AKTUALNOŚCI

Ferguson: Media będą chciały głowy Rooneya

Data 27 lutego 2011, 00:19 Mathe0, Sky Sports
Ferguson: Media będą chciały głowy Rooneya
» W najbliższych dniach media z pewnością wezmą na celownik Wayne'a Rooneya
A A A
Czy sędzia Mark Clattenburg podjął słuszną decyzję?
Sir Alex Ferguson spodziewa się prawdziwego sztormu w mediach po tym jak Wayne Roney uderzył Jamesa McCarthy’ego łokciem w twarz podczas sobotniego meczu Wigan Athletic – Manchesteru United.

Angielski napastnik nie został usunięty z boiska, choć sędzia Mark Clattenburg doskonale widział całe zajście. Z osądem zdarzenia przez arbitra sir Alex Ferguson się w pełni zgadza.

– Miałem okazję zobaczyć powtórki. Nic na nich nie widać – mówił Szkot po meczu na DW Stadium.

– Co teraz będzie działo się w mediach? To Wayne Rooney, więc prasa będzie chciała go powiesić, posłać na krzesło elektryczne czy zrobić coś innego przed wtorkowym meczem z Chelsea.

– To niewiarygodne. Obserwujcie uważnie prasę. Będą się dziać interesujące rzeczy – dodał Ferguson.
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...



Poprzedni news:
Oceny pomeczowe: Wigan vs Man Utd
Następny news:
Giggs może zdążyć na spotkanie z Chelsea

Komentarze (85)


Tennant
Tennant pisze:
Roo odzyskuje formę, a charakter miał zawsze niesforny.. Przecież to Scouser ;p
Glory Glory MU
» Niedziela, 27 lutego 2011, 19:28 #84
00NANI00
00NANI00 pisze:
Według mnie McCarthy wszedł mu na drogę a Rooney chciał go ominąć i podniósł rękę żeby go nie walnąć go z bara . Pech ,że dostał łokciem w twarz ;/
» Niedziela, 27 lutego 2011, 16:58 #83
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Jak ktoś chce to mam linka do filmiku gdzie Rooney uderza tego kolesia z Wigan... powiem że nic specjalnego, sędzia podjął słuszną decyzję ;)
» Niedziela, 27 lutego 2011, 14:26 #82
axel52 pisze:
axel52
aleś ty tępy i zaślepiony
» Niedziela, 27 lutego 2011, 14:33 #81
Master6662 pisze:
Master6662
@axel52 szkoda że masz takie zadanie o sir Alexie , dla mnie pozostaje legendą a nie tępym ślepcem...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 16:15 #80
axel52 pisze:
axel52
to było do użytkownika @Roo10ney,czytaj uważnie,post umieszczony jako odpowiedź na to co napisał ten osobnik
» Niedziela, 27 lutego 2011, 16:57 #79
Master6662 pisze:
Master6662
a ty czytaj uważnie newsy , bo to ty widać że jesteś tępym , ślepym " osobnikiem " Powiedział on że nic specjalnego , podobnie sądzi SAF mówiąc że tam nic nie widać ( więc nie jest to coś szczególnego , nie rzucił się na niego i nie zwyzwał go itd -> zdarzenie nie jest jasne i oczywiste... ) ... mówi że podjął sędzia dobrą decyzje a w newsie pisze że SAF w pełni zgadza się z arbitrem o.O
» Niedziela, 27 lutego 2011, 18:22 #78
axel52 pisze:
axel52
hehe zdarzenie nie jest jasne,toś gdzie oglądał ten mecz na sopcaście?Czego dowodzi fakt,że sir Alex też nie widział nic?widział dokładnie nie bój nic,ale co ma powiedzieć do mediów?ukamienujcie Roo.A według ciebie sędziowie są nieomylni czy co?ciekawe co byś powiedział jakby sędzia wywalił Rooneya.A tak wogóle zmień okulistę
» Niedziela, 27 lutego 2011, 21:26 #77
Master6662 pisze:
Master6662
A co ma powiedzieć Roo10ney jak widać od razu że to jego fan? Powiedział swoje zdanie do którego ma prawo a ty go obrażasz. Widać zajście , ale nie widać tak dokładnie dlaczego tak się stało i czy to było celowe , co potwierdza fakt że zdania są bardzo podzielone a nie jednolite... skoro sędzia podobno widział całe zajście i był 2 kroki od tego i nie wydało mu się to oczywiste żeby wystawić chociaż żółtą to nie dziwne że wiele osób ( w tym ja ) oglądając to na ekranie ma wątpliwości , bo McCarthy wpadł w sumie w Roo... Co bym powiedział? to co teraz że w tym etapie (minucie) gry i w takiej sytuacji nie zgodził bym się w pełni z tą decyzją. To mój ostatni post napisany w tym miejscu , mam nadzieje że nie będziesz musiał nikogo prosić aby ci go wytłumaczył
» Niedziela, 27 lutego 2011, 22:19 #76
axel52 pisze:
axel52
Rooney biegnie w kierunku gościa odwróconego tyłem do niego i wali go w papę w momencie przebiegania a ty twierdzisz,że McCarthy wpadł na niego.No nie takiej obłudy dawno nie widziałem
» Niedziela, 27 lutego 2011, 22:37 #75
axel52
axel52 pisze:
do wszystkich broniących Rooneya i uważających ,że nic się nie stało.Pytanie co będzie jak Roo podobnie się zachowa w zasadzie na początku meczu z kimś o wiele silniejszym niż Wigan,gdzie powodów do frustracji i emocji może być więcej,a sędzia będzie sprawiedliwy?odpowiedź jest krótka,będziemy osłabieni 2/3 meczu.Rooney w zachowaniu jest podobny do Scholesa,któremu też lubi odbić na boisku i gramy w dziesiątkę.Lubię Roo,ale zaczyna mu chyba odbijać skoro w meczu ze słabiakami robi takie rzeczy.Lepiej niech się skupi na treningu szybkościowym bo coś ostatnio wszyscy go doganiają
» Niedziela, 27 lutego 2011, 13:35 #74
sensi pisze:
sensi
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2011 16:01

Co będzie, Agdyby to, A gdyby tamto... Twoje gdybanie jest bynajmniej bezsensu:) Ale jeśli lubisz tak gdybać to proponuje żebys pogdybał co będzie jak Przepowiednia Nostradamusa się sprawdzi i w 2012 będzie koniec świata?? Gdyby gdyby gdyby...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 16:00 #73
axel52 pisze:
axel52
to nie jest gdybanie koleś tylko obawa,że wywinie taki numer znowu i sędzia się nie będzie patyczkował,wywali go,a M.U dajmy na to przegra.I co wtedy?też się nic nie stało?
» Niedziela, 27 lutego 2011, 21:29 #72
piaskun223
piaskun223 pisze:
[link usunięty]

Ta powtórka pokazuje, że Rooney jednak z premedytacją uderzył łokciem.. To nie był przypadek moim zdaniem..
» Niedziela, 27 lutego 2011, 13:19 #71
Schokan
Schokan pisze:
czasami nie rozumiem frustracji Roo a tym bardziej zachowan i czynow ktore owa frustracja w nim wywoluje i nie chodzi o to ze to Roo i odrazu pismaki na nim siada po prostu on tego robi za wiele i zbyt czesto wydaje mi sie ze nie bylo konieczne w zadnym wypadku to czego sie dopuścił i cale szczescie tylko ze jednak nie wylecial bo za takie zachowanie w meczu w londynie badz poolu pewnie bylo by na czerwono i pozamiatane wiec hcyba nalezy mu sie reprymenda od wszytskich
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:59 #70
Roo10ney pisze:
Roo10ney
Racja, niekiedy przesadzi z 'odruchami', ale taki ma temperament i mi to nie przeszkadza :)
» Niedziela, 27 lutego 2011, 13:25 #69
martin86
martin86 pisze:
oglądałem powtórki tego zajścia i ewidentnie Mcarthur sam szukał kontaktu wystawiając tam rękę a Rooney chciał zrobić unik a że zawodnik zarobił łokciem to nie znaczy że Wazza ma być zawieszony
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:41 #68
flinston
flinston pisze:
Fakt chyba lekko przesadziłem z tym ,że football jest najbardziej kontaktowym sportem ,bardziej Mi chodziło o to ,że w piłce nożnej najłatwiej odnieść jakiś uraz ,czy kontuzję ,nawet drobną ,ale zawsze kontuzję.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:25 #67
Rarian
Rarian pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2011 11:34

Odrobina obiektywizmu i konsekwencji naprawdę nie zaszkodzi. Rooney zachował się jak cham i prostak, podobnie jak wtedy, gdy na Mistrzostwach Świata podeptał celowo genitalia Carvalho albo wtedy gdy w meczu z Villareal oklaskiwał decyzje arbitra. Zasłużył na zawieszenie i może (aczkolwiek wątpię) to go nauczy gry fair i na poziomie. Nie powinien uniknąć kary. Wiem, że większość skomentuje mój post typowym "jak to?! nic nie było!", ale mam nadzieję, że trafię do tych kibiców naszego klubu, którzy zachowują zdroworozsądkowość i obiektywizm. Tak jak kochałem Roya Keana, tak uważam, że jego zachowanie względem Haalanda było niedojrzałe, gówniarskie i szczeniackie i, powinien za to co zrobił dostać nie kilka meczów, a pół sezonu zawieszenia. Tak więc, kochajmy i szanujmy klub, ale nie traćmy obiektywizmu, bo to popada w fanatyzm.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:32 #66
Master123 pisze:
Master123
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2011 12:01

"...na Mistrzostwach Świata podeptał celowo genitalia Carvalho..."

Ty widziałeś tę sytuację i to spotkanie na własne oczy ? Roo był kopany od tyłu przez Portugalczyka na co sędzia nie reagował, w końcu Roo puściły nerwy co raczej mnie nie dziwi.

Jeśli chodzi o karę za ostatnie zdarzenie to oczywiście może być wymierzona pod warunkiem, że podobne kary otrzymają wszyscy którzy dopuszczają się tego typu występków. Prawda jest niestety taka, że 3/4 tego typu zagrań nie jest karanaw żaden sposób zatem ogromną niesprawiedliwością były by jakiekolwiek sankcje w stosunku do Rooney'a. Mogę w tej chwili z głowy przypomnieć przynajmniej 3 zdarzenia za które zawodnicy różnych drużyn uniknęli jakichkolwiek zawieszeń.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:01 #65
flinston
flinston pisze:
Powiem tak football to sport chyba najbardziej kontaktowy ,jakie jest i wszystko może się zdarzyć ,ale są też granicę !! Przesadą był np. faul w finale MŚ Nigel'a De Jong'a na chyba Iniescie ( to wejście z wyprostowaną nogą w klatkę piersiową ) ,ale nie wczorajszy "łokietek" Rooney'a
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:26 #64
kuki pisze:
kuki
flinston, a rugby, futbol amerykański, australijski i rożnego rodzaju sporty walki są mniej kontaktowe, w piłce nie jest aż tak bardzo źle, bo nie chodzi w niej o to żeby powalić przeciwnika na ziemie. Według mnie najbardziej kontaktowym sportem jest Calcio Fiorentino.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:42 #63
Taurus
Taurus pisze:
Oczywiście że czerwona kartka powinna być... ale całe szczęście (dla nas) że nie dostał przed ważnym meczem.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:26 #62
Bovver pisze:
Bovver
spokojnie jeszcze jest przed nami komisja dyscyplinarna angielskiej piłki czy jak to tam sie nazywa :)
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:15 #61
flinston
flinston pisze:
Jeśli chodzi o Barcę ,to miałem na myśli Messi'ego ,Xavi'ego i Krkić'ia (ogółem ich zawodników ofensywnych ,wyjątkiem jest Villa ,który gra jak FACET )
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:21 #60
flinston
flinston pisze:
żółta kartka ok ,ale zawieszenie ?! przesada !
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:17 #59
flinston
flinston pisze:
"adios" czym tu się kompromitować ,w piłkę grają MĘŻCZYŹNI czy "PANIENKI W STROJACH MĘŻCZYZN" ?!

Za to właśnie nie lubiłem:( Ronaldo ,bo fakt w Swoim Najlepszym okresie gry na Old Trafford był "boski" ( jeśli chodzi o technikę ,drybling i strzały ) ,ale wciąż był "panienką" & "płaczkiem" grającą przeciwko MĘŻCZYZNOM !!
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:16 #58
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Mnie natomiast irytują zachowania Naniego, który nurkuje przy byle okazji...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:17 #57
adios pisze:
adios
Czyli wedle Twojego rozumowania, walcząc o piłkę można "przypadkiem" wybić przeciwnikowi zęby, złamać szczękę, bądź doprowadzić do innego uszkodzenia ciała bez żadnych skutków?
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:20 #56
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Tutaj zgodzę się z adiosem- rączki przy sobie, rozumiem jeszcze delikatne przytrzymywanie rywala, czy trzymanie za koszulkę, ale od twarzy z daleka. Jednak nie w takich, jakby nie patrzeć, dość dyskusyjnych sytuacjach. Kartka być może się należała, ale jak dla mnie żółta- i o zawieszeniu nie ma mowy.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:32 #55
paproch pisze:
paproch
Flinston masz chyba jakieś problemy ze swoją męskością skoro uważasz, że waleni łokciem w twarz jest takie męskie. Dla mnie takie zachowanie jest chamskie i prostackie.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 22:49 #54
adios
adios pisze:
Moim zdaniem, zawieszenie to kara adekwatna do zachowania.

Postawcie się w sytuacji zawodnika Wigan - otrzymujecie uderzenie łokciem w głowę, a przeciwnik nie zostaje nawet ukarany żółtą kartką.

Zwykły bandytyzm boiskowy, nie była to nawet walka o piłkę.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:13 #53
Wuj3k pisze:
Wuj3k
To chyba ty nie widziałeś tej sytuacji. Proponuje obejrzeć ją gdziekolwiek i nie stawiać się po żadnej ze stron, tylko obiektywnie wziąć pod uwagę wszystkie aspekty tego zajścia.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:16 #52
adios pisze:
adios
Oglądałem zarówno mecz na żywo, jak i kilka razy całą sytuację.

Jakie są wszystkie aspekty tego zajścia, bo ja widzę tylko jeden.

Bieg Rooney'a i zawodnika Wigan i bezpodstawne uderzenie zawodnika Wigan, przez napastnika United.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:24 #51
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Vidić w tak dostał w LM i nie płakali ...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:03 #50
Wuj3k
Wuj3k pisze:
Idę o zakład, że połowa z osób piszących 'CZERWONA JAK NIC' nawet nie widziała całego zajścia, albo pisze tak, bo komentatorzy tak powiedzieli. A ja pytam- za co czerwona? Roo biegł do piłki, a to że w ostatniej chwili zauważył Jamesa wymusiło ruch ręki mający na celu uniknięcie uderzenia. Dajcie spokój już, widać było, że chce go ominąć. Zauważcie też, że McCarthy chciał mu zastawić drogę. ;] Jak dla mnie decyzja sędziego prawidłowa, i nie dlatego, że to Rooney. Jakby to był Drogba mówiłbym to samo.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:01 #49
adios pisze:
adios
Nie kompromituj się takimi wypowiedziami.

Widać bardzo dobrze, że zbliżając się do zawodnika Rooney, podniósł łokieć w kierunku rywala, doprowadzając do uderzenia.

Całe zajście powinno być "nagrodzone" czerwoną kartką i zawieszeniem na 1-3 spotkań.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:08 #48
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Czemu nie na 15? Albo 20? McCarthy wykonał ruch w kierunku Wazzy- zarówno przemieścił siebie, jak i podniósł rękę w kierunku Roo. Reakcja Roo była bardziej zachowawcza niźli złośliwa.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:15 #47
adios pisze:
adios
W Twoim mniemaniu, Rooney nie powinien dostawać żadnej kary.

Postaw się na stanowisku gracza Wigan.

Dodatkowo dodam, iż błędy, bądź przewinienia wśród graczy czołowych drużyn są bardziej nagłaśniane, aniżeli zachowania piłkarzy z klubów, będących "średniakami ligowymi".

Kara powinna być, ale to już leży w gestii FA.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:18 #46
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Komisja zapewne będzie dokładnie analizować powtórki, a na nich wyraźnie widać, że MC chciał zastawić drogę pędzącemu Ronneyowi. Nie wiem jaka będzie decyzja FA, ale ja jednak nie stawiałbym na zawieszenie.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:25 #45
flinston
flinston pisze:
Ja wcale nie potępiam tak bardzo zachowania Wayne'a ,football to w końcu gra dla Prawdziwych ,Twardych Mężczyzn Z Krwi i Kości ,a nie dla "panienek grających w piłkę" ( piłkarze Barcy ) ,a Premier League ,to w końcu najbardziej męska liga jaka jest i za to Ją Kocham !!

Fakt faul brutalny ,ale żeby aż tak potępiać zawodnika ,to przesada ,sam za małolata ,grałem bardzo ostro i brutalnie ,a jak kumple mieli pretensje o to do Mnie ,to wystarczyło ,że się zapytałem: "baba z Ciebie ,czy chłop ?" i wszystko wracał0 do normy ,oni Mnie faulowali i było ok;) ,więc nie rozumiem o co tyle szumu ?

Kiedy w końcu niektórzy zrozumieją ,że football ,to gra dla Prawdziwych Mężczyzn i Gra się na Złamanie Kości ,bez odstawiania nogi ( przynajmniej tak się powinno grać wg. Mnie ) !!
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:00 #44
JackDaniels pisze:
JackDaniels
my mozemy sobie gdybac, FA wyciagnie wnioski i pewnie zawiesi Roo...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:10 #43
JohnPieklo pisze:
JohnPieklo
Chłopak, co ty chcesz od Barcy, nie wiem, kto tam ma być twoim zdaniem panienkowaty? Ktoś z linii obrony? Nie bardzo. Może Iniesta. Xavi jest za stary na bycie panienkowatym, Messi - przypomnij sobie, czy się wywalił podczas finału z nami, mimo już czterech byków go obsiadło z czterech stron. Bez sensu taka gadka.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:11 #42
JackDaniels
JackDaniels pisze:
Szkoda ze Rooney za wszelka cene chce pokazac sie w mediach, nie byłyszczy na boisku, to w głupi sposob probuje zaistniec... Przez jego bezymyslnosc bedzie jeszcze ciezej, bo FA zawiesi go na 100%, a przed nami wazne mecze.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:59 #41
BossUnited1996
Nie było żadnego faulu! Rooney nie naruszył przepisów. Media piszą, aby pisać, bo nie mają o czym, więc piszą o dosłownie niczym, stek bzdur i tyle na ten temat.
Dziękuję.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:55 #40
kowal1793
kowal1793 pisze:
nie ogladalem meczu i powtorek tego zajscia ... ale mysle ze Roo nie zrobil tego umyslnie ..
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:51 #39
MUforever9
MUforever9 pisze:
Z jednej strony to wyglądało jak uderzenie a z drugiej on zbierał się do biegu więc musiał zrobić ruch ręką ciężko powiedzieć ;/
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:45 #38
adios pisze:
adios
"Zbierając" się do biegu nie uderza się przeciwnika łokciem w głowę.

Tym bardziej nie podnosi się tak wysoko ręki.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:15 #37
Master123
Master123 pisze:
Pisałem już o tym wczoraj bezpośrednio po meczu odnośnie skretyniałych wypowiedzi pajaców z C+. Tych dwóch pseudo komentatorów pluje na Roo i na MU przy każdej możliwej okazji praktycznie w co 2 spotkaniu. Moja przygoda w z tą stacją kończy się zwykle w 12 minucie meczu przełączeniam na niemieckie bądź angielskie Sky. Prawdopodobnie to samo pojawi się w mediach na wyspach w najbliższych dniach. Ponadto znając FA która już nie raz pokazywało swoje przywiązanie do brudnych pieniędzy abramowicza (np. zawieszenie Roo i Scholes'a na 3 mecze w lidze za kartki w meczu towarzyskim) może być nie wesoło.

Chciał bym jednak przypomnieć choćby:

youtube.com/watch?v=Vk0-CGrOWjg&feature=player_embedded

Za co boski kapitan Liverpoolu nie został ukarany. Sytuacja z Brandao i Vidią z ostatniego spotkania w LM bardzo podobna.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:22 #36
szalik666
szalik666 pisze:
Co ten Saf pier...! Roo centralnie jeb...ł go w morde i moim zdaniem Saf źle robi ze go broni powinien mu suszare zrobic zeby to juz sie nie powtorzyło ja rozumiem solidarnosc ze swomimi zawodnikami ale nie mozna udawac ze sie nic nie stało do diabła
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:20 #35
LTMek
LTMek pisze:
Kartka winna być, chociaż żółta.
To co prawda twarda walka, ale Rooney przegiął...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:10 #34
LTMek pisze:
LTMek
Poza tym jak zwykle widać wysyp przeciwników Rooneya....
Dajcie już spokój, wrzawa wokół niego była, ale już koniec, zostawcie go.
Chamski charakter anglik miał zawsze (np. nadepnięcie w meczu Anglia-Portugalia parę lat temu) więc nie piszcie głupot w stylu "niedawno się przekonałem,że to cham i prostak", bo to jest po prostu śmieszne.
Rooney zagrał mimo wszystko niezły mecz, podanie do Chicharito miał po prostu palce lizać.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:13 #33
lukasz103000
lukasz103000 pisze:
Czy ktoś ma link do urywku z faulem Wazzy?
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:08 #32
sisinho
sisinho pisze:
Nie dostał w twarz przecież... Wiele takich uderzeń jest na meczach Angielskiej ligi (choćby to co Vidić dostał) i jakoś nikt nie dramatyzuje.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 09:52 #31
daw7 pisze:
daw7
Tylko, że teraz w Anglii od czasów afery z odejściem trwa nagonka na Wayne'a i wcale mnie nie zdziwi jak będą się dziennikarze przez tydzień teraz pluć jaki on jest niedobry i jak brutalnie gra zresztą SAF właśnie o tym mówił... jak dla mnie jest to bez sensu podobnie jak wygwizdywanie go przez wszystkich na wszystkich stadionach ;/
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:21 #30
FredTheRed
FredTheRed pisze:
a ja bym chciał, żeby Roo stał się w końcu takim drugim Keanem, żeby się go wszyscy na boisku bali. potrzebny nam jest taki Diabeł z krwi i kości, zawsze takiego mieliśmy. pora na Roo:)
» Niedziela, 27 lutego 2011, 09:08 #29
karas2011
karas2011 pisze:
Dodam jeszcze że teraz znowu media będą atakować Rooney'a i znowu będzie grał PIACH i nic nie strzelał, ech oni się byle czego czepną!
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:33 #28
karas2011
karas2011 pisze:
Ja też to olewam i zbytnio się nie przejmuje, piłka w Angli jest bardziej brutalna niż w Hiszpanii, tam za lekkie popchnięcie żółta kartka jest, mam nadzieję że go nie zawieszą. Pozdroo
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:32 #27
piterolek
piterolek pisze:
.....lokiec rooneya idzie w zamysle by uderzyc przeciwnika..... rozpierd...... mnie takie komentarze!ty wiesz co roo myslal!zmiencie se klub ja sie wam nie podoba rooney!a moze tak cwaniak z wigan wchodzi specjalnie przed rooneya ktory widzial ze jest rozpedzony i i tak go nie zatrzyma..to wlazl mu pod nogi!
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:20 #26
Ekscelencja
Ekscelencja pisze:
Ludzie powiedzcie mi dlaczego tak uwielbiacie United i całą BPL ? Właśnie dlatego, że jest twardą i męską grą a nie melodramatem jak w Hiszpanii. Obejrzyjcie sobie "The damned united" to sami stwierdzicie, że teraz piłka w Anglii i tak jest dużo bardziej łagodna a zagranie Rooney'a wyda się Wam najnormalniejszą rzeczą pod słońcem. Ja podpisuję się pod słowami sir Alexa, który jak widać także olewa te całe "zamieszanie".
» Niedziela, 27 lutego 2011, 04:24 #25
Jackylee
Jackylee pisze:
Widać jak Roo rusza za akcją, a McCarthy próbuje zabiec mu drogę, Rooneyowi się to nie spodobało i go jebn..
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:54 #24
jarek879
jarek879 pisze:
sedzia odgwizdal faul wiec nie powinno byc kary
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:25 #23
Drenus pisze:
Drenus
O, więc Keano kilka lat temu za złamanie nogi Halanda też nie powinien dostawać kary od Federacji, bo w końcu sędzia pokazał mu czerwoną kartkę. Pogatetz za złamanie nogi Possebona też dostał czerwoną, więc czemu dostał zawieszenie na kilka kolejnych meczy? Albo przykład Witsela i Wasilewskiego. hmm, dlaczego Belg został zawieszony? ...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 11:09 #22
Master123 pisze:
Master123
A dlaczego Roo ma być zawieszony za ten faul, a de Jong za połamanie Ben Arfy nawet kartki nie dostał ? Prawo z założenia jest sprawiedliwe i jest prawem tylko wówczas gdy jednakowo traktuje wszystkich.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 12:40 #21
Drenus pisze:
Drenus
Sprawiedliwość? Naprawdę w to wierzysz? W równość każdego człowieka? Nie bądź naiwny, proszę Cię...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 16:35 #20
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
No fajnie to się na pewno nie zachował, ale bywały gorsze przypadki:D
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:06 #19
patrykglorymu
jestem za usunięciem rooneya na parę meczy, nic nie pokazuje a po za tym nic sobą nie reprezentuje. Berbatov będzie miał więcej szans.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:05 #18
nysa94 pisze:
nysa94
odezwał się...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:11 #17
hashcod pisze:
hashcod
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2011 08:58

hahahaha, Rooney nic nie pokazuje ? W tym sezonie 7 goli i chyba z 10 asyst.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:55 #16
hashcod pisze:
hashcod
dokładnie 11 asyst. Więcej ma tylko Nani, 12.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:57 #15
sisinho pisze:
sisinho
Patryczku , zrozum że Berbatov nic nie ugra na taką Chelsea gdy będzie system 4-5-1 , pokazał to wiele razy więc Twój komentarz jest nad wyraz niezrozumiały.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 09:49 #14
zborek07 pisze:
zborek07
Rooney zasluzyl na czerwona kartke bez dwoch zdan.Dobrze wiedzail co zamierza zrobic.On juz w meczu z crawley zachowal sie chamsko faulujac bez pilki.Gdyby go zawiesili i dalibysmy rade wygrac bez niego satysfakcja bylaby jeszcze wieksza bo teraz kibice chelsea, liverpoolu i arsenalu znow beda plakac i jeczec jak to arbitrzy nam sprzyjaja.Licze na minmum 2punkty w kolejnych mczach.Powinno byc dobrze.Tylko prosze bez takich bledow i strat jak wczoraj w pierwszej polowie
» Niedziela, 27 lutego 2011, 10:00 #13
FredTheRed pisze:
FredTheRed
a ja jestem za usunięciem ći mózgu - nie korzystasz, więc zbędny balast..
» Niedziela, 27 lutego 2011, 13:11 #12
Tukanos86
Tukanos86 pisze:
Kiedyś go uwielbiałem, zachwycałem się jego genialnymi zagraniami, podziwiałem jego wolę walki, rozpamiętywałem jego piękne bramki. Moja sympatia do niego zaczęła wygasać w okresie burzy transferowej wokół jego osoby po tym co dzisiaj zobaczyłem zmalała jeszcze bardziej. To co pokazał w dzisiejszym meczu na boisko świadczy o jednym, że jest chamem i prostakiem, nie zależy mu na drużynie, a takim gościom pokroju Scholes Giggs to powinien pucować buty.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:56 #11
kubusss pisze:
kubusss
prawie w stu procentach sie z Toba zgodze. Jest chamem i prostakiem ale moim zdaniem wynika to z faktu, iz jest anglikiem. Popatrzmy na Scholsea. Jest znakomitym pilkarzem lecz czasami jego brak narzadu jakim jest mozg daje sie we znaki i kopie innych od tylu w nogi kiedy to nie ma zadnego zagrozenia...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:01 #10
75th pisze:
75th
Dokładnie, co robi Scholes, kiedy tylko jest na boisku, co robił Keane.... Rooney przy nich to płotka ;)
» Niedziela, 27 lutego 2011, 01:36 #9
hashcod pisze:
hashcod
dzięki, bo meczu nie oglądałem to sobie zobacze ;)
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:56 #8
Baku95
Baku95 pisze:
Najwidoczniej chciał odreagować. Nudziło mu się :)
Nie no myślę że to nie było umyślne a nawet jak by to nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Bywały gorsze uderzenia za które nikt nic nie dostał.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:49 #7
7iverson7
7iverson7 pisze:
Rooney nie uderzyl kolesa łokciem w twarz tylko nadgarstkiem w ucho,a to robi roznice :).
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:32 #6
siara93
siara93 pisze:
dobrze moi mili, ale badzmy konsekwentni. Pamietacie moze mecz Marsylii z MU w środe? calkiem niedawno... przypomnijcie sobie uderzenie napastnika OM, niejakiego Brandao z łokcia w twarz Vidicia. Ewidentnie mozna wywnioskowac ze bylo ono umyslne. Nawet podbil oko vidiciowi, a sedzia w najmniejszym stopniu nie zareagowal...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:29 #5
FredTheRed pisze:
FredTheRed
ale to nie BPL...
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:32 #4
iamarctic
iamarctic pisze:
Fergie to jednak Fergie, bierze media na siebie.
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:27 #3
mervel
mervel pisze:
słabo pokazywali powtórki na c+ ale na ich podstawie widać wyraźnie że łokieć Rooneya idzie w zamyśle by uderzyć przeciwnika.
bezmózgowe zachowanie, a za takie się niestety wisi parę meczów ;]
» Niedziela, 27 lutego 2011, 00:27 #2
chali2na pisze:
chali2na
wszędzie masz takie same powtórki, co za różnica czy C+ czy inny angielski kanał :P
» Niedziela, 27 lutego 2011, 08:55 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY