AKTUALNOŚCI

Koniec Obertana i Bebe na Old Trafford?

Data 21 lutego 2011, 18:56 Mathe0, Daily Star
Koniec Obertana i Bebe na Old Trafford?
» Bebe po zaledwie roku spędzonym na Old Trafford może odejść z Manchesteru United
A A A
Gabriel Obertan i Bebe latem prawdopodobnie odejdą z Manchesteru United. Według Daily Star sir Alex Ferguson nie jest zadowolony z postawy tych zawodników.

Obaj piłkarze dostali od szkockiego menadżera szansę w niedawnym meczu Pucharu Anglii z Crawley Town (1:0). Forma zaprezentowana przez nich była jednak daleka od optymalnej.

Sir Alex Ferguson po meczu z piątoligowcem mówił, że niektórzy z jego zawodników nie zrozumieli czym są rozgrywki od FA Cup. Szkot prawdopodobnie miał na myśli wspominaną dwójkę zawodników.

Według informacji Daily Star w letnim oknie transferowym Bebe i Obertan dostaną zielone światło, aby szukać sobie nowego klubu.
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...



Poprzedni news:
Deszcz pokrzyżował plany rezerw United
Następny news:
Blackmore: Giggs może jeszcze pograć

Komentarze (145)


PropanButan
PropanButan pisze:
SAF dobrze wiedzial co robi kupując Bebe i Obertana . To młodzi jeszcze zawodnicy choć powinni bardziej przyłożyc sie do gry aby upewnic trenera że podją właściwą decyzję sprowadzając ich na Old Trafford . Teraz zamiast ich sprzedawac do innych klubów powinien ich wypożyczyć .
» Środa, 23 lutego 2011, 18:35 #144
szajba7
szajba7 pisze:
Do wzięcia był Ozil i Van der Vaart. I to za jakie pieniądze! To nie. Lepiej kupić Bebe...
» Środa, 23 lutego 2011, 10:50 #143
matemufc pisze:
matemufc
Dokladnie !Bebe od poczatku jak go zobaczylem to wiedzialem ze to bedzie zero . Ozila nie przeboleje ,odszedl za grosze do debili
» Środa, 23 lutego 2011, 19:50 #142
symok2 pisze:
symok2
a ja nie moge przebolec że VDV nie przyszedł
» Poniedziałek, 28 lutego 2011, 19:05 #141
Qbaniec
Qbaniec pisze:
Brawa dla dzieci neo piszących te posty. Jestem ciekaw ile jesteście fanami United. Jak Ronaldo z początku bezsensownie się kiwał to też go chcieliście strasznie nie widzieć, a potem jak został najlepszym piłkarzem świata to nagle jacy byliście za nim. Kolejno Berbatov, o którym wszyscy tez mówili, że był nietrafionym transferem jak teraz strzela bramkę za bramką to znów wszyscy go kochacie. Jak bulwarówki mówiły, że Nani pożegna się z Old Trafford to znów wszyscy też go nie chcieli widzieć. Co za mentalności, w dzisiejszych czasach nie ma prawdziwych kibiców! Ciekawe co by było jakby jakiś fan City lub Liverpoolu mówił wam, że Obertan i Bebe są beznadziejni. Nagle zamienilibyście się w wielkich obrońców piłkarzy United. Jak za parę lat obaj będą wymiatać to nagle zaczniecie dziwnym trafem ich obydwu uwielbiać. Fałszywce, a nie kibice z was. Nie mówię tu o ogóle, bo dużo tu mądrych ludzi. Poza tym mówiąc źle o tych zawodnikach pokazujecie swój brak szacunku i obrażacie osobę sir Alexa, bo on dobrze wiedział co robi ściągając tych zawodników do Manchesteru. Wstydźcie się za siebie!! Zamiast bronić swoich i dopatrywać się ich dobrych stron potraficie tylko wytykać porażki i błędy. GLORY GLORY MAN UNITED!!
» Wtorek, 22 lutego 2011, 23:56 #140
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Nie! Ja bym obu na wypożyczenie, na pół roku, a jak się nie pokażą to do widzenia.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 21:01 #139
kostek17
kostek17 pisze:
Brawo!! Nikt na pewno nie będzie za nimi płakał.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 18:01 #138
Cinz
Cinz pisze:
Z Bebe nie będzie pożytku, to jest zawodnik na taki klub jak Blackpool albo Wigan a nie MU. Nie wiem co z Obertanem, niby Cris i Nani teżp potrzebowali czasu ale z meczu na mecz sie rozwijali, po Obertanie tego wcale nie widać.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 13:56 #137
adisman17 pisze:
adisman17
Zdecydowanie podzielam te słowa. Manchester United dla Bebe i Obertana to za wysokie progi :/
» Wtorek, 22 lutego 2011, 20:04 #136
mati090797
mati090797 pisze:
Myślę że z Obertana jeszcze coś będzie, tylko trzeba mu dać trochę czasu lub wypożyczyć do jakiegoś klubu gdzie grałby regularnie, a bebe to na sprzedaż, od początku wiedziałem że nic z niego nie będzie ;)
» Wtorek, 22 lutego 2011, 13:53 #135
meltonboy
meltonboy pisze:
powinny juz zaczac szukac sobie klubu, w obertana przez chwile wierzylem. ale bebe to nie ta klasa zawodnika.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 12:22 #134
Macinho
Macinho pisze:
Bebe - porażka sezonu... Obertan - też mnie denerwują te jego bezsensowne dryblingi ale może jeszcze coś z niego będzie ;)
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:43 #133
PatrykMU
PatrykMU pisze:
Jakby prasa cały czas pisała prawdę to mielibyśmy na OT De Geę, Veloso i innych tych ze spekulacji... więc myślę, że to po prostu próba nacisku na zespół i samego Alexa. Co do Bebe to przed transferem wszyscy pisali jaki to on nie jest cudowny i ze na pewno sie wbije w pierwszą 11.. a teraz wszyscy na niego napadają. Ktoś nawet napisał, że Fergie nie oglądał nagrań z Bebe - żałosne :D SAF jest bardzo ostrożny w swoich transferach i nie sądze, żeby nie obserwowal zawodnika przed zakupem. :) Jeśli chodzi o tych dwóch to w mojej opinii na ten moment nie wnoszą do zespołu żadnej nowości i powinni zostać wypożyczeni lub sprzedani ;)
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:39 #132
krajminho
krajminho pisze:
O ile Bebe bym jeszcze nie przekreślał o tyle Obertan w mojej ocenie już wystarczająco długo przebywa na OT. To ,że nie zdołał przebić się do pierwszego składu świadczy o jenym - jest po prostu za słaby. Na gwałt potrzebujemy konkretnych transferów w lini pomocy bo przyszłym sezonie może być ciężko załapać się do Wielkiej Czówórki.

GGMU
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:34 #131
Azut20
Azut20 pisze:
Według mnie to kolejny wymysł prasy i mediów i stwarzanie nacisku. Jak dla mnie na wypożyczenie ale nie sprzedawać. A co było z Nanim to już też nikt nie pamięta też grał piach też mówiło się o odejściu kolejny przykład Anderson też mówiono że idzie pod ostrzał i out Berbatowa też wielu chciało wywalać za poprzedni sezon . Kolejnym zawodnikiem którego byście wywalili to Carrick i tak po kolei każdego. Jak dla mnie weźcie się najpierw zastanówcie co mówicie bo gdyby taka każdego zawodnika wywalać po słabych występach to ja nie wiem kim my byśmy grali w podstawowej 11 albo byśmy przemeblowywali skład. To Ferguson widzi czy robią postępy jak się spisują i czy bd z nich ludzie w przyszłości , nie my , my jedynie widzimy jak grają w meczu więc z tej perspektywy bym się kompletnie wstrzymał jeśli chodzi o tą dwójkę . Jak już mówiłem wypożyczenie bo potem bd tak jak z Rossim i innymi że odeszli od nas i nagle zaczynają błyszczeć ..
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:25 #130
patrykbor
patrykbor pisze:
Ja bym do tej dwojki dolozyl jeszcze Gibsona :D A teraz powaznie. Ja bym ich wypozyczyl narazie. A potem sie zobaczy :)
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:10 #129
stefanoTHC15
stefanoTHC15 pisze:
Zdecydowanie obaj nie pasują do Manchesteru United....mam nadzieje że zostaną sprzedani.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:08 #128
jegloKJ9
jegloKJ9 pisze:
Obertan to naprawdę dobry zawodnik z przyszłością i nie powinno się go skreślać. Dostaje po prostu za mało okazji do gry, żeby przekonać Fergusona do swojej osoby. Jest szybki, silny, bardzo dobry w dryblingu. A co do Bebe... jest młody i powinien zostać wypożyczony, jeżeli nie do Premier League to do Championship, aby się ograł i dogłębnie przystosował się do angielskiej piłki.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 10:34 #127
BossUnited1996
Bebe i Obertan nie na dają się do gry w tak wielkim klubie jak United. Grają po protu piach. Niestety ale odejście w letnim okienku transferowym byłoby dla nich najlepszą opcją i dla nich i dla United. Ta dwójka nie pokazała nic nad zwyczajnego pod czas gry u nas.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 10:26 #126
marcin1000
marcin1000 pisze:
Ja bym nie zatrzymywał żadnego z nich. Chociaż faktycznie prędzej zostawił bym jeszcze na jakiś czas Bebe, bo tak naprawdę miał za mało szans na pokazanie się. Ale to Ferguson widzi ich na treningach, więc wie co mówi.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 09:10 #125
Ta3k
Ta3k pisze:
Obertan faktycznie mógłby odejść. Dziwię się jednak, że tak szybko chcecie skreślić Bebe. Koleś przyszedł z nikąd z wielkim talentem strzelał bramki w debiutach, nie minął rok, a już chcecie się go pozbyć. Młody człowiek, któremu całe życie się zmieniło momentalnie przybył do kraju nie znając języka. Myślę, że sama aklimatyzacja może mu zająć więcej czasu. Nie oczekujmy od zawodników, że będą przychodzić do naszego klubu i od razu grać co najmniej jak Pele, Best, Cantona czy Ronaldo.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 09:02 #124
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
myślę że nie można ich od razu skreślać.. dać na wypożyczenie całosezonowe, pograją.. a jak na wypożyczeniu się nie sprawdzą to out.. nic dodać nic ująć..
» Wtorek, 22 lutego 2011, 08:54 #123
patrykmufc
patrykmufc pisze:
na wypożyczenie
chociaż bebe ma talent :)
» Wtorek, 22 lutego 2011, 08:46 #122
barteqq08
barteqq08 pisze:
cudowna wiadomość :)
» Wtorek, 22 lutego 2011, 07:31 #121
RedDevill
RedDevill pisze:
A wcześniej mówiliście, że oni tacy zdolni.... A teraz się mądrzycie, że dobrze, że odchodzą :P
» Wtorek, 22 lutego 2011, 07:19 #120
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Obertan jest taki sobie...nie wiem co o nim myśleć bo szybki jest, dobrze drybluje ale brakuje mu tego czegoś...natomiast Bebe to nie wiem skąd wzięty...Rozumiem że Ferguson ma oko na talenty ale tutaj to ono się nie sprawdziło wgl ;/ także Bebe na 100% wylot!
» Wtorek, 22 lutego 2011, 05:45 #119
SzYnA pisze:
SzYnA
ferguson nie widział nawet nagrań z meczów Bebe !!
» Wtorek, 22 lutego 2011, 10:57 #118
Dudek1992
Dudek1992 pisze:
Kurde ludzie to są młodzi piłkarze z dużym potencjałem... Moim zdaniem Bebe na rok do Włoch na wypożyczenie żeby trochę się ograł a Obertan na wypożyczenie do Anglii też aby się ograć wrócą z doświadczeniem i wtedy będziemy oceniać Obertan jest na prawdę znakomitym zawodnikiem i juz to udowadniał kilkakrotnie....
» Wtorek, 22 lutego 2011, 00:18 #117
axel52
axel52 pisze:
boże oby to była prawda.Wypad nieudaczniki zarabiający krocie tam gdzie wasze miejsce
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:41 #116
Klimaa
Klimaa pisze:
O ile Obertan musi uwierzyć w siebie i mieć częstsze występy bo chłopak ma niewątpliwie talent(!) o tyle Bebe to totalna klapa, nie wiem kto polecił tego zawodnika ale to nie ta liga!
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:36 #115
Martin pisze:
Martin
Obertan ma talent?.. Francuz cały czas grał i gra beznadziejnie.. Manchester United? Zdecydowanie za wysokie progi na jego nogi. Mam nadzieje, że to jego ostatni sezon na Old Trafford :]
» Wtorek, 22 lutego 2011, 04:23 #114
Tennant
Tennant pisze:
Moim zdaniem Obertan ma potencjał na b.dobrego skrzydłowego.
A Bebe? Nigdy go nie lubiłem, jak dla mnie jak najbardziej OUT
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:24 #113
sindziq
sindziq pisze:
sprzedać jak najszybciej, United to nie miejsce dla piłkarzy tej klasy, a raczej piłkarzy o takim braku klasy..
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:21 #112
SzYnA
SzYnA pisze:
w sumie berba tez zawodził przez pierwsze 2 sezony jesli chodzi o bramki, wiec czemu nie dac szansy bebe i obertanowi. myslalem ze z obertana beda ludzie a on zamiast pnac sie w gore idzie w dol. bebe podtrzymuj slabą forme odkad pojawił sie w united... ale nie wiem czy bym sie ich juz latem pozbywał. Jak by kupili kogos lepszego bo pieniadze z ronaldo niby są to owszem...
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:07 #111
seth pisze:
seth
Barba to akurat nikomu nie musiał udowadniać swojej klasy.. jego występy w Bayerze i Spurs świadczyły o tym, że ma umiejętności, by grać w wielkim klubie.. natomiast Obertan i Bebe to po prostu rezerwy..
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:44 #110
SzYnA pisze:
SzYnA
no w sumie racja
» Wtorek, 22 lutego 2011, 10:56 #109
sssexton90
sssexton90 pisze:
do drużyny rezerw czyli na wczesne rundy pucharu ligi, angli lub kiedy znowu będziemy zdziesiątkowani przez kontuzje mogą się przydać, nic więcej....
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:50 #108
bartex55
bartex55 pisze:
Jedno jest pewne - Ferguson ich nie sprzeda. Nie wiem jak ta dwójka spisuje się na treningach, więc wstrzymuje się z oceną ich umiejętności. Szczytem ignorancji byłoby skreślanie zawodników po 1 słabym meczu, tym bardziej że z Crawley zawiedli niemal wszyscy. Trzymam za nich kciuki.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:50 #107
zjebiarz
zjebiarz pisze:
Bebe mnie nie przekonał zupełnie jak do tej pory, ale jakoś go lubie, chłopak ma możliwości ogromne ale... on cierpi na brak pewności siebie... szkoda bo potencjał ma, pokazywał to na początku sezonu o czym jakoś nikt nie pamięta. Myśle ze kiedys mogła go spotkać ta "suszarka" i pewność siebie poszła się paść, tacy ludzie też są... Sam Ryan powiedział, że dziś pilkarze są delikatniejsi niż kiedyś... :)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:39 #106
krzych418 pisze:
krzych418
Tu nie chodzi o pewność siebie, Bebe nie potrafi dobrze kopnąć piłki. Całkowite nieporozumienie ten jego transfer...
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:49 #105
zjebiarz pisze:
zjebiarz
bebe potrafi kopnąć piłke a nad to ma dobry drybling i przyśpieszenie... z twarzy podczas gry da się już wyczytać że nie ma za grosz pewności, wiem co pisze, genianym pomysłem byłoby wypożyczenie do takiego klubu jak np Panathinaikos czy klubu z Championship. On musi po prostu uwierzyć w siebie... A co do Obertana to jest to taki narwaniec, jak zacznie uzywać mózgu na boisku to coś z niego bedzie :)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:58 #104
krzych418 pisze:
krzych418
Wypożyczenie do Panathinaikosu na pewno nie dałoby mu gry, nawet na ławkę by się tam nie załapał, trzeba sobie jasno powiedzieć ze drybling to ma Ronaldo, Nani, Messi lub Robben, Bebe zupełnie nie potrafi grać i tyle.
Obertan to absolutne nieporozumienie, nie powinniśmy go nigdy kupować, no ale jest młody (22 lata) Messi w jego wieku strzelił dla Barcy 50 goli i 2 razy odbierał złotą piłkę - to oczywiście przenośnia, nie śledzę statystyk boskiego Leo...
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:38 #103
Marcel1106
Marcel1106 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 22:31

Bebe na sprzedaż .
Gabriel Obertan na wypożyczenie .
Myślę że tak by było dobrze.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:28 #102
erni93
erni93 pisze:
Tak Tak Tak! Od dawna czekałem na tą wiadmość:]
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:20 #101
PaToManU
PaToManU pisze:
Bebe to piłkarz nie na poziomie jakim jest Man United ,niech sobie pogrywa w Portugalii ,może FC Porto to odpowiednia ekipa ,u nas niema szans i musi odejść ,bo to zawodnik ,który nic nie pokazuje stanął w miejscu ,nie rozwija się . Obertana bym zostawił nie kiedy pokazuje sie z ciekawej strony jak dla mnie będą z niego ludzie ewentualnie wypożyczyć .
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:16 #100
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Czekałem na ten news odkąd zobaczyłem Bebe w akcji ... A obertana wypożyczyć
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:09 #99
daw7
daw7 pisze:
Jestem za ! Oby dwoje są niepotrzebni w takim klubie jak MU nie wnoszą za dużo do składu i są wg mnie za słabi !! Bebe poza tym jeszcze za dużo kosztował ! Już dawno SAF nie zrobił tak słabego transferu ale skoro go nawet w akcji nie widział to się nie dziwię.
Więc moim zdaniem mimo iż życzę im jak najlepiej to powinni odejść.
Dopisałbym tu jeszcze Evansa który również do mnie nie przemawia.
Glory, Glory Man United !!
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:06 #98
Hoser1992
Hoser1992 pisze:
Zapraszam do oglądnięcia filmu który wraz z klasą przygotowaliśmy na studniówkę. http:/ /w37.wrzuta.pl/film/aWZfLwRzB0j/koncz_wacpan_wstydu_oszczedz_new

usuńcie spację
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:59 #97
Ekscelencja
Ekscelencja pisze:
Widzę, że zdania są podzielone :) Jedni chcieliby wywalić Bebe, inni Obertana, jeszcze inni obu... ale są też osoby, które wolałyby jeszcze się wstrzymać z takimi decyzjami i to właśnie do tych opinii jestem skłonny się przychylić.
Po pierwsze Gabriel i Bebe to zawodnicy, którzy stoją na dwóch różnych szczeblach piłkarskiego rozwoju. Gabriel jest u nas nieco dłużej, ma już pewne atuty. Natomiast Bebe musi uczyć się wszystkiego od podstaw z nauką języka włącznie. Należy również do wszystkiego dołączyć aspekt dumy sir Alexa. Wątpię, żeby nasz boss sprzedał tych zawodników, gdyż mogłoby to narazić jego dobre imię i instynkt. Jeśli chodzi o wypożyczenia to postawmy sobie jedno zasadnicze pytanie: po kiego grzyba wysyłać na wypożyczenie Bebe, który jak już wspomniałem musi się jeszcze bardzo wiele nauczyć? Wypożyczyć to można zawodnika, który nie dostaje zbyt wielu szans w wyjściowym składzie a ma już jakiś potencjał. Jeśli już ktoś miałby z tej dwójki zostać wypożyczonym to Obertan. Zarzucacie im jeszcze jedną rzecz a mianowicie, że blokują innych utalentowanych młodzików. I tak i nie... to jest sport, grają lepsi ;) tak jak już ktoś wspomniał nie widzimy ich na treningach.
Reasumując... wg mnie żaden z nich nie wyleci (przynajmniej nie teraz). Osobiście chciałbym natomiast żeby Obertan został wypożyczony a Bebe niech się uczy (byle szybko) i ogrywa w rezerwach bo ma relatywnie nieco więcej czasu niż Gabriel.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:56 #96
piaskun223
piaskun223 pisze:
Ferguson powiedział, a wiecie jak to media. Zaraz szukają i zastanawiają się co miał na myśli Boss i tylko to im przyszło do głowy.. Uważam, że powinni zostać, na pewno Obertan. Później ewentualnie rozstrzygnąć ich losy na Old Trafford.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:48 #95
atis700
atis700 pisze:
Co do Bebe to nie mam wątpliwości, powinien opuścić OT. Jest po prostu za słaby. Natomiast co do Obertana, narazie nie wygląda to najlepiej, ale z drugiej strony jeszcze jakieś 1,5 roku temu tak grał Nani. A teraz... ;) Dlatego w jego przypadku bym się zastanowił.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:34 #94
mefiu85
mefiu85 pisze:
Wypozyczenie to chyba rzeczywiście najlepsze rozwiązanie, bo niby kto w tej chwili chciałby takiego Bebe? Po tym co pokazał, to nawet klub, z którym osttanio gralismy w pucharze, by go nie chciał. Więc wypożyczyć, zobaczyć co pokaze, moze rozwinie skrzydła choć troszkę i wtedy sprzedać, przynajmniej troche by się zwróciło. A Obertana tez wypozyczyć, mysle w premierleague jakie wolves czy inny klub z dołu tabeli by go zechciał, pograłby w podstawowym składzie regularniej i byśmy zobaczyli na co go stać. Bo fergie mu za wiele nie daje pograć, choć swoja obertan nic nie pokazuje jak już gra w pierwszym. Ale przebłyski wielkiego talentu miał i porównanie do Naniego sprzed 2-3 sezonów nie jest wcale bezpodstawne.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:34 #93
MpawulonU
MpawulonU pisze:
lol kupili bebe pograł 1 sezon i wypad ? obertan 2 i wypad ? lepiej ich na wypozyczenie dali 4,8 mln za Bebe a sprzedadza go za 1mln żal ...
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:32 #92
Knetus
Knetus pisze:
no sluchajcie no uwazam ze ani Bede ani Oberthan nie spelniaja pokladanych w nich nadzieji.Oby dwoje slabiutko pokazali sie w tym meczu.No Francuz mial czasem przeblyski lecz uwazam ze wieksza korzyc dal nas jest gdy nie gra niz gra...Bebe juz wogule wczoraj dno!Potrzebujemy lepszych graczy slabi musza odejsc a dostali juz nie pierwsza szanse
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:29 #91
jacaKONA pisze:
jacaKONA
gościu, robisz takie błędy ortograficzne że się chce rzygać. weź używaj słownika.

a co do tematu, to Obertan jest milion razy lepszy od bebe, ale nie jest ograny. w rezerwach występy zalicza świetne.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 08:50 #90
gitkolo
gitkolo pisze:
Jeśli to co piszą jest prawdą to na miejscu każdego z nich zostałbym i powiedziałbym SAF'owi, z zasługuję na miejsce w 1 zepsole i udowodnie mu to.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:28 #89
Makavelli88
Makavelli88 pisze:
Obertan powinien dostac szanse w meczu w kotrym nie wystepuja prawie sami z rezerw. chlopak moze sie naprawde niezle rozwinac ,moze nani z niego nie bedzie ale solidny rezerwowy na ktorym mozna polegac. bebe?? z 5 ligi do vitorii(jesli sie nie myle a napisalem napewno zle) i do man utd?? reprezentant bezdomnych?? bylby wzocnieniem ale dla sredniakow/ broniacych sie przed spadkiem , ale nie dla klubu ktory gra o wszystko w Europie.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:24 #88
Bovver
Bovver pisze:
Może zamiast wywalać to wypożyczenie? A propos wywalania Obertanowi bym dał jeszcze szanse
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:19 #87
DevilFan pisze:
DevilFan
DOkładnie talent wielki szkoda marnować a Bebe to taki głupi transfer jak dla Mnie ale Gabriel nie rozumiem polityki tego klubu kupują gwiazdy z Bordeaux i sprzedają bo nie graja na miarę oczekiwań !! BO kiedy mają grać jak grają w rezerwach i się nie rozwijają bez sensu Ferguson szkoda gadać
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:26 #86
DjBosiL pisze:
DjBosiL
Obetan talent? nie sądzę.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:05 #85
wickedmarq
wickedmarq pisze:
nie wiem jak mozna uwazac ze bebe powinien dostac szanse a obertan out.To tylko swiadczy o wiedzy o futbolu ludzi tu wypowiadajacych sie.Bebe to porazka,nie posiada strzalu,nie ma przyspieszenia,nie jest szybki,nie ma dryblingu,nie potrafi dosrodkowac.Co do Obertana to stawiam dolary przeciwko orzechom ze z tego chlopaka bedzie swietny gracz-byc moze nie u nas jak SAF sie go pozbedzie.Jego pewnosc siebie doprowadzi go wysoko,bo ma talent-jest niesamowicie szybki, ma swietny drybling.nani 3 sezony temu tez byl jezdzcem bez glowy i dryblowal w nieodpowiednich momentach.jak sie rozwinal nie musze tlumaczyc.Jednym slowem nie dla bebe i duze TAK dla obertana
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:01 #84
ericcantona93
Zgadzam się prawie ze wszystkim, oprócz tego, że z Obertana będzie świetny zawodnik. Jasne jest materiałem na ciekawego piłkarza, ale z pewnością MU to dla niego za wysokie progi. Aczkolwiek dokładnie tak jak napisałeś SAF mógłby go jeszcze przetrzymać troszkę, bo Bebe to jest porażka maksymalna.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:05 #83
prot pisze:
prot
Zatem Carlos Quieroz to postać mająca mierną wiedzę o futbolu idąc za Twoimi napisami. Zadam dwa pytania - na oba istnieje tylko jedna ta sama odpowiedź - czy uważasz, że masz lepsze oko od Quieroza i czy jesteś pewny tego co napisałeś odnośnie Bebe?

Moim zdaniem mocny zarzut niekompetencji obu szkoleniowców - ostro przesadzony.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:26 #82
Melquiaves pisze:
Melquiaves
Przypominam, ze Bebe byl bezdomnym, potem gral w jakims slabszym, portugalskim klubie, wiec nie mial dostepu do dobrych, czy w zasadzie jakichkolwiek szkolek pilkarskich. Z drugiej strony mamy Obertana, ktory cale swoje zycie trenowal w najlepszych francuskich akademiach (PSG) i co wiecej, jest w United juz 2 sezon, a Bebe dopiero pierwszy. Wiec jesli ktos rzeczywiscie ma polec (w co watpie, bo Daily Star to brukowiec wiekszy od naszego Faktu) bedzie to Obertan.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:34 #81
ericcantona93
prot
a kojarzysz chociażby nazwiska Dong, Manucho .... ? Możliwe, że nie i nic w tym dziwnego. Tacy piłkarze pojawiają się zawsze .... pokazują coś ciekawego, mają zadatki na dobrych graczy i wtedy czy to SAF czy inni menedżerowie podejmują pewne ryzyko sprowadzając ich. Zbyt wiele ich to nie kosztuje bo dajmy tu takie 4 mln za Bebe to są grosze w porównaniu z transferami renomowanych piłkarzy, a zyskać można wiele, bo tacy zawodnicy po paru latach rozkwitają do gwiazd i można zarobić krocie ( zarówno na sprzedaży jak i na jakości jaką wnoszą do zespołu). Tak było z Ronaldo, Nanim.
Ale pojawiają się też tacy jak np. przytoczeni przeze mnie na początku, bo co innego grać na "swoim podwórku", a co innego w MU, gdzie presja jest twoim największym towarzyszem, a każda minuta spędzona na boisku może być decydująca dla twojej przyszłości. Co innego też jest widzieć zawodnika brylującego przeciwko słabym przeciwnikom, a mieć go u siebie i widzieć jak radzi sobie z najlepszymi. Takich nazwisk jest znacznie więcej, trzeba byłoby sprawdzić archiwalnie, a ci wspomniani panowie po prostu najszybciej przyszli mi do głowy.
I przejdę do sedna - to żaden zarzut co do kompetencji któregoś z tych dżentelmenów, to po prostu przedstawienie części ich pracy, a nie każdy przecież będzie kolejnym Bestem, Giggsem, Rooneyem czy Ronaldo i SAF doskonale o tym wie, ale na niektóre stwierdzenia potrzeba trochę czasu .... uważam, że Bebe zasługuje na kolejne szanse, lecz nie będzie ich otrzymywał w nieskończoność, a takim występem jak ostatnio daje wyraźny sygnał "MU to za wysokie progi"
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:05 #80
prot pisze:
prot
Właściwie to w poscie chodziło mi bardziej o zwrócenie uwagi, żeby przestać pisać o niskim poziomie wiedzy innych użytkowników i skupiać się na ocenie własnych możliwości.

Natomiast jest dużo racji w tym co piszesz. Nazwisko Manucho oczywiście kojarze, pierwsze musze wygooglować.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:18 #79
bronislaw
bronislaw pisze:
chciałbym jednak zauwazyc ze Bebe to nie jest pomylka Fergusona. Pamietajcie, ze to byl transfer z polecenia, a SAF nawet nie widzial Bebe. Pomylka to byla zdaje sie Queiroza ktory go polecil a Ferguson co najwyzej za mocno zaufal pewnym ludziom. Dla mnie Bebe to nie byl transfer Sir Alexa :)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:47 #78
OnlyRedDevils
Wisełka czeka.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:45 #77
Taurus
Taurus pisze:
Nadal będę żałował że nie kupili Van der Vaarta zamiast Bebe... z tego co widzę i wiem to van der Vaart potrafi strzelić ładnie z wolnego jak i dogrywać piłkę... totalna pomyłka
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:45 #76
fatxpat
fatxpat pisze:
dwoch an wypozyczenie i moze jak sie ograja to cos z nich bedzie.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:43 #75
czerwonydevil
Eh. To było nieuniknione, że po takim "meczu" w ich wykonaniu będą ich wyrzucać ze składu. Uważam tak jak 60 % kibiców United. Pozbyć się Bebe, ew. Wypożyczyć. A w przypadku Obertana (lubię go) dać mu pograć kilka meczy a w następnym sezonie wypożyczyć. Z niego mogą być ludzie.
A taka mała uwaga ode mnie... Jeśli miałbym okazję zagrać choć jeden mecz dla United, to bym tam żarł piach i dawał z siebie 200% żeby pomóc zespołowi, a oni już gwiazdorzą i leją na wszystko. Nie cierpie takiego podejścia. Są młodzi powinni chcieć się pokazać, a nie tylko sobie pogadać przy dziennikarzach, że oni chcą się przebić do 1 składu...

Jakby to powiedział Ferdynand Kiepski "Grać to by się chciało, a robić to ni ma komu" xD Pozdro ;)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:38 #74
Yaankes pisze:
Yaankes
I to jest najgorsze co można zrobić, czyli chcieć za wszelką cenę.

Dlatego i Bebe i Obertan nie dają sobie rady. Chcą się za bardzo pokazać, dryblują, próbują różnych trików, a to nie ma znaczenia, bo nie pomagają tym drużynie. Trzeba grać tak, by nasza gra coś dawała zespołowi. W 99% przypadkach jak za bardzo "chcesz" tym to gorzej wychodzi. Bez spinania, grać swoje, na luzie. To co na treningu. Nikt nie wymaga, od młodego chłopaka by od razu wygrywał mecze w pojedynkę, by mijał 4-5 rywali. Powoli do celu. Wystarczy, że zagra 3-4 dobre piłki, nie będzie tracił kontroli nad grą i conajważniejsze będzie myślał o dryżynie, a nie o tym by pokazać się trenerowi. W piłce nożnej swoje "JA" powinno być na drugim planie. Najpierw drużyna, a potem dopiero ja.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:26 #73
szajba7
szajba7 pisze:
Na 100% mieli po meczu suszarke ;)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:32 #72
triadevil pisze:
triadevil
Na 100% masz o tym największe pojęcie.
Ba, świadkiem byłeś!
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:21 #71
Deluxe
Deluxe pisze:
Moim zdaniem Obertanowi trzeba dać szansę, natomiast Bebe wydaje mi się pomyłką Sir Alexa. Na te kilka meczy, w których mógł się pokazać, jakoś mnie nie zachwycił. Nie podoba mi się praktycznie nic w jego grze. Na początku było mówione, że potrzebuje duużo pracy nad techniką, ale minęło kilka miesięcy, a on dalej pokazuje to samo. Wielkie rozczarowanie na ten moment, myślę, że jest tu zbędny.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:31 #70
tomaszekgta4
tomaszekgta4 pisze:
Dobra niby mają talent ale kiedy tego chcemy nie pokazują tego w tych meczach o stawke.. Bebe narazie nic szczególnego nie wnosi do gry w pierwszym zespole.A Obertan miałe jeden dobry mecz w LM.. dajmy im jeszcze sezon dwa i zobaczymy czy nadają sie do grania muszą uwierzyć w siebie jak np. Nani .
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:31 #69
lazza
lazza pisze:
Trochę mi ich szkoda :F
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:30 #68
Durandir
Durandir pisze:
Obertanowi dałbym jeszcze szansę, bo w tym chłopaku coś "siedzi" może potrzebuje tylko trochę więcej czasu. Natomiast Bebe to chyba jednak była pomyłka. Chciałbym by było inaczej, ale kompletnie sobie nie radził. SAF decyduje i jakąkolwiek decyzję podejmie będzie miał na względzie dobro United.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:29 #67
beckham85
beckham85 pisze:
i tak malo kasy dalismy za tych dwoch Panow , wiec nic nie stracilismy a jeszcze zarobimy na ich sprzedazy !! poprostu okazli sie za slabi na UNITED !!
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:25 #66
Tristan pisze:
Tristan
taaaaaaaaaaaa zwłaszcza dodać 2mln do transferu bebe i van der vart by wymiatal u nas a nie w tottenhamie, zalosny transfer
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:29 #65
Kajdan pisze:
Kajdan
Tristan Bebe kosztowal 4.8 mln funtow a Vaart 8 mln funtow wiec roznica to 3.2 ale masz racje Vaart to super zawodnik i bylby jak znalazl do United bo potrzebujemy ofensywnego pomocnika i to byl straszny blad, ze przegapilismy taki transfer...
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:58 #64
Kajdan
Kajdan pisze:
Slabo zagrali ale jeszcze duzo przed nimi. Obaj sa szybcy i dysponuja niezlym strzalem natomiast nie ogarniaja tego co sie dzieje na boisku. Nani tez jeszcze kiedys byl prawie na wylocie a teraz gra po prostu niesamowicie i jest podstawowym zawodnikiem United. Ja jestem za tym aby zarowno Bebe jak i Obertana dać na wypozyczenie najlepiej do innych klubow z Premier League. U nas nie dostaja za duzo szans na pokazanie sie a w slabszych klubach moga liczyc na regularne wystepy. Gibson to juz w ogole nie nadaje sie obecnie na gre w 1 skladzie United. Z Crawley akurat nie gral najgorzej ale w meczach ligowych to jak on jest w skladzie to gramy w 10. Irlandczyka tez dac na wypozycznie bo moze jeszcze cos z niego byc a na pewno by sie znalazly kluby, ktore chcialyby go wypozyczyc.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:23 #63
dkwart123
dkwart123 pisze:
powiem jedno nieoszlifowane diamenty maja przebłyski ukrytego geniuszu a ci dwaj panowie niestety nie. wiec minimum wypożyczenie bo co po tym ze grają w rezerwach
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:22 #62
bzyk027
bzyk027 pisze:
Ferguson już sam nie wie czego chce :( STAROŚĆ NIE RADOŚĆ
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:22 #61
NaniMistrz
NaniMistrz pisze:
moim zdaniem Bebe jeszcze pokarze na co go stać :) Obertan pewnie też. nie ukrywam że bardziej wole Bebe z tej dwójki.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:21 #60
Tobiasz17
Tobiasz17 pisze:
Zal w kit Bebe dopiero przyszedl i juz ma wyleciec bez sensu;/ rownie dobrze ja tam mogłem zagrac i odejsc;/ ma tyle kasy a robi beznadziejne transfery nie rozumiem decyzji tego czlowieka;/
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:11 #59
xxnorbi7xx pisze:
xxnorbi7xx
Nie zgadzam się z tobą, sądzę że SAF robi dobre transfery.
Ale ta dwójka nigdy mnie do siebie nie przekonała.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:20 #58
kroOolik
kroOolik pisze:
Bebe bym zostawił i wypożyczył gdzieś (na wzór Cleverleya). Obertan zdecydowanie out.. ten człowiek się o własnego nogi przewraca, często macha nimi, ale nie daje to żadnego pożytku. Zdecydowanie za wysokie progi dla niego.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:08 #57
DevilFan pisze:
DevilFan
Haha śmieszny nie bądź haha Bebe jest niczym w porównaniu do Obertana który jest szybszy, lepiej wyszkolony technicznie i ogólnie a Bebe transfer z ulicy i co On niby ma stanowić naszą 2linię za 5 lat eheś napewno.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:28 #56
kroOolik pisze:
kroOolik
No tak, jak go masz w ulubionych piłkarzach.. to trudno abyś był obiektywny.
Nigdzie nie napisałem, że Bebe ma stanowić naszą 2 linię.. chodzi o to, aby nie sprzedawać go od razu.. dać mu jeszcze jeden rok (Obertan gra przecież 2 rok u nas), ale wyłącznie na wypożyczeniu.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:39 #55
DevilFan pisze:
DevilFan
No dobra dobra ale spójrz, że jego występ np z VFL w LM i ten Rajd na flance i zwody i podanie do Owena i Gol akcja ładna, tak jestem jego wielkim fanem bo podoba mi się jego styl gry i uważam że jest młody i technicznie taki młody Ronaldo ale nie sądzę żeby Go sprzedać bo nie Chce żeby podzielił Losu Zorana Tosica a Bebe on nie ma takiego olbrzymiego potencjału i jego akcje są mało precyzyjne często przypadkowe wątpie żeby podczas roku zagrał tj Obertan. Pożyjemy zobaczymy tylko są to spekulajci do Czerwca może się rozwiną :)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:56 #54
kroOolik pisze:
kroOolik
Okej.. masz racje.. ale to było rok temu. Dodałbym jeszcze podanie do Evry w derbach z City na Eastlands, po którym Pat dośrodkował do Scholesa. Faktycznie rok temu grał całkiem, całkiem (aczkolwiek już w debiucie został niesmak bo nie trafił do pustej bramki w meczu z Rovers).

W tym sezonie jest o wiele gorzej. Strzelił co prawda ładną bramkę z Bursą.. ale WIĘKSZOŚĆ jego akcji nic nie wnosi do gry (po za trickami, które czasami zrobi..). Gościu dla mnie jest typowym jeźdźcem bez głowy.. bowiem ma umiejętności aby pobawić się piłką.. ale rozumu przy tym za grosz.
» Wtorek, 22 lutego 2011, 00:41 #53
Drenus
Drenus pisze:
Nie pozbywałbym się ich od razu. Obertan ma niezłe przyspieszenie i drybling... ale musi więcej widzieć na boisku. Najlepiej wypożyczyć do jakiegoś zespołu Championship, niech gra o punkty.

Bebe? Chciałbym wierzyć w to, że to brak aklimatyzacji. I mam taką nadzieję. Ten zawodnik niczym szczególnym się nie wyróżnia, a na skrzydle idzie mu krótko mówiąc kiepsko. Niech ogrywa się w rezerwach, a jeżeli nie będzie wykazywał żadnego progresu... out.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:08 #52
chicharito93
chicharito93 pisze:
Bebe wypożyczenie,Obertan sprzedaż wg mnie mnie
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:06 #51
GGMU
GGMU pisze:
i jest literówka na początku. zamiast ' Beba ' to ' Bebe ' ;)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:59 #50
Gjorgiewicz pisze:
Gjorgiewicz
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 20:05

Beba brzmi dźwięczniej :P
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:04 #49
Choski17 pisze:
Choski17
prawie jak Berba :) to może z przyzwyczajenia, bo dużo się ostatnio o Dymitarze pisze :D
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:25 #48
rooneyfan
rooneyfan pisze:
Ja nie mam nic przeciwko :D
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:58 #47
cyryl105
cyryl105 pisze:
Bebe niech zostanie bo jest dużo przed nim, ale Obertan nie pasuje do tej drużyny, chyba że w rezerwach będzie sobie grał przeciwko Doncaster
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:57 #46
prot pisze:
prot
coś jak Antyteza w zestawieniu z komentarzem poniżej ;)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:02 #45
WOJTEK123
WOJTEK123 pisze:
Bebe to jescze rozumiem niepokazal za wiele ale obertan , świetny gracz dlamnie.Niesamowicie szybki jak ktos oglądał puchar to mi nie zaprzeczy kilka dobrych strzałów więc niewiem czemu sie mówi o odejsciu Obertana.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:55 #44
JasnaLiryka pisze:
JasnaLiryka
Właśnie prędzej na wypożyczeniu ogra się Obertan niż ten Bebe. Ten zawodnik dla mnie nie posiada niczego szczególnego w swoich umiejętnościach,które mógłby doszlifować. To co prezentował to jest tragikomedia i nie wiem czy mam się śmiać czy płakać jak widzę jego gre na skrzydle. Obertan też nie prezentuje się dobrze i nie mal,że tak samo fatalnie jak Bebe dlatego jest na ustach "chętnych" do odejścia z OT. Natomiast byłbym za tym by to właśnie Francuz został na OT i ewentualnie ogrywał się na wypożyczeniu ponieważ posiada on niezwykłe przyspieszenie i jakiś zarys dryblingu - to jeszcze da się uratować , musi tylko to wytrenować i nabrać pewności siebie. Natomiast Bebe nie posiada ( przynajmniej tego nie pokazał ) nic ,więc jest dla mnie zbędny bo nic się z niego nie wyciśnie.

Podsumowując. Moim typem jest typ odwrotny do Twojego :)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:54 #43
prot pisze:
prot
Prasa jak zwykle umiejętnie koloryzuje rzeczywistość i stara się na siłę ułożyć dwa puzle tam gdzie nie bardzo pasują.

Zakładam, nawet jeśli wd Sir Alex'a Bebe okazał się nieporozumieniem to przecież publicznie tego nie przyzna wprost - nie taki błąd transferowy i nie na takim poziomie. Bebe zostaje bo nie ma nic do stracenia podobnie jak Sir Alex. Dopiero kiedy nie zauważy progresu po takim czasie jaki przeznaczył np dla Francuza wtedy zapewne zastanowi się co dalej.

Jeśli chodzi o Francuza to nie bardzo widze progres w jego grze w porównaniu do dużo lepszych epizodów z poprzedniego sezonu.

Czyli właściwie zgadzam się z Panią wyżej.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:00 #42
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
SAF tego nie zrobi.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:44 #41
cziki0920
cziki0920 pisze:
Nie wierzę, że SAF puści ich tak łatwo. jeśli już to w grę wchodzi wyporzyczenie xD
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:38 #40
welllone
welllone pisze:
Treningów nie oglądamy. Nie wiemy do czego są zdolni. Aktualnie nic nie pokazali nie ukrywajmy, ale Ronaldo na początku też biegał po boisku i próbował dryblować przez sezon/dwa za wiele mu nie wychodziło.
Oczywiście, że lepszy jest transfer który od razu daje rezultaty tak jak w przypadku Hernandeza czy Smallinga, ale nie zawsze można tak trafić.
Mają jeszcze kilka miesięcy zobaczymy ile w tym newsie było prawdy :P
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:37 #39
flinston
flinston pisze:
Jeśli już to skłonny jestem uwierzyć tylko w to ,że Obertan'jest na wylocie ,bo historia z Bebe to kompletna plota !! Nie wyrzuca się zawodnika ,którego dopiero co się kupiło ( lato ) ,i jeszcze porządnie nie zdążyć się pokazać ,ale pożyjemy i zobaczymy w lecie.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:33 #38
wladek22
wladek22 pisze:
Obaj potrzebują czasu i ogrania
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:32 #37
dex85krystian
ogladalem caly mecz i musze powiedziec ze Bebe mecz naprawde nie wyszedl (wszystkie wrzutki albo trafialy w najblizszego obronce albo szly daleko poza pole karne)
co do Obertana to bylo troche lepiej ale mistrzostwem tego nie nazwe
ale dla mnie najslabiej zagral GIBSON
po zawodniku ktory od dziecinstwa siedzi w MAN UTD to spodziewalem sie wiecej
a tu zrownal sie poziomem z CARICKIEM
czyli sloabo slabo zeby nie mowic dno
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:32 #36
jakjakub pisze:
jakjakub
Co ty gadasz za bzdury! Jeżeli dla Ciebie Gibson grał najsłabiej to albo nie widziałeś meczu, albo masz klapki na oczach! Jeżeli oceniasz piłkarza za grę w meczu to rób to obiektywnie, a nie patrz przez pryzmat poprzednich spotkań, bądź tego czy lubisz danego gracza czy nie (bardzo się to rzuca w oczy w twojej wypowiedzi). Gibson w meczu z Crawley zagrał najlepiej w pomocy walczył, miał kilka świetnych prostopadłych podań + asysta. Można powiedzieć rządził i dzielił. Słowem jeden z najlepszych jego występów.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:29 #35
axel52 pisze:
axel52
no tak ,ale na tle kogo?nie ośmieszaj się
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 23:47 #34
jakjakub pisze:
jakjakub
Gibson zagrał dobrze na tle Carricka, Andersona, Hernandeza itd. więc kto jak kto, ale to ty się ośmieszasz.

nie pozdrawiam
» Wtorek, 22 lutego 2011, 15:14 #33
spOntan
spOntan pisze:
Taaaak. Oby to się okazało prawdą. Mówcie co chcecie, ale oni nie mają nawet źdźbła talentu. Za Obertanem przemawiają jeszcze te jego nieudolne zwody, ale Bebe to jak złapana w sieć ryba, miota się na prawo i lewo chcąc coś zrobić ale brak mu wszystkiego, techniki, przyjęcia,strzału. Po co mają blokować miejsce młodym, utalentowanym wychowankom lub innym młodym sprowadzonym zawodnikom. Szkoda tylko kasy wydanej na tego Bebe... no ale cóż.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:30 #32
kulin21
kulin21 pisze:
Nie będe płakał jak odejdą

Glory Glory Man Utd
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:30 #31
Ueba
Ueba pisze:
ej bez przesady, Obertan to dobry zawodnik, jeszcze parę lat i sprzedadzą go Realowi za 90mln, jak każdą dobrze wyhodowaną gwiazdę :)
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:27 #30
mateyko44
mateyko44 pisze:
Obertan to dla mnie musi zostac wierze w tego chlopaka a Bebe to czas pokaze
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:27 #29
martin86
martin86 pisze:
moim zdaniem mogą obaj opuścić OT a po nich nie będę płakać bo to pieniądze wywalone w błoto
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:24 #28
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Jak dla mnie oboje powinni zostać. Trzeba czasu by coś z nich było.
I to nie fifa, że wpuścisz gracza na 5 ostatnich minut i 'lvl' mu będzie rósł.
Koledzy, oni nie siedzą wiecznie na ławie, grają w meczu rezerw, i poprzez mecze rezerw, wybiera się "rezerwowych". Skoro Bebe i Obertan grają w pucharach znaczy, że coś tam pokazują. W przeciwnym razie skończyli by jak Amos. Nie dostaliby w ogóle powołania.

Poza tym, jak już mówiłem, trzeba czasu, Oni dopiero zaczynają swoją piłkarską karierę, i potrzebują jeszcze kilkunastu miesięcy by dojść do wysokiej formy, piłkarze uczą się całe życie, a to nie Ronaldo, że wchodzi na boisko i robi furorę.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:21 #27
slowak
slowak pisze:
zal to po co on go kupuwal ;/ za 7 milionwo typa ktory zagral 3 mecze i nawet nie wiedziala jak gra a tak obrze sie zapowiadal ;/ a obertan powien ien zzostac o jest dobry ale nie dostaje sznas na gre.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:17 #26
Cleverley
Cleverley pisze:
Obertana bym zostawił bo czasem pokazuje że ma talent , natomiast Bebe .. niechcę go obrazac ale bezdomnego brac do United ? nie wiem czy to z łaski czy Ferguson twierdzi że on ma talent bo odkąd trafił do United niczego nie pokazał ..
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:13 #25
DB0695
DB0695 pisze:
mam nadzieje,że Bebe sprzedadzą bo 7,5 mln (chyba)zostało wyrzucone w błoto,a Obertan napewno lepiej gra i może jakby dostawał ciut więcej szans,np koncówki meczow ktore man utd wygrywa 2:0 wejsc na kilka minut nawet na to 5 min i by doswaidczenie rosło a tak to stoi w miejscu.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:13 #24
Lukixp pisze:
Lukixp
3,5mln jednak to chyba bylo
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:58 #23
TheNeviller
TheNeviller pisze:
No Obertaniec miał pare meczy w tamtym sezonie z Wolfsburgiem pamiętam najlepszy mecz zagrał, a Bebe? HAHAHAH ten to jest dopiero gracz.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:10 #22
DjBosiL pisze:
DjBosiL
tak śmiej sie śmiej ale ze swojej głupoty.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:12 #21
Czmielu pisze:
Czmielu
Dokładnie , jak potem Bebe pokaże klasę to tacy jak ty wjadą na DP i bd.'a napierdzielać jak to oni w niego wierzyli...
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:20 #20
hashcod pisze:
hashcod
Dołączam się do was z Bebe. On jeszcze pokaże klase.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:40 #19
mlody17 pisze:
mlody17
Od kąd mamy Obertana jego dobre mecze można dosłownie policzyć na palcach jednej ręki, a odkąd jest z nami nie strzelił ani jednego gola, nie wspominając o jego epickich już "dryblingach".

Natomiast Bebe zalicza swój pierwszy sezon w profesjonalnej piłce i w 5 meczach strzelił 2 gole. To pozwala mi wieżyć że to jest dobra inwestycja.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:00 #18
TheNeviller pisze:
TheNeviller
nie zesrajcie sie przypadkiem.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:28 #17
patrykbor pisze:
patrykbor
TheNeviller Kultury troche by Ci sie przydalo. Wedlug mnie powinienes dostac ostrzezenie za obraze innych uzytkownikow...
» Wtorek, 22 lutego 2011, 11:11 #16
skoda037
skoda037 pisze:
Na wypożyczenie do Crawley ich !
A tak poważnie to szczerze w to wątpie, bo nie jest to raczej w stylu Alexa, żeby pozbywać się niedawno pozyskanych zawodników.
więc na 99% ploteczka, ot tak aby mieli angole o czym pisać
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:10 #15
hashcod
hashcod pisze:
plotka, według mnie nie odejdą. A jeśli tak to będzie to najgorszy ruch ze strony Fergusona
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:09 #14
Drenus pisze:
Drenus
na pewno byłoby to gorsze niż sprzedaż Staama? albo kupno Verona?
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:58 #13
Lukixp
Lukixp pisze:
Po zobaczeniu ich ostatnio w akcji, to nie pozostaje nic innego niz sprzedaz. Bebe mial ocene 3.0 to i tak duzo jak na to co pokazal. I mam nadzieje ze Gibson zostanie jeszcze przynajmniej sezon, w porownaniu z wczesniej wspomnianymi, niezle sie prezentuje. Moze wypozyczenie dla niego byloby dobre
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:08 #12
mlody17 pisze:
mlody17
Tylko że Gibson był już dwa razy na wypożyczeniach.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:46 #11
Antol
Antol pisze:
Jeśli zostaną to spoko, ale płakać po nich nie będę.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:07 #10
Czmielu
Czmielu pisze:
Ta sama bajka co z Nanim i Andersonem rok temu ... Nikt nie jest na wylocie , zwykłe ploty.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:06 #9
cnk
cnk pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 19:04

No cóż. Nie zawsze można trafić dobrze.
Bebe i Obertan w porównaniu do hernandeza nie zrobili nic. Zero szału, zero progresu. Bebe bym jeszcze rzucil na rezerwy i zobaczyl progres ale obertan nie ma nawet szansy przebicia sie wedlug mnie.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:03 #8
DjBosiL pisze:
DjBosiL
Bebe i Obertan w porównaniu do hernandeza nie zrobili nic" - Groszek grał na MŚ 2010 więc to mu dużo dało a Bebe? grał w turnieju dla bezdomnych więc raczej ich nie porównuj
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:07 #7
Jasiekk93 pisze:
Jasiekk93
A Ty pani BosiL dalej swoje... Widzisz panie, Groszek nie grał na MŚ bo miał szczęście, tylko grał bo na to zasłużył i co więcej, udowodnił tam że jest bardzo wiele wart!

Bebe nic nie może udowodnić! Dostał znakomitą okazję żeby się wykazać, jeśli byłby tak klasowym graczem, jak Ty mówisz to by ich kiwał jednego za drugim i wpakował by im hat tricka! On po prostu Jest za cienki. Niedawno podważałeś to czy jestem fanem United skoro chcę aby sprzedano Bebe... A co jeśli okaże się że Fergie postanowi go sprzedać? Jego też tak okreslisz?
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:01 #6
DjBosiL
DjBosiL pisze:
no chyba Sobie żąrtują? ale Bebe miał okazji sie pokazać nie ma co;/ tak miał Ferguson o niego zadbać sprawność polepszyć i co? i lipton... Jak tak zrobi to jak by nóż w plecy wsadził. Co do Obertana to sprzedać bo nic nie pokazuje jedna ładna bramka w LM w tym sezonie a tak to straty i starty. Obertana i Gibsona sprzedać i tyle w temacie.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:01 #5
QraBrat
QraBrat pisze:
zgadzam sie z matlasem, obertan powinien dostac pare wiecej szans ma chlopak technike i szybkosc a bebe jest po prostu "be" nie wiem na jakiej podstawie go zakupiono ale zeby nie pokazac nic nawet z 5-to ligowym zespolem to juz przesada
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:01 #4
reddevil14
reddevil14 pisze:
obu bym zostwił. Bebe ma talent, Oberten też.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:00 #3
GGMU
GGMU pisze:
Na wypożyczenie obaj.
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 18:58 #2
matlas
matlas pisze:
Obertana bym zostawił, może z niego ludzie będą... ale ten Bebe to na razie nic a nic nie pokazał :-/
» Poniedziałek, 21 lutego 2011, 18:57 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY