Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ashley Young 'jedną nogą' w Manchesterze United!

» 22 czerwca 2011, 20:17 - Autor: misza - źródło: The Mirror
Ashley Young w ciągu 24 godzin zostanie przedstawiony jako najnowszy nabytek Manchesteru United a klub z Old Trafford zapłaci za niego 16 milionów funtów - donosi internetowe wydanie dziennika The Mirror.
Ashley Young 'jedną nogą' w Manchesterze United!
» Ashley Young w ciągu 24 godzin zostanie przedstawiony jako najnowszy nabytek Manchesteru United a klub z Old Trafford zapłaci za niego 16 milionów funtów - donosi internetowe wydanie dziennika The Mirror.
Reprezentant Anglii dzisiejszego popołudnia, w prywatnym szpitalu Bridgewater Hospital, pozytywnie przeszedł testy medyczne, które sprawiają, iż jest obecnie o krok od pisania kontraktu z Czerwonymi Diabłami.

Zawodnik, który dotychczas bronił barw Aston Villi, ma jutro podpisać pięcioletni kontrakt, na mocy, którego będzie zarabiał 130 tysięcy funtów tygodniowo. Fakt ten sprawia, iż Young będzie jednym z najlepiej opłacanych zawodników w klubie. Zdaniem mediów fakt ten sprawił, iż Manchester United wygrał rywalizację z Manchesterem City oraz Liverpoolem, które także chciały pozyskać ciemnoskórego piłkarza.

W weekend kontrakt z United powinien podpisać także Phil Jones, a bliski jest także transfer Davida de Gei. Jeżeli sir Alex Ferguson zakontraktuje tych wszystkich piłkarzy to Czerwone Diabły wydadzą w tym okienku transferowym ponad 50 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Policja szykuje się na derby Manchesteru
Następny news »
Scunthorpe czeka na wypożyczenie Ajose'a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (147)


JasonS: już obiema :)
» 25 czerwca 2011, 00:27 #140
dawidziol95: i po co się cieszycie ? mamy wystarczająco napastników lepiej niech kupią pomocnika a nie kolejnych napastników tak jak City przecież to jest nam zbędne .
» 23 czerwca 2011, 15:15 #139
grg: Young jest napastnikiem? Jeśli tak to gratuluję wiedzy ;)
Ashley jest uniwersalnym zawodnikiem, jego nominalną pozycją jest skrzydło, ale z powodzeniem może występować na środku, więc transfer bardzo dobry jak dla mnie ;-)
» 23 czerwca 2011, 15:20 #138
RamirezMUFC: Jak dla mnie to on i tak będzie wystawiany na środku.
» 23 czerwca 2011, 15:28 #137
grg: manutd .com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/ashley-young-joins-manchester-united.aspx

Reds sign Ashley Young

Manchester United is delighted to announce it has reached agreement with Aston Villa for the transfer of Ashley Young.

The player passed a medical in Manchester this week and has agreed a five-year contract.

MUTV will show an exclusive interview with Ashley Young from 18:30 BST today (Thursday).

More to follow...


No to witamy w United, Ashley! ;)
» 23 czerwca 2011, 15:10 #136
UnMishii: MAN UTD.com podało że jest już nasz :)
» 23 czerwca 2011, 15:10 #135
RamirezMUFC: OFICJALNIE KUPIONY!
» 23 czerwca 2011, 15:09 #134
rmn1: Na oficjalnym FB MU piszą że kupiony:)
» 23 czerwca 2011, 15:05 #133
obsession28: a ja myślalem ze po zakonczeniu kariery przez VdS i Scholsa głównymi celami transerowymi będą środkowy pomocnik tudzież playmaker i bramkarz a póki co jest środkowy obrońca i lewo skrzydłowy ! więc o co kaman ? przecież ani Fletcher ani Anderson i Carrick nie są na tyle dobrzy żeby kierować grą pomocy Manchesteru
» 23 czerwca 2011, 15:00 #132
ess: Anderson za kilka lat będzie zdolny
» 25 czerwca 2011, 11:51 #131
javier10: NO TAK TO JA ROZUMIEM PRZYDA SIE JESZCZE TYLKO:
DAVID DE GEA ,WESLEY SNEIJDER, I OSTATNI JUZ TAKI MÓJ BALE!
» 23 czerwca 2011, 14:41 #130
bartusbebe: jeszcze tylko Sneijder i bd git
» 23 czerwca 2011, 14:41 #129
oldtrafford: Super , super i jeszcze raz super Young w Manchesterze United pokarze cały swój potencjał to znakomity młody piłkarz.
» 23 czerwca 2011, 13:54 #128
brazylianwisnia: ladnie to w-ko zaczyna wygladac.najbardziej bym sie ucieszyl gdyby SAF sciagnal dobrego napastnika i zatrzymal Berbe a Rooneya przesunal na srodek pomocy.mysle ze przy umiejetnosciach Wayne'a doskonale by to sie sprawdzilo.
» 23 czerwca 2011, 13:36 #127
bunio3219: Wow,... pOnad 50 mln. !
» 23 czerwca 2011, 13:08 #126
Rarian: Rozwalają mnie ci, którzy lepiej wiedzą kogo potrzebujemy niż Sir Alex. Skoro wydał na transfer Younga (skrzydłowego) 16 mln a na Jonesa (obrońcę) 19-20 to razem daje to sumę 35 mln za którą (lekko zwiększoną o kwotę ze sprzedaży Gibsona np.) mógłby dostać pewnie Modrića albo Sneijdera, ale uznał, że takie wyjście jest gorszą opcją i woli uzupełnić skład w ten sposób. Też chciałbym środkowego, ale ufam SAFowi i wierzę, że albo ma już kogoś na oku (a ten ktoś to pewnie królik z kapelusza jakim był Chicharito) albo wie, że może kogoś przemianować na rozgrywającego (tu nasuwa mi się właśnie Young).
» 23 czerwca 2011, 12:55 #125
Lordscorpio4: Hmn.... I właśnie to lubieu SAF'a... nigdy nie wiadomo co mu tam w glowie siedzi i kogo do nas ściągnie ;P A jak bylo z Cristiano Ronaldo ? eżbył takim grazem z kapelusza jak Chicharito? bo cos słyszałem że Manchester chcial ściagnąć wtedy Ronaldinho,ale on poszedłdo Farsy i SAF ściągnął CR7, który według mnie był/jest 100x lepszym pilkarzem niz ronaldinho...
» 23 czerwca 2011, 12:59 #124
Sanitarium: dokladnie... wszyscy nagle mądrzejsi od SAFa... A on już pokazał, że ma głowę do transferów i nie działa pod wpływem emocji i nie kupuje w ciemno np. Sneijder'a (a co jeśli w anglii w ogóle by się nie sprawdził ?)
Dajcie staruszkowi robić swoje i wracajcie do Fify :)
» 23 czerwca 2011, 13:16 #123
prot: Jestem za! - Sir Alex zrobi jeszcze sporą niespodziankę tego lata wszystkim kibicom United. Można spokojnie mrozić szampana bo Sir Alex nie zamrozi z pewnością funduszy na kolejny rok.

Nie ukrywam, że liczę bardziej na niespodziankę z kapelusza niż gracza wartego fontanny pieniędzy.
» 23 czerwca 2011, 14:43 #122
rag7: Dobre transfery SAF zrobił jak narazie. Moim zdaniem jeszcze 2 by się przydały: solidny prawy obrońca i kreatywny rozgrywający.
» 23 czerwca 2011, 12:48 #121
sssexton90: bardzo dużo bierze tygodniowo :/ będzie miał dużo do pokozania
» 23 czerwca 2011, 12:47 #120
Janczar: Tygodniówka duża, ale miejmy nadzieje, że będzie się szybko i wielokrotnie zwracała.
» 23 czerwca 2011, 12:41 #119
Taeniasaginata: ooo! ale suuper! ekstra! ło ło ło! juuuupi! na ch*j nam skrzydłowy? -.-
albo może faktycznie środkowy nie jest potrzebny... żenua
» 23 czerwca 2011, 12:30 #118
Lordscorpio4: Skąd ta pewność że Young grałby u nas na skrzydle, słyszałem że Young dobrze też gra na środku pola ;>
» 23 czerwca 2011, 13:01 #117
ironia: albo jako napastnik ;>
» 23 czerwca 2011, 14:56 #116
goghetta: 130tys funtów tygodniówki !? no moim zdaniem dla niego to za duzo ja bym mu dał z 90 tys nie wiecej i to jeszcze na 5 lat ;/
» 23 czerwca 2011, 12:21 #115
kckMU: Krytykować za to będziemy mogli po przyszłym sezonie, ew. w środku. A jak okaże się naprawdę super wzmocnieniem i Old Trafford go strasznie polubi, tak jak Valencię czy Naniego? Nigdy nic nie wiadomo.

Rooneya też się krytykowało za pensję, a jednak wziął się i teraz gra bez niego wydaje się mało realna.
» 23 czerwca 2011, 12:29 #114
wodar14: Wiedziałem ze tak się skończy;/
Zapowiadali Bóg wie jakie zakupy a skończy się na: Young, De Gea, Jones..-_-'
Jak dla mnie to nie ma w tej trójce gwiazdy światowego formatu...
Fakt- De Gea i Jones mogą być takimi zawodnikami ale do tego jeszcze kilka lat... A nam potrzeba kogoś na teraz! Nigdy nie byłem za częstym kupowaniu drogich gwiazd, ale teraz naprawdę nam tego trzeba! Sneijder, Nasri, Sanchez(chociaż on też może dużo więcej) ktoś taki!
» 23 czerwca 2011, 12:02 #113
wodziu: Pograj w Fife
» 24 czerwca 2011, 11:23 #112
EsEsMaN: Mate bym wolał niż gracza Maritna bo ma większą renomę i nie jest gwiazdą jednego meczu ;) ale zaryzykować za niewielki $$$ można
» 23 czerwca 2011, 11:35 #111
EsEsMaN: A nasz budżet transferowy nie wynosi 170 mil funtów jak pisało na tej stronie ?? Jak to prawda to jeszcze że 2 czy 3 zawodników się kupi ;) A i tak za kreatywnego śr pomocnika bd trzeba wydać grubą $$$. Snejider nie przejdzie Modric pewnie nie ? Pastore ? ok ale nie za 40 mil. Courcuff też niezły przeplata lepsze mecze gorszymi ale nie do wiciągniecia z Lo... Martin ok... ( ten co z meczu z Ukrajną zaliczył 2 bramiki i asystę) . I defensywny pomocnik np : Rodwell , Lassa Diara ... Ja bym się cieszył jak by przeszedł Snejder i Martin ;) ale życie to nie fifa
» 23 czerwca 2011, 11:31 #110
kamil08111992: Potrzebny jest dobry, sprawdzony środkowy pomocnik. Cały sezon poprzedni była o tym mowa bo bardzo był widoczny brak dobrego środkowego pomocnika. W drużynie jest kilku dobrych środkowych graczy ale żaden z nich nie gra na poziomie mistrza Angi.
Uważam ze nawet Adam był by dobrym wzmocnieniem za nie wielkie pieniądze. nie ma co marzyc o Snajderze bo nic z tego nie będzie. Wierze i ufam największemu trenerowi na świecie czyli SAF. On ma nosa do piłkarzy i na pewno kupi jeszcze jakiegos dobrego środkowego grajka
» 23 czerwca 2011, 11:17 #109
eKB: Ja osobiście już się pogodziłem że nikt z trójki Sneijder, Modrić, Nasri do nas nie dołączy więc pozostał nam tylko Adam solidny tani gracz ograny w PL.
» 23 czerwca 2011, 11:49 #108
baboL: youtube.com/watch?v=9AxkqXuF6QQ
» 23 czerwca 2011, 11:03 #107
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 11:20

Kolejna bramka Chicharito, super : )
» 23 czerwca 2011, 11:20 #106
masterbm2: on albo jest największym szczęściarzem świata albo geniuszem zawsze wie gdzie się ustawić taki Inzaghi
» 23 czerwca 2011, 11:24 #105
Trucho89: Young to dobry transfer, miał świetny poprzedni sezon, biorąc pod uwagę jego indywidualne statystyki(ilość asyst). Ale oczywiście środkowy pomocnik bardzo by sie przydał. Sneijder wydaje się idealny, jeśli nie on to może Pjanic bądź Martin... I wydaje mi się że więcej zawodników nie jest potrzebnych. Należy dać szanse młodym. Pogba, Cleverley, Obertan- Muszą dostawać więcej szans gry. W przypadku ewentualnego odejścia Berbatova również nie sprowadzałbym napastinka. Macheda i Wellbeck dadzą radę. Wierze w nich. Szczególnie w tego drugiego.
» 23 czerwca 2011, 10:58 #104
FanRooney: W przyszłym sezonie na środku Anderson i Lassana Diarra i ja jestem zadowolony:)
» 23 czerwca 2011, 10:44 #103
eKB: Gratuluję jeżeli chcesz żeby rozgrywał Anderson a co do Lassa to super naprawdę znakomity DP.
» 23 czerwca 2011, 11:45 #102
paweldorynek: Według mnie Nani powinnien zarabiać około 100 - 110 tysięcy / tydzień, Young na początek 80-90 tysięcy,
Nie rozumiem tej polityki, Nani gra już kilka lat na Old Traford, człowiek wyceniany na 50 milinów a przychodzi Young za 16 milinów (nie sprawdzony) i 130 na dzień dobry..
KTOŚ tutaj nie panuje na finansami.
» 23 czerwca 2011, 10:37 #101
WOJTEK1234: 130 tysięcy tygodniowo dlatego zeby wygrac walkę z City i Liverpoolem o tego wlasnie piłkarza!! Czytaj wszystkie wpisy.
» 23 czerwca 2011, 14:04 #100
preluki: Yong to dobry transfer i mam nadzieje że się sprawdzi.
» 23 czerwca 2011, 09:51 #99
paweldorynek: Musimy kupić człowieka który pociągnie grę do przodu a takim jest Sneijder. Ma tez nazwisko a to czysty marketing który pozwoli zarobić. Young to świetny piłkarz ale z tymi transferami nie wygramy Ligi Mistrzów.
Według mnie Sneijder, Pastore i jakiś napastnik w przypadku odejścia Berbatowa ( musi być zabezpieczenie - kontuzja Rooney'a lub Hernandeza)

Piszmy pisma, prośby - warto wyciągnąć te 35-40 milionów
» 23 czerwca 2011, 09:46 #98
mateuszr20471: W pewnym sensie sie z toba zgadzam. Do srodka pola potrzebujemy gwiazdy wielkiego formatu, wlasnie takiego Sneijdera. Ale widze takze braki na pozycji defensywnego pomocnika. Jest tylko Carrick i Fletcher. Potrzeba Lassa, albo innego ostrego i nieustepliwego gracza.
» 23 czerwca 2011, 09:50 #97
paweldorynek: Oczywiście masz rację, Przydałby również defensywny pomocnik patrząc na skoki formy Carrick'a i Fletcher'a.. Lassa by pasował idealnie według mnie. Myślę jednak, że poprzedni sezon pokazała nam wszystkim, że brakuje człowieka/ piłkarza światowej klasy jeśli chodzi o rozgrywającego który otworzy i pomoże napastnikom w zdobywaniu większej ilości bramek.
Jeśli udałoby się kupić Sneijder'a i Diare to jedziemy po 3 korony :)
Obawiam się tylko, że Ferguson nie wyłoży pieniędzy
» 23 czerwca 2011, 10:30 #96
fjoord: pisz pisma :) muahahaha - tyle powiem. Saf wie chyba lepiej od ciebie kogo chce kupic wiec raczej mozesz sobie wsadzic swoje porady.
Rozumiem ze ogladales wszystkie mecze Diarry i wiesz ze trzymal forme na 100% przez caly sezon. Jak ja kocham ludzi czytajacych brawo sport i grajacych w FMa i inne bzdury.
» 23 czerwca 2011, 11:49 #95
vip14: Zobaczymy cze Manchester United nie na dramo wydał te 16 milionów funtów. Zobaczymy
» 23 czerwca 2011, 09:25 #94
pablomu: Kurde, mam złe przeczucia co do Naniego. Obym sie mylił :-/
» 23 czerwca 2011, 09:07 #93
Dominik999: Jeżeli Ashley będzie zarabiał 130 tysięcy to dlaczego nie chcą podpisać nowego kontraktu z Nanim i dać jemu 130 tysięcy lib ok. 100.
Portugalczyk sobie zasłużył po tym sezonie. Jest jednym z najlepszych w UNITED.
» 23 czerwca 2011, 08:04 #92
stifler84: zgadzam się z Tobą w 200 % , Nani jest jedną z gwiazd tej drużyny , ja uważam ze w grę wchodzą pozaboiskowe sprawy :) , innego wytłumaczenia nie ma :)
sadzać takiego dobrego ofensywnego zawodnika..
a ten Young wcale szału nie robi :) , oglądałem parę meczy Aston Villi i zachwycić nie zachwycił :) , jak sprzedadzą Naniego , zrobią kolejną po Tevezie najgłupszą rzecz ...
» 23 czerwca 2011, 09:05 #91
sakjaszfili: bardzo proste, nie dawno z nim umowę i maja jeszcze 4 lata tak wiec, Glazerowie chca miec jak najmniejsze koszta tak wiec z 2 lata poczeka na nowy kontrakt
» 23 czerwca 2011, 09:50 #90
tomislaw21: young się przyda może na środek pomocy? zobaczymy a pamiętacie jak podzczas mś2010 w rpa sanchez mówił że jego marzeniem jest gra dla united teraz nagle marzy mu się gra dla barcy jeszcze gdyby poczekał rok to okazało by się że jego marzeniem jest gra dla wisł
y kraków żal
» 23 czerwca 2011, 07:37 #89
joachim: bravo hernandez
» 23 czerwca 2011, 06:18 #88
sisinho: Chicharitooo i 2:0 ;d
» 23 czerwca 2011, 06:17 #87
simons: Pamietam jak było tak samo długie pisanie o przejściu Marcosa Senny i też w końcu pojawił się news "Senna jedną nogą w United". Ostatecznie nic z tego nie wyszło... miał załatać dziurę po Keanie a po roku do MU trafił Owen Hargreaves. Dziś wiadomo, że do tej pory nie znaleźliśmy następcy Keana
» 23 czerwca 2011, 02:21 #86
Bacek: a Marcos Senna to nie był ten kierowca f1? :D
» 23 czerwca 2011, 10:22 #85
Lordscorpio4: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2011 12:53

Jesli chodzi o kierowców to byli Arton Senna oraz jego bratanek Bruno Senna, O kierowcy Marcosie Senna nie słyszałem jeszcze... jesli chodzi o F1
» 23 czerwca 2011, 12:53 #84
simons: Zaskoczę cię: Xabi Alonso to też nie kierowca f1 ;p
» 23 czerwca 2011, 18:52 #83
harris: Jestem ciekawy czy skończymy okienko transferowe z 3 nowymi zawodnikami (Jones, De Gea, Young), czy może więcej ;D
» 23 czerwca 2011, 00:49 #82
Olo: Jeszcze pewnie paru młodych się trafi :)
» 23 czerwca 2011, 00:57 #81
rvn10: Jeśli SAF powie: DOŚĆ, to tak będzie ;) Myślę, że dojdzie jeszcze klasowy środkowy, rozgrywający i może jeszcze jakiś młodziak
» 23 czerwca 2011, 01:23 #80
mcis: ja licze na Hamsika. z prostego powodu, o jego transferze praktycznie nie mowi zadna gazeta i to jest w stylu SAFa rzucac wszystkich na bledne tory a potem wyskakiwac z transferem. tak bylo z groszkiem a w tym sezonie z Jonesem. wszyscy mowili o tym pilkarzu z Lige1, Varane czy jakos tak, a tu SAF wyskakuje z Jonesem....
» 23 czerwca 2011, 01:37 #79
mateuszr20471: Oczywiscie teraz celem numer 1 powinien byc zakup klasowego (bardzo klasowego) rozgrywajacego. Na dobra sprawe po takim transferze moglibysmy skonczyc wzmocnienia, jednak ja postaralbym sie o jakiegos defensywnego pomocnika albo box-to-boxa. Z defensywnych mamy Carricka i Fletchera (Gibsona nie licze bo prawdopodobnie odejdzie, a nawet jak gral, to wielkiego wplywu na gre nie mial). No i ofensywni Anderson i Claverley. Dosc slabo to wyglada. 6 srodkowych pomocnikow to minimum.
» 23 czerwca 2011, 07:14 #78
18Lukasz78: I świetnie :). Już na BBC było zdjęcie jak opuszczał szpital po badaniach ;)
» 23 czerwca 2011, 00:07 #77
patrykbor: youtube.com/watch?v=xVTv75zddRU&feature=related
Super filmik. Polecam :D hehehe
» 22 czerwca 2011, 23:59 #76
Klimaa: Świetna nowina ;-)
50mln..niezła kwota, czyżby czekały nas oszczędności w kolejnym sezonie?;p ale mam nadzieję że zostanie sprowadzony jeszcze jeden piłkarz, do środka pola.
» 22 czerwca 2011, 23:55 #75
eKB: Jak dla mnie ten transfer już jest zaklepany jeżeli zmieściliśmy się w 20 mln. to świetnie oby tylko Nani nas nie opuślił.
» 22 czerwca 2011, 23:46 #74
jarekbrylu: Zajebiście, a co do CONCACAF kiedy jest mecz Meksyk-Honduras?? czasu PL oczywiście
» 22 czerwca 2011, 23:39 #73
lipinho89: witam ;) ja dzisiaj widziałem pierwsze plotki że niby ribery może do nas dojść oraz juan mata z Valencii ;) mata jeszcze może być młody perspektywiczny i wymiata na U-21 ;) a ribery nie nie chce go....
» 22 czerwca 2011, 23:27 #72
Lordscorpio4: Jakoś nie wyobrażam sobie Riberiego w koszulce z diabełkiem na piersi, mysle ze to będzie jakiś mlody pilkarz z nazwiskiem, ale nie pokroju super gwiazdy ;P
» 23 czerwca 2011, 12:56 #71
karas2011: Bardzo się ciesze! To młody zawodnik, za niedługo będzie mógł pokazać swoją wartość, i umiejętności. Życzę mu powodzenia...
» 22 czerwca 2011, 23:14 #70
MUsek: 25 lat ,bez przesady że taki młody :P
» 22 czerwca 2011, 23:29 #69
adi957: Young i Jones to wciąż za mało na Barcelonę ,która na pewno się wzmocni i Real.Jak dla mnie to potrzeba jeszcze tego bramkarz pewne (raczej pewne de przyjdzie De Gea po Euro U21) ,napastnika po teoretycznym odejściu Berbatova typu: Aguero,Bojan i ze dwóch pomocników w przypadku jak byśmy nie kupili napastnika: Sneijder,Modrić ,Pastore.
» 22 czerwca 2011, 23:08 #68
kroOolik: macie co po niektórzy jakiś kompleks tej Barcelony czy co?
» 22 czerwca 2011, 23:24 #67
ironia: popieram Karola ;)
» 22 czerwca 2011, 23:37 #66
Cleverley: 50 mln ; oo a środkowy pomocnik ? ; // jak np . Sneijder to będzie + 30 mln = 80
» 22 czerwca 2011, 22:57 #65
danielos97: Uwaga cytuję: "Według niektórych plotek Bayern Monachium może złożyć sensacyjną ofertę - 30 mln funtów za Naniego z United! Powodzenia."
Chce wam się w to wierzyć, bo mi nie
» 22 czerwca 2011, 22:55 #64
misiu94rio: zrodlo- strona eurosportu.
» 22 czerwca 2011, 23:22 #63
felix43: A Marco Marin z Werderu Brema to środkowy czy boczny pomocnik bo musze przyznać że bardzo dobry
» 22 czerwca 2011, 22:55 #62
danielos97: Boczny, a nawet jak dobrze pamiętam to on chce zostać w Werderze
» 22 czerwca 2011, 22:57 #61
AGa18: Raczej częściej gra na skrzydle, ale na środku też chyba może..
» 22 czerwca 2011, 22:57 #60
blejd7: 16 mln i 130 tys. pensji?
SAF chyba zwariował. On nie jest tego wart. Lepiej już było kupić Sancheza czy Hazarda. SAF nie powinien mu zaoferować więcej niż 100 tys. Jak widać coraz więcej zawodników będzie przechodzić do Nas dla kasy a nie żeby grać w MU. Niedługo kontrakty naszych zawodników będą wyższe niż te w City czy Realu a to udowodni, że piłka straciła swoje piękno i jest tylko biznesem. Do tej pory można było chwalić, że najlepsi zawodnicy u Nas zarabiają normalne pieniądzę a teraz się to chyba zmieni bo Young do najlepszych piłkarzy nie należy. Jak na pozycje lewego pomocnika to może się łapie w 10 naj piłkarzy więc taka pensja jest przesada. Nie dziwie się, że CR7 miał dostać od City 400 tys tygodniowo skoro taki Young będzie zarabiał tak dużo
» 22 czerwca 2011, 22:26 #59
hitman90: Najlepsi zawodnicy zarabiaja normalne pieniadze...? Znaczy kto, Rooney, W TOP 3 najlepiej zarabiajacych pilkarzy swiata? Ale z drugiej strony, zgadzam sie, ze 130 tys. dla Young'a to zart.
» 22 czerwca 2011, 22:46 #58
AGa18: Dokładnie zgadzam się z każdym słowem... Tyle że Sanchez sam wybrał Barcelonę..
A co do pensji Younga to zdecydowanie za dużo ! Ale pewnie gdyby SAF nie zaoferował właśnie takiej sumy, szansę na jego przejście do nas znacznie by zmalały.. Np ja na miejscu Vidićia czy Naniego czułabym się pokrzywdzona, oni przez tyle lat harują dla dobra klubu, a przychodzi taki nowy grajek i na wstępie dostaje 130 tys tygodniówki, lekka przesada...

Futbol przestaje być taki jak kiedyś, niestety wszędzie kasa i kasa.. Mało gdzie istnieją takie wartości, jak miłość i przywiązanie do klubu, wierność, oddanie... A to wszystko właśnie też poprzez te gigantyczne wycenianie piłkarzy czyt. Real and City..
» 22 czerwca 2011, 22:51 #57
FanMU58: No moze troche przesadzil, tak 100tys 110 max.
I jak czytam ze on nie jest na barcelone .. jak nie jak on w meczu z nami krecil takich oborncow jak Vidic i Ferdinand. Zobaczycie ze on dopiero na maxa rozwinie skrzydla u nas i dam sobie reke uciac ze za pol roku powiecie OPLACALO SIE ! dac mu te 130 tys. A i eszcze jedno, wezcie pod uwage zo to moze byc plotka z tym ze ma 130tys wszystko sie okaze jak juz naparwde podpisze kontrakt i zobaczymy go w koszulce na OLD TRAFFORD i wtedy moze sie okazac ze dali mu tylko 100tys.
Yo !
» 22 czerwca 2011, 23:35 #56
ManUtdFan94: To chyba musi być prawda bo na mufc jest zdjęcie Ashleya jak przybył na testy;)
» 22 czerwca 2011, 22:21 #55
PaToManU: Mamy Phil Jones no i Younga świetnie ,ale to wciąć mało !
bramkarz,boczny obrońca,napastnik i 2 środkowych pomocników najlepiej Holenderski duet VDV i Sneijder !
Także bramkarz prawdopodobnie De Gea w ataku chciałbym Falcao albo Neymar lub Bojana ,co do bocznego obrońce widziałbym tutaj Piszczka :D
I w takim zestawieniu Barca klekaj ! jeśli przyjdzie kalibru tej trójki napastnik możemy Berbe pożegnać :) Mamy Younga ,a Nani musi zostać więc po odejściu Parka nie będę płakał .
» 22 czerwca 2011, 22:14 #54
Camrall: widze że Ty już pół składu nowego chcesz ...
» 22 czerwca 2011, 22:28 #53
DjBosiL: PatoManU wyłącz fife idź sie przejść...
» 22 czerwca 2011, 22:31 #52
felix43: No jasne może na napastnika jeszcze Torres a na bocznego obrońce Wawrzyniaka wez chłopie puknij się w głowe
» 22 czerwca 2011, 22:52 #51
kriss001: nie wiem co ty paliles,ale bylo naprawde mocne...
» 23 czerwca 2011, 02:09 #50
Rooni: A ja coś czuję , że transfery w tym okienku staną na : De Gea , Young , Jones . I SAF przesunie jonesa lub young'a na środek pomocy :)
» 22 czerwca 2011, 22:04 #49
woj92: Za duża ta jego tygodniówka większa niż Vidicia, a to mnie wcale nie cieszy przychodzi nowy zawodnik, z klubu który co prawda wybija się ponad ligową szarzyznę ale o niewiele i zostaje taką kase. Niezbyt mi się to podoba mam nadzieje że Young okaże się lepszym transferem niż mi się wydaje i nie będziemy potrzebować kolejnego skrzydłowego.
» 22 czerwca 2011, 21:58 #48
beckham85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2011 21:56

ale bedziemy milei juz 3 zawodnikow kupionych !! wiec to wcale nie jest duzo kasy wydanej !!
» 22 czerwca 2011, 21:55 #47
paweldorynek: Ten transfer na Ligę Mistrzów to za mało.
Potrzeba marketingowego zakupu pokoju Sneijder ! Wtedy możemy walczyć z Barceloną, Realem. Na tą chwilę niestety nie, Young i młody obrońca to zdecydowanie za słabe argumenty.
» 22 czerwca 2011, 21:48 #46
AGa18: Sneijder nie odejdzie z Interu, chcą za niego 40 mln poza tym Moratti tak łatwo go nie odda..
» 22 czerwca 2011, 21:59 #45
MUsek: Ehh... Ciągle narzekacie "za mało na ligę mistrzów".... Dajcie mu zagrać chociaż pół sezonu i dopiero oceniajcie...
» 22 czerwca 2011, 23:39 #44
DARIUSZ1973: z onetu:

Manchester United zamierza sprowadzić na Old Trafford Juana Matę z Valencii - informują media w Wielkiej Brytanii.

Według tych informacji Czerwone Diabły na zakup piłkarza popularnych Nietoperzy zamierzają przeznaczyć ponad 25 milionów euro.

Sir Alex Ferguson, menedżer MU, który jest pod wielkim wrażeniem formy Hiszpana podczas mistrzostw Europy U-21, zamierza w najbliższym czasie złożyć konkretną ofertę Valencii.

Hiszpan w swoim kontrakcie ma wpisaną kwotę odstępnego w wysokości 45 mln euro, ale MU liczy, że trapiona kłopotami finansowymi Valencia przyjmie niższą ofertę.

Mata miałby w MU zastąpić Paula Scholesa. Wcześniej Ferguson marzył o sprowadzeniu Alexisa Sancheza z Udienese Calcio, ale Chilijczyk wybrał ofertę Barcelony.
» 22 czerwca 2011, 21:35 #43
gitkolo: No,no Silva nieźle sobie poczyna w City, więc może i Mata dałby sobie u nas rade i choć troche zastąpił Scholesa.Jestem za!
» 22 czerwca 2011, 21:38 #42
AGa18: No ja też właśnie zauważyłam co raz większe zainteresowanie Matą, przez United.. Oczywiście jak narazie są to domysły prasy, ale moim zdaniem coś jest na rzeczy..

Za transferem Younga byłam jak najbardziej za, dlatego cieszę się że do nas dołączy.. Ale jak wszystkim wiadomo jest on typowym skrzydłowym, a akurat tych mamy wystarczająco..
Potrzeba następcy Scholesa, takiego kreatywnego środkowego pomocnika.. Uważam że Mata, który jest lewoskrzydłowy, ale gra również na środku dałby radę... Sądzę że w okolicach 20mln spokojnie udało by się go zwerbować do nas : )
» 22 czerwca 2011, 21:51 #41
Michal88: 130 tysiakow w funtach tygodniowo to bardzo duzo oby ten chlopak byl warty tych pieniedzy i w pelni pokazal swoje umietnosci na Old Trafford
» 22 czerwca 2011, 21:26 #40
AGa18: Ferguson wykorzystał limit na 10 lat :D
» 22 czerwca 2011, 21:53 #39
gorzky: Ja pamiętam ;p Rok 2007 Fergie kupił Hargo, Ando i Naniego. Wszyscy wiemy jak to się potem skończyło ;D
» 22 czerwca 2011, 22:16 #38
preluki: A będzie ten mecz na eurosporcie?
» 22 czerwca 2011, 21:09 #37
danielos97: A może byśmy kupili Gansa, może być ciężko, ale może się opłacić
» 22 czerwca 2011, 21:08 #36
przemekol12: Ganso - tego się nie odmienia.
» 22 czerwca 2011, 22:06 #35
Taurus: No i moim zdaniem okienko będzie udane, oczywiście po kupieniu np Sneijdera :)
» 22 czerwca 2011, 21:08 #34
Roo10ney: A więc pewnie to te 3 transfery o których mówił Ferguson... Ciekawe jak nowi zawodnicy się będą prezentować :)
» 22 czerwca 2011, 20:55 #33
rvn10: Nie strasz, liczę jeszcze na środkowego, rozgrywającego pomocnika ;)
» 22 czerwca 2011, 21:12 #32
preluki: Wie ktoś coś o meczu meksyk honduras np wynik.
» 22 czerwca 2011, 20:54 #31
vanderToki: Zaczyna się o czwartej nad ranem. :p
» 22 czerwca 2011, 20:57 #30
gitkolo: no, to akurat wstaniemy o 4.00 co to dla nas hehe, wczesna godzina:)
» 22 czerwca 2011, 21:39 #29
vanderToki: Lepiej się szykuj na mundial za trzy lata. ;p I Puchar Konfederacji za dwa. ;p
» 23 czerwca 2011, 00:51 #28
AFCAMUFC: po kija te testy medyczne ?
» 22 czerwca 2011, 20:50 #27
DahDah: po co nam "kulawy" gracz? ;)
» 22 czerwca 2011, 20:52 #26
rejbar: Żeby była większa pewność, że będzie się nadawał do gry ;)
» 22 czerwca 2011, 21:03 #25
gitkolo: takie prawo
» 22 czerwca 2011, 21:39 #24
AFCAMUFC: no przecież grał w villi na wysokim poziomie to chyba wiadomo że zdrowy.
» 22 czerwca 2011, 21:39 #23
rejbar: A Ty jakbyś płacił za np. używany samochód, załóżmy 100 tysięcy to nie chciałbyś go sprawdzić u mechanika? Przecież byś widział, że jeździ.

To jest na tej samej zasadzie.
» 22 czerwca 2011, 21:43 #22
AFCAMUFC: no auto to co innego,
young jakby jakis kaleka z niego był to by nie grał,
» 22 czerwca 2011, 22:35 #21
gitkolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2011 23:15

AFCAMUFC
ale jakby miał lekki uraz i nadwyrężył/pogłebił go na pierwszym treningu i wypadł z gry na 2 miechy to co byś wtedy powiedział? Że kupiliśmy nowego Hargreaves'a?
» 22 czerwca 2011, 23:14 #20
AFCAMUFC: aa juz rozumiem :)

np villa by go chciala sprzedac bo ma uraz czy cuś ,

ciekawe co na testach medycznych u hargo by wykryli
» 22 czerwca 2011, 23:23 #19
JasonS: prosze Cie, wyjdź :D
» 25 czerwca 2011, 00:30 #18
DevilxDevil: Kiedyś Manchester United to byli przede wszystkim Anglicy - gracze z charakterem. Obecnie nasz zespół posiada bardzo mało Anglików.
Moim zdaniem Manchester United powinien wrócić do promowania Anglików u siebie w zespole. Mamy bardzo zdolną młodzież, choć oczywiście wzmocnienia w postaci transferów są nieuniknione i bardzo potrzebne, ale nie mogę patrzeć, jak marnują się piłkarze tacy jak Cleverley, Welbeck czy inni młodzi, zdolni z naszej szkólki, których kilku by się znalazło.

Powyższe przemyślenia oczywiście nie spisują na straty takich piłkarzy jak Chicharito, Nani, Valencia czy Vidić, bo byłaby to głupota, ale w mojej opinii Manchester twardą, angielską piłką może zgarnąć coś więcej, niż Mistrzostwo Anglii.

Jakich mamy Anglików w pierwszym składzie?
Smalling - to jest to ! Idealny następca Ferdinanda
Carrick - Anglik..., solidny piłkarz, ale na tej pozycji powinien grać ktoś lepszy, najlepiej ktoś z Wysp, odpowiedzialny tylko za czarną robotę. Twardy, agresywny piłkarz, coś na wzór Roya Keane'a
Rooney - nie muszę nic pisać
Cleverley - ? (chciałbym)

Co do Welbecka to moim zdaniem powinien on być 3. napastnikiem United.

Chętnie widziałbym Younga na lewej, a Naniego na prawej flance. Oczywiście uwzględniam rotację z Valencią i Parkiem.

Obronę mamy naprawdę solidną, a bracia Da Silva, mimo że nie są Anglikami, to ich styl gry nie pozwala mi domagać się kogoś innego w ich miejsce. (nie zapomniałem o Evrze )

Środek obrony nie wymaga wzmocnien, jednak przydałby się młody perspektywiczny gracz na tej pozycji, choć wciąż wierzę w to, że obudzi się J. Evans.

Dziękuje za uwagę.
» 22 czerwca 2011, 20:47 #17
mrowaacmg: mój skład na przyszłość mówimy o zawodnikach brytyjskich.Angielska silna fizyczna piłka nożna
De Gea
Rafael Jones Smalling Fabio
Nani C.Adam Flatcher Young
Rooney Chicarito(Welbeck)
na ławie m.in Evans, CleverleyCArrick, Valencia,
fajni zawodnicy do ściągnięcia z wysp brytyjskich to : C.Adam(uwzględniony w skłądzie), np. Huddelstone
» 22 czerwca 2011, 21:32 #16
AGa18: Dokładnie -->nani05 środek obrony mamy mocno obstawiony, jak narazie Vidić z Ferdinandem, a zmiennicy Smalling i Jones co do których jestem pewna że wkrótce będą stanowili o sile United, o ile już nie stanowią : )

Bardziej martwiłabym się o tego rozgrywającego, no ale myślę że Fergie nie będzie skąpił kasy, ponieważ sam mówił że następca Paula nadejdzie..
» 22 czerwca 2011, 21:57 #15
Rooni126: A co to ma do rzeczy kto gra jak dla mnie to moga grac nawet pigmeje z afrykanskich plemion byly tylko mieli umiejetnosci odpowiednie i musza byc w zespole jakies odmiany w postaci np hiszpana czy portugalczyka ktory wniesie troche finezji w gre a nie sami drwale.A co to naszej mlodzierzy to sorry ale taka geniala to ona wcale nie jest w ostanich latach jakim wychownkiem mozemy sie poszczycic w zespole tylko weterani ale kiedy to bylo teraz jest co prawda fletcher ale do najlepszych to on nie nalezy (każdy ma swoje zdanie)
» 23 czerwca 2011, 11:58 #14
Rooni126: Mam tylko nadzieje ze to nie bedzie to "znane nazwisko" jakie saf mial sciagnac jako jedyne ...
» 22 czerwca 2011, 20:42 #13
leito276: To niech ją zabiera :<
» 22 czerwca 2011, 20:35 #12
mateuszr20471: Sprobowalbym sprowadzic Martina i Martineza, w koncu z srodkowych pomocniko odchodza Scholes, Hargo i mozliwe, ze Gibson.
» 22 czerwca 2011, 20:33 #11
Javierfan: Jeszcze TYLKO rozgrywający, ale coś czuje, że tym transferem SAF chce nas zaskoczyć...
» 22 czerwca 2011, 20:33 #10
makar008: Super - de gea jones i young w MU . Teraz jeszcze środek pomocy...
» 22 czerwca 2011, 20:31 #9
Enorel: Jeśli chodzi o Mata to jestem jak najbardziej za - świetny grajek i ma niezłą technikę :)

Niestety Sanchez praktycznie na pewno trafi do Barcy przez co ten klub stanie się już naprawdę niesamowicie silny, a nadal ostrzą sobie zęby na Fabregasa.

Natomiast Real z kolei ma pozyskać jednego z dwójki - Neymar ( wg mnie jeden z najlepszych napastników młodego pokolenia ), lub Aguero. Tak więc w przyszłym sezonie walka w LM będzie jeszcze trudniejsza :) Przydałby się więc jakiś porządny rozgrywający.
» 22 czerwca 2011, 20:30 #8
united77: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2011 20:25

Juan Mata na celowniku United !! - moim zdaniem to niezly ruch :) co sadzicie o tym grajku ?
» 22 czerwca 2011, 20:24 #7
RedDragon: PO co kolejny skrzydłowy?
Potrzebejemy rozgrywającego na gwałt
» 22 czerwca 2011, 21:09 #6
Arothq: mata może grać na środku
» 22 czerwca 2011, 21:28 #5
MUsek: Mata może być ,młody bo ma dopiero 21 lat więc :>
» 22 czerwca 2011, 23:30 #4
DahDah: Mówiłem od lat.
» 22 czerwca 2011, 20:22 #3
kocio10: No i git :D
» 22 czerwca 2011, 20:21 #2
ogor28: super lubie tego grajka jeszcze tylko kogos klasowego na srodek pomocy defensywny pomocnik i rozgrywajacy glory man utd
» 22 czerwca 2011, 20:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.