AKTUALNOŚCI

Oficjalnie: Carrick na dłużej w Manchesterze United!

Data 03 marca 2011, 19:02 witek, manutd.com
Oficjalnie: Carrick na dłużej w Manchesterze United!
A A A
Michael Carrick podpisał dziś nowy, trzyletni kontrakt, który zatrzyma go na Old Trafford do końca sezonu 2013/2014!

29-letni pomocnik swój pierwszy mecz w koszulce Manchesteru United zaliczył w sierpniu 2006 roku. Od tego czasu zaliczył 218 występów, strzelając przy tym 17 bramek. Carrick ma na swoim koncie 3 tytuły mistrza Anglii, wygraną w Pucharze Ligi, a także najcenniejsze - triumf w Lidze Mistrzów i Klubowych Mistrzostwach Świata.

Podpisanie nowej umowy przez byłego gracza Tottenhamu Hotspur z dużym zadowoleniem przyjął Sir Alex Ferguson. - Jestem zachwycony, że Michael zdecydował się na taki ruch. Od momentu jego transferu z Tottenhamu spisuje się znakomicie. To prawdziwy profesjonalista, więc świetnie, że nadal będzie się z nami utożsamiał.

Sam zainteresowany również był bardzo szczęśliwy z powodu przedłużenia kontraktu.

- Bardzo się cieszę z czasu spędzonego tutaj. To fantastyczny klub, panuje tu doskonała atmosfera, więc decyzja o przedłużeniu pobytu na Old Trafford była oczywista. Jesteśmy w tej chwili na bardzo dobrej pozycji by walczyć o kolejne trofea. Jestem przekonany, że tą drużynę czeka jeszcze wiele wspaniałych momentów.
» "Gra dla United spełnieniem moich marzeń"
Tom Cleverley co prawda ma za sobą ...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...



Poprzedni news:
Smalling wyrzucony z hotelu!
Następny news:
Man Utd - Liverpool: Wielcy bohaterowie cz. 1

Komentarze (82)


patrykmufc
patrykmufc pisze:
ciesze sie :)!
» Sobota, 05 marca 2011, 22:33 #80
golbus
golbus pisze:
czemu wy tyle gadacie? nie wazne jak grza, kiedy dobrze kiedy zle, wazne ze SAF ma do niego zaufanie...
» Sobota, 05 marca 2011, 18:29 #79
vip14
vip14 pisze:
I bardzo bobrze
» Piątek, 04 marca 2011, 18:49 #78
Taurus
Taurus pisze:
Najmniej lubiany przeze mnie zawodnik Man Utd co nie znaczy ze go nie lubie.
Mogliby go sprzedać bo w ataku , obronie i podawaniu to on nic nie gra to samo Gibson, z tym że ten drugi chodziarz czasem pierdyknie coś z dystansu.
» Piątek, 04 marca 2011, 14:26 #77
Quba18 pisze:
Quba18
Nie wypowiadaj się lepiej na temat jak Carrick gra w obronie, bo widzę, że na piłce to masz takie samo pojęcie jak o ortografii. Carrick ma przydzielane zadania defensywne i wywiązuje się z nich bardzo dobrze. Zdarzają mu się słabsze mecze, ale to, że zbyt często nie asystuje czy strzela to nie znaczy, że nie nadaje się do niczego.
» Piątek, 04 marca 2011, 18:36 #76
Taurus pisze:
Taurus
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 23:46

Dobra nie poprawiaj mnie jeżeli chodzi o ortografie, mogłem coś napisać szybko i z błedem np chodziarz.
A jeżeli chodzi o moją wiedzę o piłce to mówie co widzę, Carrick gra zawsze dno i tak zostanie bo to widać nawet po ocenach
Pozdro
» Piątek, 04 marca 2011, 23:44 #75
Quba18 pisze:
Quba18
Taurus - Nie ma piłkarza, który byłby genialny w ofensywie jak i defensywie. SAF przypisuje mu zadania inne niż Ty raczej byś tego sobie życzył, a jeśli przedłuża z Michael'em kontrakt to znaczy, że spełnia jego oczekiwania.
» Sobota, 05 marca 2011, 14:40 #74
Quba18
Quba18 pisze:
Oficjalnie: Fletcher przedłużył kontrakt o kolejne 4 lata!
» Piątek, 04 marca 2011, 11:38 #73
wDz
wDz pisze:
No i git dobrze sobie radzi w defensywie jak dla mnie. Zdarzały mu się błędy ale nikt nie jest nieomylny
» Piątek, 04 marca 2011, 10:47 #72
flinston
flinston pisze:
Moim zdaniem powinni z Nim podpisać nowy kontrakt tylko ,po to by móc Go sprzedać z zyskiem ,a nie żeby po wygaśnięciu Jego kontraktu jakiś klub wziął go za FREE !!

Jest kiepszcany:( ,ale United powinno spróbować jeszcze na Nim zarobić,i gdzieś Go opchnąć w lecie ,a wtedy KONIECZNIE poszukać jakiegoś PORZĄDNEGO następcy na jego pozycję !!
» Piątek, 04 marca 2011, 09:19 #71
adrian93
adrian93 pisze:
on już do końca kariery będzie grał dla MU.
» Piątek, 04 marca 2011, 08:40 #70
CyrylPB
CyrylPB pisze:
Nie chce mi się pisać tego, co było już napisane miliony razy, a i tak do nikogo nie dociera. W każdym razie:

Jestem bardzo zadowolony z podpisania nowego kontraktu przez Carricka. Kropka.
» Piątek, 04 marca 2011, 08:28 #69
siara17
siara17 pisze:
Nie zgadzam sie z wami moze w ofensywie nie gra dobrze nie wiem czemu zapomniał jak sie gra do przodu, ale zwróćcie uwage jak on charuje w defensywie podczas meczów
» Piątek, 04 marca 2011, 06:05 #68
bzkzn
bzkzn pisze:
no to lipunia
» Piątek, 04 marca 2011, 03:55 #67
Adamczik
Adamczik pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 01:10

Czyli już wiemy, że wielkich transferów w pomocy nie będzie. Giggs zostaje, Scholes zostaje, Carrick zostaje. Pięknie. I niech mi ktoś powie, że to dlatego, że SAF ma mnóstwo pieniędzy na transfery tylko nie chce nikogo kupić.
» Piątek, 04 marca 2011, 01:07 #66
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Gdyby nie podpisali z nim kontraktu nie płakałbym.
Ave Marszałek!
» Piątek, 04 marca 2011, 00:29 #65
Durandir
Durandir pisze:
Zalicza najsłabszy sezon w karierze, ale to jeszcze nie znaczy, że mamy prawo go skreślać. Poprzednio pokazywał dobitnie swoją przydatność. Każdy klub potrzebuje takich rzemieślników. Ja wciąż mam nadzieję, że Michaś otrząśnie się z tego dziwnego marazmu jaki go ogarnął w tym sezonie. Trzymam kciuki za to, że te kolejne sezony będą dużo lepsze. Ferguson nie zatrzymywałby w składzie graczy, w których nie widziałby już potencjału.
» Czwartek, 03 marca 2011, 23:58 #64
tuba85
tuba85 pisze:
Do póki będą w Manchesterze tacy piłkarze jak wyżej wymieniony Michael C. to nie wróżę zbyt dużej liczby pucharów a o fajnym dla oka sposobie gry to możemy zapomiedz
» Czwartek, 03 marca 2011, 23:47 #63
elvis04051984
ten typ to jedno wielkie nieporozumienie bo gra jak jakiś potłuczony !! Przez jego mułowate granie cała drużyna gra jeden wielki piach na spółke z flecherem bo ich poziom to jest dobry na drugą polską lige albo na podwórko!! Nierozumiem Fergusona co on w nim widzi przecież to jeden z najgorszych pomocników w historii tego klubu no może poza takimi nieudacznikami jak Dżemba-Dżemba lub Kleberson!
» Czwartek, 03 marca 2011, 23:19 #62
Tennant
Tennant pisze:
Jak zmiennik może być
Glory Glory MU
» Czwartek, 03 marca 2011, 22:59 #61
Klimaa
Klimaa pisze:
Sądziłem że nas opuści a tu taki news.. Carrick nigdy nie należał do kreatywnych pomocników, to zawodnik o umiejętnościach zbliżonych do Fletchera. W zespole jest dla niego miejsce, jednak nie powinien to być koniecznie zawodnik pierwszego planu.
Teraz niech klub skupi się na szukaniu rozgrywającego skoro podpisał z większością graczy nowe kontrakty!
» Czwartek, 03 marca 2011, 22:39 #60
Bartekp8
Bartekp8 pisze:
Jeśli SAF kupi kreatywnego pomocnika to ta wiadomość nie jest zła bo Carrick i Fletcher potrafią grać w destrukcji jak mało kto. Jeśli jednak w przyszłym sezonie będzie stawiał na niego, Fletchera i Ando a nie wzmocni linii pomocy to załamię się bo środek w tym sezonie to niemalże dno (nie licząc wspomnianej wcześniej destrukcji).
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:55 #59
Lumpy94
Lumpy94 pisze:
mam nadzieję że jeszcze pokaże na co go stać.
a stać go na bardzo wiele! może jeszcze forma wybuchnie ;]
pamiętam jakie strzelał bramki kiedyś Romie w LM ;]
Glory!

------

a tak btw...
Król Adaś Wielki!!
nie zapomnijmy! ;]
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:44 #58
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
Noooo ja sobię nie wyobrażam przyszłej zimy bez Małysza....to jakaś masakra będzie ;/
» Czwartek, 03 marca 2011, 22:38 #57
goghetta
goghetta pisze:
szczerze mówiąc miałem nadzieje że sprzedamy go póki cos warta...
nigdy mi nie zaimponował, a co do wahań formy to juz Anderson ma mniejsze....
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:25 #56
Trucho89
Trucho89 pisze:
Garść statystyk: dwa sezony temu Michael miał 9 asyst w Premier League. Sezon temu tylko jedną. Zgadnijcie ile ma w tym sezonie. Ani jednej... A przypomne że Carrick od początku gra u nas tego cofniętego. Poza tym uważam że mistrzem przechwytów to on nie jest. Owszem miał pare ładnych meczów gdzie ten element prezentował się u niego więcej niż przyzwoicie. To chyba jednak za mało. W ważnych meczach nie daje rady. Nawet z Crawley czy Wolverhampton w tym sezonie prezentował się fatalnie. Nie mówiąc już o spotkaniu z Chelsea . znam conajmniej kilku lepszych def pomocników od niego. Uważam że można zacząć powoli myśleć o solidnej konkurencji dla Anglika. Co nie znaczy że powinien odejść z zespołu, Mysle ze jako uzupełnienie składu w tej chwili to powinna być jego rola....
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:21 #55
kubusss
kubusss pisze:
mam nadzieje ze zaraz sie obudze i zly sen dobiegnie konca!!
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:06 #54
Patys
Patys pisze:
Skoro tak go nie chcecie to powiedźcie jakiego defensywnego pomocnika widzicie obok Scholesa albo Fletchera z naszej drużyny gdyby zabrakło Carricka -.-
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:02 #53
axel52 pisze:
axel52
każdego innego poważnie,on nawet biega jak ślamazara i każdy ale to każdy zawodnik w lidze nie ma problemu dobiec i odebrać piłkę Mister Carrickowi
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:22 #52
chudy1948 pisze:
chudy1948
@axel52 fakt ten sprint to on ma fatalny piłkarze CFC sobie obok niego przebiegali na sprincie a on dalej truchcik jak by się tylko ustawiał żeby dostać piłkę i ją wyprowadzić hmmm tylko gdzie pewnie do tyłu bo to jest jego ulubione zagranie.
» Czwartek, 03 marca 2011, 22:34 #51
Quba18
Quba18 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2011 21:02

To jest riposta na krytykę wszystkich tych internetowych "specjalistów"!
Świetna wiadomość!
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:00 #50
Sapphir
Sapphir pisze:
Jest z pokolenia ludzi, ktorzy zostana prawdopodobnie do konca kariery w United ^^ mnie cieszy jego gra bo sie stara i wychodza mu naprawde dobre mecze ale niestety nie wszystkie =) Glory!
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:00 #49
witek
witek pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2011 20:58

Carrick gra tak często w pierwszym składzie bo robi to co niektórym tu komentującym przychodzi z wielkim trudem czyli... MYŚLI! Nie biega tyle bo wie jak się ustawić, nie strzela dużo bramek ( bo to nie jest jego zadanie ), ale zalicza dużo przechwytów, po czym nie rzadko potrafi zagrać bardzo dobrą piłkę. Ci którzy go krytykują, w pierwszej jedenastce United widzieli by samych ofensywnych grajków ze środkowymi obrońcami grającymi na połowie rywala na czele!

Boję się przejścia na emeryturę Alexa. Wtedy być może boleśnie się przekonacie o wielu rzeczach o których teraz nie macie pojęcia ( zwracam się do jednostek ).
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:58 #48
axel52 pisze:
axel52
odezwał się fantasta,dla którego forma wszystkich jest zawsze ok
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:01 #47
Tomasson10 pisze:
Tomasson10
Zgadzam się w 100%
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:21 #46
Lavryn pisze:
Lavryn
"po czym nie rzadko potrafi zagrać bardzo dobrą piłkę"
Oglądasz chyba nie te same mecze, albo odgrywa do najbliższego kolegi z drużyny (a i z tym czasem jest ciężko) albo odgrywa do bocznego obrońcy (tutaj wszystko byłoby cacy, gdyby nie fakt, że wtedy nie podchodzi do tego obrońcy, nie chce z nim rozegrać piłki- po prostu staje w miejscu :] ). A na defensywnym widziałbym Fletchera, który ma większy spokój, lepszą technikę oraz uważam, że bardziej od Carrick'a MYŚLI. On mógłby być tym bardziej defensywnie usposobionym, obok niego na razie Scholes, który koncentruje się na skonstruowaniu ciekawej akcji, albo Anderson- jeśli zacząłby grać bardziej równo i solidnie, albo (najlepsza opcja) zakupić kogoś z większym "błyskiem" (nie musi być to Sneijder, można się rozejrzeć za graczami pokroju Evera Banegi z Valencii, dla chcącego nic trudnego)
» Czwartek, 03 marca 2011, 21:39 #45
Samuelikson pisze:
Samuelikson
Cieszę się jeszcze że są ludzie którzy myślą jak ja :P
» Czwartek, 03 marca 2011, 22:36 #44
rafal017
rafal017 pisze:
Dobra wiadomośc :)
Niech zostaje do 40 tak jak Neville ;)
Mierny to jestescie wy. On gra dobrze sie nieznacie to nieoceniajcie! xd
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:51 #43
iamarctic
iamarctic pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2011 20:48

Powiem w ten sposób - jak to w przypadku każdej dyskusji prawda jest gdzieś tam po środku. Dobrze, że Carrick zostaje na Old Trafford. To wartościowy gracz, który, gdy jest w formie, gra naprawdę nieźle, świetnie czyści, wspiera linię obrony, tak więc nieuzasadnionym wydaje się krytyka odnośnie tego, że Michael nie asystuje, nie włącza się w akcje ofensywne itd. Tylko czy Carrick jest w formie?
Jego pierwszy sezon był fenomenalny, grał naprawdę dobrze. Mam mimo wszystko wrażenie jakby Carrick albo nie mógł od dłuższego czasu znaleźć swojej optymalnej formy, albo Boss ograniczył jego zadania do destrukcji. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że zawodnik, który potrafił naprawdę dobrze rozegrać piłkę, miał świetne ostatnie podanie, potrafił uderzyć z dystansu, podłączyć się pod akcję ofensywną, od dobrych kilku, kilkunastu miesięcy w zasadzie ogranicza się do rozbijania ataków przeciwnika w środku pola? Tego chyba nikt z nas nie jest w stanie rozstrzygnąć.
Mimo wszystko chciałbym zobaczyć jeszcze kiedyś Michaela w takiej formie, jaką prezentował w sezonie 2007/08, bo choć w tym sezonie spisuje się całkiem przyzwoicie, to jego forma to sinusoida, potrafi zagrać bardzo dobre zawody, a zdarza mu się miewać masę strat i niecelnych podań w jednym meczu.
Gdzie w takim razie jest prawda o Carricku? Naprawdę nie wiem, ale jeśli Ferguson widzi miejsce w składzie dla Niego i jest zachwycony tym, że Michael przedłużył kontrakt, to najwyraźniej jest ok. Mimo wszystko pozostaje jedno pytanie:

Gdzie ten Carrick z sezonu 2007/08?
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:46 #42
DF24
DF24 pisze:
Bardzo dobra wiadomość:)Zawodnik,który jest nam bardzo potrzebny.Kto mówi,że jest słaby,to widać co wie o piłce.To,że nie strzela dużo bramek i nie asystuje nie znaczy,że jest słaby.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:26 #41
hashcod
hashcod pisze:
Żeby nie pisać przy każdym komentarzu tego samego napisze raz :

Michael to DEFENSYWNY pomocnik a nie jakiś playmaker. On ma czyścić i wybijać tak żeby menele z monopolowego za stadionem piłką w łeb dostawali. A wy że musi poprawić gre w ofensywie. Pomyślcie czasem, to nie boli.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:26 #40
axel52
axel52 pisze:
KATASTROFA.Oby ten czas spędził na ławie a najlepiej na trybunach
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:26 #39
sqizzje
sqizzje pisze:
Pamiętam te czasy gdy się mówiło o jego zabójczych podaniach..
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:23 #38
sadek
sadek pisze:
wydaje mi się że oznacza to brak transferów latem ;/
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:16 #37
sqizzje pisze:
sqizzje
No na pewno numeru ''1'' Fergurson nie powierzy Amosowi, Kuszczakowi czy Lindegaardowi.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:23 #36
sadek pisze:
sadek
no bramkarza to fakt ;)
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:32 #35
Cleverley
Cleverley pisze:
w tym sezonie nie gra fenomenalnie, ale ma czasem b.dobre mecze ;)
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:14 #34
karas2011
karas2011 pisze:
Cieszy mnie to i nie cieszy :). Cieszy ponieważ: nie mamy lepszych zmienników na obecną chwilę, więc niech sobie pogra potem się zobaczy! Nie cieszy: gra slabo ogolnie powinien sie skoncentrowac, grac bardziej agresywnie i celniej podawac! Wes Carrick to sobie do serca i graj lepiej!
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:11 #33
SzYnA
SzYnA pisze:
rwa mać ebał mi do końca już dzien i w sumie noc bo zaraz do pracy... co ci trenerzy widza w tym nieudaczniku to ja nie wiem, powinien odejść do słabszego klubu może by zaczął grać porzadnie jak Tevez czy kilku innych co nie trafionym pomysłem była ich gra w United... ale pozostają nadzieje że i tak Mu kogoś kupi a Carrick będzie grzał ławe albo jest to chwyt marketingowy mający podbić jego cenę w letnim okienku. oby ;]
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:10 #32
Samuelikson pisze:
Samuelikson
I co kolego? Jak wytykałem CI błąd mówiąc że Fergie chwali Carrcika to mówiłeś że to chwyt amrketingowy aby go zatrzymać...

Jednak okazuje się że miałem rację ja i Carrick jest ważnym elementem z układanki Fergusona i póki co obok Vidica jest najbardziej regularnym zawodnikiem MU więc przestań ciągle pisać bzdury ze swoimi chwytami marketingowymi i przyjmij do wiadomości że pewne rzeczy i atuty gry zawodników może dostrzec tylko zawodowiec a Ty musisz mu uwierzyć na słowo. Bo w tym wypadku tak niestety jest.
» Czwartek, 03 marca 2011, 22:34 #31
SzYnA pisze:
SzYnA
a ja dalej mówię że może być to ten chwyt gdyż im kontrakt bliżej końca tym cena zawodnika spada, nie wiem czy wiesz...
postaraj się być dziś zawodowcem i spróbuj dostrzec ilość niecelnych podań carricka tylko w pierwszej świetnej połowie z cwelsami. to ma być środkowy? co wy pierdo z tym czyszczeniem tylko, to równie dobrze można tam postawić za niego Oshea albo Browna i sądze że więcej celnych podań dojdzie do naniego, giggsa czy roneya niż od majkela. po co nam defensywny środkowy (który przejmie piłke i tak już prawie wywalczoną przez innego zawodnika on tylko się czai żeby spić śmietankę) który od razu ją znowu traci na rzecz przeciwnika?
» Piątek, 04 marca 2011, 06:50 #30
SzYnA pisze:
SzYnA
jeszcze coś dodam, kiedy ostatnio widziałeś takie zagranie carricka?? : ht tp://w ww.youtube.c om/watch?v=JgaJfspTPX4 lub takie :
ht tp://w ww.youtube.c om/watch?v=diUW4YHvg2Y
bedziesz pieprzyl jeden z drugim ze jego głównym zadaniem... , a w meczach na tych filmikach to miał inne?? nie , nie miał potrafił grać jak człowiek ale od 2 sezonów gra słabo. ten i poprzedni w sumie to przeplatanie tragedii, słabych i dobrych występów. bez rewelacji
» Piątek, 04 marca 2011, 07:07 #29
DevilFan
DevilFan pisze:
Szkoda miałem nadzieję, że odejdzie bo jego bet season 07/08 się skończył niczym już nie zachwyca chce Hargo niech wraca ;/ jest lepszy od NIego
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:02 #28
sqizzje pisze:
sqizzje
Tego bym nie powiedział, a przynajmniej na razie. Owen nie grał kilka lat więc musisz wziąć to pod uwagę. Oczywiście przed kontuzją grał doskonale i z wielkim trudem przyjąłem wiadomość o jego kontuzji no, ale cóż.. takie życie.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:18 #27
DevilFan pisze:
DevilFan
No niestety, szkoda bo w BM radził sobie perfekt i liczę że wyleczy tą kontuzję a ManUTd podpisze z nim jakiś specjalny kontrakt ;]
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:34 #26
sqizzje
sqizzje pisze:
Cieszy mnie ta decyzja, zeszły sezon nie był najgorszy tak jak ten, w którym Man Utd sięgnęło po trofeum Ligi Mistrzów. Złapał kontuzję przez, którą wypadł z gry na jakiś czas, pierwsze występy nie były najlepsze i stracił zaufanie trenera jak i kibiców. Musi teraz to wykorzystać by pokazać na co go stać.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:57 #25
Bovver
Bovver pisze:
Może to go zmotywuje do wzięcia się w garść i gry na takim poziomie jaki reprezentował wcześniej. Nie powiem cieszę się ze zostaje ale na chwile obecną jego forma nie zachwyca
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:56 #24
senQ
senQ pisze:
Nie wiem co Ferguson widzi w tym miernym zawodniku...
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:53 #23
Werker999 pisze:
Werker999
Pewnie nie kibicowałeś United wtedy gdy w 2007 bardzo przyczynił się do zdobycia Ligi Mistrzów...
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:07 #22
SzYnA pisze:
SzYnA
Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.03.2011 20:14

i za to ma go trzymać do końca życia w United? Ronaldo też się przyczynił, Tevez do zdobycia mistrza kraju też się przyczynił, Saha też i co z tego?
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:14 #21
hashcod pisze:
hashcod
tak, kurcze i pokupcie Snejderów Kaków i Xaviów i bedzie git ? Carrick to bardzo dobry DEFENSYWNY pomocnik, a wy chciecie żeby walił bramki ja Rooney czy Berbatov. On musi czyścić, a to akurat mu wychodzi bardzo dobrze.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:23 #20
SzYnA pisze:
SzYnA
czyszczenie chyba kibli. gdzie ktoś napisał że chcemy defensywnego który będzie walił bramki jak rooney czy berba? po co komuś jak dziecko z onetu wciskasz słowa do ust ?
» Piątek, 04 marca 2011, 06:45 #19
grzeho16
grzeho16 pisze:
trzyletni konrakt to chyba za długo, on i tak na razie za dużo nie gra a jak SAF sprowadzi jeszcze jednego środkowego to wogóle.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:46 #18
devils18
devils18 pisze:
I ja jestem szczęśliwy z tego faktu, że Carrick przedłużył z nami umowę. Bardzo go lubię i może skończą się beznadziejne newsy o jego odejściu.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:37 #17
mateuszr20471
Nasz srodek pola wyglada tak slabo poniewaz gramy dwoma defensywnymi pomocnikami, gdybysmy grali jednym ofensywnym i jednym defensywnym pomocnikiem to by to wygladalo calkowicie inaczej.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:31 #16
daw7
daw7 pisze:
On mnie jakoś nigdy nie przekonywał i nie przekonuje do siebie jako piłkarz... wydaje mi się, że jest za słaby na MU. Jeżeli jednak SAF widzi w nim kogoś potrzebnego do idealnego funkcjonowania tej "maszyny" jaką jest Man Utd to cieszę się że został z nami ;)
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:29 #15
sssexton90
sssexton90 pisze:
to jest zawodnik, który zawsze może się przydać. Nie wyobażam sobie Manchsteru bez Carricka i Fletchera :)
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:28 #14
hashcod pisze:
hashcod
Chcesz Snejdera a nie chciałabyś wydawać astronomicznych sum na piłkarzy. Jedno wyklucza drugie.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:24 #13
Michal88
Michal88 pisze:
po przeczytaniu tego newsa mam raczej mieszane uczucia,nie to zebym mial cos przeciwko Michaelowi bo nie mam lubie go tak jak kazdego zawodnika United ale to chyba obecnie jedno z naszych najslabszych ogniw
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:15 #12
Kajdan
Kajdan pisze:
Carrick nie gra juz na tym poziomie co w sezonie 07/08 ale jest wartosciowym graczem i dobrze ze zostanie u nas. Ja nie jestem jego fanem bo w ofensywie to gra beznadziejnie ale w destrukcji jest bardzo dobry. Jak dla mnie Carrick jest dobrym zastepca dla Fletchera bo jesli graja we 2 to jest to bedznadziejne ustawienie poniewaz żaden z nich nie radzi sobie z rozegraniem pilki na polowie rywala.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:10 #11
swistek
swistek pisze:
Jeżeli poprawi gre w ofensywie to ok, ale jeżeli nie, to załamka..
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:07 #10
creative0015 pisze:
creative0015
Jego zadaniem taktycznym jest obrona więc on ma rozbijać wszystkie ataki i bronic dostępu do bramki. Od gry w ofensywie są skrzydłowi i ofensywni pomocnicy czyli tacy jak Scholes lub Anderson. Carrick jest defensywnym pomocnikiem. Między innymi dlatego jest niedoceniany przez wielu "znawców" futbolu na tej stronie bo nie znają jego zadań taktycznych.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:21 #9
Freddie pisze:
Freddie
z tego co wiem przychodzil jak ofensywny gracz Tottenhamu... Fergi zrobil z niego defensywnego...
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:02 #8
przemekol12 pisze:
przemekol12
Jego zadaniem jest defensywa, ale już nie raz pokazał, że potrafi świetne uderzyć czy podać. Szkoda tylko, że nie wykorzystuje w pełni swoich umiejętności w tym sezonie.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:17 #7
swistek pisze:
swistek
ale w meczu z Romą potrafił jakoś pokazać atuty ofensywne, potem to wszystko zanikało.

Nie raz także przez jego niedobre podania nadziewaliśmy się na kontrę.
» Czwartek, 03 marca 2011, 20:37 #6
meltonboy
meltonboy pisze:
ja tez srednio sie ciesze, jest po prostu zaslaby
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:06 #5
inekk10
inekk10 pisze:
I bardzo dobrze gdyby nie Michael to nawet nasza obrona nie broniłaby nas przed masową stratą bramek, Ja osobiście uważam Carricka za jednego z najlepszych defensywnych pomocników na świecie mimo tego że obecnie jest w słabszej formie to jest bardzo przydatny, wy to myslicie tylko o grze ofenswywnej ale bez obrony nie można myśleć o atakowaniu.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:06 #4
kubusss pisze:
kubusss
kazdy ma prawo do swojego zdania ale branie carricka jako jednego z najlepszych na swiecie to mowiac szczerze letka przesada...
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:39 #3
Marshall
Marshall pisze:
Skłamałbym mówiąc, że jestem zadowolony z tego faktu.
» Czwartek, 03 marca 2011, 19:04 #2
kubik pisze:
kubik
Mogę powiedzieć to samo :]
» Piątek, 04 marca 2011, 11:48 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY