AKTUALNOŚCI

Tomasz Kuszczak chce być jak Peter Schmeichel

Data 13 stycznia 2011, 12:07 Mathe0, Manchester Evening News
Tomasz Kuszczak chce być jak Peter Schmeichel
Czytaj więcej:
» Edwin van der Sar
» Tomasz Kuszczak
A A A
Czy sir Alex Ferguson powinien powierzyć bluzę z numerem 1 Tomaszowi Kuszczakowi?
Tomasz Kuszczak przekonuje, że jest wystarczająco dobry, aby na stałe zastąpić Edwina van der Sara w bramce Manchesteru United. Jeśli jednak sir Alex Ferguson nie powierzy mu bluzy z numerem 1, to Polak odejdzie z klubu.

Wobec kontuzji holenderskiego golkipera Tomasz Kuszczak otrzymał szansę na udowodnienie sir Aleksowi, że ten nie potrzebuje rozglądać się za następcą Edwina.

– Wiem, że nie mam największego nazwiska na świecie. Nie chcę zabrzmieć arogancko, ale jestem wystarczająco dobry – mówi Kuszczak w rozmowie z MEN Sport.

– Rozmawiałem kilkukrotnie z menadżerem i odpowiedział mi, że zobaczy co się stanie po zakończeniu sezonu. Do tego czasu jeśli dostanę szansę, to będę robił wszystko, aby mu zaimponować. Jeśli klub uzna, że nie jestem wystarczająco dobry, odejdę gdzieś indziej.

– Jeśli sir Alex Ferguson uzna pod koniec sezonu, że nie jestem wystarczająco dobry, to będę rozglądał się za innym klubem – podkreśla Polak.

– Teraz wszystko jest możliwe. Realistycznie patrzę na moją sytuację. Nie przeraża mnie to, że miałbym zostać następcą Edwina. Dlaczego tak miałoby być? Nie jestem tu od dziś.

– Siedziałem na ławce, bo czekałem na swoją szansę, a nie dlatego, że nie byłem wystarczająco dobry, aby być bramkarzem numer jeden. Byłem bardzo cierpliwy, a uważam, że tutaj warto czekać na swoją szansę.

– Myślę, że przez wzgląd na moją cierpliwość zasłużyłem sobie na kilka minut na boisku.

– Jeśli będę grał w tym klubie przez długi okres, to będę naprawdę szczęśliwy, bo spełni się moje marzenie. Przychodziłem do Manchesteru, aby być najlepszym bramkarzem przez wiele lat, tak jak mój idol Peter Schmeichel.

Spekulacje go nie martwią


Kuszczak bagatelizuje doniesienia mediów, które nieustannie wieszczą koniec jego kariery w Manchesterze United. Dziennikarze następcy Edwina van der Sara upatrują m.in. w Manuelu Neuerze z Schalke, Maartenie Stekelenburgu z Ajaksu Amsterdam czy Hugo Llorisie z Lyonu.

– Te spekulacje mnie nie martwią. W klubie takim jak Manchester United jest rywalizacja na każdej pozycji. To normalne, że przychodzą nowi zawodnicy i musisz walczyć o swoje miejsce w składzie – zauważa Kuszczak.

– Normalne jest również to, że ludzie rozmawiają na temat potencjalnych transferów. Nie jestem tu nowy i wiem, co mam robić.

– Nie jest łatwo siedzieć na ławce przez długi czas, a następnie wskoczyć do wyjściowego składu na dwa czy trzy ważne mecze, kiedy każdy oczekuje od Manchesteru United zwycięstwa. To sytuacja szczególnie trudna dla bramkarza.

– Daję z siebie wszystko. W ostatnim sezonie zagrałem jedenaście spotkań z rzędu i każdy mówił, że to była moja szansa. Zaprezentowałem się dobrze, ale po 11 grach wróciłem na ławkę. Edwin wyzdrowiał i nagle wszyscy o mnie zapomnieli – dodaje Kuszczak.
» "David musi skupić się na swojej grze"
David de Gea z biegiem czasu coraz ...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» Legendy United zagrają w Madrycie! Legendy United zagrają w Madrycie!
Roy Keane mierzył się z Zidanem w 2...
» "Nie chcę już dłużej być tylko rezerwowym"
Tomasz Kuszczak dobrymi występami w...
» Wypożyczenia: Ostatnie mecze Diabłów Wypożyczenia: Ostatnie mecze Diabłów
Oliver Norwood pokazał się z bardzo...
» Van der Sar wierzy w sukces United Van der Sar wierzy w sukces United
Holender będzie dziś kibicować swoi...



Poprzedni news:
Lindegaard: Kibicuję United od dziecka
Następny news:
Giggs wróci do reprezentacji Walii?

Komentarze (87)


marekis020
marekis020 pisze:
Jesli ktos chcialby nabyc stroje Manchesteru niech napisze na gg 24359724
» Sobota, 15 stycznia 2011, 14:58 #83
Ofens8888
Ofens8888 pisze:
jestem kibicem Manchesteru United od 13 lat.Grywalem w niskich klubach i wielu z was to nic nie obchodzi ale wam powiem , ze jestem kopaczem a , Kuszczak jest dobrym bramkarzem . W United za darmo sie nie jest a ze zdazały mu sie kiksy to o niczym nie swiadczy bo kazdemu moga sie zdarzyc. Zreszta Peter był bardzo dobry i miał to cos ale patrzac obiektywnie miał kiksy ze az wstyd czasem było. Kazdemu moze sie zdazyc a nie ze ciagle o kolumbi gadaja itp. Peter miał interwencje jak malo kto ale pewne kiksy mial tez jak malo kto . Wiem co gadam bo ogladalem mecze jego i wiem ze kazdy moze sie pomylic. Kuszczakowi dobrze zycze bo mimo malych bledow zawsze bronil solidnie a zamiast gadac jaki on jest chu... to docencie to ze sie stara. Zreszta co wy gadacie ?to on gra w United a nie Wy! A polak zawsze bedzie zazdrosny o polaka jak male dziecko !To juz nasza taka cecha charakteru niestety!
» Piątek, 14 stycznia 2011, 00:02 #82
kuszczak21
kuszczak21 pisze:
Tomasz jest jedynym kandydatem to zastapienia Edwina.On jest najlepszym bramkarzem na swiecie i moze byc jeszcze lepszy ni Peter.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:40 #81
monnie pisze:
monnie
z tym najlepszym trochę przesadziłeś :P
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:47 #80
jarek879
jarek879 pisze:
a co mial robic lapac takie pilki?haahaha co za koles.a kto nie robi bledow?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:53 #79
Fexo pisze:
Fexo
Jesli ty definiujesz zaajedobrego bramkarza jako goscia wybijajacego pilki przed siebie bez ladu i skladu to fakt , bramkarz Atletico popisal sie dzisiaj kilkoma takimi obronami.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:25 #78
jarek879
jarek879 pisze:
ogladam teraz mecz realu z atletico i musze powiedziec ze ten de gea jest zajebisty takie strzaly broni masakra....ma tylko 2o lat musi go kupic SAF
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:35 #77
Fexo pisze:
Fexo
Blad przy bramce Ramosa , kilka "wyplutych" strzalow ktore powinien sparowac na bok. Generalnie bez rewelacji. Mial kilka interwencji , ale nie oszukujmy sie , powinien to wybronic. Podniesasz sie nim bo wybronil DUZO strzalow , duzo SREDNICH strzalow.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:49 #76
Quba18 pisze:
Quba18
Fexo - tylko zauważ, że De Gea ma dopiero 20 lat!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:52 #75
Fexo pisze:
Fexo
Zgadza sie , ale nie ma co sie spuszczac nad jego super interwencjami bo takowymi sie nie popisal w tym meczu , no moze oprocz tej glowki Carvalio bo naprawde byl to trudny strzal
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:23 #74
Quba18 pisze:
Quba18
Nie no ja przecież tak się jego interwencjami nie podniecam, ale moim zdaniem był on jednym z pewniejszych punktów dzisiejszego Atletico.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:55 #73
damiosa
damiosa pisze:
A jak tam Lindegard debiut?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:32 #72
Quba18
Quba18 pisze:
Pozostając przy temacie bramkarzy, ale odbiegając od Tomka to czy widzieliście może jaką szmatę wpuścił Foster w meczu z West Ham? Zrobił to niczym Jones podczas mistrzostw tylko chyba jeszcze gorzej.
Dla tych co nie widzieli podaje link:
videos.sapo.pt/iHd6YWOvEAYtL4JguzGS
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:32 #71
messengerUTD pisze:
messengerUTD
Oglądałam ten mecz w tv.Druga wpadka to po prostu masakra.Nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać.
» Piątek, 14 stycznia 2011, 19:16 #70
MruwaManU
MruwaManU pisze:
Wkłada w grę zaangażowanie i ambicje przez co może stać się dobrym bramkarzem, myślę ze Sir Alex powinien zaryzykować !
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:23 #69
patryk0987
patryk0987 pisze:
Jeśli prawie 30 letni Kuszczak jest dla Ciebie młodzieńcem to gratuluje :D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:34 #68
levybike pisze:
levybike
Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2011 21:49

28 lat na bramkarza to bardzo dobry wiek. Podobnie jak dla obrońcy.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:48 #67
Bovver
Bovver pisze:
Wszyscy chcą być jak Peter Schmeichel.... ale i tak nikt nie będzie! Fakt Kuszczak jest bardzo dobry tylko nie dostaje szans do wykazania się, a w oczach wielu kibiców po wpadce w meczu z Wenezuelą ( jak się nie mylę ) jest skreślony co jest błędem... Jest zdeterminowany zeby być nr 1. Po tym jak przesiedział 5 lat to mu się nie dziwię z resztą każdy by był, kto jak kto ale tomek chyba jest wart tego nr 1
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:44 #66
przemekol12 pisze:
przemekol12
Z Kostaryką*
Zgadzam się jest wart #1. Jeżeli będzie grał regularnie to napewno dopracuje też grę nogą.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:14 #65
mickb pisze:
mickb
eksperci =P

z Kolumbią =D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 22:39 #64
przemekol12 pisze:
przemekol12
No tak :) Kolumbia !
» Piątek, 14 stycznia 2011, 15:00 #63
Tennant
Tennant pisze:
Tomek nie potrzebnie daje upust swojej frustracji...
Glory Glory MU
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:14 #62
ytr654ytr
ytr654ytr pisze:
ja nie widzę w bramce MU ani kuszczaka, ani lindegaarda
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:12 #61
madd pisze:
madd
A może ściągnijmy Casillasa? Myślisz, że każdy dobry bramkarz odejdzie na zawołanie od swojego klubu? Tomek zasługuje na nr 1. Nie ma takich umiejętności jak Edwin, czy Peter. Jednak widzę go jako pierwszego bramkarza.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:18 #60
MUsenger
MUsenger pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2011 18:57

Tomek stał się strasznie medialny przez, to, że zagrał w kilku meczach w Lidze. Stara się za wszelką cenę zwrócić uwagę SAF-a, co może odbić się przeciwko niemu;)
Moim zdaniem Kuszczak będzie miał bardzo ciężko wygrać walkę z Lindegaardem, bo, to on bardziej przypomina Petera niż *Kuszczak.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:56 #59
siata19
siata19 pisze:
By być jak Schmeichel to pierw musi regularnie grać:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:40 #58
kowal1793
kowal1793 pisze:
wydaje mi sie za Tomek na raczej nie bedzie numerem 1 i odejdzie...ale zyczu mu powo hehe
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:32 #57
patryklewy90
patryklewy90 pisze:
szkoda mi go,moim zdaniem to nie bramkarz na pierwszy skład mu
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:17 #56
Sanchez
Sanchez pisze:
A może by wysłać tomka na wypożyczenie ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:50 #55
Xartula pisze:
Xartula
Na wypożyczenie ? zobacz ile ma lat po za tym wypożyczenie niczemu mu nie przysłuży, w takim wieku musi mieć doświadczenie a lepszy i tak nie będzie on musi tylko grać i się pokazać bo jest wystarczająco dobry.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:15 #54
Sanchez pisze:
Sanchez
Lepsze to niż grzanie ławy...
» Sobota, 15 stycznia 2011, 10:31 #53
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Niektóre osoby nie rozumieją istoty sytuacji, a więc przedstawiam artykuł serwisu futbol.pl:

Duncan Edwards to jeden z piłkarzy zaliczany do legendarnych dzieciaków Busby'ego. Ale zanim tworzył legendę Manchesteru, był świetnie zapowiadającym się juniorem, który uczęszczał do szkoły w Dudely - sferze wpływów West Bromwich Albion. Ale wielki talent zwrócił uwagę szperaczy MU równie szybko i między obydwoma klubami rozgorzała wojna o piłkarza. Doszło do niespotykanej jak na lata 50. sytuacji, gdy lokalne gazety prowadziły kampanię na rzecz przejścia gracza do WBA. Jednak ku zgorszeniu wszystkich Edwards wybrał Manchester i od tamtej pory w starciach z West Browmich miał zawsze pod górkę. Z trybun pod jego adresem padało najczęściej słowo "traitor" (zdrajca). W końcu po roku 1958 kibice WBA ułożyli piosenkę na "cześć" piłkarza, która brzmiała: "Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure—rotting in your grave".

Słowo "manure" (czytamy manju:r) znaczy ni mniej, ni więcej: gnój bądź obornik. A przywodzi na myśl właśnie drużynę United członem Man U. Całość można przetłumaczyć jako: Duncan Edwards to gnój gnijący w grobie. Człowieku, jesteś zwykłym gnojem i gnijesz w grobie" Niezbyt wyszukane, prawda? Szczególnie, że słowo manure oraz grave nabrały upiornego wrażenia (bo były pisane, by je wywołać) po monachijskiej katastrofie 6 lutego 1958 r., która pochłonęła życie ośmiu piłkarzy MU, w tym samego Duncana Edwardsa. Fanów WBA spotkała za to zasłużona kara. Po meczu w sezonie 1964-65 doszło do bitwy między fanami obu drużyn. Na Scoreboard End kibice WBA musieli salwować się ucieczką. Ale upiorna piosenka dopiero rozpoczynała swoją karierę...

Przyśpiewka ulegała doskonaleniu. Fani WBA, niepomni nieprzyjemnych doświadczeń, często dodawali przed nią: "Who's that lying in the aircraft" ("Kto tam leży w samolocie?"), aby nawiązanie do monachijskiej tragedii było jeszcze bardziej czytelne. Kibice krzyczeli tak, aby slogan do złudzenia przypominał element dopingu Red Devils: "Who's that team we call United".

Okrzyk podchwycili w szczególności fani Milwall. Mecze między ich klubem a MU ogłoszono w angielskiej prasie jako "wojnę stulecia". Godziny spotkań wyznaczano na 11:00 przed południem, a policja próbowała zapobiec próbom kupowania... biletów kolejowych przez kibiców obu drużyn, którzy zamierzali udać się na mecz wyjazdowy. Oczywiście w ramach obelgi kibice Milwall często używali Man U, co w tamtym okresie było stosowane przez większość fanów drużyn przyjezdnych. Sformułowanie to doprowadzało fanów do białej gorączki. Po jednym z meczów doszło do prawdziwej eskalacji konfliktu - w zamieszkach brało udział kilkanaście tysięcy fanów.

Podobne działanie na fanów Man Utd miała przyśpiewka wymyślona przez fanów Leeds United i Liverpoolu. Tutaj sympatycy rywali również nie znali litości i podczas meczów z Czerwonymi Diabłami śpiewali: Man U Never Intended Coming Home, co nawiązywało wprost do tragedii monachijskiej (pierwsze litery sloganu tworzą wyraz MUNICH - po angielsku Monachium). Inna wersja to: Man U Man U went on a plane, Man U Man U never came back again. Obecnie sformułowanie "Man U" w sensie negatywnym wyszła już właściwie z użycia.

Chociaż niektórych drażni aż do teraz. Kiedy Teddy Sheringham trafiał do Manchesteru i przypadkiem użył w oficjalnej wypowiedzi nieszczęsnego "Man U", spotkał się z reprymendą Aleksa Fergusona. Ale obecnie większość kibiców Man U, pardon Manchester United vel Man Utd vel MU vel United, zdaje się o tym nie pamiętać...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:33 #52
SzYnA pisze:
SzYnA
dobra już z tym przestancie, prawie wcale nie możemy się identyfikowac z kibicami mieszkającymi w Manchesterze, bijącymi sięza swój klub, uczęszczającymi co tydzien na mecz Manchesteru. Nie znamy ich zwyczajów kultury itp od środka, tak naprawde nie mamy za co nienawidzić kibiców City itp. w naszym wykonaniu jest to sztuczne. tak samo to jak kogoś z kibiców United drażni albo wręcz boli określenie Menju. ja tak mowie czasem nie jestem anglikiem żeby mnie w tym języku jakieś określenie obrażało wymyślone przez jakichś kibiców :/ ...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:25 #51
iamarctic pisze:
iamarctic
@SzYnA

jeżeli uważasz, że nawet w tak racjonalny sposób można wytłumaczyć bagatelizowanie historii klubu no to cóż, proszę bardzo... Tylko pamiętaj - historii nie zmienisz.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:48 #50
Lordscorpio4
Lordscorpio4 pisze:
Akinfeev
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:15 #49
Globus1 pisze:
Globus1
Masz rację Akinfeev jest dobry- wystarczająco dobry żeby zastąpić Edwina.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:35 #48
patrykmufc
patrykmufc pisze:
Zasługuje na nr1
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:10 #47
karol90098
karol90098 pisze:
Ma ktos z was informacje ktory zawodnik ile zarabia na tydzien? Np rooney nani valencia anderson berba itd
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:07 #46
4everWithManU
Życzę mu tego, bo wkłada w grę całe serce i zasługuje na to.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:10 #45
messengerUTD
messengerUTD pisze:
Życzę mu jak najlepiej,ale żeby tego dokonać(tu:być jak Schmeichel) to powinien chłop wziąć sprawy w swoje ręce i iść do słabszego klubu,gdzieś gdzie pogra regularnie w podstawowej 11.Według mnie Kuszczak ma 50 % na przebicie się.Ma też godnego rywala Andersa. ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:04 #44
cahill1226
cahill1226 pisze:
ja wierzę że Tomek zostanie numerem jeden w bramce United. Chłopak pokazuje swoją szansę, gdy tylko dostaje szansę od fergusona. Zasługuje na to. To niesprawiedliwe że np:Lingeard przychodzi do United i od razu ma zastąpić Edwina i zostać numerem1 w bramce United., a Tomek musi nadal czekać na swoją szansę, mimo że na nią czeka, czeka i czeka...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:42 #43
MUforever9
MUforever9 pisze:
ja proponuje wam obejrzeć dziś derby Madrytu i zobaczymy jak się prezentuje De Gea i nasz ulubieniec Cris liczę na jego hat tricka ;]
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:34 #42
Pawlo pisze:
Pawlo
Nasz ulubieniec? Mów za siebie, mimo, że niedawno był ulubionym zawodnikiem to teraz każdy zawodnik MU jest dla mnie ważniejszy. Teraz szczerze mnie nie obchodzi czy strzela w Realu.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:35 #41
MUforever9 pisze:
MUforever9
Koleś chyba zapominałeś co dla nas zrobił?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:19 #40
monnie pisze:
monnie
ja tam odebrałam to jako ironię xd
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 23:50 #39
SzYnA
SzYnA pisze:
jak opanujesz wykopy obiema nogami jak VdS i zaczniesz wychodzić pewnie z linii bramkowej do dośrodkowań i będziesz je jeszcze pewniej łapał/wybijał to możesz powiedzieć że jesteś wystarczajaco dobry na bluze z numerem 1 w MU. narazie to jestes wystarczajacy na rezerwowego...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:54 #38
sucrelord pisze:
sucrelord
Sledzisz regularnie PL? A zwlaszcza mecze, w ktorych szanse dostaje Kuszczak? Bo wedlug mnie prezentuje sie dobrze, zwlaszcza w ostatnich spotkaniach jakie rozegral.. Osobiscie to uwazam, ze jego bledy, ktore wymieniles wyzej spowodowane byly nie z powodu braku umiejtenosc... Tomek mowi, ze nie czuje presji broniac, ale nie ma co sie oszukiwac! On dobrze wie, ze jak dostaje szanse to musi ja wykorzystac by byc nr1, a to musi powodowac presje i zdenerwowanie.. Zwlaszcza w jego sytuacji, gdzie nie rozegral duzej ilosci spotkan z diablem na piersi! Czesto w zyciu jest tak, ze jak sie za bardzo chce to nie wychodzi... Wedlug mnie jedyne czego brakuje Kuszczakowi to doswiadczenia. Ferguson powinien dac szanse Tomkowi gdy Edwin zakonczy kariere, po kilku spotkaniach z rzedu i perspektywa bycia numerem 1 Kuszczak nabierze pewnosci siebie, motywacji plynacej z tego, ze walczyl i sie udalo i stanie sie godnym zastepca Edwina! W przypadku gdy Kuszczak by sie w tej roli nie spelnil Ferguson, jak na jego klase nastalo powinien powiedziec Tomkowi, ze Manchester United to dla niego za duzo i pozwolic odejsc by gral, bo jestem pewny, ze w nie jednym klubie nawet PL moglby byc numerem 1 ! :) Podsumowujac licze na Tomka i wierze w jego umiejetnosci!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 17:43 #37
SzYnA pisze:
SzYnA
Ty nie do mnie takie teksty czy śledze PL bo ja się zwalniam z pracy, lub biore wybitki na mecze Manchesteru ;) jak Polak występuje w bramce to szczególnie mu się przyglądam. zagrał 'juz' (czy to mało czy to dużo plak w MU?) 50 kilka spotkań to ile on ma dostać żeby prsto kopnął piłkę jak mu podaje obrońca a nie gdzieś w aut? kumpel co jest za milanem wystarczy ze oglada L.M. na polsacie, lub czasem szlagier u mnie w domu i mecze reprezentacji z Tomka udzialem i on zawsze powtarza (a trenował piłkę nożną jako bramkarz) że Tomek ma bardzo dobry refleks i wyskok też niczego sobie ale największą bolączką to gra nogami i to że jest przykuty do linii bramkowej, jak sie jeszcze dobrze nie znasz na piłce to nie ucz tatusia dzieci robić. a Ferguson trzyma Tomka moim zdaniem tak jak Dudka w realu-superrezerowy z tym że Tomek dostaje szanse bo jakby i Tomek zdecydował sie odejsc to Ferguson zostalby ze dziadkiem VdS i Amosem...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:43 #36
sucrelord pisze:
sucrelord
Ja mam swoje zdanie, Ty masz swoje zdanie.. :) Wolalbym jednak zebys nie kwestionowal mojej wiedzy o pilce :) pozdrawiam!
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 19:31 #35
SzYnA pisze:
SzYnA
Dobra bede pamiętał. ale nie zagaduj do mnie czy oglądam mecze MU, bo nie mam w profilu napisane pamiętny mecz "Finał z bayernem w 99" a data urodzenia '95 ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 21:20 #34
Xeres
Xeres pisze:
No cóż, obawiam się, że Tomek jednak się przeliczył, nie mówię, że nie jest dobry, ale problem w tym, ze psychicznie nie wytrzymuje. Moglibysmy się obawiać, ze stałoby się to samo co w przypadku Fabianskiego, broni kapitalnie, ale po jakiejś 'gafie', zaczyna tracić pewność siebie i zaczyna być cieniem siebie samego. Kuszczak gra dobrze jeśli chodzi o bramę, ale przedpole to jest żenada w jego wykonaniu, wyjścia, wybicia itp. Obrona nie czuje się za pewnie przy nim, niepewnie podają do niego piłkę, a jesli juz maja wykonac jakis ryzykowny manewr, to w ostatecznosci ostatecznej. SAF mógłby spróbować, nie mówię, że nie, ale MU mogliby za dużo stracić w czasie takiego eksperymentu.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:42 #33
PrN14MU
PrN14MU pisze:
z całym szacunkiem ale wolę Akinfeeva lub Neuera ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:41 #32
gitkolo
gitkolo pisze:
Ja tam mu zycz jak najlepiej:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:38 #31
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Nieee, wolę jakiegoś bardziej zaufanego bramkarza.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:09 #30
kkowalski22
kkowalski22 pisze:
Wejść po roku siedzenia na ławce i bronić w meczu na wysokim poziomie to jest wyczyn. Tomek moim zdaniem jest wielkim bramkarzem tylko niezbyt dobrze prowadzi swoją karierę. Najpierw siedział na ławce w Hercie a jak w końcu przeszedł do VBA to pokazał co potrafi wziął go wielki klub i mądry boss. Jednak zwodzi Kuszczaka już 3 rok a ten dalej ślepo mu wierzy. Odszedłby do słabszego klubu pokazał klasę i dostałby robotę z gwarancją numeru 1. Jednak brat na menadżera się nie nadaje.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:04 #29
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Dojazdówka też koło, tyle tylko, że na plus/minus 50km równej trasy:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:14 #28
roney10
roney10 pisze:
ja uważam że kuszczak powinnien dostać nr 1 jak byłby słaby to dawno fergie by go sprzedał podziwiam go bo on cały czas walczy o nr 1
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:00 #27
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Jest na tyle dobry by być rezerwowym od święta.. i na tyle słabym bramkarzem by nie zasługiwać na regularne występy:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:02 #26
Pawlo
Pawlo pisze:
Fabiański ile popełniał błędów? Wenger mu zaufał, potrzebował rytmu meczowego jak każdy, a teraz Polak był nie raz już w jedynastce kolejki Premier League, a tam za przypadek sie nie trafia. Niech dadzą chociaż szansę Kuszczakowi, jeżeli się nie sprawdzi to trudno, ale będziemy wiedzieć na czym stoimy.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:56 #25
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
I właśnie w tym jest wasz ból głowy. Wy chcecie dać mu szansę i (no właśnie) jak się nie sprawdzi to trudno? Omijam wielkim łukiem takich, którzy dobro jednego zawodnika przedkładają nad dobro drużyny.

Tobie później wystarczy odreagowanie w komentarzu, a wyników nikt już nie cofnie. Może dlatego nie gra (co ja doskonale rozumiem), bo z Twoim podejściem to bylibyśmy niżej od Liverpoolu, tylko dlatego, bo trzeba dać szansę Kuszczakowi.

Szkoda gadać:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:00 #24
Pawlo pisze:
Pawlo
Lukasz pokaż mi mecze, gdzie Kuszczak źle bronił? Dobrze broni, więc chyba mu się należy szansa? Zawsze jest ryzyko czy dany zawodnik się sprawdzi, kto wie czy dobrze by u nas bronił Anikniejev czy Neuer. Kuszczak wielokrotnie pokazywał, że potrafi bronić. Daruj sobie te denne komenarze na następny raz.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 16:33 #23
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Niekoniecznie sykstus. Kuszczak nie pasuje do całej koncepcji gry. Zbytnia niepewność to obciążenie dla klubu, a podstawowy skład to taki, gdzie grają ludzie sprawdzeni i nie mam tu na myśli kupowania Kaki czy jakiś tam pseud turów piłkarskich. Wybitny gracz nie musi być gwiazdą, tak jak gwiazda nie musi być wybitnym graczem.. Wybitny tzn pewny i zupełnie bez nazwiska. To ktoś, kto hipnotyzuje swoją osobą, a tak właśnie zrobili wszyscy poprzedni. Nie będę wyliczał akcji złych polaka. Wystarczy mi sytuacja (bodajże) w meczu z WBA, gdzie stojąc na wyprostowanych nogach stracił równowagę, a strzał musiał bronić Vidić. Jak nie chce takich błędów popełniać, to nich się wypożyczy do innego klubu i zdobędzie rytm gry w podstawowej jedenastce w meczach ligowych. W United broni z ławki, z tzw braku laku. Dla "patriotów" każdy mecz był plus/minus bardzo dobry. W rzeczywistości zupełnie przeciętny. Piszę to wszystko po to, bo United to nie klub, w którym spełniamy ambicje fanów klubu co by to polak grał w pierwszym składzie. Wyniki nie dają mu takiej przepustki i szybko nie dadzą, co oznacza (z tego co polak mówi), że odejdzie. Zobaczymy. Dla mnie osobiście jego odejście będzie wzmocnieniem dla United. Amos niech wróci, niech kupią kogoś z potencjałem startowym równym VDS czy i możemy być spokojni o tyły. W takim klubie potrzebny jest bramkarz, który pewne akcje będzie wygrywał sam, po błędach obrony i jej pomocy. Jeśli ostatnia linia gra słabo, nie jest to tłumaczeniem do utraty bramki. Obrona zawala, bramkarz broni. Kuszczak tego nie potrafi.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 18:04 #22
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Ogólnie to daję na wstrzymanie, czekam na jego odejście i tyle:) Przynajmniej nie dalej niż ławka rezerwowych w United. Wszystko tylko nie pierwszy skład, bez zdobytego rytmu gry w innych klubach na wypożyczeniu:)
» Piątek, 14 stycznia 2011, 10:41 #21
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Szczerze mówiąc to niezbyt wierzę w to, że zostanie numerem 1 w Manchesterze United, jednak wcale nie mówię że jest złym bramkarzem. Mógłby chociaż grać więcej meczów, wtedy by coś udowodnił, bo jak na razie to tylko możemy sobie spekulować ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:52 #20
marine
marine pisze:
btw. z innej beczki, cieszcie się, że to nie Foster jednak został ;) Widzieliście jego babola wczoraj w meczu z WHU? i to kiedy WHU grało w 10tkę :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:52 #19
Taurus
Taurus pisze:
Nie zostanie nr 1...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:49 #18
Cleverley
Cleverley pisze:
mam nadzieję,że będzie jak z Łukaszem Fabiańskim .Łukasz na początku nic nie grał, a jak już to bardzo słabo, a teraz dostał szansę, wykorzystał ją , i jest nr 1 w bramce Arsenalu ;) oby tak teraz było z Tomkiem . ;)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:48 #17
lukasz103000
lukasz103000 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2011 13:51

Odejdzie! Jest cieniutki jak papier. Niepopełnianie błędów nie jest wyznacznikiem czy bramkarz jest genialny czy też nie. Dla większości z was taki błąd = stracona bramka, a ja wam powiem, że tyle ma to wspólnego z prawdą i logicznym podejściem do tematu ile dz iwka z majtkami..

Kto ogląda ten zapewne widzi, że poziomem w porównaniu do bramkarza piewszego składu United, polak to szara masa prawie dobrych umiejętności. Popieram wypowiedź Kiksona, chłopak jako nieliczny jest świadom braków u Kuszczaka, na jakie United nie może sobie pozwalać.

Szansę niech łapie w innym klubie, dokładnie potwierdzam, że za dobre chęci, cierpliwość nikt tu nikogo na rękach nosił nie będzie. United to nie miejsce gdzie, żeby być dobrym trzeba pograć w pierwszym składzie United. Tu żeby pograć w pierwszym składzie, trzeba być dobrym i jako bramkarz o wybitnych umiejętnościach z marszu wejść w skład pierwszej jednenastki na stałe.

Nie twierdzę, że polak nie może być taki jak Schmiechel. Może być, tyle tylko, że on sam nie wierzy w to co mówi, co widać później w meczach i jego braku pewności.:)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:44 #16
Elevan pisze:
Elevan
Nie bardzo wiem czy ogladalismy te same mecze z Kuszczakiem w bramce, bo czego jak czego ale braku pewnosci mu nie brakowalo.
Nie twierdze ze jest to brakarz wybitny tak jak casilas czy buffon ale kurcze chłopak potrafil wykorzystac swoje okazje, co udowodnił sezon temu. Widziales wogole te mecze?
Mowisz zeby nie przedkladac dobra 1 zawodnika nad dobro druzyny? To mozesz mi wytlumaczyc dlaczego SAF`a tak czest daje szanse mlodym zawodnikom? Bo wtedy jest to przedkladanie dobra dluzyny dla 3 mlodych zawodnikow? Rowniez idac twoim tokiem rozumowania jedynymi nastepcami VDS moga byc zawodnicy wlasnie tacy jak wczesniej wspomnieni Casilas czy Buffon a ilu jest takich bramkarzy?... 5?...6? Skoro tak to po co nam Transfer Lindegardena? Jest utalentowany to widac gołym okiem ale czy jest w stanie "z marszu wejść w skład pierwszej jednenastki na stałe."
Ja wstrzymałbym sie z wypowiedziami typu nie posiada/posiada takie i takie umiejetnosci. Przyjdzie letnie okienko transferowe i zobaczymy jak sie to rozegra.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 15:07 #15
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2011 10:34

Nie mam zamiaru na siłę nikogo przekonywać. Nie identyfikuję się z całą sytuacją. Dla mnie jest niewystarczająco dobry i jak dla mnie powinien zostać na ławce, albo odejść z klubu. Tyle. Nie wdaję się w zbędne dyskusje. Jak dla mnie szanse swoją miał, a z pewnością brak występów w podstawie nie jest tłumaczeniem braku rytmu regularnej gry. Inni odchodzą i grają, polak został i nie gra.. Wg Ciebie i pozostałych to wina Fergusona, bo mu szans nie daje ale nie dopatrujesz się jeden z drugim winy samego zainteresowanego, że chcąc zdobywać doświadczenie próbujesz czegoś nowego, a nie czekasz do usranej śmierci na swoją szansę. Wszyscy którzy odeszli na wypożyczenie chcąc zdobyć doświaczenie i udoskonalić swoje umiejętności nie mają wg Ciebie i pozostałych patriotów. Nie jest dla Was rozwiązaniem doskonalenie się na wypożyczeniach, tylko za wszelką cenę ogrywanie się tylko w United i czekanie na swoje 5 minut, jakby inne kluby były trendowate.. Ty oddajesz całe życie jednej osobie czy tam rzeczy, ja wszystkim innym oddaję się jako ten jeden. Pomyśl nad tym ostatnim zdaniem..

Ps. Czekam na jego odejście, tak jak Ty wyczekujesz realizacji swojej ślepej wiary w to że stanie się legentą tego klubu:)

Pzdr
» Piątek, 14 stycznia 2011, 10:09 #14
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Nie wiem jakie Ty mecz oglądałeś, ale ja raczej jestem świadom tego czego oglądam. Co do samego Kuszczaka to nie che mi się pisać, bo to i tak zupełnie nic nie zmieni. Ty chcesz żeby został i grał, ja chcę żeby odszedł. Jak myślisz co będzie lepsze dla klubu? Spójrz obiektywnie i nie sugeruję Ci tutaj, że jego odejście będzie zbawienne. Po prostu nie mam zamiaru Cię przekonywać, że moja racja jest słuszniejsza od Twojej. Dla Ciebie to może nawet Gmoch być asystentem szkota i jakoś mi to nie będzie przeszkadzać. W swoim komentarzu zaznaczyłem jakie jest moje stanowisko i bezoosobowo zwróciłem się do tych, którzy wierzą że będzie polak mistrzem świata. Ty nie sugeruj, że nie wiem co oglądam, bo takie teksty świadczą o Tobie, nie o mnie. Ty ślepo wierzysz, że polak będzie legędą klubu, ja czekam na to aż odejdzie. Niech tak zostanie, bo sam widok Kuszczaka męczy moje oczy.

Pzdr
» Piątek, 14 stycznia 2011, 10:26 #13
patryk0987
patryk0987 pisze:
Jak najbardziej zasluguje na nr 1 :)
Powinien dostac szanse bycia pierwszym bramkarzem przynajmniej na sezon badz pol sezonu, chlopaczyna ma potencjal :)
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:13 #12
lechiacci25 pisze:
lechiacci25
na nic nie zasluguje. Za duzo sie madruje i powinien opuscic wreszcie United, bo ta ekipa zasluguje na bramkarza z prawdziwego zdarzenia a nie na kogos, kto raz broni dobrze a raz puszcza zalosne szmaty, ktore innym bramkarzom by sie nie przytrafily nigdy. Inteligentny to on niestety nie jest, bo gdyby byl, to by sam odszedl bez takich slow. Ja osobiscie widze Neuera na bramce United i przy tym wyborze sie bede upieral, to musi byc bramkarz, ktory jest solidny a dodatkowo jest reprezentantem silnej ekipy.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:32 #11
jacaKONA pisze:
jacaKONA
zazdrościsz mu?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:35 #10
patryk0987 pisze:
patryk0987
poza tym jego klub musi się zgodzić puścić do innego, a w dzisiejszej piłce nikt nie chce wzmacniać rywali na tej pozycji ;]
poza tym Kuszczak nie odstaje od Neuera, gdyby miał równie dużo okazji do wykazania się, to by Cię zaskoczył swoimi umiejętnościami :)
a raptem ilu masz takich bramkarzy z prawdziwego zdarzenia? 3? Casillas, Buffon, Cech. Myślisz że któryś z nich opuści klub ?
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 20:32 #9
damian3chrosto
Tomek Kuszczak powinien przynajmniej dostać szansę a takowej jeszcze w Man Utd nie miał. Co prawda wystąpił w tamtym sezonie w 11 spotkaniach z rzędu ale to jeszcze za mało. SAF powinien dać mu większy kredyt zaufania
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:02 #8
Pawlo
Pawlo pisze:
Ja za to nie rozumiem większosci ludzi, w których w niego nie wierzą. Co ostatnio nie grywał, to nas nie zawodził. To co, ma on strzelać gole, żeby zainponować?! Jego wina, że w dużo meczach prawie nie ma nic do roboty? Poza odległym meczem bodajże ze Sportingiem, nie przypominam sobie znaczącego błędu Polaka. A jak było w tamtym sezonie, gdzie kilka meczów z rzędu spisywał się wyśmienicie i nas ratował. Co prawda, musi jeszcze pod paroma względami popracować, ale nie poprawi, jak nie będzie grał. Tomek w ostatnim czasie nie zawodził moich oczekiwań i liczę, że on zostanie następcą VDS. Chyba co niektórzy zapomnieli, że nie każdy ma nazwisko Van der Saar, czy Casillas...
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 12:50 #7
rooney123
rooney123 pisze:
Właśnie że Kuszczak umie puszczać "babole" i to często.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 12:31 #6
HenkMoody
HenkMoody pisze:
Schmeichel a nie Schmiechel ;P błąd w tytule yeah
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 12:27 #5
kikson pisze:
kikson
Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2011 12:30

Tak. Widziałem wiele jego błędów, a Ferguson kupił go bo potrzebował rezerwowego i dlatego go kupił. Jaki bramkarz zgodziłby się przesiedzieć 5 lat na ławie? Trafił idealnie i wykorzystał naiwność. Inteligentny i sprytny facet I tyle. A jako komentarz o brakach Kuszczaka pozwalam sobie skopiować odpowiedź angielskiego kolegi:
Presence - TK doesn't have this!
Height - TK has this!
Accurate Distribution - TK doesn't have this!
Command his Area - TK doesn't have this!
Focus - TK doesn't have this!
Safe Hands - TK scores ok here.
Agility - TK has this.
Speed - TK has this.
Shotstopping - TK is excellent at this.
Communication - TK scores ok here.
Composure under pressure - TK doesn't have this.

Bramkarz musi mieć wszystkie te umiejętności. Kończę dyskusję bo mnie te patriotyczne uniesienia nie bawią.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 12:28 #4
kikson
kikson pisze:
Kuszczak powoli robi się żałosny z tymi swoimi wywiadami. Co miesiąc powtarza to samo. Nie odbiera żadnych komunikatów. Ferguson powiedział, że po odejściu Edwina zakupi bramkarza. W każdym artykule, nawet tak poważnych gazet jak Guardian i The Times jest na liście do ostrzału w lato. Gra tylko dlatego, że Edwin ma kontuzję łydki. Po raz kolejny robi szopkę. W tamtym roku podczas niefortunnej absencji Edwina też gazety ledwo nadążały z drukowaniem jego buńczucznych tekstów. Dałby sobie na wstrzymanie i w końcu odszedł do klubu na swoim poziomie. Dobrze przynajmniej, że tym razem bierze pod uwagę odejście. A Ferguson jest sprytny. Wydał Amosa na wypożyczenie, potrzebuje trzech bramkarzy, więc ambitnie mówi Kuszczakowi "zobaczymy co się stanie pod koniec sezonu"... innymi słowy "potrzebuje cię do lata więc siedź cicho". Za cierpliwość i grzanie się na ławie nikt nie daje miejsca w pierwszym składzie i schedy po VDS. To takie typowo polskie myślenie. Dostanę coś bo jestem cierpliwy i pokornego serca. Co to w ogóle za teoria? Całe szczęście tak to nie działa, a Ferguson nie popełni już błędu sprzed lat. W tym całym wywiadzie najbardziej podobały mi się komentarze na stronie MEN. Już nawet Anglicy mają dość kuszczakowego bredzenia, a ten naród uchodzi za cierpliwy :D
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 12:18 #3
cougar007 pisze:
cougar007
Pomijając aspekt wywiadów, mijasz się kilkoma rzeczami, Kuszczak nie chce dostać bluzy po VDS za siedzienie na ławie, on chce dostać szansę żeby udowodnić, że zasługuje na bluzę nr 1. Nie wiem czy pamiętasz wywiad z Bryanem Robsonem w PS, powiedział ze Sir Alex ściągnie jeszcze bramkarza na miejsce VDS, ale jeśli Kuszczak sobie i z nim poradzi, to zostanie bramkarzem na lata. Każdy bramkarz popełnia ogromne błędy VDS też, że nie wspomnę o ostatnich wyczynach Fostera, nie ma bramkarza bez babola na koncie. Kuszczak chce tylko dostać dłuższą szansę, to za te lata mu się należy,miejmy nadzieję, że z pożytkiem ją wykorzysta
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 13:19 #2
lukasz103000 pisze:
lukasz103000
Babole babolami. Nikt nie ocenia go za wpadki sprzed lat, tak jak nikt nie będzie go całe życie na rękach nosił za to, że wygiął się w pół jeszcze jak grał w erze w WestBromoAblbionoizoiku.. Dziś nie pokazuje niczego nadzwyczajnego, a tylko wybitny zawodnik ma szansę gry. Wszyscy uważacie, że Ferguson popełnia błąd że nie wystawia polaka. Wszyscy macie rację a tylko szkot się myli.. Dziwne trochę..

Jak dla mnie, nie wyrzucam go, ale jedyna opcja na to by wskoczyć (ewnentualnie) w pierwszy skład United, to iść na roczne wypożyczenie i grać tam na tyle wybitnie, by wrócić i wskoczyć do pierwszego składu. Oczywiście wypożyczenie na wyspach, bo dobrze jest praktykować jeden styl gry.
» Czwartek, 13 stycznia 2011, 14:10 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY