AKTUALNOŚCI

W walce o Sneijdera pozostali najbogatsi

Data 01 maja 2011, 23:03 Biafra, Sunday Express
W walce o Sneijdera pozostali najbogatsi
» Czy Wesley jest wart 80 milionów funtów?
A A A
Według najnowszych doniesień sprowadzenie Wesleya Sneijdera na Old Trafford może kosztować Manchester United nawet 80 milionów funtów.

Holenderski pomocnik niedawno podpisał nowy kontrakt z Interem Mediolan, jednak jak wiadomo włoski klub ma spore problemy finansowe w związku z czym musi sprzedać kilku swoich zawodników. Największym zainteresowaniem cieszy się właśnie Sneijder, chociaż w świetle najnowszych informacji grono klubów, które powalczą o 27-letniego piłkarza z pewnością drastycznie się zmniejszy.

Cena wyjściowa za Wesleya została ustalona ostatnio przez prezesa Interu Massimo Morattiego na 30 milionów funtów. Jednak należy pamiętać, iż zarobki Holendra we włoskim klubie wynoszą 10 milionów funtów rocznie. Gdyby Sneijder zdecydował się na transfer do innego zespołu na pewno nie chciałby zarabiać mniej, a także liczyłby na pięcioletni kontrakt. Tak więc całkowita cena sprowadzenia kreatywnego pomocnika przez jeden z zainteresowanych nim klubów wyniosłaby około 80 milionów funtów.

Nie od dziś wiadomo, iż sir Alex Ferguson jest wielkim fanem talentu Holendra. Również nie od dziś wiadomo, że Szkot na transfery ma dość pokaźną sumkę pieniędzy, jaką klub z Old Trafford otrzymał za transfer Cristiano Ronaldo do Realu Madryt. Według zapewnień dyrektora United Davida Gilla w klubowej kasie znajduje się 100 milionów funtów, które są do dyspozycji sir Alexa Fergusona. Pozostaje tylko jedno pytanie... Czy Fergie zdecyduje się wykorzystać prawie całość tej sumy, na sprowadzenie jednego zawodnika?
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas
Peter Schmeichel w drugiej części w...



Poprzedni news:
Giggs może grać jeszcze przez pięć lat
Następny news:
Evra: Musimy wygrać z Chelsea

Komentarze (139)


PazzaInter
PazzaInter pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2011 17:44

żadna cena wyjściowa w wysokości 30mln nie została ustalona, bzdura goni bzdurę
» Środa, 04 maja 2011, 17:44 #139
kacper5
kacper5 pisze:
wicie ja bym go wzioł za 80mln ale snejdera i Eto ale jeśli tylko senjdera to panu dziekujemy
» Środa, 04 maja 2011, 17:14 #138
krzychu9438 pisze:
krzychu9438
ty mozesz sobie brac.niemasz nic do gadania w tym momecie kolego.to nie od nas zalezy kto gdzie pojdzie ;p
» Poniedziałek, 27 czerwca 2011, 09:29 #137
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Wiecie co nie rozumiem tego artykułu. Łączyć kwotę odstępnego z tygodniówkami ? trochę bez sensu, i to porównanie do Ronaldo, czegoś tu nie rozumiem.
» Środa, 04 maja 2011, 14:36 #136
Siwygracz
Siwygracz pisze:
Znając Fergusona nigdy nie wyda az 80mln. Poza tym moim zdaniem Sneijder nie jest wart az tylke kasy. Jak przeczytałem ile ma kosztowac to od razu przyszedł mi na myśl Torres ;)
» Środa, 04 maja 2011, 14:14 #135
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
torres kosztował chelsea nie 80 mln a ze 150~200 mln gdyby dodać jego zarobki. Po zwolnieniu Owena, który kontuzji nie wyleczy i sprzedarzy Gibsona, Bebe i Welbecka wyjdzie nas to drobne pieniądze ...
» Środa, 04 maja 2011, 14:28 #134
sebcio32
sebcio32 pisze:
Ja bym nawet na niego złotóki nie wydał!!
» Środa, 04 maja 2011, 10:29 #133
cysiuu123 pisze:
cysiuu123
to twoje zdanie, masz do niego prawo, ale bez wzmocnień w przyszłym sezonie chelsea i barca nas zgniotą. Sneider jest nam potrzebny, bo Scholesa ciężko będzie zastąpić, a kogośtakiego potrzebujemy
» Środa, 04 maja 2011, 14:30 #132
Lukarz
Lukarz pisze:
Ja cały czas wierzę w mądrą politykę transferową Manchesteru United - wydaliśmy prawie 30 milionów na Berbatowa i spłaca się nam w najlepszy możliwy sposób. A i tak było to dla niektórych za duża kwota. Cokolwiek by nie zrobił Ferguson - będzie dobrze.
» Wtorek, 03 maja 2011, 21:36 #131
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
I tak za te 80 mln on może spoooroo wnieść do naszej gry .. :)
» Wtorek, 03 maja 2011, 21:22 #130
Robscire
Robscire pisze:
Od teraz KAŻDEMU, który myśli, że za niego trzeba dać 80 milionów funtów piszę pod komentarzem IDIOTA.
» Wtorek, 03 maja 2011, 19:31 #129
75th pisze:
75th
z moim błogosławieństwem :)
» Wtorek, 03 maja 2011, 20:38 #128
aveiro123
aveiro123 pisze:
Jest nasz !
zobaczycie
jakos tak dziwnie czuje to !
» Wtorek, 03 maja 2011, 18:13 #127
axel52
axel52 pisze:
ludzie cena za niego to 30 mln , a nie 80.Reszta to pensja na 5 lat jakby nie zszedł z wymagań.10 mln rocznie to ok 200 tys. na miesiąc.Trochę dużo
» Wtorek, 03 maja 2011, 13:12 #126
alprazolam89 pisze:
alprazolam89
dużo przecież to wychodzi tygodniówka na poziomie 50 tysięcy funtów wg Twych obliczeń. To nie jest dużo w Anglii
» Wtorek, 03 maja 2011, 13:44 #125
axel52 pisze:
axel52
pomyliłem się 200 tys na tydzień. sorry
» Wtorek, 03 maja 2011, 20:01 #124
eric13
eric13 pisze:
W zyciu nigdy sir Alex tyle nie zaplaci ;)
» Wtorek, 03 maja 2011, 12:32 #123
karaseek
karaseek pisze:
To już ostatni moment w którym może kupić tego zawodnika bo później będzie za stary. Myślę że dobrze dopasowałby się do naszego zespołu , choć cena za wysoka lecz to jeszcze spekulacje. 80 mln to prawie tyle co za Ronaldo a on się tak szybko nie zwróci bo nazwisku Sneiider nie wzbudza tyle emocji niekoniecznie pozytywnych co Ronaldo. I tak podziwiam Fergiego że bez wielki transferów tak "wymiatamy", choć potrzebujemy jakiegoś już klasowego pomocnika( rozgrywającego) z fantazją jak Giggs właśnie Ronaldo czy też Xavi lub Iniesta. GLORY UNITED
» Wtorek, 03 maja 2011, 12:30 #122
DahDah
DahDah pisze:
nie ma co , jak za panele hebanowe SAF sieknął 30+ mln , to dlaczego nie Sneijder ?
» Wtorek, 03 maja 2011, 11:54 #121
sssexton90
sssexton90 pisze:
w życiu Fergie tyle nie da, góra 30 MLN funów za klasowego zawodnika...

nie ma sensu tyle płacić za Snejdera, jest dużo słabszy od Ronalndo a sprzedaliśmy go za tyle samo.
» Wtorek, 03 maja 2011, 11:47 #120
ironia pisze:
ironia
Porównujesz Sneijdera, a Ronaldo? Haha.
» Wtorek, 03 maja 2011, 17:35 #119
eKB pisze:
eKB
Zgadza się do są dwie różne pozycje i zadania więc się zastanów.
» Środa, 04 maja 2011, 06:29 #118
piotrekmyj3
piotrekmyj3 pisze:
Jak donosi gazeta The People, Manchester United ma jednak złożyć oficjalną ofertę na pomocnika Interu Mediolan Wesleya Sneijdera [fot]. Holender niedawno zapewniał, że nie zamierza opuszczać obecnego klubu i nie chce rozważać ewentualnej propozycji Czerwonych Diabłów.

To jednak nie zniechęciło menedżera United Sir Aleksa Fergusona, który chce spróbować przekonać 26-letniego piłkarza do przeprowadzki na Old Trafford. Oferta ma opiewać na 35 mln euro, czyli ponad dwa razy więcej, niż Inter zapłacił za niego Realowi Madryt w 2009 roku.
» Wtorek, 03 maja 2011, 11:24 #117
flinston
flinston pisze:
Fergi "rozbij bank" na Sneijder'a !!
30mln ,czy nawet 40 mln. na holendra to jeszcze nie tak dużo ,Wesley jest wart takiej kasy !!
» Wtorek, 03 maja 2011, 11:07 #116
eKB
eKB pisze:
Ten temat będzie powracać ale wątpie że go sprowadzimy jeszcze za taką cenę za 40 baniek można mieć klasowego ŚP i SAF dobrze o tym wie nie jesteśmy jak ci z City że sprowadzamy kogo chcemy i za kosmiczne kwoty
» Wtorek, 03 maja 2011, 10:39 #115
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
za 80 mln można sprowadzić z 5 bardzo utalentowanych zawodników ;) sneijder max 40 mln :)
» Wtorek, 03 maja 2011, 10:31 #114
RooneyWazza
RooneyWazza pisze:
w 100 % popieram przedmówce,takiego kogos brakuje.Był Ronaldo który to robił,ale nas zdradził i odszedł.Myślałem że jego następcą będzie Nani (któremu nie odmawiam talentu),ale właśnie brakuje nam takiego kogoś jak Sneijder,Van Der Vaart,Fabregas,Iniesta,piłkarza tego pokroju (Inieste podałem jako przykład,żebyscie nie pomyśleli że Barcelone lubie,bo nienawidze Barcy :) )
» Wtorek, 03 maja 2011, 09:18 #113
jasmegma
jasmegma pisze:
To zawodnik, który potrafi rozstrzygnąć mecz jednym wolnym, podaniem, wrzutką... I kogoś takiego brakuje United. Z bezpośrednimi strzałami z rzutów wolnych jest u nas słabo. Czasem Rooney'owi coś wpadnie (patrz WHU), ale nic poza tym. Emerytura Rudzielca - wielu już o tym wspominało. Poza tym -kreatywność w środku pola. Nie wiem kto pasowałby do United bardziej od niego na tej pozycji.
» Wtorek, 03 maja 2011, 01:12 #112
mcis
mcis pisze:
O rany BIAFRA cos ty tam palil?? nigdy nie czytalem tak porabanego artykulu.... az smiac sie chce. od kiedy to laczymy budzet transferowy z placowym. piszesz 80mln za S. a potem tyle samo za CR7?? gzie tu sens? gdzie logika?? zeby trzymac sie koncepcji trzeba bylo napisac 150mln przy CR7 80za transfer i 5-letni kontrakt jakies 60-70mln. blech i po co tak majtac sumami zeby sie biednym ludzia w glowach zakrecilo. btw S. w Interze z pewnoscia nie zarabia 10mln funtow, bo musialby zarabiac wiecej niz messi czy rooney i tylko nieco mniej niz cr7, moze zarabia 9-10mln EURO, a to wielka roznica.
» Wtorek, 03 maja 2011, 00:22 #111
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Jeśli dobrze pamiętam niedawno nie wiem czy czasami na tej stronie byli podawani najlepiej zarabiający zawodnicy w piłce nożnej jeśli dobrze pamiętam:
1- Messi 31 mln (chyba euro)
2- Ronaldo 27 mln
3- Rooney bodajże coś około 20 mln
Oczywiście rocznie więc co piszesz że Ronaldo zarabia 9-10 mln a więc 10mln za Snejdera w formie to wcale nie tak dużo.
» Wtorek, 03 maja 2011, 10:10 #110
mcis pisze:
mcis
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2011 10:28

1) EURo nie FUNTY
2) razem z reklama (ta indywidualna nie klubowa).

31mln to 596tys tygodniowo. zaden klu by tyle nie dal

przypomnij sobie artykuly o roo. teraz zarabia 150tys euro tyg a z premiami za wystepy 200. to daje 10mnl rocznie
» Wtorek, 03 maja 2011, 10:26 #109
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2011 13:23

To sorki ale coś mi się pomyliło zobaczyłem zestawienie jeszcze raz i Messi jest na 5 miejscu zarabia rocznie 44 mln z czego 13mln za samą grę dla Barcelony. Żeby nie wyszło że jestem jakimś fanem Messiego ani Barcelony tylko podałem go jako przykład bo jest najlepiej zarabiającym piłkarzem na świecie i tylko on jako piłkarz był w tej 10.
» Wtorek, 03 maja 2011, 13:23 #108
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Czyli 10 mln rocznie czyli 200 tyś tygodniowo to lekka przesada.
» Wtorek, 03 maja 2011, 13:25 #107
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
30mln za niego to rozsądna cena.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 23:37 #106
grobla95
grobla95 pisze:
NIe ma opcji !! Fergie w życiu tyle za niego nie da ! Za nikogo by tyle nie zapłacił !
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 21:24 #105
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Przeczytaj kilka komentarzy wcześniej przeczytasz tam o co chodzi z tymi 80 mln lub przeczytaj dokładnie newsa.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 21:30 #104
Jack1987
Jack1987 pisze:
Z jednej strony Sneijder to klasowy piłkarz. Z drugiej nie jest aż chyba tyle wart. I mam na myśli całą kasę wraz z kontraktem. Myślę że SAF ze swoim nosem i licznymi wiciami scoutów znajdzie jakiegoś młodego zdolnego nawet do 15 baniek w wykupie i mniejszy kontrakt. Jak dla mnie to kandydatem dobrym jest Sahin. Bardzo solidny w destrukcji oraz w stałych fragmentach. Wtedy jako typowo ofensywny pomocnik Anderson byłby dobry bo obecnie zbyt dużo zadań defensywnych. W Porto czarował bo ich nie miał.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 21:12 #103
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
Temat tego newsa to prawdziwy sprawdzian niektórych wytężonych umysłów z czytania ze zrozumieniem a nie tylko czytania tytułów newsów.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 20:52 #102
lukas0970
lukas0970 pisze:
Gdyby faktycznie Inter chciał się go pozbyć , to myślę że przeszedłby do ManUtd , nie wierzę w to żeby chciał grać w City chyba ,że lubi kasę od trofeów a takiego diabła nam nie potrzeba
Fajnie by było gdyby SAF go sprowadził ...poczekamy zobaczymy
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 20:24 #101
Leny
Leny pisze:
Jeśli Moratti chce za niego 30 baniek, to mam nadzieje że Ferguson go kupi. Wydaje mi się że tak zrobi, ponieważ wie, że to byłby zastępca Scholes'a. Skoro na Berbatova wydał 31 baniek bodajże, to na Wesley'a tym bardziej powinien wydać 30 :)

Bardzo liczę na ten transfer.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 20:10 #100
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
podobno city go chce ale jak ma troche oleju w głowie to nie pójdzie do nich
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 19:34 #99
fanchelsea44
fanchelsea44 pisze:
Gdzie wy tyle wyłozycie nawet polowy zza sneijdera byscie nie wylozyli bo macie przeciez wychowankówww
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 19:19 #98
daniel7
daniel7 pisze:
smieszne sa juz te ceny!! niech sie wszyscy pocaluja w du.. ok rozumiem 55 moze ale to z wymuszenia ale nie 80 tyle to ronaldo kosztowal za czasow kiedy gral jak rakieta aa te czasy kazdy tutaj pamieta (chodzil sobie po boisku i szczelal bramki na zawolanie). Tak szczeze nie sadze zeby sneijder byl o nieba lepszy od np ozila noo moze troche ale sa bardzo poruwnywalni. tak wiec ja bym go nie kupowal (zreszta tak sie stanie nikt go nie kupi za 80mln noo chyba ze real bedzie miec znowu kryzys i beda winic pilkarzy za niego to moze sie skusza:D ewentualnie ManCity oni skupuja kazdego) aa kupil bym np Hazarda:)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 18:40 #97
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Pierwsze przeczytaj całego newsa a jak nie zrozumiesz to koledzy już dziesiątki razy ładnie wytłumaczyli na czym to polega nie pisz komentarza po przeczytaniu samego tytułu.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 19:01 #96
dreddx
dreddx pisze:
Czy wy ludzie czytac umiecie? Sam Sneijder ma kosztowac 30 baniek. Reszta to jego piecioletni kontrakt po 10 baniek za sezon. Czyli CALOSC to 80 mln, a nie, ze tyle za niego maja dac.... Czytanie ze zrozumieniem sie klania moi mili....
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 18:35 #95
lukasRedDevils
Sneijder to dobry piłkarz i napewno przydał by się w teamie , ale 80 mln to lekka przesada ;P
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 17:59 #94
FredTheRed
FredTheRed pisze:
80 baniek.. piłka schodzi na psy przy takich kwotach..
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 17:50 #93
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Wesley wart jest tych pieniędzy na pewno przydałby się w Manchesterze , a jeżeli nie on to może Pijanica i Neymara .
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 17:42 #92
szalik666
szalik666 pisze:
Krzych418----> a ja mam inne zdaniem nam właśnie potrzeba gracza kreatywnego który by porozdzielał piłki z przodu a nie jakiś w defensywnych bo takim zawodnikiem jest De Rossi nam potrzeba własnie zawodnika takiego jakim jest Sneijder a do niego dorzucić Alexisa Sancheza i nie ma na nas mocnych w lidze tych 2 zawodników musimy ściągnąć bo ten kto zgarnie Sancheza przedewszystkim bedzie miał duży + ten koleś bza rok będzie jak Ronaldo GG MU!!
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 16:57 #91
Jacobs pisze:
Jacobs
Nieprzesadzajcie z tym sanchezeem do ronaldo jeszcze mu brakuje a tym bardziej z skad wiesz ze np za rok moze dostac jakies kontuzji i niebedzie jak ronaldo tylko bedzie jak arsenal ma przeblyski ale niewiedza w ktorym kosciele dzwoni
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 17:01 #90
krzych418 pisze:
krzych418
Mi bardzo podoba się nowy gracz Barcy chyba Affelay. Chłopak na prawdę świetnie gra na skrzydle, szybkość i dośrodkowania. Jego powinniśmy byli kupić. A defensywa u nas jeszcze nie jest na 100 %, gdyby grał Hargo to wtedy mogłoby się obejść bez Daniele, ale tak to trza go kupić !
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 21:47 #89
krzych418
krzych418 pisze:
80 mln to można dać za Messiego lub Ronaldo, za tego grajka nikt nie da powyżej 30 mln, proste ! Nie jestem za sprowadzeniem go, nie jest nam potrzebny taki zawodnik... Powinniśmy kupić De Rossiego, Bale'a (ponoć cwelsi go kupią) i jakiegoś środkowego np. Makouna.

Wydaje mi się że potrzeba nam ze dwóch silnych wojowników na środek, bo przegrywamy fizyczną walkę w środku pola. Carricka, Gibsona trzeba jak najszybciej wydalić z zespołu !
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 16:35 #88
welllone pisze:
welllone
Brawo. Wydedukowałeś, że wart jest 30 milionów ale to, że nie dajemy za niego 80 mln to już do głowy nie wpadło?
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 17:48 #87
brk91
brk91 pisze:
Ach te śmieszne newsy :D Sneijder na pewno nie odejdzie po tym sezonie z Interu, już była o tym mowa nie raz. A jak będzie za 2 lata kto wie.. w ogóle w jakiej dyspozycji będzie wtedy holender ? hmmmm
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 15:23 #86
Wik
Wik pisze:
Nie jest wart więcej niz 20-25mln i każda wyższa kwota to będzie pomyłka. Zreszta i tak nie ma co marzyć o jego transferze.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 15:03 #85
Ryotaro
Ryotaro pisze:
Snajder jest ok, lubię gostka tylko kwota trochę przeraża. ALE perspektywa odejścia Scholesa i powiedzmy z czasem Giggsa ^^ to by był duży cios dla naszej ofensywy. A Snajder mógłby załatać ta dziure. Niech Owena wywali tylko marnuje miejsce na ławce , znalazło by się jeszcze kilku zbędnych piłkarzy i może ten wydatek nie był by aż tak ciężki dla portfela Diabelków naszych.:)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 14:20 #84
brazylianwisnia
Sneijder fajny pilkarz i trzeba go kupic pod warunkiem ze Modric jest nie do kupienia.Luca Modric jest sprawdzony w lidze angielskiej i w tej lidze przycmiewa swoim geniuszem w-kich innych pomocnikow Premier League.jesli mozna sciagnac Luke do 40mln funtow to SAF powinien zrobic w-ko by gral u nas.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 14:12 #83
szalik666
szalik666 pisze:
Sneijder, Sanchez i jakiś bramkarz i dla mnie by wystarczyło chyba zeby sprzedali Berbatova za czym ja osobiscie jestem to wtedy jeszcze jakis napastnik bo liczyć na Welbecka to chyba jeszcze jest za wcześnie GG MU!!
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 14:08 #82
triadevil pisze:
triadevil
Dziwny jest ten świat już, mimo prowadzenia w tabeli strzelców, chęć sprzedania Berbatova ciągle gdzieś się kłębi. ;)
Napastników nie potrzebujemy tak bardzo, Berba nie narzeka na ławkę, więc... ;)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 23:44 #81
manunitedfan95
niech go kupują w ciemno, uważam że to tylko kwestia czasu aby się dostosował do warunków ligowych. jak dla mnie jest wart tych pieniędzy, a pewnie i tak w najbliższy czasie odejdzie na emeryturę nie ukrywajmy najlepszy nasz pomocnik Paul Scholes, więc trzeba znaleźć kogoś na jego miejsce bo z tego co widać podczas spotkań Anderson nie rozwija się w takim tempie jak chyba wszyscy mieli nadzieję:d
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 13:42 #80
naniLuis
naniLuis pisze:
Sneijdera można kupić,ale czy potrzebny nam Chilijczyk?
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 13:29 #79
piotrekmyj3
piotrekmyj3 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2011 12:49

myśle że za to 30mln funtów warto go sprowadzić do menchesteru ale z zarobkiem rocznym to troche przesada według mnie powinni mu dać jakies 7-8mln max
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:48 #78
Tennant
Tennant pisze:
Troszkę dużo. 30 mln cena:ok, ale garża 7 mln powinna mu wystarczyć...Poza tym ten gracz nigdy nie grał w Anglii i nie wiadomo jak się zaadoptuje
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:39 #77
dreddx pisze:
dreddx
Chyba zaadaptuje. Fergi raczej go adoptowac nie bedzie chcial :D
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 18:41 #76
iamarctic
iamarctic pisze:
Sneijder jest wart tych 30 mln za transfer i wysokiej gaży. Ferguson powinien go sprowadzić.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:35 #75
szalik666
szalik666 pisze:
A ja nie moge wybaczyc Safowi ze nie powalczył o Van der vaarta Koguty zapłacili za niego bodajże 7 mln a on byłby w tej chwili antidotum na nasze problemy w pomocy GG MU!!
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:28 #74
devil444445
devil444445 pisze:
z jakis miesiąc temu pisali tu że SAF ma na oku 7 piłkarzy były podane ceny wstępne po przeliczeniu wyszło mi że za wszystkich zapłaci 78mln funtów a wie sneijdera chyba nie warto sprowadzać
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:28 #73
monnie
monnie pisze:
30 mln za takiego grajka jak on to nie jest dużo, aczkolwiek już 10 mln rocznie to chyba trochę przesada. Próbowałam porównać to z zarobkami innych naszych zawodników, ale podawane są rozmaite sumy, poza tym większość to suma 'pensji' za grę + dochodów z reklam, a Sneijder bez reklam chcialby tyle zgarniać?
fajnie by było widzieć go unas, mam jednak straszną wizję, że będzie podobnym niewypałem, co El Nino.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:28 #72
Daniel2706
Daniel2706 pisze:
30 mln można za niego dać ale 10 mln rocznie? Max dałby mu 6 i ani grosza więcej bo nie oszukujmy się ale to nie ten sam zawodnik co sezon wcześniej. Jeśli się nie zgodzą to trzeba poszukać kogoś innego, moim kandydatem nr. 1 do środka pola jest Modrić ale to chyba mało prawdopodobne. Może być jeszcze ktoś z tej trójki: Sahin, Goetze, Adam. Nie grają dużo gorzej od Sneijdera a cena byłaby niższa a zarobki aż tak nie wygórowane.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 11:46 #71
Sanitarium
Sanitarium pisze:
wolałbym by SAF dalej szukał i szkolił takie talenty jak chicharito :) ... bo to jest styl United...

a sneijder jak dla mnie nie wart zachodu za taką kase... może się okazać że po przejściu ze słabej włoskiej do najlepszej angielskiej ligi - będzie mu ciężko przywyknąć
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 11:42 #70
harris pisze:
harris
Wątpię, żeby sobie nie dał rady, dla mnie ten piłkarz jest genialny, ma właśnie to ostatnie idealne podanie. Z pewnością by się przydał ale ta kasa trochę odstrasza.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:26 #69
Piskli
Piskli pisze:
Jeżeli ktoś uważa że całkowita wartość 5 letniego kontraktu wynosząca 80 mln to dużo to chyba warto przypomnieć ile wynosi, również 5 letni, kontrakt Beckhama, mianowicie 250 mln :)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 11:31 #68
manchester1989
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2011 11:27

przydałby się
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 11:25 #67
matemufc
matemufc pisze:
ludzie którzy nie czytają całych newsów i dodają komentarz bezsensowny powinni byc kickowani ,nabijacze

Jak dla mnie nie warto kupować sneijdera , 27 lat to za dużo ,pogra 3,4 lata kontuzja i drugi hargo z niego bedzie ,ktory siedzi a na konto wpływa co tydzien bagatela ..

Moim zdaniem trzeba wydać mniej na młodziana i go trenować , tak jak jest to z hernandezem .

Proponuje : Naymara ,Alexisa Sancheza to priorytet transferowy jak dla mnie

można równiez ponegocjowac z barceloną o Afelaya..
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 11:09 #66
harry pisze:
harry
zgadzam się że całkowita kwota jest duża i że 27 lat to też nie najmłodszy zawodnik ale jednak Neymar mimo swojego talentu to zawodnik inny niż Sneijder. Neymar nie jest typowym rozgrywającym a wydaje mi się że takiego nam będzie potrzeba w następnym sezonie. Co do Sancheza to sytuacja taka sama jak z Neymarem , obaj piekielnie zdolni, kreatywni ale raczej na atak lub skrzydło a koszt zakupu tych grajków będzie nie najmniejszy. Patrząc na to że powoli odchodzi Scholes to holender pasowałby idealnie...tak sądzę, pozdro
GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 11:38 #65
kubaproq pisze:
kubaproq
Neymar jest napastnikiem a ich mamy dużo, pozatym 40mln za niego to za dużo
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 14:45 #64
PaToManU
PaToManU pisze:
Ja bym marzył o duecie Holenderskim Sneijder z VDV :)
Bramkarz na pewno nie przyjdzie aż tak dobry jak jest VDS ,ale Alex wie co robi i wierze w niego .
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:54 #63
kubaproq pisze:
kubaproq
Obydwaj to ofensywni pomocnicy wiec to raczej odpada
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 14:47 #62
Drenus
Drenus pisze:
MATKO BOSKA.... Czytajcie, a później komentujcie.
Inter chce za niego 30 mln. Nie 80! Te 80 mln to 5-letni kontrakt (5 x 10 mln rocznie - ~192 tys/tyg) + te 30 mln za przejście.
Do tych, co chcą za to 10 Hernandezów - znajdźcie 10 takich perełek, które przejdą do nas za 8 mln i przez 5 lat nie będą nic zarabiać (przypominam - cena Snijdera to 30 mln, kontrakt - 50 mln).
Poza tym Snijder jest piłkarzem, jakiego potrzebujemy - doświadczony, ale wciąż mający przed sobą kilka lat na najwyższym poziomie rozgrywający, kreator gry, mózg zespołu.
Moim zdaniem warto wyłożyć tę kasę. Inter ma nóż na gardle i - jeżeli wpłynie odpowiednia oferta - na pewno się zgodzi.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:44 #61
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Kupić Adlera, Sneijder lub Modricia i tyle w temacie.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:34 #60
Kajdan
Kajdan pisze:
Ludzie ogarnijcie sie, wg tego newsa cena za Sneijdera wynosilaby 30 mln nie wiem po jaka cholere doliczone zostaja do tego jego zarobki... Wesley za 30 baniek to bylby kapitalny transfer i mysle, ze SAF skorzysta z takiej oferty ;)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:32 #59
Ta3k
Ta3k pisze:
jest potrzebny, bo nie chcemy być drugim Arsenalem
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:30 #58
75th pisze:
75th
Nareszcie ktoś to napisał. Ale widzę, że wiele osób nadal tego nie rozumie, że przedszkole nigdy się nie opłaca.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 18:44 #57
slowak
slowak pisze:
jest wart 80 milionow trzeba go miec ;D niech przynajmniej fergie raz kupi zawodowego zawodnika:D
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:30 #56
Rooney345
Rooney345 pisze:
Te 80 mln to za dużo . Jest wart max 50 mln .
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:10 #55
Gierojek12 pisze:
Gierojek12
on jest wart 30 mln ale zarabia 10 mln rocznie . i chce 5 letni kontrakt więc czytaj ze zrozumieniem
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:20 #54
Mariushek1993
Co jest takiego w tym pilkarzu ?? Moim zdaniem ten gosc nie pasuje do United !!

Lepiej sprowadzic jakiegos mlodego zdolnego zawodnika za rozsadne pieniadze .
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:07 #53
Forfiter pisze:
Forfiter
Ciężko o młodego i dobrego zawodnika do środka pola, tutaj potrzebne jest doświadczenie (patrz Giggs).
Mamy wielu młodych i perspektywicznych zawodników (bliźniacy, Evans, Smalling, Nani, Chicharito, Anderson, Cleverley, Macheda, Welbeck), ale zespół musi być połączeniem młodości z doświadczeniem, wtedy najlepiej się rozwija.
Druga sprawa to zmiany latem, Ferguson już wspominał o tym, że kilku zawodników pożegna się z klubem.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:22 #52
atos1987 pisze:
atos1987
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2011 10:42

To znajdz mi kogoś jak Scholes. Widziałeś w ogóle jak gra Sneijder i jakie akcje uskutecznia ? Prosze Cie ... Nie mów że po co on nam bo skoro SAF jest wybitnie nim zainteresowany to nie może być cienki. Z reszta ja Sneijdera pamietam jak grał w Ajaxie i już wtedy marzyłem żeby go mieć u nas. Mam nadzieje że moje marzenie sie spełni tak jak marzyłem o Edwinie.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:40 #51
Mariushek1993
No ok ok , ale nie za taka kase.. Jedynie mozna 80 dac za powrot Ronaldo
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:46 #50
monnie pisze:
monnie
czy ty nie rozumiesz, że dajemy za Sneijdera 30 mln, a nie 80? 80 wydamy za niego po 5 latach jego gry u nas! samo 30 mln to nie jest taka zła suma.

Boże, ty widzisz, i nie grzmisz..!
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 12:34 #49
atos1987
atos1987 pisze:
Zobaczycie będzie u nas. Zaden inny klub go nie kupi no bo niby jaki ?? Real odpada bo go miał i sami wiecie jak było.
Barcelona nie potrzebuje takich graczy.
Chelsea no tu nigdy nicnie wiadomo bo romek kasy nie żałuje nigdy ale po wtopie z torresem to juz chyba by byl ostrożniejszy.
City do nich Sneijder na bank by nie poszedł.
Oczywiście sa to moje rozmyslenia tylko i brane pod uwage kluby z kasa i z jakąś tam marką (nie city).
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:56 #48
szelejson
szelejson pisze:
Ten artykuł powinien być na maturze jako czytanie ze zrozumieniem . 3/4 by nie zdało . Pisze ,że kosztuje 30 mln + 50 mln za 5 lat gry więc nie rozumiem oburzenia ,że za 80 mln można kupić Ronaldo .
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:48 #47
Forfiter
Forfiter pisze:
Sneijder za jakieś 35-40 mln. Oczywiście żaden piłkarz nie jest wart takiej kasy, ale niestety takie są obecne realia. Do tego doświadczony bramkarz za 20 mln. Będą to znaczne wzmocnienia, o ile oczywiście do nich dojdzie, które z pewnością dadzą nam przewagę nad rywalami.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:47 #46
FanaticMU
FanaticMU pisze:
hohoh...80 milionów! Inter rozumy pozjadał ;D to my rezygnujemy ;] a potem będzie jak z Torresem w Chelsea...50 mln i gra tak sobie ;]
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:44 #45
Forfiter pisze:
Forfiter
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2011 09:53

Najpierw przeczytaj do końca, a później zabieraj głos. Jest to kwota za cały kontrakt (wliczając wynagrodzenie za 5lat). Jeżeli co niektórzy nie wiedzą, bądź nie pamiętają to przypominam, że Rooney zarabia od ok. 7,5 mln do ok. 12 mln funtów za sezon. A Sneijder jest jak najbardziej zawodnikiem z najwyższej półki i swoje już udowodnił.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:52 #44
brazylianwisnia
ponadto trzeba kupic 2 pomocnikow i bramkarza a nie tylko 1.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:42 #43
brazylianwisnia
przy jego wieku i ostatnio slabszej formie kazdy funt wydany ponad 35mln to funt stracony.w zyciu SAF nie da wiecej niz te 35mln.jak mozna liczyc pensje do ceny transferowej.w takim razie policzcie sobie ile nas kosztowal Roo,Ferdinand czy Vidic przy ostatnim podpisywaniu kontraktu.co to za logika?10mln pensji tez mu nie dadza.to duzo za duzo.7mln to max.to Manchester United nie srajacy pieniedzmi $hity.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:40 #42
lukep
lukep pisze:
Kupić go a na bramkę Kaspera Schmeichel'a przebije się do bramki i będzie grał u nas jak jego stary ;)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:40 #41
suzer7 pisze:
suzer7
Szanuj ojca i matkę... nie znoszę jak ktoś mówi np. mój stary. To brak szacunku dla prawdopodobnie najważniejszej os. w twym życiu ;]
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 15:37 #40
Brewi123
Brewi123 pisze:
pierw niech kupi bramkarza
potem zawodnika
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:29 #39
suzer7 pisze:
suzer7
Haha, a bramkarz to nie zawodnik? o.O
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 15:40 #38
KasiaUtd
KasiaUtd pisze:
Przecież jest jasno napisane, że zapłacimy za niego 30 mln! Czy Wy w ogóle czytacie co tam piszą?? To 50 mln to jego przewidywana pensja za 5 lat grania u nas...
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:28 #37
Brewi123
Brewi123 pisze:
80 mln pffffffff drybling slaby sprint normalny ronaldo tyle warty
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:28 #36
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Pfff, chyba żartują sobie... Maksymalnie 45 milionów, ale to MAX. Za resztę jeszcze dałoby się sprowadzić dobrego bramkarza i zostałoby z 25 milionów.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:20 #35
flinston
flinston pisze:
40mln za Sneijder'a to MAXIMUM !!
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:16 #34
kerk69 pisze:
kerk69
bez jaj 80 mln to mozna za ronaldo zapłacic ale nie za snejdera te ceny sa chore
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:18 #33
kibicarsnl19 pisze:
kibicarsnl19
ludzie czytajcie ze zrozumieniem. 30 melonów teraz, a potem 50 przez 5 lat.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:31 #32
jab0l
jab0l pisze:
Kupowac Modricia albo Sneijder za 50mln
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 08:53 #31
ytr654ytr
ytr654ytr pisze:
Koleś warty jest nawet 2x tyle!!1
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 08:44 #30
Arturek15 pisze:
Arturek15
co? chyba jesteś śmieszny ;]
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:04 #29
micsie03339 pisze:
micsie03339
ale przecież i tak na transfer wydadzą 30 mln,a reszta to pensja na którą jest chyba inny budżet,także jeszcze dużo kasy zostanie;)
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 09:11 #28
Deluxe
Deluxe pisze:
Nie no, bez jaj! Nie mówię, że on nie jest wart tych pieniędzy, bo jest. Wiadomo jednak, że Sir Alex na pewno nie wyda całej kasy na jednego zawodnika, bez względu na to, jak utalentowany jest ten zawodnik. Ale widzieć Sneijdera w trykocie United to ja bym chciała...
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 08:41 #27
grandes
grandes pisze:
Głupie wyliczenia !! nikt nie powiedział ,że transfer musi być koniecznie na 5 lat.... np jeśli podpisze na 3 lata to kiedy będzie słabiej się sprawował to pensje się obetnie... jeżeli dobrze to będzie wart swoich pieniędzy !!

Nie jest też przesądzone ,że nawet jeśli podpisze kontrakt na te 5 lat to te 5 lat zostanie równie dobrze może zostać sprzedany....
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 01:08 #26
AgEnT
AgEnT pisze:
Czytajcie ze zrozumieniem, nie tylko same tytuły. Chcecie czytać tytuły to nie udzielajcie się w komentarzach.


Jego wartość rynkowa to około 30 mln.
Jednak za 5 lat gry u Nas musiałby dostać 50 mln pensji, ponieważ w Interze dostaje 10 mln rocznie. (10 * 5 = 50).
Po dodaniu wychodzi, że po 5 latach gry kosztowałby Nas 80 mln (30 + 50)
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:59 #25
czerwonydevil
Ale wy jesteście tępi. Napisze wam to tak:

Sneijder będzie kosztował 30 milionów.

Rocznie pobierze około 10 milionów.
I tak przez pięć lat.

Cena transferu TO NIE 80 MILIONÓW!

Zrozumiecie juz?
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:56 #24
IceBox
IceBox pisze:
przydał by się nam w drużynie ;) ale czy aż 80 mln czy warto inwestować aż tyle
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:45 #23
Robscire pisze:
Robscire
IDIOTA
» Wtorek, 03 maja 2011, 19:33 #22
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
Nie wiem jak oni to liczą albo czytam bez zrozumienia ale jeśli tyle wyniesie transfer to może jednak świetną alternatywą będzie Modrić bo jak wiemy Tottenham raczej nie zmieści się w czwórce a więc będzie bardzo możliwe pozyskanie go lecz jestem też za transferem Snejdera ale nie za te pieniądze.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:39 #21
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2011 23:42

No teraz zrozumiałem dzięki CRfan za wytłumaczenie a więc za 30 mln można go spokojnie kupić ale Modrić też świetna alternatywa.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:40 #20
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Myślę że za wykup cena i tak podskoczy pewnie do ponad 40 mln, ale on ma 27 lat więc SAF może go sobie odpuścić, bo stwierdzi że jest za stary :/
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:34 #19
grandes pisze:
grandes
Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.05.2011 01:15

27 lat to wcale nie staruch .....on przychodzi i ciupie .....nie potrzebuje aklimatyzacji itp....zresztą taki Modric jest rok młodszy chyba tylko....z tym że wiemy jak Modric gra w lidze angielskiej a jak gra Sneijder nie.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 01:14 #18
devils18
devils18 pisze:
Nie jest wart 80 milionów tego jestem pewien, ale 30-35 milinów jest wart to może coś wyjdzie z jego transferu na Old Trafford. Moim marzeniem jest aby ktoś z tej trójki trafił do nas: Modrić, Van Der Vaart lub Sneijder.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:32 #17
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Oj przydałby się jak cholera.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:31 #16
Skobel
Skobel pisze:
Dochodzę do wniosku, że duża część z ludzi piszących komentarze pod tym newsem nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:22 #15
martin86
martin86 pisze:
nie z 5 lat gry ponad 50 mln funtów zdecydowanie nie
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:21 #14
UNITEDFUN pisze:
UNITEDFUN
Za 5 lat gry Messi bierze jeśli mi się dobrze wydaje to coś około 160 mln, Ronaldo 136mln a więc 50 mln z 5 lat gry to wcale nie jest tak wiele a jeśli będzie w świetnej formie to to się będzie i to bardzo szybko zwracać.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:47 #13
poki134 pisze:
poki134
Roo bierze milion funtów miesięcznie przy kontrakcie na pięć lat czyli ile to ogl/ bo mnie się wydaję ,że to więcej niż 50 mln F
» Wtorek, 03 maja 2011, 09:46 #12
CRfan
CRfan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2011 23:20

Wy wszyscy jesteście tak tępi czy tylko udajecie? Myślicie, że na cene zawodnika składają się pieniądze na transfer i na zarobki? Jeśli tak to Rooney kosztował by nas dziś praktycznie tyle samo, a real za Ronaldo zapłaciłby już prawie 110mln... Sama cena to 30 mln! a kolejne 50 mln by pewnie musiał wyciągnąć w ciągu 5 lat... czytajcie całe newsy a nie tylko nagłówki i ewentualnie pierwszy akapit!!
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:20 #11
DoReK
DoReK pisze:
80 mln tu nie chodzi o transfer za tyle, lecz za 30 i co roku zarabial by 10 mln. kontrakt mial by byc na 5 lat czyli 5 razy 10 = 50 + 30 (transfer) = 80 mln za 5 lat :)
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:15 #10
pumbiks17 pisze:
pumbiks17
dokladnie!! jeden madry. Obudzcie sie ludzie :)
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:20 #9
Damianos500
Damianos500 pisze:
haha 80 mln to jednak za wiele za jednego zawodnika.
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:12 #8
GiorgioB pisze:
GiorgioB
Ale przeciez nie jest napisane ze Manchester mial by wyłożyć 80 mln na Snejdera tylko cena wykupu to jakies 30 mln i do tego gaża zawodnika w wysokosci kolo 10 mln rocznie co daje nam 90 tys tygodniowo tak mniej wiecej. Uwazam ze to nie duzo za takiego zawodnika
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:16 #7
cLouxXx
cLouxXx pisze:
80mln ?! chyba im coś odbiło ;/
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:08 #6
PaToManU pisze:
PaToManU
Ale policz sobie 30 mln plus zarobki 10 mln rocznie przez 5 lat = 80 mln
Taki Ronaldo kosztował 80 mln plus 12 mln rocznie przez 5 lat = 140 mln
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 10:56 #5
Cleverley
Cleverley pisze:
nie jest wart 80 mln , max 40 ;)
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:07 #4
soul pisze:
soul
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.05.2011 23:12

Popieram, nawet mniej, nie opłaci się kupic za wszystkie fundusze 1 zawodnika, można kupic 10 "Hernandezów" :)
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:12 #3
AJEP
AJEP pisze:
JEsli to jest prawda o tej cenie to go nie kupią proste , do 30 mln trzeba szukac
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:06 #2
Taurus
Taurus pisze:
Raz mógłby zaszaleć ale 80 mln w końcowym rezultacie? Troche za dużo
» Niedziela, 01 maja 2011, 23:06 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY