AKTUALNOŚCI

"Real też pokonałby Manchester United"

Data 02 czerwca 2011, 11:13 Mathe0, The Telegraph
» Iker Casillas uważa, że prawdziwym finałem Ligi Mistrzów był mecz Realu Madryt z FC Barceloną
A A A
Bramkarz Realu Madryt Iker Casillas jest przekonany, że jeśli jego drużyna zagrałaby z Manchesterem United w finale Ligi Mistrzów na Wembley, to wynik tego starcia byłby podobny, co w meczu Czerwonych Diabłów z FC Barceloną (1:3).

– Jestem w stu procentach przekonany, że jeśli Real Madryt grałby w finale, to również zabiegalibyśmy Manchester United – mówi Casillas.

– Prawdziwym meczem o panowanie w Europie był nasz półfinał z Barceloną. Spotkały się wówczas dwie najlepsze drużyny na Starym Kontynencie, dwie najlepsze drużyny z Hiszpanii, co jest bardzo pozytywne dla hiszpańskiego futbolu – dodaje reprezentant Hiszpanii.
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...



Poprzedni news:
Wes Brown odejdzie latem z Manchesteru United
Następny news:
Park w kolejce po nowy kontrakt

Komentarze (123)


piotrw75
piotrw75 pisze:
jeśli to oni są lepsi od nas to dlaczego mecz oglądał z trybun a może i przed tv. Iker, nie ośmieszaj się i pokaż jakie ostatnio trofea zdobyliście uhahahaha. JAK JA ICH NIE CIERPIĘ!
» Niedziela, 05 czerwca 2011, 09:54 #123
ManUtd1010
ManUtd1010 pisze:
Najpierw trzeba dojść do finału a realowi jakoś to nie idzie :)
» Sobota, 04 czerwca 2011, 19:27 #122
fanutd
fanutd pisze:
hahahah real by z man utd wygrał hahah może frytki do tego real ma 40% szans że wygra z man utd a man utd 60% bo jest zespołem o bardzo dużo lepszy real w tym dziesięcioleciu nie wygrał ani 1 finału to niby dobry klub chyba w fifie ;]
» Sobota, 04 czerwca 2011, 07:35 #121
fanutd
fanutd pisze:
hahahahahaha Real by wygrał z Manchesterem a dobry żart jak jest przekonany to niech będzie finał man utd-Real madryt
» Sobota, 04 czerwca 2011, 07:33 #120
losdawidos
losdawidos pisze:
Problem w tym, że Real na razie mocny jest tylko na słabych, a jak gra z mocnymi? Tego nie wie nikt. Jak Real zagrał otwartą piłkę z Barcę to dostał 5 i wrócił z podkulonym ogonem do Madrytu. Jak przyszło do kolejnych konfrontacji to Mourinho, aby uniknąć kolejnej kompromitacji zagrał 7 obrońcami i tylko dzięki temu pozostałe wyniki były takie, jakie były. Real oprócz Barcy podejmował tylko leszczy i średniaków, z których najmocniejsi to Milan, Tottenham, Lyon i Valencia. Te drużyny to tylko średni europejski poziom, z nimi może wygrać każdy, ale jakby było z mocnymi? United grał z Chelsea, Arsenalem, City, Liverpoolem, całą czołówkę EPL, ponadto zagrali otwartą piłkę z Barcą, unikając przy tym kompromitacji w stylu 0:5.

I ja wcale nie jestem taki pewien czy Real w EPL poradziłby sobie ot, tak, choć jest to zespół nieprzewidywalny. Potrafią strzelić 6 bramek Valencii i męczyć się strasznie cały mecz z Gijon. Co ciekawe Real dotychczas oprócz meczu z Barcą przegrywał tylko ze słabiakami, ze średniakami z La Liga radzili sobie naprawdę dobrze. Ale liga angielska także jest nieprzewidywalna... Ciężko jakkolwiek wyrokować. Dla mnie prawdziwa siła Madrytu wyjdzie gdy zagrają z kimś z topu, CFC, United, Arsenal, Inter, Bayern. Na razie ciężko ocenić prawdziwą siłę Realu, poza tym, że Real sam z siebie chce zrobić The best of the best, a jak dotychczas są The best of the rest. Nie zapominajmy także, że Chelsea pod wodzą tego zarozumiałego i pysznego trenera nigdy nie wygrał Ligi Mistrzów, choć do dyspozycji miał wszystko co chciał.

Dla mnie najlepsza trójka Europy to Barca, United i Chelsea.

Dziękuję bardzo za uwagę.
» Sobota, 04 czerwca 2011, 00:56 #119
MarcinAnderson1
Podoba mi się Twoja wypowiedz. 12474688 Napisz pogadamy
» Sobota, 04 czerwca 2011, 01:32 #118
Rogacz7
Rogacz7 pisze:
Coś mi sie wydaję, że stary Real Madryt wraca i powoli przejmuje kontrole w europejskim futbolu
» Piątek, 03 czerwca 2011, 22:58 #117
fanutd pisze:
fanutd
chyba cie coś
» Sobota, 04 czerwca 2011, 07:41 #116
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
może pokonacie ale w lato by musieli wydać nie 100 mln $$ tylko 1 mld $$ hehe ;D 2:6 0:5 0:2 takie wyniki pamietam w starciach Sreal vs Farsa!
» Piątek, 03 czerwca 2011, 20:16 #115
m4ci3k
m4ci3k pisze:
*razu
» Piątek, 03 czerwca 2011, 17:23 #114
m4ci3k
m4ci3k pisze:
I mówi to osoba,która pięć razu wyciągała piłkę z siatki podczas meczu z nimi.
» Piątek, 03 czerwca 2011, 17:20 #113
capek61
capek61 pisze:
Moim zdaniem tak mówia sami sodziarze i w realu ich niebrakuje .
Iker jest zbyt pewny tego co mówi niech popatrzy na dokonanie ówczesnej drużyny tylko puchar króla,który Ramos upuścił
GLORY GLORY MAN UNITED
» Piątek, 03 czerwca 2011, 14:54 #112
Skori17
Skori17 pisze:
taka gadka szmatka ... kto okazał się lepszy ? kto dotarł do finału LM ? więcej nie trzeba mówić więc cisza . Manchester United nie spotkał się z Realem więc po co ta mowa , każdy pójdzie za swoim klubem ;D więc nareczka.
GloRy !
» Piątek, 03 czerwca 2011, 12:08 #111
ByczekMU
ByczekMU pisze:
Ta jasne Real by pokonał Manchester...już to widzę...teraz z niego taki kozak...a w poł finale przegrali na własnym stadionie z Barceloną...nie potrafią pokonać Barcy w lidze a twierdzi że w finale by nas zabiegali i też wygrali 3:1...Real będzie mógł się mądrzyć dopiero wtedy jak zdobędą mistrzostwo hiszpani...to co Casillas powiedział bardzo mnie rozbawiło..haha
» Piątek, 03 czerwca 2011, 11:26 #110
PawelM
PawelM pisze:
Ale skromny. Widzę, że zarówno piłkarze jak i kibice RM sami o sobie mówią, że są The Best. Ale człowiek nie jest taki jak sam się opisuje, tylko taki jak widzą go inni.
» Piątek, 03 czerwca 2011, 09:48 #109
Amarylis pisze:
Amarylis
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2011 12:48

Nie wszyscy. Subiektywnie dla każdego kibica jego klub jest the best, ale są też kibice, którzy potrafią spojrzeć dalej niż czubek własnego nosa. I mimo że kocham Real to niestety, ale wcale tacy the best jakbyśmy chcieli nie jesteśmy i sami jesteśmy sobie winni.
» Piątek, 03 czerwca 2011, 12:48 #108
hudy680
hudy680 pisze:
dobra Pysk i jak każdy mówi jak byście zagrali nie zagraliście bo jesteście cieniale sam se gadać to możesz uświadom to sobie jesteście dno
» Piątek, 03 czerwca 2011, 09:23 #107
PiterParker
PiterParker pisze:
Haha casillas, to trzeba było dojść do finału i nam to pokazać a tak jesteście na miejscach 3-4. My jakoś wygraliśmy w półfinale z katalończykami a wy nie poraficie.
» Piątek, 03 czerwca 2011, 00:29 #106
MarcinPe
MarcinPe pisze:
Iker pozdro poćwicz!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 23:38 #105
mateusz1616
mateusz1616 pisze:
Gdyby, grałby, pokonałby... całkiem dobre;D Chociaż muszę przyznać, że Real mógłby nas pokonać.Mają lepszą kadrę niż my, bardzo dobrego trenera i mogłoby być ciężko ich pokonać, całe szczęście United tworzy lepszą drużynę i mamy sir Alexa.Moim zdaniem najlepsze drużyny obecnie to(obiektywnie!) :
1.Barca
2.Real lub United
3.Chelsea

Niestety, taka prawda że na Barce teraz mocnych nie ma...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 22:42 #104
suuchy pisze:
suuchy
chelsea na 4 jak cos ;x
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 23:13 #103
kocisz191
kocisz191 pisze:
Mecz meczowi nierówny. Koniec!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 22:33 #102
krzych418
krzych418 pisze:
Nie wiem skąd wnioski że Real nie poradziłby sobie w naszej lidze, to nasza liga raczej nie poradziłaby sobie z Realem, bo nie oszukujmy się królewscy mogą ograć absolutnie każdą drużynę w PL, z nami na czele.

Swoją drogą przydałoby się stworzyć ligę z zespołów :
Real, Barcelona, MU, Liverpool, Man City, Chelsea, Arsenal, Tottenham, Inter, Milan, Roma, Lyon i każdy z każdym po 4 mecze jak w NBA :)
Wtedy jak na dłoni wyszłoby kto jest najlepszy i dałbym sobie rękę uciąć że pierwsza byłaby Barcelona a drugi Real.
Bez spinania i wyzwisk :]
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 22:01 #101
damino77 pisze:
damino77
Byłby problem z dojazdami ...
» Piątek, 03 czerwca 2011, 06:22 #100
klikas pisze:
klikas
kondycyjnie to pewnie tylko Rooney dal by rade w takiej lidze grac na full obrotach co tydzien :D
» Piątek, 03 czerwca 2011, 07:19 #99
AgEnT pisze:
AgEnT
Nawet gdyby była taka liga to i tak górą byliby nasi !
» Piątek, 03 czerwca 2011, 15:50 #98
damino77 pisze:
damino77
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2011 16:09

W latach 80' tych chyba miała taka liga powstać, ale to co z niej wyszło opiszę poniżej:
» Piątek, 03 czerwca 2011, 16:09 #97
ryan22
ryan22 pisze:
Nie powiedziałbym, że liga hiszpańska jest mniej wymagająca. Po prostu real z barceloną odskoczyły reszcie i tyle. United też kiedyś niszczyło wszystkich w anglii pamiętam jak beks mówił że bedą chcieli wygrać wszystkie mecze ligowe.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 21:49 #96
xdxd2050
xdxd2050 pisze:
A gdyby liga Hiszpańska była tak silna i wymagająca jak Angielska Real i FCB nie dotarły ba do 1/2 finału. To powiedziałem ja Jażąbek.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 21:25 #95
Jaccc
Jaccc pisze:
hahaha zbierzcie się wszyscy Iker opowiada kawały. ManU jest lepsze bo gra zespołowo. C.Ronaldo błyszczy tylko w meczach z leszczami i tak naprawde nic tam nie osiągnął tylko zgniecony puchar króla
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 21:04 #94
ryan22
ryan22 pisze:
Niestety, ale ma racje. Real na pewno był drużyną silniejszą w obecnej edycji ligi mistrzów od united. To moje zdanie nie każdy się musi z tym zgadzać, ale nie to jest najważniejsze. Real się wzmacnia będzie coraz silniejszy a my? Odeszli tevez i ronaldo piłkarze którzy stanowili siłę naszego zespołu a my nie potrafimy ich godnie zastąpić.W tym sezonie osłabienia bedą jeszcze większe i piłkarze których mamy kupić wcale mnie nie przekonują. Musimy kupowac klasowych graczy z nazwiskami bo stac nas na to.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 21:00 #93
chicharito321
Tak ale niech Barca zagra z takim składem VDS,Fabio,Vidic,Ferdinand, Evra
Park JI Sung, Giggs, Carrick, Valencia lub Nani , Rooney, Chicharito na Old Trafford barca albo by przegrała albo cudem remis na Old Trafford sie nieprzegrywa
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:21 #92
chicharito321
Po 1-sze Dojdzcie do Finału potem zobaczymy myszlisz ze c ronaldo kiwnie obronców MU Oni znaja triki ronaldo a on juz słaby ronaldo sie robi i niemiecie zabiegac tak jak barcelona ale badzcie pewni napewno wygracie pfy
Hahahaha
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:17 #91
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Wedlug mnie Real na chwile obecna jest słabszy.Oni tylko umieją mówić w medich jacy są mocni.Wszyscy podniecają się Realem i Barceloną , a tak na prawde Real to leszcze.Nie wiem , czy pokonali by Chelsea , która w dobrej formie by ich zmiotła jak kurz z podlogi...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:17 #90
MaziUnited
MaziUnited pisze:
HAHAHA,tyle transferów co sezon,Ronaldo,Kaka,Benzema i inni a wostatnich latach nawet nie wygraliście swojej ligi,raz doszliście do półfinału ligi mistrzów i juz wielkie halo,widzę że puchar króla wystarczył do miana drugiego zespołu Europy,gratuluję głupoty...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:10 #89
Amarylis
Amarylis pisze:
lukas255

O przepraszam, wiosną Real raz zremisował i raz wygrał z Farsą więc bez takich. A na 5 meczów z nimi dwa przegraliśmy, dwa zremisowaliśmy, a jeden wygraliśmy.
I, cholera, wstyd mi za Ikera, czasami by mógł pomyśleć co pisze, a nie wyładowywać frustracje. Równie dobrze MU mógłby nas rozjechać. Dopóki te dwa zespoły ze sobą nie zagrają nic nie jest oczywiste.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:08 #88
pablomu
pablomu pisze:
Moim zdaniem Iker ma rację.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 19:53 #87
FredTheRed
FredTheRed pisze:
gdyby babcia miała wąsy...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 19:33 #86
Olo
Olo pisze:
Gdybanie... ja bym się chętnie o tym przekonał w finale LM 2012 ;)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 19:26 #85
Taurus
Taurus pisze:
No napewno :) - najpierw niech dojdą do tego finału z obecnym składem... jak widać kasą wszystkiego nie osiągną.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 19:02 #84
Szejp
Szejp pisze:
Do tych, co piszą, że z taką grą z finału pokonałby nas każdy: Real też próbował ofensywnej gry przeciwko Blaugranie i jak się to skończyło (pięć do jaja?)? Gdyby Fergie ustawił taktykę na 7-3-0 to byśmy również 'nawiązali walkę z Barcą (bo niby Real takową ostatnio nawiązał)'. Prawda jest taka, że obecnie nie ma zespołu, który by zdominował Barcę grając ofensywnie, ale jak odejdzie Xavi i Guardiola to i czas Dumy Katalonii się skończy. A Real niech lepiej dziękuje Mou za wielki sukces, jaki stał się ich udziałem (wszak to sztuka wprowadzić zespół do półfinału, który ćwierćfinaływ ciągu ostatnich 6 lat tylko w telewizji widział) i niech się sposobi do obrony CDR w przyszłym sezonie, bo na inne trofea nie ma wielkich szans :)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 18:54 #83
Adamczik
Adamczik pisze:
Grając taki mecz, jak w finale, pokonałby nas nawet Arsenal.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 18:23 #82
Fenek
Fenek pisze:
Z taką grą to każdy by nas pokonał a już zwłaszcza kluby z najwyższej półki.
Tylko moim zdaniem z finału należy wyciągnąć wnioski i puścić to w niepamięć.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:50 #81
Borys333
Borys333 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 17:51

Manchester gdyby grał tyle meczów z barcą w tak krótkim odstępie co real to też pewnie znalazłby sposób na wygraną.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:50 #80
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Hahaha,niech lepiej sobie przypomni Manite,a nie teraz pajacuje .
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:48 #79
rejbar
rejbar pisze:
Proponuję Wam nie pisać komentarzy, że by nie mieli z nami szans, bo jakie zespoły by ze sobą nie grały to szanse zawsze są 50 na 50. Również nie wypominajcie wszyscy w kółko tego 0:5, bo to było ponad pół roku temu i widać, że obecnie Real potrafi powalczyć z Barcą. Jaka by to nie była taktyka, czy sposób, liczy się wynik.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:44 #78
Borys333
Borys333 pisze:
Wiem jedno, gdyby doszło do takiego meczu to spotkanie byłoby o wiele ciekawsze niż z barceloną. Nie byłoby jednostronnego spotkania, jeśli już miałoby byc źle to biorę pod uwagę tylko kopanine.

Real, był chyba taki proszek jeśli mnie pamięc nie myli, ale o drużynie nigdy nie słyszałem... ;)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:44 #77
rejbar pisze:
rejbar
Nie wiem nic o proszku, ale w Realu czasem można wyczaić promocje na proszki :P
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:48 #76
united007
united007 pisze:
gdyby MU grało w finale z realem to kompletnie inaczej wyglądałby pierwszy skład i taktyka na mecz
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:39 #75
devilfan88
devilfan88 pisze:
Szanuje i lubie Ikera... ale teraz po prostu mnie wk***ił :/ Zapomniał jak się 5 piłek z siatki wyjmowało?
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:33 #74
Daniel2706
Daniel2706 pisze:
Taka prawda. Gdyby Manchester trafił wcześniej na Barcę lub też na Real to do finału by Manchester nie doszedł. Real i Barca - to taki powinien być finał.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:32 #73
iwan
iwan pisze:
"Pokonalibyśmy" "jak bysmy grali w finale" "zabiegalibyśmy"....... itd lubie takie wypowiedzi pilkarzy realu w stylu "0gdyby babcia miala wasy to by byla dziadkiem" Na razie real niech sie skupi na wyklepaniu pucharu króla:-) ha ha
pozdrawiam
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:26 #72
mokrzyk30
mokrzyk30 pisze:
Nawet do finału przez kilka lat nie mogą wejść. Niech sobie przypomną jak im farsa 5 bramek strzeliła myśli że jak real wydaję dużo kasy na transfery to od razu są najlepsi Sir Alex Ferguson umie wykryć talent jak Hernandez który jest 100 razy lepszy od zadufanych w sobie gwiazdeczek Realu
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 17:02 #71
PropanButan
PropanButan pisze:
Co ten biedak wie o meczach z barceloną ? Pięć do zera , dwa remisy i coś tam jeszcze i mówi że pokonaliby Manchester United . Owszem jest możliwe gdyby grała nasza drużyna z zawiązanymi oczyma . A ten gniot niech lepiej zacznie bronic , a nie opowiadać jak to real jest dobry , bo ile dobrze pamiętam to ostanie starcie zakończyło sie 4 -3 dla nas .
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:51 #70
nicramleonmufc
Żeby zagrać w finale LM to trzeba mieć drużynę a nie gwiazdeczki które patrzą tylko na to co w kieszeni więc panie Iker zamknij ryj i nie pier... ze byście nas zabiegali tylko przypomnij sobie listopad ubiegłego roku jak dostaliście piątkę w dupę od barcy i nauczcie się w końcu przegrywać z klasą a nie kopać po kostkach.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:43 #69
krzych418 pisze:
krzych418
Czy to nie Ty pisałeś wcześniej że 'Real jest lepszy od Barcelony' ? :P
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:50 #68
nicramleonmufc
chyba cos ci sie pomylilo krzych418 to nie ja
» Wtorek, 07 czerwca 2011, 16:27 #67
DeviilFan
DeviilFan pisze:
Coś wątpię w to co mówi "najlepszy bramkarz świata"...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:43 #66
krzych418
krzych418 pisze:
Ech, na prawdę żenujące są komentarze typu 'rozgromilibyśmy Real' albo ' wciągnęlibyśmy nosem '. Na jakiej podstawie wyciągacie takie wnioski !?
Bez spinki, ale głupoty piszecie.

- Skład Real ma 3 razy mocniejszy od nas.
- Taktykę mają bardzo dobrą, dobieraną pod konkretnego rywala, podczas gdy my nie mamy jej w ogóle.
- Bilans bezpośrednich starć jest dla nas skrajnie niekorzystny (choćby ostatnie baty w ćwierćfinale LM)

Prawda jest taka że ogralibyśmy ich w latach 2007 - 2009, jednak teraz nie mielibyśmy z nimi szans, wystarczy porównać z kim gorzej grało się Barcelonie....
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:43 #65
Diegoo1878 pisze:
Diegoo1878
Nie pierdo*l.
Składu na pewno nie mają mocniejszego, poza tym to nie jest filozofia wydać 300 mln i kupić same gwiazdki, sztuką jest samemu stworzyc ekipę z młodych zawodników, tak jak to się robi u nas. Ilu my mamy zdolnych wychowanków a ile Real?
Powiadasz, że nie mamy taktyki? Nie wiem skąd te urojenia w Twojej głowie ale bez taktyki 19 mistrza Anglii raczej byśmy nie zdobyli. Poza tym porównaj sobie PL a tę śmieszną hiszpańską. Wątpie żeby Real też miał takie super miejce w naszej lidze.
Ostatnie baty w ćwierćfinale? Ten mecz pamiętam jak gdyby był wczoraj. Pierwszy co prawda przegraliśmy (nie pamiętam dokładnie ile ale chyba różnicą dwóch goli) ale rewanż był nasz, bo 4:3 wygrały diabły, więc naprawde nie wiem o jakich batach mówisz.
Z kim grało się gorzej? Może i z Realem ale nie sztuką jest postawić busa w bramce. Sztuką jest zagrać otwarty futbol, bez strzelania bramek nie można wygrać. My próbowaliśmy i za to stawiasz nas na pozycji przegranej? Błąd!

A Iker niech się lepiej weźmie za granie, bo gdybanie raczej mu nie wychodzi.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:09 #64
krzych418 pisze:
krzych418
Wychowankowie Realu :
Raul, Cassilas, Cancares, Pedro Leon, Morientes, Guti

Nasi wychowankowie :
Giggs, Scholes, Beckham.
Grający obecnie : J, Evans :) Gibson :)

Widzę że jest remis ze wskazaniem na Real nawet w tej kategorii :)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:21 #63
Diegoo1878 pisze:
Diegoo1878
Gary, Phil Neville, John O'Shea, Nicky Butt.... Ale chodzi też o to, że mamy takich młodych piłkarzy jak Rafael, Fabio, Welbeck, Macheda, którzy tak naprawdę u nas dorosną do tego aby móc ich nazywać pełnymi, dorosłymi pilkarzami.

Poza tym to tylko jeden z moich kontrargumentów...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 20:41 #62
krzych418 pisze:
krzych418
Ziomuś co do Fabio i Rafaela pełna zgoda - wychowankowie jak brak (szkoda że nie tej samej narodowości, ale to obecnie rzadkość)
Welbeck i Macheda natomiast są zmarginalizowani przez SAF-a, zamiast sięogrywać w drużynie błąkają się po wypożyczeniach a w ataku występuje Chicharito i od czasu do czasu Bebe - transferowa masturbacja Fergusona.

Nie rozumiem co to ma do rzeczy. Real ma obecnie mocniejszą ekipę i na 90 % ograłby nas. Jeśli w składzie mielibyśmy samych Rooneyów, Ferdinandów i Vidiców, wtedy można by gdybać...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 21:57 #61
Tennant
Tennant pisze:
Nie ma to jak wychwalać się po fakcie ;p
Glory Glory MU
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:38 #60
DevilFan
DevilFan pisze:
depresja Ikera i Realu szkoda że nie powiedział tego Ronaldo.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:27 #59
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
,,dwie najlepsze drużyny z Hiszpanii, co jest bardzo pozytywne dla hiszpańskiego futbolu – dodaje reprezentant Hiszpanii."
A są tam jeszcze jakieś mocne drużyny? Nie ma.
A Manchester musi się tłuc po dwa razy w sezonie z Chelsea, Tottenhamem, Arsenalem, Liverpoolem i Manchesterem City.
Ale fakt faktem przydałby się wreszcie bezpośredni pojedynek z Realem.
Ave Marszałek!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:26 #58
Kubamanutd1997
Mają kase i szpanuja
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:19 #57
Rarian
Rarian pisze:
Blablabla, dostali od tej barcy 5-0, finał CDR niby wygrali (taktyką pt. "połam przeciwnika"), ale potem przegrali (u siebie!) 2-0 czyli taką samą różnicą bramek jak my. Real wciągnęlibyśmy nosem.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:16 #56
bober89 pisze:
bober89
tak samo jak mieliśmy Barcelonę wciągnąć, rozetrzeć na pył, zmasakrować itp... więc lepiej nie kozacz.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:20 #55
eKB
eKB pisze:
Nie lubię takiego cwaniakowania jak chcą to niech się z nami zmierzą prezentują o wiele niższy poziom niż Barcelona więc spokojnie mielibyśmy szansę ba nawet bylibyśmy faworytem.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:10 #54
nikolasinho117
No na pewno niech Real nauczy sie że trenera nie zmienia sie co sezon aha i w finale przegraliśmy 1:3 anie 5 czy 6 ha haha
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:56 #53
lukas255
lukas255 pisze:
Casillas najpierw spróbuj z Barceloną zremisować luib wygrać jednąbramką. Bo jak narazie to 5 albo 6 wam w walą bez najmniejszych problemów. Nie bądź taki cwaniak skoro do finału nie doszedłeś bo w półfinale przegrałes już nie powiem zkim.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:53 #52
oti
oti pisze:
Nie rozumiem, jak można być tak chorobliwie zazdrosnym o Nasz Wspaniały Klub. To się robi żenujące, a Casillas już się raz ośmieszył w Gran Derbi, kiedy puścił 5 bramek, więc po co ośmiesz się kolejny raz?
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:51 #51
przemekk28
przemekk28 pisze:
O bosz jaki pewny siebie, a z Barcą 5 bramek złamas wpuścił. Z nami ta samo by było !!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:50 #50
Deluxe
Deluxe pisze:
Po co w ogóle jest takie gdybanie, że jakby Real zagrał w finale, to pokonałby United? Parodia! Bo Real do finału się nie dostał i może co najwyżej napalać się na przyszły rok, a nie marudzić. Nie przekonamy się, czy Real zagrałby tak samo, jak Barca, bo finał już się odbył i koniec tematu. Akurat po Ikerze takiego dennego gadania się nie spodziewałam.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:49 #49
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Tylko ty kilka lat siedzieliscie w 1/8, ... tak tak wiemy, wasz ulubiony zespol to 1 8 L xD
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:45 #48
LoveMUFC
LoveMUFC pisze:
w 101% z Ikerem się nie zgadzam.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:40 #47
Arhemist
Arhemist pisze:
Taaaa, zesraliby się... Dostali w dupe raz, i dostali by nastepny
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:34 #46
DoReK
DoReK pisze:
Casillas był jedynym zawodnikiem którego tam lubiłem ... No teraz to jest najmniej lubianym...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:30 #45
Baku95
Baku95 pisze:
Tak tak... Nie ma to jak postawić autobus i remisować z Barcą a jak sREAL gra z nią ofensywnie to tracą bramki nie muszę przypominać tego 5-0 !!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:29 #44
DEPE
DEPE pisze:
TAki wlasnie sZacunek ma do was caly real madryt. nie dosc ze przychodza i traktuja was jak dupermarket, to ich pilkarze wypowiadaja sie w ten a nie inny sposob. a wy dalej ich kochajcie, a oni sie smieją wam w twarz.
ten cytat bardzo mi sie podoba, bo przypominam sobie jak bardzo dopingowaliscie real w polfinale.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:28 #43
Katalonka
Katalonka pisze:
Tak, tak... pogadaj sobie jeszcze Iker. Niech wszyscy gadają, bo wiecie, kibice Realu, Real i Murinio wiedzą swoje. Przegrali z Barcą, nie doszli do finału, MU to zrobił. Tak jak już ktoś wspomniał, gdyby nie "autobus" (olaboga) i gdybyście grali tak jak z innymi drużynami, to dostalibyście z 4/5:0. Mogłabym się założyć. Aha, no i gdyby piłkarze/trener Realu zamiast zajmować się faulowaniem/biciem/gadaniem bzdur na konferencjach/sugerowaniem durnych spisków/powtarzaniem ciągle jaki to jest ten klub dobry - zajęliby się grą w piłkę. Czemu nigdy nie ma problemów z Barcą, kiedy gramy mecze z jakąkolwiek inną drużyną niż ta, którą aktualnie prowadzi Mourinho? Nie wiem. W każdym razie, to MU jest drugą najlepszą drużyną w Europie, czy tym panom z Realu się to podoba czy nie. Ten finał był piękny, gdyby po drugiej stronie stał Real to mecz byłby jednym, wielkim szajsem z autobusem i faulami. Aha no i bronieniem się The Special Five na konferencjach, na których zapewne oskarżałby Barcę... ohh. Real? Czuję, w takim tempie szybko zostanie znienawidzony przez inne kluby. Powtarzaniem, że jest najlepszy, chociaż wcale tak nie jest, dopiero w tym roku od dłuższego czasu doszedł dalej niż do ćwierćfinału. Bo to nie jest ani pierwszy, ani drugi najlepszy klub w Europie. Jest co najwyżej trzeci. I nikt nie może przewidzieć, "co by było gdyby". Dobrze jest, jak jest.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:20 #42
FanaticMU pisze:
FanaticMU
Brawo Katalonka! Szacunek za każde słowo które tutaj napisałaś :) Pozdrawiam serdecznie i aż z uściskiem ;)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:12 #41
Emis pisze:
Emis
poświęcenie daniego alvesa w starciu z pepe to wielki wyczyn - ze złamaną nogą wrócił na boisko... prawie jak beckenbauer
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 16:52 #40
Pemek93
Pemek93 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 15:14

Nie mam pytań to tego pana ! Po prostu nie może zboleć, że Real był słaby i odpadł.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:12 #39
jankes9031
jankes9031 pisze:
co gosciu! hahaha ja marzylem o tym zeby zagrac z Realem to bym byl pewien o wygrana w finale:) ich najwieksza armata krystyna by zobaczyl SAF'a na lawce i by odrazu dostal tremy i nic nie gral hahaha:P

dowcipny gosc

a tak na serio dlatego nie znosze hiszpanow i hiszpanskiej pilki ... zadufani w sobie frajerzy
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:07 #38
ManUtdFan94
ManUtdFan94 pisze:
'Spotkały się dwie najlepsze drużyny na stałym kontynencie" Gościu chyba nie wie, że wszyscy mieli dość tych Grand Derby bo to nie był mecze tylko jeden wielki szajs ze względu na wypowiedzi przed meczowe jak i to co się działo na boisku. Gdyby to były dwie najlepsze drużyny to pewnie wyniki by były w miare równe tzn. raz by wygrywal Real, raz Barcelona tam pare remisów, a nie bilans Realu na 5 pojedynków z Barceloną brzmi 3 przegrane,1 remis,1 wygrana i przede wszystkim byłby to piękne mecze dla oka. Według mnie już te Grand Derby przebiły mecze Man Utd z Chelsea bo tam chociaż decyduje sport i są spore emocje, a nie wielka przereklamowana 'impreza'.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 15:00 #37
monnie
monnie pisze:
tak, tak, Pcim Dolny też by nas pokonał!

Casillas - jaki przystojny, tak plecie głupoty. Ależ tam musi grzać ostro w tej Hiszpanii...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:59 #36
AgEnT
AgEnT pisze:
Uaaaa chyba ktoś zapomniał ile razy musiał wyciągać piłkę ze swojej bramki ...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:46 #35
Gallacher
Gallacher pisze:
Nie ma co się tym przejmować ;] Ja osobiście uważam że nazywanie ekipy Realu najlepszą po Barcelonie w europie jest dość przesadzone Owszem Barcelona tak , bo zdobyła tytuł LM jak i 2 lata temu , także góruje nad ligą hiszpańską ... Niech ten Iker uzasadni na jakiej zasadzie jest najlepszą ekipą w europie ? Chyba pod względem zdobycia trofeów na starym kontynencie , to tak ale Real w przeciągu kilku lat nic w LM nie osiągnął , a MU owszem.Zresztą niech ten człowiek patrzy realnie i obiektywnie , a nie gdyba co by było gdy ?
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:38 #34
erni93
erni93 pisze:
No własnie panie Iker to czemu z nami w Finale grała barsa??Aha bo real z nią przegrał 5 meczy w sezonie .W tym 2 w lidze mistrzów .
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:37 #33
RaV pisze:
RaV
no niestety ale real w lidze mistrzów drugi mecz zremisował 1-1 tak samo jak i w lidze hispanskiej plus wygrany puchar króla... ich bilans z tego sezonu z barca to 1 wygrana 2 remisy i 2 porazki ;p w zasadzie nie tak najgorzej chociaz ich sposób murowania bramki mi sie nie podobał..
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:50 #32
Matikus12
Matikus12 pisze:
I ten to mówi co przegrał z barcą 5:0 hehe a my 3:1
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:34 #31
crstiano7pl pisze:
crstiano7pl
haha dokładnie sami dostali piątkę , a krytykuje ManU ;P
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:38 #30
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
E tam, gdybanie.. Gdyby to, to by było to. Poza tym panie Casillas nie wiemy, jak Real poradziłby sobie w United wieczorem 28 maja i nigdy się nie dowiemy:)

PS: Swoją drogą Casillas mówi, że Real i Barca to 2 najlepsze drużyny na świecie.. Z Barcą mogę przeboleć, ale Real ? :|
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:29 #29
ReMo8
ReMo8 pisze:
iker zapomniał już o wszystkim co puszczał w tym sezonie chyba,.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:12 #28
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Oj Iker. A tak Cię lubiłem.
Cóż. Manchester jednak doszedł do finału, a Realu jakoś tam nie widziałem...
Swoją drogą, mecz potoczyłby się zupełnie inaczej, niż z Barcą.
To, że potraficie wygrać 8:1 z drużyną, którą zna jedynie 10 tysięcy ludzi, z wioski którzy im kibicują, nie znaczy że pokonalibyście Manchester.
United nie murowało się przed Barceloną, dlatego był otwarty futbol.
Gdyby Real się otworzył, atakując jak Barca, przegraliby z 4:0...
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:59 #27
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Bo powiedz mi drogi Casillasie, która drużyna najlepiej kontratakuje na świecie ?
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 14:00 #26
sisinho1982
sisinho1982 pisze:
oj oj oj dlatego nie lubię Hiszpanów, przekonani o swoich umiejętnościach hehe ale co smieszny Real zdobył przez ostatnie lata? po odejściu ZIZU? oprócz tego że nic:)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:56 #25
Bovver
Bovver pisze:
trzymajcie mnie bo zrobie mu zaraz krzywde!! Najpierw wszarze niech dojda do finału i go wygraja a nie ciesza miche bo maja puchar króla oczywiście w częsciach i po 6 latach doszli dalej niż pierwsza faza pucharowa w LM!! Szmaty zawszone! Nie trawie Realu od małego!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:53 #24
beckham85
beckham85 pisze:
tak sobie to tłumacz , zapyziały cwaniku z Realu !!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:28 #23
bonzo2404
bonzo2404 pisze:
Ahahaha co za typ... :D nie ogarniam ziomka :P zabiegaliby nas ?? ciekawe kto Ramos z Pepe kopali by nas po głowach a on sam nie miałby za dużo do powiedzenia przy duecie Roo i Chicha :) wiec witam żegnam a co do ligi hiszpańskiej że jest niby najsilniejsza to oznajmiam że w lidze hiszpańskiej o mistrzostwo walcza 2 druzyny a nie jak w angli 4-6 Manchester U, Chelsea, Arsenal, Tottenham, Manchester City i teraz juz mniej Liverpool.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:11 #22
Sapphir
Sapphir pisze:
Nie ogarniam typa haha, pogrozyl sie totalnie. Nie wiemy co mowimy? Real strzela przecietniakom po 8 co z tego jak dostaje kazdy mecz z Barca.. Barca gra calkiem inaczej niz Real, gra najlepiej na swiecie w tym momencie. United dosiadlby Real daje ch**a uciac =) Glory!
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:04 #21
Kajdan
Kajdan pisze:
Zawsze mialem wielki szacunek do Casillasa ale ta wypowiedz pokazala ze jest totalnym pajacem. Troche pokory by mu sie przydalo bo Real od kilku lat osmiesza sie na arenie miedzynarodowej podczas gdy United zawsze prezentuje najwyzszy poziom a wyniki z ostatnich lat dobitnie to pokazuje. Niech sie cieszy, ze im Mourinho dupe ratuje bo bez niego to pewnie znow wydawaliby krocie po to by odpasc w 1/8. You'll never be as big as Man United ;)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:04 #20
matemufc
matemufc pisze:
hahahahhaahaaa no smiech na sali co ten gosc powiedzial , marzylem o realu bo było by najprościej ,gwiazdy zejszczane co wyciągali piłke z siatki w potyczne z barcą w tym sezonie z 10 razy
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:55 #19
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Ile to Barca strzeliła Realowi bramek przez ostatnie 3 lata ?
I skoro jest taki mądry to czemu jej nie pokonali w tym półfinale ?

Po raz pierwszy od 4 lat awansowali po półfinału, podczas gdy my w tym samym czasie awansowaliśmy 3 razy do finału !

Jedna wygrana i remis robią z nich wielkich panów ...

Liga hiszpańska rządzi się innymi prawami, tam jest Real i Barca, które tłuką na miazgę te pozostałe 18 klubów i czasami zdarzy im się wpadka.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:51 #18
UnMishii
UnMishii pisze:
Niewątpliwie, gdyby United zagrali tak jak z Barceloną na Wembley to by nas pokonali... Chelsea i Arsenal też... Lech pewnie też, i Legia i Wisła.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:50 #17
designer
designer pisze:
Typowy Hiszpan. Zadufany w sobie buc do kwadratu. Niech lepiej przestanie gadac takie glupoty, bo wiedna od tego uszy a zreszta lepiej ignorowac kogos kto mozg ma wielkosci truskawki. Jego wypowiedzi mozna jedynie wysmiac i tyle. Hiszpanski futbol wedlug niego rzadzi, bo jest tej narodowosci. A ja na widok hiszpanskiej pilki po prostu zwracam obiad. Nie moge juz patrzec ani slyszec o tych hiszpanskich cwaniaczkach. Chce prawdziwy futbol a nie tam gdzie wszyscy udaja (czyt. Hiszpania)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:47 #16
spOntan
spOntan pisze:
Casillas musiał się jakoś dowartościować, bo najpierw trzeba do tego finału dotrzeć... a takie gadanie co by było gdyby to śmiech na sali. Swoją drogą miałem go za kogoś bardziej inteligentnego. Mocny w gębie.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:28 #15
RaV
RaV pisze:
Real był blizszy pokonania barcy bo murował swoją bramkę... w otwartym pojedynku dostali 5-0 wiec nie jestem taki pewny czy Casilas ma racje... ;p
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:27 #14
brazylianwisnia
Real gra inna pilke niz Barcelona.maja slabsza obrone i atak od nas wiec nie dali by rady.co oni osiagneli w ostatnich latach?Manchester United udowodnil na boisku ze tylko Barca moze nas pokonac.Real nic nie udowodnil,nic nie osiagnal a to my jestesmy na pierwszym miejscu rankingu UEFA.gadac to moze nawet Wisla Krakow ze ogralaby Barcelone w finale i wygrala LM.To boisko weryfikuje w-ko.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:07 #13
RaV pisze:
RaV
Aż mnie zaciekawiłes z tym rankingiem i sprawdziłem.. [link usunięty] faktycznie jestesmy najlepsi biorąc pod uwage ostatnie 5 lat :)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:50 #12
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
udowodnili, że można przegrywać z Barca przynajmniej 5-cioma golami.. To Big Mou robi im wode z mózgu i zaczynają wierzyć, że są naprawdę dobrzy
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:53 #11
Veon pisze:
Veon
Czyli ciągle jesteśmy na pierwszym miejscu bo już myślałem że spadliśmy na 2 po finale ale rankingu nie widziałem od miesięcy.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 13:51 #10
rvn10
rvn10 pisze:
Bzdura, Realowi jeszcze daleko do United, postawił bym nie małą sumkę, na to,że United by wygrało w bezpośrednim starciu. A Casillas to wielki jasnowidz futbolu, nawet nie awansował do finału ,a on już wie jak jego klub wypadłby z Manchesterem..gdybać każdy może, bo gdyby babka miała wąsy byłaby dziadkiem ;)
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 12:06 #9
martin86
martin86 pisze:
taki z ciebie kozak zobaczymy czy w następnym sezonie dotrzecie do finału ale na to się nie za nosi
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:55 #8
jelonq1
jelonq1 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2011 11:56

moim zdaniem Iker ma sporo racji ale nie do końca byłby bardzo zacięty i wyrównany mecz między MU a Realem a że Uefolona i Real to najlepsze drużyny to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:54 #7
RaV
RaV pisze:
hahahaha xD jak już mówiłęm kocham te jego poczucie humory :) dobry jest, naprawde ! powinien w kabarecie robbic :D
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:53 #6
NanoUnited
NanoUnited pisze:
Ikier to byłoby tak zer do zera przez 120min a potem w karnych byś puszczał szmaty a na dobitkę Ronaldo by przestrzelił
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:41 #5
mat3usz
mat3usz pisze:
zabiagani byli taak, po piłkę ze swojej bramki na środek :D ahhahahahaa ;d
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:23 #4
mementofinis
mementofinis pisze:
Koleś naprawdę ma tupet. Pierwszy raz od kilku lat awansowali do półfinału, po raz ostatni zdobyli mistrzostwo 3 lata temu...a on stawia się na równi z Barca. Kiedy Real zacznie żyć chwila obecną, a nie przeszłością?! Real gra inaczej niż Barca...wydaje mi się iż Real byłby właśnie korzystniejszym przeciwnikiem niż Barca z swoim stylem gry. Jednak było minęło...nowy sezon wszystko zweryfikuje, a temu panu życzę więcej pokory na przyszłość:D
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:21 #3
evilrase
evilrase pisze:
nie wiedziałem że Casillas to taki dowcipniś, hahah skoro United było w finale z Barcą to znaczy że my i oni do dwie najlepsze drużyny Europy
» Czwartek, 02 czerwca 2011, 11:20 #2
fanutd pisze:
fanutd
chciałeś powiedzieć świata
» Sobota, 04 czerwca 2011, 07:36 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY