AKTUALNOŚCI

Ferguson daje radę Naniemu

Data 23 grudnia 2010, 23:13 Bart, SkySports
Ferguson daje radę Naniemu
» Fergie uważa, że Portugalczyk powinien się w 100% skupić na grze w klubie
A A A
Sir Alex Ferguson skierował do Naniego ostrzeżenie, aby Portugalczyk nie spoczął na laurach i nadal się rozwijał. Szkot uważa, że Nani powinien zapomnieć o nagrodzie Złotej Piłki i skupić się na staniu się jeszcze lepszym zawodnikiem.

Portugalczyk po kilku latach wreszcie zaczyna wyrastać na lidera zespołu, tak jak kiedyś uczynił to Cristiano Ronaldo. Dużo wskazuje na to, że skrzydłowy United zostanie nominowany do Nagrody Złotej Piłki.

- Nie martwię się o nagrodę Złotej Piłki, szczerze mówiąc – komentował sir Alex. – Jego celem powinno być odniesienie sukcesu tutaj w klubie.

- Od zawsze miał do tego możliwości. Nani posiada niesamowity instynkt gry. Jest również obunożny, szybki i odważny. Nigdy nie opuszcza treningów i zawsze ma chęci do gry.

- Gdy sprowadzamy do klubu młodych piłkarzy, mamy nadzieję na to, że z czasem dojrzeją. W przypadku Naniego ta przemiana trwała nieco dłużej. Teraz widzimy już dobre oznaki. Gra coraz lepiej, tak jak inni zawodnicy, którzy są w klubie, i mamy nadzieję, że nadal będzie kontynuował swój rozwój – zakończył sir Alex Ferguson.
» Ronaldo: Rio powinien pojechać na Euro Ronaldo: Rio powinien pojechać na Euro
Portugalczyk nie rozumie decyzji Ro...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...



Poprzedni news:
Znamy datę odwołanego meczu z Chelsea!
Następny news:
Ferguson: Nie skreślajmy Arsenalu

Komentarze (52)


Chico56
Chico56 pisze:
Co wy ludzie chcecie od BeBe , chłopak ze slumsów , wychowany w bidulu , dwa miesiące temu wszedł do szatni jednego z najlepszych klubów świata i wy juz myślicie , że będzie walczył o koronę króla strzelców . SPOKOJNIE plan Fergusona wypali ..... ale powiem jeszcze jedno



OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB BĘDE KOCHAŁ JEDEN KLUB : MANCHESTER UNITED
!!
» Czwartek, 30 grudnia 2010, 11:53 #52
Chico56
Chico56 pisze:
HA HA HA HA ! Nani i złota piłka HA HA HA chłopak sie rozbójał i myśli , że jest najlepszy piłkarz świata , a jakby tego było mało to jeszcze go mianowali najlepszym zawodnikiem MU !! No nie powiem ma talent i potencjał ale do zlotej piłki mu jeszcze brakuje sporo . Kilka celnych wrzutek w pole , ze dwa dryblingi kilka asyst i no jakies bramkowe epizody , a Wy już go mianujecie na nie wiem kogo . Nani POSŁUCHAJ rusz dupę i bierz sie do roboty bo nikt nie bedzie na ciebie czekał ! Przy dobrych wiatrach z jego talentem i warunkami to kto wie ...... Jak na razie musi jeszcze dużo pracować , żeby zastapuć wielkiego CR7
» Środa, 29 grudnia 2010, 22:19 #51
DR47
DR47 pisze:
Niania to bd Niania zawsze dziecko a Anderson mi sie zaczyna podobac nie ze pedal ale dobrze gra
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 18:21 #50
myyk
myyk pisze:
Ciężko pracuj na treningach a będziesz jednym z najlepszych.Bo obecnie trafił w zła dekadake z graniem,pojedynek Messi vs Ronaldo będzie się pewnie jeszcze toczył przez pare ładnych lat ;)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 19:23 #49
YezYezYo1993
YezYezYo1993 pisze:
Talent do gry to Nani ma, ale w piłce ważna jest także pokora, której niestety Nani nie posiada..
» Piątek, 24 grudnia 2010, 15:16 #48
Endo
Endo pisze:
Nic mnie bardziej nie denerwuje jak bufonowatość, piedestałowanie samego siebie.
Nani po dwóch dobrych meczach zaczął śpiewać, że jest kozakiem, co mnie wkurza nie tylko w piłkarzach, ale w ogóle w ludziach. Dziwne, że nigdy nie słyszałem, żeby Ferdinand, Vidić czy Messi mówili "ale jestem dświetny".
Naniemu co mecz trzy razy nogę "urywa". Nikomu tak często nie łamią nogi w czterech miejscach i nikomu tak szybko się ona nie goi jak Naniemu.

Park nigdy nie miał i nie będzie miał tak bajecznej techniki co Nani, tylko czy Nani ją wykorzystuje choćby w 30%?
Nie, bo w meczu raz dobrze dośrodkuje, raz dobrze strzeli i raz przejdzie trzech rywali, a 5 razy straci gałe, 3 razy głupio strzeli (jak z arsenalem , gdzie mógł podawać do czytsego Rooneya) i 7 razy poudaje zamiast utrzymać się na nogach i pociągnąć akcję z przywilejami, bo kontra to większa szansa na bramkę niż chwalenie się, że potrafi z 30 metrów uderzyć w światło bramki...
Nani wkurza swoja bezmyślnością. Zajda Parka błyskotliwością, ale inteligencją boiskową, walecznością, zadziornością zdecydowanie ustępuje.

I własnie o tym mówiłem, kiedy śmiałem się, że Nani rozgrywa super wrzesień, ale na następny taki miesiąc przyjdzie nam czekać pół roku.
To nie jest ustabilizowany piłkarz. To gość, który uwierzyl zbytnio w siebie i na siłe chce być gwiazdą.
Gość, który widzi, że nie ma konkurencji, nie ma też już takich nazwisk jak Ronaldo w zespole i może być największą gwiazdą najmniejszy wysiłkiem. Gość, któremu nie odmawiam ambicji, ale jest zbyt durny na umyśle, żeby móc wykorzystać swój talent i grać choćby w połowie tak skutecznie i konsekwentnie jak Ronaldo.
A mimo wszystko jest uważany u nas za gwiazdę, najważniejsze ogniwo w ofensywie. Gówno prawda i jeszcze raz gówno prawda. Gdyby tylko Valencia był zdrowy i był w formie to Nani niestety, ale od początku listopada przy zdrowych zmysłach Ferga musiałby grzać ławkę.
Jak Nani jest takim kozakiem i bufonem to może tą swoją energię na wywższanie się spożytkować w sposób taki, żeby poniżyć Arsenal czy Chelsea, jak Evra (który też nigdy o sobie nie powiedział, że jest wśród najlepszych, że ma dojebaną technikę i potrafi to i tamto). Ale nie, po co, lepiej sobie pocipić na boisku.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 14:13 #47
kenyy pisze:
kenyy
Polać mu wódki!
» Piątek, 24 grudnia 2010, 14:50 #46
piter097 pisze:
piter097
a ty może grasz w piłke , ? !
» Piątek, 24 grudnia 2010, 14:58 #45
bLinQ pisze:
bLinQ
Masz piwo!
» Piątek, 24 grudnia 2010, 15:14 #44
bober89 pisze:
bober89
merytorycznie się zgadzam, ale sam właśnie dołączyłeś do grona ludzi przeciwko którym walczyłeś: do ludzi obrażających piłkarzy United. teraz sam sobie możesz wytoczyć krucjatę o obronę godności Naniego :D
» Piątek, 24 grudnia 2010, 15:26 #43
piter097
piter097 pisze:
NANI is the best < 33
» Piątek, 24 grudnia 2010, 12:30 #42
OneLoveONEUNITE
Jak na razie to chyba najlepszy zawodnik United.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:34 #41
piaskun223 pisze:
piaskun223
jest dobry fakt ale bez przesady :) Cała drużyna składa się z wartościowych cech więc to wszystko składa się w to, że Nani może zadziwiać na boisku :)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 13:26 #40
Bovver
Bovver pisze:
gdyby tak jeszcze się rozwinął Nani i Anderson nieco później Valencia potem dołączyłby do nich Bebe i Cleverley to mielibyśmy taką linie pomocy ze trzęślibyśmy cała Europą mniejsze szanse tu widzę dla Obretana i Gibsona
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:33 #39
KaMManU91 pisze:
KaMManU91
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2010 11:47

Bebe to porażka... Już prędzej Obertan
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:46 #38
Bovver pisze:
Bovver
Tak tyle ze bebe tak na prawdę zaczął swoją przygodę z wielką piłką w wielkim klubie sadze ze za 2-3 lata jak SAf go przypiłuje a Bebe wytrzyma ta presje to bedzie piłkarzem o którego będa się bić najlepsze kluby
» Piątek, 24 grudnia 2010, 12:59 #37
manunitedfan95
te sam jestes porazka chlopak z domu dziecka jest i zobacz jak musi dobrze grac zeby strzelac bramki w takim klubie
» Piątek, 24 grudnia 2010, 17:30 #36
berbatovMU
berbatovMU pisze:
Dla mnie Nani nie musi mieć złotej piłki żebym go uważał za jednego z najlepszych piłkarzy
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:30 #35
Kingus661
Kingus661 pisze:
SAF ma racje.
Mam nadzieję że Nani skupi się na sobie i na drużynie.
Będzie odnosił sukcesy to i nagroda się dla niego znajdzie :)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:13 #34
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2010 11:12

CRfan... z ta sytuacja w meczu Hiszpanii to akurat w mojej opinii trochę subiektywnie oceniasz Naniego... była to jedna sytuacja na 5 ostatnich meczów Portugalii! popatrz obiektywnie i nie skupiaj sie tylko na tej jednej sytuacji... w poprzednich meczach (chociażby z Danią) CR9 był cieniem Naniego . Co do Messiego w czym jest lepszy od CR9?.... ściągnij sobie mecze Barcy z Realem z poprzedniego sezonu , z tego sezonu i pamiętny finał z 2009 roku który przegraliśmy 2:0(czyli wszystkie w których jak dotąd spotkali się obydwaj panowie na boisku).... oglądnij i zobacz o ile Messi jest lepszy od CR9 ;-) pozdro;-)...PS. Dalow... czy Messi poradzilby sobie w innej lidze niz Hiszpanskiej?...a ogladasz mecze LM? na pewno tak. Więc jak mozesz twierdzic , ze Messi jest wirtuozem na swoim podworku skoro w LM robi zamęt grając praktycznie z każdą drużyną na jaką Barca trafi?... poza tym ten argument jest troche na wyrost... najlepszym argumentem na to który z tych piłkarzy jest lepszy sa bezposrednie ich pojedynki w ktorych jak dotad CR9 ZAWSZE byl gorszy od Messiego wiec nie wiem po co ta polemika....
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:05 #33
Grzechu007 pisze:
Grzechu007
Messi jest geniuszem bezapelacyjnie, ale porównanie LM z PL jest nie na miejscu. Inaczej się gra w meczach o punkty, a inaczej w dwu meczu w Champions League. Mowa tu jest o trudach całego sezonu, ale żeby się przekonać czy Messi by sobie poradził najpierw musi zmienić klub na co się nie szykuję w końcu zawdzięcza Barcie swoje zdrowie i status najlepszego piłkarza(wg. wielu ekspertów...), a po za tym z tego co się orientuję ma ogromną sumkę wpisaną w kontrakt jeśli chce się go wykupić ;)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:29 #32
CRfan pisze:
CRfan
Zróbmy małe porównanie:
prędkość: remis
siła strzału: Ronaldo
celność strzału: Ronaldo(niby messi też ładnie celuje, ale nie tak jak Ronaldo z ponad 30m)
rzuty karne: messi
rzuty wolne: Ronaldo
gra głową: Ronaldo
drybling: remis
wrzutki: Ronaldo
Właśnie dlatego uważam Ronaldo, za gracza zdecydowanie bardziej kompletnego niż messi. Jak już wcześniej pisałem, ze 100 podań na mecz nawet i ja bym coś ustrzelił...
» Sobota, 25 grudnia 2010, 17:58 #31
MUforever9
MUforever9 pisze:
Nani powinien zacząć grać zespołowo bo na razie zaczyna samolubnie ponieważ w meczu z Valencia miał 2 sytuacje co powinny być dwie bramki a nie było nic tylko jęk stadionu
» Piątek, 24 grudnia 2010, 10:59 #30
noxu955
noxu955 pisze:
Chciałbym żeby był najlepszym dryblerem. On i Rooney z najlepszych lat tworzą duet doskonały. Tak jak CR7 i Wazza kiedyś. Mam nadzieje że zostanie. Wesołych świąt
» Piątek, 24 grudnia 2010, 10:52 #29
BossManchesterU
i nawzajem:D. Roo i Cris tworzyli kiedyś dobry duet. Roo powoli wraca do dawnej formy, Fergie bije rekordy, jesteśmy liderem, czego chcieć więcej?!
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:15 #28
BossManchesterU
Nani ciężko pracuje i z każdym dniem staje się coraz lepszy. Ważne jest, żeby nie spocząć na laurach i nie popaść w samo zadowolenie. Nani musi być jeszcze lepszy, żeby zdobyć Złotą Piłkę.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 10:33 #27
KaMManU91
KaMManU91 pisze:
Mam nadzieję że pokieruje swoją karierę właściwie i zostanie w MU że nie odbije mu jak CR7 i nie odejdzie do "Galaktycznych" pamięta grę tego chłopaka jeszcvze ze Sportingu robił, robi wrażenie chciał bym bardzo aby wzniósł się na swoje wyżyny bo chyba jeszcze ich nie pokazał.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 09:26 #26
grobla95
grobla95 pisze:
Nani mówi żeby go nie porównywać do Ronaldo ale jego styl gry jest niemal identyczny... nawet ten charakterystyczny sposób biegania ;)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 02:20 #25
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Mniej aktorstwa i nurkowania. Więcej walki i zaangażowania. :)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 00:37 #24
domekk pisze:
domekk
haha dokłądnie :D
» Piątek, 24 grudnia 2010, 08:22 #23
dalow
dalow pisze:
Mam tylko nadzieję że nie będzie starał sie naśladować zachowań CR7 !! Niech gra jeszcze lepiej,bez egoizmu,bez nurkowania,i tylko dla United do końca kariery ;)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 00:10 #22
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
CRfan...zgodzę się w połowie.... co do tego , ze nie do końca Nani dojrzał to ok... ale co do tego , ze nigdy nie osiągnie poziomu Cr9 ( bo Messi to inna bajka jak dla mnie i śmieszą mnie porównania Cr9 do Messiego - jak dla mnie obiektywnie to: Messi - 10 level , Cr9 - level albo dwa niżej) to się już nie zgodzę... argument?...mecze reprezentacji Portugalii... tak się składa , ze poza MU najbardziej lubię właśnie ową reprezentacje i przy każdej możliwej okazji oglądam ich grę... jeżeli tez oglądasz mecze Portugalii to zdziwił by mnie twój wniosek bo nie raz Nani przyćmił Cr9 w meczach repry... mimo ze jak sam zauważyłeś Nani jeszcze nie do końca dojrzał...zachodzi zatem pytanie...co będzie jak dojrzeje?... pozdro.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 00:01 #21
CRfan pisze:
CRfan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.12.2010 00:40

Przyćmij go zwłaszcza zmarnowaniem strzału CR po bajecznej akcji z Hiszpanią....a co do tego, że Messi jest lepszy niż Ronaldo, powiedz mi w czym, konkretnie, bo chyba tylko w strzelaniu karnych...
» Piątek, 24 grudnia 2010, 00:38 #20
bober89 pisze:
bober89
@CRfan
Ronaldo jest bardziej kompletny niż Messi, ale Argentyńczyk jest za to diabelnie skuteczny i przede wszystkim nie zawodzi w najważniejszych meczach.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 18:45 #19
CRfan pisze:
CRfan
W barcy wszyscy schodzą messiemu z drogi, ma 100 podań od Xaviego na mecz to jest skuteczny. W realu CR musi podawać, sam szukać sobie sytuacji, a i tak strzela tyle samo co messi...
» Piątek, 24 grudnia 2010, 21:41 #18
bober89 pisze:
bober89
nie mówię, że nie masz racji, ale jak spojrzysz w przeszłość zobaczysz, że Ronaldo zawsze zawodził w najważniejszych meczach czy momentach (patrz np nie strzelony karny Barcelonie w pierwszym półfinale w sezonie 07/08, niestrzelony karny w finale LM, praktycznie wszystkie mecze MŚ, ME itp) a Messi, świetnie grał przeciwko Realowi, strzelił nam bramkę głową w finale LM. Messi w Argentynie już tak nie bryluje jak w Barcy, ale nadal "daje radę".
mówisz, że Ronaldo musi podawać a Messi tylko dostaje podania, ale Messi ma o połowię więcej asyst od Ronaldo. Chyba nie chcesz mi wmówić, że w Realu Ronaldo nie jest największą gwiazdą na którą gra drużyna?
żeby nie było, nie twierdzę, że Ronaldo jest słaby, ale mimo wszystko Messi jest trochę lepszy.
» Sobota, 25 grudnia 2010, 13:35 #17
CRfan pisze:
CRfan
bober89, zapominasz też, że to dzięki niemu w tamtym sezonie wgl zaszliśmy gdziekolwiek, a w finale LM, bez niego tych karnych by nie było, bo jakby nie patrzeć to on strzelił gola na 1:0. Co się tyczy jego i realu, owszem jest największą gwiazda królewskich, ale tam nikt mu nie podaje na wolne pole jak Xavi messiemu. Messi ma tyle miejsca zawsze, że i ja bym dał rade przebiec 50m z piłką. W realu taki higuain czy di maria wręcz przeszkadzają Ronaldo...
» Sobota, 25 grudnia 2010, 17:54 #16
bober89 pisze:
bober89
oczywiście, że bardzo dużym stopniu dzięki niemu wtedy cokolwiek wygraliśmy, ale nie zapominajmy, że w meczach ważnych zazwyczaj Ronaldo nie istniał.
Di Maria mu przeszkadza? nie jestem wielkim kibicem realu, ale z tego co pamiętam (szczególnie na początku sezonu) Ronaldo sporo bramek strzelił z jego podań.
to jest inna kwestia, że Messi ma za plecami Iniestę i Xaviego więc ma łatwiej, ale wiele rzeczy on tak na prawdę robi sam, bo podanie na trzydziesty metr od bramki może dostać od byle kogo a z takich piłek też sporo strzela (nie bezpośrednio ale po przejściu połowy obrony przeciwnika).
odnosząc się do tego co napisałeś przy innym komentarzu, Ronaldo jest bardziej kompletny, ale nie znaczy to, że jest lepszy.
» Sobota, 25 grudnia 2010, 21:15 #15
rege
rege pisze:
1.) Ronaldo i Messi (zależnie od formy swojej i drużyny- inaczej "dnia")
...
...
...
Xavi, Iniesta, Robben, Sneijder, Rooney (w formie z zeszłego sezonu)
...
Nani i kilku innych.

Za rok Nani powinien wejść w tą grupę o jedną wyżej czyli Iniesta, Robben itp.

Czy zdobędzie kiedyś ZP? To jest Era Messiego i Cristiano Ronaldo.
To czy Xavi albo Iniesta zdobędą tą nagrodę DLA MNIE nic nie zmienia.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 00:00 #14
dalow pisze:
dalow
Zapewniam cię kolego że mimo iż Messi jest uważany za lepszego przez większą liczbę osób, to CR7 jest najlepszym piłkarzem świata!! Grał w trzech ligach: Portugalskiej, Angielskiej i w Hiszpańskiej (w której gra do dziś) i we wszystkich trzyma tak samo wysoki poziom!! Gdyby messi poszedł do ligi angielskiej,nie jestem tego pewny,ale wydaje mi się że został by zgnieciony w proch przez obrońców tej że ligi! Dlatego uważam że dopóki Messi nie pokaże że potrafi grać w innych ligach niż tylko hiszpańska, nie zmienię zdania że CR7 jest lepszy ;)
» Piątek, 24 grudnia 2010, 00:15 #13
JohnPieklo pisze:
JohnPieklo
Dalow, nie ma co gadać źle o Messim, przypomnij sobie finał Ligi Mistrzów, niby pojedynczy mecz, ale cały czas mam w pamięci, jak trzech czy czterech naszych byków, każdy wyższy o głowę, próbuje zatrzymać Messiego, nawet go powalają, a on i tak ucieka. Może nie zachwycałby fajerwerkami w każdym meczu, ale myślę, że w każdym meczu drużyna miałaby z niego ogromny pożytek. A prawda jest taka, że gdyby miał zamienić Barcę na jakikolwiek klub i nie zaliczyć przy tym regresu, musiałby przyjść tylko do United.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 12:22 #12
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Viva Nani !
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:45 #11
CRfan
CRfan pisze:
Na lepsze by mu wyszło, jakby podejmował lepsze decyzje, bo kiedy należy podać, on strzela i odwrotnie, jeśli poprawi to, To będzie mógł być wymieniany koło takich piłkarzy jak Ribery, Robben itp, ale do poziomu Ronaldo i Messiego raczej nigdy nie dojdzie...
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:35 #10
Tennant
Tennant pisze:
Nani jeśli tylko nadal będzie szlifował formę to będzie nie do przejścia:)
PS: Pablo972 -to dużo ;p
Glory Glory MU
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:33 #9
eleven
eleven pisze:
Ferguson wie, co będzie mu najlepsze ;) tak samo z Ronaldo, też tak mu doradzał i proszę ;)
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:33 #8
Pablo972
Pablo972 pisze:
nie na temat: 3 mln za Afellaya to troche duzo, prawda Panie Ferguson?
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:24 #7
ericcantona93
A czy to jakaś wielka gwiazda futbolu? Kadrę mamy naprawdę szeroką i potrzeba nam zawodnika klasy światowej. a nie skupować wszystkich po kolei jak City
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:34 #6
kckMU pisze:
kckMU
Wróci Valencia i wszyscy zapomnimy o tym waszym Affelayu, który będzie nabijał bramki na pionkach La Liga. On nie równa się z naszym Antosiem pod żadnym względem i taka jest prawda, więc przestańcie już ryczeć na ten temat.

Jedyny transfer na który możemy być wściekli to Rafa Van der Vaart, reszta o dupę rozbić.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:46 #5
Pablo972 pisze:
Pablo972
kurcze, ale taki zawodnik za 3 mln przeszedl nam obok nosa...
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:47 #4
kruk581
kruk581 pisze:
Naniemu do mina najlepszego pilkarza globu jeszcze troche brakuje. jak na ten czas jest dobrym zawodnikiem i poczynil postepy, co cieszy mnie bardzo, mam jednak nadzieje, ze stanie sie jeszcze lepszy!
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:21 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY