AKTUALNOŚCI

Manchester United zdobywa Tarczę Wspólnoty!

Data 07 sierpnia 2011, 17:34 Bart, DevilPage.pl
Manchester United zdobywa Tarczę Wspólnoty!
A A A
Zawodnikiem meczu o Tarczę Wspólnoty był:
Manchester United wygrał swój pierwszy mecz o stawkę w sezonie 2011/2012. Po zaciętym boju ekipa sir Aleksa Fergusona pokonała Manchester City 3:2 na Wembley. Jeszcze do przerwy prowadziła drużyna Manciniego.

Manchester United przez pierwsze minuty nadawał rytm grze na Wembley i dyktował tempo. Już w 3. minucie spotkania po przechwycie Younga Diabły wyprowadziły szybką kontrę. Piłka trafiła do Rooneya, ten pociągnął grę pod pole karne, oddał do wybiegającego Younga a Anglik uderzył z pierwszej piłki. Niestety udało się wywalczyć jedynie rzut rożny, po którym powstało spore zamieszanie w polu karnym. The Citizens wyszli z tego oblężenia obronną ręką.

Po około 15 minutach ekipa sir Alexa Ferguson wyglądała bardzo żywo i energicznie. Często podziwialiśmy szybkie rajdy, efektowne zwody i piękne wymiany podań. Akcje te nie przekładały się niestety na bezpośrednie uderzenia na bramkę Harta.

W 22. minucie Micah Richards brutalnie ściął z nóg składającego się przed polem karnym do strzału Ashleya Younga. Sędzia pokazał obrońcy City żółty kartonik. Z rzutu wolnego uderzał Wayne Rooney. Anglik dobrze przymierzył i podkręcił futbolówkę. Do szczęścia zabrakło niestety kilkunastu centymetrów.

Nieco później byliśmy świadkami pięknej wymiany podań pomiędzy Nanim a Welbeckiem. Nie zabrakło zagrań piętkami, prostopadłych podań i szybkich zwrotów. Po dośrodkowaniu spod linii bramkowej udało się wywalczyć tylko rzut rożny.

Gra zaczynała się nam zaostrzać, w wyniku czego rzut wolny pod bramką rywali wywalczyli gracze Manchesteru United. Do piłki podszedł Nani i potężnym uderzeniem po ziemi próbował pokonać Harta. Piłka po rykoszecie minęła słupek bramki City i kilka centymetrów.

Role odmieniły się w 38. minucie spotkania, kiedy to po dośrodkowaniu Davida Silvy w pole karne głową uderzał Lescott. Defensor bez problemów pokonał źle ustawionego de Geę i otworzył wynik spotkania.

Tuż przed przerwą de Gea był zmuszony ponownie wyciągnąć piłkę z siatki. Tym razem Edin Dżeko nieupilnowany przez Carricka i Vidica potężnie uderzył sprzed pola karnego. Piłka leciała idealnie prosto w bramkę, ale z taką siłą, że bramkarz United nie zdążył w porę interweniować.

Mimo dyskusyjnych zmian sir Alexa Fergusona, który dał szansę do gry kolejnym młodym zawodnikom, Czerwone Diabły nie rezygnowały z walki. W 51. minucie dośrodkowanie z lewej flanki wykonał Ashley Young, w polu karnym do piłki wyskoczył Smalling i prostym uderzeniem pokonał Joe Harta zdobywając gola kontaktowego.

Manchester United poszedł za ciosem i przeprowadzał kolejne ataki. W 58. minucie obrona City została ośmieszona przez Naniego, Rooneya i Cleverleya. Trio United na małej przestrzeni pola karnego rywali popisała się niezwykła wymianą podań, która zakończyła się podciętym strzałem i golem Naniego w sytuacji sam na sam.

Kolejne minuty przypominały grę Manchesteru United z początku meczu. Dużo akcji, podań, rajdów, ale mało realnego zagrożenia dla Manchesteru City. W 76. minucie de Gea wreszcie popisał się bardzo udaną interwencją, po ty jak Johnson zbiegł z narożnika pola karnego i mocno skierował piłkę w stronę bramki United.

W 86. minucie kolejną dobrą kontrę wyprowadził Wayne Rooney. Anglik w tempo odegrał na prawą flankę do Naniego, który posłał dokładne podanie w pole karne. Niestety w ostatniej chwili pojawił się Richards, który wybił futbolówkę poza linię końcową.


W kolejnej akcji Richards zmusił de Geę do instynktownej interwencji po strzale głową. Defensor Manchesteru City mocno pomagał sobie jednak rękami w walce ze Smallingiem, co bez problemu dostrzegł sędzia główny.

W ostatnich sekundach regulaminowego czasu gry mogliśmy podziwiać akcję Naniego i Smallinga. Chris niczym rasowy skrzydłowy szarżował prawą flanką i mijał kolejnych rywali. Następnie odegrał piłkę do Naniego, który złożył się do strzału. Uderzenie zostało jednak zablokowane. Dobijać próbował jeszcze Cleverley, ale posłał piłkę wysoko w trybuny Wembley.

W doliczonym czasie gry mieliśmy spore zamieszanie w polu karnym United. Piłkę daleko wybił Wayne Rooney. Za nią ruszył Nani, który odebrał futbolówkę Vincentowi Kompany'emu i pobiegł z samotnym atakiem na Harta. Portugalczyk położył bramkarza City, skręcił w bok i strzelił do pustej bramki dając tym samym zwycięstwo w meczu Tarczę Wspólnoty Manchesterowi United!

Manchester United 3:2 (0:2) Manchester City

Bramki: Smalling 52' Nani 58', Nani 90' - Lescott 38', Dżeko 45'

Man Utd: De Gea - Smalling, Ferdinand (Jones 46'), Vidic (c) (Evans 46'), Evra (Rafael 71')- Nani, Carrick (Cleverley 46'), Anderson, Young - Rooney, Welbeck

Man City: Hart - Richards, Kompany, Lescott, Kolarov - De Jong, Yaya Toure, Milner - Silva, Dzeko, Balotelli
» Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki
Tom chce odebrać City mistrzostwo
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz
Phil Jones z zakończonego właśnie s...
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» "Eden wiele razy zmieniał swoje zdanie"
Eden Hazard już wkrótce może grać d...
» United straci Naniego? United straci Naniego?
Nani nie potrafi dojść do porozumie...
» Hazard wciąż nie zdecydował Hazard wciąż nie zdecydował
Sagi z Edenem Hazardem ciąg dalszy
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...



Poprzedni news:
Ferguson: Z Manchesterem City towarzysko
Następny news:
Nani: Kibice będą z nas dumni

Komentarze (333)


menchestore
menchestore pisze:
Zapraszam na strone [link usunięty]
» Środa, 10 sierpnia 2011, 16:37 #333
menchestore
menchestore pisze:
Zapraszam na strone [link usunięty]
» Środa, 10 sierpnia 2011, 16:36 #332
Jopekk
Jopekk pisze:
Cleverly bardzo dobre spotkanie i jeszcze do tego ta akcja z Nanim i Ronneyem brawo. Środek pola wyłącznie dla Carrick'a i Tom'a.
» Środa, 10 sierpnia 2011, 02:10 #331
grobla95 pisze:
grobla95
a Anderson !?
» Czwartek, 11 sierpnia 2011, 13:39 #330
shadowerek
shadowerek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2011 17:13

Dobry mecz. 7 wygrana podrząd oby tak dalej ;]
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 17:12 #329
shadowerek
shadowerek pisze:
Dobry mecz. 7 wygrana podrząd oby tak dalej ;]
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 17:11 #328
roby1977
roby1977 pisze:
Dobrze, że potrafią grać do końca i z niekorzystnego wyniku 2-0 ugrali 2-3 to jest imponujące pokazuje siłę i motywację tej drużyny.
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 11:38 #327
roby1977
roby1977 pisze:
Dobrze, że potrafią grać do końca i z niekorzystnego wyniku 2-0 ugrali 2-3 to jest imponujące pokazuje siłę i motywację tej drużyny.
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 11:37 #326
preluki
preluki pisze:
7 wygrana z rzędu oby ta passa trwała jak najdłużej.
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 10:28 #325
preluki
preluki pisze:
7 wygrana z rzędu oby ta passa trwała jak najdłużej.
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 10:28 #324
ciawa
ciawa pisze:
fajny sklad w drugiej polowie;);]... cos czuje, ze bedzie sukces !!:)
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 10:17 #323
vip14
vip14 pisze:
Bardzo dobry mecz. Manchester United jest niepokonany. Szacun dla Naniego :)
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 09:02 #322
Adryjan
Adryjan pisze:
Dobry początek United ! :D
De Gea potrzebuje czasu aby godnie zastąpić byłego Edwina :P.
Young bardzo dobrze się spisywał i Jones też zły nie był. :D
Myślę, że bardzo dobry mecz zagrał Nani, który wyrwał rzuty karne w ostatniej minucie meczu.
GGMU!!
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 08:09 #321
7iverson7
7iverson7 pisze:
a jak ktoś chce oglądać bramki z meczów United to polubcie konto MUTV na facebooku,wczoraj wrzucili filmik z golami jeszcze przed 18 ;).
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 22:35 #320
DAMINOS
DAMINOS pisze:
hahaha City :D druga połowa zabójcza :D
GG MU !
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 22:24 #319
hitman90
hitman90 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2011 22:19

Uwaga, nie zrozumcie mnie zle...przegladam wlasnie na fb funpage MU i pomeczowa galerie z Tarcza Wspolnoty. Jest tam jedno zdjecie, na ktorym siedzi Anderson, Evra i Young. Nie wydaje sie Wam, ze Anderson moglby troche bardziej postarac sie na silowni?:))
www .facebook.com/photo.php?fbid=10150266751762746&set=a.10150266750382746.330034.7724542745&type=1&theater
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 22:17 #318
7iverson7 pisze:
7iverson7
No trochę grubiutki się wydaje.Może poprostu taka budowa ciała ;p.Zresztą on zawsze na takiego "ubitego" wyglądał :).
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 22:32 #317
Najkmanus pisze:
Najkmanus
jak ma tak grać to mnie to nie przeszkadza
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 02:09 #316
Tobiasz17
Tobiasz17 pisze:
Ten mecz pokazal ze jestesmy bardzo mocna druzyna ktora bedzie walczyc o 20 tytul w Anglii
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 21:29 #315
lukasRedDevils
Glory Glory Man United !
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 19:49 #314
artureq91
artureq91 pisze:
jest gdzieś mecz do sciągnięcia ?? bo nie mialem okazji na zywo obejrzeć ;(
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 17:41 #313
konradzaw pisze:
konradzaw
allgoals.pl
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 19:41 #312
RioGrande
RioGrande pisze:
Choć należy pamiętać, że starcie z City o Tarczę Wspólnoty to jedynie preludium nadchodzącego sezonu i nie należy z niego wyciągać zbyt daleko idących wniosków, kilka kwestii mnie zaniepokoiło. Jeśli chodzi o nowe nabytki sir Alexa, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że ich występ był przeciętny ze wskazaniem na słaby. De Gea zawinił bezpośrednio przy drugiej bramce, a niejeden trener pokusiłby się o stwierdzenie, że także przy trafieniu Lescotta mógł zachować się lepiej. Ja rozumiem, że jest młody, że potrzebuje czasu na aklimatyzację w zespole. Stawiam tylko pytanie: czy United mają czas na niego? Już pierwszym występem ten chłopak potwierdził, że jest zawodnikiem chimerycznym. Nadchodzący sezon z pewnością będzie bardzo zacięty, Smerfy za wszelką cenę będą chciały odzyskać utracony w maju tytuł. Obawiam się, że nie będzie miejsca na wpadki. Każdy błąd może mieć wpływ na końcowy układ tabeli. Co do Younga, nie potrafię zrozumieć co ten chłopak ma, czego nie ma Valencia. Young nie pokazał absolutnie nic podczas tournee po Stanach. Niby coś tam wrzucił, niby coś tam strzelał w Aston Villi, jednak w United nie ma dla niego innej roli, niż typowy skrzydłowy. A w tej Valencia jest w moim przekonaniu równie dobry. Konkluzja- kupiono klona Ekwadorczyka, który jest li tylko uzupełnieniem składu, nie realnym wzmocnieniem. Jones- ten chłopak zagrał dokładnie tak, jak się spodziewałem. Zero techniki, ale to nieistotne. Ma serce do gry, braki w umiejętnościach nadrabia zadziornością i zaangażowaniem. Co do "starych" problemów United z poprzedniego sezonu, widać wyraźnie, że cały czas szwankuje gra w defensywie, co nie rokuje poprawy zastraszającego, jak na mistrza Anglii bilansu straconych bramek w lidze. Pragnę zaznaczyć, że moja ocena z racji, że sezon jest w powijakach jest powierzchowna, jednak już po zakończeniu okresu przygotowawczego nie mogę pozbyć się wrażenia, że ten zespół stoi w miejscu i na tych samych, nieco już zgranych kartach będzie próbował sięgnąć po 20 mistrzostwo kraju.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 17:40 #311
prot pisze:
prot
Young potrafi kopać piłkę i prawą i lewą nogą - w zasadzie tutaj mógłbym zakończyć porównanie z Antonio. Ale nie - Young potrafi biegać z piłką po całym boisku, ma ciąg na bramkę, potrafi uderzyć ba nawet hooknąć - ma większą moc ofensywną. To jest wariat.

Antonio - zdarzyło się - odstawił nogę raz czy dwa zamiast uderzyć w 100%centowej sytuacji. Antonio jest grzecznym chłopcem a powinien dominować charakterem. Musi coś zmienić w swojej grze np. włączyć lewą nogę. To już powinien być standard.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 18:02 #310
AJEP pisze:
AJEP
Wiesz co ? Statystyki mowia same za siebie.. sciagnelismy za male pieniadze pomocnika ktory mial tylko pare mniej asyst od Ceska w ostatnich latach. Ma drybling i Valencia slabo sie czuje na lewym skrzydle a Young jest bardzo wszechstronny.. De Gea to tak naprawde wielka nie wiadoma ale widac ze musi troche ogarnac jezyk i mysle ze bedzie dobrze. Jones to swietny obronca zawzietosc jak u Roya Keana. A "Smerfy" maja nowego trenera i starych zawodnikow a Torres nie w formie. Mysle ze w takim skladzie damy rade zgarnac 20 mistrzostwo.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 18:36 #309
hitman90 pisze:
hitman90
Nie rozumiem troche tego pojazdu na Valencie. Dzisiaj Nani jest bogiem, najlepszy w MU, itd. Fakt, gra swietnie, ale na dobra sprawe od 1,5 roku! Wczesniej zawalal i to strasznie. Antonio praktycznie od samego poczatku gra bardzo solidna, ustabilizowana pilke, a wlasnie to SAF docenia najbardziej. Uwazam, ze trojka Nani - Young - Valencia bedzie sie swietnie uzupelniala.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 19:52 #308
matthiaslesniak
bardzo chciałbym zobaczyć mecz na nagraniu, ponieważ przez woodstock nie mogłem go zobaczyć na żywo. Czekam na linki :)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 15:53 #307
kamil08111992
Teraz Ci co srali po De Geai po pierwszej połowie niech to wszystko odszczekają. Zasarani sezonowcy !! MECZ MA 90 MINUT A WIERNY KIBIC POWINIEN BYĆ ZAWSZE PRZY DRUŻYNIE
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:38 #306
grobl pisze:
grobl
Dobra może trochę zbyt pochopnie go oceniłem ale w Ameryce Andres wydawał się lepszy
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:49 #305
grobl pisze:
grobl
Dobra może trochę zbyt pochopnie go oceniłem ale w Ameryce Andres wydawał się lepszy ...
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:49 #304
chiny84 pisze:
chiny84
sezonowcy?? he he Ciebie nie było na świecie a ja juz mecze ogladałem! przy drużynie owszem ale jak takie słabe ogniwo stało miedzy słupkami to co mialem napisac na brak czegokolwiek w jego wykonaniu w 1 polowie?? to moja opinia i zdania nie zmienie, jak dla mnie jeszcze mu brakuje troche zeby byl spokój w bramce jaki był, a juz tym bardziej powinien sie lepiej zachować przy tyk akcjach! oby sie rozegrał i grał international level i wtedy to cofne co powiedziałem!!
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 18:05 #303
AgEnT pisze:
AgEnT
chiny84 a ty czego oczekiwałeś że w 1 oficjalnym debiucie będzie bronił jak maszyna ?
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 20:19 #302
kamil08111992
Teraz Ci co srali po De Geai po pierwszej połowie niech to wszystko odszczekają. Zasarani sezonowcy !! MECZ MA 90 MINUT A WIERNY KIBIC POWINIEN BYĆ ZAWSZE PRZY DRUŻYNIE
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:33 #301
Arek95MU
Arek95MU pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2011 14:07

Haha, nie mogę z fanów City, czytając ich wypowiedzi po prostu płaczę ze śmiechu . Jeden z 'kibiców' City poprzez ten błąd Kompany'ego chcę mu odebrać opaskę kapitana, po prostu cyrk na kółkach hah ;D
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:06 #300
Arek95MU pisze:
Arek95MU
` manciny jest głupkiem i nigdy nie zmienie zdania na jego temat po co chlichy na ławie aguero też a głupek,czubek,idiota na boisku mam na myśli pojebalotelliego a kompany nigdy u mnie nie zasługiwał na opaske - Kolejny pozytywny komentarz na temat swojej drużyny wyraża fan City . Po prostu tragedia hahahaa
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:10 #299
damiosa
damiosa pisze:
Takie comebacki i tak dla wielu kibiców innych drużyn to tylko "fuks"
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:59 #298
ikermikipawel
Mecz był piękny.
Bardzo ładnie zagrali podopieczni Sir Alexa.
Najbardziej podobała mi się gra:Naniego,Jonesa,Cleverleya,Rooneya,Smallinga.
Pokazali jak się gra piękny futbol.
A co do Vincego Kompany,to moim zdaniem powinien stracić opaskę kapitana za taki błąd nie?? bo popełnił błąd na naszą korzyść ;) .

Kiedy MU przegrywali 2:0 po pierwszej połowie,to myślałem że niema jeszcze nic straconego.Od razu przypomniał się mecz kiedy to Manchester United grał mecz sezonowy i przegrywał pierwszą połowę 2:o ,a w drugiej MU strzeli 4 bramki i mecz zakończył się 4:2 .
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:49 #297
stillRED
stillRED pisze:
bardzo ładny mecz w wykonaniu United, nic tylko pogratulować...a wracając do transferów, sądzę że wydawanie, bądź co bądź dużych pieniędzy na Sneijdera jest zbędne, sama kwota przy obecnym rynku nie jest dość wygórowana jak na zawodnika o tej klasie ale...no wlaśnie to ale, jest młody Cleverley który chyba dziś udowodnił że należy mu dać szansę, jest Ando który już 4 lata jest z nami a nie odegrał jeszcze znaczącej roli, myślę że Fergie powinien dać szansę tym dwóm zawodnikom a zostają w obwodzie jeszcze Flech z Carrickiem. Kupując Wesley'a Clev zapewne usiadłby na ławce bo w końcu ktoś musiałby mu zwolnić miejsce a Anderson zamiast zająć się ofensywą miałby za zadanie pilnować tyłów...
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:09 #296
stillRED
stillRED pisze:
bardzo ładny mecz w wykonaniu United, nic tylko pogratulować...a wracając do transferów, sądzę że wydawanie, bądź co bądź dużych pieniędzy na Sneijdera jest zbędne, sama kwota przy obecnym rynku nie jest dość wygórowana jak na zawodnika o tej klasie ale...no wlaśnie to ale, jest młody Cleverley który chyba dziś udowodnił że należy mu dać szansę, jest Ando który już 4 lata jest z nami a nie odegrał jeszcze znaczącej roli, myślę że Fergie powinien dać szansę tym dwóm zawodnikom a zostają w obwodzie jeszcze Flech z Carrickiem. Kupując Wesley'a Clev zapewne usiadłby na ławce bo w końcu ktoś musiałby mu zwolnić miejsce a Anderson zamiast zająć się ofensywą miałby za zadanie pilnować tyłów...
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:08 #295
zejmer
zejmer pisze:
Fenomenalna akcja przy drugiej bramce!! :)

Piękna wrzutka Younga do Smallinga! Wspaniały mecz ,który zwiastuje wygrane w lidze! Nie ma na nas mocnych!U

GLORY GLORY MAN UNITED ! RED DEVILS FOREVER IN MY HEART !
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:06 #294
NanoUnited
NanoUnited pisze:
ahh te City :D :D :D zapomnieli że mecz ma 90minut.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:01 #293
pieczara77
pieczara77 pisze:
Wiecie coś na temat powroty chicharito po kontuzji
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 11:55 #292
OstryGKS pisze:
OstryGKS
Ma pauzować do konca tego miesiąca. Ale licze na jego szybszy powrót do zdrowia.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 12:32 #291
wazza89
wazza89 pisze:
Nie podoba mi się to, że w Anglii z meczu o tarcze wspólnoty "robi się" mecz towarzyski przez co odebrane są zasługi zwycięzcy. Przecież w Hiszpanii czy we Włoszech superpuchar kraju to bardzo ważne trofeum.
Tym bardziej wkurzają mnie komentarze kibiców City : "przecież to tylko mecz towarzyski w lidze im dokopiemy" a gdyby wygrali pisaliby " mamy superpuchar Anglii kolejne trofeum odebrane United".

Reasumując Manchester United zdobył właśnie superpuchar Anglii, bardzo ważny puchar!! A zdobył go dzięki wspaniałej grze naszych młodych zawodników. pozdro ;)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 11:17 #290
Rarian pisze:
Rarian
Nieprawda, to nigdzie nie jest ważne trofeum (a wręcz przeciwnie, to jest najmniej ważne trofeum). Do tego stopnia, że Włosi zgodzili się za kasę rozgrywać je w Chinach, a w Hiszpanii, gdyby nie to, że gra o nie Real z Barcą to przeszłoby w ogóle bez echa. Superpuchary mają charakter towarzyski co jednak w żadnym stopniu nie deprecjonuje naszego osiągnięcia, bo ogranie City w walce o trodeum zawsze jest czymś wspaniałym :).
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 12:30 #289
jimmyyy8 pisze:
jimmyyy8
Gdyby dla City to był tylko mecz towarzyski to nie zobaczyliby tylu żółtych kartek. Gdyby dla United to był tylko mecz towarzyski to możliwe, że nie zobaczylibyśmy ich fantastycznego powrotu. Derby to derby, nie ważne czy o ligowe punkty, tarczę czy garść ryżu.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:02 #288
jimmyyy8 pisze:
jimmyyy8
Gdyby dla City to był tylko mecz towarzyski to nie zobaczyliby tylu żółtych kartek. Gdyby dla United to był tylko mecz towarzyski to możliwe, że nie zobaczylibyśmy ich fantastycznego powrotu. Derby to derby, nie ważne czy o ligowe punkty, tarczę czy garść ryżu.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:03 #287
Mikip21 pisze:
Mikip21
Myślę, że dzieje się tak ponieważ w Anglii nazywane to jest Tarczą Wspólnoty czy tak jak wcześniej Tarczą Dobroczynności. Zauważ, że w Hiszpanii czy we Włoszech to trofeum jest nazywane po prostu Superpucharem. Podejrzewam, że gdyby w Anglii zmieniono nazewnictwo na Superpuchar to wtedy to trofeum byłoby cenniejsze dla kibiców. Ja osobiście traktuje to jako Superpuchar Anglii i jestem dumny, że Manchester to trofeum zdobył i to na dodatek kosztem Manchesteru City.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:25 #286
andi12345
andi12345 pisze:
Jest, jest, jest !! dobry początek świadczy o d wspaniałym końcu Glory, Glory Man Utd!!
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 10:53 #285
Jedkar
Jedkar pisze:
Czy ktoś mógłby wrzucić nagrany mecz? Niestety nie mogłem obejrzeć,..
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 10:37 #284
TillIDie
TillIDie pisze:
Gratulacje, bardzo dobry mecz i ambicja z waszej strony.
Normalnie bym powiedział "Jak zwykle, farty w ostatniej minucie strzeliły" Ale zrozumiałem, że to nie fart, chodź i szczęście zawsze gdzieś się przewinie, ale twarda gra do końca, SAF ładną suszarkę musi robić w szatni, że jego zawodnicy dość często przegrywając po pierwszej połowie, są w stanie wygrać mecz w końcówkach, zazdroszczę takiego czegoś Manchesterowi :)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 10:17 #283
kriss001 pisze:
kriss001
zdradze ci sekret,my specjalnie dajemy sobie wbic ze dwa gole by podniesc dramaturgie meczu,tylko nie mow nikomu...:))
dzieki za docenienie przeciwnika...pozdro
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 10:47 #282
ironia pisze:
ironia
TillIDie

Wiesz. Farta można mieć przez 1,2,3 spotkania, ale nie przez kilkanaście lat :)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 12:32 #281
grobla95 pisze:
grobla95
ironia, dlatego własnie powiedział ,że wie ,że to nie jest fart...
» Wtorek, 09 sierpnia 2011, 00:49 #280
grzeho16
grzeho16 pisze:
no suszarka jednak działa
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 10:01 #279
rejbar
rejbar pisze:
Oglądałem tylko drugą połowę na sportklubie i jak zobaczyłem wynik to się załamałem, ale na szczęście na moich oczach Diabły zdobyły 3 bramki :P
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 09:48 #278
MUruleZ
MUruleZ pisze:
Prosilbym redakcje o wrzucenie bramek (PL) z tego meczu , bede bardzo wdzieczny , poozdrawiam ;)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 09:26 #277
Kam8043
Kam8043 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2011 09:15

Oglądałem ten mecz na [link usunięty] . Zawalisty meczyk . Nani grał niesamowicie. To był zdecydowanie jego mecz. Do 90 min. myślałem, że będzie dogrywka, w której się nic nie wydarzy i karne, w których Manchester Utd wygrał 5-4. Jednak ładna akcja w 90 min. i Man Utd wygrywa 3-2, ale miałem radochę.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 09:14 #276
bartekc49 pisze:
bartekc49
w tarczy wspólnoty nie ma dogrywki, po 90 minutach karna od razu :P
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 09:49 #275
Kam8043 pisze:
Kam8043
Ale mimo wszystko wygraliśmy
» Piątek, 12 sierpnia 2011, 08:46 #274
preluki
preluki pisze:
Jestem ciekawy jak sobie poradzimy z west bromwich licze na zwycięstwo ale też pamiętam ostatni sezon kiedy jeden mecz zremisowaliśmy po 2 a drugi wygraliśmy 2:1
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 08:50 #273
Cordell
Cordell pisze:
Spotkanie nie licząc pierwszej połowy super w wykonaniu MU :] Ten Carrick to żałocha w tym środku pola, Anderson potrafi jakąś fajną piłę w tempo posłać, ale ten 1 to zero rozegrania :/ Moim zdaniem Clever powinien się zgrywać cały czas za Naszego Carricka, któremu powinniśmy podziękować....
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 08:07 #272
Janczar
Janczar pisze:
Ten mecz bardzo zaostrza nam apetyty przed sezonem ;]
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 07:42 #271
Rarian
Rarian pisze:
Prot - właściwie jedyne czego brakuje Naniemu to stabilizacja formy. Jest wielkim piłkarzem, ale żeby być wymienianym wśród tych najlepszych musi najwyższą formę prezentować non stop, a nie przez 1/2 czy nawet 3/4 sezonu. W zeszłym roku, był moment, w którym forma Naniego zacięła się z głośnym TILT i nie wróciła aż do teraz (konsekwencją czego była jego absencja w podstawowym składzie na Wembley w finale LM). Ronaldo się w zasadzie takie rzeczy nie zdarzają, może mieć słaby dzień, tydzień, w porywach miesiąc, ale niewyobrażalnym jest żeby z najlepszego piłkarza drużyny nagle stał się rezerwowym (jak Nani sezon temu). Dlatego Portugalczyk musi popracować nad stabilizacją formy, a z pewnością wkrótce ujrzymy go na czerwonych dywanach gal UEFY.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 02:18 #270
DAMINOS
DAMINOS pisze:
szkoda, że nie mogłem oglądac meczu na żywo ;) To by były emocje :D pozostaje obejrzenie powtórki na sportklubie :D
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 02:07 #269
patrykbor
patrykbor pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2011 01:12

Wypowiedz Wesleya Sneijdera.
"Czytałem wiele na ten temat, ale szczerze wam powiem, że nic na ten temat nie wiem. Mogę powiedzieć tylko tyle, ze Inter potrzebuje pieniędzy i jestem dostępny na rynku transferowym. Jeśli ktoś zaoferuje tyle, ile chce Inter, to odejdę. Mam pięć dni na podjęcie decyzji czy wyjadę do Anglii. Myślę, że za te 5 dni moja przyszłość się wyjaśni"-

Zauwazcie ze Holender powiedzial ze ma 5 dni na podjecie decyzjii a czy ostatnio nie byl news o tym ze United daje Sneijderowi tylko tydzien do zastanowienia sie?? :> Chyba wiecie co mam na mysli :)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 01:10 #268
ironia pisze:
ironia
ale może się nie zgodzi i co;>
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 01:32 #267
prot pisze:
prot
Po porażce Interu z City i po dzisiejszym meczu United, Sneijder powinien być w 7th Niebie, jeśli Sir Alex w ogóle gdzieś go tam zanotował na kartce jako potencjalny transfer.

Nie wyobrażam sobie sytuacji, że Holender zasysa z kasy podwójną tygodniówkę Naniego i to z marszu. Takie rzeczy tylko w City lub Realu.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 02:13 #266
Klich
Klich pisze:
PIĘKNY MECZ 11
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 00:59 #265
vip14
vip14 pisze:
Nie mogło być inaczej. Nani pokazał w tym meczy klasę. Glory, Glory Manchester United :)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 00:44 #264
rege
rege pisze:
prot- Widzę, że uważasz Naniego za najlepszego obok Ronaldo i Messiego piłkarza świata.

Według mnie Nani ma duży talent i właśnie obserwujemy jego najlepszą formę ale nigdy nie będzie tak kompletny jak Cristiano czy tak efektywny jak Messi. Argentyńczyk wygrywa mecze golami i asystami. W ważnych meczach wygrywa trofea Barcelonie. Ronaldo natomiast jest najbardziej kompletnym ofensywnym zawodnikiem świata. Ma wszystko. Szybkość, przyspieszenie, siłę, technikę, uderzenie z dystansu, wykończenie (pobity rekord La Liga i rekord indywidualny ponad 50 bramek w sezonie- sic), gra głową, stałe fragmenty gry... Można by wymieniać. Gdy jest w formie jest na poziomie Messiego. Cristiano ma przypiętą jakąś dziwną łatkę zawodnika, który nie trafia w ważnych meczach a to bzdura. Finał CdR z Barceloną, ćwierćfinał z Porto i gol na wagę awansu United, mecze z Arsenalem w LM, gol w finale LM z Chelsea i te wszystkie arcyważne rzuty wolne... Kpina po prostu.

Nani potrzebuje według mnie jeszcze wiele by osiągnąć poziom tej dwójki i nie jest nawet na poziomie Rooneya sprzed 2 lat gdy mówiło się o jego udziale w walce o Złotą Piłkę. Oczywiście mówię tylko o poziomie formy bo porównywać skrzydłowego do napastnika się nie da.

Podsumowując... Nani jest świetny i znajduje się w fantastycznej formie ale moim zdaniem daleko mu do Ronaldo i Messiego.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 00:17 #263
prot pisze:
prot
Zgadza się, uważam że Nani zajmuje obecnie 3cie miejsce PODIUM za Messim i Ronaldo - a jeśli na PODIUM to znaczy, że jest OBOK (dosłownie) Ronaldo i Messiego jednym z najlepszych piłkarzy świata.

Chciałbym żeby Rooney potrafił kiedyś robić z piłką to co Nani - tak kiwać, tak wrzucać, tak ją kleić i strzelać tak jak w dzisiejszym meczu.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 02:06 #262
syndicate
syndicate pisze:
Zwycięstwo osiągnięte w takim stylu ale przede wszystkim w takich okolicznościach z pewnością cieszy. Z wszelkimi prognozami poczekałbym jednak do początku ligi. Niektóre dzieci wypisują tutaj herezje absurdalnymi porównywaniami. Realną siłę obu drużyn zobaczymy dopiero w ligowych bojach. Nani? Cleverley? Zagrali fajny mecz i to na tyle... Ktoś przekorny mógłby stwierdzić : "Citiziens przegrali bo mieli wygrany mecz". Z punktu czysto psychologicznego wynik jest cholernie ważny. Grunt, że Tarcza jest po właściwej stronie Manchesteru...
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:32 #261
prot pisze:
prot
Nani zagrał fajny mecz i tylko tyle? Moim zdaniem to kolejny i kolejny już mecz w którym Nani woła głośno "Hej jeszcze Ja tu jestem" do Ronaldo i Messiego. W tym roku Nani musi powalczyć o najwyższe piłkarskie odznaczenia.

Hasło "siła realna" jest mocno przereklamowane. Nikt przed żadnym meczem nie reguluje sobie umiejętności wskazując na 60% lub 75%. Można się oszczędzać ale nie kiedy przegrywa się 0:2 i walczy się w derbach o puchar. Dziś każdy z tych chłopaków w II połowie zagrał na 100% i to była "siła realna" United - pełna dominacja.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 00:06 #260
Klimaa
Klimaa pisze:
Co za mecz.. Pierwszy mecz w sezonie i już United pokazuje charakter! Dobrze rozpoczęty sezon, będziemy groźniejsi niż przed rokiem. Za tydzień start w rozgrywkach ligowych musi być podobny..ale z mniejszym dorobkiem goli straconych ;-)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:30 #259
DrogbaCFC
DrogbaCFC pisze:
WIELKIE GRATULACJE!! MANCHESTER UNITED, MA NIESAMOWITY CHARAKTER, BARDZO DOBRZE TAK "The Citizens" BO ICH NIE LUBIĘ!! :D
BTW... WY MACIE CHICHARITO, MY MAMY LUKAKU, CIEKAWE KTO OKAŻE SIĘ LEPSZY! :D
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:18 #258
Szejp pisze:
Szejp
No, chyba pierwszy od dawien dawna naprawdę przemyślany zakup przez Chelsea. Gratuluję kapitalnego transferu :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:44 #257
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Będzie do pobrania ten mecz? :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:12 #256
ironia pisze:
ironia
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.08.2011 00:12

popieram. z chęcia sobie obejrze jeszcze.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 00:10 #255
burtosz
burtosz pisze:
Gratuluje tarczy ! United pokazali charakter, zresztą jak zawsze graja do końca. Mam nadzieje ze już za tydzień rozpocznie się bardzo emocjonujący sezon Premiership 11/12, w którym będzie niesamowita walka o "Majstra" . Zakup Lukaku doda nam zapewne świeżości i szybkości gry w ataku.

Pozdrawiam kibiców United !

Kibic The Blues !!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:07 #254
TheGoldenBoy
TheGoldenBoy pisze:
Orientuje się ktoś z Was po ile są najtansze bilety na mecz MU u siebie ?? Bo chce jechac 5 listopada na Sunderland i wyskakują mi tu ceny po 100 funtów. Wydawało mi się, że najtansze kosztują ok. 48 funtów. Zamawiał ktoś już z Was przez internet ?? Znacie jakaś dobra stronkę z biletami na MU?? z góry dzięki za odpowiedź.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:06 #253
Adam11
Adam11 pisze:
Nareszcie ruszyli!

Od dwóch tygodni czekałem na ten mecz! Najlepszy mecz o tarczę jaki widziałem od ładnych kilku lat. Wszystkie pojedynki z Chelsea (o tarcze) się chowają.

Po tym meczu mam jednak bardzo mieszane uczucia. Zacznę więc od tego co mnie martwi. Uważam, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że będziemy mieli powtórkę z historii tj. wielką lukę w bramce - dokładnie taką samą jak po odejściu Schmeichela. Wielu kibiców pamięta zapewne jaki mieliśmy wówczas genialnych piłkarzy z pola. Manchester United zaraz po roku 99 posiadał genialną drugą linię, bardzo solidną defensywę i ciągle niezwykle groźny atak. Mimo to, na kolejny finał LM trzeba było czekać 9 lat!

Jest wiele teorii na temat tego w jaki sposób powinno się budować dobrą drużynę, jednak chyba w każdej mowa jest o tym, że podstawą jest bramkarz i to z wielu względów. Kolejne ważne ogniwa to środkowi obrońcy, ale na nich już w dużej mierze wpływa to kto stoi za ich plecami.

Różnicę we współczesnym futbolu robią natomiast środkowi pomocnicy i boczni obrońcy.

Kiedy dowiedziałem się kto przejmie rękawice po VDS wiedziałem, że będziemy mieli wielkie kłopoty. Rozwiewając już teraz wszystkie wątpliwości chcę jasno zaznaczyć, iż nie skreślam tego chłopaka, a już na pewno nie odbieram mu talentu. Widziałem go w kilku meczach LE i wiem, że ma ogromny potencjał. Pytanie tylko czy taki klub jak Manchester United ma czas, aby na niego czekać? Moja odpowiedź brzmi: Z całą pewnością nie! Kiedy trener wystawia do gry w polu piłkarza nie do końca pewnego swoich umiejętności, lub po prostu słabego, nie musi to oznaczać klęski drużyny. Jednak gdy w bramce pojawia się ktoś taki to jest to katastrofa!

Dziś mieliśmy "szczęście" – biorę to w cudzysłów bo całkowicie zasłużyliśmy na to zwycięstwo, ale nie w każdym meczu zawodnicy z pola grają tak jak dziś. Czasem trzeba zagrać na 1:0 a przy takim bramkarzu może się to okazać niezwykle trudne. Jestem pewien, że w przeciągu całego sezonu De Gea pokaże wiele fantastycznych interwencji, ale on jest obecnie naszym najsłabszym ogniwem (jeśli chodzi o pozycje na boisku) i trzeba to sobie powiedzieć wprost.

Ktoś może tego nie rozumieć, ale mnie po 99 roku były ciężko pojąć dlaczego tak wspaniała drużyna nie potrafiła wywalczyć kolejnych trofeów w rozgrywkach europejskich. Po tym jak przyszedł VDS szybko zrozumiałem dlaczego tak to wszystko się ułożyło.
Jest jednak wiele pozytywów. Nasz środek wyglądał dziś imponująco szczególnie po wejściu Cleverleya. Jeśli w kolejnych meczach Manchester dalej będzie próbował grać tak szybko i na jeden kontakt, to ten wzrost dynamiczności w grze oznaczać będzie bardzo złą nowinę dla Berbatova i zarazem dobre wieści dla Groszka. Mnie dziś wymiana podań niezwykle się podobała, bo w przeciwieństwie do tego co klepie wychwalany przez wszystkich triumfator ostatniego finału LM nie było to klepanie na własnej połowie i co więcej realnie przyczyniało się do zajmowania coraz większego pola na boisku. Smalling rośnie natomiast na obrońcę światowego formatu i nie mam co do tego wątpliwości.
Na koniec musze przyznać, że całkowicie pomyliłem się co do Welbecka. Wiele, wiele razy pisałem jak bardzo mnie irytuje, i że nie widzę w nim przyszłości United. Po ostatnich meczach zmieniam zdanie i z wielką niecierpliwością czekam co on w tym sezonie jeszcze pokaże.

Diabelskie pozdro dla wszystkich ode mnie na cały nadchodzący sezon!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 23:01 #252
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
Z tym czekaniem na De Gee to masz 100 % racji. Manchester potrzebuje bramkarza tu i teraz, a nie za parę lat, więc w pełni się z Tobą zgadzam. Inna sprawa, że Ferguson cały czas będzie nad nim pracował. Szczególnie nad psychiką i grą nogami (już nie ma tego spokoju co u VDS. )

Pozdrawiam :)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 15:45 #251
tymo0
tymo0 pisze:
Taka wiadomość po powrocie z pracy jest cudowna;]
Wie ktoś może gdzie można ściągnąć mecz ? Byłbym wdzięczny za taką informacje.

Glory !!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:38 #250
RedDragon
RedDragon pisze:
Może to kolejny post tego typu ale niestety nie widziałem meczu... Dlatego pytam. Ma ktoś linka ze skrótem dość obszernym? Z góry dziękuje :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:36 #249
RedDragon pisze:
RedDragon
Dobra już znalazłem :P
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:49 #248
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2011 22:22

Jestem zachwycony Cleverleyem... i chcę Sneijdera .
Tom + Wesley .. ? Czemu nie ? Dzisiaj Cleverley pokazał, że jest typowym środokwym pomocnikiem, biegającym do tyłu i do przodu, więc mógłby grać u boku Sneijdera. Co o tym myślicie ?

Nie mowa tu tylko o Cleverleyu, a także o Andersonie i reszcie pomocników.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:17 #247
chicharito84
chicharito84 pisze:
i kto jest najlepszym menagerem na swiecie! oczywiscie SAF number one!nie zaden MOU! Nani to bedzie siła napędowa w tym sezonie!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:08 #246
lolzi
lolzi pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2011 22:08

Mecz wyśmienity.. ale miałem nadzieje, że będą karne.. nie z tego powodu, że lubie je oglądać ale chciałem zobaczyć jak De Gea broni karnego żeby zapomnieć o dwóch golach które przepuścił
GLORY GLORY !!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:07 #245
damiosa
damiosa pisze:
Jeśli mówicie na De Gee chucherko, to dlaczego nie mówiliście na VDSa np. "Latające Drewienko" albo Kłoda. Po błędzie w meczu z WBA w poprzednim sezonie?
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:01 #244
konradzaw pisze:
konradzaw
jeden błąd na tyle kapitalnych interwencji to nic, De Gea się jeszcze ogra, spokojnie!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:09 #243
kartus1
kartus1 pisze:
Ma ktoś może link żeby obejrzeć cały meczyk ?? :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:56 #242
prot
prot pisze:
1. Najlepszy angielski komentarz do gry Naniego - "Cristiano who?"

2. ( Anderson + Cleverley ) > ( Sneijder + Carrick )

3. Jeśli Holender chce zarabiać nawet 170tyś to jaka podwyżka należy się Portugalczykowi? To najlepszy gracz United na dzień dziś.

4. Kiedyś czytałem parę komentarzy na temat nadwagi Andersona. Kilku zawodników City to przy nim prawdziwe czołgi pancerne (Kompany, Richards, Yaya).

5. David - wyobraźcie sobie taką sytuację: przychodzi Wasz syn / córka ze szkoły z pałą z dyktanda i co mówicie?
- "Jak ręcznik na bramce stoi to co poradzić? :/"
- "Cienko to wygląda"
- (...)

- chyba nie. David należy teraz do rodziny i należy mu się wsparcie. To był chrzest bojowy. Nie pierwszy i nie ostatni raz David wyciąga piłkę z bramki - ryzyko zawodowe.

6. Mam pełne zaufanie do Jones'a - jestem wdzięczny Sir Alexowi, że o niego walczył. Young robi różnicę na skrzydle - gra United wydaje się bardziej dynamiczna niż w końcówce zeszłego sezonu - więcej się dzieje, ładniej to wygląda i trąca o maestrię (druga bramka).

7. Czy jest chociaż podobna drużyna do United, która potrafi zorganizować taką dramaturgię w meczu? To zjawisko z 99' czy z dnia dzisiejszego zostało chyba opatentowane przez United.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:44 #241
Borubar pisze:
Borubar
zgadzam sie bardzo i to bardzo z 5. podpunktem!! a nie jak niektórzy obrażali De Geą !! i mówili ,że pieniądze wyrzucone w błoto! a ja powiem że to gó.... yyyyyyy znaczy że nie prarwda
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:48 #240
mxonic pisze:
mxonic
Co do 7 to znalazlbym w historii Lpoolu więcej takich meczy, zaczynając choćby od finału LM z Milanem gdzie odrobili 0:3 do przerwy na 3:3 żeby wygrać w karnych z Dudkiem na pokladzie.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 02:02 #239
kriss001 pisze:
kriss001
co do 7 znalazlbym jeszcze wiecej przykladow z MU w roli glownej...nie pamietam juz kiedy i z kim ale ze stanu 3:0 dla przeciwnika,zrobili wynik 3:5...i maja ten patent od poczatku lat 90'...
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 17:49 #238
lolroflneo
lolroflneo pisze:
oglądałem tylko 15 min podczas których united wyrównało. znalazł ktoś linka do całego meczu? nie mogę nigdzie znaleźć póki co.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:41 #237
Borubar pisze:
Borubar
ja na meczenazywo.pl ściągasz program Vshare.TV i w miare dobra jakość i po polsku..
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:49 #236
DEVIL83
DEVIL83 pisze:
Manchester jest nadal czerwony. A te jeb... pajace z city mam nadzieje ze nic nie ugraja w tym sezonie.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:06 #235
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2011 21:08

prosze tylko nie dzis...
i znowu mamy 5 dni,a ze te 5 dni bedzie nastepne 5 dni i tak w kolko...dajmy spokoj chlopu niech sie zastanawia w ciszy i bez pisania o nim,bo sie znowu speszy i jeszcze poprosi o nastepne 5 dni...:)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:05 #234
Borys333
Borys333 pisze:
Widząc, że Manch UTD przegrywa dwoma bramkami z City, byłem całkowicie spokojny. Wiedziałem, że to odrobią, już nie raz byłem tego świadkiem, jak zresztą każdy z nas.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:53 #233
lolzi pisze:
lolzi
dokładnie :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 22:01 #232
Pauleta77
Pauleta77 pisze:
Moje oceny pomeczowe:
De Gea - średni mecz, w pierwszej połowie mógł lepiej się zachować przy bramkach, druga połowa lepiej, ale drżałem gdy City zbliżało się pod naszą bramkę, mam nadzieję że chłopak szybko się wyrobi
Vidic, Ferdinand - bardzo słaby mecz, a w drugiej połowie gdy zobaczyłem Evansa i Jonesa, to również czarne myśli przebiegły, ale wypadli znakomicie, szczególnie Evans (poza jedną akcją gdzie podał do Dzeko)
Smalling, Evra - bardzo dobrze, choć Chrisowi czasami piłka odskakiwała
Carrick - porażka
Anderson, Cleverley - Andy dobrze, szczególnie II poł., natomiast Cleverley - rewelacja, gdy widziałem go w USA grał średnio, ale tu mecz naprawdę mistrzowski w jego wykonaniu
Young - słabo
Nani - super mecz + 2 świetne bramki
Rooney, Wellbeck - Roo trochę przygaszony, Wellbeck naprawdę ma aspirację na 1. skład
Ogółem mecz genialny, w 1. połowie Diabły grały lepiej, ale City miało swoje 5 min. ale po przerwie Citizens zupełnie zaskoczeni postawą United, przez cały czas kontrolowaliśmy grę!!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:44 #231
pawbuk6
pawbuk6 pisze:
To ja wspomnę o obrońcy, który na pewno się nie wyróżnił szczególnie i ciężko go było zauważyć, ale znakomicie wykonał swoją robotę, a mianowicie o Jonesie. Wg mnie zagrał dzisiaj, obok Smallinga, najlepiej ze wszystkich obrońców. Siłowo sobie radził z Dżeko, a także kilka razy ubiegł napastników City, raz nawet takim wybiciem zaczął grożną akcję ofensywną. Evans, mimo tego, że nie jest już jakimś młokosem, nadal ma problemy z koncentracją i potrafi podać piłkę do napastnika drużyny przeciwnej, jak to miało miejsce dzisiaj. Na całe szczęście znakomicie tą piłkę po chwili odebrał, ale może się zdarzyć, że w sezonie takich grzechów przeciwnik mu nie wybaczy :D co do samego meczu, moim zdaniem Diabły były lepszym zespołem, a stracone gole były wynikiem indywidualnych błędów. Genialne zmiany SAF-a, widać, że zmiennicy mogą nawet podnieść jakość gry United. Wspaniała akcja przy drugiej bramce, widać, że ROoney, Cleverley i Nani dobrze się czują w grze kombinacyjnej. Cleverley zagrał świetnie, widać było, że jest rozgrywającym z prawdziwego zdarzenia i widzi na boisku bardzo dużo. Mimo jego postawy nadal jestem zwolennikiem sprowadzenia doświadczonego rozgrywającego, przy którym Cleverley mógłby się dużo nauczyć. Bo ani Anderson, ani tym bardziej Carrick mnie zupełnie nie przekonali, szczególnie gdy grali razem. Carrick jest cieniem samego siebie sprzed kilku lat, a Anderson jest zbyt chimeryczny. Skrzydła mamy bardzo dobrze obsadzone, obrona jest dość szczelna, w ataku jest chyba z 6 zawodników, ale środek pola, szczególnie po odejściu Scholesa, nie przedstawia się imponująco.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:41 #230
CcxcC
CcxcC pisze:
do bramkarza nic nie mam , jak na ten wiek , to doświadczenie które posiada kreuję się nam nowa gwiazda wielkeigo formatu. cieszy mnie fakt iż w przeciągu dosłownie 1 sezonu skład się bardzo odmłodził i co więcej gra na wysokim poziomie, jestem spokojny o kolejne sezony ! świetny mecz -pokazał że nie wolno się poddawać ! o pokazał siłę Czerwonych Diabłów ! z niecierpliwością czekam na mecz z Tottenhamem!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:23 #229
MANUTDD
MANUTDD pisze:
Cudowny mecz i wspaniała wygrana oby tak dalej United United United !!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:10 #228
designer
designer pisze:
jestem ciekaw kto glosowal na to chuchro z Hiszpanii. To co dzis zobaczylem dalo mi do zrozumienia, ze walka o miejsce w podstawowym skladzie powinna byc zaciekla, bo De Gea nie zasluguje na to by w pelni cieszyc sie z miejsca w podstawowym skladzie przez caly sezon ligowy. Licze ze Lindegaard tez dostanie swoja szanse. Przynajmniej Dunczyk ma jakas normalna postawe a nie ten chudzielec, ktory gral dzis jak ostatnia miernota. Trzeba nazywac rzeczy po imieniu. Gdyby nie jego koledzy z pola, pewnie tylko jego glownie opieprzylby Ferguson za postawe w 1-szej polowie, gdzie zachowywal sie miejscami jak Kuszczak, szczegolnie przy niezdecydowanym wyjsciu do pilki przy pierwszym golu czy szmacie przy strzale na 2:0. Fatalnym refleksem sie popisal ten Hiszpan, ktory jak narazie kompletnie mnie nie przekonal do swych umiejetnosci. Cos czuje ze dlugo nie bedziemy miec prawdziwego nastepny VDS, chyba ze to dopiero poczatek sezonu i jeszcze zdazy sie rozegrac ten mlodzian, ale niech by poprawil swoja postawe w bramce bo wygladal dzis jak memeja a nie prawdziwy facet.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:01 #227
Yaankes pisze:
Yaankes
Tak, bo 22 letni bramkarz na pewno od razu w pierwszym spotkaniu/sezonie będzie grał tak jak VdS. Wyjdź człowieku bo jak widzę takich idiotów jak ty, to aż wstyd być kibicem United. To młody chłopak, jeszcze wiele przed nim i wiele musi się nauczyć. Van der Sar w jego wieku także popełniał błędy i na pewno nie był takim bramkarzem jak teraz pod koniec kariery. Chłopak musi trochę pograć, jego poważny debiut był od razu w meczu przeciwko City i on musiał sobie zdawać jak ważny jest ten mecz dla kibiców United. Stres, stawka meczu i chłopak się troche pomylił, ważne żeby wyciągnął z tego wnioski.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:18 #226
blejd7 pisze:
blejd7
on nie ma jeszcze nawet 21 lat a Ty piszesz 22.
Słaby występ ale mam nadzieję, że po kilku kolejkach odzyska pewność siebie. Przede wszystkim musi się nauczyć angielskiego to będzie mu dużo łatwiej. Tak czy inaczej w tym sezonie będzie walczył z Duńczykiem o miejsce w bramce. Potrzebuje czasu aby rozwinąć skrzydła. Na razie jest przeciętny ale z każdym meczem powinno być lepiej. Przynajmniej mam taką nadzieję :P
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:27 #225
baju pisze:
baju
zobaczcie gdzie byl van der Sar gdy mial tyle lat co de Gea. chuchro z hiszpanii, jestesmy kibicami tego samego klubu, czy jestes tu tylko przelotem zeby popisac troche glupot o nowym bramkarzu United?
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:28 #224
Nodi pisze:
Nodi
Jeżeli uważasz 2 bramke za szmatę, to powinieneś się zastanowić nad resztą wypowiedzi, czy masz wgl jakiekolwiek podstawy do takiej krytyki nowego bramkarza. Silna, szybko piłka, opadła idealnie przed linią bramkową, a De Gea był zasłonięty. Nie widze tutaj wiekszego jego błędu. Przy obydwóch bramkach zawinili głównie obrońcy, przy pierwszej może tylko się zawahał tak to by miał ułamek sekundy więcej.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:29 #223
jack1066 pisze:
jack1066
to zobacz jak Neuer zawalił brame i Bayern przegrał. Trzeba dać mu troche czasu, bo mylą się nawet najlepsi.
Choć oczywiście gdyby do końca został wynik z pierwszej części to taki spokojny bym nie był.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 21:39 #222
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Niesamowity come back tylko sie cieszyc mialy byc emocje no i były gratulacje Manu! Jestem ciekaw jak sie potoxczy kariera takich Diabełków jak Welbeck czy Cleverley maja obiecujaca przyszłosc a city dzisiaj poprostu udowodniło ze są smiesznym klubem i nigdy nie beda mogli sie z nami równac tylko frajerzy wygrywajac 2-0 w derbach moga przegrac mecz! Glory Man United!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:45 #221
tarantula1990
Brawo United!
Na wyróżnienie zasługuje na pewno Nani i Smalling (i to nie tylko za zdobycie bramek)
Young - jego wrzutki z wolnych i rożnych są niesamowite... prawdziwy chaos w szeregach obronnych...
Obrona bez wiekszych błedów, pomoc mało kreatywna ale pare dobrych podań było :) Rooney, Welbeck - nic specjalnego nie pokazali ale grali przyzwoicie
De Gea - niezbyt pewny i "zdecydowanie niezdecydowany", ale wierze w niego (w końcu to był jego pierwszy poważniejszy sprawdzian) !
GLORY GLORY MAN UNITED !
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:45 #220
czerwonydevil
Welbeck z łatwością wygryzie Berbe ze składu ;) Chłopak ma to "coś" by zostać podstawowym snajperem Man Utd!

Cleverley? Zauważyliście, że to z nim Rozgrywali najwięcej klepek? To było coś pięknego! Jestem zachwycony ich postawą.

Anderson natomiast powoli wchodzi w mecz. tak samo było w meczu z gwiazdami USA. Pierwsze minuty słabiutko a później magik :) NIech tak grają cały czas, a Sneijder moze kisić się w Mediolanie.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:34 #219
Daniel16lp pisze:
Daniel16lp
Pełne poparcie. Jak czytam komentarze typu "Anderson niech spada, do sprzedania. Kupmy Sneijdera." Wydaje mi się, że Ando zaczyna wczuwać się w swoją rolę, i całkiem fajnie wychodzi im współpraca z Tomem. Może jeszcze nie w tym roku, ale za 2-3 sezony nasz obecny środek pola będzie na światowym poziomie. Z takimi zawodnikami zrzucimy Barce z tronu.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:39 #218
moby pisze:
moby
Zrzucić to na pewno zrzucimy - chyba że Ferguson znowu się przestraszy i nie wystawi Naniego :)
Mam nadzieję że drugi raz nie popełni tego błędu.
Oprócz Welbecka to i Macheda powinien śmiało pukać do pierwszego składu. W USA dobrze się zaprezentował.
A Sneijder niech dalej siedzi tam gdzie siedzi - tu będzie dla Niego za zimno:)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:02 #217
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2011 20:23

@moby...co ty w ogole masz na mysli piszac ,ze SAF sie "przestraszyl"?
ze niby mafia z barcelony grozila mu by nie wystawial Naniego?
osobiscie nie sadze aby Nani byl w stanie sam wygrac ten final...cala druzyna zagrala bagno z barca...
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:23 #216
pawbuk6 pisze:
pawbuk6
No super, tyle że do wejścia Cleverleya na boisko w drugiej połowie środek pola United prawie nie istniał, a Anderson i Carrick zupełnie nie potrafili poprowadzić gry. W dodatku przy golu Dżeko zupełnie zniknęli, a to właśnie oni powinni do niego podejść. Co do Welbecka również słabiutki występ, prawie w ogóle niewidoczny. Może i jest nadzieją na przyszłość, ale na razie nie jest to piłkarz pierwszego składu.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 20:28 #215
moby pisze:
moby
To mam na myśli że zamiast Naniego genialnego w ofensywie (w tamtym sezonie asyst w lidze miał tyle co żadna gwiazda Barcelony) w pierwszym składzie wyszedł trochę lepszy w defensywie Valencia czy też Park jeśli chodzi o skrzydła w tamtym meczu.
Trzeba było postawić na ofensywę - zwłaszcza że obrona Barcelony nie była w optymalnym zestawieniu - a Abidal po tej przerwie nie był w pełni formy.
Także o to mi chodziło chłopczyku a nie ta Twoja barcelońska "mafia".
A bagno to zagrali w finale w Rzymie gdzie grali do bramki Eto - a później chodzili po boisku. Oczywiście że sam Nani finału by nie wygrał - ale w ofensywie dałby o niebo więcej niż Valencia czy Park - którzy niestety są dobrzy do gry zespołowej. A w takim finale przydałaby się nutka akcji indywidualnych, taka przewaga jaką swoimi akcjami robi Messi.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 12:38 #214
kriss001 pisze:
kriss001
dzieki ze chlopczyka ...synku...a nie przyszlo ci do tej "genialnej" glowki ze nani pod koniec sezonu juz nie gral tak dobrze jak na poczatku i w srodku sezonu,ze mial wahania formy i naturalnym wyborem dla SAF'a byl Antek??wystawilby Naniego,ktory nie wiadomo co by zagral i tez byloby zle i znalazlby sie nastepny samozwanczy geniusz,ktory by napisal:" SAF wiedzial,ze Nani nie moze zagrac na 100%,powinien postawic na Valencie i pownien postawic na gre zespolowa,bo tylko tak mozna wygrac z barca"...bo to by byl jego sposob na wygrana...
stalo sie i tyle,czy byl to blad?? nigdy sie nie dowiemy,bo nie wiemy jakby zagral Nani od poczatku
Nie zagrali bagna?? no to zagrali bajorko,bo nie szlo im nie za dobrze i nawet VdS,nie byl tak pewnym punktem zespolu jak zawsze...

twoje osobiste odczucia nie sa wykladnikiem prawdy...

ps jeszcze raz dzieki za chlopczyka...przyjmuje jako komplement
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 13:05 #213
moby pisze:
moby
A pewnie że ani moje, ani niestety Twoje poglądy niekoniecznie muszą odzwierciedlać prawdę - ale na sczęście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię:)
Na początku sezonu grali obydwaj - i Nani i Valencia - później wiadomo że do gry był tylko jeden. I mało istotne czy Nani miał wahania czy nie miał - w przekroju całego sezonu wypadł najlepiej od kiedy do Nas przyszedł.
W najważniejszym meczu nie rezygnuje się z gracza który tyle strzelił i tyle piłek dograł.
Co do formy to po kontuzji Valencia też nie prezentował tego co wcześniej. Podobnie jak i Nasza ikona czyli Giggs - cały sezon rewelacyjny, ćwierćfinał z Shalke a szczególnie półfinał z Chelsea wyborne - a później w ciągu tygodnia spadł z formą niemiłosiernie. Ale grał. To samo powinno być z Nanim - gracza napędzającego przez cały sezon grę ofensywną nie zostawia się na ławce w najważniejszym meczu.
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:11 #212
kriss001 pisze:
kriss001
niewiadomo do konca dlaczego nie zagral...bylo-minelo,ale nie sadze by SAF czegos sie bal...zresztą widze ze nie kibicujesz MU od 2008 tylko siegasz pamiecia dalej i wiesz ze Alex raczej nie boi sie wyzwan,a za to cholernie lubi wygrywac...zatem nie sadze by asekuranctwo z jego strony wzielo gore nad checia zwyciestwa...musial byc inny powod,ktorego my nie musimy koniecznie znac...moze liczyl na to ze valencia zagra z roo tak jak grali zaraz po przyjsciu antka(valencia-dosrodkowanie-roo-gol)...moze,ale pisanie ze sie bal wystawic bardziej ofensywny wariant zespolu ...jak dla mnie to trudne do uwierzenia...:)
» Poniedziałek, 08 sierpnia 2011, 14:23 #211
Knetus
Knetus pisze:
no naczytałem sie juz duzo komentazy pora swoje 3 grosze wtracic.Fajnie ze wygralismy ze sie podnieślismy.chociaz z porazki tez bym nie robił tyragedi.Co do Davida hm no moze mogl sie lepiej przy bramkach zachowac ale taz go nie nalezy karcic zagral poprawnie na wysmienite wystepy przyjdzie czas.Young fajnie zaczal potem coraz gorzej bylo.mysle ze rozkreci sie jeszcze chlopak bo ma potencjal.Mlodzi w def fajnie zagrali chociaz evans swoja najlepsza interwencje swoim glupim zagraniem sprowokowal...Fajne wejscie Toma podobal mi sie chcialbym aby tak gral i rozwijal sie u nas.Jeszcze na koncu o Welbecku fajnie zagral no troche braklo czasem mu gdzies pilka odskoczylas lub obroncy przeszkodzili ze by oddac grozny strzal ale wierze w niego !!Ogolnie fajnie ze dzis wygralismy :) :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:14 #210
tuszek10
tuszek10 pisze:
De Gea pare fajnych interwencji miał, one dadza mu pewność siebie i będzie super. Licze na czeste wystepy Welbecka i Cleverleya. Młodzi i ambitni.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:08 #209
AndieJordan
AndieJordan pisze:
Początkowo wcale nie zachwycił mnie styl gry obu drużyn. Sądziłam, że nie będzie tylu fauli. Miało być lepiej, a jest jak jest. No cóż.
Ważne, że wygrana. Pokazali, ze umieją odrobić straty i bardzo dobrze. Niektóre zespoły czasami się poddają i nie próbują nawet. MU jest inny ^ ^ I to mi się w nim podoba.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:07 #208
szmatrix666 pisze:
szmatrix666
jak byś to napisał 4 raz może by miało większą siłę rażenia.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:12 #207
spOntan
spOntan pisze:
Anderson pokazuje że zasługuje na miejsce w składzie United, natomiast Carrick się już całkowicie wypalił. Dobrze że z szedł po pierwszej połowie i oszczędził wszystkim tego widoku. Niby to tarcza wspólnoty, ale dokopać rywalom zza miedzy, którzy wydali tyle kasy na transfery że głowa mała niezwykle cieszy :) i ten baner na trybunach, United- trofea, City - $$ :D
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:06 #206
patryk1065 pisze:
patryk1065
moim zdaniem anderson za bardzo ofensywie gra
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:08 #205
leito276
leito276 pisze:
Powiem tak, jestem podwójnie szczęśliwy. Powód pierwszy to piękne zwycięstwo, a drugi powód to to, że przy wyniku 2:0 i kursie 17:1 byłem tak pewny wygranej, że postawiłem na United 100 zł :) jestem bogatszy o swoją miesięczną wypłatę (10'ego dostane kolejne 1700 i kupuje nam Nasriego ;D:D:D)! :D
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:05 #204
nemus2
nemus2 pisze:
dobry mecz. byl bardzo ciekawy! cały czas mowilam: "jeszcze możemy to wygrac" a nani super mecz ;p

]:->
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:04 #203
Warzywko
Warzywko pisze:
Brawo Manchester !! Wygrana w pięknym stylu i oby tak dalej . Co do miana zawodnika meczu o Tarcze Wspólnoty oczywistym jest ,iż należy się ono Naniemu :) Ale chciałbym zauważyć postać taką jak młodziutki Cleverley :) i nie chodzi tu tylko o ten mecz choć oglądałem zaledwie kilka z jego udziałem zagrał na prawdę "dojrzale" i mówcie co chcecie ale je*any mi się tak podoba ,że chce go widzieć jako następce naszego emerytowanego rudzielca choć myślę ,że jeszcze i tak zobaczymy Scholes'a jako coach'a .

GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:02 #202
jelonq1
jelonq1 pisze:
dobry mecz lecz na początku wkurwiał** się na Davida lecz na końcu popisywał się świetnymi interwencjami i świetną zmianę zaliczył Tom GG MU idziemy po wszystko 1 trofeum już jest
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:00 #201
Draciel
Draciel pisze:
A ja nie jestem zadowolony z gry. Jest dokładnie to samo co rok temu. Czy w tym nie miało być inaczej? Wolałbym solidne zwycięstwo 1:0 niż gonitwę za rywalem, jak zwykle. Pocieszająca jest dobra dyspozycja przednich formacji, ale co się stało z Vidic'em? Mam nadzieję, że to tylko jednorazowa wpadka. Co do Davida- błąd przy pierwszej bramce, przy drugiej trudno powiedzieć. Mimo wszystko trzymam za niego kciuki i wieżę, że będzie się rozkręcał, a w późniejszej fazie sezonu będzie popisywał się takimi interwencjami jak w drugiej połowie! GGMU
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:56 #200
AgEnT
AgEnT pisze:
Mecz fanastyczny szczególnie w 2 połowie jak nasi wzięli się za odrabianie strat, Nani zagrał znakomity mecz tak samo jak nasi młodzi piłkarze, a De Gea już ładnie bronił w 2 połowie, w 1 go trema zjadła.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:53 #199
mateuszr20471
Fergie z Cleverleya robi troche DMa, ale wychodzi mu to dobrze. Do tych, ktorzy mowia, ze nie potrzebujemy Sneijdera, ten zakup jest konieczny jesli chcemy zdobyc wszystkie mozliwe puchary, na Lige Angielska, Puchar Anglii czy Carling Cup ten sklad jest znakomity, najsilniejszy w Anglii, mozliwe, ze wystarczyloby takze na zwyciestwo w LM, ale po co eksperymentowac, skoro jednego z najlepszych srodkowych pomocnikow na swiecie mozemy pozyskac za powiedzmy sobie male jak na dzisiejsze realia i umiejetnosci Wesa pieniadze. Meczow ani dla Cleverleya ani dla Andersona ani dla Sneijdera nie zabraknie.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:50 #198
lazza
lazza pisze:
De Gea jakiś słaby w tych ostatnich meczach :F
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:50 #197
r00ney98david
Musi minąć troche czasu zanim oswoi się ze swojim nowym kulubem...
A tak poza tym w 1 połowie poprostu zjadła go trema, lecz 2 była świetna w wykonaniu Naniego, De Gea i Cleverleya. A co do De Gea to był jego 1 bardzo ważny mecz czyli można mu wybaczyć tą 1 słabą powłowe ;pp
pzdr
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:23 #196
RaveDave
RaveDave pisze:
HaHa pozdro dla tych ktorzy w ankecie na najlepszego zawodnika meczu glosowali na DDG :D
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:48 #195
united77
united77 pisze:
Co za mecz emocje do ostatniego gwizdka z happy-endem coś wspaniałego
MAN UTD !!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:44 #194
Amarylis
Amarylis pisze:
Serdeczne gratulacje od kibica Realu!
Powodzenia w sezonie!
I, mam nadzieję, do zobaczenia w finale LM!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:44 #193
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
Takie wlasnie jest United , nie mialem okazji ogladac tego meczu , ale sledzilem relacje tekstowa w telefonie bedac w podrozy i emocje udzielaly sie tak samo jak bym ogladal mecz :D Żałuje ze nie moglem zobaczyc kolejnego swietnego comeback'u United :D Teraz kazdy kto bedzie chcial zlekcewazyc Man Utd niech pomysli o chocby tym meczu zanim to zrobi ;D
Glory Glory Man United !
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:43 #192
siara93
siara93 pisze:
Bardzo wazne zwyciestwo. Porazka z najwiekszym i najbardziej znienawidzonym rywalem obok liverpoolu moglaby odbic sie troche na psychice zawodnikow, mimo wszystko. Na całe szczescie wygralismy, a dzieki komu? - ALEXOWI FERGUSONOWI!. Pierwsza polowa srednia w wykonaniu United zeby nie powiedziec mocno przecietna. O utracie bramek zawazyly bledy indywidualne, slabszy wystep Vidicia i błędy De Gei(wg mnie przy obu bramkach). Druga polowa to czesciowe odkupienie win Hiszpana, ale nie ma co go karcic i sie na nim znecac. Jesli sie nie myle ma on dopiero 21 lat i nie mozna obarczac go tak ogromna presja, zwlaszcza ze jest to bramkarz a na tej pozycji trzeba czuc sie wyjatkowo wygodnie i pewnie bo błąd przewaznie równa sie utrata bramki.

A to co mi najbardziej zaimponowało to to co zrobil SAF w szatni. On i jego zawodnicy jedynie wiedza co sie tam stalo, my widzielismy tylko tego efekt w postaci 3 bramek w ciagu 45 minut. Malo ktory zespol przegrywajac 2:0 wychodzi na prowadzenie w ciagu 1 polowy z tak wymagajacym rywalem. Wszystko jest zasluga Fergusona. On jedyny ma tak ogromna umiejetnosc motywowania zawodnikow, mistrz socjotechniki. Na wielkie wyroznienie zasluguja tez mlodziez United, bo to oni poprowadzili zespol do wygranej, oni zerwali zespol do walki.
Patrzac na gre Cleverleya jestem w stanie zaakceptowac koniec transferow. Wole spokojnie wpuszczac raz na jakis czas Cleverleya na boisko niz wydac bajonskie pieniadze na Sneijdera i praktycznie zamknac mozliwosc gry w United dla Toma. Fakt, ze nie ma sie co na razie zachwycac, ale warto dawac mu czesciej szanse gry.

A co do obrony to mysle, ze mamy juz wielkich nastepcow. Ta formacja nie bedzie potrzebowala wzmocnien na wiele lat jesli Smalling, Jones, Evans beda tak sie prezentowali.
Co do wystepu Naniego to co tu duzo pisac, jak zwykle koncertowo. Do gry Rooneya wiekszysz zastrzezen nie mam, ladnie rozgrywal, bardzo aktywny zawodnik. Najslabszy punkt w dzisiejszym meczu obok Vidicia to Young. Mam nadzieje, ze czas rozwiaze problem.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:40 #191
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
Super mecz . Nani najlepszy na boisku . Sory jesli popełniłem jakis błąd bo mam juz faze bo swiętuje zwycięstwo nad City :D Wódka sie leje ]:->
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:39 #190
Draciel pisze:
Draciel
Mama kanapki przyniosła?
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:51 #189
Olo pisze:
Olo
Tylko wróć do domu przed 20!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:00 #188
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
jestem w domu nie martw sie i kolacje własnie jem więc nie martwcie sie ;P
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 19:16 #187
RedDevilFan79
piekna druga polowa pokazalismy shity gdzie ich miejsce:)
Glory Glory Red Devil!!zawsze do konca z wami!!
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:34 #186
kacper78
kacper78 pisze:
Mecz normalnie palce lizać. Wszyscy zagrali świetnie a zawłaszcza zawodnicy którzy nie grają w podstawowym składzie ( Welbeck, Cleverley ). Vidic przyzwyczaił nas do lepszej gry no ale to dopiero początek sezonu wierze że w następnych meczach będzie lepiej. Musze jeszcze dodać że znakomite spotkanie rozegrał Nani. Portugalczyk biegał za cały zespół i był zawsze tam gdzie być powininen :)
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:31 #185
myca
myca pisze:
witam i powiem ze mecz bardzo dobry gra do konca to nasz atut i tego musimy sie trzymac a city nie mialo nic do gadania w drugiej polowie jak by juz wygrali ale dobre zmiany SAF zrobil ale nie jest powiedziane ze bez tych zmian bylo by lepiej ale mozna gdybac . Podobac sie mogo i podobalo dobry poczatek mlodziez sie spisala pokazali na co ich stac a co do bramkarza to jego pierwszy mecz na angielskich boiskach niektorzy powiedza ze nic z niego nie bedzie ale pokazal na co go stac i moze powodem tego byla suszarka od SAF-a . Jestem zadowolony z wygranej tak jak reszta fanow UNITED i tylko tak dalej.
» Niedziela, 07 sierpnia 2011, 18:29 #184

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY