AKTUALNOŚCI

Rooney przeprasza kibiców Manchesteru United

Data 26 listopada 2010, 02:28 Mathe0, Daily Mail
Rooney przeprasza kibiców Manchesteru United
Czytaj więcej:
» Wayne Rooney
A A A
Czy Wayne Rooney wróci wkrótce do wielkiej formy?
Wayne Rooney w końcu przeprosił kibiców Manchesteru United za swoje zachowanie w ostatnich tygodniach. Anglik dodał też, że nigdy nie rozważał transferu do Manchesteru City, co sugerowały media.

Rooney w środowym meczu Ligi Mistrzów przeciwko Glasgow Rangers (1:0) zdobył swojego pierwszego gola dla „Czerwonych Diabłów” od sierpnia. Wazza swoimi występami chce naprawić mocno nadszarpnięte relacje z fanami na Old Trafford.

– Uważam, że już przeprosiłem kibiców, choć każdy powtarza, że tego nie zrobiłem. W takim razie chciałbym przeprosić za wszystko co było złe z mojej strony – mówi Rooney, a zapytany, czy odejście z Manchesteru United byłoby błędem odpowiada:

– Tak, oczywiście. Widzimy wielu piłkarzy odchodzących z Manchesteru United, którym później nie idzie najlepiej, więc jestem zachwycony, że tutaj zostałem.

– Każdy mówił, że na pewno odchodzę do Manchesteru City. Tak jednak nie było. Wierzcie mi, że jeśli odszedłbym z klubu, to nie zostałbym w Anglii.

Silna psychika


Rooney wyjaśnił również kwestię negocjacji, które według relacji mediów miały mieć bardzo burzliwy przebieg. Zdaniem Anglika sprawa została załatwiona bardzo szybko.

– Od podpisania nowego kontraktu z Manchesterem United moje stanowisko było jasne. Jestem całkowicie oddany temu klubowi i chcę z nim odnosić sukcesy.

– Rozmawiałem z sir Aleksem Fergusonem i Davidem Gillem, którzy zapewnili mnie, iż klub zmierza w dobrą stronę. Od tego momentu negocjacje trwały dwie lub trzy godziny, a następnie podpisałem nowy kontrakt.

– Mentalnie czułem się dobrze. Jestem osobą, która ma silną psychikę. Nie szło mi ostatnio na boisku, przez co ludzie myśleli, że zawodzi moja psychika. Jestem jednak silny.

– Najważniejsza dla mnie jest teraz regularna gra i zdobywanie bramek. Stać mnie na to, aby wrócić do formy z zeszłego sezonu. Jestem pewny swoich umiejętności i wiem, co potrafię – dodał Rooney.
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...



Poprzedni news:
Na razie Rooney jest zardzewiały
Następny news:
Zapowiedź: Manchester United vs Blackburn Rovers

Komentarze (96)


devil987
devil987 pisze:
Usłyszeliśmy magiczne słowo "przepraszam", wybaczamy :D
» Niedziela, 28 listopada 2010, 19:18 #96
driffter128
driffter128 pisze:
Powiem krótko Przeprosiny przyjęte . Glory Glory Man United !!
» Sobota, 27 listopada 2010, 14:53 #95
Urban1996
Urban1996 pisze:
wybaczamy ci Roo! Może w ramach przeprosin hat- trick z blackburn Rovers: d?
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:45 #94
Klimaa
Klimaa pisze:
Najważniejsze są bramki, jeśli będzie strzelał ich dużo, do czego przyzwyczaił, kibice z czasem zapomną mu tą sytuację (nawet jeśli nigdy nie było mowy o odejściu do City) i wszystko powróci na dawne tory. Dla niego najważniejszy jest spokojny powrót do formy sprzed kontuzji. Potem wszystko się ułoży..
» Sobota, 27 listopada 2010, 01:02 #93
LovellyUnited
Napisałam,że 'wróci' także spokojnie,małymi krokami,a będzie miejmy nadzieję jak dawniej.
» Piątek, 26 listopada 2010, 21:44 #92
kasiaxde
kasiaxde pisze:
Doczekałam się w końcu przeprosin, a już myślałam, że tego nie zrobi. Co mimo wszystko nie zmienia faktu, że zachował się jak szczeniak, zawsze podkreśl swoją wielkie oddanie MU, a potem zrobił aferę jakiej chyba nikt się nie spodziewał. Uważam jednak, że trzeba dać mu szansę.
» Piątek, 26 listopada 2010, 19:38 #91
kasiaxde
kasiaxde pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2010 19:42

;-] znakiiiiii
» Piątek, 26 listopada 2010, 19:37 #90
1rooney0
1rooney0 pisze:
Ranking najpopularniejszych klubów sportowych na Facebooku (w nawiasach liczba fanów - stan na 26.11.2010):

1. FC Barcelona ( [link usunięty] ) ( 7.209.940 )
2. Real Madryt ( [link usunięty] ) ( 6.106.684 )
3. Manchester United ( [link usunięty] ) ( 5.096.321 )

a tu ciągle wypisujecie że manchester ma najwięcej
» Piątek, 26 listopada 2010, 19:34 #89
Werker999 pisze:
Werker999
Jak tak to przeżywasz to idź kibicować Barcelonie. Po1. Nie chodzi o to, że ma najwięcej tylko, że najszybciej się powiększa. Po2. 60% kibiców Barcelony kibicuje temu klubowi tylko ze względu na ich"boga" Messiego.
Gdyby nie Messi, na facebooku byłoby max 4mln.
» Piątek, 26 listopada 2010, 19:42 #88
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
Urzekła mnie ta historia...;/
» Piątek, 26 listopada 2010, 19:55 #87
rooney901
rooney901 pisze:
może dzięki temu golowi nabierze pewności siebie
mam nadzieje że tak będzie i pomorze United zdobyć mistrzostwo
» Piątek, 26 listopada 2010, 19:04 #86
Werker999 pisze:
Werker999
Naprawdę? To obok Manchesteru United jest pomorze?
PS. Roo może sobie przepraszać, a wszystko wyjdzie w praniu w ciągu roku, ten rok jest dla niego najważniejszy.
» Piątek, 26 listopada 2010, 21:17 #85
Sanchez
Sanchez pisze:
Wierzę że znów wróci do swojej dawnej formy.
» Piątek, 26 listopada 2010, 18:37 #84
Maro107
Maro107 pisze:
Przez te tygodnie, w których było bardzo głośno o rzekomym transferze Rooneya przede wszystkim zobaczyłem siłę przekonywania i manipulacji mass mediów. Najpierw było powoli, jeszcze nic nie wiadomo, jednak po jakimś czasie zaczęli ostro naciskać i informować, iż Roo negocjuje już z innymi klubami! Doszło do takiego stopnia, że ja sam, który z początku w ogóle nie chciałem o tym słyszeć, dałem się złamać i w końcu uwierzyłem. Nagle okazało się, że nie było żadnych rozmów, ani nic. OD DZIŚ NIE WIERZĘ W NIC, CZEGO NIE ZOBACZĘ NA WŁASNE OCZY, LUB NIE USŁYSZĘ NA WŁASNE USZY WIARYGODNEJ INFORMACJI, CO PRZEKAZUJĄ MEDIA! Jak dla mnie Rooney już odpłacił swoje winy, potwierdzając to jeszcze brameczką. Podczas meczu z Glasgow Rangers, myślicie, że dlaczego kibice gwizdali na niego i cieszyli się, kiedy niefortunnie posłał piłkę wysoko nad poprzeczką? I to wcale nie byli kibice ManU, a w świetle ostatnich zdarzeń, to właśnie oni mogliby tak reagować... Odpowiedź jest - jak dla mnie - bardzo prosta: Boją się tego, co może zrobić Wazza, bo każdy z osobna doskonale wie, co może zrobić piłką i jak wysokiej klasy jest zawodnikiem. Cieszą się, że mu coś nie wyszło, bo ManU gra przeciwko ich drużynie - tyle...! Takie jest moje zdanie i tak jak przeczytałem we wcześniejszych komentarzach - minusujesz, powiedz dlaczego i uzasadnij!
» Piątek, 26 listopada 2010, 18:28 #83
Coby
Coby pisze:
Rooney popełnił błąd,który ciężko wybaczyć,ale w dalszym ciągu jest zawodnikiem United i należy mu się szacunek.Jedni to zrozumieją wcześniej,inni później.Ale kiedy zacznie strzelać bramki i sprawiać radość kibicom United,wszyscy jednogłośnie stwierdzą,że mimo wszystko dobrze mieć go w klubie.
» Piątek, 26 listopada 2010, 17:05 #82
damiosa
damiosa pisze:
A tak odnośnie do jutrzejszego meczu to powinni tak zagrać

-VDS-
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Obertan-Carrick-Anderson-Giggs
-Roo-Hernandez-
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:41 #81
sssexton90 pisze:
sssexton90
za obertana Nani i skład OK :)
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:45 #80
damiosa pisze:
damiosa
Powinni dać coś takiego że aby dać minus należy krótki argument, jesteście tacy odważni na minusy , to napiszcie dlaczego skład zły, chce znać waszą opinie
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:46 #79
Majek pisze:
Majek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2010 16:47

Jeju... wy ciągle z tym Obertanem. Zagrał ostatnio w kilku meczach. W każdym był bezużyteczny, wręcz beznadziejny.

edit: to łap ode mnie parę plusików żeby Ci smutno nie było ;*
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:46 #78
damiosa pisze:
damiosa
A Nani w ostatnim meczu poza kiwkami po których tracił piłke też nic prawie nie robił
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:48 #77
Majek pisze:
Majek
ale nie zmienia to faktu, że Obertan powinien już się pakować i wracać do Francji ;) Jak chcesz pominąć Naniego w wyjściowej jedenastce to już lepiej na Parka postawić. Granie z Obertanem w składzie to tak jak grać bez jednego skrzydła ;)
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:50 #76
lolzi pisze:
lolzi
tylko nie obertan ziomuś :P
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:52 #75
Arrow pisze:
Arrow
i za VDS Kuszczak,bo musi więcej grać w MU
» Piątek, 26 listopada 2010, 17:00 #74
juras1211 pisze:
juras1211
Anderson i Carrick w jednym składzie hahaha to pojechałeś teraz , jeden defensywny pomocnik , drugi nie wiadomo co ... kto będzie rozgrywał piłkę , Scholesas za Andersona
» Piątek, 26 listopada 2010, 18:18 #73
juras1211 pisze:
juras1211
Scholes
» Piątek, 26 listopada 2010, 18:19 #72
damiosa pisze:
damiosa
Zamiast smiac sie z mojego składu , przeczytaj news o fletcherze, pisze tam ze Scholes moze nie zagrac
» Piątek, 26 listopada 2010, 18:24 #71
Agusssia pisze:
Agusssia
Jak dla mnie skład bardzo dobry, aczkolwiek za Obertana wstawiłabym Naniego mimo wszystko :)
» Piątek, 26 listopada 2010, 18:46 #70
kocisz191 pisze:
kocisz191
Ojjj Majek, przestań hejtować Obertana, bo Gabriel nie jest zawodnikiem na teraz. On dostaje szansę, żeby trochę poćwiczyć, małymi krokami przezwyciężać presję. Po za tym jakbyś nie ogarnął Obertan znacznie zwiększył swoją masę i musi jeszcze poćwiczyć koordynację. Poczekamy, zobaczymy, ale ja jestem pewien - rozwój Obertana przyjdzie niebawem.
» Piątek, 26 listopada 2010, 20:29 #69
federicoo pisze:
federicoo
Haha ... Jest i kolega Majek ... A co może Hernandeza dalej chcesz wyrzucić z Manchesteru, bo "takiego drewna w United jeszcze nie było" ? Daj spokój człowieku. Obertan jest młody i niedojrzały, ale jego wejścia dają dużo świeżości w grze United.. A pierwszym do odstrzału powinien być "wspaniały" bułgar, który swoją grą się po prostu kompromituje ... Chicharito miał kilkanaście minut z Rangersami a pokazał więcej niż ten czołg... Berbatov - OUT !
» Sobota, 27 listopada 2010, 11:59 #68
Majek
Majek pisze:
cieszę się, że zostaje;

Jednak nie będzie już dla mnie nikim więcej jak jednym z wielu zawodników mojej ukochanej drużyny.

A jeszcze niedawno był moim idolem. Szkoda, że nie jest taki jak myślałem.
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:35 #67
Taurus
Taurus pisze:
Ja tam mu wybaczyłem... w sumie to nie wiem co tu rozpamiętywać.
Co zrobił to on tego nie odwróci a wiem przynajmniej próbuje go zrozumieć...
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:34 #66
krav3n
krav3n pisze:
On odejdzie .... latem

tylko dlatego przedłużyli mu kontrakt by więcej na nim zarobić

Roo od marca nic nie gra ,za co miał dostać podwyżkę..

brawa dla Safa potrafi robić biznes
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:31 #65
krav3n
krav3n pisze:
nie domagał się potwierdzenia, a podważył kompetencje trenera, umiejętności kolegów z drużyny i cele klubu..

dostał podwyżkę a od marca gra beznadziejnie, pytanie za co dostał podwyżkę ?

czy wy myślcie ze SAF jest tak głupi i za nic daje mu podwyżkę ?

inaczej będziecie gadać jak w letnik okienku odejdzie do innego klubu

Pozdro
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:28 #64
Zenek20082 pisze:
Zenek20082
cos w tym prawdy jest.
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:46 #63
przemks3
przemks3 pisze:
Rooney też człowiek!! każdemu zdarza się popełnić błąd! A media tylko wszystko przekręcają i wyolbrzymiają ! Niestety takie czasy.. Ja mu osobiście wybaczyłem i liczę że Roo jak najszybciej wróci do dawnej formy ! ;)
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:20 #62
adrian93
adrian93 pisze:
noi co tam z kuszczakiem?
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:18 #61
Tukanos86
Tukanos86 pisze:
Cichy777 mam tak samo jak Ty dodam jeszcze, że irytuje mnie jego brak formy.
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:15 #60
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
przeprosiny przyjete. Ale dalej nie wiem czy jednak nie lepsza opcja byloby odjescie Rooneya ktory gra piach i doi od groma kasy z pieniedzy klubowych a druzyna nic z tego nie ma. Tak bysmy zarobili kupe kasy i do tego nie tracili jej dalej.
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:14 #59
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Ja chyba mu wybaczyłem, bo mam do tego gościa cały czas pewien sentyment, ale pozostaje duży niesmak i dystans do niego. Ludzką rzeczą jest błądzić, ale i ludzką przeprosić. Może za kilka lat to wszystko pójdzie w zapomnienie, ale narazie odczuwam do niego tylko dystans. Oby Roo odbudował to co zepsuł i zachwycał nas świetną formą.
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:03 #58
Cichy777
Cichy777 pisze:
Nie przyjmę przeprosin i nie mam zamiaru wybaczać, przynajmniej nie teraz. Po prostu nie umiem. Może z czasem to minie. Kiedy w meczu z Rangersami strzelił gola, nie cieszyłem się. Skłamał, mówił, że nie ma zamiaru odchodzić, a prawie do tego doszło. Mnie to zwyczajnie uderzyło. Każdy ma inne odczucia.
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:56 #57
DevilUnited
DevilUnited pisze:
LovellyUnited - Lekko przesadziłeś z tą formą ,aczkolwiek pokazuje pazur.

Takich kibicow powinno się szanować . A nie ludzi ktorzy tylko marudza...
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:55 #56
DONPABLO
DONPABLO pisze:
Wy popatrzcie co wy piszecie Rooney jest niedobry bo myslal ze odejdzie z United nie wspierajac jego nie wspieracie calej druzyny dla niego bardzo wazne jest zeby odzyskac szacunek i zaufanie kibicow co wy on jest w United i macie obowiazek cieszyc sie z jego gola ci co tak pisze nie wybacze mu niech pomysli ... PRZECIEZ NAPEWNO KAZDY Z WAS KTORY KIBICUJE UNITED UCIESZYL SIE Z GOLA ROONEYA! A PISZECIE TAKIE BZDURY
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:53 #55
LovellyUnited
Zamiast gadać,to cieszcie się że jest nasz,i że Roo na 100% wróci do formy i pokaże pazura!
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:51 #54
LovellyUnited
Nie rozumiem takich ludzi :'nigdy mu tego nie wybaczę.' itd.Dajcie mu szanse,każdy człowiek w życiu popełnia błędy,po czym stara się to naprawić.Dajcie mu lepiej drugą szansę,niż gadać ' nie zapomnę mu tego '
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:49 #53
szajba7
szajba7 pisze:
Zbiera mi się na wymioty po przeczytaniu niektórych komentarzy...
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:32 #52
Nani17WrC pisze:
Nani17WrC
fakt mi też ;]
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:39 #51
Majek pisze:
Majek
może coś Ci zaszkodziło? co dziś jadłeś? Napij się mocnej herbaty !
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:53 #50
eleven
eleven pisze:
przeprosiny przyjęte, ale jakoś ta sprawa mi z głowy nie wyleci
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:25 #49
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Proszę was wielcy polonisci , wstawiajcie przecinki i kropki :)
» Piątek, 26 listopada 2010, 15:14 #48
Lukixp pisze:
Lukixp
a ty nie stawiaj przed przecinkiem spacji.
» Piątek, 26 listopada 2010, 17:04 #47
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
"prawdziwi kibice moze mu nie zapomna..ale wybacza i beda go dopingowac jak caly zespól!!"....nie kumam takich opini! wybaczajac trzeba przede wszystkim zapomniec o krzywdzie jakiej sie doznalo i nie wracac do niej! innaczej nie mozna powiedziec o tym ze sie wybaczylo! ja tam Rooneyowi wybaczylem bo widze jak bardzo zaluje swojego zachowania...troche sie zagubil i w zyciu prywatnym i w zyciu sportowym! ale jest mlody , ma dopiero 24 lata , jest czlowiekiem i ma prawo do bledow! byle sie na nich czegos nauczyl i wiecej ich nie powtorzyl! poza tym przepraszajac pokazuje tylko ze ma bardzo cenna i deficytowa ceche w obecnych czasach czyli...pokore! dlatego szacun dla niego! pozdro@ll
» Piątek, 26 listopada 2010, 14:16 #46
lipinho89
lipinho89 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2010 14:01

miły gest od niego ale ja uważam że najlepszymi przeprosinami byłby jak najszybszy powrót do dobrej formy i następną bramkę jaką strzeli zadedykować kibicom i mieć biała koszulkę pod spodem z napisem "THIS IS FOR YOU, I'M Sorry" dla tych którzy nie umią angielskiego " To jest dla was, przepraszam"
» Piątek, 26 listopada 2010, 14:01 #45
m7o5 pisze:
m7o5
A dla tych co nie "umią" polskiego też napiszesz? ;P
» Piątek, 26 listopada 2010, 14:51 #44
piterolek
piterolek pisze:
połowa buraków z tej strony mogła by pisać w tych angielskich szmatławcach.....i tylko jechac po innych bo niczego innego nie umia:/ fałszywi kibice!!zmiencie lepiej klub sezonowcy!
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:54 #43
piterolek
piterolek pisze:
prawdziwi kibice moze mu nie zapomna..ale wybacza i beda go dopingowac jak caly zespól!!
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:50 #42
rooney717
rooney717 pisze:
Jestem z Rooneyem, wierze że wróci do formy z poprzedniego sezonu i z czasem kibice Manchesteru United i jego talentu wybaczą Rooneyowi, to co mówił i chciał zrobić.
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:49 #41
MUforever9
MUforever9 pisze:
Ja mu wybaczam ale co z innymi kibicami ;/
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:35 #40
hot
hot pisze:
nie ma co przepraszać, nie podoba mu się polityka sprzedawania najlepszych zawodników i tyle, mi także to się nie podoba i mam nadzieje że swoim zachowaniem spowoduje to że United po sezonie będzie się wzmacniał a nie sprzedawał najlepszych
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:34 #39
nemus2
nemus2 pisze:
całkowicie zgadzam się z RobvanKlu5i
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:13 #38
tasma1985
tasma1985 pisze:
Rooney okazał się dwulicowym, bardzo zachłannym człowiekiem, który dla podwyżki i tak ogromnego wynagrodzenia, pokazał wszystkim kibicom MU, o co tak naprawdę tu chodzi.

Ta cała "miłość" do klubu, poświęcenie, zaangażowanie bezcenna nigdy nie była... . Teraz już wiemy, że w jego przypadku wartości te kosztują ok. 150 tys funciaków tygodniowo.

Tym wszystkim, którzy wierzyli, że "Ronney mógłby grać w MU nawet za darmo", została pokazana wielka obleśna goła d-u-p-a.

Zastanawiające jest także to, że jego deklaracje o odejściu pojawiły się w tym samym czasie, co:

1. Negocjacje transferowe (to można zrozumieć, wielu "piłkarzy-najemników" w ten sposób wywiera presje na klubach)

2. (i to jest przykre) w momencie katastrofalnej formy Rooneya.

Mówiąc wprost: Rooney w celu osiągnięcia tak niebotycznego kontraktu "zagrał" swoją reputacją po to, aby przykryć - w obliczu tych negocjacji - swoją fatalną dyspozycję na boisku i w ten sposób wywalczyć jak najwyższy kontrakt. Podejście może i racjonalne, ale to w jego przypadku niesamowicie obłudne.

Przeprosiny niech zachowa dla rogatej żonki, a sam niech zacznie tyrać na boisku, bo takie zarobki zobowiązują... .
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:01 #37
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
Inaczej będziesz śpiewać jak zacznie regularnie trafiać
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:13 #36
WLKMK pisze:
WLKMK
Wątpliwe. Można mu najwyżej wyliczać, to z jakiej części tygodniówki już sie wywiązał. Na tę chwilę niezbyt mu to idzie.
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:20 #35
wodar14
wodar14 pisze:
Przeprosil i na pewno od wielu(jak i ode mnie) dostanie 2gą szanse.
» Piątek, 26 listopada 2010, 12:40 #34
FredTheRed
FredTheRed pisze:
ja cały czsa uważam, że to "zagranie" Wazzy było pod Glazerów - wymusić transfery lub odejście. mogę się mylić, ale nie uwierzę, że gdy Roo mówił o odejściu myślał o tym poważnie. tak czy inaczej - jest nasz!
» Piątek, 26 listopada 2010, 11:51 #33
WLKMK pisze:
WLKMK
Nie jest. Jeśli ktoś zaproponuje dostatecznie dużą kapustę, pójdzie tam bez wahania. Obstawiam Real, do którego się już przymierzał.
Fergie i Gill wyliczyli zapewne, że lepiej mu wypłacać do końca sezonu podwyższona tygodniówkę, co ma pokazać innym, ze United nadal go chce i żeby go pozyskać będą musieli dać sporo kasy. Co więcej, dzięki nowemu kontraktowi (przedłużenie umowy) Roo nie może odejść na podstawie prawa Bossmana za friko i to już jest zysk klubu.
Natomiast wszystko wskazuje na to, że latem Real zyska nowego gracza, a MU sporą kasę, którą postara się zainwestować najkorzystniej jak się da.
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:08 #32
ess pisze:
ess
Real go nie kupi.Mogę się założyć ,jeśli już to ktoś inny.
» Piątek, 26 listopada 2010, 14:42 #31
kucharesko pisze:
kucharesko
dadzą Higuaina i dopłacą kaske albo Benzeme i Higuaina za Roo
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:46 #30
FredTheRed pisze:
FredTheRed
WLKMK:
nie wiem co przez ciebie przemawia, ale na pewno nie jest to zdrowy rozsądek..
» Sobota, 27 listopada 2010, 23:56 #29
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Taa do wybaczenia daleko ...może właśnie nie jest daleko bo jesli błysnie w meczu z Blackburn lub kolejnym, strzeli 2 lub 3 bramki to 90 % kibiców zapomni o tym co było.

Ja już mu dawno wybaczyłem bo to że kibice go wygwizdują w czasie meczu to wcale nie pomaga a potem wymagają od niego strzelania bramek i pięknej gry. On może potrzebuje wsparcia od kibiców, On doskonale wie że popełnił błąd, żałuje tego wszystkiego ale to też człowiek i ma prawo do błędu to nie jest MASZYNA! Życzę mu szybkiego powrotu do formy!
» Piątek, 26 listopada 2010, 11:34 #28
sl4v pisze:
sl4v
dokładnie, kibice szybko zmieniaja zdanie. Wystarczy tylko przypomnieć ile czasu minęło od 'stay Carlos' do 'who's that twat from argentina' ;)
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:07 #27
Simi pisze:
Simi
Wybaczyć mu na pewno wybaczymy. Jeśli będzie strzelał bramki co mecz i dawał zwycięstwo Diabłom to nawet szybciej niż niektórzy z nas myślą. Nigdy natomiast nie powinniśmy zapomnieć tego jak się zachował i tego, że wielu kibiców zawiódł swoim zachowaniem.
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:55 #26
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Tak Rooney popełnił błąd , ale zasłużył sobie na drugą szansę. Trzymam kciuki za Wayne i liczę na jego form która jest coraz lepsza wraca stary dobry ROONEY !!
» Piątek, 26 listopada 2010, 11:23 #25
Trafford
Trafford pisze:
przeprosiny przyjete :)
» Piątek, 26 listopada 2010, 10:54 #24
MaroUnited
MaroUnited pisze:
Ja osobiście sądzę że Rooney się ucieszył że ten Kibic United wybiegł na boisko i go przytulił, lepsze to niż żeby go wygwizdywał.
» Piątek, 26 listopada 2010, 10:32 #23
piotrtuitam
piotrtuitam pisze:
Mojego zaufania nie zawiódł, jestem wiernym kibicem MU ale każdy piłkarz chce sie rozwijać, chciał odejść, jego sprawa....wielu odchodziło a MU zawsze dawało sobie rade.
» Piątek, 26 listopada 2010, 10:18 #22
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Rooney przeprasza kolejny raz a w komentarzach znów dzieci wypisują że nie ma honoru itd... rzygać się chce. Dobrze że wyjaśnił sprawę z transferem do City, od początku wiedziałem że to wymysł mediów a większość dała się wrobić. Teraz Rooney wam wszystkim pokaże ile jest wart!
» Piątek, 26 listopada 2010, 10:03 #21
Szymkov7 pisze:
Szymkov7
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2010 12:52

A co nam do cholery z jego przeprosin?
Rooney zachował się jak rozkapryszony bachor. Tyle razy mówił o tym, że chce zostać u nas do końca kariery, tyle razu całował herb Manchesteru United... i co? I chciał odejść jak tchórz! Podważając przy tym umiejętności takich zawodników jak Vidic, Evra, Nani, etc.
I po tym wszystkim mamy mu przebaczyć, bo został? Dla mnie byłoby to żałosne. Może kiedyś odzyska moje zaufanie... ale musi pokazać na boisku takie serducho jak sezon czy dwa sezony temu.
» Piątek, 26 listopada 2010, 12:51 #20
WLKMK pisze:
WLKMK
Najfajniejsza jest fragment: "Uważam, że już przeprosiłem kibiców, choć każdy powtarza, że tego nie zrobiłem. W takim razie chciałbym przeprosić za wszystko co było złe z mojej strony.".
Chłopak uważa, ze jedno przepraszam załatwi sprawę? Szczerze wątpię, żeby codzienne przeprosiny i dziesiątki bramek pozwoliły kibicom o tym zapomnieć.
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:11 #19
Tennant
Tennant pisze:
Dobrze że przeprosił, musi się pokory nauczyć:D
Glory Glory MU
» Piątek, 26 listopada 2010, 09:47 #18
Elninio
Elninio pisze:
Do wybaczenia daleko ale stara sie chlopak jeszcze pewnie beda gwizdy co go wzmocni
» Piątek, 26 listopada 2010, 09:47 #17
Majek pisze:
Majek
używaj znaków interpunkcyjnych ;*
» Piątek, 26 listopada 2010, 16:58 #16
federicoo pisze:
federicoo
Majek człowieku ... Czemu ty jesteś taki denerwujący?! Każdemu zwracasz o coś uwagę ... Albo pieprzysz jakieś głupoty... Ogarnij się. ;// Skoro on ma używać znaków interpunkcyjnych, to ty zacznij pisać z dużej litery i wstaw kropkę na końcu, bo to przecież znak interpunkcyjny baranie ...
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:05 #15
Pomarancz
Pomarancz pisze:
kris9 jaki pieprzony kibic?
Tak właśnie zachowuje się prawdziwy kibic cieszy się że jego drużyna wygrywa...a to że wpadł na boiskowy to jeszcze bardziej pokazuję jego radość, ludzie litości.
» Piątek, 26 listopada 2010, 09:03 #14
kris9 pisze:
kris9
obawiam się, że źle zinterpretowałeś moją wypowiedź, która oparta była na emocji i sarkazmie ;)
» Piątek, 26 listopada 2010, 14:12 #13
piterolek
piterolek pisze:
teraz po nim jezdzicie ze nie nie ma psychiki i jest msciwy... a jak manchester bedzie kupowac nowych piłkarzy na wiosne czy chocby juz w styczniu to sie bedziecie podniecac i przegadywac ktorego maja kupic..tylko wtedy juz nikt nie bedzie pamietał ze to tylko dzieki roo bedzie!a do kris9 to nie był pieprzony kibic!tylko prawdziwy kibic! ktory patrzy na cała drużyne i jest dumny z niej!i cieszy sie po kazdej bramce!!i nie wazne kto ja strzeli!!
» Piątek, 26 listopada 2010, 08:36 #12
Piorun
Piorun pisze:
wracaj do formy Rooney :)

musimy sobie radzić bez najlepszego niegdyś gracza ostatnio i nie najgorzej nam to idzie :P to tak jakby barca grała bez messiego a potem z jego cieniem przez jakiś czas albo real bez Cr7 czy też chelsea bez drogby :P
» Piątek, 26 listopada 2010, 00:55 #11
kckMU
kckMU pisze:
Brama z Blackburn, lider do niedzieli i powoli wszyscy będą zapominać o tym co było, a martwić się tym, co będzie.
Jedno o czym marze, to doping na Old Trafford jak za dawnych lat. Ostatnio zrobiło się dość cicho, a teraz najprawdopodobniej dojdą ohydne gwizdy. Widzieliśmy wszyscy na Ibrox - Wazza przy piłce i z wejścia się mota, gubi, stresuje. W efekcie czego, strata i zero pożytku.

Nawiązując do tego: Ostatnio zrobiło się dość cicho.
Fakt faktem, że United gra tak, jakby starało się uśpić wszystkie sektory. Ale to jest Anglia i Teatr Marzeń, a nie Hiszpańskie (skończcie sami).
A jak zapomnieliście jak się to robi to obejrzeć Lecha czy inna Legie :D
» Piątek, 26 listopada 2010, 00:48 #10
WLKMK pisze:
WLKMK
Keano za dawnych lat krytykował kibiców, że zamiast kibicować i wspierać zespół, przychodzą na piknik. Więc z tą ciszą, jako wielką nowością, to trochę przesadzasz. ;)
» Piątek, 26 listopada 2010, 01:03 #9
WLKMK
WLKMK pisze:
Brednie. W wakacje odmówił podpisania kontraktu, jednocześnie raczył nas bajeczkami o miłości do klubu.
"Wierzcie mi". Tak, raz straconego zaufanie nie odzyskuje się tak łatwo.
Przepraszać będzie jeszcze długo, a i tego może być mało.
Niech zacznie strzelać, to chociaż klub z niego będzie miał pożytek.
Silną psychiką, to mnie rozbawił. Koleś jest tak narwany, impulsywny i mściwy opowiada o swojej silnej psychice. Wyborne.
» Piątek, 26 listopada 2010, 00:47 #8
kris9 pisze:
kris9
Narwany, impulsywny, mściwy - wydaje mi się, że nadal tkwisz co najmniej w sezonie 2007/2008 albo wcześniejszym :) Ten koleś zawiódł zaufanie wielu ludzi, głównie grona swoich najbliższych, także ostatnio wielu kibiców MU, ale o tym, że ma silną psychikę świadczy fakt, że gra bez kompleksów, co zresztą (czy się zgodzisz , czy nie) udowodnił we wczorajszym meczu na Ibrox. Nie chcę bronić Jego tutaj na siłę, ale na Boga nie jeden spaliłby się podczas wykonywania jedenastki gdyby odczuwał chociażby najmniejszą presję. A on tego karnego wykonał pewnie, zdecydowanie, bez kompleksu, a ten pieprzony kibic, który wpadł w jego ramiona po strzelonej bramce to chyba jakiś odszczepieniec bez honoru kuźwa, no fakt, zgubił gdzieś ten swój zielono-żółty szalik [sic!]
» Piątek, 26 listopada 2010, 01:46 #7
krav3n pisze:
krav3n
jestem tego zdania co WLKMK.

Niech zacznie strzelać, to chociaż klub z niego będzie miał pożytek.
silna psychika też mnie rozbawił..
» Piątek, 26 listopada 2010, 07:44 #6
MartinMU pisze:
MartinMU
kris9 kibic nie ma honoru? bo wbiegł na boisko do kolesia który dał nam 3 ptk? Roo zrobił co zrobił ,ale nikt dokładnie nie wie co było prawdą a co śćiemniały media ,a moim zdanie "jechanie" po nim i wygwizdywanie go nic dobrego nie przyniesie nikomu a już na pewno nie United
» Piątek, 26 listopada 2010, 09:05 #5
WLKMK pisze:
WLKMK
Jakie media? Człowieku, to wszystko, o czym pisałem, to fakty. Znasz angielski? Posłuchaj wywiadu z Fergiem.

Kris9>>> To była złość sportowa, może nawet jakaś forma (pozytywna) wywarcia zemsty na wygwizdujących go kibicach.

Jest słaby psychicznie narwany. Dopuszcza się chamskich akcji odwetowych na przeciwnikach, bo nie jest w stanie sie inaczej odegrać.
Nie widać po nim, żeby czuł się pewnie na bosiku. Na chwilę obecną wygląda to tak, ze gra 10 graczy United i Roo, na szczęście przeciwko rywalowi, a Fergie stara się jakoś to załagodzić i posklejać.
Jeśli jednak ktoś liczy, ze po tym cyrku, Wazza ma takie samo zaufanie kolegów, to jest chyba niepoważny. Zeszły sezon cała ekpia grała na nigo, a ten zamiast podziękować im za trud, dzięki któremu zaliczył swój najlepszy sezon w karierze, objechał ich i przypisał sobie cała zasługę. Pajac.
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:17 #4
MartinMU pisze:
MartinMU
Zaufanie zaufaniem ale jeśli będzie w dobrej formie dalej będą na niego grać bo to profesjonalny klub i żaden z zawodników nie może pozwolić sobie na zawiść tylko na dobre wyniku dla zespołu a niewątpliwie Roo w formie jest jednym z najcenniejszych elementów składu . Masz racje nie było pozytywne jego zachowanie ale nie będzie dla United dobre pokazywanie mu tego co zrobił na każdym kroku przez kibiców czy klub ,a sprzedanie go będzie jeszcze gorsze
» Piątek, 26 listopada 2010, 13:40 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY