AKTUALNOŚCI

FA Cup: Awans Manchesteru United do V rundy

Data 29 stycznia 2011, 20:14 Bart, własne
FA Cup: Awans Manchesteru United do V rundy
A A A
Najlepszy zawodnik meczu to:
Do przerwy Czerwone Diabły przegrywały 0:1 po ładnej bramce Chaplowa. W drugiej części gry Manchester United pokazał się z dużo lepszej strony i po bramkach Owena oraz Hernandeza zagwarantował sobie awans do dalszej fazy FA Cup.

Manchester United do meczu IV rundy FA Cup przystąpił w bardzo zmienionym składzie w porównaniu do ostatniego pojedynku z Blackpool. Najciekawszą zmianą było wystawienie od pierwszej minuty Andersa Lindegaarda na bramce. O sile ataku stanowili natomiast Javier Hernandez oraz Michael Owen.

W 7. minucie meczu zrobiło się gorąco pod bramką duńskiego bramkarza United. Po podaniu Alexa Oxlade-Chamberlaina, piłkę do bramki skierował Dan Harding. Na szczęście zawodnik był na wyraźnym spalonym co zauważył sędzia boczny i bramka nie została uznana.

W odpowiedzi Michael Owen mocno strzelał zza pola karnego po ziemi w kierunku długiego słupka. Futbolówka leniwie przeturlała się po zewnętrznej stronie bramki Southamptonu. Angielski napastnik dał o sobie ponownie znać w 16. minucie. Owen znalazł się przy linii końcowej i lekkim podcięciem próbował dograć piłkę do kolegów w polu karnym. Futbolówka poleciała jednak za plecy Białkowskiego i trafiła w słupek, który uratował Świętych przed stratą gola.

32. minuta to rajd Obertana i seria szybkich zwodów, które jednak nie zmyliły defensora Southampton. Francuz musiał odegrać piłkę przed pole karne do Gibsona. Ten uderzył piłkę, która po odbiciu się od jednego z rywali spokojnie wylądowała w rękach Białkowskiego.

Tuż przed przerwą gracze Southampton poderwali się do ataku prawym skrzydłem. Po dośrodkowaniu piłkę źle wybił Jonny Evans. Futbolówka padła pod nogi Chaplowa, który z całej siły uderzył wolejem i trafił prosto w okienko bramki Lindegaarda. Duńczyk był bez szans.

Tuż po przerwie na boisku pojawił się Wes Brown zmieniając Fabio Da Silvę. Manchester United bardziej agresywnie ruszył do ataku. Po dwóch minutach gry Jonny Evans miał świetną okazję do oddania strzału głową po zagraniu z rzutu rożnego. Niestety nie trafił czysto.

Harding w 53. minucie popisał się efektownym rajdem, w którym minął co najmniej trzech zawodników drużyny z Old Trafford. Graczowi Świętych zabrakło jednak siły na oddanie groźnego strzału i akcja zakończyła się tylko lekkim kopnięciem po ziemi, z którym problemów nie miał Lindegaard.

Zanim wybiła godzina gry na zegarze St Mary’s Stadium sir Alex Ferguson dokonał jeszcze dwóch zmian. Na murawie pojawili się Ryan Giggs oraz Nani, zmieniając słabo grających Andersona oraz Darrona Gibsona.

W 64. minucie Owen rozpoczął kontratak Manchesteru United, następnie odegrał piłkę na lewo do Naniego. Portugalczyk po chwili zastanowienia odegrał piłkę do wbiegającego Michaela. Anglik starał się technicznym strzałem wcisnąć piłkę między słupek a bramkarza. Futbolówka niestety przeleciała nad poprzeczką bramki Southamptonu.

Chwilę później Michael Owen stanął przed kolejną świetną okazją, lecz tym razem jej nie zmarnował. Piłkę z prawej strony po dryblingu zagrywał Gabriel Obertan i po rykoszecie ta trafiła prosto na głowę Owena, który doprowadził do remisu celnym uderzeniem.

Mimo ożywionej gry United w ofensywie, gospodarze wcale nie zamknęli się na własnej połowie. Dali o sobie znać ponownie w 72. minucie, niekonwencjonalnie rozgrywając rzut rożny. Po szybkiej wymianie podań Dan Harding zagrywał piłkę wzdłuż linii końcowej. Na szczęście zamykający akcję Barnard nie sięgnął piłki.

75. minuta to świetne przejęcie piłki na połowie rywala przez Michaela Owena, który natychmiast zagrał do Ryana Giggsa. Walijczyk wypatrzył w polu karnym Chicharito, do którego zaadresował podanie. Młody Meksykanin znalazł się w sytuacji sam na sam i posłał piłkę po ziemi do bramki Białkowskiego! Futbolówka wpadając do siatki odbiła się jeszcze od słupka.

Do końca meczu Czerwone Diabły grały spokojnie i cały czas kontrolowały sytuację na murawie. Po czterech doliczonych minutach sędzia Atkinson zagwizdał po raz ostatni w tym meczu przypieczętowując awans Manchesteru United do V rundy FA Cup!

Southamtpon 1:2 (1:0) Manchester United


Bramki: Chaplow 45' - Owen 65', Hernandez 75'

Southampton: Bialkowski - Butterfield, Fonte, Seabourne, Harding - Schneiderlin, Chaplow (Gobern 84'), Do Prado (N'Guessan 79'), Oxlaide-Chamberlain - Lambert, Barnard (Dickson 73')

Manchester United: Lindegaard - O'Shea, Smalling, Evans, Fabio (Brown 46') - Anderson (Nani 58'), Scholes, Gibson (Giggs 58'), Obertan - Owen, Hernández
» Lindegaard: Nie nadążam za tymi plotkami Lindegaard: Nie nadążam za tymi plotkami
Anders Lindegaard przyznaje, że nie...
» Zobacz parady sezonu! Zobacz parady sezonu!
David de Gea w zakończonym niedawno...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Lindegaard w kadrze Danii na EURO 2012 Lindegaard w kadrze Danii na EURO 2012
Anders Lindegaard pojedzie z reprez...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» Zobacz 7 bramek wielkiego numeru 7! Zobacz 7 bramek wielkiego numeru 7!
Michael Owen podczas gry dla United...
» Fergie wychwala Owena Fergie wychwala Owena
W 52 występach w koszulce z diabełk...
» Koniec przygody Owena z Manchesterem United Koniec przygody Owena z Manchesterem United
Michael Owen za pośrednictwem Twitt...



Poprzedni news:
Southampton vs United na żywo!
Następny news:
Oceny pomeczowe: Southampton vs Man Utd

Komentarze (194)


naniLuis
naniLuis pisze:
OFICJALNIE:As Monaco zremisowało z naszym rywalem w Lidze Mistrzów czyli Marsylią.[0:0]
» Poniedziałek, 31 stycznia 2011, 08:37 #175
siwy2302
siwy2302 pisze:
Panowie, mozemy wspomoc jednego z naszych kibicow glosujac na niego w konkursie, (do wygrania Ipod,) już dzisiaj w trakcie meczu okolo 100 osob zaglosowało jeszcze 300 głosow i dogoni lidera. Radek w zielonej bluzie to nasz czlowiek który bardzo pomaga w fanclubie wiec i my mozemy pomoc jemu.

[link usunięty]
» Poniedziałek, 31 stycznia 2011, 01:09 #174
marwal37
marwal37 pisze:
Gratuluję wygranej, mieliście ciężko, ale na szczęście udało Wam się wygrać ;) Javier Hernandez ma jakiś dar strzelania ważnych bramek :D
Teraz macie łatwego rywala, powinno pójść łatwo.
Pozdrawiam ;)
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 21:22 #173
nani17nr pisze:
nani17nr
nie podlizuj się
» Poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:48 #172
Martin pisze:
Martin
a Ty, nani17nr się nie ośmieszaj ...
» Poniedziałek, 31 stycznia 2011, 23:59 #171
sixer
sixer pisze:
Fulham pojechał po bandzie :D
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 18:23 #170
tomeklbn
tomeklbn pisze:
Glory Glory MAN UTD
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 18:11 #169
naniLuis
naniLuis pisze:
Fajnie jest.
Manchester vs Crawley Town na Old Trafford .
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:19 #168
Kominek
Kominek pisze:
gramy z crawley na old trafford także looz , czerowne diably vs czerowne diably :P
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:17 #167
Quba18 pisze:
Quba18
Gdzie oglądacie transmisje? Bo ta którą podałem ze strony FA nie działa w naszej lokalizacji.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:19 #166
maciekROO
maciekROO pisze:
vs. Crawley Town w V rundzie ;D
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:17 #165
kymani
kymani pisze:
OFICJALNIE!! GRAMY Z Crawley Town (V liga) U SIEBIE !!
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:17 #164
Quba18
Quba18 pisze:
falive.octopusmt.com - Link do transmisji z oficjalnej strony FA.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 16:31 #163
michalk86 pisze:
michalk86
Nie dziala, nie mozna ogladac z tej lokalizacji...
ma ktos innego linka?
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:09 #162
Gierlos pisze:
Gierlos
mi tak samo ; /
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 17:10 #161
Klimaa
Klimaa pisze:
Ciekawe jaka drużyna teraz będzie musiała się z nami zmierzyć ;-) Może znów jakaś potęga (Arsenal?) lepiej mieć teraz trudniejszego rywala niż w końcówce FA Cup gdy LM i PL będą wchodzić w decydującą fazę.
Gratulację dla Owena, oby tą bramką się przebudził i trochę nastrzelał w tym sezonie.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 14:16 #160
BossUnited1996
Dzisiaj nasz Berbatov ma urodziny! 100 lat!Dimitar Wszystkiego Najlepszego,żebys nie łapał kontuzji,żebys strzelał jak najwiecej bramek,żebys utrzymywał tą formę przez jeszcze długi czas i żebys zdobył z United jak najwiecej tytułów.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 14:15 #159
rvn10
rvn10 pisze:
Nie wiecie może gdzie będzie transmisja z losowania V rundy FA Cup ?
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 13:39 #158
Quba18 pisze:
Quba18
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 14:40

Na stronie FA musicie poszukać ja tak oglądałem losowanie IV rundy
falive.octopusmt.com/ - link do transmisji.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 14:38 #157
lloy5
lloy5 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2011 12:48

Manchester znów pokazał że ma charakter Owen może znów będzie zachwycał i utrze nosa tym którzy już go skreślili.Co do transferów naszych i naszych rywali Torres może w Chelsea się odbuduje w co wątpie, ale cały czas nie mogę się nadziwić, że Suarez wybrał Liverpool przecież każdy dobrze wie że oni w najbliższych latach nie będą stanowili zagrożenia dla Man U czy też Chelsea nie mówiąc o LM o ile się tam zakwalifikują :)
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 12:47 #156
Sanchez
Sanchez pisze:
Czyżby wracała wielka forma Owena.? Mam nadzieję że tak ;).
W FA Cup Owen powinien częściej występować, a Hernandez powinien po prostu w każdych rozgrywkach częściej występować ;)
Mecz bardzo dobry lecz szkoda mi że w swoim debiucie Lindegaad nie zachował czystego konta, ale i tak bardzo dobry występ duńskiego bramkarza.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 12:32 #155
jakjakub
jakjakub pisze:
Siema. Co sądzicie o tym rzekomym celu transferowym Manchesteru, czyli o Chamberlainie? Jak dla mnie Alex w tym meczu pokazał że mogą być z niego ludzie. Chłopak ma dobrą technikę, pilka mu się "klei" do nogi; ma dobre przyjęcie. Po za tym jest szybki, dynamiczny i błyskotliwy. Miał parę niekonwencjonalnych zagrań w meczu i przede wszystkim starał się brać ciężar gry na siebie, a takich piłkarzy trochę nam brakuje. No i najważniejsze ma tylko 17 lat! Ja na miejscu SAF'a bym zaryzykował
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 12:07 #154
vip14
vip14 pisze:
Nie mięli szans na Manchester. Co tu dużo mówić. Manchester United to jest klub The Best. Glory, glory Manchester United
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:43 #153
myyk
myyk pisze:
Torres w smerfach,ehh ;d a jest to jeden z moich ulubionych napastników,i stawiam go wyżej niż Ville.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 10:56 #152
DjBosiL pisze:
DjBosiL
ale to pewne że przeszedł do Chelsea ?
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:06 #151
myyk pisze:
myyk
Pożegnał się z Gerrardem,Dalgslish już się zgodził. Kwestia godzin .
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:20 #150
DjBosiL pisze:
DjBosiL
i tak i tak już nie wygrają ligi :D
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:35 #149
michaaaaas pisze:
michaaaaas
a skąd masz info? na oficjalnej stronie liverpoolu nic nie ma....
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:49 #148
myyk pisze:
myyk
wejdz sobie na portale lequip i cała reszta . Nawewt na stronie polskiej Chelsea pisze że się pożegnał,cóż. Duże wzmocnienie Chelsea,ale w tym sezonie i tak nic nie wygraja ;)
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 13:06 #147
piotrek8553 pisze:
piotrek8553
juz podobno wyjechal z liverpololu abu do konca okna transferowego wszystko uzgodnij i cena obejmuje 50 mln F
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 21:29 #146
Deluxe
Deluxe pisze:
Hernandez był groźny w tym meczu, chyba trzy razy na spalonym, dobrze, że udało mu się w końcu zdobyć bramkę - na dodatek ważną, dającą zwycięstwo. Mi się jeszcze podobała gra Fabio, Naniego i Owena, choć Michael mógłby być o wiele skuteczniejszy, przecież to klasa sama w sobie. Najważniejsze, że udało się wygrać, ale ta pierwsza połowa to wołanie o pomstę do nieba...
Glory Glory Man United!
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 10:08 #145
arturjezyk
arturjezyk pisze:
Po raz kolejny widać, że w MU nie ma zmienników... Gdyby nie Nani i Giggs to odpadlibyśmy z tego pucharu jak nic... Nie mamy równorzędnych piłkarzy na ławce z tymi, którzy grają w pierwszym składzie
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 10:05 #144
zul
zul pisze:
Cóż nie graliśmy pięknie jak to u nas często bywa, ale zagraliśmy skuteczniej niż rywal i dlatego awansowaliśmy do kolejnej rundy. 1 połowa nędzna w naszym wykonaniu, a w drugiej było już trochę lepiej. Mimo wszystko bravo dla naszych i do boju na mecz z AV.

GGMU!
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 09:41 #143
Endo pisze:
Endo
Owen był lepszy, ale Chicha ma sporo fanow z gimnazjum :)
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 09:18 #142
DAMINOS
DAMINOS pisze:
wie ktos o ktorej jest losowanie ? i gdzie można je obejrzeć ?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:34 #141
Bany
Bany pisze:
Jejku gra diabełków w pierwszej polowie była słabiutka..
A ten kreowany na nastepce Scholesa cały Gibbson to jest chyba najwiekszy patałach w ManUtd. On poza strzałem niema nic.. totalne dno jak dla mnie.. Najlepszy jak dla mnie Hernandez tego wieczoru!:)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:23 #140
kris9 pisze:
kris9
gdzie wyczytałeś, że Gibson jest kreowany na następce Scholesa?? W Fakcie czy w Super Expressie, a może w Życiu Na Gorąco :D ??
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 00:20 #139
erni93 pisze:
erni93
Scholes może być zastępcą Scholesa ??
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 09:40 #138
Devan93 pisze:
Devan93
może i gibson ma armate w nodze, niestety brak w niej systemów celowniczych
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:22 #137
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Znowu Diabły gonly wynik i z nowu szczesliwie mam nadzieje ze w nastepnm meczu nie stracimy w taki sposob bramki, chociaz to jest piłka nozna i czasami bramki padaja z niczego lecz im bardziej zdyscyplinowana obrona tym mnijesze prawdopodobienstwo takiej utraty. Zadowolony jestem ze strzelil Owen moze gosc uwierzy w siebie i zacznie czesciej wykorzystywac swoje sytuacje w swoich nielicznych wystepach, ogólnie mecz troche nudny a to pewnie dlatego ze byl rozgrywany na wyjezdzie gdzie nie panuje taka atmosfera jak na OT no ale u siebie zawsze grac nie mozna, no nic brawo Diabły awans to awans Pozdro
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:10 #136
ryan9giggs1fan
Dzięki Panowie ;) GG Man Utd!!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:07 #135
czqu
czqu pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 22:57

Przez te ostatnie emocjonujące mecze mój pies ucieka z pokoju jak oglądam TV ;/
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:52 #134
Tobiasz17
Tobiasz17 pisze:
I gitara:D
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:23 #133
Cleverley
Cleverley pisze:
o której jest losowanie 5 rundy ? i będzie na Eurosporcie ?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:21 #132
Quba18 pisze:
Quba18
O której nie wiem czy na Eurosporcie będzie to raczej nie, ale obejrzeć możesz na stronie FA Cup ja tak oglądałem losowanie IV rundy.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:26 #131
Cleverley
Cleverley pisze:
według mnie najlepszy dziś był Michael Owen . pokazał ,że nie trzeba go sprzedawać tylko dać mu szansę. dużo biegał, rozgrywał, dryblować i nawet dobrze mu to wychodziło, grał podobnie do Rooneya ;) Obertan też się b.starał lecz fatalnie wychodziło, w 2 połowie zaczął coś grać ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:16 #130
wygramy
wygramy pisze:
zobaczcie tabele pilkarz meczu Lindegaad
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:13 #129
ryan9giggs1fan
Panowie powiedzcie mi, jak się pokazali poszczególni zawodnicy, a najbardziej zalezy mi na Ryanie Giggsie ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:13 #128
Cleverley pisze:
Cleverley
Ryan Giggs zaliczył asystę przy bramce Chicharito ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:18 #127
Damian1991 pisze:
Damian1991
Ryan znów wszedł z ławki i rozruszał naszą grę, tak samo jak z Blackpool. No i jak pisze kolega wyżej zaliczył asystę, zresztą z Blackpool też zaliczył i też przy golu Chicharito ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:28 #126
DevilsPoland pisze:
DevilsPoland
Ryan pokazał klase! Genialne zagranie do Javiera po prostu poezja ;P
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:31 #125
Szmon
Szmon pisze:
Ja mam tyle do powiedzenia, że jak czytam te wszystkie wasze komentarze to mi się źle robi. Wszystkich wyrzucać byście chcieli... Fergie wie doskonale co robi i dzięki niemu mamy zespół jak United.

Pozdrawiam.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:12 #124
kubaks16
kubaks16 pisze:
HernĂĄndez rozegrał dziś super mecz
i owen mnie zaskoczył też bardzo dobrze
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:05 #123
FoxxyBooy
FoxxyBooy pisze:
Zauważyliście, że jak ManUtd traci bramkę/i a gra Evans to przynajmniej jedna bramka po jego błędzie ?

Pique był za słaby bo przecież Evans to niesamowity talent, ehh szkoda gadać..
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:51 #122
DevilsPoland pisze:
DevilsPoland
No Evans totalnie w tym sezonie bez formy niestety...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:11 #121
Wojtas78 pisze:
Wojtas78
Evansa zbytnio nie lubie ale na pewno wole jego niż Pique i to w takiej formie jakiej teraz jest a nią zbytnio nie zachwyca...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:14 #120
axel52 pisze:
axel52
niestety trzeba się przyzwyczaić do tego że z wiekiem sir Alex traci nosa przy transferach.Jeszcze 10 lat temu na takiego Gibsona czy Obertana nawet by nie spojrzał, a teraz co?wystawia ich w podstawowym składzie na miernoty ligi jak Blackpool czy Sunderland a oni nawet nie potrafią podać dwa razy z rzędu jak należy.Przykład jaki podałeś z Pique tylko to potwierdza,obaj mogą mu czyścić buty co najwyżej,a Obertan z tą swoją ogoloną,niesymetryczną czachą i machającymi nogami nadaje się do cyrku co najwyżej
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:18 #119
Wojtas78 pisze:
Wojtas78
Może masz racje że Pique jest lepszy od Gibsona czy Obertana (choć to całkiem inna pozycja) ale nie powiesz mi że on jest lepszy od choćby jednego z naszych podstawowych obrońców ;]?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:29 #118
DevilsPoland pisze:
DevilsPoland
Na pewno od Vidica nie jest i nie był lepszy bo Vida to klasa sama w sobie ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:33 #117
kymani pisze:
kymani
Daj mu czas, Naniego też wszyscy chcieli sprzedać ,a się wyrobił. Jak dla mnie pewniakami do wylotu są jak na razie tylko Evans, a przede wszystkim GIBSON.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:51 #116
kymani pisze:
kymani
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 21:58

Poczekajmy aż się Obertan rozwinie i będzie jeszcze odgrywał ważną rolę w United, myślę że najlepszą opcją jest wypożyczenie.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:57 #115
DevilsPoland pisze:
DevilsPoland
My mówimy o Obertanie ale to właśnie dzięki jego dośrodkowaniu jeden z obrońców tak niefortunnie interweniował że gola strzelił Owen ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:08 #114
Ave88 pisze:
Ave88
Może nie do wylotu ale rezerwy owszem:). Obertan to jezdziec bez głowy ostatnio gra chaotycznie raz coś wyjdzie raz nie nie ma skupienia podczas gry nie jest skoncentrowany myślę że to jego problem:)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:10 #113
kymani
kymani pisze:
Kiedy i o której będzie następne losowanie FA Cup ?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:39 #112
Durandir pisze:
Durandir
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 23:14

A ja oglądałem na ESPN Brasil. Komentarz po portugalsku ma tę zaletę, że się nie wkurzasz jak głupoty plotą... bo nie rozumiesz...

miało być do posta poniżej.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:13 #111
dkwart123
dkwart123 pisze:
3 najgorszych dzisiaj:
1 Komentator -szkoda słów liczne błędy gadka nie na temat
2 Gibson występ na ocenę 0
3 Obartren jedyne co potrafi to machać nogami nic wiecej
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:34 #110
kris9 pisze:
kris9
Co do komentatora - odniosłem wrażenie, że oglądał mecz na sopcaście, bo strasznie spóźniał się z komentarzem :P
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:40 #109
Byniol pisze:
Byniol
Mówicie o tym komentatorze z SportKlubu !? Ludzie to jest totalna pomyłka , jakie opóźnienia i wgl co on za pierdoły gadał. Najgorszy komentator jakiego kiedykolwiek słuchalem.. !
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:46 #108
szyszek2000 pisze:
szyszek2000
hahahaa taaak zdecydowana pomylka hahahaaa
"rooney przyjechal do Southamtpon posiedziec na lawce " i wiele wiele innych zabojczych tekstow ;p
GO GO MU
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:50 #107
Damian1991 pisze:
Damian1991
Zaraz na początku meczu jak wyjechał z tekstem, że Rafael pauzuje za czerwona kartkę to mówię no masz zaczyna sie ;) I potem było wiele wiele różnych bzdur jakie wygadywał ale nie chce mi sie ich wszystkich wymieniać.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:54 #106
DevilsPoland pisze:
DevilsPoland
Ja mam wrażenie że ten komentator nie lubi Manchesteru ;) tak mi się ino wydaje przynajmniej...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:07 #105
kris9 pisze:
kris9
i do tego ten komentator jest kibicem WHU - tak, tak, kiedyś się przyznał ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:09 #104
Cleverley pisze:
Cleverley
zero reakcji przy golach . zamiast się drzeć ` gooooooool` to on ` gol ` ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:14 #103
Quba18 pisze:
Quba18
Cleverley - Ojj ciesz się, że dziś nie darł japy, że "GOOOL", bo ja już parę meczy, które on komentował oglądałem i wiem jakie to jest wkurzające w jego wykonaniu.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:29 #102
Devan93 pisze:
Devan93
albo "może to rafael biega w koszulce fabio" tak ku*wa z wstrząśnieniem mózgu -.-'
dość niesmaczny żart. nie mówiąc o momencie gdy padła pierwsza bramka, ta co nie uznali bo spalony był. spalony co najmniej metrowy a on "no sędzia chyba się pomylił, jeśli spalony to minimalny"
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 11:28 #101
kris9
kris9 pisze:
Diabełki przyzwyczajają do tego, że w ostatnich meczach po słabych pierwszych połowach odrabiają skutecznie straty w dużo lepszych drugich odsłonach. Dzisiaj powodem słabych pierwszych 45 minut był odmłodzony skład, dobre zmiany załatwiły wszystko. Obiektywnie trzeba powiedzieć, że obie drużyny dzisiaj nie zachwyciły poziomem gry. Wygrali bardziej doświadczeni. Awans jest. Ale co dalej?

1. Lindegaard nie przekonał mnie do siebie swoim występem, ktoś zauważył już w nim pewność siebie i nie wiadomo co jeszcze, ja tej pewności nie widziałem, szczególnie przy rzutach wolnych przeciwników, pewności siebie zabrakło też w innych sytuacjach podbramkowych. Umiejętności niewątpliwie ten chłopak ma, inaczej nie byłoby go w MU, ale nadal będę się upierał aby Kuszczak dostawał więcej szans i to on przejął schedę po VDS, bo jestem pewien, że Polak ma na tyle doświadczenia, umiejętności i pewności właśnie, by przynajmniej spróbować zostać numerem 1.

2. Anderson - zagrał w tym sezonie 2 może 3 dobre, naprawdę dobre spotkania i co? Dziecko odpowiedziałoby do rymu, kwitując idealnie to co prezentuje w kolejnym sezonie Brazylijczyk. Wiele razy wyganiałem go do Portugalii bądź Brazylii, po kilku przebłyskach, odszczekiwałem to i apelowałem o danie szansy, miałem nadzieję, że będzie z nim jak z Nanim, nadzieja moja na świetną formę Andersona u mnie przynajmniej wygasła.

3. Czego chcecie od Gibsona? Myślę, że jest najłatwiejszym kąskiem, dobrym obiektem, by zrobić z niego kozła ofiarnego słabszej gry linii pomocy, bo bardziej doświadczeni zawodnicy z racji stażu mniej zasługują na joby. Ja cały czas podkreślam, że gość jest jeszcze młody i nieograny, ale to jedyny koleś, który nie boi się uderzyć z dystansu i robi to nieźle. Dziś nie miał swojego dnia, ale do cholery dajmy mu szansę, ja nie oczekuję od niego, by nagle zabłysnął jako genialny Play Maker, bo to nie ten typ, on ma być solidnym rzemieślnikiem, facetem z ikrą na boisku i wreszcie facetem z torpedą w nodze siejącym postrach z 20-30 metrów. Nie w każdym meczu mu wychodzi, ale moim zdaniem będzie lepiej.

4. Co chcecie od Obertana? To bardzo zdolny, szybki i nietuzinkowy zawodnik. Podobnie jak z Gibsonem. Nie ma ogrania, grywa w kratkę. Ale ma przebłyski geniuszu, które pokazał nawet w dzisiejszym meczu. Jest pożytecznym graczem i to kolejny z tych, których rozlicza się po kilku występach nie patrząc na wiek, perspektywy, umiejętności.

5. Chicharito - w tym sezonie rozegrał chyba tylko jedno dobre spotkanie od pierwszego gwizdka, ze Stoke. Jako joker prezentuje się dużo lepiej, ale szybkością i zaangażowaniem nadrabia i jest mistrzem nietuzinkowych bramek, dzisiejsza może nie była kuriozalna, ale że tak powiem była w stylu Groszka ;)

6. Potrójna korona dla Edvina nadal jest realna. Jednak przejechałem się na tej pewności siebie wierząc w sukcesy MU w poprzednich sezonach, więc podchodzę do tematu ostrożnie. Przed nami dużo występów, wiele do udowodnienia, no i przede wszystkim jeśli chcemy wygrać ważne trofea w tym sezonie musimy mimo wszystko poprawić formę. Nie wystarczy pokazywać diabelski charakter, bo to może nie wystarczyć w kluczowych momentach. Już niebawem rozpoczną się decydujące miesiące, które pokażą ile jesteśmy warci i co możemy osiągnąć. United!!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:29 #100
szelejson pisze:
szelejson
(+ ) za podpunkt o Obertanie i Lindegaardzie :)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:59 #99
welllone pisze:
welllone
Problem Gibsona to to że dostaw masę szans i nie tylko dziś nie miał dobrego dnia. On miał jeden dobry dzień w swojej karierze. To nie jest tak, że innych nie należy krytykować. Jego gra po prostu boli. Destrukcji zero, podań zero, techniki zero, szybkości zero, dryblingu zero, przeglądu pola również. Obertan przy nim ma przynajmniej kilka atutów.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 02:56 #98
Ave88
Ave88 pisze:
Teraz trudny mecz z Villą. Odkąd mają Benta złapali forme trzeba na nich uważać plus to to że gramy u siebie. Gibson niech lepiej ogrywa się w rezerwach a jak Fergie już chce kombinować ze składem to niech zagra ktoś z 2 składu myślę że to będzie lepsze dla obu stron. Prawda jest taka nie ma Caricka nie ma rozegrania:). Mam nadzieje że jest już gotowy do gry i że zagra 1 lutego. Glory:)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:25 #97
kris9 pisze:
kris9
Carrick i rozegranie? To jakieś nieporozumienie. Ale zgodzę się z jednym. Jest wartościowym graczem, bo robi kapitalną pracę w zadaniach defensywnych i faktycznie czasem jego brakuje.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:39 #96
Ave88 pisze:
Ave88
Tylko że jak jest na boisku to gra w środku pola jakoś wygląda:). Nie zawsze dogrywa rewelacyjnie do przodu i to nie ten Carrick co wczesniej ale ja się tego trzymam że z nim gra w środku o wiele lepiej się układa niż jak go nie ma:).
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:06 #95
kris9 pisze:
kris9
zgadzam się, z Carrickiem gra lepiej wygląda
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:27 #94
nani17nr
nani17nr pisze:
z kim możemy zagrać? zkażdym kto wygra i będzie losowanie czy drabinka jakaś?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:24 #93
patrykbor
patrykbor pisze:
Co do dzisiejszego meczu to powiem wam ze teraz widac kto moze powalczyc o miejsce w piperwszym skladzie kto musi jeszcze popracowac a kto sie nie nadaje w Manchesterze United. Dobry mecz Javiera jak zwykloe zdobywa bardzo wazna bramke :> Dobry mecz takze Owena ktory w koncu mial okazje strzelic swojego gola. Gibson to ja nie wiem co on robi u nas w druzynie. Nie szanuje pilki i gry kolegow traci ja bez sensu niedokladnie podaje, jednym slowem porazka. Tak samo Obertan... Wedlug mnie dzisiejszy mecz pokazal ze Ci dwaj zawodnicy nie zasluguja aby grac w druzynie ktorej jest Manchester United ani w jej rezerwach nawet. :> Najwazniejsze ze udalo sie wygrac :)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:18 #92
Zgred pisze:
Zgred
Zgadzam się - z tym, że Obertan ma szansę by poprawić swoją grę. Jest jeszcze młody, ale Gibson mam nadzieję, że po tym sezonie odejdzie. Mówcie co chcecie, ale ten koleś jest totalnie BEZNADZIEJNY! Może rok temu, gdy mało kto o nim słyszał, to te jego strzały były zaskakujące dla obrońców i dlatego strzelał jakieś gole. Teraz gdy wychodzi w podstawie, to trener rywala pewno na odprawie przedmeczowej rzuca do swojego piłkarza, który ma go pilnować zdanie typu: "młody - przypilnuj, by Gibson nieoddawał strzału z za pola karnego, to ci wystarczy". I co najśmieszniejsze to wystarcza, bo problem Darrona polega na tym, że się wyspecjalizował w jednym elemencie, ale w pozostałych prezentuje poziom grajków z naszej Ekstraklasy. Tj. jest wolny, fatalnie podaje, kreować gry nie umie, w destrukcji bezproduktywny, techika słaba etc. Sorry za taki wywód, ale od dłuższego czasu zastanawiam się co on robi w United i nie mogę znaleźć jakiegoś rozsądnego powodu.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:40 #91
welllone pisze:
welllone
Kilkunastu ludzi ma podobne zdanie co do Gibsona. Dostaje tyle szans, że niejeden piłkarz dopuszczony do naszego składu dużo lepiej by je wykorzystał.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 02:50 #90
DR47
DR47 pisze:
pierwsza połowa to tragedia . w drugiej po wejściu giggsa i naniego zaczelismy wkońcu grać wszystkie bramki w tym meczu były jakieś dziwne i farciarskie
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:18 #89
Damian1991
Damian1991 pisze:
Kolejne, drugie z rzędu wyrwane zwycięstwo w drugiej połowie. Nie wiem czy problem jest w tym, że nie doceniamy przeciwnika, a jak widzimy, że nie jest wcale tak łatwo to ciśniemy? Bo takie odnosze wrażenie.
Chociaż tyle, że Fergie robi doskonałe zmiany, w tym przypadku Giggs drugi raz z rzędu robi świetną zmianę, do tego dzisiaj był Nani.
Co do poszczególnych zawodników to moim zdaniem najlepiej zaprezentowali sie Chicha, Owen, Giggs, reszta bez polotu, zwłaszcza Obertan i Gibson nic nie pokazali. Dobrze, że Obertan zaliczył asyste bo bez tego byłaby tragedia. No i w pierwszej połowie dobrze spisał sie Fabio, nie wiem czemu Fergie go zdjął, pewnie niedługo sie dowiemy.

No i musze napisać pare słów o naszym debiutancie Lindegaardzie.
Nie musiał sie dzisiaj zbytnio wysilać, przy golu oczywiscie bez szans ale co miał złapać złapał. No i zauważyłem, że gra o niebo lepiej nogami od Kuszczaka i nie zjada go presja. Tak więc występ na plus ale poczekajmy na kolejne jego występy gdzie będzie musiał sie bardziej wysilić bo jak wiemy mecz meczowi nie równy.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:17 #88
MCR93
MCR93 pisze:
nasza gra na wyjazdach jest w tym sezonie smutna.

Hernandez i Owen są świetnymi napastnikami. Uważam jednak że Michael powinien odejść do jakiejś AV albo Blackpool bo na stare lata wciąż jest w stanie odgrywać dość znaczącą rolę w tego typu klubach, niestety u nas jest rezerwowym dość głębokim.

Z kolei Javier ciężko powiedzieć czy powinien w pierwszym skłądzie grać on czy Rooney. Gdy mexicanos jest na boisku prawie zawsze strzela bramkę, z kolei z Waynem gra całej drużyny jest lepsza i płynniejsza.

Refleksja końcowa - z Lindegaarda mogą być ludzie.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:14 #87
Agusssia
Agusssia pisze:
Ma może ktoś link do bramek ?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:14 #86
Agusssia pisze:
Agusssia
Dzięki bardzo : )
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:24 #85
pynduryndu
pynduryndu pisze:
czytajac komentarze na stronie MEN natrafilem na taka oto wypowiedz: "is gibson&evans related to fergie just like fletcher&o'shea? because how can these two limited players get so many opportunities at united? after gibson's performance against blackpool how can he awarded another start ahead of some reserve players? while players like tosic,rossi and pique never ever got proper chances. why is fergie so obessed with these two?"
niezmiernie sie ciesze, ze ktos ma takie odczucia jak ja. moze juz nawet nie ten evans, ktory poprzedni sezon mial dosc dobry ale do kurwy nedzy co w takim klubie jak Manchester United robi taki gracz jak gibson?! przepraszam za porownanie ale on mi sie kojarzy z takim wiejskim parobkiem! niedawno pojawil sie jakis wywiad czy cos takiego z owenem gdzie ocenial zawodnikow z druzyny w roznych dziedzinach. najmniej inteligentnym okreslil wlasnie gibsona. poza mocnym strzalem ten gosciu jak dla mnie nie potrafi nic!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:07 #84
welllone pisze:
welllone
Mnie już też gostek irytuje na maxa.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 02:46 #83
Furai
Furai pisze:
dobrze że Scholes wrócił, był jednym z lepszych graczy na boisku, a co do Gibsona to z meczu na mecz gra coraz gorzej, jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie go sprzedać
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:04 #82
sl4v
sl4v pisze:
komentator na SportKlubie wykończył i tak beznadziejny mecz. Skąd oni go wzięli to nie mam pojęcia
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:57 #81
Martin pisze:
Martin
Dokładnie. Zgadzam się z Tobą w stu procentach ;] "Rafael pauzuje za karteczki a Carrick niemal na pewno wylatuje z United po sezonie". Pierwsze słyszę ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:00 #80
Lumpy94 pisze:
Lumpy94
taa... najgorszy kanał sportowy jak dla mnie...
a reakcje na to co dzieje się na boisku to też miał nieziemską...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:11 #79
Damian1991 pisze:
Damian1991
To, że koleś jest żenujący to wiadomo ale nie należy go obwiniać za opóźnioną reakcję bo po prostu komentarz był opóźniony względem transmisji.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:20 #78
przemks3 pisze:
przemks3
A może był na jakiś prochach! heh ;D
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:42 #77
Sapphir
Sapphir pisze:
Zadowolony z wyniku ;D wiara w United do podstawa bo zawsze jezeli przegrywaja to szykuja koncerciwo na koncowke =)) Fabio za duzo sie mieszal w pierwszej czesci spotkania i poprostu dal zagrac Brownowi ^^ zmiany Giggs Nani miodzio i wkoncu napastnicy mieli dogodne sytuacje do strzelenia, Gibson kolejny mecz bez szalu ; Anderson tez jakos zamulony sie zrobil ostatnio :| miejmy nadzieje, ze powroci do formy jaka prezentowal w tych kilku meczach. Bramka Owena przypadkowa troche bo sie odbila tam od kogos ale i tak daje jego wystep na + =) SAF ma zwiazany plan z Michaelem i cos czuje, ze pokaze sie w LM na koncowe minuty. Swietne podanie od Ryana do naszej mlodej gwiazdy i troche sie zagalopowal ale zdolal wbic pilke do siatki rywala. Glory United 4eva _/
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:56 #76
Tennant
Tennant pisze:
Owen potwierdził skuteczność i pokazał pazur. BRAWO!!
Glory Glory MU
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:54 #75
DresikUnited
DresikUnited pisze:
Ale nie którzy ludzie są przee dziwni :/
Jak Rooney miał dobrą formę to każdy go lubił, każdy chciał żeby występował w pierwszym składzie a teraz jest tak :
Ooo jak dobrze że Wayne na ławce ...
Albo Berbatov, każdy(no nie każdy może są mądrzy ludzie) chciał żeby go sprzedać bo nie ma formy, teraz jak ma formę strzelecką to jest tak :
Wow dobry był ten transfer, super !
Ludzie ale wy jesteście zmienni ...
Ale dobra mniejsza z tym. -,-.
Lubie być szczery jak komuś to przeszkadza to niech nie czyta tego postu może są mądrzy ludzie i wiedzą o co chodzi ; )
a tak na marginesie to Lindegaad słabiutko, może nie miał dużo szans do pokazania czegoś no ale cóż, może będzie kiedyś lepszy trzymam za to kciuki !
Jak Edwin Van Der Sar zakończy karierę to godny zastępca to jest jego rodak : Stekelenburg, a drugim bramkarzem by był Kuszczak, ale raczej Tomek odejdzie w letnim okienku transferowym ; )
Pozdro dla kumatych!!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:53 #74
AndieJordan pisze:
AndieJordan
Przyznaje Ci rację.
Rooneya od początku nie lubiłam, jakoś mi się nie przypodobał, za to Berbatowa zaczęłam lubić po dobrych zagraniach. Ja mam jedną zasadę: Nie najeżdżam na kogoś jeśli nie wiem co potrafi.
Innym tez by się taka przydała...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:57 #73
Martin pisze:
Martin
Andie od początku nie lubiłaś Rooneya? A od kiedy Ty w ogóle jesteś fanką Manchesteru United? Gdyby nie Rooney to w ubiegłym sezonie o wicemistrzostwie Anglii moglibyśmy tylko pomarzyć.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:01 #72
dagoberto pisze:
dagoberto
Zgadzam sie z toba,czasami to mi sie odechciewa czytac te komenty,roo od wielu lat jest jednym z najlepszych pilkarzy swiata.Ale teraz jak mu nie idzie to najlepiej by sedzial na lawie co mecz. Tlumaczenie ze dla dobra united lepiej aby roo sedzial na lawie jest chore bo jak roo odsyska forme w co wierze to bedzie najlepsze dla Man Utd a watpie by odsyskal forme sedziac na lawie
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:04 #71
DresikUnited pisze:
DresikUnited
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 21:11

Tu Ci przyznam całkowitą rację!
Rooney musi grać żeby odzyskać formę, a Ja już zdążyłem przeczytać takie komentarze w stylu że : Dobrze że Wayne siedzi na ławce ...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:10 #70
Martin pisze:
Martin
AndieJordan a tak w ogóle to sama sobie przeczysz. Tu piszesz, że od początku nie lubiłaś Rooneya a Berbatova zaczęłaś lubić po dobrych zagraniach z kolei w profilu w ulubionych zawodnikach masz wpisanego Rooneya a o Berbie ani słowa, WTF?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:18 #69
prot pisze:
prot
Masz rację - ludzie są tacy jak to dosłownie ująłeś. Szkoda tylko, że w innej kwestii mijasz się z prawdą.

Wielu - w tym sam - kibiców United straciło zaufanie do WR10 ale nie dlatego, że nie strzela bramek. Wiesz o czym mowa i nie można przejść obok tego obojętnie. Proszę nie rób z kibiców United sezonowców, bo jest tu wiele osób, które uważają podobnie. Strate formy można by mu wybaczyć - zaufania - przynajmniej mojego już nie odzyska.

Wypowiedź o dziwnych ludziach i WR10 podsumowałeś - dobra mniejsza z tym - hmm, w sumie więc mógłbyś przyznać, że napisałeś to niepotrzebnie ale jednak poświęciłeś temu sporo miejsca, a takie podsumowanie na zasadzie lekceważenie tematu i szybkiego przejścia w inny, świadczy o tym, że wolisz uniknąć dyskusji w tym temacie.

Temat jest ważny i trzeba rozmawiać, prosiłbym o zmianę koncepcji o zmienności - w tamtym sezonie było tak a w tym jest inaczej bo KONKRETNIE - ZA TEN CAŁY CYRK.

Pytanie na koniec - podkreślasz tę kumatość na każdym kroku więc proszę o kumatą odpowiedź: Tacy zawodnicy jak Owen, Obertan, Anderson, O'shea i cała ławka - to są zawodnicy, którzy mogliby być w lepszej formie niż obecnie - zatem wd Twojej koncepcji, oni również powinni CIĄGLE grać, żeby odzyskać lub osiągnąć lepszą formę - zgadza się? A gdzie miejsce dla graczy w formie? Na ławce - z tego tak wychodzi. Błędne koło - bezsens. Odnieś się do tego proszę tak, żebym uwierzył w to, że Ty i kumatość macie ze sobą coś wspólnego.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:37 #68
DresikUnited pisze:
DresikUnited
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 22:48

Po 1 nie robię ze wszystkich kibiców United sezonowców (czyt. ze zrozumieniem)
Po 2 Wiem co Rooney zrobił i nie musisz mieć do niego zaufanie... ^ ^
Ale jakoś przeczytałem parę komentarzy i napisałem co myślę i widzę co inni ludzie piszą : )
Po 3 nie chodzi tu tylko o Rooneya, poczytaj inne komentarze to się przekonasz że są tacy kibice i nie kierowałem tego do wszystkich!
Po 4 nie unikam dyskusji w tym temacie, bo już w o tym temacie napisałem, nie łaska zjechać niżej -,-
Po 5 Człowieku czytaj ze zrozumieniem i pomyśl : )
Po 6 nikt Ci nie każe tego czytać lub komentować, aczkolwiek masz prawo do tego ...
Po 7 Pomyśl czy ty i kumatość macie ze sobą coś wspólnego ...
Po 8 może coś źle odebrałeś ? i nie przeczytałeś ze zrozumieniem, bo Ja ogólnie to nie wiem o co Ci chodzi ...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:46 #67
prot pisze:
prot
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 23:19

Wybacz dopiero teraz spojrzałem w Twoją metrykę. Twój styl wypowiedzi mnie do tego natchnął i znowu się nie pomyliłem.

1. ojeju - gdzie ja tam napisałem, że wszystkich? nigdzie - ciekawe, że jednak wszyscy nasuwają Ci sie na myśl w odpowiedzi - taka podświadoma chęć napisania tego w pierwszym poście? Zbyt dużo uwagi poświęcasz podkreślaniu tego, że podobno jesteś kumaty - radziłbym Tobie zajrzeć do źródeł odnośnie freudowskiej klasycznej projekcji a uświadomiłbyś sobie zapewne, dlaczego rzucasz się z pięściami za każdym razem kiedy ktoś Cie intelektualnie testuje.

2.3.(..) i tak dalej - aha i wiesz co, pisanie z dużej litery Ja a gdzie indziej z małej ty - również oznacza, że musisz popracować nad szczerą oceną własnej osoby - narazie jest napompowana jak balon.

Nie przejmuj się, za kilka lat jak już dorośniesz to będziesz wiedział o co kaman.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:18 #66
DresikUnited pisze:
DresikUnited
Hehe, nie rozśmieszaj mnie...
Co ty mi gadasz o dorastaniu może i mam 15 lat, ale nie znasz mnie, nie wiesz jak wygląda moje życie. Myślisz że ocenisz mnie po wieku ? Hah człowieku..
Więc co ty wgl. wyjeżdżasz o dorastaniu ...
Nie mam ochoty z tobą dyskutować, ale widzę że ty jeszcze nie dojrzałeś bo tylko umiesz, burzyć do kogoś tylko przez neta!
Nara!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 23:54 #65
poki134 pisze:
poki134
@AndieJordan Nawet jeśli nie lubisz Roo tak jak napisałaś to czemu w :,,Ulubiony piłkarz Man Utd" masz go na profilu
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 08:44 #64
mrjack1987
mrjack1987 pisze:
No ładnie diabły. Mam nadzieje, że traficie na arsenal w cwiercfinale...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:51 #63
Gocha pisze:
Gocha
też mam taką nadzieję.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:00 #62
sixer pisze:
sixer
i ja też, może w końcu cie wygonimy bezcelowy gnoju stąd bo nudzisz
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:46 #61
krajminho
krajminho pisze:
Gibson - totalne dno. Nie od dziś z resztą.
Zmiana Fabio na Browna? WTF?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:48 #60
Martin pisze:
Martin
Właśnie, WTF?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:50 #59
AndieJordan pisze:
AndieJordan
Nawet jakby Fabio został to co byśmy mieli? niecelne podania? Nie że najeżdżam na niego, ale nie zebrał się w tym meczu..
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:52 #58
Martin pisze:
Martin
Z pewnością był lepszy od Obertana. Ja ogólnie jestem, że tak powiem fanem braci Da Silva bo widać, że mają talent. Nie tylko Rafael potrafi dobrze kopać piłkę bo i Fabio talentu nie brakuje co pokazał choćby w rewanżowym meczu z Rangersami dlatego uważam, że w takich meczach jak dzisiejszy Fabio powinien rozgrywać pełne 90minut, żeby się ogrywać.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:55 #57
Lukixp pisze:
Lukixp
w ocenach goal.com napisali, ze z powodu kontuzji zostal zmieniony w przerwie. kontuzja niesprecyzowana.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:04 #56
witek
witek pisze:
Kolejny emocjonujący mecz, który United ostatecznie przechyla na własną korzyść. Nie wiem dlaczego Fergie bawi się w jakieś dziwne ustawianie drużyny ( i to po meczu z Blackpool ) typu 4-5-1, a dzisiaj 4-2-3-1. Najlepiej gramy standardowym 4-4-2, drużyna jest wtedy dobrze wyważona i potrafimy stwarzać sytuacje.

Po dzisiejszym meczu :

Lindegaard - jestem zaskoczony tym jak pewnym siebie człowiekiem jest Anders. Z całym szacunkiem dla Tomka Kuszczaka, ale przy Duńczyku to on jest jednym wielkim kłębkiem nerwów. Lindegaard wręcz emanuje spokojem, bardzo dobrze gra nogami i całkiem nieźle na przed polu. Czasami czułem się tak jakbym oglądał w bramce Edwina. Mnie Anders przekonał.

O'Shea - typowy występ Johna. Ciężko go jakoś bardzo krytykować, bo niby większych błędów nie popełnia. Zaliczył kilka udanych interwencji, ale w ofensywie oczywiście bezproduktywny.

Smalling - myślę że zagrał lepiej niż Evans, ale zdarzyło mu się parę razy nerwowo podać ( co mu się wcześniej nie zdarzało ). Nie mniej jednak dosyć solidny mecz w jego wykonaniu.

Evans - błąd przy bramce dla Świętych niestety obciąża jego konto. Po jego ostatnim występie przeciwko Liverpoolowi myślałem że wrócił do formy, tymczasem dzisiaj ledwo sobie radził z trzecioligowcami.

Fabio - miał być lepszy od Rafaela, a tymczasem jest zupełnie odwrotnie. Przy golu dla gospodarzy mógł się lepiej ustawić. W ofensywie chaos i brak pomysłu. Słaby występ. Ciekawe dlaczego zszedł.

Gibson - bezproduktywny, podania do tyłu, odgrywał zupełnie niepotrzebną rolę na boisku. Chcę jednak uświadomić wszystkim jego krytykom, że Darron naprawdę jest w stanie grać na ligowym poziomie, ale po prostu dostaje inne zadania. Ferguson od zawsze miał w składzie kogoś kto pozornie nic nie robił, a okazywało się że jest potrzebnym ogniwem. Dzisiaj Gibson kompletnie się nam jednak nie przydał.

Scholes - niezły występ Paula, choć stać go oczywiście na więcej. Z biegiem meczu rozkręcał się. Ostatnie 20, 25 minut zagrał bardzo, bardzo dobrze.

Anderson - nieporozumienie. Następcą Scholesa to on nigdy nie będzie bo to po prostu zupełnie inny piłkarz. Dzisiaj zagrał tak jak w poprzednich sezonach gdzie po prostu zawodził. Ach te jego crossy wprost pod nogi przeciwnika...

Obertan - nie wiem dlaczego Ferguson ustawia Francuza na napadzie. On tam sobie kompletnie nie radzi, co dzisiaj pięknie pokazał. Kompletnie bezproduktywny. Dopiero po przesunięciu na skrzydło - 90% asysty przy golu Owena, i kilka ciekawych rajdów.

Owen - ustawiony gdzieś w środku pola oczywiście nie radził sobie najlepiej ( kolejny nieudany eksperyment SAF'a ). Właściwie w ogóle sobie nie radził, grał bardzo słabo. Moment przełomowy? Oczywiście po zmianie pozycji i graniu jako środkowy napastnik. Od razu strzelił bramkę kapitalnie wykańczając akcję.

Hernandez - genialnego napastnika nam Ferguson sprowadził. Koleś który przychodzi praktycznie z futbolowych peryferii, do jednego z najlepszych klubów świata, do jednej z najcięższych lig świata i z miejsca strzela 11 bramek. To mówi samo za siebie. A to jeszcze nie koniec jego wyczynów! Viva Hernandez!

Giggs - po raz kolejny rozruszał ( wraz z Nanim tym razem ) naszą grę. Piękna asysta i niesamowita energia jak na 37 latka. Ryan nie odchodź :)

Nani - po wejściu na boisko 80% akcji przebiegało jego flanką i trzeba przyznać że poradził sobie całkiem nieźle w tej sytuacji. Druga sprawa że grał przeciwko trochę słabszym obrońcom niż co tydzień.

OK. A teraz może zacznijmy grać na poważnie i wygrywajmy takie mecze dużo szybciej i dużo łatwiej?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:47 #55
Gocha pisze:
Gocha
bramkarzy chyba? a co do Fabio, gra gorzej bo gra znacznie mniej. skąd ma się wziąć u niego niby jakieś ogranie cy coś w ten deseń, skoro z lewej strony bryluje Evra?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:57 #54
Ave88 pisze:
Ave88
Lindegaard miał jedną niepewną interwencję w2 połowie ale obrona go asekurowała ale poza tym dobre spotkanie. Jeśli chodzi o ogół to beznadziejne spotkanie zagraliśmy:). Chaos nieporadność dopiero tak jak z Blackpool przebudzenie pod koniec. Pamiętajmy że czekają nas ciężkie mecze i jak tak będziemy grać to po 1 połowie już będzie po meczu. Btw nie polecam oglądać meczów na Sport Clubie to co ten komentator wyprawiał woła o pomste do nieba....
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:04 #53
Martin pisze:
Martin
"Fabio - miał być lepszy od Rafaela, a tymczasem jest zupełnie odwrotnie. Przy golu dla gospodarzy mógł się lepiej ustawić. W ofensywie chaos i brak pomysłu. Słaby występ. Ciekawe dlaczego zszedł."

A to tylko dlatego, że Rafael trafił na Garego Neville'a, który od paru sezonów nie jest już tym samym zawodnikiem co dawniej, powiem więcej - wielkimi krokami zbliża się do końca swojej kariery z kolei Fabio za rywala ma najlepszego lewego obrońce na świecie - Pata Evrę więc o czym my w ogóle mówimy?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:05 #52
witek pisze:
witek
Tutaj nie ma różnicy "na kogo trafił" dany piłkarz. Dostajesz szanse to robisz wszystko żeby ją wykorzystać - Rafael od razu pokazał pazur strzelając fantastyczną bramkę w meczu z Arsenalem. Za rywala jak ty to mówisz miał nie tylko Neville'a, ale też Browna czy O'Shea, więc tak na prawdę aż 3 zawodników. Oczywiście nie wymagam od Fabio żeby strzelał gole, bo to obrońca. Po prostu Rafael zawiesił poprzeczkę bardzo wysoko, a Fabio pokazuje może 50% tego co jego brat. Myślę że decydującym czynnikiem jest w tej sytuacji to, że Fabio to zawodnik prawonożny a musi grać na lewej obronie. Wierzę jednak w niego bo na pewno jest w stanie grać lepiej. Dzisiaj dałbym mu 5,5/10.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:27 #51
Martin
Martin pisze:
Bardzo dobry występ Owena no i jak zwykle geniusz Hernandeza. Mam nadzieję, że sir Alex w miarę szybko przejrzy na oczy i pozwoli Meksykaninowi regularnie występować w pierwszej jedenastce.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:45 #50
AndieJordan pisze:
AndieJordan
Nie ma co mówić o tym by Ferguson przejrzał na oczy bo i tak dobrze wiemy, że to się nie stanie..
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:48 #49
DresikUnited pisze:
DresikUnited
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 21:13

Rooney powinien siedzieć na ławie??
Czemu tak sądzisz, bo nie ta forma co w tamtym sezonie ?
Wiem że jest Chicharito i gra wspaniale ale moim zdaniem Rooney powinien grać w pierwszym składzie i odzyskać formę .
Chicharito by mógł wchodzić za Rooneya lub Berbatova : )
Wayne mógłby od czasu do czasu nie zagrać w pierwszym składzie żeby zobaczyć że musi się postarać na treningach i odzyskać dawną formę.
No ale cóż każdy ma swoje zdanie :)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:07 #48
AndieJordan pisze:
AndieJordan
Trafili dwa razy.. za pierwszym razem nie uznali gola, chyba czas zacząc oglądać mecze od początku i nieco uważniej..
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:49 #47
Martin pisze:
Martin
Gabriel Obertan jak na Manchester United - słabiutko. To On powinien ciągnąć zespół pod bramkę rywala w pierwszej połowie, gdyby nie zmiany Fergusona prawdopodobnie przegralibyśmy to spotkanie.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:49 #46
AndieJordan
AndieJordan pisze:
Pierwsza połowa: właściwie nic się nie działo.. Kilka dobrych akcji i nic więcej..
W drugiej: Pokazali, że im wreszcie zależy na tej grze.
Nie wiem co myśli Ferguson, ale być może podejrzewał, że i Blackpool i Southampton są słabsi.. Może dlatego postawił taki skład.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:43 #45
Szron
Szron pisze:
Odnoszę takie dziwne wrażenie, że Fergie jakoś tak bardzo ufa Gibsonowi, nie wiem czy nie za bardzo, bo on mi jakoś do United nie pasuje...
Ale może tylko mi się wydaję..
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:42 #44
DresikUnited
DresikUnited pisze:
Mówiłem że będzie 1:2 ! : )
Święci zagrali bardzo dobry mecz, gdyby nie takie proste błędy to mecz zakończył by się remisem lub nawet wygraną Southampton, ale to było trochę mniej prawdopodobne ... ^ ^
Wielki szacunek dla Świętych...
Czerwone Diabły pokazały na co ich stać, ale widać że im to łatwo nie przyszło .
Tak jak niektórzy mówili że to mecz do "pociśnięcia' mylili się, wynik mówi że United wygrało ale nie przyszło im to z łatwością .
Saints mogło zremisować gdyby nie te błędy, no ale mi to obojętne kto wygrał, w końcu grały moje dwie najukochańsze drużyny ; )

Glory Glory Man United !

And it's all Southampton,
All Southampton FC,
We're by far the greatest team,
The world has ever seen... !
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:41 #43
michaaaaas
michaaaaas pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 20:42

Cóż kolejny słaby mecz diabłów... gibson i anderson w pierwszej połowie grali słabiutko, kompletnie bez pomysłu (tzn.gibson nie ryzykował zupełnie, a anderson gdy to robił tracił piłkę - raz bodaj pod naszym polem karnym) przez co napastnicy nie dostawali piłek, na szczęście wejście giggsa załatwiło sprawę.... obertan jak zwykle, obrona trochę niepewnie (szczególnie tyczy się to evansa) ale atak naprawdę ok: dobrze hernandez i świetnie owen, który zapracował sobie IMO na tytuł gracza meczu... walczył, cofał się do rozegrania, biegał na skrzydle (co upodabnia go do rooneya) i strzelił bramkę (co go od roo odróżnia)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:40 #42
Martin pisze:
Martin
Może i śmieszne ale kiedy mają grać rezerwowi jak nie w takich meczach? Z kolei podstawka nie może non stop grać w każdym meczu na każdym froncie.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:43 #41
SzYnA pisze:
SzYnA
no dokladnie to samo sobie pomyslalem, jedyni podstawowi to scholes po kontuzji i Anderson z formą raz w dół raz w górę, pozniej 70% devilapge oczekuje od Hernandeza bramek i Owena a kto im ma podawać? sami maja zrobić rajdy życia ze 3 na mecz ? komentator ten debil na Sportklubie nawet o tym wspomniał:)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:45 #40
SzYnA pisze:
SzYnA
wiesz MARTIN sprawdzić 5-6 rezerwowych jeszcze rozumiem, ale cały skład? bo nie można mowić o Scholesie ze jest podstawowym ostatnio bo dopiero co wrócił po kontuzji, a Anderson wiemy jak gra w tym sezonie raz olśniewa raz dołuje...
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:47 #39
mateuszr20471
Po meczach z Blackpool i Southampton nie mam watpliwosci - trzeba sprzedac Gibsona. Wczesniej jeszcze bronilem go, uwazalem ze jesli dostanie wiecej szans to pokaze na co go stac. W zeszlym sezonie przynajmniej umial mocno kopnac na bramke, w tym sezonie nawet tego nie potrafi, moze zaoferujmy go Sunderlandowi w ramach wymiany na Hendersona+10 mln.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:38 #38
DresikUnited pisze:
DresikUnited
No wow... Ja już dawno mówiłem żeby go sprzedać a każdy się pluł do mnie :)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:43 #37
Kajdan
Kajdan pisze:
Ciesze sie ze sie udalo bo nie za ciekawa sytuacja byla :) W przerwie napisalem zeby zszedl Gibson i Owen wiec mocno sie pomylilem. Brawo dla Michaela i Chicharito za gole ale trzeba zauwazyc ze jak Giggs z Nanim weszli na boisko to byla kompletnie inna gra. Ciekawe na kogo trafimy w 5 rundzie.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:32 #36
myyk
myyk pisze:
Fergie ma jakies uprzedzenie do Fabio ? Chop gra lepiej niż O'shit i schodzi po 1 połowie ;d Na plus jedynie Nani,Obertan i Chicharito. Owen mimo bramki i przychwytu przy 2 bramce NIC ! Jest już wypalony i po sezonie out ;) ! Dobry debiut Lindegarda ;)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:31 #35
ChichaHernandez
OBERTAN?! NIE ROZŚmieszaj mnie koles
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:43 #34
myyk pisze:
myyk
niby co Cię śmieszy ?
» Sobota, 29 stycznia 2011, 21:18 #33
sssexton90
sssexton90 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 20:28

Też głosowałem na Owena. Może nie wszystko mu wychodziło, ale walczył na boisku i oprócz bramki 3 razy zagrosił bramce rywali.

Hernandezowi też należą się słowa uznania bo jego sytuacja nie była łatwa, widać że ma on snajperski talent ;)


Widać, że zawodnikom rezerwowym brakuje ogrania i dlatego tak grali, dobrze że awansowaliśmy dalej i będą mieli okazje trochę popracować :)



teraz czas na Av i tu również liczy się tylko zwycięstywo :) GLORY MAN UNITED !!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:27 #32
sssexton90 pisze:
sssexton90
Dokładnie Ryan to złoty piłkarz, wszyscy nasi gracze powinni brać z niego przykład :)
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:29 #31
welllone pisze:
welllone
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2011 20:51

Giggs już od dawna spisuje się znakomicie. W każdym meczu widać jak potrafi wykorzystywać swoje atuty, jak zastąpić już słabsze przyśpieszenie doświadczeniem.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:51 #30
welllone
welllone pisze:
Wchodzi Giggs jest różnica. Nani również dobrze pościągał na siebie uwagę i zamotał obrońców.
Jest jeden piłkarz w drużynie za którego mógłby wejść którykolwiek inny piłkarz United i nasza gra będzie wyglądała lepiej. Ten piłkarz miał tylko jeden w miarę dobry mecz w całej swojej karierze. Ten piłkarz działa mi coraz bardziej na nerwy, swoją nieporadnością, idiotyzmem na boisku, całkowitym brakiem przeglądu pola oraz durną mimiką twarzy. Tak ten opis pasuje tylko do jednego piłkarza Manchesteru. Najsłabszego piłkarza w naszej drużynie którego podejrzewam zjadłby nie jeden młodzik z naszej szkółki. Darron Gibson. Piszcie co chcecie i dawajcie mu szans ile wlezie ja go skreślam i mam nadzieję, że zobaczę go jak najmniej na boisku oraz zostanie jak najszybciej sprzedany.
On nie potrafi nawet kiwnąć czy obiec zawodników z 3 ligi. Jego podania są niecelne, nieprzemyślane i zwalniają akcję.
Osobiście nie widzę go nawet za 3 lata jako podstawowego piłkarza który mógłby zachwycać. Obym się mylił, ale podczas mej pomyłki United więcej straci wypuszczając go na boiska niż zyska.
Komentator mówił coś o sprzedaży Carricka. Osobiście twierdzę że Carrick bez formy może i nie otworzy podaniem drogi do bramki, może i jej sam nie zdobędzie ale przynajmniej będzie destruktywnie grał i uprzykrzy grę przeciwnikowi, Darron Gibson nawet tego nie potrafi w niczym dobry nie jest. Strzał też mam mocny i też siada mi raz na 20 trafień no ale mam strzał ....
Cieszy zwycięstwo i dobre zmiany które musiały nastąpić. Nam wychodzi gra skrzydłami i tego chyba trzeba się trzymać. Obie bramki trochę z przypadku ale Owen i Hernandez potrafią wpakować byle jaką piłkę do bramki. Javier będzie nasza gwiazdą przez długie lata, już teraz to widać. Najlepszy piłkarz na boisku, no i te miodne podanie od Giggsa wykorzystał perfekcyjnie.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:26 #29
przemekol12 pisze:
przemekol12
Zgadzam się co do zdania. Giggs i Nani dali dobre zmiany, ruszyli obronę rywali.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:28 #28
Devan93
Devan93 pisze:
1 połowa żenada, 2 to samo do momentu wejścia Giggsa i Naniego.
Lindegaard? Mógł lepiej zachować się przy bramce dla Southampton - to było do wyjęcia. Razi postawa pomocy - tu by się przydała jakaś zmiana typu Cleverley, olśnienie Gibsona albo kompletnie ktoś nowy.
No i moja extra subiektywna ocena - brakowało Roo, którego zawsze wszędzie jest pełno i który walczy za dwóch, co w tym meczu i tak dałoby 11 lub nawet mniej (pomoc).
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:25 #27
Biafra pisze:
Biafra
do wyjęcia....? wyjdź, wróć, jeszcze raz wyjdź i pograj w fifę.
» Sobota, 29 stycznia 2011, 20:33 #26

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY