AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: West Bromwich vs United

Data 13 sierpnia 2011, 17:56 Biafra, bbc.co.uk, własne
Zapowiedź spotkania: West Bromwich vs United
A A A
Wreszcie! Po wielu miesiącach wyczekiwania rusza najlepsza piłkarska liga na świcie – Premier League. W pierwszej kolejce mistrzów Anglii czeka wyjazd na The Hawthorns, gdzie podejmą drużynę West Bromwich Albion.

Jakież udane lato ma za sobą sir Alex Ferguson! Zza miedzy co chwilę dobiegały informacje o Carlosie Tevezie robiącym wszystko, aby nadszarpnąć reputację klubu z niebieskiej części Manchesteru, Cesc Fabregas nieustannie irytował Arsene’a Wengera swoimi planami o odejściu do FC Barcelony, a sam Staruszek w ostatniej chwili sprzątnął sprzed nosa działaczom Liverpoolu dwóch piłkarzy – Phila Jonesa oraz Ashleya Younga.

Prawdziwą wisienką na torcie było uciszenie jak zwykle głośnych Obywateli w niedzielnym spotkaniu o Tarczę Wspólnoty. Teraz przed nami kolejny sezon, a w Manchesterze już nikt zdaje się nie pamiętać o potknięciu w finale Ligi Mistrzów…

Początek spotkania w niedzielę, 14 sierpnia o godzinie 17.00!

Mistrzowie Anglii walkę o swój 20. tytuł rozpoczynają niedzielnym starciem na The Hawthorns, czyli na jednym z pięciu stadionów gdzie w ubiegłym sezonie udało im się uzbierać komplet punktów. Sposób w jaki Czerwone Diabły odniosły zwycięstwo z WBA do dziś pozostaje tajemnicą. Wystarczy przypomnieć sobie faul Gary’ego Neville’a na Grahamie Dorransie, za który piłkarz United powinien bezzwłocznie opuścić boisko, czy też sytuację w której pan Chris Foy nie podyktował jednego z najbardziej oczywistych rzutów karnych w historii angielskiej piłki nożnej. Kapitan Czerwonych Diabłów po tym meczu już więcej nie wybiegł na boisku, zdając sobie sprawę, że przejście na emeryturę pozostaje jedynym słusznym rozwiązaniem. Nie można oczywiście zapomnieć o przestrzelonej jedenastce przez Petera Odemwingie oraz o niezawodnym Javierze Hernandezie, który po raz kolejny uratował podopiecznym Fergusona komplet punktów.

Kilka tygodni po tym wydarzeniu doszło do zmian na stanowisku menadżera popularnych Drozdów. Niezbyt radzącego sobie w Premier League Roberto Di Mateo zastąpił Roy Hodgson i trzeba przyznać, że były trener Liverpoolu wykonał wspaniałą pracę. W momencie przejmowania dowodzenia, drużyna West Bromwich zajmowała 17 lokatę, a sezon zakończyła aż sześć pozycji wyżej. Hodgsona należy pochwalić również za jeszcze jedną rzecz – w czasach gdy kluby nie liczą się z pieniędzmi, a zakup piłkarza za 20 milionów funtów przechodzi bez większego echa, zakontraktowanie Shane’a Longa za niecałe 7 milionów funtów wydaje się przebłyskiem geniuszu.

Kłopoty w kadrach

Występ Stevena Reida jest obecnie największym zmartwieniem sztabu szkoleniowego Drozdów. Pomocnik West Bromwich wciąż narzeka na ból w łydce, przez co jego pojawienie się na boisku w niedzielę wydaje się mało prawdopodobne. Roy Hodgson będzie mógł na szczęście skorzystać z Petera Odemwingie oraz Youssouf Mulumbu. Do drużyny wracając również borykający się ostatnio z kontuzjami skrzydłowy Jerome Thomas i pomocnik Paul Scharner.

Jeśli chodzi o drużynę United to sir Alex Ferguson nie będzie mógł skorzystać z Darrena Fletchera, Antonio Valencii oraz Javiera Hernandeza. O ile dwójka pomocników wróciła już do treningów, to meksykański napastnik lekki rozruch rozpocznie dopiero za około 10 dni. Niepewni występu są Michael Carrick, Danny Welbeck i Patrice Evra, narzekający na drobne urazy, które wyeliminowały już ich ze spotkań reprezentacji. W ostatniej chwili do grona kontuzjowanych dołączył Rafael da Silva, nabawiając się na jednym z treningów urazu barku.

West Bromwich Albion:

Występ niepewny: Steven Reid (uraz mieśnia łydki)

Kadra West Bromwich Albion:

Foster, Reid, Tamas, Olsson, Shorey, Mulumbu, Scharner, Brunt, Morrison, Thomas, Long, Odemwingie, Cox, Fulop, Jones, Cech, Tchoyi, Ibanez, Dorrans, Jara, Fortune.

Przewidywany wyjściowy skład (4-5-1):

Foster
Jara, Tamas, Olsson, Shorey;
Brunt, Mulumbu, Scharner, Dorrans, Tchoyi
Odemwingie

Manchester United:

Kontuzjowani: Darren Fletcher (przebyty niedawno wirus), Antonio Valencia (uraz kostki), Javier Hernandez (lekkie wstrząśnienie mózgu), Rafael da Silva (uraz barku).
Występ niepewny: Patrice Evra, Michael Carrick, Danny Welbeck (drobne urazy).

Kadra Manchesteru United:

De Gea, Lindegaard, Smalling, Ferdinand, Vidic, Jones, Evra, Evans, Fabio, Nani, Park, Cleverley, Anderson, Carrick, Giggs, Young, Rooney, Berbatov, Welbeck, Diouf, Owen, Macheda.

Przewidywany wyjściowy skład (4-4-2):

De Gea
Smalling, Vidić, Ferdinand, Evra
Young, Anderson, Cleverley, Nani
Rooney, Berbatow

Fakty meczowe

Bezpośrednie starcia:

* Popularne Drozdy przegrały ostatnie siedem spotkań, w których podejmowały United na własnym stadionie. Niechlubna seria trwa już od 1984 roku.
* W ubiegłym sezonie na Old Trafford West Bromwich przegrywając 0:2, doprowadziło do remisu 2:2, jednak rewanż na The Hawthorns nie był już tak udany (porażka 1:2).

West Bromwich Albion:

* Zaledwie dwa razy udało się drużynie WBA zachować czyste konto w minionym sezonie.
* Piłkarze aż 15 różnych narodowości wpisywali się na listę strzelców w ekipie Drozdów w poprzedniej edycji Premier League. Jest to największa rozbieżność wśród angielskich zespołów.
* W meczu pierwszej kolejki sezonu 2010/11 ulegli aż 0:6 drużynie Chelsea.

Manchester United:

* W swoim 19. mistrzowskim sezonie Czerwone Diabły wygrały zaledwie pięć spotkań na wyjeździe.
* Aż 11 rezerwowych zawodników wpisywało się na listę strzelców wchodząc z ławki, co jest najlepszym wynikiem wśród drużyn Premier League sezonu 2010/11.
* Podopieczni Fergusona zdobyli również największą ilość bramek po strzałach głową (18 trafień), spośród angielskich drużyn.

Początek spotkania w niedzielę, 14 sierpnia o godzinie 17.00!
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» „Mój najcięższy sezon na Old Trafford” „Mój najcięższy sezon na Old Trafford”
Francuz twierdzi, że ubiegły sezon ...



Poprzedni news:
De Gea w bramce przeciwko WBA
Następny news:
Rio wróży Cleverleyowi wielką karierę

Komentarze (241)


ChronoS
ChronoS pisze:
Chciałem podsumować, masakrycznie słaba gra obrońców, co było powodem błędu De Gei. Niestety, ale jak Smalling daje się ogrywać jak dziecko, a inni obrońcy albo się bezskutecznie przyłączali, albo w ogóle nie reagowali. Nieciekawie się dzieje w szeregach naszej obrony, do tego urazy Vidica i Ferdinanda. Błąd był De Gei, ale obrona miała bardzo duży swój udział.

Co do samej gry De Gei, potrzeba jeszcze wiele czasu aby się ustatkował i bronił tak jak w lidze Hiszpańskiej. Niestety nie mamy godnego zmiennika który by takich błedów nie robił. Musimy przecierpieć parę meczy, aby David złapał rytm gry, spokojnie i powoli dojdzie do celu, a wtedy będziemy mieli na prawdę dobrego bramkarza.

Co do offensywy - pierwsza połowa nawet niezła, dobre i szybkie klepki.
Druga połowa tragiczna, Anderson nie istniał, Tom nie istniał zresztą jak i w pierwszej połowie, Berbatov w ogóle mógłby biegać poza boiskiem, tyle samo by wniósł do tej gry. Mam wrażenie, że potrzeba nam środkowych pomocników, bez względu na cenę.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:06 #241
MustaKilla
MustaKilla pisze:
Żenada. tyle na temat tego meczu. 3 pkt fuksem wyjęte. zapomnieć o tym żałosnym meczu szybko.
Może Ferguson powinien im powiedzieć, że to sparing to wygraliby 4:0...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:59 #240
brk91 pisze:
brk91
Jeśli to był dla Ciebie żałosny mecz, to nie wiem jak byś ocenił niektóre mecze z poprzedniego sezonu. Mecz uogólniasz przez pryzmat jednej połowy czy w jaki sposób to oceniasz ?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:02 #239
HarryHA
HarryHA pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 19:01

No to David jest winny dla Young'a browara jak nic. Jeden kiks, mam nadzieje, ze bedzie ich mniej z kolei wczesniej kapitalna interwencja naszego nowego bramkarza. Cleverley oraz Welbeck. Slabiej, niz z City o CS, ale spoko, loko. :) Bedzie dobrze. Widac zaangazowanie w gre Toma i Danny'ego. Anderson... Ku*wa, to jak minal w pierwszej polowie trzech zawodnikow, to bylo cos niesamowitego, az mi cisnienie skoczylo. Anderson powinien byc przygotowywany do tego, aby zastapic "Rudego". Young... Cala gierka praktycznie byla ustawiana pod niego, wiec sie nie dziwie, ze tyle dosrodkowan bylo blokowanych potem, bo co ich mialo zaskoczyc? Poczatek meczu oczywiscie na + niesamowity. Zebysmy nie spuscili nogi z gazu, to mecz na luzie skonczylby sie 3-4:1 dla United. Pod koniec meczu Ferguson zrobil niezly eksperyment z nasza obrona i nie powiem, ze kiepsko to wygladalo, bo grali w porzadku. Bronili jak trzeba bylo i wyprowadzali jak sie dalo. Z kolei dla Naniego naleza sie gromkie brawa za gre w defensywie. Dziekuje i pozdrawiam. :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:59 #238
Kobeman25
Kobeman25 pisze:
Ja bym pozostawił bez komentarza grę Naniego ale muszę powiedzieć że był najsłabszy ze wszystkich 22 graczy dzisiaj dawno nie widziałem żeby grał tak fatalnie...może miał gorszy dzień...oby bo to była katastrofa,a co do De Gei to za każdym razem jak było dośrodkowanie pod naszą bramke czułem strach...najlepszy dzisiaj był Young i już Berbatov zagrał dużo lepiej od Naniego mimo że grał krócej...gra United słaba denerwuje mnie zawsze to ze United się broni kiedyś tak nie było tylko zawsze szli za ciosem jak był Yorke,Cole pozniej Nistelrooy albo pamiętny mecz z Romą 7:1 mam nadzieje że będzie lepiej narazie mamy 2 pkt przewagi nad głównymi rywalami Glory Glory Man United!!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:58 #237
wander11
wander11 pisze:
najwazniejsze są 3 pkt gra Mu nie była tak zła poprostu WBA cała 11 stała na 30 metrze i niedało sie nic zrobic tylko momentami MU za wolno rozgrywało piłke
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:58 #236
adel890
adel890 pisze:
w grze United denerwuje mnie to ze zamiast atakowac to oczywiscie cofia sie do obrony nie wiem po co. Ogolnie gra nie cieszy. Jednak widze brak klasowego rozgrywajacego;/
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:57 #235
Powell pisze:
Powell
Po po c**j kibicujesz tej drużynie ?
» Poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 16:29 #234
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
De Gea musi zaliczyć kilka świetnych interwencji by poprawić swoje przygotowanie psychiczne do sezonu bo jak na razie to marniutko to widzę.

Kolejnym problemem są warunki fizyczne i nie chodzi tu o wzrost. De Gea musi wiedzieć że siła będzie mu w sezonie niezbędna by przepchać się i stawiać czoła rosłym, dobrze zbudowanymi zawodnikom drużyny przeciwnej
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:57 #233
Sportovviec
Sportovviec pisze:
Yea! Są 3pkt to jest najważniejsze Panowie, wygrywam na inauguracje, a Chelsea, Arsenal, Liverpool remisują i to oni niech się martwią :) Ten błąd De Gei no niestety straszny, troszkę się boje co to z nim będzie... Widać ze ma jeszcze problemy, ale za to Young pokazał klasę :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:56 #232
klb9k
klb9k pisze:
Young super mecz , DeGea potrzebuję trochę czasu więc spokojnie ludzie :) Mam nadzieję, że Vidic i Ferdinand to nic poważnego bo może być ciężko, a łatwego terminarza w tym okresie nie mamy.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:54 #231
Azut20
Azut20 pisze:
Wygrana 1:2 ale samą grę pozostawie bez komentarza..

CIESZY JEDYNIE ZWYCIĘSTWO..
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:54 #230
Rarian pisze:
Rarian
Graliśmy dzisiaj lepiej niż na większości wyjazdów sezon temu, następny mecz na OT, więc jestem spokojny.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:55 #229
brk91 pisze:
brk91
Pierwsza połowa bardzo dobra w naszym wykonaniu więc nie wiem o co Ci chodzi.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:57 #228
Lil
Lil pisze:
De Gea stawiasz Youngowi dzisiaj kolejke bo ci dupsko uratował.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:53 #227
ChronoS pisze:
ChronoS
Chyba cała obrona stawia Youngowi :O
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:56 #226
cowbojmcl
cowbojmcl pisze:
De Gea jest niestety nieprzygotowany psychicznie do gry dla Manchesteru. Przyjrzyjcie się ruchom, większość dość nerwowa. Do tego strasznie usztywnione nogi. Szkoda trochę, że Ferguson nie zdecydował się na jego transfer sezon temu. David popatrzyłby z bliska jak się gra w tak dużym klubie, z pozycji rezerwowego też lepiej by mu się wchodziło. Trochę szkoda , że przegapiliśmy szansę na Frey'a, który był za dużo niższą cenę do wyjęcia z Fiorentiny. Dodatkowo psychicznie jest chyba lepiej ukształtowany.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:52 #225
sisinho pisze:
sisinho
No chyba nie bardzo oglądałeś mecze Fiorentiny bo Frey zagrał b.słabo ostatnie mecze . W dodatku mimo że ma nazwisko to jest porównywalny do Boruca , a chociaż do niego nic nie mam to nie ta liga.

De Gea jest młody , ale gra dobrze nogami co ani Kuszczak ani Lindegaard nie potrafią dobrze robić. Oby psychicznie dojrzał do United , to wtedy bd mieli klasowego bramkarza ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:56 #224
Typ pisze:
Typ
Dlatego uważam, że to Kuszczak na początek powinien stać w bramce bo ma największe doświadczenie a De Gea powinien stopniowo wchodzić do zespołu, bo teraz on się spala psychicznie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:58 #223
Typ
Typ pisze:
Zastanawiający jest fakt, że błędy które De Gea nie wynikały z braku ogrania z drużyną czy błędy związane z komunikacją, tylko są to po prostu kiepskie interwencje tak jakby spalał się psychicznie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:50 #222
sisinho pisze:
sisinho
Warto zobaczyć że dzisiejsza obrona to tragedia , taka piłka powinna być zablokowana od razu.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:54 #221
mtr
mtr pisze:
Trzeba trzymać kciuki do ostatniego gwizdka a nie gadać, że już po meczu.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:44 #220
Deluxe
Deluxe pisze:
Young to moim zdaniem najlepszy transfer United w to lato ;) O Jonesie na razie za wiele nie można powiedzieć, a De Gea myli się, ale moim zdaniem wyjdzie na ludzi. Tak czy siak, 1:2, super ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:42 #219
lukep
lukep pisze:
ale to będzie jako gol samobójczy potraktowane więc Young pewnie poczeka na oficjalne trafienie ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:41 #218
vibovit
vibovit pisze:
Nastroj Waszych komentarzy jest rozstrojony jak psychika 13-letniej dziewczynki. Ogarnijcie sie i nie siejcie defetyzmu przed koncem spotkania/po jednym meczu...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:41 #217
Kris91
Kris91 pisze:
Całkiem inną kwestią jest słaba gra zawodników, nie spałenianie pokładanych w nich nadziei, no i trzeba przyznać że West Bromwich gra całkiem dobrze
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:39 #216
lukep
lukep pisze:
Vidic, Evra, Ferdinand, Rafael wypadają oby nie na długo, bo przed nami mecze z Tottenhamem, Arsenalem, Boltonem i Chelsea :/
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:37 #215
Kris91
Kris91 pisze:
Jak tak dalej pójdzie to przegramy ten mecz. ale nie będę wypominał Fergusonowi, zawsze miałem jakieś "ale" a on mi cały czas udowadniał że wie co robi. Po tamtym sezonie powiedziałem sobie że koniec z krytykowaniem jego decyzji i postaram sie tego trzymać :) ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:37 #214
Realze
Realze pisze:
Mam nadzieje ze to nic poważnego i Rio będzie w stanie grac w następnym meczu
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:35 #213
Deluxe
Deluxe pisze:
Rio mnie martwi. Martwi mnie nasza obrona, skoro prawie wszyscy się popsuli ;(
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:35 #212
avo23
avo23 pisze:
Tomowi najlepiej wychodzi rozgrywanie do tylu z takim środkiem europy nie zwojujemy :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:33 #211
TomekLKR pisze:
TomekLKR
Zgadzam sie z tobą, wielu uwaza ze on bedzie lekiem na nasz srodek pola ale to jeszcze za wczesnie na taki klub. Trzeba sciagnać jakiegoś rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia bo bez tego ani rusz...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:36 #210
lukep
lukep pisze:
teraz uraz Ferdinanda spoko obrona się sypie od pierwszej kolejki :(
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:32 #209
paweldorynek
paweldorynek pisze:
Powtórka z poprzedniego sezonu.
Inni tracą punkty, Manchester nie umie tego wykorzystać juz w pierwszej kolejce. A Ferguson wciąż swoje.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:32 #208
sisinho
sisinho pisze:
Nie ma kto rozgrywać po raz n-ty.

Tylko że za każdym razem mieliśmy boki , a dzisiaj Nani gra przeciętnie a Young coś tam próbuje i na tym się kończy.

Ando i Tomem daleko nie zajedziemy.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:31 #207
maladzonaga
maladzonaga pisze:
powinien byc karny ale sędzia jest jakiś po....ny
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:31 #206
TomekLKR
TomekLKR pisze:
No i ten mecz pokazuje ze potrzebny jest rozgrywajacy z prawdziwego zdarzenia bo z Cleverley'em i Andersonem to my niestety długo nie pociagniemy. Takie jest moje zdanie na ten temat
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:31 #205
Rarian
Rarian pisze:
A za to Nani niestety gra dno dna i pięć metrów mułu.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:29 #204
MustaKilla
MustaKilla pisze:
Po jakich wielu miesiącach?

Young bije głową w mur. gracz jednego zwodu.
O de Gei nawet mi sie pisać niechce... Tomek ma lepszą reakcję...
Niestety Ferguson bedzie ich teraz puszczał na sile jak to już bywało z niejednym zakupem Alexa przez co obniża forme zespołu i blokuje innych piłkarzy, którzy są w lepszej formie. Ot co.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:28 #203
sisinho
sisinho pisze:
W 2 połowie kompletnie nie widać ani Toma ani Andersona
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:27 #202
Rarian
Rarian pisze:
Young wydaje się najlepszym transferem roku. Gra kapitalnie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:26 #201
dorisdd
dorisdd pisze:
Czy ja o czymś nie wiem? Nasi mają założone czarne opaski? Tak mi się wydaje, a o niczym nie słyszałam...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:21 #200
Typ
Typ pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 18:18

Błąd.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:16 #199
Kris91 pisze:
Kris91
Wkońcu ktoś mądrze pisze :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:17 #198
sisinho pisze:
sisinho
Zabawny jest fakt że jak De Gea popełnił błąd to 3/4 chce Kuszczaka , który w każdym meczu popełniał błędy a o jego grze nogami lepiej zapomnieć (100 lat za De Geą w tym aspekcie).

Spoko David popełnił błedy w 2 meczach , ale pytanko ile ma lat a ile Tomuś czy Lindegaard?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:17 #197
vibovit pisze:
vibovit
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 18:27

Edit: przeklejone do 2-go posta
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:24 #196
Typ pisze:
Typ
Sorry za dubel komentarza. Jak na razie De Gea nie pokazał wiele w grze nogami bo jak dotąd większość jego podań to krótkie po ziemi. Jakoś od samego początku nie byłem fanem tego transferu ale to nie ja jestem managerem tylko SAF i mam nadzieję, że ma rację a to ja się mylę.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:26 #195
Typ
Typ pisze:
Zabawny jest fakt, że jak Kuszczak popełnił błąd w jakimś spotkaniu to od razu był skazywany na porażkę a De Gee każdy tłumaczy a to już drugie spotkanie, w którym gość popełnia katastrofalny błąd. Błędem United było zesłanie Kuszczaka do rezerw (Lindegard jest za słaby na United). W tym momencie Kuszczak powinien stać w bramce bo jest najbardziej doświadczonym bramkarzem w United a De Gea powinien się przyzwyczaić do gry w Anglii. Kuszczak zawalił ostatni mecz w którym wystąpił w poprzednim sezonie ale jak był okres, że grał kilka spotkań z rzędu to był coraz pewniejszy w bramce i godnie zastępował VDS.
Tych dwóch młodzików w bramce może nam jeszcze bokiem wyjść w tym sezonie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:15 #194
vibovit pisze:
vibovit
W jaki inny sposob (poza wypozyczeniem, ktore nie wchodzi w ogole w gre) wg. Ciebie De Gea ma sie przyzwyczaic do gry w Anglii? Na treningu? Niestety, wszyscy wiedzieli, ze bedzie ciezko po stracie VDSa...pierwsze pol sezonu zapewne zobaczymy jeszcze pare wpadek w jego wykonaniu.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:27 #193
lukep
lukep pisze:
i może w końcu SAF by wpuścił Berbę na więcej niż 15 minut zwłaszcza że Welbeck nie zachwyca
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:07 #192
cosby
cosby pisze:
Na razie jestem w 100% spokojny o końcowy wynik. Gramy dobrze, szczególnie jak na wyjazdowe spotkanie. Szkoda szansy Naniego, ale jak nie jest pod grą to bywa rożnie z jego skutecznością. Co do De Gei, to uważam, że nie można wyciągać pochopnych wniosków, widać, że ma świetny refleks, a to podstawa :) Jak się trochę ogra widzę w nim świetnego bramkarza
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:04 #191
Belzebub
Belzebub pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 18:06

Gra De Gei to jedno... drugi problem to gra obrony, która dopuszcza do oddawania zbyt dużej ilości strzałów na jego bramkę. Przy tej szmatce w ogóle nie był przygotowany do interwencji, bowiem raczej nie oczekiwał że 2 obrońców przepuści ten strzał. Albo rzeczywiście ma taką powolną reakcje. Ogólnie za dużo nerwówki w tylnich szeregach. Czas na 2 połowe :P
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:03 #190
designer
designer pisze:
ja rowniez nie jestem zwolennikiem tego glupiego ciecia z Hiszpanii. Zalosne chochro i tyle. Po raz kolejny pokazuje jaki z niego kiepski bramkarz. MA SPOZNIONY REFLEKS i to jego najwieksza wada. Dzieki temu mozna smialo obstawiac mecze United wrzucajac zaklad iz przeciwnicy Man Utd. strzela minimum jednego gola (oczywiscie jesli w bramce bedzie ta memeja) Wtedy zaklad spelni sie na 99 %. Zadam by Lindegaard w koncu dostal swoja szanse a jestem pewien ze nie zawiedzie tak bardzo jak ten "spoznialski" Hiszpan. On zbyt wolno mysli i to jest jego problem. Jak tak dalej pojdzie bedzie cieniutko, bo choc mozemy strzelic gola, to mozemy tez go znow stracic, tak wiec jesli nie strzelimy dwoch goli w drugiej polowie, bedzie sie czego obawiac.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:03 #189
ChronoS pisze:
ChronoS
ogarnij kolego, bo większym cieciem jesteś Ty wypisując tu takie pierdoły.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:05 #188
sisinho pisze:
sisinho
Lindegaard ma problem by być nr 1 w składzie rep Danii nie mówiąc już o United , nie ta półka moim zdaniem . O ile De Gea nie broni zbyt dobrze, o tyle Lindegaard może być co najwyżej zmiennikiem nr 1 w United.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:06 #187
tuszek10 pisze:
tuszek10
spokojnie zobaczymy z czasem, to dopiero jego początki, narazie nie zachwyca..
moze bedzie tym nr.1. Ja na to licze
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:22 #186
Masaccio
Masaccio pisze:
opanujcie się, nasza gra nie wygląda aż tak źle jak mówicie ...
stracona bramka oszołomiła nie tylko Davida, ale i innych naszych graczy ...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:02 #185
SzYnA
SzYnA pisze:
aż łezka mi się zakręciłą w oku jak zobaczyłem że United gra piłkę za czasów Butta, Yorke'a, Cole'a, Beckhama ;] wszystko było pięknie aż do momentu popisu De Gei. Kuszczak to przed telewizorem się śmieje do tej pory chyba :/ GLORY GLORY MAN UNITED !!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:02 #184
patrykbor
patrykbor pisze:
Musimy wierzyc do konca w Manchester United, napewno nam sie uda zdobyc 3 punkty Glory Glory Manchester United!!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:02 #183
lukep
lukep pisze:
mnie zastanawia jak długo będziecie cierpliwie znosić te klopsy De Gei, już w następnej kolejce Tottenham, potem Arsenal, Bolton i Chelsea i gwarantuje że pracy to on będzie miał mnóstwo więc lepiej dla niego by w tych meczach zachował czyste konto
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:01 #182
patrykbor
patrykbor pisze:
Wielka szkoda, wszystko ukladalo sie znakomicie. Niestety ten glupi blad ale coz, zdarza sie. Nani dzisiaj troszke zawodzi jako jedyny chyba. Young gra jak narazie cudowne spotkanie razem z Roo i Wellbeckiem rozumieja sie znakomicie. Mam nadzieje ze Diabelki beda graly dalej swoje i ze wygramy dzisiejsze spotkanie.
PS. Szkoda mi troche De Gei musi sie czuc fatalnie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:00 #181
jack1066
jack1066 pisze:
A apropo bramkarza-patrzcie jak broni Foster,co prawda ma więcej okazji do wykazania sie,ale jest chyba pewniejszy od de Gea'i
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:00 #180
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
Tu akurat się nie zgodzę , co dośrodkowanie to on jest strasznie nie pewny.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:43 #179
sssexton90
sssexton90 pisze:
gra wygląda nieźle jak na pierwszy mecz. A co do De GEI od początku byłem przeciwny jego transferowi. To bramkarz w sam raz jako nr 2 i tak za 3-4 lata by mógłbyć klasowym bramkarzem. Mówiłem, żeby kupić Stekelenburga a wszyscy mnie tu bluzgali za to. Holender jest o niebo lepszy i hiszpan jeszcze długie lata będzie słabszy od niego... no cóz, trzeba sobie radzić z dziurą w bramce do zimy :/
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:59 #178
lukep pisze:
lukep
do zimy 2022 boż to w końcu nasz etatowy długoterminowy bramkarz, pewniak
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:02 #177
Powell
Powell pisze:
Znowu pełno płaczków na stronie. Jak czytam was debile to mam chęć usunąć konto na tej stronie... Jest jeszcze 2 połowa...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:59 #176
Rarian pisze:
Rarian
Dokładnie, ile do jasnej cholery musi minąć meczów, żeby się ludzie nauczyli, że my ZAWSZE odrabiamy straty. A tu to nawet nie ma strat...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 18:00 #175
Azut20
Azut20 pisze:
Taak trza mu dać więcej czaasu by się nauczył angielskiego , jak ktoś powiedział on dobrze się nie komunikuje ale przy bramce to nawet komunikacja nie była potrzebna , nie bd go oceniał po tych występach bo to zbyt krótki czaas

ALE może wielu z was ma to samo co ja że jak jest akcja West Bromich Albion to można się obawiać
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:57 #174
ChronoS pisze:
ChronoS
obawiać to można się naszej obrony.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:59 #173
oscarinho
oscarinho pisze:
Momentami gramy świetnie! Szybkie wymiany piłki, szybkie kontry, trochę mało gramy prawa stroną przez co Nani niewidoczny, Young bardzo dobrze w grze kombinacyjnej ale wrzutki już słabo, 3/4 zablokowane. Bywały tez momenty że się trochę gubiliśmy, zupełnie jak w zeszłym sezonie na wyjazdach. Ogólnie gramy dużo lepiej i tylko brakuje skuteczności i/lub ostatniego podania. O wynik jestem spokojny, myślę, że jeśli dalej tak zagramy to wygramy :) nie oglądałem Chelsea dzisiaj ale z "faworytów" to gramy znacznie lepiej niż wczoraj Arsenal czy Liverpool.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:57 #172
Rarian
Rarian pisze:
Lol, jak czytam niektóre komentarze to nie ogarniam. Gramy dużo lepiej, w 45 minut stworzyliśmy sobie więcej sytuacji niż wczoraj LFC, Arsenal, a dzisiaj Chelsea w całym meczu. Błędy Naniego i De Gei sprawiły, że nie wygrywamy 2-3 do zera, ten mecz to będzie easy win w drugiej połowie. Trochę wiary i spokoju.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:56 #171
BeLikeNani
BeLikeNani pisze:
Wgl nasza prawa strona nie gra. Nani jest wgl niewidoczny z wyjątkiem tej jednej " setki " i drugiego jego strzału.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:55 #170
ChronoS
ChronoS pisze:
Tak wiele osób piszę o angielskim - a co ma z tą bramką wspólnego ten angielski ?? Dali się minąć jak dzieci. Obrona jest dziurawa jak ser szwajcarski, oczywiście mógł to wybronić, nie udało się, ale mimo wszystko nasza obrona nie jest w stanie zatrzymać napastników West B. Akcje wcześniej gdyby nie David, już by było 1:0, dla gospodarzy.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:55 #169
Sedan
Sedan pisze:
No, VDS by to z zamkniętymi oczami wybronił. De Gea jak na razie zalicza trzecią wpadkę w drugim meczu. Jeżeli dalej będzie tak tragicznie bronił takie proste strzały, to najlepsza ofensywa nam nie pomoże, żeby odrabiać prowadzenie/straty po każdym tak banalnym uderzeniu...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:55 #168
Kredens07
Kredens07 pisze:
Szkoda ze mamy remis po pierwszej polowie mam nadzieje ze w drugiej polowie im dolozymy. Ciesze sie ze Alex wprowadza mlodziez w gre naszego zespolu jednak licze ze po przerwie zobacze Berbatova za Welbecka, szkoda setki Naniego ale Nani tak ma ze potrzebuje zdecydowanie trudniejszej sytuacji, odnosnie De Gei martwi mnie ze chlopak nie radzi sobie z presja meczu jezeli przeciwnikiem jest WB to co tu myslec o meczu z Chelsea jak sie zachowa, chyba ze on ma tak ze na mecze z ciezkimi rywalami sie inaczej mobilizuje;D(patrzac na mecze z Barcelona w poprzednim sezonie). Wynik obstawiam 3-1 dla MU.
PS dobre wrzutki Younga, trudne dla rywala
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:54 #167
Kamil12345
Kamil12345 pisze:
Na plus na pewno to że gramy na wyjeździe i ciśniemy ich jak nigdy ;]. Najpierw świetnie wybroniona setka później taki klops, trochę szkoda. I jeszcze Nani gdyby trafił 2 razy byłoby 3;1/3;0.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:54 #166
Paps
Paps pisze:
Drugi mecz ogladam,i drugi błąd De Gei,spoznione reakcje ma jakies,za pozno sie kladzie...z kazdym meczem mam coraz wiecej watpliwosci co do niego,ale dajmy mu jeszcze troche czasu...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:54 #165
ryan22
ryan22 pisze:
20mln 135min - 3 zawalone bramki. Jak na razie sprawdza się to czego się spodziewałem, kasa wyrzucona w błoto. Mamy kuszczaka i lindegarda a Alex wymysla jakiegoś 20 latka i od razu daje mu miejsce w wyjsciowym składzie.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:53 #164
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
Ja się bałem tego że będzie za młody . Potrzebuję trochę dłużej czasu.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:56 #163
wander11 pisze:
wander11
nie ma bramkarzy którzy nie popełniają błedów VDS tez w ostatnim sezonie popełniał i co i nikt nie pamieta o tym poczekaj az chłopak sie rozkreci widac ze jeszcze ma stresa
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:56 #162
Azut20
Azut20 pisze:
Zaczęło się od Fabio , potem Smalling a najgorszy błąd De Gea bo jak dla mnie miał to po prostu ją miał i nadal nie wiem jak to wpadłoo... :( :( a Nani nie wiem czy on śpi sobie na tym boisku czy jak
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:53 #161
brk91
brk91 pisze:
Lewa strona świetna. Fabio i Young wykonują kawał roboty. Zdecydowanie lepiej prezentują się niż partnerzy z drugiej strony.
Rooney początek świetny, do tego piękna bramka. Wellback trochę mniej widoczny, ale walczy i stara się. Anderson na plus, biega walczy, ładnie akcje rozprowadza.
Szkoda niewykorzystanych szans Naniego, 2:0 mogło być jak nic.
Cleverley mało widoczny, Smalling przy straconym golu dopuścił do strzału, a De Gea po prostu popełnił błąd przy bramce. Myślałem, że po tej świetnej interwencji nabierze wiatru w żagle, no ale myliłem się.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:53 #160
czerwonydevil
To ja pozdrawiam tych którzy "nie widzą Welbecka" ... Chłopak zrobił więcej klepek z Rooneyem w jednej połowie, niż Berbatow w ciągu 2 meczy, a wy go "nie widzicie" śmieszne... Nani pieprzy setke za setką. No ale wiem, że będzie lepiej w II połowie. De Gea puścił babola, ale nie zapominajmy, że on jest młody i dopiero zdobywa doświadczenie, dajmy mu czas, chociaż do niektórych z was mówić jak do du** ;)

Na + magik czyt. Anderson i jak zawsze Rooney.
Niepewnie Fabio, ale coś nie idzie naszej obronie dziś. Vidić jakiś dołek formy ma.

Dajmy czas De Gei!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:53 #159
brk91 pisze:
brk91
Dokładnie. Bramka Rooneya to duża zasługa Wellbecka.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:54 #158
Rarian pisze:
Rarian
+ 100000
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:59 #157
Powell
Powell pisze:
myp2p.eu/broadcast.php?matchid=124359&part=sports - kilka źródeł ;) Dla tych co pytali o linki.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:53 #156
Przemo07
Przemo07 pisze:
No De Gea klops, ale cóż... zdarza się. Mimo wszystko nasza gra przed tą bramką wyglądała dobrze, gdyby Nani nie zmarnował tych dwóch sytuacji :/
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:52 #155
funManUtd17
funManUtd17 pisze:
De Gea zagubiony, Lindegaard obowiązkowo w kolejnym meczu. Young gra dużo, ale wszystko niedokładnie. Nawet ta asysta przy golu Roo to było średnio dokładne podanie. Środek pomocy też potrzebuje czasu żeby złapać formę. Welbeck i Cleverley niewidoczni, Nani zmarnował setkę. Kiepsko to widzę.

Od następnego meczu Anders na bramca a David niech się jeszcze pouczy, bo do żadnej piłki nie wychodzi i wygląda na oszołomionego.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:52 #154
jack1066
jack1066 pisze:
powinno być 3:1 dla nas. Dobrze gra Young, każda akcja praktycznie przez niego idzie.
Mało widoczny Tom, boi się ryzykować, większość piłek do tyłu.
de gea-strasznie niepewny,brame zawalił,ale nic, gramy dalej.
myśle że będzie te 3:1 dla nas, co powinno być już do przerwy.
do boju!!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:52 #153
jimmyyy8
jimmyyy8 pisze:
Refleks De Gei jest tragiczny. Popieram krytyków bo krytykować trzeba. Albo chłop się ogarnie albo wystawiamy Lindegaarda. A Hiszpan niech ćwiczy. Nie każdy transfer musi być genialny - trzeba czasu.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:52 #152
funManUtd17
funManUtd17 pisze:
De Gea zagubiony, Lindegaard obowiązkowo w kolejnym meczu. Young gra dużo, ale wszystko niedokładnie. Nawet ta asysta przy golu Roo to było średnio dokładne podanie. Środek pomocy też potrzebuje czasu żeby złapać formę. Welbeck i Cleverley niewidoczni, Nani zmarnował setkę. Kiepsko to widzę.

Od następnego meczu Anders na bramca a David niech się jeszcze pouczy, bo do żadnej piłki nie wychodzi i wygląda na oszołomionego.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:51 #151
paweldorynek
paweldorynek pisze:
De Gea to jedno a nasza gra to drugie..
Manchester daje się zamykać na swojej połowie jakby grał w 10.
Momentami tylko przyspiesza ale to nie ta drużyna która umiała miażdżyć przeciwnika.

Welbeck do zmiany
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:51 #150
Mike91
Mike91 pisze:
Młody bramkarz+nowa liga/otoczenie=BŁĘDY!!Dajmy mu troche czasu.Aha i nie zapominajmy o udziale Smallinga przy tej bramce
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:51 #149
wander11 pisze:
wander11
bardziej Fabio który stracił w głupi sposób piłke
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:52 #148
lukep pisze:
lukep
człowieku posłuchaj co komentatorzy mówią w studio Sky Sports Garry Neville ktory wypowiada się że to powinno być spokojnie złapana piłka przez bramkarza i kto się z tym nie zgodzi więc nie piepr* o Smollingu patrz jaki to był strzał ani silny ani z pięciu metrów i praktycznie w Hiszpana
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:58 #147
Azut20
Azut20 pisze:
Ja tam nie obrzucam mięsem De Gea ale według mnie , niech on najpierw się nauczy komunikować po angielsku , bo ja się boję w każdej akcji pod bramką naszej drużyny..
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:50 #146
gambit
gambit pisze:
Ludzie to NIE jest VdS !!
Zrozumcie to w końcu. Ktoś z Was widział jak bronił Edwin w wieku 20 lat? Nie popełniał błędów? Pomyślcie trochę..... Graja lepiej i wygrają jak zwykle
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:50 #145
DAMINOS pisze:
DAMINOS
Iker to samo :D w wieku 20 lat nie wymiatał :P
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:55 #144
mati019
mati019 pisze:
Witam czy ma ktoś porządnego linka do tego meczu? z góry dziękuję ;D
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:50 #143
Azut20
Azut20 pisze:
Ja tam nie obrzucam mięsem De Gea ale według mnie , niech on najpierw się nauczy komunikować po angielsku , bo ja się boję w każdej akcji pod bramką naszej drużyny..
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:49 #142
buttonman
buttonman pisze:
Według mnie De Gea jest leniwy stojąc na tej bramce, VDS nie bez powodu był nazywany latającym Holendrem. Ale dajmy chłopakowi szansę :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:49 #141
1993greg
1993greg pisze:
Na razie najsłabiej to chyba Nani jakby wykorzystał jedną ze swoich sytuacji to WB pewnie by się nie podniosło z 2-0
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:49 #140
dandi900107
dandi900107 pisze:
Pierwsza połowa na plus : Rooney ,Fabio,Young .Na minus :De Gea ,Nani,Welbeck
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:49 #139
wander11 pisze:
wander11
jeszcze Anderson dobrze gra
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:51 #138
ryan22 pisze:
ryan22
De Gea? chyba żartujesz
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:54 #137
czerwonydevil
Ku*** Welbeck na minus? To Ty jakis inny mecz oglądasz...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:54 #136
dandi900107 pisze:
dandi900107
Nie podałem Andersona bo nie wyróżniał się ,grał swoje.De Gea gra jeszcze bardzo nie pewnie i to widać ,potrzebuje ogrania miał dobrą interwencję ale zawalił gola na całej linii.
@czerwonydevil Opanuj słownictwo .Za 2 tygodnie w szkole będziesz mógł sobie tak szczekać.Oglądałem dobry mecz ,ty chyba byłeś myślami jeszcze w meczu o tarcze wspólnoty.Nic wielkiego nie pokazał.Od napastnika wymaga się dochodzenia do sytuacji strzeleckich czego Danny nie robił.I dłużej Danny był na boisku tym to gorzej wyglądało.Czekam na powrót groszka ,Danny na zmianę najwyżej.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 19:04 #135
wander11
wander11 pisze:
puscił gola szmate wybronił 100 teraz znowu wybronił ale ze puscił szmate to dla niektórych jest do bani
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:45 #134
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
gdyby to zrobił Tomek już byś go wyzywał i wyrzucał z OT.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:47 #133
Rarian pisze:
Rarian
Kamil - geez, nie wierzę jak można tak hejtować własnego zawodnika... Błąd? Ok, zdarza się, ale nie ma tragedii, jest remis, gramy dużo lepiej. Wygramy.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:48 #132
wander11 pisze:
wander11
gosciu akurat ja jestem za tym zeby Kuszczak odszedł z MU bo jest za dobry zeby siedziec na ławce dla mnie on powinien bronic zeby grał na Euro tak wiec niewiesz to sie nie udzielaj
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:49 #131
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 17:52

ok Sry Wander.Mam nadzieję że się David jak najszybciej zaaklimatyzuje.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:51 #130
JackDaniels
JackDaniels pisze:
Wezcie sobie na wstrzymanie... przeciez on nawet dobrze po angielsku nie gada... To nie Edwin... jest za młody dopiero zdobywa doswiadczenie. Juz jedna grozna sytuacje wybronił... W kolejnej sie pomylił, ale gra toczy sie dalej
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:45 #129
PiotroV pisze:
PiotroV
Co ma angielski do tego?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:49 #128
lukep
lukep pisze:
ja rozumiem że aklimatyzacja w nowym zespole, w zupełnie nowym otoczeniu i na dodatek w zupełnie innym systemie gry w piłkę jest niezwykle trudna zwłaszcza dla tak młodego i niedoświadczonego bramkarza, ale jak sprowadzamy kogoś za wielkiego VDS to niech on chociaż tak karygodnych błędów nie popełnia!
W meczu z City drugi gol jego, teraz jedna dobra interwencja i jedna szmata podwórkowa.
Co on w każdym meczu musi puścić bramkę i to w tak głupi sposób ?
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:44 #127
Azut20
Azut20 pisze:
Nie wiem jak wy ale pewniej bym się czuł jakby w bramce stanął Lindegeard nie wiem czy taak się odpowiednio pisze , jakoś mam obawy jak West podchodzi pod bramke United :/ na początku myślałem że ona mu przeleciała zdala od rąk a ona pod rękami :/

ja nie wiem jak wy ale ja o każdą akcje się boję pod naszą bramką..
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:43 #126
sqrwsn7
sqrwsn7 pisze:
Chłopak ma wyraźnie spóźniony refleks. Rzuca się o kilka sekund za późno, choć piłkę widzi odpowiednio wcześniej. To samo było przy bramce Dżeko.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:42 #125
queky
queky pisze:
de gea jest jeszcze mlody. a wyspy to nie hiszpania. tu sie gra twardo.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:42 #124
Rarian
Rarian pisze:
Plujecie jadem na De Geę, który wpuścił jedną bramkę i wybronił setkę a to, że Nani zmarnował setkę i "dziewięćdziesiątkę" jest ok? Każdy popełnia błędy, chill out.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:42 #123
JackDaniels
JackDaniels pisze:
Wezcie sobie na wstrzymanie... przeciez on nawet dobrze po angielsku nie gada... To nie Edwin... jest za młody dopiero zdobywa doswiadczenie. Juz jedna grozna sytuacje wybronił... W kolejnej sie pomylił, ale gra toczy sie dalej
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:40 #122
baniaczeku pisze:
baniaczeku
w Premier League taki błąd? Powinien się przystosować do takiej gry w rezerwach, a nie od razu rzucać go na głęboką wodę, bo widać jak to wygląda.. Może za jakiś czas pokaze czego był wart.. a nie teraz... żenada...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:44 #121
Kamil12345
Kamil12345 pisze:
VdS i Kuszczak najlepszy duet bramkarzy za moich czasów. ;]
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:40 #120
vibovit pisze:
vibovit
Masz 14 lat, wiec mozna zaryzykowac, ze w "Twoich czasach" zbyt wielkiego wyboru nie masz...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:43 #119
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 17:46

dużego może nie ale z tego co czytam i oglądam to widze że właśnie ten duet był najlepszy
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:44 #118
Deluxe
Deluxe pisze:
Cóż za bramka. Szkoda, że nie dla nas, ale mecz jeszcze się przecież nie skończył. Wierzę w naszego bramkarza. Dzisiaj już zresztą coś pokazał. Nie można po każdej bramce, którą De Gea wpuści, przekreślać go i mówić, że jest do niczego. Trzeba mu dać szansę.
Wayne ma świetne włosy.
A mecz skończy się wygraną United, wierzę w to bardzo ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:40 #117
lukep
lukep pisze:
De Gea jak tak dalej będzie bronił to do rezerw poleci a wróci Kuszczak
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:39 #116
Wik pisze:
Wik
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 17:56

Sorry, pod nie ten koment wkleiło.;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:53 #115
lukep
lukep pisze:
Nani znowuza wysoko choć sytuacja nie była łatwa, to jednak powinien to lepiej wykończyć
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:30 #114
ironia
ironia pisze:
Mimo, że Nani na razie paprze te akcje, to i tak czuję, że strzeli :D.

No i czekam na gola Ashleya. Dzisiaj asystę już miał :) . Ale doping jest!! Jest ogjjjjeń!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:30 #113
lukep
lukep pisze:
De Gea w polu bramkowym nie istnieje :/ jak narazie przy wrzutkach nie radzi sobie kompletnie, wychodzi i albo się minie z piłką albo nie wie co robić :/
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:11 #112
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
zgadzam się po raz drugi dzisiaj z tobą ;p
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 17:24 #111
patrykbor
patrykbor pisze:
Trzymajmy wszyscy mocno kciuki za nasze Diabelki. Glory Glory Manchester United!!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:47 #110
wayne001
wayne001 pisze:
Chelsea dała plamę dziś! Musimy to wykorzystać! To co do Browna to Ferguson sprytnie zagrał sprzedając dwóch naszych, Sunderland takie Man Utd II :p będą grać dla nas:)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:34 #109
patrykbor
patrykbor pisze:
jak narazie kolejka uklada sie idealnie. Mam tylko ogromna nadzieje ze Diably to wykorzystaja i ze na obcych stadionach jak i na Old Trafford beda graly fenomenalnie :>
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:34 #108
lukep
lukep pisze:
Berbatov na ławce rezerwowych to mnie zaczyna coraz bardziej drażnić, jak już SAF nieche na niego stawiać to niech go sprzeda będą pieniądze a niech nie marnuje jego potencjału grzaniem ławy...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:31 #107
wander11 pisze:
wander11
a moze jest w gorszej dyspozycji to co ma grac za nazwisko
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:36 #106
lukep pisze:
lukep
jak ma się pokazać jak mu daje jakieś śmieszne końcówki spotkań do gry, od finału LM coś pomiędzy nimi zgrzyta i to jest efekt albo ławka albo trybuny dla Bułgara, ze starym nie ma co zaczynać...
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:40 #105
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
zgadzam się Lukep. Jeśli go SAF nie chce to niech go sprzeda a nie psuje mu kariere
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:50 #104
Zbolec
Zbolec pisze:
A tak troche obok tematu, to kapitalny mecz Wesa Browna wczoraj przeciwko The Reds.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:30 #103
kroOolik
kroOolik pisze:
United:
De Gea - Smalling, Ferdinand, Vidić, Fabio - Young, Cleverley, Anderson, Nani - Rooney, Welbeck.

Subs
: Lindegaard, Jones, Evans, Berbatow, Giggs, Park, Carrick.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:18 #102
marcelluss pisze:
marcelluss
Liverpool - remis
Arsenal - remis
Chelsea - remis

Musimy wygrać! :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:24 #101
grandes pisze:
grandes
fajny skład jestem ciekaw jak spisze się Young i Cleverley
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:24 #100
ironia pisze:
ironia
mnie ciekawi przede wszystkim nasz środek jak się spisze. dziwnie będzie oglądać Toma z 23.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:26 #99
Ronaldinho17
Ronaldinho17 pisze:
Mam dzisiaj Urodziny :D I mysle ze diabelki sprawia mi dzisiaj suoer prezent w postaci wygranej 2:0 albo 3:0
:D
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:02 #98
patrykbor pisze:
patrykbor
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2011 16:34

To wszystkiego najlepszego :> 100 lat
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:33 #97
kempek pisze:
kempek
stowa !!
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 16:44 #96
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Nareszcie wraca Premiership ;),jak wiemy początki sezonów United zawsze gra słabo,ale tym razem to sie nie może powtórzyć,do 6 kolejki na prawdę gramy z dobrymi drużynami . Liczę dzis na komplet punktów i dobre zaprezentowanie się debiutantów ;)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 15:31 #95
mik3
mik3 pisze:
Owen pewnie jak zwykle będzie w większości meczu ignorowany przez Fergusona, a szkoda. Za to więcej szans powinien dostać Welbeck.
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 15:31 #94
Amon
Amon pisze:
czy moglby mi ktos wysylac sms z golami i kto szczelil?
mam w plusie ,a niestety meczu nie moge obejrzec, :)
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 15:18 #93
Gierlos pisze:
Gierlos
napisałem Ci PW
» Niedziela, 14 sierpnia 2011, 15:55 #92

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY