AKTUALNOŚCI

Ashley Young dogadał się z Manchesterem United

Data 10 czerwca 2011, 13:24 Mathe0, Sky Sports
Ashley Young dogadał się z Manchesterem United
Czytaj więcej:
» Ashley Young
» Aston Villa
» Transfery
A A A
Ashley Young uzgodnił warunki indywidualnego kontraktu z Manchesterem United. Transfer zostanie sfinalizowany, kiedy reprezentant Anglii wróci z wakacji – informuje Sky Sports.

Young w czwartek przeszedł już krótkie testy medyczne w centrum treningowym Carrington. Anglik miał również wyrazić zgodę na podpisanie czteroletniej umowy z Czerwonymi Diabłami.

Choć transfer oficjalnie nie został jeszcze potwierdzony przez żadną ze stron, to angielskie media są przekonane, że Young w przyszłym sezonie będzie grał w Manchesterze United. Kwota odstępnego za Anglika ma wynieść 20 milionów funtów.

Young od czasu swojego transferu z Watford do Aston Villi w 2007 roku poczynił olbrzymie postępy. W barwach The Villans Anglik rozegrał 193 mecze, zdobył 39 bramek i miał 54 asysty.
» Young najlepszym piłkarzem maja Young najlepszym piłkarzem maja
Ashley był wiodącą postacią w dwóc...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...



Poprzedni news:
Kuszczak zamierza zostać w Anglii
Następny news:
Cantona na benefisowym meczu Scholesa

Komentarze (118)


Hernandez1225
No wreśćie jest :) Na to czekałem Young w Manchesterze United>:)
» Niedziela, 12 czerwca 2011, 11:33 #117
jankes9031 pisze:
jankes9031
ja od jakis 2 sezonow modle sie o tego zawodnika:)
» Niedziela, 12 czerwca 2011, 16:13 #116
mikel14
mikel14 pisze:
GLORY !!
» Sobota, 11 czerwca 2011, 23:25 #115
mefiu85
mefiu85 pisze:
young to jednak mysle ze dobra decyzja. Fakt, że są młodsi zawodnicy z ogromnym potencjałem jak np. sanchez, ale young jest juz ograny w premierleague. Jest najlepszym zawodnikiem swego, co tu duzo mowic, przecietnego klubu. W minionym sezonie mial 7 goli i 11 asyst. Porównując go do naszych skrzydlowych jest gorszy tylko od naniego, ktory mial tylko 2 gole wiecej i 18 asyst. Trzeba jednak wziąc pod uwagę istotny fakt, że young miał trudniej, bo grał w gorszym klubie, otrzymywał z pewnością mniej precyzyjnych podań niż by to miało miejsce w MU, więc nalezy sie spodziewać cyferek wyższych w przyszłym sezonie gdyby przeszedł do Diabłów. Oczywiście trzeba trzymać kciuki za to by sie szybko zaaklimatyzował na Old Trafford. Jeśli tak będzie, to skrzydła Nani, Young będą miażdżące:P Ale najpierw niech przejdzie do MU, bo póki co to jeszcze nie jest na 100%
» Sobota, 11 czerwca 2011, 17:20 #114
mikel14 pisze:
mikel14
Mój wymarzony skład Man Utd!! NA bramce: Dawid de Gea, Obrona : Vidić ,Ferdinand (Smalling),Evra ,Rafael(Fabio Coentrao),Pomoc: Nani ,Sneijder,Modric,Young,Atak : Rooney,Barbatov(Chicarito) no i na osłodzenie kariery to jescze FORLAn!! Co Wy na to ? Prosze komentować!!OCZYWIŚCIE SKŁAD TEN WYBRANY JEST Z ZAWODNIKÓW KTORYMI INTERESUJE SIE MU OPRÓCZ FABIO COENTRAO DZIEKi!!
» Sobota, 11 czerwca 2011, 23:23 #113
swistek pisze:
swistek
mikel14 jestem na nie.
» Niedziela, 12 czerwca 2011, 00:32 #112
mikel14 pisze:
mikel14
to jaki jest Tw skład?
» Niedziela, 12 czerwca 2011, 14:51 #111
vip14
vip14 pisze:
Bardzo dobrze ze ten właśnie piłkarz przechodzi do tak wielkiego klubu jak Manchester United.
» Sobota, 11 czerwca 2011, 13:41 #110
kamilMUfan
kamilMUfan pisze:
Na środek pola możemy ściągnąć marvina martin z sochaux(niesamowity talent). Wenger powiedział ,że nie zamierza wzmacniać drużyn z PL ,więc Nasri nie przejdzie do nas.
» Sobota, 11 czerwca 2011, 13:07 #109
swistek pisze:
swistek
on to ma tyle do gadanie co ja w tym temacie xD
» Niedziela, 12 czerwca 2011, 00:32 #108
Arothq
Arothq pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 01:06

romansów ciąg dalszy..
sport.gadu-gadu.pl/5616675327566358866/kochanka-giggsa-sypiala-z-jeszcze-trzema-innymi-pilkarzami-mu1?utm_source=gg&utm_medium=main
Oczywiscie ci redaktorzy z gg są jeszcze gorsi niż z onetów, to samo tyczy się The Sun. Ale jednak coś to zbyt odważne jest, żeby tak bez dowodów pisać... Równie dobrze mogli by o Premierze takie rzeczy pisać bezkarnie, gdyby coś nie było faktycznie na rzeczy. ehh
» Sobota, 11 czerwca 2011, 01:05 #107
Taurus pisze:
Taurus
Ja tam nie wierze w takie ploty... jakoś nie widziałem nienawiści między tymi wszystkimi piłkarzami...
» Sobota, 11 czerwca 2011, 12:25 #106
Dymek07
Dymek07 pisze:
manutd.com/en/News-And-Features/What-The-Papers-Say/2011/Jun/Papers-Reds-plot-Nasri-swoop.aspx

Polecam przeczytać :) dla tych co słabo stoją z angielskim jest informacja, że Nasri może przejść do United za zaledwie 10 mln funtów ;) oczywiście to plotka, ale więcej kosztować nie powinien ;)
» Sobota, 11 czerwca 2011, 00:24 #105
Altair pisze:
Altair
transfer jak najbardziej realny, niestety to od Nasriego będzie zależało czy do nas trafi, bo osobiście nie uśmiecha mi się powtórka z transferu Cole, który pomimo presji Wengera wybrał Chelsea, a nie United, a taki zawodnik jak francuz bardzo by się przydał się w środku pola
» Sobota, 11 czerwca 2011, 00:47 #104
Klimaa
Klimaa pisze:
Ogromnie się cieszę, bardzo dobre wzmocnienie!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 23:28 #103
fjoord
fjoord pisze:
Wlasnie podali w tv ze Sunderland podniosl oferte za nasze trio do 15 mln funtow
» Piątek, 10 czerwca 2011, 21:35 #102
kckMU pisze:
kckMU
Gibson, Brown, O'Shea za 15 baksów to jest śmieszna sprawa! Brown, przez piętnaście lat grający na Old Trafford, wygrywał tyle razy ligę, wygrał ligę mistrzów, w jednym sezonie zagrał około czy nawet ponad 50 meczy.
Gibson jak Gibson, dużo nie możemy wziąć. Ale John warty wiele więcej!
Żenująca ta oferta.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 21:42 #101
fjoord pisze:
fjoord
dokladnie. Nie sadze zeby Ferguson sie na to zgodzil. Ale ponoc Sunderland ma miec okolo 60 mln na transfery po sprzedazy kilku zawodnikow wiec moze dorzuca kilka baniek do tych oferowanych juz 15
» Piątek, 10 czerwca 2011, 21:57 #100
Klimaa pisze:
Klimaa
Mam nadzieję że O'Shea nigdzie nie odejdzie! Dajcie spokój, potrzebny jest drużynie i jest mu z nami dobrze. Zawiodę się na Fergusonie jeśli go sprzeda..
» Piątek, 10 czerwca 2011, 23:27 #99
novik18
novik18 pisze:
kurcze young dobra opcja ale trzeba czekac za bramkarzem i nie pokoi mnie to pomalu ale zaje...... moglby byc transfer neymara na skrzydlo wogole w ostatnim meczu co pokazywal to szok:D [link usunięty]
» Piątek, 10 czerwca 2011, 20:49 #98
KarmazynowyByk
Tak sobie czytam te komentarze i az nie wierze. Ludziska drogie, przestancie sie bawic w ustawianie idelanych jedenstek i pozbywanie sie Valencii, Parka albo Naniego. Przeciez czterech klasowych skrzydlowych w kadrze to podstawa, w druzynie ktorej gra opiera sie przede wszystkim na grze skrzydalmi i kontratakami. I nie mowa tu tylko o atakach, ale moze przede wszystkim o bronieniu. W obecnej pilce nie ma pojecia "podstawowa jedenastka" - juz dawno zastapilo ja slowo "ROTACJA". Wystarczy spojrzec ilu pilakarzy wsytapilo w barwach Man U w ubieglym sezonie.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 19:30 #97
df7 pisze:
df7
Podstawowa jedenastka istnieje. W Barcelonie. Tam to wlasciwie tylko podstawowa jest. Ich rezerwowi to juz chyba sa na stale przymocowani do swoich siedzien ;p
» Sobota, 11 czerwca 2011, 01:56 #96
Tennant
Tennant pisze:
Zbyt duża tygodniówka.. Poza tym ok
Glory Glory MU
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:49 #95
chudy1948 pisze:
chudy1948
a skąd wiesz jaką dostał tygodniówkę ??
» Piątek, 10 czerwca 2011, 19:43 #94
rvn10 pisze:
rvn10
A co ty myślisz, że tylko devilpage istnieje, będzie dostawał podobno 120 tysiaków na tydzień...
» Piątek, 10 czerwca 2011, 21:01 #93
wiruch
wiruch pisze:
brawo! skoro mu chcemy dac 130 tys tygodniowo to tylko czekac az nani, hernandez, valencia poszukaja sobie nowych klubow. troche to smieszne ze naniemu zaluje sie na podwyzke a youngowi lekka reka da sie taka tygodniowke...zeby to sie nam czkawka nie odbilo
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:04 #92
pablomu pisze:
pablomu
popieram
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:29 #91
dkmanu
dkmanu pisze:
Podobno City złożyło jeszcze wyszą ofertę niż United(ponad 130 tys. tygodniowo), lecz liczę na rozwagę Younga i wybierze nas jako przyszły klub, chociaż w dzisiejszym futbolu piłkarze lecą na pieniądze i różnie to bywa.

A co do samego transferu :
Young jest zawodnikiem który myśli na bojsku, i nie gra samolubnie, więc jako, że jest świetnym dryblerem nasi napastnicy mogli by liczyć na świetne asysty z jego strony. Osobiśćie uważam, że gdyby grał blisko Naniego (liczą na to, że Nani nie grał by samolubnie) to świetnie by rozwalali defensywe przeciwników, ale raczej jest niemożliwe ponieważ obaj zawodnicy są skrzydłowymi.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:48 #90
fjoord
fjoord pisze:
Prawda jest taka ze wydalismy juz ponad 50 mln funtow na transfery (Young, De Gea, Jones) - i jestesmy w tym momencie przodownikiem na rynku transferowym. Nie wiem czy wszystkie dzieci zdaja sobie z tego sprawe czy nie,.... a no tak,... dzieci beda szczesliwe jak podpiszemy kontrakt ze "Szneijejderem" lub "Modryczem" - jak to juz tutaj przeczytalem nie raz i dwa
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:47 #89
volgin pisze:
volgin
Zaden transfer nie zostal oficjalnie potwierdzony wiec mozesz tak pisac kiedy tak sie stanie ale jak widze lubisz czytac gazety i bardzo mocno w nie wierzysz...
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:58 #88
Adamczik pisze:
Adamczik
20+16,5+18,3= 54,8 mln funtów czyli 62 mln euro. Jesteśmy zdecydowanym przodownikiem na tegorocznym rynku transferowym.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:07 #87
Rooni126 pisze:
Rooni126
a ja wyczytalem 300 mln bo podobno prawie kupilismy messiego i ronaldo
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:46 #86
fjoord pisze:
fjoord
to przestan czytac przyjaciolke i ogladac teletubisie
» Piątek, 10 czerwca 2011, 20:37 #85
Synus pisze:
Synus
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 22:09

co to jest przewodnik na rynku transferowym ? ten kto kupi więcej wygrywa czy jak ? jestem ciekaw co się będzie działo w szatni po ogłoszeniu takiej tygodniówki
» Piątek, 10 czerwca 2011, 22:07 #84
fjoord pisze:
fjoord
Nie, ale to tylko pokazuje w jakim bledzie sa wszystkie dzieci grajace w fife, pesa i inne takie. Wszyscy mowia ze wszystkie kluby dookola sie zrbroja robia magiczne transfery a ferguson spi i czeka, a prawda jest taka ze do tej pory to my jestesmy najaktywniejsi na tym rynku i "wydalismy" najwiecej
» Sobota, 11 czerwca 2011, 11:26 #83
ManUtdFan94
ManUtdFan94 pisze:
Teraz tylko czekać na oficjalne oświadczenie. Świetny transfer, uwielbiam tego piłkarza ;)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:32 #82
JackDaniels
JackDaniels pisze:
Young hmm dobra wiadomosc, wolalbym Alexisa, ale zycie bywa okrutne :D, Teraz poczekam az Nasri ewentualnie Modric dogada sie z Diabełkami ;)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:16 #81
kill3r00
kill3r00 pisze:
Hmmm.Chciałbym Jutro z rana taką wiadomość Luka Modrić dogadal sie z Mu :)
Dzien pozniej ... De Gea Kupiony Mówi SAF
I mam milo spedzone Wakacje :)
ehh ale to prawie nie możliwe
Chętnie bym widział Luke w szeregach Czerwonych Diablów
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:50 #80
fjoord pisze:
fjoord
kontrakt DeGei zostanie podpisany po jego powrocie z mistrzostw U21. W dzisiejszej gazecie jest nawet kwota transferu - 18.3 mln funtow.

Wszyscy zreszta twierdza tutaj na wyspach ze te 3 kontrakty juz sa niejako "zalatwione" Jones, Young, DeGea, i podaja ze maja byc sfinalizowane jeszcze 3
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:45 #79
Taurus
Taurus pisze:
No to teraz Valencia out...
Young na lewej radzi sobie lepiej niż Nani a z kolei Nani lepiej niż Valencia na prawej....
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:46 #78
ironia pisze:
ironia
czemu out od razu?
przecież Antek może być zmiennikiem naniego?
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:02 #77
Taurus pisze:
Taurus
Dobra, ale mi tu bardziej chodziło z "11"
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:20 #76
pakasiedlce pisze:
pakasiedlce
wole jak gra Valencia niz Nani. Moim zdaniem Nani za bardzo samolubnie gra
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:48 #75
Rooni126 pisze:
Rooni126
a dla mnie to ten young potrzebny nam jak drzazga w d*** pytam jeszcze raz po co nam kolejny skrzydlowy na podobnym poziomie tylko nani z nich wszystkich ma odstaje umiejetnoscami i mam nadzieje ze wkoncu je wykorzysta..
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:48 #74
FanRooney pisze:
FanRooney
pakasiedlce-Nani może gra egoistycznie ale nie zawsze,świadczyc może o tym ilość jego asyst w sezonie
» Sobota, 11 czerwca 2011, 11:26 #73
mateuszr20471
"Wczoraj nas olał. Staliśmy metr od niego z koszulkami do podpisania, tyłka mu się nie chciało ryszyć... Wszytko by się zgadzało...
Powoli żegnamy się z najlepszymi zawodnikami. Co z nami będzie... ?"
Komentarz kibica Arsenalu, w ktorym mowi a Nasrim :)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:15 #72
AFCAMUFC pisze:
AFCAMUFC
ahaha ciekawe co z nasrim jak przyjdzie do nas to jak go fani na emirates potraktują
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:59 #71
Bovver
Bovver pisze:
to zaczyna sie robić ciekawie na skrzydłach... Tak widze po komentarzach część osób twierdzi ze to przygotowanie do wylotu dla Naniego albo Parka. Ale jest tez inna opcja dużo szalona. Zapewne pamiętamy jeden z meczy tego sezonu ( nie pamiętam z jakim przeciwnikiem) ale w tym własnei meczy stary siwy poczciwy SAF niesamowicie zaszalał. Pamiętacie jak bracia Da Silva grali jako skrzydłowi pomocnicy i spisali sie rewelacyjnie? Co to ma wspólnego? A może SAF ma kolejny szalony pomysł i nie ma zamiaru sprzedawać Parka i Naniego tylko moze jednego na środek przenieść? Jeśłi taka opcja była by prawdopodobna to może by to zrobiłz Nanim? Od powrotu Valenci na szkrzydle mu nie idzie wiec moze w środek go wsadzi tam bedzie mógł spokojnie grac tak jak to preferuje do tego w kazdej chwili moze zejsc do lewej badź prawej strony ;)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:10 #70
Rooni126 pisze:
Rooni126
Nani na srodek ? juz gorszej glupoty nie mozna wymyślic naniego jego atuty tylko na boki pasuja szybkosc drybling itp
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:12 #69
cipsik
cipsik pisze:
ktoś czytał o Rayanie ze niby z zona brata?? kurde nie wiem czy chca ga zbruzgac czy cos w tym jest fakt ze to THE SUN ale... pozatym tak mysle czy warto yanga sprowadzac?? pewnie sie przyda ale zamkna sie dla kogos drzwie Park?? Nani nie sadze park ma w sumie juz 30 lat wiec najmlodszy nie jest zobaczymy co tam Aleks powymysla
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:55 #68
df7 pisze:
df7
Skrzydlowy sie przyda bo jak nam Rangers Antka polamali na pol roku to zostalismy z Giggsem Parkiem i Nanim. Bebe i Obertana nie licze nawet. A 3 skrzydlowych na tyle czasu to troche malo. Jeszcze jeden by doznal jakiejs kontuzji i z np. Giggsem i Nanim grac maraton spotkan co 3 dni? Czarno to widze. A tak bedzie ich 5 a ze gramy z reguly te 50 spotkan w lidze to raczej zaden na brak gry narzekac nie bedzie. Zwlaszcza ze Ryan,Ji i Ashley moga tez grac w srodku gdyby tam jakies braki mialy byc.
» Sobota, 11 czerwca 2011, 01:54 #67
ironia
ironia pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 15:50

Jezu ludzie przestańcie się kłócić. Oby dwoje są świetni w swoim fachu i tyle. Co do Younga wypowiecie się jak zacznie u nas grać. Mam nadzieję, że Fergie ściągnął Ashley'a po to, aby Naniego dać na prawą stronę, a Younga na lewą bo Nani sie nie czuje dobrze na lewej. A Valencia jako zmiennik Portugalczyka. Tak tez może być przecież, tak jak ktoś napisał niżej.

ludzie, ale wy panikujecie. nie ma żadnego cytatu, dopiero na ofc potwierdzeniu dowiemy się co i jak, przecież to nie jest powiedziane, że dostanie te 130 tys i przejdzie za 20 mln.. czekamy na ofc wiadomość!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:49 #66
JuliaMUFC pisze:
JuliaMUFC
Pewnie, ze nie czuje sie dobrze na lewej stronie, bo Nani potrzebuje przy....walic z lewej nogi.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:23 #65
sssexton90
sssexton90 pisze:
lipny interes, juz lepiej było dać za hendersona 20 MLN :/ Young nie jest aż tak nam potrzebny by tyle za niego płacić. Nani jest dużo lepszym pomocnikiem !
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:33 #64
mickb
mickb pisze:
tygodniówka dużo za duża, kwota odstępnego w porządku, niestety ang kluby za ang piłkarzy muszą tyle płacić, ale i zagorzali kibice częstokroć lubią oglądać rodaków niż zagranicznych, to wprawdzie nie wychowanek, ale swój. Poza tym inne czołowe kluby PS z chęcią by go za taką kasę wzięły, to jest dobry deal

mimo wszystko środek pola najbardziej potrzebuje wzmocnienia, nie ma co mówić o stawianiu na młodzież bo z tego sukcesów od razu nie będzie, a my okres posuchy mamy już chwilę, po 99' mieliśmy jeszcze dłużej, barca jka wprowadzała swoich młodych to ich real lał jak chciał, takie zabiegi wymagają czasu

mimo wszystko uważam, że ktoś pokroju sneijdera jest niezbędny, nie mówcie tutaj, że on rozegrał kilka dobrych meczy bo ciągnie gre zarówno w klubie jak i w reprezentacji, na MŚ był pierwszoplanową postacią w drużynie Holandii, a nasz kochany Roo w reprezentacji Anglii tak nie błyszczał

mam nadzieje, że 3 transfery o których mówił SAF to nie będzie bramkarz, jones i young, bo wszak będą to wzmocnienia, ale nasza pięta achillesowa (środek pola) wciąż pozostanie piętą achillesową, jones perspektywiczny itp, ale póki co mamy 2 świetnych stoperów i smallinga w obwodzie, który też sie super spisuje, 4 stoperów na przemian i tak nie będzie grało, 3 to optymalna liczba
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:20 #63
Kajdan
Kajdan pisze:
Jesli Young ma zarabiac 130 tysiecy to Nani chyba sie zdenerwuje skoro z jego swietna gra zarabia 70 i nie chca mu dac podwyzki to jest parodia. Mam nadzieje, ze Nani bedzie gral na prawym skrzydle a Young na lewym bo tak by bylo najlepiej a Antek bylby zmiennikiem tak samo jak Giggs i Park, ktory moze tez grac na srodku.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:15 #62
Szilk
Szilk pisze:
A ja coś czuję, że te transfery to przygotowania do sprzedaży Naniego ,którego cenię za umiejętności ale wkurza mnie jego południowy charakter -to udawanie , wykłócanie się bez cienia racji i często egoistyczna gra.Powie ktoś ,że tyle asyst -tak ale mogło być kilka więcej i pkt.też kilka więcej.Uważam że M.U. to zespół walczaków -twardzieli i dlatego nie przesadzałbym z południowcami aby właśnie ten wizerunek klubu się nie zatarł.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:08 #61
NanoUnited pisze:
NanoUnited
polać mu bo dobrze gada!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:13 #60
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Z drugiej strony, właśnie urozmaicony zespół go najlepiej. I myślę, że sprzedaż Naniego była by wielkim błędem, zważywszy że jego umiejętności są niecodzienne, i to właśnie to zróżnicowanie z wizerunkiem Naniego, przyczyniło Manchester do zdobycia 19 tytułu mistrzowskiego.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:21 #59
matemufc pisze:
matemufc
szilk nie mam czasu by opisac twoją głupote ,zrobie to wieczorem , naniego sprzedawać !? not comments
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:26 #58
mateuszr20471
Wedlug mnie zespol powinien posiadac twardych nieustepliwych i slinych graczy w defensywie, oraz kreatywnych, szybkich, zwinnych w ofensywie.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:28 #57
hitman90 pisze:
hitman90
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 15:39

Twoja wypowiedz wyglada mniej wiecej tak:
Moim zdaniem zespol powinien sie skladac z 11 zawodnikow. 1 bramkarz + 10 w polu. No, i jeszcze moze trener by sie przydal ^^
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:38 #56
mefp pisze:
mefp
Masz słuszność chłopie! Jeśli Nani nie zmieni swego nastawienia do gry to znajdą się inni, którzy zapewnią nam asysty. Egoizm, udawanie i pokładanie się - to musi zniknąć jeśli on ma dalej reprezentować barwy United. Pewnie zaraz jeden bystry z drugim szybkim wyskoczy, że nie gadałem tak, gdy strzelał dla nas ważne bramki. Prawda jest taka, że nigdy nie byłem fanem Naniego i to jak zachowuje się na boisku bardzo mnie drażni. Milibyśmy znacznie więcej pożytku z niego, gdyby zaczął grać w prawdziwą piłkę. Narazie się bawi.

Niecierpiłem Ronaldo, nie przepadam za Nanim, ale szanuje go, dlatego liczę, że się zmieni i wniesie pozytywne elementy to naszej gry.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:49 #55
spOntan pisze:
spOntan
ja pier.... wy się dobrze czujecie? sprzedawać piłkarza za to że udaje? Nie udaje tak jak udają w Barcelonie, a to że jak się przewróci czy podkłada się to element gry! Szlik, co ty chrzanisz! wizerunek klubu się zatarł ble ble ble, gadasz jak naćpany. Napisałbym Ci jeszcze parę zdań ale myślę, ze to nie ma najmniejszego sensu. Dodam jeszcze, ze pierwszy raz ktoś patrzy u zawodnika na charakter, a nie na umiejętności.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:03 #54
mefp pisze:
mefp
Tu nie chodzi o to żeby go sprzedawać, ale chyba sam widziałeś, że gdyby nie jego "charakter" drużyna często mogłaby osiągnąć znacznie więcej. Musi zmienić nastawienie bo to liga angielska, a nie hiszpańska.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:08 #53
kckMU pisze:
kckMU
Tylko to nie jest wina Louisa, że Ferguson w ważnych meczach go nie wystawia. To jest błąd, bo Valencia jeszcze nie unosi presji a sam Park Barcelony nie zwycięży.
Nani rzeczywiście często spapra akcje, przewraca się i bezsensownie dyskutuje, ale co zrobił to zrobił i tych faktów się nie zmieni. Duża część mistrzowskiej drużyny, która nie może odejść.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:30 #52
ironia pisze:
ironia
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 17:22

I Fergie ma rację, że Naniego w ważnych meczach nie wpuszcza. Park jest lepszym 'ekspertem' w takich meczach, nie raz to udowadniał chociażby mecz z Chelsea, albo z Barcą gdzie jako jedyny z Rooney'em walczył i tu miał plusa, wylewał z siebie wszystkie poty i walczył jak się dało, typowy zapierdziel. A Nani wszedł i nic nie pokazał poza jednym strzałem i jak zwalił 3 bramkę, chociaż po części wina Carricka bo tak mu podał, a Portugalczyk nie opanował piłki. Mówcie se co chcecie, ale ja bardziej przepadam za Parkiem. Może i takiego dryblingu i techniki nie ma, ale walecznością, sercem i trzema płucami to nadrabia oraz tym, że tak często nie paprze akcji i nie dyskutuje z sędzią i się nie przewraca.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:20 #51
kckMU pisze:
kckMU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 17:24

Dobra, Park jak najbardziej jest lepszy z tej całej trójki w takich meczach. Ale Valencia na drugim miejscu? Z podkreśleniem - na razie - na pewno nie. Wiem, że mój autorytet jako jednego z miliona nawet największych kibiców jest niczym, ale nikt mi nie powie, że Nani zagrałby gorzej tego wieczoru.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 17:23 #50
mefp pisze:
mefp
Nikt też nie powie, że lepiej. Nani musi wreszcie wejść na wyższy poziom. Poziom na którym będzie jednolitą częścią drużyny. Póki co mam wrażenie, że w swojej grze stara się głównie pokazać siebie, a cele drużynowe są drugorzędne.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:31 #49
ironia pisze:
ironia
mepf popieram.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 18:39 #48
ChelseaNooby
ChelseaNooby pisze:
[link usunięty]
Fajnie by było ;D
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:08 #47
ChelseaNooby pisze:
ChelseaNooby
footballuser.com/131660/World_Cup_2010_Team
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:08 #46
kckMU pisze:
kckMU
Z pewnością tak, ale ja i tak wolę Fletchera od Carricka. Nie wiem czemu, lecz ta biała latająca w to i z powrotem głowa jest częścią mojego ukochanego United. Choć do Michała rzecz jasna nie mam zastrzeżeń obojętnie w jakiej dyspozycji, cenie jego umiejętności i niebanalną klasę.

Ale rzeczywiście bardzo spodobał mi się ten skład. Wszystko pasuje!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:49 #45
JuliaMUFC pisze:
JuliaMUFC
kckMU ja rowniez bardzo lubie Fletchera. Moze i jest caly czas na lawce, ale przyjmuje to i nie kiwa glowa. On chce grac dla MU, gdy dostaje szanse wykorzystuje je w 100%. Typowy walczak, a to, ze czasem ma slabszy mecz ... no coz wielu pilkarzy go ma ... ;)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 16:27 #44
Norbas
Norbas pisze:
Mam nadzieję ,że to prawda bo Young jest lepszy od Antosia i Parka
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:05 #43
grobla95 pisze:
grobla95
Czyli Antoś prawdopodobnie będzie grzał ławe... Prawe Nani lewe Young. W sumie szkoda.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:32 #42
Martin pisze:
Martin
Nikt nie będzie grzał ławy, a już na pewno nie piłkarz pokroju Antosia. Nie znacie Fergusona?.. Jeśli tylko Ashley zostanie czerwonym diabłem, a mam nadzieję, że tak się stanie, to niemal cały czas będziemy mieli rotacje i o to właśnie w dzisiejszym futbolu chodzi. Nie musimy być jak Barcelona, która ma świetną 11stkę i średnią ławkę ;) Raz zagra ten, innym razem ten, w zależności od przeciwnika.
» Sobota, 11 czerwca 2011, 00:21 #41
Norbas pisze:
Norbas
Martin masz 100% racji ale raczej z lepszymi rywalami skrzydła będą wyglądały tak prawa strona : Nani lewa : Young
» Sobota, 11 czerwca 2011, 08:00 #40
Accord
Accord pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 15:06

Jak na razie to wszystko nieoficjalne...
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:04 #39
mickb pisze:
mickb
mądrze prawisz
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:07 #38
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Pozostaje czekać na oficjalne potwierdzenie Younga i Jones'a ;)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:02 #37
driffter128
driffter128 pisze:
Witamy na Old Trafford !!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:01 #36
eKB
eKB pisze:
Bardzo dobry transfer brawo SAF na pewno te 20 baniek to nie wygórowana kwota za tak dobrego gracza.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:42 #35
matdevil
matdevil pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 14:26

Jesli SAF kupi Younga to wszystkim nam zrobi psiukusa i zrobi z niego rozgrywającego :D Skrzydlowych juz mamy a Young do bycia Playmakerem ma ogromny talent
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:26 #34
blejd7
blejd7 pisze:
Za rok byłby za darmo! 20 mln? SAF przesadził. Moglibyśmy mieć Hazarda za tą kwotę, który jest o wiele lepszy i młodszy. Do tego 130 tys funtów tyg. to jakaś kpina. Nie chcemy tu drugiego MC, Barsy czy Realu gdzie przechodzi się dla kasy. Według mnie to jeden z głupszych transferów SAFa. Valencia kosztował mniej i mniej zarabia mimo, że miał dłuższy kontrakt. Nie wątpie, że Young będzie dla nas wzmocnieniem ale nie dałbym za niego w tej sytuacji z jego kontraktem więcej niż 10 mln i pensję 80 tys. Jeśli mamy rozwalać kasę na lewo i prawo to możemy wykupić przecież Sneijdera za 60 mln. Czemu nie. nie ważne, że pogra tylko kilka lat ale za to będzie godnym zastępcą Scholesa.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:21 #33
roki2008 pisze:
roki2008
Chłopie, Hazard?! Koleś gra w lidze belgijskiej, która jest na poziomie polskiej ekstraklasy... Young ograny w PL i to jest na pewno wielki atut, bo jest duuużo lepszy od Hazarda. Co do tygodniówki to się zgadzam - trochę za dużo.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:35 #32
Smiksu pisze:
Smiksu
20 mln za ANGIELSKIEGO zawodnika, reprezentanta krajowego to cena jak najbardziej słuszna. Czas pokaże jak się rozwinie, czekam na więcej
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:39 #31
rafalec pisze:
rafalec
Hazard gra w lidze francuskiej i właśnie został mistrzem Francji z Lille. Co nie zmienia faktu, że nie wiadomo czy sprawdziłby sie w Anglii.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:02 #30
Accord pisze:
Accord
20 mln za Young'a to dużo ale mówienie że za rok byłby za darmo to bzdura. Za rok grałby w Liverpoolu albo MC i kosztowałby 30 mln minimum. Dlatego trzeba zapłacić aż 20 milionów. Nieważne jest to, że gość ma rok do końca kontraktu bo pół ligi jest chętne na to żeby zapłacić takie pieniądze. A tygodniówka...weź pod uwagę że odszedł VDS, Scholes, Hargreaves, prawdopodobnie Brown, wcześniej Neville. Więc przypuszczam że ta 5 graczy to była tygodniówka rzędu ok. 300 tyś funtów. Young 120 + 40 na Jonesa + myśle 40- 50 De Gea, więc przy tych trzech przyszłych(oby) transferach i tak są jeszcze rezerwy na tygodniówke dla środkowego pomocnika.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 15:06 #29
prot
prot pisze:
Jeśli barca faktycznie dogadała się z Fabregasem - oznacza to, że będzie to jedyny spektakularny transfer barcy tego lata. Funduszy na 2 mega transfery im nie starczy plus to, że dwa mega transfery oznaczałyby dwa mega przemeblowania w 1st składzie a to praktycznie niewykonalne u nich na dzień dziś. Messi - Villa - Pedro - Xavi - Iniesta są nie do ruszenia. Nie kupią gracza za 25mln żeby siedział na ławce - dla United to bardzo dobra wiadomość.

Skąd info o tygodniówce? 130?
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:16 #28
bober89 pisze:
bober89
moim zdaniem Rossi jest spokojnie w stanie wywalić ze składu Pedro, pytanie tylko, czy dostanie taką szasnę. Fabregas musi być kołkiem żeby iść do Barcelony! albo liczy na liczne kontuzje Xaviego i Iniesty - inaczej sobie nie pogra.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:56 #27
designer
designer pisze:
licze na ten transfer bardzo i ciesze sie ze jest coraz blizej finalizacji. W koncu to reprezentant Anglii, ktory nie gra dekoracyjnej roli w ekipie Capello tylko zapewnia cenne punkty jak ten 1 ptk. ostatnio ze Szwajcaria. Brac go bez wahania i jeszcze kogos na srodek pola, bo odejscie Scholesa sprawilo ze pojawil sie wakat i trzeba go uzupelnic rownie wartosciowym graczem co Paul.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:15 #26
Mailo
Mailo pisze:
Za.s.ra.n.a dzieciarnia .... Marshall mówisz że Valencia i Park nic w finale nie pokazali najlepiej z United zrobić drugi Real,gdzie grają same gwiazdy... to co się stało w finale to przeszłość... nie ma tu co winić Valencie czy Parka to są odpowiedni ludzie dla United. Young jest dobrą opcją i popieram ten transfer ale nie życze sobie żeby jakiś kmiot mówił źle o swoich.... United !
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:06 #25
Elventar
Elventar pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 14:05

1. Anglicy są dziwni byle kto ważne że anglik i od razu 20-30 śmiech
2.snajder powiedzial ze zostaje mediolanie a wiec wybijamy sobie z glowy snajdera
3.raczej watpie ze nasri przejdzie ale hej czemu nie ;p
4.sa problemy z jones blackburn chca wiecej
5.natomiast Modric ......o/.......cos z tego moze być o to jego wypowiedz z dzisiaj ;]

"I'm a Tottenham player and will be in London on July 7 to begin preparing for the season," is quoted as saying by the Daily Star. "But I want to say that transfers could occur later.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:05 #24
ChelseaNooby
ChelseaNooby pisze:
A mi się zdaje że SAF chce kupić Younga po to nu Naniego przenieść na prawe skrzydło a Valencia będzie zmiennikiem bo Nani lepiej grał na prawym skrzydle a jak przeszedł na lewe to jak by zgasł
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:02 #23
Draciel pisze:
Draciel
Mam nadzieję, że SAF myśli tak jak Ty ;)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:20 #22
inekk10 pisze:
inekk10
Mam nadzieję że tak będzie, bo mam takie samo zdanie jak Ty :D
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:29 #21
Marshall
Marshall pisze:
Po tym, co Valencia i Park pokazali w finale LM dobrze się stało, że przechodzi nowy skrzydłowy, rywalizacji nigdy za wiele.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:55 #20
ironia
ironia pisze:
ludzie, ale wy panikujecie. nie ma żadnego cytatu, dopiero na ofc potwierdzeniu dowiemy się co i jak, przecież to nie jest powiedziane, że dostanie te 130 tys i przejdzie za 20 mln.. czekamy na ofc wiadomość!

Mnie cena 20 mln nie przeraża, gorzej z jego tygodniówką, przecież Nani z 70 zarabia ..

Oby był tego wart, czekam i trzymam kciuki. Mam nadzieję, że będziemy mieli z niego nie lada pożytek. Póki co czekajmy na ofc !!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:50 #19
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
130tys funtów tygodniowo to są jakieś jaja !A wogóle 20 mnl za zawodnika który ma kontrakt ważny przez rok ? To jak by miał kontrakt na 5 lat to musielibyśmy zapłacic za niego 100 mln ? Coś mi sie ten transfer nie podoba , zeby tylko nie było ze on bedzie grał a Nani odejdzie .Obym sie mylił bo Ashley jest dobry ale wiadomo Nani jest lepszy od niego . Sprzyda się nam bo narazie to mamy tylko 4 skrzydłowych nie licząc Obertana i Bebe
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:48 #18
ManUniited pisze:
ManUniited
... a jak okaże się Young lepszy od naniego?.. to wolę aby young grał..
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:49 #17
Gwyn
Gwyn pisze:
Ostatnio najlepszy piłkarz reprezentacji Anglii, w sam raz dla mistrza kraju.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:46 #16
Byniol
Byniol pisze:
Nam jest potrzebny środkowy pomocnik i to taki jak Sneijder
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:46 #15
ManUniited pisze:
ManUniited
weź już skończ jarasz sie tym Sneijderem.. zapewne widziałeś max 5 meczy .. i juz nie wiadomo co Sneijder niezastąpiony
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:48 #14
Byniol pisze:
Byniol
Środkowy pomocnik :) Nie mówie , że to musi być Sneijder mógłby być to ktoś młodszy i nieznany ale żeby się nadawał :)
Coś typu Chicharito :) Młoda gwiazda
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:27 #13
ManUniited pisze:
ManUniited
Sorki że z takimi nerwami ;) można powiedzieć że się wyżyłem przez neta ;) pozdro
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:42 #12
NanoUnited
NanoUnited pisze:
Lepiej być nie mogło!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:45 #11
Cleverley
Cleverley pisze:
eh . wolałbym Sancheza .. ; (
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:42 #10
kckMU
kckMU pisze:
Extra!
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:35 #9
Robal
Robal pisze:
Co wy się pieklicie? Jest tam napisane w tekście że żadna ze stron nie potwierdziła transferu. Może to nie prawda.
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:34 #8
Draciel
Draciel pisze:
Ashley ma zarabiać 130 kafli tygodniowo, nieźle co?
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:29 #7
Elventar
Elventar pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 13:30

smiech 20 milionow i tygodniowo zarabia 130tys -.- (nani 70tys) za ta cene moglismy miec hazarda .... gdzie saf ma oczy to nie wiem

ten transfer cos mi sie zdaje ze bedzie cos w stylu berbatova bedzie mial przeblyski ale bez rewelacji i bedzie dobrym zmienikiem dla naniego ..
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:29 #6
WOJTEK1234 pisze:
WOJTEK1234
Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.06.2011 13:42

130 tys tygodniowo dlatego zeby przebic ofertę MC poczytaj więcej!! a Nani tak czy tak dostanie podwyżkę
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:42 #5
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
mam nadzieje ze bedzie nasz ale jak nani ma opuszczac klub i to gdzie... do realu to mowie nie :S
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:26 #4
ManUniited pisze:
ManUniited
kuwa.. ale jak Young.. jest lepszy to Young bedzie grał boshe.. lubie naniego ale nie jest nie zastąpiony .. ;) jak chcemy wygrać LM musimy pracować nad zmianą składu
» Piątek, 10 czerwca 2011, 13:29 #3
inekk10 pisze:
inekk10
tak ale zauważ że obok Rooneya i Vidy, Luis jest naszym najlepszym pilkarzem w tym sezonie :)
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:31 #2
ManUtd95 pisze:
ManUtd95
no, a jak odejdzie do realu...
» Piątek, 10 czerwca 2011, 14:52 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY