AKTUALNOŚCI

Ostatni dzwonek dla Berbatowa

Data 04 maja 2011, 13:55 Mathe0, MEN, Mirror Football
Ostatni dzwonek dla Berbatowa
» Dymitar Berbatow w Lidze Mistrzów nie zdobył gola od 2008 roku
A A A
Czy Dymitar Berbatow w meczu z Schalke 04 przełamie swoją strzelecką niemoc w Lidze Mistrzów?
Angielskie media są zgodne – mecz z Schalke 04 jest dla Dymitara Berbatowa ostatnią szansą na uratowanie swojej kariery w Manchesterze United.

Bułgarski napastnik w rewanżowym półfinale Ligi Mistrzów wybiegnie w podstawowym składzie Czerwonych Diabłów. Sir Alex Ferguson przed kluczowym starciem z Chelsea w Premier League zamierza dać odpocząć Wayne’owi Rooneyowi i Javierowi Hernandezowi.

Berbatow jest w tym sezonie najlepszym strzelcem Manchesteru United. Nawet 22 gole nie gwarantują jednak Bułgarowi nowego kontraktu. Obecna umowa piłkarza z Czerwonymi Diabłami wygasa po zakończeniu przyszłego sezonu. Na razie nie wiadomo, czy zostanie ona przedłużona.

Berbatow argumentów w negocjacjach z działaczami Manchesteru United może dostarczyć już w środowym meczu z Schalke 04. Warunek jest jeden – Bułgar musi w końcu zdobyć bramkę w Lidze Mistrzów. Po raz ostatni sztuki tej dokonał w wygranym 3:0 meczu z Celtikiem Glasgow w październiku 2008 roku.

Niemoc strzelecką Berbatowa w Champions League zauważył również sir Alex Ferguson. Szkot nie wystawia Bułgara w podstawowym składzie w najważniejszych meczach Ligi Mistrzów. Tak było w niedawnych spotkaniach z Chelsea czy Schalke 04, tak było też w ubiegłych sezonach w meczach z Milanem, Bayernem Monachium czy FC Barceloną.

W środowym meczu z Schalke 04 partnerem Berbatowa w ataku prawdopodobnie będzie Michael Owen.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa
Dymitar Berbatow przeniesie się do ...
» Berbatow: Mój czas w United dobiega końca Berbatow: Mój czas w United dobiega końca
Dymitar Berbatow latem odejdzie z M...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...



Poprzedni news:
Ferguson: Raul jest ikoną futbolu
Następny news:
United vs Schalke na żywo!

Komentarze (76)


Falubaz
Falubaz pisze:
Już mogę powiedzieć , że nie bardzo się spisał, ale ciężko oceniać , bo przy jego walorach to jako jedyny grający na szpicy to nie bardzo. ja bym go zostawił, przy rozsądnej tygodniówce. nie ma co ściągać co rok nowego napastnika, bo to mi trąci klubami, do których wolałbym aby United nie równało...
» Środa, 04 maja 2011, 23:10 #76
RedDevilFan79
Owen plus Berbatov moze byc ciekawie licze na ogien w ataku:)
a poza tym to nie chce wierzyc ze SAF go sprzeda przciez on nie jest zly moim zdaniem jest dobry nie raz uratowal dupe M, tylko ze Alex daje za malo szans Berbie wiec jak on ma sie wykazac??
Glory Glory MAN UTD
» Środa, 04 maja 2011, 19:48 #75
paul1011
paul1011 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 19:32

No i dobrze niech się chłopak popisze.
» Środa, 04 maja 2011, 19:31 #74
00NANI00 pisze:
00NANI00
To na mecz z Schalke!
» Środa, 04 maja 2011, 19:33 #73
Hernandez1225
Strzelaj bramki w najważniejszych meczach a nie jak jest 3-1 i strzelasz 2 bramki trafiaj w lidze mistrzów z Schalke 04 i w finale jak dojdziemy z Barceloną.
» Środa, 04 maja 2011, 19:28 #72
karol70
karol70 pisze:
Trzeba byc szalonym twierdzac ze Berbatowa nalezy sprzedac...nie ma chyba klubu ktory by nie chcial miec Go w swoim skladzie...wartosci zawodnika nie mierzy sie tylko w bramkach...C'MON UNITED!!:)
» Środa, 04 maja 2011, 19:15 #71
onlydevils
onlydevils pisze:
Nie chcę mi się wierzyć, że SAF odda najlepszego swojego strzelca. Po pierwsze mamy tak naprawdę jednego napastnika Rooneya(oprocz wlasnie bulgara), Chicharito jest jeszcze za młody, żeby zdobywać dla nas kluczowe bramki i brać cięzar gry na siebie i osobiscie uwazam ze nie bedzie gral tak samo dobrze jak w tym sezonie. Welbeck, poki co jest na wypozyczeniu i nie wiadomo czy bedzie bramkostrzelny. Dla mnie Berbatov jest w tym sezonie naszym jednym z najważniejszych ogniw, a Wy chcecie sie go pozbyc. Nie ogarniam troche:)
» Środa, 04 maja 2011, 19:12 #70
karas2011
karas2011 pisze:
Nigdy nie lubiłem Berbatova, niech zwolni miejsca dla młodych piłkarzy. Ja na miejscu SAF'a sprzedałbym go za 30 mln i kupił kogoś lepszego. Założę się o Czypsy że w następnym sezonie Berbatov nie strzeli nawet 10 goli :)
» Środa, 04 maja 2011, 18:58 #69
roo105 pisze:
roo105
Zgadzam się z tobą prawie w 100%, tylko powiedz mi kto go kupi za 30 mln??
» Środa, 04 maja 2011, 19:14 #68
axel52
axel52 pisze:
@endo mam nadzieję , że jak Berbatov odejdzie to ty razem z nim znikniesz z tej strony.Facet tak zaślepionego typa jak ty szukać ze świecą.Jeszcze chyba nigdy nie napisałeś , że Berbatov gra lub grał źle.Cóż za brak obiektywizmu.Może czas do lekarza.Polecam dr.House
» Środa, 04 maja 2011, 18:55 #67
jasmegma
jasmegma pisze:
Nie wiem skąd informacje o "warunku" strzelenia gola w LM??
Berbi to wirtuoz. Porównując to jak (nie)często stawia na niego Fergie a ile razy umieścił piłkę w siatce w tym sezonie PL. Jeśli "nasi" właściciele zdecydują się go sprzedać to chyba po to, żeby zyskać kasę na pomocnika/bramkarza.
» Środa, 04 maja 2011, 18:06 #66
HouseII
HouseII pisze:
Ja tam wierze w Berbatova i mam nadzieje ze pokaze z Schalke swoja klase i zamknie usta wszystkim niedowiarkom.
» Środa, 04 maja 2011, 17:55 #65
GARBUS
GARBUS pisze:
Hmm.. Berba ma przebłyski, że strzela po 3-5 goli na mecz, ale bardziej przydatnym napastnikiem jest zawodnik który strzela mniej ale częściej. Jeśli by odszedł zapewne skończyło by się tak jak z Tevezem. Nie chciałbym takiej powtórki. Berba ma już 30 na karku, niech dadzą mu zakończyć karierę na Old Trafford, to jest na prawdę wielki napastnik.
» Środa, 04 maja 2011, 17:32 #64
Paps
Paps pisze:
Bzdura!
Po pierwsze nie wierze,ze Ferguson nie przedluza mu kontraktu,bo nie wyobrazam sobie jakby wygladaly niektore mecze gdyby nie Dymitar.

Olanie Berbatova bylo by 2 wielkim bledem Sir Alexa,pierwszy to sprawa Teveza.
» Środa, 04 maja 2011, 17:27 #63
makar008
makar008 pisze:
Denerwuje mnie to ze mowia ze odejdzie z klubu. Gdyby dostawal wiecej szans w drugiej czesci sezonu to by mial moze z 30 goli.. Osobiscie wspolczuje SAFowi ze ma takich dobrych napastnikow - zawsze ktos bedzie pokrzywdzony a w 2 czeci sezonu to Berba. Moze kiedys wyjdzie ustawienie:
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Valencja-Giggs-Nani
Berba-Chicharito-Rooney
» Środa, 04 maja 2011, 17:18 #62
sisinho pisze:
sisinho
Miałby tyle samo ile ma , może 1-2 więcej . Po prostu Berbatov w waznych meczach nic nie gra (Arsenal,Chelsea,City) i dlatego SAF go nie wpuszczał na takie mecze.
» Środa, 04 maja 2011, 17:35 #61
Paps pisze:
Paps
Jak to nie strzela w waznych meczach?
Kazdy mecz jest trudny w lidze angielskiej jesli nie zauwazyles.
W kazdy meczu za zwyciestwo otrzymuje sie takie same 3 pkt,bez wzgledu na to czy grasz z Wolves,czy z Chelsea.Berbatov jest potrzebny,prezentuje inny styl,przez co mozna ukladac rozne taktyki pod roznych rywali.

Hernandez bardziej bazuje na szybkosci,wyskoczenie nagle zza obroncow,gra na linii spalonego,dolozenie nogi w klarownej sytuacji.

Berbatov (zreszta chyba kazdy to widzi) bardziej operuje na utrzymaniu pilki,zastawieniu jej,doskonale podaje i tym bije na glowe Chicharito.

Jeden i drugi jest bardzo potrzebny i glupie jest wg mnie gdybanie,ktory bardziej,bo to zalezy z kim gramy.
» Środa, 04 maja 2011, 17:44 #60
swistek pisze:
swistek
o czym Ty mówisz człowieku.. musielibyśmy chyba grać z jakimiś ogórkami, żeby grać 1 środkowym (na dodatek nienominalnym) pomocnikiem.

Poza tym bardziej Berbatov w środku napastników, bo Javier jest od biegania bardziej, Berba już nie raz pokazał jak się strzela bramki i ja do niego mam nadal wielkie zaufanie. SAF byłby niemądry wypuszczając najlepszego strzelca PL i gracza, któremu kończy się kontrakt czyli za 0 funtów !
» Środa, 04 maja 2011, 18:07 #59
inekk10
inekk10 pisze:
Jeden z moich ulubionych zawodnikow w United .
» Środa, 04 maja 2011, 16:44 #58
Taurus
Taurus pisze:
Oj liczmy na to że się przełamie :) gdyby on strzelał regularnie a nie co w 5 meczu hattrika albo po 1-2 gole.
» Środa, 04 maja 2011, 16:30 #57
eKB pisze:
eKB
Zgadzam się że strzelanie regularne jest lepsze niż pojedynczy wystrzały formy to się bardziej ceni.
» Środa, 04 maja 2011, 16:40 #56
Endo pisze:
Endo
Berbatov strzelał bramki w 12 roznych ligowych spotkaniach, a wiec najczesciej w lidze
» Środa, 04 maja 2011, 17:00 #55
eKB pisze:
eKB
Ale trzeba przyznać że jego forma strzelecka nie jest regularna a na pewno w Man Utd. trzeba trzymać poziom na razie on tego nie robi. Na jego usprawiedliwienie trzeba powiedzieć że SAF przestał mu dawać szanse.
» Środa, 04 maja 2011, 17:04 #54
7iverson7
7iverson7 pisze:
Śmieszne jest pisanie o tym,że Berbatov musi ratowac swoja kariere na Old Trafford akurat w swoim najlepszym sezonie.Berba strzelil najwiecej bramek dla naszej druzyny w tegorocznych rozgrywkach i w przeciagu calego sezonu to on byl napastnikiem nr 1 czy to sie komus podoba czy nie.
» Środa, 04 maja 2011, 16:21 #53
kefas pisze:
kefas
napastnikiem nr 1 w United zawsze byl i bedzie Wayne Rooney. On w przeciwienstwie do Berbatova zawsze wybiega w pierwszym skladzie (jezeli jest w stanie), niewazne z kim u boku i niewazne z jakimi napastnikami mialby rywalizowac. Wczesniej przy dobrej formie Louisa Sahy sAF wolal posadzic na lawce van Nistelrooya. Poźniej przyszedl Berba to na ławce usiadł Tevez. Teraz dobra forme złapał Chicharito i na ławce usiadł Berba, mimo tego ze gdy Rooney był kontuzjowany i chcial odejsc z klubu to wlasnie Bługar wziąl na siebie ciezar strzelania bramek. Mimo tego ze Rooney czesto ma "zaciecia" i nie strzela bramek przez kilka meczy to zawsze wybiega w podstawowym skladzie...
» Środa, 04 maja 2011, 16:39 #52
eKB pisze:
eKB
Od zawsze tak było i będzie Roo jest naszym liderem. Może nie pokazuje tego poza boiskiem ale na murawie zostawia serce zawsze gra na 100% i się nie poddaje
» Środa, 04 maja 2011, 16:56 #51
Endo pisze:
Endo
taaak sczegolnie miedzy marcem 2010 a styczniem 2011 gdzie strzelil 1 gola z akcji
» Środa, 04 maja 2011, 16:59 #50
eKB pisze:
eKB
Każdy ma swoje zdanie ja szanuje ich obu ale wolę Roo. Jest bardziej systematyczny w strzelaniu bramek i wg. mnie bardziej angażuje się w grę.
» Środa, 04 maja 2011, 17:06 #49
Adamczik pisze:
Adamczik
Każdemu zdarzają się słabsze okresy. Tylko Pele strzelał zawsze, jak na zawołanie. Rok temu Wayne zdobył 34 bramki i wielokrotnie asystował przy golach kolegów. To, że w tym roku ma tych bramek mniej nie znaczy, że osłabł, zapomniał, jak się strzela. Po prostu nie ma takiej formy. Ja wciąż wierzę, że życiowa forma Wayne'a dopiero nadejdzie a wtedy będzie bezsprzecznie najlepszym piłkarzem na świecie, choć i w tym momencie jest według mnie w ścisłej piątce graczy. Berbatov ma to do siebie, że jest chimeryczny. Bułgar świetnie gra tyłem do bramki, ale nie jest regularnym strzelcem, jak zostało to tu już powiedziane. Jego problemem, największym jest to, że mimo wielu bramek, nie strzela w najważniejszych meczach.
» Środa, 04 maja 2011, 17:23 #48
Daniel2706
Daniel2706 pisze:
Owen-Berbatov tak to widzę.
» Środa, 04 maja 2011, 16:10 #47
slawekmatera
slawekmatera pisze:
rok temu też go wszystkie media sprzedawały a pozniej gdyby nie Dimitar było by krucho z nami w tym sezonie bo Roo odwalił scene życia a Chicharito dopiero sie adaptował, wtedy to właśnie Bługar i Nani ratowali nasze tyłki. Berba w przyszłym sezonie nagra sie u nas bo Groszek i Roo nie beda grać w każdym meczu, zresztą po meksykaninie widać że gra co 3 dni średnio mu słyży po w meczu z Arsenalem było widać że nie ma tego powera. Bedzie Welbeck ale to wciąż młody zawodnik i na pierwszego zmiennika dla Rooneya jeszcze nie pasuje zreszta znając jego wszechstronność pewnie dany bedzie też wykożystywany jako skrzydłowy w niektórych meczach, o Machedzie nie pisze bo w Sampdorii pokazał że stać go co najwyżej na bramkę co 10 mecz pozdr
» Środa, 04 maja 2011, 16:10 #46
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Ja osobiście nie mam nic do Berbatova to, że nie strzela w lidze mistrzów tak regularnie jak w lidze to nie znaczy, że od razu jego kariera w Manchesterze dobiega końca mam nadzieję , że dzisiejszego wieczoru pokarze na co go stać i strzeli bramkę dla United.
» Środa, 04 maja 2011, 16:06 #45
krzych418
krzych418 pisze:
Berba 22 gole w lidze, Cziczarito 19 w całym sezonie, a zagrał chyba więcej spotkań niż Berbatov... Wszystkie bramki Grocha mógłby strzelić Berba, gdyby Meksykańca nie było Berba miałby teraz 41 bramek i wszyscy byście go kochali, ale jest Grochu (i to dobrze dla zespołu). Ale i tak Berba gra za mało w tym sezonie, chłop miał formę, szkoda mi go, nierozumiem czemu SAF faworyzuje Grocha...
» Środa, 04 maja 2011, 15:49 #44
lechiacci25 pisze:
lechiacci25
czemu? to ci powiem czemu. Berbatov stracil swoja optymalna forme i m.in. przez niego przegralismy polfinal FA Cup a to tylko jeden z meczy gdzie Bulgar zawiodl. Kazdy moglby stracic cierpliwosc do tego zawodnika, co pokazywal ostatnio nieudolnosc w grze (nie trafic 2-krotnie w 100 % okazjach do bramki to negatywny ewenement) Ja rowniez wystawialbym Chicha bez mrugniecia okiem bo widac kto jest w formie a kto nie. Licze jednak ze sie dzis Berbatov przelamie, bo kto jak nie on czy Owen maja dzis strzelac gole a one musza pasc by miec swiety spokoj w tym meczu i moc zaczac myslec o pojedynku z The Blues, ktory jest duzo wazniejszym meczem niz dzisiejszy.
» Środa, 04 maja 2011, 15:57 #43
eKB pisze:
eKB
Oby dzisiaj był ten dzień osobiście chciałbym żeby pograł jeszcze z sezon. Owen już na wylocie ale bramka jego autorstwa nie zaszkodzi :D
» Środa, 04 maja 2011, 16:02 #42
Endo pisze:
Endo
Stracilismy puchar bo:
a)niezasługiwalismy na niego
b)carrick i vds podawali do rywala
c)Scholes dostał czerwona
d)Rooney nas osłabił
E)Berba nie trafił do siatki

Forma Berbatova i Chicharito
od poczatku marca:
LFC - najlepszy z przodu w przegranym spotkaniu
Bolton - zwycieska bramka
WHU - wszedł na 25 przy stanie 0-2 i zagrał rewelacyjnie
Fulham - gol otwierajacy wynik
City - zmarnowane 2 super okazje, ale po tym co zrobił Chicha z Schalke to i tak małe miki
Ars i Cfc - ogony po 15 minut, gdzie koledzy nie raczyli mu nawet podawać

Dla porównania Chicha
MC - wszedl na 30 minut i zupełnie niewidoczny
NU -90 minut niewidoczny, tracił wszystkie piłki
Eve- zwycieski gol, ale predzej 2 zmarnowane okazje
Schalke - 3 setki sam na sam plus 2 inne strzały z dobrych pozycji
Arsenal - Kicha, kicha, kicha

Berbatov zawalil 2 sytuacje, ale to była 1 akcja,a wiec prowadzilibysmy 1-0!
Oprocz tych akcji nie stworzylismy już NIC, wiec jakim cudem mielismy to wygrac? Nie zasługiwalismy jako druzyna i tyle.
Harta (najlepszy bramkarz epl poza vds) nie było wtedy na bramce? haha ciekawe, zreszta to nie była łatwa piłka, zdecydowanie łatwiej miał
Chicha z schalke gdzie mogl pytac w który róg.
» Środa, 04 maja 2011, 16:03 #41
krzych418 pisze:
krzych418
@Endo już Cię lubię ! Najlepszy opis gry Grocha z Arsenalem :] Mam taką cichą nadzieję że jak wróci Danny Welbeck to obaj panowie (Berba i Groch) usiądą zgodnie obok siebie na ławce i zapanuje harmonia he he he :)

Welbeck ma potencjał by być równie dobry jak Lennon czy Walcott wkurza mnie że nie stawiamy na własnych wychowanków ! Welbeck i inni młodzi zdolni powinni ogrywać się w klubie, natomiast Bebe, Obertan i inni tego typu zawodnicy nigdy nie powinni znaleźć się na OT.
» Środa, 04 maja 2011, 17:52 #40
kosciak
kosciak pisze:
3 obronców w XXI wieku hehe, widze że chłopaczki nie graliście nigdy w piłke :)
» Środa, 04 maja 2011, 15:44 #39
axel52
axel52 pisze:
ilez można pisać , że to za cienki gracz dla United.Był gwiazdą w Spursach i to był szczyt jego umiejętności.Nie sprawdza się w ważnych grach.Co z tego że nastrzelał tyle goli w tym sezonie ? komu je strzelił pytam ? Jaki ważny mecz dla nas wygrał ? żaden.Niech odejdzie w pokoju
» Środa, 04 maja 2011, 15:40 #38
domekk pisze:
domekk
widac ze z ciebie kibic... komu nastrzelal te gole odpowiadam: 3 gole liverpolowi naszemu odwiecznemu wrogowi...
» Środa, 04 maja 2011, 15:46 #37
bartusswy pisze:
bartusswy
liverpool... 3 bramki.
» Środa, 04 maja 2011, 15:46 #36
craig pisze:
craig
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 15:51

Man Utd 3:2 Liverpool
» Środa, 04 maja 2011, 15:50 #35
Endo pisze:
Endo
axel człowiek bez argumentów
za cienki na UTD, za cienki na premiership
Szkoda, że lider strzelców z kosmiczna średnia bramki z akcji co 100 minut.
Uratowane zwyciestwa w 4 spotkaniach, remisy w kolejnych 4 do tego otwarcie wyniku (co jest rownierz baaardzo ważne) w 9!

Oczywiescie LFc rownierz jest baaardzo słaby pytanie tylko :
-dlaczego mają w tym sezonie najwiecej pkt z big4 - 14pkt
-ile spotkan wygralibysmy bez Berby w składzie - ZERO
» Środa, 04 maja 2011, 15:57 #34
axel52 pisze:
axel52
@endo jedno pytanie.Dlaczego ciągle ty i tobie podobni się podniecają , że strzelił Liverpoolowi 3 gole ?? ile razy trzeba cię uświadamiać co prezentował Liverpool wtedy.podajesz mi ileż to pkt zdobyli w big4 ostatnio.To bez sensu kolego ponieważ Wszystko to zdobył w ostatnim czasie kiedy to gra całkiem nieźle choćby z tego powodu że kupili Suareza.Przyjmij w końcu , że tamten Liverpool a ten to dwa swiaty
» Środa, 04 maja 2011, 16:14 #33
Endo pisze:
Endo
jakie punkty z big..ostatnio?
To sa pkt z big4 w tym sezonie, a o ile mi wiadomo sezon sklada sie z 2 rund :))
a ja tu widze na jesien
lfc-ars 1-1
lfc-cfc 2-0

Jaki byłby wynik gdyby nie 3 gole Berby , porazka
Ile spotkan na 3 wygralibyśmy gdyby nie 3 gole i karny na Berbie w FA? Żadnego!
Dlatego odbij od LFC, bo gdyby nie Dymitar byłoby by z nimi w tym saezonie 3x do tyłu.
» Środa, 04 maja 2011, 16:25 #32
triadevil pisze:
triadevil
Drogi axel52!

Widocznie musisz być wielkim fanem Hernandeza. Nie przeczę, ma talent. Ale jak na razie ma wielki talent do strzelania bramek..
Po za tym?

Nad techniką musi naprawdę popracować. Poza polem karnym nie może się zbytnio ograć, jego podania są często niecelne. Ogólnie, poza "nosem snajperskim" nie pokazuje aż tak dobrej piłki.

Narzekasz na Berbatova. Strzelił on więcej bramek w tym sezonie niż Chicharito, a o ile się nie mylę, dostawał mniej szans do gry.

Technikę ma boską ;) Poza polem karnym również potrafi grać, podania, oraz znakomicie potrafi utrzymać się przy piłce czego czasem brakuje Hernandezowi.

Więc, nie twierdź proszę, że Berba jest za cienki. Po prostu Ferguson jest wielkim fanem talentu Javiera i mu daje więcej szans. Z pewnością się mu to przyda. ;)
» Środa, 04 maja 2011, 16:41 #31
axel52 pisze:
axel52
zaraz momencik , ja nie piszę , że jestem fanem Hernandeza bo na razie nie jestem jakimś jego zagorzałym zwolennikiem.O tym , że Berba jest za cienki na United piszę od ponad grubo roku.I poza przebłyskami które bułgar posiada gra totalną kichę i tzw . chodzonego.Ilość bramek powtarzam dla mnie nie ma znaczenia gdyż są to w większości gole ze słabiakami.Zmienię zdanie o Berbatovie MOŻE jak wygra dla nas jakiś prestiżowy mecz a najlepiej kilka.@Tradevil co z tego , że ma technikę boską skoro brak mu zaangażowania, nie potrafi pociągnąć zespołu jak nie idzie itp
» Środa, 04 maja 2011, 16:59 #30
Endo
Endo pisze:
Co do wieku Berby nie będe nawet się rozpisywał, bo to kpina.
Rówieśnik Villi, Eto`o czy Zlatana, gracz który poza boiskiem dobrze się prowadzi,a wy narzekacie że za stary na nowy kontrakt.
Bergkamp grał w Arsenalu do 37 roku życia zaliczjąc w ostatnim sezonie 30 występów.
Dymitar przecież nie jest piłkarzem bazującym na szybkości i motoryce tylko na technice, przyjęciu, rozegraniu i przetrzymaniu piłki,a tego się nie zapomina.
» Środa, 04 maja 2011, 15:34 #29
krzych418 pisze:
krzych418
Dokładnie i dlatego Berba zamiast być coraz gorszy z wiekiem staje się coraz lepszy... Ale dzieci neo zawsze będą woleli Cziczarito, Owena, nawet Macka z klanu woleliby od Dimitara :) To jest chore...
» Środa, 04 maja 2011, 15:46 #28
levybike pisze:
levybike
No Endo, masz kumpla :)
» Środa, 04 maja 2011, 23:24 #27
krzych418
krzych418 pisze:
Tennant - właśnie...
SAF musiałby upaść na głowę by pozbywać się po tym sezonie Berbatova. Tak w ogóle to uważam że Bułgar zdecydowanie bardziej niż Cziczarito przydałby się w meczu z Czelśi i powinien w tym meczu zagrać góra 30 minut.

Odpocząć w tym meczu (nawet w ogóle nie znaleźć się w 18) powinni:
Nani, Evra, Park, Rooney, VDS i Giggs na nich postawiłbym w meczu z Czelśą :)

Krążą plotki że Rooney jest kontuzjowany, wie ktoś coś o tym ?? Jeśli Wayne nie zagra z Czelśi to czarno to widzę... Pamiętamy jak rok temu bez niego zagraliśmy z niebieskimi ?
» Środa, 04 maja 2011, 15:16 #26
monnie pisze:
monnie
jeśli Wazza jest w 'kontuzjach' po prawej stronie to niestety pewnie nie są to plotki..
» Środa, 04 maja 2011, 15:26 #25
nysa94 pisze:
nysa94
Ale wróci na mecz ;)
» Środa, 04 maja 2011, 15:33 #24
iamarctic pisze:
iamarctic
Ja myślę, że Wayne będzie gotowy na Chelsea. A w ogóle to z The Blues chciałbym zobaczyć duet Berbatov-Rooney, dać odpocząć trochę Javierowi.
» Środa, 04 maja 2011, 19:03 #23
Kochas1994
Kochas1994 pisze:
wrobel1992 brawo twoja wypowiedz jest bardzo interesująca Hernandes na szpicy a Rooney z tyły brawo.Jakbyś czytał inne informacje na stronce to byś wiedzał że Chicarito i Rooney nie zagrają w 1 11
» Środa, 04 maja 2011, 15:14 #22
chudy1948 pisze:
chudy1948
@Kochas1994 brawo widać że gówniarz nie umie czytać ze zrozumieniem, nie wiem czego uczą was w szkołach. Czy on napisał tam że w tym meczu ?? Nie ! Napisał że jego zdaniem powinien wgl zacząć grać.
» Środa, 04 maja 2011, 15:42 #21
domekk pisze:
domekk
nie nazywaj go gówniarze bo sam lepszy nie jestes, wiek to tylko liczba a sam zachowujesz sie jakbys byl 15 latkiem
» Środa, 04 maja 2011, 15:47 #20
devils18
devils18 pisze:
Nie zaprzeczam mógłby coś strzelić:)
» Środa, 04 maja 2011, 14:58 #19
Tennant
Tennant pisze:
Przecież Berbatov w ujęciu całego sezonu to nasz najlepszy strzelec, nie wierzę że chwilowy spadek formy oznaczałby dla Bułgara koniec kariery na Old Trafford. Myślę że brak jego występów jest spowodowany jego wysoką żądaną tygodniówką, a SAF chce pokazać że Berba jest do zastąpienia
Glory Glory MU
» Środa, 04 maja 2011, 14:53 #18
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 14:30

Moim skromnym zdaniem SAF powinien grać 3 napastnikami... Berba i Hernandez na szpicy a tuż za nimi rozdzielający piłki Roo!
» Środa, 04 maja 2011, 14:29 #17
eKB pisze:
eKB
Całkiem ciekawy pomysł tylko że w Anglii raczej tak się nie gra wtedy w pomocy nie byłoby miejsca dla świetnych naszych skrzydłowych a poza tym wszyscy pomocnicy musieliby ostro pracować w obronie więc to by się wg. mnie nie sprawdziło
» Środa, 04 maja 2011, 14:33 #16
goghetta pisze:
goghetta
eKB a przypomnij sobie jak graliśmy za czasów CR7 i Teveza ;) nawet teraz by sie opłaciło gdybyśmy mieli dobrego rozgrywającego najlepiej Sneijdera i gdybyśmy grali 3 obrońcami tzn ustawieniem 3-4-3 i na rozegraniu cofniety Fletcher lub Carrick tylko takie ustawienie wymaga trudnej taktyki, ja uważam że powinniśmy tak grać w lidze ze słabszymi drużynami bo mamy świetnych napastników i przy takim ust. byśmy mogli wiecej wykorzystywać nawet Owena ;)
» Środa, 04 maja 2011, 14:44 #15
bzowy21 pisze:
bzowy21
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 14:47

Albo zagrać 3 obrońcami, 4 pomocnikami(w tym skrzydłowi) i 3 napastników. Rzadko jednak stosuje się takie ustawienie.
do PatrykCFC to Fernando T. jest cienki
» Środa, 04 maja 2011, 14:46 #14
goghetta
goghetta pisze:
i tak dostanie nowy kontrakt, daliśmy za niego 30mln a teraz nikt go nie kupi nawet za 20mln i dlatego będzie u nas jeszcze grał przez kilka lat z nowym kontraktem bo nikt nie jest głupi żeby go oddawać za bezcen ;)
» Środa, 04 maja 2011, 14:28 #13
eKB
eKB pisze:
Mimo tego że w tym sezonie gra dobrze to jestem za jego odejściem. Argumentuje to tym, że jest już starszym graczem ale SAF powinien dawać mu więcej szans gra mało dlatego 1 mecz nie pokaże czy warto go sprzedać czy też zatrzymać.
» Środa, 04 maja 2011, 14:24 #12
gorzky pisze:
gorzky
Ta starszy gracz... to może wywalmy też Evre czy Vidic'ia w końcu są z tego samego roku co Bułgar. Jakbyśmy grali samymi dwudziestolatkami to prawdopodobnie bylibyśmy w tym miejscu co Arsenal, czyli podniecalibyśmy się posiadaniem piłki i ładną grą, co sezon odgrażając się się że następny rok będzie nasz.
» Środa, 04 maja 2011, 14:37 #11
RedDevill pisze:
RedDevill
Taa, zostawmy tylko Oberka i Gibsona ^^
» Środa, 04 maja 2011, 15:33 #10
eKB pisze:
eKB
Może i racja ja bym mu dał jeszcze 1 sezon
» Środa, 04 maja 2011, 15:48 #9
monnie
monnie pisze:
a to się antyfani Berby ucieszą.
dla mnie to jednak totalna bzdura - kiedy ostatni raz Owen coś strzelił. bo łaśnie hm.. NIE PAMIĘTAM.
» Środa, 04 maja 2011, 14:17 #8
DahDah pisze:
DahDah
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 14:42

O Ligę Mistrzów Ci chodzi ? Proszę bardzo :
sezon temu hat trick z Wolfsburgiem ? Zaniki pamięci ? Lecytyny może potrzeba.
Przypomnę jeszcze żeby nie było niedomówień (bo w Twoim przypadku mogą występować) że Owen dołączył do nas na zasadzie wolnego transferu w 2009 roku , Berbatov bez gola od 2008 w LM ? Śmiech na sali.
» Środa, 04 maja 2011, 14:39 #7
monnie pisze:
monnie
różnica między Tobą a mną polega na tym, że ja patrze na udział zawodnika we wszystkich rozgrywkach, a nie tylko na LM ^^ no ale mniejsza, jakby Berbatov nie strzelał w Premier League to też byłaby afera, prawda? ale to przecież tylko niewiele ponad 20 bramek.
» Środa, 04 maja 2011, 15:31 #6
DahDah pisze:
DahDah
No właśnie o Ligę Mistrzów mi chodziło , zwracam honor.
» Środa, 04 maja 2011, 15:57 #5
mik3
mik3 pisze:
Zanim Hernandez się rozkręcił, to chyba nikt by nie pomyślał, że Berba może być na wylocie. Zapewne wróci Welbeck, ale w sumie czy to nie będzie za mało? Roo, Chica, Welbeck + nie wiadomo co z Owenem. Ale jeżeli Berba ma być tylko rezerwowym to jest on za stary i za drogi, lepiej kupić kogoś młodszego i dać mu łapać doświadczenie. Mimo wszystko jest to trochę skomplikowane i jednak chyba lepiej jest mieć Berbę niż go nie mieć.
» Środa, 04 maja 2011, 14:15 #4
RedDevill
RedDevill pisze:
Kurde, przecież tak mało gra, to czego się czepiają Godfathera? Strzelił 22 gole, nie rozumiem!
» Środa, 04 maja 2011, 14:15 #3
pablomu
pablomu pisze:
To naprawdę ostatni dzwonek dla Berby. W Bayernie podobno go chcą.
» Środa, 04 maja 2011, 14:03 #2
felix43
felix43 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 13:59

owen-berbatov może być ciekawie
» Środa, 04 maja 2011, 13:59 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY