AKTUALNOŚCI

LM: Schalke na drodze Czerwonych Diabłów

Data 13 kwietnia 2011, 23:57 Mathe0, DevilPage.pl
LM: Schalke na drodze Czerwonych Diabłów
» Raul w środę zdobył swoją kolejną bramkę w Lidze Mistrzów
Czytaj więcej:
» Liga Mistrzów
» Raul Gonzalez
» Schalke 04
A A A
Czy Manchester United wyeliminuje Schalke i zagra w finale Ligi Mistrzów?
Niespodzianki nie było. Schalke 04 Gelsenkirchen pokonało 2:1 (1:0) Inter Mediolan w rewanżowym meczu 1/4 finału Ligi Mistrzów i w półfinale zagra z Manchesterem United.

W dwumeczu Niemcy ograli broniących trofeum piłkarzy Interu aż 7:3. Schalke upokorzyło Inter Mediolan już przed tygodniem, wygrywając na San Siro 5:2.

Wynik środowego spotkania otworzył tuż przed przerwą Raul. Dla Hiszpana był to już 73. gol w europejskich pucharach. Lepszym dorobkiem od byłego snajpera Realu Madryt nie może wylegitymować się nikt na świecie.

Po zmianie stron Inter zdołał wyrównać stan rywalizacji – do bramki Schalke trafił Thiago Motta. W 81. minucie Schalke zdobyło jednak zwycięskiego gola, a kropkę nad „i” postawił Benedikt Howedes.

Mecz w Gelsenkirchen z trybun obserwowali sir Alex Ferguson i Mike Phelan. Pierwsze spotkanie Manchesteru United z Schalke już 26 kwietnia. Rewanż 4 maja na Old Trafford.
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» Tego dnia: Rewanżowy pogrom gości z Rzymu Tego dnia: Rewanżowy pogrom gości z Rzymu
Michael Carrick z pewnością miło ws...
» Fergie: Przesadziłem z młodością Fergie: Przesadziłem z młodością
Sir Alex Ferguson zamierza wyciągną...



Poprzedni news:
De Gea: Niczego nie podpisywałem
Następny news:
Norwood poprowadził rezerwy do zwycięstwa

Komentarze (124)


camil
camil pisze:
Jeden Raul nas nie pokona.My mamy cały skarbiec gwiazd.Trzeba liczyć na kontuzje Raula.
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 08:31 #124
michalek1993 pisze:
michalek1993
zaprzeczasz sam sobie...
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 10:49 #123
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
KLITSCHO ZA KIM TY JESTEŚ? CHELSEA ARSENAL? ZAZDROŚĆ ŻE W ANGLII RZĄDZI MANCHESTER UNITED CZY MOŻE BARCELONA ALBO REAL? MUSZĘ CIE ROZCZAROWAĆ ALE NIE LEKCEWAŻAC SCHALKE04 FINAŁ BEDZIE W 99% REAL/BARCELONA vs MAN.UNITED! JESTEŚ TAKIM ZNWACA FUTBOLU ŻE PATRZYSZ TYLKO NA STATYSTYKI TYPU LICZBA STRZELONYCH GOLI CZY TAM POSIADANIE PIŁKI.. POPATRZ NA WYNIKI A NIE NA PIĘKNĄ GRĘ! WEDŁUG MNIE MANUTD MOŻE MIEĆ 10% POSIADANIA PIŁKI I WYGRAĆ 1:0 BO I TAK NIKT NIE BEDZIE PAMIETAL STATYSTYK TYLKO WYNIK. POCHWAL SIE JAKIEGO KLUBU JESTES FANEM. MANUTD MIAL JUŻ ODPAŚĆ Z CHELSEA JEDNAK MU BYLO LEPSZE TERAZ SCHALKE , MU ZONOWU NIE EJST FAWORYTEM.
PODAC PROSZE OSTATNIE 5 LAT W CHAMPIONS LEAUGE . BARCELONA JEST NAWET SLABSZA OD MU W TYCH ROZGRYWKACH.
» Piątek, 15 kwietnia 2011, 17:20 #122
WojciechFK
WojciechFK pisze:
Po prostu stłuc te Schalke aż im się odechce grać od razu na wyjeżdzie wygrać 2 , 3 bramkami różnicy wybić z głowy im ten finał !
» Piątek, 15 kwietnia 2011, 03:18 #121
Raddick25
Raddick25 pisze:
wiem że Wygramy ten dwumecz ale przypomniał mi sie półfinał z bodajże 2000 roku z Bayerem Leverkusen 1-2 i 2-2 i wtedy to Leverkusen zagrało w Finale z Realem ... oby Schalke nie zostało takim BayeremLeverkusen z dawnych lat ... GLORY GLORY !!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 21:28 #120
WojciechFK pisze:
WojciechFK
Sprostowanie faktycznie Manchester United grał z Bayerem Leverkusen ale w roku 2002 na wiosne w półfinale Ligi Mistrzów i wyeliminował czerwone diabły ta historia pokazuje że trzeba szczególnie uważać na tak nieobliczalne zespoły Bayer wtedy zupełnie jak Schalke teraz tłukł faworytów takich jak FC Liverpool w Ćwierćfinale Ligi Mistrzów w tamtym sezonie
» Piątek, 15 kwietnia 2011, 03:12 #119
Bartaman
Bartaman pisze:
Ja powiem tak: czy drużyna, która na Stamford Bridge wygrywa z Chelsea nie poradzi sobie z Schalke? Rozumiem, że Schalke ładnie zagrało z Interem, ale co tam Inter? Inter zamiast Mourinho ma teraz Leonardo, a jako były kibic AC Milan wiem, że Leonardo bardziej niż trenerem, jest po prostu dobrym kumplem piłkarzy, który po prostu daje im "przyjacielskie" treningi. Ja nie chcę umniejszać sukcesu Schalke czy ich lekceważyć. Chcę wam tylko powiedzieć, że zasłużyliśmy sobie na bycie faworytem, a wygrywają lepsi. Ktoś pisał o tym, że np. w 1997 roku przegraliśmy z Borussią i tak dalej. Ale to było dawno! Nie żyjmy tym co było 14 lat temu, tylko tym co jest teraz. A teraz, jesteśmy niewątpliwie lepszą drużyną od Schalke. Poza tym te drużyny były wtedy w wielkiej formie, a Schalke ma co najwyżej krótki talent.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 19:48 #118
Adam19 pisze:
Adam19
Musimy z nimi wygrać.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 20:12 #117
manutd481516234
http: //musc.cdx.pl/ - czy ktoś mógłby napisać stronkę do tekstu piosenki która leci w tle na tej stronce??
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 19:25 #116
99iw
99iw pisze:
Boje się ataku Schalke . Raul jest bardzo zwinny. Ciężko go upilnować .Jest tak zwanym "Lisem Pola Karnego".Większość piłek dociera do niego .Nie marnuje akcji . Farfan to motor napędowy teamu z Niemiec .Jest szybki i zwinny . Jurdado jest szybki ,zwinny i ma dobry drybling .
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 19:02 #115
Taurus pisze:
Taurus
No to teraz u nas popatrz... Nani , Chicharito , Giggs , Rooney , Valencia , Park - wszyscy szybcy i zwinni
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 21:57 #114
xandir94
xandir94 pisze:
Bedzie szybka, latwa przeprawa i United w finale. Diably nie stracily zadnej bramki na wyjezdzie w tej edycji ligi mistrzow, a u siebie nie zanotowali zadnej porażki. Tak bedzie i tym razem. Ciezko powiedziec ze Schalke wyeliminowalo Inter, gdyz mediolanczycy sami sie wyeliminowali fatalna gra w tym dwumeczu.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 19:00 #113
jacenty
jacenty pisze:
Nie jest to słaby rywal ale powinniśmy wygrać :P
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 17:49 #112
jakubinio
jakubinio pisze:
Chciałbym, żebyśmy w finale grali z Realem i ich zniszczyli ;] Wiadomo że najpierw trzeba wyeliminować Schalke które wydaje się najgorsze z tej czwórki, ale jednak nie wolno go lekceważyć .

Podoba mi się też fakt... że pierwszy mecz jest na wyjeździe a drugi na OT... zawsze gra się lepiej z myślą że decydujący mecz odbędzie się na własnym stadionie.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:58 #111
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Nie można zlekceważyć Schalke bo graja naprawdę nieźle...jednak nie tylko szczęście pomogło im wyeliminować Inter! Także trzeba w pierwszym meczu pokazać co sie potrafi a na OT dopełnić formalności grając przy tym bardzo uważnie w obronie!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:43 #110
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Nie można zlekceważyć Schalke bo graja naprawdę nieźle...jednak nie tylko szczęście pomogło im wyeliminować Inter! Także trzeba w pierwszym meczu pokazać co sie potrafi a na OT dopełnić formalności grając przy tym bardzo uważnie w obronie!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:42 #109
klitschko
klitschko pisze:
Manchester ma najgorszy bilans bramkowy 12 d0 3 czyli tylko 9 na plusie. Schalke ma 13 na plusie, Barcelona 16 na plusie a Real az 21 bramek jest do przodu. Statystki sa bewzgledne dla klubu z Old Trafford.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:19 #108
klitschko
klitschko pisze:
Posrod polfinalistow LM Manchester ma zdecydowanie najgorszy bilans bramkowy, to cos mowi jesli idzie o forme i wyniki United w tym sezonie LM.
Bilans bramkowy półfinalistów rozgrywek Ligi Mistrzów: (gole zdobyte - stracone)
1. Real Madryt 24-3
2. FC Barcelona 24-8
3. Schalke 04 Gelsenkirchen 21-8
4. Manchester United 12-3
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:05 #107
kizi pisze:
kizi
No chyba jednak najgorszy ma Schalke (2.5 bramki na jedną straconą); Barcelona, Manchester (3-1), a najlepszy Real (8-1)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:13 #106
metju95 pisze:
metju95
A teraz popatrzmy z kim graliśmy.
Z OM przy pladze kontuzji i spadku formy oraz z mocną Chelsea, natomiast Real i Barca w półfinale najcięższej przeprawy nie mieli. Szczególnie Real(czerwona kartka, kiks Gomez(s)a itp), bo gdyby Ukraińcy trafiali nie tylko w Vadesa to mogło być różnie, szczególnie w meczu rewanżowym.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:53 #105
przemekol12 pisze:
przemekol12
@kizi
Barcelona 3-1, a MU 4-1 :) Mamy mało bramek straconych, bo świetnie gramy w defensywie. A bramek strzelamy tyle, ile potrzeba.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 18:26 #104
Ta3k pisze:
Ta3k
a w lidze mamy najwięcej strzelonych bramek i najlepszy bilans. W LM po prostu gramy mądrze.
» Piątek, 15 kwietnia 2011, 17:00 #103
JabolMU
JabolMU pisze:
Jedno zdanie szacunek ode mnie dla wielkiego Raula że chodź real go ''wyrzucil'' to on i tak gra na bardzo wysokim poziomie... SZACUNEK

GGMU!!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:48 #102
DevilFan pisze:
DevilFan
Nie znasz jego powodu odejścia nie pisz i nie wprowadzaj w błąd.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:53 #101
NaniRedMU17
NaniRedMU17 pisze:
Gratki dla Rauuulaaa < 3
brawo brawo Raulek kolejny raz udowadniasz że jesteś Najlepszym Napastnikiem na Świecie,czekamy na Ciebie na OT !
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:30 #100
peloFAN pisze:
peloFAN
w 2054 roku ?
czy na jego 100 urodziny ?
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 22:40 #99
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
NIe przegrac na wyjeździe i będę spokojny o wynik jeśli forma się utrzyma ;) A w finale z REALEM! ;D
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:05 #98
ChelseaNooby
ChelseaNooby pisze:
Finał będzie United-Farsa ale chciałbym tak jak Bale United-Real
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:00 #97
vanderToki
vanderToki pisze:
Sezon 1996/97 - w półfinale wyeliminowała nas Borussia.
2000/01 - w ćwierćfinale dwukrotnie przegraliśmy z Bayernem.
2001/02 - w półfinale ograł nas Bayer.
No i zeszły sezon, to pechowo, frajersko oddane prowadzenie z Bayernem w ćwierćfinale.
Ogólnie rzecz biorąc można powiedzieć, że finał w 1999 to był wyjątek, tym bardziej niesamowity. Nie wolno nam lekceważyć Niemców!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 14:31 #96
atb pisze:
atb
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 14:47

Od rewanżowego meczu z BVB w 1997 (przegranym 0:1 zresztą) rozpoczęła się moja przygoda z United :) Ale wtedy Borussia była poza zasięgiem - w Europie, w Bundeslidze też czołówka. Schalke w obecnym sezonie to inna bajka. Jednak jej fenomen i nieobliczalność tkwi w tym, iż jest to tegoroczna drużyna (stało się to od jakiegoś czasu tradycją), która na arenie europejskiej gra swoje i zadziwia, natomiast w lidze krajowej kompletnie jej nie idzie (kilka pkt nad kreską). Mimo to uważam, że trzeba zagrać swoje i przejdziemy Schalke bez jakiś drastyczniejszych ekscesów. Tylko słusznie, nie wolno zlekceważyć!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 14:45 #95
jakjakub
jakjakub pisze:
W żadnym wypadku nie można lekceważyć Schalke, ale niektórzy z komentujących ostro przesadzają. Schalke to dobry zespół, udowodnili to w dwumeczu z Interem, ale z United w takiej formie, nie mają dużych szans (choć na pewno powalczą), szczerze mówiąc żadne galaktyczne plejstejszyny w takiej dyspozycji nie są nam straszne.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 14:22 #94
przemo9977
przemo9977 pisze:
Man U najlepszy musi pokonać shalke a po meczu glory glory man united
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:40 #93
wojtek654321 pisze:
wojtek654321
Nigdy nie piszemy 'manu' !!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:47 #92
wisnia93619 pisze:
wisnia93619
w sumie to napisał "Man U" także mozna mu wybaczyc.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 14:17 #91
monnie pisze:
monnie
nie widzę różnicy między "manu" a "Man U", brzmi tak samo :P
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:34 #90
monnie pisze:
monnie
nie widzę różnicy między "manu" a "Man U", brzmi tak samo :P
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:35 #89
crash pisze:
crash
debil, debil, debil (obrażam Cię bo obrażasz mój klub, tak jakbyś miał wątpliwości)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 17:11 #88
golbus
golbus pisze:
powiem Wam...ze oglądałęm oba mecze i nie moge uwierzyc...Schalke poprostu wymiata...i nie zdziwiłbym sie gdyby na wyjezdzie nam wwaliła z 2 brameczki..
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:33 #87
Szakal
Szakal pisze:
Na papierze trafiliśmy na najłatwiejszego przeciwnika z możliwych na tym etapie. Ale to na papierze. Zawsze mieliśmy problemy z nastawieniem na teoretycznie słabszych przeciwników. Recepta jest jedna. Wyjść na spotkania przeciwko Schalke umotywowanym jak na mecze z Chelsea czy Arsenalem, a będę spokojny o finał. Mam nadzieję, że sprawa awansu rozwiąże się już w Gelsenkirchen :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:32 #86
Jigsaw001
Jigsaw001 pisze:
Pierwszy mecz na wyjeździe
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:19 #85
djjony
djjony pisze:
Gdzie pierwszy mecz..??Pozdrawiam , UNITED..!!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 12:22 #84
PaToManU pisze:
PaToManU
Pierwszy mecz w Gelsenkirchen :) To znów dla nas lepsza perspektywa .
Schalke w 1/4 było za Szachtarem najgorszą drużyną i to ogromna sensacja , powinniśmy ich lekko klepnąć ,bo moim zdaniem to drużyna na poziomie OM ,a z nimi poradziliśmy sobie nawet z osłabieniami ,nie wolno ich zlekceważyć bo to się dla nas źle skończy ,no ale chyba nie ma takiej opcji po tym co zrobili Interowi ,widać nawet Alex chciał ich widzieć na żywo ! myśle że niema opcji na zlekceważenie ,i trzeba w pierwszym meczu grać spokojnie na 1:0 a u siebie ,musimy już pokazać prawdziwych mistrzów i wbić im przynajmniej trójkę :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 12:58 #83
Flame
Flame pisze:
W zeszłym roku też mieliśmy historyczny awans Lyonu do półfinału i na tym się skończyło. Liczę, że tym razem będzie podobnie :D. W końcu rekordy trzeba bić stopniowo.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:38 #82
Taurus
Taurus pisze:
Się nie zesrajcie z tymi argumentami... Inter mógł wymienić również dużo argumentów na pokonanie S04 a jakoś ich nie docenili mimo mocnego składu - chociaż bez formy, po prostu nie mogę ich lekceważyć bo oni są w doskonałej formie.
Co do ich bramkarza w końcu go sprawdzimy, ale jak byśmy ich pokonali to zapomnijmy o Neuerze, wkurzy się i nie przejdzie do nas ;)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:24 #81
malikchicharito
Zapowiada się ciekawy mecz. Liczę na wygrana MU i awans do finalu LM :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:20 #80
atb
atb pisze:
Niesamowicie nam się w tym roku ułożył końcowy terminarz Champions League :) Zwłaszcza te pierwsze mecze wyjazdowe, czy to z Chelsea czy teraz z Schalke 04. Ależ jestem podekscytowany, już się nie mogę doczekać :) No ale póki co trzeba przysiąść i skupić się na półfinale FA Cup. To też bardzo ważne spotkanie! Właściwie - na tym etapie, czy to w Premier League czy pucharach, wszystkie mecze są już jednakowo ważne :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:19 #79
ziomekfanMUFC
Trudny mecz nas czeka w zeszłym roku wyeliminował nas inny niemiecki klub czyli Bayern Monachium teraz będzie inaczej ;D
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:17 #78
daw7
daw7 pisze:
Damy radę, ale trzeba być skoncentrowanym na maxa podobnie jak na mecz z Chelsea. Wiemy, że Schalke dokonało już wiele pokonując Inter. Nie można odpuścić im nawet na moment bo problemów ze zdobywaniem bramek to oni nie mają a w końcu wszyscy pragniemy tego finału na Wembley !! Glory, Glory Man United !!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:04 #77
VanNistelrooy
Myśle ze spokojnie ogramy Schalke. Jeśli nawet nie osiągniemy dobre wyniku na wyjeździe zawsze mamy mecz w Teatrze Marzeń. Chciałbym bardzo żeby nasz zespół spotkał sie w finale na wembley z Realem Madryt. Na ten klasyk czekam odkąd wyeliminowali nas z Ligi Mistrzów ( ostatnie mecze Beckchama w naszym składzie) Moim zdaniem był by to najlepszy finał Ligi Mistrzów od jej powstania. Real Madryt vs Manchester Utd !! Najbardziej znane kluby w piłkarskim świecie. Glory Glory Man Utd !! Pozdrowienia do wszystkich fanów Czerwonych Diabłów.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:56 #76
manchester1989
myślę, że z podobnego wniosku wyszedł inter rozgrywając pierwszy mecz i strzelając przepiękną bramkę z połowy a potem ..... klops żaden przeciwnik na takim wysokim poziomie ligi mistrzów nie powinien być lekceważony, osobiście szczerze wierzę że Nasza Drużyna wygra z niemcami ale nic nie jest w 100% pewne
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:05 #75
klitschko
klitschko pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 10:54

Nigdzie nie pisalem ze uwazam iz Schalke pokona w dwumeczu Manchester, nigdzie nie pisalem ze sa argumnety za tym przemawiajace. Prosilem tylko tych ktorzy pisza o tym ze United awansuje o podanie argumentow, powodow dla ktorych tak sadza. Ja nie pisze ze Schalke przejdzie Manchester dlatego nie musze podawac argumentow, Ci co pisza ze przejdzie Manchester miloby by bylo gdyby jakos uargumentowali swoje zdanie.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:53 #74
Oskar190 pisze:
Oskar190
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 11:17

Jak chcesz to mogę Ci wymienić kilka argumentów, które przemawiają na korzyść United.
1. Jak dotąd, Schalke miało słabszych przeciwników. Valencię i słaby w tym sezonie Inter. Manchester grał z Chelsea i z nieprzewidywalnym zespołem z Marsylii.
2.Co rzadko się zdarza, wszyscy podstawowi gracze są zdrowi. Ferdinand, VDS, Valencia, Fletcher za niedługo wyzdrowieje. Manchester z pełną kadrą bardzo trudno pokonać.
3. Rooney wraca do wyśmienitej formy, sprzed sezonu, asystując, jak i strzelając bramki, praktycznie samemu wygrywając mecze.
4. 3 młodość Giggs'a. Zawodnik ma 37 lat i dalej gra tak jakby miał co najmniej 20. Jest to duże wzmocnienie w linii pomocy.
5. Super forma linii defensywnej. Van Der Sar w tym sezonie spisuje się znakomicie. Wszyscy obrońcy zdrowi, zgrani, co pokazuje ilość straconych jak dotąd bramek: 3 przez całą jak dotąd edycję.
6. Szeroka ławka rezerwowych. United ma świetną ławkę rezerwowych. Nigdy nie można się spodziewać kto zagra, ponieważ skład jest tak wyrównany, że ciężko wybrać podstawową 11.
7. Manchester, w przeciwieństwie do Schalke, gra w mocniejszej lidze i rozgrywa w tym sezonie więcej meczy. Może to jednak brzmieć jako argument na niekorzyść, ale moim zdaniem, dzięki takiej ilości meczy, zespół jest rozegrany, a przy mądrej taktyce Fergusona nikt nie będzie zmęczony.
8. United gra 2 mecz u siebie, co teoretycznie jest lepszym rozwiązaniem.

Wydaje mi się, że udowodniłem Ci, że Manchester łatwo poradzi sobie z Schalke w drodze do finału. Jeśli się ze mną nie zgadzasz, to powiedz w czym, a przekonamy się, kto ma rację. Pozdrawiam
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:15 #73
Arothq pisze:
Arothq
oskar, czysta analiza jak przekonał się Inter jest niczym... a nimi też było sporo argumentów a dostali 5 goli U SIEBIE... to tego po o wiele słabszych drużynach bym się nie spodziewaj, więc proszę nie mów, że napewno wygramy bo mamy "argumenty" ...
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:51 #72
piotrunio09
piotrunio09 pisze:
wydaje mi się, że w starciu z niemcami może paść dużo goli...
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:51 #71
daw7 pisze:
daw7
Oby tylko dla United ;)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:02 #70
eKB
eKB pisze:
Naprawdę drużyna która może jeszcze nas zaskoczyć oby nie cieszy fakt że zaczynamy na wyjeździe
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:43 #69
felix43
felix43 pisze:
nie możemy lekceważyć Schalke bo jak wiadomo Schalke zrobiło rzecz wręcz niemożliwą dla nich przeszli do półfinału dlatego wierze że United zrobi co ma zrobić czyli pokona Schalke
GLORY GLORY MAN UTD
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:38 #68
chicharito93
chicharito93 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 10:37

http:// www. sport.pl /pilka/ 1,65080,9431498,Liga_Mistrzow__Zlota_proporcja_Manchesteru.html polecam bdb artykuł napisany o naszym klubie
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:37 #67
daw7 pisze:
daw7
zgadzam się bardzo dobry tekścik ;)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:01 #66
tworo
tworo pisze:
Nie możemy być pewni siebie i nie lekcewazć ich. Przykład zobaczyliśmy w mediolanie.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:34 #65
klitschko
klitschko pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 10:39

Wyglupic to Ty sie wyglupiasz. Poczytaj sobie opinie ekspertow na temat tego kto jest teraz w scislym topie najlepszych bramkarzy swiata. Van der Sar ma juz 40 lat, jest mega doswiadczony ale juz nie ten refleks, nie ta zwinnosc co pare lat temu. Co innego bramkarz Schalke. Neuer na chwile obecna jest lepszym bramkarzem od Holendra. Fani United musza sie z tym pogodzic. Taka jest prawda.

Nadal czekam na powazne argumenty za tym ze Manchester wygrwa w dwumeczu z Schalke.


To ze Manchester gra pierwsze mecz na wyjezdzie to paradoksalnie jest niedobre, jesli sie gra z potencjalnie slabszym rywalem. Dlaczego? Slabszy potencjalnie rywal wiadomo ze ma wieksze szanse na korzystny wynik u siebie. Jadac na rewanz do silniejszego rywala, majac korzystny wynik u siebie moga zamurowac brame i wtedy faworytowi do awansu gra sie bardzo trudno. Co innego jesli faworyt gra u siebie pierwszy mecz, wygrywa wysoko , wtedy sprawa awansu jest rozstrzygnieta praktycznie po 1 meczu. Tak bylo wlasnie w dwumeczu Barcelona - Szachtar. Gdyby Barca grala pierwszy mecz w Doniecku to prawie na pewno mialby wiecej klopotow w dwumeczu. Szachtar (niepodlamany po klesce w Barcelonie) moglbym osiagnac korzystny wynik u siebie - nawet remis bezbramkowy a potem zamurowac brame w Barcelonie liczac na kontry. Tak samo jest w dwumeczu Schalke - Manchester. To ze Schalke gra 1 mecz u siebie zwieksza ich szanse w dwumeczu (pomijam juz fakt ze w razie dogrywki w rewaznwym mecze bramki dla Schalke licza sie "podwojnie")
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:31 #64
Gibol pisze:
Gibol
Obejrzyj interwencje Van Der Sara z tego sezonu a zdasz sobie człowieku sprawę, że nie warto spoglądać zawodnikom w rubrykę wieku. Neuer to bardzo dobry bramkarz, ale wciaż może się tylko uczyć od Edwina. Takie są fakty!!
Jestem ciekawy co za ekspertów masz na myśli? Bo ja jak ich słucham to zewsząd są tylko achy i ochy pod adresem holendra...
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:44 #63
grubyyy pisze:
grubyyy
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 10:45

@klitschko
To może Ty podaj "poważne argumenty" przemawiające za tym, że Schalke wygra dwumecz skoro to co już zostało tutaj napisane nie jest dla Ciebie żadnym argumentem. Piszesz tylko o tym, że Neuer jest lepszy od Van der Sar'a a w poprzednim poście napisałeś coś takiego, cytuje: "Tylko prosze nie pisac ze awansuje bo ma lepszych pilkarzy, lepszy zespol.." Sam porównujesz piłkarzy a komuś zabraniasz tego robić..
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:44 #62
Martin pisze:
Martin
@klitschko
"Van der Sar ma juz 40 lat, jest mega doswiadczony ale juz nie ten refleks, nie ta zwinnosc co pare lat temu. "

Gościu, czy Ty w ogóle oglądałeś jakiś mecz United w bieżącym sezonie? Edwinowi brakuje refleksu i zwinności? Chyba powinieneś odwiedzić okulistę.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 17:28 #61
flinston
flinston pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 10:33

Ej ludzie nie popadajcie w euforię i hurraoptymizm ,bo się przejedziecie ,tak tak jak rok temu na Bayern'ie !!

Pamiętacie ?!

Też miało być łatwo:) i przyjemnie;) dla oka ,a jak się skończyło każdy pamięta ,trochę respektu i pokory przed tym 2 meczem !!
Przed drużyną ,która strzela na San Siro 5 goli ,a w dwumeczu wygrywa 7:3 ,trzeba mieć mieć respekt i ją szanować !!

Bo mimo ,że są autsajderem w tym sezonie w LM ,to już pokazali ,że mogą rywalizować ,jak równy z równym z naprawdę porządnymi zespołami Valencia ( grali z Nami jak równy z równym w fazie grupowej ) ,Inter ( co jak co w piłkę jednak potrafili grać ) ,więc trochę ochłodnijcie ,a potem dopiero się wypowiadajcie.

Ja uważam United za faworyta ( jak chyba każdy ) ,ale paradoksalnie to właśnie może Nam zaszkodzić ,tzn. zbyt duża pewność Siebie ,a po za tym ,Shalke i tak już zaszło dalej niż się każdy spodziewał i Oni nie mają NIC do stracenia ,w przeciwieństwie do United !!

Rola GIGA faworyta tego półfinału Nam nie służy i może okazać się zdradziecka ,United MUSI WYGRAĆ ,a Schakle nie i presja będzie ogromna na Naszych zawodnikach ,a wiadomo ,że ona nie służy i potrafi "związać nogi" ,nawet Najlepszym !!

Na szczęście mamy sir Alex'a Ferguson'a ,który mam nadzieję nie pozwoli bujać Naszym "diabełkom" w obłokach i zbyt wcześnie myśleć o finale Champions League.

Także odrobina pokory ludzie !!
Pozdro;) dla trzeźwo myślących i stojących na nogach kibiców & fanów United
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:29 #60
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Oj, łatwo nie będzie. Oglądałem wczoraj cały mecz, Schalke ładnie gra i wyniku raczej przewidzieć nie można, wszystko się może zdarzyć. Cieszę się, że pierwszy mecz grają na wyjeździe :)
BTW. Gdzie można kupować bilety na mecze LM ?
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:25 #59
mrowa97 pisze:
mrowa97
www. euroteamtickets. com/PL/Pilka-nozna-bilety/Champions-League-bilety
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 12:32 #58
Jigsaw001
Jigsaw001 pisze:
Podstawa to zdobyć bramkę na wyjeździe i nie stracić żadnej a jak się straci to strzelić o jedną więcej aby wygrać.

Według mnie gol na wyjeździe będzie kluczowy.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:15 #57
klitschko
klitschko pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 10:13

Prosze o podanie o argumentow z powodu ktorych Manchester mialby pokonac w dwumeczu Schalke i awansowac do finalu LM. Tylko prosze nie pisac ze awansuje bo ma lepszych pilkarzy, lepszy zespol, kazda formacja Manchesteru jest lepsza od Schalke(co nie jest prawda dla kazdego kto ma pojecie o pilce, Neuer jest lepszy od Van der Sara), bo to samo mozna bylo napisac o Interze w kontekscie Schalke. Jak Inter skonczyl dwumecz z niemieckim zespolem to kazdy wie. Czekam na argumenty, najlepiej kilka.
Pierwszy mecz 26 kwietnia rozgrywany w Gelsenkirchen we wtorek, pokaze Sat 1. Spotkanie rewanzowe rozgrywane na Old Trafford w srode 4 maja pokaze Polsat.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:11 #56
LolekPRO pisze:
LolekPRO
Mamy SAFa wygramy taktyką.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:17 #55
iamarctic pisze:
iamarctic
Neuer lepszy od Van der Saara? A to dobre, miło się pośmiać z rana :) Na tym poziomie decydują już detale, ale jednego nie można odmówić Edwinowi - doświadczenia i ogrania w wielkich meczach, których brakuje Neuerowi jak na razie.

Nie ulega wątpliwości, że na najważniejszą część sezonu Czerwone Diabły złapały formę, dosłownie każdy zawodnik jest w ciągu. MU przez cały sezon grali przede wszystkim piłkę efektywną, co prawda długi czas gorzej było z wyjazdami ale obecnie United wygrywa czy to u siebie czy na wyjeździe. Wracając, to właśnie ta efektywność, determinacja, koncentracja, zgranie, asekuracja będą siłą MU. Zresztą w tym sezonie Manchester pokazuje, że jest drużyną na tyle silną psychicznie, że potrafią niekorzystny wynik obrócić na swoją stronę.
A poza tym, dlaczego miałbym nie użyć argumentu o lepszym teamie od Schalke? To, że Inter nie potrafił wykorzystać potencjału swoich piłkarzy nic nie znaczy. Chcesz mi powiedzieć, że umiejętności Rooney'a, Naniego, Giggsa, Carricka czy Evry nie mogą zaważyć na wyniku meczu?
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:24 #54
suuchy pisze:
suuchy
klitschko pisze:

(co nie jest prawda dla kazdego kto ma pojecie o pilce, Neuer jest lepszy od Van der Sara)

w tym momencie przestałem dalej czytać twojego posta bo wygłupiłeś się na maxa
pozdro zią
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:25 #53
shatanski pisze:
shatanski
Az rozwinie watek Neuera, bo od razu mi sie tak smiac zachcialo... VDS w tym sezonie wpuscil jedna bramke ze swojej winy (WBA) w reszcie meczow ratował co mogl. Ile Neuer wpuscil klopsow? Jestes kibicem Schalke jak mniemam, wiec powinienes wiedziec. Bramka Stankovicia w 1 meczu z Interem i mnostwo podobnych zachowan w innych meczach. Neuer ma niesamowity refleks i gra swietnie na linii, ale stoi klase nizej od Van der Saara.

Co jeszcze?
Zaraz dowiemy, sie ze Ragnick zje Fergusona swym doswiadczeniem :)
A co NAJWAZNIEJSZE. United gra rewanz u siebie. Pamietam JEDEN dwumecz, w ktorym grajac u siebie drugi mecz odpadlismy z LM, Galacticos i hat-trick Ronaldo na OT
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:28 #52
Gibol pisze:
Gibol
W naszej drużynie w przeciwieństwie do Interu są równomiernie rozłożone akcenty. Mamy doświadczoną obronę, stabilną pomoc i zaskakujący atak.

W Interze widać było, że jeśli muszą zaatakować to bardzo cierpi na tym obrona. Zresztą Inter Leonardo traci z reguły bardzo dużo bramek i nie ma tutaj mowy o dobrej obronie jaka była chocby za czasów Jose. W przeciwieństwie do nas, o czym świadczą 3 wpuszczone bramki w CL a w tym jedna samobójcza a jedna gdy w bramce stał niedoświadczony Amos.

Co się ma ataku to prezentujemy szerokie wachlarz zagrań taktycznych. W miarę potrzeb sytuacji potrafimy grać pozycyjnie gdyz posiadamy zawodników o takich preferencjach jak Rooney, Giggs, Berbatov czy Scholes. Gdy musimy grać kontratakami kluczowe rolę odgrywją wtedy Nani, Valencia i Hernandez. Także i tutaj rysuję si nasza przewaga nad Interem, który wyraźnie nie umie grać pozycyjnego ataku, a gra z kontry jest już bardziej przewidywalna niż rok temu. Inaczej ma się to w lidze, gdzie może grać Pazzini i ich walory diametralnie rosną.

Ale jest jeszcze jedno i najważniejsze. Manchester ma przede wszystkim Fergusona! Może trener Schalke uchodzi za jednego z największyh taktyków (ciagle z asystentem w trakcie meczu notują pewne mankamenty i patrzą co poprawić), ale takiego bagażu doświadczenie jak ma Ferguson nie ma żaden trener na świecie. I nie wydaje mi się żeby można było go zaskoczyć w taki sposób jak nieopierzonego (jeszcze) Leonardo.

Dlatego jestem zdania, że ten półfinał będzie trudny, ale nie tak jak chocby dwumecz z Chelsea. Nasza druzyna, która osiagnełą, chyba optymalną formę, razem z Fergusonem może pokonać każdy inny zespół.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:32 #51
crash pisze:
crash
neuer lepszy od VDS? większej bzdury nie słyszałem...
shatanski -> a pamiętasz dwumecz z porto? albo może zeszły sezon?
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 17:07 #50
Dominik999
Dominik999 pisze:
Też mam urodziny. Mam nadzieje ,że ich wyeliminują:) Myśle,że będzie ładny prezent.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:07 #49
mat23
mat23 pisze:
Nie wolno ich lekceważyć!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:06 #48
emil123
emil123 pisze:
heh,26 kwietnia - moje urodziny :) shalke nie można lekceważyć,ale jestem dobrej myśli,najważniejssze,abyśmy dobrze zagrali mecz wyjazdowy,o old trafford się nie martwię,u siebie nie przegramy :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:57 #47
chomik8888
chomik8888 pisze:
Myślę że wygramy pierwszy mecz 1:2 a u nas to już bedzie tylko formalność chociaż ten raul jest dalej niesamowity pozdrawiam :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:50 #46
przemekk28
przemekk28 pisze:
Nie można ich zlekceważyć, jak ich potraktujemy poważnie zwyciężymy !
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:47 #45
SzYnA
SzYnA pisze:
chciałbym poznać zdanie tych 13stu osób na ten czas które uważają ze schalke przejdzie dalej, dlaczego? z jakiego powodu ?
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:39 #44
przemekk28 pisze:
przemekk28
Fani Liverpoolu i Chelsea pewnie.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:47 #43
Krzysiek198920
Damy rady jak ktoś już raz powiedział na początku sezonu. "Tam na górze" jest zapisane że Manchester zdobywa potrójną koronę w tym sezonie:)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:38 #42
kolek1996
kolek1996 pisze:
Myśle żę nie powinniśmy lekceważyć schalke 04 ładnie gra w pucharach
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:36 #41
Tennant
Tennant pisze:
Oglądałem wczoraj mecz,Schalke jest bardzo silne.. Trzeba się będzie bardzo sprężyć na mecz z nimi. Mam nadzieję że damy rade:)
Glory Glory MU
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:20 #40
bondar
bondar pisze:
moze i nie bedzie latwo ale ja jestem pewien ze zagramy w finale:).jezeli Schalke mysli powaznie o tym zeby wyeliminiowac United to musza u siebie wygrac ,bo wiadomo ze na Old Trafford diabelki ich zjedza:)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:19 #39
sv650
sv650 pisze:
piszecie że mecz z Schalke będzie easy. A ja Wam mówię : wcale nie będzie tak łatwo!!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:01 #38
Paps
Paps pisze:
Nie potrafie sobie nawet wyobrazic tego,ze moglibysmy nie awansowac do finalu Champions League na rzecz takiej druzyny jak Schalke.

Wiadomo,w pilce wiele rzeczy jest mozliwych,ale United jest zdecydowanie silniejsza druzyna w kazdej formacji,lacznie z lawka i trenerem nawet hehe

Chcialbym,zeby w drugim polfinale awans wywalczyl Real,bylby przynajmniej inny final niz ten z 2009,w ogole ostatnio czesto gramy z Barcelona.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 08:56 #37
damikol02
damikol02 pisze:
Zgnieciemy Schalke 04 Gelsenkirchen!!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 08:41 #36
elvis pisze:
elvis
Rozumiem ,że twoja szklana kula ci to przepowiedziała.
Poraża mnie hurraoptymizm niektórych tutaj, jeżeli przez zgniecenie rozumiesz wygraną MU jedną tudzież dwoma bramkami to mogę się z Tobą zgodzić.
Jeżeli zaś rozumiesz przez to konkurs strzelecki w wykonaniu Diabłów to radzę Ci odstaw leki i wyłącz PESa.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:23 #35
Jaccc
Jaccc pisze:
Schalke i tak sprawiło niespodzianke , że weszli do półfinału .Myśle , że Manchester pokona Schalke
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 08:39 #34
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Schalke zagrało dobry dwumecz z Interem jednak trzeba powiedzieć że Mediolańczycy nie grają w tym sezonie jakiegoś wielkiej piłki najpierw Benitez teraz Leonardo którego osobiście lubię. Nie będzie to spacerek dla Manchesteru, 04 to drużyna bez jakiś wielkich gwiazd nie licząc Raula ale bardzo zgrana i twardo grająca. Szczególnie w Gelsenkirchen spodziewam się wyrównanej walki jednak patrząc w kontekście dwumeczu Manchester powinien sobie poradzić.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 08:32 #33
mervel
mervel pisze:
nie zapomnijcie że dwumecz z schalke odbędzie się prawdopodobnie pomiędzy decydującymi meczami sezonu w lidze (wyjazd arsenal i dom chelsea) także trzeba będzie teraz grać już praktycznie na maxa co 3-4 dni. na szczęście praktycznie nikt nie jest kontuzjowany i większość kadry zdecydowanie w formie :)

co do wczorajszego meczu.... dawno nie widziałem tak zorganizowanej obrony jak w drużynie Interu. jak na moje oko to jakaś liga okręgowa ;) błędy przeokrutne po których schalke robiło co chciało + J. Cesar totalnie bez formy.
na początku maja jesteśmy w finale. Schalke to nie tak półka by podskoczyło UNITED.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:49 #32
grandes
grandes pisze:
Ciekawe ile w tym zasługi Shalke a ile nieporadności Interu. Jestem pewien ,że Ferguson rozpracuje Shalke i wymyśli dobrą taktykę na ten mecz.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:33 #31
naniLuis
naniLuis pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 07:32

Schalke 04 niby niezbyt wymagający rywal,ale jednak.Nie możemy go zlekceważyć bo krucho,będzie udowodnili to na San Siro.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:27 #30
spOntan
spOntan pisze:
pokonaliśmy Chelsea to jakieś Schalke nam na drodze chyba nie stanie :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:24 #29
ytr654ytr
ytr654ytr pisze:
Wiem, że nie można lekceważyć przeciwnika, ale oni to raczej nam na drodze nie staną w walce o tytuł...
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:13 #28
Wuj3k
Wuj3k pisze:
Oglądałem ten mecz i muszę powiedzieć, że nie był on widowiskiem na miarę 1/4 finału. Schalke nie zaprezentowało dosłownie nic, co pozwalałoby wątpić w szanse United na pokonanie ich. Jeżeli o mnie chodzi, to, z obecną grą, mamy zapewnione miejsce w finale tej edycji. Byle tylko nie pozwolić na rozluźnienie w żadnej z formacji... No i na naszą korzyść przemawia to, że najpierw gramy na wyjeździe, a późniejszy rewanż na OT stawia nas w lepszej sytuacji, bo Schalke będzie musiało zdobyć z nami od razu korzystny wynik, tak naprawdę nie wiedząc czego może oczekiwać po naszej grze.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 06:56 #27
H2O1994
H2O1994 pisze:
Będzie naprawdę ciężko, obrona Schalke wczoraj była nie do przejścia dla Interu, byli zmuszeni strzelać z dystansu.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 06:41 #26
kalek pisze:
kalek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 07:28

Nie przesadzaj Inter słabo grał i nie wiedział jak się przedostać w pole karne Sneijder to cień siebie słabiutko, Milito bez formy, Eto coś próbował. Reszta też słabo. Schalke też nic ciekawego nie pokazało. Daje Schalke 30% szans na awans do finału. MU to nie Inter nie jest tak słaby
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:27 #25
plexide pisze:
plexide
Mamy NP Naniego który strzaly z daleko sa dla niego normom :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:22 #24
madd pisze:
madd
U nas z dystansu może strzelać Nani, Roo, Gibson, Scholes więc nie martwił bym się, że sobie nie poradzimy.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 09:43 #23
braku
braku pisze:
Poradzimy sobie z nimi bez wiekszych problemow. Nie grali jeszcze z Angielska druzyna a teraz przyszlo im grac z nami. Gorzej nie mogli trafic.Nasza pilka jest zdecydowanie szybsza i bardziej silowa takze nie widze problemow . Dziekuje
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 03:42 #22
michalk86
michalk86 pisze:
Schalke ma bardzo ciekawa druzyne, bo oprocz Neuera, Raula i Farfana nie maja tam zbytnio klasowych pilkarzy. Stanowia dobry kolektyw, tak czy inaczej wydaje mi sie, ze brak doswiadczenia (duzo mlodzikow) nie pozwoli im na gre w finale i wyeliminowanie naszej ekipy.
Musialaby sie zdarzyc na prawde jakas kleska w 1 meczu.

Mysle, ze powinnismy spokojnie popchnac Schalke i pewnie awansowac do finalu. Obstawiam, ze Schalke z nami pokaze sie jak Schachtar z Barcelona, czyli do momentu tego meczu grali super, a pozniej nastapil klops.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:38 #21
Danielski
Danielski pisze:
Hmm
Mówicie, że mamy strasznie trudno - ale jeżeli chodzi o poziom (czyli jak najłatwiej dostać się do finału) to każdy z Was powie, że lepiej Schalke niż Barca czy Real :)

Tak więc ja uważam, że taki klub jak MU nie może teraz odpaść i finał mamy w garści :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:22 #20
kckMU
kckMU pisze:
Jak to powiedział kolega niżej - nic dwa razy się nie zdarza, także wątpię, aby Schalke zagrało po raz drugi dwumecz życia.
S04 czy Inter? Odpowiedź była prosta przed meczem - zero włoskiego akcentu. Bardzo chciałem z powrotem zobaczyć Raula na Old Trafford i się doczekałem. Nie wiem skąd taka chęć, ale lubię, jak nasz wspaniały obiekt odwiedzają tylko wielcy i ogromnie zasłużeni piłkarze, a nie jakieś hiszpańskie szczury. Pierwszy mecz gramy na Arenie w Gelsenkirchen, czyli znowu jedziemy po dobry wynik, a potem zapraszamy do swoich czterech ścian ;)
Jestem pewny swego w Teatrze Marzeń, ale na niemieckim terenie będzie ciężko - nie z reguły, ale z faktów.
Schalke nie ma wielkich gwiazdek, ma po prostu zgraną i twardą ekipę. Umieszczanie nas już w obecnej chwili na Wembley byłoby głupotą!
Właśnie owi głupcy lekceważyli parę lat temu "Porto JM" i wiemy jak to się skończyło. Niemcy mają bardzo słabą obronę, kto by z nimi nie zagrał wbija praktycznie gola. Jeśli wyjdziemy na maksa skoncentrowani i skupieni możemy ich naprawdę przymknąć, ale nie spodziewam się żadnego pogromu.

Schalke 3-0 Lyon
Schalke 2-0 Benfica
Schalke 3-1 Hapoel
Schalke 2-1 Inter

Te wyniki mówią same za siebie, oni niezwykli u siebie przegrywać - tak jak my. Są jednak mimo rozgromienia Mediolańczyków przeciętni na wyjeździe więc trzeba to wykorzystać.
Z pewnością Phelan i Fergie nie obijali się na trybunach i znają drużynę Raula i s-ki od stóp do głów.
Powiem szczerze, że nie jesteśmy faworytem pierwszego meczu. Spotkanie na obiekcie Gelsenkirchen będzie potwornie wyrównane. Zagramy pewnie z dużym spokojem i opanowaniem jak do tej pory. Oby w końcu Darren wyleczył kaca i wracał do nas, jego waleczne serce przyda się w końcówce sezonu.
Ciesze się, że jeden z moich "tępionych" ulubieńców odzyskał starą formę - nikt inny jak Carrick. W dwumeczu z Chelsea prezentował się cudownie, ale ja wiem, że to nie są jego mecze życia, on po prostu ma wielką klasę która powoli wraca.
Czeka nas wspaniałe - dwukrotne widowisko, oby zwycięskie dla nas, nie wyobrażam sobie odpadnięcia, lecz jeśli tak się stanie, chciałbym, aby nikt nie był wielce zdziwiony i z szacunkiem podszedł do S04.
Praktycznie wygrana Premier League,
Półfinał Ligi Mistrzów
I sobotnia walka o finał FA! Nie możemy jej przegrać! Aczkolwiek dla mnie ważny jest tylko finał, a nie wygrana walka w Manchesterze, bo takową udowadniamy co mecz. The Treble to nasze przeznaczenie w tym roku. Na początku sezonu ktoś powiedział
"Koszulki beznadziejne, ale oby wszystko z nimi wygrali" - do strojów już się przyzwyczaiłem, są lepsze niż rok temu i bardzo mi się podobają, ba, mało tego - świetnie pasują do nich puchary LM, FA, PL. Tak więc jazda po wszystkie. Glory Glory UNITED!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:19 #19
paniOla pisze:
paniOla
Bardzo fajnie się to czytało dla relaksu między pisaniem podrodziałów pracy. Wynurzenia Martina o grze Giggsa i Raula też ciekawe. Fakt, teraz bardzo często piłkarze widzą tylko kasę; kasa, kasa, kasa się liczy, fura, skóra i komóra. To smutne.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 03:06 #18
Pomarancz pisze:
Pomarancz
Napisane z głową, podoba mi się ten tekst.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 08:24 #17
daw7 pisze:
daw7
Bardzo fanjny tekst ;) popieram w 100 % ;]
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:08 #16
ryan9giggs1fan
Hm, jeżeli ktoś uważa, że będzie łatwy mecz to mu mogę podać rękę... (ironia) Ludzie to będzie mimo wszystko mecz podczas którego wszystko może sie zdarzyć... wszystko.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:14 #15
Martin
Martin pisze:
Wiecie co jest w tym wszystkim najlepsze? Mamy 2011 rok a wśród głównych bohaterów półfinałów Champions League są Ryan Giggs i Raul :) no naprawdę, gdyby ktoś podczas spotkania MU-Real w sezonie 02/03 powiedział mi, że Ci dwaj panowie po niemal 10 latach dalej będą prowadzić swoje zespoły do zwycięstw w Lidze Mistrzów grając na tak wysokim poziomie - w życiu bym mu nie uwierzył. Klasa w/w panów jest nie do opisania :D szkoda tylko, że pokolenie tych zawodników powoli nam się wykrusza i z roku na rok tak fenomenalnych zawodników jest coraz mniej.. teraz większość myśli tylko o ogromnych tygodniówkach i błyszczących furach z kolei w/w nie grali dla kasy.. grali i grają dla przyjemności, z miłości do futbolu :) Jestem niezmiernie zadowolony z faktu, że mogę oglądać tych panów w akcji :) ba! powiedziałbym nawet, że jest to dla mnie zaszczytem :)

One Life, One Heart, One Love, One Club, ONE UNITED
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:04 #14
grobla95
grobla95 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 01:03

Dziwne... Shalke nie jest drużyną w której grają wielkie nazwiska ,może z wyjątkiem Raula. Ale tak grają swoje, przed tym sezonem nikt nawet nie myślał ,że zajdą tak daleko i ,że w takim stylu pokonają Inter, ale tutaj niestety ich droga się kończy. :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:03 #13
Martin pisze:
Martin
Nazwiska nie grają ;) (czyt. Fernando Torres) i nie Shalke tylko Schalke dla ścisłości.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:07 #12
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
schalke juz nawet przewidziało wynik i do nazwy klubu sobie dopisali ze 0-4 u siebie przegrają :)
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 01:01 #11
paniOla pisze:
paniOla
buhahaha, obyś miał rację!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 02:59 #10
dagoberto
dagoberto pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 00:58

Oczywiscie mam nadzieje ze wygramy i bedziemy w finale ale jedno mnie martwi w sezonie 97/98 w 1/2 ograla nas ekipa z Dortmundu tak samo w sezonie 2001/2002 tez 1/2 i ogrywa nas z ekipa z leverkusen wiec niemcy w 1/2 cos nam nie podchodza,ale jest tez ciekawostka na plus jak juz pisalem w sezonie 97/98 odpadamy w 1/2/ a w nastepnym sezonie wygrywamy LM tak samo w sezonie 2006/2007 odpadamy w 1/2 z milanem a w nastepnym roku wygrywamy LM wiec jak w tym roku odpadniemy z schalke (oczywiscie odpukac) to za rok pewnie wygramy LM

Ps.Szkoda ze nie pamietam tych potyczek United w sezonach 97/98,98/99 pierwsza edycje LM ktora ogladalem to sezon 2000/2001 i wygrana bayernu
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:57 #9
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Jak dla mnie to naet przegrac morzemy 1-0 :D ale potem u nas wygrac 7-0 :D hehe :D nie no na serio w niemczech chcialbym zebysmy wygrali 2-0
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:35 #8
AgEnT
AgEnT pisze:
Na pewno będą dobre 2 mecze, ale uważam że powinniśmy zdecydowanie zwyciężyć w tym dwumeczu
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:33 #7
Ta3k
Ta3k pisze:
Po tym jak zagraliśmy z Chelsea jestem dość spokojny. Fakt, że nigdy nie graliśmy przeciwko nim, ale oni nigdy nie byli na Old Trafford czytaj w piekle. Dobrze, że wyjazd pierwszy. Trzeba im narzucić własne warunki i najlepiej zagrać jak z AS Romą tak 7-1 ;p nie no żartuje, ale byłoby miło.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:17 #6
Redo
Redo pisze:
Dokładnie z Schalke może być trudno.. Wydaję mi się że można teraz o nich powiedzieć tak jak mówiono o Schahtarze że swoją grą i ćwierćfinałem LM osiągnęli wiele więc wyjdą na luzie i zagrają swoje.. A tym samym mogą napsuć krwi rywalowi. Jak się stało wszyscy widzieli i Schahtar niewiele miał do powiedzenia choć bardziej to chyba wina skuteczności lub dobrej dyspozycji Valdesa..

Oczywiście na takim wielkim luzie Schalke nie zagra bo też będą chcieli wygrać lecz tak już ogółem na to patrząc, chęci swoją drogą ale nie daje im dużych szans na wygraną.. Ze zniecierpliwieniem czekam na te konfrontacje!

Glory Manchester !
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:15 #5
rvn10
rvn10 pisze:
Na nasze szczęście Schalke zagrało chyba mecz życia z Interem. Drugi raz już tak nie zagrają, tak jak już ktoś wspomniał, liczę na bramki w pierwszym meczu wyjazdowym, a później na OT kontrolować sytuacje i pewnie awansować do finału.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:08 #4
OneLoveONEUNITE
Sir Alex był na meczu i przyglądał się poczynaniom Schalke, więc mam nadzieję, że nie będzie większych problemów z awansem do finału ;)
GLORY GLORY MAN UNITED!
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:05 #3
sssexton90
sssexton90 pisze:
dobrze, że 1.mecz jest u nich. Trzeba znowu się skoncentrować i zdobyć ze dwie bramki bt na Old Trafford tylko kontrolować sytuacje.

Trzeba grać super uważnie bo schalke to czarny koń tej ligi mistrzów, grają bez kompleksów i jak poczują "krew" to będą walczyć na 200%. Musimy od początku dwumeczu narzucić własne warunki i ich zdominować ! trzeba wyjść z podobnym nastawieniem jak z chelsea z tym że tam trzeba jeszcze bardziej przycisnąć.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 00:00 #2
lam pisze:
lam
Zgadzam się w 300% :-) Nie można lekceważyć Schalke. Też podoba mi się fakt, że pierwszy mecz jest na wyjeździe, bo jak wiadomo Old Trafford to twierdza. Mam nadzieję, że United wyjaśni wszystko w pierwszym meczu.
» Czwartek, 14 kwietnia 2011, 08:58 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY