AKTUALNOŚCI

Prasa: Inter zaakceptował ofertę za Sneijdera

Data 02 sierpnia 2011, 05:32 truered, MirrorFootball
Prasa: Inter zaakceptował ofertę za Sneijdera
Czytaj więcej:
» Inter Mediolan
» Transfery
» Wesley Sneijder
A A A
Wesley Sneijder zostanie zawodnikiem Manchesteru United być może już w tym tygodniu, jeśli tylko zgodzi się na zmodyfikowaną umowę dotyczącą zarobków.

Jak informuje The Mirror Inter Mediolan, klub holenderskiego pomocnika, zgodził się na transfer swojego zawodnika w ramach 30 milionowej oferty złożonej przez Manchester United w ten weekend.

Inter daje przyzwolenie na indywidualne rozmowy kontraktowe Sneijdera z oficjelami z Old Trafford, które zostaną przeprowadzone już w tym tygodniu.

Na drodze największego, transferowego wydarzenia tego lata stoją jednak wymagania finansowe zawodnika, biorąc pod uwagę również włoski system podatkowy, który jest niezwykle korzystny dla Holendra występującego w Serie A.

Sneijder nie zgodzi się na obniżkę w zarobkach, które w przełożeniu na Premier League gwarantują mu obecnie 190 tys. funtów tygodniowo, co pozostaje poza finansowym zasięgiem klubu z Old Trafford.

Mistrzowie Anglii chcą porozmawiać z Holendrem o rozłożeniu systemu wynagrodzeń, który zapewni pomocnikowi sporą pensję tygodniową wspartą licznymi oraz hojnymi podwyżkami, a także dodatkowym wynagrodzeniem za złożenie podpisu na umowie rozłożonym na cały czas trwania kontraktu.

Tym samym kontrakt Holendra będzie niemalże identyczny jak ten, którym związany jest z Interem. Dodając do tego spore sumy, które zawodnicy United zgarniają poprzez prawa do wizerunku, które są znacznie wyższe niż w innych, europejskich klubach, wydaje się, iż osiągnięcie porozumienia jest jak najbardziej możliwe.

Oba kluby były ostrożne w wczorajszych wypowiedziach dotyczących danej sytuacji. Inter potwierdził, iż do klubu wpłynęła oferta z Anglii, a szkoleniowiec United Sir Alex Ferguson zasugerował, że zawodnik musi przemyśleć ofertę klubu z Old Trafford.

Ferguson w międzyczasie przeprowadził rozmowę z dyrektorem wykonawczym klubu Davidem Gillem dotyczącą ulepszonego systemu wynagrodzeń dla Sneijdera, który nie zdezorganizuje obecnego systemu płac i obaj panowie byli optymistami, że transfer uda się dopiąć.

Agent piłkarza pojawi się w Anglii pod koniec tygodnia, a szefowie Manchesteru United mają nadzieję zobaczyć reprezentanta Holandii przygotowującego się wraz z zespołem do inauguracji nowego sezonu Premier League już w sobotę.

Inter planował również transakcję na mocy której na San Siro zawitałby Dimitar Berbatow, ale pomimo tego, iż Włosi nie zarzucili całkowicie tego pomysłu, to jednak wolą najpierw otrzymać sumę za Sneijdera z opcją do negocjacji z bułgarskim snajperem.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
18 milionów za Berbatowa?!
Następny news:
Phelan: Osiągnęliśmy, co chcieliśmy

Komentarze (331)


adaswoj7
adaswoj7 pisze:
Ja bym chciał żeby Snejder przeszedł do Manchesteru UTD:)
» Piątek, 05 sierpnia 2011, 12:27 #331
adaswoj7
adaswoj7 pisze:
Ja bym chciał żeby Snejder przeszedł do Manchesteru UTD:)
» Piątek, 05 sierpnia 2011, 12:26 #330
martin86
martin86 pisze:
niech SAF go ściągnie i zakończy się ta cała saga bo środek pola dobrego aż tak dobrego nie mamy
» Środa, 03 sierpnia 2011, 12:26 #329
martin86
martin86 pisze:
niech SAF go ściągnie i zakończy się ta cała saga bo środek pola dobrego aż tak dobrego nie mamy
» Środa, 03 sierpnia 2011, 12:25 #328
ManUtdOki
ManUtdOki pisze:
Oby ten news nie byl klamstwem. Bardzo chce Snejidera w Man Utd . Jest to na pewno jakies wzmocnienie . GGMU !!
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:56 #327
patriko08
patriko08 pisze:
Ja tylkocoś powiem..... coś dla mnie takiego jak transfer Pastore doPSG za 42 mln, tonie może być nic bardziej żenującego w tym okienku transferowym.... to barselona żałuje dac 35 mln na Fabregasa Albo nasz ukochany klub na Snejdera 30 to ja tego nie rozumiem. Gdzie obaj wymienieni zawodnicysa trzy razy lepsi od niego
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:50 #326
krzych418 pisze:
krzych418
Fabregas lub Sneijder nie są lepsi od Pastore ! Fabregas nic kompletnie nie potrafi, poza tym że miał kilka przebłysków gdy miał 17 lat i przybył do Arsenalu, Sneijder tylko od czasu do czasu strzeli z dystansu i nic poza tym ! Na pewno są oni trzy razy lepsi od Carricka, Gibsona czy Cleverleya :)

Pastore to zajebisty zawodnik !! PSG będzie miało z niego wielką pociechę !! Szkoda że my go nie kupiliśmy za te marne 42 miliony, bo jeśli daliśmy 20 mln za Carricka to za Pastore można by dać spokojnie 400 mln bo tyle razy jest lepszy od paralityka z Tottenhamu !!
» Środa, 03 sierpnia 2011, 17:29 #325
UnitedForEver
Hmm [...] Fabregas nic nie umie ? spójrzmy tylko na statystyki.

Cesc Fabregas:Występy:35 gole:9 asysty:17
Xavi Hernandez: Występu:57 gole:5 asysty:14
Andres Iniesta:Występy:61 gole:12 asysty:12
Wesley Sneijder:Występy:50 gole:14 asysty:10
Javier Pastore:Występy43 gole:12 asysty:6

Najmniej występów najwięcej asyst, nie wiem za co Xavi i Iniesta są uważani za najlepszych playmaker'ów na świecie fakt piły to oni umieją 'dostarczać', ale pisząc, że Fabregas nic nie umie jest albo głupotą, albo dziwaczną prowokacją.Cesc to obecnie najlepszy rozgrywający w angielskiej ekstraklasie.Co do Pastore to jest to bardziej taki ofensywny pomocnik typu Frank Lampard, który jak uderzy to .... ach [...] co nie zmienia faktu, że Frank nie umie rozegrać, wracając do Pastore musi się jeszcze wiele nauczyć.Jeżeli chodzi o Carrick'a nie porównuj ich Michael to defensywny pomocnik, a Pastore jak już napisałem Ofensywny.Fakt Carrick w tym roku miał duże wahania formy, ale ostatnie miesiące trzeba mu przyznać były b.dobre i było widać, że powraca do dawnej formy.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 22:09 #324
Predator pisze:
Predator
"Carricka to za Pastore można by dać spokojnie 400 mln bo tyle razy jest lepszy od paralityka z Tottenhamu !! "

Obejrzyj ty kiedyś mecz . . .
» Czwartek, 04 sierpnia 2011, 15:25 #323
patriko08
patriko08 pisze:
Ja tylkocoś powiem..... coś dla mnie takiego jak transfer Pastore doPSG za 42 mln, tonie może być nic bardziej żenującego w tym okienku transferowym.... to barselona żałuje dac 35 mln na Fabregasa Albo nasz ukochany klub na Snejdera 30 to ja tego nie rozumiem. Gdzie obaj wymienieni zawodnicysa trzy razy lepsi od niego
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:49 #322
dancyk07
dancyk07 pisze:
To bardzo dobry transfer, Sneijder nam się na pewno przyda.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:14 #321
Shoot
Shoot pisze:
"Nic nie wiem na ten temat, ponieważ to tylko wymysły prasowe. Prasa tak uważa, jednak my nic nie możemy powiedzieć w tym temacie." - Co SAF miał powiedzieć: "Tak na dniach będzie naszym zawodnikiem."? Nie powiedział też, że to nie jest możliwe.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:13 #320
Shoot pisze:
Shoot
Dodam także, że byłbym za tym aby Ando przejął pałeczkę po Scholes. Gdyby się nie sprawdził można kupować.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:21 #319
sisinho pisze:
sisinho
A pomyślałeś co gdyby za rok Sneijder nie był już zainteresowany przenosinami do United? A reszta byłaby zajęta (Modrić w CFC chociażby) ?

Jeśli ando nie wyjdzie sezon to jesteśmy w ... , bowiem środek pola jest ważny i nie chciałbym abyśmy przez ten ów środek pola stracili sezon.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:38 #318
Szejp pisze:
Szejp
dokładnie. Za rok to będzie pewnie po 'ptokach' (wiek już nie ten, a jeśli Inter odbuduje potęgę?). A wszyscy zapominają o tym co będzie, jeśli Ando kontuzję złapie. Jakoś przed poprzednim sezonem nikt nie przypuszczał, że Roo czy Fletch będą grali na skrzydłach, dwa sezony temu, że Fletch i Carrick będą stanowić o sile obrony. Poza tym gdyby Anderson był tak wielkim talentem, jak niektórzy uważają, to nie byłby 4 sezony z rzędu rezerwowym.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:58 #317
vip14
vip14 pisze:
Bardzo dobrze, że pozyskaliśmy tego zawodnika. Bravo. Glory, Glory Manchester United :)
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:30 #316
PaToManU pisze:
PaToManU
Ty nie być tego taki pewny ! Bo się możesz ostro przejechać ! Lepiej podejść na to iż go nie mamy i dopiero potem sie cieszyć ;)
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:49 #315
rvn10 pisze:
rvn10
Chyba w snach, właśnie Boss zaprzeczył doniesieniom o tym transferze. Prasa znalazła chwytliwy temat i będzie go ciągnąć do końca okienka zapewne.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:49 #314
PaToManU pisze:
PaToManU
Ty nie być tego taki pewny ! Bo się możesz ostro przejechać ! Lepiej podejść na to iż go nie mamy i dopiero potem sie cieszyć ;)
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:51 #313
Szejp pisze:
Szejp
A czego żeście się spodziewali? Że SAF powie: "tak, prowadzę rozmowy z Interem"? Ten transfer zapewne wypali, tylko nie teraz, nie za tydzień, tylko pod koniec sierpnia pewnie.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:57 #312
EmigrantPL pisze:
EmigrantPL
Haha pozyzkalismy, tak tak , tak samo jak Samira
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:05 #311
DAMINOS pisze:
DAMINOS
ahahaa, ale spam :D
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:52 #310
DAMINOS pisze:
DAMINOS
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2011 10:53

ahahaa, ale spam :D szlak , usuńcie te wpisy, przeglądarka mi sie pieprz*
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:52 #309
EmigrantPL
EmigrantPL pisze:
Boss znowu zaprzeczyl tym wymyslom prasy...
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:26 #308
EmigrantPL
EmigrantPL pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2011 10:44

Ja juz nie wierze w ten transfer.
..
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:26 #307
bobii14031
bobii14031 pisze:
No i to mi się podoba wreszcie Snejder się zdecydował jeszcze Nasri i Mu wgra Ligę mstrzów i powalimy Barce heh ;D !!
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:25 #306
DAMINOS pisze:
DAMINOS
po kiego grzyba nam jeszcze Nasri?
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:51 #305
konradzaw
konradzaw pisze:
Już mam dość tych całych spekulacji i codziennych plotek! Chciałbym aby był już 31 sierpnia i koniec okienka, ale z drugiej strony 31 sierpnia to już koniec wakacji, a tego znowu bym nie chciał.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 09:49 #304
GGManUtd
GGManUtd pisze:
Tak jeszcze raz zmieńcie tytuł tego samego newsa. Co dzień inny tytuł , co dzień te same informacje ...
» Środa, 03 sierpnia 2011, 09:49 #303
nani17nr
nani17nr pisze:
man usite.pl/?co=aktualnosci&id=29112
» Środa, 03 sierpnia 2011, 09:33 #302
prot pisze:
prot
Już nie wiem co gorsze - uwierzyć w news czy robić milion dziur w odnośniku - tyle razy było wałkowane ale ci najbardziej bystrzy widać mają swoją prawdę na ten temat - nawiązując do komentarza: "nic tylko się śmiać".
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:42 #301
preluki
preluki pisze:
Mam nadzieję że będzie wzmocnieniem.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 09:22 #300
konradzaw
konradzaw pisze:
Już mam dość tych całych spekulacji i codziennych plotek! Chciałbym aby był już 31 sierpnia i koniec okienka, ale z drugiej strony 31 sierpnia to już koniec wakacji, a tego znowu bym nie chciał.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 08:51 #299
chomik8888
chomik8888 pisze:
Już sam nie wiem w co mam wierzyć :P
» Środa, 03 sierpnia 2011, 08:49 #298
preluki
preluki pisze:
Mam nadzieję że się sprawdzi i nieodbije mu palma.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 08:45 #297
Drozdunioo
Drozdunioo pisze:
Telewizja sky24 podala ze zona wesleya pochwalila sie kolezance ze przeprowadzaja sie do anglii! Panowie mamy go! wq mnie tylko komentarze typu wolalbym nasriego albo hazarda. nasriego nie dalo sie wyciagnac a hazard w tym sezonie to nawet by sie nie przebil do podstawowego skladu united. Sneijder to w tym momencie jedyny srodkowy ktory dorownuje klasa xaviemu i iniescie, jedyny bo reszta jest lata swietlne za ta trojka. No moze nie daleko jest ozil ale on tez jest w tej chwili nie do sciagniecia. Wiec co niektorzy tutaj sa nienormalni krytykujac ten transfer! Idioci, inaczej nie powiem!
» Środa, 03 sierpnia 2011, 07:15 #296
hitman90 pisze:
hitman90
Mamy go, bo zona pochwalila sie kolezance...? xD Dobre :D
» Środa, 03 sierpnia 2011, 08:13 #295
hitman90 pisze:
hitman90
Mamy go, bo zona pochwalila sie kolezance...? xD Dobre :D
» Środa, 03 sierpnia 2011, 08:19 #294
kriss001 pisze:
kriss001
nie bardzo czaje ten komentarz...ni do rymu,ni do taktu...
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:39 #293
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2011 10:49

...........
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:45 #292
kriss001 pisze:
kriss001
@Drozdunioo
chaotycznie...nie bardzo czaje ten komentarz...mysli urywane w pol zdania...jakby 7-latek to napisal...ni do rymu,ni do taktu...a swoja droga ,jesli jakis znawca jezyka polskiego przeczyta twoj "esej",to chyba stwierdzi,ze raczej autor jest idiota,a nie uzytkownicy Devilpage...twoja filozofia i argumenty powalaja wrecz na kolana...
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:48 #291
kriss001 pisze:
kriss001
sorry za powtorzenia,ale cos mi sie net przycina
» Środa, 03 sierpnia 2011, 10:50 #290
Szejp pisze:
Szejp
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2011 11:13

kris - gość nazywa idiotami tych, którzy krytykują ten transfer, twierdzi, że Wes jest na poziomie Xaviego i Iniesty, że Nasri jest nie do wyciągnięcia, a Hazard przereklamowany. I tu się ze wszystkim zgadam. Natomiast to pierwsze zdanie... To chyba taki chamski żart ze strony Drozdunia, na zasadzie: Matka brata kuzyna wujka pasierbicy powiedziała, że kuzynka jego brata jest w ciąży
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:06 #289
bidinho
bidinho pisze:
O jezu ale mają problemy z tym kontraktem ;] Co to za różnica czy będzie zarabiał 150, 180 czy 200 tysięcy funtów, przecież to nie Wisła Kraków albo Lech żeby ich stać nie było ;] Najwyżej Glazerowie kupią sobie jedną limuzyne mniej ;]
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:32 #288
maaciek00 pisze:
maaciek00
sorry ale jak można kupić sobie jedną limuzyne mniej?? :D to tak jakby cofnąć się do przodu
» Środa, 03 sierpnia 2011, 09:03 #287
Szejp pisze:
Szejp
maciek ---> Jakbyś był milionerem i do pracy choć raz przyjechał dwa dni pod rząd tym samym samochodem to byś wiedział :)
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:08 #286
trelemo
trelemo pisze:
to bylo glupie
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:08 #285
Przemo07 pisze:
Przemo07
Dokładnie tak jak twoje spamowanie nieogarze -.-
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:08 #284
trelemo pisze:
trelemo
bez sensu piszesz
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:11 #283
trelemo pisze:
trelemo
bez sensu piszesz
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:12 #282
Przemo07 pisze:
Przemo07
Ty masz ku r de blokade rodzicielską że tego biletu nie możesz kupić? Spytaj się kogoś na mieście gdzie możesz nabyć bilet.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:12 #281
trelemo pisze:
trelemo
potrzebny mi jest ktos z karta czlonkowska
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:16 #280
trelemo
trelemo pisze:
jestem w manchesterze i chce obejrzec mecz utd na zywo ale nie moge kupic biletu
» Środa, 03 sierpnia 2011, 00:49 #279
Przemo07 pisze:
Przemo07
To go sobie narysuj -.-
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:05 #278
ironia pisze:
ironia
przemo07

haha ;D

na ofc stornie kup.
» Środa, 03 sierpnia 2011, 01:12 #277
michal9669
michal9669 pisze:
troche mnie to rozmiesza, jak Chelsea wyda jakieś większe pieniadze to od razu się rzucacie że wygrywa dzięki Abramowiczowi. a Manchester ile już w tym okienku wydał? A jeszcze chcą kupić Sneijdera. tak więc następnym razem pomyślcie 2 razy zanim coś napiszecie.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 23:07 #276
Tomasson pisze:
Tomasson
Świetne porównanie. Ja również nie widzę żadnej różnicy pomiędzy kupowaniem przereklamowanego gwiazdora za 50 milionów a sprowadzeniem trójki solidnych piłkarzy za tą samą kwotę.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 23:12 #275
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
Tomasson miałem dokładnie to samo na myśli ;d
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 23:33 #274
sssexton90 pisze:
sssexton90
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2011 00:19

Poza tym my te pieniądze wydajemy bo musimy gdyż straciliśmy VDSara, Scholesa i Oshe'a i to normalne, że trzeba w takim wypadku wypełnić luki dobrymi transferami. Natomiast chelsea wydaje pieniądze na gwiazdeczki które nic nie przynoszą zespołowi i czesto przepłaca bliko 2 krotnie. Sneijder za 30 MLN to byłby rozsądny transfer, bo taką kwotę jeszcze holender jest w stanie w 2-3 sezonach spłacić swoją dobrą grą. Do tego my pieniądze na transfery mamy z zysków z transferów oraz z premii za zdobyte puchary. Natomiast chelsea czy city ma je od ruska czy szejka którzy się wzbogacili na ropie.

Gdyby chelsea kupowała zawodników za pieniądze zdobyte z rozgrywek lub polityki transferowej to nikt by nie powiedział wtedy złego słowa w stylu że"wygrywają dzięki brudnym pieniądzom ruska"
» Środa, 03 sierpnia 2011, 00:17 #273
profesor999
profesor999 pisze:
Wiarygodność tego newsa na podstawie ów frazy "Prasa :..."nie daja nam 100% pewności de facto nie daje nam żadnej pewności!
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 22:36 #272
patrykbor
patrykbor pisze:
Wellbeck i Cleverley graja super, te ich akcje sa pierwsza klasa. Cos czuje ze z Cleverleya moze byc naprawde cos dobrego :)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:48 #271
Fexo
Fexo pisze:
Czy mógłby ktoś mi podać dokładny skład Manchasteru ? Widziałem Evre Clervrleya Welbecka i Evre, ktos jeszcze gra ?
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:43 #270
skoda037 pisze:
skoda037
Smalling, Jones i Park. Nie wiem czy ktoś jeszcze Pogba chyba.
Szkoda, że Evra jest tylko jeden, a nie dwóch tak jak napisałes :P
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:46 #269
MarianHAHA pisze:
MarianHAHA
to evra tez ma brata bliżniaka
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:46 #268
ironia pisze:
ironia
Pogba na ławce.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:47 #267
18redshady78 pisze:
18redshady78
ji sung park, smalling, johnes
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:48 #266
MarianHAHA pisze:
MarianHAHA
Kurw czytajcie newsy a później sie pytajcie
Ji-sung Park, Patrice Evra, Paul Pogba, Chris Smalling, Phil Jones, Danny Welbeck i Tom Cleverley
był news o tyk kto poleciał do Francji
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:49 #265
patrykbor pisze:
patrykbor
No i co ze pojechali, jak nie wszyscy graja w pierwszym skladzie....
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:50 #264
ironia
ironia pisze:
Welbeck i Cleverley gol ;)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:42 #263
skoda037
skoda037 pisze:
Rewelacja nasze dwie młode gwiazdki :)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:37 #262
skoda037
skoda037 pisze:
Kto to jest z dwójką na prawej obronie ?
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:32 #261
fragmen
fragmen pisze:
jeszcze kilka razy tytuł zmieńcie :)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:10 #260
shakall07
shakall07 pisze:
chciałbym żeby to była prawda, ale Nasri też był juz jedną nogą w United.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:09 #259
ironia
ironia pisze:
Ale buczą na Evrę skubańce ;o

Wgl Pogba jest na ławce?
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:04 #258
ironia
ironia pisze:
Zna ktoś składy w meczu towarzyskim z OM ?
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:56 #257
kroOolik
kroOolik pisze:
Dla zmiany tego jakże żmudnego i męczącego już tematu..

INTRO ENGLISH PREMIER LEAGUE na sezon 2011/2012

youtube.com/watch?v=Qmsakfy8ndA

Szału nie ma..
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:35 #256
Frank93 pisze:
Frank93
Może być, mi tylko spodobały się herby United, Arsenalu.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:47 #255
CrisCarterRoni
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 20:57

a ja jestem więcej niż pewien że to nie intro na przyszły sezon

na canal+ czesto widziałem to w raporcie o lidze angielskiej, w przerwach między meczami a "sport fleshem"
różni się tym że nie ma już tam Birmingham City, Blackpool i West Hamu :P
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:56 #254
ironia pisze:
ironia
mi się podoba United, City i Arsenalu.

Tragedii nie ma jest nawet fajny, ale z tamtego sezonu był świetny z tymi flagami.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 21:13 #253
patrykbor
patrykbor pisze:
Jak narazie trzeba czekac. Mam nadzieje ogromna ze to prawda i Wesley do nas dolaczy.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:26 #252
aveiro123
aveiro123 pisze:
nani17nr twojego argumenty są powalające !
xD
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:14 #251
Frank93 pisze:
Frank93
to samo miałem pisać xD
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:35 #250
nani17nr
nani17nr pisze:
na tvp 1 na telegazecie podali te info .
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:59 #249
Yaankes
Yaankes pisze:
No więc tak. Ludzie przestańcie się martwić, że Sneijder nie sprawdzi się w Premier League.
Nie ma nawet takiej opcji, taki zawodnik poradzi sobie obecnie w każdej lidze.

Po pierwsze, to że nie sprawdził się w Realu było głównie winą trenera i jego wieku. Miał 23 lata i miał wziąść na siebie ciężar gry w takim klubie jak Real Madryt. W obecnej chwili Sneijder ma 27 lat i jest w najlepszym okresie swojej piłkarskiej kariery, jeżeli chodzi o człowieka, który ma tworzyć ataki swojej drużyny. Podobny wiek reprezentuje Iniesta, który mając 23-24 lata także nie zachwycał całej Europy, teraz mając także 27 lat zachwyca nas wszystkich. A jego dominacja razem z Xavim rozpoczeła się ok. 2 lata temu, czyli w tym samym okresie co Sneijdera w Interze. To bardzo podobni zawodnicy, a jeżeli ten transfer faktycznie wypali to będziemy mieli kapitalny środek pola, bo jak sobie pomyślę, że w środku będą grali Sneijder i Anderson to łohooo.

Luka Modrić... to wielki talent, jednakże jest pewna różnica pomiędzy grą w Tottenhamie, a grą w takim klubie jakim jest United. Tutaj za cel stawia się najwyższe cele, tutaj liczy się tylko na zdobycie mistrzostwa kraju i ligii mistrzów. Kibiców nie zadowoli wicemistrzostwo. Nie wiadomo jak Modrić pordziałby sobie z taką presją. Dobrym przykładem jest Berbatov. Popatrzcie jak długo bułgar musiał się aklimatyzować, aby sprostać wyzwaniu. To jego pierwszy udany sezon, a miał jeszcze 2 inne, w których grał bardzo słabo.
Co do Nasriego, tutaj także byłem zwolennikiem tego transferu, bardzo lubię to jak gra i rusza się po boisku Nasri. Gość ma ogromny temperament i oddaje serce na boisku, marnuje się w Arsenalu i taka jest prawda. Jednak do środka United, no nie wiem czy taki zawodnik dałby sobie radę, Nasri wg mnie lepiej czuje się na skrzydle, aniżeli jako rozgrywający.

Osobiście uważam, że Wesley jest dla nas najlepszą opcją, jednakże byłbym zwolennikiem transferu Jacka Wilshere, ale jestem pewny, że Arsenal nie sprzeda go za żadne pieniądze. To taki sam talizman jakim jest Cesc Fabregas. Jednakże w mojej opini Wilshere ma dużo większy potencjał, aniżeli Modrić czy właśnie wspomniany Fabregas. Bardzo dobry transfer zrobił Real, kupując Sahina, który w Borussii zagrał wielki sezon i jest ogromnym talentem.

Co by się nie działo. Sneijder to bardzo dobry transfer i jeżeli stanie się tak, że trafi do United stwierdze, że tegoroczne transfery będą wielkim wzmocnieniem. Jeżeli Sneijder do nas nie trafi, no cóż tragedi nie będzie, jednakże ciekawi mnie jak będzie wyglądał Manchester.

To jednak zostawiam Fergusonowi, w końcu to jego praca, a nie moja.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:56 #248
kriss001 pisze:
kriss001
"Nasri wg mnie lepiej czuje się na skrzydle, aniżeli jako rozgrywający"...nie do konca z tym stwierdzeniem sie zgodze ...reszta komentarza spoko...
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 20:08 #247
aveiro123
aveiro123 pisze:
dokładnie po prostu trzeba ostudzić głowy

ja podchodzę do tego z dystansem
Przejdzie -to fajnie
Nie przejdzie -To nie koniec świata ,i na prawdę ufam Fergusonowi on wie co robi może chce dać szanse Ando który na prawdę świetnie Sb poradził na Turnee
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:38 #246
prot pisze:
prot
No nic tylko w ramkę oprawić i browara postawić ;-)

To powinna być wypadkowa wszystkich komentarzy tutaj. Co by się nie stało - świat się nie kończy na transferze Holendra lub na braku transferu Holendra. Dopiero połowa okna a Sir Alex z pewnością nie siedzi bezczynnie i nie żuje swoich gum bez sensu.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:55 #245
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Mam nadzieję , że to prawda, a nie głupia plotka trzymam kciuki za ten transfer liczę na to , że Holender przejdzie do manchesteru United.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:36 #244
Lejn
Lejn pisze:
Tego news'a nie można brać na poważnie, chociaż wydaje mi się że jest coś z transferem Wesleya na rzeczy. Ja osobiście nie popieram tego transferu, uważam że lepsi byli by Modric czy Nasri jednak jeżeli nie da się ich kupić, to nie robiłbym żadnego transferu na siłę. Po prostu obawiamsię iż Holender nie sprawdzi się w PL.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:32 #243
Cordell
Cordell pisze:
Extra :] W końcu porządny transfer może dobiec finalizacji :]
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:30 #242
ironia pisze:
ironia
może, ale nie musi.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:33 #241
MarianHAHA
MarianHAHA pisze:
Panowie ale są jaja dali by se już spokój wiem ze takie newsy to pożywka dla mediów ale no bez przesady. Mnie to osobiście denerwuje ze ile razy odświeżę jakąś stronę to czytam inny news o Sneijderku :D
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:29 #240
Szejp
Szejp pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 19:08

Haha :) Widzę, że ta strona to wręcz wylęgarnia hipokrytów :) Dzisiaj rano jakiś brukowiec pisze, że z własnych "źródeł" wie, że Sneijder na dniach będzie w United i wszyscy: "Hurrraa!". Ale jeszcze lepszą reakcję wywołał artykuł na sport.pl, który niby miał być oficjalnym zaprzeczeniem doniesień Daily Mirror. Oczywiście sam news z polskiego portalu informuje jedynie, że Sneijder zagra w meczu o Superpuchar Włoch dodatkowo wzbogacony o komentarz trenera Interu, który akurat w całej sprawie ma najmniejszą wiedzę (każdy wie, że w Mediolanie wszelkie decyzje podejmuje MM, nie pytając o opinię trenera). Ale to nieważne, bo ktoś inteligentny dał tytuł "Inter nie wie o ofercie Man United za Sneijdera", dzieci przeczytały sam nagłówek i już podniósł się lament :)

A jutro jakiś cieć pracujący na San Siro powie, że słyszał jak jakiś kibic mówił, że brat jego żony usłyszał od swojego syna, że jego dziewczyna, która pracuje jako sekretarka w biurze Morattiego, widziała na własne oczy, że cioteczny kuzyn szwagra agenta Wesleya Sneijdera przyszedł do biura w szaliku United. A potem się okaże, że to nie szalik United tylko Barcelony, a ów cioteczny kuzyn szwagra agenta Wesleya Sneijdera jest w wolnych chwilach kibicem Realu i akurat jak szedł do biura Morattiego, to po drodze spotkał pielgrzymkę kibiców Barcy, którzy postanowili przyjechać do Watykanu, by pomodlić się w intencji Busquetsa, ale trochę zabłądzili. Ów kuzyn szwagra agenta Holendra, widząc nadarzającą się okazję, podał się za przebywającego na wakacjach obrońcę Barcelony (bo przecież każdy szanujący się kibic Blaugrany nie kojarzy nikogo ze składu Katalończyków poza Messim, Xavim i oczywiście Busquetsem), 'pożyczył' szaliki w celu złożenia parafki, po czym zwiał i poszedł się pochwalić Morattiemu. Oczywiście prasa pochwyci tylko pierwszą część historii, doda od siebie, że na bank coś to musi mieć wspólnego z transferem Wesa na Old Trafford, a wszyscy na DP znów: "hurra!" :)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:03 #239
alter pisze:
alter
Świetnie zobrazowałeś działania prasy :)
Jeśli Sneijder przejdzie, to spoko. Do końca tygodnia jest tylko kilka dni, po co już nakręcać koniunkture prasie? Najpierw Nasri, teraz Sneijder, choć sam jestem zwolennikiem jego gry w United. Chociaż najpewniej to te jego "zbyt wygórowane oczekiwania finansowe" są przykrywką. Za jakiś czas napiszą, że Sneijder nie przejdzie z tego powodu. Jeśli chciałby tu przejść, to zrobiłby to dawno, bez tej całej prasowej otoczki.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:30 #238
MarianHAHA pisze:
MarianHAHA
100 % racji podniecajcie się dopiero jak przed resztą tytułu będzie słowo
OFICJALNIE:
PS. Ja mimo wszystkiego chciałbym go widzieć na Old Trafford.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:34 #237
prot pisze:
prot
@MG90 - na wszelki wypadek sprawdziłem na Wiki hasło "Hipokryzja" i nie wiem w zasadzie jak to ma się do opinii innych użytkowników.

Siedzę sobie grzecznie, nawet cierpliwie i czekam na to co powie moja wyrocznia, którą jest Sir Alex - gazet nie czytam, powyższego newsa nie przeczytałem - dawno pousuwałem z zakładek wszystkie strony e-gazet. Polecam wszystkim ;-) Cisza, spokój i nawet nie pada dziś ;-)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:48 #236
danielo17
danielo17 pisze:
30mln za piłkarza który w sezonie 2009/2010 zdobył wszystko co można było zdobyć. Poprowadził Holandie do wicemistrzostwa świata (tak na prawde w dzisiejszych czasach 30mln to grosze)
Niektórzy krytykują go że sie nie sprawdził w realu prawda jest taka ze nie uwierzono w jego możliwości. Na czym Inter najbardziej skorzystał. Może sie okazać iż nie dołączy do United ale ja o nim będe miał jak najlepsze zdanie bo kto oglądał mecze z udziałem Wesleya wie na co go na prawde stać!
( strzał, podania alla Scholesy)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 18:46 #235
aveiro123
aveiro123 pisze:
ahahha co zostało zdemontowane niby przez kogo ?

gasperini czy jak mu tam nie zdemontował tego tylko powiedział ze Sneijder zagra z milanem !
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 17:54 #234
Szejp pisze:
Szejp
Weź to ludziom przetłumacz. Ja w to nie wierzę, ale też nie pomyślę sobie nagle, że ten news to totalna bzdura, tylko dlatego, że Gasperini nic o transferze nie wie. To tak, jakby w United asystent trenera United powiedział, że Berba odchodzi. Dlaczego? Bo w Interze trener ma tyle do powiedzenia w kwestii transferów, co u nas asystent trenera. A po 2. to jasne, że nawet gdyby Gasperini coś wiedział, to by nie gadał publicznie o tym. Jeśli ten news nie jest fake'iem (w co wątpię), to może być tak, że spotkanie z Milanem może być meczem pożegnalnym dla Wesa. Tak by pomóc Interowi pokonać raz jeszcze odwiecznego rywala na odchodne. Zobaczymy, gdzie leży prawda.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 18:24 #233
CrisCarterRoni
Zgadzam się. Czy w newsie który zdementował ten news pod którym pisze ten komentarz jest napisane "nie ma oferty ze strony United", "oferta odrzucona", "Wesley nie jest na sprzedaż" ??
Żaden znaczący człowiek odpowiedzialny za transfery Interu nie stwierdził ww możliwości odrzucenia oferty United...
A patrząc na nasze podwórko ... ktoś z United zaprzeczył temu?? Gill siedzi cicho a SAF rozmawia o 3 nowo sprowadzonych graczy.
Wczoraj było spotkanie zarządu United z sztabem szkoleniowym na temat transferów.
Więc są 2 opcje.
Albo United wyłożyło kasę na stół
Albo kolejna plota która SAF i inni nie chcą już komentować.

50%/50%
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 18:32 #232
Idealis pisze:
Idealis
To że Wes znalazl sie w kazde na Milan nie musi tez oznaczac ze w tym meczu zagra, wiec news o tym meczu w zaden sposob nie dementuje newsa o transferze. A jak bedzie to pozyjemy zobaczymy.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 18:39 #231
MarianHAHA pisze:
MarianHAHA
plotki można zdementować a nie zdemontować
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:25 #230
paweldorynek
paweldorynek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 17:21

Gdyby była oferta myślę, że Sneijder nie poleciałby do Chin tylko ustalałby warunki kontraktu.

Chyba jednak znowu plotka, tracę nadzieję na przejście do Manchesteru.
Szkoda ponieważ ze Sneijderem można być stłamsić Barcelonę z Realem
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 17:20 #229
rmn1 pisze:
rmn1
Moim zdaniem chciałby zdobyć superpuchar Włoch, a teraz żeby nie robić zamieszania nikt o tym oficjalnie nie będzie mówił. Stawiam, że oficjalny komunikat przeczytamy po meczu albo na następny dzień.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 17:30 #228
Szejp pisze:
Szejp
Tak, bo Wes nie słyszał o takim 'wynalazku' jak agent. poza tym wcale nie jest powiedziane, że skoro Holender się znalazł w kadrze Interu, to musi bankowo wystąpić w tym meczu
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 19:11 #227
Devil7United
Devil7United pisze:
Najprawdopodobniej bujda i bzdura, ale zobaczymy czy się sprawdzi :) media napiszą wszystko by tylko zadowolić publikę. Myślę że po kilku dniach sprawa powinna się wyjaśnić i albo Fergio znów zgasi ploty albo potwierdzi co napisano.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:54 #226
MUnr1
MUnr1 pisze:
Uciesze się jak dojdzie do nas chociaż nikt nie wiem czy to jest prawda czy znowu jakieś plotki
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:50 #225
4everUnited
4everUnited pisze:
Wyobrazcie sobie pomoc : Young Snejder Fletch/Clev/Ando Nani

Bajeczka :)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:38 #224
sssexton90
sssexton90 pisze:
A dziś przeczytałem informację o przejściu Stekelenburga do Romy za 6,3 MLN euro... 28 lat, świetny i utytułowany bramkarz. Żałuje, że wybraliśmy zamiast niego De Geę. No ale mam nadzieję, że się mylę.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:24 #223
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 16:50

podobne warunki fizyczne ,de gea musi nabrac troche wiecej masy i bedzie miodzio,daj mu szanse,a jak sie sprawdzi, to zakup okaze sie lepszy bo mlodszy jest od holendra o 8 lat...:)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:46 #222
Kamil12345 pisze:
Kamil12345
też żałuję że wybraliśmy De Geę . Od początku chciałem Marteena
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 17:21 #221
gitkolo
gitkolo pisze:
POWTARZAM! Niechcę aby to był serial podobny do tego z Fabregasem. A co do Berby to lpiej niech go nie włączają bo jestem pewnie że on im odmówi i nici z transferu
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:14 #220
psiga
psiga pisze:
@ironia nie badz hipokryta. sam obstawiasz z jakim numerem bedzie gral i nie dziw sie, ze inni rowniez spekuluja. dla mnie jako gracza i kibica numer na koszulce ma znaczenie sentymentalne i w pewnym stopniu motywuje.

p.s. Sneijder pasowal mi do druzyny przed pierwszymi pogloskami o jego transferze do MU. Jak dla mnie to swietny kandydat na diabla
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:10 #219
ZenekBenek
ZenekBenek pisze:
sport.pl/sport/1,65025,10049807,Transfery__Inter_nie_wie_o_ofercie_Man_United_za_Sneijdera.html
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:09 #218
profesor999 pisze:
profesor999
Również czytałem ten artykuł lecz nie ma co się ponosić "ironii"!
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:27 #217
Szejp pisze:
Szejp
devilpage.pl/index/news/komentarze/27538/sneijder_zagra_z_milanem/

Ten sam news, tylko inny tytuł.

A to, że na sport.pl opierają tytuł na wypowiedzi niewtajemniczonego w sprawę Gasperiniego (bo to TYLKO trener Interu), świadczy o braku profesjonalizmu tego serwisu.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:56 #216
NanoUnited
NanoUnited pisze:
30 baniek za kota w worku! i jeszcze chce 190tyś tygodniowo :D toż to lep na kasę a nie piłkarz
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:55 #215
Forfiter pisze:
Forfiter
Bynajmniej, doświadczony zawodnik to nie kot w worku.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:01 #214
ironia pisze:
ironia
Co ty pierdzielisz..
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:48 #213
krzych418
krzych418 pisze:
Jeżeli Gill do spółki z SAF-em nie dojdą do porozumienia ze Sneijderem to oznaczać to będzie że sami skazujemy się na przeciętność oraz upokarzające porażki z City i Barcą... Najlepsi piłkarze MUSZĄ zarabiać krocie, tak to już niestety jest i chcąc pozostać na topie MUSIMY to zrozumieć i być w stanie czołowym grajkom dawać godziwe wynagrodzenie !!

Jeżeli nie zakontraktujemy teraz Sneijdera (jeżeli Inter faktycznie zgodził się na transfer) to będzie to nasza klęska. Gdyż Chelsea, City i Liverpool nie zasypują gruszek w popiele i szczególnie ci drudzy bardzo się wzmocnili !
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:49 #212
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 16:42

jak dla mnie nie "musza",a "moga" zarabiac krocie i to jeszce zalezy co mamy na mysli piszac lub mowiac "krocie"...
"...skazujemy sie na przecietnosc"...lfc sie wzmocil...czym?? jesli dla ciebie
Young jest przecietnym zakupem to czym jest zakup downinga lub adama ??
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 16:41 #211
Dominik999
Dominik999 pisze:
Zobacymy czy przyjdzie naOT. W tym oknie trasferowym najwięcej newsów jest właśnie o Snejiderze.
Jeżeli przejdzie będzie to bardzo dobry transfer:)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:30 #210
r00ney98david
Na oficjalnej stronie Manchester United pisze coś o tym
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:22 #209
fan11
fan11 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 15:22

Wole Nasriego, ale jak to, mowia lepszy rydz niz nic xD
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:21 #208
Siwy16 pisze:
Siwy16
A Ja wole Grzesia Rasiaka ;D
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 22:04 #207
Blast pisze:
Blast
A ja bym wolał żeby was ch*j bolał! :)
» Środa, 03 sierpnia 2011, 11:32 #206
buttonman
buttonman pisze:
Za dużo szumu wokół Wesleya, więc musi być w toku jego transfer do nas. Zobaczymy :) jak przejdzie to oby się sprawdził.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:59 #205
profesor999
profesor999 pisze:
"Być może"Sneijder zostanie piłkarzem United a jeśli tak się stanie to mam nadzieje że załata dziure po Paulu natomiast Moratti bardzo dużo chce myśłe że powinnień dostać 23-25mln lecz taki jest football!
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:42 #204
rafal017
rafal017 pisze:
Wy się cieszycie a nie wiadomo czy na 100% przyjdzie :)
Ale bądźmy w dobrej myśli :)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:27 #203
Przemo07 pisze:
Przemo07
Tu się cieszą tylko ci, którzy albo są nie w temacie, albo przeczytali sam tytuł newsa.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:30 #202
MarianHAHA pisze:
MarianHAHA
Teraz czekam na newsa Sneijder jednak nie dla United?? Nie podobają mu się domy w Manchesterze
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:44 #201
Kapitan77
Kapitan77 pisze:
jak dla mnie to Sir Alex Ferguson powinien odpuścić Sneijdera i postarać się o Nasriego (ograny w lidze i mniej kontuzjogenny), pogonić Berbatova i dać szansę Welbeckowi i Machedzie
a właśnie co z Nasrim dawno czytałem o nim zgodził się podpisać kontrakt z Arsenalem czy swoje tłuste łapska wsadził City>>
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:12 #200
triadevil pisze:
triadevil
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 15:11

Gdyby grał u nas, to raczej można by bylo powiedzieć że szkoda, że jest mniej kontuzjogenny. ;)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:10 #199
Qatarek
Qatarek pisze:
Ciekaw jestem jaki numer dostanie ;p
Bo 10 zajęta ;D
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:08 #198
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 14:18

jeszcz goscia nie ma a juz o numer sie martwisz...:)
hehehe

ps.a dlaczego mialby dostac 10?czy w MU to numer dla rozgrywajacego ? chyba nie...
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:16 #197
Przemo07 pisze:
Przemo07
Mi się wydaje że JEŻELI przyjdzie to dostanie 6 (po Brownie)
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:27 #196
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 14:36

a nie powinien dostac 7 ? jesli juz tak teoretyzujemy...
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:35 #195
Przemo07 pisze:
Przemo07
7 ma Owen i wątpię że dopóki nie odejdzie ten numer zmieni właściciela.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:39 #194
kriss001 pisze:
kriss001
no wlasnie nie wiem dlaczego go ma...Best,Cantona,Beckham to nie napastnicy...
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:45 #193
Przemo07 pisze:
Przemo07
No dokładnie. W sumie Wes mógłby dostać 7, ale to zależy od Fergusona.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:53 #192
ironia pisze:
ironia
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 14:57

Boże, a wy jak dzieci z tymi numerami. Owen ma 7 i tego się trzymajmy. Fergie uważał, że jest wart tego numeru i ją dostał. Raczej nie powiedział : Chcę siódemkę . Puknijcie się w banie. Numery nie grają, dla mnie Sneijder może mieć 69 byle by świetnie grał. Przestańcie z tym, że 7 mieli Ronaldo, Bekcham i inni. Dostał ją i koniec kropka.

Co do jego nr to obstawiam 6 albo 22.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:56 #191
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 15:20

@ironia...co ty taka ostatnio taka naladowana jestes??przeczytaj sobie wszystkie odpowiedzi do komentarza @Qatarek to nie bedziesz musiala sie tak spinac...sami smielismy sie z tego ze jeszcze go nie ma a juz o numerach pisza....rany co ty ciezkie dni masz czy jak??
sam pamietam twoje komenatrze o numerku dla Younga...luzuj troche

ps swoja droga dzieki za przyrownanie mnie do dziecka...w moim wieku to brzmi jak komplement...:))))

ps2(nie mylic z playstation) byloby milo gdyby rozgrywajacy mial numer po legendach MU...to byly tylko nazse dywagacje ..nikt z nas nie ma zamiaru jechac i zrywac Owenowi koszulki z garba...:))
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:13 #190
ironia pisze:
ironia
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 15:20

wiesz co odnoszę takie wrażenie, że Ty właśnie nim jesteś.

Moje komentarze na temat Younga? Przecież napisałam, że się zdziwiłam, że dostał numer po Rudym i dziwnie się patrzy na niego z tym numerem(choć już jestem przezwyczajona), ale nie napisałam, że nie jest godzien noszenia jej -.-.

Jestem naładowana, bo widzę jak tutaj dzieciarnia poziom obniża(sama jestem dzieckiem/młodzieżą bo mam 16 lat), ale nie piszę takich bzdur jak większość tutaj.

"kriss001
no wlasnie nie wiem dlaczego go ma...Best,Cantona,Beckham to nie napastnicy..." sory, ale mi to na jakiś śmiech nie wygląda.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:19 #189
kriss001 pisze:
kriss001
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2011 15:25

luzna dyskusja i to wszystko...ja tez nie napisalem ze owen nie jest godny tylko tyle ze zawsze mieli ten numer rozgrywajacy...w ktorym momencie zle sie o nim wyrazilem ??znajdz moj jeden niepochlebny komentarz na jego temat lub innego zawodnika MU....
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:23 #188
ironia pisze:
ironia
A ja nie napisałam, że Ty, ale większość dzieci pisze, że Owen nie jest godny siódemki. A co on podszedł do Fergusona i zażądał tej 7? Fergie mu ją dał bo uważał, że będzie godny jej noszenia, proste.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:41 #187
kriss001 pisze:
kriss001
ok....spoko, mnie tez niektore komentarze do palpitacji serca doprowadzaja...
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 15:54 #186
Blast
Blast pisze:
Kolejny raz odżywa ta bez sensowna debata na temat Sneijdera. Dla tych wszystkich, którzy się wciąż łudzą:
Sneijder nigdy nie pojawi się w MU! W grę wchodzą za duże pieniądze. Mam tutaj na myśli nie tylko sam transfer, ale i wynagrodzenie w klubie.
Nie przypominam sobie aby, któryś z zawodników pozyskanych przez MU na wejście dostawał od klubu aż 190 tys. funtów tygodniowo (nieważne co się na tą wypłatę składa)! Cała ta otoczka wokół tego pomocnika działa tylko i wyłącznie na jego korzyść.
Doprowadzić to może jedynie do tego że zostanie on pożarty przez takie "sztuczne twory" jak np. Manchester City czy Chelsea.
Tyle.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 14:01 #185
NaniRedDevil
NaniRedDevil pisze:
JA się boje że to może być wtopa transferowa jak pamiętamy w Hiszpani miał serię kontuzji a Anglia jest 3 razy bardziej brutalna ,w dodatku nie jest on zbyt wielki .
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 13:59 #184
wwwwww333
wwwwww333 pisze:
Trudno przewidzieć,czy ewentualny zakup Sneijdera będzie trafiony.Tylko,że środkowy pomocnik z prawdziwego zdarzenia jest poprostu potrzebny drużynie Fergusona i tyle w tym temacie.
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 13:48 #183
zakrzak26
zakrzak26 pisze:
świetny transfer!
» Wtorek, 02 sierpnia 2011, 13:44 #182

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY