AKTUALNOŚCI

Chicharito posadzi Rooneya na ławce?

Data 27 stycznia 2011, 13:38 Mathe0, Sky Sports
Chicharito posadzi Rooneya na ławce?
» Javier Hernandez w Premier League zdobył siedem bramek
A A A
Kto powinien grać w pierwszym składzie?
Sir Alex Ferguson może mieć niedługo poważny problem z Waynem Rooneyem. Bliski wygryzienia Anglika ze składu jest bowiem Javier Hernandez.

Rooney wciąż nie może odnaleźć formy z ubiegłego sezonu, kiedy trafiał do siatki rywala jak na zawołanie. W obecnych rozgrywkach Wazza ma na swoim koncie tylko trzy bramki.

Sir Alex Ferguson jest natomiast pod coraz większym wrażeniem młodego Hernandeza. Chicharito zmienił Rooneya w ostatnim meczu z Blackpool (3:2) i niespełna dziesięć minut po wejściu na boisko wbił rywalom gola.

Po spotkaniu na Bloomfield Road sir Alex Ferguson tak tłumaczył słaby występ Rooneya: – Ustawiliśmy Rooneya bliżej skrzydła, ale choć grał już na tej pozycji wielokrotnie, to w pierwszej połowie w ogóle nie wszedł w mecz.

– To nie była jego wina. Rytm naszej gry nie był właściwy. Zawiedli wszyscy. Później przesunęliśmy go trochę bardziej do środka, ale po 20 minutach pierwszej połowy wciąż było 0:2. Musieliśmy coś zrobić i zaryzykować.

– Wprowadzenie Chicharito było ryzykiem. Od momentu wejścia na boisko miał duży wpływ na naszą grę. Szybko zmusił bramkarza do znakomitej interwencji. Później wyrównał stan rywalizacji, a tak naprawdę mógł tego dnia wbić cztery gole. Miał zatem wielki wpływ – dodał Ferguson.

Hernandez za swój doskonały występ przeciwko Blackpool prawdopodobnie dostanie szansę od pierwszych minut w meczu Pucharu Anglii z Southampton (sobota, 18.15).
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas Schmeichel dla DevilPage.pl: Szatnia jak Las Vegas
Peter Schmeichel w drugiej części w...



Poprzedni news:
Fletcher: Nie rozmawiamy o rekordzie
Następny news:
Ferguson: Van der Sar wzorem dla każdego

Komentarze (191)


Martin
Martin pisze:
No i wczoraj kolejne trafienie Hernandeza. Dobra, zwycięski gol w meczu z West Bromem mógł być tylko przebłyskiem formy ale następne trafienia kolejno ze Stoke City, Blackpoolem i Southamptonem to już nie przypadek. Chicharito jest w świetnej formie i zasługuje na pierwszą jedenastkę. A jeśli tylko będzie występował na boisku razem z Paulem i Ryanem to przy ich wręcz genialnych dograniach Meksykanin będzie trafiał jeszcze częściej.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 02:27 #180
javier10
javier10 pisze:
ja bym dał 4 napastników berbe chica roo i naniego!
» Sobota, 29 stycznia 2011, 12:25 #179
AndieJordan
AndieJordan pisze:
Gdybym ja miała się wypowiadać, to odesłałabym Rooney'a na ławkę.. Chicharito jest ostatnio znacznie lepszym zawodnikiem.
» Piątek, 28 stycznia 2011, 23:28 #178
cegla87
cegla87 pisze:
Sorki za OT, ale czy słyszeliście że Luis Suarez przenosi sie do Liverpoolu ? Za 26,5mln euro. Ciekawy jestem jak sobie poradzi w lidze angielskiej. Jeśli będzie dobry, to będziemy mogli żałować, że SAF go nie kupił. Tym bardziej, że cena nie wygórowana.
» Piątek, 28 stycznia 2011, 20:02 #177
kubaks16 pisze:
kubaks16
machedy już nie mamy
» Sobota, 29 stycznia 2011, 22:12 #176
luki123
luki123 pisze:
z jednej strony to dobrze ale z drugiej znowu źle.

Po pierwsze prawie zawsze grając mecz Grosiu strzela gola i to najczęściej tego ważnego gola.
Ale znowu Rooney może nie strzela ale rozdziela piłki gra niemalże na każdej pozycji i co ważne asystuje przy bramkach.
I to jest sezon 2010/2011
Berbatov - najlepszy strzelec
Grosiu - zapracował na grę w pierwszym składzie.
no a Rooney to Rooney zawsze jest przydatny.
I KOGO POSADZIĆ ??
Trudniejsza decyzja niż ta co była z Tevezem (chyba)
» Piątek, 28 stycznia 2011, 19:01 #175
myyk
myyk pisze:
Chicharito to bedzie taki drugi Ole ;) BabyFaceKillerGroszek ! ;D
» Piątek, 28 stycznia 2011, 16:17 #174
swiety1
swiety1 pisze:
UNITED to specyficzny klub 2-3 sezony temu zespół(Roo) pracował na Ronaldo w poprzednim sezonie zespół pracował na Roo teraz Berba jest w formie i zespół pracuje na niego(dlatego Rooney znowu biega po skrzydle i bierze się za rozgrywanie a Groszek jest super jokerem i pewnie tak pozostanie)
» Piątek, 28 stycznia 2011, 15:33 #173
PiterParker
PiterParker pisze:
Mówiłem, sprzedać tego wielkiego gwiazdora bo była okazja, a oni mu kontrakt dają jakiego chicarito nie będzie miał jeszcze dłuugo. Rooney się skończył, obecnie gra na poziomie polskiej ligi.
» Piątek, 28 stycznia 2011, 14:22 #172
lloy5 pisze:
lloy5
Jeszcze zobaczymy czy Rooney się skończył wg mnie nie długo znów będzie nas zachwycał swoimi bramkami ale Javier jest znakomity SAF ma trudny orzech do zgryzienia
» Piątek, 28 stycznia 2011, 14:34 #171
SzYnA pisze:
SzYnA
eee no Rooney się skończyl to bardzo ryzykowne wręcz głupie stwierdzenie gdyż on ma bodajże 25 lat wiec jeszcze przed nim dużo. po prostu nie jest w formie, wiem że biega dużo dużo walczy ale nie tego się od niego wymaga, dużo walczyć to majaw srodku boiska panowie on ma strzelac bramki wiec też tym że dużo walczy to bym go za bardzo nie bronił jak to robi 90% jego zwolenników w obecnej formie...
» Piątek, 28 stycznia 2011, 14:59 #170
Najkmanus pisze:
Najkmanus
myślę że jest nieco inaczej on walczy prawda ale jakiś tam potów nie wyciska ja widzę w jego grze lekkość pewność siebie i niesamowite umiejętności a na brami się nie podpala nastrzelał by kilka bez problemu ale w sytuacjach w których w tamtym roku sam strzelał teraz podaje i korzystają inni. On trzyma w ryzach działania ofensywne zespołu bez niego nie będą ta ogarniać
» Piątek, 28 stycznia 2011, 16:06 #169
diabeu
diabeu pisze:
Osobiście usunąłbym znak zapytania z tytułu artykułu. Po prostu nie da się nie lubić tego Drania;)
» Piątek, 28 stycznia 2011, 13:56 #168
Taurus
Taurus pisze:
Skoro CHicharito zdobywa gole z ławki rezerwowej to może spróbować na 2-3 mecze zrobić tak z Rooneyem :D?
» Piątek, 28 stycznia 2011, 12:12 #167
tomeklbn
tomeklbn pisze:
Lubie Rooneya ale niewiem co sie w tym sezonie z nim stało...
» Piątek, 28 stycznia 2011, 12:07 #166
2Fast4You
2Fast4You pisze:
Nie wiem jaki jest sens na razie wystawiania Rooneya bo w ofensywie daje może dużo ale on jest napastnikiem i ma strzelać bramki. Na tą chwile nie widzę dla niego miejsca w podstawowej jedenastce.
» Piątek, 28 stycznia 2011, 11:19 #165
marson77
marson77 pisze:
Teraz Roo powinien ustąpić mu miejsca..Chicharito ma nosa do bramek,a Rooney jeszcze zacznie strzelać.
» Piątek, 28 stycznia 2011, 10:41 #164
KasiaUtd
KasiaUtd pisze:
Moim skromnym zdaniem Chicharito udowodnił, że zasługuje na szanse zagrania od pierwszych minut. Wiadomo, Roo to wielka firma, ale samym nazwiskiem meczu nie wygra...
» Piątek, 28 stycznia 2011, 07:10 #163
tymo0
tymo0 pisze:
Javier ewidentnie jest w formie i świetnie spisuje się w roli jokera. Nie chce porównywać, ale patrząc na to czego potrafi dokonać w końcówkach spotkań na myśl przychodzą mi świetne końcówki w wykonaniu Solskjaera, który niejednokrotnie przywracał uśmiech na twarzach kibiców wchodząc na ostatnie minuty w często beznadziejnych sytuacjach. W prawdzie nie był to gol na wagę ligi mistrzów strzelony w 93 minucie (wspominając pamiętny bój) , ale bardzo ucieszył mnie jak i pewnie wszystkich innych kibiców Czerwonego Manchesteru.

Jeżeli chodzi o grę Rooneya... Moim skromnym zdaniem niektórzy ludzie po tym co zobaczyli w poprzednim sezonie oczekują od niego podobnego wyczynu w trwającym aktualnie. Dla wielu osób wyznacznikiem gry Rooneya są strzelone bramki. Wielu pomyśli "to napastnik takie jest jego zadanie!" i racja, ale zauważyłem ostatnimi czasy że Wayne stara się dużo podawać do partnerów. Nie jestem ekspertem w dziedzinie strzelania goli w najlepszej lidze na świecie... jednak patrząc na to jako kibic który pamięta Rooneya chociażby z poprzedniego sezonu nakazałbym mu w pewnych sytuacjach zostać zwykłym egoistą co z pewnością poprawiłoby jego statystykę strzelonych bramek.

Tak czy siak... Sezon jest nasz !

pozdrawiam
» Piątek, 28 stycznia 2011, 01:27 #162
linox pisze:
linox
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2011 09:45

Niejednokrotnie 'Czaczarito' wychodzil na murwawie w pierwszej jedenastce w tym sezonie lecz w tych spotkaniach nie wyroznial sie niczym specjalnym i z tego co pamietam nie zdobywal goli, wiec jest jednak roznica, ni mowie ze jest latwiej miec 5 min i zablysnac (bo to tez jest sztuka) a grac wiecej minut i udowadniac swoja przydatnosc. Bowiem, moze Roo nie strzela ale czym wiecej minut spedza na boisku tym bardziej udawadnia swoja przydatnosc dla zespolu i SAF to widzi, dlatego do tej pory on wspiera Berbe na przodzie, nie jest wybierany za samo nazwisko..
» Piątek, 28 stycznia 2011, 09:42 #161
SzYnA pisze:
SzYnA
tak ale zazwyczja w pucharze wychodził gdzie mieliśmy sklad wiadomo jaki... buraczany lekko że WHU nam dowalil 4:0. w lidze gral zdecydowanie lepiej...
» Piątek, 28 stycznia 2011, 14:58 #160
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Według mnie bez Rooneya to jak bez nogi. Hernandez to całkiem inny typ piłkarza niż Rooney, dlatego najlepiej by było jakby grali obok siebie w ataku, wtedy dobrze by się uzupełniali, jednak narazie to chyba niemożliwe bo Berba złapał niezłą formę. W przypadku posadzenia Roo na ławce nie byłoby piłkarza który pełniłby funkcję takiego "wolnego elektronu". I nie narzekałbym tak na formę Roo. Może nie jest w szczytowej dyspozycji, ale to że nie strzela bramek nie znaczy też że jest kompletnie bez formy. W tamtym sezonie zdobywał bramkę za bramka z tego względu że grał na szpicy a teraz pracuje więcej w okolicach polach karnego (9 asyst w lidze).
» Piątek, 28 stycznia 2011, 01:13 #159
szczupak
szczupak pisze:
Sprzedają gdzieś taką koszulkę co jest na zdjęciu ? ;)
» Piątek, 28 stycznia 2011, 00:54 #158
xandir94
xandir94 pisze:
Moim zdaniem nie tylko bramki sie licza, Rooney w tym sezonie w tej kwestii zawodzi, ale w kazdej innej rozpierdala system. Mecz z Birmingham - nie strzelil zadnej bramki, ale wypracowal 4 z 5 strzelonych wtedy bramek.
W poprzednim sezonie Rooney tez dopiero na wiosne rozkwitl i sie rostrzelal, wiec czemu nie mialo by byc tak i tym razem ?
» Piątek, 28 stycznia 2011, 00:01 #157
urbanex pisze:
urbanex
rozkwitl na wiosne? ty chyba inna lige ogladales
» Piątek, 28 stycznia 2011, 00:51 #156
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Pora wystawiać Chicharito w wyjściowej jedenastce a Rooney'a wpuszczać na ostatnie 20 minut. Dzieki temu nie będzie wywierana na nim presja związana z wystawieniem w pierwszym składzie. Wtedy powinien sie odnaleźć.
Ave Marszałek!
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 23:58 #155
korbakornik
korbakornik pisze:
doceniam wklad wazzy w zwyciestwa manu, ale po tym co roo(d)ney, ze sie brzydko wyraze odjebal na poczatku sezonu, ciesze sie ze nie wychodzi mu gra, a cala druzyna swietnie sobie radzi bez niego. hernadez daje rade i tego alexio pewnie bedzie sie trzymal, mam tylko nadzieje ze nie dojdzie zmeczenia materialu jak w przypadku torresa.

a berbi? pozostaje nam tylko czekac az zaberbi kolejna bramkie:)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 22:46 #154
Mikip21
Mikip21 pisze:
Moim zdaniem jeżeli Rooney nie będzie grał w pierwszym składzie to na 100% nie wróci do dawnej formy. Wszyscy mówią, że Rooney powinien siedzieć na ławce, ale mówią tak tylko dlatego, że Wazza nie strzela bramek jak to robił w poprzednim sezonie. Myślę, że jak wykażemy jeszcze trochę cierpliwości co do gry Roo to zobaczymy powrót jego wspaniałej gry.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 22:09 #153
jarek879
jarek879 pisze:
rooney musi grac w 1 skladzie,to jest pilkarz ktory pracuje na calym boisku,jest wszedzie...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:59 #152
Halas1234
Halas1234 pisze:
Moja odpowiedz jest taka; nie Groszek ( Javier ) zagra w pierwszym składzie i Fergi zobaczy czy jest mocny teraz Hernandez czy strzeli bramke jak bedzie lipnie grał to Rooney wchodzi i bedzie wiedział złe jego wystepy to ławka. Glory Glory
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:41 #151
SzYnA pisze:
SzYnA
wiesz sprawdzać zawodnika w jednym meczu i to nie całym to tylko sie w polskiej lidze robi ;)
» Piątek, 28 stycznia 2011, 14:56 #150
DONPABLO
DONPABLO pisze:
Jak czytam wasze posty to nie wiem czy sie smiac czy plakac czy wy tylko widzicie co Rooney robi w Relacji Live bo chyba nie pisali byscie takich bzdur na temat Rooneya ogladajac jego gre
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:40 #149
kubaks16
kubaks16 pisze:
niech rooney siedzi niech zobaczy jak swietnie sobie radzi MU bez niego
Hernandez gra świetnie pierwszy skład zdecydowanie dla niego

moje zdanie jest takie że Rooney za niedługo nie zmiesci się nawet na ławce:D
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:07 #148
craig pisze:
craig
ekhm, nie można mieć ustawienia 4-4-3 :d chyba że VDS w obronie zagra :D
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:45 #147
creative0015 pisze:
creative0015
4-4-3? To w ilu mają grać? W 12? A wracając do posta atus1993 to sądzę, że chodziło mu żeby Rooney grał w środku polu wraz z Andersonem. Bo widząc na mecze w wykonaniu Rooneya to bardziej rozgrywa piłki jak środkowy pomocnik niż towarzyszy w ataku Berbatovowi.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:47 #146
gitkolo pisze:
gitkolo
Przecież my już gramy systemem 4-3-3
Obrona----Anderson,Carrick,(Fletcher/Giggsy/Scholes)---Nani,Roo,Berba
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 22:44 #145
sixer pisze:
sixer
karwa taki spam o jedną sprawe, ulżyjcie troche...
» Piątek, 28 stycznia 2011, 01:22 #144
DjBosiL pisze:
DjBosiL
nie każdy sezon musi mieć dobry chyba nie?
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:21 #143
michaaaaas pisze:
michaaaaas
tak czytam od dłuższego czasu wasze wypowiedzi i zastanawiam się skąd wy do cholery wiecie jakie zadania na boisku ma Rooney? podglądacie jak dostaje instrukcje od Fergusona? w nowoczesnej piłce nie ma czegoś takiego jak stałe przywiązanie do pozycji, wasze wymieniane na sucho 4-4-2, 4-3-3 czy też pitolenie o roli napastników są totalnie bezsensowne.....
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 21:32 #142
michaaaaas pisze:
michaaaaas
nie zrozumiałaś do końca tego co napisałem.... to że nie strzela bramek nie oznacza tego, że jest bezużyteczny - 9 asyst i dużo zasług przy kreacji gry (np: w meczu z blackburn 107 podań z czego 3/4 na połowie przeciwnika), obronie itd. przyjrzyj się chalkboardom na stronie guardiana tam świetnie widać wkład Rooneya w grę manchesteru.... i wcale nie mówię że wpuszczanie chicharito to zły pomysł - chodzi mi o to żebyście nie wygłaszali swoich opinii bez znajomości tematu, na podstawie tzw. widzimisię
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 22:00 #141
Master6662 pisze:
Master6662
@michaaaaas
100% agree. To samo mówiłem na innych postach , to mi powiedzieli żeby Roo najpierw poćwiczył strzały na treningach a potem wychodził w pierwszej 11 ;s
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 22:29 #140
SzYnA pisze:
SzYnA
DjBosiL ----> no to jak ma słaby sezon to jego miejsce jest na ławce, a nie na każdej pozycji żeby tylko wszedł w podstawowej 11

michaaaaas ---> gdyby jego rola miała być inna i inne zadania by dostawał od SAFa to by Alex nie mówił że czeka aż zacznie strzelać, że to tylko kwestia czasu itp. bo gdyby jego rolą było co innego(twoja wymiennosć pozycji) to by nie wspominał o strzelaniu bramek, tylko chwalił za asysty i walke a o bramkach nic.
a jak wymiennosc pozycji to moze evra nas zaskoczy w parze z Berbatovem niedługo :P
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 22:39 #139
michaaaaas pisze:
michaaaaas
A twoim zdaniem Rooney biega po calunim boisku bo sobie tak w swojej kwadratowej łepetynie wymyślił? bez jaj... co do wypowiedzi Sir Alexa: wiadomo że zacznie prędzej czy później strzelać bramki bo jest mimo wszystkim zawodnikiem ofensywnym z tym ,że nie tak bardzo jak dawniej. . . i powtarzam po raz kolejny: zajrzyjcie na strone guardiana i obejrzyjcie chalkboardy... widać tam podania Rooneya na całej szerokości boiska (co ciekawe u Giggsa jest podobnie, jest teoretycznie klasycznym skrzydłowym a podania ma z obu stron i środka pola - on jest wiecznie młody...) ale co tam prościej sie nie wysilać, napisać kretyński komentarz jak w ostatnim zdaniu u kolegi SzYnY....
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 23:06 #138
SzYnA pisze:
SzYnA
michaaaas--> nie napinaj się tak chłopaczku. Giggs podaje z różnych stron bo jest skrzydlowym i zamieniją się miejscami z drugim na skrzydle, pozatym to nie konie że mają klapki na oczach i maja biegac tylko do przodu/ do tylu, to jasne że czasem znajdą sie w innym rejonie boiska. wiem ze Rooney podaje z różnych stron i najczęściej dobrze, ale on niech się weźmie za czajenie sie przy polu bramkowym przeciwnika a nie biegnie do połówki rozgrywac. jak przyszedł do nas i strzelał bamke za bramką to tak robił?? pewnie nie wiesz bo jestes jeszcze młody chopok. ale NIE nie robił. i własnie dlatego tyle strzelał. Jeśli SAF mu tak każe to jest to czysta głupota, wiem że u nas jak nie ma Scholesa i Andersona to nie ma obecnie kto rozgrywać więc musi wracać się, ale mimo to miał do tej pory wiele wiele okazji i ich nie wykorzystuje oraz podejmuje złe decyje, zamiast strzelać podaje, zamias kiwnąć do prawej kiwa do lewej itd. obrońcy go czytają jak książeczke dla dzieci...Fergie 753 - kibicowanie nie plega tylko na zachwalaniu ale trzeba też czasem poddać kogoś krytyce, a na nią roo zasluguje jak kazdy inny zawodnik MU. a jak słabo gra to jego miejsce jest obok Tomka i Nevilla, Oshea i innych rezerwowych...
» Piątek, 28 stycznia 2011, 14:54 #137
triadevil pisze:
triadevil
Do Fergie753 i DjBosiL

Każdy sezon powinien mieć dobry, ale nie każdy sezon wspaniały.
W końcu czegoś się oczekuje od takich zawodników.
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 14:06 #136
dawid0208
dawid0208 pisze:
bardzo dobrze moim zdaniem to Chicharito powinien wychodzić w 1 składzie
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:47 #135
mon
mon pisze:
bardzo dobrze.
rooney nic nie gra w tym sezonie.
leci w prenta
hernandez powinien teraz dostac szanse!!:d
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:42 #134
zul
zul pisze:
A z drugiej strony ja bym zaproponował formację 1-4-3-3 w ataku Berba, Chicharito i Roo czmeu by tak nie sprubować w mniej ważnym meczu na przykład? Kto wie. Może by się sprawdzili.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:30 #133
SzYnA pisze:
SzYnA
już to proponowałem kiedyś, ale trzeba pamiętać że Chicharito jest groźny gdy jest na środku bo jego wyjścia za plecy obrońców są zabójcze i nie wiadomo czy by tak samo dobrze wychodzila mu gra na ataku ale na stronie... ale chętnie bym zobaczył akby im to wychodziło do tego na samym środeczku Scholes, Nani/Giggs z lewej Valencia/Fletcher/Anderson z prawej :)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:33 #132
prot
prot pisze:
Groszka nie zatrudniono w Manchesterze na stanowisku "Joker". Ta specyficzna funkcja, mogłaby być wyróżnieniem dla Groszka, gdyby w ataku grało dziś dwóch klasowych napastników.

A tak Groszek zamiast dobijać, musi łatać dziurę. Robi to świetnie. Śmiem twierdzić, że wielu 'dojrzalszych w metryce' zawodników by sobie tak dobrze nie poradziło. Argument o braku doświadczenia czy dojrzałości jest moim zdaniem przestudzony - zimny, niedobry, ble - wylewam - liczby nie kłamią a mówią coś zupełnie innego. Oby tak dalej Grochu.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:29 #131
PatrykPro
PatrykPro pisze:
Mi się zdaje żeby dla Rooney dawać więcej szans po prostu te wahania z podpisaniem kontraktu, potem afera sexualna itp. przez to stracił formę. Chicharito jest dobrym zawodnikiem ale powinien narazie wchodzić w 2 połowe tak gdzieś 60 min- max 75. Ja się zastanawiam czemu SAF nie zrobi składu Rooney - Chicharito cały czas jak narazie jest Rooney - Berbatov a potem za Rooney'a Chicharito bez sensu.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:18 #130
prot pisze:
prot
A zastanowiłeś się, czy Sir Alex nie zastanowił się nad tym wcześniej i dlaczego nie jest tak? Zastanawiające byłoby, gdyby postanowił jak Ty się zastanowiłeś. Absolutnie zastanawiające jest to jak jest teraz - zgadzam się - tylko zastanawiam się nad wymianą WR10 a nie Berbatova jak się sam zastanowiłeś.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:43 #129
DAMINOS
DAMINOS pisze:
Moze i Rooney nie strzela bramek, ale pomaga ;d Co prawda Groszek wchodzi na boisko i strzela bramke :D więc SAF ma duzy problem xDeee
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:07 #128
prot pisze:
prot
Każdy pomaga, nawet jak nie wychodzi, ale się stara - każdy. WR10 nie robi tego lepiej niż pozostałych 10 zawodników na boisku.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:31 #127
olllab
olllab pisze:
Rooney niech gra w pomocy a Groszek i Berba w ataku i wszyscy będą zadowoleni;)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:56 #126
DEVIL83
DEVIL83 pisze:
4-4-2 ale powinien wyjsc Hernandez z aston villa , a rooney niech se posiedzi bo cos nie moze sie wstrzelac od ponad pol roku.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:46 #125
skoda037
skoda037 pisze:
Tym, którzy chcą zobaczyć 4-3-3 radzę puknąć się w głowę.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:17 #124
patrykmufc
patrykmufc pisze:
Nie wiecie czy Valencia będzie na Marsyllie ??
A poza tym SAF nie weźmie Roo na ławke ...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:16 #123
Forfiter
Forfiter pisze:
dobrze by było jakby Rooney usiadł na ławę na jakieś 2-3 spotkanie, myślę, że podziałałoby to na niego jak zimny prysznic z rana :)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:07 #122
Durandir
Durandir pisze:
Jeszcze chyba trochę za wcześnie dla Javiera na regularną grę w wyjściowej jedenastce. Jest bardzo młody i nie ograny w realiach angielskiej piłki, ale ma ogromny potencjał i już wkrótce może przyprawić sir Alexa o miły "ból głowy" przy zestawianiu linii ofensywnej. Wierzę, że Rooney zacznie wreszcie strzelać, poza tym, mimo iż nie zdobywa bramek jest przeważnie bardzo użyteczny i kreatywny w grze. Dlatego nie będziemy go zbyt często oglądać na ławce rezerwowych. Przynajmniej na chwilę obecną.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:06 #121
Durandir pisze:
Durandir
Możliwe, że czasami tak będzie wyglądać formacja ataku, ale SAF jest generalnie zwolennikiem ustawienia 4-4-2 w różnych wariantach i rzadko decyduje się na zmianę.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:10 #120
gradinio
gradinio pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2011 19:04

nie zapominajmy tez o Valencii bo wraca do zdrowia
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:03 #119
Tennant
Tennant pisze:
haha no to by się porobiło ;p. Wniosek: trzeba było Roo puścić gdy była okazja( zamieszanie z odejściem)
Glory Glory MU
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:03 #118
Nani126 pisze:
Nani126
ty chyba w tym czasie mozg pusciles ..
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:10 #117
gitkolo
gitkolo pisze:
Wiadomo, że Chicharito to jest typowy lis pola karmego i on bedzie się sprawdzał gdy będzie pojawiał się na bosiku między 60 a 70 min meczu bo rywale będą zmęczeni a ten będzie dostawał takie ładne gałeczki jak od Giggsa,Roo,Niengo czy Berby.Roo w pierwszym bezapelacyjnie do samego końca
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:01 #116
baku
baku pisze:
Ja znowu ustawiłbym 3 napastników . 2 z przodu czyli Hernandez i Berba a Rooney cofnięty na środku trochę .. Za nimi po bokach Nani i Giggs w środku Anderson i tył taki jaki był ;) Rafael Ferdinand ( Smalling) Vidic Evra
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:59 #115
Forfiter pisze:
Forfiter
hahaha i w każdym meczu po 3 bramki w plecy hahahaha
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:12 #114
witek
witek pisze:
Jeśli Rooney dalej wystawiany będzie na pozycji lewego pomocnika/ofensywnego pomocnika to szybko bramek z jego strony się nie doczekamy. Wazza jest świetnym snajperem co udowodnił sezon temu. Musimy grać tylko 4-4-2 z Roo w napadzie.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:43 #113
Arturek15
Arturek15 pisze:
ta nasza pomoc gra tak słabo, a wy chcecie żeby jeszcze gorzej było z pomocą przy ustawieniu 4;3;3? 3 w linii pomocy to zdecydowanie za malo. według mnie powinno być dalej 4;4;2, a czasem nawet 3;5;2 :)
według mnie chicharito powinien wchodzić z ławki, bo jest genialnym zmiennikiem i jeszcze nie czas na jego pełne 90 minut. Roo musi dostawać więcej szans na grę, aby zaczął grać w końcu na miarę naszych oczekiwań. gra może już dobrze, ale nie ma bramek..
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:34 #112
Forfiter pisze:
Forfiter
Więcej szans na grę? Proszę zobacz ile on gra w ostatnich meczach:
2011-01-25 Blackpool 66
2011-01-22 Birmingham City 90
2011-01-16 Tottenham Hotspur 90
2011-01-01 West Bromwich Albion 90
2010-12-28 Birmingham City 90
2010-12-26 Sunderland 90
2010-12-13 Arsenal Londyn 90
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:11 #111
OnlyRedDevils
A według mnie powinno być tak jak jest Rooney od początku do 70/80 minuty potem wchodzi Chicharito i swoją szybkością rozbraja przeciwnika.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:13 #110
DevilUnited
DevilUnited pisze:
1-4-3-3 ? Ale jestescie zalosni. To nie pasuje , Nani bedzie grac na srodku ? Ale wyobraznia . Nie bedzie już rajdów na bokach . Po 2 Przy takiej formacji graja zawodnicy ktorzy moga grac na srodku pomocy , a Nani i Giggs nie mogą !
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:05 #109
mateyko44
mateyko44 pisze:
Napastnika rozlicza się z strzelonych bramek a póki co Berbatov i Hernandez wywiązują się z tego bezbłędnie a Rooney powinien usiąść na ławie niech nie będzie pewny, że będzie grał w pierwszym składzie i musi pamiętać, że ławka w Manchesterze jest szeroka:D
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:00 #108
Cleverley
Cleverley pisze:
można spróbować z Southamptonem 4:3:3 , nie wypali to się będzie myśleć
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:57 #107
pablomu
pablomu pisze:
Chicharito jest jak Santiago z filmu GOL, kto nie widział niech żałuje ;-))
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:52 #106
ErooMUFC pisze:
ErooMUFC
o tym samym pomyślałem, byle by nie poszedł z ślady swojego "rodaka" i nie wybrał Realu Madryt :)
Pozdrawiam :)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:22 #105
kanadinol pisze:
kanadinol
Gol?Poważnie?Ku*wa przecież ten film jest tragiczny!Scena, w której dzieciak wraca po piłkę ryzykując swoje życie najbardziej odwzorowuje jakość tego "obrazu".
Najlepszym filmem o futbolu jaki widziałem jest Damned United, szczerze polecam.
A wracając do tematu: Hernandez najlepiej się sprawdza w roli wchodzącego z ławki.Nie wiem jaka jest statystyka, ale wydaje mi się, że wtedy strzela najwięcej bramek.Jego szybkość przy zmęczonym rywalu jest nieoceniona.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:11 #104
Damian1991
Damian1991 pisze:
Nie ma sie co oszukiwać, Rooney gra na razie poniżej oczekiwań i nie nalezy wystawiać go tylko dlatego, że to Rooney i nie wypada takiego nazwiska sadzać na ławce.

Chicha spisuje sie swietnie jako rezerwowy, wchodzący na podmęczonego rywala i myślę, że od pierwszych minut równiez tak by było. Więc powinien dostawać szanse od początku póki błyszczy a Roo powinien siąść na ławce i wziąć sie w garść. Dobrze mu to zrobi.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:51 #103
kowal1793
kowal1793 pisze:
Roo nie da sie zastapic ...bez niego gra calkiem sie nie bedzie kleic... konstruuje akcje ,asystuje czesto wraca i odbiera pilki pomaga w defensywie..Groszek powinien nadal byc zmiennikiem wedglug mnie lub zaryzykowac i wpuscic go za berbe ...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:48 #102
DeeJay
DeeJay pisze:
Też uważam że powinien częściej grać i to od pierwszej minuty. Bo inaczej zdenerwuje się jak Tevez i tyle go będziemy widzieć.
Na Rooney'a dobrze podziała ławka, może w końcu ruszy dupsko i zacznie strzelać :)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:19 #101
gradinio
gradinio pisze:
najlepsza teraz formacja to 1:4:3:3 berbatov-rooney-Chicharito moze to wypalic :D
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:17 #100
kroOolik pisze:
kroOolik
wracaj pograć w managery
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:37 #99
bubu86 pisze:
bubu86
powiedz to fergusonowi .... w menagerze
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:51 #98
GloRRy
GloRRy pisze:
Coś mi się wydaje że Wazie słabo idze pakowanie rywalowi piłki do siatki (oprocz formy oczywiscie ) to ze czesto mozna go zobaczyc jak cofa sie do obrony , rozgrywa pilki lub gra na skrzydle . Wydaje mi sie ze sie za bardzo cofa do tylu. W meczu z boltonem weszedl groszek ktory koncentruje sie na ataku i odrazu berba zaczal grac ( jak wiadomo ze samemu w ataku mu nie idzie ) . To tylko takiem moje spostrzezenia i moze sie myle
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:17 #97
Devan93
Devan93 pisze:
A ja patrząc na stan naszej pomocy, proponowałbym Roo wystawić jako cofniętego napastnika a z przodu Berba i Chicharito
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:14 #96
Borubar
Borubar pisze:
noxu955- nie zgadzam się! Hernandez nie zrobił by takiej szopki z odejściem jak Rooney!Berbatov jest w formie,strzela bramki to po co go posadzić na ławce?Rooney wykazuje wielką chęć gry ale ma tylko 3 bramki.Hernandez powinien grać w pierwszym zespole a Rooney powinien być jego zmiennikiem-takie jest moje skromne zdanie!
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:11 #95
Overtaken
Overtaken pisze:
Zgadzam się co do tej 3 berba,chicharito i roo.. Warto spróbować^^
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:08 #94
noxu955
noxu955 pisze:
jestem przeciw. Rooney'a nie da się zastąpić . Jak już to niech zejdzie berbatow. Rooney zawsze będzie najlepszy. Każdy zawodnik ma lepszy i gorszy sezon. On akurat ma gorszy. Ja ani na chwilę nie trace nadziei że Rooney nie wiem czy w tym ale w przyszłym sezonie napewno wyjdzie i będzie kozaczył na Old Trafford. A Chicharito poczuje kase od innego klubu i odejdzie od nas ten groszek. Chcharito tu nie pasuje i tyle.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:06 #93
prot pisze:
prot
Zamień prawie wszystkie 'Rooney' na 'Hernandez'/'groszek' i odwrotnie a wyjdzie całkiem ciekawy komentarz, z którym wówczas bym się zgodził.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:20 #92
Taurus pisze:
Taurus
Groszek wydaje mi się bardziej na takiego wiernego... (tzn jakby chciał zostać do końca kariery) a nie ROoney... Rooney to już pokazał że kasa go kusiła, ale ja niemam mu tego za złe, obydwu tak samo lubię chociaż Groszka zaczynam bardziej
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:36 #91
zoestrike
zoestrike pisze:
Non-sens ... Chicharito nie sprawdza się jako gracz startowej 11stki. Jeśli wchodzi w 70 minucie to robi zamęt... ale nie ma mowy o starcie zamiast Roo. Byłem bardzo rozczarowany kiedy to Rooney zszedł zamiast Berbatova w meczu z Blackpool. Praca jaką wkłada Wayne w grę jest niesamowita, jest aktywny w obronie pomocy i na ataku praktycznie wszędzie go pełno.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:51 #90
ErooMUFC pisze:
ErooMUFC
Tak, ale ich skuteczność jet w tym sezonie nieporównywalna, dlatego zszedł Roo zamiast Berba, przypominam także ze Berba strzelił w tym meczy 2 bramy. koniec kropka
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 19:20 #89
Dantes86
Dantes86 pisze:
Moim zdaniem można by było spróbować ze Southampton takiego ustawienia jak proponuje ziomboy777.
Mogłoby to całkiem ciekawie wyglądać na skrzydłach Nani i Giggs na środek Paul lub Fletcher a przed nimi Roo...Atak wiadomo Berba i Groszek.
Ustawienie ultraofensywne ale wiadomo że Roo haruje nawet w obronie...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:40 #88
skoda037
skoda037 pisze:
Jak dla mnie Hernandez powinien pełnić rolę jokera.
Gdy wchodzi pod koniec meczu na podmęczonych przeciwników jego gra wygląda o wiele lepiej.
A Rooney ? hmm, grał na lewym skrzydle i to mu przeszkadzało.
gdy grają klasyczne 4-4-2 jest o wiele groźniejszy. do naszych napastników brakuje ewidentnie podań, choć było widać, że powrót Paula jest niczym manna z nieba, bo co chwila w drugiej połowie dogrywał rewelacyjne piłki.
myślę, że następny mecz w którym zagra Rooney z przodu i Paul w środku przyniesie bramkę dla tego pierwszego
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:35 #87
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
nie chciał bym się bawić w managerowanie MU bo na pewno w porównaniu do najmniej znaczącego asystenta w sztabie SAFa jestem zwykła "popierdulka" ale zastanawiam się jaki by to odniosło skutek jak by SAF ustawił w ataku: Berbe z Chicharito a tuz za nimi Rooneya jako takiego ofensywnego pomocnika?.... ultra ofensywne rozwiązanie ale myślę , ze wtedy mogli byśmy mieć bardzo ruchomy i niebezpieczny "przod" biorąc tez pod uwagę to , ze mamy genialnych skrzydłowych...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:33 #86
Powell pisze:
Powell
Nie byłoby głupie zobaczyć ich trzech na boisku. NA pewno zaraz jakieś "spece" odeślą nas do gier na PC, ale to jest niezła myśl ;)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:38 #85
iamarctic pisze:
iamarctic
no cóż Panowie, mnie tylko zastanawiałoby jak wyglądałby nasz środek pola przy takim ustawieniu, a raczej czy miałby szanse w ogóle funkcjonować i kto rozgrywałby piłkę, bo żeby sam Roo miał kreować grę w środku pola, z zabezpieczeniem tyłów w postaci Carricka bądź Fletchera, to mi się to nie widzi, no ale... Może mam za słabą wyobraźnię :D
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 20:37 #84
matdevil
matdevil pisze:
Rooney na rozgrywającego !
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:28 #83
rvn1993
rvn1993 pisze:
Chicharito w pierwszym skłdzie jak najbardziej jest w formie trzeba to wykorzystac :P Napsatnik musi stzrelac bramki chicharito to robi Roonry nie a wiec na dzien dzisiejszy stawiamy na Javiera i zobaczymy jak sie spisuje KTO POPIERA ?
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:10 #82
MpawulonU
MpawulonU pisze:
Nowa Formacja MU :)
1-4-3-3 :P Rooney Berba i Chicarito :P
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:08 #81
Lukasz18mu pisze:
Lukasz18mu
a gdzie miejsce dla Naniego który jest lepszy obecnie od Rooneya? Biorąc pod uwage ze w pomocy grają Anderson Scholes i Giggs ?
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:27 #80
Mati865 pisze:
Mati865
I Park jeszcze jest w dobrej dyspozycji!
Pomoc wg. mnie powinna być taka:
nani-Giggs-Park!
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:30 #79
czqu pisze:
czqu
@Mati865: A kto będzie rozgrywał i czyścił przedpole? Trójka skrzydłowych?
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:52 #78
MpawulonU pisze:
MpawulonU
Lewa Nani jak wróci Valencia środek Anderson ( Carrick) Valencia
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:04 #77
Lil
Lil pisze:
Pewnie, że posadzi Roo na ławie.
Nie można być obojętnym na grę Javiera i Waynea i trzeba przyznać, że Javier robi w ataku więcej w 20 minut niż Roo w 70...
Drugą sprawą jest to, że Roo daje sporo drużynie również w obronie, ale sory, jak sobie obrona nie radzi to ich problem... ewentualnie trzeba wymienić, bo nie można wypuszczać Waynea pod pretekstem tego, ze choć nie strzela to dobrze gra w obronie i w środku.
Już długo się trąbi, że do Andersona i Fletchera potrzeba kolejnego dobrego środkowego... takiego którego oni będą gonić, a nie na odwrót.

Wracając do Roo - zapewne stara się ile sił na treningach i Alex szuka mu miejsca wszędzie (nawet na lewym skrzydle...), ale to nie tędy droga.

Czas się sprężyć i zacząć strzelać, bo jeżeli Wayne nie ustrzeli conajmniej 12 goli, będzie miał słabszy sezon niż Berba ubiegły... i ciekawe czy na nim będą wieszany psy... radykalni kibice już na nim wieszają, zobaczymy co będzie Wayne prezentował w Marcu i Kwietniu.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:00 #76
marcinhwk
marcinhwk pisze:
Po co się denerwować
, " posadźmy" rooneya na ławce , lub do Pomocy go ustawić,
:P.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:55 #75
Bovver
Bovver pisze:
Tak! Tak! Tak! Javier do pierwszego składu!!
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:54 #74
ManUniited pisze:
ManUniited
Nie widzę go na razie w 1 składzie jak dla mnie to on może wchodzić w 60' za Rooneya lub Berbe :)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:57 #73
Bovver pisze:
Bovver
Tak tyle ze aktualnie raz wyszedł w pierwszym składzie - jak się nie mylę - troche mu nie wyszło ale nie skreśla się człowieka po jednym meczu...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:32 #72
Werker999 pisze:
Werker999
Bovver, przecież grał w 1 składzie przeciwko Stoke i strzelił 2 gole.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:41 #71
zul
zul pisze:
KaroManchester-źle to ująłem, że legenda. Ale to jest taka maszynka napędowa naszego klubu. Poza tym jak chcecie. Jeżeli byście go posadzili na ławce zrobiłby się na styl Teveza. Zaczęłyby się kłótnie w końcu Roo by odszedł do innego klubu i wszyscy by żałowali, że nie ma go. A wiadome jest to, że on nie będzie się godził an grę na ławce.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:45 #70
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
to jest absurd, ze Rooney nadal gra w 1-szym skladzie. Nic ten gosc nie robi i nie wzrusza mnie ze wraca do obrony by wesprzec kolegow, bo to nie powinna byc jego rola. Jest napastnikiem i ma strzelac gole a jesli nawet karnego potrafi przestrzelic (jak ten ostatni nad poprzeczka) to niech ustapi miejsca lepszemu od niego czyli Hernandezowi, ktory przynajmniej wnosi wiele polotu do gry United. Dzieki Chicharito i Berbatovowi ten atak wyglada calkiem solidnie i nie zycze sobie tego by stawiano na Rooneya tylko dlatego ze nosi takie nazwisko. Nazwiska nie graja wiec niech siada na lawke i da pograc Chicharito, ktory od poczatku sezonu powinien grac w kazdym meczu, a nie w jednym jest a w drugim nawet na lawce go brakuje. Nasuwa mi sie wiec jedno pytanie: WHAT TO F***CK??
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:43 #69
Mariushek1993
Zgadzam sie w 100% . Czemu Rooney ma grac w pierwszym jak juz od roku szuka swojej formy... Moim zdaniem Javier ma jeszcze malo wyrobione nazwisko i to jest przyczyna grzania lawki..
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:47 #68
ManUniited pisze:
ManUniited
lechiacci25
Skończ ... bo mi sie rzygać chce jak słyszę o tym Chicharito .. który jest taki wspaniały ja po prostu tego człowieka nie trawie ... :( Rooney jest dla mnie dobry i odnajdzie formę!! a na ławie to mu sie nie uda... jak już pisałem Hernandez w 60' min może dla mnie wchodzić
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:03 #67
gitkolo pisze:
gitkolo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2011 16:21

Bo jego waleczności dla zespołu nie da się ocenić i dlatego Roo gra zamiast Javiera.Gdyby Berba prezentował forme z ubiegłego sezonu to Hernandez grałby w pierwszym a tak wchodzi jako JOKER.Pozycja Roo jest niezagrożona bo on nawet nie pełni tej samej roli co w ubiegłym sezonie.Gra tak jak przed laty.Bierze piłe i do CR 7 czyli w tym przypadku do Berby
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:18 #66
sisinho pisze:
sisinho
@ManUniited

Lepiej ty skończ , bo Chicharito już wielokrotnie w tym sezonie ratował nam d... więc nie wiem o co ci chodzi. Twierdzisz że Rooney odnajdzie formę , no spoko ale kiedy? W 38 kolejce jak będzie już po wszystkim? Mamy 23 kolejki za sobą , jak na razie może i Rooney jest Dobry ale dużo chce a nic nie wychodzi , więc lepszym sensem jest postawienie na gracza który w 16 meczach ligowych (744 min) w tym sezonie strzelił 7 bramek przy czym 12 razy wchodził z ławki rezerwowej.

Warto napomnieć ze Rooney strzelił 2 bramki na 1054 min w lidze , a nielubiany do tego sezonu Berbatov w 1633 min ustrzelił 19 bramek :)

Mimo że przed sezonem pewnie postawiłbym na atak Roo-Chicharito , to jednak po 23 kolejkach bardziej przemawia do mnie atak Chcharito-Berbatov .
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:21 #65
Lukixp pisze:
Lukixp
dziwne ci sie te pytanie nasuwa :D what to fuck? czyli co j**ac? lol
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:01 #64
mufclover
mufclover pisze:
jak dla mnie chicha już dawno powinien byc w 1 składzie!
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:32 #63
devils18
devils18 pisze:
Ja uważam, że Chicharito powinien dostawać więcej szans w pierwszym składzie. Można zastosować rotacje dwa mecze Rooney dwa Chicharito.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:27 #62
prot pisze:
prot
Uważam, że takie rotacje można ustawiać na początku sezonu na cały sezon ale to bez sensu. Rotacji sens musi być - gdy jeden zawodnik z łańcucha się nie sprawdza - rotacji sensu w ogóle nie ma. Rotacja owszem pod warunkiem - WR10 ma tyle albo blisko tyle bramek i formę co Groch - inaczej [kopiuj/wklej] - rotacji sensu w ogóle nie ma.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:42 #61
naniLuis
naniLuis pisze:
To wchodzenie z ławki jest niesamowite.Prawie co mecz co wchodzi z ławki trafia do siatki.Wspaniały joker.Jak dla mnie takie coś powinno zostać i wchodzić na 20-25 min przed końcem , choć w pierwszym składzie raz po raz też może pograć.
Glory,Glory
We are United !
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:25 #60
danielos97
danielos97 pisze:
Ja bym powiedział na tydzień lub dwa Rooneya wysłać na jakiś obóz aby podbudował formę, a na te kilka meczy ustawić w ataku Berbatova i Hernandeza
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:22 #59
Kajdan
Kajdan pisze:
Smiesza mnie ludzie, ktorzy Rooneya by posadzili na lawke. Wy chyba meczow nie ogladacie United. Wayne to podstawowy zawodnik, najlepszy gracz, czlowiek ktory daje z siebie wszystko i w kazdym momencie potrafi odmienic losy meczu. Nawet kiedy nie ma formy gra dobrze, asystuje i duzo wnosi do gry. Gole Anglika to tylko kwestia czasu bo Roo nie zapomnial jak sie w gra w pilke. Poza tym Wazza nie gra typowego napastnika jak Berba, ktory czai sie w polu karnym i czeka az ktos dogra mu dobra pilke a potem zostaje mu tylko strzelenie gola. Trzeba przyznac ze role egezekutora Bulgar wykonuje w tym sezonie perfekcyjnie. Rooney natomiast zapieprza czesto nawet do obrony, niesamowicie duzo rozgrywa, czesto schodzi na skrzydlo i dobrze obsluguje partnerow podaniami. United brakuje swietnego playmakera ktory by rozprowadzal pilki dlatego tak czesto Rooney musi brac ta role na siebie. Chicharito to dla mnie absolutny fenomen i zdecydowanie powinien grac czesciej ale nie wydaje mi sie dobrym rozwiazaniem aby Groszek gral kosztem Rooneya. Majac 3 wysmienitych napastnikow moze powinnismy sprobowac 4-3-3.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:13 #58
Berba91 pisze:
Berba91
Ciężko się z tobą nie zgodzić co do jego gry, ale według mnie Hernandez bardziej zasługuje teraz na 1 skład.A własnie w ten sposób przez ostatnie 2 sezony usprawiedliwiałem Berbatova jak ty teraz Rooneya. Ale wszyscy i tak mieszali go z błotem.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:17 #57
wayne10rooney
4-3-3 to chyba nie jest dobre rozwiazanie, a co do reszty w 100% sie z Toba zgadzam
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:24 #56
prot pisze:
prot
I znowu ta mantra. Proponuje od 3 zdania do zdania od "Trzeba przyznac.." umiescić jako stałą w skrypcie niech się ludzie nie męczą i nie piszą tego setki razy - wystarczy jakieś "Czytaj tutaj" i niech po najeździe kursorem pokazuje się ten tekst - będzie szybciej.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:38 #55
iamarctic pisze:
iamarctic
z drugiej strony nie zaprzeczysz, że w poprzednim sezonie Roo także potrafił wrócić się pod pole karne, odebrać piłkę napastnikowi, zacząć kontrę, przebiec całe boisko i wykończyć akcję, prawda? I takiego Rooneya chciałbym oglądać.
Niestety na dzień dzisiejszy Wazza ma wszystko poza skutecznością. A o wartości napastnika w głównej mierze decyduje skuteczność, umiejętność zdobywania bramek.
Choćby taki Inzaghi, jak pamiętamy zawsze był królem pola karnego, typowy "sęp", mimo, że nie pomagał zbytnio zespołowi w obronie, bo zawsze się czaił gdzieś na linii z ostatnim obrońcą, to zdobywał bramki i za to Włosi go kochali.
Chicharito imponuje skutecznością, ma już na koncie 10 bramek. W meczu z Blackpool zrobił ogromną różnicę, stwarzając ciągłe zagrożenie pod bramką Mandarynek.
Rachunek wydaje się prosty - Boss powinien dać szansę Meksykaninowi. Bez obrazy dla Roo, nie powinien się obrażać, ponieważ na ten moment jest słabszym NAPASTNIKIEM zarówno od Berbatova jak i Hernandeza. Nie neguję tego, że Rooney wnosi dużo do zespołu, bo stara się przecież, walczy, rozgrywa. Ale jego podstawowym obowiązkiem jest strzelanie bramek, a z tego nie wywiązuje się w najmniejszym stopniu.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:29 #54
ErooMUFC pisze:
ErooMUFC
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2011 18:12

Szkoda Was niektórych czytać...
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:07 #53
ErooMUFC pisze:
ErooMUFC
Dziwne, bardzo dziwne jest to, że ja robiąc to - razem z Berba91 - co właśnie sam robisz [Kajdan], byliśmy mieszani z błotem, tak jak w tamtym sezonie Berba za: asysty, kreowanie akcji, wpływa na United. Za TO, tak właśnie za TO, wszyscy [uogólniam] chcieli by Bułgar opuścił nasz Klub. Więc przestańcie ludzie piepszyć, że jak Roo robi to samo co w ubiegłym sezonie robił Berbatov to jest cacy, bo jeśli tak to jesteście CHOLERNIE nieobiektywni.
Prawda jest taka: obecnie Roo < Hernandez.
I błagam, przejrzyjcie wreszcie na oczy! Zostały 23 kolejki do końca sezonu, jaki sens ma gra tragicznie skutecznego w tym sezonie Anglika, podczas gry Meksykanin gra niesamowicie!
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 18:12 #52
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Dobrze mu to zrobi . Rooney będzie wiedział , że nie jest pewniakiem . Może to go zmobilizuje.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:08 #51
otmar
otmar pisze:
Rooney, to w dalszym ciągu świetny piłkarz, tylko trochę się zablokował z bramkami, ma jakiś opór przed ciągiem na bramkę.

Ja obecnie typowałbym ustawienie:
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Nani - Scholes - Fletcher
Rooney
Hernandez - Berba

W obwodzie: Fabio, Smalling, OShea, Anderson, Obertan, Giggs, Owen
Aut: Gibson, no i chyba Carrick
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:03 #50
gitkolo pisze:
gitkolo
Bra Carricka w pierwszym?Złe ustawienie
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 16:16 #49
Martin pisze:
Martin
Out Carrick? Ty się chyba z koniem przez telefon widziałeś ;p
» Niedziela, 30 stycznia 2011, 02:21 #48
Martin
Martin pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.01.2011 15:02

Niewątpliwie przynajmniej tymczasowy podstawowy skład mu się należy. Javier już niejeden raz udowodnił, że nie jest tylko jokerem i może równie dobrze zdobywać te bramki wychodząc w wyjściowej jedenastce jak to miało miejsce dwukrotnie w meczu ze Stoke City czy też w spotkaniu z West Brom na Old Trafford kiedy trafił do siatki rywala już w 5 minucie. Na dzień dzisiejszy Chicharito jest w lepszej formie od Rooneya i tak jak napisałem wyżej, zasługuje na przynajmniej tymczasowe miejsce w pierwszym zespole.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:01 #47
hubdus
hubdus pisze:
Javier strzela bramki jak na zawołanie tak więc myślę że powinien dostać szansę od początku - trzeba dawać mu szanse, ma formę, walczy, strzela bramki tak więc nic więcej nie można od niego wymagać
Przyniosło by to nawet efekt większy bo Rooney zacznie się bać że Chicharito wygryzie go na amen i zacznie może bardziej pracować nad swoją formą na treningach
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:00 #46
Bartex1309
Bartex1309 pisze:
Roo powinien być w 1 składzie ,a Chico na ławie,on jeszcze ma czas to jest nasz joker Supr-Sub(Super Rezerwowy)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:59 #45
gitkolo
gitkolo pisze:
Jak dla mnie Chicharito powinien dalej być naszym Jokerem.Wiadomo, ze Chicharito choćby nie wiem jak sie starał to nie będzie tak waleczny w ofensywie i w defensywie co Roo więc powinien wchodzić na boisko jako JOKER.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:56 #44
Berba91
Berba91 pisze:
a i jeszcze dziwi mnie to ze gdy Rooney nie strzela bramek to nikt na niego nie najeżdża tak jak na Berbatova w poprzednich sezonach, "przeciez taka jest rola napastnika, musi strzelac bramki" ,cytuje tutaj niektórych z nas.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:45 #43
Szaman0 pisze:
Szaman0
to tak jak bys na Giggsa narzekał xD
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:48 #42
piokrop pisze:
piokrop
Cokolwiek złego zrobi Rooney (afera i słaba forma) to zawsze będzie świętą krową i ujdzie mu to na sucho. Berbatow był mieszany z błotem już po kilku słabych występach, teraz zdobywa bramki i ci krytycy siedzą cicho, ale jeszcze przyjdzie czas, że znowu będą najeżdżać na Berbe. Ale Rooney to dla niektórych jak bóg. Jak dowiedzialem się po tej całej aferze jaką dostał podwyżkę to złapałem się za glowę. Piłkarz, który ma 3 bramki, w tym chyba 2 z karnego nie zasługuje na taką kasę.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:56 #41
wladek22
wladek22 pisze:
Takie pytanko dlaczego nie możemy zagrać 4 3 3 ??
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:43 #40
Szaman0 pisze:
Szaman0
bo to liga angielska ?
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:44 #39
leito276 pisze:
leito276
bo 4-3-3 to taktyka bez typowych skrzydłowych?
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 17:06 #38
habzior9
habzior9 pisze:
Pomysł z 3 napastników by sie sprawdził :)
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:43 #37
hudy680
hudy680 pisze:
Javier w pierwszym powinien grać a Rooney wchodzić
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:43 #36
Berba91
Berba91 pisze:
Jezeli WR10 dostaje takie pieniądze to powinien grac tak jak w poprzednim sezonie. Na tą chwilę na 1 skład zdecydowanie bardziej zasługuje Javier. Myslałem ze Roo, podpisanie tego, jak by nie patrzec kosmicznego kontraktu zmotywuje do lepszej gry, ale na razie gra dziwnie, nie strzela bramek , ale w sumie w niektórych meczach widac ze mu idzie. Moze potrzebuje jakiegoś hat-trika albo czegos takiego.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:42 #35
Szaman0
Szaman0 pisze:
rooney moze grać takiego defensywnego napastnika , albo takiego ofensywnego pomocnika ..

zobaczcie ile ma asyst , dogrania piłek do nożki - mysle ze to wcale by az to takie zle rozwiazanie bylo

rooney ma 9 assyst, Nani 13
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:41 #34
b90
b90 pisze:
Po prostu trzeba ustawic 3 napastników tak jak Barcelona, gole same przyjdą
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:19 #33
skoda037 pisze:
skoda037
ale żeby to zrobić to trzeba mieć takiego człowieka od czarnej roboty w środku.
Bo Fletcher z Carrickiem niestety za dużo błędów popełniają.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 14:27 #32
Czarny95 pisze:
Czarny95
Zawsze są Anderson i Scholes. Pomogą w obronie, a i w ataku popiszą się jakimiś ciekawymi zagraniami.
» Czwartek, 27 stycznia 2011, 15:57 #31

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY