AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Chelsea vs Manchester United

Data 28 lutego 2011, 16:40 Biafra, bbc.co.uk, własne
Zapowiedź spotkania: Chelsea vs Manchester United
Czytaj więcej:
» Chelsea
» Kontuzje
» Premier League
» Zapowiedzi
A A A
We wtorkowy wieczór dojdzie do starcia obrońcy mistrzowskiego tytułu z obecnym liderem rozgrywek. Czy Czerwone Diabły definitywnie pogrzebią marzenia The Blues o obronie mistrzostwa Anglii?

Według przedmeczowych prognoz Carlo Ancelotti w starciu z Manchesterem United zdecyduje się skorzystać ze sprawdzonego ustawiania 4-4-2.

Do składu Chelsea powraca po kontuzji Jurij Żyrkow, który ostatnie ligowe spotkanie rozegrał w listopadzie. Obrońca pojawił się na boisku w dwóch ostatnich pucharowych meczach, więc jego występ jest bardzo prawdopodobny.

Z kolei sir Alex Ferguson będzie mógł już raczej skorzystać z Ryana Giggsa i Michaela Owena, którzy w ostatnim czasie leczyli urazy.

Wciąż kontuzjowani są jednak Rio Ferdinand oraz Jonny Evans, tak więc na środku obrony po raz kolejny ujrzymy Chrisa Smallinga.

Początek spotkania we wtorek o godzinie 20:45!

Kłopoty w kadrze

Chelsea Londyn:
Kontuzjowani: Alex (kolano), Benayoun (ścięgno Achillesa)

Manchester United:
Występ niepewny: Giggs (ścięgno), Owen (pachwina)
Kontuzjowani: Anderson (kolano), Evans i Valencia (obaj kostka), Ferdinand (łydka), Park (ścięgno)

Zapowiedź spotkania

W przeddzień grudniowego spotkania pomiędzy Chelsea i United szkoleniowiec Czerwonych Diabłów sir Alex Ferguson określił je mianem 'prawdopodobnie najważniejszego meczu w sezonie'. Ostatecznie pojedynek z powodu złej pogody został przełożony, a ówczesne słowa Szkota wydaję się obecnie nie na miejscu.

Śniegowa aura sprawiła, że mecz ten został odłożony o 10 tygodni, a podczas tego okresu szanse klubu z Londynu na mistrzowski tytuł zmalały praktycznie do zera. Nawet jeśli The Blues wygrają podczas wtorkowego starcia to najbardziej na potknięciu lidera skorzysta zajmujący obecnie drugą pozycję Arsenal, gdyż strata Chelsea do United i tak będzie wynosiła kilkanaście punktów.

Kiedy podopieczni Ancelottiego szykowali się do grudniowego pojedynku na Stamford Bridge to do liderującego klubu z Old Trafford tracili zaledwie 3 punkty. Obecnie różnica ta powiększyła się do 15 'oczek'. Wprawdzie kapitan Chelsea John Terry przyznaje, że sprawa tytułu mistrzowskiego nie została jeszcze rozstrzygnięta, to bardziej trafne jest tutaj stwierdzenie Fergusona, który wyznał, że walka o mistrzostwo Anglii rozegra się między United i Arsenalem.

Na korzyść The Blues przemawia obecnie jedynie fakt, że podopieczni Fergusona nie wygrali na Stamford Bridge od kwietnia 2001 roku. Jak będzie tym razem? Przekonamy się o tym wszyscy już we wtorkowy wieczór.

Fakty meczowe
Bezpośrednie pojedynki
*Chelsea nie przegrała żadnego z ostatnich ośmiu spotkań z United na Stamford Bridge. Czerwone Diabły triumfowały na tym stadionie ponad 9 lat temu.
* Podopieczni Fergusona nie zdobyli bramki w pięciu z ostatnich siedmiu wizyt na stadionie Chelsea.
* Sędzia wtorkowego spotkania Martin Atkinson podyktował w tym sezonie największą liczbę rzutów karnych (10) oraz pokazał najwięcej czerwonych kartek (9) spośród wszystkich arbitrów.

Chelsea Londyn
* The Blues zdobyli zaledwie 8 punktów w ostatnich 6 ligowych spotkaniach (2 wygrane, 2 remisy, 2 porażki).
* Mogą pochwalić się najlepszą defensywą w lidze, gdyż stracili zaledwie 22 bramki w 26 meczach.
* Siedem porażek, które doznali w tym sezonie zawodnicy z Londynu sprawia, iż wyrównali oni najgorszy rezultat od momentu objęcia władzy przez Romana Abramowicza. Jeśli we wtorek przegrają z United to ich wynik będzie najgorszym w historii jeśli chodzi o zespół broniący mistrzowskiego tytułu.
* Fernando Torres zdobył trzy bramki w swoich ostatnich czterech spotkaniach przeciwko United.

Manchester United
* United wygrało pięć z ostatnich sześciu ligowych spotkań.
* Piłkarze Czerwonych Diabłów mogą pochwalić się najlepszym atakiem w lidze, gdyż trafili do siatki rywali już 61 razy w 27 meczach.
* Podopieczni sir Alexa Fergusona nie przegrali żadnego z siedmiu spotkań w których bramkę zdobywał Javier Hernandez.

Najlepsi strzelcy w zespołach

Chelsea Londyn
Anelka: 16 bramek (6 zdobytych w lidze);
Drogba i Malouda: bramek (9 zdobytych w lidze);
Kalou: 10 bramek (7 zdobytych w lidze)

Manchester United
Berbatow: 20 bramek (19 zdobytych w lidze);
Hernandez: 13 bramek (9 zdobytych w lidze)

Sędziowie spotkania
Arbiter główny: Martin Atkinson
Sędziowie liniowi: Peter Kirkup i Mike Mullarkey
Sędzie techniczny: Chris Foy

Ostatnie ustawienia zespołów w ligowych spotkaniach

Chelsea Londyn 0:0 Fulham
Cech; Ivanovic, Luiz, Terry, Cole, Ramires, Essien, Lampard, Anelka (Kalou 65), Torres (Drogba 71), Malouda.
Nie zagrali: Turnbull, Mikel, Ferreira, McEachran, Sala.

Wigan 0:4 Manchester United
Van der Sar; O'Shea, Smalling, Vidić, Evra, Fletcher, Carrick, Scholes (Gibson 77), Nani (Fabio 85), Hernandez (Berbatow 76), Rooney.
Nie zagrali: Kuszczak, Brown, Rafael, King.

Kadry obu zespołów na mecz

Chelsea Londyn
Cech, Bosingwa, Ferreira, Terry, Luiz, Ivanovic, Zhirkov, Cole, Mikel, Essien, Lampard, Ramires, McEachran, Kalou, Malouda, Anelka, Torres, Drogba, Turnbull.

Manchester United
Van der Sar, Kuszczak, Lindegaard, O'Shea, Rafael, Smalling, Vidić, Brown, Evra, Fabio, Nani, Carrick, Fletcher, Scholes, Gibson, Giggs, Rooney, Berbatow, Hernandez, Bebe, Obertan.
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Eden wiele razy zmieniał swoje zdanie"
Eden Hazard już wkrótce może grać d...
» Hazard wciąż nie zdecydował Hazard wciąż nie zdecydował
Sagi z Edenem Hazardem ciąg dalszy
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...



Poprzedni news:
Decyzja podjęta - brak kary dla Rooneya!
Następny news:
Young czeka na oferty?

Komentarze (621)


KanY777
KanY777 pisze:
Jestem lekko podenerwowany z powodu meczu, bo inaczej powinno sie to rozegrac. Pizdy wołowe z cwelsi mialy wiecej odpoczynku, i się teraz podniecają, że wygrały. Po drugim golu, MU nie grało słabiej. Myślałem, że Ferguson zmieni lekko taktyke... Lepiej żeby Valencia powrócił w dobrej formie po kontuzji, bo trochę źle się dzieje, a może on uskrzydli drużynę.
» Środa, 02 marca 2011, 16:45 #621
Bratus
Bratus pisze:
Teraz tylko czekać na rewanż ! Ja i tak wierze w United że zdobędą Mistrza !
Nie zawsze lepszy wygrywa.
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:25 #620
axel52
axel52 pisze:
przede wszystkim pytanie dlaczego Ferguson wystawia Naniego na lewej stronie ,kiedy gołym okiem widać ,że jak gra na prawej to miesza każdego i pyka brameczki po zwodzie na lewą nogę lub asystuje perfekt.Doprawdy nie kumam
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:04 #619
paniOla pisze:
paniOla
To prawda, to widać jak na dłoni, że Nani czuje się lepiej na prawej. Co za zje....y wieczór.
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:11 #618
Focus321 pisze:
Focus321
Cole to nie jest każdy jednak, dla mnie to jeden z trzech najlepszych graczy na tej pozycji a Ivanovic dawno nie grał na prawej stronie więc może myślał że będzie łatwiej
» Czwartek, 03 marca 2011, 15:16 #617
flinston
flinston pisze:
ciekawe czy Ci "pożal się boże" administratorzy devilpage.pl będą tak wszystkim wysyłać ostrzeżenia za bluzgi ,jak to robili ostatnio Mnie ,nawet wtedy ,gdy gwiazdkowałem Swoje wypowiedzi ,a te "jasnowidze" niby wiedzieli co mam na myśli.

Pozdro;) & Dobranoc dla Wszystkich

Dumni po Zwycięstwie ,Wierni ,Smutni & Wkurzeni po Porażce
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:02 #616
winiacz1995
winiacz1995 pisze:
powiem krótko PARODIA
ja jeżdżę często na zawody sztuk walki i sędziowanie tam wygląda także często fatalnie (koleś 3 razy leży mi na deskach walka trwa 3min i ja przegrywam ta walkę na punkty)
myślałem ze sędziowanie gorsze niż na moich zawodach nie możne być ale jednak się myliłem
to co A..... wyprawiał do jest parodia

może MU nie grało dobrze 2 połowy ale w moich oczach zasłużyli na zwycięstwo w całym meczu, a arbiter na degradacje do ligi B
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:02 #615
kalek
kalek pisze:
Ferguson obudź się cholera w końcu i przejrzyj na oczy. Potrzebny jest dobry playmaker i skrzydłowy. Ja bym jeszcze kupił dobrego doświadczonego napastnika tak żeby była większa rywalizacja. Rooney i Berba to za mało, Hernandez to jeszcze młokos potrzebuje jeszcze troche ogrania.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:59 #614
Lvkas7
Lvkas7 pisze:
Pierwsza połowa była nasza,byly strzaly i niezle dosrodkowania, w 38min. zrobilo sie goraco pod nasza bramka po rzucie wolnym,na szczescie van der sar byl na posterunku,niewiem co sie stalo w drugiej polowie ,calkiem inna gra, najbardziej mnie boli strata bramki po rzucie karnym przez glupi faul,czewona kartka dla vidica i te 4min przetrzymywania pilki przez czarnego londynskiego psa w doliczonym czasie gry,mam nadzieje ze w kolejnym meczu zdobedziemy 3pkt:]
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:58 #613
Smiksu
Smiksu pisze:
Mam nadzieje ze juz wszyscy wiedza dlaczego gdy gwizdze ten sedzia cwelsi nie przegrywaja ?

Przypomne ze w tym sezonie juz dostali karnego od tego "pana", gdy anleka wbiegl w bramkarza faulujac go, a mimo to byla 11.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:51 #612
Smiksu
Smiksu pisze:
Na ich stadionie sedziowie sa jacys dziwni. 2-3 sezony temu przegralismy bo Carrick zagral reka tak jak dzis Terry. ok . Faule luiza i ivanovicia centralnie po kostkach, sama szwabska zlosliwosc. "zagranie" na Rooneyu z 74 minuty to w ogole kosmos. Napastnik leci za akcja i dostaje wjazd w kolano bez pilki. Pewnie jutro kolano bedzie napuchniete jak balon i bedzie skrzypialo z 2 dni. A ta 2 kartka dla Vidicia i Karny to dwa najwieksze nury tego sezonu. Ten sedzia jest bardzo naiwny albo robi to celowo.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:50 #611
zjebiarz
zjebiarz pisze:
jak dla mnie dzisiaj Carrick zagrał co najmniej ok...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:49 #610
wojt92
wojt92 pisze:
Nie ma co zwalać na sędziego. Fakt faktem mógł tego Luiza wywalić bo mu się faktycznie należało. Pewnie 5/10 sędziów by dało karnego jak się Rooney przewrócił w polu karnym ale bez przesady. Graliśmy padake całą 2 połowę A to co dziś zagrał Nani to już szkoda słów...nigdy mnie ten zawodnik do siebie nie przekona. Jak można biec na pełnym gazie w obrońce i potem jeszcze wolnego oczekiwać? Przecież to jest śmieszne... A O'Shea w podstawie to też jakieś wolne żarty. Jeżeli ma się takiego obrońcę jak Rafael to po co takie za przeproszeniem drewno i przeciętniactwo gra... Rozumiem rotacja składu ale czemu w meczu z Chelsea? A no bo bym zapomniał...Ivanović :) Rozumiem, gramy na Wyspach, troszkę ostrzej można przeciwnika potraktować ale jak ktoś przez 50 minut minimum 3 razy wchodzi spóźniony w nogi to już musi być czerwień. Tu bym się do Atkinsona przyczepił ewentualnie.
Bez dwóch zdań potrzeba transferu jakiegoś porządnego playmakera i partnera dla Vidicia bo Ferdinand to już moim zdaniem nie pogra a ani w Evansie ani w Smallingu jego następców nie widzę.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:48 #609
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
A co wg Ciebie źle zrobił Smalling!?!? Miał nogę sobie odciąć żeby ciota z cwelsi się o nią nie potknęła czy jak!?!!?
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:50 #608
wojt92 pisze:
wojt92
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2011 22:54

A jak by taka sytuacja była w przeciwnym polu karnym i by karnego sędzia nie podyktował to nie zmienił byś zdania przypadkiem?
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:54 #607
djgodzilla pisze:
djgodzilla
w wszyskim mógłbym się zgodzić ale wydaje mi się że smalling zagrał przyzwoicie po prostu zhirkow wykorzystał przypadkową sytuację, nic pozatym karnym nie możemy zarzucić młodemu obrońcy, a co do pomocy zaraz było widać co się działo jak scholes dostał zadyszki
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:54 #606
f4nMU pisze:
f4nMU
Według mnie jesteś zbyt surowy..
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:54 #605
wojt92 pisze:
wojt92
Do Smallinga nic nie mam przecież. Dobry mecz nawet zagrał a karny to przpadek... Nic nie mógł zrobić ale żeby zaraz pisać, że karny się nie należał to też przesada trochę.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:55 #604
Durandir pisze:
Durandir
Smalling akurat nie miał nic do gadania. Karny był. Zaważył spryt i wyrachowanie Zirkova.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:56 #603
Durandir pisze:
Durandir
wojt92 - to czy akurat ten arbiter analogiczną sytuację w polu karnym Chelsea potraktowałby tak samo to inna brocha. Wydaje mi się, że był wyraźnie stronniczy, choć nienawidzę zwalania winy na sędziego. Gdyby United zagrali 2. połowę na pełnym gazie to nawet sędzia nie przeszkodziłby im w wygraniu meczu.
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:00 #602
wojt92 pisze:
wojt92
No w sumie racja :P Ale chodziło o to żeby uświadomić temu ziomkowi, że karny był raczej słusznie podyktowany (co prawda wina Smallinga minimalna, przypadek + trochę sprytu/cwaniactwa). I zgadzam się z opinią dot. 2 połowy...zamiast szybko szukać gola na 2:0 i ich dobić to my do tyłu i "obrona Jasnej Góry". Trudno, było minęło trza grać dalej.
» Wtorek, 01 marca 2011, 23:04 #601
krzych418
krzych418 pisze:
Właśnie Ivanovic ta podła kreatura kosiła Naniego raz po raz, a sędzia ta [...] tego nie widział... Ale niech mi fani Cziczarity powiedzą co on dzisiaj grał !? Raz chciał okiwać Lopeza to odbił się od jego łokcia, bo ten ma akurat łokcie na wysokości Cziczarity twarzy. Co on zagrał !? Wytłumaczcie mi !
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:48 #600
kalek pisze:
kalek
Zagrał to co reszta drużyny czyli piach a twoj berbatov co wniósł do gry. Ja się zastanawiałem w którym miejscu na boisku on stoi bo go nigdzie nie widziałem. Nawet nie słyszałem żeby komentator wymawiał jego nazwisko.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:52 #599
Korx
Korx pisze:
Carrick i Fletcher to sobie moga pograc w polskiej lidze co najwyzej, bo w tym sezonie nie graja nic, rzygac sie chce gdy ich widze :( Reszta sie starala, ale zabardzo sie cofneli w 2 polowie i przez to przegralismy. Slaby mecz Groszka, ale on sie jeszcze uczy. Jeszcze pokazemy im na OT, pozdro :-)
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:47 #598
Durandir pisze:
Durandir
Od Fletchera to się akurat odwal, bo 1 połowę zagrał kapitalnie. W ogóle ma ostatnio wiele udanych występów. Carrick niestety faktycznie ma kiepski sezon, ale skoro sir Alex mu ufa, to albo nie ma innej opcji, albo widzi w grze Carrick'a jakieś pozytywy, których laicy nie dostrzegą.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:53 #597
avarhir
avarhir pisze:
Szkoda, ze kibice mojego ukochanego klubu nie potrafią pogodzić się z porażką, wyzywają przeciwnika, wymieniają połowę składu itd.. Chciałbym, żeby wyróżniali się czymś nad innych 'kibiców', no, ale chyba tego nie doczekamy. Szkoda, wielka szkoda... Ale takie są 'zalety' internetu - każdy może tu zajrzeć i napisać co chce...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:46 #596
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
nie potrzebny jest nikt na środek, pierwsza połowa w środku świetna tylko Ferguson zawsze z dobrymi zespołami po pierwszym golu nastawia drużyne na kontrataki a powinniśmy dalej grać swoje i strzelić drugą bramke wtedy byłoby pozamiatane,.potem tracimy bramke i jesteśmy słabsi. żenada.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:46 #595
7iverson7
7iverson7 pisze:
Jak mialismy cokolwiek grac jesli naszego najlepszego zawodnika-Naniego- ivanowic kosil za kazdym razem gdy Nani mial pilke,a ani razu nie zostal odgwizdany faul...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:45 #594
krzych418
krzych418 pisze:
I ci frajerzy z C+, opowiadali że niby Rooney kogoś 'huknął' łokciem... Oni chyba nie wiedzą co to znaczy 'huknąć' kogoś łokciem, chętnie bym im pokazał... A tego Lopeza, Luiza czy jakoś tam to normalnie nadziałbym na pal, wysmarował miodem i puścił na niego 600 tysięcy azjatyckich szerszeni, i tak codziennie przez 10 lat. buuu !!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:45 #593
jarek879
jarek879 pisze:
dlaczego nasi zawsze po strzelonej bramce cofaja sie do obrony choc bardzo dobrze grali.....barcelona dlatego wygrywa bo nigdy sie nie cofa czy wygrywa 1:0 czy 5:0 zawsze ida do przodu
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:45 #592
wojt92 pisze:
wojt92
To zacznij im kibicować. Kurna ile można...barcelona to, barcelona tamto. Co oni jakimiś bogami są? Oni wymyślili granie z klepy? Oni wymyślili akcję z 50 wymienionymi podaniami? Raz pojechali na Arsenal i efekty było widać...Messi się odbijał od typowych angielskich silnych obrońców do tego stopnia, że zaczął grać w środku pola...barcelona wielka k... jego mać...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:53 #591
OnlyRedDevils
Świetnie nie mamy Vidica na Liverpool...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:45 #590
devil10
devil10 pisze:
...niestety 2 połâ˜ťowa to antyfutbol naszej ekipy... sądzili że 1:0 wystarczy a tu sie przeliczyli... Nie było prezentu na moje dzisiejsze urodziny... no może bramka Roo i gra w 1 połowie...ech..;/
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:45 #589
Durandir
Durandir pisze:
Nie lubię takiego gadania, ale niestety prawda jest taka, że sędzia zepsuł mecz. Gdy Terry zagrywał ręką w polu karnym to on jakoś nie chciał tego zobaczyć, że o Luizie, który 2 razy powinien zejść z boiska z czerwoną kartką nie wspomnę... No cóż trudno. United odegrają się na OT, ale teraz trzeba się skupić na Liverpoolu. Miejmy nadzieję, że Tottenham ogra Arsenal w derbach.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:44 #588
Michal88
Michal88 pisze:
wielka szkoda ze nie udalo sie wywiesc z londynu choc jednego punktu,musza sie chlopaki szybko ogarnac bo juz za kilka dni kolejny wielki klasyk a powiedzal bym ze nawet wiekszy niz dzisiejszy i naprawde nie mozemy sobie pozwolic na przegrana w tym meczu!!GLORY UNITED
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:44 #587
hunteriarz
hunteriarz pisze:
nie dosc, ze sedzia nie dal czerwonej dla luiza to jeszcze c w e l si ddostali karnego z kapelusza, zenada ;/
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:44 #586
kalek pisze:
kalek
chciał nie chciał ale karny był prawidłowy. Wiem, że nie chcesz przyjąć tego do wiadomości ale niestety prawda jest okrutna karny był. Przypatrz się dobrze na powtórkach.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:49 #585
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
No nie z kapelusza ale skoro faulu Luiza nie odgwizdał to karnego tez nie powinno być powinien być konsekwentny frajer jeden!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:49 #584
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Porażka trochę na własne życzenie. Po pierwszej połowie można było mieć nadzieje na 3 pkt, ale potem kompletnie oddaliśmy pole Chelsea. Co tu dużo mówić zasłużona przegrana o której trzeba jak najszybciej zapomnieć i zmobilizować się na Liverpool.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:44 #583
Cinz
Cinz pisze:
chelsea = najwięksi oszuści premier league,......bez komentarza

Na zawsze Man United !!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:44 #582
michalk86
michalk86 pisze:
Czemu znowu z tymi smierdzielami przegrywamy po czesci przez sedziego?
W tamtym roku 2 metrowy spalony Drogby i uznana bramka, teraz znowu karny z kapelusza. bez jaj, takich karnych sie nie gwizdze. Zwlaszcza, ze 2 min wczesniej Luiz powinien wyleciec za druga zolta. Jestem zawiedziony
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:43 #581
woj92
woj92 pisze:
Co za nie....bany sędzia. Jak takiego chu_a można wystawić do sędziowania meczu na szczycie. To jest Kur_a jakaś paranoja.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:43 #580
hunteriarz
hunteriarz pisze:
takiej stronniczosci dawno nie widzialem w pl, nie dosc ze luiz nie dostal czerwonej to jeszcze dostalismy karnego z kapelusza, zenada ;/
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:43 #579
iluminativ1
iluminativ1 pisze:
przynajmniej mamy juz nastepce VDS bedzie nim Vidic
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #578
banan8906
banan8906 pisze:
nie no to jakis smiech na sali co wyrabial ten sędzia karny z kapelusza co smalling miał sobie uciąc tę noge czy co?? ZAL

DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNI PO PORAŻCE
GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #577
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
ok zle gralismy w 2 plowie ale tez nie az tak zle tez faulowalismy ale kyrde jak luiz sfaulowal rooney to juz nie widzial tak ? a do co Chrisa to sendzia hm... nie wiem sam czy dobrze zrobil ze dal tego karnego ale powiinni go zmienic
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #576
FanRooney
FanRooney pisze:
Szlag mnie trafi!! połowa miodzio 2 połowa była równa zeru
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #575
krzych418
krzych418 pisze:
Żenada !! Sędzia i Cwelsi po zespołowej grze wygrali z nami 2:1, żenada !
Hernandez nie istniał [a nie mówiłem]
Inna sprawa to sędziowanie, 3 kardynalne błędy:
- brak czerwonej dla Lopeza
- karny z kapelusza
- czerwona dla Vidica
Jeszcze ci komentatorzy z C+, którzy cieszyli się z tej szopki, zero szacunku dla tych frajerów !! Małpy z czelśi nas dzisiaj zmogły, ale to nic nie znaczy...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #574
przemekol12
przemekol12 pisze:
na nic więcej mnie nie stać ----> youtube.com/watch?v=3zTX3jJ2Ig4
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #573
flinston pisze:
flinston
dobre:D
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:56 #572
rafzuczek
rafzuczek pisze:
Dla mnie to ten idiota sędzia wypaczył mecz, on ślepy jest, co robił Luiz i Ivanovic, żal bo przegrywamy z sędziami kolejny mecz. mam w du... tych tą kupiana przez abramowicza ligę.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #571
f4nMU
f4nMU pisze:
Ogromna szkoda, sukces był tak blisko.. ! :| Przegraliśmy mecz, ale nie przegraliśmy mistrzostwa, nie zapominajcie o tym gdy będzie pisać swoje komentarze ! Mamy ciągle 4 pkt przewagi i mecz więcej . Nie znaczy ze Arsenal zdobędzie 3 punkty.. Jeśli chociażby tak to jest jeszcze ten 1.. Możecie mówić, że to mało a przed rokiem o tyle przegraliśmy.. Szkoda czerwonej kartki Vidicia, ale cóż mi też nerwy puściłyby .
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #570
kalek
kalek pisze:
Pierwsza połowa dobra druga katastrofa. Nawet nie wiem co mam napisać o tym meczu. Niech mi ktoś teraz powie, że nie potrzebujemy nikogo na środek pola to go wyśmieje, w drugiej połowie środek nie istniał ale to nie tylko w tym meczu. Potrzebny skrzydłowy i porządny rozgrywający.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #569
zagor21 pisze:
zagor21
Pierwsza polowa dobra to fakt, ale w drugiej nie tylko srodek nie wspolgral, ale cala drouzyna nie mogla sie odnalezc na boisku. Wczesniej widzialem ze najezdzacie na Carrick'a ale wg mnie zagral przyzwoicie jak cala druzyna. Wina przegranej jest wszystkich... Chelsea byla po prostu lepsza w drugiej polowie.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:55 #568
karas2011
karas2011 pisze:
K*** mecz oczywiscie znowu do du*** piep**** Luiz te AFRO niech sobie w dupe wsadzi, a i ten Drogba niech sie wypcha tym przedluzaniem czasu.. Nani totalna porażka! Cały czas walczyl z tym powalonym Ivanowiciem, i na co mu to! Weście zalosne ze ja cie nie moge! Rooney grał najlepiej ale niestety to nie wystarczyło. Wku** mnie to że te głupie Czelsi znowu wygrało i ta passa trwa od 2002r. Tak pieknie ogladalo sie od 1 minut! Teraz czekac az Arsenal przegra, oby! Dobra wescie dobranic!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #567
aveiro123
aveiro123 pisze:
BRAWO CARRICK JESTES SUPER !! NAUCZ SIE PODAWAĆ DOKLADNIE !!
juz mam dosc rzygać mi sie chce gdy widze ten srodek pola na prawdę załosny srodek pola
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #566
Chicharitoo
Chicharitoo pisze:
Nie chce nic mówić... ale znów sędzia był po stronie cheslea. To jest jakaś paranoja.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #565
kiechu
kiechu pisze:
Panowie!
Nie ma co się podniecać. Chelsea wygrała bo w drugiej połowie grała o niebo lepiej od MU. Nie ma co psioczyć na sędziego - dopiero co w poprzednim meczu każdy krzyczał, że w Anglii się gra twardo (piję do Rooneya) i sędziowie nie zawsze powinni się wcinać. Rozumiem frustrację, też jest mi przykro, ale patrząc obiektywnie rezultat jest sprawiedliwy - pierwsza połowa zdecydowanie nasza, druga to dno - zagraliśmy w naszym "wyjazdowym" stylu. Najbardziej szkoda straty Vidića a niebieskim zrewanżujemy się na OT. I nie ma co kalkulować - jak nie pokonamy Arsenalu możemy zapomnieć o mistrzostwie.
Pozdrawiam.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #564
Gocha pisze:
Gocha
a panie? ;p
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #563
kiechu pisze:
kiechu
Przepraszam!
Panie i Panowie!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:44 #562
Valencia251
Valencia251 pisze:
Wiedziałem,że sędzia to kretyn ale nie,ze az taki...żal mi go... A United i tak jest Najlepsze ;)
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #561
Martin
Martin pisze:
Powie mi ktoś dlaczego my tylko do pierwszej bramki gramy klasowy futbol a potem dajemy rywalowi wolną rękę w atakach? Koncepcja Fergusona .. jedna bramka wystarczy? Gdyby nasi nie odpuścili po golu Rooneya i nadal grali jak przed bramką mecz spokojnie by się wygrało i to nie 1:0 a przynajmniej 2-3:0 ... brak słów. Na szczęście Chelsea nie ma najmniejszych szans na tytuł a Arsenal na dłuższą metę jest niegroźny.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #560
Klimaa
Klimaa pisze:
United przegra i od razu każdego chcecie powiesić, przez Luiza i Drogbę po sędziego. No ludzie myślcie co piszecie! II połowa beznadziejna, Berbatov zagrał wielkie nic (ale taki to zawodnik gra wyśmienicie bądź słabo) przegraliśmy zasłużenie! Nie można grać z Chelsea tak jak to zrobiliśmy od 45min..
Najwięcej żalu mam do Vidica, bywa że nie myśli i drugą żółcią to udowodnił. Jak do ndz Rio nie powróci będzie źle!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #559
zagor21
zagor21 pisze:
Pierwsza polowa dla Manchesteru, niestety w drugiej atak niewidoczny:/ wg. mnie Hernandez powinien zostac a Berbatow chyba 2 razy dotknal pilki
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #558
scofield888
scofield888 pisze:
Nauczcie się przegrywać panowie (i panie) mecz przegrany na własne życzenie i tyle jak się cofa do 2 metrów przed bramkę to o czym tu gadać i Rzecz jasna Glory Man United
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #557
daw7
daw7 pisze:
pierdo***e smerfy ;/ a mogło być tak pięknie... ;(
Dumni po zwycięstwie wierni po porażce... !!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #556
75th
75th pisze:
Fatalne zmiany, po których drużyna przestała grać w ogóle, i co najgorsze fatalny wręcz błąd sędziego... właściwie wypaczył wynik meczu. Brak słów.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #555
Baku95
Baku95 pisze:
Podsumuje to tak. Cała drużyna łącznie z Fergusonem mają się z czego tłumaczyć i tyle!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #554
gitkolo
gitkolo pisze:
Brawa dla sędziego Niby Faul Smallinga zobaczył ale jak D.Luiz powalił Wayne'a to juz nie widizał.Co za przypadek.Ale dobrze ze przegraliśmy.Moze chłopaki zobaczą ze remisowaniem na wyjazdach niczego nie wygramy.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #553
AndieJordan
AndieJordan pisze:
Załamałam się noo..
Z Chelsea! kolejny wyjazd do du.py ; /
A było tak ładnie. Znowu się przeliczyliśmy....
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #552
czerwonydevil
Dumni Po Zwycięstwie Wkurwieni po porażce.
Dobranoc.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #551
miko29
miko29 pisze:
a niech się najedzą tym zwycięstwem bo to ich największy sukces w tym sezonie.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #550
Cielii
Cielii pisze:
Ogolnie graismy swietnie ale coz sedzia wydrukowal mecz; ]
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #549
joachim
joachim pisze:
ile meczy sie stopuje za czerwoną ?
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #548
Gocha
Gocha pisze:
komentator powiedział, że ileś tam meczy czelsi, które sędziował ten pożal się boże sędzia, drużyna z londynu nie przegrała, więc czemu teraz miałoby być inaczej?! jestem zdenerwowana, bo gość w śmiesznym afro powinien wylecieć, ale co tam, przecież zawsze można udupić Manchester.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #547
LisuDevilFan pisze:
LisuDevilFan
Zgadzam się z tobą. Nie mam pojęcia za co ten karny, a luiz powinien wylecieć jako pierwszy. Ten mecz tylko wzmocnił moją nienawiść do cwelsów.

Glory Glory Man Utd!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:41 #546
Agusssia
Agusssia pisze:
Trudno się mówi i gra się dalej, trzeba wyciągnąć wnioski z tego meczu i już..
Szkoda tylko kartki Vidicia..
Dobranoc wszystkim
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #545
Hunk09
Hunk09 pisze:
No teraz nie dziwie sie ze Chelsea przy tej sedzinie nie przegrala 14 meczow z rzedu
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #544
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
Dumni po zwycięztwie, wierni po porażce !:)
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #543
Yosu
Yosu pisze:
Niech Chelsea teraz przyjedzie na Old Trafford to zobaczymy.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #542
gitkolo pisze:
gitkolo
Jak bedzie ten sędzia to rzezczywiscie zobaczymy.Karny z kapelusza dla Chelsea i brak faulu na naszych zawodnikach kwwalifikujacych sie na czerwien
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #541
LuKuCFC
LuKuCFC pisze:
mowilem ze Vidic czerwo , 4 przeciwko Torresowi , dobry mecz , wygral lepszy.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #540
czerwonydevil
Chyba sędzia. Człowieku. Gdzie Ty widziałeś faul Smallinga? A ten zawszony luiz powinien wylecieć palant niech się nauczy grać.

Sorry, ale jestem wkurzony. PS. Nazwisko specjalnie z małej litery. Nie szanuję go wgl.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:43 #539
mefp pisze:
mefp
Lepszy my ass! To był żal, który to już raz dzięki sędziemu Chealse wygrywa mecz z United? Więcej szczęscia jak umiejętności - taka prawda!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:48 #538
hetmanek
hetmanek pisze:
Tragedia Posejdona ostatnie 30 minut meczu kicha nic nie grali beznadzieja czas zastanowić sie nad pobytem paru graczy , tak sie nie gra w szlagierze
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #537
cinek7823
cinek7823 pisze:
jeb any sku rwiel takie rzeczy to c*uj jebany widzi! je bać go
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #536
Philosoph
Philosoph pisze:
Szkoda mi stylu w jakim przegraliśmy, bo Chelsea mogliśmy ograć, zabrakło czegoś . Trzeba się szybko podnieść, bo w niedziele ważny mecz z Liverpoolem.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #535
flinston
flinston pisze:
"DjBosiL" nie mów ,że 80% użytkowników devilpage to sezonowcy ,bo obrażasz Prawdziwych Kibiców United !!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #534
levybike pisze:
levybike
20% pozostałych to Prawdziwi :)
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #533
DjBosiL pisze:
DjBosiL
finston pisze że 80% nie że 100% więc po co nerwy ;)? 20% jest wart coś ale reszta to nawet brak słów
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:42 #532
Ciesiel91
Ciesiel91 pisze:
Pierwsza połowa bardzo mi się podobała, prowadziliśmy grę i zasłużyliśmy na gola. Szkoda, że nie udało się przetrwać ataków Chelsea, co do karnego można mieć wątpliwości. W końcówce faule pokazały tylko bezsilność, jak zresztą prawie cała druga połowa. Myślę, że w meczu z Liverpoolem ciężko będzie o zwycięstwo, w razie remisu bądź przegranej zapewne to Arsenal zostanie liderem. Mało optymistyczna wizja, ale bardzo prawdziwa...dodam, że 30 kwietnia gramy mecz wyjazdowy z Arsenalem.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:38 #531
dkwart123
dkwart123 pisze:
żal dlaczego oddaliśmy pole gry po strzeleniu gola dlaczego komplikujemy sobie życie głupimi faulami
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:38 #530
Darkos
Darkos pisze:
Czy wy tego nie widzicie ze przegrywamy na wlasna odpowiedzialnosc!! PO CO BYLO NAM SCHODZIC DO OBRONY!!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:37 #529
venomblack
venomblack pisze:
wierni po porażce tylko tyle i dobranoc do niedzieli
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:37 #528
djgodzilla
djgodzilla pisze:
ferguson sam sobie strzelił samobuja tymi zmianami, spieprzona 2 połowa, sędziowanie to sprawa drugorzędna, bardzo dobra 1 połowa nie wystarczyła, szkoda
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:37 #527
DjBosiL
DjBosiL pisze:
jeju 80% z was to jakieś sezonowcy!. Przegrali to co już zjazd na nich? to jest United albo sie do cholery wierzy w to że po porażce będzie lepiej albo zmienia sie klub!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:36 #526
Quba18
Quba18 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2011 22:37

Jeszcze ta menda dała czerwo Vidićovi!!
A te szuje się jeszcze poklepują po plecach! Wcześniej sam pisałem do kogoś żeby wyrażał się z szacunkiem do rywali, ale po tym co widzę odwołuje tamte słowa!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:35 #525
oscarinho
oscarinho pisze:
no to na następny mecz zostaliśmy bez środka obrony...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:35 #524
fjoord
fjoord pisze:
ciekaw jestem czy teraz Luiz stanie przed komisja ligii ijaka kara go czeka
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:35 #523
Smiksu pisze:
Smiksu
właśnie, same złośliwe faule bez piłki. Ten z 74minuty to juz totalna chamówa. Było na to zdarzenie z 5 powtórek. Pewnie pójdzie echo.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:40 #522
Cielii
Cielii pisze:
Nie no niemoge z tego sedziego niezla koperte dostal... az szkoda moich slow na takiego kalosza...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:34 #521
mateuszr20471
Jestem pewnie ze prowadzilibysmy albo chociaz remisowalibysmy gdyby United nie cofnelo sie do obrony, nasz ataki wygladaly dzis nie zle, i powinnsimy to wykorzystac, niestety. Chyba Ruski daly troche zielonych sedziemu.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:34 #520
levybike pisze:
levybike
Rozwalają mnie tacy ludzie jak Ty! Gramy DNO w drugiej połowie i tyle.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:35 #519
Powell
Powell pisze:
Berba niestety strzela tylko po 5 bramek z lamkami ; (
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:32 #518
MajinVegeta
MajinVegeta pisze:
A dla nas karny powinien być przyznany za faul na rooneyu i kilka kartke i moze nawet 1 czerowna.. d
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:32 #517
WiernyKibic
WiernyKibic pisze:
nie badzmy jak kibice cwelsi, nie zwalajmy na sedziow, WIERNI PO PORAZCE DUMNI PO ZWYCIESTWIE UNITED FOR LIFE !
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #516
Darkos pisze:
Darkos
Chcialbym zeby tak bylo ale nie oszukujmy sie wiekszosc widzi boga w Berbatovie...a jak nie idzie to nie idzie przez Fletchera (ktory akurat gral dzis dobrze)..dajcie spokoj moze zrzucicie na to ze przelozyli mecz?
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:33 #515
kiechu
kiechu pisze:
Te akcje Fletchera w ostatnich minutach to żenada. Wszyscy robią już pod siebie, dowieziemy to 2-1 do końca, tylko jakiś przebłysk może dać nam coś więcej ale wątpię.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #514
Paczek90
Paczek90 pisze:
Nie no po prostu zaraz mnie trafi!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #513
Luis17Nani17
Luis17Nani17 pisze:
czemu mufc nie moze niigdy wygrac na wyjeździe z chelsea
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #512
levybike pisze:
levybike
Bo jesteśmy słabsi w bezpośrednich starciach. Zresztą Chelsea też nie gra dobrego futbolu obecnie.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:34 #511
Klimaa
Klimaa pisze:
Nie mamy ławki.. Scholes zszedł i teraz trzeba grać skrzydłami..
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #510
queky
queky pisze:
chelsea miazdzy manchester w 2 polowie i zaslozenie prowadzi. oby manchester zremisował...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #509
lukep pisze:
lukep
miażdży to sędzia poziomem sędziowania, powinien wyrzucić Luiza i gralibyśmy w przewadze ... więc nie pierd.....
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:33 #508
rooney12
rooney12 pisze:
takie strzały to Fletcher se już nie powiem gdzie wsadź!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:30 #507
mentor137
mentor137 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2011 22:31

tragedia niebieskie cipki nas cisną :(
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:30 #506
Ricardinho
Ricardinho pisze:
Powinniescie sie cieszyc ze 4-1 nie ma na tablicy bo 2 takie farty mielismy ze pała mała
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:30 #505
Camrall pisze:
Camrall
i powiedz mi że należał wam się karny a sędzia odgwizuje wszsytkie faule ..
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #504
Ricardinho pisze:
Ricardinho
po 1 kibicuje MU a po 2 karny sie należał bądźmy obiektywni Chelsea zasłużyła na to co ma because w 2 połowie nas zniszczyli....
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:33 #503
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
A Wiesz co wy powinniście?? Na kolanach z Londynu do Watykanu podziękować Bogu za to że Abramowicz was wyciągnął z dołu tabeli....tylko pieniądze was uratowały miernoty...żadnej historii, tylko pieniądze...i gówniany stadion ;)
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:34 #502
Cleverley
Cleverley pisze:
gorszy sędzia niż przed rokiem ; /
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:29 #501
leito276
leito276 pisze:
Wielki mi Rooney... Strzelił bramkę iiii... nic? -.- Po cholerę on dziś jest na tym boisku? Nawet nasz ostatnio ukochany gracz z 16'ką na plecach gra od niego lepiej... Oglądaliśmy świetną pierwszą połowę po to by zobaczyć idiotę sędziego i gównianą grę MU w drugiej połowie. Co więcej... Na początku meczu, komentatorzy na C+sport powiedzieli, że chelsea zawsze wygrywa kiedy sędziuje ten pan co sędziuje dzisiejszy mecz...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:29 #500
bialy19968 pisze:
bialy19968
na pewno robi więcej od Berby,co pokazał jak wszedł na boisko?raz przy piłce chociaż był?
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:31 #499
leito276 pisze:
leito276
A co miał pokazać jak Chelsea teraz dominuje gdyż 3/4 piłek leci do Rooneya który zaraz się i tak przewróci, bądz do Naniego który w drugiej połowie przygasł...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:33 #498
Darkos pisze:
Darkos
No przeciez wasz wielki bog ktory mial sam pociagnac nasz team? i co nie bylo go nawet widac
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:36 #497
leito276 pisze:
leito276
@Darkos Mówisz o Nanim, Rooneyu czy Berbatovie? Bo najwyrazniej nie zrozumiałem.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:39 #496
paweldorynek
paweldorynek pisze:
Za bardzo daliśmy się zepchnąć do defensywy..Tak to jest jak się nie umie dobić przeciwnika..Co roku ta sama historia..Prowadzimy a później Chelsea nas dogania i wygrywa.
Po tym meczu to Arsenal będzie miał łatwiej !!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:29 #495
Darkos
Darkos pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.03.2011 22:29

Potraficie być obiektywni?
Gramy tylko w obronie całą 2 połowe..karny nie był z kapelusza Smalling mowiac kolokwialnie podstawil haka Rosjaninowi....Berbatova widzialem raz przy pilce...w srodku po zejsciu Scholesa nie kto grac... a zapomnialem dodac ze Naniego tez nie widac w II polowie...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:28 #494
MajinVegeta
MajinVegeta pisze:
smutne karny to wiadomo kpina tacy pilkaze ktorzy sami sie potykają i wymuszaja karny co to ma byc sadze że zakonczy się 2:1 .. naprawde przykre .. ale dalej bede trzymac kciuki niech bedzie 2:2 !! strzel ktos
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:27 #493
jerome25rothen
z akcji nic chelsea nie potrafi strzelic...tylko tak
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:27 #492
bialy19968
bialy19968 pisze:
wygramy jescze
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:27 #491
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Tam był karny?? To jest po prostu komedia... brak słów do tego co sędzia wyprawia....
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #490
Ricardinho pisze:
Ricardinho
sezonowcu idz stąd jak Ci tak nie pasi
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:28 #489
rooney12
rooney12 pisze:
Po meczu !!Jak możemy wygrać skoro nie potrafimy przejąć piłki ;_(
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #488
Sanchez
Sanchez pisze:
Kur... przez tego arbitra telewizor rozj...bałem. Co za fajansiarz. !
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #487
CSI
CSI pisze:
tego sedziego do ekstraklasy ..
jak to jest ze jak Rooneya kopia to nie widzi a jak raz Obronca MU podłożył noge to odrazu karny ...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #486
asik
asik pisze:
słupek, ja nie mogę uwierzyć w to co się dzieje na boisku, to jakiś koszmar
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #485
Paczek90
Paczek90 pisze:
Jasna cholera co za sędzia!
A druga sprawa gramy jakbyśmy chcieli a nie mogli! Do boju!!

a teraz był fuks było by 3-1!
mamy 7min damy rade!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:25 #484
venomblack
venomblack pisze:
co za pier...dzień ch..nia w robocie i jeszcze smerfy fuksem wygrywają co za syf!!
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:25 #483
Darkos pisze:
Darkos
Fuksem? Ogladamy ten sam mecz? Nie dziw sie jak Man Utd zszedlo do obrony?
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #482
kiechu pisze:
kiechu
Jakim fuksem, w drugiej połowie nic nie gramy a Chelsea rozwija skrzydła.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:28 #481
rafijoza pisze:
rafijoza
sedzie to jedna ale united i ta gra piach wielki
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:26 #480
grzybek
grzybek pisze:
Sędzie vs Man Utd. Bravo za takiego arbitra...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:24 #479
Sanchez pisze:
Sanchez
Ja już lepszego arbitra znajdę z poziomu 2 ligi polskiej.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:25 #478
gr5
gr5 pisze:
"Macie swojego Berbatova, Chicharito przynajmniej było widać....a Berby jak nie ma tak nie ma"

No fakt, jak bym nie widział zmiany to bym go nie zauważył
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:23 #477
Darkos
Darkos pisze:
Nie rozumiem czemu cofamy sie do obrony....zawsze na wyjedzie no po prostu nie rozumiem/....
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:23 #476
Klimaa
Klimaa pisze:
Jeszcze ponad 10 min gry! Nie można mówić że jest po meczu. Trzeba przycisnąć.
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:23 #475
Werker999
Werker999 pisze:
Ja dziękuje za takiego sędziego, Bambo kopie Rooneya jak może a Smalling raz noge podłożył i od razu karny...
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:23 #474
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
tak na prawde manutd powiino miec 2 karne
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:23 #473
Ricardinho pisze:
Ricardinho
ta...moze z 10 od razu?wez sie ogarnij
» Wtorek, 01 marca 2011, 22:23 #472

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY