AKTUALNOŚCI

Czy United wyłoży 20 milionów za Nasriego?

Data 26 czerwca 2011, 14:32 Biafra, goal.com
Czy United wyłoży 20 milionów za Nasriego?
» Francuz już wkrótce może zmienić barwy klubowe
A A A
Manchester United w ciągu najbliższego tygodnia ma sfinalizować warty 20 milionów funtów transfer Samira Nasriego na Old Trafford.

Francuski pomocnik ma jeszcze ważny przez rok kontrakt z Arsenalem Londyn. Wprawdzie na rewelacyjnego 23-latka czeka już nowa, pięcioletnia umowa to jednak wciąż nie zdecydował się on na złożenie na niej swojego podpisu, który zagwarantowałby mu zarobki w wysokości 100 tysięcy funtów tygodniowo.

Niezdecydowanie Nasiergo ma zamiar wykorzystać sir Alex Ferguson, który po wywalczeniu rekordowego tytułu mistrza Anglii wzmacnia swój skład przed nadchodzącym sezonem i właśnie w pomocniku Kanonierów upatruje idealnego kandydata na piłkarza Czerwonych Diabłów.

Jak donosi News of the World Szkot zamierza sięgnąć do klubowego skarbca i złożyć wartą 20 milionów funtów ofertę. Wszystko to ma się rozegrać na przestrzeni najbliższych kilku dni, tak więc bardzo możliwe jest, iż już niebawem poznamy finał sprawy.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...



Poprzedni news:
Meksyk wygrywa, Hernandez najlepszym zawodnikiem!
Następny news:
Tottenham rozbije bank dla Modricia?

Komentarze (139)


18damian78
18damian78 pisze:
Nasri jest młody i utalentowany. Piłkarz w sam raz do najlepszego klubu na swiecie :D MU!!
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 13:56 #139
Bovver
Bovver pisze:
Przepraszam, ze spytam ale gdzie sie pochowali teraz ci wszyscy napinacze z Arsenalu którzy twierdzili ze Nasri zostanie? z tego co widać jakoś nie bardzo sie pali aby dalej smiali sie z niego samego i klubu w którym zawodnicy juz nie pamiętają jak trzeba puchar trzymać.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 18:22 #138
Regina
Regina pisze:
Bardzo bym chciała, aby Nasri do łączył do Manchesteru United. Jeśli nie uda się to teraz to mam nadzieję że za rok dołączy do nas za free.Fajnie by było i chciałabym, żeby tak się stało. :)
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 14:05 #137
swiety1
swiety1 pisze:
Moim zdaniem teraz jest czas Andersona i młodych chłopaków. Anderson jak tylko nie musi harować w obronie nie ustępuje w niczym Nasriemu. Pamiętam jego bardzo dobry sezon gdzie w wielu meczach razem z Hargrevsem grali kapitalnie. Na siłę szukamy następcy Schoelsa, a prawda jest taka że w ostatnim sezonie nie grał za wiele. Nasri szczerze wątpię że do nas dojdzie a po zatym w zimę zakłada ten ocieplacz na szyję z którego SAF się nabijał
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 13:16 #136
welllone pisze:
welllone
Anderson może dostać szanse na stałe miejsce w składzie. Ale co gdy złapie kontuzję, a zdarza mu się to przynajmniej raz w sezonie w sumie to raz na pól sezonu jakby nie patrzeć. Wtedy nie mamy nikogo kto ze środka mógłby szarpnąć grę. Fletcher oraz Carrick są od brudnej roboty Gibson jest na wylocie jak i nie pokazał nic interesującego. Roo się tym zajmuje ale on ma być od strzelania bramek, a nie rozprowadzania piłki i cofania się.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 13:30 #135
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
zgadzam sie z "swiety1". Wellone pamiętaj , ze mamy w obwodzie kapitalnego Cleverley'a który jest bardzo kreatywny. Ja wierze właśnie w tą dwójkę pomocników , że dali by rade pociągnąć grę United w środku pola po odejściu Scholesa.... na chwile obecna po kupnie bramkarza będziemy mieli naprawdę szeroki i silny skład.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 13:42 #134
DevilUnited
DevilUnited pisze:
>Nasri 20 mln
>Young 19 mln
>Jones 16 mln
> De Gea 18 mln
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 11:51 #133
kujawa
kujawa pisze:
ostatnio wchodzilem na jakies angielskie strony i tam sie zastanawiali nad ustawieniem obecnego skladu bez sciagniecia srodkowego i wyszlo im ustawienie 4-2-3-1. Fabio-Rio-Vida-Evra--Fletcher-Valencia--Young-cofniety i rozdajacy pilki Rooney-Nani--Hernandez. Juz nie wiem co to za strona przypadkiem wszedlem.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 11:12 #132
McG pisze:
McG
valencia w defie?
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 12:36 #131
rozal
rozal pisze:
sprzedac kuszczaka gibsona i hargreavesa i bedziemy mile na Nasriego i sie troche dolozy i bedziemy mile rowniez Thiago Alcantare i DeGee

ja bym sie nie zastanawial i bym tak postapil jak najszybciej
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 11:08 #130
wojtek654321 pisze:
wojtek654321
Hargreaves ma już po kontrakcie z United, bo się skończył i kasy za niego nie będzie.
Kuszczak + Gibson = 12mln więc do 20 mln daleko, jak chcesz to możesz dołożyć.

A na przyszłość, nazwiska pisze się z WIELKICH LITER, a tym bardziej do zawodników Czerwonych Diabłów powinieneś mieć większy szacunek. O ile jesteś wgl jakimś kibicem MU.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 14:40 #129
rozal
rozal pisze:
je posluchajcie SAF zlozyl juz oferte za Thiago Alcantare z Barcy oferta opiewa sie na 15 mln
i czy nie bylo by pieknie go sprowadzic bo jest mlody i kariera przed nim a pod reka SAF`a rozwinal by sie i bylby naszym brylantem

ja uwazam tak dawac Thiago i Nasriego i nikogo juz nie kupywac tylko DeGee i koniec
na tych trzech powinnismy wylozyc niemal 52mln i tyle by bylo w tym okienku
jak sie otworzy okno transferowe to ci trzej jeszcze do tego kupiony Young i mamy skald marzenie
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 11:05 #128
kroOolik
kroOolik pisze:
To raczej coś z Tobą nie tak skoro Ince, Kanczelskis, Scholes, Keane, Veron, Hargreaves, Fletcher czy nawet Carrick to drewniaki. Były przypadki Djemba-Djemba, obecnie Gibson czy inne wynalazki, nawet Smith czy Butt, którzy nie byli wirtuozami futbolu, ale serce do gry zawsze zostawiali, zwłaszcza ostatnia dwójka.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 11:04 #127
eKB
eKB pisze:
Na pewno prawie straciliśmy szansę na Modricia, Sneijder dobrze czuje się w Mediolanie więc pozostał nam już tylko Nasri jeżeli chcemy mieć klasowego zawodnika środka pola za 20 mln to należy się sprężyć i dać te pieniądzę.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 10:29 #126
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Saga z Nasrim, Sneijderem i Modricem potrwa jeszcze pewnie długo. Poczekamy zobaczymy...
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 08:54 #125
krzych418
krzych418 pisze:
Ten news to chyba jakieś jaja, bo jeśli za Younga daliśmy 24 mln to teraz nie damy 20 za Nasriego, który jest na pewno lepszy, aczkolwiek wciąż wątpię by SAF na prawdę się nim interesował. Jeszcze bardziej wątpię w to by Nasri interesował się Manchesterem, w Arsenalu ma wszystko - trenera rodaka, który mu ufa i na niego stawia, całą bandę kumpli z Reprezentacji, jego transfer nie jest chyba możliwy....
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 00:15 #124
patrykbor pisze:
patrykbor
za Younga dalismy 16 mln...
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 00:18 #123
MDuch7 pisze:
MDuch7
Ale mu się za rok kontrakt kończy i raczej nie chce podpisać a Young podpisałby gdyby nikt się nim nie interesował. Ale ogólnie bardzo chciałbym Nasri'ego w MU
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 08:17 #122
krzych418 pisze:
krzych418
W orangesport info mówili że 24 mln.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 17:01 #121
Drenus pisze:
Drenus
16 mln funtów -> 24 mln euro...
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 09:24 #120
ucho17 pisze:
ucho17
16 mln funtów to nie 24 mln euro. To jest troche ponad 17 mln.
» Środa, 29 czerwca 2011, 13:42 #119
patrykbor
patrykbor pisze:
Wedlug mnie Nasri bardzo przydalby sie naszemu klubowi. Szybki dobry technik a do tego bramkostrzelny. Mam nadzieje ze albo on albo Sneijder dolaczy do nas. Kazdy z nich ma inny styl gry ale ten i ten by sie nadal zeby przynajmiej w jakims stopniu zalatac dziure po Scholesie. :)
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 00:10 #118
Ludzik16
Ludzik16 pisze:
Aż mi dech zabiera gdy widzę jak niektórzy z was naiwnie wierzą w sprowadzenie tak wartościowego i dobrego grajka jak Nasri za marne 20mln ?? Wg. mnie on wart jest co najmniej te 30-35 mln.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:29 #117
bober89 pisze:
bober89
gdyby nie to, że za rok kończy mu się kontrakt Arsenal właśnie tyle mógł by chcieć za niego. ale jeśli piłkarz nie będzie chciał przedłużyć kontraktu z Londyńczykami 20 mln na pewno ich zadowoli.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:32 #116
krzych418 pisze:
krzych418
@bober89 - idealnie to ująłeś - gratuluję ! :)
A czy jest jakiekolwiek info, że Nasri chce zmienić klub ? Chyba tylko na Barcelonę...
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 00:17 #115
adi87a
adi87a pisze:
Podoba mi się kupowanie młodych talentów którzy już coś na Wyspach znaczą, brak problemów z pozwoleniem na pracę, znają angielskie boiska, klimat też im nie obcy, a jeszcze zawodnik z Arsenalu :) Ty byłby dla nich cios.

Nasri to klasowy gracz, warto było by go kupić. Jeszcze tylko Bale mi się marzy w United, ale to chyba nierealne, choć mamy doświadczenie w podkupywaniu graczy Tottenhamu, w końcu kiedyś chyba będzie chciał wygrać jakieś trofeum z lepszym klubem :) Jak nie on to bliźniaki na oba skrzydła i jazda.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:18 #114
AgEnT
AgEnT pisze:
Mam nadzieje że uda się go sprowadzić :)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:14 #113
hetmanek
hetmanek pisze:
Nasri bardzo dobry krok Sir Alexa Fergusona . Właśnie mam pytanie do was czy wiecie czy Sir Alex będzie Lordem ?? bo coś o tym słyszałem trener Manchesteru United Lordem to niespotykane będziemy pierwsi na świecie !! :)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:09 #112
MUsek pisze:
MUsek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2011 23:47

Masz tu link do tematu na DP o Lordzie Aleksie :P [link usunięty] page.pl/index/news/komentarze/27042/sir_alex_ferguson_juz_wkrotce_moze_zostac_lordem/
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:47 #111
manutd45
manutd45 pisze:
Przydałoby się kupić wraz z Nasrim Lassa z Realu by mieć ofensywnego i defensywnego pomocnika
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:07 #110
MUsek pisze:
MUsek
Mamy Fletchera i Carricka oraz młodych ,po co więc dwóch pomocników ściągać?
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:45 #109
grobla95 pisze:
grobla95
Anderson...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:48 #108
Klimaa
Klimaa pisze:
Dawno nie kupowaliśmy w Arsenalu ;p Alex próbuje na każdym froncie zdobyć środkowego pomocnika. Najważniejsze że robi co w jego mocy, oby w końcu się udało..
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:21 #107
JasonS pisze:
JasonS
w końcu coś robi.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:29 #106
kriss001
kriss001 pisze:
jesli przyjdzie,bedzie to dobry transfer...podoba mi sie gra tego chlopaka,mysle ze przy nim carrick zlapie nowy wiatr w zagle i bedzie garal jak za czasow CR
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:13 #105
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
SAF obiecał nam jeden transfer piłkarza ze znanym nazwiskiem... ciekawe o kogo mu chodziło... czy mówił o Youngu ?... czy miał na myśli kogoś z trójki : Sneijder/Modrić/Nasri....
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:43 #104
MUsek pisze:
MUsek
On to wszystko mówił zanim Paul zakończył karierę ;) Wtedy nie był w 100% przekonany czy będzie musiał szukać kogoś na jego zastępcę.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:44 #103
grobla95 pisze:
grobla95
Modrić to podobny poziom jak Young...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:49 #102
braku
braku pisze:
Nie wiem czemu ale mam przeczucie ze z nim osiagniemy wszystko. Jest on co prawda zupelnie inny niz nasz dobry kolega Paul Scholes ale takiego pilkarza wlasnie potrzebujemy.Powiem krotko od kiedy pamientam to same drewniaki u nas na srodku graly ok bylo dobrze ale czasy sie zmieniaja i potrzeba nam wlasnie niego. Mowie wam ja to wiem i czuje.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:28 #101
mmichal1988 pisze:
mmichal1988
Szkoda, że nie pamiENtasz czego uczą na lekcjach j. polskiego.
Od takich błędów aż bolą oczy.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:54 #100
kroOolik pisze:
kroOolik
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2011 22:00

to znak, że bardzo krótko kibicem jesteś skoro odkąd pamiętasz drewniaki na środku grały
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:54 #99
Qrka pisze:
Qrka
no racja, środek pola zawsze drewniany, Keane drewno, Butt drewno, Veron drewno, Scholes drewno...same DREWNIOKI...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:25 #98
grobla95 pisze:
grobla95
tylko Rasiaka brakuje.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 23:51 #97
braku pisze:
braku
Jeden blad czlowieku i sie wymadrzasz, a oczy by cie bolaly jak bym ci podbil.
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 01:04 #96
braku pisze:
braku
to znak ze jestes debilem skoro myslisz inaczej
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 01:05 #95
grobla95 pisze:
grobla95
dwa wdechy, dwa wydechy... wyciszamy sie... uffffff...
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 13:16 #94
RyanGiggs11
RyanGiggs11 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2011 21:25

Jak najbardziej jestem za tym transferem ;) Mam nadzieje,że to nie są plotki i Nasri dołączy do nas ,i wzmocni nasz skład swoją osobą.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:25 #93
braku
braku pisze:
Jak dlamnie to on jest lepszy od Sneijdera i smialo jest wart 35mlnf
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:20 #92
Halas1234
Halas1234 pisze:
xD 20 mln to my sie w DUPS*o możemy pocałować mysle ze wyniesie nas to z 35 mln ... ale licze ze przejdzie .:D
Glory Glory United.!
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:01 #91
Mikez pisze:
Mikez
Żaden klub, oprócz City, nie dałby 35 mln za zawodnika, któremu za rok kończy się kontrakt.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:46 #90
Halas1234 pisze:
Halas1234
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 21:48

ale nie o to chodzi ale transfer za nasriego 20 mln tak mało.? jak młodziutkiego jonsa kupilismy za troche mniej... mi nie chodzi ze sie konczy kontrakt tylko o cene..
» Wtorek, 28 czerwca 2011, 21:47 #89
undertaker48
undertaker48 pisze:
Jeśli zgodził by się do nas przejść za 20 mln to było by świetnie. Ale raczej trzeba będzie za niego większą kasę wyłożyć.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 19:39 #88
hitman90 pisze:
hitman90
Tak naprawde wszystko zalezy od zawodnika. Jezeli nie podpisze z Arsenalem nowego kontraktu, to Wenger chyba pocaluje SAFa za te 20 mln. Jezeli nie sprzedadza go teraz, za rok odejdzire za free;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 19:43 #87
CSI
CSI pisze:
fajnie jak by doszedł do bas
ale raczej nie ma szans na ten transfer
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 19:13 #86
Devil7United
Devil7United pisze:
Arsenal na pewno nie będzie chciał go puścić, tak samo jak nie chcą puścić Fabregasa. Nie rozumiem Arsenalu po części, przecież jeśli Nasri i Fabregas odejdą, to za te transfery można by odwalić niezły skład (myślę, że 3 wysokiej klasy zawodników spokojnie można by sprowadzić). Od 6 lat nic nie wygrali, nie rozumiem po co nadal oszczędzają, to jest klub który wydaje praktycznie najmniej, raz na rok kupują jakiegoś młodego, utalentowanego grajka za niewielkie pieniądze i to wszystko, gdyby chcieli sięgnęliby do klubowego skarbca, nie wiem na czym polega ich kłopot, najprawdopodobniej skąpy prezes, a najgorsze jest to że gdy Arsenal żadnego trofeum nie wygrywa to cała wina spada na Wengera...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:42 #85
AGa18 pisze:
AGa18
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2011 19:03

Z tym transferem Fabregasa to nie jest do końca wina Arsenalu, a samego piłkarza który jest cholernie nie zdecydowany, postawiłby chociaż raz na swoim i po zamieszaniu, a tak kolejny sezon miesza i miesza sam nie wie czego chce.. Ale masz rację wątpię by tak osłabili klub sprzedając ich dwóch kluczowych zawodników..

Jeśli Nasri nie podpisze umowy, to jestem pewna że będą szukali z całej siły innego pracodawcy niż United.. Nie oddadzą przecież tak dobrego piłkarza do rąk najbliższego rywala.. Osobiście jestem jak najbardziej za tym transferem !
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 19:02 #84
golbus
golbus pisze:
Co do tegorocznuch transferów to:
nie odniose się do zakupów które już zostały sfinalizowane poniewaz jak dla mnie są bezwartościowe, w sensie ze w tym sezonie.
No Young jeszcze jeszcze może pomóc. Naszym największym problemem jak wszyscy dobrze wiedzą jest środek pola...
Każdy mówi kupic kogoś, są wymieniane różne nazwiska, kwoty...a czemu nikt nie pomyślał żeby zrobic coś z tym co mamy...
Carrick, powiem to: bardzo dobry piłkarz. Ale oczywiście pare złych meczy i juz były głosy "won z carrickiem" itd. przypomnijcie sobie jaki był kiedyś dobry.
To moje zdanie.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:34 #83
mrk pisze:
mrk
no kiedyś był ale co z tego? Od któryś sezon z kolei grał piach zdarzały mu się tylko przebłyski
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:41 #82
McG pisze:
McG
piach piach i jeszcze raz piach. Matka, proszki
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:46 #81
Koksu pisze:
Koksu
Sami jesteście piach...w połowie pierwszego sezonu nie zachwycał,to fakt,ale w drugiej jego częsci był kluczowym albo jednym z kluczowych zawodników w drugiej linii.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 21:47 #80
golbus pisze:
golbus
no właśnie do tego dąże. SAF na siłe chce kogoś kupic, może warto byłoby zaufac Michaelowi;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:03 #79
kenyy pisze:
kenyy
Skąd ty wiesz co zamierza SAF ? Masz z nim jakiś kontakt, rozmawiacie czasem?
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:25 #78
kenyy pisze:
kenyy
a tak na marginesie to pewnie poza trójką DeGea,Young,Jones już nikt nie zostanie kupiony w tym okienku..
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:27 #77
golbus pisze:
golbus
no ostatnio nie miał czasu tylko rzucił pare słow o kimś...zaraa...kto to był....on chyba coś tam gadał, eee..ze jakiś Kenyy, no no własniee..Kenyy pałke mu ten tego coś tam...
No ale pomijając Kenego szarpidruta to wszystko na to wzkazuje że SAF myśli tylko o kupywaniu..;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 22:54 #76
golbus pisze:
golbus
mi jest żal osób które mówią żal, i co? napisałem pare błedów i co mi zrobisz?
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 08:00 #75
McG pisze:
McG
piaaaaaaaaaach
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 12:36 #74
kenyy pisze:
kenyy
Nic, mogę jedynie ubolewać nad Twoją głupotą..
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 13:32 #73
woj92
woj92 pisze:
Ten zawodnik zrobiłby różnice, nie boi się odpowiedzialności, umie grać w dużym ścisku. Rooney miałby wreszcie realną pomoc za plecami. Jak dla mnie Nasri to piłkarz kompletny, dobry drybling, technika i umie grać kombinacyjnie. Jeżeli miałby go z kimś porównywać to jest to gracz pokroju Zidane.
Jeżeli Boss sciągnie Nasriego to uznam okienko za udane.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:53 #72
kkkamil pisze:
kkkamil
Masz w 100% racje, Nasri czesto bierze cieżar gry na siebie, kreuje akcje, byłby fantastycznym wzmocnieniem. :) lecz wątpię w ten transfer.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:59 #71
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
haha az sie boje pomyslec co bedzie z arsenalem.
Barca najpewniej kupi Fabregasa i jeszcze teraz moze nasri do nas odejdzie :)
jak nikogo dobrego nie kupia to dopiero bedzie :D
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:53 #70
McG pisze:
McG
barcy nie stać na cesca
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:45 #69
Roy999
Roy999 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2011 17:52

Sigo pisze:

Ale Pomoc bedzie mmm
Nani, Valencia, Nasri, Young, Fletcher, Anderson, Clavery Jest z czego wybierac :) Wymienieni to moi najlepsi :D

Oby przyszedl !!

A GDZIE JEST CARRICK, GIGGS Sigo gdzie masz carricka I GIGGSA bo tu ICH NIE WYPISAŁEŚ
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:51 #68
AGa18 pisze:
AGa18
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2011 18:12

A potrafisz już czytać ze zrozumieniem? Bo mi się wydaje że nie.. Napisał przecież wyraźnie że wymienił tych najlepszych wg niego..
Teraz równie dobrze mogę właśnie Ciebie spytać gdzie jest jeszcze Obertan, Park, Gibson??! Co ich nie zaliczasz do składu United?
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:07 #67
Koksu
Koksu pisze:
Nasri to bardzo dobry zawodnik..nie ma co się podniecać do momentu w którym będziemy pewni..Ja byłbym obiema rękami,nogami a nawet jądrami za tym transferem,Nasri gra dobrze,jest tańszy od Sneijdera którym wszyscy tak się podniecają,nie wiedząc tak naprawdę czy by sięu nas sprawdził.Nasri jest młody i jeszcze może się rozwinąć,a pozatym osłabilibyśmy rywala.Jego najbardziej chciałbym u nas z tych trzech wielkich rozgrywających przymierzanych do nas.A 20 mln...xD tyle powiem...nawet 30 opłacało by siedać,zdecydowanie bardziej niż za Sneijdera..A chociaż Samir ma jeszcze tylko rok ważny kontrakt to warto dać więcej ''niż normalnie'' aby nie spierdzielił do jakiegoś Interu czy Realu.Pozdrawiam
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:37 #66
welllone
welllone pisze:
Modric kosztuje sporo i sporo chce zarabiać, to samo Sneijder. Nasri jest stosunkowo tani bo tylko wypłaty chce mieć wysokie, a sama jego cena jest niska. Ciekawe co zrobi SAF :D
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:32 #65
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
ludzie zrozumcie ze on kosztuje tylko 20 mil. bo mu sie umowa w nastepnym roku konczy i jak nie podpisze nowej to za darmo odejdzie, dla tego tak malo kosztuje...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:27 #64
Hernandez1225
Było by świetnie na jego miejscu bym przyszedł .:) o to chodzi niech przyjdzie:)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:17 #63
McG
McG pisze:
jakoś mi się nie widzi kupowanie piłkarzy od Arsenalu, mimo że na Nasri to świetny zawodnik
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:47 #62
Nefrit
Nefrit pisze:
Byłoby fajnie gdyby go kupili i to za taką kwotę, ale jak na razie na nic się nie napalam.

Swoją drogą jestem ciekaw co z Ravelem Morrisonem może dostanie szansę gry na środku, zobaczymy.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:12 #61
devil1948
devil1948 pisze:
dziwi mnie ta kwota bo jest dość niska , ale jesli mialby za nia przyjsc to jak najbardziej :)
odpuscic se tego Alexisa a wydac kaske na Nasriego , bramkarz jakis (zobaczymy co z De Geą) ew. jakis inny i gitara ;p
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:02 #60
Borubar pisze:
Borubar
taka niska kaska bo ma rok kontraktu jeszcze ;)

jak nie podpisze umowy to go sprzedadzą bo za rok nie dostaną nic. . .
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:12 #59
Sigo
Sigo pisze:
Ale Pomoc bedzie mmm
Nani, Valencia, Nasri, Young, Fletcher, Anderson, Clavery Jest z czego wybierac :) Wymienieni to moi najlepsi :D

Oby przyszedl !!
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:02 #58
Borubar pisze:
Borubar
a carrick?
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:13 #57
dar222 pisze:
dar222
nie widzisz ze to jego najlepsi?? co za ludzie...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:18 #56
czerwonydevil
Tyle, że Carrick to nasz najlepszy pomocnik od "brudnej roboty".
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:44 #55
erni93 pisze:
erni93
Nie najlepszym pomocnikiem od brudnej roboty jest Fletcher
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:46 #54
szajba7 pisze:
szajba7
To przeanalizuj się jakiś dowolny mecz, w którym grał Carrick bardzo, ale to bardzo dokładnie ;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 20:39 #53
Vervvis
Vervvis pisze:
Adamczik spadlem z krzesla jak przeczytalem o Wendżerze ;D skapiec ^^^ ej wez uwazaj nastepnym razem ;D wg mnie za malo Samir jest wart 30mln no ale coz zobaczymy jak sprawy sie potoczą :)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:56 #52
erni93
erni93 pisze:
Tak tak tak on jest super wymiata na boiksu jak mało kto lepszy od Modricia o podobnych umiejętnosciach co Sneijder a jeszcze tańszy.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:50 #51
krystuch2
krystuch2 pisze:
oby nie podpisał tego kontraktu wtedy Wenger musi się zadowolić z takiej ceny,ponieważ za sezon by nic nie dostał za niego ... Nasri zapraszamy do nas
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:43 #50
Taurus
Taurus pisze:
20 mln?? Myślę że to mało ale jeśli za tyle go sprzedadzą to będzie dobrze :)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:40 #49
Adamczik
Adamczik pisze:
Wszystko zależy wyłącznie od Nasriego i transferów Wendżera. Jeśli Skąpiec wyłoży wreszcie trochę gotówki na nowych zawodników, Nasri zostanie. Jeśli znów skończy się na szumnych zapowiedziach i pięciu juniorach z "ogromnym talentem" z Francji, Nasri pewnie odejdzie. I wcale mu się nie dziwie. Taki zawodnik powinien grać w klubie, który co roku walczy i wygrywa co ważniejsze, największe trofea w klubowej i światowej piłce. Natomiast jeśli Samir będzie chciał odejść to wystarczy 10 mln funtów, bo za rok Arsene będzie go musiał oddać za free, gdyż będzie on bez kontraktu.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:27 #48
Mariushek1993
Oby dolaczyl do United , byloby swietnie
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:23 #47
OleS20 pisze:
OleS20
Rzekłbym nawet, że zajebiście
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 17:53 #46
EsEsMaN
EsEsMaN pisze:
nawet niech wykłada 30 mil gracz warty tej ceny jak oglądałem mecze Arsenalu to on zawsze się wyrużniał tylko ścisk tej pomocy to pewnie park poleci xD i jeszcze dobry def i paka na lata xD
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:22 #45
bunio3219
bunio3219 pisze:
Przyjdz!
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:22 #44
ManUTD1878
ManUTD1878 pisze:
nie wierze w te 20 mln ... młody , utalentowany , już gwiazdor .
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:20 #43
Xeravin
Xeravin pisze:
Nasri, błagam przyjdz..
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:08 #42
PaToManU
PaToManU pisze:
Powiem tak takiego grajka za 20 mln funtów to Ferguson powinien brać kiedy sie da ! Taka cena bo za rok Nasri będzie za darmo ! Nasri na pewno może liczyć na więcej niż w Arsenalu ,ale na mniej niż w City i Chelsea .
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:07 #41
leito276
leito276 pisze:
Za 20 mln to my możemy.... Kupić co najwyżej Adama... Za takiego grajka jak Nasri 25mln to minimum...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:05 #40
dar222 pisze:
dar222
o kurde...nie no naprawdę wielka różnica... 5 mln a Adam jest o wiele słabszy od Nasriego
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:07 #39
PanTadeusz pisze:
PanTadeusz
Nikt nie daje takich pieniędzy za zawodnika, któremu za rok się skończy kontrakt. Lepiej już rok poczekać i dać Mu po prostu większe zarobki. Kluby patrzą na to w ten sposób i całkiem słusznie zresztą ;]
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:19 #38
kocio10 pisze:
kocio10
Tylko, że Adam na 99% dołączy do Liverpoolu za 10 mln.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:20 #37
leito276 pisze:
leito276
dar222, skoro 5mln to dla Ciebie mało, to daj mi takie pieniądze :) Na bank dobrze z nich skorzystam ;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:49 #36
dar222 pisze:
dar222
nnie mówie ze to mało ale juz za te 5 mln więcej wolałbym Nasriego a nie jakiegoś Adama gdyz Nasri jest lepszy od niego
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:17 #35
dar222 pisze:
dar222
leito276 - jeśli byś wiedział kim jestem to byś się nie pytał czy to dla mnie dużo bo to nie jest dużo
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:23 #34
szajba7 pisze:
szajba7
Tak? To w takim kim jesteś? Czyż mamy przyjemność z Panem Billem Gate'sem? ;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 20:42 #33
leito276 pisze:
leito276
Szajba7, ja myślę, że kolega dar222 bardzo długo gra w Simsy i swego się już tam dorobił :D
» Środa, 29 czerwca 2011, 19:42 #32
1993greg
1993greg pisze:
Nie mam nic przeciwko niemu ale moim zdaniem to tylko zwykłe plotki. Są wakacje więc coś muszą pisać, niemniej jedna chciałbym żeby do nas dołączył.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:05 #31
dar222
dar222 pisze:
Właśnie wczoraj miałem urodziny i dostałem troche gotówki więc jeśli to ma byc prawda to jak najbardziej moge sie dołożyc. Devilpage.pl możecie dzwonic do SAF-a, że mu pomogę;D
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:05 #30
MUsek
MUsek pisze:
Bardzo możliwe ,że przyjdzie. Przecież jak Young do nas dochodzil pare dni temu to w mediach tak samo przez jakiś tydzień cisza i nagle "Young na badaniach w MU" ,to samo jest tutaj. Przez tydzień ,a może więcej nic się nie pisało ,a tu nagle 20mln,ciekawie ;) SAF lubi załatwiać transfery po cichu ,co pokazał dużo razy. Za tydzień lub dwa dowiemy się co i jak :>
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:03 #29
paul1011
paul1011 pisze:
Za 20 mln nie ma co się zastanawiać tylko brać! W takim razie wolę już go niż Sneidera, który kosztuje 30 mln i ma prawie 2x większą tygodniówkę.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:58 #28
braku
braku pisze:
Jak bym mial to bym sam dolozyl pare groszy!
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:55 #27
jing
jing pisze:
A teraz cos z innej beczki.Spurs przygotowuje oferte dla Modrica ktora ma go uczynic najlepiej zarabiajacym pilkarzem klubu w historii.Ma go to zniechecic od przeprowadzki do Chelsea.
A Bale w razie odejscia Modrica bedzie chcial rowniez opuszcic klub!!
A Villa chce spowrotem Millnera.

Takie tam ploty....
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:55 #26
Sapphir
Sapphir pisze:
Snejder lepszy ale chyba nici z porozumieniem Interu Mediolan. Niech bedzie ten burak, bo ktos musi i tak przyjsc z 3jki najczesciej wymienianych pilkarzy.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:51 #25
braku pisze:
braku
Ogórku dobrze sie czujesz piszac o nim ze jest burakiem.Jak dlamnie ty jestes bo sie nie znasz!
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:58 #24
grobla95 pisze:
grobla95
sam jesteś burak !
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 18:16 #23
grobla95
grobla95 pisze:
Wykładać nawet ze 30mln, byle by go mieć, on jest genialny i ma dopiero 23 lata !!
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:48 #22
goghetta
goghetta pisze:
jak Nasri wyląduje na Old Trafford to będzie najlepszy transfer jaki tylko był możliwy ;) marze o tym, że w ciągu najbliższych kilku dni wejdę na devilpage i ujrzę nagłówek Samir Nasri zawodnikiem United! ;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:46 #21
braku pisze:
braku
Brawo brawo popieram jestem zwolennikiem jego telentu on jest po prostu zaj....
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:02 #20
Kajdan
Kajdan pisze:
Mam nadzieje, ze to prawda i Nasri do nas dojdzie bo to genialny gracz. Moze nie rozrzuca tak pilek jak Modric czy Sneijder ale on jest duzo szybszy i jesli dostanie futbolowke pedzi z nia do przodu i mija rywali jak tyczki a nastepnie pakuje pilke do siatki. Samir deklasuje Fabregasa, posiada niesamowity talent. Wyobrazacie sobie ofensywe z Nasrim, Nanim, Rooneyem, Chicharito i Youngiem?
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:44 #19
danielos97 pisze:
danielos97
Finał LM, 20 mistrzostwo i puchar Anglii, tak sobie to wyobrażam :D, o i jeszcze pokonanie Barcy na tournee :D
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:47 #18
dar222 pisze:
dar222
ułaa.;D rozmarzyłem się...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:05 #17
adi957
adi957 pisze:
Arsenal go pewnie nie puści do United ,a Nasri podpisze nowy kontrakt z Arsenalem.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:42 #16
Cleverley
Cleverley pisze:
20 mln . ? to mało jak na Nasriego ,ale to dobrze dla nas ;)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:42 #15
Ignac
Ignac pisze:
Jestem na tak za tym transferem :)
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:40 #14
SzYnA
SzYnA pisze:
20 mln za niego ?? to żart chyba, ale jeśli to prawda to oczywiście że brać! nawet za 30!! Sneijder raczej na pewno zostanie w Interze, Modric do Chelsea pewnie a my nie mamy rozgrywającego na miare United, a sam Anderson nie wystarcza...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:40 #13
Sochol
Sochol pisze:
20 mln - Real wystawił Kake za 30
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:38 #12
Cyryl pisze:
Cyryl
Samir - 23 lata
Kaka - 29 lat.

10mln a różnica 6 lat.
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:40 #11
Cleverley pisze:
Cleverley
Cyryl - ale w grze lepiej spisał się w tym sezonie Nasri , a Kaka kontuzjowany non stop , więc nie wiem kto go weźmie ..
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:42 #10
ManUtdFan94 pisze:
ManUtdFan94
Cleverley- Chelsea go weźmie bo ona lubi kupować wypalonych piłkarzy;D
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:48 #9
AGa18 pisze:
AGa18
Będą z Torresem tworzyć zgrany team ^^
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:58 #8
ManUtdFan94 pisze:
ManUtdFan94
Jeszcze Salomon Kalou i to będzie Dream Team ;p
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 15:31 #7
Borubar pisze:
Borubar
plotki...
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:14 #6
jakjakub pisze:
jakjakub
Kaka to jeden z najinteligentniejszych pomocników jakich kiedykolwiek widziałem, jego jedyny problem to kontuzje...

P.S. Podobno che go Inter. Jeśli by go kupili łatwiej byłoby o Sneijder'a :) Ostatecznie sami możemy kupić Kakę, choć byłoby to bardzo ryzykowne posunięcie

Pozdro
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 16:38 #5
Cyryl pisze:
Cyryl
Po co kupować piłkarza za 30MLN! na sezon max 2 ?
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 20:41 #4
AGa18
AGa18 pisze:
Kurcze fajnie by było, Fabregas najprawdopodobniej nie przejdzie do Barcelony, więc może Wenger puści Nasriego : D
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:35 #3
kkupis
kkupis pisze:
Jak dla mnie to byłoby piękne wzmocnienie... Po co wydawać 30 mln na Snejdera, który nie wiadomo jak poradzi sobie w PL... Nasri ograny już jest... Z powodzeniem może grać również na skrzydle w razie jakiś problemów... Zarobki zapewne w United dostanie ponad 100 tyś tygodniowo, jeżeli Young dostaje 130... :]
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:35 #2
cinek7823
cinek7823 pisze:
fajnie by było jakby przyszedł ;]
» Niedziela, 26 czerwca 2011, 14:35 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY