyższym poziomie - co prawda teraz broni, ale zdarzają mu się klopsy. Podobnie było z Fabianem, i ta dobra, stabilna forma Davida przyjdzie z czasem.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:00 #70
LTMek
LTMek pisze:
2 mecze, 2 wpadki, prócz tego kilka fatalnych zachowań w pierwszej połowie meczu z WBA i śmieszne słowa SAFa n/t sędziego.
Czemu niby sędzia ma chronić jakiegoś młokosa? Piłka to piłka, każdy winien grać na równych prawach.

Prawda jest taka,że daliśmy 20 baniek za bramkarza,który nie jest tyle wart.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:35 #69
sisinho pisze:
sisinho
A kto niby był tyle wart? Dobiegający do 30'tki Stekelemburg , który ma teraz problem aby być nr 1 w kadrze? A może Neuer , który po transferze do Bayernu już zaliczył kilka wpadek.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:44 #68
ChronoS pisze:
ChronoS
Ja mam wrażenie, że nie bardzo znasz zasady piłki nożej. Sędzia chroni bramkarza na jego przedpolu, ponieważ tam bramkarz jest praktycznie nietykalny, a WBA nokautowali go pare razy.

Fatalne interwencje ? Wybacz ale oglądaliśmy chyba inne mecze. Przed kiksem De Gea wybronił dobry strzał, później także wybronił loba który miałbyć chyba dośrodkowaniem.

Nie ma to jak być specjalistą, po kilku meczach, najgorsze jest to, że ludzie co mają po 15,16,17,18 lat wypisują tu takie bzdury. Masz mózg ? To go używaj, bo wnioskować czy jes tyle wart czy nie, po kilku spotkaniach to objaw totalnego idotyzmu i kretynizmu. Minie sezon, możesz powiedzieć, że nie był wart tyle, ale po kilku spotkaniach takie wpisy są raczej nie na miejscu.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:54 #67
tikorr pisze:
tikorr
LTMek - "Czemu niby sędzia ma chronić jakiegoś młokosa? Piłka to piłka, każdy winien grać na równych prawach."

Oglądałeś ten mecz? widziałeś jak dwa razy przy próbie złapania piłki przez Davida został dosłownie staranowany i wyleciał za boisko? To było w polu bramkowym a tam jest nietykalny.

A tak z innej beczki to David bez siłowni tutaj nie przetrwa... Trochę z niego chuchro i zawodnicy drużyn przeciwnych nie mają/będą mieli do niego respektu
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:05 #66
cahill1226 pisze:
cahill1226
Człowieku, to że nie obronił jednego strzału, po którym padła bramka, to nie znaczy, że trzeba od razu wypisywać,że pieniądze poszły w błoto. Wszyscy piszecie, że ,,kiedy były dośrodkowania to o mało co zawału nie dostaliście,, . Chłopak nie zna jeszcze angielskiego i przez to niestety nie komunikuje się z obrońcami, tak dobrze jak to robił edwin. Dajcie chłopakowi czas na ogranie się w PL. Musi nabrać jeszcze trochę doświadczenia i wziąć korki z angla:D Wszyscy chwalicie tak Younga a nikt nie napisał ani słowa o Roo, który strzelił bramkę i zagrał całkiem dobry występ. Zaraz pewnie wszyscy zaczniecie pisać , że Young był bohaterem meczu, bo tak jest, ale należą się słowa uznania również dla Roo.
Glory, Glory MU!!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:45 #65
lazza pisze:
lazza
w 100% zgadzam się z Tobą.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:51 #64
Janczar
Janczar pisze:
To bolesne doświadczenia, ale na pewno w przyszłości zaprocentują.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 08:47 #63
piterolek
piterolek pisze:
krolik wlaz do nory i przestan pierd....:/ albo najlepiej ty stan na bramce!tylko juz w pierwszej minucie bys sie zesra....przy takiej presji!!pewnie nawet nie widziales go gdy bronil w atletico a sie glupio wypowiadasz!VDS tez czasami puszczal szmaty ktore potem okazywaly sie na wage 3 pkt. zagra z pol sezonu i wtedy bedziesz go mogl oceniac..
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 08:33 #62
kroOolik pisze:
kroOolik
myślałem, że już mi nic dziś nie poprawi humor, a jednak :)

Po co ja mam stawać w bramce?
Mam inny zawód i staram się wykonywać jak najlepiej.

Oceniać De gee mogę kiedy chcę - nawet po jednym meczu. Nie jestem zwolennikiem wychwalania (jak coś wyjdzie) czy wieszania psów (jak nie) - ale z mojego punktu widzenia na razie koleś rozczarowuje i to bardzo
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:11 #61
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Chociaż na napastnikach będzie ciążyła presja - jak strzelać nie będą to będziemy przegrywać :) coś za coś...a mi Davida szkoda i wierzę że jeszcze będzie dobrze bronił. Bo się wszyscy do interwencji Van der Sara przyzwyczaili i teraz De Gea jak coś wpuści to już jest źle...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 08:24 #60
MustaKilla
MustaKilla pisze:
Wiadomo, że się chłopak musi przestawić i póki nie jest to kosztem zespołu to niech takie lekcje przerabia i sie uczy. czas w utd i na boisku zaprocentuje w przyszłości.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 03:33 #59
kroOolik pisze:
kroOolik
Kosztem zespołu póki co nie jest, ale myślisz że za każdym razem koledzy z przednich formacji dadzą radę strzelić aby wyszło to na plus?

osobiście De Gea przypomina mi bardzo Marka Bosnicha
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 03:59 #58
designer pisze:
designer
skoro ma sie ten koles podszkolic to niech to robi w rezerwach bo od tego wlasnie one sa a nie w waznych meczach mamy przezywac kazda akcje rywali. Po co nam takie nerwy. Dawac mi tu Lindegaarda bo on przynajmniej umie sie porozumiewac po angielsku i ma juz za soba troche wiecej gry w United niz De Gea.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 05:39 #57
sisinho pisze:
sisinho
@designer

Żarty Cię trzymają? De Gea ma więcej rozegranych meczy w United niż Lindegaard , który zagrał 1 oficjalny mecz w pucharze. Z resztą on jest tak samo "pewny" jak do tej pory David.

Ściągając 20 latka na bramkę każdy normalny wiedział o tym że musi mieć czas na aklimatyzację i błędy. Popatrz na Neuera , po przejściu do Bayernu puścił kilka szmat w sparingach , ostatnio błąd w lidze i reprezentacji.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:50 #56
BaRtAs21
BaRtAs21 pisze:
Czytam tak te wszystkie krytyczne komentarze na temat Davida i szczerze mówiąc śmiać mi się chce. Widać, że większa część krytykujących De Geę nie ma kompletnie pojęcia o czym pisze. Z poziomu wypowiedzi można dodatkowo wywnioskować wiek autora ale to nie o to chodzi...

Zacznę od tego, że znam się trochę na rzemiośle bramkarskim, żeby od razu ukrócić zapędy małolatów, którzy z pewnością skrytykują mój post. Sam jestem czynnym bramkarzem i z takiego punku widzenia, mogę powiedzieć, że niezbyt fortunne interwencje młodego Hiszpana, zarówno w meczu o Tarczę Wspólnoty jak i w jego debiucie w Premier League są w dużej mierze spowodowane ogromną, powtarzam ogromną presją jaka spadła na jego barki po tak głośnym transferze. Przypomnę tylko niektórym, że w wieku 19 lat chłopak ten zdobył wraz z Atletico Madryt Ligę Europy, dokładając solidną cegłę do końcowego rezultatu, rywalizował w lidze z piłkarzami pokroju Lionela Messiego czy Cristiano Ronaldo. David to ogromny talent i pomimo młodego wieku już doświadczony i ograny. Możecie mówić sobie co chcecie, krytykować go, wysyłać na ławkę czy do rezerw... Ale zobaczycie, że uratuje on nam jeszcze nie raz tyłek.

Co do presji o której wspomniałem wcześniej... Wiadomo, że Edwin jest legendą United, którą można właściwie postawić na równi z legendą Petera Schmeichel'a. Odchodząc na emeryturę pozostawił lukę, której tak naprawdę nie byłby w stanie załatać żaden bramkarz na świecie. Bo nie chodzi tu tylko o same umiejętności, a o zgranie z linią obrony, dobrą komunikację między zawodnikami z formacji defensywnej. SAF zdecydował się postawić na młodego Hiszpana i nie sądzę, że robił to w ciemno. Nie wydałby takich pieniędzy, gdyby nie był pewien, że David będzie w stanie w jakimś stopniu zastąpić Holendra. Jednak wszystko, co działo się wokół samego transferu - głównie w mediach, postawiło De Geę w bardzo ciężkiej i niewygodnej sytuacji. Presja, która nadal na nim ciąży jest ogromna i uwierzcie mi, rzadko kto potrafiłby z miejsca sobie z nią poradzić.

Umiejętności David posiada ogromne. Jest bardzo skoczny, szybki na nogach i ma świetny refleks. Zresztą mogliśmy się wszyscy przekonać o tym chwilę przed pechowym błędem w dzisiejszym meczu. Do tego świetnie gra nogami. Długie piłki stara się dopieścić i zagrać 'na nogę' do swoich kolegów. Szwankuje z pewnością jeszcze komunikacja no ale bariery językowej nie da się tak szybko przeskoczyć. Dochodzi jeszcze brak zgrania z formacją defensywną, która de facto cały czas się zmienia. Nie stawia to Davida w korzystnej sytuacji.

Słowem podsumowania... Dajmy chłopakowi czas. Kilka dobrych interwencji uciszy media, co tylko korzystniej odbije się na jego grze i dyspozycji. Chłopak ma naprawdę nieprzeciętny talent, który trzeba jeszcze trochę doszlifować, co jak wiemy SAF potrafi najlepiej :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 01:34 #55
cahill1226 pisze:
cahill1226
popieram Twoją wypowiedź! Nareszcie ktoś napisał prawdę. Polać mu!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:14 #54
patryk1281 pisze:
patryk1281
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 11:12

Czytając wszystkie Twoje argumenty nasuwa mi się tylko jedna myśl. Rzuć okiem na moją wypowiedź kilka linijek niżej. Cała ta presja, bariera językowa, brak komunikacji zostały by zniwelowane gdyby DG został bramkarzem nr 1 od sezonu 2012/2013. Każdy zawodnik w składzie, który jest w podobnym wieku co on jak np. Rafael czy Fabio po tym jak trafili na OT w pierwszym sezonie otrzymywali sporadyczne szanse (głównie Rafael) a w zeszłym sezonie razem na dobre zagościli w składzie. Ja nie zauważyłem żadnych negatywnych aspektów takiego rozwiązania. Myślę, że gdyby mecz z Bayernem odbył się w zeszłym roku Rafael nie zszedłby z czerwoną kartką do szatni. Mówisz, że mimo młodego wieku DG ma doświadczenie. Dla Ciebie dwa sezony w przeciętnym zespole w Hiszpanii to doświadczenie? Poziom rywalizacji na wyspach i tam jest nieporównywalny. Obawiam się, że to rzucanie na głęboką wodę może przynieść skutek z tym, że dość późno i dość dużym kosztem.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:07 #53
patryk1281 pisze:
patryk1281
Czytając wszystkie Twoje argumenty nasuwa mi się tylko jedna myśl. Rzuć okiem na moją wypowiedź kilka linijek niżej. Cała ta presja, bariera językowa, brak komunikacji zostały by zniwelowane gdyby DG został bramkarzem nr 1 od sezonu 2012/2013. Każdy zawodnik w składzie, który jest w podobnym wieku co on jak np. Rafael czy Fabio po tym jak trafili na OT w pierwszym sezonie otrzymywali sporadyczne szanse (głównie Rafael) a w zeszłym sezonie razem na dobre zagościli w składzie. Ja nie zauważyłem żadnych negatywnych aspektów takiego rozwiązania. Myślę, że gdyby mecz z Bayernem odbył się w zeszłym roku Rafael nie zszedłby z czerwoną kartką do szatni. Mówisz, że mimo młodego wieku DG ma doświadczenie. Dla Ciebie dwa sezony w przeciętnym zespole w Hiszpanii to doświadczenie? Poziom rywalizacji na wyspach i tam jest nieporównywalny. Obawiam się, że to rzucanie na głęboką wodę może przynieść skutek z tym, że dość późno i dość dużym kosztem.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:11 #52
federicoo
federicoo pisze:
Najlepiej to go zamordujmy !!

Ludzie dajmy mu 4-5 meczów a później Go obiektywnie oceniajmy. :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:54 #51
xxnorbi7xx
xxnorbi7xx pisze:
Jak dla mnie to on po prostu jest krytykowany bo, nie dorównuje Van der Sarowi (mam nadzieję że jeszcze)...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:47 #50
kroOolik pisze:
kroOolik
Na chwilę obecną to ja nie wiem czy on Fosterowi dorównuje (bez obrazy dla tego Pana)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:51 #49
remass666
remass666 pisze:
VDS tez mial kilka pomylek konkretnych:)Ja tam widze w Dawidzie ogromny potencjal i jestem pewien ze bedziemy mieli z niego jeszcze duzo radosci..poza tym-najwazniejsze 3punkty i ze najwieksi rywale je traca:)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:47 #48
jarekbrylu
jarekbrylu pisze:
Nie wolno go krytykować za jego postawę. To są dopiero pierwsze jego mecze w PL, a w PD jest inaczej. Zobaczymy w następnym meczu.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:44 #47
Kuiczysty17
Kuiczysty17 pisze:
ehh jak czytam niektóre komentarze to nie wiem czy płakać,czy się śmiać,De Gea to wielki bramkarz,szkoda ze ludzie tylko zauważają,i krytykują jak bład zrobi,ale to zazwyczaj tacy co się nie znają!!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:15 #46
kroOolik pisze:
kroOolik
wielki bramkarz?
Co on osiągnął, że dajesz mu miano wielkiego?

Wielkim to był Schmeichel, Peruzzi, VdS
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:19 #45
Makavelli88 pisze:
Makavelli88
badz co badz do wielkiego bramkarza dluga przed nim droga. poki co ma 'potencjal' ale i tak wyzej cenie poki co Lloris'a a do wymienionych dolaczyl bym jeszcze np Bartheza(wiem wiem ale mam sentyment do lysego karypla:D) Buffon tez klasa dla siebe,Kahn,Seaman,Taffarel i znalazlo by sie jeszcze innych Wiekszych i wiekszych...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:47 #44
kroOolik
kroOolik pisze:
Jak czytam komentarze typu - dać mu czas, wyrobi się itp. to mi ręce opadają. Ludzie to nie jest szkółka niedzielna tylko Manchester United.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:10 #43
dkmanu pisze:
dkmanu
co ty w ogóle piszesz? chłopak ma 21 lat, więc chyba należy mu się czas, VDS dopiero zaczynał karierę w tym wieku w seniorce w Ajaxie.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:27 #42
kroOolik pisze:
kroOolik
ale ja mu nie chce zamykać drogi do kariery - chodzi mi o to, że na chwilę obecną to nie jest dla nas nr 1 i tyle
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:29 #41
dkmanu pisze:
dkmanu
to z tym się zgodzę
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:30 #40
Pajo pisze:
Pajo
cale szczescie ze Twoje zdanie sie nie liczy :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:38 #39
ironia pisze:
ironia
Pajo

dokładnie :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:30 #38
profesor999
profesor999 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 23:41

Popełnił błąd ale to jego debiut w PL więć warto poczekać jeszcze kilka spotkań a potem dokonać ów komentarzy na temat młodego Hiszpana.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:41 #37
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Na co mamy czekać? Przyszłe dwa mecze domowe trzeba wygrać i tyle. Nie możemy sobie pozwolić na porażkę z Tottenhamem i Arsenalem u siebie. Potem we wrześniu gramy u siebie z Chelsea. Więc gdzie ty chcesz mu dać czas? Czas na oswojenie miał w towarzyskich i meczu o tarczę. Ale niestety jak zawali mecz z Tottenhamem, to zawita na ławce.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:56 #36
AJEP pisze:
AJEP
Heh naszczescie nie ty o tym decydujesz ... nie o to chodzi zeby wsadzac go na lawe przypomnij sobie Roo z tamtego sezonu nie dawal rady ale SAF wystawial go bo wiedzial ze jesli go posadzi on nie wroci do formy teraz De Gea musi zaliczac spotkania by czul sie pewniejszy w bramce..
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:06 #35
frytt pisze:
frytt
pozdro. i tak nie mamy nikogo lepszego wiec przestancie wszyscy płakać , że wpuścił taką bramkę... dobrych interwencji oczywiście nikt nie widział. on ma jeszcze dużo czasu, a z meczu na mecz bedzie co raz lepszy i pewniejszy siebie
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:22 #34
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Tylko, że Roo był odpowiedzialny za strzelanie bramek. Jak nie wykorzystał kilku sytuacji zastępował go w tym Berba albo Groszek. A kto nam zastąpi De Gea w meczu?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:45 #33
thelead
thelead pisze:
jasne, że będą podzielone zdania co od obsady bramki, ale prawda jest taka, że gdyby De Gea nie kosztował tyle ile kosztował i gdyby nie miał statusu gwiazdy to już dawno siedziałby na ławie po meczu o Tarczę, Ferguson nie wybacza zbyt wielu błędów, na De Geai ciaży presja i coś mi się zdaje że jeśli w następnych meczach czymś nie zachwyci to może stracić miejsce w bramce.

A na marginesie: nikt nie wyciągnął wniosków z ostatniej bramkarskiej sagi po odejściu Schmeichela, i znów United szuka bramkarza w dziwnych miejscach i w dziwny sposób. Zamiast zrobić w klubie rywalizację kupuje się gościa z automatycznym wpisem do pierwszej jedenastki choć jeszcze niczego w klubie nie udowodnił.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:37 #32
Valpargius81
Valpargius81 pisze:
Witam Wszystkich,
jestem nowy na tej stronce i jest to moj pierwszy post...

co do De Gea to daje ciala... cieszy że nie ma to wiekszgo wplywu na wynik.

zgadzam sie z kolegami ze trzeba mu czasu na poznanie ligi angielskiej, byle nie za dlugo.
mamy strasznie ciezki poczatek...
22 Aug Tottenham H
28 Aug Arsenal H
10 Sep Bolton A
18 Sep Chelsea H
24 Sep Stoke City A
01 Oct Norwich City H
15 Oct Liverpool A
23 Oct Man City H

GLORY GLORY MAN UTD !!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:17 #31
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Przy tym terminarzu, czas się skończył. Tottenham jest bardzo niewygodny i Van Der Vaart będzie bombardował bramkę z dystansu próbując wykorzystać słaby punkt De Gea...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:52 #30
mario93
mario93 pisze:
Ja na miejscu DE GEI podziękowałbym serdecznie zawodnikom Manchesteru, bo w obu meczach- dzisiejszym i z City- pomimo jego błędów przy bramkach United wygrali, gdyby te mecze zakończyły się mniej korzystnie, De Gea na pewno byłby bardziej krytykowany.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:04 #29
Ryotaro
Ryotaro pisze:
wprawi sie chłopak :) dziś była duża wpadka ale wieże że z meczu na mecz będzie lepiej. Dziś go troche poobijali ale niech się chłopak przyzwyczaja:D nie skreślajcie go jeszcze.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:30 #28
HarryHA pisze:
HarryHA
Wieze, to wiesz... W szachach mozna zbic :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:57 #27
thelead
thelead pisze:
jasne, że będą podzielone zdania co od obsady bramki, ale prawda jest taka, że gdyby De Gea nie kosztował tyle ile kosztował i gdyby nie miał statusu gwiazdy to już dawno siedziałby na ławie po meczu o Tarczę, Ferguson nie wybacza zbyt wielu błędów, na De Geai ciaży presja i coś mi się zdaje że jeśli w następnych meczach czymś nie zachwyci to może stracić miejsce w bramce.

A na marginesie: nikt nie wyciągnął wniosków z ostatniej bramkarskiej sagi po odejściu Schmeichela, i znów United szuka bramkarza w dziwnych miejscach i w dziwny sposób. Zamiast zrobić w klubie rywalizację kupuje się gościa z automatycznym wpisem do pierwszej jedenastki choć jeszcze niczego w klubie nie udowodnił.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:06 #26
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 22:25

sadze ze wlasnie wyciagnieto wnioski i dlatego kupiono tego chlopaka...zostal okrzykniety najwiekszym talentem bramkarskim,wiec SAF polozyl na nim reke,gdyby tego nie zrobil,tez byloby zle,bo przeszedlby byc moze do RM lub FCB,dopiero wtedy podnioslby sie lament malkontentow...
...druga rzecz to watpie ,ze pieniadze wydane na niego maja az tak ogromny wplyw na to,ze pojawia sie w pierwszym skladzie...trenerzy i SAF widza go codziennie na treningach i tam moze sie spisywac swietnie,niestety cisnienie jakie na nim ciazy,chyba na razie z nim wygrywa...
ja go nie skreslam...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:23 #25
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Dobrze, że Go nie skreślasz bo głupotą było by skreślanie Go po kilku nie do końca udanych meczach. Nie wiem czy ludzie się spodziewali, że w bramce stanie odrazu drugi VDS?? Jesteśmy przyzwyczajeni do wysokiego poziomu jaki prezentował Edwin ale niestety trzeba zrozumieć, że może upłynąć wiele czasu zanim David sie zaklimatyzuje.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:25 #24
DB0695
DB0695 pisze:
Ja sie tak zastanawiam, jak Lindegaard dostanie szanse i nie zagra dobrze to wtedy myśle,że Kuszczak zacznie grac,bo on jest sparwdzony juz przez SAF.Jak narazie to De Gea jest najgorszym zawodnikiem Manchesteru.No ale mam nadzieje,że przypomni sobie jak sie broni i ze musi byc skącentrowany przez cały mecz a nie kilka minut i juz.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:50 #23
patryk1281 pisze:
patryk1281
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 00:36

Do Rariana:
Drogi kolego. Załóżmy - grasz w klubie od 5 lat, dymasz jak wół, nie zawodzisz jeżeli tylko dostajesz szansę, a tu nagle, kiedy zwalnia się posada, o którą tak bardzo się starałeś, zimą przychodzi jeden bramkarz, latem zapowiadany jest drugi. Ja się pytam - o co prosisz trenera? Zachowanie Tomka było jak najbardziej uzasadnione. Wodzony był za nos stanowczo za długo. Zapracował sobie na bluzę z nr 1 przynajmniej na ten sezon. De Gea to zapewne jest talent i to na skalę światową, aczkolwiek sam jego wiek, a co za tym idzie - doświadczenie - jak również postura deklasują go na tą chwilę jako bramkarza nr 1. Po tym sezonie pracując na treningach, występując w pucharach byłby o wiele silniejszym ogniwem. Poza tym młodzież MU - rówieśnicy DG zapracowała sobie niejedną przepoconą koszulką i nie jednym odciskiem na stopie na miejsce w pierwszym składzie, a on? Nawet nie zdążył się dobrze zaaklimatyzować. Lindegaard? Proszę Cię, pół roku w klubie, a gra na Tournee taka, że brak słów. A w poprzednim też nagle wskoczył na ławkę nie wiadomo skąd. Na tą chwilę najbardziej stabilnym i pewnym bramkarzem jest TK i przyznam się szczerze, że dziwię się SAF, że nie docenił wkładu pracy Tomka i nie nagrodził go UCZCIWIE tym jednym sezonem. Jestem niemal pewien, że nie zawiódłby ani trenera ani kibiców a jednocześnie miałby łatwiejszą drogę w przyszłości przy znalezieniu sensownego pracodawcy. A predyspozycje ma ku temu wystarczające.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:33 #22
cesarz
cesarz pisze:
Kuszczak zagrał jeden słaby mecz i wszyscy mu jechali. De Gea jak na razie jest najgorszym bramkarzem jakiego widzialem w bramce MU. Nawet Carroll lepiej bronił.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:29 #21
lazza pisze:
lazza
Prawidłowo! Kuszczak numerem 1 w bramce.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:35 #20
Rarian pisze:
Rarian
Dobrze, że to Sir Alex, a nie Wy decyduje o obsadzie bramki, w tym momencie Kuszczak jest tam gdzie jego miejsce po tym jak złożył prośbę o wpisanie go na listę transferową. Swoją drogą dziwne, że po tego geniusza bramkarstwa nikt się do nas jeszcze nie zgłosił, a De Gea był (i jest) na ustach każdego piłkarskiego znawcy jako talent nr 1 na świecie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:39 #19
kikson pisze:
kikson
Możecie sobie pomarzyć. Kuszczak zapewne już nie zagra nawet żadnego meczu w pierwszym składzie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:51 #18
Cleverley pisze:
Cleverley
popieram .! Kuszczak się spisywał dużo lepiej niż dotychczas De Gea . De Gea dno .. ; / po raz kolejny wpuszcza, no ale poczekajmy..

Rarian - a co miał Kuszczak robic? nie gra w ogóle , chciał znaleźc sobie klub . z Rooneyem przez chwilę też tak było,że chciał odejsc
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:49 #17
cesarz pisze:
cesarz
Rarian widze, ze ty chłopie chyba żyjesz Fifą albo The Sun - czyli zasada "im wiecej mowią tym lepszy". De Gea jak na razie pokazał, że jest miernym bramkarzem. Najbardziej wkurzało mnie, że już po transferze większość niemal ozłociła tego bramkarzyka... a tymczasem Duńczyk prezentowal się w każdym aspekcie o wiele, wiele lepiej i dojrzalej. Mam nadzieje, ze De Gea w nastepnym razem znajdzie sie tam gdzie powinien - czyli na ławce. Oczywiscie skoro kosztował 16mln to musi być zajebity skoro Edwin przeszedl do nas za 2mln z Fulham... = myslenie dzieci z DP. Apeluje: Duńczyku obroń nas, bo póki co mamy 10 piłkarzy w polu i pustą bramke.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:01 #16
AgEnT pisze:
AgEnT
Cleverley - De Gea to dno bo puścił bramke? Czy może nie umie grać? Tom też nie zagrał dziś jakiegoś wybitnego spotkania i jakoś nikt po nim nie jedzie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:06 #15
Cleverley pisze:
Cleverley
AgEnT - Tom przyzwoicie . De Gea dno przy bramce, taki lekki strzał a on co ?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:33 #14
Rick pisze:
Rick
Kuszczak... Nie rozśmieszajcie mnie. De Gea to największy bramkarski talent w Europie. Potrzebuje trochę czasu by się ograć w Premier League, a nie wy już po drugim poważnym meczy jedziecie po nim...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:23 #13
spOntan pisze:
spOntan
nie napinajcie się tak bo Wam żyłka pęknie. 2 mecz De Gei w lidze angielskiej, poczekajcie jeszcze trochę, a nie po jednym meczu już psy na nim wieszacie.
Stekelenburg by pewnie przyszedł i robił salta w powietrzu broniąc piłkę, nie?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:29 #12
koma14
koma14 pisze:
Atletico Madrid to nie to samo co Manchester United w Manchesterze jest wyższy poziom to i Hiszpanowi trudniej jest się ustatkować ale dajmy mu trochę czasu a napewo bd świetnym bramkarzem.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:28 #11
Kuiczysty17
Kuiczysty17 pisze:
Dawid zrobi karierę!!,to dopiero jego początek w Ang Futbolu :D
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:23 #10
Sapphir
Sapphir pisze:
Ludzie sa skonczeni jak wrzucaja mlodemu Hiszpanowi ^^ nie rozumiem tego, typ ma napewno 15 lat grania tutaj w najlepszym klubie pozatym dopiero poznaje co to znaczy angielski futbol i sie uczy. Idioci nie wypowiadac sie na temat wpadki, ktora moze sie kazdemu zdarzyc dziekuje.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:22 #9
lazza pisze:
lazza
jeżeli chodzi Ci o mój post to de gea nie zachwyca w ostatnich meczach ;]
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:23 #8
CcxcC pisze:
CcxcC
a meczy było 2
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:28 #7
Adamo17 pisze:
Adamo17
Chłopak musi się zaklimatyzować . Nie każdy piłkarz zrobi do tak szybko i wspaniale jak Chicharito
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:37 #6
Cleverley pisze:
Cleverley
na tourne też zawalił , i z CIty
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:50 #5
AgEnT pisze:
AgEnT
O jej zagrał pare meczy, jeszcze za dobrze mówić po angielsku nie umie, a wy już że zawalił dziś bramke i z City, ważne że się uczy i zdobywa doświadczenie i przynajmniej się nie załamie bo dzisiejszy mecz, tak jak i z $ity wygraliśmy.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:04 #4
Cleverley pisze:
Cleverley
ale dzisiaj znajomosc języka nie potrzebna była. lekki strzał a ten co zrobił?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:31 #3
Rick pisze:
Rick
Po prostu błąd. Może chciał, żeby jeden z obrońców zasłonił strzał. Może piłka mu s kozłowała, a może po prostu miał pecha. Powodów możemy szukać wiele, ale co jest tak naprawdę ważne to, że ten chłopak się rozwija i uczy, a co do języka to jest on bardzo ważny! Wręcz niezbędny, by kierować obroną może i to było przyczyną straty gola. Po prostu mógł się nie dogadać z obroną. Ok to tyle z mojej strony. Nie będę się wypowiadał bo meczu szczerze mówiąc nie oglądałem.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:30 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY