AKTUALNOŚCI

Zwycięska inauguracja Manchesteru United!

Data 14 sierpnia 2011, 18:54 Mathe0, DevilPage.pl
Zwycięska inauguracja Manchesteru United!
A A A
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z West Bromwich Albion?
Manchester United pokonał na wyjeździe West Bromwich Albion 2:1 (1:1) w swoim pierwszym meczu sezonu 2011/2012 w Premier League. Trzy punkty Czerwonym Diabłom dały bramka Wayne'a Rooneya i samobójcze trafienie Stevena Reida.

Sir Alex Ferguson nowy sezon rozpoczął mocno odmłodzonym składem. W wyjściowej jedenastce znalazło się miejsce dla Toma Cleverleya i Danny'ego Welbecka, którzy świetnie spisywali się w przedsezonowych spotkaniach. Średnia wieku podstawowego zespołu wyniosła zaledwie 24 lata.

Manchester United mecz na The Hawthorns rozpoczął z dużym animuszem i szybko zepchnął piłkarzy West Bromwich Albion pod własną bramkę. Gra zespołu Roya Hodgsona w pierwszych minutach ograniczała się do wybijania piłki daleko od własnego pola karnego.

The Baggies ataki Czerwonych Diabłów odpierali skutecznie do 13. minuty. Akcję mistrzów Anglii zainicjował efektownym podaniem na lewe skrzydło Rooney. Tam obronie WBA urwał się Ashley Young, zgrał piłkę do ustawionego na szesnastym metrze Rooneya, który strzałem z lewej nogi w długi róg nie dał szans Benowi Fosterowi.

Zdobyty gol zachęcił piłkarzy Manchesteru United do jeszcze śmielszych ataków. W 22. minucie obronę rywali rozmontowali Rooney na spółkę z Welbeckiem. Wazza wyłożył następnie piłkę niepilnowanemu Naniemu, lecz ten z dziesięciu metrów uderzył wysoko nad poprzeczką.

Portugalczyk przed kolejną szansą stanął w 29. minucie. Tym razem Nani strzelał z trudnej pozycji z woleja, ale uderzenie choć efektowne, to o kilkanaście centymetrów minęło bramkę West Bromich Abion.

Defensywne nastawienie gospodarzy uśpiło nieco czujność Czerwonych Diabłów. Sygnałem ostrzegawczym była akcja z 35. minuty. Na mocny strzał z bliskiej odległości zdecydował się Paul Scharner, lecz fantastycznie interweniował David de Gea.

Hiszpański bramkarz nie popisał się natomiast w 37. minucie. Na prawej stronie Chrisa Smallinga oszukał Shane Long, po czym błyskawicznie zdecydował się na strzał w długi róg. Wydawało się, że De Gea bez problemów odbije piłkę, tymczasem ta przeleciała mu pod ręką.

Do końca pierwszej połowy inicjatywa należała już do piłkarzy West Bromwich Albion, którzy chcieli za wszelką cenę wykorzystać niepewność młodego bramkarza. De Gea odnotował jeszcze jedną niepewną interwencję, ale przed przerwą już nie skapitulował.

Po wznowieniu gry sir Alex Ferguson musiał szybko dokonać przemeblowania w swoim składzie. Kontuzjowanego Nemanję Vidicia w 53. minucie zmienił Jonny Evans.

Gra Manchesteru United po przerwie bardzo przypominała tę z pierwszej odsłony spotkania. Czerwone Diabły atakowały przede wszystkim lewym skrzydłem, więc często przy piłce był Ashley Young. Akcje mistrzów Anglii stawały się jednak coraz bardziej czytelne dla The Baggies.

W 65. minucie na boisku zameldował się Dymitar Berbatow, który zastąpił Danny'ego Welbecka i miał za zadanie rozruszać szeregi ofensywne Manchesteru United.

Dziesięć minut później skomplikowała się sytuacja Czerwonych Diabłów. Urazu ścięgna udowego doznał Rio Ferdinand i jego miejsce musiał zająć Phil Jones. Tym samym najstarszym piłkarzem w obronie Manchesteru United był... 23-letni Jonny Evans.

W 81. minucie mistrzom Anglii udało się w końcu sforsować defensywę West Bromwich. W pole karne The Baggies wbiegł Ashley Young, mocno zagrał piłkę wzdłuż linii końcowej, a ta szczęśliwie odbiła się od Stevena Reida i wpadła do bramki Bena Fostera.

Do końca spotkania piłkarze Manchesteru United skoncentrowali się na obronie korzystnego wyniku. Choć kibicom Czerwonych Diabłów przybyło na głowie kilka siwych włosów, to mistrzowie Anglii trzech punktów z rąk już nie wypuścili.

West Bromwich Albion – Manchester United 1:2 (1:1)
Bramki:
Shane Long 37' – Wayne Rooney 13', Steven Reid 81' [sam.]

Man Utd: De Gea - Smalling, Ferdinand (Jones 75'), Vidić (Evans 53'), Fabio - Nani, Cleverley, Anderson, Young - Rooney, Welbeck (Berbatow 65')

WBA: Foster - Reid (Jara 85'), Tamas, Olsson, Shorey - Brunt, Scharner, Mulumbu, Morrison - Tchoyi, Long (Cox 88')
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...



Poprzedni news:
Skauci United obserwowali Goetze
Następny news:
Rafael wypada ze składu na 10 tygodni !

Komentarze (263)


LuisNani94
LuisNani94 pisze:
Słyszeliście o tym jakoby Tiote z Newcastle miałby zasilić szeregi United za bodajże 14 mln funtów ... ??
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 19:43 #258
mateo2002
mateo2002 pisze:
fajnie że Young jest w United a David ma dużo czasu
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 16:07 #257
mateo2002
mateo2002 pisze:
myślę że pokonamy Totenhamem i passa wygranych dojdzie do 9
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 16:05 #256
mateo2002
mateo2002 pisze:
myślę że pokonamy Totenhamem i passa wygranych dojdzie do 9
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 15:48 #255
preluki
preluki pisze:
Mam nadzięję że z totenhamem wygramy i przedłużymy passe zwycięstw do 9.
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 13:02 #254
OnlyRedDevils
Trudne trzy mecze nas czekają Tottenham, Arsenal i lider tabeli Bolton, ciężko będzie :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:52 #253
tuszek10 pisze:
tuszek10
aa jeszcze pomyśleć, że po Boltonie mecz z Chelsea ;D
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:58 #252
sssexton90 pisze:
sssexton90
Z Tottenhamem i Arsenalem gramy u siebie więc trzeba wygrać. Obie drużyny nie wzmocniły się a nawet osłabiły względem poprzedniego sezonu. Oby tylko Fergie mógł wystawić dobrą obronę. Wiadomo jak wygląda stan zdrowia Vidicia i Rio ??


Oglądam dziś mecz City i prezentują się nieźle. Trzeba przyznać, że robią ładne transfery ostatnio : Dżeko, Clichy, Aguero, Nasri (niedługo) ...mogą być mocni w tym sezonie.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 21:35 #251
kanadinol pisze:
kanadinol
Moim zdaniem właśnie z City będziemy głównie rywalizować o mistrzostwo. Chyba że Chelsea kupi Nasriego/Modricia(albo obu) bo wtedy oni też będą groźni.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 22:52 #250
ChronoS pisze:
ChronoS
i nawet city łanie zagrało drugą połowe
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 22:52 #249
mateo2002 pisze:
mateo2002
to będzie bardzo ciężki okres
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 19:33 #248
ryan22
ryan22 pisze:
Do spOntan pisze oto twoja wypowiedz :Pierwsza bramka z City gdzie byli obrońcy że dopuścili do tego żeby Lescott uderzył piłkę z główki? Druga bramka, kto dopuścił do tego żeby Dżeko oddał strzał ?
hahahahaha co to za fnaberie? Przy pierwszej bramce popełnił błąd a przy drugiej wielbłąd. Nie pisz takich idiotyzmów oskarżając kogoś za błędy De gei. Zobacz z jakiej odległosci dzeko oddał strzał i wcale nie była to jakaś bomba. Życze De gei jak najlepiej ale prawda jest taka że nie jest przygotowany zarówno sportowo jak i mentalnie na bycie pierwszym bramkarzem. To że te 20 mln zostały wydane nie z mojej kieszeni jak to napisałeś nie znaczy że mam ten transfer chwalić tylko dlatego że zrobił go Manchester i Sir Alex który już pokazywał jakie perełki na bramke potrafi nam sprowadzić.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:13 #247
spOntan pisze:
spOntan
ale możesz mi na spokojnie, bez emocji napisać gdzie popełnił ten błąd? podaj chociaż jeden argument świadczący o tym, że całą winą z tej akcji obarczony zostać musi David.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:47 #246
ryan22 pisze:
ryan22
Napisz o którą z bramek ci chodzi to postaram się bardzo wolno bez emocji wytłumaczyć gdzie ten błąd.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 22:56 #245
MakaveliPL91
MakaveliPL91 pisze:
WYŚLI MI na pw
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:20 #244
kenko31
kenko31 pisze:
Czemu link został usunięty? Nie podoba się flimik po meczu z WBA z zawodnikami?
Przesyłam jeszcze raz - proszę nie usuwać ;)
[link usunięty]
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:12 #243
kenko31 pisze:
kenko31
aha, widzę, że automatycznie się usuwa.. no cóż.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:13 #242
ironia pisze:
ironia
usuń www i http..
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:33 #241
kenko31
kenko31 pisze:
[link usunięty] :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:08 #240
WayneRooneyMUFC
Bardzo cieszy mnie zwycięstwo, ale gra mniej.
Co do Davida de Gei to mam nadzieję że szybko zaklimatyzuje się w klubie i nie będzie popełniał takich prostych błędów. Po dwóch meczach nie podwiniśmy go krytykować. On ma dopiero 20 lat i ciąży na nim ogromna presja. DAJCIE MU SIĘ ROZEGRAĆ i nie wyzywajcie go bo sami byście się zesrali na jego miejscu.

Oto moje oceny po meczu:
D. De Gea - 5,5
C Smalling - 6,0
Ferdinand - 6,5
Nej.. Vidić - 6,0
Fabio D. S. - 6,0
Lusis Nani - 6,5
Anderson - 6,0
T Cleverley- 7.0
As. Young - 8,5
D. Welbeck -6,5
W. Rooney- 8,0

Rezerwowi:
J... Evans -6,0
Berbatow. -5,0
Phil Jones -6,0

PS.Witam wszystkich na Devilpage! (Mój pierwszy koment.)
Pozdr.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 17:32 #239
OnlyRedDevils
Anderson i Fabio trochę za nisko.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:02 #238
ironia pisze:
ironia
fabio i anderson mają dobre oceny, nie wiem czego się czepiasz.

chociaż ando na 6,5 bym podniosła, ew 7.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:07 #237
OnlyRedDevils
No to po co się odzywasz że dobrze skoro sama byś podniosła?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:09 #236
OnlyRedDevils
Widzę że Evra już bez kontuzji, chyba że mi się krzyżyk nie wyświetla.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 17:08 #235
cahill1226
cahill1226 pisze:
Oto moje oceny pomeczowe w skali 1-6:
De Gea- kilka dobrych interwencji. Zawinił jednak przy straconej bramce-2
Fabio- dobry występ brazylijczyka. Wyrasta nam klasowy boczny obrońca-4
Vidić- pewny przy swoich interwencjach jak zwykle zresztą:D-5
Evans- pokazał się z dobrej strony.- 5
Smalling- niestety ale to on miał za zadanie pilnować Longa, no ale niestety nie dał rady i MU stracił bramkę- 4
Ferdinand- zszedł dość szybko z boiska, gdyż doznał kontuzji-3,5
Ando- wyrasta nam nowy Scholes-4
Creverley- parę razy ostro faulował, ale zrobił na mnie dość dobre wrażenie- 4
Nani- zdecydowanie poniżej oczekiwań. Jeden z najsłabszych występów portugalczyka-2,5
Young- zdecydowany bohater meczu. Na dodatek, że asystował przy bramce Rooneya, to jeszcze sam strzelił bramkę , tym samym zapewniając 3 pkt dla MU-6
Welbeck- zawiodłem się na nim. Sporo strat, nie był sobą:(-2,5
Rooney- widać że powrócił już dawno do najwyższej formy, co potwierdził również w dzisiejszym meczu. Walczył o każdą piłkę-5,5
Berbatov- wszedł z ławki, ale nie zrobił na mnie wrażenia. Kilka markowych zagrań, ale to wszystko. Może gdyby zagrałod pierwszej minuty, to wpisałby się na listę strzelców-2
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:48 #234
prot pisze:
prot
1. Wiesz dlaczego oceniasz grę w skali 1-6 a nie jak pozostali 1-9/10? - bo z tą skalą jesteś w gimnazjum na bieżąco słoneczko.

2. Cytat - "Ja w przeciwieństwie do cb, o footballu mam bardzo szeroki zakres wiedzy." - lol, "cenię" idi.., którzy w ten sposób piszą o sobie.

3. Dziecko drogie - patrzę na datę urodzenia - co ty możesz wiedzieć jak ty jeszcze prawa jazdy nawet nie masz? Zbierz grabki i foremki, przestań czytać bravo i weź się za robotę jakąś - ale nie ty masz jeszcze 3 lata obowiązku szkolnego to może lepiej pakuj kredki na wrzesień.

4. Kibicowałem United w 1997 roku - wiesz co ty robiłeś w tym czasie? W pieluchy.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 17:54 #233
ryan22 pisze:
ryan22
prot - ja też kibicowałem manchesterowi w 1997 roku i nie widze żadnego powiązania z tym że ktoś wypowiada własne zdania i ocenia piłkarzy a tym bardziej jakiej używa do tego skali.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:40 #232
damino77 pisze:
damino77
To znaczy zę my nie możemy kibicować United i wyrażać swojej opinie bo jesteśmy młodsi, bo nie kibicowaliśmy United od 97' roku ??
A może mamy zacząć kibicować naszej drużynie za jakieś 5-10 lat jak dorośniemy ??
trochę powagi ...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:49 #231
damiosa pisze:
damiosa
Prot , nie wiem czy twoja wypowiedz jest ironiczna czy naprawde uzywasz jako argumentow roznicy wiekowej.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 22:32 #230
grobla95 pisze:
grobla95
W tym przypadku ujmę to tak : Czym starszy, tym głupszy.
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 00:29 #229
prot pisze:
prot
@damiosa - oczywiście, że to ironia - popatrz na mój komentarz niżej - niżej i sam oceń czy to co napisałem wyżej odnosi się ogólnie czy indywidualnie do konkretnej persony.

@grobla95 - tobie też się nie chciało spojrzeć dalej niż za czubek własnego nosa. Nie zainteresowało ciebie słowo kluczowe "Cytat"? - chyba z komsosu sobie tego nie wziąłem - trzeba było spojrzeć gdzie trzeba - widocznie chodzenie na skróty po ścieżkach własnego umysłu masz w genach.
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 00:50 #228
damiosa pisze:
damiosa
No własnie sie dziwilem ze Ty prot moglbys poslugiwac sie takimi argumentami, poprostu nieporozumienie.
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 12:40 #227
rad19
rad19 pisze:
Manchester rozpoczął kapitalnie atakując bramkę WBA i gdyby nie 2 zmarnowane setki naniego to po pierwszej połowie by było 3;1 dla MU. Według mnie to był bardzo dobry mecz na wysokim poziomie, i udana inauguracja w wykonaniu United, na wysoką ocenę zasługuje na pewno Ashley Young który uczestniczył w każdej akcji graczy z Manchesteru, także można dobrze ocenić Wayne'a Rooney'a którego było widać chyba na każdej pozycji, cieszy też dobry występ Cleverleya i myślę że za jakieś 2 lata będzie on podstawowym graczem MU. Tyle z mojej strony. Glory Glory!!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 15:39 #226
jaras222
jaras222 pisze:
Young świetna praca wykonana przez cały mecz bramka należała mu się najbardziej ze wszystkich na boisku. Welbeck szczerze powiedziawszy stawiał bym na Berbatowa o ile jest w planach SAFa na ten sezon. Claverley duży potencjał ale widać jeszcze brak dostatecznej ilości meczów więc oceniam na +. Szkoda że Nani nic nie ustrzelił z początku meczu bo później wydaje mi się że się chłopak trochę podłamał i wogóle nie był widoczny.Roo jak Roo swoje zrobił :P brama jest liczymy na więcej :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 15:07 #225
grobla95
grobla95 pisze:
Sory ,że nie ten temat... Ale może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tym zatruciem Fletcha, które ma już od 5 miesiecy !? Co to do cholery jest !?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:56 #224
Kondzio1 pisze:
Kondzio1
tasiemiec :P
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:39 #223
sqrwsn7
sqrwsn7 pisze:
Polecam wszystkim kibicom ;] [link usunięty]
Film z kamery Ferdinanda nakręcony na Tourne ;]
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:45 #222
pieczara77
pieczara77 pisze:
napisałem nie wzmocniła trzeba czytać ze zrozumieniem
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:21 #221
pieczara77
pieczara77 pisze:
Oficjalnie: Fabregas w Barcelonie czyli Arsenal się osłabił, a Barcelona nie wzmocniła :D
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:11 #220
sssexton90 pisze:
sssexton90
nie uważam by fabregas był dla barcy jakimś wzmocnieniem...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:15 #219
1878MU pisze:
1878MU
słucham ? fabregas nie jest wzmocnieniem ?? masz tu cos na dowód
SYTUACJE BRAMKOWE STWORZONE W LATACH 2006-11 W 5 NAJLEPSZYCH LIGACH
1 Fabregas - 466
2 Xavi - 455
3 Lampard - 452
4 Pizarro - 427
5 Diego - 423
6 Gerard - 396
7 Totti - 378
8 Giggs - 365
9 Nene - 361
10 Downing - 355

SYTUACJE BRAMKOWE PREMIER LEAGUE 2010-11
1 Malouda - 117 w 2810 minut
2 Fabregas - 72 w 1887'
3 Giggs - 59 w 1678'
4 Hitzlsperger - 34 w 990'
5 Van der Vaart - 67 w 2239'
6 Nani - 78 w 2668'
7 Obinna - 45 w 1571'
8 Brunt - 86 w 3015'
9 S Davies - 63 w 2210'
10 Silva - 73 w 2564'

SYTUACJE BRAMKOWE ARSENAL 2010-11
1 Fabregas - 72 w 1887 minut
2 Wilshere - 60 w 2650'
3 Nasri - 58 w 2391'
4 Arshavin - 55 w 2194'
5 Van Persie - 44 w 1768'
6 Chamakh - 40 w 1845'
7 Song - 32 w 2594'
8 Rosicky - 27 w 927'
9 Sagna - 24 w 2969'
10 Walcott - 23 w 1696'

a my dalej bez klasowego ŚP ;((
ale i tak GGMU !!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:27 #218
CrisCarterRoni
Ja jednak jestem trochę zawiedziony postawą ... Welbecka.
Oczywiście mieszał i grał, znacznie lepiej od Berbatova jednak to za mało jak dla mnie na 1 garnitur.
Dałbym szansę w nadchodzących meczach Diufowi lub Machedzie.
O Owenie nie pamiętam ... :P
O ile na Tottenham czy Arsenal nie wyjdziemy 3 w środq, co jest jednak więcej niż prawdopodobne :)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:38 #217
ironia
ironia pisze:
Sory, że nie w temacie ale Daily Mirror pisze, że Sneijder ma być w ciągu 48h kupiony przez MU. "Congratulations to Wesley Sneijder, who has signed for Manchester United for the 97th time this summer. The Daily Mirror are reporting that the Internazionale midfielder will seal his latest move to Old Trafford within the next 48 hours. They say that "the two clubs have explored a possible price over the past few weeks through a third party", the old-fangled tactic of actually talking to each other presumably no longer trendy enough.All that needs to happen now, as with the other 96 transfers, is for Sneijder and United to agree personal terms, a process whose complexity has been exacerbated by Mrs Sneijder's rumoured refusal to go anywhere that does not have a Miss Selfridge."

i tak w to nie wierzę.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:13 #216
rvn10 pisze:
rvn10
Ściema na 100 %. Prasa szuka sensacji, bo dzień bez Sneijdera w tytule, to dzień stracony ;)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:29 #215
majkelos27 pisze:
majkelos27
link?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:31 #214
ironia pisze:
ironia
footytube.com/news/guardian/football-transfer-rumours-wesley-sneijder-to-man-utd-within-48-hours-L10161?ref=hp_trendian
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:37 #213
majkelos27 pisze:
majkelos27
to wiadomosc z przed 5 dni...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:50 #212
grobla95 pisze:
grobla95
to dobrze ,że nie wierzysz :) To świadczy o tym ,że masz rozum.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:53 #211
Szejp pisze:
Szejp
Ale znowusz na twitterskim koncie dziennikarza BBC, Ian Mc'Garrego można było przeczytać, o tym, że negocjacje nadal trwają.

ehh, to się tak szybko nie skończy. Myślę, że będziemy musieli poczekać do 01.09 (albo nawet dzień dłużej, tak jak było z Berbą), by wszystkie wątpliwości się rozwiały (w jedną lub w drugą stronę)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:52 #210
nelsonk pisze:
nelsonk
Widać że nie znasz angielskiego, bo to jest artykuł który wyśmiewa doniesienie Daily Mirror o tym transferze. Naucz się języka a potem wklejaj, jak już.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:54 #209
jotbeelRSoM
jotbeelRSoM pisze:
Jak dobrze wrócić z wakacji i być z powrotem wśród Was :D Niestety nie było mi dane oglądać pierwszego meczu ale już nadrobiłem skrótem na razie..Cieszy mnie forma Younga,De Gea jestem jego zwolennikiem i wierze bardzo mocno że On te swoje dziwne błędy wyeliminuje jak najszybciej...GLORY GLORY...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:11 #208
grzeho16
grzeho16 pisze:
wiem że nie do tematu ale ,- diouf będzie grał w tym sezonie w menchesterze czy na wypożyczeniu?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:40 #207
Metyu pisze:
Metyu
Nie mam pojęcia, ale obecnie mamy zbyt dużą ilość napastników więc Macheda lub Diouf pewnie powędrują na wypożyczenia.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:10 #206
kris9
kris9 pisze:
Nie dziwi fakt, że głównym tematem po meczu z WBA jest de Gea. Ja będę wypowiadał się niestety bardziej po stronie sceptyków. Nie ukrywam, że byłem przeciwnikiem transferu Hiszpana do MU. Dlaczego? Tłumaczą to dwie "ściery", które wpuścił w dwóch meczach z rzędu. I nie przekonują mnie tutaj głosy mówiące, że wyciąga setki i miewa wspaniałe parady. Sęk w tym, że pozycja bramkarza jest pozycją niezwykle odpowiedzialną i nie potrzeba nam na niej chimeryka, który potrafi wznieść się na wyżyny swoich nieprzeciętnych bądź co bądź umiejętności popisując się paradą godną VDS-a, a chwilę potem wpuścić "babola" niczym przeciętny bramkarzyna z polskiej okręgówki. Nam potrzeba doświadczenia i stabilizacji na tej pozycji. Widać, że jak zwykle po odejściu wielkiego bramkarza będziemy mieli nie lada problem z jej obsadzeniem. Tak było po odejściu Schmeichela, tak może być teraz. Po raz setny może to powtórzę, ale irytuje mnie już pozycja Kuszczaka w naszej drużynie. Myślę, że najwyższa pora, by Polak pakował manatki. Dziwi mnie fakt, iż w obliczu końca kariery VDS-a, chimerycznej postawy de Gei oraz tego, że godnie zastępującym naszego podstawowego bramkarza był właśnie Polak, ten nie otrzymał jak do tej pory swojej należnej szansy. Myślę, że wielu pamięta świetną serię 12 meczów, w których Kuszczak stanął na wysokości zadania. Dlaczego więc wydajemy ogromne pieniądze na kogoś kto nie jest w stanie nam zapewnić stabilizacji na pozycji nr 1 po VDS-ie, a szans nie otrzymuje ten, który jest o wiele bardziej doświadczony i tą stabilizację potrafił w trudnych momentach zapewnić?
OK - wczoraj wygraliśmy. Pomyślmy jednak co by się stało, gdyby nie udało się zdobyć 3 punktów a 1 lub wręcz przez głupią bramkę nie wywieźć żadnej zdobyczy punktowej? Na razie SAF ma argumenty w postaci wyników, jednak jeśli dojdzie do sytuacji, w których przez bramkarskie "boble" zaczniemy gubić punkty, wtedy Szkot może już tak łatwo się nie obronić.

Do pozostałych transferów nie mam zastrzeżeń. Wczorajszy mecz pokazał, że Young był znakomitym posunięciem. Dla mnie wczorajszy mecz w jego wykonaniu - rewelacja! Podoba mi się ofensywa w zestawieniu Roo-Nani-Young. To trio może dużo namieszać w obecnym sezonie. Zakup Jonesa też był trafiony. Jak widać Smalling oraz Evans są też znakomicie przygotowani do sezonu. Jestem spokojny o formację obronną, w jednym meczu wysypało nam się dwóch czołowych środkowych, a my mamy mimo tego alternatywę, nawet po sprzedaży Wesa i O'Shea, nawet w obliczu urazów Evry i Rafaela. W środku pomocy sytuacja też nie wygląda źle. Ciekaw jestem przebiegu kariery Cleverleya i nie ukrywam, że wiążę z nim wielkie nadzieje, liczę też na to, że w końcu Anderson uwidoczni drzemiącym w nim wielki talent. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek Brazylijczyk zagrał na wysokim poziomie dwa mecze z rzędu. Wczoraj się zdarzyło, więc jest nadzieja, że wreszcie to ten sezon.

Tak na koniec tego komentarza dodam tylko, że nie mam najmniejszych wątpliwości, co do tego, że obronimy tytuł. Sezon dopiero się zaczął, ale Czerwone Diabły mają największy potencjał ze wszystkich drużyn PL, do tego są znakomicie przygotowani motorycznie i technicznie. Grunt to utrzymać równą, wysoką formę przez cały sezon, a gdyby jeszcze między słupkami stał VDS...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:35 #205
manu177
manu177 pisze:
Wg. mnie dopóki nie wyzdrowieje Chicharito to Welbeck powinien grac z Roo w ataku, Berbatov wszedł i w sumie nic nie pokazał, już więcej zamieszania robił Danny. Tylko szkoda, że gola nie strzelił..
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:19 #204
ironia
ironia pisze:
Od dzisiaj robię print screeny tych którzy wywalają De Geę na zbity pysk, a gdy Hiszpan będzie rozwalał system pokażę Wam to z powrotem.

Przyszedł więc na ocenę spotkania. Ja całym sercem będę stała za młodziutkim Hiszpanem, a co sądzę na jego temat przekonacie się niżej.

Pierwsze lody przełamane. Najważniejsze są wywiezione 3 punkty. No cóż styl pozostawia wiele do życzenia. W pierwszej połowie podobał mi się szczególnie mecz do 25 minuty. Mieliśmy kontrolę, potem jakoś zaczęło się sypać. Druga połowa pozostawia wiele do życzenia, ale najważniejsze jest wywiezienie kompletu punktów, dzięki czemu mamy przewagę 2 pkt nad naszymi głównymi rywalami. Tu mnie pewnie dużo osób skrytykuje i zminusuje, ale ja nadal jestem zdania, że nasz środek jest kiepski. Cleverley zagrał średnio, a Anderson jak dla mnie piach, chociaż pierwszą połowę tak do 30 minuty miał udaną. Potrzeba nam jakiegoś kreatora do środka który będzie rządził i dzielił. Rozrzucał te piłki na prawo i lewo. Takim zawodnikiem jest niewątpliwie Sneijder. Też wkurza mnie już ta szopka z nim, ale póki nie wybije 23:59 dnia 31 wierzę, że to możliwe jeszcze. Nawet taki Diarra by się przydał.

Nie pokoi mnie nasza obrona. Rio, Vidic, Rafael i Evra(chyba) są kontuzjowani. Nie rozumiem na cholerę Ferguson sprzedawał O'Shea. Irlandczyk był bardzo wszechstronnym zawodnikiem i mógł grać wszędzie w obronie. Przy takiej ilości kontuzji nie mógłby narzekać na małą ilość gry. Podejrzewam, że nasza obrona na Tottenham będzie wyglądać Fabio - Jones - Smalling/Evans - Evra(jak się wykuruje).

Szkoda, że Nani przestrzelił 2 bramki. Mogło być 0-3 i mecz ułożyłby się całkiem inaczej. Potem bramkę nam wpakowało WBA(no cóż cała wina idzie na Davida), i tu się zaczęło robić ciężko. Mecz nie należał do łatwych, ale wierzę, że w tym sezonie na wyjazdach będziemy radzić sobie z meczu na mecz coraz lepiej, a nie dawać taką plamę jak w poprzednim sezonie.

Teraz kilka słów o niektórych zawodnikach :

Ashley Young - Cieszy mnie przede wszystkim, że Young coraz lepiej radzi sobie w ekipie Czerwonych Diabłów i nabiera tej pewności siebie. Z meczu na mecz coraz bardziej mi się podoba. Jego wrzutki są niesamowite. Każda sieje spustoszenie i przyprawia problemów defensywie wroga. Transfer jak dla mnie w "dyszkę". Już z 2-3 sezony temu chciałam go widzieć w United, aż tak się stało. Będziemy mieli z niego duży pożytek. Bardzo aktywny, bardzo dobre wrzutki, szybki, coraz lepiej dogaduje się z resztą.

David De Gea - Stałam i będę stała całym sercem za Hiszpanem. Jak widzę ludzi którzy go chcą już wywalić na zbity pysk, wyzywają go to mnie krew zalewa. Ludzie, ogarnijcie się. Chłopak ma dopiero 20 lat, przyszedł z innej ligi, musi poznać angielską grę(chociażby wtedy jak go tam poobijali w polu karnym, ale taka jest ta liga). Przytyje z jakieś 5 kg, pójdzie na siłkę, ale przede wszystkim psychika! Takim pieprzeniem mu nie pomagacie, zamiast wspierać naszego Diabła, to wieszacie na nim psy. Krytyka krytyką, ale bez takich tekstów. Już zapomnieliście jakie miał z 2-3 dobre parady w tamtym meczu? Ratował nam tyłek, a jak wpuścił szmatę(jakby nie patrzeć) to od razu na wyjeb go. Ferguson kupił diament, ale diament do oszlifowania! Fergie wiedział co robi sprowadzając De Geę więc może też zaufajcie Fergiemu. Wystarczy Hiszpana obdarować trochę zaufaniem i go wspierać, a nie. Pierwszy sezon będzie dla niego bardzo ciężką przeprawą. Ma dopiero 20 lat, a rzucili go na głęboką wodę i to z jakim zadaniem : Zastąpić Edwina van der Sara. Myślę, że za 1-3 sezonów będzie rozwalał system na OT. Nabierze pewności siebie, nabierze masy, nabierze doświadczenia, zaaklimatyzuje się. Przy golu myślę, że zjadł go stres i trema. Psychikę też poprawi, a wy macie mu w tym pomóc, a nie od razu po nim jechać.

Nani - totalnie bezbarwny. Być może dlatego, że większość akcji szło przez Younga, a jak Nani miał piłkę to efektów nie było. Przykład? 2 bramki przestrzelone. Uważam, że to go zmotywuje do jeszcze lepszej gry.

I jeszcze raz powtarzam. Od dzisiaj robię print screeny tych którzy wywalają Hiszpana na pysk i wieszają na nim psy. Krytyka krytyką, ale bez przesady.

Na tyle ode mnie, pzdr.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:45 #203
ryan22 pisze:
ryan22
Zgadzam się ,że trzeba go wspierać tak jak każdego piłkarza MU , lecz prawda jest taka - NA DZIEŃ DZISIEJSZY NIE ZASŁUGUJE NA BYCIE NR JEDEN !!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:26 #202
ironia pisze:
ironia
na dzień dzisiejszy? chłopak rozegrał tylko 2 spotkania w barwach United, chyba nikt nie liczył, że od razu wskoczy na najwyższy poziom. tak będzie wyglądał jego pierwsze sezon - uczenie się języka, nabieranie masy, przyzwyczajanie do angielskiej piłki.

Czy zasługuje na nr 1 czy nie pokaże czas, a nie 2 spotkania.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:27 #201
ryan22 pisze:
ryan22
Wyższy poziom? Co ty w ogóle bredzisz . Samo to co piszesz świadczy o tym że nie powinien być bramkarzem nr1 .
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:40 #200
ryan22 pisze:
ryan22
tak będzie wyglądał jego pierwsze sezon - uczenie się języka, nabieranie masy, przyzwyczajanie do angielskiej piłki - I O CZYM MY W OGÓLE GADAMY?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:42 #199
ironia pisze:
ironia
No tak, bo większość właśnie tego od niego oczekuje. Że będzie od razu zapieprzał na najwyższym poziomie, chyba nikt w to w nie wierzył, że tak od razu będzie.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:46 #198
ryan22 pisze:
ryan22
Od dzisiaj robię print screeny tych którzy wywalają De Geę na zbity pysk, a gdy Hiszpan będzie rozwalał system pokażę Wam to z powrotem.

Kto go wywala na zbity pysk? My fani oceniamy graczy za to co prezentują na boisku a De Gea, jeżeli broni słabo to co mam pisać? Tak jak mówiłem wcześniej według mnie nie jest to jego wina tylko Alexa.De Gea powinien walczyć o miejsce w składzie bo według mnie jest sporo słabszy na dzień dzisiejszy od Tomka.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:06 #197
Rarian pisze:
Rarian
Nie zapominaj, że O'Shea też jest obecnie kontuzjowany, więc nie wsparłby wcale naszej obrony w tych ciężkich dla niej czasach. Zresztą, z obroną nie ma tragedii. Jak wróci Evra to linia defensywna Evra - Smalling - Jones/Evans - Fabio wygląda dość dobrze, a w dodatku pozwala na jednego obrońcę na ławce.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 15:13 #196
ryan22
ryan22 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 11:40

20 mln wyrzucone w błoto. Mamy kuszczaka i lindegarda i kupujemy 20 latka który od razu wskakuje do pierwszego składu. Efekty widać 2 mecze 3 bramki zawalone.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:35 #195
ironia pisze:
ironia
Koleś, a czego Ty oczekujesz od 20 letniego bramkarza, który grał w innej lidze, przyzwyczajony do innego stylu gry, że od razu będzie grał na poziomie VDS?

Co za dzieciak.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:41 #194
ryan22 pisze:
ryan22
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 12:22

Dzieciak? Dobre. Od niego nie oczekuje dobrej gry , błąd zrobił Alex po 1 kupując go za astronomiczną kwotę 20mln a dwa dając mu grać w pierwszym składzie. W swojej odpowiedzi znajdziesz poparcie mojej tezy ,że jak na razie powinien siedzieć na ławce. Dziwię się że przychodząc do MU od razu stał się pierwszym bramkarzem bez żadnej rywalizacij bo według mnie na dzień dzisiejszy kuszczak byłby dużo pewniejszym kiperem. I jeszcze pytanie do ciebie : ILE JESZCZE MA PUŚCIĆ SZMAT BY SIĘ PRZESTAWIĆ DO NOWEJ LIGI? Moja propozycja jest taka by póki się nie przyzwyczai do nowej ligi- jak ty to mówisz niech siedzi grzecznie na ławce i grają ci którzy na to zasługują.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:20 #193
axel52 pisze:
axel52
@ryan22 nie przejmuj sie fanbojami De Gea. ja podzielam zdanie , że jeżeli został kupiony to powinien najpierw wygrac rywalizację w bramce a nie wchodzi do 1 składu tylko dlatego ,że kosztował majątek. Ślepy by dostrzegł po meczu z City , że De Gea musi się duuuuużżżoooooo jeszcze nauczyć aby grać w PL. I tu pytanie czy SAF będzie go wystawiał dalej mimo fatalnych interwencji czy jednak wprowadzi rywalizację bramkarzy [ na razie to jest ona na papierze chyba ]
Drugie pytanie ile jeszcze szmat musi De Gea puścić [ a że będą to chyba najwięksi jego fanboje przyznają ] i ile stracimy punktów przez to żeby SAF wystawił choćby Lindegaarda.
Osobiście nic nie mam do hiszpana [ oprócz szmat ] dopiero zaczyna , ma czas sie wykazać , ale właśnie obawiam się tylko tego żebyśmy za dużo nie ucierpieli nim się chłopak wyrobi
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:32 #192
axel52 pisze:
axel52
@ironia bronisz De Gea ok . Tylko ciekawe czy broniłabyś go po np. zremisowanym meczu z WBA . I ciekawe czy po meczach gdzie stracimy punkty [ oby nie ] przez nieudolne interwencje DeGea też będziesz mówiła , że ma czas , jest młody [ a punkty będą odjeżdżać ]
Na razie fakty są takie , 2 mecze z angielskimi rywalami i 3 bramki na konto hiszpana , ale nic to , najgorsze , że on zupełnie nie radzi sobie na przedpolu.
Aż strach pomyśleć kto będzie łapał dośrodkowania w meczach z lepszymi i szybszymi rywalami. Sama ta jego niby cudowna gra na linii [ ja jej nie widziałem ] to sporo za mało na PL
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:40 #191
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 14:20

alex52, jeżeli o mnie chozi to ja np. po zremisowanym meczu z WBA i po tej wielkiej szmacie De Gei chyba bym popełnił samobójstwo. Toż to nie możliwe żeby bramkarz tak bronił! Moje życie straciło by wtedy sens. Zaliczacie te bramki na konto Hiszpana jak gdyby on sam był na boisku. Pierwsza bramka z City gdzie byli obrońcy że dopuścili do tego żeby Lescott uderzył piłkę z główki? Druga bramka, kto dopuścił do tego żeby Dżeko oddał strzał ?

ryan22, tak plujesz jadem na De Gee jak byś wydał na niego z własnej kieszeni ta kasę.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:19 #190
chiny84 pisze:
chiny84
a ja się podpisze pod tym co napisał, ryan22: bo powinna być rywalizacja na tej pozycji i żeby sam od siebie wymagał 100 %, jak sobie nie radzi w pierwszym składzie albo stylu jeszcze nie opanował to do rezerw i trening, z ławki niech wchodzi, gra w pucharach (chociaż może lepiej nie bo z ogórami polecimy), niech powalczy o pozycje tak jak to robi każdy zawodnik na boisku...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:27 #189
axel52 pisze:
axel52
@spontan , strzał padł i jego obowiązkiem było złapać a nie puścić prawie pod sobą. Jak by obrońcy nie popełniali błędów to nie potrzebny byłby bramkarz. ja nie mam nic przeciw hiszpanowi bo dopiero zaczyna. Tylko gdzie ta rywalizacja jest powiedz mi?? gra bo kosztował majątek ? sorry kolego , ale coś jest nie tak. Powtarzam pytanie , ile musi wpuścić szmat by dostał szansę Lindegaard choćby ? co będzie jeśli jego interwencje będą kosztować punkty ? już by tak było gdyby nie odbitka po strzale Younga
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 17:15 #188
spOntan pisze:
spOntan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 18:41

axel52, no bez przesady. Piłka nożna jest grą błędów. Popełnił błąd, tyle, nie rozumiem tylko takiej nagonki na niego, tym bardziej że to jest jego 2gi oficjalny mecz w nowym klubie, w nowym państwie w wieku 22 lat, do tego słabo zna język o ile w ogóle zna, więc to jest chyba jak najbardziej normalna rzecz, nie? Dajcie mu czasu...
a co do rywalizacji to Ferguson go ściągał jako podstawowego bramkarza i właśnie do takiej roli go szykuje, a to że popełni 2,3 czy 4 błędy już na starcie ma go skreślać? 1 mecz zły i wypad ze składu? no proszę Cię, to nie zbuduje jego pewności siebie, wręcz przeciwnie.

Abstrahując, Kuszczak puścił gola z 100 metrów od bramkarza drużyny przeciwnej, to już powinien zakończyć karierę, i najlepiej zmienić nazwisko, bo nic z niego nie będzie.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 18:39 #187
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 19:24

ja cie rozumiem tylko pytam ile jeszcze błędów musi popełnić ? ile zawalić bramek ? ile pkt musi stracić United aby szansę dostał Lindegaard choćby [ nie jestem jego fanbojem ] . DeGea zaczyna dopiero to fakt , ale zaczyna fatalnie , dlaczego ? bo nie jest przygotowany do ligi angielskiej. Zaprzeczysz ?
a SKORO NIE JEST PRZYGOTOWANY DO GRY W TEJ LIDZE TO DLACZEGO jest nr. 1 ? czyżby wygrał rywalizację z innymi bramkarzami ? nie nie wygrał bo niby kiedy ? gra dlatego bo kosztował majątek [ przepłacono sporo ] @ironia odgraża sie robieniem screenów i powtarzaniem w kółko o rozwalaniu systemu przez DeGea [ co za idiotyczny zwrot ] tylko może my będziemy wklejać jej linki z interwencjami hiszpana w next kolejkach.
Ja naprawdę nie jestem wrogiem DeGea , rozumiem że zaczyna itp. itd. tylko obawiam się tego co może nam uciec jeżeli będzie grał tak dalej [ a nie ma przesłanek że zacznie lepiej od razu ]
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:21 #186
axel52 pisze:
axel52
@spontan zagrał 2 mecze złe a nie jeden i oba z rywalami z podwórka.Widać gołym okiem , że nie umie grać na przedpolu , ma problemy z przechwytywaniem mocnych wrzutek [ co tam problemy on jest przyspawany do linii ] oj czarno to widzę gdyż tego elementu tak ważnego w tej lidze to sie nie nauczy raczej już
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:28 #185
spOntan pisze:
spOntan
a gdzie on ma się ogrywać w lidze angielskiej? na treningach? zagrał 2 mecze w których popełnił na max 3 błędy to fakt, ale czy po tych 3 błędach mamy go skreślać i odsyłać od razu do rezerw?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 19:45 #184
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2011 20:04

najpierw niech wygra rywalizację o nr.1 dobrze ? pisałeś że został kupiony na bycie nr.1 , ok zgadzam się , tylko , że w takiej formie to niech się ogrywa nawet w rezerwach [ no chyba że to policzek ] bo to nic złego. Lepiej niech tam to robi niż mamy tracić pkt.
Oczywiście że SAF go nie odeśle do rezerw , ale zrozum że to nie jest czas na jego ogrywanie się . Jak ucieknie nam parę pkt też będziecie mówić , że ma czas niech się ogrywa.
Nie liczyłbym na takiego fuksa jak w zeszłym sezonie , że np. Chelsea ma zadyszkę trwającą 3 miesiące , lub Arsenal remisuje u siebie non stop.
A strażaka w bramce nie ma niestety.
Pewnie dajmy mu czas nawet pół roku tylko pytanie czy ilość pkt się będzie zgadzać na koniec [ oby tak ] sezonu. Ile razy mam powtarzać , że już by było 2 pkt w plecy gdyby nie fuks po strzale Younga. A sprawcą tej straty byłby niestety DeGea
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:00 #183
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Nie jest źle, ale w meczu zawiódł mnie Nani. Kompletnie bezbarwny, mało się udzielał w ofensywie, natomiast wracał się do obrony, może to taktyka Sir Alexa? Natomiast duży plus za grę otrzymują Roo i Young. I jeszcze jeden temat - Czemu wiekszość z was tak krytykuje De Geę? Hiszpan pierwszy raz gra w najlepszej lidze świata, jeszcze sie ogra. Nauczy sie angielskiego, poprawi sie komunikacja z obroncami. Nie bedzie zle!

Ale najwazniejsze 3 pkt ;D
GGMU!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:03 #182
BeLikeNani
BeLikeNani pisze:
Sry , że tutaj pytam ale kto jest według was naszym najszybszym skrzydłowym ?:)
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:58 #181
Forfiter pisze:
Forfiter
Z pewnością Nani.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:00 #180
grobla95 pisze:
grobla95
na 100% Nani
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:54 #179
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
walcott
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 23:21 #178
mateo2002 pisze:
mateo2002
napewno Nani
» Wtorek, 16 sierpnia 2011, 19:36 #177
FredTheRed
FredTheRed pisze:
pokrzyczeli sobie?? teraz ja.
po pierwsze troche martwiące są kontuzje defensywy już na starcie sezonu. źle to wygląda i mam nadzieję, że to przejściowe.
po drugie - w drugim z kolei spotkaniu (mam na myśli pierwsze - CS) gramy ładną, szybką i składną piłkę, przeciwieństwo minionego sezonu
po trzecie - De Gea wpuszcza trzecią szmatę trzeci raz z rzędu w drugim z kolei spotkaniu. o mały włos nie zgubiliśmy punktów już w pierwszym spotkaniu i o ile mnie intuicja nie myli - będziemy przez niego w tym sezonie często obgryzać paznokcie. nadal podtrzymuję decyzję że to dzieciak i nie zasługuje na miejsce w pierwszym składzie United
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:44 #176
vip14
vip14 pisze:
Bravo. Manchester United jest niepokonany. Szacun dla Younga
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:05 #175
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
ja pierdykam.... cesc w barcelonie... wiem , zer nie ma co sie ogladac na inne zespoly ale jak sobie pomysle jaka beda teraz mieli pake to nasz srodek wypada faktycznie troche kiepsko:/
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:13 #174
flinston pisze:
flinston
skąd to wiesz ,podaj źródło informacji !!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:35 #173
dxaxwxixdx pisze:
dxaxwxixdx
oficjalna strona barcelony ! i wszystko ! tak pisze ! :P
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 14:11 #172
bla
bla pisze:
Nie wiem skąd taka fascynacja Young-iem. Mnie niczym takim nie zachwycił. Na Naniego mało gry i dlatego był mało widoczny. Moje zdanie jest takie, żeby Young trochę więcej pokory w swoją grę włożył i będzie dobrze. Nani na razie jest dużooo lepszy. PozdROW!!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:10 #171
ChronoS pisze:
ChronoS
fanboj naniego tak ?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:58 #170
Janczar
Janczar pisze:
Roo ładna bramka i bardzo dobrze, że od pierwszego meczu zaczyna strzelać. Ashley Young świetna gra. Bardzo dobrze wkomponował się w zespół.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 08:43 #169
prot
prot pisze:
1. Nani zagrał dziś jak Messi - przeszedł obok meczu z tym wyjątkiem, że Khedira zaliczył asystę i pomógł Messiemu golem odróżnić się trochę od Naniego. Bardzo dobrze - paradoksalnie - się stało, że Nani był dziś w cieniu Young'a - to go jeszcze bardziej zmotywuje i wróci jeszcze silniejszy.

2. Kontuzja Rio i Vidica - jestem spokojny, bo United ma Krzysztofa eSssnake'a oraz wybitnie solidnego Jones'a. Obawiam się bardziej o zastępstwo Evansa za Vidica. Krzysiek za Rio a Jones za Vidica i jest spokój - tylko niech Evra szybciej się kuruje.

3. W meczu z City Nani był motorem napędowym 2000, dziś motorem napędowym był Young. W meczach pod koniec sezonu poprzedniego motorem był Rooney - super, że mamy tak zmotoryzowaną drużynę. Zawsze znajdzie się jakiś motor zatankowany do pełna.

4. Off - do czego służy Khedira w Realu? Nani nic nie grając dziś zagrał lepiej niż ten Pan - powinien dostać czerwoną kartkę to by asysty przy golu Messiego nie miał i Real zapewne pokonałby barce - to dopiero było dno.

5. Sanchez ma za grzeczną twarz żeby grać w barcie - szkoda. Nie mam do niego pretensji ponieważ podobno marzeniem jego ojca było, żeby Alexis grał w barcie. Szkoda, że ojciec nie zasiądzie już na trybunach żeby oglądać swojego syna.

6. David - na szczęscie są kibice, którzy zwrócili uwagę i na Twoje klasowe interwencje. Jeden błąd, głowa do góry, wstajemy i idziemy dalej.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 02:20 #168
cahill1226 pisze:
cahill1226
polecam dla cb stronę RealMadryt.pl
Jesteś kibicem MU czy Realu? Tu się pisze komenatzre odnośnie meczu MU z West Brom, a nie realu.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:06 #167
DEPE pisze:
DEPE
messi przeszedl obok meczu a i tak zapakowal gola i dolozyl asyste hahaha.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:49 #166
Arothq pisze:
Arothq
a gdzie pisze, że jest zakaz pisania o realu? To jest strona o FOOTBALLU i piszemy tu głównie o Man Utd ale nie tylko - niechcesz - nie czytaj. Są ludzie którzy oglądają coś więcej niż mecze United...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:22 #165
cahill1226 pisze:
cahill1226
prot
Ty chyba naprawdę jesteś nienormalny. To jest strona dla kibiców MU i wypowiadania się na tema United, a nie wypowiadania się na temat innych klubów! Krytykujesz moje komentarze?! Tu nie ma co krytykować! Moje komentarze zawierają przynajmniej wypowiedzi dotyczące MU. twoje komentarze są na bardzo niskim poziomie, dlatego nie będę ich komentował. Jest mi cb naprawdę bardzo, ale to bardzo szkoda, że masz tak mało wiedzy o piłce nożnej. Ja w przeciwieństwie do cb, o footballu mam bardzo szeroki zakres wiedzy. Dam ci dobrą radę... Wyłącz tego swojego kompa, idź grzecznie do łóżeczka, bo już bardzo późno(jak dla cb) a później śpij, tak długo aż będziesz wyspany, a kiedy wstaniesz poczytaj sobie coś o świecie piłki nożnej. I kiedy coś z niej zapamiętasz(w co wątpię) to wejdź na devilpage.pl i wtedy pisz komentarze.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 17:09 #164
canarinhos
canarinhos pisze:
Gdyby VDS wpuścił taką bramkę jak David nikt by się nie czepiał.
Było to do obrony ale już nie wieszajcie na nim psów.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 01:57 #163
ChronoS pisze:
ChronoS
VDS także puscił szmate w finale.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:59 #162
FredTheRed pisze:
FredTheRed
co wy z tym Edvinem tu wyjeżdżacie? porównywać żółtodzioba do gościa, który już samym nazwiskiem zdradza swoją pozycję w świecie piłki.. DeGea nie jest bramkarzem na miarę United, tyle w temacie. co jak co, ale do bramkarzy Alex nosa nie ma.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 10:48 #161
ironia pisze:
ironia
fred

De Gea nie jest bramkarzem na miarę United?
Oceniasz gościa po 2 meczach, gdzie presja jest ogromna i musi, ba powinien godnie zastąpić VDS? Matko boska..
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 11:42 #160
FredTheRed pisze:
FredTheRed
nie, nie po dwóch meczach. ja w ogóle uważam że on jest za słaby na United. jeszcze. może będzie lepszy a może i nie, póki co nic na to nie wskazuje. jest niepewny, wypłoszony a ta jego "gra na przedpolu"...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:37 #159
ChronoS pisze:
ChronoS
No tak, czyli mam wierzyć, że oglądałeś lige hiszpańską i mecze z udziałem De Gei ?? Skoro stwierdzasz, że nie jest na miare united ? czy tylko obejrzałeś parę spotkań na jutubie i już masz wyrobione zdanie ? albo co gorsza, znajomi Ci powiedzieli, że jest cienki ...
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 15:49 #158
Kobeman25
Kobeman25 pisze:
Ja bym pozostawił bez komentarza grę Naniego ale muszę powiedzieć że był najsłabszy ze wszystkich 22 graczy dzisiaj dawno nie widziałem żeby grał tak fatalnie...może miał gorszy dzień...oby bo to była katastrofa,a co do De Gei to za każdym razem jak było dośrodkowanie pod naszą bramke czułem strach...najlepszy dzisiaj był Young i już Berbatov zagrał dużo lepiej od Naniego mimo że grał krócej...gra United słaba denerwuje mnie zawsze to ze United się broni kiedyś tak nie było tylko zawsze szli za ciosem jak był Yorke,Cole pozniej Nistelrooy albo pamiętny mecz z Romą 7:1 mam nadzieje że będzie lepiej narazie mamy 2 pkt przewagi nad głównymi rywalami Glory Glory Man United!!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 01:49 #157
ManUtd13
ManUtd13 pisze:
Dory nasz mecz . Oj De Gea potrzebuje czasu na razie za dobrze nie jest. Young super , oby tak dalej !!
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 01:24 #156
DEPE
DEPE pisze:
barcelona tydzien max 2 i bedzie szla juz na wysokich obrotach. ciezko bedzie w rewanzu, ale wlasne boisko i Cesc wiec bedzie napewno barca silniejsza.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 00:42 #155
AgEnT
AgEnT pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 23:21

Nie wiem czy śmiać się czy płakać, bo niektórzy w komentarzach zachowują się jak nie powiem co. Piszecie że De Gea nie wypał, przepłacony itp. Ludzie dajcie mu czas zagrał 1 mecz w lidze, a niektórzy z Was by go do rezerw wyrzucili. Chłopak musi się uczyć, a najlepiej się uczy na własnych błędach. Owszem zawalił przy bramce, no ale wiadomym było, że od pierwszych meczy będzie wszystko bronił. Tak samo nie rozumiem tego przed tym meczem wszyscy jechali po Youngu, że po co nam on, teraz znowu ci sami piszą że jest super. Z kolei po meczu z $ity, w którym Nani zagrał fantastycznie wszyscy go kochali, teraz zdarzył się mu słabszy występ, a niektórzy już go sprzedać chcą, bądź na ławce posadzić. Ludzie OGARNIJCIE SIĘ !!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:21 #154
Draciel
Draciel pisze:
A oto moje oceny (stawiam plusy/minusy/pytajniki):

David de Gea- Ewidenty, poważny błąd. Co prawda jeden, ale na wagę straconego gola. (-)
Chris Smalling- Grał nieźle, na swoim poziome. Szkoda, że nie upilnował strzelca bramki. Warto podkreślić, że nie była to jego nominalna pozycja. (+)
Rio Ferdinand- Klepał to co zwykle, pewny punkt obrony. (+)
Nemanja Vidic- Również solidny i konsekwentny. (+)
Fabio- Przyzwyczaił nas do lepszej gry, z jego błędu wniknęła bramka dla West Bromwich. (-)
Johny Evas- Niczym nie zachwycił, niczym nie zawinił, pewny występ młodego reprezentanta Irlandii. (+)
Phil Jones- Stabilny punkt United, bardzo dobrze zastąpił kontuzjowanego Ferdinanda!! (+)
Nani- Zmarnował dwie sytuacje, niewidoczny (być może taka była taktyka, ustawienie?), ale pożyteczny w defensywie (?)
Ando- Jak dla mnie jeden z lepszych zawodników United w dzisiejszym meczu. Pożyteczny w rozgrywaniu, skuteczny w odbiorze. Przekonuje mnie do siebie coraz bardziej! (+)
Tom- Dostawał za mało piłek, niezbyt widoczny, według mnie przeszedł obok meczu. (?)
Young- Zawodnik spotkania! Bezdyskusyjnie. Asysta i bramka, czego chcieć więcej? [+(!)]
Wazza- W swoim stylu. Bramka, odbiór, rozgrywanie. (+)
Welbeck- Bezbarwny, zepsuł kilka zagrań. Plus za ściągnięcie obrońców przy golu Rooneya. (?)
Berbatov- Nic nie pokazał. (?/-)

Kilka słów komentarza: Cóż... Sytuacja tak jak w zeszłym roku- wygrywanie w końcówkach. Liczyłem, że ta trzymająca w napięciu mentalność zmieni się wraz z początkiem nowego sezonu, ale niestety się myliłem. Bardzo niepewny mecz, kilka błędów, klops Davida. Ważne, że trzy jadą do MU, chociaz na pewno lepiej wyglądałby wynik z zerem z tyłu... Jeszcze kwestia transferów- na pewno jakiś obrońca. Jeżeli nikogo na tę pozycję nie kupimy, to w okolicach grudnia będziemy mieli w obronie Carricka i Fletchera. O środku pola powiem jedynie tyle, że Anderson jak dla mnie zasługuje na pierwszy skład. Tom powinien grać, ale nieregularnie. Niech ogrywa się od czasu do czasu przy boku Fletchera czy wspomnianego wcześniej Andersona.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:18 #153
prot pisze:
prot
Już zapomniałem nawet jak Fletcher wygląda - Cleverley ma teraz szansę i powinien grać regularnie. Na środek w tym sezonie Sir Alex planuje przecież jeszcze jedną niespodziankę więc konkurencja będzie im wszystkim sprzyjać.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 02:37 #152
devilmaster
devilmaster pisze:
Super wygraliśmy!! Do tego Chelsea, Arsenal i Live pogubiły punkty. Poziom naszej gry jeszcze nie jest jakiś olśniewający ale to przecież dopiero początek sezonu. Szkoda kontuzjowanych obrońców. De Gea świetnie rozprowadza piłki raz ładnie wybronił przy golu niestety zawinił ale żeby tak natychmiast go skreślać to trzeba być jakimś "sezonowcem" chyba :) Bardzo cieszy gol Rooneya i energiczna gra Younga poza tym Anderson dostaje skrzydeł. Ten sezon musi być nasz!! :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:10 #151
OnlyRedDevils
Jeśli tak grający Real po pierwszej połowie przegrywa z Barceloną, to bez mocnego środka nie widzę Manchesteru z pucharem europy, no chyba że trafimy w finale na kogoś innego..
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:52 #150
thetukan12
thetukan12 pisze:
Ludzie! Jak czytam Wasze komentarze, to ręce mi opadają. De Gea popełnił błąd. Część już skazuje go na rezerwy i chce Lindegaarda. To był pierwszy mecz w nowej lidze, dajmy mu czas niech się zaaklimatyzuje. Nie wymagajmy od razu gry na poziomie Van der Sara.

Z kolei Nani. Nie błyszczał w meczu, ale niektórzy popadają ze skrajności w skrajność. Po meczu z City wszyscy byli szczęśliwi, bo strzelił zwycięską bramkę. Dziś zmarnował świetną okazję, a ludzie już są niezadowoleni i oburzeni, że gwiazdorzy, że jest średniak. Każdy ma gorszy lub słabszy dzień.
Ludzie, opanyjmy się!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:00 #149
kenko31
kenko31 pisze:
No cóż... Widać, że David De Gea musi się zaaklimatyzować. Pamiętacie, jak było z polskim Fabianem w Arsenalu na początku? Też puszczał babole a teraz - bynajmniej przed kontuzją - jak bronił? Jak czołowy bramkarz Premier League. Oczywiście chcę, by jego forma De Gei szybciej przybyła ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:54 #148
thetukan12
thetukan12 pisze:
Ludzie! Jak czytam Wasze komentarze, to ręce mi opadają. De Gea popełnił błąd. Część już skazuje go na rezerwy i chce Lindegaarda. To był pierwszy mecz w nowej lidze, dajmy mu czas niech się zaaklimatyzuje. Nie wymagajmy od razu gry na poziomie Van der Sara.

Z kolei Nani. Nie błyszczał w meczu, ale niektórzy popadają ze skrajności w skrajność. Po meczu z City wszyscy byli szczęśliwi, bo strzelił zwycięską bramkę. Dziś zmarnował świetną okazję, a ludzie już są niezadowoleni i oburzeni, że gwiazdorzy, że jest średniak. Każdy ma gorszy lub słabszy dzień.
Ludzie, opanyjmy się!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:51 #147
kalek
kalek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 21:30

Dajcie ludzie De Gea trochę czasu na aklimatyzację i przystosowanie się do stylu gry ligi angielskiej. On ma 21 lat i jest jeszcze nie doświadczony nie wie jak się gra w Premier League. Każdy potrzebuje trochę czasu na przystosowanie się do nowych rzeczy. Tak jak każdy idzie do nowej pracy i musi się do niej przystosować, przeszkolić i nauczyć nowych rzeczy. On jeszcze nie grał w oficjalnych meczach ligi angielskiej tylko w sparingach z amerykańskimi drużynami, które nie są w stanie dorównać klubom ligi angielskiej.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:26 #146
GIRLinRED
GIRLinRED pisze:
Uwielbiam chłopaków,niezmiernie cieszy mnie wyjazdowa wygrana:) trzymam mocno kciuki za nowy sezon i bramkarza:)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:23 #145
Plasterek
Plasterek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 21:23

Ładnie zagrały nasze diabełki. Young zdecydowanie najlepszy. Patrząc na grę Roo jestem spokojniejszy o ofensywę. Nani jak zawsze nie równa forma. De Gea poćwiczy obrone strzałow z dystansu itp. Bardziej mnie martwi to że, lata lepiej niż Małysz gdy są wrzutki w pole karne, musi przypakować i to szybko. Gra reszty naszego zespołu napełnia optymizmem. Kontuzje jak zawsze nawiedzają United, tylko dlaczego to musi być para stoperów... Ciekawe kto będzie nosił opaskę kapitana pod nieobecność Vidica.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:20 #144
SzmuLik
SzmuLik pisze:
Nie narzekajcie tak na de Geę. Przez kilka meczy trudno się zaaklimatyzować w nowej lidze czy nowym klubie. Przypomnijcie sobie mecze Hiszpana w Atletico, w których nieraz ratował dupsko Rojiblancos. Jak się rozkręci w Premier League to ma szanse być czołowym bramkarzem ligi. I na to liczę, wy chyba zresztą też :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:19 #143
CcxcC
CcxcC pisze:
de gea wskoczył teraz na głęboka wodę ,chce się napewno pokazać a nerwy i stres to słaby doradca że tak powiem, musi grać a będzie dobrze nie wolno podcianć mu skrzydeł. zobaczymy co city pokaże jak narazie ich się obawiam
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:14 #142
felix43
felix43 pisze:
Brawo United za gre do końca wkurzają mnie tacy kibice którzy zamiast wspierać De Gee jeszcze go poniżają Hiszpan w tym meczu zagrał dobrze gdyby nie ten gol raz nawet wyją okno i obronił 1 na 1 a więc morda kibice którzy w niego nie wierzą
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:14 #141
Rarian pisze:
Rarian
Nani jest genialny, ale dzisiaj zagrał katastrofalnie. Nie mam o to pretensji, bo każdy może mieć słabszy dzień, ale z dzisiejszej gry musi wyciągnąć wnioski i, tak jak obiecywał, starać się być lepszym ;). Ogólnie to przecież co do tego, że Nani to geniusz nikt nie ma wątpliwości.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:41 #140
pchelek4
pchelek4 pisze:
de gea jest tak słaby szkoda tylko tej kasy
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:05 #139
m7o5 pisze:
m7o5
A mi to szkoda takich ludzi jak Ty, wypowiadających się w taki sposób.. ; )
Wyobrażałeś sobie, że przyjedzie taki 20-letni de Gea i będzie bronił jak VDS i Casillas razem wzięci.. On jest inwestycją na długie lata i nikt nie oczekiwał od niego całkowitego zamurowania bramki United. Każdy, kto chociaż trochę myśli wie, że jeszcze nie jedna wpadka mu się zdarzy..
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:13 #138
cesarz pisze:
cesarz
nie, nie myslalem, ze bedzie jak VDS, tymbardziej jak Casillas, ale tez nie myslalem, ze bedzie popelniał bledy gorsze niż w B klasie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:32 #137
freestyler7 pisze:
freestyler7
@cesarz
Masz dwadzieścia lat(o ile data podana w Twoim profilu jest prawidłowa) i uważasz że to był błąd ala druga liga ? -_-
Przypomnij mi błąd VDS w poprzednim sezonie, również przeciwko WBA.
Co widzisz ? Ja widzę jeszcze większy błąd.
Każdy musi się ograć, Każdy ma gorszy dzień. Ludzie , zrozumcie to w końcu -_-
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:24 #136
cesarz pisze:
cesarz
VDS nie wpuszczał 3 szmat w dwóch meczach. Duńczyku gdzie jestes? Czekamy:)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 22:36 #135
bzowy21
bzowy21 pisze:
Sezon zaczął się pięknie. Punkty tracą nasi najwięksi rywale a Rooney chyba będzie walczył o koronę króla strzelców bo jest w wysokiej formie. Kapitalny debiut w MU w Premier League zaliczył Young. Claverley także zagrał przyzwoicie. Obecnie niepewnym punktem naszej ukochanej drużyny jest bramka. Sądzę, że w meczu z Kogutami Fergie powinien dać szansę Lindegardowi.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:57 #134
Tennant
Tennant pisze:
Super:)
De Gea musi się poprawić
Glory Glory MU
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:56 #133
m1ch4l pisze:
m1ch4l
i to jest fajna prostota komentarzy :p
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 22:27 #132
Sportovviec
Sportovviec pisze:
Cieszą trzy punkty, i postawa Younga :) De Gea musi doświadczenia jeszcze nabrać... Ale ważne że nie tracimy punktów już na starcie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:54 #131
mateuszr20471
Ferdinand jest bardzo podatny na kontuzje. Na miejscu Fergiego powoli odstawialbym Ferdinanda i wprowadzalbym do pierwszego skladu Smallinga,Evansa czy Jonesa. Szkoda, ze sprzedalismy O'Shea lub ze nie zakupilismy jakiegos bocznego obronce, nie za duze pieniadze, ale takiego grajka na lawe. Sneijder jest niepotrzebny, niech Ando z Tomem sie ogrywaja, najwazniejsze sa 3 punkty.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:46 #130
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Brawo Manchester tak trzymać najważniejsze trzy punkty i dobry start.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:42 #129
czerwonydevil
Foster nie wyzbył się wspaniałego dryblingu, takiego jak z meczu z MC w naszych barwach ;) niewiele zabrakło a Danny by przejął piłkę.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:26 #128
eric13
eric13 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 20:10

Ważne ze wygralismy a co do gry to byly momenty lepsze i gorsze personalnie nie oceniam dopiero poczatek sezonu liczy sie ze mamy 3 pkty martwia mnie kontuzje w obronie Rafael ,Evra teraz Vida i Rio oby nic powaznego dobrze ze mamy szeroki sklad w kazdej formacji i za to chwala Fergusonowi.Tak trzymac w walce o kolejny tytul :D
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:09 #127
sisinho pisze:
sisinho
Rio - 1,5 miesiaca ... Vidić podobno "tylko" 3 tygodnie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:17 #126
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Nadal podtrzymuję swoją opinię, że Nani zagrał po prostu słaby mecz. Nie zrobił niczego co zasługiwałoby na pochwałę, a do tego przy stanie 1-0 zmarnował 2 dobre sytuacje ( w tym jedna z nich 100 % ). Nie dziwcie się mojej opinii, bo nie tego się spodziewałem po najlepszym zawodniku naszej drużyny (może poza Rooneyem) .

Moja opinia odnosi się tylko do dzisiejszego spotkania, a sezon jest długi i z pewnością Nani będzie jednym z najlepszych zawodników całej ligi. Jednak dzisiaj mnie rozczarował.
Moja ocena - 6,5
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:01 #125
sukinkot pisze:
sukinkot
nani naljepszy poza rooneyem!? chyba kpisz ! ferdinand i vidic o niebo lepsi, aczkolwiek to nie znaczy ze nani jest slaby bo nasz caly sklad jest bardzo dobry
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:11 #124
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Spokojniej człowieku.. bo się zagotujesz.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 21:02 #123
AgEnT pisze:
AgEnT
Ferdinand i Vidic akurat teraz są bez formy i nie oszukujmy się ...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:12 #122
sukinkot pisze:
sukinkot
chodzi o jakosc pilkarza o jego gre przez cala kariere i o to jak sie wpisal do historii a w tym o niebo lepiej wypadaja stoperzy united
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:57 #121
sukinkot pisze:
sukinkot
chodzi o jakosc pilkarza o jego gre przez cala kariere i o to jak sie wpisal do historii a w tym o niebo lepiej wypadaja stoperzy united
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 23:58 #120
cahill1226 pisze:
cahill1226
Dajcie spokój dla naniego!! Każdemu zdarza się gorszy występ. Jak z city strzelił 2 bramki i został bohaterem meczu, to tak się podniecaliście jak nie wiem co;d
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 09:09 #119
sukinkot pisze:
sukinkot
momencik ja tu naniego nie krytykuje bo uwazam go za bardzo dobrego pilkarza a takze swietne ogniwo napedzajace ataki Unieted ale jakby nie patrzec to jest on gorszy od ferdinanda i vidicia bo oni lepiej wykonuja swoja prace w obronie a on czasem gorzej zagra w ataku.
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:26 #118
Robal
Robal pisze:
Oglądałem drugą połowę i na prawdę muszę pochwalić Evansa bo tym jak zastąpił Vidicia:)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:01 #117
froncuAF pisze:
froncuAF
widać że Evans pozbierał się po ostatnim sezonie, dobrze że dostaje teraz szansę pokazać, że po prostu był wtedy bez formy i nadal zasługuje na to by grać Manchesterze, moim zdaniem jest jednym z najlepszych młodych środkowych obrońców w Europie
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 20:30 #116
profesor999
profesor999 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 20:00

Bardzo dobry mecz lecz błąd Davida De Gea mam nadzieję że w ciągu najbliższych kilku meczy,młody Hiszpan pokaże swoje umiejętności między słupkami.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:59 #115
Byniol
Byniol pisze:
Ja jestem bardzo zadowolony z tego zwycięstwa na wyjeździe :)
Oby tak dalej a będzie 20 20 20 ! :D
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:58 #114
Kuncel
Kuncel pisze:
Jestem bardzo zadowolony z transferu Younga:) co do Davida ma czas .....
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:55 #113
monnie
monnie pisze:
Sir Alex:
"Rafael out for 10 weeks, Rio 6 weeks and Vidic 2-3 weeks"


niedobrze, niedobrze...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:38 #112
tuszek10 pisze:
tuszek10
skąd masz taką wiadomość?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:43 #111
bcn666 pisze:
bcn666
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 19:46

Bym się strasznie nie martwił - Jones na środku obrony gra świetnie , Evans się trochę ogra, a przecież dziś pokazał co potrafi. Smalling na prawej stronie bardzo dobrze się sprawdza. Tylko teraz niech nas bozia broni przed nowymi kontuzjami obrońców bo znowu Carrick będzie musiał na obronie biegać.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:43 #110
monnie pisze:
monnie
z jednego z fanpage'y na facebooku, przypuszczam, że to jest pomeczowa wypowiedź SAFa.

bcn666 - też tak sądzę, ale ta obrona wydaje mi się nieco za "młoda"
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:47 #109

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY