AKTUALNOŚCI

"Interesujący nas piłkarze są niedostępni"

Data 26 lipca 2011, 11:59 Mathe0, Manchester Evening News
» Sir Alex Ferguson jest zadowolony z obecnego składu Manchesteru United
Czytaj więcej:
» Sir Alex Ferguson
» Transfery
A A A
Sir Alex Ferguson jest zadowolony ze składu, który ma obecnie do dyspozycji. Szkot nie przewiduje tego lata kolejnych wzmocnień Manchesteru United, bo piłkarze, których chciałby mieć w swoim zespole są poza zasięgiem.

– Tego lata straciliśmy pięciu piłkarzy, którzy mieli trzydzieści lat i więcej. To pomogło nam sfinansować zakup trzech młodych zawodników: Ashleya Younga, Phila Jonesa i Davida de Gei – przyznał Ferguson przed spotkaniem z Gwiazdami MLS.

– Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie kolejnego transferu. Piłkarze o interesującej nas charakterystyce są obecnie niedostępni.

– Jestem zadowolony z zawodników, których mam obecnie do dyspozycji – dodaje Szkot.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...



Poprzedni news:
Chicharito: Czuję się w Manchesterze United jak w domu
Następny news:
"Schweinsteiger nie jest na sprzedaż"

Komentarze (66)


Szejp
Szejp pisze:
"Jeśli sfinalizujecie jeszcze jakiś transfer, to czy może mieć to miejsce pod sam koniec okienka?
To możliwe. Obserwujemy dwóch czy trzech graczy na konkretną pozycję, jednak w tej chwili nie działamy. Trzeba zrozumieć, i Alex powiedział to wprost, że potrzebujemy kogoś kto poprawi jakość drużyny. Mamy świetny zespół i aby się do niego dostać trzeba być piłkarzem światowej klasy. Nie ma sensu kupować kogoś innego tylko ze względu na to, że nie można kupić tego kogo się chce. Jednak nigdy nie wiadomo - często w sierpniu panuje wzmożony ruch. Nie siedzę tu i nie mówię, że pracuję nad czymś konkretnym, bo tak nie jest, ale ta sytuacja może się szybko zmienić, gdy wrócimy do Carrington. "

Fragment wywiadu z Gillem z manutd.com.pl
» Wtorek, 26 lipca 2011, 21:13 #66
Pauleta77
Pauleta77 pisze:
Ja bym chciał się odnieść do tego: "Po co nam środkowy, ligę na pewno wygramy, rok temu tak bylo".
Z tymże: po 1. rok temu jak pamiętacie, gdyby nie mega klątwa Chelsea, co przez parę (naście?) kolejek nie potrafili wygrać i głupie potknięcia Arsenalu w końcówce sezonu, to obiektywnie mówiąc ligi byśmy nie wygrali.
po 2. W bramce stał mistrz Van Der Saar, teraz staje niesprawdzony w PL De Gea, życzę mu, to jasne by rządził w bramce, ale różne rzeczy mogą się stać, temat Scholesa pomijam bo to wiadomo.
po 3. Może mieliśmy szansę rok temu ale w tym nasi przeciwnicy mocno się wzmacniają - Chelsea (Modric? Pastore?) i najważniejsze, nowy perspektywiczny trener, co wiele może namieszać. Liverpool - zeszły sezon mieli słaby, ale jak przyszedł Dalglish i naprawdę dobrzy piłkarze + nie grają w pucharach, co tylko może pomóc w PL, no będą naprawdę groźni w tym sezonie. City - co chwile się wzmacniają, może rok temu nikt na nich nie zwracał uwagę, ale w tym myślę, że mogą namieszać.
po 4. Anderson - wszyscy na niego liczą, a co jeśli zawiedzie?
Podsumowując: w tym sezonie będzie arcytrudno, wzmacniają się rywale, ale jako kibic United mam nadzieję, że się uda + wysoką formę w końcu odzyskał Rooney :)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 20:23 #65
Dymek07 pisze:
Dymek07
Liverpool gra w lidze europejskiej ;)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 21:52 #64
Pauleta77 pisze:
Pauleta77
nie gra
» Wtorek, 26 lipca 2011, 22:37 #63
Bydgoszczanin
Ups, przepraszam... Wyjątkowo Young w tym zestawieniu ma 26 lat ;)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 20:20 #62
Bydgoszczanin
Nie zapominajcie o polityce transferowej, którą Sir Alex zdecydował się zastosować rok temu. Dotyczy ona pozyskiwania młodych piłkarzy, chociażby Sneijder mimo wszystko do tej grupy się nie kwalifikuje. Nie zapominajcie również, iż Sir Alex powiedział, że w letnim oknie transferowym planuje pozyskać 3 zawodników, tak więc co niektóre osoby nie powinny teraz mieć do niego pretensji. Mnie osobiście bardzo podoba się jego polityka, jego podejście do wielu spraw oraz sposób prowadzenia drużyny. Mamy dużo młodych piłkarzy, którzy mogą przez najbliższe lata stanowić o sile naszej drużyny, do tego jest paru doświadczonych zawodników. Mimo wszystko przydałby się ktoś na środek pola (mamy tutaj jedynie Andersona, Fletchera, Carricka, Cleverleya), ponieważ w Premier League łatwo o kontuzję. Pomijając oczywiście fakt, że przydałby się jakiś klasowy rozgrywający. Wierzę w chłopaków, lecz gdy zdarzy się, iż zawiodą to może być problem. Moim zdaniem brakuje także bocznego obrońcy, mamy tutaj jedynie 3 piłkarzy na tę pozycję (odeszli O'Shea, Brown). Wydaje mi się jednak, że tego lata pozyskamy jeszcze jakiegoś obiecującego piłkarza. W najgorszym wypadku czeka nas zimowe okienko transferowe. Generalnie na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony ze składu, który posiadamy, jest on bardzo przyszłościowy. Ilu z Was po niektórych transferach gadało - kto to Vidic? Chicarito? Smalling? Pozostaje zaufać Fergusonowi ;) Ten człowiek od lat wie co robi ;)
Spójrzcie na taką jedenastkę: de Gea, Fabio, Jones, Smalling, Rafael, Young, Cleverley, Anderson, Obertan, Hernandez, Welbeck (Macheda). Ile zespołów może się poszczycić takim składem? ;) U żadnego z piłkarzy wiek nie przekracza 23 lat.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 20:17 #61
cvx
cvx pisze:
Nowy rozgrywający wcale nie musi być niezbędny. Ten skład na pewno wystarczy na ligę. Tu chyba nie ma żadnych wątpliwości. Carrick w PL radzi sobie b. dobrze, być może częściej bedziemy widzieć Giggsa w środku, a jest jeszcze Fletcher. A osobiście największe nadzieję wiążę z Andersonem (polecam przeczytać felieton o nim, bardzo sensowny), liczę że rozwinie się w tym sezonie (najwyższa pora!).

A co do Ligi Mistrzów... Jeśli ktoś wcześniej wyeliminuje Barcelonę to mamy szanse :) . A bardziej serio; Real to równorzędny przeciwnik, bardzo chciałbym zobaczyć pojedynek z Realem, szczególnie Ronaldo w starciu z Vidiciem i Ferdinandem ;] . Dwumecz z Barcą też byłby ciekawy, bo to zupełnie co innego niż mecz finałowy i myślę że byłoby to na plus dla MU.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 19:05 #60
SCHOLES
SCHOLES pisze:
Kilka dni temu SAF potwierdził swoje zainteresowanie Mariem Goetze.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 19:04 #59
Robal
Robal pisze:
Granero jest skrzydłowym czy środkowym?
» Wtorek, 26 lipca 2011, 18:10 #58
beckham85
beckham85 pisze:
jeszcze jedno wzmocnienie do srodka pomocy by sie przydało !!
» Wtorek, 26 lipca 2011, 18:06 #57
paweldorynek
paweldorynek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 17:51

Manchester NIE MA pieniędzy ! To jest jedyny powód.
Glazerowie dali 50 mln i to jest koniec..Farguson jak co roku wyblieli się słowami, "Mamy wystarczający skład by wygrywać" mimo iż sam wie, że tak nie jest tym bardziej po ostatnim finale Ligi Mistrzów.
Oczywiście nie powie tego głośno bo to zachwiałoby Manchesterem na świecie ale jeśli chce zbudować drużynę mogącą pokonać Barcelonę, Real to nie może raz na kilka lat oszczędzać 40 mln na Sneijder'a czy 25 mln na Nasriego.
Będzie my mieli wielkie problemy w tym roku, przegramy ten sezon napewno w Lidze Mistrzów ponieważ bez klasowego rozgrywającego nie da się wygrać tego turnieju.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:49 #56
martin86
martin86 pisze:
oby to była ściema bo porządny rozgrywający i boczny obrońca by się przydał i defensywny pomocnik tez
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:16 #55
kalek pisze:
kalek
Carrick i Fletcher sa defensywnymi pomocnikami więcej nie trza
» Wtorek, 26 lipca 2011, 18:40 #54
pablomu
pablomu pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 17:08

Obyśmy trafili na Barce już w ćwierćfinale w przyszłej edycji CHL. Przynajmniej będzie mniejszy ból po porażce.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:07 #53
sisinho pisze:
sisinho
W sumie racja , no i w dwumeczu jest szansa na osiągnięcie czegoś ciekawszego niż 1:3 .

Przynajmniej będziemy wiedzieli na czym stoimy oraz będziemy mogli się skoncentrować na innych meczach przy ewentualnej(realnej) porażce.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:17 #52
hater1993 pisze:
hater1993
Barcelona to druzyna wielkich meczy(albo Unted w finalach sobie nie radzi). Pamietacie pamietny polfinal? To Manchester gral pilka, to ta wielka Barca(ktora moim zdaniem wraz z Xavim graja z roku na rok gorzej- niewiele ale gorzej) grala slabo? Nie. To mysmy 2 finaly przegrali, nie Barca wygrala. Byllo to widac przegralismy sami ze soba. Co nie zmienia faktu ze brakuje nam defensywnego pomocnika. I takiego zawodnika jak Yesil.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 18:54 #51
Neutralized
Neutralized pisze:
Wszystko ok, lamentujecie, że nie ma następcy Rudego, ale nie zapominajcie o naszej sytuacji finansowej. Wg mnie przyjdzie jakiś młody talent jak Javier ;)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 16:10 #50
pablomu pisze:
pablomu
Jaka sytuacja finansowa? Po co było wydawać 16,5 mil na jakiegoś Jonesa. Jak dla mnie ten transfer to nieporozumienie. Środek pola był priorytetem a nie mamy nic.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:19 #49
Olo pisze:
Olo
zobaczymy pablomu czy będziesz tak mówił za 10 lat jak Jones zostanie jednym z najlepszych obrońców świata albo kapitanem MU albo jednym i drugim. Tak samo było z Rio.
» Czwartek, 28 lipca 2011, 05:01 #48
smoro
smoro pisze:
SAF kupi pewnie kogoś dopiero w styczniu jak stwierdzi że jest to potrzebne!
Da szanse tym chłopaka co są. Scholes i tak nie grał prawie cały sezon i jakos dali rade. Napewno nie wypierniczy 30 cz 40 baniek na Snajdera czy Nasriego. To Pewne!
» Wtorek, 26 lipca 2011, 15:46 #47
jacmik10
jacmik10 pisze:
No trudno, zobaczymy co wykąbinuje SAF, będzie dobrze :D
» Wtorek, 26 lipca 2011, 15:06 #46
Draciel
Draciel pisze:
A tak na marginesie dodam tylko tyle, że mam przeczucie, iż mimo wszystko na OT w tym okienku pojawi się jeszcze Sneijder... Nie żebym go jakoś niesamowicie pragnął, ale tak obserwuje od pewnego czasu to co dzieje się w mediach tzn. jeżeli o jakimś graczu, który ma przejść do MU jest głośno to zwykle przechodzi. Tak było np. z De Geą- w wielu mediach mówili, że jest już zaklepany kilka miesięcy przed tym jak przybył do nas na testy medyczne. Transfer Sneijdera oficjalnie ogłosił jakiś czas temu bodajże Polsat Sport- myślę, że za kilka tygodni przybędzie do ośrodka treningowego United, aby przejść testy medyczne. Bodajże w 2005 roku Ferguson też mówił, że nikogo nie będzie, że koniec zakupów, a tydzień później zrobił nam niespodziankę sprowadzając za dwadzieścia kilka baniek Wayne-a... ;)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 15:04 #45
Yurek2OleGS pisze:
Yurek2OleGS
pewnie masz racje, skonczy sie na tym ze kupia go ostatniego dnia okna transferowego czego osobiscie bardzo ale to bardzo nie lubie.
ale tak naprawde to pozyjemy zobaczymy, tak naprawde licza sie tylko fakty, i takie wypowiedzi sa dla mnie tylko plotka, nawet by nia byla gdyby SAF to powiedzial w tv, bo jak niejeden z was tu juz pisal nie raz tak bylo ze SAF cos mowil a pozniej i tak kogos dokupil. takze uwierze gdy albo ktos do ans dojdzie albo skonczy sie okno i nikogo nie dokupimy, ale powtarzam jeszcze raz pewnie bedzie tak ze kogos kupia na koniec okienka, minie kilka kolejek i wtedy bedzie zakup i pewnie odejdziewtedy Tomek, bo SAF pewnie woli sie zabezpieczyc, gdyby De Gea sie jednak niespradzil wtedy zdecyduje kto bedzie1wszy,
takze pewnie czekaja nas jeszcze co najmneij 2 transfery jeden IN drugi OUT, badz 2*IN i 1*OUT
» Wtorek, 26 lipca 2011, 15:29 #44
Szejp pisze:
Szejp
Z Waynem to było w 2004 r. :) Podobnie było chyba z Berbą, jak Szkot również stwierdził iż nikt nie przyjdzie, a potem kupił dona Dymitara.

Ale mnie też się to wydaje dziwne, iż tyle portali i gazet o tym informowało, tylko po to by Szkot nawet nie próbował składać oferty. Taki Polsat Sport zbyt wiarygodnym źródłem nie jest, ale goal.com czy BBC już tak. Poza tym sam Sneijder nie wykluczył transferu na Old Trafford (jak chociażby ostatnio Burton czy Huntelaar). To samo Moratti, który ostatnio też nie stwierdził jasno iż Sneijder w Interze zostaje. Poczekajmy przynajmniej do połowy sierpnia z wnioskami. Wtedy pewnie będziemy znacznie mądrzejsi.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:15 #43
Draciel
Draciel pisze:
Szkoda, że nie mamy jeszcze jednego Rooneya- Wazza kapitalnie rozrzuca piłki, czy to na skrzydło czy gdzieś do przodu... Mistrzostwo!!
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:47 #42
jacmik10 pisze:
jacmik10
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 15:08

Albo można zrobić tak, że będziemy grać w 10 a Rooney będzie się rozdwajał :D
» Wtorek, 26 lipca 2011, 15:08 #41
SzYnA
SzYnA pisze:
zobaczymy czy po sezonie też tak będzie śpiewał. Obyśmy coś zdobyli albo oby nasi środkowi się przebudzili na cały sezon w końcu...
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:43 #40
Draciel pisze:
Draciel
Offtopuje teraz- SzYna grałeś może w taką gierkę internetową jak "The West"? Był gość o takim samym nicku, więc się zaciekawiłem :)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:49 #39
SzYnA pisze:
SzYnA
oj niestety to nie ja :)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:40 #38
cahill1226
cahill1226 pisze:
Na początku byłem oburzony tym, że SAF oznajmił że nie kupi już następcy Scholesa w tym okienku transferowym. Ale teraz to się nawet i cieszę. Ando będzie do końca sezonu grać w podstawowym. Natomiast na koniec sezonu Nasri (jeśli oczywiście będzie chciał) przejdzie do nas na zasadzie wolnego transferu:)
Glory, Glory MU!!
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:36 #37
axel52 pisze:
axel52
właśnie jak będzie chciał . Bo jakoś ci wielcy coś w ostatnich latach nie za bardzo chcą [ dziwne nie ? ]
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:55 #36
szalik666
szalik666 pisze:
Aguero podobno lada chwila w city
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:34 #35
jacmik10 pisze:
jacmik10
Niech se przechodzi do City jeśli chce zmarnować sobie karierę .
» Wtorek, 26 lipca 2011, 15:09 #34
Taurus
Taurus pisze:
A to może się niech postarają... niby niedostępni ale wszystko jest możliwe ;] - Obecnie nikt u nas oprócz Rooneya którego SAF nie cofnie nikt nie umie rozgrywać na dalekie podania...
» Wtorek, 26 lipca 2011, 13:53 #33
wiruch
wiruch pisze:
obiektywnie patrząc też uważam, że za bardzo się nie wzmocniliśmy. niestety też się dziwię że mamy taki problem z "wyrwaniem" jakiegoś dobrego piłkarza z innego klubu...tyle trofeów przez ostatnie lata, a wszyscy są dla nas "niedostepni".. dziwne to wszystko. Nie oczekuję że powinniśmy kupić 5ciu zawodników po 40mln każdy ale chyba na jeden droższy transfer powinno nas być stać. Kupiliśmy De Gea, a za mniej poszedł Neuer do Bayernu więc nie wiem czy trochę nie przepłaciliśmy. Czuje że będzie jak przez ostatnie 3 lata , czyli za małe pieniądze przeszli nam koło nosa zawodnicy pokroju Suareza, Sneijdera, Ozila i jakoś o nich nie walczyliśmy a ostatecznie szli po promocyjnych cenach do swoich klubów i do dziś się sprawdzają. To samo będzie z Nasrim czy z Matą - ktoś ich wkońcu kupi i to nie za olbrzymie pieniądze. Niby stronimy od drogich transferów ale czy w tym okienku transferowym aby napewno nie poprzepłacaliśmy... to się okaże ( mam oczywiście nadzieję że nie ). Taka barca pewnie wyszarpie Fabregasa za 30mln, a my za Jonesa dajemy 19 czy 20...
» Wtorek, 26 lipca 2011, 13:51 #32
axel52 pisze:
axel52
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 14:53

mi się wydaje , że trochę zmieniły się czasy. Teraz topowi piłkarze patrzą trochę inaczej na świat. Kasę [ większą niż u nas ] dostaną w co najmniej kilku klubach z Europy płd. jak również z Anglii . Teraz też liczą się takie głupie rzeczy jak np. pogoda , podatki , zdanie żony [ która lubi mieć słońce co dzień ] itp. itd. Niby kiedyś też to było , ale mam wrażenie , że ci najlepsi nie garną się do United i za cholerę tego nie kumam [ wszak Chelsea nie ma problemu jak widać ]
@wiruch zgadzam się w 100% . w.w gracze poszli sobie prawie za pół darmo gdzie indziej i jakoś te kluby nie miały takich problemów jak my z ich zakupem. Jeżeli to było spowodowane tylko zdaniem SAF-a to jestem zdumiony , a jeżeli przez nieudolne negocjacje to po prostu skandal. Dziwne jest to , że nigdzie się nie mówi właśnie o tym , że może ludzie za to odpowiedzialni po prostu nie przyłożyli się [ że się tak wyrażę ]
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:48 #31
Ignac
Ignac pisze:
na moje to jest zaslona dymna ;p
» Wtorek, 26 lipca 2011, 13:36 #30
miko9988 pisze:
miko9988
Dla mnie też. MOŻNA pomysleć że Ferguson Chce zrobić taką jakby chyba niespodzianke:D SAF wypowiada sie że raz kupi Ganso a potem nie.Kupi Wesa albo jednak nie.Mysle że on Cos kombinuje:D
» Wtorek, 26 lipca 2011, 14:45 #29
Ave
Ave pisze:
Nie wiem kto odpowiada w manchesterze united za prowadzenie negocjacji na rynku transferowym - ale już od dłuższego czasu śmiem powątpiewać w jego umiejętności. Bez przesady ale jesteśmy wielką marką i jednym z czołowych kubów na świecie - mamy wiele argumentów (nie tylko kasę), które powinny być kartą przetargową dla wielkich nazwisk.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 13:33 #28
szalik666
szalik666 pisze:
Taaa a co ma mówic... kur...wa nie wyobrażam sobie jesli chelsea kupi pastore i modricia a prawdopodobnie tak bedzie to niestety ale bedzie mega ciezko wygrac lige a jest jeszcze wzmocniony liveroopl i nalezy rowniez pamietac o city oj saf saf nie mydl nam oczu... ale wierze w Ciebie gg mu!
» Wtorek, 26 lipca 2011, 13:31 #27
kujawa
kujawa pisze:
Kiedyś United było marką, było zainteresowanie, oferta i po sprawie. Teraz trzeba się nameczyc by śćiagnąc byle kogo. Mozna powiedziec ze jest mala zmiana pokoleniowa ale po prostu nie ma kasy, nawet pieniadze za Ronaldo nie zostaly zalokowane. Najpopularniejszy klub na świecie, który czerpie najwieksze zyski nie moze wydac 40 baniek na pomocnika za ktorego ze sprzedazy koszulek i tak by sie zwrocilo. Mysle jednak ze to przez sytuacje finansowa.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 13:11 #26
preluki
preluki pisze:
Szkoda że nasri do nas nieprzyjdzie.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:50 #25
hitman90
hitman90 pisze:
Nie wiem po co sie tak spinacie. Moze i forsa jest, ale widac nie chca do nas przychodzic i tyle. Nasri - dostanie w kazdym klubie w Anglii (z top 4) wiecej kasy niz u nas, Sneijder? Moze po prostu inter zada zbyt duzo kasy (juz 40 mln to bylaby przesada). Dlatego pewnie sa niedostepni. Dla mnie nic specjalnie sie nie zmieni w porownaniu do zeszlego sezonu. Scholes i tak nie gral juz wielkiej pilki (co sam przyznal), wiec jego odejscie specjalnie sie pewnie nie odbije na jakosci zespolu na boisku.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:47 #24
axel52
axel52 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 12:43

coś z tą forsa na transfery jest nie halo. Miało być tyle szmalu , że powinno wystarczyć na światowej klasy playmakera i ze dwóch innych graczy + to co dostaniemy [ dostaliśmy ] za sprzedaż tych co odeszli . A co się okazuje ? że teraz nie ma powiedzmy 30 baniek za Snejidera [ choć mnie on nie przekonuje ] . Moim skromnym zdaniem panowie z USA powiedzieli dość wydatków.
Tym bardziej jezeli okaże się , że Modrić przejdzie do Chelsea
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:42 #23
Janczar
Janczar pisze:
Mamy bardzo dobry skład. Wiadomo wszystkim, że przydałby się klasowy środkowy pomocnik, ale i bez niego radzimy sobie nie źle.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:38 #22
rvn10
rvn10 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 12:35

Rok temu mówił to samo, cytuję "Jestem zadowolony z zawodników, których mam obecnie do dyspozycji " i Barca dupkę nam łoi
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:34 #21
Endo pisze:
Endo
Tyle że rok temu był Scholes,
Bliski powrotu był Hargo, a i Gibson po całkiem udanym dla siebie sezonie 09/10 wydawał się lepszym graczem.

teraz mamy:
- 38 letniego Giggsa, ktory nigdy na dobra sprawe nie byl środkowym,
-Fletchera, który w formie był 1,5 roku temu ,a od marca jest "niedostepny"
-Carricka, który sezon w sezon rozkręca sie dopiero w marcu i który na 10 podan 8 razy daje pilke do tyłu
-Andersona, który jest coraz grybszy i coraz słabszy i nie mowcie mi tu o braku szans bo koloes jest u nas o 5 lat i co roku gra po 30-40 spotkan.
-Cleva, który jest średniakiem akurat na Wigan, gdzie zreszta i tak nie był gwiazda. Za bardzo przeszkadza mu piła i za wolny
-Gibona, ktory juz jest na wylocie

odeszli Scholes, Hargo, Browm, Vds, O`Shea Neville
przyszli - Macheda, Welbeck, Jones, De Gea, Young

dla mnie to jest osłabienie,a nie wzmocnienie
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:42 #20
Szejp pisze:
Szejp
- Giggs to nominalny skrzydłowy i dawanie go na rozegranie to jedynie pół środek. Owszem - w poprzednim sezonie dawał radę, ALE... ale w poprzednim sezonie był niemal sir Ryanem. Teraz jest - mówiąc dosadnie - pośmiewiskiem na Wyspach (od strony prywatnej of course). Wiemy jak długo Roo i Terry wracali do formy po ich sex skandalach, lecz przy tym co nawywijał Ryan to i tak pikuś. Ja oczywiście Giggsa nie potępiam, bo to jego sprawa z kim sypia, lecz nie sądzę, by po takiej wtopie wrócił do formy.

- Fletchera ostatni nęka tajemniczy wirus i gość przez niego wygląda jak wieszak. Darren musi znów nabrać na wadze i szlifować formę, ale na to potrzeba czasu. A jak ów wirus powróci?

- Tu się zgadzam. Carrick miał świetne mecze w poprzednim sezonie (jak z Chelsea), ale również miał wtopy. Poza tym Michael o rozgrywaniu nie ma pojęcia.

- Nie wiem co wy macie z tą nadwagą u Ando? Poza tym się zgadzam. Anderson jest mocno chimeryczny i raczej co mecz nie będzie błyszczał formą. A jak Andersonowi znów się jakiś uraz przypałęta?

- Wszyscy się podniecają Clevem, bo powiedział, że może zastąpić Scholesa. A oglądał ktoś czasami mecze Wigan? Ja oglądałem i widać było, że Tom nawet na tle średniaków z Wigan nie błyszczy. I co? Nagle się odmieni i pociągnie grę zespołu? Raczej nie. Fergie go i tak pewnie na rok jeszcze do Wigan wypożyczy, a jak nie, to póki co nadaje się na mecze typu Carling Cup czy FA Cup. Lecz w meczach z Chelsea czy Man City nie wyobrażam sobie by miał w środku rywalizować z takim Silvą czy Lampardem.

- Gibson. Tutaj komentarz jest zbędny. Gość nadal kultywuje zasadę 'jednego dobrego meczu na sezon'. Pomimo że to wychowanek, to lepiej w jego miejce dać szansę Pogbie.

Jeśli z takim środkiem mamy rywalizować o najwyższe laury (wszak to United a nie Jagiellonia), to powodzenia. Ja liczę, że pod koniec okienka jednak SAF znów wszystkich zaskoczy i sprowadzi jakiegoś klasowego środkowego pomocnika.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 17:44 #19
obserwator
obserwator pisze:
Wraca temat Modrica.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:31 #18
Endo pisze:
Endo
TRANSFER NEWS CENTRAL EXCLUSIVE: Our source,who is currently close to Chelsea's chief executive ,Ron Gourlay, had talks with him,in which Ron Gourlay confirms Luka Modric deal will go through. Luka Modric will be officially announced as a Chelsea player in Hong Kong on the day of Barclays Asia Trophy. -S. Czyli Modrić jednak przejdzie do Chelsea,
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:35 #17
Dagorian
Dagorian pisze:
Również myślę że jeśli Nasri nie podpisze kontraktu to będzie nacisk z góry na Wengera od włodarzy klubu na transfer, puki co Wenger gra na czas i nie pozwala mu odejść z nadzieją że podpisze nową umowę. W końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i zrozumie że przez głupi upór Arsenal straci 15-20 mil funtów jak Nasri odejdzie za darmo po sezonie.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:29 #16
preluki
preluki pisze:
Może w zimowym okienku transferowym ściągniemy jakiegoś zawodnika może za darmo przyjdzie nasri.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:26 #15
piwex16 pisze:
piwex16
Safa nie kupi nikogo w środku sezonu ponieważ wie że w tedy zawodnikowi jest się ciężko wkomponować w skład tak że nie róbmy sobie nadziej że ktoś do nas przyjdzie w środku sezonu... przykładem taki jest z tamtego sezonu torres
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:46 #14
Biafra pisze:
Biafra
Szkoda tylko, że SAF w trakcie sezonu (czytaj zimowe okienko transferowe) ściągnął nie tak dawno Patrice'a Evrę i Nemanję Vidicia ;)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:53 #13
piwex16 pisze:
piwex16
tak tylko jak ich sciągnął to evra nie mógł się rozegrać i powiedział że już takiego błędu nie powtórzy .
» Środa, 27 lipca 2011, 00:15 #12
kujawa
kujawa pisze:
ciekawie jak srodek bedzie wygladal. oby to nie wygladalo jak ta kopanina w sparingu z chicago ;)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:25 #11
HuiSton
HuiSton pisze:
Według mnie Ferguson mógł zostawić Kierana Richardsona, miał świetne rajdy i miał zapał do gry, ja uważam że to był błąd czyli sprzedanie Jego, już teraz proszę że jeżeli chcesz po mnie pojeździć to nie komentuj mojej wypowiedzi.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:24 #10
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.07.2011 12:21

Fergie ma rację ..
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:21 #9
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
O ile nie podpisze kontraktu - ale może (co jest prawdopodobne) - Wegner namówi go do podpisu i za rok sprzeda, żeby klub mógł zarobić, Nasri nie podjął decyzji

Jak nie podpisze to 10 klubów będzie się starać o jego podpis ..
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:20 #8
Endo
Endo pisze:
czyli zostajemy z samymi drewniakami na środku
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:07 #7
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Za rok :

-Sneijder za stary
-Nasri może, ale dużo droższy
-Mata - rywalizacja z 5 klubami
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:06 #6
Ave pisze:
Ave
Nasri dojdzie za free za rok :)
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:10 #5
Rarian pisze:
Rarian
Za rok Nasri to będzie za darmo o ile nie odejdzie już zimą (bo Arsene w końcu będzie go musiał sprzedać jeśli Francuz nie podpisze kontraktu).
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:11 #4
Sorata pisze:
Sorata
A tak przypadkiem za pół roku nie będzie mógł już na prawie bosmana odejść?:P
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:13 #3
obserwator pisze:
obserwator
Mata, produkt Realu Madryt. Wyśmienity zawodnik.
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:19 #2
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
O ile nie podpisze kontraktu - ale może (co jest prawdopodobne) - Wegner namówi go do podpisu i za rok sprzeda, żeby klub mógł zarobić, Nasri nie podjął decyzji

Jak nie podpisze to 10 klubów będzie się starać o jego podpis ..
» Wtorek, 26 lipca 2011, 12:22 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY