AKTUALNOŚCI

Nadciąga wielka, szkocka wyprzedaż w Teatrze Marzeń

Data 28 czerwca 2011, 19:48 Biafra, własne, caughtoffside.com
Sir Alex Ferguson podczas zbliżającego się wielkimi krokami okienka transferowego nie zamierza tylko kupować, tak więc z Old Trafford już wkrótce odejdzie czterech piłkarzy na których klub planuje zarobić 22 miliony funtów.

Sezon 2010/2011 najprawdopodobniej był ostatnim w barwach Czerwonych Diabłów dla takich zawodników jak Wes Brown, Jonny Evans, John O'Shea oraz Darron Gibson. Tak więc jeśli potwierdzą się spekulacje prasy, a menadżerom na Wyspach Brytyjskich uda się spełnić swoje zachcianki to United już wkrótce opuści trójka obrońców oraz pomocnik.

Jonnym Evansem bardzo zainteresowany jest szkoleniowiec Wolverhampton Wanderers, który w młodym Irlandczyku upatruje solidne wzmocnienie swojego zespołu, za niewielką cenę. Wprawdzie Mick McCarthy jest w stanie zaoferować Jonny'emu znacznie mniejsze zarobki niż ten ma obecnie na Old Trafford, jednak asem w rękawie menadżera Wolves może być obietnica regularnych występów na środku obrony. Młody Evans jest uznawany za bardzo obiecującego gracza, tak więc klub wycenił go na 7 milionów funtów.

23-letni piłkarz w minionym sezonie wystąpił zaledwie w 11 spotkaniach Premier League, a miejsce zastępcy Nemanji Vidicia czy Rio Ferdinanda z powodzeniem zajął zakupiony w lecie 2010 roku Chris Smalling. Po najnowszych transferach Fergusona do składu United trafił również 19-letni Phil Jones i wszystko wskazuje na to, że młodzi Anglicy będę w najbliższych latach zmiennikami doświadczonej pary defensorów.

Podobnie sytuacja wygląda jeśli chodzi o Wesa Browna i Johna O'Shea. Anglik w zakończonym niedawno sezonie zagrał tylko w 10 meczach, w tym zaledwie czterech spotkaniach Premier League. Nieco lepiej prezentuje się bilans wszechstronnego Irlandczyka, który może pochwalić się 29 występami, przy czym 18 z nich to mecze w ramach ligi angielskiej. Po przyjściu młodego Jonesa wydaje się, iż dla dwójki doświadczonych obrońców nie ma już w składzie United miejsca.

Anglika pozyskać zamierza Everton, a David Moyes doskonale zdaje sobie sprawę, iż Brown to niezwykle doświadczony na angielskich boiskach obrońca. Poza tym sprowadzenie go na Goodison Park nie powinno być kosztowne, ani trudne, bowiem Wes z pewnością nie odrzuci możliwości regularnych występów w dobrym angielskim klubie. Transfer Browna może kosztować Moyesa około 4 milionów funtów.

Irlandczykiem z kolei zainteresowany jest Sunderland oraz Celtic Glasgow. Bliżej pozyskania Johna jest na chwilę obecną Steve Bruce, gdyż menadżer Czarnych Kotów ma lepszy kontakt z działaczami United, co powinno ułatwić mu ściągnięcie O'Shea na Stadium of Light. Oczywiście broni nie zamierza składać Neil Lennon, oferując za obrońcę Czerwonych Diabłów 6 milionów funtów. W ciągu tygodnia Irlandczyk ma się zdecydować czy chce pozostać w Premier League czy też spróbować swoich sił w lidze szkockiej.

Steve Bruce zamierza wzmocnić swój skład nie tylko wszechstronnym obrońcą, ale również obdarzonym atomowym uderzeniem Darronem Gibsonem. W ostatnich dniach była wprawdzie mowa, iż pomocnikiem United zainteresowane jest również Newcastle, lecz Irlandczyk zdecydowanie wolałby reprezentować barwy Czarnych Kotów, niż Srok. Aby pozyskać Gibsona Bruce będzie musiał zapłacić władzom klubu z Old Trafford 5 milionów funtów.

Sir Alex Ferguson lada dzień zakontraktuje Davida De Geę przekraczając tym samym barierę 50 milionów funtów wydanych na transfery. Zrozumiałym jest więc, iż Teatr Marzeń musi opuścić kilku piłkarzy, aby utrzymany został bilans finansowy. Jak widać chętnych do kupna kwartetu, który zgromadził wspólnie ponad 900 występów dla Czerwonych Diabłów nie brakuje, co oznacza, iż trzeba tylko poczekać na oficjalne potwierdzenie władz Manchesteru United.
» Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki
Tom chce odebrać City mistrzostwo
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...
» Modrić znów pod lupą Fergusona Modrić znów pod lupą Fergusona
Luka Modrić znów jest łączony z Man...



Poprzedni news:
Kolejna bitwa o utalentowanego juniora
Następny news:
De Gea zabrał głos w sprawie transferu

Komentarze (139)


pitersloma
pitersloma pisze:
gadolin może i Berbatov to drewno ale forme na początku sezonu miał i był królem strzelców premier league
» Piątek, 01 lipca 2011, 17:26 #139
manUlove9
manUlove9 pisze:
ja np. o sklad akurat sie nieboje mamy przeciez sporo mlodych zawodnikow
» Czwartek, 30 czerwca 2011, 14:17 #138
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Sprzedać ich. I tak nie łapią się nawet na ławkę a co dopiero do pierwszego składu. A do tych 20 mln dodać 10 i postarać się jeszcze o Sneijdera bo dobrego rozgrywającego jak nie było tak nie ma.
Ave Marszałek!
» Czwartek, 30 czerwca 2011, 11:18 #137
Mailo
Mailo pisze:
Hahahaha ! Brukowce nie mają już o czym pisać :D Rozśmieszył mnie ten news napewno United sprzeda 4 wychowanków ! Tym bardziej,że ci zawodnicy grają w United nie od dziś,ale już lata...
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:38 #136
gadolin
gadolin pisze:
O'Shea to drewno tak jak i berbatov
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:37 #135
AgEnT pisze:
AgEnT
buhahaha chyba cie coś boli
» Czwartek, 30 czerwca 2011, 09:12 #134
koncik123 pisze:
koncik123
o'shea moze i drewno, ale wysokiej jakosci xD
» Sobota, 02 lipca 2011, 13:40 #133
devil10
devil10 pisze:
DE GEA W UNITED!! WITAMY I ŻYCZYMY POWODZENIA W ZASTĄPIENIU LEGENDY VAN DER SARA! TERAZ CZAS NA ...SNEJDERA!!;p
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:12 #132
ironia
ironia pisze:
A De Gea ofc w MU :

manutd.com/~/media/981194F59D2944BA95904888994BDCA7.ashx?h=359&la=ar-SA&w=240&rgn=209,0,604,593
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:11 #131
clk430v8 pisze:
clk430v8
Tak jest De Gea w United :)
Jeszcze tylko Nasri :)
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:12 #130
vip14
vip14 pisze:
Bardzo dobrze
» Środa, 29 czerwca 2011, 11:55 #129
EsEsMaN
EsEsMaN pisze:
Dla mnie Evans niech zostaje może grywać na ŚO oraz na LO ( jak był Lewym obrońcą Naszym Orłom trafił bramkę) a z resztą ok niech idą ale dobrym graczem który może grywać na różnych pozycjach jest Lassa Diara z Realu Madryt
» Środa, 29 czerwca 2011, 11:51 #128
Fumanchu
Fumanchu pisze:
Haaa... haa, stifler, czy jak mu tam nawet Fletchera na emeryture wysyła, niezły jesteś ! Jak dla mnie najbardziej wartościowy zawodnik w środku pola u nas. Nie nadąża ? To jakie ty mecze oglądałeś ? W sumie Fletcher to dość popularne nazwisko, mogłeś pomylić... A co do Obertana, to wciąż w niego wierze, ma potencjał, tylko musi się znaleźć w końcu u nas. Naniemu też ciężko było się zaaklimatyzować, a obaj mają w nodze niezłe pokrętło.
» Środa, 29 czerwca 2011, 11:31 #127
Klimaa
Klimaa pisze:
Mam nadzieję że O'Shea pozostanie. Zawsze możemy na niego liczyć, w tym sezonie grał naprawdę przyzwoicie. Do tego jest strasznie uniwersalny i w razie złego można nim przesuwać po boisku. Nigdy nie narzekał na mało regularną grę.
» Środa, 29 czerwca 2011, 11:28 #126
sajmoon00
sajmoon00 pisze:
SAF może się pozbyć Browna, Gibsona i Evansa, ale NIE O'Shea! To jest za dobry obrońca!
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:50 #125
eKB
eKB pisze:
SAF wie co robi i w pełni popieram go w jego działaniach na pewno jednak O'Shea tak jak już wcześniej pisaliście to gracz który może grać wszędzie taki uniwersalny gracz bardzo się przydaje więc mógłby zostać.
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:46 #124
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
O'Shea zostanie, jest zbyt przydatny żeby SAF się go pozbywał!
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:36 #123
czesty1
czesty1 pisze:
Panowie jeśli chodzi o środek pomocy pamiętajmy o Andersonie, który co raz lepiej się prezentuje, potrafi się zastawić, wraca, walczy, asystuje, ma coraz lepszy przegląd gry, kiedy trzeba przytrzyma piłkę, uspokoi grę, chciałbym go zobaczyć w meczu przeciwko silnej drużynie. Bo jak narazie takę grę prezentował ze średniakami ale nie skreślałbym go kto wie możę Ferguson właśnie w nim widzi zastępcę Scholesa. Anderson ma dopiero 23 lata jak na swój wiek grając w środku prezentuję dojrzałą piłkę.

Z drugiej strony chciałbym aby przeszedł Modrić, jest już ograny w PL, ma spore doświadczenie , niewiele brakuje mu do Scholesa ale ciężko będzie go wykupić z Totenhamu, który takim posunięciem zrobiłby sobie krzywdę no chyba, że Modric będzie chciał zmienić barwy i np. grać LM.

Szukałbym jeszcze wzmocnien na pozycji defensywnego pomocnika, bo Fletcher nie prezentuję tego samego poziomu co w poprzednim sezonie(kontuzja), a Carrick szkoda gadać. Carrick w meczach o duża stawkę poprostu nie istnieje, barca robiła w środku co chciała. Giggs już za stary aby zapierniczać przez 90 minut.

Jeśli chodzi o Younga to niezłe posunięcię co z tego, że mamy Naniego i Valencie, jak większość akcji kończących się bramką jest przeprowadzanych prawą stroną boiska. Może teraz z szybkim Youngiem i Evrą będziemy również mocni po drugiej stronie na co bardzo liczę.

Napastnicy, nie ma sensu kupowąc na tą pozycję kolejnego piłkarza, jest Rooney, Hernandez, Berbatov, Owen, Macheda. To wystarczy przyjście kolejnego napastnika zrobiłoby sporo zamieszania bo kogo postawić na rezerwie?
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:23 #122
mateuszr20471
Zgadzam sie z toba w 100% jesli chodzi o transfery na srodek pola. Potrzebujemy klasowego DMa. Fletcher zapewnia odpowiedni poziom, ale dalej jest klapa. Carrick bardzo nierowny, a Gibson to juz wogole zal gadac. Jest jeszcze opcja, ze zostaje Evans, i Jones gra jako defensywny pomocnik, tak jak Pepe w Realu. Mysle, ze byloby to ciekawe rozwiazanie.
PS. Po internecie chodza sluchy, ze Tottenham zaakceptowal nasza oferte za Modrica (ok.35mln funtow) i Modric przejdzie w czwartek testy medyczne. Boje sie jednak, ze po transferze De Gei Fergie powie: "To koniec transferow".
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:30 #121
Matheoo
Matheoo pisze:
dobrze niech drewno odchodzi, prawdziwej klasy zawodników tu trzeba by grac a nie męczyć bo jak narazie to Menczy..ester, a według was lepszy jest carrick czy flether?
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:06 #120
mateuszr20471
Fletcher jest wg mnie zdecydowanie lepszy. Grajac na pozycji DMa trzeba nie tylko dobrze sie ustawiac, ale takze walczyc, tego brakuje Carrickowi. Potrafi sie dobrze ustawic i odebrac pilke, ale nie jest waleczny, widac to bylo w finale LM, przydalby sie wtedy taki waleczny murzyn jak np.Essien czy Makelele.
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:24 #119
mrk
mrk pisze:
O'shea straszny drewniak, ale jednak będę za nim tęsknił:)
» Środa, 29 czerwca 2011, 09:52 #118
Mariushek1993
Drewniak ?? bez przesady... widziales jego gre w United ?? ponad 200 wystepow , zawodnik uniwersalny , zawsze Alex mogl na niego liczyc , gral prawie na kazdej pozycji oprocz ataku i bramki
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:09 #117
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
na ataku kiedyś zagrał chyba z l'poolem i strzelił bramke, a na bramce też bronił chyba z tottenhamem :-)
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:19 #116
mateuszr20471
O'Shea to nie dobry, ale znakomity zmienniek. Nie jest to gracz klasy pierwszego skladu, ale jego powolaniem jest bycie rezerwowym, i takich pilkarzy takze potrzeba.
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:20 #115
Dragorwyin pisze:
Dragorwyin
Oprócz ataku i BRAMKI ? :D
Jak oglądałem mecz, w którym VDS zszedł to kto wszedł między dwa słupki O'shea na niecałe 15 min. ;)
Tak więc uniwersalny ;)
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:22 #114
mrk pisze:
mrk
Mariushek1993
jak ktoś jest do wszystkiego to jest do niczego, a niestety o'shea technikę ma fatalną
youtube.com/watch?v=h5EBblkEU5k
» Piątek, 01 lipca 2011, 13:28 #113
bouli777
bouli777 pisze:
Alleluja!! W końcu moje modły zostały wysłuchane. W końcu ktoś doszedł do tego, że samymi zawodnikami prezentującymi przez wszystkie swoje lata ten sam toporny styl gry nie da się wygrywać z najlepszymi. Jak dla mnie BOMBA!!
» Środa, 29 czerwca 2011, 09:52 #112
Janczar
Janczar pisze:
Szkoda Gibsona i O'Shea, ale co zrobić. Nie można mieć wszystkiego.
» Środa, 29 czerwca 2011, 09:07 #111
przemekk28 pisze:
przemekk28
Gibson straszne drewno, więc bynajmniej go mi nie szkoda.
» Środa, 29 czerwca 2011, 11:26 #110
PaToManU pisze:
PaToManU
Gibson niech idzie gdzie chce ! o'shea musi zostać ! Chyba że SAF chce ściągnąć na bok obrony Alvesa albo Ramosa :)
» Piątek, 01 lipca 2011, 13:06 #109
Matheoo
Matheoo pisze:
niech odchodzą bo są przeciętniakami a niech SAF sięgnie po np Banege z Valencii albo Caniego z Villareal..lub Ganso z Santosu, osobiście jestem by odeszli a do nich niech jesszcze dołączy carrick już nie mogę tej otwartej "japy"
» Środa, 29 czerwca 2011, 07:59 #108
emKRU
emKRU pisze:
Nie wiedziałem , że może dla nas grać Cavani o.O

Może pójdzie w ślady Forlana , heh :)

[link usunięty]
» Środa, 29 czerwca 2011, 04:14 #107
DahDah
DahDah pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2011 02:56

BŁĄD , do kasacji.
» Środa, 29 czerwca 2011, 02:56 #106
IceBox
IceBox pisze:
Souleymane Coulibaly nowa gwiazda !
;p
» Środa, 29 czerwca 2011, 02:17 #105
DahDah pisze:
DahDah
no w FM codziennie nowe znajduje ;)
» Środa, 29 czerwca 2011, 02:56 #104
PaToManU
PaToManU pisze:
Evans i Brown nie mają szans nasz duet Rio Vidić do tego jest Smalling i przyszedł Phil Jones ,co do O'shea musi zostać mamy braki na boku po odejściu Nevilla ,a nie zapowiada sie na wzmocnienie tej pozycji !
De Gea na 99% także Kuszczak może odejść jest jeszcze Amos i Lindegaard
Co do innych grajków odszedł Scholes,Owen i ma odejść Gibson nasza najsłabsza pozycja potrzeba jeszcze tutaj wzmocnienia ! Sneijder,Nasri,Mata,VDV lub Modrić ,najlepiej jakaś 2 z tego no ale będę szczęśliwy nawet z jednego piłkarza .
» Środa, 29 czerwca 2011, 01:50 #103
bambam1100 pisze:
bambam1100
co ty gadasz ? Owen przedłużył kontrakt
» Środa, 29 czerwca 2011, 08:15 #102
smolarek20 pisze:
smolarek20
Chodziło mu o Hargo ;)
» Środa, 29 czerwca 2011, 08:44 #101
martin86
martin86 pisze:
od J.O'Shea musi zostać sprzedać Kuszczaka Browna Evansa Gibssona i Obertana i gitara
» Środa, 29 czerwca 2011, 01:48 #100
Mariushek1993
zgadza sie O'shea jest potrzebny w United
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:11 #99
sssexton90
sssexton90 pisze:
Gibson, Brown, Kuszczak, Evans ok niech odejdą... ale Oshea ?? przecież to dobry prawy obrońca. Rafael i Fabio często łapią kontuzje, kto ich wtedy zastąpi ??


wydaliśmy 50 MLN na Younga, Jonesa i De Geę


De Gea to załatanie dziury bo VDS-rze, Jones zastąpi Evansa, Young będzie zmiennikiem Valencii i Naniego. Gdzie zastem wzmocnienia ?? Na razie nie widzę zawodników, którzy realnie podniosą jakość naszego zespołu. Jeżeli Oshea ma odejść to przydalby się jakiś nowy obrońca no i oczywiście środkowy pomocnik, który będzie rządził w tej strefie boiska. Ciężka praca przed Fergusonem.
» Środa, 29 czerwca 2011, 01:31 #98
welllone
welllone pisze:
Ktoś odejdzie ale nie liczyłbym na odejście, aż czterech zawodników. Evans jak i O'shea są przydatni. Z góry zakładacie, że młody Jones się sprawdzi ciekawe czy tak samo myśli SAF i sprzeda Evansa wiedząc jak często kontuzjowana bywa nasza obrona. Jedynie Evra się jakoś trzyma, w przypadku niedyspozycji Ferdinanda i Vidy musimy postawić w 100 % na Jonsa . Nie wiem czy pamiętacie ale było już tak, że w obronie grać musiał pomocnik, nie wiem czy nasz trener podejmie takie ryzyko i zostawi tylko 2 zmienników. O'shea to O'shea często gra piach, ale nie gra regularnie jak i nie narzeka na brak występów, jest wszechstronny oraz jak trzeba to potrafi.
Gibson jak dla mnie już od dawna powinien być na wylocie.
Do Browna jak i do O'shea mam pewien sentyment.
» Środa, 29 czerwca 2011, 01:30 #97
matprz52
matprz52 pisze:
[link usunięty]
» Środa, 29 czerwca 2011, 00:39 #96
grandes
grandes pisze:
O'shea jest bardzo przydatny !! musi zostać !!
» Środa, 29 czerwca 2011, 00:35 #95
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Evans musi zostać ! Wychowanek , w dodatku całkiem niezły obrońca.Jak dla mnie to tylko wypożyczenie wchodzi w gre.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:59 #94
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
wylot: Gibson, Brown, Evans(może wypożyczenie byłoby lepsze;)), Berbatov ( można nieźle zarobić )
przylot: De Gea, Jones, Young, Nasri ( musi!)
dziękuje za uwagę ;D
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:30 #93
seth pisze:
seth
żaden Nasri.. nie potrzebuje w MU Kanoniera..sorry, ale taka prawda.. a Berbatova w życiu bym nie sprzedał.. O'Shea też powinien zostać..
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:37 #92
stifler84 pisze:
stifler84
O'shea już nic nie gra człowieczku ,za Berbatova dobry hajs ( z resztą marnuje się na ławce) ,Wes , Gibson,Evans też dobranoc , a Nasri + Snejder to by było coś ogólnie kierownica ( środek pomocy ) musi zostać załatana , nie ma środka w United :) ciekawi mnie po co SAF kupił jeszcze jednego skrzydłowego jak dla mnie , bez sensu ale spoko :) aaa bym zapomniał za Tomka Kuszczaka kaska będzie :) myślę że Obertana się pozbędą bo nieogarnia chłopak tak samo jak Bebe który już jest na wypożyczeniu , Fletcher myślę to jego ostatni sezon :) (oby, bo chłopak nie nadąża za coraz to szybszym stylem gry United ) mogą jeszcze pozbyć się jakiegoś młodego napadziora z drużyn rezerw , nie wiem wypożyczenie może sell :) jak już pisałem wcześniej , ja widziałbym nawet 3 nowych środkowych pomocników :) reszta składu jest cacy , obrona odświeżona , atak piekielny , tak samo jak i skrzydła :)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:59 #91
Biafra pisze:
Biafra
Stifler dobrze, że tacy jak Ty nie są na miejscu Fergiego. Nic tylko pozostałoby nam połączyć się z City i stworzyć Manchester Arabian Shoping Club - nawet ładnie brzmi Manchester ASC ^.^

Nasri i Snejder :D to było mocne.
» Środa, 29 czerwca 2011, 00:26 #90
zbyszek7 pisze:
zbyszek7
stifler dlugo zastanwialem sie czy znizac sie do twojego marnego poziomu i choc wydaje mi sie ze jest miedz nami 15-20lat roznicy to jednak sie skusilem. A wiec czlowieczku to co napisales to jest tragedia. Szkoda komentowac. Mysle ze powinienes dalej grac w FMa i nie pisac nic na devilpage. A tak powaznie to odpowiedz mi kto wedlug cibie zagra na bokach obrony jak Evra bedzie zmeczony a Fabio i Rafael naderwa jakis miesien co dzialo sie w minionym sezonie nie raz
» Środa, 29 czerwca 2011, 01:27 #89
Devil7United
Devil7United pisze:
Hmm... co to za interes, sprzedawać 4 zawodników o wartości jednego kupionego (Younga) ? Moim zdaniem O'shea nie odejdzie, a jeśli już to za kwotę ok. 8-10mln bo według mnie tyle jest wart, jednak szczerze, to wolałbym aby został, zarówno on jak i Brown, nie ma sensu puszczać solidnych zawodników za śmieszne pieniądze. Co do Gibsona, lubię go ale nie widzę w nim potencjalnego zawodnika środka pola, może i ma atomowe uderzenie, ale jest to za mało. Evans nie ma szans na grę, jest młody, nawet dla niego lepiej było by żeby odszedł.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:09 #88
IceBox
IceBox pisze:
Evansa i O'Shea bym zostawił mogą się jeszcze przydać
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:58 #87
wyrwik
wyrwik pisze:
hmm.. O'Shea jak najbardziej, co do Browna i Evansa, Brown o ile dobrze pamiętam ma chyba na pieńku z SAFem (tak gdzieś czytałem na tej stronie a jak się mylę to sory :)), więc raczej odejdzie, Evans jakoś mnie nie przekonuje lecz od razu sprzedać? można wypożyczyć go tak jak Bebe (o którym też tu sporo czytałem jak co niektórzy na niego najeżdżają) i go trochę jeszcze posprawdzać, Gibsona to sprzedać bez wahania mimo tych jego atomówek xd, jednak nie widzi mi się on no i to chyba wszycho.. i ja osobiście bym wprowadzał powoli takich piłkarzy jak Tom Cleverley i tego Ryana Tunci-coś tam choć akurat nie wiem na jakiej on dokładnie pozycji gra, wiem że w pomocy ale nie wiem czy środek czy skrzydła ;) to tyle z mojej strony :)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:52 #86
Taurus
Taurus pisze:
Evansa i O'Shea bym zostawił... przydadzą się.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:38 #85
Norbas
Norbas pisze:
Podobno United walczy o Cavaniego ... ciekawe jak by doszedł to byśmy grali 4-3-3 ? ;o
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:37 #84
Cleverley pisze:
Cleverley
Nani - ? - Young
Hernandez - Cavani - Rooney

sam nie wiem jakby to wyglądało , atak bomba, ale pomoc ? na Barce nie byłoby szans..
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:53 #83
poki134 pisze:
poki134
a co jeśli będzie
Nani-Sneijder- Young
Rooney
Hernandez-Cavani
» Środa, 29 czerwca 2011, 09:15 #82
Cleverley pisze:
Cleverley
a z tyłu kto?
» Środa, 29 czerwca 2011, 11:06 #81
Norbas pisze:
Norbas
Obrona Rafael/Fabio Vidić Ferdinand Evra
Pomoc: Nani/Giggs Nasri Young/Valencia
Atak: Chicharito Cavani Rooney
Jak by to wyglądało ?
Bramkarz : De gea ;p
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:55 #80
poki134 pisze:
poki134
wiem ustawienie niemożliwe bo trzebaby grać wtedy ultraofensywnie ale cytując klasyka :"Najlepszą obroną jest atak"
» Środa, 29 czerwca 2011, 14:25 #79
adisman17
adisman17 pisze:
Ja osobiście zostawiłbym O`Shea i Browna bo tylko na nich można polegać :)
Natomiast dałbym zielone światło na opuszczenie Obertanowi, Evansowi i Gibsonowi ale to tylko moje zdanie zdecyduje Sir :)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:30 #78
Fumanchu
Fumanchu pisze:
Się uśmiałem. O'Shea na którego zawsze można liczyć i na którego stawia Ferguson na liście transferowej, gratuluje. Być może nie ma to wielkiego znaczenia, ale Boss nie bez powodu dał do zrozumienia jak ważny jest John dając mu opaskę kapitańską ( nieczęsto, ale jednak zdarzało się ).
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:22 #77
mario8
mario8 pisze:
skoro jest tak wielu chętnych na naszych graczy to może stopniowo podnośmy cene za graczy i sprzedajmy ich za większe pieniądze? 22 mln za tych zawodników to mało co najmniej 35 powinniśmy zainkasować
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:11 #76
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
- Nie ukrywam, że za Gibsonem nigdy nie przepadałem, więc nie będę za nim płakał :D
- Evans z tego co ja pamiętam miał tylko jeden udany sezon w United, chyba 2009/10, ale tego też pewny nie jestem. Nie ma szans na grę na środku, każdy wie dlaczego. Na boku też najlepiej sobie nie radzi, więc gdyby został siedziałby tylko na ławie, może grał w rezerwach :D
- Wesa mi bardzo szkoda, bo każdy pamięta jak świetnie zastępował Neville`a w sezonie 2007/08. Grał świetnie, był solidny, pewny, pomocny i aż chciało się go oglądać w akcji. Niestety dla niego, przyszly bracia Silva, z którymi przegrywa rywalizacje;/ na prawde mi go szkoda, bo w MU spędził wiele pięknych lat :)
- O`Shea też solidny zawodnik, który gdzie zostanie ustawiony tam zagra :D też wiele zostawił serca na boisku, wiele meczy rozegrał dla MU i bardzo bym chciał, aby został na OT. Byłby zmiennikiem Rafaela, który też musi odpoczywać :) mamy szczęście do kontuzji szczególnie obrońców, więc zawsze jeden się przyda, na dodatek taki doświadczony :)

O`Shea - zostań, Wes - też zostań Gibson i Evans - żegnamy was :)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:56 #75
Ta3k
Ta3k pisze:
O'Shea czyli koleś, który załata każdą dziurę? SAF go nie puści. Zawsze dobrze mieć takiego zawodnika w składzie, poza tym kto miałby grać na prawej obronie w momencie kontuzji obu bliźniaków, a tak już było. Niby można dać Valencię. Wątpię by puścił też Evans'a dobrze wiemy jak często nasi środkowi obrońcy są kontuzjowani
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:53 #74
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
Niech O'Shea i Brown zostaną a Evans i Gibson odejdą
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:52 #73
spenser85
spenser85 pisze:
Osobiście jestem za zostawieniem na OT Jonny Evansa i Oshe'a.
Wypad: Wes, Gabriel, Darron ;p
Ale jeśli odejdą Ci 4 wymienionych w newsie to napisałem jakby to według mnie wyglądało w poprzednim komentarzu :)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:43 #72
czerwonydevil
Jedynie zostawił bym O'shea. Facet ograny, porządny i w razie problemów z Jonesem byłby tą sprawdzoną alternatywą. Ciesze się, że pozyskaliśmy Phila, razem ze Smallingiem stworzą duet jak Rio i Vidić.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:41 #71
Exigo
Exigo pisze:
Szkoda mi Browna i Johna O Shae. to naprawdę dobre chłopaki, które siedzą już sporo w United i zawsze są gotowi pomóc drużynie mimo tego, że ich miejsce to często ławka rezerwowych.
Szczególnie O'Shae gra na niezłym poziomie i np. ja nie widzę, aby United traciło np. na nieobecności Rafaela kosztem Johna. Kiedyś fakt był średniakiem, ale im starszy tym pewniejszy siebie i rozgrywa często spotkania na wysokim poziomie.

Wydaje mi się jednak, ze Ferguson chce częściej stawiać na duet brazylijskich braci i ogrywać ich dlatego decyduje się na taki manewr.


Co do Gibsona i Evansa - ja za nimi płakać nie bedę - nie pkazali nic przez lata spędzone tutaj, Evansowi ostatnio Smalling pokazał gdzie jego miejsce deklasując poziomowo Jonnego, a jeśli chodzi o Gibsona to On nawet nie potrafi strzelać już, co było jego jedynym atutem. Nie wierzę w ich talent i nie uwierzę nigdy najprawdopodobniej. Oni go mają ale w stosunku do drużyn ze środka lub dołu PL...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:41 #70
sebek8891
sebek8891 pisze:
Zgadzam się, O'Shea niech zostanie reszta do siaty, osobiście obydwóch Owenów bym jeszcze pogonił, są nam całkowicie niepotrzebni
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:29 #69
kroOolik pisze:
kroOolik
przecież Hargreavesowi skończył się kontrakt i jest wolnym zawodnikiem...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:36 #68
DahDah pisze:
DahDah
haha kolejny
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:37 #67
Milten240 pisze:
Milten240
Tylko że hargreavesowi kończy się kontrakt i nie dostaniemy za niego ani grosza:/
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:37 #66
Milten240 pisze:
Milten240
Sorki nie zauważyłem że kroOolik to samo napisał:P
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:38 #65
rejbar pisze:
rejbar
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 21:45

Przecież Owena H. już u nas nie ma...

Edit: jak pisałem komentarz, to jeszcze nie było poprzednich ;)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:45 #64
sebek8891 pisze:
sebek8891
w takim razie trzymam kciuki aby Alexa nic nie podkusiło i nie podpisał z nim nowego kontraktu. Swoją drogą to ciekawe jak to zawsze mówi się o genialnych transferach Bossa a nie wspomina o tych które całkowicie nie wypaliły, czego Owen H jest najlepszym przykładem... 25 baniek wyrzuconych w błoto :/
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:11 #63
DahDah pisze:
DahDah
HAHAHAH [2]

25 mln , w błoto
szkoda rozpisywać się dla Ciebie nawet.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:12 #62
sebek8891 pisze:
sebek8891
spójrz prawdzie w oczy, koleszka zawiódł na całej linii i 3/4 swego pobytu w United przesiedział u lekarzy...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:20 #61
golbus pisze:
golbus
masz racje, co to za zawodnik.. Jest tak kontuzjogenny jak Błaszczykowski. Szkoda tej kasy która na niego poszła, tym bardziej że teraz nic sie nie wróci.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:01 #60
AgEnT
AgEnT pisze:
O'Shea mógłby jeszcze zostać
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:21 #59
jakjakub
jakjakub pisze:
Mielibyśmy sprzedać trzech obrońców, choć kupiliśmy tylko jednego? Bullshit!
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:19 #58
Sanitarium pisze:
Sanitarium
fabio, rafael, evra, vidic, ferdinand, smalling, jones... faktycznie mało ich nam zostanie...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:30 #57
whiteNani pisze:
whiteNani
w tym przypadku nie ma zastepcy ogranego zastepcy oczywiscie stopera bo jones niewiadomo jak bd sie spisywal i nie ma zastpecy prawego obroncy, wiec evans i oshea powinni zostac, reszta do piachu, dorzucilbym owena7 ale nie na sprzedaz tylko na nowy kontrakt z opcja : dostaje kase za to co gra bo duzo nie gra a na klubowej kasie wisi jak cycek od 2 lat

UNITED !
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:37 #56
Tennant
Tennant pisze:
O'shea niech zostanie, to samo Gibson- ma potencjał(strzał). Evans'a też osobiście lubię ,ale ktoś musi odejść...
Glory Glory MU
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:12 #55
Sanitarium pisze:
Sanitarium
Evans popelnia głupie błędy... karny w meczu na Old Trafford przeciwko Liverpoolowi dał , oraz dostał tak samo bez sensu czerwoną i osłabił skład tylko nie pamiętam co to za mecz ? z Arsenalem ?
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:31 #54
gambit pisze:
gambit
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 22:38

Sanitarium
Nie pamiętam co to był za mecz ale pamiętam świetne komentarze pod którymi podpisywałem sie obiema rękoma " najlepszej zmiany dokonał sędzia zdejmując z boiska Jonnego Evansa"
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:37 #53
jimmyyy8 pisze:
jimmyyy8
Nawet Van der Sar miał lepszy strzał niż Gibson. W piłce nożnej nie chodzi tylko o to żeby kopnąć jak najmocniej, ale do tego jeszcze celnie. Gibson kopie po trybunach licząc na szczęście (które notabene dopisało mu tylko raz, w meczu z Schalke).
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:43 #52
bartusbebe
bartusbebe pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 21:04

wszyscy mogą zostać,ale tego kołka gibsona niech sprzedadzą,nie wiem po co takie drewno w drużynie trzymać
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:04 #51
adriann1986
adriann1986 pisze:
wg mnie O'shea zostanie bo jest wszechstronny, a reszta raczej odejdzie
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:02 #50
pacino123
pacino123 pisze:
Nie sądzę, żeby odszedł O'shea lub Evans, bo choćby w tym sezonie Rafael był często kontuzjowany, a takto nie miałby zmiennika. W/g mnie powinien zostać Evans, bo jest młodszy, a 2 sezony przed tym sezonem miał naprawdę świetne, a właśnie on może być zmiennikiem Rafaela (chyba że De Laet zostanie). Pozostali powinni odejść, choć Gibson się nieco poprawił pod koniec sezonu.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:02 #49
AgEnT pisze:
AgEnT
nojiko - hahaha coś ci się chyba po...myliło
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:18 #48
nojiko pisze:
nojiko
ja kupilem jeszcze na tamtych wakacjach zamowilem koszulke XL Away
a dostalem M Home wiec kupujesz na wlasne ryzyko, koszulka moze nie jest orginalna material nie jest rewelacyjny ale za te pieniadze sie oplacalo
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:06 #47
krzych418
krzych418 pisze:
Niech odchodzą, tylko 22 miliony za 4 naszych zawodników to za mało - za samego młodego Jonesa daliśmy 25, wiem, wiem niektóre media podają 16, inne 20 ale jaka jest prawda nie wiemy, więc zakładam najgorszy scenariusz !
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:54 #46
Delus pisze:
Delus
Nie ma żadnej rozbieżności...
Zapłaciliśmy 16mln i w zależności od jego wyników być może bedziemy musieli dopłacić jeszcze 4. Nie ma mowy o 25.
Poza tym ile liczysz pieniedzy za dwóch graczy, którzy niedługo bedą kończyć kariery i dwóch średniaków?
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:09 #45
Sapphir
Sapphir pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 20:53

Evans dowidzenia, Brown takze.

Niepewniaki z mojej strony :

O`Shea nie powinien bo bardzo dobrze wygladala jego wspolpraca na skrzydle, nie nadaje sie na finaly ale koles ogarnia sporo takze mozna na niego liczyc.

Gibson jak ktos tu pisal, ze jego piz*a w nodze duzo mowi o nim ale niestety nie wykorzystal swoich szans w poprzednim sezonie. Wiem, ze jak odejdzie to bedziemy tego zalowac bo jak sie wczuje to bedzie rozbijal slupki.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:53 #44
sssexton90 pisze:
sssexton90
dokładnie, Osheaa i Gibson mogliby się jeszcze przydać.
» Środa, 29 czerwca 2011, 01:31 #43
krzych418
krzych418 pisze:
Bardzo dobrze - do tego zacnego grona dodałbym jeszcze Carricka i Obertana !
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:52 #42
DevilKuba123 pisze:
DevilKuba123
hahaha carricka? Mądry ty jesteś>? Idź się sam sprzedaj człowieku!!
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:35 #41
AgEnT pisze:
AgEnT
wiesz wogole co ty piszesz Carrick ? Nie ma mowy !
» Czwartek, 30 czerwca 2011, 18:07 #40
pietras
pietras pisze:
Nie wierzę że SAF sprzeda aż 4 zawodników bo nie możemy tak uszczuplić składu.
Odeszli: VDS, Neville i Scholes a przyszli Jones, De Gea i Young więc liczba zawodników pozostała taka sama.

Co prawda pewnie odejdzie Brown a jeśli kupimy kogoś na środek pomocy to także Gibson ale reszta zostanie.
SAF na pewno nie pozwoli sobie na sprzedanie 3 obrońców bo ciągle pamięta jak grał Carrickiem i Fletcherem w obronie.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:50 #39
grzeho16 pisze:
grzeho16
można by jeszcze evansa na wypożyczenie wysłać. w końcu na środku obrony mamy 2 świetnych rezerwowych- smallinga i jonesa. A jeszcze nie wiem co z gillem. nic nie gra to jego też by można wypożyczyć
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:53 #38
DahDah
DahDah pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 20:42

Z klubu już niebawem ma odejść Brown, Evans, Gibson oraz O'Shea

Brown - za zasługi dla klubu , jedyny oprócz Giggsa który pamięta '99 finał LM nie odejdzie.
Evans - jak najbardziej
Gibson - jak wyżej
O'Shea - no tutaj to przesadzili pismaki , najbardziej uniwersalny gracz w United ma odejść hahaha ale pierd0lenie. Sir Alex nigdy go nie puści.

Ale najbardziej mnie rozwalają komentarze dzieci , Hargreaves out
hahahah On U NAS JUŻ NIE GRA PAJACE.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:41 #37
Cyryl pisze:
Cyryl
żyłka ci pęknie napinaczu ;d
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:49 #36
spenser85 pisze:
spenser85
On lubi nazwać kogoś pajacem :P ...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:01 #35
mariush91 pisze:
mariush91
Brown ma zostać tylko dlatego ze pamięta finał LM z 1999 i za zasługi ? ;) On zagral tylko w 10 meczach a doszedł jeszcze jeden obrońca wiec po co mamy go jeszcze trzymac.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:06 #34
DahDah pisze:
DahDah
Cyrylku drogi już spokojnie :* , taka niewiedza kto gra a kto nie :) ?
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:11 #33
Cyryl pisze:
Cyryl
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 23:47

z tego co wiem to Messi ostatni w MU na ataku nie gra, czemu nie wiem. Może kontuzja ?
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 23:42 #32
Muminas pisze:
Muminas
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2011 09:02

Akurat kontrakt kończy się Hargreaves''owi 30 czerwca, więc do jutra oficjalnie jest naszym zawodnikiem niedoinformowany idioto! Tak własnie interesujesz się klubem i jeszcze pouczasz wszystkich. Żal...
» Środa, 29 czerwca 2011, 09:01 #31
Sancho pisze:
Sancho
Cyrylku, Messi ma jeszcze kontuzje palca, przez to że w final LM musiał grać u nas na bramce bo Neville, a potem Scholes przecież zakończyli karierę i nie mieliśmy bramkarza...
» Środa, 29 czerwca 2011, 10:34 #30
Cyryl pisze:
Cyryl
Dzięki Sancho, Właśnie tego nie byłem pewien ;)
» Środa, 29 czerwca 2011, 12:10 #29
Roo10ney
Roo10ney pisze:
O'Shea musi zostać. Brown i Hargreaves - out.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:40 #28
goghetta
goghetta pisze:
Evans i O'Shea to dotkliwa strata zważając na wiek i "doświadczenie" Evansa i wszechstronność O'Shea ;/ Gibson dysponuje tylko mocnym strzałem i tylko za to go cenie... a Browna nie lubie od zawsze i już nieraz o tym pisałem....
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:39 #27
damianz5
damianz5 pisze:
O'Shea moze odejść tylko wtedy jeśli kupimy konkretnego prawego obronće z nazwiskiem , Rafael jak dla mnie jest bardzo dobrym zawodnikiem ale ma zbyt czesto kontuzje więc Fergi na pewno nie sprzeda Irlandczyka bo na tą pozycje nie szukamy wzmocnień przynajmniej nic takiego nie pojawia sie w prasie
Zmieniając temat gdzie jest ten upragniony rozgrywający jakoś czarno widze przyjście w tym sezonie prawdziwej gwiazdy na tą pozycje .
Rynek transferowy oszalał i mimo że wykładamy ogromne sumy inne kluby są w stanie przebijać nasze oferty, Real ,Chelsea czy City mają nieograniczony budżet i jeśli zawodnik nie kocha Utd to raczej cieżko bedzie kogo kolwiek sprowadzić .
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:34 #26
jankes9031
jankes9031 pisze:
O'shea niech zostanie reszta niech odejdie bo nei ma sensu ich trzymac szczegolnie Gibsona.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:34 #25
Vervvis
Vervvis pisze:
Ja jestem pewien ze Oszi zostanie ;D reszta moze isc bo na United sa za slabi ;p Kolego Czarny Evans ma dopiero 23 lata i wszystko przed nim ?
Smaling 22 lata gra na poziomie Ferdinanda to samo Jons 19 lat, heh i ty mowisz ze dopiero 23 lata ? Jezeli ktos ma tyle lat i jest nadal bardzo przecietny to lekki progres bedzie ale nie na gracza swiatowej klasy.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:33 #24
Vamper
Vamper pisze:
Brown, Evans. Hargreaves, Kuszczak out. Ashley Young dostanie numer 23, Phil Jones numer 4, Cleverley 18, Smalling 6, Rafael 2, de Gea 1. :D Gibsonowi dalbym jeszcze szanse. Jesli bedzie tak jak napisalem to bede sie bardzo cieszyl :D
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:31 #23
goghetta pisze:
goghetta
a Ty co? wróżką jesteś? ;)
ja bym zostawił Evansa zamiast Gibsona...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:42 #22
Czarny171
Czarny171 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 20:20

O'Shea i Evansa bym nie sprzedawał:

a) Oszej to taki nasz zapchaj dziura, praktycznie gdy Ferguson go potrzebuje ten odrazu się stawia, a co najważniejsze może zagrać na każdej pozycji w obronie, przez co jest niezwykle przydatny, bo jak wiemy sezon jest długi, a nas kontuzje w obronie nie opuszczają.

b) Evans nie może zaliczyć poprzedniego sezonu do udanych, nie pamiętacie już jak większość z was się nad nim spuszczała? On ma dopiero 23 lata, wszystko przed nim, a jeden nieudany sezon niczego nie przekreśla! Oczywistym jest, że teraz będzie mu ciężko wskoczyć do składu, ale na sprzedaż moim zdaniem jest jeszcze za szybko, ewentualnie można go wypożyczyć.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:20 #21
tomislaw21
tomislaw21 pisze:
według mnie o'shea powinien zostać on jest nam potrzebny w miarę solidny ograny w ważnych meczach. Pozostali? no cóż brown raczej nie będzie dostawał już szans gry jest vidić,ferd,smaling ,jones evans to samo chociaż za niego co najmniej 9mln
gibson ?? sprzedać sprzedać
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:19 #20
jotbeelRSoM
jotbeelRSoM pisze:
John musi zostać!To PRAWDZIWY UNIWERSALNY CZERWONY DIABEŁ!!
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:18 #19
gorzky
gorzky pisze:
Oshe'a to solidny zmiennik, więc szkoda było by się go pozbyć. Co prawda o Wesie można by powiedzieć to samo, jednak jest on niżej w rankingu Fergusona, więc lepiej dla niego było by odejść jeśli chce regularnie grać. Evansa bym wypożyczył, ale na pewno nie sprzedawał, uważam że młody Irlandczyk ma spory potencjał i wciąż pamiętam jego pierwszy sezon na Old Trafford, gdy zastępował Rio. Gibson raczej powinien odejść. To zawodnik idealny dla średniaków ligi. Co prawda zdarzały mu się niezłe występy, ale na United to za mało. Zresztą chyba sam Darron nie zamierza przesiedzieć kariery na ławce bądź na trybunach.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:18 #18
Elventar
Elventar pisze:
weście sobie evansa,browna od osziego wara ;]
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:15 #17
NaNi30518
NaNi30518 pisze:
O'shea powinien zostac przeciez na prawej mamy tylko rafaela a jego brat jest lewym obronca :P
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:10 #16
DAMINOS
DAMINOS pisze:
O'Shea powinien zostać ;d
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:10 #15
Kochas1994
Kochas1994 pisze:
Jak dla mnie cała 4 powinna zostać każdy z nich się przyda.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:06 #14
Biafra pisze:
Biafra
Jak dla mnie jeśli mają grać tyle co teraz, to lepiej niech odejdą i będą podstawowymi graczami w innych drużynach. Lubię ich, ale jestem na nie ;P
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:08 #13
Deluxe
Deluxe pisze:
Po pierwsze, nie pozwoliłabym O'Shea odejść, bez przesady. Po drugie, od zawsze mam jakieś takie poczucie, że Gibson powinien zostać w United. Kupił mnie tym swoim pierdyknięciem z dystansu i tak się mnie trzyma, bo pomijając, że niestety jest to taki trochę partacz, to jednak strzał ma konkretny ;)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:59 #12
Biafra pisze:
Biafra
wśród naszych młodzików jest kilku takich z 'pierdyknięciem z dystansu', są młodsi i nie potykają się o własne nogi ;)
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:09 #11
spenser85 pisze:
spenser85
Jak dla mnie jeżeli ta cała czwórka opuści nasz klub SAF postąpi w następujący sposób:
- Fabio da Silva zostanie przesunięty na prawą stronę obrony, gdzie już grywał i będzie rywalizował wraz z bratem
- na lewą stronę obrony zostanie sprowadzony Emilio Izaguirre z Celtic Glasgow
- w miejsce Browna i ewentualnie Evansa Alex wprowadzi do pierwszego składu Olivera Gilla i oczywiście nowo sprowadzony Phil Jones
- za Gibsona i Hargreavsa wprowadzamy do pierwszego składu Ravela Morrisona i Paula Pogbe
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 20:26 #10
N17 pisze:
N17
spenser85 dobrze gada! Ale z tym Gillem to przesadził. Jest trochę za cienki.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:09 #9
Taurus pisze:
Taurus
spenser85 - racja ze dobrze gada, chociaż do pierwszego bym się nie zgodził... po co mają ze sobą rywalizować bracia?? - Moim zdaniem teraz jest dobrze, każdy z nich ma "swoją" stronę.
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 22:43 #8
dominik19000
dominik19000 pisze:
Odjedzie Evans, O'Shea, Brown. Zostanie z kadry Rio, Vida, Jones, Smalling, Fabio, Rafael, Evra - nie mało? No chyba że Sir Alex chce wrzucić kogoś z rezerw/młodzieżówki do kadry, bo dwóch środkowych zapasu i jeden boczny obrońca to wdaje mi się trochę mało na tak długie i wyczerpujące rozgrywki. No chyba że o kimś zapomniałem, ale nie wydaje mi się :P
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:58 #7
kckMU
kckMU pisze:
O'Shea nie ma mowy o odejściu!
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:57 #6
Drenus
Drenus pisze:
zgadzam sie z Wami - O'Shea wciaz jest przydatny
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:57 #5
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
o'shea wolał bym zeby został. jakos dziwnie bez niego bedzie
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:57 #4
KING
KING pisze:
O'Shea bym zostawił w końcu chłopak może grać wszędzie w obronie, a i jako def pomocnik da sobie radę
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:55 #3
Falubaz
Falubaz pisze:
fajny sensowny news, szkoda tylko odejścia O'shea, bo to jednak nie tylko legenda, ale wciąż dobry, wszechstronny zawodnik do uzupełnienia składu, jeden bok obrony, drugi, gdzie dusza zapragnie...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:53 #2
hudy680
hudy680 pisze:
i do0brze
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 19:50 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY