AKTUALNOŚCI

50 milionów euro za Chicharito?

Data 13 stycznia 2011, 13:37 Mathe0, marca.com
50 milionów euro za Chicharito?
» Real Madryt chciałby w swoim składzie mieć Javiera Hernandeza. Transfery wydaje się jednak wielce nieprawdopodobny
A A A
Czy Chicharito jest wart 50 milionów euro?
Jose Mourinho poszukuje zawodnika, który miałby rozwiązać problemy Realu Madryt w linii ataku. Na liście życzeń „Królewskich” znalazł się ponoć Javier Hernandez.

Zakup nowego snajpera stał się dla Realu priorytetem, po tym jak z gry na cztery miesiące wypadł Gonzalo Higuain. Stołeczny klub wzmocnić będzie chciał się jeszcze w styczniowym oknie transferowym.

Hiszpańska Marca wymienia trzech napastników, którymi poważnie interesuje się Real. Są to: Emmanuel Adebayor (Manchester City), Miroslav Klose (Bayern Monachium) i Javier Hernandez.

Dziennikarze zaznaczają jednak, że najtrudniejsze będzie sprowadzenie na Santiago Bernabeu Javier Hernandeza. Według źródeł angielskich i meksykańskich Manchester United chciałby dostać za Chicharito przynajmniej 50 milionów euro, a taka cena może skutecznie odstraszyć Jose Mourinho.

O wiele tańszą opcją mają być wspominani Adebayor i Klose. Obaj napastnicy mieliby najpierw zostać wypożyczeni do Realu na sześć miesięcy.
» Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona Pierwsza oferta United za Kagawę odrzucona
Manchester United złożył oficjalną ...
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?



Poprzedni news:
Petrovic i Varne pod lupą skautów United
Następny news:
Giggs wróci do reprezentacji Walii?

Komentarze (135)


damino77
damino77 pisze:
Tak serio, według mnie sprzedamy go jak Beckhama i Ronaldo ale za jakies 4, 5 lat .
warty jest troche mniej niż 50 mln ale to dobry zawodnik.
» Niedziela, 16 stycznia 2011, 12:03 #135
adrian93
adrian93 pisze:
napewno zostanie w MU.
» Sobota, 15 stycznia 2011, 20:10 #134
sssexton90
sssexton90 pisze:
Patrząć na jego wiek i umiejętności jest spokjnie warto 30 mln, ale 50 to chyba lekka przesada. Jednak to dobra cena by odstraszyć hieny ;) nie oddamy nikogo w tym okienku transferowym a hernandeza już na pewno
» Sobota, 15 stycznia 2011, 13:32 #133
Chico56
Chico56 pisze:
bez przesady on ma naprawdę niesamowity talent ale nie jest wart 50 mln
» Sobota, 15 stycznia 2011, 13:25 #132
javier10
javier10 pisze:
mu forrever 9 zdecydowanie cie popieram a po pierwsze ledwo co go kupili a te wszy od razu go chcą
» Sobota, 15 stycznia 2011, 12:20 #131
vip14
vip14 pisze:
Po co w tym Realu ten piłkarz. Alex Ferguson nie sprzeda go bo Chicharito to jest bardzo potrzebny w Manchesterze United po to żeby zdobywał gole.
» Sobota, 15 stycznia 2011, 08:05 #130
Misiu7
Misiu7 pisze:
Javier Hernandez nie jest wart 50 mln euro!! ON JEST WART O WIELE WIELE WIĘCEJ :)
» Piątek, 14 stycznia 2011, 20:40 #129
krzych418 pisze:
krzych418
Weź się stuknij w głowe chłopaku !!
» Piątek, 14 stycznia 2011, 23:49 #128
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Na 100% to plotka :)
» Piątek, 14 stycznia 2011, 15:57 #127
EVANS
EVANS pisze:
Ludzie to jest przegięcie, za tak młodego utalentowanego chłopaka dawać 50 mln ? Mam nadzieje że to tylko głupie plotki i że SAF go nie sprzeda by naj mniej nie teraz!!
» Piątek, 14 stycznia 2011, 12:08 #126
99iw
99iw pisze:
Hernandez to bardzo utalentowany piłkarz który się nadal rozwija . Jest znacznie lepszy od wielu super skutecznych napastników kiedy byli w jego wieku np Torres,Totti,Ibrahimowić. Przyszedł do nas latem i jest za krótko aby go sprzedać .
» Piątek, 14 stycznia 2011, 09:51 #125
Kondzio1
Kondzio1 pisze:
Bardzo dobra cena dla mnie on już jest wart 50 baniek co będzie za dwa trzy lata xD
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:50 #124
Byniol
Byniol pisze:
Cicharito jest świetnym piłkarzem i teraz jest wart z 30 mln , ale moim zdaniem Ferguson zrobi ogromny błąd jakby sprzedał naszą najmłodszą najlepszą gwiazdę , ponieważ pokaże kiedyś swoją ogromną siłe :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:38 #123
bartusbebe
bartusbebe pisze:
chyba kolumbijskich peso hehe
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:17 #122
xandir94
xandir94 pisze:
Taka jest juz mentalnosc tych portugalsko/hiszpansko jezycznych graczy. Kazdy z nich predzej czy pozniej uzna ze gra dla Barcy/Realu jest ich spelnieniem marzeń
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:40 #121
jacaKONA pisze:
jacaKONA
o co Ci chodzi? to jest jakaś plota odnośnie planów Jose. A stąd naprawdę daaaaaleeeeka droga, choćby do plotki o planach Javiera.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:44 #120
xandir94 pisze:
xandir94
Skoro nie wiesz o co mi chodzi, to przeczytaj jeszcze raz łącząc ze sobą literki zgodnie z kolejnością od lewej do prawej
» Piątek, 14 stycznia 2011, 19:55 #119
MpawulonU
MpawulonU pisze:
Niech go nie sprzedaają !! Zrobią to co zrobili z Beksem Ruudem i to co Stanie sie chyba z Ronaldo . Kupowali ich a nastepnie sadzali na ławce i kupowali nowych jeśli go sprzedadza stanie sie to .
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:15 #118
zjebiarz
zjebiarz pisze:
ja tam żadnych Torresów bym nie chciał...Teza że Torres może dorównać naszemu Roo jest grubo przesadzona... Na serio wolałbym pozostać przy Hernandezie, Torres może tylko pomarzyć o takiej skuteczności w wieku 22 lat jaką ma Javier, zobaczycie jaką będzie gwiazdą :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:07 #117
MartinMU pisze:
MartinMU
Nie żebym był za tym aby sprzedali Groszka ale jeśli wpominasz o skuteczności Torresa w wieku 22 lat to się dowiedz troche o tym:) bo Fernando miał trochę więcej bramek niż 2 w reprezentacji i 4 w klubie
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:30 #116
zjebiarz pisze:
zjebiarz
Javier w zeszłym sezonie był królem strzelów w barwach Chivas :)
» Niedziela, 13 lutego 2011, 20:52 #115
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
groszek jest nasz i koniec tematu...
zmarnowal by sie w realu :P
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:56 #114
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Jose Mourinho morze sobie tylko pomarzyć Chicharito zostaje w Manchesterze i koniec .
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:53 #113
messengerUTD pisze:
messengerUTD
''Morze'' jest głębokie i szerokie.
» Piątek, 14 stycznia 2011, 11:53 #112
BarenS
BarenS pisze:
jeśli, przejdzie do realu niezbyt sobie chłopak pogra.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:47 #111
MG13
MG13 pisze:
Wiedziałem, że Real go będzie chciał. Może aż 50 wart nie jest, ale powinien zostać, to jest przyszłość naszego klubu. Ale pewnie SAF go nie puści, ba, sam Groszek nie będzie chciał tam iść :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:12 #110
xandir94 pisze:
xandir94
Ronaldo tez kiedys nie chcial isc do Realu
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:43 #109
MG13 pisze:
MG13
Nie ma w czym porównywać Ronaldo do Chicharito :)
» Piątek, 14 stycznia 2011, 14:41 #108
prot
prot pisze:
Nawet za siedmioma górami i siedmioma lasami nie ma takiego smoka mocnego na taki diabelski diament. Groszek jest bezcenny, takie rzeczy Panie Perez tylko w Erze. Madryt to jakaś czarna dziura - przyciąga, zasysa i pochłania. Groszek pasuje do realu jak Lady Gaga do zakonu.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:34 #107
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
hehe przyznaję...komentarz rewelacyjny:)
» Piątek, 14 stycznia 2011, 12:07 #106
misiek98 pisze:
misiek98
hehe wczuwasz sie w role
» Sobota, 15 stycznia 2011, 19:45 #105
ytr654ytr
ytr654ytr pisze:
bez przesady, nie jest wart aż 50 melonów
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:16 #104
Bovver pisze:
Bovver
bynajmniej mamy pewność ze go nam nie wykupią za taka cene :) Z reszta ja na miejscu SAF'a bym go nie sprzedawał
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:35 #103
Tennant
Tennant pisze:
haha nieźle byśmy zarobili na Groszku :D
Glory Glory MU
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:15 #102
Kasza90 pisze:
Kasza90
a pomyslales o tym ze to jest przyszlosciowy zawodnik dla klubu?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:29 #101
xandir94 pisze:
xandir94
Moze, ale to i tak nie zmienia faktu, ze mozna na nim zarobic ladna sumke pozostawiajac w skladzie naszego najlepszego napastnika
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:48 #100
mateuszr20471
Chicharito ogolnie nie jest wart 50 milionow euro, jest wart ok.15-20 mln, jednak United nie chca sie go pozbywac wiec podyktowanie ceny 50 mln nie powinno dziwic. Przy podpisywaniu kontraktow z nowymi pilkarzami powinnismy wpisywac klauzule odejscia, np.Rooneya 200 mln euro, Naniego 100mln euro i tak dalej.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:03 #99
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Nie przejdzie do żadnego Realu więc nie rozpisujcie się tak w tych komentarzach :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:55 #98
krzych418
krzych418 pisze:
Co !? Real nas 'wykiwał' na transferze Beckhama, RVN-a i Ronaldo, więc chce nam dać zadość uczynienie teraz za to... ?
Taka kasa za Chicharito !? To niemożliwe, 20 mln to cena za niego i powinniśmy go za nią sprzedać !
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:54 #97
7cris7 pisze:
7cris7
jestes pewien że przyszłośc Man United nalezy sprzedac za 20 mln ;/ brawo geniuszu
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:35 #96
levybike pisze:
levybike
Krzych418, weź zastanów się co za bzdury wypisujesz... Nie wiem ile masz lat, ale poziom Twej wypowiedzi wiele mówi o Twoim rozwoju.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:10 #95
xandir94 pisze:
xandir94
Cena 50mln moim zdaniem jest po to by odstraszyc potecjalnych chetnych. Takie pieniadze ten pilkarz napewno nie jest wart
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:54 #94
krzych418 pisze:
krzych418
@xandir94 dzięki za sensowną odpowiedź i pozdro !
A pozostałe dzieci, co mi tutaj odpisują, odsyłam do sprawdzenia ile Javier jest warty i nie pisania głupot... Jakbyśmy sprzedali go za 20 już teraz to byłby czysty zysk ! Chłopak nie jest najgorszy, ale poradzilibyśmy sobie bez niego...
» Piątek, 14 stycznia 2011, 23:07 #93
sisinho
sisinho pisze:
1. Na 100% Mourinho nie kupiłby Javiera - on szuka klasycznej 9 , kogoś kto ma mu wykańczać sytuacje (ala Berbatov) , wracać się gdy Ronaldo biegnie do przodu. Hernandez to inny typ piłkarza - nieobliczalny , szybki i dobry technicznie (idealny na warunki La Ligi , ale nie dla Realu) .

2. SAF nie odda piłkarza , który przyszedł za niecałe 10 mln funtów , strzelił w pierwszej połowie swojego 1 sezonu już dość dużo ważnych bramek (Bramki ze Stoke,Wilkami czy Valencią bezpośrednio dają nam 3 pkt z każdego meczu) za "marne" 50 mln.

3. Piłkarz ma 22 lata , ledwo wszedł w Europejskie Salony więc wątpie by sam zainteresowany był przeprowadzką ;)

3x NIE :D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:36 #92
xandir94 pisze:
xandir94
Hiszpania? czemu nie? Tam raczej hiszpansko jezyczny pilkarz szybciej by sie zaaklimatyzowal xd
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:52 #91
Kam69 pisze:
Kam69
ze wszystkim się zgodzę ale...
Berbatov nie jest klasyczną 9, nigdy nią raczej nie był. Najbliżej do 9 jest mu teraz ale to i tak nie to. Klasyczną 9 to był RvN, Shearer bądź Inzaghi.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:53 #90
gaham1
gaham1 pisze:
Nie możemy go sprzedac gdyż w następnym sezonie on wraz z roo bd tworzył najlepszy duet napastników w PL. Jeszcze tylko Sanchez i Modric i wsztsko bd idealnie.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:19 #89
jakubinio
jakubinio pisze:
Adebayor jest na wylocie to niech biorą jego !

Ręce precz od Javiera !
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:18 #88
grandes
grandes pisze:
50 mln za Chicharito to szaleństwo .....
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:16 #87
lewy123
lewy123 pisze:
Powiem krótko : " Ręce precz od Chicharito ! "
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:33 #86
MpawulonU
MpawulonU pisze:
powiedział mu ze dobrze mu na OT więc nie odejdzie ;) tylko Ferguson napewno poleci na kase ;|
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:33 #85
czeko1878 pisze:
czeko1878
stary nie poleci , znając życie , kasa za ronaldo jest , i jeszcze to 100mln od glazerów na transfery dla fergiego.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:48 #84
MpawulonU pisze:
MpawulonU
no może i jest ale jak by sprzedali to by mieli 3 napastników rooney berba i owen a chicharito ma 1 skład i powinien sie cieszyć ! to będzie wielka postać MU jak by przeszedł to nie wiem co bym zrobił !!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:50 #83
Michael21
Michael21 pisze:
Łapy precz od Chicharito !!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:32 #82
Lil
Lil pisze:
50 milionów? Hm... to ja powiem tak:

Liverpool szuka dwóch napastników, czyli?! F.Torres będzie do wzięcia...
... Chicharito do Realu za 50 mln, a do nas Fernando z L'poolu? - Jestem na TAK!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:31 #81
Xartula pisze:
Xartula
Szczerze to wole Chicharito niż Torresa
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:18 #80
roki2008 pisze:
roki2008
Takich kibiców jak Lil nie potrzebujemy...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:19 #79
siata19 pisze:
siata19
Takich kibiców , a napewno wie więcej niż ty o tym klubie.Nie kompromituj się chłopie...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:29 #78
czeko1878 pisze:
czeko1878
nasz Chicharito zostanie napewno ;) a torres to pipa , on już miał swoj okres świetności , teraz jest na jednym i tym samym poziomie , my mamy roo i chicharito , oni .. zniszczą PL. że gażdy bd sie bał grać z MU ^^
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:50 #77
roki2008 pisze:
roki2008
Siata19 - Co do tej wiedzy to chyba jesteś jasnowidzem. Nie wiem kto wie więcej, ale taka opcję jaką podał Lil to prostu nie godzi się. Tym bardziej, że Chicharito się naprawdę nieźle zapowiada, a Torres? On gra w Liverpoolu i to jest największa bariera. Poza tym takich plotek o Torresie to już nie wiem ile czytałem.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:17 #76
Lil pisze:
Lil
Krótka piłka panowie i kilka przemyśleń od "niepotrzebnego" kibica United - Lil'a.

1. United jest do dość dużym dołku finansowym. Co prawda Barcelona, Real czy Arsenal też są, co nie zmienia faktu, że np. Barcelona oddziela się od swojej nieskazitelnej historii i umieszcza logo sponsora na koszulach... ale nie byle logo, bo warte 140 milionów euro!
Więc na przyszłe lata "Duma Katalonii" będzie miała zagwarantowane środki na transfery - conajmniej na 2 gigantyczne, lub 4-5 bardzo silnych.
A United? Nie mamy tak bogatych właścicieli jak City czy Chelsea, nie dostaniemy też takich kredytów jak Real czy AC Milan - więc pozostaje sprowadzać młodych graczy i ich sprzedawać.
Zapewne jest jakaś koncepcja składu: Bramkarz, bracia Da Silva na skrzydła, Rio i Vida w środku, Anderson, Nani, Wayne - a reszta? Jak będą dobre oferty to pod młotek.
Dzisiaj niech Wayne się odblokuje, a za Berbatova ktoś zaoferuje +/- 25 mln euro... już go nie będzie i nie ma znaczenia czy ktoś z fanów będzie pisał, że :nie, ręce precz".

2. Jak łatwo zauważyć z naszych napastników Berbatov jest w formie i nabiera rozpędu, ale to nie taki motor napędowy co Wazza - a kto może dorównać Anglikowi? No bez przesady ale Hernandez raczej nie... jemu może dorównać jedynie David Villa, Fernando Torres i sam Messi... no i Ronaldo, ale do tej samej rzeki się dwa razy nie wchodzi... a na Messiego i Villę szans nie mamy.
Pozostaje Torres i szczerze mówiąc, nawet gdyby Chicharito został, a Torres odchodził by z L'poolu, nie zastanawiał bym się, tylko składał oferty.

3. Czy wszyscy łyknęli bajkę, że Murinho wywali 50 baniek na Javiera?
Za 35 milionów mógł by mieć Dzeko, za 29 Balotelliego, za 150 tysięcy Mnie...
W ofertę Hernandez za Kake, lub Hernandez za Benzeme jestem w stanie uwierzyć - potrzeba nam gracza na środek, a co do Benzemy - Alex go kocha, sam nie wiem dlaczego...
... ale w 50 milionów... koń by się uśmiał.

Pozdrawiam.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:54 #75
roki2008 pisze:
roki2008
O i to jest prawdziwa wypowiedź. Przyznaję rację, myliłem się co do Ciebie po 1 komentarzu, ale teraz wyjaśniłeś o co Ci chodziło i rozumiem o co chodzi :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:48 #74
xandir94 pisze:
xandir94
roki2008 nasrane masz w bani.
Jak nie masz zadnych madrych postow w swoim asortymencie to ich nie uzywaj
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:51 #73
BossManchesterU
Takich kibiców jak Lil nie potrzebujemy...
» Piątek, 14 stycznia 2011, 10:31 #72
Kajdan
Kajdan pisze:
Hahaha moga dawac nawet 200 mln, niech spier***ają bo Groszek zostaje w United :) A w sondzie oczywiscie kliknalem na nie bo Chicharito jest wart duzo wiecej, to chyba najwiekszy talent obecnie i nie jest absolutnie na sprzedaz. Pozdrawiam
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:27 #71
Arturek15
Arturek15 pisze:
eeee ludzie on nie jest na sprzedaż...
musimy go zatrzymać, bo tkwi w nim wielki talent :)
posiada nie wiarygodną smykałkę do zdobywania bramek ;]
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:19 #70
Orkwisz14
Orkwisz14 pisze:
Zostawcie nam groszka :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:17 #69
lazza
lazza pisze:
Nie wiem czemu Real nie poszuka sam "młodych talentów". Real już wielu dobrych zawodników odkupił do Man Utd.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:16 #68
damikol02
damikol02 pisze:
Żal już się ta menda Jose Murinho wpierdziela Manchester United dopiero sprowadził Hernandeza a ten się wpierdziela !!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:15 #67
Xeres pisze:
Xeres
Nie płacz. Skoro możemy zaoferować Javierowi więcej, niż Real, to nie ma powodu, by od nas odszedł. Zresztą, nie wydaje mi się, żeby chłopak był specjalnie medialny i leciał na kase, jak nasza była gwiazda z Portugalii. A JEŚLI, nie potrafimy trzymać godnych zawodników w swoich szeregach, to z całej miłości do klubu, coś tu jest nie tak.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:20 #66
benek2411
benek2411 pisze:
Lepiej żeby nie został sprzedany, ale jestem pewien gdy real zaoferuje około 30MLN to Ferguson go pogoni.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:57 #65
ManUtd95 pisze:
ManUtd95
a ja jestem innego zdania.
i sam zobacz ilu pilkarzy manchesteru chce real -.-
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:10 #64
Ave88
Ave88 pisze:
1. Póki co nie jest wart takich pieniędzy zresztą na pewno zapłacili by mniej.
2. Przyszedł do nas niedawno a już się znakomicie zaaklimatyzował a to bardzo ważne bo nie każdemu się to udaje już w 1 sezonie.
3. SAF go na pewno nie puści gdyż dla każdego napastnika u nas ma określoną role i na pewno się go nie pozbędzie.
4. Groszek to nasza przyszłość.
5.Jak to napisał niżej leito276 można by za taką kasę kupić paru Hernandezów ale pojawia się pytanie czy dali by sobie radę z presją najlepszej ligi świata.
6. I najważniejsze pomimo młodego wieku ten chłopak ma zarąbiście poukładaną głowę i jestem przekonany że nie pójdzie tam żeby po paru miesiącach gdy wróci Higuain usiąść na ławke i dostawać szanse z drużynami typu Almeria bądz Hercules.
7. Nie rozwinie się tam tak jak może rozwinąć się tutaj. Piłkarz rozwija się najlepiej gdy gra przeciwko najlepszym a to jest możliwe tylko w Premiership gdyż tutaj każda drużyna jest nieobliczalna i może dużo namieszać.
8. Z tego co słyszałem to na 1 miejscu ich listy transferowej jest Klose średnio w to wierze ale z nimi wszystko jest możliwe dlatego jestem przekonany że Fergie szybko zdementuje tą śmieszną plotke. Gloryyyy:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:54 #63
blejd7
blejd7 pisze:
Javier nie jest wart na razie tych 50 mln. max 20. jeżeli nadal będzie się tak rozwijał jak do tej pory i wskoczy do 1 składu do za 3-4 lata może będzie tyle warty ale wątpię żeby aż tak się rozwinął. Myslę, że w najlepszym momencie kariery przy normalnych cenach(Nie takich jak daje City, Real i Barca) będzie warty około 35 mln. Obecnie 50 mln jest wartych może kilku zawodników na globie (w tym Messi i CR7) ale Hernandez nie. Zgodziłbym się na transfer jeżeli daliby Nam 30 mln i Benzemę. Myślę, że byłby to dobry układ. Jeśli Karim odzyska formę to będzie grał na podobnym poziomie co Hernandez. Tylko, że w Realu mało kto jest w stanie odzyskać formę, bo po 2 słabszych meczach przez następnych 5 siedzą na trybunach.
Na miejscu SAFa nie sprzedawałbym go, chyba że w jego miejsce dojdzie inny świetny napad
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:42 #62
KaMManU91 pisze:
KaMManU91
Zobaczymy czy będziesz tak pisał jak Mou będzie obejmował Manchester ;)
Bo napewno będzie.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:52 #61
Urban1996
Urban1996 pisze:
Czego ten Real jeszcze od nas chce? Zabrali już nam ronaldo, beckhama, Van niesterlooya, heince i do tego Beckhama. Nie ma mowy. Poza tym uważam że są to tylko iwwyłącznie ploty, wyssane z palca. Nie wierzę aby United sprzedawało tak znakomitego zawodnika po kilku miesiącach. Chicharito nie pokazał jeszcze tak naprawdę pełni swoich umiejętności. Na Real Madryt.pl piszą że Real chce wypożyczyć zawodnika, a nie kupować. Punktem pożądania Królewskich są Klose, Adebaoyr i Ibrahimović. Niech kupują sobie kogoś innego. co my jesteśmy jakąś fabryką piłkarzy dla Realu?! Tylu już nam piłkarzy zabrali. Powiem krótko...Dajcie nam święty spokój raz na zawsze!!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:39 #60
erni93 pisze:
erni93
Beckhama dwa razy ? nie wiedziałem :p
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:14 #59
b90
b90 pisze:
Mogą zapomnieć i niech się nie błaźnią więcej
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:35 #58
witek
witek pisze:
Ta wiadomość jest oczywiście wyssana z palca, ale faktem jest że żałosnym tworem jest ten cały Real. Nie mają nic wspólnego z dobrze prosperującym klubem sportowym, jedynie w medialności nie mają sobie równych. Jak można tak szastać pieniędzmi? O szkoleniu gwiazd nie mają bladego pojęcia, potrafią jedynie podbierać najlepszych zawodników, którzy z resztą później już nie grają tak dobrze.

Real jest żałosny, żałośni są ludzie którzy uważają Mourinho za najlepszego trenera na świecie. Fergusonowi to on może...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:32 #57
patryk0987
patryk0987 pisze:
z tej trójki najbardziej prawdopodobnym wydaje sie byc transfer Adebayora, Hernandez przed jakakolwiek mozliwoscia sprzedazy najpierw posiedzi co najmniej 2 lata ManU, jestem tego pewien :)
Klose, za to jest za stary na tak odmłodzony Real Madryt nie oszukujmy sie, on nigdy nie opuści Monachium :)
Adebayor wydaje sie byc w sam raz na RM, trudny ogar do okiełznania :D ale taka dwu metrowa wierza na szpicy w RM? to jest to :) ma wielki talent ale nigdy nie dostaje szans zeby to udowodnic, mysle ze Real TO JEST TO, zespół gdzie mógłby gwiazdorzyć razem z resztą kadry :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:22 #56
leito276
leito276 pisze:
Gdyby zaoferowali 50mln to nie pozostało by nic innego jak go sprzedać. Niedoświadczony Javier jest wart góra 20mln... 50mln są warci tacy snajperzy jak Torres czy Rooney w formia :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:05 #55
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Może i niedoświadczony, ale talent ma wielki i tylko czekać jak nam się rozkręci. Nie widzę powodu, żeby go sprzedawać.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:09 #54
leito276 pisze:
leito276
Ale ja nie powiedziałem, że musimy go sprzedać. Ja tylko zasugerowałem, iż gdyby taka, bądź wyższa oferta została nam zaoferowana, to najrozsądniej byłoby sprzedać Naszego Javierka gdyż za tą cenę mogli byśmy kupić "2 takich Hernandezów"
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:18 #53
michalk86 pisze:
michalk86
wierzysz w to, ze gdybysmy sprzedali Chicharito za 50 baniek to ta kasa trafilaby na transfery? Pewnie tak samo jak kasa z CR ?

Dlatego nie ma bata zebysmy sprzedawali tak kluczowych pilkarzy jesli w zamian nie dostaniemy innego pilkarza na poziomie + ew. kasy.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:28 #52
leito276 pisze:
leito276
michalk86, z jednej strony masz rację. Z drugiej jednak PODOBNO kasa zarobiona ze sprzedaży Ronaldo jest, i jest ona na transfery. Nie wiadomo jak jest naprawdę.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:38 #51
Sanchez pisze:
Sanchez
Chicharito obecnie gra lepiej niż Torres i Rooney.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:01 #50
messengerUTD
messengerUTD pisze:
Chyba ich pogrzało.W życiu nie oddamy Chicharito. Śmiech na sali,że Chicharito od nas odejdzie.Czemu oni wgl chcą od nas piłkarzy?Niech szukają sobie łupów gdzie indziej.Pierw Ruud van Nistelrooy,C.Ronaldo,Beckham,Heinze.Tego już za wiele. Groszek kocha nasz klub(pokazuje to przy strzelonym golu jak zawsze całuje nasz herb,co uwielbiam w jego wykonaniu) i nie będzie taki głupi i się nie sprzeda.

Królewscy idźcie żerować gdzie indziej. !!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:53 #49
Wazza1994
Wazza1994 pisze:
Po 1 Murinho nie dostał pozwolenia na transfer i to za tyle kasy jeszcze 50 mln dobre:) po 2 Fergi go nie wypuści i Chicarito nie odejdzie.Po co dajecie takie ploty na stronke jak Kaka w United :D.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:52 #48
bossik21
bossik21 pisze:
Uważam, że jeśli ktoś nie potrafi wyszukiwać młodych i zdolnych, którzy grają w nieznanych klubach, to niechaj płaczą grubo za tych piłkarzy z znanych i bardzo dobrych klubów. Cena za takie zachowanie czyli 50mln jest jak najbardziej dobra. Trzeba z takich klubów jak real zdzierać kasę.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:50 #47
cahill1226
cahill1226 pisze:
Bądźmy szczerzy...chicharito nie jest wart tyle forsy. nie ma mowy o jego odejściu. Bezsensu byłoby kupować zawodnika i później po kilku miesiącach sprzedawać go do innego klubu. ale jeśli miałby już odejść(co jest niemożliwe), to United zrobili by znakomity biznes.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:46 #46
pop
pop pisze:
raczej nie pójdzie nigdzie, zostanie w Manchesterze ;)
wątpie, żeby on sam chciał opuścić klub, a Ferguson na pewno go nie sprzeda :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:38 #45
kubcio077
kubcio077 pisze:
Nie chodzi o wiek tylko o znajomość na piłce noznej.Javier jest wg mnie przyszłościowym zawodnikiem, ale teraz nie ma opcji by był wart 50 mln euro. To jest oczywiście cena zaporowa bo jego realna wartość to ok 15 mln wg mnie....Z tymże Real jest nieobliczalny i zdolny do wszystkiego..przeciez ilu zawodników przepłacali pare razy i później sprzedawali za bezcen.ale tym razem zostanie on w Mu.Na szczęście..
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:38 #44
mateyko44
mateyko44 pisze:
Zadna kasa nie jest w stanie przekonac mnie do sprzedazy Hernadeza on jest nasz i musi sie rozwinac aby grac jeszcze na lepszym poziomie i zeby skopac tylki min City:D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:36 #43
rvn10
rvn10 pisze:
50 baniek za Chicharito..takie rzeczy to tylko w Realu M ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:36 #42
tenris
tenris pisze:
Wy chyba nie do końca rozumiecie. Po pierwsze to plota, po drugie 50 mln jest właśnie ceną, której nikt nie zapłaci, bo po jaką cholerę mielibyśmy chcieć go sprzedać?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:34 #41
pbskarpy
pbskarpy pisze:
Jak czytam te wszystkie komentarze to nie mogę pozbyć się wrażenia, że średnia wieku użytkowników tego portalu to 15 lat.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:33 #40
mario8
mario8 pisze:
spoko niech dają 50mln
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:32 #39
lechiacci25 pisze:
lechiacci25
tak na dlugi ktore posiada klub. Niech nie probuja go sprzedawac, bo dopiero wtedy klub osiagnie finansowe dno. Nie zapominajmy, ze ta forsa przepadnie jak kamien w wode by tylko poprawic zycie tym zalosnym Yankesom, co prowadza United. NO F***CKING WAY!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:24 #38
lechiacci25
lechiacci25 pisze:
On wart 50 milionow? Chyba ktos do reszty zwariowal. On jest warto duzo wiecej forsy, a aktualnie jest on bezcenny i nie zycze sobie by takie scierwo jak Real niszczacy wszystkie mlode talenty sprowadzal reprezentanta Meksyku! Nikt w tym kraju nie cierpi tych zadufanych w sobie Realowcow. Oni kochaja Barce, ale nawet tam nie chcialbym aby "Chicharigol" odchodzil, bo jest on wprost stworzony do gry w United. Chce by byl w tym klubie jak najdluzej i stal sie kiedys zywa legenda Manchesteru Utd.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:30 #37
NaviR
NaviR pisze:
50 mln ,to jest warty Hernandez ,ale Xavier (Xavi) ;]
Mam nadzieję ,że zostanie w Manchesterze ,tutaj ma przynajmniej szanse na rozwój.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:27 #36
Deluxe
Deluxe pisze:
Myślę, że kasa nie skusiłaby Chicharito. Gdyby odszedł do jakiegokolwiek innego klubu w połowie debiutanckiego sezonu na Old Trafford, straciłabym chyba do niego szacunek. Mam nadzieję, że będzie jeszcze kiedyś legendą United. A Real z czego może być dumny? Z okradania lepszych klubów z rodzących się legend? Pod tym względem, ale i nie tylko, United zawsze będzie tysiąc razy lepsze niż Real. Z całym szacunkiem dla tego klubu.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:15 #35
matdevil
matdevil pisze:
hahahaahha 50 mln za strzelca 7 goli w tym sezonie, z calym szacunkiem do Javiera i jego wielkiego talentu, ale nawet real nie jest tak glupi :D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:04 #34
Czmielu pisze:
Czmielu
Jednego ?! .. Wg. mnie sam CR to pikuś ... Zabrali nam wspaniałą 3-jke ... Van Nisterloy , Beckham i CR7...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:49 #33
Xeres pisze:
Xeres
Nie licząc tego ostatniego, dwóch poszło po sprzeczce z SAFem. Z RVNem poszło o to, ze Saha miał pierwsze miejsce w składzie, a co jak co, grał rewelacyjnie, z Beckhamem, chodziło wiele plot, ale niby poszlo o to, ze ma zbyt luzne podejscie do treningow i ten 'legendarny' but, a CR7, jak to on, pajac, medialna pipa, która szuka rozglosu w szmatławcach, ale trzeba mu oddac, ze zrobil wiele dobrego dla nas.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:52 #32
jacomanufan pisze:
jacomanufan
o Heinze ktoś zapomniał :D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:25 #31
juras1211
juras1211 pisze:
Plota Real nikogo nie kupi , najwyżej kogoś wypożyczy . Perez za wszelka cenę chce wypromować jakiegoś wychowanka bo mu się ciągle zarzuca , z kupuje co popadnie a szkółka Realu jest do bani . Ma do tego okazje bo akurat w ataku maja młody talent . Morata na pewno będzie zawodnikiem 1 składu w przyszłości, na razie kogoś wypożycza , albo kupią jakiegoś zawodnika , do którego maja prawo pierwokupu .
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:39 #30
wrooney
wrooney pisze:
I tak bym go nie sprzedawał ! Ma ogromny talent, to jest MANCHESTER UNITED, czemu mamy sprzedawać takiego zawodnika? Nie jesteśmy średniakami żeby wyprzedawać naszych zawodników do "wielkiego" Realu.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:35 #29
baku
baku pisze:
Lepszej ploty nie słyszałem ;d
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:34 #28
Czmielu pisze:
Czmielu
A ja tak :D Kaka do końca sezonu w United :D , to mnie najbardziej rozbawiło :D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:55 #27
maciexxo
maciexxo pisze:
HA 50 mln funtów za tak młodego zawodnika... Tylko Real mógłby go za tyle kupić...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:32 #26
kamil08111992
Żałośni jesteście chcecie go wymienić za Kakę bądz Ronaldo
Kaka stary dziad wiecznie kontuzjowany drugi Owen
Ronaldo człowiek który odzzedł z Man utd by grać dla realu bo jak sam mowi to jego marzenie z dziećiństwa
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:32 #25
pablomu
pablomu pisze:
Łapy precz od Chicharito !!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:31 #24
skoda037
skoda037 pisze:
"Manchester United chciałby dostać za Chicharito przynajmniej 50 milionów euro,"
to jest przyszłość tego klubu, nie wiem czy oferta taka jak za Ronaldo skłoniłaby Alexa do sprzedaży Chicharito ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:27 #23
damian3chrosto
Na pewno nie przejdzie. Sam Hernandez na pewno nie chciałby odchodzić z Manchesteru United tym bardziej że dopiero zaczyna na dobre grać
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:25 #22
Leon
Leon pisze:
wątpię żeby jakiś napastnik został sprowadzony na Bernabeu bo prezes Realu zapowiedział , że żadnych zakupów w tym okienku transferowym nie będzię , więc to jest kolejna bajeczka wyssana z palca.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:09 #21
suzer7
suzer7 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2011 14:09

Światowej klasy futbol przestaje opierać się na zarobkach zespołu, ale na bogatych właścicielach ;/. Jak tak ma być to ja chcę tych szejków z Kataru, ale żeby nie wtrącali się w politykę klubu. Byłoby fajnie :).
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:08 #20
Boniek1920
Boniek1920 pisze:
nigdy w życiu za jakieś pół roku siedział by na ławce bo by innego znowu kupili a media nie mają co pisać może zaraz napiszą że SAF już nie chce trenować UNITED.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:08 #19
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Chicharito i jego talent są bezcenni! :)
Za chwile okaże się że będą chcieli sprowadzić do siebie wszystkich skautów MU.....
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:06 #18
Taurus
Taurus pisze:
Liczę że go nie sprzedadzą chociaż wiadomo co odbije realowi z tą kasą... mimo to myślę że sam Chicharito i SAF nie chcą żeby odszedł do realu.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:06 #17
Xevy
Xevy pisze:
za 50, bierzcie go!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:05 #16
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
50 mln?? Hernandez na pewno nie jest wart aż tyle sałaty. 30 mln - max

Ale i tak nie jest na sprzedaż :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:02 #15
Gemit23
Gemit23 pisze:
Chicharito nie jest wart 50 mln, tylko jakieś 20 baniek
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:57 #14
leito276 pisze:
leito276
Dokładnie :) Sprzedanie go za taką sumę byłoby genialnym posunięciem. Wprawdzie na prawdę lubię Javiera... Jest świetny, ale za 50 mln można kupić lepszych snajperów ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:17 #13
jacomanufan
jacomanufan pisze:
on nie jest wart 50 baniek...jak dla mnie to on jest bezcenny puki co.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:53 #12
Cleverley
Cleverley pisze:
nie ma mowy, Javier nigdzie nie idziesz ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:49 #11
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
wara od niego.. zeby taki klub jak real miał problemy w ataku to jakiś żart chyba.. załosny smieszny klubik
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:49 #10
Cleverley pisze:
Cleverley
no mają tylko C.Ronaldo i Karima ..
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:51 #9
marine
marine pisze:
za 50?! JASNE:) to był by najlepszy biznes pod słońcem kupić gracza za grosze i po pół roku sprzedać go za 50 mln! ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:48 #8
AFCAMUFC pisze:
AFCAMUFC
ale on nie przyszedł po to żeby stać sie zachcianką realu
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:49 #7
marine pisze:
marine
akurat mnie to nie za bardzo interesuje, biznes jest biznes, Chicharito nie jest też takim zawodnikiem, który zbawi Manchester United, jeśli Real go chce za kwotę nawet 30 mln funtów, to uważam, że dla klubu byłby to wyśmienity interes
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:02 #6
SYSTEM pisze:
SYSTEM
marine czy 10 mln Funtów to dla Ciebie grosze? :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:12 #5
leito276 pisze:
leito276
Marine, przy dla mnie, 10 mln funtów przy liczbie 50mln euro to grosze... Mamy ponad dwukrotny zarobek na graczu który przez ten rok na dobrą sprawę wcale znacznie się nie poprawił :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:07 #4
MUforever9
MUforever9 pisze:
Chicharito zostaje nawet za 100 bym go nie sprzedał on tu nie przyszedł żeby zrobić na nim interes tylko żeby zdobywał ważne gole...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:43 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY