AKTUALNOŚCI

Rooney rozstrzygnął bitwę o Wielką Brytanię

Data 24 listopada 2010, 22:35 Mathe0, DevilPage.pl
Rooney rozstrzygnął bitwę o Wielką Brytanię
A A A
Najlepszym piłkarzem Manchesteu United w meczu z Rangersami był:
Wayne Rooney zdobył pierwszego gola w tegorocznej Lidze Mistrzów, a Manchester United pokonał Glasgow Rangers 1:0 (0:0). „Czerwone Diabły” zapewniły sobie awans do fazy pucharowej Champions League.

O ile przed spotkaniem można było mieć nadzieje, że „The Gers” nie zamurują własnej bramki tak jak na Old Trafford, o tyle wystarczyło spojrzeć na wyjściowy skład mistrzów Szkocji, aby dojść do wniosku, że Rangersi o zwycięstwo grać nie zamierzają. Walter Smith desygnował do gry aż pięciu obrońców.

Na obronę bezbramkowego remisu nie zamierzał nastawiać się sir Alex Ferguson, choć Manchesterowi United do awansu do kolejnej rundy Ligi Mistrzów wystarczał punkt. Szkocki menadżer, zgodnie z zapowiedziami, od początku desygnował do gry Wayne’a Rooneya. Szansę otrzymali również młodzi obrońcy – Fabio, Chris Smalling i Jonny Evans.

Kibice na Ibrox od pierwszych minut wzięli sobie na celownik Rooneya. Każdy kontakt Anglika z piłką powodował nieprzychylną reakcję trybun. W pierwszej połowie na boisku niewiele się działo. Rangersi nie kwapili się do żadnych ataków, a akcje „Czerwonych Diabłów” były dla gospodarzy zbyt czytelne.

Ciekawie zrobiło się dopiero tuż przed przerwą. Najpierw w 40. minucie po dokładnym dośrodkowaniu Fabio w poprzeczkę trafił Wayne Rooney. Dwie minuty później atak wyprowadzili Szkoci. Kenny Miller chciał z ostrego kąta posłać futbolówkę między nogami Edwina van der Sara, ale Holender odbił ją na rzut rożny.

W szatni Rangersi dowiedzieli się o wyniku spotkania Valencia – Bursaspor. „Nietoperze” zaaplikowali Turkom do przerwy cztery gole i stało się jasne, że gospodarze muszą po zmianie stron szukać zwycięskiego trafienia, chcąc zachować szanse awansu do fazy pucharowej Ligi Mistrzów.

W 47. minucie swoją kolejną szansę dostał Wayne Rooney. Anglik podszedł do rzutu wolnego, uderzył nad murem, ale piłka nieznacznie minęła bramkę Rangersów. Jeszcze lepszą okazję miał kilka minut później Michael Carrick. Pomocnik Manchesteru United mając przed sobą tylko Allana McGregora posłał piłkę wprost w bramkarza gospodarzy.

W bramce „Czerwonych Diabłów” nie nudził się też Edwin van der Sar. Holender musiał ratować zespół przed utratą bramki, po tym jak Jonny Evans dość nieudolnie zastawiał piłkę przed Millerem.

Swojego pierwszego gola w tej edycji Ligi Mistrzów cały czas szukał Rooney. Anglik strzelał jednak obok bramki, co powodowało olbrzymią radość kibiców „The Gers”. Wazza żałować może zwłaszcza sytuacji z 76. minuty. Idealnym technicznym zagraniem obsłużył go Dymitar Berbatow, ale Rooney próbując uderzyć piłkę z woleja fatalnie skiksował.

Rooney nie pomylił się natomiast w 87. minucie z rzutu karnego. Sędzia wskazał na jedenasty metr po odważnym wejściu w szesnastkę Fabio i faulu Stevena Naismitha. Wazza ustawił piłkę na wapnie i mocnym strzałem omal nie rozerwał siatki. Radość Rooneya była ogromna, brawa bił też sir Alex Ferguson.

Chwilę później załamanych Rangersów mógł dobić Javier Hernandez. Chicharito uderzył z kilku metrów piekielnie mocno, ale prosto w McGregora.

Glasgow Rangers - Manchester United 0:1 (0:0)


Rangers: McGregor – Weir, Broadfoot, Foster, Whittaker, Davis – McCulloch – Weiss (Fleck 80’), Hutton (Beattie 88’), Naismith – Miller

Man Utd: Van der Sar – Fabio, Smalling, Evans, O’Shea – Nani (Obertan 77’), Scholes, Carrick, Giggs – Rooney, Berbatow (Hernandez 76’)
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Ferguson musiał odwiedzić szpital Ferguson musiał odwiedzić szpital
Dla Sir Alexa Fergusona ostatnie ty...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...



Poprzedni news:
Podsumowanie 14. kolejki Typera
Następny news:
Fergie zadowlony z występu Rooneya

Komentarze (177)


Urban1996
Urban1996 pisze:
Roo zagrał bardzo dobre spotkanie, a co najważniejsze zdobył bramkę, która dała nam 3 pkt. Momentami przypominał mi tego starego dobrego Roo z zeszlego sezonu. w skali 1-10 dałbym mu 8, tak na zachęte :d
» Sobota, 27 listopada 2010, 12:16 #177
Elventar
Elventar pisze:
da silva sa niesamowici
» Czwartek, 25 listopada 2010, 23:58 #176
krzych418
krzych418 pisze:
Ej ziomki teraz gramy w lidze w niedziele czy w sobotę i z kim ?
» Czwartek, 25 listopada 2010, 22:34 #175
kris9 pisze:
kris9
Sobota 16:00 z Blackburn na Old Trafford
» Czwartek, 25 listopada 2010, 22:55 #174
BuliMC
BuliMC pisze:
Nie znacie się, Berba był najlepszy!!:D
» Czwartek, 25 listopada 2010, 22:30 #173
Kajdan
Kajdan pisze:
Dobrze, ze sa 3 pkt bo zasluzylismy na zwyciestwo. Szkoda, ze sedzia nie odgwizdal faulu na Berbie w pierwszych minutach bo wtedy mecz by byl ciekawszy. Dla mnie Rangersi zagrali beznadziejnie bo musieli ten mecz wygrac jesli chcieli miec jeszcze nadzieje na awans a oni nawet nie powalczyli tylko sie bronili. Edwin dobry mecz, swietnie wybronil strzal Millera. Fabio dawal rade oby tak dalej. Walczyl w defensywie i do tego dochodzily swietne wejscia ofensywne. W przyszlosci razem z Rafalem beda wymiatac na bokach defensywt United i Canarinhos. Srodek obrony calkiem dobrze ale bylo widac ze to nie Rio-Vidic. Carrick kapitalny mecz w defensywie, duzo przechwytow i walki ale w ofensywie juz slabo. Scholes duzo podawal i celnie ale zabraklo tego ostatniego podania ktore przelamaloby defensywe The Gers i otworzyloby droge do bramki. Nani troche malo widoczny, staral sie ale duzo z tego nie wyniklo. Giggs tez dosyc przecietnie. Berba lepiej niz ostatnio ale tez nie bylo rewelacji. Dobry strzal z glowki, w drugiej polowie swietne podanie do Rooneya i raz stworzyl sobie dobra sytuacje ale zabraklo wykonczenia. Rooney ostro walczyl, zabraklo po prostu szczescia. Najwazniejsze ze Wazza sie przelamal i teraz pewnie odnajdzie forme. Chicharito zostal zdecydowanie za pozno wpuszczony na boisko. Pozdrawiam
» Czwartek, 25 listopada 2010, 21:24 #172
Shaitan
Shaitan pisze:
Fabio zagrał bardzo dobry mecz ^^
» Czwartek, 25 listopada 2010, 20:47 #171
FilipMUFC
FilipMUFC pisze:
Fabio zagrał świetny mecz
» Czwartek, 25 listopada 2010, 20:41 #170
dominik98
dominik98 pisze:
według mnie giggs zagrał świetny mecz zamiatał tam... fabio i carrick też ale jeśli giggs po kontuzji to świetnie
» Czwartek, 25 listopada 2010, 20:35 #169
devil987
devil987 pisze:
Niezły mecz United. Dobry mecz Rooneya, Carricka, wreszcie ich przebudzenie. Według mnie wygrana jak najbardziej zasłużona, jesteśmy pewni awansu, więc będziemy mogli wystawić rezerwy na Valencie.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 19:20 #168
Kubson97
Kubson97 pisze:
Pokazał klasę...
» Czwartek, 25 listopada 2010, 19:17 #167
sebastian80mufc
Jakiś felieton,mała kompilacja bramek...George Best był jednym z najlepszych piłkarzy w historii.Nie czepiam się,tylko poza lakonicznym info oczekiwałem czegoś więcej o jednym z moich ulubionych piłkarzy.Poza tym,rocznica jest okrągła,to już 5 lat.Nie umierajmy tak jak Best...
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:58 #166
pierszoroczniak
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2010 23:34

http: //www.devilpage. pl/misza/blog/komentarze/24710/number_one_is_georgy_best/
» Piątek, 26 listopada 2010, 23:33 #165
pierszoroczniak
"Mogę jednak obiecać, iż już niebawem na blogu pojawią się ciekawe anegdotki z życia tego nietuzinkowego piłkarza." :)
» Piątek, 26 listopada 2010, 23:38 #164
sebastian80mufc
Powtórzę raz jeszcze-chyba nie doczekamy się wzmianki o rocznicy śmierci geniusza z Belfastu...Jesteście bodaj najczęściej odwiedzaną stroną o naszym ukochanym klubie ,ale nieładnie z Waszej strony,że nie przypomnieliście Besta...Prawdę mówiąc,nie spodziewałem się,bo uważam DP za jedną z lepszych polskich stron o United.Często w ramach ciekawostki przytaczacie informację,że lotnisk w Belfaście nosi imię Besta,Szkoda,że nie pamiętacie o 5 rocznicy jego śmierci...Pozdrawiam
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:51 #163
sebastian80mufc
Może ktoś wspomni o 5 rocznicy śmierci George"a Besta??
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:38 #162
LovellyUnited
No.Wszystko ładnie,ale brakuje nam kogoś.Potrzebne są transfery!
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:30 #161
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
FIFA ogłosiła nominacje do "jedenastki" roku 2010. Cieszy obecnosc van der Sara, Vidicia, Ferdinanda, Evry, Rooneya, Berbatov'a .
Niby wszystko ładnie, pięknie gdyby nie fakt że w nominacjach brakuje pomocnika z United....
Niestety na to wychodzi że w United nie ma pomocnika ze światowej czołówki...to powinno dać do myślenia...i coraz bardziej cieszę się z tego powodu że Rooney odstawił taką "szopkę" bo niejako wymusił na włodarzach MU staranie się o pozyskanie nowych bardzo dobrych zawodników bo środkowy pomocnik światowej klasy a przynajmniej z aspiracjami do bycia w światowej czołówce, powinien zagościć na Old Trafford...

Możecie się zgadzać lub nie ja tylko wyrażam swoją opinię.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:27 #160
kckMU pisze:
kckMU
Racja, zresztą jak zawsze.
Świetny bramkarz,
Cudowna obrona,
Solidny atak,

A pomocy nie mamy w ogóle. Bo środek pola to nie jest sam Fletcher, który zresztą odwala czarną robotę, bo rozgrywanie to nie jego fach.
Bo środek pola to nie jest już Scholes, który co raz mniej gra, a występ z meczu na mecz w pełnym limicie czasowym to już niemożliwe.
Bo środek pola to nie jest podkreślam już Carrick, który wstąpił do Darrena. Zamiast jak kiedyś rozdzielać podania, haruję w obronie.
Bo środek pola to nie jest kontuzjowany Valencia, czy coby nie było grający w kratkę Nani. A zresztą, nie ma środka - nie ma skrzydeł.

Gibson?
Anderson?
Cleverley?

Wierzyć wierzymy, ale co to pomoże?
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:37 #159
rejbar
rejbar pisze:
Fabio jest niezły, dostał z buta w czoło, a bolał go bark :)
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:15 #158
smokol1
smokol1 pisze:
Rooney wrócił!
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:09 #157
LovellyUnited
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2010 17:14

Według mnie mecz United można uznać za dobry.Gdybyśmy wykorzystali wszystkie sytuacje(te stuprocentowe) mogliśmy wygrać spokojnie 5;0 lub lepiej tu: strzał w ostatnich minutach Chicharito,Carrika,Rooney'a co trafiła w poprzeczkę,strzał Berbatova.Rooney'owi jak najbardziej należała się ta bramka.Dużo biegał,wystawiał się,asystował,starał się po prostu.Widać,że podczas karnego wyładował dużo złości,a zarazem radości(kibic to mnie rozgromił po prostu-był szybszy niż koledzy z drużyny przy Rooney'u haha).Irytował mnie trochę Nani.Kiwał się,próbował ograć zawodnika lecz efekty były lipne.Strata piłki i wyprowadzenie piłki przez Rangersów.Fakt,że czasem te kiwki Naniego dają efekty,ale nie tym razem.Berbatov grał według mnie dobrze.Strzelał jako tako,przynajmniej coś robił,biegał a nie jak wtedy stał bezradnie jak dziecko.Gol-nawet jeśli to był z karnego należał się właśnie nam.Cały czas żerowaliśmy pod bramką Rangersów,a oni nie atakowali VDS. Ogółem mecz udany,jak na ten skład tu : brak Evry,Parka,Fletchera,Rio Ferdinanda,Machedy. Ale Rangersi serio postawili jakiś autobus pod bramką,ale cieszę się,że Roo to wykorzystał.Chciałabym go oglądać w podstawowych 11. Fabio jest świetny! Młody,utalentowany piłkarz którego z przyjemnością się ogląda.Uczy się brawurowych wrzutek.Dobrze,że diabły walczyły do samego końca.Evra ma konkurencję,czyli Fabio.Uwielbiam patrzeć na to,że diabły się nie poddają,że walczą do końca,do ostatniego gwizdka.

Brawo Diabełki!
Fuckin Arsenal,Barca,fuckin The Reds,We are the United and we are the best!

Na tyle,dziękuję za uwagę.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:09 #156
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Wojna polsko-polska trwa. A w zasadzie nazwa powinna być inna, ale nie każcie mi jej pisać. Nieważne czy Rooney odzyska zaufanie kibiców, nie jest to dla mnie ważne, mojego nigdy nie stracił i zawsze w niego będę wierzyć, tak samo jak w każdego innego piłkarza United. Frustruje mnie zachowanie fanów na Devilpage, bo sprzeczają się niektórzy kto był gorszy Rooney czy Berbatov ? Uznaję się za fana Manchesteru United i nie ukrywam faktu, że Wayne jest moim ulubionym zawodnikiem, dla mnie to ktoś więcej, niż piłkarz, ma swoją historię, za co przez wielu jest krytykowany. Uważam, że wiele osób w Polsce bierze tą sprawę zbyt serio. Dla mnie nic się nie zmieniło i jestem zadowolony z tego co prezentuję United sobą jako klub, ma zawodników z charakterem, trener jest wspaniały.

W zasadzie to każdy ma swój rozum i jeżeli ktoś ma inne zdanie na temat tego co się dzieje teraz to ja to szanuję, ale pozwoliłem sobie wyrazić własną opinię. Jestem fanem z gatunku tych młodszych. Szybciej bije serce, gdy oglądam Manchester United od czasów Ronaldo, więc zbyt wiele w United nie widziałem i można powiedzieć, że nadal "wychowuję się na Rooney'u, Ronaldo, Ronaldinho", ale myślę, że to nie oznacza, że darzę mniejszą sympatią Manchester, niż starsi fani.

By utwierdzić się w przekonaniu, że Rooney musi grać w Manchesterze United przywołuję wspomnienia sprzed roku, kiedy to Wayne w lidze angielskiej, a zwłaszcza w Champions League po prostu mnie oczarował swoją chęcią gry i przezwyciężeniem kontuzji. Ciężko jest mi wyrazić to co wtedy czułem, ale może w skrócie powiem tak: nie spałem do 4 i to nie z powodu imprezowania, niespodziewany widok Wayne'a na środku boiska. I połowa meczu z Bayernem to dla mnie było coś co najlepszego mogło spotkać mnie kibica United w życiu, czułem się dumny.

Na koniec dodam, że podziwiam młodych piłkarzy, którzy mają przezajebiście mocny charakter i przezajebistą pewność siebie, by w wieku 16-17 lat występować w Premiership, a jeżeli jest to regularna gra w pierwszym składzie to dla mnie jest to bomba. Wiadomo, w polskiej lidze 20-latek debiutujący jest "obsrany", że tak powiem.

Dziwnie zakończyłem swoją wypowiedź, ale chyba nie napisałem nic głupiego, a już na pewno nic co mogłoby kogoś w jakiś sposób urazić.
Czekam na opinie.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 16:39 #155
przemekol12 pisze:
przemekol12
Przyczyną tego jest pewnie forma Manchesteru, bo przecież za czasów "świetności" nic takiego nie miało miejsca! Wszyscy tutaj zgadzali się ze sobą i nie było bezsensownych sporów typu Roo czy Berba ! Masz rację to, że jeden fan ma 25 lat a drugi 15 czy mniej nie musi znaczyć, że starszy jest kibicem dużo lepszym od niego! Jest dużo komentarzy typu "idź dzieciaku z tej stronki i nie śmieć" ! Nie wiem co to porównanie ma dla niektórych znaczyć ale jakby tak spojrzał na niektórych to by pomyślał sobie, że jego 2 letnia siostra jest dużo mądrzejsza mimo, że dopiero mówi pierwsze słowa. Za dużo cwaniaczenia, zdecydowanie za dużo.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 16:54 #154
witek pisze:
witek
Fajne masz podejście, z resztą mam bardzo podobne. Cieszę się z małych rzeczy oglądając United, tak bardzo kocham ten klub. Życzę Ci żebyś zawsze kibicował Diabłom bo kibicując im należymy do wspaniałej rodziny!
» Czwartek, 25 listopada 2010, 21:09 #153
dawidek377
dawidek377 pisze:
[link usunięty]
» Czwartek, 25 listopada 2010, 15:58 #152
slowak
slowak pisze:
ogladalem caly mecz oby szlo i m tak dalej ale fasbio dostal wmorde on tego smithaa ;/ ale byl karny i rrooney wykorzystal
» Czwartek, 25 listopada 2010, 15:44 #151
przemekk28
przemekk28 pisze:
Świetny mecz w wykonaniu diabłów. Wygralibyśmy sporym rezultatem, gdyby nie bardzo defensywnie ustawieni Rangersi, a oni sami nie mogli stworzyć zagrożenia pod naszą bramką, ponieważ świetnie radzili sobie młodzi obrońcy. Jednak gdy już mieli sytuacje świetnie bronił ''niezniszczalny'' Van der Sar. Rooney zagrał dobry mecz, ale najbardziej chciałbym pochwalić Fabio. Naprawdę świetnie zagrał i pokazał, że może wychodzić w wyjściowym składzie nawet w najważniejszych meczach.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 15:42 #150
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Brawo za wygrany mecz dla Manchesteru United. Czerwone diabły zasłużenie zgarnęli trzy punkty mecz był bardzo ciekawy i interesujący . Według mnie najlepszymi zawodnikami na boisku byli oczywiście Rooney , Carrick , Fabio i Van Der Sar. Cieszy mnie postawa przede wszystkim Wayne zagrał na prawdę dobrze i oby tak dalej.Glory Glory Man United !!
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:38 #149
danielako1989
duzo głosów na rooneya ale tak naprawde VDS uratował tyłki DIABŁOM :D
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:35 #148
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
Mam nadzieje , że w końcu bedzie jakiś pogrom czyli w meczu z Blackburn , 3:0 albo 4:0. I ze 2 gole Roo ;D Ale co do meczu , to znowu Rangersi postawili autobus w bramce. Trudno był się przedrzeć , ale należał nam sie karny i Rooney sie nie pomylił. Wgl to juz na początku spotkania należała nam sie jedenastka , ale sędzia się bał podyktować. Jestem przekonany , że jakbyśmy już wygrywali 1:0 na początku tego meczu to później więcej goli byłoby kwestia czasu.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:27 #147
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
Nani wielka gwiazdeczka po 3 miechach dobrej gry mówił że juz jest jednym z najlepszych i przestał grać, spoczął na laurach. Wrócił stary Nani i teraz znowu bedzie to samo. Dla mnie zachował sie jak amator.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:22 #146
kris9
kris9 pisze:
Taki Manchester aż chce się oglądać. Bardzo podobała mi się wczoraj gra Diabłów, chciałbym żeby już przez resztę sezonu prezentowali takie zgranie, dobrą grę na jeden kontakt i równie dobrą grę w ofensywie jak i w obronie. No może przyczepić się można nieco do wykańczania akcji wczoraj przez Rooneya i Berbatova. Ostatnio loty obniżył Nani, za dużo w jego grze aktorstwa i niezadowolenia. Wczoraj raczej najsłabszy zawodnik w naszym teamie. Jeśli mam wybierać tego najlepszego to bez wahania wskażę tego niepokornego typa, który mam nadzieję że wraca do formy. Na razie dwie bramki w sezonie - obie z karnego. Myślę, że przyjdzie czas na prawdziwe strzelanie, ale wczoraj zagrał naprawdę bardzo dobre spotkanie i gdyby wykorzystał to fantastyczne podanie od Berby to byłaby bramka kolejki. Bitwa wygrana, cel osiągnięty, z Valencią fajnie by było chociaż zremisować, tak czy inaczej, czekamy na fazę pucharową.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:19 #145
lukiton0589
lukiton0589 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2010 14:09

Wielki powrót Rooneya co cieszy. Podobał mi się fakt, jak Rooney wysoko wychodzi w powietrze do główki
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:07 #144
lukiton0589
lukiton0589 pisze:
Fabio kapitalny mecz. Już niedługo braci Fabio i Rafael będą rządzić na bokach obrony MANU
» Czwartek, 25 listopada 2010, 14:05 #143
Gemit23
Gemit23 pisze:
No cóż ... zasłużenie wygraliśmy te spotkanie w którym stworzyliśmy sobie więcej okazji strzeleckich od przeciwnika i byliśmy po prostu lepsi. Pokazaliśmy więcej kreatywności "Czerwone Diabły" okazały sie bardziej aktywni w środku pola od naszych rywali, przez co zdominowaliśmy centralę. Rangersi znów zagrali bardzo defensywną taktykę, w której nie pozwolili nam by po prostu przyjąć piłkę, czy przeprowadzić jakoś akcję samodzielną. Gdy gracze Waltera Smitha, przejęli piłkę to od razu na jakieś prostopadłe podanie czekał Kenny Miller, a z obu skrzydeł wybiegali dwaj gracze. Ta taktyka nie najlepiej się sprawdziła, mimo iż nasza para stoperów Evans i Smalling nie byli zbyt pewni w swoich interwencjach.

Wreszcie możemy być zadowoleni z naszego środka pola, ale też aż nad to zachwycać się nie możemy bo jest jeszcze wiele aspektów do poprawienia. Scholes dziś rządził i często rozgrywał długie piłki w kierunku napastników, niestety trochę brakowało precyzji, ale też nasi napastnicy byli mniej zwrotni od obrońców gospodarzy, co było widać gołym okiem. Taki mecz w swoim stylu zanotował Carrick, który jak zawsze w obronie był po prostu znakomity, ale w przodzie już tak owocnie nie było. Anglik wracał się gdy tylko Szkoci wychodzili z kontrą, świetnie się ustawiał przez co przecinał wiele piłek.

Trochę mam mieszane uczucia co do naszych napastników. Rooney i Berbatov mieli swoje okazję, które nie wykorzystali, ale także wiele tracili piłek. Trochę lepiej zagrał Rooney (oczywiście dzięki temu że strzelił gola) ale pamiętajmy że miał wtedy ułatwione zadanie.

Na koniec mała ocena dla poszczególnych formacji:

Bramkarz - 7
Obrona - 5
Środek Pomocy - 6.5
Skrzydła - 6
Atak - 6

Postawa drużyny - 6.5
» Czwartek, 25 listopada 2010, 13:45 #142
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
Dziś jest 5 rocznica śmierci George'a Besta a na stronie nie ma nic o tym nawet napisane... powinniście sie wstydzić.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 13:37 #141
DR47
DR47 pisze:
evans to tragedia zero komunikacji z vds
» Czwartek, 25 listopada 2010, 13:32 #140
DR47
DR47 pisze:
jak fabio będzie tak grać to evra może spadać do madrytu
» Czwartek, 25 listopada 2010, 13:28 #139
3514556
3514556 pisze:
A ja najbardziej żałuje ,że hernandez tak krótko grał
» Czwartek, 25 listopada 2010, 13:01 #138
manUlove9
manUlove9 pisze:
glory , glory Man United
» Czwartek, 25 listopada 2010, 12:56 #137
optimus1111
optimus1111 pisze:
taa bozydar i to jego "cziczarito"
» Czwartek, 25 listopada 2010, 12:09 #136
UnMishii pisze:
UnMishii
bo to jest Cziczarito.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 16:20 #135
Lumpy94 pisze:
Lumpy94
co tam Chicharito... ja oglądałem bez głosu na polsacie bo nie mogłem słuchać tego "manu"...
» Czwartek, 25 listopada 2010, 17:49 #134
optimus1111
optimus1111 pisze:
taa bozydar i to jego "cziczarito"
» Czwartek, 25 listopada 2010, 12:09 #133
masrzisz
masrzisz pisze:
dokladnie Fabio w tym meczu zagral elegancko :) powinien dostawac wiecej szans od SAF'a cieszy ze mamy godnego nastepce Evry :) o ile go niedlugo nie wygryzie :) podobal mi sie takze wystep Carricka w defensywie odebral strasznie duzo pilek :) cieszy zwyciestwo :) GLORY GLORY MANCHESTER
» Czwartek, 25 listopada 2010, 09:57 #132
se7en
se7en pisze:
Niech ktoś -CENZURA- powie temu Bożydarowi Iwanowowi, że skrót ManU to obraza naszego klubu!! Wczoraj na polszmacie 4 razy chyba to usłyszałem !!
» Czwartek, 25 listopada 2010, 09:48 #131
nosveratu pisze:
nosveratu
Ja raz ;)
» Czwartek, 25 listopada 2010, 10:13 #130
Kam69 pisze:
Kam69
taaa, Iwanow potrafi wkurwić ucho... oglądałem tylko drugą połowę ale i tak miałem dość już po 15stu minutach. dramat.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 10:18 #129
przemekol12 pisze:
przemekol12
Zgadzam się ! Bożydar jest cienkim komentatorem i w dodatku gada nie od rzeczy! Można się zdenerwować, nie to co przy Szpakowskim...
» Czwartek, 25 listopada 2010, 16:38 #128
rooney149 pisze:
rooney149
Sergiusz Ryczel i Wojtek Jagoda z nSport najlepsi :D
» Czwartek, 25 listopada 2010, 16:51 #127
Tennant
Tennant pisze:
Grą nie zachwyciliśmy ,ale liczą się 3 punkty i I miejsce w grupie
Glory Glory MU
» Czwartek, 25 listopada 2010, 08:21 #126
matdevil pisze:
matdevil
to drugie nie jest jeszcze pewne w 100 % musimy przynajmniej zremisowac z Valencia, ale zwazajac na to ze w tym sezonie nie przegralismy to trzeba byc w dobrej mysli :D
» Czwartek, 25 listopada 2010, 08:47 #125
bieniu12
bieniu12 pisze:
Bramkarz Rangers'ów mial kilka ladnych parad jak ta Carricka czy Berby pozdro;)
» Czwartek, 25 listopada 2010, 08:20 #124
WMU
WMU pisze:
Oglądałem ten mecz i powiem że Manchester United miał więcej okazj ale bramkarz Rangersów buł dobrze ustawiony i do tego ta obrona
» Czwartek, 25 listopada 2010, 07:27 #123
jasiu1983
jasiu1983 pisze:
Ja liczyłem na więcej ze strony naszych kochanych diabełków ale ogólnie nie jest źle szkoda tylko że Cziczi nie grał od początku za Berbatova dobrze spisywał się Van der sar nie można o nim zapomnieć bo byłe dwie sytuacje co byśmy nie mieli dobrego humoru. Rooney hmm no coż fajnie że bramke zdobył lecz wierzyłem że popisze się w strzałach ze stałego fragmentu gry ale i tak dzięki za gola. Pozdrawiam wszystkich no icóż Glory Glory Menchester United.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 07:25 #122
rooneyfan
rooneyfan pisze:
W tym meczu Fabio pokazał, że Evra już nie ma tak silnej pozycji w składzie.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 07:19 #121
trance pisze:
trance
Chciałem dodać taki sam komentarz. Chłopak pokazał wczoraj, że co nieco potrafi :)
» Czwartek, 25 listopada 2010, 08:21 #120
zbyszek7
zbyszek7 pisze:
Najlepszy byl kibol ktory polozyl sie na Roo :D haha oraz Anderson ktory mignal mi tam gdzies jak bramke ogladalem a wyzej w skladzie go nie ma? to gral wkoncu czy nie? :p
» Czwartek, 25 listopada 2010, 00:03 #119
Matiusekkk pisze:
Matiusekkk
Anderson na lewo grał xDD
» Czwartek, 25 listopada 2010, 00:12 #118
siwulq pisze:
siwulq
na stronie jest blad ;)
anderson wszedl za scholesa :)
» Czwartek, 25 listopada 2010, 00:28 #117
Exigo
Exigo pisze:
Część 2

Na koniec krótko o ataku i obronie :
Roo - widać, że chce. Po strzeleniu gola widać było, że spadł mu kamień z serca, jego radość był autentyczna. To prawda narobił szumu niemałego ale skoro już u nas dalej jest wykorzystajmy jego potencjał. Trening jest ważny, forma jest ważna, ale psychika chyba najważniejsza. Jeśli będzie czuł się częścią zespołu, ważną figurą na szachownicy pokaże co potrafi. Dlatego przykro mi trochę słysząc jak nasi kibice na niego pomstują. Facet mimo, że z wyglądu przypomina dowiadczonego chłopa po 30 jest tak naprawdę młody, a popełnianie błędów to domena młodości, podobnie jak wynoszenie z tego doświadczenia, aby nie popełniać ich ponownie w przyszłości. Myślę, że akceptacja ze strony fanów bardzo by mu pomogła udźwignąć znowu tą odpowiedzialność jaką dźwigał przez ostatnie lata i nie zawodził nas.

Berba - coś tam robi...no właśnie - coś tam. Niby się starał, niby podobawał, ale często też nie trafiał w piłkę przy próbach strzałów. Ostatecznie Hernandez stworzył, albo stanął przed 2ma groźniejszymi sytuacjami w niecałe 20 minut, niż Berbatov przez ponad 70...
Chyba czegoś brakuje Dymitrovi. Szanuję go jako piłkarza, ale nam potrzebny regularny strzelec, a nie gracz z przebłyskami co jakiś czas...

Obrona: Evans to dla mnie pomyłka. Zawsze zestawiam go z jego rówieśnikiem, który niegdyś grał u nas - Pique. Różnica klas jest niesamowita. Młody Evans może by się odnalazł w zespołach z dolnej części tabeli PL. Nie jest, ani szybki, ani silny, nie zważyłem też u niego "mądrej" gry.
W porównaniu do niego Smalling prezentuje się naprawdę dobrze i mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że za 3 sezony naprawdę jest realna szansa, aby kreował grę naszej obrony. Evans to pomyłka, którą trzeba wyeliminować w miarę sprawnie sprowadzając nowego obrońcę z talentem na rezerwę, aby się szkolił. Jeśli brat Evansa= Corry posiada podobne zdolności to podziękowałbym im obu, ale może z młodego coś jeszcze będzie.
Żeby nie rzucać słów na wiatr i ktoś nie zarzucił mi bezpodstawnej krytyki wystarczy wspomnieć sytuację z dzisiejszego meczu, gdy Evans zostawił piłkę w polu karnym nie asekutując jej odpowiednio co wykorzystał prawie gracz Rangersów, w ostatniej chwile VdS dobiegł i rzucił się na futbolówkę o mało nie powodując karnego...

Tyle ode mnie. trochę plusów, trochę minusów, chociaż tych drugich wydaje się więcej to wygraliśmy i idziemy do przodu, dalej ku chwale i zwycięstwu, a to najważniejsze :)
Teraz czas na ligę = najważniejsze to szlifować formę przed Chelsea, bo to z nimi rozegramy ostateczny bój o mistrzostwo PL. Teraz Niebiescy mają zadyszkę, ale musiałbym być skończonym ignorantem wierząc, że będzie ona trwała wiecznie, także wykorzystajmy to maksymalnie jak najbardziej, chociażby remisując na SB.
Pozdrawiam.
Exigo.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:59 #116
Exigo
Exigo pisze:
Komentarz w 2 częsciach (limit 5000 znaków niestety :( )

Oglądałem ten mecz z lekką obawą - w pamięci została mi wczorajsza potyczka Arsenalu z Bragą. Szkockie zespoły specjalizują się w zaskakiwaniu u siebie mocnych rywali, Rangersi nie są wyjątkiem - Ibrox to ciężki teren do gry.
Zacznę od pracy sędziego - podobała mi się. Massimo Busacca to światowa czołówka i pokazał to w tym meczu. Wiedział, że w pojedynku między zespołami z Wysp walka będzie zacięta o każdy metr i można spdziewać się lawiny przewinień. W najważniejszych momentach pozwalał grać, gdzie np. w meczu między południowymi drużynami gwizdano by co chwilę za podobne zagrania, przy czym nie pozwalał na zbyt brutalną grę, żadnej ze stron.
Jestem zadowolony z wyniku - zgarnięcie 3 pkt na takim terenie, możliwość pokazania się kilku graczy po kontuzjach, bez odniesienia żadnych nowych, oraz awans napawa lekkim optymizmem.

Niestety zawsze są dwie strony medalu.
Zwróciłem szczególną uwagę na linię pomocy naszego zespołu.
Trochę mnie martwi postawa Naniego, którego znakomita forma z początku sezonu gdzieś znikła (mam nadzieję czasowo), kolejnym zawodnikiem, który wzbudził we mnie raczej negatywne emocje to Carrick. Czytam komentarze i dziwię się, że sporo osób chwali dzisiaj jego grę.
Ja zauważyłem bardzo wiele niecelnych podań, kilka nieudanych strzałów, szczególnie chodzi mi o ten, po którym mogliśmy prowadzić. Michael zamiast zachować zimną krew, patrzeć w bramkę gdzie wycelować (chwilę miał) wlepił wzrok w piłkę i uderzył przed siebie, od tak - a może wleci.
No niestety szczęście tym razem nie dopisało. Później próbował coś tam kopać z dystansu ale z marnym skutkiem.
Oprócz braku celności w podaniach, nie pokazał żadnego wkładu w grę ofensywną. Do zejśćia Scholsa nie było to widoczne, bo nasz rudzielec parł na przód i dawał gały niesamowite niekiedy przez całą połowę rywala (86% doszło do celu). Szkoda, że nie ma takich statystyk dla Carricka dla porównania. Wracając jednak do meritum - Opuscił boisko Scholes, a do pary z prawie bezproduktywnym w ofensywnie Carrickiem wszedł jeszcze mniej produktywny Anderson, którego co przyjąłem z uśmiechem wiele podań trafiało pod nogi rywali, czasami odbijało się od przeciwników i szczęśliwie docierało do Naszych.
Skrzydła działały w miarę sprawnie, szczególnie lewe dzięki wsparciu fantastycznego dzisiaj Fabio.
Jednakże - nie każdy mecz da się wygrać taktyką oskrzydlającą. W przypadki rosłych obrońców zespół traci wiele z możliwości ofensywnych, dlatego solidny środek potrafiący nie tylko rozbijać ataki rywali jest niezbędny.
Mamy Rudego, który mimo wieku trzyma poziom, mamy Carricka, któremu daleko do formy sprzed np. 2 lat, mamy Fletchera, który stara się jak może ale jednak destrukcja mu lepiej wychodzi, mamy Andersona, który ani w destrukcji, ani w ofensywie nie uwidacznia tego "niebywałego" talentu jakim go okrzyknięto. Oprócz tego dodatkowo jest Gibson i Owen H. - pierwszego z nich atutem jest wyłącznie strzał z dytansu, a drugi nowet jeśli ma jakieś atuty, to od dwóch lat nie było nam dane ich oglądać.
Wyobraxmy sobie teraz kontuzję Scholsa - pozostaje nam wtedy polegać na jeszcze sprawnie funkcjonujących skrzydłach, ale jak pisałem wcześniej to nie jest sposób na każdą drużynę.
Przyjdzie taki mecz z Chelsea i nasi nawet przy świetnych dośrodkowaniach mogą nie przeskoczyć rosłych obrońców The Blues.

(cz 1)
» Środa, 24 listopada 2010, 23:59 #115
Pablo972 pisze:
Pablo972
Carrick? Często wracał pod pole karne, skutecznie odbierał i atakował rywali. Szkoda tylko ze nie strzelil w jednej sytuacji, ale jego wystep zaliczam na +
» Czwartek, 25 listopada 2010, 00:01 #114
Sorata pisze:
Sorata
Sędzia dobry? No tak, że karnego w 1 połowie nie uznał, dyktował czasem niezrozumiałe wolne to jest na prawdę świetny...

Carrick grał dobrze, tak jak Pablo pisze, szkoda tego sam na sam:P
» Czwartek, 25 listopada 2010, 15:51 #113
Pablo972
Pablo972 pisze:
A mi sie gra United nie podobała. Owszem, było pare ładnych akcji, ale to nie znaczy o naszej grze. Gdyby nie ten karny nie byłoby sie z czego cieszyc.
Kolejny raz wygrywamy małym szczesciem.
Cieszy forma Carricka i Fabio.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:58 #112
DONPABLO
DONPABLO pisze:
Mi sie mecz podobal silne ataki MU dobra obrona rangersow walka o pilke dokladne podania troche bylo klopotow przy bramce z podaniami co najwazniejsze BYL GOL!! i MU jedzie dalej mam nadzieje ze rooney sie odblokuje i ze odzyska zaufanie kibicow bo to chce zrobic i atak bedzie 1 przez pare tygodni niech troche pograja i wspolpraca sie ulozy
» Środa, 24 listopada 2010, 23:53 #111
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Mecz niezły. Było kilka szans na bramkę. Na plus zdecydowanie Fabio, Smalling ale przede wszystkim Carrick. Bardzo mnie cieszy, że Michael zaczyna znowu grać z tą dawną pewnością siebie. Dzisiaj łatał każdą dziurę a i kilka podań miał naprawdę świetnych. Weterani też zagrali solidnie. Natomiast Rooney powoli łapie rytm, a Berbatov dzisiaj wyglądał na chętnego do gry. Widać że odpoczynek mu posłużył.
Na minus Nani który dziś że tak powiem się miotał. Nie podobał mi się Evans, który gdzieś zgubił zdecydowanie i pewność siebie oraz O'Shea grający siermiężną piłkę.
Pomimo pochwał dla Carricka i Scholesa trzeba przyznać że i tak potrzeba nam playmakera, bo przy solidniejszej obronie ciężko jest się nam przebić bliżej bramki rywala.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:44 #110
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Jest awans już mozemy sobe odsapnąć Rooney takze, wystarczy tylko teraz zremisowac mecz z Valencią i wychodzimy z grupy z pierwszego miejsca Glory Manu United Glory Manu
» Środa, 24 listopada 2010, 23:41 #109
Ekscelencja
Ekscelencja pisze:
Wayne zasłużył na tego gola. Miał kilka świetnych okazji ale zabrakło tych kilku centymetrów. Poza tym widzieliście jak On się cieszył po tej bramce? Jakby strzelił właśnie swojego pierwszego gola dla United! :) aż serce rośnie widząc taką radość :)
» Środa, 24 listopada 2010, 23:40 #108
kubusss
kubusss pisze:
Gratulacje dla Rooneya za podejście do karnego. Nie chcę nawet myśleć o tym co by było jakby go przestrzelił;-) Zdecydowanie potrzebował tego gola.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:37 #107
michalk86
michalk86 pisze:
Orientuje sie ktos jak to wyglada z 1 miejscem w grupie? Jesli TEORETYCZNIE przegramy z Valencia to kto wychodzi z 1 miejsca? Bedziemy mieli taka sama ilosc punktow, bilans bramkowy maja lepszy poki co, wiec chyba oni wskocza na 1 miejsce?
» Środa, 24 listopada 2010, 23:37 #106
CRfan pisze:
CRfan
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 23:40

Valencia ma szanse na 1 miejsce.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:38 #105
kubusss pisze:
kubusss
wystarczy nam remis...
» Środa, 24 listopada 2010, 23:43 #104
przemekol12 pisze:
przemekol12
Valencia ma słabszy bilans bramkowy ! My mamy już 1 miejsce.
» Czwartek, 25 listopada 2010, 16:40 #103
VarShaViak
VarShaViak pisze:
Rozumiem, gol Rooneya, ale żeby od razu w sondzie na pierwszym miejscu? ;/
Według mnie Carrick był najlepszy.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:34 #102
oscarinho pisze:
oscarinho
myśle podobnie jak Ty i głosowalem na Carricka :)
» Środa, 24 listopada 2010, 23:50 #101
rooney717
rooney717 pisze:
Szczerze to myślałem, że Ferguson z napastników zmeni Rooneya ,a Berba pozostanie na boisku, ponieważ on zdecydowanie lepiwj grał od Rooneya. Naszej >10 zupełnie nieszło, poza tym strzałem w poprzeczke, ale bardzo mie cieszy że Ferguson, zaufał jemu i pozostawił go na boisku, a Rooney odwdzięczył się golem.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:32 #100
DEVIL83
DEVIL83 pisze:
Caricck, Fabio, Rooney byli dziś najlepsi. A w 1/8 mgła by być Marsylia.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:26 #99
gambit pisze:
gambit
nie wiem skąd tutaj Rooney .....
» Środa, 24 listopada 2010, 23:36 #98
witek
witek pisze:
No to od bramki :

VDS - Nie wiem czy on kilka razy się rzeczywiście pomylił czy naprawdę ma aż taki spokój przy wyprowadzaniu piłki :) Czasami troszkę brak komunikacji ze stoperami, ale zaliczył też dwie świetne interwencje (7)

O'Shea - w obronie nie miał zbyt wiele pracy a jak już to dobrze się z niej wywiązywał. W ataku niczym nie błysnął, z resztą ciężko było się po nim spodziewać efektownych rajdów (6)

Smalling - Rośnie nam nowy Rio. Kapitalne czytanie gry i gra nogami. Praktycznie bezbłędny, naprawdę dobry występ (7.5)

Evans - Johny stracił troszkę na pewności siebie co jednak nie zmienia faktu że zagrał solidny mecz (7)

Fabio - Dzięki niemu mieliśmy karnego, w ofensywie raz dobrze raz źle, w defensywie również. Z szacunkiem za to co pokazał i na zachętę - (7.5)

Nani - Jeden ze słabszych aktorów tego widowiska. Kompletnie bezproduktywny Portugalczyk, troszkę spadła mu forma ( miejmy nadzieję że to tylko chwilowe! ). Liczyłem że będzie rozrywał obronę Rangersów, tymczasem nic z tego nie wyszło. (5.5/6)

Carrick - Chyba najlepszy piłkarz meczu. Masa przechwytów, odbiorów, dobrych podań. Mógł nawet strzelić bramkę, ale zabrakło zimnej krwi. Carrick wraca do łask. Ci co nie widzą wkładu Michaela w grę zespołu powinni zająć się chyba czymś innym niż oglądaniem meczów. (8)

Scholes - średni występ Paula. Jak zwykle próbował swoich genialnych podań, te jednak nie zawsze dochodziły dziś do celu. Miał ciężkie zadanie przedarcia się przez mur obrońców Rangersów. Nie udało się w pełni (7)

Giggs - dobry występ Walijczyka choć mimo wieku stać go na jeszcze więcej. Kilka dobrych dośrodkowań, na rajdy z piłką co raz trudniej u niego liczyć (7)

Berbatov - widać że mu zależy i jak się porządnie wkurzy, zmotywuje to jest w stanie ciągnąć naszą grę i stwarzać sytuacje kolegom jak i sobie samemu. Dzisiaj miał kilka dobrych okazji, mi jednak najbardziej zaimponowały dwie akcje : błyskawiczne urwanie się obrońcy stojąc tyłem do bramki i uderzenie, genialne podanie do Rooneya "przerzutką" (7.5)

Rooney - z minuty na minuty grał co raz lepiej, szkoda że nie wykorzystał swoich szans z gry. Karnego za to wyegzekwował znakomicie i popędził do chorągiewki cieszyć się z kibicami. Udany powrót Wazzy (7.5)



Nie był to łatwy mecz z wiadomych względów. Nie graliśmy w najsilniejszym składzie - mimo to wygraliśmy i stworzyliśmy sobie wiele sytuacji, szczególnie w drugiej połowie. Rozpędza się nam United!
» Środa, 24 listopada 2010, 23:25 #97
nosveratu pisze:
nosveratu
Nie jestem pewny czy my ten sam mecz oglądaliśmy po przeczytaniu tego co Ty tu napisałeś, a Twoje oceny są stronnicze i dużo zawyżone, poczekaj na oceny specjalistów i może się czegoś nauczysz...
» Środa, 24 listopada 2010, 23:32 #96
CRfan pisze:
CRfan
Oprócz oceny Fabio, który wg. mnie zasługuje na MotM to bezbłednie ;]
» Środa, 24 listopada 2010, 23:37 #95
CRfan
CRfan pisze:
Mecz dobry, mało sytuacji, bo Rangersi się w 9 bronili, a z przodu tylko Miller. Zawodnikiem meczu bezsprzecznie Fabio, zaraz za nim Carrick. Rooney też słabego meczu nie zagrał, po rzucie karnym naprawdę odżył, widać, że ta bramka była mu potrzebna, myślę, że z meczu na mecz bedzię coraz lepiej.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:25 #94
rege
rege pisze:
Dobrze, że jest awans teraz tylko zaklepać 1 miejsce w grupie bo szkoda byłoby męczyć się potem w 1/8 z np Barcą, Realem, Chelsea, Interem czy czymś takim.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:23 #93
Mikez pisze:
Mikez
Inter swojej grupy nie wygra, nawet jak da radę pokonać Werder na wyjeździe, co przy formie Werderu powinno im się udać, to muszą liczyć na remis albo porażkę Tottenhamu z Twente. A Londyńczycy są w formie.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:35 #92
gambit
gambit pisze:
dla mnie zawodnik meczu to zawodnik którego zwykle ironicznie nazywam pass masterem ale dzisiaj kawał świetnej roboty - Michael Carrick
na duży plus Fabio - szykują nam się następni bracia na bokach obrony :D
Berbatov sporo pracował to też na plus (plus świetne podanie do Rooneya, niestety zmarnowane), Rooney mnie nie zachwycił i nie mam zamiaru się rozpływać nad strzelonym karnym tylko czekam na lepsze występy bo uważam ze trzeba ich od zawodnika tej klasy wymagać.
Pozdrawiam
» Środa, 24 listopada 2010, 23:20 #91
dalow
dalow pisze:
Zenek20082 jesteś żałosny ! Gdy Roo odzyska formę to znowu będziesz jego wielkim fanem!
» Środa, 24 listopada 2010, 23:20 #90
patrykbor
patrykbor pisze:
Wedlug mnie bylo sporo zlych podan ktore rzadko dochodzily, ale wierze ze bedzie lepiej do meczu z Arsenalem ;p
» Środa, 24 listopada 2010, 23:18 #89
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Carrick z Fabio czyścili dzisiaj wszystko. Genialny występ obrońców.
Evans jak zwykle puszczał szmaty, ale dobry występ, bez większych błędów.
Wspaniale. Teraz tylko Valencia i wychodzimy z pierwszego miejsca.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:15 #88
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Czuję lekki niedosyt, liczyłam na wiecej. Ale z drugiej strony...są 3 punkty więc jest dobrze. Fabio jest świetny tak samo jego jego brat:) Carrick tez świetnie. Berba duuużo lepiej niż ostatnio. Do Roo też nie mam zastrzeżeń, walczak z niego. To mi się podoba. Oby tak dalej United!!:) dobranoc:p
» Środa, 24 listopada 2010, 23:13 #87
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Fabio i Carrick na spółkę zawodnikami meczu.
Ależ ten Fabio ma siły. Póki co nasza młoda obrona zapowiada się fantastycznie
Rafael, Smalling, Fabio. Pói co wszystkie występy na plus !
» Środa, 24 listopada 2010, 23:13 #86
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
a berbatov znów nic nie pokazał. berba odejdz kurde
» Środa, 24 listopada 2010, 23:13 #85
MaciuP pisze:
MaciuP
dla mnie berbatov dobrze zagrał :)
» Środa, 24 listopada 2010, 23:15 #84
00NANI00 pisze:
00NANI00
On jest dobry , może nie szybki ale na razie nie ma formy :(
» Środa, 24 listopada 2010, 23:16 #83
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Ty chyba głupi jesteś. Miał kilka znakomitych podań. Do tego nie można było mu zabrać piłki. Niezły występ. Brakowało tylko bramki.

Ale gościu Berbatov nie jest typowym wędkarzem na bramki.
Sam stąd odejdź bo nie mogę Ciebie czytać. Ku**a człowieku.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:17 #82
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
chyba meczu nie oglądałeś... Mysle, że całkiem dobrze mu dzisiaj szło. To, że nie strzelił bramki nie znaczy że grał źle.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:17 #81
Endo pisze:
Endo
bez formy to jest nani, Berbatov wczoraj elegancki mecz
1 minuta ewidetny rzut karny
pozniej dużo biegal, zrobil nawet kilka razy obroncow na szybkosci (sic),
z jego 2 dosrodkowan byly grozniejsze kazje niz z 20 naniego
piękne dogranie do Rooney`a oraz kilka swietnych klepek (sam na sam carricka to tez jego akcja)

Zawsze jednak znajda sie delikweci ktorzy beda pamietali ze nie trafil lewa noga z pierwszej piki po dosrodkowaniu Giggsa.
Porownajcie sobie teraz te smieszne strzaly Roo albo Naniego :)
» Czwartek, 25 listopada 2010, 09:12 #80
DevilFan
DevilFan pisze:
Napisze tylko :
Roooney Roooney Rooney ! ! !
Czekam na mecz z Realem Madrid
» Środa, 24 listopada 2010, 23:12 #79
rege pisze:
rege
obecnie z Realem byłoby ciężko ale jeśli chodzi ci o samo widowisko i atmosferę wokół meczu to też jestem ZA.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:22 #78
Vipol94
Vipol94 pisze:
Ależ mi się podobało jak Rooney to uderzył, świetnie że to on właśnie strzelał! A i do tych co się go czepiają to był jego pierwszy mecz po przerwie poczekajmy na następne na Old Trafford myślę że będzie teraz coraz lepiej ! :D A co do meczu no po prostu lepszy wygrał tak MUSIAŁO być !!
» Środa, 24 listopada 2010, 23:09 #77
blejd7
blejd7 pisze:
Jak dla mnie to świetnie zagrał Carrick i Fabio :) bezwzględnie najlepsi zawodnicy meczu. szkoda że Rooney nie strzelil nic z akcji
» Środa, 24 listopada 2010, 23:04 #76
kckMU
kckMU pisze:
Niech Rooney jeszcze w sobotę strzeli, to będę bardzo zadowolony.
Mecz nie tak zły, były emocje i tego typu sprawy. Smalling zdecydowanie na plus. Evans zagrał przyzwoicie, no bynajmniej na zero ;)
Żyje w nadziei, że Fabio przekonał tym meczem do siebie Alexa. I z takimi rywalami jak Wigan, Wolverhampton czy inny Blackpool mógłby grać.

Fiflak napisał:
Zauważyliście, że po zejściu Scholesa nasz środek zniknął?

A czy to pierwszy raz? Zawsze jak on schodzi nasz środek pola się wyłącza. Rudy rozdzielał dzisiaj jak zwykle świetne piły, aj jak ja bym chciał go odmłodzić o 10. lat, razem z Giggsem.

Trzeba też podkreślić obronę strzału Millera, mogliśmy po 1p. przegrywać. Spokój Edwina jak zwykle nam pomógł.
Nani ostatnio bez formy jest, przygasł trochę po dobrym początku sezonu. Dla mnie powinien on mieć jeden mecz przerwy, pozbierał by się i zaczął grać normalnie, bo o ile uderzenie w zęby można zrozumieć to reszty gry nie. Same faule na rywalach, udawanie, nieudane dryblingi - od kilku spotkań, nie tylko dzisiaj.
Carrick, w pierwszych 30. min byłem zażenowany co on robił. Wszystko zaczęło się od jego świetnego wślizgu, potem już grał jako tako.
Ale jakby pomyśleć i porównać świetnego play-makera z lat 2007-2009 do tego Michała dzisiaj to brak słów, co się z nim stało.

Berbatov tradycyjnie. Cały mecz przeszedł bez większego stresu. Lecz trzeba przyznać, że z niczego potrafi zrobić świetne zagrania. Np. to do Rooneya. Mimo tego i paru innych i tak znowu jest mało przydatny.

Wazza? Może pierw zacznijmy od kibiców. Już mnie naprawdę wk******ą. Powinni mu pomóc z całej siły, dodać energii a nie gwizdać na własnego gracza. Jak można się tak frajerzyć. Całe Ibrox gwiżdże na Rooneya, a fani United im pomagają, no świetnie :)
Strzelił bramkę, o - wszyscy zachwyceni, wybuchli radością. Jeszcze by brakowało aby gwizdali po tym golu, no k***a.
Zeszmacił się, narobił śmietniska jeszcze groził odejściem do City.

Zrobił jak Tevez? Nie.
Zresztą, będziecie mu jeszcze nie raz dziękować jak zrobimy jakiś większy transfer. Jego "sprytny" szantaż przyniesie wiele korzyści, jestem tego pewny.

Trzeba mieć lidera. Gramy w sobotę, CFC w niedziele. Wymusić presję sportową jak i psychiczną na nich. A przecież niebiescy grają z Newcastle na wyjeździe, to nie będzie mecz wyjdź, nastukaj wróć.

Patrząc na dzisiejszy mecz, skład na Blackburn powinien wyglądać identycznie jak napiszę:
Edwin, Rafael-Vidić-Rio-Evra, Nani-Fletcher-Scholes-Giggs, Rooney-Chicarito.
Jak nie wykuruje się Fletch wskakuje Carrick.
My chcielibyśmy tak, a zobaczymy Profesora - wyjdę, pochodzę, zejdę. A w 75. min Hernandeza, który zrobi z pewnością dużo więcej nawet w te kilkanaście minut od podopiecznego Endo.

Płacz po remisie rezerw na Old Trafford z Rangersami. Co to będzie, Valencia 4:0. pewnie nas rozniesie za tydzień.
Mamy lidera, nadal bez porażki. Mało, bilans bramek 6:0, a graliśmy w Turcji i na stadionie Valencii. Wszędzie połową składu.

Nadal bez porażki, a już praktycznie Grudzień. To jest coś, czego "Mistrz Anglii" powiedzieć nie może.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:04 #75
blejd7 pisze:
blejd7
nie przesadzaj z Carrickiem. w porównaniu do ostatnich występów to zagrał bardzo dobrze z tyłu ale dalej nie potrafi działać z przodu ;/ ale ogólnie dzisiaj jego występ na +. zgadzam się z tym że Berba nic nie pokazał. jedno świetne podanie do Roo. jak sie nie obudzi to być może odejdzie w styczniu
» Środa, 24 listopada 2010, 23:10 #74
kckMU pisze:
kckMU
Problem jest taki, że on w tym sezonie w każdym zagranym przez siebie spotkaniu gra przyzwoicie z tyłu. Ale czy to na pewno jego rola?
Jest Fletcher, który czarną robotę odwala od ładnych lat. A sprowadzając Carricka mieliśmy nadzieję na rozgrywającego. Bynajmniej w sezonach kiedy United było mistrzem świata Michał robił naprawdę w cholerę dużo dla zespołu.
Ma spadek formy, ale nie jest taki stary. Jeszcze wróci - musi.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:15 #73
Camrall pisze:
Camrall
pamiętaj że bez play-makera taki napastnik jak Chicharito nie przyniesie za dużo korzyści a u nas z tym środkiem to raczej gorzej niż lepiej niestety
» Środa, 24 listopada 2010, 23:15 #72
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Dobrze to ująłeś. Rooney nie tyle potrzebuje bramek co wsparcia własnej publiki. No bo chyba nie będzie strzelał na zawołanie gdy jego właśni kibice będą na niego gwizdać. No nic.
Na mecz z Valencią obstawiam remis. Fergie nie rzuci się do ataku tylko zamuruje bramkę. Mimo kontrolowanego przez United meczu nie będziemy zamykać Valencii na ich połowie. Wyjście z pierwszej pozycji jest bardzo ważne, nie będziemy musieli grać z mocarstwami już w 1/8
» Środa, 24 listopada 2010, 23:30 #71
CRfan pisze:
CRfan
1. Carrick zagrał dziś bajeczny mecz, wyłączając pierwsze 30 min. Gdyby nie on, stracilibyśmy ze 3 bramki.
2. Berba zagrał przyzwoicie, w swoim stylu, a do tego dużo biegał.
3. Gwizdali kibice Rangersów(graliśmy na Ibrox Park, nie wiem czy jesteś tego świadom)
Tak więc zacznij może szanować chociaż Berbatova, który ratował nam w tym sezonie d*pe wiele razy, a nie tylko ślepo jesteś zapatrzony w Rooney'a.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:33 #70
kckMU pisze:
kckMU
Człowieku opanuj się.
Ja zapatrzony w Rooneya? Nie będę Ci tłumaczył mojego toku myślenia bo mi się nie chce.
Carricka nie krytykuje i nigdy tego nie robiłem, nawet jak grał niczym osioł z Ekstraklasy zachowałem spokój. Zresztą tak samo było z Parkiem.

Berbatov raz się cofnął do Naitsmitha bodajże czy jakoś tak, zagrał fantastyczną piłkę do Wazzy. Coś jeszcze? A to, że sobie biegał z piłką przy nodze to chyba normalne u piłkarza wyprowadzającego akcje nie?
No chyba, że dla niego to jest przełom. Oddał jeden dobry strzał, ale to za mało.

Co nie zmienia jednego faktu.
Nie ma porządnego rozgrywającego światowej klasy. Bez niego nawet Messi nic nie robi. Co dopiero Berbatov, Rooney na razie bez formy, młody Hernandez.
A jak nie ma Scholesa to jest już katastrofa, doszczętnie, dosłownie.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:40 #69
CRfan pisze:
CRfan
Nie napisałem, że krytykowałeś Carricka, tylko że zagrał bajeczny mecz.
Berbatov biegał dziś cały czas, a to nie jest w Jego stylu, ale było to potrzebne więc to robił. Samo zagranie do Rooneya powinno otworzyć Ci oczy, że zagrał dobry mecz. Cały mecz walczył, jak kiedyś Rooney. Dlatego uważam, że zagrał dziś dobrze. Może nie fantastycznie, ale na pewno dobrze.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:45 #68
martinwii7
martinwii7 pisze:
Według mnie najlepszy był Carrick. Masa piłek przejętych w tym spotkaniu przez tego zawodnika, gral caly mecz przytommnie ani razu nie dał plamy. Fabio tez było wszedzie, swietny występ tego gracza :D




UNITED!!
» Środa, 24 listopada 2010, 23:03 #67
jaszczur123
jaszczur123 pisze:
Bardzo dobrze ;d Wiedziałem, że Roooo dziś strzeli gola... po prostu to czułem ;d Szkoda tylko, że to był jeden jedyny gol ;d ale ogólnie było dobrze... a będzie jeszcze lepiej !! ;d GLORY MAN !!
» Środa, 24 listopada 2010, 23:01 #66
tom90
tom90 pisze:
Rooney wykonał 11, ale cały mecz na zwycięstwo najwięcej pracował Fabio, to dla niego należą się największe pokłony. A Rooney... zrobił malutki kroczek do odbudowania szacunku u kibiców.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:00 #65
sensi
sensi pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 22:59

Niektórzy tylko krytykują rooneya i berbatowa dlatego że nie strzelili w tym meczu po dwie bramki z drużyną która się zamurowała całą dziewiątką na 20 metrze... to jest żałosne widać że nie macie pojęcia jak jest trudno cokolwiek zrobić w takiej sytuacji... Wy Tylko umiecie "Spacja, Enter... ale słaby uuu ale lipa itd" a sami jesteście gówno warci, albo nawet na gówno nie zasługujecie.
Dla mnie wszyscy zagrali przyzwoicie poza Andersonem.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:58 #64
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
HA ale nam pofarcilo! dobrze mamy pewny awans, mozemy sie skupic na zdobyciu 3 pkt w nastepnym meczu ligowym. Gdy by tak Roo powrucil do dobrej formy byl bym pelen optymizmu w kwestji wygrania PL.
Ten mecz pokazal jednak pare naszych slabych punktow.
Jestesmy zbyt slabi w pomocy, gramy zbyt wolno i niezbyt blyskotliwie.
Nie potrafimy zaskoczyc obrony przeciwnika z srodka pola podaniem ani strzalem. To spory poblem.
Dobrze zagrali:
VDS- wykonal plan na 110%, bardzo dobrze czytal gre Rangersow
Fabio- niezle w ataku, stwarzal zagrozenie pod bramka szkotow.
Carrick- jego najlepszy mecz od chyba pol roku
Roo- troche slabo czuje pilke ale stara sie, to dobry pierwszy krok by wrucic do normalnosci.

Nani- bardzo slabo, obrona rengersow go osmieszyla. Kompletne zero pozytku z niego w tym meczu
Berbatow- mogl grac do konca, rozkrecal sie z miuty na minute.
Anderson- mial duzo miejsca z srodku pola, dzieki temu nic nie zwalil
Evans, Smalling- na swoim poziomie
» Środa, 24 listopada 2010, 22:58 #63
HKS
HKS pisze:
Nie wiem czy sie ze mna zgodzicie. Ale Ferguson to jest jednym slowem prze gosc :D
jak zobaczylem zmiane Scholes - Anderson to az mi szczena opadla
ale nastepny mecz chyba z Arsenalem...? bo jak tak to sie nie dziwie bo Ferguson zawsze tak robil :D
wsumie Naniego tez bym nie zdiol tylko jak cos to chyba Giggsa
» Środa, 24 listopada 2010, 22:56 #62
Camrall pisze:
Camrall
jeszcze Blackburn a potem chyba ale podkreślam chyba CC mecz jest
» Środa, 24 listopada 2010, 22:57 #61
HKS pisze:
HKS
acha, faktycznie... blackburn, blackpool i dopiero arsenal
czyli jednak nie rozumiem SAFa
» Środa, 24 listopada 2010, 23:00 #60
sensi pisze:
sensi
BlackBurn,Blacpool i dopiero Arsenal.
» Środa, 24 listopada 2010, 23:02 #59
Taurus
Taurus pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 22:55

Z kogo jestem zadowolony? Przede wszystkim z Van der Sara... pięknie dziś bronił i jednak troszkę roboty miał.
W drugiej kolejności Rooney walczył do końca przy każdej stracie szczególnie w drugiej połowie.
2 Środkowych obrońców też nienawalili

Dodam ze Carrick pięknie uratował nas przed kontrą.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:54 #58
HKS pisze:
HKS
Nie ma bramkarza lepiej grajacego nogami od niego :D
Spokoj grabarza :D
» Środa, 24 listopada 2010, 22:57 #57
Cooyava
Cooyava pisze:
3 punkty są i to cieszy, ale gra pozostawia jeszcze sporo do życzenia. Przede wszystkim najbardziej raził w oczy brak skuteczności. Młodzi stoperzy mimo paru niepewnych interwencji zdali dzisiaj egzamin pozytywnie, choć i napastnicy rywali nie byli wymagający. Fabio graczem meczu bez wątpienia. Bracia da Silva to świetlana przyszłość. O'Shea ok w obronie, ale zawodnik totalnie bez polotu z przodu. Najsłabszy mecz Naniego w tym sezonie. Bez pomysłu i bez życia, dużo błędów. Dobry mecz Carricka. Cały czas pod grą, parę kilka zagrań no i genialne odbiory na połowie przeciwnika. Berbatov aktywny. Pokazał kilka zagrań z pierwszej piłki gubiąc obrońców, ale niestety słaba skuteczność to jego mankament. No i Rooney. Ciągle bez formy, ale miejmy nadzieję, że ta bramka odpowiednio go uskrzydli.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:52 #56
DARIUSZ1973
DARIUSZ1973 pisze:
Bardzo dobra postawa Carricka, Fabio, niezła Smallinga (może być z niego naprawdę solidny obrońca). Największy dziś minus dla Naniego i Andersona. Obaj zaprezentowali się żałośnie. O ile Nani ma przebłyski geniuszu, tak dla Andersona nie widzę już miejsca w składzie United.
Ps. Napisałem do Polsat, żeby pouczyli komentatora, by ten nie obrażał naszego klubu i nie używał nazwy ManU. Może jak jeszcze kilka osób do nich napiszą, to nauczą się prawidłowego skróty naszej drużyny - np. Man United.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:50 #55
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
Dla mnie Rooney grał słabo ale to on strzelił decydującego gola więc ocena za mecz na pewno wystrzeli w góre. Najlepszy na boisku: Carrick - spooooro przechwytów (jeden minus - nie wykorzystana setka). Cieszy też widok dobrze grających braci Silva, widać że mają talent i mogą w przyszłości zostać głównymi postaciami United. Oczywiście cieszą mnie 3 punkty i gol Rooneya (mam nadzieję że ten gol odblokuje jego niemoc strzelecką)
» Środa, 24 listopada 2010, 22:50 #54
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Moim zdaniem środek pola jest zbyt cofnięty. Czemu Anderson, który jest typowo ofensywnym zawodnikiem stoi w środku pola i nie rusza do przodu.Nie cierpliwie się na powrót Welbecka, może on rozrusza naszą grę jeśli dostanie szanse. Na plus Fabio. Teraz powinien częściej dostawać szansy do wyjścia w podstawowej 11. Carrick kapitalny w destrukcji :D Jeszcze sporo pracy, ale wszystko idzie w dobrym kierunku jeśli chodzi o grę "Czerwonych Diabłów" tylko SAF musi w końcu się odważyć wysunąć dalej Scholesa bądź Andersona by mogli wziąść się odważniej za rozgrywanie.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:50 #53
MatiWazny
MatiWazny pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 22:50

Brawo United ;] bardzo ładny mecz.
A co do Wayne'a, dla mnie zagrał niezłe spotkanie, podania np. to co zagrał do berby gdzie ten już miał bramkarza przed sobą, strzał głową w poprzeczke, ten rykoszet co jak dostał piłke i tak sobie wypuścił no i karny pewnie wykorzystany. Fakt faktem że był też jeden fatalny strzał w trybuny, i te nieczyste trafienia ale i tak moim zdaniem Roo' zasługuje na note: 7!
» Środa, 24 listopada 2010, 22:50 #52
masterbm2
masterbm2 pisze:
brakło szczescia chłopakom bo mecz był dobry i wynik powinien byc lepszy!!no cóż grunt ze sa 3 punkty i ronney strzelił moze sie poczuje pewniej i odzyska forme
» Środa, 24 listopada 2010, 22:48 #51
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Ciesze się że Rooney mógł się wkońcu przełamać i strzelić bramke. Mimo ze to z karnego ale liczy sie że gol.

Natomiast gra zespołu?? Tragedia...wszystko czytelne, bez pomysłu, nie tłumaczy tego fakt że Rangersi grali ustawieniem ultradefensywnym....brakowało takich szybkich podan w uliczke, podan za obroncow....

ZA WOLNO i tyle!!
» Środa, 24 listopada 2010, 22:48 #50
LKvtz
LKvtz pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 22:48

ale jak Roo strzelił gola to jakiego gazu dostał potem.

A żeby strzelić karnego po całym meczu wygwizdywania w swoją strone to też trzeba umieć.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:48 #49
RobvanKlu5i pisze:
RobvanKlu5i
No wlasnie odrazu poszedł lewa strona i z latwoscia minal obronce, dostal powera.... chyba cały stres z niego uszedl....
» Środa, 24 listopada 2010, 22:50 #48
Pablo972
Pablo972 pisze:
Moim zdaniem to Fabio roztrzygnal bitwe o Wielka Brytanie, ale cóż.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:47 #47
18redboy78
18redboy78 pisze:
chciałbym być na miejscu tego gościa co sie cieszył z Rooney'em.
piekny widok jak Roo sie cieszył.: )
ja nigdy w niego nie zwatpiłem !
» Środa, 24 listopada 2010, 22:46 #46
Gierlos
Gierlos pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.11.2010 22:46

Komentator najlepszy : zamiast Wazza to on czytał "Waca" albo dla ManU...
Natomiast nawiązując do meczu: bardzo mi się podobał, choć było z początku trochę nudno, no ale co sie dziwić jak The Gers bronili się praktycznie cały czas w dziesiątkę ;). Carrick świetny mecz- najlepszy zawodnik na boisku. Cieszę się że Roo strzelił tego karnego, widać, że powoli wraca do swojej formy, jest bardziej ruchliwy itp (w porównaniu do meczu np. z Wigan).
Berba także pokazał się z dobrej strony (pewnie znajdą się tacy, którzy mnie zaraz za to skarcą ;) )
Frustrują mnie niektórzy użytkownicy tego serwisu np : "Grają piach, przegrają to, i tym podobne" a po wygranej 0-1 piękny mecz wszystko och i ach..." Widocznie myślą że United będzie odnosić wysokie wygrane typu 6:0. Dla mnie 0-1 jest zadowalające, należała nam się wygrana przeważaliśmy w tym meczu.
Pozdrawiam i życzę miłej nocy.Dobranoc ;)
» Środa, 24 listopada 2010, 22:45 #45
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
ronney gral cienizne i odwalcie sie ode mnie taka jest prawda i mam prawo sie czepiac jego tak jak wy czepiliscie sie besrbatova i kazdy inny by strzelil tego karnego.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:45 #44
Gierlos pisze:
Gierlos
No ciekawe czy Ty byś strzelił, taka presja, buczenie kibiców, wiesz że to piłka meczowa. No ale dla Ciebie to pikuś oczywiście.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:47 #43
Zenek20082 pisze:
Zenek20082
dla kazdego pilkarza Manchesteru na tym poziomie to pikus.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:48 #42
bober89
bober89 pisze:
cieszyć może:
-dobra postawa Carricka
- cały mecz Fabio
-3 punkty

smuci:
-słaby występ: Naniego, Roo, Berby, Evansa (choć pod koniec lepiej sobie radził), Giggsa.
-podania głównie w poprzek boiska ewentualnie do tyłu
- dziwne zachowanie Andersona, który mogąc spokojnie przebiec bez przeszkód kilkanaście metrów podawał i zatrzymywał się, mimo że był dobrze asekurowany.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:44 #41
siata19 pisze:
siata19
no nie wiem czy był to słaby mecz Rooneya ,no wiem kilka strat ale z głowy poprzeczke no i pewny strzał z karniaka.Ja tam jestem za , -dobry mecz Wazzy;]
» Środa, 24 listopada 2010, 22:45 #40
luki198
luki198 pisze:
juz myslałem ze sie nie przebiją przez tą ściane drewniaków,hehe podczas jedenastki nie bardzo mieli jak zablokować brame
» Środa, 24 listopada 2010, 22:44 #39
cziki0920
cziki0920 pisze:
KRÓL POWRÓCIŁ!! Brawo Rooney, Brawo United!!
» Środa, 24 listopada 2010, 22:44 #38
patrykbor
patrykbor pisze:
Beznadziejny mecz w wykonaniu United, no ale mowi sie trudno znowu szczescie nam dopisalo :) Brawa dla Fabia. Mam nadzieje ze w koncu zaczniemy cos grac.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:43 #37
Cielii pisze:
Cielii
na next mecz idz do vision express i popros o okulary
» Środa, 24 listopada 2010, 22:44 #36
Nika pisze:
Nika
carrick i fabio zdecydowanie zawodnicy meczu :) Nani kiepski ale obrona niebieskich była twarda :D
» Środa, 24 listopada 2010, 22:45 #35
patrykbor pisze:
patrykbor
Te chamskie teksty to sobie dla kolegow zostaw dzieciaku. A te minusy to nie rozumiem z jakiego powodu no ale coz..
» Środa, 24 listopada 2010, 22:53 #34
MenToS0295
MenToS0295 pisze:
Poprzeczka Rooney'a troche pechowa , świetny mecz Carricka i Fabio. Ale troche słabiej Evans przynajmniej ja tak sądzę a radość roniego po karnym :D
» Środa, 24 listopada 2010, 22:43 #33
rooney05
rooney05 pisze:
Zenek chciałbyś tam być wiem zal ci dupe poprostu ściska. Brawo United przepiękny mecz
» Środa, 24 listopada 2010, 22:43 #32
adi118
adi118 pisze:
Wszystko fajnie ale szczerze mówiąc Roo nie grał najlepiej... I POWINNY BYĆ 2 KARNE!
» Środa, 24 listopada 2010, 22:43 #31
rooney149
rooney149 pisze:
radosc Roo po strzeleniu cos pieknego az sie łezka w oku zakręcila ;)
» Środa, 24 listopada 2010, 22:42 #30
kucharesko
kucharesko pisze:
a nie pisałem wcześniej ,że Roo ustrzeli coś dzisiaj he ;) gitara
» Środa, 24 listopada 2010, 22:41 #29
MatiMU10
MatiMU10 pisze:
Dawno nie widziałem tak grającego Carricka, a i Fabio super zagrał :D Ostatnie 2 minuty to piękna gra w dziadka.
» Środa, 24 listopada 2010, 22:41 #28

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY