AKTUALNOŚCI

Ferguson: To była trudna decyzja

Data 29 maja 2011, 10:37 Tomasson, dailymail.co.uk
Ferguson: To była trudna decyzja
» Boss musiał wybrać pomiędzy Michaelem Owenem a Dymitarem Berbatowem
A A A
Sir Alex Ferguson przyznał, że umieszczenie Dymitara Berbatowa poza kadrą na finał Ligi Mistrzów było najtrudniejszą decyzją minionej soboty.

Mimo, że Bułgar nie zasiadł nawet na ławce rezerwowych, to szkocki menadżer zapewnił, że napastnik nie był z tego powodu obrażony i do ostatniego gwizdka wspierał swoich kolegów. Boss musiał podjąć taką, a nie inną decyzję ze względu na założenia taktyczne, które i tak nie przyniosły oczekiwanego rezultatu.

– To była trudna decyzja. Nie miałem problemu z zestawieniem wyjściowej jedenastki, ale dobór rezerwowych był trudnym orzechem do zgryzienia. Przeładowałem środek pola, ponieważ w mojej ocenie ta formacja była kluczowa w spotkaniu z Barceloną. Zaryzykowałem i na ławce posadziłem zaledwie jednego obrońcę, co pozwoliło mi na uzyskanie większej liczby opcji w pomocy – wyznał Ferguson.

– Musiałem też wybrać pomiędzy Michaelem Owenem a Dymitarem Berbatowem. Uznałem, że w sobotę potrzebny będzie nam człowiek, który wchodząc z ławki w ostatnich minutach potrafi odmienić losy meczu, a piłkarzem o takich umiejętnościach jest właśnie Anglik.

Dymitar Berbatow gola w Lidze Mistrzów nie zdobył od 1134 minut.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...



Poprzedni news:
Guardiola: Zobaczcie, zasłużyliśmy na to!
Następny news:
Nani optymistycznie patrzy w przyszłość

Komentarze (69)


krzych418
krzych418 pisze:
Weź Fergusonie zniknij !! 'Ustawienia taktyczne' - śmiech na sali !! Tam nie było absolutnie żadnej taktyki, żadnej gry, żadnej walki. Wstyd na oczach całego świata i to po raz drugi z rzędu. Trzeba sobie jasno powiedzieć że wszystkie sukcesy tego Pana to zwykły fuks :
Finał 99 - cud (dwie bramki w minutę)
Finał 08 - cud # 2 (Terry myli się jedyny raz z karnego)
19 Mistrzostwo - wielki fart, mnóstwo meczów szczęśliwie wygranych, lub zremisowanych, do tego upokorzenie w meczu z Live.

Bardzo lubię i szanuję SAF-a ale jak używa słowa 'taktyka' robi mi się niedobrze. On chyba nie zna znaczenia tego słowa. Gramy straszną żenadę. Na miejscu Berby odszedłbym, bo Chicha jest cienki jak rabarbar i nie zasługuje na pierwszą 11.
» Wtorek, 31 maja 2011, 00:30 #69
DavidKu pisze:
DavidKu
jesteś głupkiem czy trolem?
» Wtorek, 31 maja 2011, 00:45 #68
kulka077 pisze:
kulka077
nie jest sezonowcem
» Środa, 01 czerwca 2011, 14:53 #67
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Ciekawe czy gdyby grał to coś by to zmieniło....
» Niedziela, 29 maja 2011, 20:53 #66
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Trochę go brakowało, nie miał kto uspokoić gry, no ale czy decyzja SAF'a była dobra, czy nie, tego już się nie dowiemy.
» Niedziela, 29 maja 2011, 18:26 #65
kriss001
kriss001 pisze:
Co do Berby,no coz na tego zawodnika ciezko liczyc ,bo nie wiesz czego mozesz sie po nim spodziewac w danym dniu...nie ma co gdybac ...Mnie najbardziej rozczarowal M.Carrick...to jego SAF powinien sciagnac po pierwszej polowie....mialem wrazenie ze wiele akcji barcy w srodku pola byly jego niechlubna zasluga....mam przeczucie,ze moge powiedziec do kibicow barcy:"see you guys next year"....
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:52 #64
nesz1
nesz1 pisze:
Fatalnie taktycznie zagrali wczoraj. Brak krycia przed polem karnym, brak podwójnego krycia Messiego i brak Naniego w wyjściowym. Masakra...
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:44 #63
hitman90 pisze:
hitman90
Fatalnie taktycznie?:) Smieszny jestes. Jedyna taktyka na tak grajaca Barcelone, to ta z dwumeczu Barca - Inter w 2009/2010. Czyli "AUTOBUS" pod bramka i tyle. Nasi nie mogli nawet dotknac pilki, Iniesata zagrywal do krytych zawodnikow, a Ci i tak nie tracili. Nasi zawodnicy przy barcelonskich wygladali jak drewna bez techniki.

Co do Naniego, to popisal sie zaraz po wejscu. On jest dobry na ofensywna gre, na defensywe w ogole sie nie nadaje. Valenca wczoraj nic nie gral, bo nawet jak byl w poblizu pola karnego rywala, to nie mial kto mu pomoc. A w oboronie na pewno lepszy od Luisa N.
» Niedziela, 29 maja 2011, 18:33 #62
leito276 pisze:
leito276
hitman90, anty mądry człowieku... Nani ledwie zdążył wejść na boisko jak już straciliśmy bramkę... To nie jest mecz z kolegami na orlikach czy bóg wie jakim innym osiedlowym boisku. W mecz trzeba się wprowadzić a do tego potrzeba przynajmniej 5-10 min... Zwłaszcza w takiej sytuacji w jakiej był Manchester. Kolejnym razem zanim napiszesz jakąś bzdurę to pomyśl 10 razy...
» Niedziela, 29 maja 2011, 19:46 #61
crystek97
crystek97 pisze:
a i tylko nie piepszcie że Berba powinien być w 1 jedenasce widziałem taki komentarz bo każdy przed finałem pisał że Chicharito nas zbawi . Szkoda Manchesteru tylko oby sie na załamali i grali to co grają ale LM by sie wkońcu przydała za rok finał Real - ManU
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:16 #60
crystek97
crystek97 pisze:
hhmm a ja sie zastanawiałem po co SAF trzyma Hernandeza a nei wpuści Berby
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:12 #59
atb
atb pisze:
Do wszystkich, którzy uważają, że to była głupia decyzja Sir Alexa. Stuknijcie się w łeb, a najlepiej od razu oddajcie hołd Messiemu i wynocha dumnie śpiewać hymny w Katalonii. Można krytykować wszystko, ale nie decyzje Sir Alexa. Już kilka lat temu było pełno takich i tutaj i na sąsiednich serwisach ManUtd, co Go na emeryturę wysyłali, a potem co?
To jest Nasz manager i wie co jest najlepsze dla teamu. Jestem pewny, że on każdorazowo robi 110% możliwości zespołu. A jeśli coś nie wyjdzie, to tylko wina dyspozycji dnia albo gorszego występu jednego bądź kilku zawodników.
Owen był wczoraj idealnym rezerwowym i bardzo dobrze się stało, że znalazł się w kadrze zamiast Berbatova.
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:02 #58
bzowy21
bzowy21 pisze:
Według mnie to Berbatov powinien grać w podstawowym składzie zamiast Hernandeza. Cicharito nie ma jeszcze tego doświadczenia, bo to jego pierwszy sezon. Fergie mógł postawić na Bułgara, a w drugiej połowie Javier wszedł by jako Joker. Poza tym MU zagrał jeden z najgorszych meczy w tym sezonie i tyle w temacie.
» Niedziela, 29 maja 2011, 16:07 #57
Grzesieq1992 pisze:
Grzesieq1992
po meczu to sie super mówi a jakby strzelił to bys go wychwalał pomysl nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem
» Niedziela, 29 maja 2011, 16:30 #56
DevilFan pisze:
DevilFan
dokładnie grzesiu co by to było...
Cziczarito dobrze zaczął ale co miał zrobić później.
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:04 #55
johnoshea
johnoshea pisze:
żenada... przyznam,ze nie wiedziałem dlaczego bułgara nie ma na ławce ale myślałem,ze jakiś uraz przd meczem czy coś... a tu po prostu SAF nie wpisął go do kadry... a berba przydałby się od 2połowy by wyjść po piłke i przytrzymać ją troche bo chicharito jakby w ogóle nie było na boisku
» Niedziela, 29 maja 2011, 15:51 #54
UnMishii
UnMishii pisze:
koleś dobrze prawisz, warto było wyjść na boisko z normalnym nastawieniem, i z określonymi zawodnikami, posiadającymi styl tak jak Berba czy Rooney. Daliśmy się Barcelonie i tyle. Szkoda meczu i SAFa, słabe pożegnanie VDS
» Niedziela, 29 maja 2011, 14:56 #53
wojewodzkihuber
Decyzja Fergusona była podyktowana ustawieniem jakie wybrał. Z założenia, jak można było zobaczyć liczyliśmy na kontry, długie piłki do Hernandeza i zamieszanie w polu karnym. Patrząc na ostatnie mecze nie widziałbym Berbatova w tym systemie. On woli przetrzymywać i piłkę, rozgrywać. I wydaję mi się, że we wczorajszym spotkaniu byłoby to najlepsze rozwiązanie. Kiedy Barca dominuje w spotkaniu, a United szybko pozbywa się piłki to taki zawodnik, jak Chicharito jest zbyteczny. Wprowadzenie Bułgara na pewno uporządkowałoby grę i uspokoiło ją. W konsekwencji mogłoby to oznaczać efektywniejszą postawę United.
» Niedziela, 29 maja 2011, 13:43 #52
Tennant
Tennant pisze:
Fergie dobrze zrobił. Błędem była absencja Fletchera
Glory Glory MU
» Niedziela, 29 maja 2011, 13:40 #51
johnoshea pisze:
johnoshea
człowuieku fletcher nie grał kilka miesięcy a Ty byś chciał żeby wyszedł w 1składzie na finał lm??
» Niedziela, 29 maja 2011, 15:52 #50
iwan
iwan pisze:
To byla glupia decyzja... (odniesienie do tytułu) pozdrawiam
» Niedziela, 29 maja 2011, 13:03 #49
orion
orion pisze:
Teraz to mozemy gdybyc co by bylo gdyby byl Berba...
Ja liczylem ze bedzie w podstawowej 11 ale To SAF rzadzi i zdecydowal ze go wogole nie bedzie... szkoda
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:55 #48
mat3usz
mat3usz pisze:
dziwiłem się właśnie czemu nie wszedł za Valencie/Giggsa na ostatnią zmianę Owen...
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:43 #47
woj92
woj92 pisze:
Nie wiem dlaczego ale w takie dni jak dziś jestem dumny z tego że jestem kibicem United. Zasypiałem wkur... wstałem z podniesioną głową, bo nie mam się czego wstydzić. Mam w dup... co inni myślą i tak Manchester jest najlepszy.
Co do Berby to ja bym dorzucił Totenhamowi z 10 mln i dołączył Bale'a do transakcji. Po prostu w takich meczach jak wczoraj potrzebujemy tego Walijczyka.
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:29 #46
sukinkot
sukinkot pisze:
Nie wierze! ze jakis klubik ogral wielki Manchester. Wielkim bledem jest podporządkowanie taktyki pod barcelonke. Powinniśmy zagrac taki futbol jak w kazdym innym meczu (np. z schalke). Pilkarze nie byli w stanie sie skoncentrowac nad wlasnymi umiejetnosciami tylko nad tym co maja w danym momencie zrobic czyli nad nasza nowa taktyka. Szkoda bo ograla nas barcelonka bez wiekszych nigdy sukcesow
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:23 #45
Carrambucho92
Ale zwróć uwagę, żę Schalke to nie Barcelona. To też ma znaczenie i to wielkie.
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:26 #44
sukinkot pisze:
sukinkot
skoro potrafiliśmy zrobić taka akcje ze padla bramka i barca nie wiedziala co sie dzieje to spokonie moglismy im narzucić taki sam styl gry jak a schalke a nie stosowac jakies nowe taktyki jak mourinho
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:41 #43
cvx pisze:
cvx
Pasuje do Ciebie Twój nick, nie wiem co ma na celu umniejszanie wielkiej Barcelonie, byli lepsi i podkreślili swoją dominację. Żadna drużyna nie ma z nimi szans, niestety, i trzeba to jasno powiedzieć.
» Niedziela, 29 maja 2011, 14:54 #42
UnMishii pisze:
UnMishii
koleś dobrze prawisz, warto było wyjść na boisko z normalnym nastawieniem, i z określonymi zawodnikami, posiadającymi styl tak jak Berba czy Rooney. Daliśmy się Barcelonie i tyle. Szkoda meczu i SAFa, słabe pożegnanie VDS
» Niedziela, 29 maja 2011, 14:56 #41
sukinkot pisze:
sukinkot
czemu kazdy zespol musi zmieniac taktyke tylko na mecz z barcelonka?! nie po to pracuje sie nad danym ustawieniem przez caly rok aby w decydujacym momencie zmieniac go i to tylko dlatego ze gramy z katalonczykami! to oni powinni sie dopasowac do nas
» Niedziela, 29 maja 2011, 15:23 #40
Taurus pisze:
Taurus
cvx - głupoty pierniczysz... KAŻDĄ drużynę da się pokonać.
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:29 #39
Carrambucho92
Ja tam myślę, że statystyki tutaj nie mają znaczenia. Bo można przez cały mecz kontrolować grę a nie stwarzać okazji i przegrać. Także no to jest moje zdanie, tutaj Barcelona pokazała bardzo dobrą piłkę, chociaż mnie ich gra denerwuje i nudzi, cały czas szukają jednego rozwiązania na strzelanie bramek. No ale taka jest już piłka nożna, nic nie zmienimy. Ale za rok United pokaże kto jest najlepszą drużyną:) Pozdrawiam Was Diabły;) Glory United;)
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:18 #38
Bacek
Bacek pisze:
Gdybyśmy zagrali całe spotkanie jak przez pierwsze 20min to wyik byłby korzystny, ale po 20minucie nasi odpuścili :/. II połowa to była tylko Barca
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:16 #37
otmar
otmar pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 12:14

Barcelona od kilku już lat atakuje tylko środkiem, tam rozgrywają piłkę. A nasza taktyka wyglądała jakbyśmy grali z Tottenhamem i bali się Bale'a i Lennona.
Nie wypada pouczać Fergusona, ale wg. mnie zupełnie nie było żadnej taktyki. Obrona zagrała słabo, bo zawsze zawodnik rozgrywający miał dużo miejsca, z dwóch takich sytuacji padł gol, bo Messi i Villa widzieli, że nie mają do kogo podać, a było miejsce, to strzał i gol.
Pierwszy gol też padł po ewidentnym błędzie obrony, zostawili Pedro jak w polskiej III lidze.
Mecz był do wygrania, ale trzeba było inaczej grać, a to tak pozostaję powiedzieć - wygrał lepszy... niestety :/
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:13 #36
eKB
eKB pisze:
Wielki błąd że go nie było po 1 połowie mógł go spokojnie wpuścić nie wiem dlaczego zamiast Berby na ławce usiadł Owen dla mnie głupota sorry SAF
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:09 #35
Szilk
Szilk pisze:
Nani z Owenem mieli wejść zaraz po drugiej bramce -jeszcze może byłby cień szansy - za kogo ? - tu jest problem-ale myślę że za Giggsa i Parka .Skład musi być odmłodzony żeby zapieprzać przez 90 min tak jak Rooney a trzecią zmianą to Anderson za zmęczonego Carrika - ale to trzeba było zrobić najlepiej w przerwie meczu.
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:05 #34
Sezonowiec
Sezonowiec pisze:
to bylo do wygrania Rooney to pokazal, tylko w drugiej czesci spotkania nie mielismy juz sil na taki pressing a jak odzyskalismy sily to bylo za pozno. Jedyne co mozna powiedziec za rok wrocimy po puchar!
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:01 #33
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
czemu masz taki nick ?
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:07 #32
dawidlp92
dawidlp92 pisze:
ja bym zrobił takie zmiany po przerwie
nani za valencie
berbatov za hernandeza
anderson za giggsa
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:50 #31
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
cłopie jak berbatov mógl wejsc za hernandeza jak go nawet na ławce nie było tylko był owen ?
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:54 #30
sssexton90
sssexton90 pisze:
CO wy gadacie, do przerwy było 1:1, gdybyśmy zmienili ustawienie taktycznie może by tych goli barcy nie było. Wiadomo byli lepsi ogólnie optycznie ale sprytem mogliśmy ich pokonać tak jak inter w zeszłym sezonie.

Czuję, że Mourinho z naszym składem by lepiej powalczył z barceloną.

Ktoś tu pisał, że zabrakło Fletchera, zdecydowanie się z nim zgadzam. Ten chłopak nadąży za każdym i nie byłoby dziur w defensywie.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:41 #29
soarq pisze:
soarq
Nie optycznie, a faktycznie Barcelona była lepsza. Sprawdź sobie statystki na stronie UEFY, zwłaszcza strzały na bramkę.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:43 #28
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
no własnie mi się też wydaje za zabrakło Fletchera i tej jego walecznosci ale postawienie na niego było by wielką niewiadomą bo nie wiadomo w jakiej jest formie .Aha i przed meczem mówiłem ze lepiej postawic na Groszka ale teraz widzie ze lepiej by sobie w tej roli poradził Owen lub Berbatov no ale mówi sie trudno .Za rok napewno wygramy ;)
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:49 #27
Rarian
Rarian pisze:
Man Utd: Schmeichel - G.Nevile, Johnsen, Stam, D.Irwin - Giggs, Beckham, Butt, Keane - Cole, Yorke

Tylko takim składem moglibyśmy powalczyć jak równy z równym z wczorajszą Barceloną :). SAF wysunął chyba najlepszy możliwy skład i poległ, bo rywal był po prostu za silny, trudno, bywa, jesteśmy pierwsi w Anglii i drudzy na świecie, a to i tak wielkie osiągnięcie. Berba mówił tydzień temu, że ani myśli o przeprowadzce i jeśli po jednym meczu zmieni zdanie, to trudno, mimo, że bardzo go lubię to niech odchodzi, jeśli nie jest w stanie pogodzić się z rolą wyznaczoną mu przez Sir Alexa.

CHAMP19NS ;)!
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:33 #26
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
no własnie tu mam newsa ze berba chce odejsc i Tottenham daje za niego 10 mln Funtów [link usunięty] .manusite .pl/ index.php?co=aktualnosci&id=28193
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:53 #25
kuba23
kuba23 pisze:
Oj szczeniaczki gońcie po rozum do głowy.
Z tak grającą Barcą i tak byśmy nie dali rady.
Garatulacje dla ManUnited za mecz.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:32 #24
Rarian pisze:
Rarian
Co prawda ze "szczeniakami" przesadzasz, ale masz całkowitą rację. Choćby wybiegli od początku Nani, Berba, Anderson czy nawet kurde Kung Fu Panda to i tak byśmy przegrali z tak grającą Barcą i tyle.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:35 #23
LTMek pisze:
LTMek
Śmieszni jesteście.
Barca była wczoraj jak najbardziej do ogrania.
Jedna składa akcja i w ich obronie panowała totalna panika.
Zabrakło u nas siły ofensywnej, zostaliśmy po prostu przebici...
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:45 #22
oti pisze:
oti
LTMek- prawda, gdyby miał z kim grać Rooney, a dodatkowo byłby typowy defensywny pomocnik, mielibyśmy szanse wygrać.
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:06 #21
sssexton90
sssexton90 pisze:
Trzeba było wystawić Berbatova, Andersona i Naniego od 1 minuty. Park nie radził sobie w środku, Iniesta, Xavi, Messi, Pedro kiwali go jak chcieli. W środku jedynie carrick coś tam działał ale to za mało.

Obrona działała sprawnie, nie ma co ich winić, przy takim posiadaniu piłki barcy i tylu strzałach wiadomo było że to się źle skończy. Nasz atak w ogole nie istniał. Giggs totalna klapa, Hernadez i Valencia to samo.


Mam nadzieję, że oprócz De Gei i Younga kupimy jeszcze ze dwóch dobrych pomocników. Scholes na emeryturkę, Gibson i Obertan na sprzedaż. Giggs tylko niech od czasu do czasu wejdzie (gra w wielu meczach mu już nie służy). Cóż, żeby pokonać barce trzeba lepiej ustawić się taktycznie w przyszłym sezonie i sięgnąć do portfela w okienku transferowym. Jeżeli nie wydamy jeszcze conajmniej 50 mln to czuję, że przyszły sezon będzie gorszy niż ten.

Szkoda, że nie kupiliśmy tanich rafaela Van der Vaarta i Suareza. Wydalibyśmy na nich góra 30 MLN a jaka inna jakość by się stworzyła.

Fergusona czeka dużo pracy w lato.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:30 #20
woj92
woj92 pisze:
Ewidentnie brakowało nam jednego zawodnika w środku pola, Darren był by idealny. Giggs ewidentnie nie nadążał, cóż Benefis mu nie służył. Lepiej by się Giggsowi grało gdyby za plecami miał dwóch pomocników. Hernandez i tak nic nie grał więc nie była by to dla nas specjalna strata. Ustawienie taki jak rok temu przy wybornej dyspozycji Rooneya na szpicy i finał byłby nasz.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:26 #19
lewy123
lewy123 pisze:
Dla mnie i tak największą stratą był brak Nani'ego w podstawowej 11. Jestem pewny że gdyby on grał od pierwszych minut albo chociaż od początku 2 połowy to wynik by był inny a już na pewno nie 3-1 dla Barcy. Nani grał tylko kilkadziesiąt minut a zdążył w tym czasie oddać strzał na bramkę i jeśli by troche przymierzył to była by bramka.

Glory gllory Luis Nani !
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:25 #18
Endo pisze:
Endo
nani ledwo wszedl i zaliczyl asyste przy golu Villi
» Niedziela, 29 maja 2011, 17:17 #17
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Moim zdaniem Berba po tym incydencie odejdzie.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:23 #16
sakjaszfili
sakjaszfili pisze:
bardzo proste to jest i nie ma co się nad tym rozwodzić, Hernandez zawsze walczył i było go pełno wszędzie tak wiec wiadomo ze to on mógł tylko z kontry coś zawojować, Berba nalezy do napastników którzy stoją i nie za bardzo walczą przy ataku pozycyjnym sprawdził by się taki wariant, ale skoro wiadomo było ze i tak jesteśmy nastawieni na kontrę to po co nam berbatow żeby stal , po za tym jak statystyki pokazują na 3 strzały pada jeden gol Hernandeza wiec wybór jest prosty, a co do Owena Ferguson podjął słuszną decyzje bo Owen tez idzie zawsze do końca za piłką i potrafi walczyć. Po za tym mysle ze Berbatow powinien raczej odejść po prostu nie pasuje do koncepcji United zawsze grało szybka piłkę a on to tylko spowalnia, nie mam do niego nic jest bardzo technicznym zawodnikiem co do tego nie ma wątpliwości ale czuje ze on nie pasuje po prostu do tej taktyki co Ferguson preferuje, myślę ze sprawdził by się gdzieś we Włoszech czy dobrej niemieckiej drużynie, po za tym nie ma co się rozwodzić kto by się lepiej sprawdził bo i tak piłek nie było na napastników
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:23 #15
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Kurde usadził Berbe na trybunach żeby mieć lepsze pole manewru w pomocy i co? Gdzie wymiana niefunkcjonującego środka pola? Gdzie zmiany za Giggsa i Carricka? Ustawienie 4-4-2 na początek nie wiem czy było dobrym pomysłem. Można było zacząć 4-5-1 żeby maksymalnie zagęścić środek pola.
Ave Marszałek!
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:20 #14
hot
hot pisze:
totalnie nie rozumiem dlaczego Owen miałby być lepszy w końcówce niż Berba.. i nie dziwie się ze po takiej decyzji Bułgar chce odejść..bo czy tak ma wyglądać okazanie szacunku/uznania za króla strzelców
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:17 #13
szraaamek
szraaamek pisze:
Szkoda gadać król strzelców ligi angielskiej nie wychodzi w pierwszej jedenastce w finale kosztem niedoświadczonego Chicharito, który był kompletnie bezużyteczny. Lepszą decyzją byłoby wprowadzenie trzech środkowych pomocników bo w środku pola robili miazge - Busquets, Xavi, Iniesta + schodzący czesto Messi, a u nas Carrick i Giggs to nie mogło się udać. Skład powinien wygladać tak: VDS - Fabio - Vidic - Rio - Evra, Valencia Carrick(Xavi) Giggs(Iniesta) + ofensywny Park(Busquets) i na lewej Nani, w ataku sam Rooney + potem Berbatov w drugiej połowie
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:16 #12
ManUtdFan94
ManUtdFan94 pisze:
Według mnie skład był dobrze dobrany, wyszliśmy w najlepszym możliwym składzie na ten mecz. Barcelona po prostu była lepsza, nie wiem czy nas sparaliżował ten mecz. Popieram Sir Alexa z wyborem Owena gdyż ten piłkarz jest szybki i bardziej by się przydał jako joker niż Berbatov w tym meczu.
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:14 #11
maciek4o6 pisze:
maciek4o6
Ale Owen nawet nie wszedł...
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:17 #10
Damian90
Damian90 pisze:
na goal.com piszą już że Berbatov chce odejść,Tottenham oferuje 10 mln za niego
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:07 #9
poki134 pisze:
poki134
wg. goal.com Kaka od 8 lat powinien grać u nas a Ribery od 3 sezonów gra w barcy.
» Niedziela, 29 maja 2011, 22:17 #8
Marshall
Marshall pisze:
Środek pomocy? Bądźmy poważni, wczoraj oglądaliśmy karykaturę tej formacji...
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:05 #7
united007
united007 pisze:
berbatov powinien byc w podstawowym a chicharito jako "joker"
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:04 #6
maciek4o6
maciek4o6 pisze:
To była najgłupsza decyzja. Kiedy trzeba grać długie piłki to nie ma na kogo (i nie było nawet prób). A tak Owen nawet nie wszedł na boisko.
» Niedziela, 29 maja 2011, 10:52 #5
Klimaa
Klimaa pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.05.2011 10:52

W końcówce to nawet Owen nie wszedł..
» Niedziela, 29 maja 2011, 10:51 #4
ironia
ironia pisze:
"Musiałem też wybrać pomiędzy Michaelem Owenem a Dymitarem Berbatowem. Uznałem, że w sobotę potrzebny będzie nam człowiek, który wchodząc z ławki w ostatnich minutach potrafi odmienić losy meczu, a piłkarzem o takich umiejętnościach jest właśnie Anglik."

ta, a Owen i tak nie wszedł nawet jako w roli 'Jokera'.
» Niedziela, 29 maja 2011, 10:48 #3
OnlyRedDevils
Nigdy się nie dowiemy czy była to dobra decyzja, stało się.
» Niedziela, 29 maja 2011, 10:40 #2
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
Niby tak, ale i tak tej decyzji ja np nigdy nie zrozumiem....
» Niedziela, 29 maja 2011, 10:45 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY