AKTUALNOŚCI

Misja niemożliwa skautów United

Data 23 grudnia 2010, 10:46 Biafra, menmedia.co.uk
Misja niemożliwa skautów United
» Czy skauci United znajdą odpowiedniego zastępcę dla Giggsa?
A A A
Sir Alex Ferguson postawił przed skautami United misję prawie nie do wykonania czyli znalezienie godnych następców dla trzech legend Czerwonych Diabłów.

Szkot zaznaczył, iż poszukiwania piłkarzy, którzy będą w stanie z miejsca zastąpić Ryana Giggsa, Paula Scholesa oraz Gary'ego Neville'a są celem numer jeden polityki transferowej klubu z Old Trafford.

Niezniszczalne trio, które wspólnie kończyło szkołę w Manchesterze w 1992 roku ma kontrakty z United ważne do końca tego sezonu, lecz możliwe, iż zostaną im zaproponowane nowe umowy.

Jednak jeśli chodzi o Neville'a to pojawia się duży znak zapytania, gdyż prawy obrońca ostatnio ciągle boryka się z kontuzjami i 36 latek prawdopodobnie zakończy karierę już w lecie.

Kontrakty 37-letniego Giggsa oraz 36-letniego Scholesa wprawdzie wygasają z końcem tego sezonu, lecz władze United już szykują dla nich nowe umowy mające ich zatrzymać na Old Trafford przez kolejne 12 miesięcy.

Pomimo tego znalezienie następców dla trójki piłkarzy, która wspólnie zgromadziła ponad 2000 występów jest celem numer jeden dla skautów Czerwonych Diabłów, którzy jak stwierdził Szkot "mają przeszukać cały świat, jeśli zajdzie taka potrzeba".

Idealnym zastępcą dla Ryana wydaje się walijski piłkarz Tottenhamu Gareth Bale.

21 letni lewy skrzydłowy był już łączony z United w 2007 roku, lecz ostatecznie trafił na White Hart Lane. W tym sezonie Bale naprawdę błyszczy, zadziwiając wszystkich swoją formą zwłaszcza w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Chociaż dyrektor Kogutów Daniel Levy twierdzi, iż Walijczyk nie jest na sprzedaż to może zmienić swoje zdanie gdy jego zespół nie zajmie miejsca w pierwszej czwórce Premier League.

Dynamiczny rozgrywający Interu Mediolan Wesley Sneijder zdaniem Fergusona byłby idealnym następcą Paula Scholesa. United ma dość spore szanse w walce o Holendra, gdyż wobec rządów na San Siro Rafy Beniteza przyszłość Sneijdera jest we Włoszech niepewna.

Czerwone Diabły również bacznie przyglądają się prawemu obrońcy Olympiakosu Vassilisowi Torosidisowi, który ich zdaniem godnie zastąpiłby Gary'ego Neville'a.
» Keane: Gary nie będzie aż tak ważny Keane: Gary nie będzie aż tak ważny
Gary Neville będzie współpracował z...
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Gra dla United spełnieniem moich marzeń"
Tom Cleverley co prawda ma za sobą ...



Poprzedni news:
Najlepsi piłkarze United: #5 David Beckham
Następny news:
Nani: To wyścig dwóch koni

Komentarze (56)


blacky91
blacky91 pisze:
Wg mnie naszej ekipie brakuje wojownika w środku pola. Scholes walczy, może nie tak spektakularnie jak Roy ale nigdy nie odstawia nogi. Carrick, Fletcher i Anderson są świetnymi piłkarzami, bardzo ich cenie ale nie maja mentalności wojownika którą Scholes posiadł dzięki Kean'owi. Sneijder na pewno nie podniesie poziomu waleczności w środku pola. Problem w tym, że nie bardzo wiem kto jest dobrym kandydatem. Popieram transfer Bale'a i sądzę, że Rafael godnie zastąpi Neville'a.
» Sobota, 25 grudnia 2010, 19:21 #56
casillo
casillo pisze:
Moim zdaniem

na lewej pomocy za Ryana,powinien w najbliższym czasie zostać ściągnięty młody i szybki zawodnik jakim jest
- RYAD BOUDENBOUZ

Jest to dobry zawodnik,wiem o czym mówie bo mój tata jest scoutem Bayernu leverkusen,obserwowali tego zawodnika
BYLI NIM ZACHWYCENI !!
» Piątek, 24 grudnia 2010, 10:10 #55
Robscire pisze:
Robscire
A mój Bayernu Monachium.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 15:09 #54
Marson pisze:
Marson
a moj manchesteru city !
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 20:28 #53
barszczuxdd pisze:
barszczuxdd
a mój jest górnikiem :D
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 23:31 #52
pinek1
pinek1 pisze:
Współczucia dla skautów.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 22:37 #51
Masaccio
Masaccio pisze:
Gary - Rafael
Scholes - Matt Lee James lub Tom Cleverley, Matt jest kapitanem reprezentacji Anglii U-18, to chyba coś znaczy, a Toma chyba przedstawiać nie muszę
Ryan - Gareth Bale - niech walijczyk zastąpi walijczyka... a poza tym bardzo lubię i cenię Garetha
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 21:07 #50
MDuch7
MDuch7 pisze:
Aby znaleźć godnych następców potrzeba trochę kasy
Bale (40 mln.) - Giggs
Rafael - Neville
Modric ( 25 mln.) - Scholes i mamy git skład na kolejne 5-8 sezonów
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 20:46 #49
piaskun223
piaskun223 pisze:
Benitez został dzisiaj zwolniony ? Coś dzisiaj w radiu słyszałem.. Chyba, że pomyliłem nazwiska albo mi się przesłyszało
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 20:01 #48
Majzer pisze:
Majzer
tak zostal, dobrze slyszales
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 23:23 #47
LoveMUFC
LoveMUFC pisze:
Przecież juz mamy następcę Nevilla! Jest nim Rafael.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 17:37 #46
bernizdw
bernizdw pisze:
Sir Alex Ferguson raczej nie kupi Snaijdera nie oszukujmy się ale nie jest to zawodnik, który jest wierny klubowi a jak pokazała przeszłość Manchester raczej takich zawodników nie bierze pod uwagę przy robieniu transferów, co innego Bale jest oddany Tottenhamowi i będzie go bardzo trudno z tamtąd wyciągnąć i takich zawodników Boss szanuje i Ferguson zapewne już to przemyślał w czasach kiedy Bale'a mógł sprowadzić na Old Trafford ale pozwolił mu rozwijać się w Totenhamie także uważam, że powitamy go w styczniu albo w letnim okienku bardzo dużo rzeczy za tym przemawia szczególnie rozpaczliwe komentarze Harrego Rednappa i Daniela Levy'ego w prasie a propo transferu Bale do Manchasteru
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 17:31 #45
oberton23
oberton23 pisze:
Dla mnie następcą Nevila jest Rafael da silva!!
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 14:20 #44
bartekbudzek pisze:
bartekbudzek
zgadzam sie w zupelnosci on jest super :D
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 15:28 #43
barszczuxdd
barszczuxdd pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.12.2010 14:11

Za Giggsa rzeczywiście mógłby być Bale.
Co do następcy Nevilla odpowiedź jest dla mnie jasna, Rafael da Silva ;)
Na zastępce Scholesa idealnie nadaje się Nasri, ale Arsenal go nie puści.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 14:10 #42
TevezC
TevezC pisze:
Nie ma co się spinać na grajka Interu... Mamy jeszcze Pobgę, Ajose, Morrisona... Nasza młodzież jest na prawdę utalentowana, a Ferguson jest typem człowieka, który zastanowi się ze 100 razy zanim wyda kasiorkę na Sneijdera, czy na Garetha ;)

Oni są świetnymi piłkarzami, ale nie od parady mamy w klubie znakomitą sieć skautingu, żeby skupiać się tylko na dwóch drogich piłkarzy :)

To jest notatka pod media, żeby było o czym pisać na różnych stronach, gazetach itp.

Tak to działa:) Tam gdzie transfery, tam dużo komentarzy, dużo odwiedzin itp :)

A Manchester i tak znajdzie kogoś mniej znanego, mniej ogranego :) Tak jak było z Nanim, CR7, Andersonem, Vidicem, Rafaelem, Fabio itp itd. Zawodnik będzie świetny, ale nie o reputacji światowej.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:50 #41
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Następca dla Neville'a już jest - Rafael.
Za Giggsa też mozna kogoś znaleźć. Bale jest dobry ale nie przekonuje mnie do końca, ponieważ w ogóle nie ma u niego prawej nogi. Może Hazard byłby dobrym wyborem. Trudno powiedzieć. I tak nikt nie dorówna Giggsowi.
Natomiast kompletnie nie widzę zastępcy dla Scholesa. Nawet Snejider nie jest aż tak kompletnym piłkarzem jak Paul. Żeby zastąpić Scholes'a trzeba by chyba kupić dwóch zawodników.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:37 #40
Bovver
Bovver pisze:
latka leca niestety :(
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:33 #39
75th
75th pisze:
A ja jestem za tym, żeby rozwalić całą kasę transferową na Bale'a i Sneijder'a, oczywiście jeśli byłaby opcja pozyskania tych piłkarzy. Nie widzę innych kandydatów na takie miejsce do takiego klubu.

Podoba mi się wprowadzanie młodzieży, ale nie oszukujmy się, nie mamy nikogo na miejsce naszych weteranów, a szansa na kolejne cudowne pokolenie wychowanków jest znikoma. Wszystko się zmienia, nic na to nie poradzimy.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:15 #38
Taurus
Taurus pisze:
Bale ? Jak najbardziej , Sneijder tak samo moim zdaniem to godni następcy naszych legend.
Lecz nigdy nie będzie to samo... Piękne podania Scholes'a który jak wiadomo potrafił piękne zagrać jak i strzelić z dystansu.
Giggs podobnie umiał pięknie dośrodkować i miał bardzo wiele asyst.
Miejmy nadzieje że znajdą się chodź troszkę godni następcy naszych żywych legend
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:01 #37
kubik14
kubik14 pisze:
Moim skromnym zdaniem, to genialne trio powinno zostać zastąpione wychowankami United. Ewentualnie kimś bardzo młodym (17-19), zaczynającym grać w piłkę w Anglii zawodnikiem.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:58 #36
Cinek17
Cinek17 pisze:
ja mysle ze Bebe byłby dobry ale rooney jest taki kipski ze wywalic go chicharito byl by lepiej zagral on sie marnoje debil fergie emeryt juz go niew wpuszcza debi l :/
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:31 #35
kubik14 pisze:
kubik14
Twoja wypowiedź jest żenująca...
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:52 #34
Fox pisze:
Fox
Żałosne, ile ty masz lat chłopczyku?
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:57 #33
kroOolik pisze:
kroOolik
czego oczekujecie o 11 latka? rzetelnej wiedzy o piłce?
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:09 #32
kubuuu pisze:
kubuuu
11 lat tłumaczy wwszystko. Żenada
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:20 #31
Roo10ney pisze:
Roo10ney
A o co w ogóle chodzi w tym komentarzu? Bo czytam trzeci raz i dalej nic nie rozumiem...
W każdym razie - myśle że dobrym ruchem ze strony United byłoby szukanie "po całym świecie" młodych talentów, choć trudno będzie zastąpić takie talenty jak Giggs czy Scholes, jednak jestem dobrej myśli bo dużo zawodników Man Utd tak właśnie rozpoczynało ;)
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 14:14 #30
dreddx pisze:
dreddx
Czytajac ten komentarz, rekoma i nogami podpisuje sie, pod ustaleniem dolnej granicy wieku dla nowo rejestrujacych sie uzytkownikow.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 19:54 #29
TevezC
TevezC pisze:
Garego nie trzeba zastępować... mamy Rafaela, który jest na dobrej drodze, żeby podbić serca kibiców United :)

W środku pomocy mamy Carricka, Fletchera i Andersona... do pierwszego zespołu coraz częściej zagląda Gibson, ale taki jeden zawodnik do środka pomocy, który podniósł by jakoś drugiej linii ewentualnie by się przydał :)

Jedynie z zastąpieniem Giggsa bym się zgodził. Bo Park mnie raczej nie przekonuje :/ Nanni i Valencia nasze podstawowe skrzydła, ale w okresie absencji Ekwadorczyka, trzeba jakoś łatać dziury... Jedynie potrzebny nam skrzydłowy, który byłby w stanie grać na lewej jak i prawej flance ;)

Zawsze mi się marzył Quaresma, ale ten ostatnio spuścił z tonu :(
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:17 #28
paczek666
paczek666 pisze:
Garetha Bale'a widziałbym w naszym składzie. Jest naprawdę fenomenalny, do tego jeszcze tak młody! Mógłby wnieść do klubu naprawde wiele. A oprocz tego cały czas wierzę, że będą ludzie z Obertana i Gibsona.
A taka mała dygresja odnośnie Bale'a. Zauwazyliście, że wyglada jak jakiś małpiszon?:D
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:07 #27
hashcod
hashcod pisze:
Scholes = Gibson
Neville = Rafael
Giggs = Obertan

Nie znajdą takich ideałów, ale następcy są.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:58 #26
Robscire pisze:
Robscire
Obertan? Nie rozśmieszaj mnie.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:11 #25
anagaro pisze:
anagaro
Gibson :D
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:17 #24
kanadinol pisze:
kanadinol
Gibson to taki drugi Carrick : dwa drewna.
Porównywanie go do Scholes'a jest nie na miejscu
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:34 #23
Exigen pisze:
Exigen
Tak właśnie to powinno wyglądać ! ;D
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 12:55 #22
hashcod pisze:
hashcod
macie coś do Gabi'ego i Gibsona ?

kanadinol@ Carrick drewno ? hah

Jak możecie obrażać zawodników ukochanego klubu. A zresztą nie gadam na ten temat z wami.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 13:27 #21
welllone pisze:
welllone
Gibson póki co się nie umywa do Rudego, szanuję go ale moim zdaniem butów nie mógłby mu wiązać. Anderson w formie ma bardzo zmyślne podania i lepiej kreuje grę niż Gibson.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 14:19 #20
kanadinol pisze:
kanadinol
@hashcod - Na tym właśnie polega moja "miłość" do united,że potrafię im wytknąć wady, a nie bezkrytycznie patrzeć na wszystko.Bo to wtedy nie jest miłość,tylko zaślepienie.
Gdyby Ferguson sprowadził 70-letniego niedowidzącego piłkarza bez jednej nogi to też by było fajnie?
Teoretycznie nie powinno się także obrażać właścicieli swojego ukochanego klubu,czyż nie?
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 14:36 #19
przemekol12 pisze:
przemekol12
No to widocznie nie wiesz co to znaczy wytykać błędy. Nazywając kogoś drewnem wytykasz mu błędy?? Wróć do szkoły, potem pogadamy.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 22:02 #18
Urban1996
Urban1996 pisze:
Następców godnych zastąpienia Giggsa, Scholesa, czy też Nevilla będzie bardzo trudno znaleźć. No ale skąd brali się ci wspaniali wychowankowie? Otóż z Akademii United, więc uważam, że to właśnie tam powinniśmy szukać ich następców.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:45 #17
FredTheRed
FredTheRed pisze:
zastąpić Scholesa i Nevilla nie będzie wcale aż tak trudno, co innego Ryan..
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:41 #16
Zieti pisze:
Zieti
Nevilla owszem nie będzie trudno zastąpić bo już mamy Rafaela.

Jeżeli piszesz, że Scholesa nie będzie trudno zastąpić to jesteś w dużym błędzie! Wręcz ogromnym. Jego waleczność, ambicja i błyskotliwość są nie do zastąpienia. Mam nadzieję, że znajdziemy choć w połowie tak walecznego i agresywnego zawodnika jak Scholes.
» Piątek, 24 grudnia 2010, 11:18 #15
Tennant
Tennant pisze:
Powinniśmy poszukać wśród młodych,a nie kupować od innych klubów znanych piłkarzy. Musimy mieć grajków wiernych klubowi
Glory Glory MU
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:16 #14
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Co to szukania następców to byłoby lepiej gdyby poszukano ich w rezerwach i akademii bo to jest naprawdę utalentowana młodzież. Nie rozumiem po co tak mówi się o młodzieży skoro większość jest tylko sprowadzana(Obertan, Bebe). Sądzę że taki Ajose jest o wiele lepszy od Bebe i zjada go na śniadanie, a co dopiero Cleverley. Na prawej obronie jest Rafael, więc tu nie ma się o co martwić. To jest moje zdanie, scauting dobrze, ale niech SAF nie zapomina o rezerwach i akademii!
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:12 #13
marylin
marylin pisze:
Ich się nie da zastąpić. Choćby 10 Grarethów Bale sprowadzili to to nie będzie Giggs
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:05 #12
cycuu89
cycuu89 pisze:
Myślę że następce Nevillea już mamy więc szukac nie musimy a co do reszty to raczej trudno będzie kogoś takiego znaleźć chociaż nie jest to nie możliwe :p może już w rezerwach kogos takiego mamy myślę tu o Pogbie :p
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:03 #11
maciekx
maciekx pisze:
ale my już mamy następce Neville'a ... Rafaela
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:02 #10
tomaszko
tomaszko pisze:
Moim zdaniem Rafael cały czas się uczy i może być wielką przyszłością klubu. Jeśli mamy kupić prawego obrońcę to jak już to na ławkę. Chociaż i tak jest jeszcze O'Shea i Brown. Co do pomocy to musimy tutaj kupić klasowego piłkarza. Sneijer byłby idealny, choć nie wiem czy Glazerowie wyłożą pokaźną sumkę na tego piłkarza. Ale ponoć 100mln funtów na trasfery SAF ma, więc się zobaczy. No i na koniec ten niesamowity Bale. Szczerze przyznam, iż jestem zdecydowanie na tak jeśli chodzi o jego ściągnięcie do klubu. Jeśli chodzi o skrzydło to niezły jest też Sanchez z Udinese.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:02 #9
FanaticMU
FanaticMU pisze:
obrońcę prawego mamy..jest Rafael młody i pokazuje że warto mu coraz bardziej ufać...co do reszty to nie wiem...Bale ok ale Sneijdera nie widzę u nas niestety...
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 10:58 #8
Darkos pisze:
Darkos
A ja na odwrót nie widze u nas Bale'a a za to z radościa powitałbym Holendra :]
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 11:04 #7
Taurus pisze:
Taurus
Ja tak samo Sneijdera bym widział ale Bale słabo
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 15:48 #6
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
moim zdaniem to potrzebujemy rezerwowego prawego obrońcy, bo rafael wymiata, za pare miesięcy bedzie jednym z najlepszych
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 10:56 #5
smok77
smok77 pisze:
nie ma szans
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 10:54 #4
jacomanufan
jacomanufan pisze:
tak naprawde to niemożliwe. To są piłkarze z krwi i kości, którzy grają w klubie na dobre i złe. Nie mówie, że ze wszystkim tak jest, ale wiekszość leci tylko na kase i gwiazdorzy. Są przy tym dobrzy ale to nie jest ten prawdziwy zapał i miłość do gry. To nie te czasy...można ich zastąpić tylko piłkarzami o dużych umiejętnościach. Wierności Giggsa, Scholesa czy Nevilla nie da im się wpoić...a szkoda.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 10:54 #3
dominik19000
dominik19000 pisze:
Dlaczego misja niemożliwa? Nie czaję tego. Wiem że ta trójka to legendy, genialni piłkarze, wspaniali zawodnicy, super sportowcy, oddani klubowi i tu można im strzelać komplementy do usranej śmierci, ale da się ich zastąpić. Tym bardziej teraz gdy ich forma nie zawsze jest na wysokim poziomie a i wiek mają już sędziwy jak na piłkarzy. Gdyby to było kilka lat temu, kiedy cała trójka siała postrach w Europie w koszulkach MU to byłby problem :D Znajdą piłkarzy odpowiednich, założę się że skauci takich piłkarzy już mają, ba Sir Alex na biurku ma z 50 nazwisk zawodników którzy pasowaliby na te pozycje, ale problem jest inny. Czy Szkot kupi kogokolwiek. To jest największy problem, nie znalezienie zawodnika a zmuszenie Sir Alexa do wydania pewnej sumy na jego kupno.
» Czwartek, 23 grudnia 2010, 10:54 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY