AKTUALNOŚCI

Zamparini: United interesuje się Pastore

Data 04 lipca 2011, 20:03 Biafra, Sky Sports
Zamparini: United interesuje się Pastore
» Argentyńczyk na pewno odejdzie z Palermo
A A A
Prezes Palermo Maurizio Zamparini przyznał, iż trzy kluby z Premier League są zainteresowane gwiazdą jego drużyny Javierem Pastore, jednak to ekipy z Hiszpanii są najbliżej pozyskania Argentyńczyka.

Zdaniem Zampariniego utalentowany piłkarz na 90% opuści włoski klub, lecz stanie się tak dopiero za około 15 dni gdy wróci on ze swojej ojczyzny, gdzie wraz z reprezentacją walczy w Copa America.

Zainteresowane pozyskaniem Pastore są oba kluby z Manchesteru oraz londyńska Chelsea, ale to Real Madryt i Malaga są najbliżej uzyskania podpisu zawodnika wycenianego na 45 milionów funtów.

- Przyszłość Javiera jest w rękach jego agenta - wyznał prezes Palermo w wywiadzie dla Gr Parlamento. - Na rozwiązanie tej sprawy musimy poczekać jeszcze 15 dni, ale do tego momentu jest on wciąż piłkarzem naszego klubu.

- Jednak mogę przyznać, iż na 90% pozwolimy mu odejść. To nieuniknione w przypadku tak utalentowanego zawodnika. Zwłaszcza, gdy tak wielki kluby są nim zainteresowane.

- Pastore trafi do Anglii lub Hiszpanii, ale wykluczyłbym tutaj Barcelonę, bowiem posiada ona Iniestę i Xaviego, którzy grają na tej samej pozycji co Argentyńczyk.

- Faworytami w tym wyścigu są Real Madryt i Malaga, ale pytał o niego także Manchester United, Manchester City, a także Chelsea. Ciężko pozbywać się tak utalentowanego zawodnika, ale taka jest kolej rzeczy - zakończył Zamparini.
» Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki
Tom chce odebrać City mistrzostwo
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...



Poprzedni news:
Peterborough dogadało się w sprawie Ajose
Następny news:
Władze United inwestują w Carrington

Komentarze (67)


eKB
eKB pisze:
Nie dla tego gracza owszem jest młody ale nie wiemy czy wypali bo w końcówce tego sezonu nie szło mu już tak dobrze.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 12:24 #67
adi87a
adi87a pisze:
Po pierwsze nie wiadomo czy Pastore poradziłby sobie w Premier League, po drugie za drogi, po trzecie Nasri nie jest gorszy niż jakiś Pastore, a w Pemier League już wiadomo że wymiata. Zna ligę, zna klimat w Anglii. Pastore to latynos, więc lubi słońce, niech idzie do Madrytu albo Barcy. Czy zauważyliście tendencje włoskich średniaków do robienia ze swoich piłkarzy wielkich gwiazd i żądania kosmicznych cen? Nasz Nani w dobrej formie jest lepszy niż Sanchez i Pastore razem wzięci.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 11:07 #66
Korem pisze:
Korem
Pastore jest gwiazdą, ale nie pasuje do Premier League jak wspomniałeś
» Wtorek, 05 lipca 2011, 11:12 #65
JacexMU
JacexMU pisze:
A ja bym chciał aby SAF kupił Schweinsteigera. Podobno już potajemnie wyłożył za niego 30 mln. SAF wie, że gdy on się ineresuje jakimś zawodnikiem, to chelsea czy Man City też go chcą, dlatego stara się to zrobić po cichu, ściągnąć Schweinsteigera do siebie szybko na testy medyczne i podpisać z nim kontrakt niż ktoś się zorientuje. :D Schweinsteiger !! Glory Glory Man United! ;D
» Wtorek, 05 lipca 2011, 11:02 #64
Korem pisze:
Korem
Słyszałem, że Bayern się dogadał z Milanem w sprawie transferu Schweinsteigera
» Wtorek, 05 lipca 2011, 11:03 #63
JacexMU pisze:
JacexMU
A przedwczoraj czytałem, że SAF złożył ofertę Bayernowi w wysokości 30 mln. Ale nic o Milanie nie słyszałem. Mimo to mam nadzieję, że Schweinsteiger w następnym sezonie będzie grał na Old Trafford. ;D
» Wtorek, 05 lipca 2011, 11:09 #62
Korem
Korem pisze:
Lepiej zamiast Nasriego kupić Pjanića z Lyonu, bośniak z francuskim paszportem więc z pozwoleniem na pracę nie będzie problemów, a i mniej kosztuje, bo do 20 mln euro by go kupili.
Miralem Pjanić, tak sie nazywa, ma 21 lat...
Kilka filmików z jego umiejętnościami:

[link usunięty]
[link usunięty]
[link usunięty]

Według mnie jest lepszy niż Nasri.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 10:58 #61
profesor999
profesor999 pisze:
45 mln za niego to dużo jak dla nas my powinniśmy sprowadzić "narazie"
nasriego a potem nie wiadomo al enapewno on nie jest dla nas z teog co mi wiadomo to tylko Real albo Malaga, choć jeżeli chodzi o kwestie finansowe to zdecydowanie Malaga.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 10:19 #60
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
dobra rozumiem Malagę.. mają kasę i wzmacniają zespół - mam nadzieję że w końcu pokrzyżują trochę szyki Realowi i Barcie bo mają zbyt łatwo w lidze hiszpańskiej... Ale zadaje sobie pytanie.. po co Realowi Pastore - kolejny rozgrywający? mają Ozila, Kakę teraz zakupili Sahina, w klubie jest Alonso Khedira, Diarra, nie wydaje mi się że jest w tym klubie miejsce dla Pastore.. czuję że to wymysł prasy.. gdyby kupili Aguero to na prawdę mieliby ciasno z przodu.. Real gra systemem 4-2-3-1

Alonso - Sahin
Ronaldo - Ozil - Di Maria
Higuain

wątpię że na łwce chciałby siedzieć Benzema, Aguero, Pastore i Kaka z Diarrą i Khedirą.. jak wiemy Mourinho rzadko zmienia swoich podstawowych zawodników, może częściej niż Guardiola ale Portugalczyk nie miesza tak bardzo składem jak Ferguson.. nawet jeżeli by co chwile coś zmieniał to wątpię że wyjdzie im to na dobre...
» Wtorek, 05 lipca 2011, 10:05 #59
Bacek
Bacek pisze:
Sneijder potem Modric następnie Nasri, a teraz Pastore? hmmm interesujące.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 10:01 #58
Namys
Namys pisze:
zauważyliście że Chelsea i Man City zawsze chce tych samych piłkarzy co my ? Czy to Nasri czy Pastore nawet k***a Sanchez mnie to już zaczyna denerwowac, a zwłaszcza Chelsea jak są jakieś plotki transferowe zawwsze Chelsea jest chętna śięgnąc po owego gracza....
» Wtorek, 05 lipca 2011, 09:39 #57
Bacek pisze:
Bacek
Bo my obserwujemy graczy z najwyższej półki, a każda drużyna z PL by się nimi porządnie wzmocniła.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 10:00 #56
hergreeneyes
hergreeneyes pisze:
Malaga i 45 milionów FUNTÓW ? Siedzę i oczy przecieram.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 05:46 #55
buczek pisze:
buczek
Malage kupili szejkowie
» Wtorek, 05 lipca 2011, 08:27 #54
Janczar pisze:
Janczar
Nie tylko Malagę ale i pare innych klubów o których z pewnością nie długo usłyszymy.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 09:34 #53
Taurus
Taurus pisze:
I tak do nas nie dojdzie... po za tym za drogi
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 23:53 #52
krzych418
krzych418 pisze:
O i to mi się podoba, skoro mamy kasę na transfery trzeba mierzyć w najlepszych zawodników - Pastore to jest to !! Klasyczny play-maker, klasyczna 10, prawdziwy rozgrywający, nie taki jak Scholes, tylko o klasę lepszy a przede wszystkim bardzo perspektywiczny. Powiedzmy sobie szczerze że Nasri do nas nie przejdzie, transfery na linii Arsenal - MU się nie odbywają, co więcej Samir nie jest klasycznym środkowym, tylko gra bardziej na boku, taki jeden z trzech środkowych w formacji Barcelony, zawodnika takiego jak Pastore nam potrzeba !
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:30 #51
badbull pisze:
badbull
WTF? Pastore o klasę lepszy, niż Scholes? Widziałeś kiedykolwiek, jak Scholes grał, gdy był młodszy? To, co prezentował w ostatnich latach to tylko namiastka tego, co potrafił w najlepszym swoim okresie, a przecież i tak nierzadko zachwycał genialnymi zagraniami.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:42 #50
krzych418 pisze:
krzych418
Tak Scholes zaskakiwał 2 celnymi podaniami na mecz i nigdy nie był prawdziwą gwiazdą United jak Beckham, Ronaldo, Best, Giggs czy Cantona. Scholes nigdy w swojej karierze nie był najlepszym środkowym pomocnikiem reprezentacji. Pastore ma dopiero 21 lat i wszystko przed nim, myślę że trzeba zapomnieć o Nasrim i jeśli tylko jest możliwość powalczyć o Pastore, choć mam dziwne wrażenie że on podobnie jak Ronaldo wymarzył sobie Real...
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:45 #49
AJEP pisze:
AJEP
Ty wez sie zastanow kiedys co piszesz co ?? od kiedy ty kibicujesz UNITED ? bo dla mnie najlepszy sezon Scholesa byl 2oo3 i nie bylo lepszego srodkowego !!On mial taki przeglad pola jak teraz Xavi z Iniesta.. A Pastore za takie pieniadze to mozna sciagnac 2 rownie utalentowanych pilkarzy !!
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:49 #48
Kajdan pisze:
Kajdan
Pastore o klase lepszy od Scholesa? Mozn przymykac oczy na twoje komentarze ale tym to sie osmieszyles totalnie. Argentynczyk poki co moze buty czyscic Paulowi. Ty chyba nie wiesz co piszesz, Scholes to najlepszy rozgrywajacy swojej generacji. Zidane powiedzial, ze to byl dla niego najtrudniejszy rywal. Rudy to geniusz futbolu, jeden z najlepszych pilakrzy United w ostatnich latach wiec troche szacunku dla zywej legendy Old Trafford
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:50 #47
dawid27154 pisze:
dawid27154
Pastore to piłkarz dobry lub bardzo dobry a Schooles był piłkarzem wybitnym a transfery na lini United i Arsenal były chodźby MikaĂŤl Silvestre. Jeżeli miałbym dać za Pastore 45 milionów to wolałbym złożyć taką ofertę na Samira i być pewnym że Arsenal ją zaakceptuje, moim zdanie Javier Pastore jest wart około 25 milionów a nie 45.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:58 #46
krzych418 pisze:
krzych418
@AJEP rok 2003 to popis Beckhama, dzięki niemu Manchester grał wtedy świetnie, jednak SAF po raz kolejny potwierdził że jest średnio inteligentny i pozwolił odejść a wręcz wyrzucił Davida do Realu.

@Kajdan tobie to aż szkoda odpisywać piszesz ciągle te same populistyczne frazesy, jakbym czytał nagłówki newsów z tej stronki - Scholes najlepszy, niech ci będzie ! Jak napiszę że Scholes miał 170 cm wzrostu, to pewnie będziesz się kłócił że miał ponad 190...

Scholes może i grał jak Xavi, ale ten Xavi do 2007 roku, potem Hiszpan stałsię wybitny. Scholes nigdy taki nie był, eksperci piłkarscy ZAWSZE podkreślali że środek pomocy w United był słaby a cała gra opierała i opiera się na skrzydłowych i tak jest przynajmniej od 1999 do teraz, byli Beckham i Giggs, był Ronaldo i Nani. Nasza gra opiera się na skrzydłowych, a np. Gra Barcy na środku pola !! Scholes był przyzwoitym piłkarzem, ale Pastore jest od niego lepszy już teraz a będzie dużo lepszy za 2 - 3 lata !
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 23:01 #45
krzych418 pisze:
krzych418
@dawid wiem oddaliśmy im Silvestre jakoś chyba za 0.3 mln, nie byłem wtedy na bieżąco ale pewnie tak jak 90 % odchodzących z United piłkarzy pokłócił się z SAF-em, a ten żeby zrobić mu na złość oddał go za darmo Arsenalowi, ten zawodnik był wtedy wart duuużo więcej...
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 23:03 #44
badbull pisze:
badbull
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.07.2011 23:21

"nigdy nie był prawdziwą gwiazdą United jak Beckham, Ronaldo, Best, Giggs czy Cantona"
Nie był gwiazdą, bo nie chciał nią być. Poza boiskiem zawsze był cichy, skromny i trzymał się w cieniu. Odmawiał nawet przyjęcia kapitańskiej opaski. Na pewno nie był celebrytą takim, jak Best, Beckham czy Ronaldo. Ale pod względem piłkarskim gwiazdą był niezaprzeczalnie.
"Scholes nigdy w swojej karierze nie był najlepszym środkowym pomocnikiem reprezentacji. "
Omal nie spadłem z krzesła.
MŚ'98 - 24-letni wówczas Scholes rozpoczyna KAŻDY mecz w pierwszej jedenastce, tylko w dwóch nie grając do końca. Do swojego dorobku na tamtym mundialu dokłada także bramkę.
EURO 2000 - tu niestety nie znalazłem statystyk (pewnie gdzieś są, ale nie mam aż tyle wolnego czasu), ale pamiętam, że Scholes grał.
MŚ'02 - Scholes ponownie rozpoczyna każdy mecz w pierwszym składzie, do tego tylko w 1/8 z Danią zostaje zmieniony (jednakże sądząc po tym, iż odbyło się to w 49. minucie, przypuszczam, że złapał jakiś uraz).
EURO 2004 - tutaj znów nie mam dokładnych statystyk (niestety UEFA pod tym względem daje ciała, w porównaniu do FIFA), aczkolwiek turniej ten pamiętam na tyle dobrze, by wiedzieć, iż Scholes znów był pierwszym rozgrywającym, świetnie współpracował z Rooneyem (jeszcze wtedy grającym w Evertonie), sam dołożył także bramkę.
Po tym turnieju zakończył reprezentacyjną karierę, by skupić się na grze w United.
W 2006 i 2010 roku kolejni selekcjonerzy wręcz błagali go, by wrócił. Warto też wspomnieć, że nie licząc mundialu we Francji, Scholes zawsze na najważniejszych imprezach zgarniał koszulkę z numerem 8, o której Gerrard i Lampard (grający z tym numerem na codzień w klubach) mogli co najwyżej pomarzyć, dopóki Paul nie odszedł.
Radzę poczytać trochę więcej o Scholesie i w ogóle o klubie zanim walniesz kolejną gafę.
edit:
"eksperci piłkarscy ZAWSZE podkreślali że środek pomocy w United był słaby a cała gra opierała i opiera się na skrzydłowych"
Rozumiem, że właśnie starasz się nas uświadomić, że Roy Keane także był słaby?
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 23:19 #43
jasienowiec pisze:
jasienowiec
Zamparini jest znany ze swoich wypowiedzi, często budzących kontrowersje. Ta wypowiedź pewnie jest blefem i ma na celu podbicie ceny za Pastore. Pastore został wykreowany medialnie na wielkiego gwiazdora a ostatni sezon miał tylko niezły, dobre występy przeplatał ze słabymi. I porównujesz zawodnika, który pokazuję się z niezłej strony od 1 sezonu do Scholesa. Za kilka lat może będzie miał jego poziom a chwilowo jest kilka poziomów niżej. Potrzebny United jest ograny playmaker i doświadczony a Pastore trzeba jeszcze doszlifować.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 23:29 #42
krzych418 pisze:
krzych418
@badbull na MŚ 02 i euro 04 pamiętam że prym w środku pomocy wiedli Gerrard i Lampard a Scholes z konieczności znalazł się na boku pomocy, tak że widzisz...
Że grał od pierwszych minut to ja doskonale wiem, chodziło mi o to że Scholes nie był nigdy czołową postacią reprezentacji, zawsze był nią Beckham a obecnie Rooney.

Patrząc na formę ekipy angielskiej z 06' i 10' nie dziwię się że szukali wzmocnień, no bo przepraszam ale kto miał zagrać na środku w razie urazu Lamparda czy Gerrarda !? Carrick !?
- To by oznaczało katastrofę ;)

@jasienowiec On ma 21 lat, moim zdaniem to idealny wiek dla piłkarza z takim potencjałem by zaczął rozwijać się w naszym klubie i gdyby SAF obdarzył go takim... 'Uczuciem" jak Javiera to na pewno byłby naszą gwiazdą. Że nie jest ograny (a Nasri niby jest) to żaden problem. Ale coś czuję że nie kupimy nikogo na środek i zostaniemy z Carrickiem i Gibsonem, zawodnikami, którzy razem nie są warci 1/10 ceny Pastore i to jest oznaka jego wartości i jakości....
» Wtorek, 05 lipca 2011, 00:16 #41
badbull pisze:
badbull
"na MŚ 02 i euro 04 pamiętam że prym w środku pomocy wiedli Gerrard i Lampard"
Taak, zwłaszcza na MŚ 2002, na które obaj nie pojechali.
"Scholes z konieczności znalazł się na boku pomocy, tak że widzisz..."
Tak się składa, że losy reprezentacji Anglii śledzę dość długo i nie przypominam sobie, by Scholes kiedykolwiek zagrał w niej na boku pomocy (zresztą w United raczej też mu się to nie zdarzył0). Jeśli już ktoś był przesuwany ze środka na bok, to Gerrard.
"Że grał od pierwszych minut to ja doskonale wiem, chodziło mi o to że Scholes nie był nigdy czołową postacią reprezentacji, zawsze był nią Beckham a obecnie Rooney."
Gubisz się. Wcześniej napisałeś, że nigdy nie był najlepszym środkowym pomocnikiem. Gdy Ci udowodniłem, że to nieprawda, zmieniasz wersję. Czy nie był czołową postacią? Na pewno nie był jej twarzą. Jednak jako jej długoletni rozgrywający z pewnością był postacią kluczową.
"Patrząc na formę ekipy angielskiej z 06' i 10' nie dziwię się że szukali wzmocnień, no bo przepraszam ale kto miał zagrać na środku w razie urazu Lamparda czy Gerrarda !? Carrick !?
- To by oznaczało katastrofę ;)"
Problem w tym, że Eriksson i Capello nie potrzebowali Scholesa jako wentyla bezpieczeństwa, bo nie zatruwaliby mu d... On był potrzebny do pierwszego składu.

Zresztą cała ta dyskusja jest bez sensu. Próbujesz wszystkim wmówić, że ikona tego klubu, czwarty pod względem ilości występów i dziewiąty (ex-aequo z van Nistelrooyem) strzelec w historii zespołu, piłkarz którego za wzór stawiają tacy eksperci w dziedzinie rozegrania, jak Zidane i Xavi, człowiek którego najdłużej grający w MU Giggs wskazuje jako najlepszego zawodnika, z jakim kiedykolwiek grał, nie był genialnym piłkarzem.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 00:33 #40
WR8 pisze:
WR8
pastore lepszy od scholesa ? wolne zarty ;). Watpie aby dal sobie rade w Premiership, pozatym saf nie wylozy 50 baniek na niego, bo tyle woła Zamparini.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 00:38 #39
jasienowiec pisze:
jasienowiec
I SAF ma wydać 50 milionów na piłkarza, którego ma ukształtować? Sorry ale dla United potrzebny jest ukształtowany pomocnik do którego jest pewność że wskoczy do pierwszego składu natychmiast. Tyle kasy to może wyłożyć Chelsea a City ale nie United.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 00:44 #38
seth pisze:
seth
ma chłopak rację, Scholes grał na prawej stronie wtedy.. ale za to bredzi pisząc, że Pastore jest lepszy..jak na razie to w reprezentacji Argentyny jest rezerwowym, i to nawet nie pierwszym czy drugim kolego, więc Twój argument że Beckham i Gerard byli ważniejsi od Paula schowaj sobie pod podusię;)
» Wtorek, 05 lipca 2011, 00:46 #37
Namys pisze:
Namys
Krzych418 dawaj teraz twoja kolej cwaniaku :)
» Wtorek, 05 lipca 2011, 09:35 #36
krzych418 pisze:
krzych418
Pastore to w moim odczuciu na chwilę obecną najlepszy, możliwy do kupienia zawodnik środka pomocy. Scholes hmmm ja go nigdy zbytnio nie lubiłem, na pewno swoje dla klubu zrobił... Aha Roy Keane ostatnie sezony kariery na OT miał wręcz katastrofalne, właśnie gdy razem ze Scholesem grali w pomocy, jednak Roy, chociaż był słabym piłkarzem, miał ogromny wpływ na drużynę i cieszył się wielkim autorytetem - to był wojownik, uwielbiałem jego brutalną grę, która wywoływała strach w szeregach rywali... Uważam że można zastąpić Keane'a - piłkarzem zdolnym do tego jest De Rossi ! To by było coś, środek pomocy De Rossi - Pastore... Doświadczony twardziel, specjalista od odbioru + młody wirtuoz, to by było to ! Carricki i Gibsony znaleźliby zatrudnienie jako... Sprzątacze w kiblach :)
Nasri się u nas nie sprawdzi, nawet gdyby był na tyle głupi żeby do nas przechodzić...
» Wtorek, 05 lipca 2011, 23:57 #35
Tennant
Tennant pisze:
Pastore jest świetny , ale Nasri jest tańszy i ograny w PL. Dla mnie Nasri to wybór nr 1 :)
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:26 #34
AgEnT
AgEnT pisze:
Ja tam wole Nasriego, choć temu panu talentu i umiejętności nie można odmówić
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:27 #33
piotrek8553 pisze:
piotrek8553
ja tez chce ale watpie zeby przyszedl!!
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:31 #32
Namys pisze:
Namys
nie wiadomo, przecież powiedział że najważniejsze są dla niego trofea
» Wtorek, 05 lipca 2011, 09:35 #31
bartekfun1998
Zgadzam się z Grandes, ale nie zmienia to faktu, że to bardzo wszechstronny piłkarz, który chciałaby napewno niejedna drużyna
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:20 #30
9michal6
9michal6 pisze:
Tak się zastanawiam ilu jeszcze utalentowanych piłkarzy chce ściągnąć real aby posadzić ich na ławce...
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:19 #29
PK17MUFC1878 pisze:
PK17MUFC1878
to jest dobre pytanie
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:33 #28
grandes
grandes pisze:
Na 100% nie przejdzie bo Ferguson już wydał sporo.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:15 #27
krzych418 pisze:
krzych418
Jak zwykle wydał sporo i składu nie wzmocnił, w tamtym oknie było to samo - wydał bardzo dużo, bo ponad 30 mln i sprowadził perspektywicznych graczy, z których tylko Smalling może osiągnąć poziom United !
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:33 #26
Olo pisze:
Olo
I na nic się zdały te transfery, przecież 19 mistrzostwo jest c***** warte... tja.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 01:35 #25
WOJTEK1234
WOJTEK1234 pisze:
45mln za takie pieniądze to można...
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:46 #24
manutd481516234
O co chodzi z Malagą? WTF?
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:36 #23
K2SO4 pisze:
K2SO4
o kasę sheyków. podobnie w City.
Oni kupili w tym oknie chyba juz siedmiu dobrych zawodników.

o tu mam
"
Joaquin, Sanchez i Toulalan są nabytkami numer cztery, pięć i sześć Malagi tego lata. Wcześniej klub ten zatrudnił Ruuda van Nistelrooya, Jorisa Mathijsena i Nacho Monreala. Ponadto drużynę Manuela Pellegriniego zasilą również Diego Buonanotte, którego transfer z River Plate został ustalony już w styczniu".
a Pellegrini to bardzo dobry trener, na pewno lepszy niż Mancini.
Ciekawa paczka się szykuje.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:40 #22
ManUtd4ever pisze:
ManUtd4ever
Malagę wykupili Szejkowie, i starają się teraz wzmocnić. Zakupili między innym Van Nistelrooya i Joaquina. Robią naprawdę mądre transfery więc zapewne niedługo będą coraz bardziej realnym zagrożeniem dla potentatów do mistrzostwa Hiszpanii.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:47 #21
brazylianwisnia
powiem wam ze to bardzo dobrze ze FIFA wprowadza te przepisy ze kluby nie beda mogly wydawac wiecej niz zarabiaja co ograniczy zapedy Realu,City,Chelsea,Lpoolu czy takiej Malagi.z drugiej strony kuzyn szejka zawsze moze zostac sponsorem klubu za 100mln euro rocznie...
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:01 #20
krzych418 pisze:
krzych418
Będę im gorąco kibicował, chciałbym żeby kupili pół Realu i Barcelony, i żeby w końcu skończyła się ich hegemonia ! :)
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:39 #19
Amarylis pisze:
Amarylis
Koniec hegemonii Barcelony i Realu. W lidze? Śnij dalej.
» Wtorek, 05 lipca 2011, 00:35 #18
Elventar
Elventar pisze:
Pastore>nasri co o tym myślicie ?
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:28 #17
ManUtd4ever pisze:
ManUtd4ever
Marzenie, i zapewne w strefie marzeń pozostanie.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:49 #16
ericcantona93
zupełnie się nie zgadzam. Nasri to genialny zawodnik, który moim zdaniem w Arsenalu jest trochę źle prowadzony.
Pastore to świeże odkrycie i tacy zawodnicy są zawsze najbardziej zauważani, ale moim zdaniem Pastore nie zawsze przekłada efektowność na efektywność, a u Samira to norma.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:15 #15
Kajdan
Kajdan pisze:
Pastore i Sanchez to dobzi gracze ale niestety ich kluby zbyt wysoko ich cenia. To jest smiech na sali ze wolaja za nich ponad 35 mln po 1 udanym sezonie. Mam nadzieje, ze SAF nie przegapi okazji bo ma na wyciagnieciu reki genialnego Nasriego za okolo 20 baniek a gosc jest juz przynajmniej sprawdzony w Anglii.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:25 #14
prot pisze:
prot
Nic dodać nic ująć ;-)

Żeby jednak komentarz nie został usunięty ze względu na niską zawartość merytoryczną dopiszę, że mam nadzieję, że barca szybko ogłosi oficjały związane z Sanchezem i zakończy się ten cały cyrk. Oby tylko Sir Alex szybko podpisał kontrakt z Nasrim bo zacznie się kolejny cyrk z Pastore :/
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:29 #13
LukO pisze:
LukO
Tak co do tych gwiazdeczek to naprawdę coś tu nie gra z ta ceną. Oczywiście potencjał niesamowity, lecz trochę drogo.
Lepiej kupic Nasriego. Boję sie tylko tego, że się wypali. Ostatnio jakoś nie grał, no ale mam dużą nadzieję, że pokaże swojego skila jeśli dojdzie do MU.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:35 #12
WOJTEK1234 pisze:
WOJTEK1234
Te gwiazdy nie są takie pewne , co z tymi milionami jak się nie sprawdzą
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:47 #11
brazylianwisnia
za 3 lata skoncza sie mozliwosci szejkow i klubow kupujacych na kredyt to ceny znaczaco pospadaja.nie ma co patrzec na takie gwiazdeczki bo za mniejsze pieniadze mozna kupic Nasriego,Modricia,VDV czy kilku innych sprawdzonych pilkarzy ktorzy na ta chwile maja wieksze umiejetnosci niz te gwiazdeczki z potencjalem.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:04 #10
krzych418 pisze:
krzych418
Czy wy macie problemy z głowami ? Jaka okazja ? Jakie 20 mln ? To wszystko pic na wodę, Nasri gra na swój kontrakt w Arsenalu i stąd te spekulacje, niemożliwe żeby przeszedł do nas ! Pastore z tego co wiem jest rozgrywającym, natomiast Nasri bardziej skrzydłowym, więc sami widzicie !
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 22:42 #9
Elventar
Elventar pisze:
barcelona pewnie by dała tyle albo real ale nie manchester united i dobrze trzeba ogarnąć te porąbane ceny na rynku ;]
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:20 #8
grobla95 pisze:
grobla95
Patrząc na włodarzy Malagi to oni też mogą tyle wyłożyć...
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:27 #7
prot pisze:
prot
Malaga? - nie znam człowieka ;-)

Ale chętnie obejrzałbym poczynania tego Argentyńca w LM. W Realu czy barcie - wszystko jedno, United w przyszłym sezonie i tak rozjedzie każdego. Czekam tylko aż barceloński balon spuchnie z nadmiaru bogactwa, ciekawe kto pójdzie siedzieć jak przyjdzie Sanchez i Cesc.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:33 #6
AGa18 pisze:
AGa18
prot ha ha ha ^^ Normalnie spadnę z fotela.....
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:51 #5
brazylianwisnia
mysle ze wtedy Xavi bedzie mogl grac na swojej nominalnej pozycji defensywnego pomocnika a w srodku zastapi go Fabregas a na lawce usiada Pedro i Busquets.mnie bardziej ciekawi co zrobia jak Messi zlapie kontuzje na pol roku a to jest nieuniknione predzej czy pozniej lub jesli sie pogubi jak Ronaldinho.
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 21:11 #4
Bartoosh21 pisze:
Bartoosh21
a mi się wydaje że Fabregas będzie wiecznym rezerwowym, wróci do Arsenalu wielce zaskoczony że mu nie pykło w Barcie albo będzie zadowolony z medali za grzanie ławy.. Busquets to podstawowy pomocnik reprezentacji hiszpanii bo nie ma w tej reprezentacji zbyt wielu piłkarzy grających typowy rygiel defensywy to jak to on gra.. Pedro też nie usiądzie bo też gra w 1 składzie reprezentacji ostatnio..
» Wtorek, 05 lipca 2011, 10:08 #3
domelo07
domelo07 pisze:
Zdecydowanie za drogi... :/
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:13 #2
danielos97
danielos97 pisze:
100 razy wole Nasriego
» Poniedziałek, 04 lipca 2011, 20:12 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY