AKTUALNOŚCI

Zapowiedź finału LM: Barcelona vs Manchester United

Data 27 maja 2011, 16:38 Biafra, własne
Zapowiedź finału LM: Barcelona vs Manchester United
Czytaj więcej:
» FC Barcelona
» Liga Mistrzów
» Zapowiedzi
A A A
Oczy wszystkich sympatyków piłki nożnej na całym świecie zwrócone są w stronę Wembley, gdzie już niebawem dojdzie do starcia mistrzów Hiszpanii oraz Anglii. Czy Czerwone Diabły zrewanżują się Dumie Katalonii za porażkę sprzed dwóch lat?

Pep Guardiola do stolicy Anglii zabrał swój najmocniejszy skład, bowiem z urazami uporali się Carles Puyol i Eric Abidal. Występ powyższej dwójki nie jest jednak taki oczywisty, co spowodowane jest brakiem formy.

W składzie Barcelony znaleźli się również bramkarze Oier Olazabala i Ruben Mino, gdyż zawieszony w europejskich rozgrywkach jest rezerwowy golkiper Jose Manuel Pinto.

Również sir Alex Ferguson dysponuje wszystkimi zawodnikami, a jedynym zmartwieniem Szkota jest wybór odpowiedniej wyjściowej jedenastki. Wprawdzie do pełni formy wracają jeszcze Darren Fletcher oraz Rafael Da Silva, lecz nie wydaje się aby był to jakiś problem dla sir Alexa.

Początek spotkania w sobotę o godzinie 20:45!

Kłopoty w kadrze

FC Barcelona

Występ niemożliwy: Pinto (zawieszenie)
Występ niepewny: Puyol i Abidal (brak formy)

Manchester United

Występ niepewny: Fletcher i Rafael (brak formy)
Kontuzjowany: Hargreaves (bark).

Zapowiedź spotkania

Starcie dwóch najlepszych ekip w Europie to także pojedynek pomiędzy mistrzem Hiszpanii i Anglii. Wprawdzie rozgrywki w tych dwóch krajach prezentują zgoła odmienny poziom i styl to podczas finału Ligi Mistrzów fakt ten jest zdecydowanym plusem dla kibiców, którzy z pewnością zobaczą świetne, emocjonujące widowisko.

Obaj trenerzy przed finałowym spotkaniem mają ogromny ból głowy jeśli chodzi o wybór optymalnego składu. Do drużyny Barcelony powraca lewy obrońca Eric Abidal, jednak jego dwumiesięczna nieobecność stawia występ Francuza pod znakiem zapytania. Guardiola w linii defensywnej wybierze więc bardziej bezpieczny wariant z Dani Alvesem, Carlesem Puyolem oraz Gerardem Pique, a w miejsce Abidala powinniśmy ujrzeć Javiera Mascherano.

Jako defensywy pomocnik prawdopodobnie wystąpi Sergio Busquets, co stworzy więcej przestrzeni w środku pola parze Xavi - Anders Iniesta. Przed tą dwójką stałe miejsce ma Leo Messi, który będzie wspierał duet napastników Dumy Katalonii - Davida Villę oraz Pedro.

Jeśli chodzi o ekipę mistrza Anglii to pewnikiem jest występ Edwina van der Sara. Będzie to ostatni mecz Holendra w barwach Manchesteru United, bowiem kończy on swoją piłkarską karierę w tym sezonie.

Linię obrony Czerwonych Diabłów będą stanowić Patrice Evra, Nemanja Vidić, Rio Ferdinand oraz jeden z brazylijskich bliźniaków Da Silva, najprawdopodobniej Fabio.

Ferguson ma nie lada dylemat przy wyborze czwórki optymalnych pomocników, ale wiele wskazuje na to, iż od pierwszych minut zagrają Antonio Valencia, Michael Carrick, Ryan Giggs i Park Ji-sung, a mecz na ławce rezerwowych zaczną Nani, Anderson oraz Darren Fletcher.

O sile ataku decydować będzie duet Javier Hernandez - Wayne Rooney, co oznacza, że najskuteczniejszy strzelec United - Dymitar Berbatow spotkanie rozpocznie na ławce.

Fakty meczowe

Bezpośrednie pojedynki:
* Obie drużyny mierzyły się już ze sobą 10. razy, przy czym cztery razy byliśmy świadkami remisu, a każda z ekip odniosła po trzy zwycięstwa.
* Dwa z tych starć miały miejsce w finałach europejskich rozgrywek. W 1991 roku górą byli piłkarze United sięgając tym samym po Puchar Zdobywców Pucharów, natomiast w 2009 lepsza była Barcelona wygrywając finał Ligi Mistrzów.

FC Barcelona:
* Remis z Realem Madryt w półfinale europejskich rozgrywek zakończył trwającą dziewięć spotkań serię zwycięstw na własnym stadionie w Lidze Mistrzów.
* Mecz ten był 100. występem dla Carlesa Puyola.
* Podopieczni Guardioli w tej edycji LM najwięcej razy spośród wszystkich drużyn trafiali do siatki rywali - 27 trafień.
* Liderem klasyfikacji strzelców pucharu jest Leo Messi, który może pochwalić się 11. bramkami na swoim koncie.

Manchester United:
* Trafienie Antonio Valencii w starciu z Schalke 04 było golem numer 300 dla United w Lidze Mistrzów.
* Ryan Giggs dzięki bramce w pojedynku z niemiecką drużyną stał się najstarszym zdobywcą gola w historii LM (37 lat i 148 dni).
* W przypadku triumfu w sobotnim starciu Edwin van der Sar zostanie najstarszym triumfatorem rozgrywek w historii (40 lat i 211 dni).
* Czerwone Diabły jeżeli wygrają obecną edycję Ligi Mistrzów zrobią to po raz trzeci nie ponosząc ani jednej porażki.

Drużyny w liczbach

FC Barcelona:

Liczba spotkań: 12
Liczba wygranych: 8
Liczba remisów: 3
Liczba porażek: 1
Bramki zdobyte: 27
Bramki stracone: 8
Żółte kartki: 13
Czerwone kartki: 1

Manchester United:

Liczba spotkań: 12
Liczba wygranych: 9
Liczba remisów: 3
Liczba porażek: 0
Bramki zdobyte: 18
Bramki stracone: 4
Żółte kartki: 12
Czerwone kartki: 0

Najlepsi strzelcy w zespołach

FC Barcelona:

Messi: 11 bramek
Pedro: 3 bramki
Villa: 3 bramki

Manchester United:

Hernandez: 4 bramki
Anderson: 3 bramki
Rooney: 3 bramki

Sędziowie spotkania

Arbiter główny: Viktor Kassai
Sędziowie liniowi: Gabor Eros i Gyorgy Ring
Sędziowie dodatkowi: Mihaly Fabian i Tamas Bognar
Sędzia techniczny: Istvan Vad

Przewidywane wyjściowe jedenastki wg. Sky Sports

FC Barcelona:

Valdes, Mascherano, Puyol, Pique, Alves, Busquets, Xavi, Iniesta, Messi, Villa, Pedro.

Manchester United:

Van der Sar, Evra, Vidić, Ferdinand, Fabio, Park, Carrick, Giggs, Valencia, Rooney, Hernandez.

» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United
Panie i panowie, nie siadamy w żadn...
» Hughes ponownie bohaterem United? Hughes ponownie bohaterem United?
Mark Hughes odcisnął już swoje pięt...
» Finał rezerw na żywo: Manchester United - Aston Villa Finał rezerw na żywo: Manchester United - Aston Villa
Rezerwy Manchesteru United, mistrzo...
» Zapowiedź: Manchester United vs Swansea City Zapowiedź: Manchester United vs Swansea City
W ostatnim ligowym meczu w tym sezo...
» Zapowiedź: Manchester City vs Manchester United Zapowiedź: Manchester City vs Manchester United
Potyczka dwóch lokalnych rywali, kt...
» Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Everton Zapowiedź spotkania: Manchester United vs Everton
Czerwone Diabły szybko zrehabilitow...
» Manchester United przed Realem i Barceloną Manchester United przed Realem i Barceloną
Manchester United najbardziej warto...
» De Gea podekscytowany końcówką sezonu De Gea podekscytowany końcówką sezonu
De Gea wierzy w ostateczny sukces U...
» Okiem Gary'ego: Potęga Barcelony Okiem Gary'ego: Potęga Barcelony
Tym razem były obrońca United wyraz...
» Zapowiedź: Manchester United - Aston Villa Zapowiedź: Manchester United - Aston Villa
Czerwone Diabły dość niespodziewani...



Poprzedni news:
Pique obawia się Rooneya
Następny news:
Nani walczy o miejsce w składzie

Komentarze (724)


argreto
argreto pisze:
Co z tego że przegraliśmy??
Wrócimy tu i pokażemy na co nas stać.
Piepszyć sezonowców.
Glory Glory Man United
» Niedziela, 29 maja 2011, 12:41 #724
parada
parada pisze:
Dziękuje za cały kolejny sezon jestem z wami po sam grób.
Glory glory man united!!
» Sobota, 28 maja 2011, 23:19 #723
TheNumber348
TheNumber348 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2011 23:19

Szkoda, że swój pierwszy komentarz piszę po przegranej w finale LM, ale kiedyś trzeba było. Pewnie wszyscy się zgodzą, że oprócz pierwszych 15 minut i przebłysku w końcówce, Barcelona była lepsza. Najbardziej jednak boli to, iż do finału, tak jak w 2009 roku, wchodzi jakby tylnymi drzwiami. Wtedy Chelsea, teraz czerwona dla van Persiego i aktorstwo. Co prawda kilka meczów Diabłów w tym sezonie mnie ominęło, ale to był chyba najsłabszy mecz Van der Sara, chociaż sam strzał Villi - majstersztyk. Na pochwałę nie zasługuję też sam Alex. Zbyt późne zmiany, sam myślałem nad zmianą Valencii za Naniego w przerwie. Kto wie jakby skończył się mecz widząc to jak gra nabrała tempa po wejściu Portugalczyka. Pozostało tylko pogratulować rywalom: GRATULUJĘ.

Spójrzmy jednak z innej strony:
Man Utd 19
Liverpool 18

Dziękuję za świetny (prawie) sezon :)
» Sobota, 28 maja 2011, 23:18 #722
jing
jing pisze:
Oj boli i to bardzo!!I tak jestem dumny!!Always,only and forever MU!!
» Sobota, 28 maja 2011, 23:15 #721
Marasisonlyone1
Manchester United:

Van der Sar 6 niby jego blad przy golu na 2;1 mimo komenatrzy zbigniwa i matiego byl pewny w bramce
Evra 4 jego sredni wystep byl barrdziej podtykowany brakiem wspolpracy skrzydlowych w obronie przy szybsszych atakach gubil sie jak reszta co z reszta nie dziwi
Vidić,6 jak barcelona ma taka wielka przewage i gra toczy sie z taka intensywnoscia nie da sie wszyskiego obronic mysle ze moglismy ten mecz przegrac wiecej niz 3;1 gdyby nie on i rio jeden raz swietnie zatrzymal przed sytuacja 1na1 chyba messiego dla tego 6 nie 5
Ferdinand,5 to samo co Vida
Fabio, 6 czasami jego wypady do ofensywy i straty pilki kosztuja chyba nie tylko mnie wiele nerwow no ale jest bocznym obronca i trzeba to wliczyc w ryzyko +1 do oceny za to samo co vidic
Park,3 hmmm niech on gra w MU podpisal nowy kontrakt ok sprawdza sie w waznych meczach ale tylko przeciw zespola takim jak czelsi liverpool ... brak mu techniki wyraznie na takie druzyny jak barca czy arsenal i pamietam o jego golu na 1;0 z arsenalem tylko co on poza tym gral? nic
Carrick,3 nie byl w stanie zatrzymac barcelony ... z reszta czemu tu sie dziwic:) szkoda ze nie zagrali razem z darrenem na defensywnych moze by barca w nas nie wchodzila jak w maslo chociaz pewno i tak by tak bylo
Giggs, 4 to byl dla mnie zawodnik klucz na to spotkanie mial kreowac nasza gra albo... tego nie robic:(
Valencia, -10 czy on cos w ogole wygral na boisku? jakas pilke ?cos? dramatyczny wystep i do tego sedzia mu nie pomagal przy drobnych faulach zawsze byl przeciw niemu
Rooney, 7 tak tak staral sie widac w nim bylo to cos czego brakowalo u innych...tylko to nam nie pomoglo moglby zagrac w tym meczu na def pomocniku:)
Hernandez. 3 nie mogl sie odnalezc na boisku bo nie dostawal pilek a jak dostawal je w 1 polowie to spalony... troche szkoda ze jednak berbatov bardziej techniczny zawodnik nie zagral bo owen i tak juz nie strzeli nigdy tej waznej bramki to po co byl na lawce skoro i tak go nie wpuscil Alex...

Sedzia 6 - puscil naszego gola ze spalonego tylko teraz przy przegranej 3;1 nic nam to nie daje nikt tego i tak nie bedzie pamietac karnego nie odgwizdal i nie mam o to pretensji nie byl drobiazgowy jedyne co mnie irytowalo ale to jest w kazdym meczu barcy skoro nei jest drobiazgowy czemu potkniecia o wlasne nogi zawodnikow barcy odgwizduje jako nasze faule?

REASUMUJAC
Prawda jest taka ze wygrala druzyna lepsza sedzia niczemu nie zawinil jedynie mogl nam pomoc gdyby odgwizdal karnego nie stalo sie tak trudno obecnie nie ma druzyny ktora by sie postawila barcelonie wiadomo ze moze ktos by z nia wygral ale jezeli chodzi o gre prawda jest taka ze jest o poziom wyzej... OSOBISCIE uwazam ze tylko murinjo nie tyle tym jego gadaniem 3 po 3 (bo sam dobrze zna klase barcy) co podnoszeniem cisnienia w ten wlasnie sposob jest w stanie ich pokonac ..rok temu powinien byc tez final barca MU( nie wiem czy tak wynikalo z drabinki) no ale bardziej fart bajernu i wlasnie murinjo i jego zagrywki sprawili inaczej a teraz dziekuje i dowiedznia .. nie bylismy faworytem widac to bylo po kursach nawet wyraznie jednak liczylem na szczesnie a szczegolnie jak kazdy po golu na 1;1 coz wygrala dzis pilka nozna niestety co ejst smieszne dla nas .. zegnam
aha no tak i zapomnial bym o najwazniejszym
GLORY GLORY MAN UNITED!
» Sobota, 28 maja 2011, 23:14 #720
Azut20
Azut20 pisze:
Dobra koniec tematu o tym już , trza zapomnieć o tym finale . Dobrze że nie mam żadnego kibica Barcelony uffff
» Sobota, 28 maja 2011, 23:12 #719
crisr7
crisr7 pisze:
Ostatnie 4 lata:
3 mistrzostwa Ligi Angielskie
1 zwycięstwo Ligi Mistrzów
2 wicemistrzostwa Ligi Mistrzów

Najlepsi ;)
» Sobota, 28 maja 2011, 23:11 #718
zborek07 pisze:
zborek07
Wicemistrzostwa ligi mistrzow g... znacza
» Niedziela, 29 maja 2011, 10:55 #717
Lukixp
Lukixp pisze:
co do transferow, to napewno swietny rozgrywajacy jest potrzebny, co dzisiaj bylo widac az zanadto. do tego Young prawie pewny, mysle ze wtedy mozna zawalczyc z barsa. dzieki za walke do konca.
GGMU!
» Sobota, 28 maja 2011, 23:09 #716
Azut20
Azut20 pisze:
do 10 minuty miałem błysk w oku :) ale po 10 minucie wyglądało to tak jakby silnik United się zadławił , jak Barca trafiła , powiedziałem tylko " wkońcu musieli strzelić :( " jak Roo trafił " radość , i że coś się ożywi w grze United "

lecz nic takiego nie miało miejsca.

Przerwa i miała być suszarka ale według mnie nie podziałała ona... ;) cóż takie życie uczymy się na błędach żałuję jednego że tak słabo bez walki według mnie
» Sobota, 28 maja 2011, 23:00 #715
crisr7
crisr7 pisze:
"Barcelone kocha cały świat"

No kurdwa myślałem, że rozpierdziole telewizor.
A Boniek dla mnie jest zerem !! To co grał kiedyś to nie były moje czasy i mam go w dupie. Widze co robi teraz !! ;/

Szkoda...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:59 #714
Matikus12
Matikus12 pisze:
Najbardziej szkoda mi Rooneya biedny biegał za 3, starał się, miał wole walki, diabelskie serce no ale trudno nie udało się w tym sezonie.
I szkoda mi trochę VDS
» Sobota, 28 maja 2011, 22:58 #713
crisr7 pisze:
crisr7
Mi szkoda wszystkich chłopaków, jak realizator pokazał jak SAF trzyma kciuki (jak mu się ręce z nerwów trzęsły) to uroniłem łze . ;(
» Sobota, 28 maja 2011, 22:59 #712
Szejp
Szejp pisze:
Transfery, transfery i jeszcze raz transfery! Przegraliśmy mecz już w ok 10. min. meczu, kiedy to oddaliśmy środek pola. Przeciwko Barcelonie nie można liczyć na to, co zrobi rywal. Musimy kupić kogoś do pomocy, bo patrząc na grę Carricka czy też Valencii płakać mi się chciało.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:54 #711
MUsenger
MUsenger pisze:
Rozumiem o pretensje do Valencii, ale do Parka?
O co Wam chodzi, zagrał, to co miał zagrać odbiory miał świetne, biegał, angażował się podobnie do Rooneya, nigdy nie był super zawodnikiem ofensywnym, ale w defensywie zagrał swoje. Miał być defensywnym skrzydłowym, który pomaga odbierać piłki i nim był. Brakowało ofensywy ze strony Giggsa i Valencii. To była największa bolączka. A Park i Carrick ze swoich zadań sobie radzili przyzwoicie. Znowu nie było kreatora gry.
Dziękuję.

I♥MU.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:54 #710
kogut7
kogut7 pisze:
Podziekujmy teraz VDS za jego gre w Man Utd za jego 6 lat za wszystko ja zegnam go oklaskami szkoda jedynie ze na zakonczenie nie mogl wzniesc Pucharu Mistrzow ale coz

Ja dziekuje za ten final za ten rok za to wszystko i wy tez powinniscie podziekowac a nie mowic ze niczego sie nie nauczylismy uczymy sie na błedach i cały czas do przodu

Ja mysle ze nam sa potrzebne 3 transfery
Napastnika- wiem wiem jest Berbatow, Rooney, Chicharito ale jest nam potrzebny moim zdaniem
Pomocnik - jeden srodkowy typu snejder
Pomocnik - skrzydłowy po dzisiejszym dniu chyba mozna ssmiało to powiedziec bo nie grał nic valencia park giggs i nani
» Sobota, 28 maja 2011, 22:54 #709
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
Naprawde wiele razy w tym sezonie Farguson dobieral zly sklad na mecz, szkoda ze stlo sie to samo w finale. Pomocnicy nie istnieli a Giggs zagral 90minut chyba tylko dlatego ze ma takie nazwisko. Niestety final Ligi Mistrzow przerosl niektorych naszych pilkarzy jak Valenica, Giggs, Park, Carrick, Hernandez... Wydaje sie ze Scholes byl czesciej przy pilce przez 15minut niz Giggs i Carrick caly mecz. Bez srodka pomocy nie da sie wygrac z Xavim i Iniesta. Barca byla o niebo lepsza, Gratulacje...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:53 #708
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
znowu lepsze farsa! już nie chce wnikać w pra ce sedziego bo reka evry tez byla w polu karnym ale mimo wszystko alves dotknal reka bardziej ewidentny sposob i karny nalezal sie MU na 2:3! znowu pilkarze aktorzyli tzn kazde ich dotkniecie i upadek byl odgwizany przewinieniem. Brak zaangażowania szczegolnie widzialem carricka. bardzo slabo dzisiaj valencia giggs i chicarito. potrrzeba wzmocnien srodek pola skrzydlowy/napastnik.Bład SAF za taktyke i brak szybszych zmian. szczerze to spodziewalem sie ando czy berby ale h u j z tym. fabio niestety chyba kontuzja. zawiedli ci ktorzy mieli byc najlepsi ( evra, valencia, park, chicarito ). Przy drugiej bramce błąd srodka pola ale także zle ustawienie VdS niestety ;/

TeraZ POCHWAŁY ZA:
dotarcie do finalu, naprawde w ciagu ostatnich 5-6 sezonow MU dochodzi bardzo wysoko w drabince LM.w tym 3 finały szkoda że 2 zakończone porażka.
Rooney zdecydowanie najlepszy w MU dzisiaj, walczył chciał, bramka piękna.
pochwała mimo wszystko do Vidicia, Fabio pokazali sie z dobrej strony ( moja opinia)

nie lubie barcelony w szczegolnosci tych wszystkich dzieciakow ktorzy im kibicuja bo ''wygrali'';D a 99% z nich nie wie kto gral dla barcelony 5 lat temu!

Jestem dumny z MU za to że jako jedyni po farselonie rzadza w lidze i w Europie mimo że przegral;i finał nawet guardiola uważa że to wąłsnie MU jest w stanie z nimi walczyc.

Chyba jako jedyni chcemy w normalny sposob zdetronizowac barcelone. mam nadzieje ze w przyszlym sezonie!;D

gratulacje dla'' frajerow'' z katalonii, ktorzy graja zajebista pilke ;D

*sorry za bledy ort. emocje po spotkaniu; )

Love United Hate Glazer
Glory Glory MU!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:53 #707
Rooneyy pisze:
Rooneyy
To jest jednak prawda 90% kibiców barcelony to jednak dzieci i nawet nie wiedzą jaki skład miała duma kataloni 5 lat temu.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:58 #706
BlaDE1878 pisze:
BlaDE1878
hahah oni nie wiedzą jaki skład Barca ma teraz
» Sobota, 28 maja 2011, 23:27 #705
Azut20
Azut20 pisze:
Dobra mecz się zakończył , sezon się zakończył , czekamy na otwarcie okienka transferowego i nie powiem oczekuję jakichkolwiek zmian w zespole bo chyba wielu kibiców mi przyzna rację że są one potrzebne . Nie ma co już wymieniać kto zagrał źle .

Jeśli ktoś uważa że sezonowiec to ta osoba która mówi że klub zagrał źle , taktyka zawiodła że ten zawodnik itd to coś jest tu nie tak. ale to tylko moje skromne zdanie.

jestem i bd kibicem United bez względu na wszystko . Nie udało się teraz uda się innym razem :)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:53 #704
BaRtAs21
BaRtAs21 pisze:
Dzisiaj się nie udało... cóż, byliśmy gorsi, tu nie ma o czym mówić :( Ale jak nie teraz to za rok :)

Zróbmy tylko jakieś konkretne 2-3 transfery i powinno być dobrze. Niestety środek był dzisiaj tragiczny. Giggs nie istniał a po zejściu Carricka było jeszcze gorzej :(

Za późno na boisku pojawił się Nani... I to nie za Fabio ale za Valencie powinien wejść.

Kolejna sprawa to fatalny dzień Edwina. Szkoda, że kończy tak wielką karierę nieudanym meczem ale takie rzeczy się zdarzają... Ogólnie mecz słaby w naszym wykonaniu, a jedynym zawodnikiem do którego nie można mieć pretensji był Roo. No i może jeszcze Park, który jak zwykle harował za dwóch. Słaby mecz Evry (nie poznawałem go dzisiaj... zupełnie nie ten Evra, którego znamy z PL), średni Vidy i Fredinanda. Jeśli chodzi o groszka to nie miałbym do niego zbyt dużych pretensji... Starał się, biegał, walczył a reszta zależy od tego jaką piłkę i czy w ogóle ją dostanie... Dziś niestety bardzo mało piłek na Javiera no i przez to wyglądał raczej słabo.

Nie ma się co załamywać. Wygraliśmy Premier League, jesteśmy mistrzem najsilniejszej ligi na świecie, a przegrana w finale LM powinna nas tylko zmotywować do jeszcze lepszej postawy w przyszłym sezonie :)

Pozdro dla wszystkich wiernych kibiców MU!

Glory, glory!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:52 #703
Masaccio
Masaccio pisze:
Przepraszam za taki Manchester jaki dzisiaj oglądaliśmy, bez walki, bez serca.
Ale to i tak najwspanialszy klub świata ! :)

Dumni po zwycięstwie, a z porażki należy wyciągnać wnioski.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:52 #702
Johny23
Johny23 pisze:
Dziś Barcelona była od nas lepsza... nie da się tego podważyć i nawet zrzucić na sędziów..Dziś grali w piłkę nożną a nie teatr... Niestety znów nie wyszło...Co nie znaczy że nic nie znaczymy! Jak słyszę głosy że wszyscy do wyrzucenia to mi się ciśnienie podnosi! Kurde! Wygraliśmy 19 mistrzostwo Anglii, w FA Cup odpadliśmy dopiero w półfinałach i jesteśmy drugim najlepszym zespołem w Europie! czy to mało? Ja jestem dumny że mogę kibicować United! I jestem spokojny że ta kolejna porażka da im siłę! SAF zapowiedział już nowe transfery! Chicharito zdobędzie kolejne doświadczenie, podobnie bracia Da Silva, Nani, Valencia to wszystko jeszcze młodzi piłkarze! Byliśmy dzisiaj słabsi ale to nie oznacza że w przyszłości nie możemy wrócić i pokonać w końcu barcelone! Tyle ode mnie!
Glory Glory!!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:51 #701
jing
jing pisze:
Nie ma sie co oszukiwac Barcelona odjechala calej europie!!I tak to byl bardzo dobry sezon.Dziekujemy!!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:50 #700
Fenek pisze:
Fenek
Odjechała Europie??!! Chyba na widłowym wózku. Przecież to marni aktorzy którzy gdyby nie wymuszali fauli to byli by na etapie ćwierćfinałów. Zresztą jak się wydaje 200 mln na transfery to o czym tu mowa??
» Sobota, 28 maja 2011, 22:53 #699
MentosUTD pisze:
MentosUTD
A widziałeś różnice w grze? Ile strzałów oddała Barcelona, jak grali w dziadka na środku pomocy? TRZEBA powiedzieć szczerze i obiektywnie że to zespół najlepszy w historii dotychczas, pozatym popatrz ile mają klasowych wychowanków. Ferguson za dużo namieszał, w środku mógł zagrać od początku scholes przynajmniej kosa by była :P za valencie nani, tylko czemu SAF zwlekał tak długo ze zmianami, przecież barca naciskała coraz mocniej więc zmiany były konieczne! A tak zmiany kiedy było już po meczu...
» Sobota, 28 maja 2011, 23:23 #698
brk91 pisze:
brk91
Fenek obejrzyj finał, bo chyba przespałeś cały dzień.
» Poniedziałek, 30 maja 2011, 13:01 #697
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Moderatorzy - nie zazdroszczę wam, bo ja czytając te wszystkie ~300 komentarzy sezonowców to bym chyba sie zaczął okładać klawiaturą ..
» Sobota, 28 maja 2011, 22:50 #696
BlaDE1878
BlaDE1878 pisze:
Nasze diabły przegrały,przegrały bo byli gorsi, nic pogratulować Barcelonie.
Myśle że gdyby Van der Sar nie zawalił bramy to równie dobrze to nasza druzyna mogłaby wyjść na prowadzenie bo nie byłoby jakże pięknego gola Villi.Szkoda tylko ciekawi mnie co to za tradycje aby nie wychodzić na takie mecze w koszulkach domowych. Na pewno nie mam zamiaru odchodzić do Barcelony jak 1/4 "kibiców" z tej strony i trzeba wierzyć że za rok się uda.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:50 #695
gin68
gin68 pisze:
Wielka szkoda, ale trzeba przyznać, że katalończycy zagrali najlepiej jak potrafili, wspinając się na wyżyny umiejętności a United za odwrót. Dawno nie widziałem tak słabego Valencii i Parka. miałem nadzieje że nasza defensywa nie pozwoli na rajdy Messiemu i reszcie. Na swoim poziomie zagrali chyba tylko Rooney i VDS, ale i tak większość drużyn może jedynie marzyć o dotarciu do finału LM. Dzisiaj nie udało się udowodnić że jesteśmy najlepsi-ale uda się za rok.

DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE !!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:49 #694
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Brawo dla Barcy za ten gest dla Abidala ...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:49 #693
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Dziękujemy za sezon
Dziękujemy za emocje, zaangażowanie i wolę walki

Dumny po zwycięstwie wierni po porażce !!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:48 #692
Draciel
Draciel pisze:
Dziękuję za cały sezon!! Kocham Manchester i bez względu na wszystko będę kochał dalej. Gratulacje za półfinał FA Cup, finał LM, zwycięstwo w Premiership!!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:47 #691
Azut20
Azut20 pisze:
Nie ma co , sezon się zakończył

Ale jednym was pocieszę :D jesteśmy najlepszym zespołem w Anglii a Europe jeszcze zawojujemy
» Sobota, 28 maja 2011, 22:47 #690
BlaDE1878 pisze:
BlaDE1878
Jesteśmy 2 zespołem Europe jedyne czego teraz chciec to właśnie to upragnione zwycięstwo i najlepiej nad Barceloną :)
» Sobota, 28 maja 2011, 23:18 #689
gorzky
gorzky pisze:
Ciężko się patrzy na porażkę ukochanego zespołu, jednakże dzisiaj to zespół z Katalonii był lepszy i zasłużył na zwycięstwo. Szkoda, bo w ostatnich 3 latach dwukrotnie byliśmy w finale i dwukrotnie ponieśliśmy porażkę, w dodatku obie z Barceloną. Jednakże i tak jestem dumny z "naszych" piłkarzy i z optymizmem patrzę w przyszłość. W końcu tak długo jak u sterów będzie Ferguson, to nie ma się o co martwić.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #688
lolzi
lolzi pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2011 22:47

JA JEB|E JAK PATRZE CO TU PISZĄ ,,SEZONOWCY" TO NIE WIEM CZY ŚMIAĆ SIĘ CZY PŁAKAĆ. DOBRA WYPIE|RDALAJCIE KIBICOWAĆ BARCELONIE. A CO DO MECZU TO JESTEM ZAWIEDZIONY, ALE JESTEM FANEM MANCHESTERU I NIKT TEGO NIE ZMIENI. DZIĘKUJE. TYLKO ZDENERWOWAŁO MNIE TO JAKIE STROJE PRZYDZIELIŁA FIFA ..!..
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #687
zoestrike
zoestrike pisze:
DZIĘKUJE !! za wszystko co pokazaliście w tym sezonie... Dziękuje za dwu-mecz z Chelsea który był fenomenalny... DZIĘKUJE za wspaniałe gole DZIĘKUJE za wszystko co pokazaliście w tegorocznej edycji LM.

Byliście wspaniali i zaszliście na sam szczyt... Jestem z was dumny i zawsze będę wierzył w was do samego końca.

19 mistrzostwo i to jest fakt ! Finał LM na Wembley i to jest Fakt ! Przegrać z Barceloną to nie wstyd... Wierzyłem w was miałem nadzieje zamkniecie mordy wszystkim wyznawcom farsy lecz nie udało się... ALE I TAK DZIĘKUJE ZA TO ŻE WALCZYLIŚCIE.

Manchester United mistrzem Anglii i dla mnie najlepszą drużyną na świecie.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #686
Rooneyy
Rooneyy pisze:
Ten sezon pokazał, że mamy dobry zespół na ligę,ale za słaby na europejskie puchary. Transfery i jeszcze raz transfery! Jest nam potrzebny rozgrywający i porządny środkowy obrońca (oczywiście takie jest moje zdanie) Co w tym sezonie mnie zaskoczyło lub zauważyłem, to świetny progres Fabio chłopak jest po prostu fenomenalny. Jak odejdzie Evra to już na pewno mamy jego następce.
Barcelona pokazało, że jest zespołem kompletnym jak my, ale ona ma coś czego my nie mamy, a chodzi mi o robienie akcji, rozgrywanie piłki.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #685
Olo pisze:
Olo
Za słaba na europejskie puchary, to jest Wisła Kraków. Manchester doszedł do FINAŁU (!) - niestety, Barcelona była dziś nie do ogrania i tyle. Wszystko im wychodziło. Puchar 2011 niestety nie dla nas. Zgodzę się natomiast że transfery są konieczne.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:49 #684
Rooneyy pisze:
Rooneyy
Zauważ przez 3 lata byliśmy 2 razy finale i obydwa przegraliśmy, jednak coś w tym jest. Brakuje nam jeszcze kilki zawodników, żebyśmy mieli skład kompletny nie zależnie od przeciwnika i rodzaju gry.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:54 #683
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
kurde, teraz to spalić te białe koszulki i wrócić do czarnych/niebieskich
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #682
Ave
Ave pisze:
Jak dla mnie na boisku zabrakło andersona i naniego od pierwszej minuty. Myslę, że anderson mógłby się sprawdzić w środku pola :x
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #681
golbus
golbus pisze:
więc tak...Barcelona to jest najlepszy zespół, ostatnio tak pisałem to ktoś mnie ochrzanił ze wcale nie i ze pewnie wygramy. Jestem po tym meczu załamany. Valencia bardzo słabo, Roo się starał, Park zagubiony. Za szybko grali, za szybko chcieli do przodu. Najlepszy Vidic oklaskujący sędziego;). Po za tym to najsłabszy mecz jaki oglądałęm w tym roku...
Licze ze za rok bedzie lepiej, nadal pozostaje wierny MU!
Believe United!;*
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #680
cinek7823
cinek7823 pisze:
przestańcie się kłócić i tak nie zmienicie tego co się stało ,trzeba się przygotować do nowego sezonu i zapomnieć o przeszłości...
FOREVER MANCHESTER UNITED!! wierni po porażce!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #679
JabolMU
JabolMU pisze:
No cóż brakuje mi w naszym zespole sneidera albo pastore... najlepiej obu skrzydla mamy super... A tak jednym slowem DZIEKUJEMY!! Roo man of the match
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #678
baku
baku pisze:
Nie będę dzisiaj wymieniał kto grał źle ale jedno jest pewne.. 2 środkowych pomocników potrzeba nam..
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #677
jakjakub
jakjakub pisze:
Teraz się okazuje kto kibicuje United, a kto jest tylko "przejazdem". Dla mnie zwyciężyły Czerwone Diabły.

Dumny Kibic Manchesteru United....GLORY, GLORY MAN UNITED!!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #676
Powell
Powell pisze:
Było słabo, ale i tak uważam, że to United jest najlepszym klubem na świecie. Na zawsze z Man United ! Całym sercem. Nie udało się, do trzech razy sztuka. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców.

P. S To był wieczór czystek sezonowców. W następnym sezonie o połowe komentarzy mniej, jednak te które się pojawią będą na poziomie.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #675
rvn10
rvn10 pisze:
Trzeba się cieszyć w końcu jesteśmy vice-mistrzami europy hehe czego chcieć więcej ;)..tylko porażki Farsy
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #674
plinio18
plinio18 pisze:
Kazdy zapomnial o Fabio ? ktory tez zaje... gral ?!!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #673
Vamper
Vamper pisze:
Wedlug mnie scholes powinien grac od 1 minuty. Mysle, ze Sir Alex Ferguson powinien kupic kilku klasowych zawodnikow(A. Sanchez, Sneijder/Charlie Adam, De Gea(za VdS), Ashley Young. Manutd czul presje w finale, Barca po kilku minutach przestala czuc ta presje. Boze jak ja bardzo bym chcial Sneijdera w Manchesterze United = Tyle na temat Finalu ;P Glory Glory Man United!! Dziekuje kibicom Liverpoolu, ManCity, Arsenalu, Chelsea za to, ze mimo iz w lidze rywalizujemy ze soba to na europejskich stadionach potrafimy sie zjednoczyc. Gdyby jakakolwiek druzyna z angielskiej ligi grala w finale przeciwko druzynie z innej ligi to mysle, ze tez trzymalbym kciuki za swojakow.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #672
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
brawo dla Barcelony. Zawiódł mnie Valencia jak i cały zespół. Wygrał lepszy i co do tego nie ma najmniejszej wątpliwości. Vidic i Roo jedynie pokazali że można na nich zawsze liczyć
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #671
mmati
mmati pisze:
Ładne zachowanie zawodników i kibiców barcy. Brawa dla naszych !!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #670
Azut20
Azut20 pisze:
Tu nie ma co się przerzucać na Chelsea czy Barce lub inny klub. Zawiodła bardzo widocznie taktyka na ten mecz. jak mówiłem wcześniej , nie wiem ale według mnie Rooney i VDS jedyni gracze którzy coś chcieli zrobić ale sami meczu nie wygrają
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #669
Fenek pisze:
Fenek
A ja właśnie bym chciał żeby połowa z tych osób które tu stękają przeniosły się na str np Barcy. Kilku sezonowców mniej. A co do MU jest kilka rzeczy do poprawy w kwestii personalnej jak i taktycznej. Szkoda meczu ale bardziej drażni mnie fakt że jutro każdy będzie trzymał paluch w du*ie barcy.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:48 #668
trance
trance pisze:
Wygrał lepszy, mówi się trudno, żyje się dalej, widocznie tak miało być, każdy z nas tutaj liczył na wygraną, ale nie oszukujmy się, nie zasłużyliśmy. Trzeba pracować dalej. Glory, Glody Man United!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #667
OnlyRedDevils
Mamy drugie miejsce w Europie nie jest źle :)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #666
ManUtd95 pisze:
ManUtd95
lepiej by bylo miec pierwsze ;)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #665
OnlyRedDevils
coś ty, serio?
» Sobota, 28 maja 2011, 22:47 #664
AGa18
AGa18 pisze:
Ale gorycz porażki, aż płakać się chce... Cholera nie udało się teraz uda się następnym razem..

Gratulacje dla normalnych kibiców Barcelony..
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #663
Domin23
Domin23 pisze:
Przegrali, ale mimo tego dzielnie się bronili i walczyli o honor. Jestem pewien, że każda inna drużyna by dostała do zera i miała problem chociaż o jedną akcję. Także myślę, że teraz pojawi się sporo komentarzy, że jaka Barcelona jest wielka itp. , czyli "kibice" Manchesteru United przejdą na stronę Barcy. To właśnie są jednosezonowcy. Ja jednak zawsze będę kibicował Diabłom i nigdy nie zmienię swojego zdania. Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce !
Glory, Glory Man United !
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #662
gabo29 pisze:
gabo29
mhm , to był finał Ligi Mistrzów , wiec tylko DOBRE drużyny graja go. Nienawidzę jak ktoś pisze , że inna by nic nie zrobiła . Jakos Arsenal i Real przeprowadzały również swoje akcje , choc uważam osobiście że są słabsze od nas.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:48 #661
mmichal1988
mmichal1988 pisze:
Dziękuję panowie za emocje i cały sezon, z wami na zawsze!
Zostawiliście serce na boisku, walczyliście jak najprawdziwsi wojownicy, szacunek dla Was.
Kocham United!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #660
Fenek pisze:
Fenek
Jeśli mówisz o walce to mam nadzieję że nie masz na myśli dzisiejszego meczu bo dziś nasi nie walczyli tylko wieźli du*ę ( nie wszyscy ale większość)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #659
mmichal1988 pisze:
mmichal1988
Nie zgodzę się z Tobą, cały zespół walczył o zwycięstwo, to że nie każdy starał się zagrozić bramce nie oznacza że nie walczył!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:50 #658
Fenek pisze:
Fenek
Ja nie wymagam od nich żeby każdy strzelał bramki ale jeżeli nasze podanie wygląda w ten sposób że wybijam piłkę przed siebie i licze na to że ktoś ją przejmie to jest żenujące tak można grać z Leeds ale nie z Barcą. Widziałeś jak rozprowadzaliśmy akcję ? Bo ja w tedy widziałem straty w środku pola i błędy jakie popełnia reprezentacja Polski więc to chyba nie tędy droga. Rzadko kto dziś na boisku chciał zostawić płuca. I tego było mi brak .
» Sobota, 28 maja 2011, 22:56 #657
mmichal1988 pisze:
mmichal1988
Fakt że były straty, nie jestem pewien ale prym wiódł chyba park, z drugiej strony utrudniał on życie jak mógł zawodnikom barcelony przy rozprowadzani ataków. Za sekundę ktoś napisze, że J.S.Park zawinił bo nie powstrzymał strzału Messiego, ale prawda jest taka, że wszystkiego się nie da. Carrick grał bardzo dobrze, i będę się kłócił z każdym kto powie inaczej, Antonio grał to co kazał mu SAF (tak przynajmniej przypuszczam). Wazza i Groszek robili wszystko co mogli, może trochę niedokładności w zagraniach Meksykanina do Anglika, ale to nie szkodzi. Obrona grała bardzo dobrze, może czasem brakowało Evry w obronie ale musiał uczestniczyć w ofensywie i nie zawsze dawał rade wrócić. VDS, szkoda że to koniec, dzisiaj żadnej bramki nie zapisałbym na jego konto. Fabio dobrze zastąpiony przez Valencie, a występ do momentu zejścia na prawdę godny podziwu.

UNITED!
» Sobota, 28 maja 2011, 23:09 #656
Fenek
Fenek pisze:
Raz wygrywasz raz przegrywasz taka jest piłka , szkoda tylko że wygrali Ci co grać fair play nie umieją. A MU czas na zmiany w pomocy...
Ja barcelonie gratulował nie będę bo na to nie zasłużyli( chodzi o finał ale o udawanie), a MU niestety czas w końcu powiedzieć to szczerze dość gadania że skład jest dobry, z taki m składem europy nie podbijemy. Obrona spoko ale pomoc to żenada. Skrzydła czasami ok czasami lipa ale środek to już wstyd, nie jesteśmy ligowym średniakiem w którym piłkarz raz gra dobrze a raz nie. Dziś jak nam nie szło w środku to sobie pomyślałem zmienić Carricka i Giggsa ale na kogo? Andersona ? ( przecież gra w kratę) Scholesa ? ( lata świetności już za nim) Gibsona? ( żart). To nie pora na mówienie sobie że " w następnym sezonie wygramy" bo my nie wygramy bez zmian w pomocy. Ale z resztą i tak nie ma co się produkować bo i tak nikt nas nie słucha a SAF pewnie i tak żednego klasowego rozgrywającego nie kupi. Więc pozostaje nam chyba wierzyć w to że w końcu kiedyś nam się uda powtórzyć wyczyn z 1999 roku.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #655
karas2011
karas2011 pisze:
Jak ja bym zaj..... tym komentatorom... Śmieją się z SAF'a... Idzie po schodach a on - SAF ma dobrą kondycje więc da rade wejść po tych schodach czy coś ten teges..
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #654
Lukixp pisze:
Lukixp
chcialbym im sie zasmiac w ryj jak beda mieli po 70lat. pewnie na wozkach juz beda jezdzic
» Sobota, 28 maja 2011, 22:47 #653
venomblack
venomblack pisze:
... i co wygrała Barca, a Manchester United i tak jest najlepszą dla mnie drużyną na świecie, właśnie powędrowały SMSy z gratulacjami do mojego brata jest fanem Barcy. Fanom Barcy gratuluję pucharu, a naszym kochanym Diabłom dzięki za mecz, dziś nie wyszło a za rok może będzie lepiej.
Pozdrowienia dla kibiców. Idę pocierpieć w samotności Dobranoc.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #652
JUMP3R
JUMP3R pisze:
Dlaczego obudzili się dopiero po stracie TRZECIEJ BRAMKI, to jest finał LM to nie drużyna z PL to BARCELONA, dodam, że w tym sezonie często ten sposób widziałem, kiedy odrabiają bramki. Kiedy będą słabo grać wiadro zimnej głowy trzeba im wylać na głowe, może będą sie budzić.

Ehhh nic konkretnego wiecej nie powiem bo, nie mam słów, musiałbym na spokojnie jutro zastanowić się nad tym meczem. Szkoda, Szkoda, a zapowiadało się tak pięknie, mam nadzieje, że to tylko zły sen i obudzę się przed meczem czy nawet po i na którym szala zwycięstwa będzie po stroni MU.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #651
JuliaMUFC
JuliaMUFC pisze:
Zamiast podawac troche pilek my dawalismy szybkie wyrzuty pod bramke Barcy i tracilismy pilki. Oni miliony podan na calym boisku.
Tak jak dwa lata temu pierwsze 10 minut rewelacja ... potem kryzys do konca.
Dla mnie Park, Carrick byli do wyrzucenia. Carrick zamiast biegac po bliskie pilki on sobie spacerkiem szedl w strone graczy Barcy. Park - to nie byl ten sam gracz, ktory biega za 3.
Za dyzo dalismy pola do popisu rywalom.
Tak jak 2 lata temu tak i dzisiaj placze po przegranej. Wolalabym, zeby przegrali z kims innym ...

GLORY GLORY MAN UNITED.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #650
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
VDS- gorzej byc nie moglo.
jestem zawiedziony gra manchesteru...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #649
otmar
otmar pisze:
my dziś przegraliśmy środkiem pola i błędami w obronie. Jak już nasza akcja szła, to było bardzo dobrze.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #648
fanatyk1992
fanatyk1992 pisze:
dumny po zwycięstwie wierny po porażce. za rok będzie lepiej
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #647
ManUtd95 pisze:
ManUtd95
prawda.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #646
martin86
martin86 pisze:
koniec koniec koniec płakać nawet nie mogę Barcelona była lepsza żyje się dalej szkoda mi Edvina może za rok MU wygra LM
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #645
Kochas1994
Kochas1994 pisze:
Wszyscy nie zauważacie jednej rzeczy barcelony dzisiaj nie powinno być na Wembley ale wiecie sędziowe zawsze pomagają
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #644
erni93
erni93 pisze:
Po skandalu zapomniałem za co lubiałem Rooneya ...
... Dziś sobie to uświadomiłem wynik 3:1 dla farsy Manchester nic nie gra wszyscy mają juz wynik w ***** nawet Giggs czy Vidic a Wayne Rooney biega dwoi się i troi żeby chociaż poprawić ten wynik .Dla mnie to on i Roy Keane są prawdziwimi CZERWONYMI DIABŁAMI nie chodzi o umiejętnosci tylko o serce do gry walkę do samego końca idt.W Manchesterze nie oszukujmy się jedynym takim piłkarzem jest Wayne Rooney.I chwałą mu za to .
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #643
Marasisonlyone1
nie opowiadaj glupot to ze biega nic nie znaczy nie pisz o vidicu w kontekscie rooneya bo jakby vidic albo rio tak mial biegac jak rooney to by bylo 10;1 giggs vidic i rooney to sa pilkarze o innych celach na boisku
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #642
erni93 pisze:
erni93
tylko jak messi strzelal to Vidic sobie stał a potem rozklada ręcę
» Niedziela, 29 maja 2011, 11:09 #641
BlaDE1878 pisze:
BlaDE1878
No taka jest prawda, Vidić nie zagrał dobrych zawodów. Panika, panika i jeszcze raz panika gdybyśmy zaprezentowali przynajmniej 80 % swoich umiejetności jestem pewien co najmniej dogrywki. Ale teraz nie wątpię w to że Barca jest zespolem który gra dobrze tylko w sredniej lidze hiszpanskiej. Tak naprawde mają nudny ale bardzo skuteczny styl.
» Niedziela, 29 maja 2011, 18:56 #640
Insane89
Insane89 pisze:
Brawo MU! Świetnie was Barca pocisneła;D a co zrobił Messi przy bramce Villi??:D kogo on tam minął?? Naniego??:D poleciał z nim jak z burą suką :D brawo Messi!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #639
DahDah pisze:
DahDah
ZAMKNIJ TEN JE|BANY RYJ FRAJERZE.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #638
Marasisonlyone1
dzieciar
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #637
Arothq pisze:
Arothq
nie rozumiem o co z messim i nanim chodzi? To że messi wział innego skrzydłowego czy napastnika, to nie jest najtrudniejsze zadanie (Bo kolega chyba ocenia umiejetnosci obronne przez pryzmat umiejetności ofensywnych...)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #636
suliks102 pisze:
suliks102
chciałby zauważyć, że nani nie jest obranicą tylko ofensywnym pomocnikiem ogarnij sie koleś
» Sobota, 28 maja 2011, 22:49 #635
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
kur.wa nigdy nie bylem tak wkurzony -.-
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #634
Kodziro
Kodziro pisze:
VDS - najgorszy mecz jaki widzialem
Ferguson - nie potrafil nastawic druzyny na slablosci B arcy(abidal,mascherano) tylko na sile po raz drugi staral sie bronic barcy i to sa skutki
Poza tym jak sie wystawia w srodku pomocy giggsa ktory 20 lat gral na skrzydle w dodatku ma juz 37 lat no to trudno sie spodziewac aby ganial za mlodzieniaszkami
park - ??
carick ??
jedynie rooney dzis pokazal jak powinno sie grac przeciwko silnimym przeciwnikom
Generalnie wstyd ale wierni...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #633
erni93 pisze:
erni93
Kodziro @ Vds źle sięzachowałtylko przy 2 bramce a to po części była wina Vidica
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #632
Olo pisze:
Olo
Nie pisz na gorącą głowę, jutro napisz oceny, proszę...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:47 #631
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
To ilu z was teraz się przerzuci na Barce albo Chelsea ??

(nie urażam tu PRAWDZIWYCH kibiców MU !)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #630
Marasisonlyone1
nikt albo osoby ktore nigdy nie byly fanami MU:)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #629
Javierfan pisze:
Javierfan
Za to Barca ma teraz przyrost sezonowych kibiców i to ile!

Przykro, oj przykro, może gdybyśmy grali na czerwono to by nam dało więcej szczęścia.

Dzięki MU za walkę i dzięki Edwin za twoją wspaniałą karierę!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:43 #628
addrew
addrew pisze:
Te osoby które stać tylko na zwykłą krytykę to zwykli sezonowcy.
Ciekawe jak Wy byście sobie dali rade.Zagrali na 110 % i więcej nie mogli zrobić.I tak są najlepsi ! Glory Glory Man United !!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #627
Masaccio pisze:
Masaccio
Oj, weź nie p****l...
Jakby zagrali na 110% to wynik byłby inny, a napewno byłby inna gra :/
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #626
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
i tu się mylisz ... Carrick miałby zagrać jak Xavi/Iniesta ? Valencia jak Messi ? Tu decydują umiejętności, nie tylko zaangażoawnie
» Sobota, 28 maja 2011, 22:44 #625
Camrall
Camrall pisze:
Najgorszą kaszanę zagrał Giggs .. ja nie wiem co on robił na boisku bo podania miał ciągle niecelne ..
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #624
mmati
mmati pisze:
Ferguson nadal potrzebny ALE nowe nazwiska też bardzo potrzebne !!

PS taktyka do niczego !
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #623
Javierfan
Javierfan pisze:
Szok, szok i niedowierzanie. Miało być tak pięknie. Chcieliśmy zatrzymać katalończyków... Teraz po raz drugi czuję ten okropny smak porażki z Barceloną... Zrobiliśmy co mogliśmy. Messi wcale nie jest najlepszy na świecie(a ten gol tego nie zmienia).

My musimy skupić się na transferach i walczyć o to samo za rok.

TRZEBA ZAWSZE WIERZYĆ W SUKCES.

Manchester United- NAJLEPSZY KLUB ŚWIATA! i nikt i nic tego nie zmieni!

I was born to be United!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #622
rvn10
rvn10 pisze:
Teraz tak patrząc może trzeba było skopiować formacje Murinho z trzema defensywnymi pomocnikami, ale to tylko gdybanie dzisiaj lepsza była Barcelona..jakoś tak zawsze się wypalamy w starciu z nimi..za rok uda się ;)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #621
Vandzianman
Vandzianman pisze:
Panowie i stało się. MU przegrywa podobnie jak ostatni finał. Nie rozchodzi mi się tutaj nawet, że przegraliśmy bo tak to już jest, że raz wygrywamy i przegrywamy to jest normalne w piłce. Smutne jest to, że Barcelona robiła z nami co chciała, że przegraliśmy naprawdę w bardzo kiepskim stylu i to jest najgorsze. Mecz od początku był pod dyktando barcy, ewidentnie w tym meczu widać nasze braki. Nie mamy indywidualności, brakowało nam szybkich kontrataków i nasza niby świetna obrona rozbita w drobny mak. To wszystko jest smutne i przykre ale prawdziwe. Barca to dla nas za wysokie progi i przez ostatnie 2 lata nic się nie zmieniło na lepsze.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #620
Masaccio
Masaccio pisze:
Nie graliśmy dzisiaj jak Diabły, zagraliśmy jak cioty.
Zero zaangazowania.
Zero serca włożonego w grę.
Zero zero.



Tyle w temacie.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #619
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
sam jesteś ciota


Tyle w tym temacie
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #618
gabo29 pisze:
gabo29
cysiuu

inteligenta odpowiedz , gratuluje !

Taka jest prawda i kazdy widział jak gralismy.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:45 #617
Cielii
Cielii pisze:
No niestety Valencia zbyt spienty ALE I TAK JESTEM DUMNY ZA KOLEJNY FINAL! w przyszlym roku wygramy ;]
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #616
gr5
gr5 pisze:
ahah scholes se założył koszulke inieste : X
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #615
jelonq1
jelonq1 pisze:
Wrócimy tu za rok
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #614
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Tak, tylko za rok tu nie będzie finału.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:51 #613
Azut20
Azut20 pisze:
Zgadzam się z tymi słowami , Barcelona pokazała futbol o jeden poziom wyższy od Manchesteru United , jedyny zawodnik który wyróżnił się dla mnie z United to Rooney

Valencia ---> niech mi ktoś powie co Ferguson myślał trzymając go tak długo.
Park --> biegał , biegał i nic z tego nie wynikało.
Vidic , Ferdinand --> co robią nasi obrońcy jak Xavi , Messi oddając strzał każdy chyba widział...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #612
Marasisonlyone1
nie czepiaj sie vidica i rio pograj troche i zobacz jak to jest kryc atak co kilka minut gdzie leci na ciebie 7 pilkarzy .. valencia zagral totalne bagno wyzywalem ze nie wprwaodza alex naniego no to wprowadzil i sie zemscilo
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #611
gabo29
gabo29 pisze:
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego widziałem tylko Vds i Roo grających ? Gdzie była reszta... . Na moje oko laika to wzięli nas kondycyjnie , jedynie kilka minut graliśmy bardzo dobrze. Ogólnie to nie można nie pochwalić Barcelony , byli poprostu lepsi.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:38 #610
FootballFan
FootballFan pisze:
CZAS NA ZMIANY. Najwidoczniej potrzebne sa rowniez na stanowisku Fergusona, zla taktyka, zle dobrany sklad. Potrzeba nowych lepszych(mniej drewnianych i bardziej ofensywnych) pilkarzy.

Niestety United bylo dzisiaj wyraznie slabsze tak samo jak dwa lata temu a Sir Alex nic sie nie nauczyl....... wielki zal
» Sobota, 28 maja 2011, 22:38 #609
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
Nie rozumiecie, że Barca jest o klasę wyżej od całej piłkarskiej Europy, Fergie nic na to nie poradzi
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #608
woytas23 pisze:
woytas23
Puknij się w głowę...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #607
Masaccio pisze:
Masaccio
Heh, nie bądźmy jak Romek, co zwalnia każdego choćby nie wiem jak dobry był ...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #606
Arothq pisze:
Arothq
a może tak, weź czasem i sie profilaktycznie walnij w łeb. Każdy klub chciałby mieć takiego Fergusona.... Co ty chcesz, żeby co sezon był najlepszy? Hm, najlepszy na świecie oczywiście, bo w Anglii to dość często jest najlepszy pomimo petrodolarów Chelsea, City, czy gry "cudownych" dzieci Arsenalu
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #605
dizik1989 pisze:
dizik1989
wez sie chłopie ogarnij i nie p ierdol tu głupot, bo sie naprawdę odechciewa się cokolwiek więcej odpisywać na takie komentarze - przeczytaj co napisałeś jeszcze raz i zastanów sie poważnie nad tymi słowami!!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #604
FootballFan pisze:
FootballFan
Ja wiem co chce, kibicuje United od 17 lat i wiem co widzialem, nadszedl czas na zmiany bo Sir Alex niczego sie nie nauczyl po ostatnim spotkaniu w finale LM. Zaparl sie w tej swojej wizji i nie potrafi sie dostosowac do przeciwnika jakim jest Barcelona.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:48 #603
otmar
otmar pisze:
Barcelona ciągle wykonywała te same akcje, uśpienie, szybkie podanie i przy naszym braku krycia były akcje. Zamiast atakować tą lipną obronę Barcy, Manchester spanikował.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:38 #602
jelonq1
jelonq1 pisze:
wygrała lepsza drużyna
Wierni po porażce
» Sobota, 28 maja 2011, 22:37 #601
rvn10
rvn10 pisze:
Trzeba pogratulować Barcelonie,ale co tu dużo mówić Sir Alex nie odrobił zadania domowego...1 połowa słaba,2 powinna być lepsza,niestety tak się nie było, szkoda,ale mimo to jestem dumny z diabłów po transferach jakich dokonamy tego latach,jestem przekonany,że uda nam się w końcu wygrać LM, pozdro ;)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:37 #600
Arothq pisze:
Arothq
transferach? :D nowy bebe pewnie przyjdzie. Bez przesady z tymi transferami - pewnie znów nie wiele kupimy, jedynie wzmocnienia na przyszłość
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #599
rvn10 pisze:
rvn10
nie znasz się ,Fergie musi sięgnąć głębiej do kieszeni i wyłoży trochę kasy na fajnych grajków ;D
» Sobota, 28 maja 2011, 22:41 #598
Arothq pisze:
Arothq
jak co sezon, a głównie po utracie trzonu napadu (CR7, Carlitos Tevez)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:46 #597
NaniRedMU17
NaniRedMU17 pisze:
Najlepszy jest ten Wasz Valencia...ktory nie oddal strzalu przez 90 minut...DRAMAt
» Sobota, 28 maja 2011, 22:36 #596
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
won z tąd sezonowcu !! zamknij sie i sie nie udzielaj, ciekawe jak ty byś zagrał albo ile byś przegrał prowadząc MU !!
» Sobota, 28 maja 2011, 22:37 #595
Powell pisze:
Powell
Debile czemu piszecie "Wasz". Byłeś za Barcą bucu ? Jeżeli chcecie to mnie ukarzcie warnem, ale jak czytam wypowiedzi takich debili to nie mogę...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #594
Powell pisze:
Powell
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2011 22:41

Dwa razy to samo było.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:40 #593
cinek7823 pisze:
cinek7823
po prostu jego Zawisze Bydgoszcz gra lepiej
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #592
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.05.2011 22:38

DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNI PO PORAŻCE !!


Pamiętajcie o tym zanim zaczniecie komentować jakie to cioty u nas grają, wygrali lepsi i tyle. Barca tak odjechała całej Europie i nic na to nie poradzimy.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:36 #591
ManYou
ManYou pisze:
1.piłkarze barcelony prezentują o przynajmniej klasę wyższy poziom.
2. co na tym boisku robi park i valencia(chodzi mi o grę)??
3. wszyscy pisali że manchester przegrał w 2009 roku bo nie było fletchera. A teraz proszę niema go na boisku.

Jedyną drużyną która zdeklasuje barcelonę to będzie real Mourinho.
» Sobota, 28 maja 2011, 22:35 #590
DiegoMUFC
DiegoMUFC pisze:
I wpiz** i wylądował i cały misterny plan też wpiz**...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:35 #589
Camrall
Camrall pisze:
Nie mogę patrzec jak Messi dostaje z bara i za to jest żółta kartka ...
» Sobota, 28 maja 2011, 22:35 #588
Azut20
Azut20 pisze:
Powiem wprost , Barcelona dzisiaj było o niebo lepsza od naszego klubu i trza im to przyznać w 100% . Sędzia poprowadził zawody idealnie , boczni również , jedynie co zawiniło to taktyka i zawodnicy
» Sobota, 28 maja 2011, 22:34 #587
cineeq
cineeq pisze:
Smutno patrzeć na nasza grę dziś...
Znowu trzeba będzie znosić napinkę "polskich katalonczyków"
» Sobota, 28 maja 2011, 22:34 #586
cinek7823
cinek7823 pisze:
w ciągu 4 lat 3 finały bardzo dobry wynik ,a niech nie mówią później że nie potrzebujemy wzmocnień
» Sobota, 28 maja 2011, 22:33 #585
KanonierAFC
KanonierAFC pisze:
Będzie dobrze, za rok sie zrewanżujecie. ;)
» Sobota, 28 maja 2011, 22:32 #584
Marasisonlyone1
nikt sie nie zrewanzuje za rok jedynie murinjo i jego pogrywki przed meczem i wywieranie presji sa w stanie cos zrobic ... prawda jest taka ze barcelona zasluzenie wygrala w tym roku w tamtym tez powinien byc final MU Barca ale fart bajernu i fart interu(a raczej zagrywki murinjo) sprawily inaczej ... wielu kibicow nie lubi barcelony w tym takze ja no ale prawda jest jedna moze ich pilkarze aktorza i to sporo duzo za duzo ale pilke graja najlepsza
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #583
ronald pisze:
ronald
dzięki bardzo :) oby sami tacy fajni kibice u nas byli :D
» Sobota, 28 maja 2011, 22:39 #582
Azut20
Azut20 pisze:
wstyd to mało powiedziane, nie chce nic mówić ale tu zawiniła też taktyka jak i zaangażowanie zawodników :( :/
» Sobota, 28 maja 2011, 22:32 #581
cinek7823
cinek7823 pisze:
j***ć busquetsa ,messiego ,pedro itd. FUCK FCB
A Valencia dziś żal:(
Fabio na 10
» Sobota, 28 maja 2011, 22:31 #580
zborek07 pisze:
zborek07
co ty chlopie pier...isz.Messi pokazal klase.Tylko dupki nie umieja przegrywac
» Sobota, 28 maja 2011, 22:33 #579
cinek7823 pisze:
cinek7823
może i pokazał ale i tak ssie
» Sobota, 28 maja 2011, 22:34 #578
zborek07 pisze:
zborek07
To czy ssie to juz mnie ch..interesuje.Byli o klase lepsi.Prawda jest taka ze w tym sezonei diably graly dobrze tylko na Old trafford
» Sobota, 28 maja 2011, 22:42 #577
adisman17
adisman17 pisze:
Fergie ich napie..doli toć to wstyd dla całego Manchesteru :/
A miało być tak pięknie :/
» Sobota, 28 maja 2011, 22:30 #576
Rooni126 pisze:
Rooni126
saf dzisiaj tez nie jest bez winy bo to bylo pewne ze hernandez sobie nie poradzi w tym meczu powinnismy grac 4-5-1
» Sobota, 28 maja 2011, 22:33 #575

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY